Hij ondersteund MLSync en volgens mij ondersteund iSync dat ook.. Dus dan moet het lukken.
Blamm schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:08:
Mijn vriendin wil wel een X10 mini Pro, maar heeft geen internetbundel in haar abonnement zitten. Het gaat haar voornamelijk om het sms-en met het toetsenbord, en af en toe een spelletje op het touchscreen.
Is de dataverbinding goed uit te zetten op het toestel? Want als hij plots verbinding gaat maken voor van alles en nogwat, wordt het een dure aangelegenheid

Een Android smartphone (maar eiglijk allemaal) zonder databundel is toch een beetje zonde hoor. Juist communicatie is dit ding goed in. Bovendien kan bellen/smssen goedkoper door voip en dingen als Whatsapp/Pingchat.
Als ze net zoals mijn vriendin makkelijk verslaafd raakt aan die puzzelachtige spelletjes is een dataverbinding juist vereist aangezien ze bijna allemaal wel ff verbinding maken bij het starten en ook advertentiebalkjes tonen (ad free kan je dan wel weer installeren, maar als je geen internetverbinding hebt kan je meestal niet het spel spelen...)
Tegenwoordig kost een databundel ook geen drol, 2,50 bij Telfort (na 3 maanden 10 euro).
Bij Ben is het volgens mij ook maar 10 euro (echt een provider waar je spotgoedkoop belt/smst dus ook weer ideaal voor haar).
Ik ben wel tevreden over de Mini Pro. Hoop wel gauw een betere accu te vinden. Moet de accu soms 2x per dag opladen ondanks dat 3g hooguit een uurtje aanstaat. Dat vind ik nu eigenlijk het vervelendste. Maar ik heb het idee dat de accu nu langer meegaat dan de eerste week.
Als je eenmaal voor alles wat je gewend was te gebruiken een App hebt gevonden... is het prettig werken.
En het gamen op zo'n touchscreen met g-sensor is leuker dan op een andere telefoon.
=Bluetooth is een ander verhaal...
dat is echt een blunder voor Ericsson vind ik. Hun telefoons hadden al sinds de T68i

goede Bluetooth ondersteuning. Van een SE mocht je ook verwachten datie de meeste Bluetooth profielen ondersteunde.
Met de Mini heb ik 20min lopen stoeien om in de auto Bluetooth werkend te krijgen... toen ik eenmaal foutloos kon pairen en een belangrijk gesprek kreeg, viel de bluetooth verbinding weg.. gesprek ging verder in de telefoon.
Maar een minuut later hoorde ik niks meer, de auto had het weer automatisch overgenomen. Beetje irri tijdens een bespreking. Heb dat ongewenst switchen met andere telefoons nooit meegemaakt.
Thuis op de pc met een Belkin micro BT2.1 stick kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken (was gewend om foto's vanaf de bank te uploaden naar mn htpc). Maar goed dat BT probleem was al bekend, A1.6 issue. Dus laten ze maar gauw met de 2.1 update komen zodat dit gewoon goed werkt..
[
Voor 4% gewijzigd door
Jazco2nd op 22-09-2010 00:20
]