• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
AzzKickah schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:08:
Kan iemand mij bevestigen of er problemen zijn met T-Mobile op dit moment?
Ik heb Ben, en die gebruikt het netwerk van T-Mobile. Bij mij werkt internet in ieder geval prima op dit moment.
[b][message=34696290,noline]
Data Roaming staat uit (wat is dat eigenlijk? Ook met dit ingeschakeld werkt er momenteel niks)
[/small]
Data Roaming doe je wanneer je internet gebruikt, maar dan niet met je eigen provider. Bijv als je in het buitenland bent, en je wil dus niet voor onverwachtse kosten komen te staan door internet gebruik in het buitenland zet je dit uit.

Edit2: Ow, FrankTM was me voor :P
Edit3:
Wat betreft je probleem: Het zou kunnen dat je APN instellingen niet meer kloppen, ik heb ook een dergelijke melding gehad toen ik internet van Ben maar niet aan de praat kreeg.

[ Voor 13% gewijzigd door dbstew op 16-09-2010 10:56 . Reden: typo ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

AzzKickah

06-CENSORED

Ik ga nu T-Mobile bellen want als ik mijn Hi-SIM in m'n Mini Pro doe, belt ie gewoon.
Dus zal de SIM-kaart dan fucked zijn? Na een nacht op m'n nachtkastje te hebben geleden? :?

(Het toestel is dus niet kapot gelukkig!)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Telfort doet bijv. ook Roaming, dus niet alleen buitenland.. maar goed, klein detail.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:21
heeft iemand pop3mail aan de praat kunnen krijgen? Als ik mijn pop3 en smtp instel krijg ik de volgende foutmelding: Certificaatfout. Controleerof tijd en datum correct zijn.

:S

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:41

SeatRider

Hips don't lie

Rudyyy schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:35:
heeft iemand pop3mail aan de praat kunnen krijgen? Als ik mijn pop3 en smtp instel krijg ik de volgende foutmelding: Certificaatfout. Controleerof tijd en datum correct zijn.

:S
Dat lijkt me een probleem van jouw mailserver, je probeert waarschijnlijk over SSL te verbinden met een self signed certificaat op de server.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou ik ben naar de T-Mobile shop geweest en ze deden totaal niet moeilijk, direct de SIM-kaart omgewisseld.
Daarna kon ik weer bellen, maar internet gaat nog niet helemaal van harte..

Heb al wel weer een mailtje binnen gehad, maar bijv. nu als ik op mijn GMail kijk op de PC heb ik alweer 2 nieuwe mailtjes een half uur geleden maar die heb ik nog steeds niet op de telefoon nu..
Ook in de browser (Opera) deed ie het net wel, maar nu zegt ie weer na een paar seconden na het invoeren van het website-adres Unable to connect. Please review your network settings.

Nou ik heb niks veranderd in de settings hoor.

Ook zie ik bovenin de statusbalk wel het 3G-logo'tje met die knipperende pijltjes. Dat zou er toch op wijzen dat het werkt, toch? Dat ik data-verkeer heb?

Begin er een beeeeetje moe van te worden zo ondertussen.....
Iemand nog tips voor mij? Wat zit die telefoon nou moeilijk te doen dan :( Gisteravond werkte alles flawless!

[EDIT @ 14:40]Nu is het 3G logo'tje veranderd in alleen een G en nu doet internet het wel het afgelopen half uur.. Mijn mailtjes staan ook opeens erin maar heb ik geen melding van gehad....

We kijken het nog even aan!

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 16-09-2010 14:41 ]

• brekki
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 09:53
http://www.xperiax10.net/...ed-for-xperia-x10-family/

Nieuwe informatie over de planning van de X10 toestellen. 2.1 ... wel/geen 2.2 en overige update gegevens.

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
rscheper schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:19:
Telfort doet bijv. ook Roaming, dus niet alleen buitenland.. maar goed, klein detail.
Klopt, Telfort gebruikt netwerk van KPN, Ben van T-mobile. Toch kan ik wanneer roaming "uit" staat wel internetten met Ben, dat zal wel zijn omdat die netwerken sowieso roamen.
Er vanuit gaande dat dit bij Telfort niet anders zal zijn is de roaming functie van Android dus toch alleen relevant in het buitenland.
brekki schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:54:
http://www.xperiax10.net/...ed-for-xperia-x10-family/

Nieuwe informatie over de planning van de X10 toestellen. 2.1 ... wel/geen 2.2 en overige update gegevens.
Hmm nu wordt het ineens oktober/november. Bummer, ik had 2.1 eind deze maand verwacht :( Maar goed, misschien inderdaad in Europa eerder, al lijkt dat me onwaarschijnlijk.

SE is wel meester in data verschuiven..

[ Voor 37% gewijzigd door dbstew op 16-09-2010 16:56 ]

• rscheper
En toch, kan ik niet zonder roaming internetten.. Maar goed, ook niet zo van belang. wel zonde van de update, opzich draait het toestel zo perfect, maar update is altijd leuk :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou helemaal super! Alles werkt weer, ik post dit vanaf mn Mini Pro :)

Alleen nog 1 dingetje: de telefoonnummers worden weergegeven in het formaat XXX-XXX-XXXX dus zeg maar de Amerikaanse manier.
hoe krijg ik dat in vredesnaam gewoon zonder streepjes?
Ik heb de Locale al op NL gezet en dan verandert de taal meteen mee (maar ik wil m in t Engels).
Maar de indeling van t nummer verandert niet.

Iemand een idee? Vind dat zo irritant nu!

Verwijderd

AzzKickah schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:46:
Nou helemaal super! Alles werkt weer, ik post dit vanaf mn Mini Pro :)

Alleen nog 1 dingetje: de telefoonnummers worden weergegeven in het formaat XXX-XXX-XXXX dus zeg maar de Amerikaanse manier.
Ik heb de Locale al op NL gezet en dan verandert de taal meteen mee (maar ik wil m in t Engels).

Ik had dat eerst ook. Je kan het ergens aanpassen maar weet niet meer hoe ik dat heb gedaan.

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

eisbaer

Zie signature

Buienalarm.
Heel overzichtelijk en enorm makkelijk te bedienen op mijn kleine scherm.

Ik heb alleen wel een probleem met die automatische locatie bepaling.
Om je locatie automatisch te laten bepalen moet je de locatieservice aan zetten waarbij je moet toe staan dat google anoniem locatiegegevens verzameld, ook wanneer er geen toepassingen actief zijn. Ten eerste gaat het google niks aan waar ik ben maar daarnaast verzend-ie ook gegevens als ik buienalarm niet aan heb staan als ik het goed begrijp. Zijn daar geen alternatieven voor?
Ok, ik voer de locatie nu handmatig in. Dat is ook een alternatief.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen,

Sinds een kleine 2 maand in het bezit van de Mini pro en ik ben daar heel tevreden mee. Alleen een klein minpunt: afspelen van (online) video lukt niet. Meer dan waarschijnlijk is er in deze gigantische topic al melding van gemaakt, maar dat lijkt me zoeken naar een naald in een hooiberg.

Maw:

- Weet iemand waarom YTubefilmpjes niet afgespeeld kunnen worden? (op mijn toestel staat geen YouTube-app, geen idee waarom niet...Weet iemand of er plannen zijn om dat euvel te verhelpen...?)

- Tweede puntje: ook video van bvb nieuwssites als deredactie.be kan ik niet afspelen. De videopagina blijft eindeloos laden zonder dat er beeld wordt getoond. Iemand reden en oplossing? Waar die oplossing te dowen ofzo valt?)

Alvast bedankt aan de vriendelijke persoon die wil antwoorden!
F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:15:
Dag allen,

Sinds een kleine 2 maand in het bezit van de Mini pro en ik ben daar heel tevreden mee. Alleen een klein minpunt: afspelen van (online) video lukt niet. Meer dan waarschijnlijk is er in deze gigantische topic al melding van gemaakt, maar dat lijkt me zoeken naar een naald in een hooiberg.

Maw:

- Weet iemand waarom YTubefilmpjes niet afgespeeld kunnen worden? (op mijn toestel staat geen YouTube-app, geen idee waarom niet...Weet iemand of er plannen zijn om dat euvel te verhelpen...?)

- Tweede puntje: ook video van bvb nieuwssites als deredactie.be kan ik niet afspelen. De videopagina blijft eindeloos laden zonder dat er beeld wordt getoond. Iemand reden en oplossing? Waar die oplossing te dowen ofzo valt?)

F
Heb je een Belgisch toestel? Ik hoor wel meer dat Youtube (vanwege de druk vanuit telco's) wordt verwijderd. Via Googlen kun je misschien ergens een losse apk van de app vinden en dan installeren. Bij de Nederlandse versies zit hij er bij mijn weten gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:50
eisbaer schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:04:
Om je locatie automatisch te laten bepalen moet je de locatieservice aan zetten waarbij je moet toe staan dat google anoniem locatiegegevens verzameld, ook wanneer er geen toepassingen actief zijn. Ten eerste gaat het google niks aan waar ik ben maar daarnaast verzend-ie ook gegevens als ik buienalarm niet aan heb staan als ik het goed begrijp. Zijn daar geen alternatieven voor?
Een telefoon met een ander os dan android gebruiken dan maar. Ik neem aan dat je ook geen andere Google diensten hebt zoals Gmail. Zonder Google diensten is de meerwaarde van android een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekki
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-07 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:15:
Dag allen,

Maw:

F
Heb je de Skyfire browser al eens geprobeerd ? .. Die herkent flash filmpjes op de pagina en bied de optie om ze los af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Meer mensen die last hebben van dat het volledige bereik wegvalt als de telefoon overschakelt van 3G naar G ?
Man, duurt wel bijna 2 minuten voor ie weer verbinding heeft en heeft nu niet in 10 minuten 3x om zitten schakelen.

Lekker internetten op die manier :?

[EDIT]
Hmm hij gaat nu ook om de haverklap opnieuw verbinden terwijl het gewoon al op G staat. Bereik valt helemaal weg, rood kruisje bovenin bij die streepjes, dat duurt 2 minuten en dan doet ie het weer een minuut of 4 :?
What the FUCK doet dat ding?!

[EDIT2]
Het valt nu om de haverklap weg. Als ie weer verbinding maakt heeft ie vol bereik (alle streepjes vol) maar binnen een minuut valt het weer weg. Dan duurt het echt 2-3 minuten tot ie weer bereik heeft en dan ploep weer weg.
Ik word gek hier :/

[EDIT3]
T-Mobile maar weer gebeld. Kerel denkt dat het aan het toestel ligt (aangezien gisteren de SIM ook al is omgewisseld voor een andere).
Heb dus echt exact hetzelfde als gisteren weer he. Toestel geeft bereik aan, geeft 3G aan, maar wil gewoon niet bellen/sms-en/internetten.
Word hier zo moe van he. Echt aaaaltijd hetzelfde liedje.

Ga nu eerst proberen de foon te updaten. Als dat ook niet helpt trek ik GSMWEB door de telefoon heen en eis ik een nieuwe.

[ Voor 74% gewijzigd door AzzKickah op 17-09-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Kan iemand mij even wat uitleggen/bevestigen?

Ik probeer dus nu de telefoon te updaten via PC Companion.
Ik moest de telefoon uit doen, 5 secs wachten, dan de USB-kabel weer aan de telefoon doen terwijl ik de Terug-knop ingedrukt hou.

Dat heb ik gedaan, lampje op de telefoon brandt groen, hij ging een driver installeren (succesvol), heb het terug-knopje de hele tijd + nog 5 minuten daarna ingedrukt gehouden maar er gebeurd vervolgens niks? Op de telefoon niet en ook niet in PC Companion? Die lijkt nog steeds te wachten op de telefoon? Staat nog steeds op Stap 2 van het Update proces....

Wat doe ik verkeerd??? :S :S

Ja hoor laat maar weer. Tuurlijk 10 seconden na het posten van dit bericht deed ie het opeens :Z

[EDIT]
Nou het helpt allemaal dus lekker geen ene fuck :(
Ik ga nu GSMWEB bellen om 'm om te laten ruilen. Wat een kutzooi.

[ Voor 20% gewijzigd door AzzKickah op 17-09-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Laudor schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 07:27:
[...]Ik neem aan dat je ook geen andere Google diensten hebt zoals Gmail. Zonder Google diensten is de meerwaarde van android een stuk minder.
Dat is een onjuiste aanname. Gmail is ideaal met pushmail en daar maak ik gebruik van. Dat heeft echter niets te maken met mijn vraagstelling. Voor de google dienst gmail hoef je de locatieservices niet in te schakelen.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 11:37:

[EDIT]
Nou het helpt allemaal dus lekker geen ene fuck :(
Ik ga nu GSMWEB bellen om 'm om te laten ruilen. Wat een kutzooi.
Nou die lui bij GSMWEB zijn ook lekker makkelijk. Die vent zei 'je moet hem opsturen voor reparatie'.
Ik: 'Ik wil een nieuw toestel.'
Hij: 'Maar u heeft hem al gebruikt.'
Ik: 'Niet waar. Heb er nog niet eens mee kunnen bellen.'
Hij: 'Ja ehm ja ehm ik kan niks anders voor u doen.'

Najah je kent het wel. Ik ga straks eerst weer langs de T-Mobile shop want ik vermoed nu na wat meer proberen en testen dat het niet aan de telefoon zelf ligt.

Als ik namelijk m'n T-Mobile SIM in een andere telefoon doe, kan ik wel gewoon bellen.
Als ik een andere SIM in m'n Mini Pro doe, belt ie ook gewoon!

Dus puur de combinatie van m'n nieuwe T-Mobile SIM (die ik gisteren dus al nieuw heb gekregen in de shop) en de Mini Pro doet het niet :?

Schiet mij maar lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
eisbaer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:28:
[...]

Dat is een onjuiste aanname. Gmail is ideaal met pushmail en daar maak ik gebruik van. Dat heeft echter niets te maken met mijn vraagstelling. Voor de google dienst gmail hoef je de locatieservices niet in te schakelen.
Dus je vertrouwt Google niet je lokatie toe, maar wel je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ga er maar vanuit dat het aan T-Mobile ligt. Ik heb al heel het jaar problemen met het niet kunnen bellen, verzenden van smsjes, internetten, het ontvangen van telefoontjes en het ontvangen van smsjes.

Ze hebben tegen mij ook gezegd dat het aan mijn telefoon lag. Ik heb het getest met vier telefoons, met andere simkaart (duosim) en met alle vier exact dezelfde problemen... Wellicht dat je je verhaal beter kunt doen in het T-Mobile topic dat je hier kunt vinden. Dit begint zo ernstig offtopic te worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:17:
[...]

Heb je een Belgisch toestel? Ik hoor wel meer dat Youtube (vanwege de druk vanuit telco's) wordt verwijderd. Via Googlen kun je misschien ergens een losse apk van de app vinden en dan installeren. Bij de Nederlandse versies zit hij er bij mijn weten gewoon op.
Yep, Belgisch toestel. Eind juli gekocht. Gisteren en vanmorgen al eens gezocht op market en internet, maar geen degelijk/betrouwbare youtube-app gevonden voor deze GSM. Misschien slecht gezocht, dat kan ook. :-)

En Skyfire: zelfde probleem. In de market krijg ik niet het gewenste resultaat en als ik via de site van skyfire ga en daar via de QR-code naar de app wil gaan, krijg ik de melding dat de site niet bestaat. Heel gek allemaal.

Maar zoals gezegd, misschien ben ik vrij dom aan het wezen en zie ik dingen over het hoofd. Dat mag iemand dan vertellen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Laudor schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:54:
[...]Dus je vertrouwt Google niet je lokatie toe, maar wel je mail.
Deze discussie leidt niet tot een oplossing waar ik wat aan heb, maar om je vraag te beantwoorden. Een aantal email adressen laat ik via gmail lopen, en andere niet. Het tweede bezwaar wat ik noemde was dat de melding aangaf dat er ook gegevens verzameld worden als er geen toepassingen actief zijn. De accu van de x10 mini heeft beperkte capaciteit dus ik wil geen ongewenste processen hebben draaien die stroom verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MistaDevine schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:51:
[...]

Ga er maar vanuit dat het aan T-Mobile ligt. Ik heb al heel het jaar problemen met het niet kunnen bellen, verzenden van smsjes, internetten, het ontvangen van telefoontjes en het ontvangen van smsjes.

Ze hebben tegen mij ook gezegd dat het aan mijn telefoon lag. Ik heb het getest met vier telefoons, met andere simkaart (duosim) en met alle vier exact dezelfde problemen... Wellicht dat je je verhaal beter kunt doen in het T-Mobile topic dat je hier kunt vinden. Dit begint zo ernstig offtopic te worden :).
Je hebt gelijk d:)b

Toch stiekem nog even zeggen dat ik vanmiddag naar de T-Mobile shop ben geweest. Ik kom daar binnen, wil laten zien wat er mis is, belt ie gewoon. Damn wat balen zeg. En nu doet ie het gewoon de hele tijd al. Even kijken of ie het hele weekend blijft doen. Als ie dan weer niet doet als ik op m'n werk ben maandag....... Maar hoe kan dat dan hoe kan dat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:46:

Iemand? :)

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Mijn vriendin wil wel een X10 mini Pro, maar heeft geen internetbundel in haar abonnement zitten. Het gaat haar voornamelijk om het sms-en met het toetsenbord, en af en toe een spelletje op het touchscreen.

Is de dataverbinding goed uit te zetten op het toestel? Want als hij plots verbinding gaat maken voor van alles en nogwat, wordt het een dure aangelegenheid ;)

• Zapato
Dataverbinding is uit (en aan) te zetten met de app apndroid in de market.

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Laudor schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:26:
Hij staat hier ook default boven in? Gewoon schermpje naar beneden sliden en je kunt het aan en uit zetten?

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Top, of het nou native kan of met een app, als het maar kan :D
Merci

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:40
ik kreeg vanavond opeens de melding dat ik een software update kan/moet doen.
dit moet echter wel via de pc gebeuren en kan niet via het toestel zelf.
iemand een idee wat voor update dit is?

de vorige keren kon ik gewoon updaten via het toestel zelf.

kben nu net thuis en heb nog ff geen tijd voor deze update, zal hem morgen wel uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
toch uit nieuwsgierigheid de update geinstalleerd.
alles verliep goed, maar helaas start mn telefoon niet meer op...
hij blijft hangen in het sony ericsson scherm met het symbool erboven.
iemand een idee wat ik kan doen?

hij startte weer normaal op nadat ik de batterij eruit had gehaald.
ik zie geen enkel verschil....
kheb nu versie 1.2.A.1.174

volgens mij had ik dat al....

[ Voor 27% gewijzigd door dimocash op 19-09-2010 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
dimocash schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:38:
ik kreeg vanavond opeens de melding dat ik een software update kan/moet doen.
dit moet echter wel via de pc gebeuren en kan niet via het toestel zelf.
iemand een idee wat voor update dit is?

de vorige keren kon ik gewoon updaten via het toestel zelf.

kben nu net thuis en heb nog ff geen tijd voor deze update, zal hem morgen wel uitvoeren.
Heb je je telfoon al kunnen updaten? Ik kreeg namelijk vandaag deze melding maar eht Update programma van SE is er niet voor de mac, slechts voor windows. Ik vraag me dus af hoe ik deze update kan doen en ben ook benieuwd naar wat voor update het is. Anders hoef ik al die moeite niet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02-2024
Let wel op dat als je update via het S-E programma op je PC, dat dan alle gebruikersgegevens gewist worden. Je moet echt eerst even een back-up maken van zoveel mogelijk gegevens wat je wilt behouden. Bij een update via de telefoon zelf blijven gebruikersgegevens behouden.

De eerste keer dat ik een melding kreeg van een update via de pc bleek helemaal geen update te zijn, iig, de kernelversie, buildnummer waren onveranderd. Terwijl de update via de telefoon zelf, een maandje later, toen wel een andere buildnummer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Pau1p schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:29:
[...]

Heb je je telfoon al kunnen updaten? Ik kreeg namelijk vandaag deze melding maar eht Update programma van SE is er niet voor de mac, slechts voor windows. Ik vraag me dus af hoe ik deze update kan doen en ben ook benieuwd naar wat voor update het is. Anders hoef ik al die moeite niet te nemen.
ik merk geen enkel verschil.
heb het via een windows laptop uitgevoerd.
het is geen 2.1 update dus ik zou niet teveel moeite ervoor doen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch ook gewoon uit te zetten bij : instellingen-mms en gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
jep, en met de widget "dataverkeer" die er ook gewoon standaard in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

APNdroid heeft de vervelende neiging om de naam van je APN aan te passen als disabletruukje en dat niet terug te draaien als het programma wordt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Thrackan schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:35:
[...]

APNdroid heeft de vervelende neiging om de naam van je APN aan te passen als disabletruukje en dat niet terug te draaien als het programma wordt verwijderd.
Als je je het verwijderd moet je het inderdaad wel eerst weer aanzetten. Voordeel is dat dataverkeer absoluut onmogelijk is. Overigens wist ik niet dat je het ook standaard uit kunt zetten op een X10 mini. Ik heb zelf nog een G1 en ben voor opvolging hiervan zeer geinteresseerd in een X10 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:13

gday

TENACIOUS D TIME!!!

eisbaer schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:04:
Buienalarm.
Heel overzichtelijk en enorm makkelijk te bedienen op mijn kleine scherm.

Ik zou graag GPS willen ondersteunen (even aanzetten, locatie bepalen, en daarna weer uit) voor degenen die problemen hebben met die locatiebepaling via draadloze netwerken, maar dan kan het dus zijn dat je soms helemaal geen locatiebepaling hebt omdat je binnen bent, of omdat het veel te lang duurt (5+ minuten) om een fix te krijgen. Daarom heb ik er tot nu toe voor gekozen om GPS niet te ondersteunen.

(Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm trouwens, maar dat was misschien al duidelijk. :) )

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Laudor schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:37:
[...]

Als je je het verwijderd moet je het inderdaad wel eerst weer aanzetten. Voordeel is dat dataverkeer absoluut onmogelijk is. Overigens wist ik niet dat je het ook standaard uit kunt zetten op een X10 mini. Ik heb zelf nog een G1 en ben voor opvolging hiervan zeer geinteresseerd in een X10 mini.
In mijn geval stond dataverkeer aan voordat ik APNdroid verwijderde, maar dat kan best een hikje zijn geweest. Wel hinderlijk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de x10 mini ook syncen met Mac Osx? Bijvoorbeeld via iSync?

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:24:
Kan de x10 mini ook syncen met Mac Osx? Bijvoorbeeld via iSync?
Hij ondersteund MLSync en volgens mij ondersteund iSync dat ook.. Dus dan moet het lukken.
Blamm schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:08:
Mijn vriendin wil wel een X10 mini Pro, maar heeft geen internetbundel in haar abonnement zitten. Het gaat haar voornamelijk om het sms-en met het toetsenbord, en af en toe een spelletje op het touchscreen.

Is de dataverbinding goed uit te zetten op het toestel? Want als hij plots verbinding gaat maken voor van alles en nogwat, wordt het een dure aangelegenheid ;)
Een Android smartphone (maar eiglijk allemaal) zonder databundel is toch een beetje zonde hoor. Juist communicatie is dit ding goed in. Bovendien kan bellen/smssen goedkoper door voip en dingen als Whatsapp/Pingchat.

Als ze net zoals mijn vriendin makkelijk verslaafd raakt aan die puzzelachtige spelletjes is een dataverbinding juist vereist aangezien ze bijna allemaal wel ff verbinding maken bij het starten en ook advertentiebalkjes tonen (ad free kan je dan wel weer installeren, maar als je geen internetverbinding hebt kan je meestal niet het spel spelen...)

Tegenwoordig kost een databundel ook geen drol, 2,50 bij Telfort (na 3 maanden 10 euro).
Bij Ben is het volgens mij ook maar 10 euro (echt een provider waar je spotgoedkoop belt/smst dus ook weer ideaal voor haar).

Ik ben wel tevreden over de Mini Pro. Hoop wel gauw een betere accu te vinden. Moet de accu soms 2x per dag opladen ondanks dat 3g hooguit een uurtje aanstaat. Dat vind ik nu eigenlijk het vervelendste. Maar ik heb het idee dat de accu nu langer meegaat dan de eerste week.

Als je eenmaal voor alles wat je gewend was te gebruiken een App hebt gevonden... is het prettig werken.
En het gamen op zo'n touchscreen met g-sensor is leuker dan op een andere telefoon.
=Bluetooth is een ander verhaal...
dat is echt een blunder voor Ericsson vind ik. Hun telefoons hadden al sinds de T68i _/-\o_ goede Bluetooth ondersteuning. Van een SE mocht je ook verwachten datie de meeste Bluetooth profielen ondersteunde.
Met de Mini heb ik 20min lopen stoeien om in de auto Bluetooth werkend te krijgen... toen ik eenmaal foutloos kon pairen en een belangrijk gesprek kreeg, viel de bluetooth verbinding weg.. gesprek ging verder in de telefoon.
Maar een minuut later hoorde ik niks meer, de auto had het weer automatisch overgenomen. Beetje irri tijdens een bespreking. Heb dat ongewenst switchen met andere telefoons nooit meegemaakt.

Thuis op de pc met een Belkin micro BT2.1 stick kan ik met geen mogelijkheid verbinding maken (was gewend om foto's vanaf de bank te uploaden naar mn htpc). Maar goed dat BT probleem was al bekend, A1.6 issue. Dus laten ze maar gauw met de 2.1 update komen zodat dit gewoon goed werkt..

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 22-09-2010 00:20 ]

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Kreeg vandaag een mailtje dat de x8 te bestellen is voor 201 euro. Maar is nog niet leverbaar.

En over het syncen met een Mac: dat zou ik ook graag willen weten...
MobileMe syncen met Google wil nog niet echt lukken hier, maar zou ik wel graag willen wanneer de vrouw aan de X8 gaat.

Verwijderd

Weet iemand hoe je je mail (daar heb ik hotmail ingesteld) in kan stellen dat hij automatisch zijn mail binnenhaald om de zoveel tijd? om de 15 min of half uur bijvoorbeeld

Verwijderd

heb sinds gisteren de pro (zaterdag al de mini gekocht ma kon hier onmogelijk typen bij een sms bericht) dus ben ik hem gisteren gaan ruilen voor een pro. heb de vraag hier al zien staan ma niemand heeft deze al beantwoord: is het mogelijk om een wallpaper op de achtergrond te zette die maar 1 scherm groot is? ipv dat de wallpaper over al je pagina's te zien is...

en nog een andere vraag: kan je geen snelkeuze kiezen op de toetsen van 1 t.e.m.9?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 17:42 ]

• cactusbloem
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-07-2023
syncen met mac kan met sony ericsson media sync
verder gewoon via je google account, werkt zonder problemen

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:31:
heb sinds gisteren de pro (zaterdag al de mini gekocht ma kon hier onmogelijk typen bij een sms bericht) dus ben ik hem gisteren gaan ruilen voor een pro. heb de vraag hier al zien staan ma niemand heeft deze al beantwoord: is het mogelijk om een wallpaper op de achtergrond te zette die maar 1 scherm groot is? ipv dat de wallpaper over al je pagina's te zien is...

en nog een andere vraag: kan je geen snelkeuze kiezen op de toetsen van 1 t.e.m.9?
hmm.. ik zie nu voor het eerst dat de achtergrond meescrolt :X

iRacing Profiel

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
Slecht nieuws, de update naar Android 2.1 is officieel uitgesteld tot eind oktober, bron: http://www.xperiax10.net/...elayed-to-end-of-october/

Verwijderd

Mu-on schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:42:
Slecht nieuws, de update naar Android 2.1 is officieel uitgesteld tot eind oktober, bron: http://www.xperiax10.net/...elayed-to-end-of-october/
Ach het werkt, maar ik had me wel verheugd eigenlijk op de update naar 2.1...

• ElmarNieser
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik zou wel eens van SE willen horen waarom het zo lang duurt. Het lijkt er op dat ze de prioteiten bij de ontwikkeling van de X12 hebben gelegd. Misschien ook wel zo verstandig. Als een volgende update weer zo lang op zich laat wachten dan is het misschien wel verstandig om je te concentreren op een opvolger, en de X10 maar als een 'lichte' flop te beschouwen.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:36
Jazco2nd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:18:
[...]
Ik ben wel tevreden over de Mini Pro. Hoop wel gauw een betere accu te vinden. Moet de accu soms 2x per dag opladen ondanks dat 3g hooguit een uurtje aanstaat. Dat vind ik nu eigenlijk het vervelendste. Maar ik heb het idee dat de accu nu langer meegaat dan de eerste week.
Tevreden en 2x per dag opladen , in 1 zin 8)7
Die slechte accu duur was voor mij juist de reden om 'm te verkopen.

• frankivo
ik heb maandag ergens en gisteravond opgeladen
3G altijd aan, BT uit

2.1 update zou nog wel wat moeten helpen daarbij

iRacing Profiel

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

frankivo schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:37:

2.1 update zou nog wel wat moeten helpen daarbij
als die er was ;)

• frankivo
mja.. dat was een semi-reactie op iets daarboven 8)

uitstel is wel wat jammer ja :(

iRacing Profiel

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

kuch, ik zit in het verkeerde toppic te posten! Mijn comentaar was voor de x10 bedoeld! niet de mini dus :)

• frankivo
ElmarNieser schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:38:
kuch, ik zit in het verkeerde toppic te posten! Mijn comentaar was voor de x10 bedoeld! niet de mini dus :)
mja.. de roadmaps zijn gelijk voor zover ik weet :p

iRacing Profiel

Verwijderd

Hallo mensen
Ik ben nieuw hier en heb een vraagje

Hoe verzend ik muziek naar mijn vrienden via Bluetooth
Uitgebreide uitleg alstublieft :X

gr.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:28:
Hallo mensen
Ik ben nieuw hier en heb een vraagje

Hoe verzend ik muziek naar mijn vrienden via Bluetooth
Uitgebreide uitleg alstublieft :X

gr.
Anders zoek je zelf even ipv je handje op te houden.
Zat info over te vinden.

kuckuckbluetoothfiletransferdownloadenkuchkuch

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Mu-on schreef op donderdag 23 september 2010 @ 12:42:
Ook het niveau van de reacties op dat bericht. Jammer, maar helaas.

Ik heb de telefoon nooit gekocht om wat ie kan zijn na een 2.1 update, maar om wat ie nu al kan, en daar ben ik (nog steeds) heel tevreden mee. Klagen is ook een vak.

• pptw
Ik ben ook in het bezit van een xperia x10 mini pro. Deze zou ondersteuning moeten bieden aan HSDPA. Het is bij mij echter nog nooit voorgekomen dat ik een H in de statusbalk zie staan in plaats van 3G. Dit in tegenstelling tot een huisgenoot die met zijn HTC wel H heeft. Is dit een verschil in software waardoor ik de H nooit zie of ben ik nooit verbonden met HSDPA? Bedankt.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Pau1p schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:26:
Ik ben ook in het bezit van een xperia x10 mini pro. Deze zou ondersteuning moeten bieden aan HSDPA. Het is bij mij echter nog nooit voorgekomen dat ik een H in de statusbalk zie staan in plaats van 3G. Dit in tegenstelling tot een huisgenoot die met zijn HTC wel H heeft. Is dit een verschil in software waardoor ik de H nooit zie of ben ik nooit verbonden met HSDPA? Bedankt.
3G is toch HSDPA?

• XPowerStef
Ik denk tevens dat die H pas op 2.1 wordt toegevoegd, oid...
3G is btw UMTS als ik het goed had
3.5G is hsdpa. Maar pin me er niet op vast

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

3G is WCDMA.

• pptw
XPowerStef schreef op donderdag 23 september 2010 @ 17:55:
Ik denk tevens dat die H pas op 2.1 wordt toegevoegd, oid...
3G is btw UMTS als ik het goed had
3.5G is hsdpa. Maar pin me er niet op vast
Wil dit dan ook zeggen dat ik pas vanaf 2.1 HSDPA/3.5G kan gebruiken of dat het dan pas wordt weergegeven?

• dimocash
ik baal er wel van dat we nog langer moeten wachten op 2.1
tis een geinig toestel maar ik weet wel zeker dat ik geen SE toestel meer haal die nog niet af is....

Verwijderd

Zoek opdracht aangepast in google met extra zoekterm MLSync. MLSync werkt niet met isync..Wat rest tot zover ik nu gevonden heb is syncen via google mail.

Deze nog niet gelezen, wellicht werkt het ook voor de x10 mini http://androidforums.com/...79684-htc-desire-mac.html

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 22:05 ]

• XPowerStef
Pau1p schreef op donderdag 23 september 2010 @ 18:07:
[...]

Wil dit dan ook zeggen dat ik pas vanaf 2.1 HSDPA/3.5G kan gebruiken of dat het dan pas wordt weergegeven?
Ik denk dat het dan pas wordt weergegeven, maar dat je het nu wel gewoon kan gebruiken.

Verwijderd

Hall allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zolang ik op mijn wi-fi thuis zit, doet alles het. Zodra ik echter buiten het bereik hiervan ben, doen veel zaken het niet: navigatie, internet, mail syncen etc. Ik heb APNdroid geinstalleerd en volgens mij staan alle instellingen goed. Ik zie boven dat dataverkeer ingeschakeld is, maar heb sinds ik het toestel heb (gisteren) nog niet het 3G tekentje gezien bovenin. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

Verwijderd

3G staat wel ingeschakeld? In de mini heet het WCDMA. Dit staat onder Instellingen/Draadloze bedieningselementen/Mobile netwerken/ Netwerkmodus/ Voorkeur voor GSM/ WCDMA of alleen WCDMA.

Vraag: andere ook last van een zeer slechte ontvangst van de Wifi zender?
In de woonkamer is de ontvangst redelijk, de wifi router hangt in de meter kast, op de 1ste verdieping valt de verbinding regelmatig weg. (een ander merk wifi telefoon heeft daar hier in huis geen last van)

• Barrycade
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 17:20:
Hall allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Zolang ik op mijn wi-fi thuis zit, doet alles het. Zodra ik echter buiten het bereik hiervan ben, doen veel zaken het niet: navigatie, internet, mail syncen etc. Ik heb APNdroid geinstalleerd en volgens mij staan alle instellingen goed. Ik zie boven dat dataverkeer ingeschakeld is, maar heb sinds ik het toestel heb (gisteren) nog niet het 3G tekentje gezien bovenin. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!
Even een open deur in schoppen; wat als je apndroid verwijderd?
Heb je wel de goede instellingen voor je provider geinstalleerd of ingesteld?
Als je geen G of 3G of E hebt staan heb je geen data verbinding. Dus dan werkt het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, WCDMA staat ingeschakeld, apndroid verwijderd, maar helaas. Bij de basisinstellingen kan ik de instellingen voor internet e.d. downloaden, maar dan krijg ik de melding: ga naar www.sonyericsson.com vanuit de webbrowser van uw computer voor de juiste instellingen OF KAn instellingen niet downloaden. Opnieuw proberen?

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Om welke provider gaat het hier? Bij mijn mini pro en Hi ging het allemaal automatisch goed. Maar wellicht moet je bij jouw provider de settings handmatig instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Vodafone abonnement incl. ongelimiteerde databundel, dus daar zou het volgens mij niet aan moeten liggen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik neem aan dat je al "internet" naar 1300 hebt ge-smst? Of de settings gecontroleerd?

Daarnaast kan aan/uit zetten ook nogwel eens helpen. Dus je mobiel even uitschakelen en weer inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervalt de garantie bij rooten of flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:01:
Vervalt de garantie bij rooten of flashen?
Dat valt in principe niet onder "normaal gebruik". Als er dan dus iets misgaat is dat (helaas) voor eigen risico. Fabrikanten en winkeliers hoeven alleen maar te repareren als het apparaat tijdens normaal gebruik stuk gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:07
De X10 mini en de X10 zelf laten inderdaad alleen 3g zien, in tegenstelling tot de HTC's en de Nexus One. Maar maak je geen zorgen, het internet is gewoon even snel (getest via de speedtest app). Ik haal bij Hi 350 kbs, en mijn broer met zn Desire (ook bij Hi) 345.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
Ok, bedankt voor de opheldering! Dan weet ik ook weer dat alles het goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondertussen gevonden hoe de achtergrond niet meescrolt...ma ik krijg wisepilot niet aant werk...heb alle instellingen gedaan...toen ik de mini had ging ie direct of moet je in belgie ook eerst naar een bepaalde nummer sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Woei

Mijn X10 Mini pro als 'modem' aan m'n laptop zonder rooten.
Vrij makkelijk gelukt onder ubuntu dankzij proxoid

Hierbij wordt de X10 gebruikt als proxy via de debug-functionaliteit van de usb-verbinding.
Helaas werkt het niet over bluetooth :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:42:
ondertussen gevonden hoe de achtergrond niet meescrolt...
En hoe doe je dat?

[ Voor 31% gewijzigd door B-Art op 28-09-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ik heb iets heel vreemd gevonden met de X10 mini pro.
Ineens viel me op dat mn batterij sneller leeg raakte dan andere keren, hierop heb ik een schone installatie gedaan, software weer geinstalleerd, zo ook Advanced Task Killer (sommige zeggen dat deze de batterij leegtrekt), het probleem was weg. Ineens weer de batterij die snel leegraakt, weer alles opnieuw gedaan, nu zonder Task Killer. Het leek weer even in orde te zijn, en ja, ineens weer ging de batterij sneller leeg, denk hierbij aan 30% verlies in 1 nacht.
Ik ben toen eens gaan kijken wanneer dit snelle leegraken begon en wat valt mij op, zodra iemand mij belt en ik heb een gesprek gevoerd, loopt de batterij ineens sneller leeg. Uit en aanzetten stopt dit leeglopen. Word ik weer gebeld hetzelfde probleem.
Het lijkt er op dat zodra je gebeld wordt er een process start die ineens de batterij leeg begint te zuigen, uit en aanzetten van de telefoon lost dit dan weer op omdat de gestarte process dan weer gestopt wordt. Ik heb niet kunnen achterhalen wat er op de achtergrond ineens gaat draaien, dus weet niet welk process dit zou moeten zijn.
Is er iemand die dit kan bevestigen?, of zou iemand met een mini pro dit eens in de gaten willen houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op scan in de Wifi instellingen gebeurd er niks. Wat gebeurd er bij andere als ze op 'scannen' klikken?

@R2, ik kijk er eens naar (bezit een x10 mini)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via adw launcher...via settings...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03

xon

is er eigenlijk al een beetje gebruiksvriendelijke manier om de pre installed zooi eraf te halen op een rooted telefoon? Ik zou me toch kunnen voorstellen dat iemand daar wat voor geschreven heeft ?

• frankivo
Ik zie in mijn task killer heel vaak 'Roadsync'
Dit is volgens mij een een exchange-client of iets dergelijks.
Echter, die heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb dan ook geen idee waarom dat gebeurd...

Hebben meer mensen hier last van?

iRacing Profiel

• B-Art
frankivo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:14:
Ik zie in mijn task killer heel vaak 'Roadsync'
Dit is volgens mij een een exchange-client of iets dergelijks.
Echter, die heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb dan ook geen idee waarom dat gebeurd...

Hebben meer mensen hier last van?
Klopt, staat er bij mij ook altijd tussen....

Ander vraagje, hoe kun je apps op je SD kaart installeren ipv op de telefoon, of verplaatsen naar je SD kaart?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

B-Art schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:27:
[...]

Klopt, staat er bij mij ook altijd tussen....

Ander vraagje, hoe kun je apps op je SD kaart installeren ipv op de telefoon, of verplaatsen naar je SD kaart?
Dat kan pas in Android 2.2.

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Er staan redelijk veel app's in de Task Killer als ik sync aan heb gezet.
Die gaan blijkbaar allemaal checken op dat moment of er updates beschikbaar zijn.

@ hierboven (nou ja daarboven): dat is een limitatie in 1.6

[ Voor 12% gewijzigd door Barrycade op 29-09-2010 09:31 . Reden: Seat was eerder.... ]

• B-Art
Thanks voor de antwoorden :)

• ugc2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-12-2023
xon schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 23:32:
is er eigenlijk al een beetje gebruiksvriendelijke manier om de pre installed zooi eraf te halen op een rooted telefoon? Ik zou me toch kunnen voorstellen dat iemand daar wat voor geschreven heeft ?
Ja. Eenmaal geroot met bijvoorbeeld 'universal androot.apk' kan je met een app zoals 'titanium backup' er alle rommel afhalen.

• frankivo
ugc2 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:21:
[...]

Ja. Eenmaal geroot met bijvoorbeeld 'universal androot.apk' kan je met een app zoals 'titanium backup' er alle rommel afhalen.
dat gaat zeker niet zonder te rooten?

iRacing Profiel

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

frankivo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:39:
[...]

dat gaat zeker niet zonder te rooten?
Lees nog eens wat je gequote hebt.

• frankivo
AzzKickah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:05:
[...]

Lees nog eens wat je gequote hebt.
mja.. dat had ik wel gelezen
eigenlijk had mijn vraag moeten zijn: 'kan zoiets ook als je niet geroot hebt?'

en wat voor gevolgen heeft rooten tov werking / garantie?

iRacing Profiel

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Even een andere vraag.. Ik weet dat er een Hyves-applicatie bestaat voor Android, maar op de een of andere manier kan ik deze op mijn X10 mini niet in de Market vinden. Iemand een idee waardoor dit komt en/of een idee wat ik kan gebruiken als Hyves-app op mijn X10 mini?

• B-Art
Heb ik ook, dan heb je geen nld telefoon, en via de market is dehyve app niet te vinden...

• rscheper
Nouja, volgens mij is de Hyves app simpelweg niet geschikt voor de x10. heb het zelfde, en heb ook nog niemand gehoord die het wel werkend heeft.

Verwijderd

ik ga gewoon via timescape op hyve,geen probleem mee hoor

Verwijderd

ik gebruik timescape niet en timescape verwijst je door naar de website van hyves dat is geen app.
tegenwoordig maak ikm eer gebruik van facebook.

3g vreet echt batterij, heel erg vervelend.
al meerdere manieren geprobeerd om batterij te besparen, maar het enige voor mij is echt om 3g constant uit te hebben.
Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste