Het is tijd voor deel 7. Slotje ?
[ Voor 21% gewijzigd door Vitruvius op 07-08-2010 14:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door Vitruvius op 07-08-2010 14:57 ]
Het kan dus verkeren....Apple's wegen zijn ondoorgrondelijk....of eigenlijk niet....zat er wel een beetje aan te komen.JottemJ schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:04:
[...]
Dan wacht je al die tijd voor niets, terwijl je ook zo'n mooie iMac op je bureau kan hebben.
(lees: er wordt niks ge-update, de iMacs zijn recentelijk al vernieuwd. WWDC zal wel iPhone-mania worden.)
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb vorig jaar een iPod Nano voor mijn dochter gekocht (eigenlijk 3 stuks...voor allemaal 1).Type-R schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 03:34:
[...]
Helaas niet, Apple haalt hem alleen thuis bij je op als je AppleCare hebt, of voor €50 per keer (!), dan krijg je die service ook
Heel mooi!Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:49:
Hij is er
[afbeelding]
- 2.8GHz Quad-Core Intel Core i5
- 4GB 1333MHz (gaat naar 8GB)
- 1TB HDD
- ATI Radeon HD 5750 1GB
- Wireless Keyboard
- Magic Mouse
Wat een mooi apparaat. Nu nog een keer wat meer geheugen erin prikken en alles verder installeren. Dan verwacht ik dan ik hier wel weer wat jaartjes mee vooruit kan.
Anoniem: 208019
Ziet er zeker mooi uit.Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:49:
Hij is er
[afbeelding]
- 1TB HDD
- ATI Radeon HD 5750 1GB
- Wireless Keyboard
- Magic Mouse
Wat een mooi apparaat. Nu nog een keer wat meer geheugen erin prikken en alles verder installeren. Dan verwacht ik dan ik hier wel weer wat jaartjes mee vooruit kan.
Same here. Af en toe gaat het bij mij in Windows net als in Mac OS X ook mis met Flash. Gelukkig scheelt het dat je enkel de Flash-plugin maar hoeft te killen en dat Safari dan gewoon vrolijk verder gaat.Giant87 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:13:
Zucht, sinds de laatste Adobe Flash Player update krijg ik weer heel vaak beachballs bij bepaalde Flash content. Zowel onder Safari als Firefox.
hier is de scrolling in safari echt dramatisch als er flash content op de site is (met firefox heb ik er geen last van) terug naar de 10.0 versie en alles werkt primaFrietsaus schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:42:
[...]
Same here. Af en toe gaat het bij mij in Windows net als in Mac OS X ook mis met Flash. Gelukkig scheelt het dat je enkel de Flash-plugin maar hoeft te killen en dat Safari dan gewoon vrolijk verder gaat.
A wise man's life is based around fuck you
Nice! Welke speakers zijn dat? Hoe bevallen ze?Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:49:
Hij is er
[afbeelding]
- 1TB HDD
- ATI Radeon HD 5750 1GB
- Wireless Keyboard
- Magic Mouse
De user op eBay? Ik neem neem aan dat je het doet voor de prijs, maar is het niet een beetje risky om zoiets groots/duurs uit het buitenland te halen?Ridder schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 17:10:
[...]
Heel mooi!
Zo een ga ik er ook aanschaffen wanneer Electronic King ze beschikbaar heeft....en dat zou volgende week moeten zijn.
Dat zijn de Audioengine A2:JC schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:37:
[...]
Nice! Welke speakers zijn dat? Hoe bevallen ze?
Payoff
I have never been more impressed with or more stunned by a component I've reviewed for Stereophile than I was with the Audioengine 2. The level of sound quality produced by this uncolored, detailed, articulate, and dynamic speaker, in all situations, was beyond reproach, and its ratio of value to cost borders on the criminal. It extended my enjoyment of music into a new realm of portability that I hadn't before thought possible. I can't think of a single reason why every reader of this magazine should not go out right now and buy a pair of Audioengine 2s. I couldn't decide which finish I liked better, the white or the black. I bought a pair of each.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 26121
hier zelfde problematiek. uit pure frustratie zelfs een re-install gedaan, de eerste ooit voor mij. heeft helaas niet geholpen. wat een windows achtige toestanden. werkelijk schandelijk hoe een slecht stukje software van adobe je verder perfecte computersysteem kan verpesten.Powershell schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:12:
[...]
hier is de scrolling in safari echt dramatisch als er flash content op de site is (met firefox heb ik er geen last van) terug naar de 10.0 versie en alles werkt prima
reinstall heeft niet geholpen
[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 09-08-2010 00:01 ]
I am the great Cornholio!
Anoniem: 26121
De prijs is hetzelfde als hier, maar dan in dollars.Vanitas schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 18:52:
[...]
De user op eBay? Ik neem neem aan dat je het doet voor de prijs, maar is het niet een beetje risky om zoiets groots/duurs uit het buitenland te halen?
Ben overigens wel benieuwd wat het je dan uiteindelijk gaat kosten als je het binnen hebt staan
[...]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq