Ik heb toch echt dezelfde config in mijn opgeslagen items staan met alleen als verschil de i5 520 en de i7 720..(en ook beide met een full hd scherm ja..) € 60,- verschil hier.bear87 schreef op zondag 04 april 2010 @ 17:48:
[...]
Ik zat zelf niet zo te springen om de i7, ik hoop met de i5 een net wat langere accuduur te halen.
Die hardeschijf kun je zelf heel makkelijk vervangen mocht je je storen aan 5400 rpm, en dan kun je ook meteen de snelste schijf uitzoeken. Ik heb in dit topic regelmatig gelezen dat de 7200 rpm schijven van Dell lang niet altijd hoogvliegers zijn. Zie pricewatch: Hitachi Travelstar 7K500 HTS725050A9A364 en Darkstone hier
[...]
Qua prijs ben je dan wel duurder uit natuurlijk.
Ik heb het er wellicht niet zo duidelijk bijgezet, maar ik heb het full hd scherm geselecteerd, het prijsverschil tussen de i5 en de i7 is daarom geen 60 euro maar 100 euro
Ik zou hem zelf ook wel naar een ssd willen ombouwen op het moment dat deze prijstechnisch wat aantrekkelijker zijn, maar is dit op zo'n moment erg gemakkelijk te bewerkstelligen (plug-and-play)?Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:00:
[...]
Mauw ik vindt dat niet zo'n nadeel, je kunt hem altijd later zelf met een snellere hd uitvoeren wanneer die schijven goedkoper worden. Ik zelf zou wel een ssd erin willen zetten, maar zijn momenteel nog erg prijzig.
Verder vind ik het lastig te bepalen welke processor ik het liefst wil (i5 520M, i7 720QM of i7 620M (helaas geen aanbiedingen afgelopen tijd)).