http://www.amd.com/us/pro...ges/notebook-graphics.asp
5800, 5700, 5600 en 5400 zijn de "echte". De andere 5jes zijn rebrands.
5800, 5700, 5600 en 5400 zijn de "echte". De andere 5jes zijn rebrands.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bij mijn bestelling is het volgende gebeurt.Sgt.Roumen schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:50:
Ik probeer te achterhalen welke videokaart de beruchte Ati 545v eigenlijk is,
sommige zeggen dat het een rebrand is van de 4570 en anderen zeggen dat het de 5450 is.
kan iemand hier duidelijkheid hierin scheppen?
alvast bedankt.
Verwijderd
Hmm ben ik niet helemaal met je eens... Bij mij staat hij toch geregeld aan....Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:18:
wat ik vooral vet vind aan deze laptop is de geluidsproductie, de fan gaat bij normaal gebruik nagenoeg nooit aan
pas na een halve minuut stressen springt hij voor een paar sec. aan. maar ik heb dan ook de p8600![]()
nu nog de hdd vervangen door een SSD, en je hebt een perfect stille laptop
Verwijderd
Dat is ie sowieso niet waardVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:27:
Bij mijn config vroegen zo 100 euro extra voor de HD5470. dat is dan wel weer schandalig zeg.
ehh, de fan van die van mij staat vrijwel altijd uit...Bv202 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:31:
Hoe gaat het gamen eigenlijk op een Full HD scherm?
Ik lees ook dikwijls in reviews iets over een 900p scherm. Is dit op een of andere manier beschikbaar?
Ook lees ik in sommige reviews dat dit één van de meest lawaaierige (geen idee wat een beter woord hiervoor is) laptop is, klopt dit?
[ Voor 8% gewijzigd door Bv202 op 21-04-2010 18:40 ]
dat heb je met alle TN panelen, de horizontale kijkhoek is goed, maar de verticale kijkhoek is werkelijk om te huilen zo slecht.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:09:
[...]
Al hoewel ik de verticale kijkhoek toch wel een zwak punt vind, je moet het scherm echt goed openklappen, anders vertekenen de kleuren als snel!
ik ben heel erg gewend aan die kleine letters, op school hebben wijn 17" 5:4 schermen, en die zet ik altijd zo ver mogelijk naar achteren.Overigens na 1,5 dag wel gewend aan de 100% DPI op 1080, ben benieuwd hoe dat zal zijn als ik achter mijn 22" Samsung ga zitten met 1680 x 1050....
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 19:52 ]
Wow, ik ergerde me altijd al aan de verticale kijkhoek van mijn TN scherm, maar met die test is het wel heel duidelijk.Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:47:
dat heb je met alle TN panelen, de horizontale kijkhoek is goed, maar de verticale kijkhoek is werkelijk om te huilen zo slecht.
http://www.lagom.nl/lcd-test/viewing_angle.php#angleGrey
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
zojuist diagnostics gedraaid. HD dsi shorrt testVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:56:
staat op een andere DVD
[ Voor 34% gewijzigd door jacobras op 21-04-2010 20:32 ]
hhmmm, thanks voor de tip, je hebt gelijk, dat klinkt een stuk beter.jacobras schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:12:
Ik vind de standaard geluidsinstellingen van de laptop niet mooi, sommige tonen lijken te worden 'weggedempt' door de andere tonen (vage omschrijving). Toen ik in het IDT audio configuratiescherm 'koptelefoon' aanklikte, maar zonder een koptelefoon aangesloten, klonk het geluid een stuk mooier. Ik gebruik nu deze instellingen voor muziek:
TruBass: 70%
Definition: 20%
Center: 60%
Space: 80%
Focus: 60%
Ietsje anders dan de standaard instelling voor koptelefoon. Iemand trouwens nog een mooiere instelling?Ik vind deze mooi helder klinken, niet zo'n gaar "nep-3d" effect.
Onder de grote rots, naast die kleine
ga vooral terug naar een CRTRnB schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:10:
[...]
Wow, ik ergerde me altijd al aan de verticale kijkhoek van mijn TN scherm, maar met die test is het wel heel duidelijk.![]()
Dat zoiets geproduceerd word joh, dat snap je toch niet.. Ik heb maar een 13,3 inch schermpje en dan nog verschilt de onderkant van de bovenkant door die verschrikkelijke kijkhoek.
dat lijkt mij toch echt defecte hardware, ik zou dell even mailen of bellenRSD1982 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:23:
[...]
zojuist diagnostics gedraaid. HD dsi shorrt test
test result result: fail
error code: 2000-0142
status: 79
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 21:04 ]
Verwijderd
True, maar je hebt wel verschillende gradaties...Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:47:
dat heb je met alle TN panelen, de horizontale kijkhoek is goed, maar de verticale kijkhoek is werkelijk om te huilen zo slecht.
http://www.lagom.nl/lcd-test/viewing_angle.php#angleGrey
tsja, een desktop paneel is wel ff iets dikker...Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:50:
[...]
True, maar je hebt wel verschillende gradaties...
Mijn Asus F3 (vorige laptop) had hier bijvoorbeeld minder last van...
Ook bij mijn desktop heb ik er minder last van, maar dat is logisch aangezien je meestal onder dezelfde hoek naar je desktop kijkt....
heel erg lang als hij elke sector van de hdd gaat testen op fouten, en bij elke sector 10 min blijft hangen... zoals bij mijn exemplaar: IRQ timed out (een door google onbekende errorRSD1982 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:06:
Is het mogelijk windows 7 te installeren op een externe hardeschijf zonder deze te moeten formateren? zojuist opgezocht dat waarschijnlijk mijn HDD kapot is de oplossing die Dell aanbiedt : replace HDD![]()
hoe lang duurt die diagnostics tool. Hij is nu bezig sinds 20:25uur
[ Voor 22% gewijzigd door RSD1982 op 22-04-2010 09:49 ]
Maandagavond besteld en ze hebben hem vandaag verzonden.LSDsmurf schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 21:33:
Ik dacht eerst te wachten op het 1080p scherm maar heb dan uiteindelijk besloten om voor een goedkopere versie te gaan met 1366 x 768 scherm aangezien ik al die extra's 95% van de tijd toch niet nodig heb.
Voor amper 628.03EUR lijkt het mij een vrij goeie vervanging voor mijn huidige laptop. Momenteel "werk in uitvoering" met geschatte leverdatum 5 mei 2010 voor standaard systeempje met Core i5-430M, 4GB DDR3, 500GB HDD (5400RPM) en ATI Mobility Radeon HD 545v.
[ Voor 8% gewijzigd door LSDsmurf op 22-04-2010 13:56 ]
Is nu ook al minimaal 4 keer gezegd in dit topic...LSDsmurf schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:53:
[...]
Die Mobility Radeon HD 545v blijkt een Mobility Radeon HD 4570 te zijn volgens de pakbon.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
HOI.
Verwijderd
Ziet inderdaad leuk uit!jacobras schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:22:
Misschien een mooie tip voor degenen die net als mij graag muziek luisteren op hun laptop, ik gebruik sinds kort Zune in plaats van Windows Media Player. Zune heeft echt een veel mooiere en meer gebruiksvriendelijke interface, en is ook gewoon gratis. Je hebt er geen Zune ding voor nodig. Enige nadeel dat ik ben tegengekomen is dat je niet met je telefoon kan synchroniseren, maar alleen met een Zune mediaplayer.
Zo ziet het collection overzicht er bijvoorbeeld uit:
[afbeelding]
Download kan trouwens hier: http://www.zune.net/en-us/products/software/default.htm . Aanmelden hoeft niet, die Zune Pass schijnt in NL nog niet beschikbaar te zijn.
Thnx voor het melden. Ik was vanplan een week niet te gaan kijken. Maar hij is nu ook verzonden (vrijdag besteld)!Bananenspin schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:03:
Blijkbaar zijn er minder problemen met de full-hd schermen dan gedacht. Mijn order die maandag middag geplaatst is, staat nu al op verzonden!
Verwijderd
Mijn i520 heeft in ieder geval een overactieve fan... De fan staat vaker aan dan niet!luukfw schreef op donderdag 22 april 2010 @ 19:01:
Hoe ervaren mensen die de versie met de i5-processor hebben de geluidsproductie? Voor mij is het namelijk zeer belangrijk dat de laptop praktisch stil is (mijn huidige desktop maakt veel lawaai) en er niet om de haverklap een fan begint te blazen bij minimale belasting. Ik ga namelijk geen zware games, programma's of wat dan ook draaien.
die van mij (p8600) staat toch echt uit, en ik heb 7 programma's openstaanVerwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:19:
[...]
Mijn i520 heeft in ieder geval een overactieve fan... De fan staat vaker aan dan niet!
Je hebt geen last van de fan want hij blaast heel zachtjes, maar stil is hij zeker niet!
Met 5% belasting en 1,6 GB geheugen verbruik staat hij in ieder geval al een paar minuten (zachtjes) aan....
Verwijderd
Bij mij (i5 520) springt de fan aan vanaf de temp boven 45 graden gaat. Is dat niet vrij laag?Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:37:
[...]
die van mij (p8600) staat toch echt uit, en ik heb 7 programma's openstaan![]()
blijkbaar zijn de idle temps van de i5 nogal dramatisch
Ik heb de i3 en de fan staat voor het merendeel uit, tenzij ik de faptop echt ga belasten. Met normaal gebruik staat hij gewoon uit en is echt stil.Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:37:
[...]
die van mij (p8600) staat toch echt uit, en ik heb 7 programma's openstaan![]()
blijkbaar zijn de idle temps van de i5 nogal dramatisch
de i3 is precies hetzelfde als de i5, maar dan een hogere max. clock.Crazyclaws schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:52:
[...]
Ik heb de i3 en de fan staat voor het merendeel uit, tenzij ik de faptop echt ga belasten. Met normaal gebruik staat hij gewoon uit en is echt stil.
Als ik dit zo hoor ben ik blij dat ik voor de i3 gekozen heb.
hij wiebeld wel, maar dat ligt aan de zwakheid van het scherm, niet dat van de schanierenDennis Lammers schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:59:
Weet niet als het al vermeld was maar er is een nieuw BIOS uit voor de Studio 1555 serie. BIOS A11
http://support.euro.dell....d=False&scanConsent=False
Zijn er trouwens meer mensen die een Studio 1555 hebben die vinden dat het LCD scherm wel erg los zit?
Het scherm doet het gewoon goed hoor, alleen inklappen en rondlopen met de laptop voelt het scherm bungellig aan... heb 2 jaar inhome garantie maar op zich is er niets met het scherm, alleen de bouw kwaliteit twijfel ik over (bijna een jaar in bezit)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 21:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk, als je hem net aanzet zal de fan niet continu draaien...Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:58:
Vind dat er een beetje overdreven wordt over het fan geluid van de i5.
Als laptop koud is blijft de fan uit. Daarna komt hij af en toe aan en wanneer de lang gebruikt wordt draait de fan constant. Ik vind hem zeker niet storend, een laptop hoeft voor mij ook niet muisstil te zijn.
Ik heb nog een 1ste generatie macbook pro gehad, die had pas een luide fan!
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Verwijderd
Ik heb hem net 5 dagenT-Rhidon schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:33:
Misschien een keer je laptop met lucht uitblazen ivm stof voor de ventilatoren.Of een laptop cooling dock Voorbeeld.
Natuurlijk kun je ook zelf genoeg knutselen om er wat moois van te maken.
Oke never mind, dan is dat niet de goede oplossing dacht als je hem al langer had.
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Ik moet zeggen dat ik dit wel kan beamen. Inmiddels heb ik de S15 (i3) een aantal dagen in huis. Nog niet heel veel gebruikt door wat installatie en configuratieproblemen (= onbekendheid ) met Win 7, maar het viel mij ook op dat zelfs tijdens bijv. gewoon wat internetten de fan regelmatig aanslaat. Dan heb ik zelfs gekozen voor de 9-cell accu, dus de laptop staat al een beetje schuin omhoog, ook al staat deze op tafel. Dit was bij mijn oude i8600 niet het geval, wat dat betreft een min-puntje.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:18:
[...]
Maar mijn laptop staat vrijwel de hele dag aan en de staat na een tijdje ook de fan vaak / heel vaak aan...
Ik vind het niet heel erg storend, maar als een stille laptop echt een pre is; dan is dit misschien niet helemaal de juiste laptop!
If you didn't win today, you can always win tomorrow
[ Voor 3% gewijzigd door RSD1982 op 23-04-2010 19:03 ]
had ik al ben er achter dat het PCI geval de Intel chipset drivers zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:16:
sd-kaartlezer? functietoetsen van het tobo?
Skype kan datVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:30:
zijn er trouwens mensen die iets zinnigs uit de webcam krijgen? ik heb nog geen simpel programma gevonden waarmee ik snapshots/filmpjes kan nemen.
Ook de i7 620M is weer niet te selecteren, en de 820QM is maar liefst € 480,- duurderJoster schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:49:
Nieuwe aanbiedingen vallen een beetje tegen (zijn ze überhaupt wel vernieuwd, het lijkt nogal veel hetzelfde). Full HD bij een i5 valt nog steeds niet te selecteren helaas.
Nou ik heb de 620M werkt super. Ik doe veel aan Photoshoppen, Ilustrateren en gaat allemaal lekker. Weet niet wat het verschil exact is met de 720QM maar de 620M komt er wat sneller uit. De 820QM zal wss wel wat sneller zijn als de 620M wat ik me dan altijd afvraag. Hoeveel programma's maken gebruik van 4 cores. Staat nooit ergens duidelijk aangegeven, vandaar dat ik voor de "snellere" maar wat duurdere 620M ben gegaan, is een dualcore.Joster schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:48:
[...]
Ook de i7 620M is weer niet te selecteren, en de 820QM is maar liefst € 480,- duurder
Ik blijf maar in twijfel wat te doen...
[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 23-04-2010 21:07 ]
Wil je speed neem een ssd als C schijfRSD1982 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 19:02:
Dit zijn de CrystalDiskMark scores van de nieuwe HDD Hitachi 7K500
Na een schone install van W7
[afbeelding]
Dit zijn de scores nadat W7 geupdate is en alle drivers geinstalleerd zijn.
[afbeelding]
En nog iets anders na een schone install heb ik in apparaatbeheer: 2 apparaten waarmee ik niet weet wat ik ermee moet doen. Heb de drivers nodig maar weet niet welke
Betreft onbekend apparaat?![]()
PCI simple communications-controller
[ Voor 15% gewijzigd door naaitsab op 23-04-2010 22:54 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
Op mijn vorige laptop gebruikte ik AMCap. In de gratis versie kan je alleen snapshots nemen met reclame, video's werken wel gewoon. Zal eens kijken of het met de Studio ook werkt, moet mijn HD camera ook nog aansluiten en installeren (Microsoft Lifecam Cinemazijn er trouwens mensen die iets zinnigs uit de webcam krijgen? ik heb nog geen simpel programma gevonden waarmee ik snapshots/filmpjes kan nemen.
Moet je een driver downloaden voor de freefall sensor? Ik dacht dat het hardwarematig gebeurde, de monteur zeigtegen me dat ik niets hoefde te installeren.Ik moest na herinstalatie van een msdn windows 7(100% origineel dus) de freefall driver via dell downloaden en toen was alles gevonden, mischien heb je een andere netwerk kaart(vanwege pci comm.) dan de standaard dell(broadcom dus) maar een van de intels, zoek die driver dan even op.
[ Voor 46% gewijzigd door jacobras op 23-04-2010 23:27 ]
Wat voor extra mogelijkheden zijn dat? Gebruik je zelf de software?Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:30:
idem, de driver geeft misschien extra mogelijkheden, maar het free fall gebeuren gebeurt volgens mij hardwarematig
software kan af en toe traag reageren, dat lijkt mij niet aan te raden.
Waar kan je dit instellen? In het configscherm van IDT vind ik dit niet terug. En ik ben het holle geluid echt wel beu. Klinkt alsof ik met met kop in de wc hang ;pjacobras schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:12:
Ik gebruik nu deze instellingen voor muziek:
TruBass: 70%
Definition: 20%
Center: 60%
Space: 80%
Focus: 60%
Ik gebruik het niet maar het was de laaste "onbekende hardware" in apparaat beheer dus even de code opgezocht en kwam op de freefall sensor uit.jacobras schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:35:
[...]
Wat voor extra mogelijkheden zijn dat? Gebruik je zelf de software?
if (!coffee) {
Work = false; }
Meer dan dubbele cijfers. Ik ga mezelf ook maar eens een keer een SSD aanschaffennaaitsab schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 22:50:
[...]
Wil je speed neem een ssd als C schijf![]()
[afbeelding]
Ik moest na herinstalatie van een msdn windows 7(100% origineel dus) de freefall driver via dell downloaden en toen was alles gevonden, mischien heb je een andere netwerk kaart(vanwege pci comm.) dan de standaard dell(broadcom dus) maar een van de intels, zoek die driver dan even op.
Vin ook wel dat de fan erg snel aanslaat dan maar te zwijgen over gaming dan is het net een stofzuiger![]()
De fan slaat redelijk snel op een middelmatige snelheid aan maar gaat op zn max als ie ff wat langer onder load staat dan komt er een redelijke pak herrie uit.
Maarja liever preventief koelen maar mischien ken die wel iets hoger aangezien de max temp van de 720qm 99 graden is.
bij mij staat hij uit, en die draait een stuk zuiniger dan de core-i reeks, die van mij draait op .875v`@800 mhz, de niet-low voltage exemplaren van de i3 en i5 klokken naar minimaal 1200.luukfw schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:02:
Raar dat bij de één de fan ook draait bij minimale belasting (internet, tekstverwerking e.d.) terwijl deze bij een ander in deze situatie uit staat. De overstap naar welke laptop dan ook zal voor mij een stap vooruit zijn als het gaat om hinderlijk achtergrondgeluid (fan), maar ik wil natuurlijk het liefst dat in de nieuwe situatie de geluidsproductie zo minimaal mogelijk is.
[ Voor 20% gewijzigd door Taartvarken op 24-04-2010 14:05 ]
De monteur zei toen dat als je de laptop snel opzij schudt, je de harde schijf kan horen klikken (sensor die blokkade in werking zet). Ik hoor niks, maar durf ook niet te hard te schudden (bij de laptop die ik voor mijn vorige had was de harde schijf gecrasht, toen maakte het ook telkens een tikkend geluid, dus zo graag hoef ik geen tik te horenVerwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:30:
idem, de driver geeft misschien extra mogelijkheden, maar het free fall gebeuren gebeurt volgens mij hardwarematig
Mooie omschrijvingtechix schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 08:41:
[...]
Waar kan je dit instellen? In het configscherm van IDT vind ik dit niet terug. En ik ben het holle geluid echt wel beu. Klinkt alsof ik met met kop in de wc hang ;p
[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 24-04-2010 16:43 ]
Tnx! ik had dit echt over het hoofd gezien. Nog een grappige vertaalfout gevonden bij equalisering -> presets -> Metaaljacobras schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 16:42:
Mooie omschrijving. Ik ga naar Start -> Configuratiescherm -> IDT Audio Configuratiescherm. Vervolgens pas ik in dat scherm (screenshot) de instellingen aan.
Postvile 80gig de beste ssd(eigelijk de enige die overal goed scoort) zijn uiteraard wel betere dus laat ik zeggen de beste ssd onder de 250 euro(190 euro heb ik er voor betaald)RSD1982 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:42:
[...]
Meer dan dubbele cijfers. Ik ga mezelf ook maar eens een keer een SSD aanschaffen
Welke zit er bij jou in en hoeveel GB heb je?
if (!coffee) {
Work = false; }
je bedoelt de 545v? dat is een rebrand van de 4570, waar gddr3 op zit, het ligt voor de hand dat dit ook het geval is bij de 545v.Sgt.Roumen schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 18:43:
Misschien mag ik dit hier niet posten, dan alvast excuus hiervoor maar ik vond geen inspiron topic.
mijn vraag is, of iemand heel toevallig weet wat bij deze laptop
http://www1.euro.dell.com...e_i_deals&s=dhs&cs=nldhs1
voor soort gddr wordt gebruikt op de ati mobility 5450, ik vind het nergens en ik heb zelfs gebeld met dell en zij konden het me niet zeggen:P
de sequentiele snelheden boeien totaal niet, het gaat om de 4k reads, ironisch genoeg is dat juist het gebied waar de traditionele schijf poep scoortnaaitsab schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:30:
[...]En een tip voor de desktop als de financien het toelaten(of de vrouw des huises)neem 2x80gig en zet ze in raid0 dan heb je 5xx mb/s read en 250 mb/s write
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 19:38 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2010 19:56 ]
Als je zo'n "fast track"aanbieding hebt, kan je hem binnen 4 dagen binnen hebben. Ik heb de mijne op 17-04 besteld en had hem op de 21e binnen..Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:05:
als je pech hebt, 2 weken, anders een dag of 10
Hier ervaring met Inspiron/Studio/Vostro 15Uchiha1911 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:59:
Iemand ervaringen met de Inspiron 15 en/of de Dell Studio (doh)?
[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 24-04-2010 21:15 ]
Heb net even nog een stukje van het topic doorgelezen, en het ziet er naar uit dat het een heel degelijke laptop is. Ook vind ik (in tegenstelling tot anderen) de chains op de cover en op de palmrest erg gaaf!jacobras schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:14:
[...]
Hier ervaring met Inspiron/Studio/Vostro 15. Persoonlijk vind ik de Studio van hogere kwaliteit dan de Inspiron, zowel qua technische componenten als het ontwerp van de laptop (het plastic van de Inspiron waar je pols op rust vind ik wat 'te zacht' aanvoelen). Daarnaast vind ik het design van de Studio sowieso mooier. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening
.
Kleine toevoeging: de Inspiron komt meer 'budget' op me over, vergeleken met de Studio.
Bij mijn laptop (heb een Studio 1558) draait de fan bij lange na niet altijd. Bij normaal internet/email gebruik is de fan gewoon uit, springt alleen af en toe even een tijdje (~ 15 sec) aan om de boel af te koelen.Uchiha1911 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 21:25:
[...]
Heb net even nog een stukje van het topic doorgelezen, en het ziet er naar uit dat het een heel degelijke laptop is. Ook vind ik (in tegenstelling tot anderen) de chains op de cover en op de palmrest erg gaaf!
Waat Luuk boven mij aankaart baart me wel zorgen. Draait de fan altijd? Ook met minimaal gebruik? Is dit dan storend (as in.. draait hij hard)?
1366Moning2 schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:06:
Met nvidia scaling trek je alles buiten proporties of gebruik je de native resolutie? De resolutiekeuze op mijn 1558 is trouwens (ook) erg beperkt dus dat zal het waarschijnlijk wezen. Generals is ook al wat ouder, misschien dat daarom je resolutie niet beschikbaar is. Heb je een 1920 of 1366 scherm?
ja...Moning2 schreef op zondag 25 april 2010 @ 00:06:
Met nvidia scaling trek je alles buiten proporties [...]
if (!coffee) {
Work = false; }
Excuseer mijn luiheid. Bedankt, leuk gedaannaaitsab schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:29:
Het blijft kennerlijk toch moeilijk om zoekmachines te gebruiken:
http://tinyurl.com/22pdm2u
De eerste link
Graag gedaan altijd eerst even googlen voordat je wat vraagt aubCrazyclaws schreef op zondag 25 april 2010 @ 13:37:
[...]
Excuseer mijn luiheid. Bedankt, leuk gedaan
if (!coffee) {
Work = false; }
HOI.
[ Voor 3% gewijzigd door stefmen op 27-04-2010 11:38 ]
Verwijderd
Ik heb 'm gisteren ook besteld, jippie!! Had nogal wat voeten in aarde tjongejonge. Ik moest 'm telefonisch bestellen omdat ik per sé dat full HD scherm wilde. Op de eerste plaats wist de verkoper niet dat je dat scherm telefonisch wél kon bestellen, moest hij eerst even navragen (!). Nou, vervolgens met de verkoper alle optie doorgelopen: Studio 15, i5-520, midnight blue, full HD scherm, intel wireless kaart. Epp-korting en kortingscode toegepast, klaar is kees. Toen kwam de orderbevestiging: staat er een Inspiron i3 op, en van de rest klopte ook werkelijk NIKS. Dus maar teruggemaild dat dit niet klopte, kreeg ik een mail terug met een nieuwe bevestiging waar alleen de Inspiron veranderd was in de Studio. Coverkleur niet aangepast, scherm niet aangepast, wireless kaart niet aangepast. Grrrr.....Bananenspin schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:06:
Yeey mijne delletje is ook binnen! M'n eerste indruk is dat navy blue erug mooi is! Hij dankzij de 9 cell batterij wel breed(hoog) lijkt maar dat vind ik persoonlijk niet erg zo staat die wat hogerHet toetsenbord is erg fijn en ook het scherm is erg mooi. Met een dpi van 125% is alles erg goed leesbaar en tot nu toe nog niet storend!
HOI.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq