Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crazyclaws schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:24:
[...]
En dat is het probleem een beetje, dit is "maar" 50 euro meer, ander netwerkkaartje is maar 20 euro meer. oftewel je moet op een gegeven moment maar tevreden zijn met wat je hebt. En dat is dan ook de reden waarom er dingen zoals budgetten bestaan. ( vertel dat maar eens tegen onze regering).
eensch, bestel nu maar gewoon, als je hem binnen hebt zul je er blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:08:
[...]

€50 "maar"

bij sony is ie €100
Niet toen ik 'm bestelde ;). Zou bij mijn configuratie 130 euro meer kosten, dat is toch wat te gek.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 22:22
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:30:
[...]

eensch, bestel nu maar gewoon, als je hem binnen hebt zul je er blij mee zijn :)
ja meneer... :+

Bestelling gedaan en toen werd er mij ook ineens de verzendkosten kado gedaan :)
Nu wachten tot er een meneer met een pakket aan de deur staat.

[ Voor 25% gewijzigd door Crazyclaws op 17-04-2010 11:37 ]

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyclaws schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:38:
[...]

ja meneer... :+

Bestelling gedaan en toen werd er mij ook ineens de verzendkosten kado gedaan :)
Nu wachten tot er een meneer met een pakket aan de deur staat.
Goed zeg!
Waar heb je uiteindelijk nou voor gekozen? En welk scherm? En die verzendkosten, dat scheelt toch mooi weer 40 euro d:)b Dat vind je op de site niet terug, toch?
Wat was de verwachte levertijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:49:
[...]

Goed zeg!
Waar heb je uiteindelijk nou voor gekozen? En welk scherm? En die verzendkosten, dat scheelt toch mooi weer 40 euro d:)b Dat vind je op de site niet terug, toch?
Wat was de verwachte levertijd?
Ik heb een standaard setje genomen http://www1.euro.dell.com...op&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn en dan die van 599.

Ik ga toch geen heel zware dingen doen op die laptop, daar heb ik mijn pc boven wel voor. Maar naar mijn idee een goede prijs.
Dit is zo'n systeem dat binnen 48 uur verzonden wordt. Geschatte lever datum 23-04-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyclaws schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:44:
[...]

Ik heb een standaard setje genomen http://www1.euro.dell.com...op&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn en dan die van 599.

Ik ga toch geen heel zware dingen doen op die laptop, daar heb ik mijn pc boven wel voor. Maar naar mijn idee een goede prijs.
Dit is zo'n systeem dat binnen 48 uur verzonden wordt. Geschatte lever datum 23-04-2010
Aha, ik zie het, verzendkosten-vrij. Niet slecht! En als Dell zich houdt aan die 48 uur heb je 'm veel sneller dan 23-04. Volgens mij houden ze die geschatte leverdatum ook altijd vrij ruim aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
verzonden != aankomstdatum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot ie volgende week eindelijk aankomt. Word gewoon krankjorem van mijn 1280x800 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:38:
Ik kan niet wachten tot ie volgende week eindelijk aankomt. Word gewoon krankjorem van mijn 1280x800 resolutie.
nog steeds hoger dan wat op de gemiddelde laptop zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 15:55:
[...]

nog steeds hoger dan wat op de gemiddelde laptop zit...
Te gek voor woorden eigenlijk. Ik ken nog mensen die op 1024x768 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:33
Gianni Rombios schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:09:
via https://mastercard.maximiles.com/visit-partner/dell/19
kom je op de consumenten startpagina
http://www1.euro.dell.com...=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn&dgc
met nog wat erachter.

Ik ben van daaraf naar de small business gegaan (vostro 3500). Ik ben benieuwd of dit feest wel doorgaat.
EPP heb ik niet geprobeerd (omdat ik dat toch wat minder netjes vind). Wel kan ik bevestigen dat je de dingen die je in je mandje had gezet (ook small business en EPP) gewoon kan afrekenen.

@karakedi hieronder: OK thanks!
Voor iedereen die het wil weten:
Je kunt de configuratie van je voorkeur met epp korting samenstellen. Ook nog Dell kortingscode gebruiken.
Dit zet je in je mandje, of je slaat de configuratie op.
Dan ga je via haalmeeruitjecard naar de dellsite en haal je de spullen uit je mandje.
Dan heb je je korting (hoewel dat haalmeeruitjecard nergens meer uit blijkt als je eenmaal op de Dell site bent. Ik was dus heel benieuwd of dat ook ging lukken, maar ik heb een cashback gekregen, dus is gelukt)
Misschien niet helemaal "netjes" zoals hierboven gesteld wordt, maar de mogelijkheid wordt wel geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tsja, mijn ouders vinden 900p@17.3" al "veel te kleine lettertjes"... (doe in godsnaam je bril eens op 8)7 )

"wat ziet deze site er raar uit op jouw scherm" is ook een veelgehoorde reactie...

@hieboven :) handig

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:51

Nikeo

Jawelles

Dell is vandaag niet telefonisch beschikbaar zoals ik al had verwacht. Heb een configuratie in mijn winkelmand geplaatst die ik maandag wil laten aanpassen door iemand van de telefonische verkoop. Wil eigenlijk alleen het full hd scherm er in laten zetten in plaats van het standaard scherm.

Kun je echter ook de 500gb hardeschijf laten downgraden naar 250? Of zijn dit vaste configuraties? Want dan kan ik ook wel met een iets mindere processor toe en zo nog wat geld uitsparen

[ Voor 3% gewijzigd door Nikeo op 17-04-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nikeo schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:58:
Dell is vandaag niet telefonisch beschikbaar zoals ik al had verwacht. Heb een configuratie in mijn winkelmand geplaatst die ik maandag wil laten aanpassen door iemand van de telefonische verkoop. Wil eigenlijk alleen het full hd scherm er in laten zetten in plaats van het standaard scherm.

Kun je echter ook de 500gb hardeschijf laten downgraden naar 250? Of zijn dit vaste configuraties? Want dan kan ik ook wel met een iets mindere processor toe en zo nog wat geld uitsparen
kan vast wel, maar waarom zou je dat willen?

dan neem je toch gewoon een goedkoper model van de site, die je dan aanpast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

omdat je niet alles kan selecteren wat je wilt en omdat het werken vanuit een andere configuratie vaak goedkoper is. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer meestal gewoon alle mogelijkheden uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Valt me wel op aan de Studio 15 dat de USB aansluiting erg stevig zijn, maar als je even je laptop opschuift de stroomkabel er bijna uitligt. Hadden ze wel wat steviger mogen maken.
Had net m'n muis in de netwerkaansluiting gedrukt, dat zat helemaal stevig :P

Als je trouwens zo'n verlicht toetsenbord besteld, is die dan van dezelfde kwaliteit als het origineel? Of zijn het namaak-toetsenborden? En de link in de startpost staat me niet zo aan, als ik me wil aanmelden moet ik op 'Singup' klikken :P.

[ Voor 31% gewijzigd door jacobras op 17-04-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die van mij was dezelfde kwaliteit, maar je hebt ook versies met een ietswat kapotte spatie toets, or so i heard

welke link eigenlijk? die van gemwom? die zijn juist verrassens makkelijk :)
je registreert al met alleen je mail en een password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 21:43:
die van mij was dezelfde kwaliteit, maar je hebt ook versies met een ietswat kapotte spatie toets, or so i heard

welke link eigenlijk? die van gemwom? die zijn juist verrassens makkelijk :)
je registreert al met alleen je mail en een password
Deze pagina: http://www.gemwon.com/login.aspx .
Ik denk dat ik eerst mijn microfoon aan moet zetten voor ik ga 'Singuppen' :+

Maar jij hebt 'm dus ook? Ook besteld bij Gemwon? En gebruik je het overdag ook?

[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 17-04-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m altijd aan staan, tenzij ik echt die 5 min batterij nodig heb, helaas zie je hem overdag niet zo goed.

ik heb hem idd mij gemwom besteld, destijds <€20, na 8 dagen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:29
Ding is al tijden niet op vooraad :F http://www.gemwon.com/ShowProduct.aspx?ID=2373
Altijd als ik kijk staat er quantity 0 aka vooraad 0 (zitten erg leuke engelse foutjes op die site :+)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee? bij mij duurde het een weekje voordat hij weer op voorraad was (toegegeven, toen hadden ze er maar 1 :+ )

op ebay is ie ook te krijgen, google maar eventjes

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 17:02:
tsja, mijn ouders vinden 900p@17.3" al "veel te kleine lettertjes"... (doe in godsnaam je bril eens op 8)7 )

"wat ziet deze site er raar uit op jouw scherm" is ook een veelgehoorde reactie...

@hieboven :) handig
Is dat niet eigenlijk zo? Dit zijn foto's van het Full HD scherm (ergens in deel 1 gevonden via Google):
http://www.imgdumper.nl/u...a578c3e33221-IMG_1625.JPG
http://www.imgdumper.nl/u...a578c75570ed-IMG_1629.JPG

Dat ziet er ook wel erg klein uit. Is dat wel handig om mee te werken?

[ Voor 6% gewijzigd door Bv202 op 18-04-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Bv202 schreef op zondag 18 april 2010 @ 11:14:
[...]

Is dat niet eigenlijk zo? Dit zijn foto's van het Full HD scherm (ergens in deel 1 gevonden via Google):
http://www.imgdumper.nl/u...a578c3e33221-IMG_1625.JPG
http://www.imgdumper.nl/u...a578c75570ed-IMG_1629.JPG

Dat ziet er ook wel erg klein uit. Is dat wel handig om mee te werken?
Och, je kan altijd de resolutie verlagen he? :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in de TS staan 2 screenshots, als je die nu even fullscreen bekijkt in een willekeurige picture editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
welke drivers installeren jullie precies bij een schone installtie.
ik vind de driver site van dell zo onoverzichtelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik sta op het punt om een Studio 15 te bestellen met onderstaande configuratie:

Dell Studio 15, N0055804
INTEL® CORE™ i5-520M (2,4 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,93 GHZ, 3 MB CACHE)
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
1 GB ATI Mobility Radeon HD5470 grafische kaart
500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card (EUR)
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE

Hij is standaard met als enige aanpassing de intel wireless kaart. Ik ga m gebruiken als standaard thuis-/multimedialaptop (stream naar tv, kantoorwerk, internetten, foto's bewerken en beheren en af en toe een mooi spel spelen).

Moet ik volgens jullie nog iets wijzigen aan bovenstaande configuratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ziet er goed uit, dat kost je zo ongeveer €680 incl kortingen?

---------
ik zag trouwens dat je nu ook de 545v (5450?) aanbieden met 512MB, zie http://configure2.euro.de...l&m_30=321942&oc=N0055803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Wat voor een kaart is dat, die 545v? Hoe presteert deze tegenover de vorige aanbieding (4570?) en de 5470?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom uit op 707 euro incl verzending. Hier zit de standaardkorting van dell bij (€246) en de 5% couponcode, mis ik nog een korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij bedoelen ze daar de 5450, een kaart met iets lagere clocks dan de 5470, ik gok dat die zo ongeveer gelijk presteert als de 4570 (het oude model dus) maar dan met DX11

dus 5470 > 5450 > 4570, maar zoveel scheelt het allemaal niet

edit: ahaa, volgens de site van ATI heeft de 5xxv (let op de v) serie enkel dx10.1 support, dit zijn dus rebranded 4xxx kaarten, die kan je dus beter niet nemen...

@ hierboven volgens mij niet, als je het wifi kaartje dumpt kom je net onder de 700.
je zou nog wel epp-korting toe kunnen passen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Dus in principe presteert die kaart hetzelfde als de 4570, maar hebben ze deze gewoon een andere naam gegeven? Is deze kaart eigenlijk zo slecht? Ik hoef alleen wat simpele games te spelen zoals L4D2, MW2, etc.

Met de huidige Belgische aanbieding heb je exact dezelfde laptop, alleen betaal je voor de 5470 €60 extra.

[ Voor 20% gewijzigd door Bv202 op 18-04-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bv202 schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:42:
Dus in principe presteert die kaart hetzelfde als de 4570, maar hebben ze deze gewoon een andere naam gegeven? Is deze kaart eigenlijk zo slecht? Ik hoef alleen wat simpele games te spelen zoals L4D2, MW2, etc.
de 545v is ongeveer gelijk aan de 4570, welke weer iets trager is dan de 5470
de 5470 heeft echter wel dx11, en dat is ook wel een pre
en aangezien het toch maar €11 - 5% scheelt zou ik lekker voor de 5470 gaan

edit: €60 in belgie? dan zou ik voor de 545v gaan...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
http://www1.euro.dell.com...&s=dhs&cs=bedhs1&ref=lthp

Het enige verschil tussen de tweede en de derde is de grafische kaart en de processor. Het prijsverschil is €100. Bij de tweede kan je de processor upgraden naar een 520M voor €40; het enige verschil is dan nog de grafische kaart voor een verschil van €60.

De Belgische aanbiedingen worden elke week duurder :(

Doen ze soms zomerkortingen ofzo? :P

EDIT:
de 5470 heeft echter wel dx11, en dat is ook wel een pre
Is dat echt een pre? Zoveel games maken toch nog geen gebruik van dx11?

[ Voor 13% gewijzigd door Bv202 op 18-04-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epp korting lijkt te werken, maar moet een bedrijf invullen waar ik werk, suggesties? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog niet nee, maar dx11 renderpath is ~70% minder zwaar, dus als ze uitkomen heb je een stuk meer power

de betere games (alles van blizzard :P ) gaan daar zeker gebruik van maken

je moet trouwens een bedrijf invullen waar een kennis van jou werkt, dan worden de mogelijkheden opeens veel groter ;)
o.a. de rabobank en getronics vallen daaronder.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok tnx voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:53
Maar trekken ze die EPP korting niet na dan? Ik bedoel, stel je kent niemand bij de Rabobank, is de Rabobank dan gewoon nog te gebruiken?

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe willen ze ooit natrekken dat jiij iemand kent die een vader heeft die bij de rabobank/getronics/.../... werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Geen idee. Maar die 545v, is dan niet gewoon een typfout en moet dat niet de 5450 zijn? Of is het echt een 100% rebrand, en heeft die geen dx 11 zoals er ook beweerd werd? Er is niet echt veel info over deze kaart te vinden...

Edit:

[ Voor 21% gewijzigd door Stefanovic45 op 18-04-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.amd.com/us/pro...ges/hd-540v-overview.aspx

zelfde aantal shaders als de 4570, zelfde features, zelfde aantal transistoren, zelfde memory interface, zelfde productieprocess (55nm, jammer ATI..)
ik ruik een rebrand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
fespen schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:03:
welke drivers installeren jullie precies bij een schone installtie.
ik vind de driver site van dell zo onoverzichtelijk :(
Alleen welke ik nodig ben. Ik installleer:
- Dell Quickset
- Intel Wifi spul (heb een Intel 6200 netwerkkaart, zonder die driver krijg ik geen internet)
- IDT driver (geluidsdriver, handige instellingen)
- ATI videokaart driver (van http://ati.amd.com , niet van de Dell site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idem, maar dan zonder quickset de functietoetsen het op de 1555 ook zonder doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:11:
http://www.amd.com/us/pro...ges/hd-540v-overview.aspx

zelfde aantal shaders als de 4570, zelfde features, zelfde aantal transistoren, zelfde memory interface, zelfde productieprocess (55nm, jammer ATI..)
ik ruik een rebrand :P
Ah tnx. Dit bewijst natuurlijk veel meer. Inderdaad 100% rebrand. Maar ik kom het alleen tegen bij Dell laptops... Dit klik natuurlijk wel beter dan een 4570. Wellicht hebben hun ook een vinger in de pap ;) Een 'echte' 5470 1GB kost 105 euro meer :o Dan toch nog maar even wachten... Ik wil wel een echte 5xxx serie in mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in NL heb je jouw config voor 614 incl 6200 wifi, ex. korting en verzendkosten (met i5 540 en 5470)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
@ jacobras: dus jij hebt niet dat als je die "handige instellingen" gebruikt dat je geluid er dan mee ophoudt?

Ik gebruik vanwege dat probleem tegenwoordig namelijk maar de standaarddrivers van windows.

[ Voor 30% gewijzigd door ovigo op 18-04-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 15:43:
in NL heb je jouw config voor 614 incl 6200 wifi, ex. korting en verzendkosten (met i5 540 en 5470)
Ik kom volgens mij op 714 euro uit, wat doe ik verkeerd?? Epp korting en dell-code is hier al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:23:
[...]

Ik kom volgens mij op 714 euro uit, wat doe ik verkeerd?? Epp korting en dell-code is hier al af.
niets, behalve dat ik een tikfout maakte :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
ovigo schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:03:
@ jacobras: dus jij hebt niet dat als je die "handige instellingen" gebruikt dat je geluid er dan mee ophoudt?

Ik gebruik vanwege dat probleem tegenwoordig namelijk maar de standaarddrivers van windows.
Geen problemen mee. Ik gebruik de IDT drivers van de Dell site, de configuratieapplicatie werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:34:
[...]

niets, behalve dat ik een tikfout maakte :X
Jammer, had liever gehad dat ik iets gemist had, hihi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
jacobras schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:00:
[...]

Geen problemen mee. Ik gebruik de IDT drivers van de Dell site, de configuratieapplicatie werkt prima.
Mja, dan ligt het er misschien aan dat ik altijd aan mn instellingen aan het kloten ben terwijl ik WMP aan heb staan, maar zodra ik een beetje lekker in die IDT van de Dellsite aan het kloten ben gaat het flink stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 18:23:
[...]

Oja klopt. Als je vanaf het goedkoopste systeem gaat upgreaden ben je uiteindelijk nog veel duurder uit 8)7 Ik moet eigenlijk nog een maandje of 2 wachten op mijn sponsoring O-)

Maar zullen er binnen nu en 2 maand nog dingen veranderen in de config? Of zou het veel goedkoper worden? Ik volg het niet echt zo nauwkeurig dus ik weet niet hoe snel iets verjaard zeg maar ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Stefanovic45 op 18-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
ovigo schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:28:
[...]

Mja, dan ligt het er misschien aan dat ik altijd aan mn instellingen aan het kloten ben terwijl ik WMP aan heb staan, maar zodra ik een beetje lekker in die IDT van de Dellsite aan het kloten ben gaat het flink stuk.
Misschien kan WMP de plotselinge veranderingen niet aan oid. Ik zet een liedje op YouTube aan (in Firefox) en ga dan de instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=198160&format=full&ext=.png

check de memory clock :9 hij kan nog wel hoger denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Niet online
jacobras schreef op zondag 18 april 2010 @ 14:43:
[...]

Alleen welke ik nodig ben. Ik installleer:
- Dell Quickset
- Intel Wifi spul (heb een Intel 6200 netwerkkaart, zonder die driver krijg ik geen internet)
- IDT driver (geluidsdriver, handige instellingen)
- ATI videokaart driver (van http://ati.amd.com , niet van de Dell site)
niet iets voor het moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eigenlijk wel de SD kaartlezer doet het ook niet out-of-the-box, de rest deed het meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

StefanvanGelder schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:32:
[...]

Maar zullen er binnen nu en 2 maand nog dingen veranderen in de config? Of zou het veel goedkoper worden? Ik volg het niet echt zo nauwkeurig dus ik weet niet hoe snel iets verjaard zeg maar ;)
Ik denk het niet. De CPU lineup van Intel blijft nog wel een flinke tijd zo en de grafische kaarten van ATI zijn ook net allemaal vernieuwd (van 4xxx naar 5xxx serie). En qua prijs zal het ook wel stabiel blijven. Lijken mij geen redenen meer te zijn nog langer te wachten? Ik bestel morgen in ieder geval :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou nu kopen, alles is idd niet zo lang geleden vernieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Ik heb afgelopen vrijdag een Dell studio besteld met "1 GB ATI Mobility Radeon HD5470 grafische kaart" op de offerte. Paar min hierna deze om laten zetten en nu lees ik net de order door en nu staat er "Graphics : 1 GB ATI Mobility Radeon™ HD 545v".
Ik vraag me nu echt af welke kaart ik nu geleverd ga krijgen. Als dit niet de HD5470 Annuleer ik de hele order of gaat hij retour. Helaas is de levertijd pas 28 mei door het full HD scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zal wel een bug zijn, ze kunnen niet zomaar een minder model gaan leveren...

bij anderen is het ook al gebeurt dat de grafische kaart tijdens het productieprocess om de paar dagen veranderen.
misschien kan je even een belletje plegen, het blijft dell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zo ik heb mijn laptop dan ook eindelijk besteld :) i7, full hd, 6 gb ram, ati 5470, 500 gb hd 7200 rpm en een blauwe kleur. Ben benieuwd of ze hier meer haast achter zetten omdat dit een zakelijke aankoop is maar denk het niet :) In de factuur staat een verwachte leverings datum van 21-05, dit is dus meer dan één maand! Maar goed dat wist ik van te voren ook wel dat het lang zou kunnen duren. Ik ga alsnog proberen Windows 7 en MS Works te retouneren maar daar heb ik minder hoop in dat het gaat lukken.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bananenspin schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:45:
Zo ik heb mijn laptop dan ook eindelijk besteld :) i7, full hd, 6 gb ram, ati 5470, 500 gb hd 7200 rpm en een blauwe kleur. Ben benieuwd of ze hier meer haast achter zetten omdat dit een zakelijke aankoop is maar denk het niet :) In de factuur staat een verwachte leverings datum van 21-05, dit is dus meer dan één maand! Maar goed dat wist ik van te voren ook wel dat het lang zou kunnen duren. Ik ga alsnog proberen Windows 7 en MS Works te retouneren maar daar heb ik minder hoop in dat het gaat lukken.
bij mij stond er 3 maanden, binnen 2 weken stond hij op de stoep 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is binnen, sterker nog ik tik dit op mijn nieuwe studio 15....

Toetsenbord is wel een beetje wennen, maar komt helemaal goed denk ik!

Scherm is prachtig, wel op 125% DPI, want 100% is echt te klein..!

Opstarten duurt inderdaad lang, maar dat is altijd met een nieuwe Windows 7 installatie!
Speakers lijken het prima te doen!

Irritant vind ik al die Dell onzin die je meegeleverd krijgt, maar als Office 2010 beschikbaar is voor download installeer ik meteen Windows opnieuw!

Ben alleen niet zo tevreden over de (standaard) instellingen van het scherm, die moet ik eerst even goed calibreren, want de kleuren zijn zwaar overbelicht...

Echt een top laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:57:
Scherm is prachtig, wel op 125% DPI, want 100% is echt te klein..!
jammer
Opstarten duurt inderdaad lang, maar dat is altijd met een nieuwe Windows 7 installatie!
Irritant vind ik al die Dell onzin die je meegeleverd krijgt, maar als Office 2010 beschikbaar is voor download installeer ik meteen Windows opnieuw.
is altijd met een bloated install, installeer hem gewoon meteen opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:12:
ik zou nu kopen, alles is idd niet zo lang geleden vernieuwd
Heb jij aandelen Dell, Darkstone? :)

ok, ff serieus, Ik heb mijn lappie afgelopen zaterdag besteld, kreeg vandaag de heugelijke mededeling, dat hij morgen ( dinsdag) afgeleverd wordt........ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crazyclaws schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:00:
[...]

Heb jij aandelen Dell, Darkstone?
nee, wel een glazen bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Ehm, bedoel je niet kort ipv lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacobras schreef op maandag 19 april 2010 @ 17:30:
[...]

Ehm, bedoel je niet kort ipv lang?
Nee, want de eerste keer gaat Windows je bureaublad voorbereiden, updates downloaden en installeren, een systeem scan uitvoeren... Geloof dat ik wel 10 minuten bezig was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Oh, je bedoelt alleen de eerste keer. Ik dacht even dat je bedoelde dat Windows na een schone installatie gewoon elke keer langzaam opstartte :P. Maar de eerste keer duurt het inderdaad wat langer.

[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 19-04-2010 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Net met dell gebeld. Ze kunnen je winkelmandje min of meer overnemen, en als je iets wilt veranderen kunnen ze dit relatief makkelijk doen. Ze lopen dan het hele besteltraject voor de zekerheid nog eens door. Downgrades zijn niet mogelijk (bijvoorbeeld van een i5 naar i3 en dan korting krijgen) maar upgrades zijn vaak wel mogelijk. Telefonisch dus een Full HD scherm voor in de i5 besteld en er toch maar 4 jaar garantie bij genomen (voor de prijs van 3).

EPP korting invoeren mislukte bijna, want ik was via het telefonisch keuzemenu niet op een EPP lijn bij de verkoper binnengekomen, wat hij kan zien. Even op letten dus. Je moet wel een emailadres opgeven van het bedrijf waar je EPP van aanvraagt, wat bij mij Universiteit Tilburg (voor werknemers) is. De gewone 5% kortinsgsbon invoeren ging ook probleemloos. Ook samen met de EPP.

Je kunt echter niet de configuratie laten opslaan en zelf betalen met je creditcard voor de 4% haalmeeruitjecard actie. Dus dat loop je mis als je telefonisch bestelt. Verder zijn ze erg behulpzaam in mijn beleving.

Hopelijk heeft iedereen hier wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
Even een toevoeging op het bovenstaande. Ik heb afgelopen vrijdag ook bestelling gedaan en werk niet bij bedrijf dat in het epp systeem stond. De verkoopster heeft wel een truukje uitgehaald waardoor ik deze alsnog gehad heb. Hier bovenop is nog een 2e 5% korting uitgevoerd.
Uiteindelijk ben ik hier op uit gekomen (levertijd op of voor 28 mei 2010):

Midnight Blue met satijnachtige afwerklaag 1 €776,25
INTEL® CORE™ i5-520M (2,4 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,93 GHZ, 3 MB CACHE) 1
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands 1
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands 1
4 jaar In-Home garantiesupport, ook 's avonds en op zaterdag 1
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands 1
15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife 1
Geen Accidental Damage-support 1
Computrace LoJack for Laptops, 1yr license - included with your PC 1
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048] 1
500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf 1
1 GB ATI Mobility Radeon HD5470 grafische kaart 1
DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software 1
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh) 1
Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card (EUR) 1
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera 1
Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty) 1
Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees 1
Dutch Documentation 1
N0455804 1
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return 1
Studio 1558 Order - Netherlands 1
Sin maletín de transporte 1
Studio 1558 Resource DVD (Diagnostic & Drivers) 1
Wisselstroomadapter van 90 W 1
Palmrest Standard 1
Wireless Label CI5 1
Datasafe Local 2.0 Basic 1
DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar) 1

Subtotaal: €737,13
Transportkosten: €24,37
Totaal netto: €761,50
BTW (%): €144,69
Totaal: €906,19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Laatst online: 21-08 23:10
weten jullie of telefonisch een ''mat-zwarte'' kleur voor de studio 15 te krijgen is,
ik vind dat glanzende met chainlink profiel helemaal niets eerlijk gezegd:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ahaa met 4 jaar garantie :) dat heb ik ook, de prijs was destijds €20 :>

ik heb dus ongeveer dezelfde config als jou, maar dan met bluetooth, blu-ray, en een p8600, voor ongeveer dezelfde prijs (en blu ray heb ik ook alleen maar omdat je anders geen 4 jaar garantie kon kiezen...)

wat is raar vind is dat je i5 duurder is dan de p8600, wat destijds toch wel een van de betere CPU's was, volgens intel zitten deze in dezelfde prijscategorie...
Sgt.Roumen schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:00:
weten jullie of telefonisch een ''mat-zwarte'' kleur voor de studio 15 te krijgen is,
ik vind echt dat je hem in real life moet zien voordat je conclusies kan trekken over het patroon, volgens mij vind idereen hier het best stijlvol :)

besides, ik heb wel wat beters te doen dan naar de achterkant van mijn pc staren...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Ik heb hem in het echt gezien, en mij gaat het ook meer om de vlekken/krassen die erop kunnen komen.
Kun je dat chainlink profiel ook niet van de palm rest afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ahaa

vlekken valt erg mee, de krassen zijn inderdaad wel een probleem, maar dat komt door mijn eigen stommiteiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Sgt.Roumen schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:00:
Nee dat is helaas niet mogelijk.. zelfs niet voor een zakelijke aankoop na lang aandringen.. toen maar voor midnight blue gegaan die volgens mij ook prachtig is!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de rode cover is ook best stijlvol :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
en als ik zo vrij mag zijn om nog een vraag te stellen,
hoe zit het met het verlichte toetsenbord is die optie wel al via de telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Sgt.Roumen schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:35:
en als ik zo vrij mag zijn om nog een vraag te stellen,
hoe zit het met het verlichte toetsenbord is die optie wel al via de telefoon te krijgen?
Nee, heb ik toevallig ook maar even gevraagd. Was toch bezig :)

@ericq heb jij dus je 5% kortingsbon + de epp korting (??%) én nog een 5% extra korting gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Waar kun je zien welke bedrijven in aanmerking komen voor epp korting,
want misschien komt het bedrijf waar m'n vader werkt ook wel in aanmerking:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Wat heeft DPI eigenlijk met grootte te maken? Had dat niet met scherpte te maken?
Welke resoluties zijn eigenlijk beschikbaar met het Full HD scherm?

Ik ben nog aan het twijfelen of ik een next business day garantie zou nemen of niet. Over 't algemeen heb ik next business day niet nodig, maar accidental damage lijkt me wel handig.

Het (3j) maakt het wel €150 duurder tegenover 4j home-in garantie. Maar dan ben ik wel zeker dat ik geen problemen ga hebben (of dat zou ik toch moeten zijn dan).

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=k7A3TyQRspE

is dit full HD? Want dit ziet er toch nog goed leesbaar uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Bv202 op 19-04-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Nikeo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:18:
Ha het lezen van dit topic (al maanden :)) al half besloten ook een studio 15 te kopen. Ben veel wijzer geworden en al mijn vragen zijn eigenlijk al beantwoord dmv de zoekfunctie. Bedankt!

Denk het volgende te bestellen:
Studio 15 + i5-520 + 1920x1080 scherm. Ik zal DELL dus eens bellen want je kunt dat scherm niet online bestellen in de configuratie. Ze kunnen in mijn winkelmandje de boel aanpassen volgens de verhalen hier, dus daar vertrouw ik op.

Ik heb zelf nog een win7 licentie liggen dus ik weiger het OS. Wat ook erg makkelijk lijkt te gaan bij DELL.

Wanneer komen er weer 'nieuwe' aanbiedingen trouwens? Is dat morgen? Weet nl niet of ik vandaag nog kan bestellen en of de aanbiedingen vielleicht morgen slechter zijn (of beter).
Precies mijn gedachte zoals je hebt kunnen lezen enkele pagina's terug. Men verwacht eind deze week weer standaard i5 aanbiedingen waarbij je ook het full-HD scherm kan selecteren is mij verteld.

Edit: sorry, ik had nog niet gezien dat je inmiddels je configuratie telefonisch hebt laten aanpassen en besteld hebt. Ik hoop dat vanaf vrijdag het full-HD scherm weer te selecteren is met een i5-520m, want dan kan ik van zowel EPP, kortingscoupon als mastercard cash-back gebruik maken. EPP moet lukken want ik volgens mij doen zowel mijn werk als dat van mijn pa hier aan mee dus dat moet geen probleem zijn.

Overigens snap ik niet hoe iemand in dit topic een i3 met 7200 rpm heeft kunnen selecteren, telefonisch laten aanpassen of? Ok, ik zie net dat die bij een standaard aanbieding zat van de fast track aanbiedingen. Toch wel erg vaag hoor. Op de studio 15 "aanbiedingen" pagina is geen i3 of i5 met 7200 rpm te krijgen (ook niet na aanpassen), op de fast track aanbiedingen pagina wel :?

[ Voor 22% gewijzigd door Joster op 19-04-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bv202 schreef op maandag 19 april 2010 @ 20:31:
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=k7A3TyQRspE

is dit full HD? Want dit ziet er toch nog goed leesbaar uit.
dat is full HD, maar niet met dpi op 100%

in TS staan 2 plaatjes, bekijk die eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

@joster Het is inderdaad érg goochelen met die configuraties, iets waar de verkoper een beetje om moest lachen want hij wist dat het zo was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Bananenspin schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:45:
Ik heb dezelfde config ook zakelijk besteld. betaald met creditcard. Zakelijke leveringen zijn altijd tussen 09.00 en 17.00 das volgens mij het enige voordeel. Had de bijna in een week. (17-3 besteld 24-3 geleverd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
Nikeo schreef op maandag 19 april 2010 @ 19:51:
[...]@ericq heb jij dus je 5% kortingsbon + de epp korting (??%) én nog een 5% extra korting gehad??
Als eerste is kortings code van het internet van 5% over het totaal bedrag gegaan. Hierna is de Epp korting van 5,6% er vanaf gegaan.

Nu maar hopen op een snelle levering. Wat me wel zorgen baart is dat op de order die ik hierna binnen heb gekregen een andere viedeokaart staat. De Graphics : 1 GB ATI Mobility Radeon™ HD 545v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

RSD1982 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:11:
[...]

Ik heb dezelfde config ook zakelijk besteld. betaald met creditcard. Zakelijke leveringen zijn altijd tussen 09.00 en 17.00 das volgens mij het enige voordeel. Had de bijna in een week. (17-3 besteld 24-3 geleverd)
Ah kijk is aan, dat is opzich goed nieuws. Hier betaalt op rekening wat dit bedrijf altijd doet blijkbaar. Hij staat wel al in productie op de dell website, dat had ik niet zo snel verwacht :) Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag? Ik was 769,42 excl btw kwijt, wat uitkomt op 915,61 inc btw.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem nu toch maar een dagje op 100% DPI proberen, Internet Explorer werkte voor mijn gevoel niet echt lekker met 125% zoom.... Als ik hem op 100% liet staan in IE vond ik het verschil tussen Windows (op 125% DPI) en IE (op 100% zoom) te groot....

Dan krijg je ook rare dingen in Outlook.... de berichten in de inbox werden getoond op 125% en de berichten zelf op 100%...

Nu maar eens kijken hoe dit me bevalt..

Scherm is in ieder geval erg mooi, al trekt het wel veel stof aan (maar welk scherm heeft dat niet??).

Ook zit mijn laptop na 1 dagje spelen al onder de vingerafdrukken, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik even wou testen hoe stevig de randen waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Zo, hij is binnen en ik kan niet anders zeggen dat het een mooi ding is. Volgens mij ga ik hier wel plezier mee hebben.
Vanavond maar een fijn een stukje klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vraag me af wat jullie zouden doen. Het is of een 15 inch of een 17 inch. De 15 inch heeft een iets sterkere processor, maar verschilt dit veel?
15 inch model, prijs: 818,99 EUR
17 inch is weer groter en heeft 7200rpm schijf

Onderdelen
INTEL® CORE™ i5-520M (2,4 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,93 GHZ, 3 MB CACHE)
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands
15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
Computrace LoJack for Laptops, 1yr license - included with your PC
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
500 GB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
1 GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 grafische kaart
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh)
Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card (EUR)
Dell Wireless 365 Bluetooth-module - Europees
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Black chainlink
Accessoires
DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar)
Bevat ook
Geen Accidental Damage-support
Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
Dutch Documentation
N0455804
1 jaar beperkte garantie - Collect & Return
Studio 1558 Order - Netherlands
Sin maletín de transporte
Studio 1558 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Wisselstroomadapter van 90 W
Silver chainlink palm rest – with Black Chainlink cover only
Wireless Label CI5
Datasafe Local 2.0 Basic
Of
17 inch, 834 euro

Onderdelen
INTEL® CORE™ i5-430M (2,26 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,53 GHZ, 3 MB CACHE)
Microsoft® Works 9.0 - Nederlands
17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL
Black chainlink
McAfee® Security Centre - Beveiliging van 15 maanden - Nederlands
4.096 MB 1067 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650
9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh)
Dell Wireless 1397 minikaart (802.11 b/g)
Dell Wireless 365 Bluetooth-module - Europees
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Accessoires
Bevat ook

Geen Accidental Damage-support
Internal US/International Qwerty Keyboard
N0474904
Studio 1749 Order - Netherlands
Geen draagtas
Studio 1749 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Wisselstroomadapter van 90 W
Dutch Documentation
Datasafe Local 2.0 Basic
Wireless Label CI5
1 Meter Power Cord (3 Wire) - European
Silver chainlink palm rest – with Black Chainlink cover only
Dell Dock
No DataSafe Online Backup 2GB (Direct)
groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verschil in processorsnelheid ga je nauwelijks merken. Snelle harde schijf in de 17 is wel prettig denk ik.
De 17 heeft ook een behoorlijk krachtigere videokaart, erg prettig als je hem ook voor gamen wilt gebruiken.
enige nadeel van de 17: minder portable. Ik heb zelf een 17 inch laptop gehad, heb nu een 15 inch en dat vervoert toch makkelijker, bovendien is het ook fijner als je hem veel op schoot gebruikt.

Ik heb zelf geen ervaring met deze laptops, dus welk scherm beter is kunnen andere mensen hier je wel vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Bananenspin schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:45:
[...]

Ah kijk is aan, dat is opzich goed nieuws. Hier betaalt op rekening wat dit bedrijf altijd doet blijkbaar. Hij staat wel al in productie op de dell website, dat had ik niet zo snel verwacht :) Hoeveel was je kwijt als ik vragen mag? Ik was 769,42 excl btw kwijt, wat uitkomt op 915,61 inc btw.
Ik was 1090 incl. kwijt. heb wel een update gedaan mbt de processor. Heb de 620m ipv de 720qm daar xal het verschil wel inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LSDsmurf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 22:02
Ik dacht eerst te wachten op het 1080p scherm maar heb dan uiteindelijk besloten om voor een goedkopere versie te gaan met 1366 x 768 scherm aangezien ik al die extra's 95% van de tijd toch niet nodig heb.

Voor amper 628.03EUR lijkt het mij een vrij goeie vervanging voor mijn huidige laptop. Momenteel "werk in uitvoering" met geschatte leverdatum 5 mei 2010 voor standaard systeempje met Core i5-430M, 4GB DDR3, 500GB HDD (5400RPM) en ATI Mobility Radeon HD 545v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 13e mijn Studio 15 besteld. De laptop is drie dagen geleden verzonden, wat ik mooi op tijd vind. Helaas kreeg ik gister een mailtje dat het nog niet verzonden kan worden door alle hinder omtrent het luchtverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:34:
Ik heb de 13e mijn Studio 15 besteld. De laptop is drie dagen geleden verzonden, wat ik mooi op tijd vind. Helaas kreeg ik gister een mailtje dat het nog niet verzonden kan worden door alle hinder omtrent het luchtverkeer.
Balen! Is je laptop mooi snel klaar, kan ie niet verder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat ik vooral vet vind aan deze laptop is de geluidsproductie, de fan gaat bij normaal gebruik nagenoeg nooit aan
pas na een halve minuut stressen springt hij voor een paar sec. aan. maar ik heb dan ook de p8600 :)

nu nog de hdd vervangen door een SSD, en je hebt een perfect stille laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Ik probeer te achterhalen welke videokaart de beruchte Ati 545v eigenlijk is,
sommige zeggen dat het een rebrand is van de 4570 en anderen zeggen dat het de 5450 is.

kan iemand hier duidelijkheid hierin scheppen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Is al een paar keer gezegd, het is 100% dezelfde kaart als de 4570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StefanvanGelder schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:14:
Is al een paar keer gezegd, het is 100% dezelfde kaart als de 4570.
dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn config vroegen zo 100 euro extra voor de HD5470. dat is dan wel weer schandalig zeg.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.