je weet pas wat je hebt, als je het mistKnuckless schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:11:
[...]
helemaal mee eensmoest ff een dagje wennen aan 1080P op mijn studio 15 maar nu ik er aan gewend ben wil ik ook niet anders! zat gister nog ff achter mijn zusje inspiron met 1366x768 dat vind ik nu dus echt niet werkbaar meer
helemaal als je ff een VM open hebt staan en gelijk een handleiding moet maken of wat dan ook is het echt ideaal 1080P
volgens mij zijn die aardig duur, laagste wat ik kan vinden is $220, dat is ook het bedrag in euro's waar je op uitkomt met btw en verzendkosten...naaitsab schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:47:
Eens mailen hoeveel een hd-scherm kost want mijne is "gekrast door een ongelukje"![]()
gebruik veel photoshop en voor school straks ook veel visual studio en dreamweaver dan is 1080p wel lekker, heb thuis 1920x1200+1400x1050 wat prima werkt en dan zit je weer met 1366x768 voor je neus.
Jammer dat er niks tussenzit 1080p lijkt me net ff te klein qua dpi(al is dit goed in te stellen merk ik met deze 24" monitor op w7)
kan je via dell geen accidental damage op de kop tikken? dat kost je dal wel wat... maar dan vervangt dell het paneel voor je, bovendien ben je dan X jaar verzekerd voor ongelukjes.
weet alleen niet of dat kan/mag. het scherm is in idergaval het duurste onderdeel van de laptop, bovendien rekenen die ebay resellers meestal niet zoveel marge (minder dan de shop om de hoek igg..)