Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Knuckless schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:11:
[...]

helemaal mee eens :P moest ff een dagje wennen aan 1080P op mijn studio 15 maar nu ik er aan gewend ben wil ik ook niet anders! zat gister nog ff achter mijn zusje inspiron met 1366x768 dat vind ik nu dus echt niet werkbaar meer :+ helemaal als je ff een VM open hebt staan en gelijk een handleiding moet maken of wat dan ook is het echt ideaal 1080P
je weet pas wat je hebt, als je het mist :)
naaitsab schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:47:
Eens mailen hoeveel een hd-scherm kost want mijne is "gekrast door een ongelukje" >:) :+ gebruik veel photoshop en voor school straks ook veel visual studio en dreamweaver dan is 1080p wel lekker, heb thuis 1920x1200+1400x1050 wat prima werkt en dan zit je weer met 1366x768 voor je neus.

Jammer dat er niks tussenzit 1080p lijkt me net ff te klein qua dpi(al is dit goed in te stellen merk ik met deze 24" monitor op w7)
volgens mij zijn die aardig duur, laagste wat ik kan vinden is $220, dat is ook het bedrag in euro's waar je op uitkomt met btw en verzendkosten...

kan je via dell geen accidental damage op de kop tikken? dat kost je dal wel wat... maar dan vervangt dell het paneel voor je, bovendien ben je dan X jaar verzekerd voor ongelukjes.
weet alleen niet of dat kan/mag. het scherm is in idergaval het duurste onderdeel van de laptop, bovendien rekenen die ebay resellers meestal niet zoveel marge (minder dan de shop om de hoek igg..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Yestro schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:32:
Ligt het aan mij of is het 1080P scherm niet meer te selecteren, voor zowel de 15" als de 17" variant?
Bij de "duurste" i7 variant is hij nog te selecteren voor 15" sowieso. Voor i5 wederom niet.

Prijzen lijken me overigens nog altijd hetzelfde. Ik ga maar eens telefonisch contact opnemen met dell of ik een i5 met een full HD scherm kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Joster schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:32:
[...]

Bij de "duurste" i7 variant is hij nog te selecteren voor 15" sowieso. Voor i5 wederom niet.

Prijzen lijken me overigens nog altijd hetzelfde. Ik ga maar eens telefonisch contact opnemen met dell of ik een i5 met een full HD scherm kan krijgen.
kan wel, de levertijd is gewoon langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny007 schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:55:
Ik vind 1080P nu wel de standaard voor 20"/22" computer schermen en voor TV's, op 15" worden de letters en knopjes klein, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het prima te doen, bovendien ziet het er prachtig uit ;)
Ik ook en daarom heb ik gewoon de standaard resolutie gekozen, want ik kan nog altijd een full hd tv kopen, die zijn nu trouwens in aanbieding nu wk er bijna aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 17:52

T-Rhidon

Move IT ;)

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:06:
[...]

Ik ook en daarom heb ik gewoon de standaard resolutie gekozen, want ik kan nog altijd een full hd tv kopen, die zijn nu trouwens in aanbieding nu wk er bijna aan komt.
Je moet ze pas na het wk kopen dan zijn ze pas goedkoper. (ja als je nog langer wacht nog meer :9 ). Maar meestal verhogen ze dan toch wat meer de prijzen op een manier dat jij er niet achterkomt of net als andere winkels door dure verzekeringen er op af te sluiten die je gewoon niet nodig hebt. Of enorm dure HDMI kabels van +/- €100,- :X .

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
full-HD gaat mij niet om de films, maar om de hoge resolutie in het algemeen

surfen, programeren, enkele oude games, werken gewoon 10x beter met een fatsoenlijk scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Rhidon schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:11:
[...]

Je moet ze pas na het wk kopen dan zijn ze pas goedkoper. (ja als je nog langer wacht nog meer :9 ). Maar meestal verhogen ze dan toch wat meer de prijzen op een manier dat jij er niet achterkomt of net als andere winkels door dure verzekeringen er op af te sluiten die je gewoon niet nodig hebt. Of enorm dure HDMI kabels van +/- €100,- :X .
Ik weet niet, maar ik spaar mijn geld maar lekker en kijk op mijn Dell Studio 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:23:
full-HD gaat mij niet om de films, maar om de hoge resolutie in het algemeen

surfen, programeren, enkele oude games, werken gewoon 10x beter met een fatsoenlijk scherm.
Inderdaad. Wanneer ik bureauwerk doe heb ik heel vaak een filmpje aanstaan in een klein VLC scherm. Met mijn huidige resolutie van 1280x800 overlapt dat dan altijd met het programma waar ik in bezig ben. Bij een resolutie van 1080p heb je dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Oke ik ben overtuigt het word dan een full hd scherm :) De offerte schottelde mij een verwachte leverdatum van 15 mei voor en dit was als ik hem vrijdag bestelde.. ben benieuwd hoelang het gaat duren :o Ik ga eerst nog wel even contact opnemen over een verlicht toetsenbord.. schijnt dat ze die vroeger wel met de studio hebben geleverd..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bananenspin schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:57:
Oke ik ben overtuigt het word dan een full hd scherm :) De offerte schottelde mij een verwachte leverdatum van 15 mei voor en dit was als ik hem vrijdag bestelde.. ben benieuwd hoelang het gaat duren :o Ik ga eerst nog wel even contact opnemen over een verlicht toetsenbord.. schijnt dat ze die vroeger wel met de studio hebben geleverd..
alleen in de US, anno de lage landen moet je hem zelf bestellen en erin zetten
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:53:
[...]

Inderdaad. Wanneer ik bureauwerk doe heb ik heel vaak een filmpje aanstaan in een klein VLC scherm. Met mijn huidige resolutie van 1280x800 overlapt dat dan altijd met het programma waar ik in bezig ben. Bij een resolutie van 1080p heb je dat probleem niet.
ga jij eens even heel snel een goedkoop extern scherm op de kop tikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:53:
[...]

Die resolutie vindt ik zelf ook niet zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:00:
[...]

alleen in de US, anno de lage landen moet je hem zelf bestellen en erin zetten
Ach het is een zakelijke aankoop en wij hebben goede contacten met Dell. Wellicht dat ze toch iets voor mij kan betekenen als ik het haar vraag :) Overigens word de laptop gekocht op naam van de zaak, maar ik kan dan alsnog windows weigeren? Dat kan niet in de offerte blijkbaar.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:10:
[...]

Die resolutie vindt ik zelf ook niet zo prettig.
maar dat is natuurlijk ook weer relatief, 10 jaar geleden zat iedereen te patsen met zijn 1024*768, en nu lachen we daar keihard om. (al vind ik het eerlijk gezegd wel schrikbarend hoe weinig vooruitgang er verticaal is geboekt, anno 2010 kijkt de gemiddelde mens nog steeds tegen X*768 aan..)

het zou me niets verbazen als over 4 jaar 2560*1600 beschikbaar word op 15", en dan sta je daar met je luxe 1080p schermpje.
Bananenspin schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:13:
[...]

Ach het is een zakelijke aankoop en wij hebben goede contacten met Dell. Wellicht dat ze toch iets voor mij kan betekenen als ik het haar vraag :) Overigens word de laptop gekocht op naam van de zaak, maar ik kan dan alsnog windows weigeren? Dat kan niet in de offerte blijkbaar.
de EULA geld alleen voor consumenten, op naam van een bedrijf vis je buiten de het net.
maar toch: het zou me niets verbazen als je het toch voor elkaar krijgt gezien de belabberde administratie bij dell...

zo kreeg ik enige tijd nadat ik vista had geweigerd een mailtja: of ik kosteloos (me reet..) een upgrade naar windows 7 zou maken 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm dat is vervelend.. maar excl btw is altijd nog goedkoper dan zonder windows... toch nog maar is proberen de laptop aan te schaffen zonder windows dan.. kan toch ook niet te moeilijk zijn?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bananenspin schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:37:
Hmm dat is vervelend.. maar excl btw is altijd nog goedkoper dan zonder windows... toch nog maar is proberen de laptop aan te schaffen zonder windows dan.. kan toch ook niet te moeilijk zijn?
ik kan je verzekeren: dat is wel moeilijk...

of je moet een BTO kopen, die komen zonder OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 17:07

donny007

Try the Nether!

XXODD en BTO leveren zonder os, bij dell,acer,hp etc. krijg je altijd een OS opgedrongen met een hoop bloatware erbij.

Je kunt gewoon je Windows licentie geld binnen n dagen terugvragen, als je Linux gaat gebruiken bijv.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

donny007 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:59:
XXODD en BTO leveren zonder os, bij dell,acer,hp etc. krijg je altijd een OS opgedrongen met een hoop bloatware erbij.

Je kunt gewoon je Windows licentie geld binnen n dagen terugvragen, als je Linux gaat gebruiken bijv.
Ik heb slechte ervaringen er mee met refund halen, dit dan wel bij Acer. Ben gewoon naar het kantoor in Den Bosch gegaan, maar ik moest uit eindelijk mijn laptop op sturen en was ik hem ong 2 weken kwijt. Terwijl ik hem dat moment nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:19:
[...]

het zou me niets verbazen als over 4 jaar 2560*1600 beschikbaar word op 15", en dan sta je daar met je luxe 1080p schermpje.
't ja.... ;)

Dat vraag ik me af, even afgezien van het feit dat dit wellicht een beetje te veel van 't goede is ;) , maar simpel weg omdat dit al voor gekomen is in notebooks. NEC heeft namelijk ooit twee modellen gehad met een QXGA resolutie (toen 4:3 nog de standaard was).

Daarnaast zijn schermen met een "hoge" resolutie helemaal geen gemeen goed in laptops en is dat 1080p scherm helemaal niet zo'n luxe als je aangeeft. Voor mij, en wellicht verschillende anderen is 't alleen maar een achteruitgang!!

(even uit de oude doos)

In 2002 kocht ik mijn Dell i8200 met "Enhanched UXGA" 1600x1200 scherm, twee jaar later een i8600 met 1920x1200 gekocht en nu moet ik 't, na "jaren" zoeken/uitstellen (dat laatste ook ivm andere prio's) doen met 1920x1080 (jaja tis maar een klein stukje extra scrollen) maar puur even om 't idee...

Ik denk dat we dus nog wel een hele tijd met "ons" (NB is in middels in productie) 1080p scherm zullen moeten doen en maar hopen dat iemand niet 't idee krijgt over een aantal jaren dat 1440x900 toch eigenlijk wel genoeg is (ook al is 't dan geen "FullHD" :O )

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:17
maar hopen dat niemand niet 't idee krijgt over een aantal jaren dat 1440x900 toch eigenlijk wel genoeg is (ook al is 't dan geen "FullHD" :O )
Niemand niet? Dus wel? :+

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_Hinder
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-03 12:59
Een domme vraag dit keer: Welk pictogram staat voor chatten? Ik zou namelijk graag een Dell Studio 15 bestellen, met i7 maar het HD scherm staat er niet bij. Nu vind ik de knop niet om een medewerker te bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mathieu_Hinder schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
Een domme vraag dit keer: Welk pictogram staat voor chatten? Ik zou namelijk graag een Dell Studio 15 bestellen, met i7 maar het HD scherm staat er niet bij. Nu vind ik de knop niet om een medewerker te bereiken...
bellen, chat is al tijden niet beschrikbaar in NL

althans, het is me nog nooit gelukt een medewerker te strikken.
dizzytal schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:48:
Dat vraag ik me af, even afgezien van het feit dat dit wellicht een beetje te veel van 't goede is ;) , maar simpel weg omdat dit al voor gekomen is in notebooks. NEC heeft namelijk ooit twee modellen gehad met een QXGA resolutie (toen 4:3 nog de standaard was).
maar de UI is door je jaren heen erg veranderd, met DOS was er geen behoefte aan hoger dan 600*..., maar je ziet wel dat windows 7 een stuk meer op hoge resoluties is gericht: bij 768*x neemt de taakbalk gewoon een fors deel van je scherm in. dat was met XP minder een issue.

daarbij: je kan beter fotoshoppen op 1600*1200 met dpi op 200%, dan op 800*600, de UI is weliswaar even groot, maar je canvas heeft 4x zoveel pixels. En de UI ziet er waarschijnlijk ook scherper uit.

maar voor dergelijke hoge resoluties zullen we wel moeten wachten op OLED, de xps is toch beschikbaar met zo'n scherm? die werd een maand of 3 geleden aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mathieu_Hinder schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:05:
http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/sales_chat_index_blx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=chatd3&~lt=popup
Sinds een tijdje is de chat nu in het Engels en bijna altijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:56:
maar de UI is door je jaren heen erg veranderd, met DOS was er geen behoefte aan hoger dan 600*..., maar je ziet wel dat windows 7 een stuk meer op hoge resoluties is gericht: bij 768*x neemt de taakbalk gewoon een fors deel van je scherm in. dat was met XP minder een issue.
Nou, geen behoefte aan weet ik nog zo net niet, meer een kwestie van beschikbaarheid, (technische) mogelijkheden e.d.

Wat de taakbalk betreft je hebt natuurlijk altijd nog: "automatisch verbergen" en de mogelijkheid om de taakbalk bijvoorbeeld links of rechts te plaatsen inplaats van onder of boven als het je te doen is om de verticale ruimte. :)
daarbij: je kan beter fotoshoppen op 1600*1200 met dpi op 200%, dan op 800*600, de UI is weliswaar even groot, maar je canvas heeft 4x zoveel pixels. En de UI ziet er waarschijnlijk ook scherper uit.
Ik zeg ook niet dat je niet beter kunt fotoshoppen met een bepaald scherm, daar haal je een hele aparte discussie aan; wel of niet fotoshoppen op een notebook/15,x" scherm/"niet Mac"/ enzovoort...

Mijn punt, wat ik dus niet helemaal gemaakt heb :'( , was meer het volgende; jij geeft aan dat je nu een mooi scherm met een hoge resolutie hebt en dat in de toekomst dat waarschijnlijk/misschien (wat je wilt) nog wel hoger wordt (althans zo lees ik het)

Ik probeerde (jaja) aan te geven dat er 'vroeger' (toen je nog blij was met een sinaasappel voor je verjaardag of met koninginnedag en alles in het algemeen beter was) misschien al wel meer keuze was op gebied van schermresoluties en dat die (soms) al hoger waren dan nu. En dat het dus helemaal niet zo hoeft te zijn dat je over vier jaar een schlemiel bent met je 1080p scherm ;)
de xps is toch beschikbaar met zo'n scherm? die werd een maand of 3 geleden aangekondigd.
Dat was een prototype wat geshowd werd op CES. Er werd juist niets gezegt over een beschikbaarheid in de toekomst. En ik weet niet of de resoluties dan wel zo veel hoger worden of dat je het voordeel meer moet "zien" in de kleuren/helderheid/kijkhoek/responsetijd/contrastverhouding e.d.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dizzytal schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:03:

Dat was een prototype wat geshowd werd op CES. Er werd juist niets gezegt over een beschikbaarheid in de toekomst. En ik weet niet of de resoluties dan wel zo veel hoger worden of dat je het voordeel meer moet "zien" in de kleuren/helderheid/kijkhoek/responsetijd/contrastverhouding e.d.
prijs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Heeft iemand door middel van telefonisch contact al i5-520 met full hd kunnen regelen? Zo ja, hoe en welke prijs?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Stranglem schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:35:
Heeft iemand door middel van telefonisch contact al i5-520 met full hd kunnen regelen? Zo ja, hoe en welke prijs?
En de levertijd. Ik zou zelf tot halverwege mei kunnen wachten.
Wou hem dit weekend bestellen en toen ik opnieuw keek was die weg:(
Anders is de Sony Vaio VPCEB1Z0E ook nog een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:13
Stranglem schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 16:35:
Ja, net gebeld en het kan gewoon. € 70,- meer en 2 weken langere levertijd.

Echter kan ik dan geen Mastercard cashback en EPP korting toepassen (kortingscode kon hij uiteraard wel doen). De man aan de lijn verwacht dat de i5-520 vanaf volgende week donderdag weer op de site beschikbaar komt met een full hd scherm, dus daar ga ik op wachten. Is het dan nog altijd niet mogelijk dan bestel ik hem telefonisch.

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 13-04-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
bellen, chat is al tijden niet beschrikbaar in NL

althans, het is me nog nooit gelukt een medewerker te strikken.
Mij alleen met Engelstalige medewerkers, die kunnen wel orderupdates over Nederlandse bestellingen geven.

Vandaag heeft de monteur gebeld, morgenochtend belt hij hoe laat hij morgen komt. Ben gelukkig de hele dag vrij, kan ik in de gaten houden wat 'ie uitvreet met m'n Studio :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga jij eens even heel snel een goedkoop extern scherm op de kop tikken :+
Heb ik hier toch wel geen 1080p scherm en een HDTV staan. Maar het Acer'tje waar ik nu mee werk heeft enkel een VGA uitlaat en de Intel GFX kan geen hogere resolutie aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
<insert hier verklapt "waarom koopt gij dan een acer?" argument> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk is daar wel wat aan te doen in deze trant http://software.intel.com...ms/showthread.php?t=67148
Kijk ook eens wat de hoogste resolutie is als je alleen de tv aanstuurt.

[ Voor 23% gewijzigd door Gianni Rombios op 13-04-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:49:
<insert hier verklapt "waarom koopt gij dan een acer?" argument> :+
Omdat het Acer'tje gratis was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee bizar dit :0. Ik heb een Dell studio 15 binnen en vanalles geinstalleerd en dacht dat dit normaal was:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/25ey8g5.jpg
Vond het wel erg lelijk, maargoed..
Dus ik check even op google en daar zie ik hem gewoon normaal spiegelend zwart. Toen ging ik even op youtube kijken en daar hetzelfde verhaal. Dus ik dacht, misschien komt het omdat het de nieuwe versie is (i3). Maar dat ook niet. Heb 20x gecheckt of het geen folie was en dat is het echt niet..
Hoort dit zo?

Aan de binnenkant zit het ook. Maar dan zilver met de print er doorheen. Kan daar ook nog een foto van posten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Heb je misschien een andere cover geselecteerd? Ik heb Midnight Blue, ben er erg blij mee (mijn eerste kleurenlaptop :P). Heb trouwens ook i3.

[ Voor 7% gewijzigd door jacobras op 13-04-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, gewoon dezelfde cover gehouden. Wel van 3 gig naar 4 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heet dan ook niets voor niets "ChainLink"

Had bijna dezelfde fout gemaakt, op sommige plaatjes zie je het niet goed, andere plaatjes zijn van een ouder model oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ik zie het nu ook op de dell website. Wel erg slecht dat je nergens de plaatjes kan vergroten.
Bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:01:
Okee bizar dit :0. Ik heb een Dell studio 15 binnen en vanalles geinstalleerd en dacht dat dit normaal was:
[afbeelding]
Vond het wel erg lelijk, maargoed..
Dus ik check even op google en daar zie ik hem gewoon normaal spiegelend zwart. Toen ging ik even op youtube kijken en daar hetzelfde verhaal. Dus ik dacht, misschien komt het omdat het de nieuwe versie is (i3). Maar dat ook niet. Heb 20x gecheckt of het geen folie was en dat is het echt niet..
Hoort dit zo?

Aan de binnenkant zit het ook. Maar dan zilver met de print er doorheen. Kan daar ook nog een foto van posten.
dat is al lang standaard hoor, het valt niet eens zo op (helemaal niet, in fact)

je ziet het alleen als het licht er pal opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel iets hebben eigenlijk. Maar om eerlijk te zijn, ik zal hoogstwaarschijnlijk toch niet naar de achterkant van m'n laptop zitten kijken tijdens het gebruik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:16:
[...]

dat is al lang standaard hoor, het valt niet eens zo op (helemaal niet, in fact)

je ziet het alleen als het licht er pal opvalt.
Ik heb net 2 dagen terug een Studio 15 i7-720QM besteld (met 9 cells accu ;) ), met de standaard cover. Ging er blindelings van uit dat het beschaafd mat zwart zou zijn (zols op de plaatjes van de Inspiron)
Wat ik hierboven zie vind ik ronduit lelijk.
Maar in de praktijk ziet het er dus beter uit, en lijkt het meer op dit? http://farm4.static.flick...3461989724_d550657d40.jpg
Dat vind ik nog wel meevallen, al had ik liever mat zwart gehad.
Toe ik bovenstaande foto zag was het eerste wat ik dacht: bestelling wijzigen/annuleren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je ziet het echt bijna niet hoor...

vanaf een afstand lijkt het standaard zwart, alleen vanaf dichtbij + goede lichtinval zie je de chains, idem met de palmrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:36:
Ik vind het wel iets hebben eigenlijk. Maar om eerlijk te zijn, ik zal hoogstwaarschijnlijk toch niet naar de achterkant van m'n laptop zitten kijken tijdens het gebruik :D
Ik ook, maar is wel vinger vlek gevoelig, dus af entoe even de vinger vlekken weg poetsen, maar verder echt mooie laptop, ben blij dat ik dezer laptop gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:04:
je ziet het echt bijna niet hoor...

vanaf een afstand lijkt het standaard zwart, alleen vanaf dichtbij + goede lichtinval zie je de chains, idem met de palmrest.
Ik ben weer helemaal gerustgesteld :D
En nu maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, je hoeft niet je best te doen om het te zien. Laat ik het zo zeggen.. Maar van een afstand zie je het idd niet en erg storend is het ook niet. De laptop is voor mijn zusje en die vind het juist wel mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ja heb ook de studio 15 met i7, ik dacht eigenlijk meteen toen ik de achterkant zag ''VET''. Het is niet zo standaard, en daarom juist wel cool. En anders, als het echt lelijk is. Kan je misschien met wat prutsen, de laptop gewoon kleurtje spuiten?:P

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Zo ff contact gehad, ik schrok toch wel van de foto's hier :P Ik dacht dat die gewoon zwart was maar ga maar voor de blauwe ziet er ook mooi uit. Vraagje is de palm rest dan eigenlijk ook blauw? Dat ben ik weer vergeten te vragen..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Monteur is net langsgeweest :). Hij kon niets vreemds aan het moederbord vinden, alles zat ook goed vast. Moederbord is vervangen, laptop werkt nu perfect :). Artifacts = gone.
Ik dacht dat die gewoon zwart was maar ga maar voor de blauwe ziet er ook mooi uit. Vraagje is de palm rest dan eigenlijk ook blauw? Dat ben ik weer vergeten te vragen..
Ik heb een blauwe (Midnight Blue), de palmrest is gewoon grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:36:
Monteur is net langsgeweest :). Hij kon niets vreemds aan het moederbord vinden, alles zat ook goed vast. Moederbord is vervangen, laptop werkt nu perfect :). Artifacts = gone.

[...]

Zo lekkere service dus alsnog, duurde t lang?

Oh dat is wel mooi zat niet te wachten op een blauwe palmrest! Ziet de hele kleur er zoals foto's ook erg mooi donker blauw uit?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Zo lekkere service dus alsnog, duurde t lang?
3 kwartier, maar heb wel gezellig met 'm gekletst ;).
Oh dat is wel mooi zat niet te wachten op een blauwe palmrest! Ziet de hele kleur er zoals foto's ook erg mooi donker blauw uit?
Achterkant is erg mooi, heb even een foto voor je gemaakt: http://twitpic.com/1fidnk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:40:
Achterkant is erg mooi, heb even een foto voor je gemaakt: http://twitpic.com/1fidnk .
Oh wauw dat is lichter dan verwacht maar best wel prachtig! Helemaal in combinatie met het Dell logo. Nu ben ik echt verkocht dankzij jou, je zou een provisie moeten krijgen :+ Nu nog ff een paar tientje van de prijs eraf krijgen O+

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Bananenspin schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:53:
[...]

Oh wauw dat is lichter dan verwacht maar best wel prachtig! Helemaal in combinatie met het Dell logo. Nu ben ik echt verkocht dankzij jou, je zou een provisie moeten krijgen :+ Nu nog ff een paar tientje van de prijs eraf krijgen O+
:). Dit is trouwens wel met wat zonlicht erop, normaal ziet het er iets donkerder uit. Is afhankelijk van het licht dat erop valt, maar het is inderdaad een erg mooie cover :)

[ Voor 4% gewijzigd door jacobras op 14-04-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:36:

[...]

Ben blij voor je dat je er nu fatsoenlijk gebruik van kan maken zonder die artifacts :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
T-Rhidon schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:20:
[...]

Ben blij voor je dat je er nu fatsoenlijk gebruik van kan maken zonder die artifacts :9 .
Ik ook, een week nadat hij binnen was kan ik 'm eindelijk gebruiken :). Vanaf vorige week vrijdag tot vandaag heeft hij stilgelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zo zie je maar: de garantie van dell is de slechtste niet :)

ik ken in idergeval niet veel merken die een monteur langsturen in NL (kuch je-weet-wel-merk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Welke drivers heb ik trouwens nodig voor de geluidskaart? Hoe weet ik of er een "SoundBlaster X-Fi MB" in mijn laptop zit? Boven het toetsenbord zit een logo "SRS Premium sound". Op de Dell site kan ik drivers voor de SoundBlaster dowloaden, of een "IDT driver", voor "92HD73C1 audio".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Laatst online: 21-12-2018
[quote]jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:36:

sorry, misschien heb ik het gemist, maar waar had je precies problemen mee?

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
grafische kaart gfr artifacts in 3d

annyway, volgende week weten we hoe starcraft 2 op deze bak draait *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
sorry, misschien heb ik het gemist, maar waar had je precies problemen mee?
Zoals darkstone al zegt, artifacts in 3D. Heb net 3 kwartier Burnout Paradise gedaan, ziet er mooi uit :).

Net even wat Robbie Williams van Youtube afgespeeld, mooi geluid komt er uit de Studio :)

@darkstone: welke geluidskaart drivers gebruik jij?

[ Voor 27% gewijzigd door jacobras op 14-04-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
standaard win 7 drivers, ik ben nl. slechthorend en geef niet zoveel om goed geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Wie gebruiken een laptop sleeve voor de Studio 15? Ik ga een laptop sleeve halen, misschien zo'n Belkin beschermhoes ( http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=419810 ), maar wil wel dat het goed past (niet veel ruimte over aan een kant).

Beetje oude quote van thuhoan, maar ach:
thuhoan schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:16:
Je kan die van belkin kopen, zo'n sleeve, van 20 euro. ik heb er 1op marktplaats gehaald voor 7,50. 15,6 widescreen en ook van neopreen. past perfect! en is reversible. geinig ding
Weet je nog welke je op Marktplaats gehaald hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 14-04-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk geld terugkrijgen door die Windows 7 DVD terug op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:09:
d'r staat een link in de startpos(onderin)t + een stuk of 10 posts van mij...

misschien niet helemaal aardig, maar ik heb nu al zo vaak die link gegeven :X search is your friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
^ wat darkstone zegt. En in de meeste gevallen (wat ik gezien heb) hoef je de DVD niet terug te sturen.

Net even vreemd toen ik 'm aandeed, laptop stond in sluimerstand, toen ik inlogde klonk het welkomgeluid erg gedempt, vreemd. Daarna was het meteen wel weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel vaker gehoord (pun intended >:) ) dat het geluid problemen heeft met de slaapstand, zelf heb ik er nog nooit last van gehad. (1555, zonder jbl premium logo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:25
thuhoan schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:16:
[...]

je kan die van belkin kopen, zo'n sleeve, van 20 euro. ik heb er 1op marktplaats gehaald voor 7,50. 15,6 widescreen en ook van neopreen. past perfect! en is reversible. geinig ding
Heb jij toevallig deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Die is 14,1", dan moet je 'm wel uitrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Pak anders een van deze bij bol.com
http://www.bol.com/nl/s/c...dex.html?_requestid=92321

Met deze code gratis verzendkosten:

FOLDER250110ENQ195VK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Gianni Rombios schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:58:
Pak anders een van deze bij bol.com
http://www.bol.com/nl/s/c...dex.html?_requestid=92321

Met deze code gratis verzendkosten:

FOLDER250110ENQ195VK
Ik wou dat ik dat bericht eerder gelezen had. Klikte de link aan, las "voor 21:30 besteld, volgende dag in huis", kijk op klok: 21:31 :P. Morgen maar even kijken, heb 'm vrijdag nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:01:
ik heb wel vaker gehoord (pun intended >:) ) dat het geluid problemen heeft met de slaapstand, zelf heb ik er nog nooit last van gehad. (1555, zonder jbl premium logo)
Heb er ook nooit last van, heb srs "premium" geluid erop al vind ik muziek slechter klinken dan als dat uitstaat(gaat weer aan bij elke herstart }:| ) klink als een echo zeker virtual "surround" 8)7

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
naaitsab schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
[...]

Heb er ook nooit last van, heb srs "premium" geluid erop al vind ik muziek slechter klinken dan als dat uitstaat(gaat weer aan bij elke herstart }:| ) klink als een echo zeker virtual "surround" 8)7
Welke geluidsdrivers heb je geïnstalleerd? Ik heb ook SRS premium, maar nog geen drivers ervoor geïnstalleerd. Ik zie trouwens in Apparaatbeheer onder "Besturing voor geluid, video en spelletjes" dit staan:

- High Definition Audio-apparaat
- High Definition-audioapparaat

[ Voor 24% gewijzigd door jacobras op 14-04-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:42:
[...]

Welke geluidsdrivers heb je geïnstalleerd? Ik heb ook SRS premium, maar nog geen drivers ervoor geïnstalleerd. Ik zie trouwens in Apparaatbeheer onder "Besturing voor geluid, video en spelletjes" dit staan:

- High Definition Audio-apparaat
- High Definition-audioapparaat
Gewoon de standaard drivers van dell zelf en config via srs achtig control pannel ook voor hdmi audio enzo

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
naaitsab schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:26:
[...]

Gewoon de standaard drivers van dell zelf en config via srs achtig control pannel ook voor hdmi audio enzo
Welke van de Dell site? Op de Dell site kan ik drivers voor de SoundBlaster dowloaden, of een "IDT driver" voor "92HD73C1 audio". Staat verder niets over "SRS Premium Sound"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Driver zelf laten update? "stuur programma zoeken" Door middel van apparaat beheer ;) .

[ Voor 27% gewijzigd door T-Rhidon op 15-04-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:25
jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:22:
[...]

Die is 14,1", dan moet je 'm wel uitrekken ;)
Sluit 'ie wel mooi aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
T-Rhidon schreef op donderdag 15 april 2010 @ 11:47:
Driver zelf laten update? "stuur programma zoeken" Door middel van apparaat beheer ;) .
Heb ik al, maar ik heb geen SRS item in Configuratiescherm.

Heb vanochtend trouwens een laptop sleeve gekocht, een Sweex 15,4" neopreen notebook sleeve "Classic" voor 17 euro. Past precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Had een beetje lopen rommelen met een belkin 15,4(stond ook ergens pagina terug) deze past dus net niet zit zo strak rond het schanier dat na een paar dagen de naadjes vast en zeker losgaan en je moet ene partij martelen om hem eruit en erin te krijgen (heb het over de laptop niet over iets anders :+ )

Dat srs dingetje had ik gevonden in C:\Windows\System32 en dan idtcpl64.cpl openen
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.gamexeon.com/forum/imagehosting/77564b0eb62d78d14.jpg
Ziet zo ongeveer uit

De IDT HD audio drivers zijn het, standaard op de laptop

[ Voor 17% gewijzigd door naaitsab op 15-04-2010 13:44 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Dat srs dingetje had ik gevonden in C:\Windows\System32 en dan idtcpl64.cpl openen
In die map zit bij mij geen idtcpl64.cpl bestand, zal misschien de IDT drivers eens installeren. Moet mijn audio interface ook nog installeren, wil ook weer niet teveel configuratieschermen voor het geluid hebben;)

Gebruik je dat controlpanel ook nog ergens voor, wat kan het dat je niet in de Windows instellingen kunt regelen?

[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 15-04-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik gebruik het eigelijk alleen om het geluid af te stellen verders gebruik ik de volume op mn toetsenbord/rechts onderin het scherm

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericq
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 09:46
Nu er toch over geluidskaarten word gesproken. Is het mogelijk om de twee jackplugs een eigen functie te geven? Dus dat ik van de mic poort ook een tweede rear line out maak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:51

Nikeo

Jawelles

Ha het lezen van dit topic (al maanden :)) al half besloten ook een studio 15 te kopen. Ben veel wijzer geworden en al mijn vragen zijn eigenlijk al beantwoord dmv de zoekfunctie. Bedankt!

Denk het volgende te bestellen:
Studio 15 + i5-520 + 1920x1080 scherm. Ik zal DELL dus eens bellen want je kunt dat scherm niet online bestellen in de configuratie. Ze kunnen in mijn winkelmandje de boel aanpassen volgens de verhalen hier, dus daar vertrouw ik op.

Ik heb zelf nog een win7 licentie liggen dus ik weiger het OS. Wat ook erg makkelijk lijkt te gaan bij DELL.

Wanneer komen er weer 'nieuwe' aanbiedingen trouwens? Is dat morgen? Weet nl niet of ik vandaag nog kan bestellen en of de aanbiedingen vielleicht morgen slechter zijn (of beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Is het mogenlijk om achteraf works te retouren? Ligt al een tijdje in gesloten verpakking bij mn pc spulletjes gebruik toch gewoon office.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nikeo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:18:
Wanneer komen er weer 'nieuwe' aanbiedingen trouwens? Is dat morgen? Weet nl niet of ik vandaag nog kan bestellen en of de aanbiedingen vielleicht morgen slechter zijn (of beter).
morgen ja, elke vrijdag

@hierboven, binnen 7 dagen kan dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
Ik wil een dell studio 15 met een i7 core bestellen.

Alleen wil ik de bijgeleverde windows 7 weigeren, maar hoe gaat dat te werk.
Zo net had ik dell (nl) afdeling verkoop aan de lijn en zij hebben geen idee hoe dat te werk gaat.

Kan iemand mij hier mee over vertellen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zie TS, staat ook een stuk of 15 posts omhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuhoan
  • Laatst online: 21-12-2018
jacobras schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:56:
Wie gebruiken een laptop sleeve voor de Studio 15? Ik ga een laptop sleeve halen, misschien zo'n Belkin beschermhoes ( http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=419810 ), maar wil wel dat het goed past (niet veel ruimte over aan een kant).

Beetje oude quote van thuhoan, maar ach:

[...]

Weet je nog welke je op Marktplaats gehaald hebt?
sorry jacobras, niet gezien. die 15.6" sleeve past perfect! ik heb nog geen problemen met de kwaliteit. zoals je op het plaatje kan zien zie je 2 bruine sleeves met gele strepen. ze zijn namelijk reversible;p

deze is het http://link.marktplaats.nl/333285047

[ Voor 12% gewijzigd door thuhoan op 16-04-2010 07:50 ]

L502X - 2670QM/GT525M/4GB/FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:18:
Ha het lezen van dit topic (al maanden :)) al half besloten ook een studio 15 te kopen. Ben veel wijzer geworden en al mijn vragen zijn eigenlijk al beantwoord dmv de zoekfunctie. Bedankt!

Denk het volgende te bestellen:
Studio 15 + i5-520 + 1920x1080 scherm. Ik zal DELL dus eens bellen want je kunt dat scherm niet online bestellen in de configuratie. Ze kunnen in mijn winkelmandje de boel aanpassen volgens de verhalen hier, dus daar vertrouw ik op.

Ik heb zelf nog een win7 licentie liggen dus ik weiger het OS. Wat ook erg makkelijk lijkt te gaan bij DELL.

Hier nog een dankbare forumlezer. Ook ik volg met veel interesse dit forum en heb ook besloten voor de studio 15 te gaan, met i5-520 + 1920x1080 scherm (dankzij jullie enthousiaste reacties :)).
Zat eigenlijk te wachten of er nog 'nieuwe' aanbiedingen zouden komen vandaag, maar ik zie nog niets veranderen, jullie?? Heb jij al gebeld voor je bestelling Nikeo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er lijkt inderdaad niets veranderd aan de "beperkt geldige aanbiedingen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:51

Nikeo

Jawelles

Ik heb nog niet gebeld, maar dat heeft een andere reden.

Schoonvader had een mastercard en we gaan dit weekend even terug naar het ouderlijk huis. Hij is niet zo'n voorstander van het geven van zijn CC gegevens, (blijkbaar geeft hij zijn dochter wel zonder problemen aan me ;) ) dus dan wou ik het bestellen daar wel doen, bij hem thuis.

Maar: Je moet om voor de 4% korting in aanmerking te komen via de mastercard website naar dell.nl gaan. Ik wil graag ook gebruik maken van de EPP korting (universiteit is aangesloten). (ik kan dan gewoon naar de dell epp site via mastercard? Of kan ik ook nu alvast een configuratie samenstellen (inclusief het HD scherm laten aanpassen) en die in mijn winkelmand laten zitten waar ik dan zaterdag gewoon naar toe ga vanuit de haalmeeruitjecard website?

Wel wat ingewikkeld door mn Hollandse zuinigheid... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
theoretisch zou je de cookie kunnen aanpassen zodat hij, nadat je de mastercard link hebt gevolgd, maar dat krijg bij de gewone dell.nl niet voor mekaar.

naar welke url verwijst de mastercard eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
via https://mastercard.maximiles.com/visit-partner/dell/19
kom je op de consumenten startpagina
http://www1.euro.dell.com...=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn&dgc
met nog wat erachter.

Ik ben van daaraf naar de small business gegaan (vostro 3500). Ik ben benieuwd of dit feest wel doorgaat.
EPP heb ik niet geprobeerd (omdat ik dat toch wat minder netjes vind). Wel kan ik bevestigen dat je de dingen die je in je mandje had gezet (ook small business en EPP) gewoon kan afrekenen.

@karakedi hieronder: OK thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door Gianni Rombios op 16-04-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:12
@Gianni

Ik heb paar weken geleden een vostro 1520 voor mijn broer besteld via de site van mastercard(haalmeeruitjecard). Hij heet 4% van het bedrag gestort gekregen op zijn creditcard. Nadat ik op de consumentensite terecht kwam, ben met behulp van de zoek funtctie naar de mkb site gegaan van dell. Als zoekterm heb ik de modelnaam gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
thuhoan schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 07:47:
[...]

sorry jacobras, niet gezien. die 15.6" sleeve past perfect! ik heb nog geen problemen met de kwaliteit. zoals je op het plaatje kan zien zie je 2 bruine sleeves met gele strepen. ze zijn namelijk reversible;p

deze is het http://link.marktplaats.nl/333285047
Ik heb net deze sleeve besteld :9

http://barrysfarm.net/product/fleece-monster-laptop-sleeve

kon je gewoon de maten doorgeven dus is die ieder geval op maat :+ alleen duurt nog wel even voordat die binnenkomt :'(
omgerekend inclusief verzendkosten en een kortingscoupon was die maar 34 euro

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wexxel
  • Laatst online: 25-08 16:34
@ naaitsab & jacobras

Hebben jullie hoorbaar verschil kunnen maken met de audio tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
wexxel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:45:
@ naaitsab & jacobras

Hebben jullie hoorbaar verschil kunnen maken met de audio tweaks?
Ik heb de driver al wel geïnstalleerd (heb nu ook het IDT controlpanel), maar heb nog geen veranderingen gemaakt.

Edit: heb net even met de instellingen gespeeld, het controlpanel is wel handig. Als je vind dat je geluid te 'gedempt' klinkt kun je wat spelen met de "SRS TruBass", "SRS Definition" en "SRS Center" instellingen.

[ Voor 25% gewijzigd door jacobras op 16-04-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:41
Ik heb de knoop door gehakt. Ik ga die aanbieding nemen van euro 599,- I3, 4gb, met een 7200 rpm 500gb harddisk.
Ik heb toch niet heel veel meer aan die I5 waar ik eigenlijk mijn zinnen op gezet had
Leek me een mooie aanbieding en je moet toch eens een keuze maken, anders blijf je wachten en dan komt die laptop nooit.

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
jacobras schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:47:
[...]

Ik heb de driver al wel geïnstalleerd (heb nu ook het IDT controlpanel), maar heb nog geen veranderingen gemaakt.

Edit: heb net even met de instellingen gespeeld, het controlpanel is wel handig. Als je vind dat je geluid te 'gedempt' klinkt kun je wat spelen met de "SRS TruBass", "SRS Definition" en "SRS Center" instellingen.
Ja ik vind het ook een beetje nep klinken :/
Binnekort eens een schone instalatie van msdn afhalen en instaleren via usb op de studio 15 als mn bluetooth module in huis is.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
Ik heb de knoop door gehakt. Ik ga die aanbieding nemen van euro 599,- I3, 4gb, met een 7200 rpm 500gb harddisk.
Ik heb toch niet heel veel meer aan die I5 waar ik eigenlijk mijn zinnen op gezet had
Leek me een mooie aanbieding en je moet toch eens een keuze maken, anders blijf je wachten en dan komt die laptop nooit.
Goede keus, ik heb zelf ook de i3. De i5 zou teveel meer kosten, en de i3 werkt ook snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jacobras schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:00:
[...]

Goede keus, ik heb zelf ook de i3. De i5 zou teveel meer kosten, en de i3 werkt ook snel :).
€50 "maar"

bij sony is ie €100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:08:
[...]

€50 "maar"

bij sony is ie €100
En dat is het probleem een beetje, dit is "maar" 50 euro meer, ander netwerkkaartje is maar 20 euro meer. oftewel je moet op een gegeven moment maar tevreden zijn met wat je hebt. En dat is dan ook de reden waarom er dingen zoals budgetten bestaan. ( vertel dat maar eens tegen onze regering).

Nee, die i5 gaat mij echt niet heel veel meer plezier geven

Onder de grote rots, naast die kleine

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.