stefmen schreef op woensdag 28 april 2010 @ 21:59:
[...]
Nou, vandaag nieuwe lader gekregen... Hetzelfde probleem.. Wederom gebeld, en de helpdeskmedewerker kon niks anders bedenken dan dat het moederbord kapot is.. Hiervoor moesten er meerdere onderdelen besteld worden en worden opgestuurd, zodat er een monteur langs kan komen (heb In-home garantie). Als het goed is wordt ik maandag (3-5) gebeld door een monteur om een afspraak te maken...
Ik heb ook nog aangegeven dat eerst toen ik inlogde met mijn servicetag op de website van Dell bij serviceovereenkomsten stond: "NEXT BUSINESSDAY SUPPORT 3YR" (o.i.d.) en nu staat er na het contact met de helpdesk: 5DYS INHOME WARRANTY... Dit heb ik aangegeven, maar was 'niet mogelijk' volgens de medewerker...
Anyway... Ik hoop dat die monteur snel kan langskomen... Als de laptop uitstaat laadt deze wel op trouwens (weliswaar langzaam)..
To be continued...

Nou.. Probleem lijkt opgelost!!
Ik ben inderdaad maandag gebeld door een reparatiebedrijf in opdracht van Dell (wel op het verkeerde nummer, terwijl ik toch echt aan dell had doorgegeven om op het juiste nummer te bellen... Weer een bewijs dat Dell absoluut zijn zaakjes niet op orde heeft!). Afspraak kon direct gemaakt worden voor de dag erna (vandaag dus) en dit heb ik dan ook maar gedaan.
Monteur stond om half 10 op de stoep, en is al met al 3 kwartiertjes bezig geweest. Hele laptop is uit elkaar geweest en het moederbord is vervangen (+ nog een keer een nieuwe lader, heb er dus nu 2

). Maar in een keer mijn normale toetsenbord weer erin laten zetten, want die chineese rommel is toch niet van erg goede kwaliteit (helaas)...
De service (het aan huis repareren) is echt ideaal, en hier kunnen meer merken een voorbeeld aan nemen. Ik hoop dat het probleem wegblijft, en ik ga in ieder geval mijn firmware niet meer upgraden naar A05, omdat vanaf die firmware mijn probleem is ontstaan...
Volgens mij heb ik een betere videokaart gekregen trouwens: ATI Mobility Radeon HD 4500/
5100 Series.. Wat hebben andere mensen daar staan in apparaatbeheer (ik heb origineel een HD 4570)?