Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Die mensen die nog aan moeten komen in Parijs krijgen allemaal nog steeds die 5 procent extra (tenzij je dat veranderd ;) ). Dus als er een hoop rijders onderweg zijn is het misschien beter daar juist mee te wachten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
spacemouse schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:53:
...
Maar even de edit knop gebruiken.
Zie dat er een contract is van 212 loads Electronics naar Oslo. Stockholm is een permanente supplier van Electronics en ligt op 310 mijl afstand van Oslo. Het overwegen waard lijkt mij, want vanaf morgen is iedereen Iron Ore aan het rijden van Berlijn naar Munchen en dan zal dit contract vrijdag ook voltooid zijn.
ik denk dat het idd wel een leuke is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:59

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Tyras schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:02:
Leuk joh die CB! Terwijl ik aan het kijken was zal ik dat beginners de eerste week maar 1% tax hoeven te betalen... Ik sta sinds mijn begin gewoon op de 7%... Niet dat ik het erg vind, maar jammer is het wel...
Dat is toch helemaal niet zo? We hebben er laatst wel over gediscussieerd, maar afaik is dat er nog helemaal niet door. Ik zie ook niemand met een CR van 1%, dus niks aan het handje lijkt me.
Marzman schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:02:
Die mensen die nog aan moeten komen in Parijs krijgen allemaal nog steeds die 5 procent extra (tenzij je dat veranderd ;) ). Dus als er een hoop rijders onderweg zijn is het misschien beter daar juist mee te wachten.
Ik dacht dat die 5% er al bijgerekend werd op het moment dat je met je route begint (net zoals aankomen met een load nadat het contract al voltooid is maakt niet uit, want prijs wordt bepaald op het moment dat je start)?

[ Voor 35% gewijzigd door Mad Marty op 19-05-2010 20:22 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droomygirl
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-04-2021
Mad Marty schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:
[...]

Dat is toch helemaal niet zo? We hebben er laatst wel over gediscussieerd, maar afaik is dat er nog helemaal niet door. Ik zie ook niemand met een CR van 1%, dus niks aan het handje lijkt me.
Die 1% hebben we nog wel doorgevoerd vanuit de beloft van Dusten.
1% zie je niet omdat trukz deze sorteert onder de 50% collection rate???? iets verder zoeken in het lijstje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 11:38
[...]
Ik dacht dat die 5% er al bijgerekend werd op het moment dat je met je route begint (net zoals aankomen met een load nadat het contract al voltooid is maakt niet uit, want prijs wordt bepaald op het moment dat je start)?
Dat dacht ik ook eigenlijk...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Tyras schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:02:
Leuk joh die CB! Terwijl ik aan het kijken was zal ik dat beginners de eerste week maar 1% tax hoeven te betalen... Ik sta sinds mijn begin gewoon op de 7%... Niet dat ik het erg vind, maar jammer is het wel...
Droomygirl heeft gelijk; die regel hielden / houden we aan sinds Dusten hem heeft ingevoerd.
Jij staat nu op 1% en volgens mij heb je dat ook vanaf het begin gestaan. Anders kan ik je nog wel een weekje op 1% laten staan als je dat graag wilt, maar we hebben de centjes hard nodig, dus als het niet hoeft, dan liever niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 16:23
Bjornski schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:49:
[...]
Droomygirl heeft gelijk; die regel hielden / houden we aan sinds Dusten hem heeft ingevoerd.
Jij staat nu op 1% en volgens mij heb je dat ook vanaf het begin gestaan. Anders kan ik je nog wel een weekje op 1% laten staan als je dat graag wilt, maar we hebben de centjes hard nodig, dus als het niet hoeft, dan liever niet. :)
Waarom schrappen we de regel dan niet helemaal? Ik heb altijd op 7% gestaan geloof ik. Mijn punt was eigenlijk: als het in de company profile staat waarom gebeurt het dan niet? hmmm nu ik terug denk: 2.35 op $235 is toch echt maar 1%
Bjornski, je hebt helemaal gelijk, ik ben gewoon een storm in een glas water aan het maken!
Zet me maar op 7% hoor, anders doe het morgen, heeft iedereen zich aan zijn woord gehouden :*) Geweldig dit spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34

Klopt helemaal. Je sluit een contract af voor een bepaalde prijs en als je op tijd je goederen aflevert krijg je het volledige bedrag uitbetaald. De contract prijs veranderd niet meer, ook als de Preferred Cargo gewijzigd wordt in Iron Ore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Tyras schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:15:
[...]

Waarom schrappen we de regel dan niet helemaal?
...
Omdat het eigenlijk best wel fijn voor nieuwe drivers is om nog ff wat meer geld te verdienen in het begin. Bovendien goede reclame voor potentiele nieuwe drivers.

Iets anders:
We zijn over de $7.5M heen! :D _/-\o_ *O* :Y :Y d:)b

Nog iets:
spacemouse schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:53:
...
Zie dat er een contract is van 212 loads Electronics naar Oslo. Stockholm is een permanente supplier van Electronics en ligt op 310 mijl afstand van Oslo. Het overwegen waard lijkt mij, want vanaf morgen is iedereen Iron Ore aan het rijden van Berlijn naar Munchen en dan zal dit contract vrijdag ook voltooid zijn.
Mij lijkt papier naar brussel dan een beter idee. Dichter in de buurt waar we nu zitten (al is die 310 mijl heen en weer wel erg mooi!). Perm supplier is berlijn. Ook iets groter (143 loads).

[ Voor 43% gewijzigd door Bjornski op 19-05-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Bjornski schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:41:

Mij lijkt papier naar brussel dan een beter idee. Dichter in de buurt waar we nu zitten (al is die 310 mijl heen en weer wel erg mooi!). Perm supplier is berlijn. Ook iets groter (143 loads).
Ik neem aan dat je bedoeld iets kleiner (Oslo is 212 loads, Brussel 143), maar het is een goed alternatief. Betekent wel dat er morgen waarschijnlijk al weer moet worden gekeken naar een nieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Moeten er nog contracten worden opgehaald? :P Ik sta met plezier morgen ochtend op; als ik weet wat;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
[...]

Die 5 procent wordt er volgens mij wel afgehaald als de prefered cargo veranderd, maar op zich is dat een keer uittesten om het zeker te weten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Marzman schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:36:
Die 5 procent wordt er volgens mij wel afgehaald als de prefered cargo veranderd, maar op zich is dat een keer uittesten om het zeker te weten.
Nee, die wordt er niet meer afgehaald. Ik ben gisteravond om10 uur Nederlandse tijd aangekomen in Parijs met een vracht papier. Inmiddels was de prefered cargo al omgezet naar iron ore. Heb voor de vracht papier $2008.17 ontvangen. Dat is exact hetzelfde bedrag is de twee voorgaande ritten.

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat mijn laatste rit met groente naar Muchen $1483.05 opleverde en de drie ritten daarvoor "slechts" $1350,50 ([url=http://0x5ec652c6/driver_display_routes.asp?ID=1120003]Zie hier mijn gereden routes[/url]). Iemand hier een zinnige verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Prefered cargo + terminal?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Prefered cargo in ieder geval niet, vegetables was dit niet (was papier, is nu iron ore).
Dan zou het de terminal moeten zijn. Ik was gisteren al onderweg naar van Berlijn naar Parijs toen de terminal verplaatst is van Parijs naar Munchen.

Ik wist alleen niet dat je een hogere vergoeding kreeg als je naar een plaats rijdt waar een terminal aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Oja, veggies is inderdaad geen pref. cargo geweest. Dat van die hogere vergoeding bij terminal hoorde ik laatst ergens, had er ook nooit van gehoord, maar dat zou wel het verschil verklaren.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:41

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Vanwege de supply change is Bordeaux nu de dichtsbijzijnde supplier van Iron Ore. Munich is Supplier van Medical Supplies geworden. We kunnen bieden op een contract voor Medical naar Marseilles, 183 loads.
De route wordt dan Munich - Marseilles (medical) Marseilles - Bordeaux (Something) Bordeaux - Munich (Iron Ore). Deze route is echter maar tot maandag ochtend 7 uur.

Is dit wel handig zo met Pinksteren voor de deur?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Andere optie is appliances to Rivne. Wel maar 81 loads, dus is de vraag of we dat krijgen. Daarnaast is het gebaseerd op temp suppliers. Zouden het voor maandagochtend dus moeten redden. Route zou dan worden: Rivne to Munich (iron ore), Munich to Frankfurt (dead head), Frankfurt to Rivne (appliances)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
spacemouse schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:25:
[...]

Nee, die wordt er niet meer afgehaald. Ik ben gisteravond om10 uur Nederlandse tijd aangekomen in Parijs met een vracht papier. Inmiddels was de prefered cargo al omgezet naar iron ore. Heb voor de vracht papier $2008.17 ontvangen. Dat is exact hetzelfde bedrag is de twee voorgaande ritten.

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat mijn laatste rit met groente naar Muchen $1483.05 opleverde en de drie ritten daarvoor "slechts" $1350,50 ([url=http://0x5ec652c6/driver_display_routes.asp?ID=1120003]Zie hier mijn gereden routes[/url]). Iemand hier een zinnige verklaring voor?
Ik dacht dat ik bedragen wel heb zien veranderen tijdens de rit, maar ik weet het ook niet zeker. Als jij er op gelet hebt zal dat wel niet kloppen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Het idee van Excitium lijkt mij het best. Kan alleen wel zijn (als er weinig tweakers een PC-vrij pinksteren doorbrengen), dat we zaterdag alweer moeten bieden.
Als we van een gokje houden bieden we op allebei. Perm supplier van Medical is Glasgow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
spacemouse schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 07:25:
[...]
Dat viel mij ook al op. Ik zag dit ook al in mijn routelijst. Verklaring 8)7

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Exitium schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:28:
Route zou dan worden: Rivne to Munich (iron ore), Munich to Frankfurt (dead head), Frankfurt to Rivne (appliances)
Ik rij geen dead-head, geen opbengsten en ook geen DR-punten. Ik rij dan altijd via een andere route weer om toch iedere leg/rit DR-punten te pakken. Ik weet niet of meer trukz'ers zijn die deze regel hanteren maar ik zou uitkijken met route's maken waarbij dead-head wordt geadviseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
dead head maakt mij niets uit is vaak de korste naar een route die per mile meer verdient. Heb totch al DR genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Napalm schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:01:
[...]

Dat viel mij ook al op. Ik zag dit ook al in mijn routelijst. Verklaring 8)7
Omdat er nu een terminal staat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Napalm schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:
[...]

Ik rij geen dead-head, geen opbengsten en ook geen DR-punten. Ik rij dan altijd via een andere route weer om toch iedere leg/rit DR-punten te pakken. Ik weet niet of meer trukz'ers zijn die deze regel hanteren maar ik zou uitkijken met route's maken waarbij dead-head wordt geadviseerd.
Dead-head is meestal maar een erg kort stukje. Je verbruikt ook veel minder brandstof. Alleen ben je natuurlijk wel wat FP kwijt, maar ik zit er niets mee in eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
^^^^^^
What he says!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09 20:31
Wat de Admiraal zegt, ik ga niet een stuk omrijden om een dead heat te vermijden

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het is 200 miles die je geen dr opbouwt (of het kost een paar FP zoals Freebee het omschrijft) Het is hetzelfde als een route van 1800 miles rijden. Ik rijdt altijd gewoon die dead head, zo vaak komt het niet voor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

^^ Met iedereen hierboven, omrijden kost je meer FP, real-life tijd (want je moet ook nog uitzoeken hoe je gaat omrijden), en de mogelijke opbrengst staat imho niet in verhouding.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Bjornski schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:01:
Het idee van Excitium lijkt mij het best. Kan alleen wel zijn (als er weinig tweakers een PC-vrij pinksteren doorbrengen), dat we zaterdag alweer moeten bieden.
Als we van een gokje houden bieden we op allebei. Perm supplier van Medical is Glasgow.
Jij mag het dit keer zggen! Hhaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik zeg gokken. Volgens mij redden we het wel als ik zie met wat voor een ongelofelijke snelheid we contracten rijden. :)

Edit: Heb maar meteen even geboden. Het Appliances contract is inderdaad erg in trek. Ik kan morgenochtend vroeg niet checken. Nick of Cobra of Visto, kunnen jullie dat wel?

[ Voor 42% gewijzigd door Bjornski op 20-05-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

ik ga het proberen. Vorige keer werd ik ook last minute onderboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
we hebben ze allebij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:37
Besloten om ook weer wat ritjes te trekken, hoewel geen 26 legs meer per dag, dat laat mijn werk me niet echt meer toe. Mooi werk wel de laatste week op contracten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Ok, dit weekend lekker aan de bak. Net weer in München aangekomen met Iron Ore en nu direct door naar Marseille met Medical Supplies. Dit zijn fijne contractjes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Mad Marty schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 12:53:
^^ Met iedereen hierboven, omrijden kost je meer FP, real-life tijd (want je moet ook nog uitzoeken hoe je gaat omrijden), en de mogelijke opbrengst staat imho niet in verhouding.
Dat klopt als je praat vanuit de company gedachte.

Maar MIJN doelstelling is om mijn DR punten zo snel mogelijk om hoog te krijgen. Elke loze leg is dus, in mijn ogen, zonde. Ik denk dat de beste rit met mijn doelstelling, ritten zijn van 1500 miles precies. (+0.5 DR). Is je goal om achievements te halen in cargo, dan zou je moeten pendelen met volle trucks tussen 2 steden die 300 mile uit elkaar liggen.

Zo zal iedereen zijn eigen doelstelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Napalm schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:
[...]

Maar MIJN doelstelling is om mijn DR punten zo snel mogelijk om hoog te krijgen. Elke loze leg is dus, in mijn ogen, zonde. Ik denk dat de beste rit met mijn doelstelling, ritten zijn van 1500 miles precies. (+0.5 DR). Is je goal om achievements te halen in cargo, dan zou je moeten pendelen met volle trucks tussen 2 steden die 300 mile uit elkaar liggen.

ALs je alleen rijd om DR punten, dan ben je echt echt heel moeilijk bezig, het is bijna niet mogelijk. Die achievements komen van zelf, sure.. ;)

Anyways, ik ga binnenkort maar even overvliegen en dan gaan we weer even lekker schuren! Koop ik deze keer maar een DAF XF, of zijn er alweer nieuwe trucks? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Er zijn geen nieuwe trucks nee. Ik had ervoor de andere "beste" truck, en nu de DAF XF, maar met beide heb ik al superveel RMF's gehad. Zelfs bij mijn eerste leg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Admiral Freebee schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:29:
Er zijn geen nieuwe trucks nee. Ik had ervoor de andere "beste" truck, en nu de DAF XF, maar met beide heb ik al superveel RMF's gehad. Zelfs bij mijn eerste leg :P
hmz heb 112000 op de teller staan bij mijn XF, en heb echt niet abnormaal veel RMF's gehad (een paa in het begin, en nu nog sporadisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Napalm schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:
[...]

Klopt, ik heb het een tijdje geprobeerd dat pendelen tussen twee steden die 300 miles uit elkaar lagen voor de cargoachievements maar toen ik eens ging uitrekenen hoe lang ik dat moest blijven doen voor gold ben ik daar meteen mee gestopt :p

Toen we even geen contracten hadden na de downtime (kapot) ben ik in australie van plaats naar plaats gereden langs de kust. Dat gaat ook best snel (liggen best dicht bij elkaar). Zo kun je je eigen doelstellingen maken. Nu rijdt ik wel gewoon weer de contracten natuurlijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 21-05-2010 10:20 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Marzman schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:19:
[...]

Zo kun je je eigen doelstellingen maken. Nu rijdt ik wel gewoon weer de contracten natuurlijk :)
En volgens mij blijft zo dit spelletje ook leuk. Je moet zelf de uitdagingen zoeken. En net als in real-live een beetje voor je zelf en een beetje voor ...... de companie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
De active drivers gaan best hard omhoog nu :) Komt dat door die 1 % collection voor de eerste week of zijn er nog steeds tweakers die terug komen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

:P ik tuf nog steeds mee hoor :)

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Volgens mij rijden we nu met meer dan 80 Trukzers de contracten... Gaat rete snel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 22:37
Marzman schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 18:00:
De active drivers gaan best hard omhoog nu :) Komt dat door die 1 % collection voor de eerste week of zijn er nog steeds tweakers die terug komen?
Van die 1% heb ik weinig gemerkt, maar dat maakt ook niet uit. Met het aantal contracten wat er de hele tijd is maakt die paar dollar extra voor de company ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
Ik heb een vraagje he, kan op onze website met Route Visualization ( http://vdvn.net/trukz/map.php ) gewerkt worden met pijlen ipv lijnen? Dit zou het een stuk makkelijker plannen maken aangezien je dan meteen ziet welke kant je op moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt. Floppy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 11:07
Hallo ik ben nieuw op tweakers en op trukz en bij wet aangesloten.
Kan niet zo vaak rijden maar ik ga jullie wel proberen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Tweakers en bij WET. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:37
Ik ben ook terug begonnen. Maar op een verlaagd tempo (geen 26 legs per dag meer). Ik zorg wel dat ik telkens op tijd een stad binnenkom. Alleen maar winst voor WET dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Welkom Kapt. Floppy! :)

En MF is :( net laatste leg waar ik 60 mocht, maar ik moest nog 66 miles, k denk "nah dat kan wel"........nou mooi niet, krijg ik een ticket........grmbl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik heb nog geen een RMF gehad een keer crash omdat ik de laatste 92 miles te hard ging :P Heb ook een DAF XF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
mijn eerste ticket was ook omdat ik even dacht het te halen door 85 MPH in plaats van de 65MPH die ik daar maar mocht grr dat was wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt. Floppy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 11:07
Loop je veel risico op een ticket al je meer vracht laad, ik kan namelijk 2,873lbs meer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het valt mee, maar toch heb je wel elke keer als je op next klikt kans op een boete en verlies van dr. Ik zou het niet doen, zonder boetes en crashes heb je eerder een endorsement en dan kan je altijd meer meenemen zonder kans op boetes.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 24-05-2010 08:52 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik heb gewoon 10 ritten achter elkaar overbeladen gereden, nam ik over de zelfde rit nog een keer mee gewoon 3 tickets (was een route over de ~2000miles) onderweg, beetje jammer. Ik rij nu met 51.000lbs ik spaar even door voor de 50DR dat is makkelijker nog een ondersement, en die laatste 50 komen ook wel als ik overbeladen rij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Bij 2000 miles 3 tickets geeft al wel aan dat je het niet moet doen (al heb ik er nooit zo veel voor gehoord). Per 1666 miles krijg je max 0,5 DR er bij en voor 3 tickets gaat er 1,5 af. Dan moet je daarna 3332 miles rijden om weer op 0 te komen en heb je 5332 miles geen DR opgebouwd. Zonde ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Sorry voor weinig contact de afgelopen dagen. Was een weekend weg en had slecht HSDPA bereik. ...

Hoe dan ook. Ontzettend gaaf om te zien dat de contracten nu al zo goed als helemaal afgerond zijn! :o

@Contract Managers. Ik ben ff zo vrij geweest om ook even op het Sea Food contract naar istanbul te bieden. Perm supplier is venetië, dus dat zou schitterend op de route liggen als we ook het olie contract binnen halen (perm supplier daarvoor is Thessaloniki).

Ik moet morgenochtend weer vroeg op, dus zal dan de contracten nog even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-09 22:37
Op het moment worden we onderboden op het sea food contract door een company met 22 rijders waarvan er 5 actief zijn. Die kunnen dat contract nooit volledig afronden dus dat wordt wel irritant als zei het contract wegkapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Bjornski schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:16:
@Contract Managers. Ik ben ff zo vrij geweest om ook even op het Sea Food contract naar istanbul te bieden. Perm supplier is venetië, dus dat zou schitterend op de route liggen als we ook het olie contract binnen halen (perm supplier daarvoor is Thessaloniki).

Ik moet morgenochtend weer vroeg op, dus zal dan de contracten nog even checken.
Daar had ik al op geboden, maar blijkbaar inderdaad onderboden door een kleine company. Ik zal hem ook in de gaten houden. Houd er wel rekening mee dat om 06:55 de contracten al vergeven worden, daardoor greep ik er al een keer naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Goed bezig managers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow. Iemand belang bij een account?
Zit op 50DR.
net een nieuwe truck.
En weinig zin om verder te gaan gezien er nu weinig meer te behalen valt.
Ik vind het zonde om te retieren. Dus ik maak er graag een tweaker blij mee.
Tevens ben je "supervisor". Thnx to marzman :P. Je hebt er niks aan maar t staat wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Sea food is weggekaapt door een Company met 5 active drivers. Ik heb ze vast gefeliciteerd met hun $57000 boete voor het niet halen van het contract... Stelletje :wankers: :+

edit:
Volgende optie is Appliances naar Athens. 200+ loads, Marseilles is perm supplier.

[ Voor 20% gewijzigd door OzzieMann op 25-05-2010 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Balen van het Sea Food contract. Ondanks dat ze maar 5 drivers hebben zitten ze er wel bovenop dan. Ik heb rond 06:40 nog gekeken. Toen was alles nog okee.

Appliances naar Athens lijkt me een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Zelfs om 06:53 hadden we hem nog. Ik dacht voor de zekerheid 5 cent lager te bieden, maar je mag niet lager bieden als je al de laagste bent... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

En voor mij was t weekend geweest, 10uur beginnen (althans dat was zo nu half 2 :P) Dus ik heb ook niks gezien, misschien handig dat de rest van de contract managers op IRC komen (ik ben daar bijna altijd, dan kan ik als nog vroeg opstaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

ik ben sowieso elke dag om 06:30 op. Meestal kan ik wel ff kijken dus. Ik zal wel eens proberen af en toe op IRC te komen kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
nickvanozzie schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 08:14:
Ik heb ze vast gefeliciteerd met hun $57000 boete voor het niet halen van het contract... Stelletje :wankers: :+
Een beetje voorbarig, want inmiddels hebben ze 23 active rijders, het zal er om spannen of ze het redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Een retourtje Venice Istanbul is ongeveer 32 FP. 23 driver x 26 FP x 8 dagen = 4784 FP.
192 loads x 32 FP = 6144 FP, komen ze toch tekort.

Dat wordt dan toch een hoop heen en weer vliegen voor ze.

edit:
We hebben het appliance contract naar Athens!

[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 26-05-2010 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
We hebben het appliance contract naar Athens!
We gaan weer een stukje DH rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Tyras schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:26:
[...]

We gaan weer een stukje DH rijden?
Ja en? IRL rijden vrachtwagens ook wel eens dead head hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Het is niet anders! We proberen een zo klein mogelijk stuk Non Contract te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Nog een paar contractroutes rijden en dan kan ik eindelijk een nieuwe truck kopen. Is de 1998 Daf CF dan de beste keus? of doe ik beter nog even verder sparen?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyras
nickvanozzie schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:06:
Het is niet anders! We proberen een zo klein mogelijk stuk Non Contract te maken!
Ik vind het ook niet erg, was meer een constatering. Ik vind het geweldig dat er een return contract is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Northwave4500 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:12:
Nog een paar contractroutes rijden en dan kan ik eindelijk een nieuwe truck kopen. Is de 1998 Daf CF dan de beste keus? of doe ik beter nog even verder sparen?
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Oe ik was niet goed op aan het letten:) bedankt voor het linkje. Als ik binnen ben strax, meteen nieuwe truck kopen.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Zonde dat de terminal niet in Athene staat. Een terminal levert een bonus op van 10%.
Momenteel nog 200 contracten te gaan (228 minus 28 drivers reeds onderweg).
Afstand 1230 mijl. Vergoeding $1.99. Totaal 1230*1.99*200 = $ 489.540,00
Ik schat dat 10% van dit bedrag naar de company gaat, wat neer komt op $48.954,00
Met een terminal zou dit bedrag 10% ($4.895,40) hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Makes sense! Ik heb de terminal dus maar even verplaatst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand m'n collection rate (ofzoiets ?) terug zetten ? :P Ik heb op het moment het geld nodig voor m'n nieuwe vrachtwagen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nette contracten op dit moment, heren van het management! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:53:
Kan er iemand m'n collection rate (ofzoiets ?) terug zetten ? :P Ik heb op het moment het geld nodig voor m'n nieuwe vrachtwagen. :)
Stuur anders even een ingame PM naar iemand die dat kan regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Goed gedaan idd dat Medical Supplies contract! Nice! _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Bjornski schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:01:
Goed gedaan idd dat Medical Supplies contract! Nice! _/-\o_ :)
Mad Marty schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 09:12:
Nette contracten op dit moment, heren van het management! :)
Dank u! Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Sorry dat er geen opvolgend contract is. Er was echt helemaal niks wat een beetje aansloot.

Ziet iemand een mooie in de contracten voor morgen? Ik zie het even niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
jammer genoeg is wel de supplier van Athene naar Glasgow gegaan
niets aan te doen

staat wel een leuke route in de bulletin though

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Fruit naar London is wellicht een optie voor een nieuw contract (181 loads). Niet ideaal, maar de route zou dan worden Glasgow -> Marseilles (Med Supp) -> Malaga (iets) -> London (Fruit) -> Glasgow (iets).

We kunnen ook twee andere doen natuurlijk, 95 loads Med Supp naar Marseilles hoeft ook niet heel lang te duren :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
95 contracten moeten we in een dag wel kunnen doen met 90 active drivers Toch niet, er zijn er 31 onderweg voor dat contract :)

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 31-05-2010 13:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

ah ja, 2 totaal andere kan natuurlijk ook nog...

Ziet iemand een leuk ritje? Anders gooien we gewoon dat Fruit contract naar Londen erin! Misschien komt er morgen dan weer een leuk contractje vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
Helaas geen nieuwe contract vandaag, we zijn onderboden.
De contracten die vandaag in de aanbieding zijn is ook niet veel soeps. Alleen een klein contractje (47 loads) Iron Ore naar Glasgow. Parijs en Venetië zijn tijdelijke suppliers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ja ik zag het ook. Maar 4 contracten in EU te krijgen waarvan er 2 zonder suppliers zitten tot donderdag ochtend. Ik bied morgenochtend om half 7 wel op dat kleintje naar Glasgow. Hebben we tenminste een btje om terug te rijden naar Glasgow.

Ik was met goede hoop al vertrokken naar Marseilles, sta ik daar zonder contract! |:( Gelukkig is Fruit dan nog wel Demanded in Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik zou ook op het papier contract naar Minsk bieden (157 loads), Glasgow is temp supplier en we kunnen dan een mooi rondje maken: Glasgow -> Minsk (papier) -> Glasgow (ijzererts). Die ijzererts hebben we zo op, maar dan kunnen we papier vanaf Berlijn (perm) gaan rijden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
heb net first bid op iron ore to glasgow gedaan, kijken of hij in trek is bij de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:18

Eris

-

Hmm dat is wat minder. Moest nog 11 km harder rijden om de laatste leg te halen dan was toegestaan. En een boete gekregen :(.

Vandaag en gisteren voor niets gereden dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
eris schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:06:
Hmm dat is wat minder. Moest nog 11 km harder rijden om de laatste leg te halen dan was toegestaan. En een boete gekregen :(.

Vandaag en gisteren voor niets gereden dus :(
ik verdeel dan meestal de snelheid over de laatste twee legs

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 14:05
frankivo schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:10:
[...]
ik verdeel dan meestal de snelheid over de laatste twee legs
Dat kan je toch nooit voorzien? Je weet op voorhand nooit wat de snelheidslimiet in de "laatste" leg wordt.
En is er minder kans om gepakt te worden als je 2x 8mph te snel rijdt dan 1x 5mph en 1x 11mph?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
crowke schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:31:
Dat kan je toch nooit voorzien? Je weet op voorhand nooit wat de snelheidslimiet in de "laatste" leg wordt.
En is er minder kans om gepakt te worden als je 2x 8mph te snel rijdt dan 1x 5mph en 1x 11mph?
Dat is volgens mij niet wat hij bedoelt.
Stel je moet nog 75 mijl en je kunt max. 60 rijden zonder risico op een boete. Wat hij dan doet is één leg met 40 en eentje met 35 rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
spacemouse schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:55:
[...]

Dat is volgens mij niet wat hij bedoelt.
Stel je moet nog 75 mijl en je kunt max. 60 rijden zonder risico op een boete. Wat hij dan doet is één leg met 40 en eentje met 35 rijden.
zoiets ja.
onder de 120 miles kun je altijd wel veilig verdelen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Voor morgen wellicht een contract-optie (hangt ook een beetje af van hoe het met de huidige contracten gaat): Ijzererts naar Hamburg (wel klein, 49 loads). De route zou dan worden Berlijn -> Minsk (papier) -> Hamburg (ijzererts) -> Berlijn (iets).

Voor de Med Supps is trouwens nog 1 driver nodig, dan is die covered.

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Marty op 02-06-2010 13:35 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
Ik ben al halverwege... of hebben jullie een andere manier om te zien wie er al aan het rijden is?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Northwave4500 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:17:
Ik ben al halverwege... of hebben jullie een andere manier om te zien wie er al aan het rijden is?
.
http://vdvn.net/trukz/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Is zo'n beetje de enige optie mad marty, deze pakken we gewoon en dan zien we morgen wel weer voor het volgende aanvullend contract.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste