Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 15:00

rdfeij

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 07:39

Bjornski

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-Header2.jpg
Trukz is een gratis webbased spel waarin je met een vrachtwagen over Google Maps rijdt. Momenteel is het mogelijk te rijden in Noord America, Europa en Australie. Er zijn 35 verschillende soorten ladingen in het spel die je kunt transporteren.

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-SubheaderInhoudsopgave.jpg
  1. Beginnerstips
  2. Over WET
  3. Huidige contracten
  4. Vacatures
  5. Screenshots
  6. Vorige topics
Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-Subheader2.jpg
  1. Koop een truck
    Je hebt $5500 om een beginnerstruck te kopen. Met een lening van 600 tot 1000 dollar is de 1989 Volvo WIA64T een goede truck.
    Truck lot

Tip voor het verkopen van je truck: rijd de tank zo ver mogelijk leeg, repareer de truck, verkoop de items op de truck en daarna pas de truck zelf.
  2. [br]Je kan [url=https://userscripts.org/scripts/show/60587]hier[/url] een greasemonkey script vinden die onder My Driver de totale waarde van je truck + items weergeeft.
  3. Ga goed betaalde routes rijden
    Op de Google map zie je een groene punt, dit is je huidige positie. De steden waar je naartoe kunt rijden zijn gemarkeerd met een rode punt. Als je in een company zit dan kun je contractroutes gaan rijden voor dit bedrijf. Zijn er geen contractroutes dan kun je het beste hotroutes rijden, hotroutes zijn de top5 van ladingen waar het meeste vraag naar is. Deze zijn aangegeven met een rood sterretje.

Cargo statistics
    Contracten WET
  4. Max snelheid
    Op je dashboard zie je hoe veel benzine je nog hebt, hoe ver je bent in de route en welke snelheid je momenteel rijdt. Het is veilig 5 mph over de snelheidslimiet en of de weerslimiet te rijden als je truck de snelheid aan kan. Als je harder gaat loop je het risico op ongelukken of tickets. Als beginnende trucker kun je dit niet gebruiken dus ga niet meer dan 5 mph over deze snelheden. Er is een GreaseMonkey script (voor Firefox gebruikers) dat automatisch 5 mph toevoegd aan je snelheid en goedkope brandstofprijzen extra laat opvallen.
  5. Max Fatigue Points
    Je kunt op "Next leg" blijven klikken tot je Fatigue Points op 10 staan. Hierna heb je kans op ongelukken of boetes. Elk uur dalen je Fatigue Points met 1 FP. Na tien uur staat het dus weer op 0 en kun je weer 10 keer op "Next leg" klikken. Elke 24 uur kun je twee extra fatigue points kopen door op "Quick Rest" te klikken.
  6. Tanken
    Onderweg kun je tanken voor prijzen die ongeveer fluctueren tussen de 2 en 3 dollar. 1,95 is heel goedkoop, 3 dollar is heel duur. In de steden kun je tanken voor 2,50 dollar, de prijzen in de steden veranderen niet. Het kan interesant zijn in je hometown te tanken omdat dit 1 FP scheelt (= 1 uur) wat je dan kan besteden aan het rijden van je route. Op deze prijzen krijg je gedeeltelijk ondersteuning van WET als je hier lid van bent.
  7. Repareren
    Repareren is een afweging die je maakt. Onderweg ruil je 1 FP in voor meer snelheid en een zuiniger brandstofverbruik. In je hometown of in de company terminal kun je altijd repareren zonder dat dit extra FP kost. Hier is het dus altijd verstandig te repareren.
  8. Driver rating
    Je driverrating wordt belangrijk als je wat meer geld te besteden hebt. Je kan dan namelijk endorsements kopen waardoor je meer lading mee kan nemen en je dus meer verdient voor de routes. Voor deze endorsements moet je echter een minimale driverrating hebben.

Je driverrating stijgt met elke rit volgens een formule die ergens in het trukz forum te vinden is. De maximale driverrating is 0,5 per rit. Routes boven de 1600 miles zijn daarom minder interesant als je snel de driverrating wilt laten stijgen.

Je driverrating kan ook dalen, bijvoorbeeld:
    • als je crasht door een snelheid die te hoog is voor de weersomstandigheden
    • als je in slaap valt omdat je doorrijdt na 10 FP
    • als je een boete krijgt voor het rijden van meer dan 5 mph over de speedlimit (ik denk dat het ook veilig is tot 5 mph over de weerslimiet te gaan en doe dat zelf ook altijd, maar hierover verschillen sommige personen van mening)
  9. Beginnersguide
    Admiral Freebee is bezig met een beginnersgids. Het is handig deze door te lezen voordat je de driver aanmaakt.
    De Trukz beginnersguide
Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-SubheaderOverWET.jpg

Wie zijn wij?
WET is een company in Trukz. Onze company bestaat sinds 7-10-2009 en we zijn nu al een van de grootste bedrijven in het spel.

WET Joinen
Of je nou vandaag gestart bent met het spel of al een jaar speelt, iedereen is welkom. Om WET te joinen klik je op de onderstaande pagina op 'join company'.
World Expedition & Trucking

Contact
Wanneer er vragen zijn, of je gewoon iets mee wilt delen kun je posten in dit topic. We zijn ook te vinden op irc in #wet op irc.tweakers.net.
Klik hier om ons kanaal te joinen.

Daarnaast zit er in het spel ook nog een mogelijkheid genaamd 'CB Radio' om met elkaar te praten. Deze moet je kopen via 'Purchase items'. We zijn op de CB radio te vinden op kanaal 92. In dit kanaal zitten ook een aantal andere bedrijven.

Contractroutes
Het is belangrijk dat je zoveel mogelijk contractroutes rijdt. Dit levert voor jezelf en voor WET het meeste op. Voor onze huidige contracten kan je de afbeelding hier onder bekijken of door op de volgende pagina te kijken.
Company contracts Vergeet niet om bovenaan de de tab 'Company' te klikken

Percentages
In Trukz bestaat er een mogelijkheid om een deel van de kosten voor rekening van het bedrijf te nemen. Ook kan er een percentage ingesteld worden hoeveel % van het verdiende bedrag naar WET toe gaat. Deze percentages zijn als volgt:
  • Collection Percentage: 7%, dit betekend dat 7% van het door jouw verdiende bedrag naar WET toe gaat.
  • Repair Assistance: 40%, dit betekend dat 40% van de kosten voor een reparatie door WET betaald worden.
  • Fuel Assistance: 20%, dit betekend dat 20% van de kosten voor fuel door WET betaald worden.
  • Ticket Assistance: 0%, dit betekend dat 0% van de kosten voor speeding tickets door WET betaald worden.
Company items
In trukz is het mogelijk om 4 company items te kopen. Momenteel hebben we de volgende items:
  • Truck Purchase Discount - 10% korting op alle truck aankopen.
  • Fuel Discounts - 10% korting op alle bedragen die je betaald voor brandstof. Deze komt bovenop de hierbovengenoemde korting.
  • Item Purchase Discount - 10% korting op alle item aankopen.
  • Repair Discounts - 10% korting op alle reparaties
Afbeeldingslocatie: http://itsvalsserver.homedns.org:8080/contractImage.php

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-SubheaderVacatures.jpg

Er zijn momenteel geen vacatures.

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-SubheaderScreenshots.jpg

0

Afbeeldingslocatie: http://www.rento.nl/got/WET-SubheaderVorigetopics.jpg

Deel 1

Deel 2

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Nog even de poll die we hadden op het einde van deel 2 onder de aandacht brengen :)
Where would you drive? America or Europe?Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=351503&layout=2&sort=prc

/▌

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Sommige gasten in de usa pakken het wat rigoreuzer aan heb ik wel gemerkt.

die doen gewoon af en toe een contractje in europa.
Dat betekend dus gewoon je hele zooi verkopen.
vliegen
Alles nieuw kopen
en dan vervolgens weer 2 of 3 contractjes doen en weer terug.

Ik kom zeker terug bij WET als ze besluit in amerika contracten te gaan doen.

Je zou zo in ieder geval kunnen beginnen met 1 of 2 contractjes in de usa kijken hoe groot de bereidheid echt is om daar te rijden.

Burp

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Wii4all schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:21:
Sommige gasten in de usa pakken het wat rigoreuzer aan heb ik wel gemerkt.

die doen gewoon af en toe een contractje in europa.
Dat betekend dus gewoon je hele zooi verkopen.
vliegen
Alles nieuw kopen
en dan vervolgens weer 2 of 3 contractjes doen en weer terug.

Ik kom zeker terug bij WET als ze besluit in amerika contracten te gaan doen.

Je zou zo in ieder geval kunnen beginnen met 1 of 2 contractjes in de usa kijken hoe groot de bereidheid echt is om daar te rijden.
Mooi :)

De pol ziet er in ieder geval hoopvol uit. Als de huidige contracten wat verder zijn kunnen we wel kijken wat er in de VS/Canada/Mehico beschikbaar is :)

/▌

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Marzman schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:29:
[...]

Mooi :)

De pol ziet er in ieder geval hoopvol uit. Als de huidige contracten wat verder zijn kunnen we wel kijken wat er in de VS/Canada/Mehico beschikbaar is :)
Mexico, Mexi-iiiico
Oh land van al mijn dromen
Met je gitaarmuziek bracht je de romantiek
Voor hem en mij
Mexico, Mexi-iiiiiiiico
Ik blijf er altijd wonen
Je bent me alles waard
Een paradijs op aard
Ja dat ben jij

sorry daarvoor :p

iRacing Profiel

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het was ook geen typefout ;)

/▌

• frankivo
Weet ik :p

iRacing Profiel

Anoniem: 338139

FightForMore, wat is je naam in het spel, dan kunnen we zien of je iets fout doet. :)
Ik heet Aizen in het spel. ;)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:34
Je maakt een paar zinloze ritjes. :)

WET heeft nu als contracten Grain naar Paris en Gems naar Helsinki. Verder heeft elke stad zijn eigen producten die het exporteert (supplies) en graag wil hebben (demands). In dit geval houdt dat in dat je in Zurich Gems op kan halen en in Grain in Saint Petersburg. Een handig lijstje kun je hier vinden: http://trukz.com/stats_cargos.asp?Local=2.

Als je gearriveerd bent in Helsinki, kun je doorrijden naar Saint Petersburg om Grain op te pikken voor naar Paris. Wacht wel met het selecteren van een nieuwe route wel totdat je weer op 0FP zit, anders krijg je geheid problemen met contracten die dan te laat zijn, doordat je niet zo'n snelle truck hebt. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-02-2010 15:28 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 16:52

E-Rick

I love it :7

Uit de SP:
Repair Assistance: 40%, dit betekend dat 30% van de kosten voor een reparatie door WET betaald worden.
Fuel Assistance: 20%, dit betekend dat 12% van de kosten voor fuel door WET betaald worden.
Lijkt me niet helemaal te kloppen ;-)

Choose life - Shapeways shop

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:28

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Jaap-Jan schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:
[...]

Als je gearriveerd bent in Helsinki, kun je doorrijden naar Saint Petersburg om Grain op te pikken voor naar Paris. Wacht wel met het selecteren van een nieuwe route wel totdat je weer op 0FP zit, anders krijg je geheid problemen met contracten die dan te laat zijn, doordat je niet zo'n snelle truck hebt. :)
Je kunt al wel gewoon een route starten voordat een contract voldaan is, dan doe je nog gewoon mee voor de contractprijs. Zie in de vorige delen waar dit al uitgebreid besproken is ;)

Rail Away!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
E-Rick schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:00:
Uit de SP:

[...]

Lijkt me niet helemaal te kloppen ;-)
Aangepast :)
Mad Marty schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:10:
[...]

Je kunt al wel gewoon een route starten voordat een contract voldaan is, dan doe je nog gewoon mee voor de contractprijs. Zie in de vorige delen waar dit al uitgebreid besproken is ;)
Jaap-Jan doelt meer op de late-fee (en misschien verlies aan DR, dat weet ik eigenlijk niet of je die dan nog krijgt) omdat het met de beginnerstrucks wat moeilijker is op tijd op het eindpunt te komen (repareren en tanken onderweg is eerder nodig en lagere topsnelheid).

[ Voor 60% gewijzigd door Marzman op 18-02-2010 16:15 ]

/▌

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb gisteren ook maar even gestemd, op optie 'willing to fly...'.
Maareuh, voor het zover is, misschien nog een contractje met steden Barcelona/Lyon/Rivne/Sint-Petersburg? Zit nu op 38 39 steden bezocht van de 42. Wil daar nog ff goud halen... 8)

[ Voor 3% gewijzigd door HetBiggie op 18-02-2010 18:58 ]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:04

franssie

Save the albatross

@theBiggie - dan stap je toch even uit het contract om daar in de buurt van ST-P wat steden te bezoeken? Heb ik ook gedaan om daar goud te krijgen. We zijn nu nog in de EU groot genoeg om even een rijder te missen voor een dag of twee lijkt me.
Al kan ik me niet voorstellen dat de steden die je noemt niet door je bezocht zijn, we zijn daar al zo vaak geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 18-02-2010 19:07 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik weet echt niet meer in welke steden we wel of niet geweest zijn. Ik heb dat wel op goud dus het waren er genoeg :)

Op zich wil ik zelf ook de game activity nog wel op goud hebben maar heb ook willing to fly gekozen. En dat houdt voor mij in dat ik in Europa blijf maar naar de US vlieg als de contracten daar in de soep lopen door te weinig drivers. Als we die optie even weglaten bij het bekijken van de pol wil ongeveer 1/3 naar de VS wat goed is en als we de optie wel meenemen is een nog veel groter deel heel flexibel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 18-02-2010 19:15 ]

/▌

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:45

Nobby

Nuts!

Ik heb alles op goud in europa behalve Game Activity, die vind ik niet erg belangrijk. Ik ben klaar voor de US, kan ik ook direct de geografie beter leren kennen :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Wii4all
  • Niet online
Wel geinig hoor een ritje van mexico naar alaska....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 14:56

Eris

-

verdient misschien lekker maar je DR is niet groter dan 0.5. Dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
DR zal in Europa altijd sneller gaan omdat het allemaal wat dichter bij elkaar ligt.

The distance between Panama City and Prudhoe Bay is 6,174 miles.

Dat is erg lang, maar van kust naar kust vond ik zelf wel leuke ritten. Dat was ook over de 3000 miles dacht ik.

[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 19-02-2010 01:46 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
franssie schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:06:
@theBiggie - dan stap je toch even uit het contract om daar in de buurt van ST-P wat steden te bezoeken? Heb ik ook gedaan om daar goud te krijgen. We zijn nu nog in de EU groot genoeg om even een rijder te missen voor een dag of twee lijkt me.
Al kan ik me niet voorstellen dat de steden die je noemt niet door je bezocht zijn, we zijn daar al zo vaak geweest.
Natuurlijk kan ik even uit het contract stappen. Ik kijk ook altijd of één van de steden die nog ontbreken toevallig supplier zijn in een contractroute, dan rijd ik gewoon een stukje om in plaats van de aanbevolen route te rijden.

Maar die drie steden hebben nog nooit sinds ik het spel ben begonnen (90 dagen geleden) in een contract gezeten! En ik heb echt alle contractroutes gereden. Het kan wel zijn dat ze toevallig supplier waren, maar dan zaten ze niet in de aanbevolen route en heb ik het gemist dat ze supplier waren. Maar goed, zoals je al terecht zegt, ik kan even buiten de contracten om ze gaan bezoeken... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Bij 40 heb je al goud dus je hoeft er maar een te bezoeken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Ik ben even uit de contract route gestapt om mijn laatste 0.17 dr te halen voordat ik ee dr van 10 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

HetBiggie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:31:
[...]
Maar die drie steden hebben nog nooit sinds ik het spel ben begonnen (90 dagen geleden) in een contract gezeten!
Ik heb even snel gekeken en je hebt ws gelijk, rivne is zeker lang geleden. Dus dat goud moet dan snel te pakken zijn. Was bij mij ook nog een heel gepuzzel welke ik nog misten : ik had dat niet bijgehouden maar zo slim was jij dus wel ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:51

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Vetnek is ook weer van de partij in het nieuwe topic!

Steden zijn lastig te vinden als je niet bijgehouden hebt welke je nog moet. Ik heb gelukkig van begin af aan dit bijgehouden en heb ze alle 42 gehad. USA heeft er 47, daarvan heb ik er ook al 3 gehad. Steden waar je naartoe vliegt tellen jammer genoeg niet mee als bezochte stad, begreep ik, anders had ik er al 5 in de USA.

Laat mij maar vliegen!!! :*) Valt hier in Europe toch niet heel veel meer te halen voor me, alleen Activity op goud maar dat duurt nog wel een zes maanden.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
nickvanozzie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:54:
Vetnek is ook weer van de partij in het nieuwe topic!

Steden zijn lastig te vinden als je niet bijgehouden hebt welke je nog moet. Ik heb gelukkig van begin af aan dit bijgehouden en heb ze alle 42 gehad. USA heeft er 47, daarvan heb ik er ook al 3 gehad. Steden waar je naartoe vliegt tellen jammer genoeg niet mee als bezochte stad, begreep ik, anders had ik er al 5 in de USA.

Laat mij maar vliegen!!! :*) Valt hier in Europe toch niet heel veel meer te halen voor me, alleen Activity op goud maar dat duurt nog wel een zes maanden.
Hoe ben je daar achter gekomen dat alleen de steden waar je naartoe rijdt tellen? Op zich ook wel logisch, anders kan je 40 keer op en neer vliegen zonder dat het FP kost ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Ik kan je zeggen dat de stad waar je in begint ook niet meetelt voor de medaille. Was begonnen in brussel maar moest effectief 10 keer aankomen in een andere stad alvorens ik een medaille had (ik hield lijstje bij).

Ik kan me goed voorstellen dat dit ook is ivm vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
franssie schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Ik heb even snel gekeken en je hebt ws gelijk, rivne is zeker lang geleden. Dus dat goud moet dan snel te pakken zijn. Was bij mij ook nog een heel gepuzzel welke ik nog misten : ik had dat niet bijgehouden maar zo slim was jij dus wel ;)
Om heel eerlijk te zijn: zo slim was ik in eerste instantie ook niet... Toen ik de medaille voor 10 steden kreeg, besefte ik pas dat ik niet wist welke ik had bezocht. Gelukkig kun je bij je driver achievements 30 dagen terugbladeren en zo kon ik uitvogelen welke 10 dat waren. Dus vanaf dat moment maar meteen op een lijstje genoteerd... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem, als ik bij cargo weight het aantal invul, dan zegt hij dat het een invalid aantal is. 25.630 is toch goed, neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Waarom zou je iets anders invullen dan 40000? :? En je moet 40,000 invullen (let op de komma, in het Engels is de punt voor de decimaalscheiding en de komma voor de duizendtallen).

Edit: Aah, ik zie het al, geef je truck maar eens een repair, dan kun je weer 40,000 lbs vervoeren.

[ Voor 23% gewijzigd door Jaap-Jan op 19-02-2010 23:21 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Even over de collection rate.. bij mij staat ie op 50% maar is dit het maximum of is dit gewoon een waarde die genomen is om er zelf nog iets aan te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:45

Nobby

Nuts!

la_fusion schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:44:
Even over de collection rate.. bij mij staat ie op 50% maar is dit het maximum of is dit gewoon een waarde die genomen is om er zelf nog iets aan te verdienen?
Dit is gewoon om er zelf nog iets aan te verdienen, je truck heeft repairs nodig en fuel is ook niet gratis :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eris

Eris

-

Nee hoor dat is het maximum.

Zie ook het bericht op CB op kannaal 92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Zijn de plannen voor VS al definitief eigenlijk?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik wilde het eigenlijk na het weekend proberen maar maar nu zijn de EU contracten weer gecoverd :p Dus eerst daar maar bieden maandag omdat daar iedereen momenteel rijdt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Marzman schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen dat alleen de steden waar je naartoe rijdt tellen? Op zich ook wel logisch, anders kan je 40 keer op en neer vliegen zonder dat het FP kost ;)
De eerste Destination Achievement is 5 steden. Heb er 3 waar ik gewoon naartoe ben gereden met cargo en 2 andere waar ik naartoe gevlogen heb. De Achievement nog niet gehad, dus neem aan dat de steden waar je naartoe vliegt niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
Ik rij nu al een tijdje met de DAF CF van 1998 en deze bevalt wel prima, weinig RMF's afstanden zijn te doen en snelheden ook. Zat me nu wel af te vragen met ongeveer zo 85K op de bank of ik misschien wat anders zou aanschaffen, ik heb mijn speeding times ook achter de rug dus flink DR aan het sparen en zit bijna op de 11, dus zou een double endoursement kunnen aanschaffen bij de nieuwe truck.

Ik ben net uit me route dus zal ik een dezer dagen een nieuwe truck aanschaffen ( zo ja welke raden jullie aan ) of nog even sparen en wachten of we wel of niet vertrekken naar USA ?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Salv schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:25:
Ik rij nu al een tijdje met de DAF CF van 1998 en deze bevalt wel prima, weinig RMF's afstanden zijn te doen en snelheden ook. Zat me nu wel af te vragen met ongeveer zo 85K op de bank of ik misschien wat anders zou aanschaffen, ik heb mijn speeding times ook achter de rug dus flink DR aan het sparen en zit bijna op de 11, dus zou een double endoursement kunnen aanschaffen bij de nieuwe truck.

Ik ben net uit me route dus zal ik een dezer dagen een nieuwe truck aanschaffen ( zo ja welke raden jullie aan ) of nog even sparen en wachten of we wel of niet vertrekken naar USA ?
Ik denk dat er woensdag mensen in de VS kunnen gaan rijden als er niks mis gaat met het bieden. Hoe het bieden in de VS gaat verlopen weten we allemaal nog niet, misschien wordt alles wel weggesnipt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
wat wordt de tactiek?
eerst vliegen en dan bieden.. of;
zien wat we kunnen krijgen en dan vliegen ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Is het verstandig voor de wat nieuwere spelers om ook naar de VS te verkassen dan? (Greebs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Nee, nieuwere spelers kunnen beter in Europa blijven. Je moet je truck verkopen, een ticket kopen en weer een nieuwe truck kopen en dat zijn grote uitgaven als je net begint.
frankivo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:00:
wat wordt de tactiek?
eerst vliegen en dan bieden.. of;
zien wat we kunnen krijgen en dan vliegen ?
Dat laatste. Dan weet je ook waar je naartoe moet vliegen :)

/▌

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 15:29
Ja hoor het eerste US contract is binnen, nu nog uitzoeken hoe ik kan vliegen :)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 06:34
woot ik ga ook naar de states toe !!!

Na een rustige vlucht aangekomen }:O

[ Voor 35% gewijzigd door MaceNL op 25-02-2010 07:46 ]

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-06 15:29
Het beste kun je volgens mij naar St. Louis vliegen. St Louis is het dichst bij Atlanta en supplied Beer. Tis geen permanent supplier maar blijft nog wel even omdat de supply change al is geweest, toch?

Ik heb de International Lonestart gekocht, fully loaded welteverstaan. Heeft een fuel tank van 300 gal, kom je dus op 350 gal met extra tank.

Welcome to fastfood country zou ik zeggen >:)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• frankivo
Appie Heijn schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:52:
Het beste kun je volgens mij naar St. Louis vliegen. St Louis is het dichst bij Atlanta en supplied Beer. Tis geen permanent supplier maar blijft nog wel even omdat de supply change al is geweest, toch?
volgens de bulletin is het wel perm :P
Message: The new North American contract is BEER for ATLANTA. Suppliers are Houston (840 miles), Seattle (2612 miles) and St Louis (561 miles, permanent supplier).
offtopic:
donut anyone?

[ Voor 95% gewijzigd door frankivo op 25-02-2010 08:17 ]

iRacing Profiel

• franssie

franssie

Save the albatross

from the stat page:
Contract : Beer to Atlanta
Suppliers are: Berlin, Bordeaux, Dublin, Lyon, Moscow, Munich,
:+ kon het maar ;) Net wel mijn eerste load beer afgeleverd \o/

• Salv
Ik moet eerst nog een levering af gooien in Rotterdam dan vertrek ook ik naar de states, neem aan dat daar andere trucks gelden enige tips welke aan te schaffen met z'n 80K in de pocket?

• Wii4all
  • Niet online
Zodra ik terug ben van vakantie meld ik me weer een bij WET! om in de us of a te gaan helpen met contracts.

Wat stellen jullie voor, tijdens mijn vakantie kijk ik eens per 3/4 dagen online.

Ik kan toch gewoon het beste alles verkopen en op de bank zetten voor die periode. Zodat ik toch nog een klein beetje verdien.

[ Voor 50% gewijzigd door Wii4all op 25-02-2010 10:36 ]

Burp

• Vunzz
Zo, ook maar naar de VS van A gevlogen. Van St. Louis onderweg naar Atlanta met Bier in mijn Cascadia Freightliner 2010 met alle opties.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• E-Rick

E-Rick

Wii4all schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:35:
Zodra ik terug ben van vakantie meld ik me weer een bij WET! om in de us of a te gaan helpen met contracts.

Wat stellen jullie voor, tijdens mijn vakantie kijk ik eens per 3/4 dagen online.

Ik kan toch gewoon het beste alles verkopen en op de bank zetten voor die periode. Zodat ik toch nog een klein beetje verdien.
Je kan je spelstijl ook op casual zetten, dan heb je 30 dagen per load voordat je penalties moet gaan betalen.

• Salv
Ik ben nu ook aan gekomen in St Louis met de Volvo VN670 uit 2007 en de extra opties :) Nu even wachten tot de FP gedaald zijn en dan kunnen we gaan rijden :))

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik heb maar een 2008 truck zonder items gekocht aangezien ik van plan was te gaan rijden waar dat het hardste nodig was. Op dit moment lijkt dat wel de VS.

Wat zullen we nu met de naam doen? Een pol met nominaties maken? :p Western Earth Trucking zou ook nog kunnen.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 25-02-2010 13:42 ]

/▌

• Wii4all
  • Niet online
Worldwide European trucking

Burp

• Lointje
Ik blijf nog even in europa toeren. Heb nu 115.000 (addons + cash + bank). Nog even en ik kan de grootste truck kopen, en zit ook bijna aan een nieuwe endorsement :)

• frankivo
Marzman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:42:
Ik heb maar een 2008 truck zonder items gekocht aangezien ik van plan was te gaan rijden waar dat het hardste nodig was. Op dit moment lijkt dat wel de VS.

Wat zullen we nu met de naam doen? Een pol met nominaties maken? :p Western Earth Trucking zou ook nog kunnen.
in het vorige topic is wel een goeie optie genoemd vind ik

iRacing Profiel

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
frankivo schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:34:
[...]

in het vorige topic is wel een goeie optie genoemd vind ik
Die is inderdaad heel mooi :) Ik heb de min of meer bruikbare even verzameld in een poll.

Poll: Hoe gaan we WET noemen nu de naam niet meer helemaal klopt?
Worldwide Expedition & Trucking
Western Earth Trucking
Worldwide European trucking
Worldwide Express Trucking
WET Expeditive Trucking
Worldwide Expeditive Trucking
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=352000&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

/▌

• Vunzz
Eén van Marzmans opties.
Western European Trucking
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=352001&layout=1&sort=prc

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Vunzz schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:59:
Eén van Marzmans opties.
Western European Trucking
Tussenstand:
[afbeelding]
:) Ik heb hem in de Google Group er ook bijgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 25-02-2010 15:12 ]

/▌

• E-Rick

E-Rick

Ik vind dat een eventuele nieuwe naam uniek moet zijn en er goed uit moet springen in het rijtje companies op de eerste pagina. Daar komt bijvoorbeeld het woordje "Worldwide" al 3 keer voor, en het woord "Trucking" (naast WET) 5 keer.

Aan de andere kant is het wel handig als we als company herkenbaar blijven, door middel van hetzelfde acronym te gebruiken, of (iets cryptischer) een anagram. Ik kom alleen niet verder dan dit soort gedrochten:

• We Eat Trucks (for breakfast)
• Onscreen Tweaking Rupture
• Tweakers Cornering Tuneup
• Western European Trucking (Very Unlimited)

Maar er zijn vast wel betere varianten mogelijk, ik ga nog even nadenken.

• Wii4all
  • Niet online
Ben weer terug.

de aussie contracten van extreme liepen ook niet goed door.....

Nog 2 contractjes voor WET rijden en dan vakantie.

Burp

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
E-Rick schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:35:
Ik vind dat een eventuele nieuwe naam uniek moet zijn en er goed uit moet springen in het rijtje companies op de eerste pagina. Daar komt bijvoorbeeld het woordje "Worldwide" al 3 keer voor, en het woord "Trucking" (naast WET) 5 keer.

Aan de andere kant is het wel handig als we als company herkenbaar blijven, door middel van hetzelfde acronym te gebruiken, of (iets cryptischer) een anagram. Ik kom alleen niet verder dan dit soort gedrochten:

• We Eat Trucks (for breakfast)
• Onscreen Tweaking Rupture
• Tweakers Cornering Tuneup
• Western European Trucking (Very Unlimited)

Maar er zijn vast wel betere varianten mogelijk, ik ga nog even nadenken.
Persoonlijk denk ik dat het een naam moet zijn die veel mensen in de game aanspreekt. Met Tweakers of Tweaking sluit je veel mensen uit (ik denk dat op dit moment nog de helft Tweaker is in WET en dit zal minder worden omdat er meer tweakers stoppen met het spel dan dat er nieuwe mensen via dit topic zich aanmelden. De meeste tweakers hebben dit topic namelijk al wel gezien). Met European sluit je alle Amerikanen uit, en laat nu 90 procent van de nieuwe drivers Amerikaan zijn :)

Dus daarom zijn die opties in het vorige deel genoemd.

/▌

• Vunzz
Zo, mijn eerste lading bier is binnen in Atlanta.
Overigens heeft die hele verhuizing me alles bij elkaar toch een dikke 10k gekost, dus heen en weer vliegen naar waar de meeste vraag is, is niet echt een optie zolang ik nog niet alle endorsements heb.

Wat betreft de naam; persoonlijk kan het me eigenlijk niet zo veel schelen.

• E-Rick

E-Rick

Zonder Tweakers, zonder european, maar ook zonder worldwide en truck[s/ing], maar nog steeds WET:

• Whole Earth Teamsters*
• Walloping Earth Trotters
• Winning Earthly Team

* A teamster, in modern American English, is a truck driver.

[ Voor 30% gewijzigd door E-Rick op 25-02-2010 16:52 ]

• Lointje
Woow Exploding Trucks
Wheels Ever Turning
Why Even Try
Western Evolution Trucks
Worldwide Everlasting Triumph
We Eten Traag (maar rijden snel)
We explore the truth, explaining kids serious trucking - WETTEKST

Oké oké, ik ga naar huis :P

• franssie

franssie

Save the albatross

Wheels Ever Turning _/-\o_ Love that one!O mde andere moest ik overigens wel hartelijk lachen :D

[ Voor 39% gewijzigd door franssie op 25-02-2010 17:48 ]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Hmm, ik had dus de poll gemaakt omdat met alleen opsommingen nergens komen en ik het idee had dat we wel zo'n beetje klaar waren met opsommen :p

Ik moet toegeven dat ik team of teamster met de T ook wel leuk vind :)

MIsschien een combinatie met de nr1 uit de poll:
Worldwide Expedition Team of Worldwide Expedition Teamsters.

/▌

Ik kijk zo net naar mijn loon, maar er staat dat ik nog geen loon krijg ? Wanneer krijg je pas loon ?

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-06 07:42
Ik heb net de enige echte Tweakers-truck in de VS gekocht: de Peterbilt 386 (2009 uitvoering) :P

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Anoniem: 338139 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:03:
Ik kijk zo net naar mijn loon, maar er staat dat ik nog geen loon krijg ? Wanneer krijg je pas loon ?
Niemand krijgt loon :)

Dat loon is een optie voor mensen die extra dingen doen voor een company. Bijvoorbeeld Frank en JaapJan en soms ik en Vincent die om 6.55 op contracten bieden zodat wij kunnen rijden. Of Mervel of Itsvalium die mooie overzichten maken. Maar we betalen geen loon, alle management dingen zijn vrijwillig (dat is in bijna alle companies in Trukz zo).

Jouw loon/voordeel zit in de contracten die je rijdt.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 25-02-2010 19:12 ]

/▌

Oh, dan is het goed. :) En bestaat er een lijst van alle vrachtwagens met hun voor-en nadelen.

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 25-02-2010 19:31 ]

• HetBiggie
Ik ga het ook eens even proberen in de US of A. Net naar St. Louis gevlogen en nu in m'n 2009 International Lonestar onderweg met bier naar Atlanta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Marzman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:47:
[...]

Die is inderdaad heel mooi :) Ik heb de min of meer bruikbare even verzameld in een poll.

*snip*
Toch leuk dat mijn creatie boven aan staat! Hebben al die jaren (2) als Transport Centrale medewerker toch nog nut gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Marzman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:15:
Hmm, ik had dus de poll gemaakt omdat met alleen opsommingen nergens komen en ik het idee had dat we wel zo'n beetje klaar waren met opsommen :p

Ik moet toegeven dat ik team of teamster met de T ook wel leuk vind :)

MIsschien een combinatie met de nr1 uit de poll:
Worldwide Expedition Team of Worldwide Expedition Teamsters.
Om hem te combineren zou ik toch denken om er dan "Worldwide Expeditive Teamsters" van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Anoniem: 338139 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:31:
Oh, dan is het goed. :) En bestaat er een lijst van alle vrachtwagens met hun voor-en nadelen.
De trucklot :)

In het begin zijn vooral de snelheid en de prijs belangrijk (als je de eerste pagina overslaat :p ), later ook de loadlimit.
http://www.trukz.com/trucks_lot.asp
nickvanozzie schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:35:
[...]

Om hem te combineren zou ik toch denken om er dan "Worldwide Expeditive Teamsters" van te maken.
Aangezien gisteren geen van de NA drivers die ik een berichtje stuurde zich aanmelde ga ik het nu veranderen. In de nr 1 van de poll, anders blijven we bezig want iedereen noemt wat anders :)

[edit]Bijna dan want het paste niet en Worldwode Expedition & Trukin klinkt meer als een groep rappers dan een groep truckers.

[ Voor 56% gewijzigd door Marzman op 26-02-2010 10:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Kan in het start topic het onderdeel huidige contracten aangepast worden? Zodra er meer als twee contracten zijn staan er een aantal door elkaar heen.
Misschien is het handiger om ze gewoon onder elkaar te zetten in plaats van naast elkaar?

[ Voor 6% gewijzigd door spacemouse op 26-02-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Marzman schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:01:
[...]

[edit]Bijna dan want het paste niet en Worldwode Expedition & Trukin klinkt meer als een groep rappers dan een groep truckers.
De naam kan dus maximaal 30 tekens zijn.

'Worldwide Express Trucking' past wel, btw. O-)

Edit: al vind ik de nieuwe naam ook niet slecht nu ik het een paar keer zie. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-02-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-06 19:40

ZenTex

Doet maar wat.

Hmm. Ik was voor "Well Endowed Truckers gegaan. Maar ja. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

(jarig!)
Poll: Zit jij al in Amerika?
Ja
Nee
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=352046&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
Aan iedereen : de scripts voor de online data zijn verplaatst van server, indien er problemen zijn laat me dan iets weten via PM ingame of hier.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

(jarig!)
ItsValium schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:17:
Aan iedereen : de scripts voor de online data zijn verplaatst van server, indien er problemen zijn laat me dan iets weten via PM ingame of hier.

Greetz
Kom even op IRC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-06 16:37
ItsValium schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:17:

Greetz
Is er dan ook een ander adres gekomen??

http://itsvalsserver.homedns.org:8080/contractOverview.php wordt nu vanaf 02.47 uur niet meer ge-update weer gewoon bijgewerkt. _/-\o_

Nog 1 vraag, kan de link Topic on GOT naar deel 3 gelinkt worden, staat nog op deel 2.

Brutale in Trukz

[ Voor 12% gewijzigd door Napalm op 27-02-2010 14:16 ]

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Aangemeld, al 2 ladingen gereden en nu een paar uurtjes bijkomen... ben benieuwd of t gaat bevallen :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 14:58
Ik heb ook maar de duurste (USA) truck gekocht in plaats van een 2008 model, scheelt toch wat aan benzine denk ik zo, waar de rest van de kosten gelijk of lager blijven

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Wat vinden jullie van de naam na een paar dagen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Marzman schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:27:
Ik vind 'm prima. Maar ja, ik heb eigenlijk weinig recht van spreken, heb niet gestemd op een bepaalde naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Prima hoor :) als het maar mensen trekt

hoewel ik, in het kader van de originaliteit, 'teamsters' in de naam ook oké had gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Brutale vindt het prima. Andere, more global, uitleg voor WET. Uiteindelijk blijf ik gewoon voor WET rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ben al helemaal gewend. Alsof het altijd al zo was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113116

Ook ik ben al gewend aan de naam :)
Voorlopig blijf ik nog even in Europa, misschien over een maandje naar Amerika.

Het hele idee van de uitbreiding naar de USA is natuurlijk het werven van meer nieuwe leden. Hoe groter, hoe sterker we staan.
Ik ben benieuwd wat de effecten zijn van de uitbreiding. Uiteraard kunnen we dat over een paar weken pas echt goed zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Mooi werk toch weer op de contracten, zowel in de Eu als in de US :-) Het feit dat we nu zo'n 4-5 contracten rijden ipv 2-3 zal ons nog sneller doen stijgen in de company - ranking.

En we hebben bijna een nieuwe gouden medaille in EU :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Lointje op 03-03-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Nu alleen nog de contract achievement! Volgens mij zal dat zijn zodra het Lumber contract naar Aarhus klaar is! Dan is er volop goud in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
nog 1 contract in Europa idd
The company has just won the Money Earned Achievement of Dow Jones
die hebben we ook nog ff tussendoor :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het inkomen ziet er vandaag wel leuk uit ;)

1 Day: Income $165,118.48 Expenses $-12,689.89 Net $152,428.59
7 Day: Income $832,902.73 Expenses $-197,929.17 Net $634,973.56
14 Day: Income $1,547,884.17 Expenses $-292,177.96 Net $1,255,706.21

Maar dat komt vooral omdat ik de Rotterdamterminal verkocht heb en de neuwe nog even uitgesteld heb omdat iedereen dan op die blauwe stippen klikt en het Aarhus contract nog niet gecovered is :p

We moeten nog 10 drivers ongeveer denk ik.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
Napalm schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:03:
[...]

Is er dan ook een ander adres gekomen??

http://itsvalsserver.homedns.org:8080/contractOverview.php wordt nu vanaf 02.47 uur niet meer ge-update weer gewoon bijgewerkt. _/-\o_

Nog 1 vraag, kan de link Topic on GOT naar deel 3 gelinkt worden, staat nog op deel 2.

Brutale in Trukz
De bedoeling is om alles voor WET te gaan verhuizen naar www.itsvalium.be/WET, maar daarvoor moet ik eerst nog wat aanpassingen doen op mijn systemen in het datacenter die voor de moment wat op de achtergrond liggen gezien mijn productiesystemen voorkeur genieten. De link naar het topic pas ik zo snel mogelijk aan alsook voorzie ik om de data voor de US ook op de site te laten genereren (vooral voor mervel en zo van belang denk ik)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
ItsValium schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:32:
[...]

De bedoeling is om alles voor WET te gaan verhuizen naar www.itsvalium.be/WET, maar daarvoor moet ik eerst nog wat aanpassingen doen op mijn systemen in het datacenter die voor de moment wat op de achtergrond liggen gezien mijn productiesystemen voorkeur genieten. De link naar het topic pas ik zo snel mogelijk aan alsook voorzie ik om de data voor de US ook op de site te laten genereren (vooral voor mervel en zo van belang denk ik)

Greetz
http://vdvn.net/trukz/ hebben we inmiddels ook :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
ItsValium schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:32:
[...]

De bedoeling is om alles voor WET te gaan verhuizen naar www.itsvalium.be/WET,

Greetz
Ik vind het al fantastisch dat je er zo mee bezig bent. Dus keep up the good work. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik twijfelde gisteren na aankomst in Aarhus wat ik nu moest en of ik nog op tijd in Volgorad kon geraken om lumber te halen.
Heb toen toch maar het bulletin gevolgd en ben nu via Moskou naar Volgorad onderweg waar ik vanmiddag aankom (hart voor de zaak he).
Ik kan dus nog een lading naar Aarhus brengen als het contract niet al voldaan is voordat ik geladen heb.

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Nee, dat zal nog niet voldaan zijn. Iedereen die onderweg naar Volgo is die is hard nodig om dat contract te halen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
Marzman schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:45:
Nee, dat zal nog niet voldaan zijn. Iedereen die onderweg naar Volgo is die is hard nodig om dat contract te halen :)
Het contract lijkt niet meer te halen als we morgenochtend voor 7 uur klaar moeten zijn.
Er zijn te weinig mensen aan het rijden en de afstand is te groot om nu nog te beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Zaterdagochtend 7 uur sluit het contract, en we staan er zo voor:
[14:15] <@marzman> Er staan er 46 open
[14:15] <@marzman> 32 onderweg naar aarhus
[14:15] <@marzman> 16 onderweg naar volgo
(even uit irc geknipt)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2024
Je kan mij er ook bij tellen, ik kom nog op tijd met een lading aan in Aarhus.

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste