Ik heb momenteel 11.000 dollar op m'n bank staan, wanneer en met welk bedrag kan ik een betere truck kopen ?
Voor 11.700 heb je een leuke truck (twee eigenlijk, ze zijn hetzelfde in stats).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 338139
En moet ik dan eerst mijn eerste truck verkopen, vooraleer ik de mogelijkheid heb om die pagina waar ze die trucks te verkopen zie ?
Om hem te kopen wel, kijken kan via game statistics en de truck lot.
/▌
Ben net begonnen aan mn eerste contractroute, stel dat ik hem niet op tijd haal, dan kost mij dat 50 dollar per dag, maar heeft het ook invloed op WET?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
niet echt. en 50 dollar per dag stelt ook niks voor.Obiter dictum schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:07:
Ben net begonnen aan mn eerste contractroute, stel dat ik hem niet op tijd haal, dan kost mij dat 50 dollar per dag, maar heeft het ook invloed op WET?
dus... no worries
Met die eerste trucks is dat nog mogelijk indien je een route begint als je nog op 10 FP staat, maar eens je een iets latere truck hebt kom je zelden te laat, gewoonlijk is er meer dan genoeg marge.
Langere routes zijn bijna onmogelijk op tijd te halen met de beginnerstrucks als je niet eerst FP op spaart. Je rijdt net 50, je moet vaker tanken en repareren. Zodra je een truck hebt die de 80 haalt worden de routes inderdaad veel gemakkelijker 
En die boete is inderdaad niet zo heel hoog als het maar een dag is. Ik weet alleen niet of je je driverrating krijgt als je te laat komt.
En die boete is inderdaad niet zo heel hoog als het maar een dag is. Ik weet alleen niet of je je driverrating krijgt als je te laat komt.
/▌
Aw, gestrand op 2 loads? Dat is jammer. Nu ja, uiteindelijk is het minder dan 1 dag verloren gezien ons daily netto meestal boven de 100.000 ligt.
Ik had eigenlijk gisteren verwwacht dat we deze nog wel gingen halen
Het is de eerste als we dat kleintje in het begin niet meetellen.
/▌
wel jammer dat we hem niet gehaald hebben zeg, ik was net voor middernacht binnen!
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
Ik heb daarnet mijn tweede vrachtwagen gekocht, het gaat om de 1998 DAF CF met een topsnelheid van 75 MPH.
Ik rij nog steeds in mijn eerste wagen en ben nu aan het kijken hoelang ik moet door sparen voordat ik de volgende truck koop. Wat is jullie advies? Mijn oog is nu gevallen op de volgende wagen:
2001 Volvo VN660
Top Speed: 80 MPH
Condition: 93%
Odometer: 456,880 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 7.30
Load Limit: 52,080 lbs.
Game Default Price: $30,000.00
If Company Discount: $27,000.00
Is dit een goede wagen of kan ik beter nog even door sparen. Hebben wij toevallig de Company Discount? Of moet ik de volle pond gaan betalen?
2001 Volvo VN660
Top Speed: 80 MPH
Condition: 93%
Odometer: 456,880 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 7.30
Load Limit: 52,080 lbs.
Game Default Price: $30,000.00
If Company Discount: $27,000.00
Is dit een goede wagen of kan ik beter nog even door sparen. Hebben wij toevallig de Company Discount? Of moet ik de volle pond gaan betalen?
Wilde altijd al iets over computers weten
Kopen
De meesten kopen al eerder hun tweede truck, volgens mij was dat mijn derde. En ja je hebt de company discount van 10 procent.
[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 07-03-2010 00:01 ]
/▌
Mijn eigen geschiedenis qua trucks is zo:
Europa:
1989 Volvo WIA64T ($5,800.00)
1998 DAF CF ($17,500.00)
2007 Scania R470 Topline ($63,000.00)
Na verhuizing naar Noord-Amerika:
2009 Kenworth W900 ($100,000.00)
Toevallig zit tussen de Europese trucks iedere keer 9 jaar.
Ik heb zelf een hele tijd doorgereden met de DAF CF. Hij bleef een hele tijd netjes op 90 MPH met alle items, dus dan rijdt je snel genoeg. Na een tijdje begon de snelheid lager te worden, zo tegen de 83 of eronder op het eind van een rit en dat was voor mij het moment om de truck te vervangen. Ik heb zelf de $30,000 truck overgeslagen omdat de snelheid nog goed genoeg was. De eerste keer dat ik het spel deed vond ik dit de upgrade die mij eigenlijk tè weinig bood voor het geld. En met de Scania heb ik doorgetuft totdat ik naar Amerika ging en hij was nog steeds niet af (snelheid bleef hoger dan 85 MPH tijdens de ritten) en heel waardevast gebleken.
Europa:
1989 Volvo WIA64T ($5,800.00)
1998 DAF CF ($17,500.00)
2007 Scania R470 Topline ($63,000.00)
Na verhuizing naar Noord-Amerika:
2009 Kenworth W900 ($100,000.00)
Toevallig zit tussen de Europese trucks iedere keer 9 jaar.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik ben vandaag begonnen, heb me ook al aangemeld bij WET.
Na tien uur inactiviteit krijg je de Fp's weer terug, maar kan ik nu niet meer tussendoor inloggen zonder dat ik dat vertraag?
Na tien uur inactiviteit krijg je de Fp's weer terug, maar kan ik nu niet meer tussendoor inloggen zonder dat ik dat vertraag?
Jawel, het daalt gewoon met 1 FP er uur. Dus je kan 10 keer klikken over 10 uur of een keer over 1 uur. Op de site staat dat je uit moet loggen inderdaad, maar dat maakt niks uit.
/▌
En nog even ter aanvulling: elk heel uur gaat er 1 FP vanaf, dus niet vanaf het moment dat je je laatste actie hebt gedaan. Het heeft even geduurd voordat ik dat doorhad.Marzman schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:15:
Jawel, het daalt gewoon met 1 FP er uur. Dus je kan 10 keer klikken over 10 uur of een keer over 1 uur. Op de site staat dat je uit moet loggen inderdaad, maar dat maakt niks uit.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik rij nu sinds 2 dagen in the USA, met mijn Lonestar, natuurlijk voor WET. Ben nu op de weg terug naar Mineapolis (slingerend via hotloads (St. Louis) en zo veel mogelijk steden (Chicago)) om weer een contract load op te halen. Opvallend is wel dat een nieuwe truck 2x zo veel malfunctions heeft als een waar je al een tijdje mee rijd.... Ach effe doorzetten en dan zal het wel weer goed zijn.
it is o so quiet - kickje
PS. iemand nog hotloads richting New York gezien (ivm mail contract NY - Richmont)
PS. iemand nog hotloads richting New York gezien (ivm mail contract NY - Richmont)
Ik log nog netjes vaak genoeg in om (bijna) geen FP's te missen.
Na een kleine 2 maanden rij ik inmiddels toch al een truck van bijna 50.000.
Door het probleempje met de contracten deze week heb ik er nog maar weinig mee kunnen verdienen. Maar dat is geen probleem, kon ik mooi even steden aandoen waar ik nog niet eerder was.
Na een kleine 2 maanden rij ik inmiddels toch al een truck van bijna 50.000.
Door het probleempje met de contracten deze week heb ik er nog maar weinig mee kunnen verdienen. Maar dat is geen probleem, kon ik mooi even steden aandoen waar ik nog niet eerder was.
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
Ik heb firefox opnieuw geinstalleerd maar nu ben ik mijn scripts kwijt. Laatst op CB#92 werd er een leuke gepost die de laatste leg met gevaar voor eigen leven rijdt - was van een Nederlander volgens mij en had een groen boxje die de snelheid aangaf.
Iemand een link naar deze? Was de enige die ik de moeite waard vind, de anderen hadden soms gekke bijwerkingen als 1824 mph willen gaan rijden op de laatste leg
100mph is voor mij acceptabel
Iemand een link naar deze? Was de enige die ik de moeite waard vind, de anderen hadden soms gekke bijwerkingen als 1824 mph willen gaan rijden op de laatste leg
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik denk dat die van Jaap-Jan was, dat is in ieder geval de enige die ik voorbij zag komen afgelopen weken (weet zo het linkje niet, heb zelf die uit de startpost).j
/▌
Jaap-Jan idd: http://userscripts.org/scripts/show/62096 yes! dank je 
bevalt die 2009 Bilt jou ook zo goed? Ik heb 'm toch maar weer teruggekocht.
bevalt die 2009 Bilt jou ook zo goed? Ik heb 'm toch maar weer teruggekocht.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik vond vooral het plaatje mooi
, maar hij heeft weinig RMF dus wat dat betreft is hij best ok.
/▌
lol, same here - die duurdere waren me te lelijk
Muh, vanavond eerste speeding ticket ooit, omdat ik dacht op de laatste leg van die extra Seafood run van Venetie -> Budapest wel even wat sneller te kunnen gaan om de contract toch nog te fulfillen :x
Geld boeit niet zo, maar toch jammer van die driver rating! En volgens mij gaan we het contract alsnog net niet redden..
Geld boeit niet zo, maar toch jammer van die driver rating! En volgens mij gaan we het contract alsnog net niet redden..
Het lijkt erop. Maar als er nog mensen zijn, probeer het af te maken. 
Met name Mad Marty, Stampertje, Flako, The Force en Lointje kunnen dat doen.
Met name Mad Marty, Stampertje, Flako, The Force en Lointje kunnen dat doen.
[ Voor 36% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-03-2010 01:07 ]
en gehaald 
afaik zijn op het laatste moment mervel en marzman ingevlogen om de laatste 2 loads te doen
(dit is dus voor 6 uur 's ochtends!)
afaik zijn op het laatste moment mervel en marzman ingevlogen om de laatste 2 loads te doen
Pfff, ik zag het. Mooi dat we het toch gehaald hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door Jaap-Jan op 25-03-2010 09:40 ]
Vreemd, Ik heb zojuist een DAF XF gekocht, maar ik kreeg geen discount. Opzich niet erg, maar het is wel fijn om het te weten. Bij de aankoop van mijn vorige truck had ik ook al geen discount, waardoor ik een minder model heb moeten kopen. Ik heb het zojuist gered met een lening, waarbij ik nu nog geld moet sparen voor de upgrades.
* Mini-me = mervelfrankivo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:37:
en gehaald
Niet helemaal waar. Ik kon de laatste 72 ton niet meenemen (mag max 66 inladen) dus marzman moest in zijn eentje rijden. De credits in zijn bulletin zijn dus louter voor hem zelf
De truckdiscount was verlopen. Ik heb hem opnieuw gekocht (hetzelfde krijgen we ook bij andere discounts de komende dagen) maar dat is voor jou te laat als je hem al hebt gekocht. Je krijgt er ook wel weer meer voor terug als je hem verkoopt maar bent toch ook op dat verschil 10 procent duurder uit.cardinal808 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:19:
Vreemd, Ik heb zojuist een DAF XF gekocht, maar ik kreeg geen discount. Opzich niet erg, maar het is wel fijn om het te weten. Bij de aankoop van mijn vorige truck had ik ook al geen discount, waardoor ik een minder model heb moeten kopen. Ik heb het zojuist gered met een lening, waarbij ik nu nog geld moet sparen voor de upgrades.
Ik zag dat in ieder geval Mad Marty had gevlogen en misschien nog wel meer mensenMini-me schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:38:
[...]
* Mini-me = mervel
Niet helemaal waar. Ik kon de laatste 72 ton niet meenemen (mag max 66 inladen) dus marzman moest in zijn eentje rijden. De credits in zijn bulletin zijn dus louter voor hem zelf
[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 25-03-2010 10:46 ]
/▌
ah... nou ja.. we hebben het gehaald iig

Jep, ik was gisteravond even heen-en-weer gevlogen en nog een ladinkje seafood naar Budapest gebracht. Als je dat maar snel genoeg doet, heb je niet eens last van jetlag![b]Marzman schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:42:[/b
[...]
Ik zag dat in ieder geval Mad Marty had gevlogen en misschien nog wel meer mensenIk had wel 71.000 lbs bij wat bijna twee ladingen en genoeg was
[ Voor 5% gewijzigd door Mad Marty op 25-03-2010 12:22 ]
Rail Away!
Nog even een praktische vraag, ik ben net (nou ja ruim een maand al) begonnen, heb inmiddels een truck van $43k en zo'n $15k te besteden. Tot nu toe heb ik qua items die met je truck verkopen eigenlijk alleen New Tires gekocht, en niet goed op gelet of dat ook bij de doorverkoopwaarde in kwam. Maar als ik dus dingen zoals de Fuel Injector koop, komt dan (een deel van) de waarde daarvan wel in de verkoopwaarde te zitten weer? Want als dat niet zo is kan ik beter doorsparen voor een truck upgrade wederom natuurlijk.
Nee, alleen de banden en de chargers verhogen de max repair (en dus ook de waarde) van je Truck. Je moet sowieso alle items waarbij staat "stays with truck" verkopen voordat je de truck verkoopt.Bomin schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:59:
Nog even een praktische vraag, ik ben net (nou ja ruim een maand al) begonnen, heb inmiddels een truck van $43k en zo'n $15k te besteden. Tot nu toe heb ik qua items die met je truck verkopen eigenlijk alleen New Tires gekocht, en niet goed op gelet of dat ook bij de doorverkoopwaarde in kwam. Maar als ik dus dingen zoals de Fuel Injector koop, komt dan (een deel van) de waarde daarvan wel in de verkoopwaarde te zitten weer? Want als dat niet zo is kan ik beter doorsparen voor een truck upgrade wederom natuurlijk.
Op een truck van 43k kun je wel wat fuelitems gooien,
/▌
Ah ja ik zie nu pas dat je items ook weer kunt verkopen, beetje kippig hiero denk ik..
Ik heb een vraag, mijn truck is op het moment qua snelheid enorm aan het verslechten. Normaal rij ik iets van 80km/uur(zonder schade), maar nu is het meer 69 (zonder schade) km/uur. Met welk item kan ik dit deels verhelpen ?
meestal heb je voldoende verdiend om een upgrade (andere truck) te kopen dan maar wat helpt is:
1) New Tires - $2700 - Increases maximum truck condition +15%. Reduces chances of bad weather accidents -5%. Increases top speed in bad weather +5%. Item sells with truck.
2) High Gear Ratio - $2250 - Decreases your trucks load limit -2,000 lbs. (not the legal load limit) Increases the top speed of your truck +5 MPH. Item sells with
Nieuwe banden kunnen altijd uit, zelfs op de allesbeste truck.
edit:// wat is je in-game naam?
1) New Tires - $2700 - Increases maximum truck condition +15%. Reduces chances of bad weather accidents -5%. Increases top speed in bad weather +5%. Item sells with truck.
2) High Gear Ratio - $2250 - Decreases your trucks load limit -2,000 lbs. (not the legal load limit) Increases the top speed of your truck +5 MPH. Item sells with
Nieuwe banden kunnen altijd uit, zelfs op de allesbeste truck.
edit:// wat is je in-game naam?
[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 27-03-2010 18:28 ]
dan kan je makkelijk een 2001 Volvo VN660 (Top Speed: 80 MPH) kopen met veel accessoires of beter, maar ik zou voor de Volvo gaan - good value for money.
Banden, gear (dan zit je al op 90MPH) en een fuel filter erbij en alle weer accessoires (ik rij bij slecht weer 10MPH ipv 5 boven de weersnelheid, gaat eigenlijk altijd goed als je wel op de max speed blijft letten want daar is de max echt +5 als je je driver rating goed wilt houden en krijgen) dan kan je echt wel even vooruit.
echter je truck condition is erg laag - of je hebt een RMF gehad of je hebt al ee lange tijd niet gerepareerd?
edit: sorry voor de warrige zin maar ik ben het vandaag een beetje
Banden, gear (dan zit je al op 90MPH) en een fuel filter erbij en alle weer accessoires (ik rij bij slecht weer 10MPH ipv 5 boven de weersnelheid, gaat eigenlijk altijd goed als je wel op de max speed blijft letten want daar is de max echt +5 als je je driver rating goed wilt houden en krijgen) dan kan je echt wel even vooruit.
echter je truck condition is erg laag - of je hebt een RMF gehad of je hebt al ee lange tijd niet gerepareerd?
edit: sorry voor de warrige zin maar ik ben het vandaag een beetje
[ Voor 46% gewijzigd door franssie op 27-03-2010 19:50 ]
NOg 2 bedrijven te gaan en dan staan we in de top 10!!!
https://untappd.com/user/OzzBier
Het duurt nog wel een paar weken, want we maken ongeveer 100,000 winst per dag. De positie in de ranglijst is gebaseerd op het geld wat een bedrijf heeft.
De beste manier om meer winst voor WET te genereren (en dus om sneller hogerop te komen), is door je collection rate op 50% te zetten en geen fuel- en repairondersteuning meer te doen. In plaats van $3000 per dag (voor een fanatiekeling), verdien je dan ongeveer (natte-vinger-werk) $1300 per dag. Als je dat wilt kun je dat aangeven in de CB. Wanneer je dat het beste kunt laten doen hangt van jezelf af, maar een goed moment is als je de truck hebt die je wilt en kunt gaan sparen voor de endorsement.
De beste manier om meer winst voor WET te genereren (en dus om sneller hogerop te komen), is door je collection rate op 50% te zetten en geen fuel- en repairondersteuning meer te doen. In plaats van $3000 per dag (voor een fanatiekeling), verdien je dan ongeveer (natte-vinger-werk) $1300 per dag. Als je dat wilt kun je dat aangeven in de CB. Wanneer je dat het beste kunt laten doen hangt van jezelf af, maar een goed moment is als je de truck hebt die je wilt en kunt gaan sparen voor de endorsement.
Haha. Dat heb ik toch al lang joh! Was al een tijdje geleden dat ik had gekeken in de company lijst, toen stonden we nog 15e.
Het was ook meer bedoeld in het algemeen om andere truckers te wijzen op de mogelijkheid en waarom het zinvol is.
We zijn nog steeds het bedrijf met de 2e grootste winst, dus over een heel aantal maand staan we normaal in de top 3. Je moet rekenen op zo'n miljoen winst per twee weken. Het volgende bedrijf is heel klein dus die gaat niet veel stijgen. Die daarna (95th rifles) verdient wel ietsje meer, maar normaal zitten we over een maand in de top 10
Ligt het aan mij of krijg je boven de 100000 dollar geen rente meer. Ik ging van 123000 naar 124000, viel toch een beetje tegen.
Dat klopt, jammer anders had ik 11k rente per week
/▌
Ik denk dat je 'Atlantic Coast Transport' bedoelt, '95th rifles' is niet zo groot en staat (voorlopig) boven ACT. En het enige bedrijf wat ons voor kan blijven (1 miljoen vs. 1.5 miljoen per 2 weken) is Xtreme Trucking en dat bedrijf heeft 3 keer zoveel actieve werknemers dan ons, dus wat dat betreft doen we het netjes.Lointje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:01:
We zijn nog steeds het bedrijf met de 2e grootste winst, dus over een heel aantal maand staan we normaal in de top 3. Je moet rekenen op zo'n miljoen winst per twee weken. Het volgende bedrijf is heel klein dus die gaat niet veel stijgen. Die daarna (95th rifles) verdient wel ietsje meer, maar normaal zitten we over een maand in de top 10
Ja maar ATC staat enkel 10.000 achter en verdient dubbel zoveel als 95th. Dus tegen dat wij over 95th walsen, staat ATC er al boven denk ik :-)
Xtreme wordt wel moeilijk natuurlijk, ze hebben een enorme voorraad, rijden in alle continenten, hebben onlangs hun status veranderd naar 1% 90% 90% en staan op de eerste plaats dus die gaan enorm groeien.
En Diamond heeft meer mensen, maar verdienen minder.
Xtreme wordt wel moeilijk natuurlijk, ze hebben een enorme voorraad, rijden in alle continenten, hebben onlangs hun status veranderd naar 1% 90% 90% en staan op de eerste plaats dus die gaan enorm groeien.
Alle continenten is niet per se een voordeel. Met de US erbij zijn onze terminal kosten x 3 gegaan, dat zal x 6 zijn als je ook nog Australie erbij pakt (omdat de kosten per extra terminal grofweg verdubbelen. Australie lijkt me een lastig continent om te starten met weinig drivers en weinig contracten (dus veel kleinere kans op aansluitende contracten)Lointje schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:03:
Ja maar ATC staat enkel 10.000 achter en verdient dubbel zoveel als 95th. Dus tegen dat wij over 95th walsen, staat ATC er al boven denk ik :-)
Xtreme is inderdaad erg lastig. Zoals zij dat doen met lage colection rate en hoge assistance voor nieuwe drivers kost het superveel werk om je drivers in de gaten te houden en te sturen en om hogere collections te vragen. Dat gaat bij ons eigenlijk bijna vanzelf omdat mensen het van elkaar zien denk ik en door Tweakers waardoor we meer samenwerken.
/▌
Zo te zien wel, ik geraak er ook niet op. Gisterenavond was de website verschrikkelijk traag, ik vermoed wel dat er een probleem is op hun server(s).
Yup. Al sinds vanochtend vroeg en was gisterenavond/vannacht al bijzonder traag.Anoniem: 97551 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:32:
Ligt trukz eruit?
Ik mag hopen dat we dan ook een dag extra krijgen voor het vervullen van de contracten
/▌
Als we die niet nodig hebben zou ik juist hopen van niet, want mogelijk in ons voordeel Of ben ik dan te competitief?Marzman schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:14:
Ik mag hopen dat we dan ook een dag extra krijgen voor het vervullen van de contracten

Vanochtend om half 7 kon ik nog redelijk mijn legs pakken. Volgens mij was ik met 11 FP in Washington geëindigd. Dan heb ik gelukkig nog tot 17:59 voordat ik helemaal uitgerust ben en FP weggooi.
Ik kon er vanochtend nog wel op, rond half 9 - 9 uur. Dat vind ik niet vanochtend vroeg eigenlijkBjornski schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:35:
[...]
Yup. Al sinds vanochtend vroeg en was gisterenavond/vannacht al bijzonder traag.
Mijn max. truck condition is nu <100%. Ik heb nog geen enkele van de charger items gekocht. Wat is nu verstandiger?
1. Eén van de charger items kopen, zodat max. truck condition weer op 100% komt; in de toekomst een volgende charger item kopen zodra de max. truck condition weer <100% is, en hiermee doorgaan tot ik alle charger items heb en tenslotte als de max. truck condition dan weer op <100% komt een overhaul doen.
Of
2. Nu al een overhaul doen.
En een aanvullende vraag:
Moet ik vóór de overhaul eerst de truck repareren, of juist niet?
1. Eén van de charger items kopen, zodat max. truck condition weer op 100% komt; in de toekomst een volgende charger item kopen zodra de max. truck condition weer <100% is, en hiermee doorgaan tot ik alle charger items heb en tenslotte als de max. truck condition dan weer op <100% komt een overhaul doen.
Of
Mijn script had vanaf 10:00 geen updates meer, dus vanaf die tijd is trukz down geweest.Tankiej schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:05:
[...]
Ik kon er vanochtend nog wel op, rond half 9 - 9 uur. Dat vind ik niet vanochtend vroeg eigenlijk
En ik was ook op tijd. Vanochtend om 7:00 gereden tot 10 FP en om 17:00 weer, dus voor mij geen verlies.
Het verstandigste is optie 3, maar ik kies altijd voor 1.HetBiggie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:28:
Mijn max. truck condition is nu <100%. Ik heb nog geen enkele van de charger items gekocht. Wat is nu verstandiger?
Of
3) Doorrijden tot je max repair 90 procent is, een charger kopen, repareren, je charger weer verkopen en je truck verkopen.
Ik ben trouwens wel 10 FP kwijt denk ik. Ik stond om 10.00 uur op 0 en kon niet eerder kijken
[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 31-03-2010 21:04 ]
/▌
omdat we alle loads gereden hebben.Anoniem: 338139 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:24:
Waarom zijn er geen contracten meer in Europa ?
en als je suggesties hebt waar we op kunnen bieden, you're welcome
Volgens mij maakt het niet zo denderend veel uit. De VS is ook op 2 loads klaar, dus één contract per continent morgen ochtend zou al fijn zijn. Kunnen we vervolgens kijken hoe die is aan te vullen tot een roundtripfrankivo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:17:
[...]
en als je suggesties hebt waar we op kunnen bieden, you're welcome
Als ik dan toch een suggestie moet doen, Gems naar Palerma kan wel interessant zijn omdat we toch in de buurt van Gem-supplies zitten (Brussel danwel Zurich). Een hotload naar Barcelona en dan terug naar Zurich zou een optie kunnen zijn, tot de supplychange.
ik heb 'm opgeslagen om op te bieden en een voorstel gedaan op ons forum @ google groups
als er niemand reageert, ga ik morgenvroeg hier op bieden
als er niemand reageert, ga ik morgenvroeg hier op bieden
Heb me zojuist aangemeld voor zowel het spel als de company. Eerste ritje (naar Aarhus) zit er al op, en ben nu onderweg naar Oslo met melk. Lijkt me een geinig spelletje.
Application approvedExitium schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:44:
Heb me zojuist aangemeld voor zowel het spel als de company. Eerste ritje (naar Aarhus) zit er al op, en ben nu onderweg naar Oslo met melk. Lijkt me een geinig spelletje.
Thx Marzman!Marzman schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:02:
[...]
Het verstandigste is optie 3, maar ik kies altijd voor 1.
3) Doorrijden tot je max repair 90 procent is, een charger kopen, repareren, je charger weer verkopen en je truck verkopen.
Ik ben trouwens wel 10 FP kwijt denk ik. Ik stond om 10.00 uur op 0 en kon niet eerder kijken
Hmm, volgens mij ligt Trukz weer plat...

Inderdaad, is weer plat.HetBiggie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:59:
[...]
Thx Marzman!
Hmm, volgens mij ligt Trukz weer plat...
Ja, het lijkt er op dat we onze trucks even langs de weg kunnen laten staan. Na het weekend zijn we de eerste
Best slecht eigenlijk dat ze zoiets op woensdag al melden (5 dagen downtime, ik denk niet dat Tweakers bijvoorbeeld dat zou pikken)
Game Downtime 3/31/10 until ?
From Thundergore and the OMAC/Jolt folks-
Announcement: Further Downtime
As some of you are no doubt aware the forums and game were down for an extended period today (3/31/10).
This was caused by a technical problem at the data centre that hosts several of our internal servers (including the forums and Trukz itself).
We cannot go into detail but unfortunately, due to the above, current measures that are keeping the forums and game running are temporary. They will go down again at some point this evening. We can switch the forums to a new location and they will be up again between this evening and tomorrow (no exact ETA as yet) however Trukz will not be back up until after the long weekend.
This, we understand is terrible news. We assure you that should an avenue open to speed this process up we will do our best to take it. In between this evening and tomorrow (with the forums down) we will provide updates via our twitter feed http://twitter.com/trukzsupport. After that time we will post any update in the forums themselves.
We apologise profusely for this inconvenience.
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 01-04-2010 20:57 ]
/▌
Hmmm, hoe gaat dat dan met de contracten en boetes voor te laat arriveren?
Anoniem: 97551
t is gratis dus wat zeuren we eigenlijks...
Maar waar ik wel van baal is dat sinds we in America zitten we nog nooit zo weinig, of zelfs geen. contracten hebben binnen Europa...
Valt me echt op...
Maar waar ik wel van baal is dat sinds we in America zitten we nog nooit zo weinig, of zelfs geen. contracten hebben binnen Europa...
Valt me echt op...
Geen idee. Gelukkig hebben we maar 1 contractHetBiggie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:12:
Hmmm, hoe gaat dat dan met de contracten en boetes voor te laat arriveren?
Onderboden worden heeft weinig met de USA te maken. Een verschil in wanneer de zomertijd ingaat evenmin. Maar we kunnen altijd hulp gebruiken dus geef jezelf op als contractmanager zou ik zeggen.Anoniem: 97551 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:30:
t is gratis dus wat zeuren we eigenlijks...
Valt me echt op...
/▌
Dus een lang weekeind vrij dus - helaas onbetaaldMarzman schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:54:
Ja, het lijkt er op dat we onze trucks even langs de weg kunnen laten staan.
Ik heb het idee dat het aantal deelnemers aan Trukz momenteel lager is dan een paar maand terug. Dan vraag ik me toch af waaraan dan die downtime ligt. Op zich jammer dat we niet kunnen rijden, aan de andere kant scheelt het weer een wandelingetje naar de PC.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Heb het idee dat m'n account pleite is na de downtime van vanaaf.
Was gelukkig nog maar net begonnen, morgenochtend even een nieuwe aanmaken dan maar.
We have no record of that Email Address on file. You may attempt to send your information with a different email address or register a new user name.
Ik kan ook niet inloggen hoor, het is nog niet helemaal functioneel. Maar wel veel sneller terug up dan ik met die mededeling verwachte (of dit moet ook iets tijdelijks zijn)
[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 02-04-2010 00:47 ]
/▌
Ik liep tegen hetzelfde aan. Kan ook niet inloggen.
Toen vond ik dit op het Trukz forum.
Na de pasen pas weer Trukzen dus.

Toen vond ik dit op het Trukz forum.
Na de pasen pas weer Trukzen dus.

edit:
Spuit 11. Ik had niet gelezen
Spuit 11. Ik had niet gelezen
[ Voor 10% gewijzigd door Bjornski op 02-04-2010 01:12 ]
Ik heb ook maar even een nieuw account aangemaakt, maar het lijkt er op dat ze een heel oude back-up hebben teruggezet.
Ik heb zitten kijken bij de companies, maar zag WET niet in op de eerste pagina terug.
Verder viel het me op dat de grootste company "slechts" 17 miljoen bezit.
Verder zijn er ruim 18.000 truckers, voor de problemen waren dit er nog geen 10.000.
En nu ligt de website volgens mij weer plat.
Het is te hopen dat ze een recente back-up hebben om terug te zetten.
edit: Kan nu dus weer niet inloggen, ondanks het feit dat ik net een nieuwe account heb aangemaakt.
Ik heb zitten kijken bij de companies, maar zag WET niet in op de eerste pagina terug.
Verder viel het me op dat de grootste company "slechts" 17 miljoen bezit.
Verder zijn er ruim 18.000 truckers, voor de problemen waren dit er nog geen 10.000.
En nu ligt de website volgens mij weer plat.
Het is te hopen dat ze een recente back-up hebben om terug te zetten.
edit: Kan nu dus weer niet inloggen, ondanks het feit dat ik net een nieuwe account heb aangemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door spacemouse op 02-04-2010 09:54 ]
Dat is maar hopen want die back-up is wel heel erg oud dan... mijn account is van tussen 1-2 maanden terug ofzo... was inmiddels 100k verder.
Mijn account heeft meer dan een miljoen miles en ik kan ook niet inloggen
Ik ga er wel vanuit dat ze als er een backup teruggezet moet worden een recentere hebben. Trukz is misschien maar een klein spel, maar Jolt host ook grote games als Hattrick dus ze weten wel hoe ze grote games moeten hosten.
/▌
Kan dus niet inloggen, maar je kunt wel de top drivers bekijken en zie je bij allemaal als datum last activity staan: 2/10/2009 9:54:35 PM (416 Days Inactive).
2 februari vorig jaar dus.
2 februari vorig jaar dus.
Hoe kun je drivers opzoeken? Ik wil wel eens zien of mijn driver er inzit en hoe die er voorstond in deze backup
/▌
Marzman, je kunt hier drivers opzoeken: http://trukz.com/allDrivers_display.asp?Page=1&Order=ASC
En op deze pagina ben je te vinden: http://trukz.com/allDrive...=524&Order=ASC&Field=U_ID
Name: Marzman
Company: South Eastern Express
Tons hauled: 7,009
Money: $167,122.41
Miles: 316,983
DR: 76.64
En op deze pagina ben je te vinden: http://trukz.com/allDrive...=524&Order=ASC&Field=U_ID
[ Voor 56% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-04-2010 11:32 ]
Ik was toen nog niet lid en sta er dus ook niet tussen. Ik zou op pagina 47 moeten staan als je sorteert van Z naar A.

Ik sta er ook niet meer bij, ik hoop dat ze mijn account kunnen herstellen, want heb echt geen zin om opnieuw te beginnen...
Hmm, ik kan in ieder geval nog een goede truck kopen als dit het is al ben ik dan wel een miljoen armerJaap-Jan schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:28:
Marzman, je kunt hier drivers opzoeken: http://trukz.com/allDrivers_display.asp?Page=1&Order=ASC
In het forum schreef iemand dat er ook een backupserver was en dat het waarschijnlijk is dat we nu de backup server zien. Dan zou het weer moeten werken zodra ze een recentere backup hebben ingeladen in die backupserver.
/▌
Ik denk dat je nog steeds wel een truck hebt en dat we gewoon zitten te kijken naar de stand van het spel omstreeks 10 februari 2009, teruggezet uit een oude backup.
[ Voor 13% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-04-2010 11:50 ]
Volgens mij moeten we gewoon ff geduld hebben. Ze gaven zelf aan dat ze een lang weekend down zijn en dinsdag weer terug als vanouds.
Volgens mij ook
/▌
Je bent niet de enige, ik kan mijn naam er ook niet tussen vinden. Net nu ik een DAF XF hadAnoniem: 338139 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:37:
Ik sta er ook niet meer bij, ik hoop dat ze mijn account kunnen herstellen, want heb echt geen zin om opnieuw te beginnen...
Het is gewoon even afwachten tot na Pasen.
/▌
hier het zelfde dacht dat het aan mij lag.....
we hopen er maar het beste van, anders ben ik een paar ton kwijt
we hopen er maar het beste van, anders ben ik een paar ton kwijt