Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Ik ben een miljoen en WET is weg dan :p Dat zou ik het vervelendste vinden want we waren best hard onderweg naar de top 10. Maar ik ga er vanuit dat het nog wel goed komt. Er zal wel hardware kapot zijn. Ze hadden het alleen beter niet zo op kunnen lossen want deze oude backup roept alleen maar meer vragen op ;) Een redirect naar die announcement was handiger geweest.

[ Voor 81% gewijzigd door Marzman op 02-04-2010 18:30 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 11:00
Laten we het hopen dat ze een recente backup hebben. Ik weet niet of ik nog opnieuw ga beginnen

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338139

Crazyclaws schreef op zondag 04 april 2010 @ 09:59:
Laten we het hopen dat ze een recente backup hebben. Ik weet niet of ik nog opnieuw ga beginnen
Idem, ik heb echt geen zin om terug opnieuw te beginnen nu het eindelijk beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 18-06 20:13
Ik heb me begin van de week aangemeld en had net de goedkeuring tot toetreding bij WET ontvangen. Een beginnende verslaving dus, hoe erg moet het voor jullie wel niet zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik denk dat ze dinsdag die webserver wel op gaan lappen, we kijken nu naar een backupserver waar nooit meer wat mee gedaan is (waarom snap ik ook niet, want het schept alleen maar meer verwarring zo)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ondanks alle uurtjes die in Trukz zijn gaan zitten, zal het voor mij ook over zijn als er inderdaad geen nieuwe backup terug komt.

Aan de andere kant is het wel zo dat iedereen een half jaar winst kan pakken op Marzman, aangezien hij >400 dagen inactief is geweest en de rest maximaal zo'n 175 dagen inactief kan zijn geweest (zie de postdatum van de eerste Trukz topic hier op GoT). Dat betekent toch zomaar bijna 250 dagen minder verlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-12-2024
Voorlopig kan ik nog altijd niet inloggen :(

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
De pasen zijn in de US ook nog maar net afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28
Lekker lullig doen op Wikipedia:
(..)

However, when the site is down, Jolt didn't try to fix it, they just hang out and dismiss any complaints from the player. Even it is a small database problem, they can't fix it with a long holiday. They don't even hang up a sign that it is currently not able, instead they just went on as if it is able to log in in order to generate advertising income.
:P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Jolt zit in de UK, maar daar geldt hetzelfde en het is niet alleen een backup terugzetten. Er is hardware stuk.

[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 06-04-2010 09:43 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik dacht dat trukz.com in de USA gehost werd, maar blijkbaar niet: Netcraft linkje voor trukz.com.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Lullig doen op wikipedia moet je doen tijdens feestdagen, dan merken ze het pas after te long weekend ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik was degene die die wijziging ongedaan had gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik begin de hoop toch een beetje op te geven nu dat ze dit op een nette manier gaan oplossen. Er is niet eens een update gekomen vandaag en vanaf donderdag hebben zich al nieuwe spelers aan kunnen melden (lekker als ze nog een backup terug willen zetten). Als dit het is kap ik er ook mee, en als ze wel een backup terugrollen dan is dit een goed moment om iemand anders CEO te laten spelen :) Maar eerst nog maar eens zien of we WET en 99,9 procent van de drivers terug krijgen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 15:31
Marzman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:16:
Ik begin de hoop toch een beetje op te geven nu dat ze dit op een nette manier gaan oplossen.
Ik geef ze nog tot morgen. Daarna hoeft het niet meer van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 07:06
Tja, jammer als het zo zou moeten gaan... Ik vond het altijd wel een leuk spel, en was net goed opweg naar m'n volgende truck... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Ik heb me begin vorige week aangemeld, volgens mij dinsdag. Afgelopen weekend dacht ik dat er iets fout was met de registratie en heb me opnieuw aangemeld. Heb toen ook gewoon een route kunnen rijden, na uitloggen en opnieuw inloggen kon ik echter wederom niet inloggen. Diegenen die zich hebben aangemeld afgelopen week, hebben dus ook niet veel kunnen doen. Wat dat betreft zal een restore niet zo'n hoge impact hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Wel balen als dit zo gaat. Maar ik ga me inderdaad niet opnieuw aanmelden en opnieuw beginnen. Mocht dit pas met een aantal dagen opgelost worden, ga ik nadenken of ik nog verder ga.

Moet zeggen, wel lekker rustig om niet constant in te loggen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 21:56
Veel tijd scheelt het niet, anders was het 2x per dag even 5-10 min ofzo. Nu doe ik dan gewoon wat anders.
Maar ik ga ook niet overnieuw als het nog veel langer duurt of de oude backup niet terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik begin het ook wat minder positief in te zien ... vooral omdat die inlog pagina nog steeds online is - ga maar eens een nieuw spel zoeken (niet door jolt gehost).
Kunnen we evt nog wat druk uitoefenen (samen met de amerikaanse spelers, die vinden dit vast ook niet leuk) of zouden ze gewoon al failliet zijn?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Begint inderdaad beetje slecht uit te zien. Ook helemaal geen boodschap dat ze er mee bezig zijn. Ik wacht ook nog een dag of twee en dan hou ik het ook voor gezien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik wil in ieder geval stoppen als CEO wat de uitslag ook wordt van deze storing. Dus als ze een backup terug zetten zou het wel leuk zijn als een Tweaker die rol over wil nemen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43

Arjan A

Cenosillicafoob

D'r lijkt wat te gebeuren daar:
"Trukz has been taken down for maintenance on 4/7/2010. The site will be back up as soon as possible."

Nu maar hopen dat ik nog een beetje mileage heb. Anders kap ik er ook mee.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk, het probleem zou gisteren al moeten opgelost worden. Ik hoop alleen dat ik niet mijn account kwijt ben of opnieuw moet beginnen.

Marzman, waarom stop je als CEO ? Ikzelf heb er de tijd niet voor om CEO te zijn van het bedrijf. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 07-04-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Update for 7 April

The issue is with the site and not the server. Further testing is required and therefore the site will need to be brought down fully today.
The reason that no-one can log into the site is because the site is not creating cookies.

Vreemd dat ze het nu over de site hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ok er gebeurd dus iets :),
Anoniem: 338139 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:26:
Marzman, waarom stop je als CEO ? Ikzelf heb er de tijd niet voor om CEO te zijn van het bedrijf. :P
Precies daarom, Ik zat al een tijdje er over na te denken eigenlijk en wil op zich best communicatie manager blijven ofzo. Ik had nog wel een aantal ideeen over nieuwe drivers en een vliegende keep manager en een contest voor nieuwe drivers maar die heb ik niet uitgevoerd. Ik denk dat ik het over laat aan de nieuwe CEO of hij daar wel of niet wat mee doet.

nieuwe drivers: lagere collection rate voor een maand als ze drie contracten aan een stuk hebben gereden (dit moedigt drivers aan uit te zoeken hoe contracten werken en scheelt een hoop kosten van drivers die contracten niet snappen en alleen een hoop geld kosten)

vliegende keep: een hr manager kan zijn eigen functie veranderen in contract manager of communication manager als dit nodig is. Een andere hr-manager of de CEO of VP kan hem daarna weer resetten naar hr-manager.

contest: Een lagere collection rate of hogere assistance voor een week voor de driver die de meeste loads van een bepaald contract vervoert tot een bepaalde truck (ik dacht aan die startersvolvo). Om crashers uit te sluiten worden deelnemers die speedingtickets hebben gekregen tijdens de contest gediskwalificeerd. Doel hiervan was ook dat nieuwe drivers uitzoeken hoe contracten werken en hoe ze die het snelste kunnen rijden zonder tickets te krijgen en dr te verliezen en dit op een leuke manier onder de aandacht te kunnen brengen in bulletins. Door de drivers zelf een berichtje te laten sturen van het aantal loads hoef je dit alleen te controleren van degene die het hoogste aantal doorgeeft waardoor het weinig werk kost.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
ik ben atm Vice President, maar ben eigenlijk niet van plan om CEO te gaan worden

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Nu staat dat inlog scherm er weer - ho maar inloggen :(

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
ik hoop dat ze t kunnen fixen. was net verslaafd aan t spel..

AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:48
inderdaad, alleen een game dat al meer dan een week niet werkt.... een doodzonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
22:58 -!- marzman changed the topic of #wet to: CEO gezocht, dm marzman :p
bij deze ook hier :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
weer een dag geprobeerd en weer kan ik niet inloggen.... geen idee waarom ik het nog probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat stond hier al soort van ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Tja, alle accounts die nog wel in deze backup stonden zijn nu verwijderd door inactiviteit dus ook CEO's en hun companies van toen :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Dus dit betekent dat Trukz ter ziele is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
het begint er steeds meer op te lijken, voornamelijk gezien de hoeveelheid games die jolt op deze manier al de nek heeft omgedraaid, de eeuwige maintanance. Ik ga weer eens opzoek naar wat anders.

[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 08-04-2010 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
roep ff als je iets leuk vindt :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Deze iig niet: http://www.nationstates2.com/

Lijkt trouwens wel heel veel op de situatie bij Trukz. Het zijn beide games door iemand anders ontwikkeld, overgenomen door Jolt die offline gingen door een deffect waarbij Jolt problemen heeft het op te lossen. Van nationstates2 denk ik dat ze het ook hebben opgegeven en van trukz twijfel ik daar ook sterk aan.

[ Voor 80% gewijzigd door Marzman op 08-04-2010 17:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
Misschien zijn er hier een paar mensen die de nodige skills hebben om een eigen game uit te grond te stampen?

Hosting is geen probleem daar kan ik voor zorgen ;) maar het codewerk kan ik wss niet alleen af :p Indien er mensen met ideën zitten of zo kunnen we misschien onze eigen game in mekaar steken? (closed community dan wel in eerste instantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

iets met VOC mentaliteit maar dan zonder slaven? Boatz - a Cargo shipmentgame (lekker de Rijn op en neer varen)
Iets met bloemen? Floriziade - beat the clock! (farmville trading op web 1.0)
MenthalLabz : create it, use it!
of planez, hetzelfde spel met cargo-vliegtuigen
Hookrz kan niet echt vind ik.

dus blijft over iets met water-management ;)

edit: een spel coden is niet zo moeilijk, er een bedenken is lastiger. Denk bijvoorbeeld aan de colonisten van catan, die gast schijnt op het idee behoorlijk binnengelopen te zijn ... met wat karton en geen regel code (ik gun het hem overigens al vind ik het een suf spel, geef mij maar mens erger je niet).

[ Voor 31% gewijzigd door franssie op 09-04-2010 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Als Hollander noem je je game dan toch weedz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

we have a winner! (en ik ga pitten).
weedz.com, is dat domein nog vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik wil wel helpen met meedenken en coden als het wordt uitgewerkt. :)

weedz.(com|net|org|eu) zijn helaas al bezet. weedz-game.com of weedz-the-game.com kan wel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-04-2010 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
cocaine-cowboyz, iets met Pablo Escobarz, roze flamengo's een muziekje van Jan Hammer en één route tussen Medellín en Miami ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Niet online
Hm, je kunt het ook combineren. Wiet vervoeren in Amsterdam via de grachten in rondleidingboten, heb je boatz/tripz/weedz ineens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Nederland staat ook bekend als een zeevarende natie, een soort online Ports of Call lijkt me best interessant en het kan in dezelfde trant opgezet worden als trukz.

Verschillende soorten schepen
Verschillende soorten vracht
Havens over de gehele wereld
1 uur real time = 1 dag game time
Het starten van een eigen rederij waarbij anderen kunne aansluiten
Risico van piraterij in bepaalde gebieden op de wereld
Stormen met een keuze om om te varen of door te varen en het risico lopen dat je schip averij op loopt.
Repareren/onderhoud en tanken in de havens
enz. enz.

[ Voor 4% gewijzigd door spacemouse op 09-04-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Heren? Wat hebben jullie gerookt? Alvast een real time voorproefje op Weedz?? LOL

edit: Ports of call, naar die naam was ik opzoek, dat was nog een verslavend spel, als je dat in een browsergame kan gieten, heb je een tof spel hoor

[ Voor 40% gewijzigd door Crazyclaws op 09-04-2010 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
als er mensen serieus zoiets van plan zijn, kun je beter een nieuw topic openen denk ik
je krijgt dan (denk ik) veel meer respons en daarmee ideeën en developers

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja ik heb net trukz uit mijn "altijd openstaande tabs" verwijderd. Moest het dit weekend nog online komen dan kom ik misschien nog terug maar anders lijkt het me verloren moeite om te wachten.
Een nieuw game ontwikkelen lijkt wel leuk :P Heb wel al lang niet meer gecodeerd.
Zoeken we iets gelijkaardigs of mag het compleet anders zijn?
Anders kunnen we pizza leveren met de brommer in de straten van X (maar dat is dan niet zo internationaal als trukz was natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
@iedereen,

blijkbaar is er toch wat animo om aan het coderen te slaan, misschien inderdaad eens een eigen thread openen hiervoor. Doe ik later op de dag wel, alle geinteresseerden en ideën mogen zich altijd aanmelden via DM ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
met alle respect, maar er zijn al meerdere poging gedaan om "samen" wat te maken, maar faalde altijd jammerlijk om meerdere redenen. maar goed poging wagen mag altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Lointje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:06:
Ja ik heb net trukz uit mijn "altijd openstaande tabs" verwijderd. Moest het dit weekend nog online komen dan kom ik misschien nog terug maar anders lijkt het me verloren moeite om te wachten.
Een nieuw game ontwikkelen lijkt wel leuk :P Heb wel al lang niet meer gecodeerd.
Zoeken we iets gelijkaardigs of mag het compleet anders zijn?
Anders kunnen we pizza leveren met de brommer in de straten van X (maar dat is dan niet zo internationaal als trukz was natuurlijk)
Of iets met taxichauffeurs, al wordt het dan al snel een mafiaachtig spel ipv een vervoersspel gezien de toestanden bij Nederlandse taxibedrijven ;)

Mijn programmeerkennis is niet voldoende om te helpen met programmeren, als er plaatjes/omschrijvingen moeten worden gemaakt/gezocht van trukz/taxi's/pizzabrommers dan wil ik daar best bij helpen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht tot eind deze week, voordat ik naar iets nieuws zoek. Ik heb eigenlijk geen tijd (en zin) om een eigen game te ontwikkelen, maar als er iemand moderators zoekt of iemand zoekt die een verantwoordelijkheid heeft, dan mag je het best aan mij vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Zou wel geweldig zijn als er zo een nieuwe game ontwikkeld wordt :P
Ik heb een beetje kennis van PHP & MySQL, ik denk niet genoeg om echt een hulp te kunnen zijn. Maar ik heb er dan ook niet echt tijd voor..

Ik hoop dat jullie met iets leuks komen, dan ga ik het zeker proberen!

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 09-04-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Hmmm, er is een update. Ik vind het wel vreemd raar verhaal. Dat de database 1,5 jaar terug is gesprongen in de tijd lijken ze niet eens door te hebben.
Update for 9 April

Hi guys

As you know the game itself cannot be accessed consistently at this time. Last week we had a catastrophe and had to move a lot of servers, one of which contained the Trukz game.

During the move the servers were powered down, moved and then powered back up. Nothing was changed.

However after this move (which progressed swiftly and without hitch) a couple of issues with the site and the server and how they interact (very old coding) emerged. This led to the current login problems.

Our team have to fix the login issue first before we know more and they are making fair progress but it is old code.

From this we can hesitantly estimate that the game will be down at least over the weekend and into the middle of next week.

It's horrible news but we are very sorry and are doing everything we can to get everything in line again.

A thousand apologies and we will keep you posted as we find out more.

the Community Team

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik kan me ook niet voorstellen dat je in 1 week niet eens een inlogprobleem kan herstellen. En inderdaad, er is geen probleem in de 'server' (de site staat ook op een server, maar soit), maar dat ding staat wel meer dan een jaar in het verleden, dan kun je mij niet wijsmaken dat dat aan 'very old coding' ligt.

Ik heb er weinig hoop in dat ze dit gaan fixen. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 10-04-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

mooi engels - betekent "we don't know and we don't care" ... voorspelt weinig goeds ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het zal inderdaad te weinig opleveren, en de stagiair is er volgende week woensdag pas weer ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97551

hebben jullie die nieuwe sim nou al geprogrammeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
Anoniem: 97551 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:54:
hebben jullie die nieuwe sim nou al geprogrammeerd?
LOL, beetje geduld, er is nog niets begonnen :p enkel het idee ligt ter onderhandeling op tafel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Zou wel leuk zijn om een Trukz2 te starten voor Jolt dat loginprobleem opgelost heeft ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsValium
Ben dus al begonnen met iets, maar zie het iets groter dan trukz alleen, voor elk wat wils : boten, vliegtuigen, brommertjes, bestelwagens en ja ook trucks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
ItsValium schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:40:
Ben dus al begonnen met iets, maar zie het iets groter dan trukz alleen, voor elk wat wils : boten, vliegtuigen, brommertjes, bestelwagens en ja ook trucks :p
Transport Tycoon online? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Ik zat ook al te denken aan een combinatie van transportmiddelen.
Alleen maak je het jezelf dan wel behoorlijk lastig om er een goed en eerlijk spel van te maken. Je komt dan voor nogal wat kwesties te staan denk ik.
Begin je dan als pizzakoerier en eindig je als kapitein op een mamoettanker of mag je zelf bepalen welk vervoermiddel je aanschaft?

Maar ik hou me aanbevolen een steentje bij te dragen aan de nieuwe game. Denkwerk, promotie en in mindere mate kan ik ook wel meehelpen in de bouw zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Heren, ik ga jullie volgen. code schrijven kan ik niet, maar ik wil best mee praten, nadenken en zaken uitwerken. Dus als jullie hulp nodig hebben, roept u maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een ander idee; Waarom geen spel maken waarin mensen een eigen stad maken (ala Tribal Wars, maar dan moderner) en zoals Transporter Tycoon uitwerken tot een betere stad. Steden kunnen een clan joinen en clans kunnen sporen via de steden plaatsen zodat ze (gratis/goedkoper) grondstoffen kunnen delen. Oorlog tussen verschillende clans/steden kan en ze kunnen oorlog voeren op verschillende manieren, maar dit ten koste van punten. Ter voet (voetsoldaat zoals ze zeggen) kost geen punten, maar wanneer ze een vliegtuig/booit/overige voertuig moeten ze punten incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

(jarig!)
* DJ-Visto denkt kunnen jullie niet even op irc joinen daar is voorlopig onze communicatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob6
Er is nu wel iets veranderd aan de Trukz site.
Eerst werd ik na het inloggen weer teruggestuurd naar de login pagina.
Nu staat er:
Sorry but you entered an invalid username or password. You may attempt to login again or if you have not done so you may register. If you have forgotten your user name or password click here.
Er gebeurt dus nog wel 'iets'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Iets als transport tycoon lijkt me erg leuk. Maar dan moet het wel goed uitgedacht en gewerkt worden. Ik kan (nog) niet programmeren whatsoever, maar ik wil graag meedenken en helpen bij andere zaken.

Maar ik denk dat het veel handiger is als we hiervoor een apart topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Lijkt er op dat de site weer in de lucht is. Ik kan weer inloggen en activities staat niet meer op 2009!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Bij mij wel, ik kan idd wel weer inloggen maar ik zit in de company waar ik in 2009 in zat.

Last Activity: 2/10/2009 5:06:07 PM (426 Days Inactive)

Ik wacht de update maar af, misschien wordt ik ook nog wel gerestored. Als jullie bestaan moet er een betere backup zijn.

[ Voor 75% gewijzigd door Marzman op 12-04-2010 12:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Klopt, site ligt er nu weer uit, maar zojuist zag ik dat ik nog geen lid was van WET, dat ben ik wel geworden, namelijk 10 minuten ofzo voordat de site klapte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat komt omdat ik 426 dagen geleden nog in SEE zat ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
er zijn maar 9 companies
het gaat dus idd om een oude backup :P

wat bedoeld marzman met SEE?
ik zie niet echt een company met die naam of afkorting :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 15:00
lol ik besta niet eens meer...

code:
1
2
3
Sorry but you entered an invalid username or password.
You may attempt to login again or if you have not done so you may register.
If you have forgotten your user name or password click here.

back to the future

[ Voor 5% gewijzigd door rdfeij op 12-04-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
frankivo schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:09:
er zijn maar 9 companies
het gaat dus idd om een oude backup :P

wat bedoeld marzman met SEE?
ik zie niet echt een company met die naam of afkorting :p
South Eastern Express, die bestaat inderdaad niet meer, maar stond staat wel in mijn driverprofiel :P Ik blijf er maar af verder tot het gefixed is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tUvPk4M4Zyip4LfieyJ6RsER/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 12-04-2010 13:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
lol..
het wordt steeds vreemder :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja, nu is het weer naar de knoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Nou, ik heb het opgegeven. Geef maar een gil als het weer werkt en als we nog door gaan als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:45

OzzieMann

PSN: OzzieMann

En gewoon ook echt "First :P" in de CB gillen. _/-\o_

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Hehe!

Op het forum zijn ze zich er nu blijkbaar van bewust dat de oude backup gebruikt wordt en zijn ze er aan bezig. Benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De website is inmiddels "down for maintenance". Eens kijken wat ze er nu van maken. Andere online games zijn toch niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Website is weer terug.... met de backup van 10 februari 2009. Weinig vooruitgang geboekt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
alleen hebben ze hopelijk nu wel door dat het een oude backup betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
trukzsupport @ twitter
sorry guys game still down, we are working on it, as soon as we have anything we'll post here and on the boards http://goo.gl/zJhu
so far.. weinig progressie
hoewel er wel eindelijk wat teken van leven/activiteit is

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 09:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik kan er eigenlijk niet zo rauwig om zijn, ik was al een tijdje gestopt met rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ze het eind deze week nog niet hebben opgelost, dan verwijder ik de site uit mijn favorieten. Ik heb al lang genoeg moeten wachten en dit wil al heel veel zeggen over de support van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ik krijg steeds meer het vermoeden dat het einde van de week onder "wishfull thinking" gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:50
Trukz doet het weer, de data is terug gezet naar de status van 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Wel knullig dat je een fikse boete krijgt omdat je je lading te laat aflevert :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik was niet in een route, dus ik heb geen boete gelukkig :+
Maar ik ben de komende tijd ook niet echt actief verwacht ik, zit nog in Finland t/m de 24e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Ja, ik heb m'n route afgemaakt maar zonder inkomsten. Best jammer als het je 2e route is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 21-06 14:00
You (ik dus he) have successfully retired your driver from the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Cargo Type: Construction Equipment
Destination: Phoenix - Arizona - USA
Tons Required: 2,547 (Approx. 127 Loads)
Tons Hauled: 0 (Approx. 127 Loads Left)
Contract Dates: 4/1/2010 - 4/8/2010
Low Bid: $1.99
Low Bidder:
World Expedition & Trucking [Bidder - FrankIvo]
Reward: $6,367.50
Penalty: $38,205.00

Stelletje gekken, de contractdatums zijn niet eens aangepast.

Maar serieus, wie wil er CEO worden van WET? Van mij hoeft het niet meer namelijk. Misschien dat ik nog wel driver blijf dat weet ik niet nog niet. even zorgen dat niemand er overheen leest ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 16-04-2010 15:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik zit ook te denken aan opgeven, alleen dan rij ik net voor de lol nog 1 leg en dan:
Congratulations! Your driver reached a Destinations Achievement of Knows The Shortcuts
Congratulations! Your driver reached a Construction achievement of Semi-Pro
hmm - daar ging het natuurlijk wel weer deels om. Maar als ik blijf spelen zal het minder fanatiek zijn, dat werd het voor de storing trouwens al, in de laatste twee weken heb ik denk ik meer FP laten lopen dan de 4 maanden ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:40
Ik rij vrolijk verder :) Ik zie wel waar de Truck strand...

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
nou, ik heb voor de vorm mijn truckje laten rijden. $700,- boete voor te laat. Ik weet nog niet wat ik doe.
Maar uhm Marzman, ik kan me voorstellen dat je geen CEO meer wil zijn, ik ga het ook niet van je overnemen, maar snap het wel.

Eens kijken hoe zich dit gaat ontwikklen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
Sorry, ik heb er niet de tijd voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-06 14:58
Ik ben er denk ik ook klaar mee nu, zonde hoor. Ben maar mafia wars gaan spelen op facebook, ook wel een grappig spel.

hallo

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste