☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Onder de grote rots, naast die kleine
Anoniem: 338139
Idem, ik heb echt geen zin om terug opnieuw te beginnen nu het eindelijk beter gaat.Crazyclaws schreef op zondag 04 april 2010 @ 09:59:
Laten we het hopen dat ze een recente backup hebben. Ik weet niet of ik nog opnieuw ga beginnen
/▌
Aan de andere kant is het wel zo dat iedereen een half jaar winst kan pakken op Marzman, aangezien hij >400 dagen inactief is geweest en de rest maximaal zo'n 175 dagen inactief kan zijn geweest (zie de postdatum van de eerste Trukz topic hier op GoT). Dat betekent toch zomaar bijna 250 dagen minder verlies
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
(..)
However, when the site is down, Jolt didn't try to fix it, they just hang out and dismiss any complaints from the player. Even it is a small database problem, they can't fix it with a long holiday. They don't even hang up a sign that it is currently not able, instead they just went on as if it is able to log in in order to generate advertising income.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
[ Voor 43% gewijzigd door Marzman op 06-04-2010 09:43 ]
/▌
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
/▌
/▌
Ik geef ze nog tot morgen. Daarna hoeft het niet meer van mij.Marzman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:16:
Ik begin de hoop toch een beetje op te geven nu dat ze dit op een nette manier gaan oplossen.
Moet zeggen, wel lekker rustig om niet constant in te loggen enzo
Maar ik ga ook niet overnieuw als het nog veel langer duurt of de oude backup niet terug komt.
Kunnen we evt nog wat druk uitoefenen (samen met de amerikaanse spelers, die vinden dit vast ook niet leuk) of zouden ze gewoon al failliet zijn?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
/▌
"Trukz has been taken down for maintenance on 4/7/2010. The site will be back up as soon as possible."
Nu maar hopen dat ik nog een beetje mileage heb. Anders kap ik er ook mee.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Marzman, waarom stop je als CEO ? Ikzelf heb er de tijd niet voor om CEO te zijn van het bedrijf.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 07-04-2010 12:26 ]
The issue is with the site and not the server. Further testing is required and therefore the site will need to be brought down fully today.
The reason that no-one can log into the site is because the site is not creating cookies.
Vreemd dat ze het nu over de site hebben.
Precies daarom, Ik zat al een tijdje er over na te denken eigenlijk en wil op zich best communicatie manager blijven ofzo. Ik had nog wel een aantal ideeen over nieuwe drivers en een vliegende keep manager en een contest voor nieuwe drivers maar die heb ik niet uitgevoerd. Ik denk dat ik het over laat aan de nieuwe CEO of hij daar wel of niet wat mee doet.Anoniem: 338139 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:26:
Marzman, waarom stop je als CEO ? Ikzelf heb er de tijd niet voor om CEO te zijn van het bedrijf.
nieuwe drivers: lagere collection rate voor een maand als ze drie contracten aan een stuk hebben gereden (dit moedigt drivers aan uit te zoeken hoe contracten werken en scheelt een hoop kosten van drivers die contracten niet snappen en alleen een hoop geld kosten)
vliegende keep: een hr manager kan zijn eigen functie veranderen in contract manager of communication manager als dit nodig is. Een andere hr-manager of de CEO of VP kan hem daarna weer resetten naar hr-manager.
contest: Een lagere collection rate of hogere assistance voor een week voor de driver die de meeste loads van een bepaald contract vervoert tot een bepaalde truck (ik dacht aan die startersvolvo). Om crashers uit te sluiten worden deelnemers die speedingtickets hebben gekregen tijdens de contest gediskwalificeerd. Doel hiervan was ook dat nieuwe drivers uitzoeken hoe contracten werken en hoe ze die het snelste kunnen rijden zonder tickets te krijgen en dr te verliezen en dit op een leuke manier onder de aandacht te kunnen brengen in bulletins. Door de drivers zelf een berichtje te laten sturen van het aantal loads hoef je dit alleen te controleren van degene die het hoogste aantal doorgeeft waardoor het weinig werk kost.
/▌
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
bij deze ook hier22:58 -!- marzman changed the topic of #wet to: CEO gezocht, dm marzman
Dat stond hier al soort van
/▌
/▌
[ Voor 26% gewijzigd door Cardinal op 08-04-2010 16:46 ]
Lijkt trouwens wel heel veel op de situatie bij Trukz. Het zijn beide games door iemand anders ontwikkeld, overgenomen door Jolt die offline gingen door een deffect waarbij Jolt problemen heeft het op te lossen. Van nationstates2 denk ik dat ze het ook hebben opgegeven en van trukz twijfel ik daar ook sterk aan.
[ Voor 80% gewijzigd door Marzman op 08-04-2010 17:36 ]
/▌
Hosting is geen probleem daar kan ik voor zorgen
Iets met bloemen? Floriziade - beat the clock! (farmville trading op web 1.0)
MenthalLabz : create it, use it!
of planez, hetzelfde spel met cargo-vliegtuigen
Hookrz kan niet echt vind ik.
dus blijft over iets met water-management
edit: een spel coden is niet zo moeilijk, er een bedenken is lastiger. Denk bijvoorbeeld aan de colonisten van catan, die gast schijnt op het idee behoorlijk binnengelopen te zijn ... met wat karton en geen regel code (ik gun het hem overigens al vind ik het een suf spel, geef mij maar mens erger je niet).
[ Voor 31% gewijzigd door franssie op 09-04-2010 00:24 ]
weedz.com, is dat domein nog vrij?
weedz.(com|net|org|eu) zijn helaas al bezet. weedz-game.com of weedz-the-game.com kan wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap-Jan op 09-04-2010 01:43 ]
/▌
Verschillende soorten schepen
Verschillende soorten vracht
Havens over de gehele wereld
1 uur real time = 1 dag game time
Het starten van een eigen rederij waarbij anderen kunne aansluiten
Risico van piraterij in bepaalde gebieden op de wereld
Stormen met een keuze om om te varen of door te varen en het risico lopen dat je schip averij op loopt.
Repareren/onderhoud en tanken in de havens
enz. enz.
[ Voor 4% gewijzigd door spacemouse op 09-04-2010 09:04 ]
edit: Ports of call, naar die naam was ik opzoek, dat was nog een verslavend spel, als je dat in een browsergame kan gieten, heb je een tof spel hoor
[ Voor 40% gewijzigd door Crazyclaws op 09-04-2010 09:15 ]
je krijgt dan (denk ik) veel meer respons en daarmee ideeën en developers
Een nieuw game ontwikkelen lijkt wel leuk
Zoeken we iets gelijkaardigs of mag het compleet anders zijn?
Anders kunnen we pizza leveren met de brommer in de straten van X (maar dat is dan niet zo internationaal als trukz was natuurlijk)
blijkbaar is er toch wat animo om aan het coderen te slaan, misschien inderdaad eens een eigen thread openen hiervoor. Doe ik later op de dag wel, alle geinteresseerden en ideën mogen zich altijd aanmelden via DM ook natuurlijk.
Of iets met taxichauffeurs, al wordt het dan al snel een mafiaachtig spel ipv een vervoersspel gezien de toestanden bij Nederlandse taxibedrijvenLointje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:06:
Ja ik heb net trukz uit mijn "altijd openstaande tabs" verwijderd. Moest het dit weekend nog online komen dan kom ik misschien nog terug maar anders lijkt het me verloren moeite om te wachten.
Een nieuw game ontwikkelen lijkt wel leukHeb wel al lang niet meer gecodeerd.
Zoeken we iets gelijkaardigs of mag het compleet anders zijn?
Anders kunnen we pizza leveren met de brommer in de straten van X (maar dat is dan niet zo internationaal als trukz was natuurlijk)
Mijn programmeerkennis is niet voldoende om te helpen met programmeren, als er plaatjes/omschrijvingen moeten worden gemaakt/gezocht van trukz/taxi's/pizzabrommers dan wil ik daar best bij helpen.
/▌
Ik heb een beetje kennis van PHP & MySQL, ik denk niet genoeg om echt een hulp te kunnen zijn. Maar ik heb er dan ook niet echt tijd voor..
Ik hoop dat jullie met iets leuks komen, dan ga ik het zeker proberen!
[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 09-04-2010 20:23 ]
Update for 9 April
Hi guys
As you know the game itself cannot be accessed consistently at this time. Last week we had a catastrophe and had to move a lot of servers, one of which contained the Trukz game.
During the move the servers were powered down, moved and then powered back up. Nothing was changed.
However after this move (which progressed swiftly and without hitch) a couple of issues with the site and the server and how they interact (very old coding) emerged. This led to the current login problems.
Our team have to fix the login issue first before we know more and they are making fair progress but it is old code.
From this we can hesitantly estimate that the game will be down at least over the weekend and into the middle of next week.
It's horrible news but we are very sorry and are doing everything we can to get everything in line again.
A thousand apologies and we will keep you posted as we find out more.
the Community Team
/▌
Ik heb er weinig hoop in dat ze dit gaan fixen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 10-04-2010 00:03 ]
/▌
LOL, beetje geduld, er is nog niets begonnenAnoniem: 97551 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:54:
hebben jullie die nieuwe sim nou al geprogrammeerd?
/▌
Transport Tycoon online?ItsValium schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 12:40:
Ben dus al begonnen met iets, maar zie het iets groter dan trukz alleen, voor elk wat wils : boten, vliegtuigen, brommertjes, bestelwagens en ja ook trucks
Alleen maak je het jezelf dan wel behoorlijk lastig om er een goed en eerlijk spel van te maken. Je komt dan voor nogal wat kwesties te staan denk ik.
Begin je dan als pizzakoerier en eindig je als kapitein op een mamoettanker of mag je zelf bepalen welk vervoermiddel je aanschaft?
Maar ik hou me aanbevolen een steentje bij te dragen aan de nieuwe game. Denkwerk, promotie en in mindere mate kan ik ook wel meehelpen in de bouw zelf.
Eerst werd ik na het inloggen weer teruggestuurd naar de login pagina.
Nu staat er:
Er gebeurt dus nog wel 'iets'Sorry but you entered an invalid username or password. You may attempt to login again or if you have not done so you may register. If you have forgotten your user name or password click here.
Maar ik denk dat het veel handiger is als we hiervoor een apart topic openen.
Last Activity: 2/10/2009 5:06:07 PM (426 Days Inactive)
Ik wacht de update maar af, misschien wordt ik ook nog wel gerestored. Als jullie bestaan moet er een betere backup zijn.
[ Voor 75% gewijzigd door Marzman op 12-04-2010 12:41 ]
/▌
/▌
het gaat dus idd om een oude backup
wat bedoeld marzman met SEE?
ik zie niet echt een company met die naam of afkorting
1
2
3
| Sorry but you entered an invalid username or password. You may attempt to login again or if you have not done so you may register. If you have forgotten your user name or password click here. |
back to the future
[ Voor 5% gewijzigd door rdfeij op 12-04-2010 13:25 ]
South Eastern Express, die bestaat inderdaad niet meer, maar stond staat wel in mijn driverprofielfrankivo schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:09:
er zijn maar 9 companies
het gaat dus idd om een oude backup
wat bedoeld marzman met SEE?
ik zie niet echt een company met die naam of afkorting

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 12-04-2010 13:34 ]
/▌
https://untappd.com/user/OzzBier
Op het forum zijn ze zich er nu blijkbaar van bewust dat de oude backup gebruikt wordt en zijn ze er aan bezig. Benieuwd...
so far.. weinig progressietrukzsupport @ twitter
sorry guys game still down, we are working on it, as soon as we have anything we'll post here and on the boards http://goo.gl/zJhu
hoewel er wel eindelijk wat teken van leven/activiteit is
Maar ik ben de komende tijd ook niet echt actief verwacht ik, zit nog in Finland t/m de 24e.
Destination: Phoenix - Arizona - USA
Tons Required: 2,547 (Approx. 127 Loads)
Tons Hauled: 0 (Approx. 127 Loads Left)
Contract Dates: 4/1/2010 - 4/8/2010
Low Bid: $1.99
Low Bidder:
World Expedition & Trucking [Bidder - FrankIvo]
Reward: $6,367.50
Penalty: $38,205.00
Stelletje gekken, de contractdatums zijn niet eens aangepast.
Maar serieus, wie wil er CEO worden van WET? Van mij hoeft het niet meer namelijk. Misschien dat ik nog wel driver blijf dat weet ik niet nog niet. even zorgen dat niemand er overheen leest
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 16-04-2010 15:58 ]
/▌
hmm - daar ging het natuurlijk wel weer deels om. Maar als ik blijf spelen zal het minder fanatiek zijn, dat werd het voor de storing trouwens al, in de laatste twee weken heb ik denk ik meer FP laten lopen dan de 4 maanden ervoor.Congratulations! Your driver reached a Destinations Achievement of Knows The Shortcuts
Congratulations! Your driver reached a Construction achievement of Semi-Pro
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Maar uhm Marzman, ik kan me voorstellen dat je geen CEO meer wil zijn, ik ga het ook niet van je overnemen, maar snap het wel.
Eens kijken hoe zich dit gaat ontwikklen
hallo