Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338139

Wat moet je dan allemaal doen als CEO ?

Ik wacht nog even af met rijden totdat er weer Europese contracten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Anoniem: 338139 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:14:
Wat moet je dan allemaal doen als CEO ?

Ik wacht nog even af met rijden totdat er weer Europese contracten zijn.
Zorgen voor contracten, zorgen voor nieuwe aanwas, drivers begeleiden zodat ze goede routes rijden. communiceren via bulletins. Alles met behulp van de VP en de aangestelde managers dus als je het goed doet kun je veel delegeren :P

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32

franssie

Save the albatross

misschien wel een idee om de collection rates etc weer op standaard te zetten zodat de oude van dagen nog wat verdienen zolang er geen contracten zijn? zodra er weer wat activiteit en vertrouwen komt gaat eea wel weer rollen (pun intended).
Want nog geen 3 weken down op ruim een half jaar WET is voor een gratis spel toch niet het ergste wat er kan gebeuren? We zijn allemaal teleurgesteld maar als we weer eens rustig eea proberen, accepteren dat we niet bovenop de contracten zitten (eerst weer eentje in EU en USA proberen en klein dan) om te zien wie er weer rijdt ... is toch een mooi bedrijf geworden en het zou jammer zijn als als die moeite uit teleurstelling teniet gedaan zou worden. Ook voor een volgende CEO is het leuker om eea over te nemen als er nog 'iets' van beweging in zit.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
franssie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:50:
misschien wel een idee om de collection rates etc weer op standaard te zetten zodat de oude van dagen nog wat verdienen zolang er geen contracten zijn? zodra er weer wat activiteit en vertrouwen komt gaat eea wel weer rollen (pun intended).
Want nog geen 3 weken down op ruim een half jaar WET is voor een gratis spel toch niet het ergste wat er kan gebeuren? We zijn allemaal teleurgesteld maar als we weer eens rustig eea proberen, accepteren dat we niet bovenop de contracten zitten (eerst weer eentje in EU en USA proberen en klein dan) om te zien wie er weer rijdt ... is toch een mooi bedrijf geworden en het zou jammer zijn als als die moeite uit teleurstelling teniet gedaan zou worden. Ook voor een volgende CEO is het leuker om eea over te nemen als er nog 'iets' van beweging in zit.
Als je de collection rate op standaard terug wilt hebben dan kan dat natuurlijk. Het is altijd vrijwillig geweest :)

Drie weken downtime valt op zich wel mee inderdaad. Vergeleken met de andere companies zullen we relatief weinig verlies door contracten hebben omdat we alleen 1 voor ons doen klein contract (127 loads) hadden wat we niet gaan halen. Er is nog genoeg uit te halen voor een volgende CEO, maar dan moet er wel iemand opstaan anders moet ik er op het Trukz forum mee gaan leuren ;) Het enige probleem uit de downtime is dat we minder drivers zullen hebben, hoe veel minder dat moet nog blijken maar dat is eventueel op te lossen door WET weer op een continent te concentreren of door met kleine contracten te werken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben bang dat als ik CEO word, de companie voor een tijdje slecht loopt, dus ik waag me er niet aan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ik ben wel voor een paar kleine visjes contracten en dan kijken wie er bijt rijdt :+

evwb de rates, zet mij maar weer even op standaard dan rij ik wat rond tot ik contracten zie verschijnen en dan kan ik weer naar 50%. Overleven van de Maatschappij is denk ik nu even belangrijker dan de top-10 dus als de company even een paar weken wat minder verdiend moet dat overkoombaar zijn.

edit als ik morgen even tijd heb ga ik contracten uitzoeken. Als er maar 2 of 3 rijden dan is dat maar zo, jammer dan maar tenminste geprobeerd.

[ Voor 75% gewijzigd door franssie op 16-04-2010 23:30 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Ik wil best nog rijden, was net een beetje op gang aan het komen toen dit allemaal gebeurde dus dat is een beetje jammer maar ach :) Er is wel meer dan genoeg te vervoeren per truck nu met die aswolk natuurlijk :+

CEO heb ik alleen echt geen tijd voor.. lijkt me ook beter dat iemand dat doet die het spel al wat langer kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

net truck geparkeerd met 14FP, zonder boetes (naja wel voor te laat) en die truck blijft voorlopig nog staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het zal wel meer als 2 of 3 zijn en er kunnen weer nieuwe leden geworven worden. Maar dat is dan een van de dingen die ik eigenlijk niet meer wilde doen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn truck staat nu ook geparkeerd (in Brussel), wachtend op een contract. Ik hoop dat ik het weer gewend ben volgende week dat ik elke dag moet kijken naar Trukz, anders vergeet ik het weer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

jammer dat het nooit van een trukz meeting gekomen is (of ik heb er eentje gemist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 07:06
Ik rijd ook gewoon nog hoor, ik vind het een erg leuk spel, en ik zou het jammer vinden als we er ineens mee stopten, alleen omdat we 3 weken niet hebben kunnen spelen. Dat klinkt mij toch een beetje als boycotten in de oren... :S

Ik heb nu trouwens wel de Scania R620 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
TheMasterofDome schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:58:
Ik rijd ook gewoon nog hoor, ik vind het een erg leuk spel, en ik zou het jammer vinden als we er ineens mee stopten, alleen omdat we 3 weken niet hebben kunnen spelen. Dat klinkt mij toch een beetje als boycotten in de oren... :S
Ik ben gister geretired omdat ik er geen zin in had om weer terug te knokken naar de efficiency die ik had. Ranking binnen het bedrijf interesseert me niet zo en voor de rest is trukz boven de 25 DR al zo ongeveer uitzichtloos. Als er een andere vergelijkbare game zich aandient dan ben ik wel bereid weer te gaan spelen, maar trukz is voor mij niet meer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Of mensen wel of niet stoppen kunnen ze natuurlijk zelf bepalen. Daar kunnen genoeg redenen voor zijn die anders zijn als boycotten. Ik ben ook wel teleurgesteld in hoe Jolt met hun spellen om gaat, maar ik blijf het wel spelen. Alleen wel wat minder actief, en dat komt niet alleen door die storing.

Er is in ieder geval al een iemand die CEO wil worden. Het is alleen geen Tweaker dus ik wacht het nog heel even af. Als een nieuw gemotiveerd iemand het wil doen kan dat ook natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 17-04-2010 13:05 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-06 11:00
Ok, ik heb de knoop door gehakt. Ik stop met Trukz. Nadat het plat kwam te liggen en later weer online kwam, merkte ik dat ik niet enthousiast er mee verder ging. Geen zin om telkens in te loggen en het idee "waarom doe ik het nog".

Dus tijd om uit te stappen.

Heren, bedankt voor de lol die we hebben gehad en suc6 met WET.

greetz,
Claws

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30
Hoeveel actieve USA drivers hebben we nog? Het lijkt wel of ik de enige ben die met het huidige contract in de weer is.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ik ga m'n driver ook retiren.. Reed trouwens op de USA de laatste paar weken.

Lijkt me handig dat WET terug gaat naar z'n roots in europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik weet niet wat er met WET gaat gebeuren. Als ik morgen nog niks gehoord of iemand de rol van CEO wil overnemen dan gaat het woensdag naar Dusten12, want dat is de enige persoon die gereageerd heeft interesse te hebben. Wat er daarna gebeurd daar heb ik dan geen invloed meer op :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 09:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik was eigenlijk ook al een tijdje gestopt..... Ik vond het in het begin wel leuk, maar de lol was er toch wel snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik denk dat ik na het finishen van het laatste USA contract maar weer naar de EU vlieg. Na de storing rijden er bijna geen drivers meer in USA volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Ik reed USA, maar ben vanmorgen ook met pensioen gegaan.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dusten12 is de nieuwe CEO, hij leek wel gemotiveerd en was sowieso de enige kandidaad ;)

Ik heb Frank hiervoor moeten verplaatsen naar HR omdat de company naar de VP gaat. Frank kan zelf als HR zijn functie veranderen naar VP als hij dat wil ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

feli Dusten! & dank Marzman!
edit:// lol - belijk net z'n profiel, hi. hoop dat ie zich nog voorsteld aan de bumch ;)
is geen kritiek, want dan had ik het gedaan/moeten doen.
Het spel is toch al wat verneukt nu, wat maakt het uit ... ik zie z'n communicatie bulletin wel :P

[ Voor 129% gewijzigd door franssie op 20-04-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
franssie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:13:
feli Dusten! & dank Marzman!
edit:// lol - belijk net z'n profiel, hi. hoop dat ie zich nog voorsteld aan de bumch ;)
is geen kritiek, want dan had ik het gedaan/moeten doen.
Het spel is toch al wat verneukt nu, wat maakt het uit ... ik zie z'n communicatie bulletin wel :P
I know ;)

Maar hij is op zich wel fanatiek. Heeft al eerder een company gemaakt en hij liet drie websites zien over trucks om te laten zien wat hij kon. En hij was de enige kandidaat ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

en z'n bulletin van net was ook wel charmant. het is denk ik wel goed zo. geniet van je rust en vrije tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik blijf nog wel ff hangen bij WET. Oh nee, bij FT... Zal wel ff wennen worden.
Ben benieuwd hoeveel drivers we nog over hebben zodra er geschoond gaat worden, zijn er maar een stuk of 60 die de afgelopen 2 dagen wat gedaan hebben.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 15:31
Ik geef hem nog een dag om bij te draaien. Anders vertrek ik. Ik houd niet zo van eenmansacties.

Ik had interesse getoond, maar heb toch besloten het niet te doen omdat ik me afvraag of ik er wel de tijd in wil stoppen om er iets leuks van te maken.

Wat ik ga doen als ik WET (ja, nog steeds voor mij) verlaat? Geen idee. Misschien stoppen, misschien een andere company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ik heb 'm al gemaild maar ik denk dat ik morgen ook voor een ander ga rijden. de toon staat me nogal tegen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Komt inderdaad nogal dwingend over. Registreren op een andere website zie ik sowieso niet zitten.
Nu ik er wat meer over nadenk. Ik rijd mijn huidige rit af (Fort Calhoun-Phoenix) om mijn truck zo leeg mogelijk te krijgen en dan ga ik ook iets anders zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 13:27
heb hem ook gemaild... company name zomaar aanpassen en verplichten om op één of andere fishy website zonder meerwaarde te registreren.

I don't think so. Die gast helpt zo effe heel WET om zeep na 5 minuten CEO te zijn?
We hadden er beter een democratie van gemaakt :)

[ Voor 0% gewijzigd door crowke op 21-04-2010 09:11 . Reden: typo ]

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-06 09:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Dat bulletin is voor mij de reden om ermee te kappen. De toon staat me niet aan, de company heeft ineens een andere naam, en ik speelde het voornamelijk als Tweaker. Niet voor Trukz of een ander z'n ego.

Ik maak mijn route af en dan meld ik me af uit de company (en waarschijnlijk ook uit Trukz).

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

I ben er wel klaar mee. Het was leuk zolang het duurde. Na de fck-up van Jolt, nu een CEO die vind dat je *moet* registreren op een externe website..... no thanks.
Deze truckdriver zet zijn wagen aan de kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Ik vind het op zich wel goed dat hij actief alles op gang probeert te trekken, en dat zal wel nodig zijn na de break waarin veel mensen hebben ingezien dat de lol er toch wat af is.

Het feit dat de company name zomaar is veranderd, vind ik dan wel weer een slechte keus. Omdat dit is gebeurd zonder overleg. Ik weet niet of hij ook een tweaker is, maar veel tweakers zullen er nu mee ophouden.

Ikzelf heb nog 2 dagen gereden maar toen merkte ik ook dat het mij niet meer aansprak. Mijn wagen staat dus ook ergens geparkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 15:00
Zowiezo, ben ik het ook niet eens met de nieuwe CEO. Niet na zolang democratisch gespeeld te hebben, ineens zo'n eigenheimer.

Na de downtime zijn we al met een stuk minder, ik denk persoonlijk dat we eerst weer eens op Europa moeten focussen om ons bedrijf weer op de rit te zetten, dan dingen doen (volgens een CEO) waar ik niet achter sta.

Ik ben dan ook bereid even af te wachten hoe onze rookie CEO (pas 30 dagen op Trukz) dit gaat oplossen, en anders wil ik ook mijn spare tijd tijdens het werk wel opofferen om met een paar DIE-HARD WET'ers een nieuwe company op te zetten. Helaas gaan we dan weer terug naar 0, gezien we nu in de top20 staan, maar alles liever dan dit, mijn motivatie staat momenteel op een heel laag pitje.

Maar de kracht van Tweakers moet zich dan maar laten gelden om binnen een paar maanden weer lekker de stijgen in ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 21:56
Ik heb hem ook een reactie gestuurd op z'n berichtje. Ik heb meer dingen te doen dan een spelletje te spelen..
Hij kan wel vergeten dat ik op mij ga registreren op die website, ik vind het wel leuk om af en toe wat te klikken bij zo'n spelletje maar het moet geen verplichting gaan worden.

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 21-04-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
Gaan we met alle Tweakers op naar een nieuwe company of stoppen de meesten zoals hier te lezen is?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:58
26779 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:22:
I ben er wel klaar mee. Het was leuk zolang het duurde. Na de fck-up van Jolt, nu een CEO die vind dat je *moet* registreren op een externe website..... no thanks.
Deze truckdriver zet zijn wagen aan de kant...
Vooral dat registren op een externe website, wat een idioot. ook gelijk de naam veranderen. Ik ga niet meteen mijn driver retiren, maar dit gaat hem niet worden.
Salv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
Gaan we met alle Tweakers op naar een nieuwe company of stoppen de meesten zoals hier te lezen is?
Ik wil wel door, maar niet in de huidige omstandigheden.
rdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:34:
Ik ben dan ook bereid even af te wachten hoe onze rookie CEO (pas 30 dagen op Trukz) dit gaat oplossen, en anders wil ik ook mijn spare tijd tijdens het werk wel opofferen om met een paar DIE-HARD WET'ers een nieuwe company op te zetten. Helaas gaan we dan weer terug naar 0, gezien we nu in de top20 staan, maar alles liever dan dit, mijn motivatie staat momenteel op een heel laag pitje.

Maar de kracht van Tweakers moet zich dan maar laten gelden om binnen een paar maanden weer lekker de stijgen in ranking.
Mijn zegen heb je. Good ol' West European Trucking

[ Voor 52% gewijzigd door Cardinal op 21-04-2010 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

rdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:34:
Helaas gaan we dan weer terug naar 0, gezien we nu in de top20 staan, maar alles liever dan dit, mijn motivatie staat momenteel op een heel laag pitje.
Ik vraag me alleen wel af hoelang deze company nog in de top-20 blijft staan. Als er zoveel Tweakers wegrennen, is het natuurlijk ook een keer met die notering gebeurd.

Ik weet alleen niet hoe het zit met andere companies. Zijn er companies die net zo relaxed zijn als WET, of is de huidige instelling van Dusten meer representatief? Ik herken dit soort jeuk-management van andere online spellen, en het staat garant voor een korte opleving waarna de boel gewoonlijk doodbloedt.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Salv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
Ik wil best een nieuwe company joinen, zolang dat in de stijl van WET is. Als het zeker is dat zoiets er komt, houd ik mijn driver nog wel even aan.

-edit: Ik wil 'm ook wel oprichten. Weet alleen niet hoe dat moet (en of ik dat kan met 73 DR)

[ Voor 12% gewijzigd door Arjan A op 21-04-2010 09:47 ]

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Hij is geen Tweaker. De enige tweaker die een beetje interesse toonde tot gisteren was The Turtle. Toen die bedankte heb ik het aan Dusten gegeven. Hij weet niet dat de naam democratisch gekozen was denk ik (had hij wel kunnen zien in de google group trouwens). Hij is verder wel actief wat denk ik wel goed is. Misschien dat hij de naam wel terug wil veranderen, dat ligt er een beetje aan hoe groot zijn ego is ;)

Ik kijk het nog wel even aan, als iemand een nieuwe company wil beginnen wil ik daar ook wel aan mee doen. Alleen niet meer als CEO omdat ik me dan toch verantwoordelijk voel als ik geen tijd of zin heb voor contracten of nieuwe leden te lang uitblijven en daar wilde ik juist minder tijd in steken :) Ik kan je dan ook wel toevoegen aan de startpost dan kan het gedeelte over WET aangepast worden (of niet :p )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Ik loop al wat langer met het idee rond om zelf een company op te richten. Misschien is het nu wel een goed moment om dat te doen. Het registreren op een andere website begin ik in ieder geval niet aan.

Ik wacht nog even af, maar als ik het goed begrijp dan wordt iedereen die zich niet aanmeldt op zijn forum uit de company gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

Coach4All

I'm a Coach 4 All

spacemouse schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:12:
Ik loop al wat langer met het idee rond om zelf een company op te richten. Misschien is het nu wel een goed moment om dat te doen. Het registreren op een andere website begin ik in ieder geval niet aan.

Ik wacht nog even af, maar als ik het goed begrijp dan wordt iedereen die zich niet aanmeldt op zijn forum uit de company gezet.
Dan is het zaak op tijd een "alternatief" te hebben.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ach je hoeft alleen maar te spammen op de CB dat is voor de actieve al wel voldoende denk ik. Ik weet niet wat afwachten nog verder doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Met iedereen hierboven ^^

Marzman, bedankt voor je inzet! Jij hebt de company erg goed geleid en met een slimme aanpak zo groot gemaakt. Jammer dat zomaar ineens de nieuwe CEO de naam gaat veranderen, mensen die meer dan 10 dagen inactief zijn wil verwijderen (wtf? Moet ik dan op vakantie ook regelmatig een route rijden :?), en een compleet andere website gaat pushen (ook geen zin/tijd om *nog* een andere website bij te houden) ZONDER de rest te raadplegen.

Ik ga in ieder geval uit voorheen WET. Een evt. nieuwe GoT-company zal ik zeker joinen, maar niet in het management (vanwege tijd :) )

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ook een leuke naam natuurlijk, Gathering of Truckers!
Ik zal ook volgen als er een opvolger voor WET opgericht wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
nickvanozzie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
Dito. Ben toch vooral gaan spelen om/via tweakers. Wil er best af en toe wat tijd aan besteden, maar het blijft voor mij een spelletje voor 'erbij'. Af en toe een bulletin schrijven vond ik wel leuk, maar ik heb geen zin om tijd te gaan stoppen in wéér een nieuwe website etc. Zoals ik al aan marzman schreef stop ik die tijd dan liever in hattrick.

Trouwens, dank aan marzman is zeker aan de orde. Gaan we zijn truck nog verbouwen bij wijze van feestje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 18-06 20:13
Ik heb het allemaal net niet meegemaakt, net 2 dagen voor de crash aangemeld op Trukz en 10 minuten voordat de site plat ging werd mijn aanvraag om WET te joinen goedgekeurd door Marzman. Ik heb WET gejoined vanwege de Tweakers community. Zo zag ik voorstellen voor een nieuwe naam enz. Democratisch zoals het hoort. Nu met deze eenmansactie heb ook ik er weinig zin meer in. Wanneer er een nieuwe 'GoT' community wordt opgezet, ben ik er bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nickvanozzie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
Mwah, de company mag van mij meer bestaan dan alleen tweakers. WET was daarom ook uitstekend en heeft ook meer potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Cardinal schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:30:
[...]

Mwah, de company mag van mij meer bestaan dan alleen tweakers. WET was daarom ook uitstekend en heeft ook meer potentie.
Tuurlijk mag WET uit meer bestaan dan tweakers, maar het grootste gedeelte zijn nu tweakers, en daar waren (zijn) we trots op. En hoe groter hoe beter. daar gaat het nu eenmaal om.

Maar nu is in 1 klap deze hele gedachte om zeep, door onze nieuwe CEO, die vandaag nog niet online is geweest, want heb verder nog geen berichten gezien... voor als nieuwe CEO moet je naar mijn mening veel aanwezig zijn, en daar merk ik nog niet zo heel veel van.

Gewoon wat avond uurtjes werk gaat niet in mijn ogen als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
rdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:52:
[...]
Gewoon wat avond uurtjes werk gaat niet in mijn ogen als CEO.
Psies. Was voor mij de doorslaggevende reden om niet CEO te worden.

Trouwens wel belangrijk om diegenen die nog op trukz zitten in ieder geval voor het spel te behouden, zodat we ze eventueel - indien nodig - mee kunnen nemen naar GoTruckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97551

Richt please een nieuwe company op ofzo~!!! Mijn wiet smaakt niet meer zo lekker in die one man clan.
grapje marzman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik zag je message op de CB, maar ik vind het meer een statement als mensen vertrekken dan te blijven en te lijmen. Anyway, met deze CEO gaat het hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Dan nog ff een opmerking over onze CEO:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
Driver ID:  
Dusten12  [Make a Trukz Donation For This Driver] [Not Currently In Route]  

Created:    3/17/2010 5:53:53 PM (35 Days Old)
Last Activity:  4/19/2010 4:28:08 PM (2 Days Inactive)
Achievements
(Australia):    
Achievements
(Europe):   
Achievements
(North America):    
Company:    Freedom Transportation Ltd
Joined Company:     3/21/2010 4:30:16 PM (31 Days of Seniority)
Member Title:   CEO
Member Wage:    0%
Rating:     0.97
Driver Rank:    Ranked #4,214 of 7,475 drivers.
Efficiency:     0.028
Current City:   El Paso - Texas - USA
Fatigue Points:     0 - Rested and ready to go.
Money:  $-149.22 (Pocket)
$6,002.23 (Bank)
--------------
$5,853.01 (Total)
Driver Odometer:    10,386 Miles Logged
Tons Hauled:    203 Tons

in 35 dagen ongeveer 5 ritjes gedaan.... en al 2 dagen inactive??? nog geen achievements???

Sorry om te huilen gewoon..

Indien nog geen reactie morgen, wil ik voorstellen om het zinkende schip te redden door:

1 - Dusten12 vriendelijk doch dringend te verzoeken zijn CEO status nog even in de ijskast te zetten, en eerst de spirit van WET te leren.
2 - met de DIE-hards Gathering of Truckers op te zetten en Freedom Transportation snel in te halen.

edit:

OK Trukz is een tijdje inactief geweest natuurlijk, maar niet zo lang dat deze stats zo laag hoeven te zijn

[ Voor 4% gewijzigd door rdfeij op 21-04-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Als jullie besluiten om weer een 'WET' (what's in a name.. ;) ) op te richten, laat maar weten. Dan begin ik wel opnieuw. Het is toch de eerste 25DR die het spel het interessantst maakt... daarna is het utizitten en dagelijks je klikjes doen.
(Heb dus mijn account vanmorgen retired vanwege de laatste ontwikklingen.)

[ Voor 13% gewijzigd door 26779 op 21-04-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik denk dat als ik 100DR haal - of eerder - mijn driver reset, de eerste 25 DR is inderdaad het leukst.

edit:// echetr zal ik die niet gelijk bij een nieuw bedrijf doen - beetje cash voor terminals en discounts is wel handig misschien.

[ Voor 39% gewijzigd door franssie op 21-04-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
franssie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:13:
Ik denk dat als ik 100DR haal - of eerder - mijn driver reset, de eerste 25 DR is inderdaad het leukst.
Mmmm... boeiende optie. Overstappen op WET II - GoTruckers (dan is DRY trouwens ook wel een leuke afkorting, hihi) en gelijk mijn driver resetten. Als je eenmaal op de nieuwste truck zit is het klikklikklik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Zo he, Ik had mijn driver nog niet in de vuilnisbak gegooid, dus de kans gehad om de bulletins ed te lezen.

Ik had eerst nog even zoiets van, wellicht toch nog doorgaan, maar als het op de deze manier moet ( registreren op een andere site, active blijven anders eruit) dan ga ik toch mijn heil ergens anders zoeken.

Als er een nieuwe company op gestart wordt en jullie hebben een 50+ dr trucker nodig, geef maar een gil.

Ik ga zo eerst die Dusten-meneer een berichtje sturen dat ik dat allemaal niet ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De nieuwe CEO staat me ook niet aan, waarom maakt hij iedereen verplicht om op zijn site te registreren, ik blijf wel nog rijden, maar zal me niet registeren op die amateur-site. Ik weet wel dat hij me zal buiten gooien, maar het boeit me toch niet meer zoveel. Over die nieuwe company, ik wil best eens in het weekend klaar staan om nieuwe contracten te zoeken of dergelijke. Maar ik denk dat je maar één CEO kunt aanstellen? :P

De naam moet sowieso iets te maken hebben met Tweakers, omdat het company gemaakt word door en voor deze community. GoT (Gathering Of Truckers) klinkt nog vet en dus heeft deze naam mijn stem.

WeT is vanaf vandaag dood verklaard (en dat bewijst onze nieuwe CEO en de nieuwe naam). En nog iets, misschien kunnen we de URL van de nieuwe company naar hier verwijsen ? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 21-04-2010 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:00
Ik heb ook ontslag genomen bij WET. Ik zat al te twijfelen of ik door zou gaan, maar nu met die nieuwe CEO en z'n ego is het helemaal mooi geweest. De truck is verkocht en ik ga nog wel eventjes rentenieren in trukz, afwachtend op nieuwe ontwikkelingen??

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Anoniem: 338139 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:13:
De naam moet sowieso iets te maken hebben met Tweakers, omdat het company gemaakt word door en voor deze community. GoT (Gathering Of Truckers) klinkt nog vet en dus heeft deze naam mijn stem.
GoT Expedition? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 18-06 20:13
Dusten heeft inmiddels gereageerd:
I think I have let most of you down with my company update. But I have changed what I done I put the company name back Yeah. And you DONT need to register on the website we will get a new one that you dont need to register on. As for being active you dont need to be active every day just every week or so. I apologize to all of you! If you have any suggestions or anything else you think I am doing wrong please mesage me. Thank you very much, And I really am sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ik kreeg ook al een mailtje - ik denk niet dat hij zich bewust was dat er zo'n community achter dit bedrijf zat ;)
Kwam wel aardiger over nu :P

[ Voor 11% gewijzigd door franssie op 21-04-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 13:27
Ik ben zelf nog niet zo lang driver (ongeveer evenlang als de nieuwe veelbesproken CEO) en heb dus niet veel recht van spreken. Ik heb me een maand geleden ingeschreven omdat er zo'n GoT-community achter zat, wat het toch steeds veel minder anoniem maakt.

Of Dunsten nu al dan niet de naam WET behoudt, ik vind het echt jammer dat de link met GoT verdwijnt en stop nog liever dan te gaan rijden voor een "onbekende"...

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Ik had ook al een mail terug, volgens mij is hij zich kapot geschrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Ik twijfel nu heel erg. Aan de ene kant ben ik blij dat hij het licht ziet. Aan de andere kant heb ik geen zin dit soort akkefietjes nog vaker mee te maken, en ik vrees dat dat wel gaat gebeuren. Ook ben ik verrast en gemotiveert door de stemmen hier die een nieuwe company willen. Tenslotte trekt me het overnieuw beginnen wel, zowel als driver als ook als company. Dat geeft ook wat tijd om te groeien (en voor Jolt om de contracts weer goed werkend te krijgen). Ben dus wel een voorstander om toch als GoT opnieuw te beginnen. Iemand die de company wil oprichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Ik ga in ieder geval even toeren bij de 'concurrentie'. WET was/is great, in ik join zeker weer asl het gebaseerd is op de GoT (Niet allen tweakers maar wel graag een flink aantal).

Ik ga nu de tijd misbruiken om snel nog wat achievements te halen. When the time is ready...I'll be there again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
theturtle schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:59:
Ik twijfel nu heel erg. Aan de ene kant ben ik blij dat hij het licht ziet. Aan de andere kant heb ik geen zin dit soort akkefietjes nog vaker mee te maken, en ik vrees dat dat wel gaat gebeuren. Ook ben ik verrast en gemotiveert door de stemmen hier die een nieuwe company willen. Tenslotte trekt me het overnieuw beginnen wel, zowel als driver als ook als company. Dat geeft ook wat tijd om te groeien (en voor Jolt om de contracts weer goed werkend te krijgen). Ben dus wel een voorstander om toch als GoT opnieuw te beginnen. Iemand die de company wil oprichten?
Is meer de vraag wie er CEO wil zijn he? Daar is dit allemaal mee begonnen. Marzman ( en hij heeft groot gelijk) had er geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

The power of the collective!

[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 21-04-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dat er eigenlijk een mogelijkheid moet komen op Truks dat er meerdere CEO's kunnen worden aangesteld (of een heel bestuur die elkaar kunnen aanvullen). Als er bijvoorbeeld iemand geen zin heeft/geen tijd of een andere reden, dan kan iemands het tijdelijk doen, zodat we ons leven nog behouden (:P) en dat de company niet strand op een nare CEO zoals Dustin.

Ik kan eigenlijk elke avond en sommige tijdstippen in het weekend CEO zijn, maar vanaf mei (en dat is bij de meeste zo) ben ik minder op de computer en zit ik meer buiten en dan heb ik dan weer geen tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Anoniem: 338139 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:13:
Ik vind dat er eigenlijk een mogelijkheid moet komen op Truks dat er meerdere CEO's kunnen worden aangesteld (of een heel bestuur die elkaar kunnen aanvullen). Als er bijvoorbeeld iemand geen zin heeft/geen tijd of een andere reden, dan kan iemands het tijdelijk doen, zodat we ons leven nog behouden (:P) en dat de company niet strand op een nare CEO zoals Dustin.

Ik kan eigenlijk elke avond en sommige tijdstippen in het weekend CEO zijn, maar vanaf mei (en dat is bij de meeste zo) ben ik minder op de computer en zit ik meer buiten en dan heb ik dan weer geen tijd. :P
Ik kan en wil best CEO zijn, gezien de animo hier. Een democratisch geleid GoTruckers met participerende members zie ik wel zitten. Als FightforMore of supermouse vice-CEO willen zijn, en er zijn mensen die andere taken (contracts, communicatie) op zich willen nemen, zou ik zeggen: go!

Er is alleen één klein probleempje... heb mijn driver al gereset en dus niet voldoende cash om een nieuwe company op te richten 8)7 . Dat zou dus iemand anders even moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 07:39
Er is alleen één klein probleempje... heb mijn driver al gereset en dus niet voldoende cash om een nieuwe company op te richten 8)7 . Dat zou dus iemand anders even moeten doen.
Ik heb denk ik wel genoeg cash. En als er genoeg animo is wil ik graag meehelpen aan GoTruckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Update: GoTruckers is aangemaakt. Wees welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
apart.. bij WET konden we geen CEO krijgen.. en nu lukt het ineens wel?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Van dedicated reader toch ook maar even naar reageerder...

Zonde dat WET zo strandt. Is er niet een mogelijkheid dat we Dustin bewegen de functie neer te leggen en dat theturtle (?) de job als CEO overneemt? Dan kunnen we de moeite die we hebben gestoken in het opbouwen van een top 12 company behouden.

Zou toch zonde zijn om al die effort in 1 keer overboord te gooien en een nieuwe company te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ralph075 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:49:

Zonde dat WET zo strandt. Is er niet een mogelijkheid dat we Dustin bewegen de functie neer te leggen en dat theturtle (?) de job als CEO overneemt? Dan kunnen we de moeite die we hebben gestoken in het opbouwen van een top 12 company behouden.

Zou toch zonde zijn om al die effort in 1 keer overboord te gooien en een nieuwe company te beginnen.
Ben ik het mee eens.

Er kon eerder niemand gevonden worden van de Tweakers die CEO wilde worden en nu een onbekende CEO is wordt er gelijk een nieuwe company gestart door een Tweaker?!
Waarom wordt die Tweaker dan niet CEO van WET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Eensch; Mocht TheTurtle CEO van Wet kunnen/willen worden, dan lijkt me dat een prima plan. In dat geval wordt GoTruckers de kortst-bestaande company uit de geschiedenis van Truks. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zojuist de vriendelijke dusten een PM gestuurd met het dringende advies om zijn functie af te staan, aangezien het voor hem (gezien zijn rookie status) te vroeg is om zo grote company met een zo hechte en sterke gemeenschap te leiden.

Geheel in vriendelijke toon verstuurd. Ben benieuwd wat zijn reactie is en of hij het ook inziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:58:
Eensch; Mocht TheTurtle CEO van Wet kunnen/willen worden, dan lijkt me dat een prima plan. In dat geval wordt GoTruckers de kortst-bestaande company uit de geschiedenis van Truks. lol.
Maarruh.... een company... GoT ruckers ???

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
GoT ruckers ???
Tjah. Geen WET en wel ehm...... zin om te spelen. _O- :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A

Arjan A

Cenosillicafoob

Waarom niet WOT (World of Trucking), zoals T.net vroeger heette?

Ik heb dusten net een in-game message gestuurd (hij vroeg of ik nog niet weg wilde gaan) dat ik alleen blijf als hij aftreedt. Niet omdat ik persoonlijk iets tegen hem heb, maar omdat hij naar mijn idee niet in de structuur past zoals we die bij WET hadden. En dan kan-ie zich wel aanpassen, maar dat gaat dan toch geforceerd (plus dat-ie nu een historie heeft die niet voor hem pleit) en is voor mij de lol er sowieso af.

Canon EOS | DJI M2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Tankiej schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:54:
[...]
Ben ik het mee eens.

Er kon eerder niemand gevonden worden van de Tweakers die CEO wilde worden en nu een onbekende CEO is wordt er gelijk een nieuwe company gestart door een Tweaker?!
Waarom wordt die Tweaker dan niet CEO van WET?
Dat kan ik wel uitleggen. Ik had aan marzman aangegeven wellicht wel CEO te willen worden maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Waarom? Omdat ik de motivatie niet kon/kan opbrengen om op dezelfde voet door te gaan en tijd te stoppen in WET. Laten we wel wezen: na 25DR en met de positie van WET nu is het toch vooral lange termijn-werk om WET in de top-10 te krijgen. En met het support-niveau van Jolt is het voor mij maar de vraag of zo'n lange-termijn-investering in tijd wel loont. Daarom dus geen CEO van WET, ook nu niet.

GoTruckers wel dan? Ja, want de motivatie zit daar veel meer op de korte termijn al. Een nieuwe company te zien groeien, weer naar de 25DR met een geresette driver, en ondertussen afwachten of Jolt trukz een beetje blijft supporten geeft genoeg motivatie om er weer een maandje of anderhalf, twee tegenaan te gaan. Tegen die tijd kun je ook weer naar de wat langere termijn kijken en blijft die motivatie er dus wellicht wel. Of trukz is helemaal uit de lucht, maar dan heb ik in ieder geval nog een paar leuke weken gehad ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:19:
[...]

Tjah. Geen WET en wel ehm...... zin om te spelen. _O- :')
Naam van de company is - mocht ik dan CEO worden - altijd een onderwerp van democratische discussie, net als in WET vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Met een beetje goede wil moet het toch lukken om Dusten te laten afzien van zijn functie. En anders lijkt het er sterk op dat hij met een leeglopende company achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Hmz. @TheTurtle;
Je moet ff wat rondjes rijden.
You have received an error trying to view a page. Here is the detailed error code: Your company Vice President must have logged at least 10,000 driver miles before they are eligible for the Vice President position for this company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theturtle
Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:33:
Hmz. @TheTurtle;
Je moet ff wat rondjes rijden.
[...]
Tuurlijk. ''Your truck had a mechanical failure and needs repair immediately". Working on it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Jammer dat er niet eerder mensen opstonden ;) De positie van VP is trouwens nog vrij, ik denk dat je daar ook nog veel invloed hebt zeker als Got achter je staat. Kijk maar op de CB voor een voorbeeld :p

Ook kan je werken met hr-managers die zichzelf een functie kunnen geven en door de VP en CEO gereset kunnen worden naar hr-manager. Hr-managers kunnen dus ook alles. Alleen Dusten moet het er nu mee eens zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik zou het wel willen maar ik heb er gewoon echt te weinig tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-06 15:17
ralph075 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:49:

Hier ben k het helemaal mee eens. We hebben toch niet met zn allen zo hard geknokt om het hele zooitje door drie berichtjes van zo'n knakker te laten verknallen.
Ik las even verderop een berichtje van jou Ralph dat je Dusten een Pm had gestuurd. Heb je inmiddels antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ja, musefan. De reactie was als volgt:

I would give the company up. But my actions were trying to do the best for the company. I didnt think drivers would get so mad :(

Thanks, CEO Dusten

Het feit dat hij spreekt over "would" geeft volgens mij aan dat ie dat enkel doet als er daadwerkelijk een leegloop plaats vindt. Maar dat is slechts interpretatie mijnerzijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ik denk dat je interpretatie niet klopt ;) hij zegt dat ie niet verwacht had dat de rijders zo kwaad zouden worden - ik denk dat ie het wel OK bedoeld allemaal en ik blijf ook nog even voor WET rijden, hij heeft op de kritiekpunten gereageerd door [a] de naam weer terug te zetten en [b] de website te laten varen (ik vermoed dat ie het gewoon leuk vind om zoiets te bouwen). Laten we hem even de voordeel van de twijfel geven?
edit: hij heeft natuurlijk niets aan een leeg bedrijf maar dat hadden wij ook van te voren kunnen bedenken. Al schrok ik ook van zijn lage DR en negatieve cash positie ...

[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 22-04-2010 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vooralsnog ben ik ook nog niet weg, iedereen verdient een kans. Gezien de berichten van de afgelopen dag(en) kreeg ik meer en meer het gevoel dat het gros van de tweakers de company verliet of gaat verlaten. De helft om trukz te verlaten, de helft om een nieuwe company te starten.
Dat vond ik zonde en zou dan toch het liefst WET behouden (gezien de effort die erin zit). En als dat niet lukt, dan vind ik een GoT-company wel leuker dan een willekeurige andere en zou ik uiteindelijk mee overstappen met de grootste massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

nvmd - was in de terminal 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door franssie op 22-04-2010 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356453

I have made a big mistake and I am really really sorry. I just thought that I would be improving the company with active drivers and a new website (That I worked on for about a week). But I guess you all dont want that. Also all those hate messages from in-game PM'S, CB, this forum etc they really do hurt my feelings I am only human and its just really sad how people call me down. I just wanted to improve the company. I go to bed every night now thinking about how many people are going to quite the company tomorrow and how many are going to say I am a bad person.

Please everybody should get a second chance right? Let me have that second chance. I am a really nice person just trying to do the best I can.

*Also I have changed the company name back, and you -DONT- have to register on the website.

Thanks, CEO Dusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
LOL, ik heb hem naar deze site geluld, in de veronderstelling dat ie NL was / sprak.... foutje...

Maar dan nog, op een hoop kritiek je veranderingen ongedaan maken is leuk, nog steeds spreekt hij me niet aan. (het enige wat me aanspreekt is inactieve leden verwijderen, maar dan wel na lange tijd inactiviteit, niet als je eens een weekje een social life hebt dat je uit WET gegooid bent.)

Ik heb hem ook een PM gestuurd met de vraag om (tijdelijk) een stapje terug te doen.
Zijn antwoord was ontwijkend, en "ik heb alles toch teruggezet dus hoef ik niet weg".

Hij snapt helemaal niet dat het dieper zit dan wat wijzigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik heb hem deze ochtend ook een berichtje gestuurd met de opmerking dat het misschien beter is om te beginnen met wat ervaring op te doen in het spel en nog wat andere dingetjes. helaas nog geen reactie op gehad.
Hadden jullie deze al gezien. HAHAHAHAHAH... Boinq............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 22:19
Ik ben een stille rijder, echter vind het toch even nodig om mijn mening hier te geven, niet zo zeer in verdediging van Dusten, meer als oproep om toch nog even de rust te bewaren.

Marzman heeft al een aardige tijd aangegeven dat hij een nieuwe CEO zoekt, 2 mensen hebben daar op gereageerd. Nummer 1 trok zich terug, nummer 2 is het geworden.
Dan kan Marzman niet anders dan aan gebrek aan beter het aan nummer 2 geven.
En nu doet deze nieuwe CEO wat mindere slimme acties en is er gelijk muiterij.
Er wordt al een nieuw bedrijf opgericht, prima leef je uit, met een CEO die zich niet had gemeld als potentiële CEO voor WET. Had je aangemeld voor WET CEO had je hem waarschijnlijk gehad en gelijk een top 15 bedrijf gehad.

Ik blijf bij WET, of hoe het ook mag heten en rij rustig mij rondjes en draag nog steeds 50% af.
Waarom onze nieuwe CEO heeft een paar niet slimme acties gedaan maar om daarom direct het bedrijf te verlaten vind ik een beetje te kort door de bocht. Zeker indien ze zoals nu is gebeurd al zijn teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik zie wel hoe het de komende tijd zal gaan. Ik sta ook nog steeds 50% af en ben volgens mij 1 van de weinige USA rijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Rubencs schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:46:
Ik ben een stille rijder, echter vind het toch even nodig om mijn mening hier te geven, niet zo zeer in verdediging van Dusten, meer als oproep om toch nog even de rust te bewaren.

Marzman heeft al een aardige tijd aangegeven dat hij een nieuwe CEO zoekt, 2 mensen hebben daar op gereageerd. Nummer 1 trok zich terug, nummer 2 is het geworden.
Dan kan Marzman niet anders dan aan gebrek aan beter het aan nummer 2 geven.
En nu doet deze nieuwe CEO wat mindere slimme acties en is er gelijk muiterij.
Er wordt al een nieuw bedrijf opgericht, prima leef je uit, met een CEO die zich niet had gemeld als potentiële CEO voor WET. Had je aangemeld voor WET CEO had je hem waarschijnlijk gehad en gelijk een top 15 bedrijf gehad.

Ik blijf bij WET, of hoe het ook mag heten en rij rustig mij rondjes en draag nog steeds 50% af.
Waarom onze nieuwe CEO heeft een paar niet slimme acties gedaan maar om daarom direct het bedrijf te verlaten vind ik een beetje te kort door de bocht. Zeker indien ze zoals nu is gebeurd al zijn teruggedraaid.
Klopt, iedereen heeft hier de tijd gehad om te reageren voor die positie. De laatste keren heb ik aangegeven dat er omdat er niemand reageerde dan geen andere keuze was iemand buiten tweakers te zoeken.

Ik denk dat we Dusten gewoon een kans moeten geven, hij heeft nu wel genoeg sorry gezegd en hij heeft gewoon goede intenties Dat had ik al gezien omdat hij in het CEO forum met een ander account wat vragen gepost had over een vorige company. Hoe ik zeker weet dat hij dat was? Omdat dusten12 niet in het CEO forum op Trukz kon komen toen en hij precies kon zeggen waar ik het over had. Hij heeft mij gevraagd een bulletin te maken. Dat wil ik best doen, maar ik heb hem gevraagd of de VP positie open staat.

Wat hij wilde doen met die website was een groepsgevoel creeren en iedereen een beetje actief houden omdat de helft niet meer teruggekomen is na de downtime. Van Tweakers wist hij niks af. De enige fout die hij gemaakt heeft is dat zijn veranderingen een beetje geforceerd over kwamen omdat hij het verplichte (met de beste intenties). En de naam van de company dan, op zich was het een goede naam die hij gekozen had, maar ook hier wist hij niet hoe de naam die we hadden gekozen was.
Appie Heijn schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:12:
Ik zie wel hoe het de komende tijd zal gaan. Ik sta ook nog steeds 50% af en ben volgens mij 1 van de weinige USA rijders.
Dat is wel vaag dat dat contract blijft doorlopen :p Er zijn in ieder geval 4 drivers onderweg voor het contract. Gezien dat 50 procent van de route is zijn er misschien 8 over, dat is inderdaad wel heel erg weinig.

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 22-04-2010 09:19 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Ik wil mezelf voorstellen als VP, en naast Dusten12 proberen om de boel weer te kalmeren en op de rit te zetten.

- Enkele ideeën:

1 - In goed overleg met Dusten de boel op de rit zetten.
2 - Na de afgelopen perikelen (downtime + Dustens acties) ons tijdelijke weer even concentreren op Europa, en indien mogelijk weer uitbreiden naar US of A
3 - Contracten weer op de rit zetten. Ik heb het idee dat ook daar de motivatie beneden peil is.
4 - Eens even goed doorkijken naar inactieve leden. Nu is dat lastig en wil ik ook absoluut geen leden killen die tijdelijk een social life hebben. Maar als je maanden niet actief bent, denk ik toch wel dat je uit het personeelsbestand verwijdert mag worden.

Ik besef mij hierbij heel goed dat ik geen ervaring heb met een bestuursfunctie binnen Trukz, maar wil wel graag dat de boel weer netjes in orde komt, en we er allemaal weer lol in gaan krijgen.

Graag jullie reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
rdfeij schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:21:
Ik wil mezelf voorstellen als VP, en naast Dusten12 proberen om de boel weer te kalmeren en op de rit te zetten.

- Enkele ideeën:

1 - In goed overleg met Dusten de boel op de rit zetten.
2 - Na de afgelopen perikelen (downtime + Dustens acties) ons tijdelijke weer even concentreren op Europa, en indien mogelijk weer uitbreiden naar US of A
3 - Contracten weer op de rit zetten. Ik heb het idee dat ook daar de motivatie beneden peil is.
4 - Eens even goed doorkijken naar inactieve leden. Nu is dat lastig en wil ik ook absoluut geen leden killen die tijdelijk een social life hebben. Maar als je maanden niet actief bent, denk ik toch wel dat je uit het personeelsbestand verwijdert mag worden.

Ik besef mij hierbij heel goed dat ik geen ervaring heb met een bestuursfunctie binnen Trukz, maar wil wel graag dat de boel weer netjes in orde komt, en we er allemaal weer lol in gaan krijgen.

Graag jullie reacties...
Dat lijkt me een goed idee. Ik had ook geen ervaring toen ik WET opstarte en Dusten volgens mij ook niet heel veel.

/▌

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste