Wat moet je dan allemaal doen als CEO ?
Ik wacht nog even af met rijden totdat er weer Europese contracten zijn.
Anoniem: 338139
Zorgen voor contracten, zorgen voor nieuwe aanwas, drivers begeleiden zodat ze goede routes rijden. communiceren via bulletins. Alles met behulp van de VP en de aangestelde managers dus als je het goed doet kun je veel delegerenAnoniem: 338139 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:14:
Wat moet je dan allemaal doen als CEO ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Als je de collection rate op standaard terug wilt hebben dan kan dat natuurlijk. Het is altijd vrijwillig geweestfranssie schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:50:
misschien wel een idee om de collection rates etc weer op standaard te zetten zodat de oude van dagen nog wat verdienen zolang er geen contracten zijn? zodra er weer wat activiteit en vertrouwen komt gaat eea wel weer rollen (pun intended).
Want nog geen 3 weken down op ruim een half jaar WET is voor een gratis spel toch niet het ergste wat er kan gebeuren? We zijn allemaal teleurgesteld maar als we weer eens rustig eea proberen, accepteren dat we niet bovenop de contracten zitten (eerst weer eentje in EU en USA proberen en klein dan) om te zien wie er weer rijdt ... is toch een mooi bedrijf geworden en het zou jammer zijn als als die moeite uit teleurstelling teniet gedaan zou worden. Ook voor een volgende CEO is het leuker om eea over te nemen als er nog 'iets' van beweging in zit.
/▌
[ Voor 75% gewijzigd door franssie op 16-04-2010 23:30 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
/▌
Ik ben gister geretired omdat ik er geen zin in had om weer terug te knokken naar de efficiency die ik had. Ranking binnen het bedrijf interesseert me niet zo en voor de rest is trukz boven de 25 DR al zo ongeveer uitzichtloos. Als er een andere vergelijkbare game zich aandient dan ben ik wel bereid weer te gaan spelen, maar trukz is voor mij niet meer interessant.TheMasterofDome schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 08:58:
Ik rijd ook gewoon nog hoor, ik vind het een erg leuk spel, en ik zou het jammer vinden als we er ineens mee stopten, alleen omdat we 3 weken niet hebben kunnen spelen. Dat klinkt mij toch een beetje als boycotten in de oren...
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 17-04-2010 13:05 ]
/▌
Onder de grote rots, naast die kleine
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
/▌
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
/▌
[ Voor 129% gewijzigd door franssie op 20-04-2010 23:27 ]
I knowfranssie schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:13:
feli Dusten! & dank Marzman!
edit:// lol - belijk net z'n profiel, hi. hoop dat ie zich nog voorsteld aan de bumch![]()
is geen kritiek, want dan had ik het gedaan/moeten doen.
Het spel is toch al wat verneukt nu, wat maakt het uit ... ik zie z'n communicatie bulletin wel
/▌
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 0% gewijzigd door crowke op 21-04-2010 09:11 . Reden: typo ]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
26779
[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 21-04-2010 09:39 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Vooral dat registren op een externe website, wat een idioot. ook gelijk de naam veranderen. Ik ga niet meteen mijn driver retiren, maar dit gaat hem niet worden.26779 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:22:
I ben er wel klaar mee. Het was leuk zolang het duurde. Na de fck-up van Jolt, nu een CEO die vind dat je *moet* registreren op een externe website..... no thanks.
Deze truckdriver zet zijn wagen aan de kant...
Ik wil wel door, maar niet in de huidige omstandigheden.Salv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
Gaan we met alle Tweakers op naar een nieuwe company of stoppen de meesten zoals hier te lezen is?
Mijn zegen heb je. Good ol' West European Truckingrdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:34:
Ik ben dan ook bereid even af te wachten hoe onze rookie CEO (pas 30 dagen op Trukz) dit gaat oplossen, en anders wil ik ook mijn spare tijd tijdens het werk wel opofferen om met een paar DIE-HARD WET'ers een nieuwe company op te zetten. Helaas gaan we dan weer terug naar 0, gezien we nu in de top20 staan, maar alles liever dan dit, mijn motivatie staat momenteel op een heel laag pitje.
Maar de kracht van Tweakers moet zich dan maar laten gelden om binnen een paar maanden weer lekker de stijgen in ranking.
[ Voor 52% gewijzigd door Cardinal op 21-04-2010 09:44 ]
Ik vraag me alleen wel af hoelang deze company nog in de top-20 blijft staan. Als er zoveel Tweakers wegrennen, is het natuurlijk ook een keer met die notering gebeurd.rdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:34:
Helaas gaan we dan weer terug naar 0, gezien we nu in de top20 staan, maar alles liever dan dit, mijn motivatie staat momenteel op een heel laag pitje.
Canon EOS | DJI M2P
Ik wil best een nieuwe company joinen, zolang dat in de stijl van WET is. Als het zeker is dat zoiets er komt, houd ik mijn driver nog wel even aan.Salv schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:40:
Gaan we met alle Tweakers op naar een nieuwe company of stoppen de meesten zoals hier te lezen is?
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan A op 21-04-2010 09:47 ]
Canon EOS | DJI M2P
/▌
Dan is het zaak op tijd een "alternatief" te hebben.....spacemouse schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:12:
Ik loop al wat langer met het idee rond om zelf een company op te richten. Misschien is het nu wel een goed moment om dat te doen. Het registreren op een andere website begin ik in ieder geval niet aan.
Ik wacht nog even af, maar als ik het goed begrijp dan wordt iedereen die zich niet aanmeldt op zijn forum uit de company gezet.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Rail Away!
Dito. Ben toch vooral gaan spelen om/via tweakers. Wil er best af en toe wat tijd aan besteden, maar het blijft voor mij een spelletje voor 'erbij'. Af en toe een bulletin schrijven vond ik wel leuk, maar ik heb geen zin om tijd te gaan stoppen in wéér een nieuwe website etc. Zoals ik al aan marzman schreef stop ik die tijd dan liever in hattrick.nickvanozzie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
Ook een leuke naam natuurlijk, Gathering of Truckers!
Ik zal ook volgen als er een opvolger voor WET opgericht wordt!
Mwah, de company mag van mij meer bestaan dan alleen tweakers. WET was daarom ook uitstekend en heeft ook meer potentie.nickvanozzie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:46:
Ook een leuke naam natuurlijk, Gathering of Truckers!
Ik zal ook volgen als er een opvolger voor WET opgericht wordt!
Tuurlijk mag WET uit meer bestaan dan tweakers, maar het grootste gedeelte zijn nu tweakers, en daar waren (zijn) we trots op. En hoe groter hoe beter. daar gaat het nu eenmaal om.Cardinal schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:30:
[...]
Mwah, de company mag van mij meer bestaan dan alleen tweakers. WET was daarom ook uitstekend en heeft ook meer potentie.
Psies. Was voor mij de doorslaggevende reden om niet CEO te worden.rdfeij schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:52:
[...]
Gewoon wat avond uurtjes werk gaat niet in mijn ogen als CEO.
Anoniem: 97551
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| Driver ID: Dusten12 [Make a Trukz Donation For This Driver] [Not Currently In Route] Created: 3/17/2010 5:53:53 PM (35 Days Old) Last Activity: 4/19/2010 4:28:08 PM (2 Days Inactive) Achievements (Australia): Achievements (Europe): Achievements (North America): Company: Freedom Transportation Ltd Joined Company: 3/21/2010 4:30:16 PM (31 Days of Seniority) Member Title: CEO Member Wage: 0% Rating: 0.97 Driver Rank: Ranked #4,214 of 7,475 drivers. Efficiency: 0.028 Current City: El Paso - Texas - USA Fatigue Points: 0 - Rested and ready to go. Money: $-149.22 (Pocket) $6,002.23 (Bank) -------------- $5,853.01 (Total) Driver Odometer: 10,386 Miles Logged Tons Hauled: 203 Tons |
[ Voor 4% gewijzigd door rdfeij op 21-04-2010 12:16 ]
26779
[ Voor 13% gewijzigd door 26779 op 21-04-2010 12:41 ]
[ Voor 39% gewijzigd door franssie op 21-04-2010 13:57 ]
Mmmm... boeiende optie. Overstappen op WET II - GoTruckers (dan is DRY trouwens ook wel een leuke afkorting, hihi) en gelijk mijn driver resetten. Als je eenmaal op de nieuwste truck zit is het klikklikklik...franssie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:13:
Ik denk dat als ik 100DR haal - of eerder - mijn driver reset, de eerste 25 DR is inderdaad het leukst.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 338139 op 21-04-2010 14:13 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
GoT Expedition?Anoniem: 338139 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:13:
De naam moet sowieso iets te maken hebben met Tweakers, omdat het company gemaakt word door en voor deze community. GoT (Gathering Of Truckers) klinkt nog vet en dus heeft deze naam mijn stem.
[ Voor 11% gewijzigd door franssie op 21-04-2010 14:46 ]
Is meer de vraag wie er CEO wil zijn he? Daar is dit allemaal mee begonnen. Marzman ( en hij heeft groot gelijk) had er geen zin meer in.theturtle schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:59:
Ik twijfel nu heel erg. Aan de ene kant ben ik blij dat hij het licht ziet. Aan de andere kant heb ik geen zin dit soort akkefietjes nog vaker mee te maken, en ik vrees dat dat wel gaat gebeuren. Ook ben ik verrast en gemotiveert door de stemmen hier die een nieuwe company willen. Tenslotte trekt me het overnieuw beginnen wel, zowel als driver als ook als company. Dat geeft ook wat tijd om te groeien (en voor Jolt om de contracts weer goed werkend te krijgen). Ben dus wel een voorstander om toch als GoT opnieuw te beginnen. Iemand die de company wil oprichten?
[ Voor 7% gewijzigd door OzzieMann op 21-04-2010 15:02 ]
Ik kan en wil best CEO zijn, gezien de animo hier. Een democratisch geleid GoTruckers met participerende members zie ik wel zitten. Als FightforMore of supermouse vice-CEO willen zijn, en er zijn mensen die andere taken (contracts, communicatie) op zich willen nemen, zou ik zeggen: go!Anoniem: 338139 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:13:
Ik vind dat er eigenlijk een mogelijkheid moet komen op Truks dat er meerdere CEO's kunnen worden aangesteld (of een heel bestuur die elkaar kunnen aanvullen). Als er bijvoorbeeld iemand geen zin heeft/geen tijd of een andere reden, dan kan iemands het tijdelijk doen, zodat we ons leven nog behouden () en dat de company niet strand op een nare CEO zoals Dustin.
Ik kan eigenlijk elke avond en sommige tijdstippen in het weekend CEO zijn, maar vanaf mei (en dat is bij de meeste zo) ben ik minder op de computer en zit ik meer buiten en dan heb ik dan weer geen tijd.
Ik heb denk ik wel genoeg cash. En als er genoeg animo is wil ik graag meehelpen aan GoTruckers.Er is alleen één klein probleempje... heb mijn driver al gereset en dus niet voldoende cash om een nieuwe company op te richten. Dat zou dus iemand anders even moeten doen.
Ben ik het mee eens.ralph075 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:49:
Van dedicated reader toch ook maar even naar reageerder...
Zonde dat WET zo strandt. Is er niet een mogelijkheid dat we Dustin bewegen de functie neer te leggen en dat theturtle (?) de job als CEO overneemt? Dan kunnen we de moeite die we hebben gestoken in het opbouwen van een top 12 company behouden.
Zou toch zonde zijn om al die effort in 1 keer overboord te gooien en een nieuwe company te beginnen.
Maarruh.... een company... GoT ruckers ???Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:58:
Eensch; Mocht TheTurtle CEO van Wet kunnen/willen worden, dan lijkt me dat een prima plan. In dat geval wordt GoTruckers de kortst-bestaande company uit de geschiedenis van Truks. lol.
Tjah. Geen WET en wel ehm...... zin om te spelen.GoT ruckers ???
Canon EOS | DJI M2P
Dat kan ik wel uitleggen. Ik had aan marzman aangegeven wellicht wel CEO te willen worden maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. Waarom? Omdat ik de motivatie niet kon/kan opbrengen om op dezelfde voet door te gaan en tijd te stoppen in WET. Laten we wel wezen: na 25DR en met de positie van WET nu is het toch vooral lange termijn-werk om WET in de top-10 te krijgen. En met het support-niveau van Jolt is het voor mij maar de vraag of zo'n lange-termijn-investering in tijd wel loont. Daarom dus geen CEO van WET, ook nu niet.Tankiej schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:54:
[...]
Ben ik het mee eens.
Er kon eerder niemand gevonden worden van de Tweakers die CEO wilde worden en nu een onbekende CEO is wordt er gelijk een nieuwe company gestart door een Tweaker?!
Waarom wordt die Tweaker dan niet CEO van WET?
Naam van de company is - mocht ik dan CEO worden - altijd een onderwerp van democratische discussie, net als in WET vroeger.Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:19:
[...]
Tjah. Geen WET en wel ehm...... zin om te spelen.![]()
You have received an error trying to view a page. Here is the detailed error code: Your company Vice President must have logged at least 10,000 driver miles before they are eligible for the Vice President position for this company.
Tuurlijk. ''Your truck had a mechanical failure and needs repair immediately". Working on it.Bjornski schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:33:
Hmz. @TheTurtle;
Je moet ff wat rondjes rijden.
[...]
/▌
Hier ben k het helemaal mee eens. We hebben toch niet met zn allen zo hard geknokt om het hele zooitje door drie berichtjes van zo'n knakker te laten verknallen.ralph075 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:49:
Van dedicated reader toch ook maar even naar reageerder...
Zonde dat WET zo strandt. Is er niet een mogelijkheid dat we Dustin bewegen de functie neer te leggen en dat theturtle (?) de job als CEO overneemt? Dan kunnen we de moeite die we hebben gestoken in het opbouwen van een top 12 company behouden.
Zou toch zonde zijn om al die effort in 1 keer overboord te gooien en een nieuwe company te beginnen.
[ Voor 16% gewijzigd door franssie op 22-04-2010 00:22 ]
[ Voor 73% gewijzigd door franssie op 22-04-2010 02:20 ]
Anoniem: 356453
Klopt, iedereen heeft hier de tijd gehad om te reageren voor die positie. De laatste keren heb ik aangegeven dat er omdat er niemand reageerde dan geen andere keuze was iemand buiten tweakers te zoeken.Rubencs schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:46:
Ik ben een stille rijder, echter vind het toch even nodig om mijn mening hier te geven, niet zo zeer in verdediging van Dusten, meer als oproep om toch nog even de rust te bewaren.
Marzman heeft al een aardige tijd aangegeven dat hij een nieuwe CEO zoekt, 2 mensen hebben daar op gereageerd. Nummer 1 trok zich terug, nummer 2 is het geworden.
Dan kan Marzman niet anders dan aan gebrek aan beter het aan nummer 2 geven.
En nu doet deze nieuwe CEO wat mindere slimme acties en is er gelijk muiterij.
Er wordt al een nieuw bedrijf opgericht, prima leef je uit, met een CEO die zich niet had gemeld als potentiële CEO voor WET. Had je aangemeld voor WET CEO had je hem waarschijnlijk gehad en gelijk een top 15 bedrijf gehad.
Ik blijf bij WET, of hoe het ook mag heten en rij rustig mij rondjes en draag nog steeds 50% af.
Waarom onze nieuwe CEO heeft een paar niet slimme acties gedaan maar om daarom direct het bedrijf te verlaten vind ik een beetje te kort door de bocht. Zeker indien ze zoals nu is gebeurd al zijn teruggedraaid.
Dat is wel vaag dat dat contract blijft doorlopenAppie Heijn schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:12:
Ik zie wel hoe het de komende tijd zal gaan. Ik sta ook nog steeds 50% af en ben volgens mij 1 van de weinige USA rijders.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 22-04-2010 09:19 ]
/▌
Dat lijkt me een goed idee. Ik had ook geen ervaring toen ik WET opstarte en Dusten volgens mij ook niet heel veel.rdfeij schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:21:
Ik wil mezelf voorstellen als VP, en naast Dusten12 proberen om de boel weer te kalmeren en op de rit te zetten.
- Enkele ideeën:
1 - In goed overleg met Dusten de boel op de rit zetten.
2 - Na de afgelopen perikelen (downtime + Dustens acties) ons tijdelijke weer even concentreren op Europa, en indien mogelijk weer uitbreiden naar US of A
3 - Contracten weer op de rit zetten. Ik heb het idee dat ook daar de motivatie beneden peil is.
4 - Eens even goed doorkijken naar inactieve leden. Nu is dat lastig en wil ik ook absoluut geen leden killen die tijdelijk een social life hebben. Maar als je maanden niet actief bent, denk ik toch wel dat je uit het personeelsbestand verwijdert mag worden.
Ik besef mij hierbij heel goed dat ik geen ervaring heb met een bestuursfunctie binnen Trukz, maar wil wel graag dat de boel weer netjes in orde komt, en we er allemaal weer lol in gaan krijgen.
Graag jullie reacties...
/▌
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq