Er zal wel weer iemand sneller zijn maar
-Is het negatief voor je FP als je tussentijds inlogt?
Nee, dat maakt niks uit.
-Is het handig om de laatste miles met een lagere snelheid (je moet nog 30miles, dan ga je 31 MPH rijden ipv 55) te rijden zodat je brandstof spaart? Of maakt dat niets uit?
Ja, dat scheelt een paar dollar aan brandstof
-Ik ben van plan om ooit te gaan slapen (goh!) terwijl mijn FP nog niet op 0 staat (4 of 5 gok ik), is
het dan handiger om te wachten of de route van Istanbul --> Odessa nu al te beginnen? Mijn truck is al gerepaired en gerefueld. Maakt de route nog wat uit deze beslissing?
Je kan 10.59 uur niet inloggen zonder FP te verliezen als je op 10 staat, dus genoeg tijd om te slapen

Met de eerste truck kun je het beste een paar FP sparen bij langere routes omdat je anders niet op tijd aan komt. Bij korte routes maakt het weinig uit, en bij je volgende truck bij lange routes ook niet.
-Wanneer is het t handigst om een nieuwe truck te kopen? (Heb nu de Volvo die in de startpost stond aangeprezen) Is er ergens een overzicht van alle trucks die je kan kopen (een google query (trucks in trukz) hierbij heeft geen zin heb ik gemerkt

)?
De 13k trucks (11k met korting) hebben veel mensen als tweede truck. Een overzicht staat in de trucklot (game statistics)
-Ik heb een lening en kan hem nu aflossen, maar heb gelezen dat ik niet meer rente hoef te betalen tot maandag 1200pm dus ik kan de lening nog gewoon laten staan tot zondagavond? en dan al mijn geld ook gelijk op de bank zetten voor maximale intrest?
Volgens mij is dat 12 AM 00.00 uur gametime zondagnacht.
-Hoe zit het met de tijd? maandag 12:00pm hoe laat is dat in onze tijd?
7 pm
[
Voor 7% gewijzigd door
Marzman op 13-05-2010 20:04
]