Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 07:54
ja lekker die nieuwe contracten nog meer kansen om ze niet te halen net als de vorige.
Die boetes kunnen we nu nog wel betalen maar kunnen we dat straks ook nog?

Ik heb een voorstel laten we na dit contract in de usa geen contracten meer doen daar en zorg ervoor dat we weer alles op europa concentreren. Twee continenten zijn nu gewoon niet te behappen.

[ Voor 37% gewijzigd door Wceend op 07-05-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 11:38
@WCEend,
Zoals je misschien gezien hebt is dit contract een stuk kleiner en de route is ook redelijk te doen. Zoals Groene Cobra ook op de CB al aangaf; we focussen op kleine contracten en proberen die elkaar op te laten volgen.

Ik ben het met je eens dat we moeten stoppen met de USA contracten. Die zijn gewoon niet te doen met zo weinig drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 16:25
Ja die USA contracten zijn eigenlijk niet te doen, rij me het rubber van de velgen maar dat wilt niet lukken zo. Ik zal dan straks alles verkopen en het vliegtuig terug naar Europa nemen om daar weer de helpende hand te geven.

Denk dat het ook het beste is om hier even een bericht van te maken zodat we weer kunnen groeien door met ze alle op Europa te concentreren.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Dan kun je toch beter na het huidige contract overvliegen? De twee contracten die we hadden moeten we volgens mij wel kunnen halen. Die van Europa duurt minder dan 2 dagen als 60 drivers daar dedicated opzitten, dan helpen er nog wat mensen in de US en dan zijn ze beiden klaar.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja ik vlieg ook pas over wanneer het huidige contract verlopen is. Maar wou vast melden dat ik wel over ga vliegen om in Europa handje te helpen, na het behalen van mijn 25DR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Het was inderdaad al de bedoeling om (voorlopig) te stoppen met USA contracten. Zie het USA contract maar als een investering in de (beginnende) drivers in de VS om ze wat sneller te laten overvliegen.
We gaan ons nu focussen op Europa.
Komt het er uiteindelijk op neer dat we het Paper (EU) en het clothing (VS) niet halen. Die schade post moeten we de komende tijd toch wel goed moeten maken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:33

franssie

Save the albatross

ik merk dat ik het spel nu idd minder volg - ik dacht dat er al lang was besloten alleen in EU te rijden, vandaar dat ik daar dan ook al ben.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Also new drivers that join the company are mostly in the USA already so when they join and find out there is no USA contracts they will leave. *Also new drivers dont have the money to sell there truck, fly, and then buy a new truck. That is why we had the USA contracts to keep new drivers in our company.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
een nieuweling kan ook gewoon hotroutes rijden in de usa daar heb je echt geen contracten voor nodig zeker niet met die boetes als je ze niet haalt. Eigenlijk dus gewoon een onzin argument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
I concur with dusten, in that contracts are very nice for new drivers. But there are just too few drivers in the US; contracts over there are simply not a viable option anymore.

Tweakers.net is still enormously by far the utmost largest channel for new WET drivers.These drivers will all start in europe. If/when we are large anough again, we can always go back to driving contract routes in the US, but for now, I thouroughly believe we should refrain from bidding on new contracts in the US.

[ Voor 17% gewijzigd door Bjornski op 07-05-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

I agree with Bjornski!
Tjee... Gaan we nu op GoT al engels posten omdat er een engelstalige CEO meedoet? 8)7

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Gwannoes schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 15:08:
I agree with Bjornski!
Tjee... Gaan we nu op GoT al engels posten omdat er een engelstalige CEO meedoet? 8)7
Daarom is dus dat forum nodig :p

I agree too we have to focus on Europe BTW. Continuing with 40k fines on 10 drivers does not make much sense.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Why is this forum needed?" - Marzman.

I agree with Marzman. We have a really nice company website that English / Dutch can both use! There is a forum and a chat room and other handy information about contracts etc.

www.wetrucking.ucoz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:31
Ok, ik heb al een tijdje geen reactie achter gelaten, maar doe het nu toch.

Tot de site offline ging liep het allemaal goed en gemoedelijk. Ik heb het idee dat het kwam omdat een GOT-clubje was, met wat aanhang.

Toen is de site weer online gekomen, een andere CEO ( en geen verkeerde woorden over de nieuwe CEO, hij doet vast enorm zijn best) maar het gevoel van saamhorigheid is pleite, althans voor mij.
Ik heb, toen Dusten een aantal foutjes gemaakt heeft, mijn diensten aangeboden als comm.manager.
Maar ik moet je zeggen dat ik niet het zelfde idee had en dat ik ineens moest "werken". En dat is neit waarom ik ben gaan doen. Het idee dat er een club mensen is die het zelfde willen en dat iedereen elkaar helpt is verdwenen.

Sommige noemen Dusten "de grote roerganger", maar komop mensen, dat is Marzman ook nooit geweest. We deden het met z'n allen.
Ondertussen ben ik gestopt met mijn taken als comm.manager en ik krijg nu het gevoel dat ik maar helemaal moet kappen,

jammer dat het allemaal zo moet lopen,

groet,
Claws

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
@Dusten: I personally agree with you (although that Googletranslate quote is not exactly what i said) but I can't speak for others. You don't have to advertise that website here, it's in the offsite forum link and Tweakers will keep posting here anyway. That is ok, since the VP is active here and can read Dutch. Tweakers is a strong community and it's better not to try to change that. Translate Crazyclaws message if your curious what the outcome of that would be.

@Crazy: Gefeliciteerd met je taart :)

Ik heb eigenlijk het idee dat onze VP (met wat anderen ;) ) heel veel doet (het VS laten vallen verhaal komt volgens mij niet van dusten), ook alle andere managers zijn Tweakers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
En hier ook nog maar even (heb ook een berichtje op de site geplaatst).
Het lijkt mij een goed idee om de terminal die nu in Berlijn staat, te verplaatsen naar Warshau. Drivers zonder een extra fueltank en/of met een oudere truk moeten nu halverwege het rondje refuellen. Dat kost onnodig FP's.
Wat denken jullie?

@Claws: Feli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Ik kan zelf niet zo goed inschatten of het nou een irritante minderheid is die de pest heeft aan Dusten (en dat ook flink laat merken), of dat het werkelijk de mening is van de grote meerderheid.

Feit is wel dat we erg veel tijd besteden aan het doorzagen over dit onderwerp.
Om wat meer inzicht in de situatie te krijgen; een poll. Ik hoop dat alle WET drivers deze even in willen vullen.

Poll: Geven we CEO Dusten nog ff de tijd?
CEO Dusten doet het goed
Ja, Nog twee weken
Ja, Tot er een Tweaker-CEO opstaat
Nee, Ik wil CEO worden
Nee, Ik wil nu een tweaker CEO
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=356261&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 01-09 15:22
@Bjornski: Graag een terminal in Warschau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dusten en Groene Cobra (rdfeij) kunnen terminals verplaatsen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Crazyclaws schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 01:25:
Ok, ik heb al een tijdje geen reactie achter gelaten, maar doe het nu toch.

Tot de site offline ging liep het allemaal goed en gemoedelijk. Ik heb het idee dat het kwam omdat een GOT-clubje was, met wat aanhang.

Ik heb, toen Dusten een aantal foutjes gemaakt heeft, mijn diensten aangeboden als comm.manager.
Maar ik moet je zeggen dat ik niet het zelfde idee had en dat ik ineens moest "werken". En dat is neit waarom ik ben gaan doen. Het idee dat er een club mensen is die het zelfde willen en dat iedereen elkaar helpt is verdwenen.

Sommige noemen Dusten "de grote roerganger", maar komop mensen, dat is Marzman ook nooit geweest. We deden het met z'n allen.
Ondertussen ben ik gestopt met mijn taken als comm.manager en ik krijg nu het gevoel dat ik maar helemaal moet kappen,

jammer dat het allemaal zo moet lopen,

groet,
Claws
Dit klinkt herkenbaar. Na de grote "down" en wat stroeve start van Dusten heb ik ook besloten om een steentje bij te dragen als HR manager en gestart met het werven van nieuwe drivers. Dat ging wel aardig, maar door meerdere berichten van de roerganger was ik het al snel beu. Ik moest dit, ik moest dat, kreeg insinuaties om mijn oren die nergens op sloegen. Al snel daarna is het werven van nieuwe drivers op de achtergrond verdwenen en is het enige dat rest nog het titeltje "HR manager".

Voorlopig rij ik nog wel door bij WET en draag ik 50% af, maar eigenlijk wel met de gedachte dat ik het meer voor GoT doe en met de hoop dat het daar (ooit) ook weer terug komt.

Edit: Trouwens hulde voor Bjornski (communicatie), Vetnek (contracten) en Groene Cobra (als vice), zoals zij zich inzetten voor WET (misschien mis ik enkele tweakers, maar deze vallen me de laatste week in het bijzonder op). Mag ook gezegd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 08-05-2010 16:10 . Reden: complimentjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
ralph075 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:06:
[...]
Edit: Trouwens hulde voor Bjornski (communicatie), Vetnek (contracten) en Groene Cobra (als vice), zoals zij zich inzetten voor WET (misschien mis ik enkele tweakers, maar deze vallen me de laatste week in het bijzonder op). Mag ook gezegd worden.
Dat mag inderdaad wel eens gezegd worden, ik heb ook het idee dat zij het draaiende houden d:)b

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Bjornski schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:50:
En hier ook nog maar even (heb ook een berichtje op de site geplaatst).
Het lijkt mij een goed idee om de terminal die nu in Berlijn staat, te verplaatsen naar Warshau. Drivers zonder een extra fueltank en/of met een oudere truk moeten nu halverwege het rondje refuellen. Dat kost onnodig FP's.
Wat denken jullie?
Ik heb vandaag Warshaw mijn hometown gemaakt, om te kunnen tanken en repareren. 't is dus opzich een goed idee, maar voor mij hoeft het nu niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 14:05
Marzman schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:15:
[...]

Dat mag inderdaad wel eens gezegd worden, ik heb ook het idee dat zij het draaiende houden d:)b
absoluut! zij runnen de company, en ik heb de indruk dat daar boven op zijn troon een twaalfjarige zit te roepen met een kroon op zijn hoofd

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom word één van die drie dan geen CEO ? We hebben meer aan mensen die iets willen doen aan de huidige status van het bedrijf dan iemand die zo nodig wilt dat we registreren op z'n site en zelfs niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Ralph, Crowke en Marzan; Bedankt voor je compliment. Tof!
Waarom word één van die drie dan geen CEO ?
Daar zijn in mijn geval wel een paar redenen voor. Ik heb destijds geloof ik ook al eens geroepen dat ik denk dat ik daarvoor het spel simpelweg niet voldoende beheers. De hoeveelheid kunde en strategie die Marzman er destijds tegenaan gooide lijkt erg moeilijk te evenaren.

Daar komt nog bij dat CEO zijn, volgens mij nóg meer tijd kost dan manager zijn.

Aan de andere kant merk ik wel dat ik de uitdaging die er nu ligt (WET naar de top helpen / terugkrabbelen na de crash) erg leuk vindt; geeft wel een duidelijke extra dimensie aan het spel.

Voor mij geld ook dat ik wel eens een weekje of twee wil ervaren hoe Dusten het nou werkelijk doet. Ik ben er na de crash natuurlijk FF tussenuit geweest vanwege dat ge-eikel met TheTurtle en zijn company, dus heb de brakke start van Dusten niet echt meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
crowke schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:31:
[...]

en ik heb de indruk dat daar boven op zijn troon een twaalfjarige zit te roepen met een kroon op zijn hoofd
Ook ik heb mij tot op heden altijd stil gehouden mede omdat ik door mijn drukke baan geen extra taak op mij kan nemen en heb dan ook minder recht van spreken. Wat ik wel iedere dag doe is 26 legs rijden in Europa. Vanaf de CEO-change heb ik ook het idee gekregen dat er iemand CEO is geworden die heel graag bevelen wil geven. Laat ik het kort zeggen, bevelen volg ik wel op in mijn werk maar niet als ik ontspannen een game wil spelen. Na de eerste tik over de vingers bij Dusten, matigde hij zijn toon maar even later kwam al weer heel snel hetzelfde geluid met zijn forum. (Niet meer verplicht maar je MOET het eigenlijk wel). Ik heb daar in ieder geval geen zin in. Ik blijf gewoon eerst rijden bij WET maar wel om mijn eigen doelstellingen te halen. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk contracten te laten slagen maar ik moet er zelf ook een goed gevoel bij houden. Hopende dat we weer als vroeger een volwassen groep gaan worden die gewoon lekker zijn contractjes rijdt en zij idealen na streeft.

Napalm aka Brutale

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Sinds de downtime ben ik gestopt met dit spelletje. Het is steeds meer van het zelfde en ik ben ook niet van plan er mee verder te gaan, maar ik heb wel een driver met een rating van 78 en $175k op zak. Kan WET daar nog op de een of andere manier van profiteren? De voorwaarden zijn niet duidelijk en spreken zichzelf tegen, zo is te lezen dat:
You agree not to use another's account without permission.
maar verderop staat:
You may not purchase, sell, gift or trade any account or any other information or attributes associated with any accounts, or offer to purchase, sell, gift or trade any account or any other information or attributes associated with any accounts
dus ik mag mijn account niet weggeven maar ik mag iemand anders wel toestemming geven mijn account te gebruiken? Kan iemand hier meer over zeggen?

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Marzman schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 09:58:
Ik heb eigenlijk het idee dat onze VP (met wat anderen ;) ) heel veel doet (het VS laten vallen verhaal komt volgens mij niet van dusten), ook alle andere managers zijn Tweakers.
Klopt, in overleg met hier aan mij te danken ;) (na overleg met dusten, dat wel)
ralph075 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:06:
[...]
Al snel daarna is het werven van nieuwe drivers op de achtergrond verdwenen en is het enige dat rest nog het titeltje "HR manager".

Voorlopig rij ik nog wel door bij WET en draag ik 50% af, maar eigenlijk wel met de gedachte dat ik het meer voor GoT doe en met de hoop dat het daar (ooit) ook weer terug komt.

Start eens me mij te praten, we kunnen extra mensen goed gebruiken.
Niemand uit USA aannemen is ook simpel, en Europeanen zullen echt niet in USA starten ;)
Heb al diverse mensen in USA niet toegelaten, met een simpel berichtje dat ze mogen joinen zodra ze op EU bodem staan.
Napalm schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:49:
[...]

Ook ik heb mij tot op heden altijd stil gehouden mede omdat ik door mijn drukke baan geen extra taak op mij kan nemen en heb dan ook minder recht van spreken. Wat ik wel iedere dag doe is 26 legs rijden in Europa. Vanaf de CEO-change heb ik ook het idee gekregen dat er iemand CEO is geworden die heel graag bevelen wil geven. Laat ik het kort zeggen, bevelen volg ik wel op in mijn werk maar niet als ik ontspannen een game wil spelen. Na de eerste tik over de vingers bij Dusten, matigde hij zijn toon maar even later kwam al weer heel snel hetzelfde geluid met zijn forum. (Niet meer verplicht maar je MOET het eigenlijk wel). Ik heb daar in ieder geval geen zin in. Ik blijf gewoon eerst rijden bij WET maar wel om mijn eigen doelstellingen te halen. Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk contracten te laten slagen maar ik moet er zelf ook een goed gevoel bij houden. Hopende dat we weer als vroeger een volwassen groep gaan worden die gewoon lekker zijn contractjes rijdt en zij idealen na streeft.

Napalm aka Brutale
_/-\o_ AMEN _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Napalm schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 18:49:
[...]

Napalm aka Brutale
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Bjornski schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:04:
Ik kan zelf niet zo goed inschatten of het nou een irritante minderheid is die de pest heeft aan Dusten (en dat ook flink laat merken), of dat het werkelijk de mening is van de grote meerderheid.
Toch maar even reageren omdat ik mezelf wel tot die irritanten minderheid reken. Ik denk dat die irrritanten minderheid zoals jij die beschrijft de enige personen zijn die reageren. De rest van de drivers is al gestopt na de downtime of zijn na de eerste schreeuwen van Dusten weg gegaan en ik geef ze daar geen ongelijk in. De irritantjes waaronder ikzelf proberen waarschijnlijk wet nog te redden door er weer een tweaker company van te maken. Ik ben dan ook benieuwd wat er uit de poll komt maar ik ben bang weinig goeds voor Dusten.

En terug stappen als CEO zal hij nooit doen daarvoor is zijn ego te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@WCEend; Dank je voor je bericht. Het is in ieder geval duidelijk dat de overgrote meerderheid (waarschijnlijk allemaal) van de nu actieve drivers er zo over denkt. Sinds de ontwikkelingen van de afgelopen paar dagen hoor ik daar ook bij. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Zo te zien aan de pol hoort iedereen bij de iritante meerderheid, om eerlijk te zijn dacht ik eerder dat het er ook minder waren. Ik heb Dusten heel lang een kans gegeven, maar sluit me daar nu ook bij aan na de laatste acties en ontwikkelingen zoals Bjornski dat heel mooi noemt.

Jammer dat het zo gelopen is en dat ik hem die rol gegegeven heb. Het is duidelijk dat Dusten zich niet intereseert voor Trukz of de company. Die wil alleen CEO spelen. En ja, dat kan ik motiveren met acties en berichtjes als dat nodig is, maar aan de poll te zien is dat voor iedereen wel duidelijk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
als nu die conclusie getrokken gaat worden is het natuurlijk de vraag hoe krijg je Dusten weg als CEO want dat zie ik echt nog niet gebeuren. Hij laat liever wet doodbloeden dan dat hij terug zal stappen als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren ben ik weer "on the road" voor WET. Van de issues die momenteel spelen, heb ik dus niet veel meegekregen. Toen ik gisteren inlogde, was ik geen contract-manager meer vanwege inactiviteit (begrijpelijk, ik ben er ook een tijd uit geweest). Toen ik vanmorgen weer inlogde, was ik - spontaan - weer contract-manager, want WET had er 1 nodig. Ik had wel even iets van :?

Ik zal dit draadje een beetje in de gaten proberen te houden. Ik ben erg druk op het moment, want ik heb mijn appartement in Utrecht verkocht en ben bezig met het kopen van een nieuw huis wat dichter bij mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

En wat gaan we nu doen met deze uitslag? Gaan we er echt op aansturen dat Dusten moet aftreden? Of beginnen we toch een nieuwe GoT-company? (Als we dat besluiten doe ik mee; anders blijf ik voor WET rijden).
Of zijn er nog andere opties?

Er is trouwens iemand die in de poll aangeeft CEO te willen worden... d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Gwannoes op 10-05-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Gwannoes; als Dusten af wil treden, dan gaan we door met Wet. Als Dusten dat niet wil, dan verwacht ik dat we alsnog een nieuwe company gaan stichten. Dat zou wel klote zijn, want ik verwacht dat er dan een hoop drivers afhaken en we worden ff $7.000.000 teruggezet. :-(

Het ziet er echter naar uit dat Dusten niet wil aftreden (die jongen lijkt echt in een giga-egotrip te zitten als ik de mails zo voorbij zie komen). Marzman, rdfeij (groene cobra) en ik zijn nog met hem aan het mailen hierover.
Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Kunnen wij tweakers niet met z'n alleen hem mailen/DMen dat we naar de GoT copmany gaan als hij niet aftreed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
Ondanks zijn ego, zal hij hopelijk toch ook beseffen dat als bjornski en de andere managers vertrekken hij nooit alleen WET draaiende kan houden?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Ik denk dat we Marzman,Groene Cobra en Bjornski even de tijd moeten geven om met Dusten te babbelen. Als we met z'n allen gaan zitten dreigen heb je kans dat ie de hakken in het zand zet. Als hij echt het beste voor heeft met WET en een beetje voor rede vatbaar is, doet ie afstand van zijn positie. Ik ben overigens wel benieuwd wie aangegeven heeft beschikbaar te zijn als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

OK; ik heb geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:42
Ik blijf voor GoT rijden, als er een nieuwe GoT company komt ga ik zeker mee!
Hoor vanzelf wel wat er gaat gebeuren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ook ik ben voor een nieuwe Tweaker CEO. Stiekum op 2 verschillen IP's gestemd. :P
Ik ga mee waar GoT gaat, en wil ook wel contract manager blijven.

Iemand een idee of de 'route visualisation' nog online komt? Is makkelijker om goede contractroutes te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Postmen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:01:
... Ik ben overigens wel benieuwd wie aangegeven heeft beschikbaar te zijn als CEO.
Ik ook postmen. Wil de nieuwe CEO zich even melden?

Mocht er weinig animo zijn, dan wil ik die rol evt ook wel op me nemen, al ben ik bang dat ik er lang zoveel tijd niet in kan stoppen als wat Marzman deed. Ik heb die optie iig niet aangeklikt in de poll.

[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 10-05-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
Al dan niet tijdelijk wil ik me ook wel aanbevelen, doe nu toch al bijna alles, en als je goed delegeert heeft een CEO nooit veel werk :P

Heb op het werk zo nu en dan nog wel tijd over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Met zijn tweeen kan ook heh, normaal gesproken werken een CEO en VP samen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik ben wel voor rdfeij of eventueel marzman tijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
rdfeij CEO met Bjornski als VP lijkt me een vrij zinnige optie als ik de reactie van beide heren hier zo zie. :)

Ik heb aardig wat teweeg gebracht met m'n opmerking in de CB in ieder geval. Was niet de bedoeling dat het zo zou escaleren, maar achteraf gezien is het misschien maar beter dat het gebeurd is. Had persoonlijk al langer het gevoel dat Dusten er meer zat voor de titel dan om echt tijd in WET te steken.

Ben wel benieuwd welke tweaker er gestemd heeft op 'ik wil CEO worden'.

En oh, er is een stem op 'CEO Dusten doet het goed' bijgekomen. Heeft Dusten het forum weer gevonden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
@Excitium; ik zou prima met die combi kunnen leven.

Als jij het niet geroepen, had iemand anders het wel gedaan. Als het nu met een sisser af zou lopen, dan zou het volgende week alsnog escaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ik ben nu ook weer in Europa aangekomen, aangezien de USA contract vandaag afloopt en ik zo lekker me bed in duik en geen DR meer overhad om te rijden. Heb nu de DAF 2009 XF gekocht met de wat opties erbij en hou nog z'n 45K over :)

Dus laat de contracten maar komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ben ik ineens Communication Manager :?
Typisch.....

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Je bent gewoon een manusje van alles BazzH! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bjornski schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:45:
Als jij het niet geroepen, had iemand anders het wel gedaan. Als het nu met een sisser af zou lopen, dan zou het volgende week alsnog escaleren.
Zeg ook niet dat ik er spijt van heb. :P Ik ben van mening dat je van een CEO, zeker iemand die het zo laat blijken, mag verwachten dat 'ie meerijdt als er twijfel over bestaat dat we een contract halen. Heb er nog wel even over nagedacht of het handig was, maar aangezien een PM niet werkte en ik merkte dat er hier wel meer mensen waren die zich ergerden, heb ik toch maar even wat gezegd. Had alleen niet verwacht dat het gevoel hier zo massaal was als uit de poll blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Twee dagen inactief, terwijl ik in die tijd 5 berichten van hem heb gekregen. Ik snap het ook niet hoor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
ik snap het wel marzman, ik heb namelijk wat dingen van hem gehoord waar ik niet vrolijk van wordt. Dusten schijnt bezig te zijn met een machtsspelletje en ik begrijp het niet meer. Hij schijnt onze poll maar onzin te vinden en begrijpt helemaal niets van de uitslag. Aan aftreden wil hij zeker nog niet denken, sterker nog hij denkt het wel zonder onze tweakers te kunnen.

Als er mensen tegen hem blijven denkt hij er over na om deze mensen te ontslaan!!! Misschien is het tijd om hem eens duidelijk te maken dat tweakers een community is en dat hij daar wel mee te maken heeft.

Mijn voorstel verlaag allemaal je collection rate naar default en laat assistance weer aanzetten, dan zal hij zien hoe de community werkt. Mogelijk zal hij dan ook de uitslag van de poll accepteren.

DUSTEN your attidude is unacceptable!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat is inderdaad het antwoord en de oplossing dat Dusten gestuurd heeft naar verschillende mensen als reactie op de poll. Dusten heeft het idee dat het om 10/15 mensen gaat en dat hij dit in 1/2 weken wel op kan vangen en ik probeer hem te laten inzien dat dit niet zo is en dat hij dingen blijft doen die iedereen in het harnas jaagt omdat zijn manier niet werkt. Als dat niet lukt zie ik geen toekomst meer in WET, want het is nu weer dat hij niet rijdt, of zijn antwoord op een poll, over twee weken is het weer wat anders.

Massaal de assistance en collection rate verlagen naar de default om te laten zien dat hij dat niet in twee weken op kan vangen is misschien nog wel een idee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hoe kan het trouwens dat sommige accounts wel overnieuw moeten beginnen en sommige niet?

Ik dacht als iedereen nu een reset had gekregen was het wel weer leuk om te beginnen, maar nu zie ik dit alweer:
BeagleOne 7/14/2007 9:38:40 PM (1032 Days Old)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 20:09
Marzman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:05:
Massaal de assistance en collection rate verlagen naar de default om te laten zien dat hij dat niet in twee weken op kan vangen is misschien nog wel een idee.
Nou, wanneer gaan we dit doen?

En hoe lang blijven we nog proberen Dusten te overtuigen? Dusten zit er nu al een tijdje en lijkt niet op te gaan stappen. Misschien is het toch verstandig om met ons allen over te stappen naar een nieuwe company?

[ Voor 26% gewijzigd door yamahabest op 11-05-2010 10:19 . Reden: tekst toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:39
yamahabest schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:12:
[...]

Ik (Mammoet) doe mee ... Moet Dusten de collection rate verlagen, of kunnen andere managers dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
[...]

Nu!, gewoon een verzoek indienen bij een van de managers of de CEO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ja een berichtje op de CB dat je niet tevreden bent en dat het aangepast moet worden zou genoeg moeten zijn. Er zijn drie mensen die het aan kunnen passen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Post dan inderdaad gelijk iets op de CB. Misschien dat 'ie dan doorkrijgt dat het om wat meer mensen gaat dan 'ie denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:11
ik denk dat ik het maar gelijk doe

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Ik heb nog steeds niet mijn driver geretired, maar ook al een aantal dagen neit gereden. Ik ga het even aan kijken. Maar de berichten hier zijn, laten we het zo zeggen, niet positief voor Dusten.

Ik wil wel weer gaan rijden, maar niet zolang deze soap door gaat. Dus of Dusten treed af, of er komt een nieuwe GOT-company en dan ga ik weer rijden.

Ondertussen blijf ik dit volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Je kan het toch wel laten aanpassen ook al rijd je nu niet. Het is meer om iets duidelijk te maken dan dat het om het geld gaat.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Marzman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:45:
Je kan het toch wel laten aanpassen ook al rijd je nu niet. Het is meer om iets duidelijk te maken dan dat het om het geld gaat.
Hoe bedoel je, wat aan laten passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Crazyclaws schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:49:
Hoe bedoel je, wat aan laten passen?
Je collection en assistance rates. (mochten die anders zijn dan default)

Voor iedereen: sowieso misschien toch handig om even in de CB te posten, ook al staan je rates al op default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 05:05
en nu maar hopen dat hij opgeeft

ingame Catmando

[ Voor 24% gewijzigd door Catmandos op 11-05-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Exitium schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Je collection en assistance rates. (mochten die anders zijn dan default)

Voor iedereen: sowieso misschien toch handig om even in de CB te posten, ook al staan je rates al op default.
Gaan we doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:10
[...]
En hoe lang blijven we nog proberen Dusten te overtuigen? Dusten zit er nu al een tijdje en lijkt niet op te gaan stappen. Misschien is het toch verstandig om met ons allen over te stappen naar een nieuwe company?
Ik krijg redelijk de impressie dat Dusten nog eerder de company leeg laat bloeden dan het CEO overlaat aan een ander. Volgens mij is een nieuwe CEO ook een probleem, wie gaat dat worden???

Ik krijg anders de impressie dat het een samengeraapt zooitje het gaat opnemen tegen iemand anders. Het zou makkelijker zijn als we allemaal achter iemand kunnen scharen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 11-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 09:11
Volgens mij draait het nu allemaal wel goed, terwijl de input van Dusten nihil is. Dit allemaal dankzij Groene Cobra en Bjornski (en misschien nog meer maar deze 2 zie ik vaak in de CB praten en regelen). Een nieuwe CEO zou meer doen dan Dusten nu doet, maar als je een team van 3 mensen hebt dan is de werkdruk niet al te hoog, het blijft immers een spelletje.

Ik denk dat een van de twee eerder genoemde namen prima als CEO zou kunnen functioneren zonder dat hij daarvoor constant online moet zijn, mits er een actieve VP bij zit plus de rest van de senior members. Als het vervolgens allemaal een beetje democratisch wordt afgehandeld voorzie ik niet veel problemen, in ieder geval minder dan nu!

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Cardinal schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:08:
[...]

Ik krijg redelijk de impressie dat Dusten nog eerder de company leeg laat bloeden dan het CEO overlaat aan een ander. Volgens mij is een nieuwe CEO ook een probleem, wie gaat dat worden???

Ik krijg anders de impressie dat het een samengeraapt zooitje het gaat opnemen tegen iemand anders. Het zou makkelijker zijn als we allemaal achter iemand kunnen scharen.
Zie deze quotes.
rdfeij schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:25:
Al dan niet tijdelijk wil ik me ook wel aanbevelen, doe nu toch al bijna alles, en als je goed delegeert heeft een CEO nooit veel werk :P

Heb op het werk zo nu en dan nog wel tijd over ;)
Bjornski schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:47:
Mocht er weinig animo zijn, dan wil ik die rol evt ook wel op me nemen, al ben ik bang dat ik er lang zoveel tijd niet in kan stoppen als wat Marzman deed. Ik heb die optie iig niet aangeklikt in de poll
As said, rdfeij (Groene Cobra) met Bjornski als VP lijkt me de meest logische optie. Twee tweakers, twee senior members die nu ook al behoorlijk actief zijn. Opvolging lijkt me dus geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ik vind deze 'soap' eigenlijk wel echt een toevoeging voor het spel. Maakt het allemaal razend interessant om te volgen. Al ben ik ook wel blij als het weer voorbij is en we weer kunnen zorgen dat WET weer groot wordt.

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 05:05
Northwave4500 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:24:
Ik vind deze 'soap' eigenlijk wel echt een toevoeging voor het spel. Maakt het allemaal razend interessant om te volgen. Al ben ik ook wel blij als het weer voorbij is en we weer kunnen zorgen dat WET weer groot wordt.
idd ik ben het nu ook heel erg aan het volgen om het half uur zeker kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
arf arf, een soap is het wel, maar goed, we willen wel dat het goed blijft verlopen natuurlijk. Daarnaast is het niet boeiend hoeveel tijd mensen erin kunnen stoppen als CEO, het is altijd beter dan dusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
Het wordt allemaal wel een beetje echt zo nu er ook gestaakt wordt. :P Nu wachten tot ongeveer 15.00u en Dusten wakker wordt (letterlijk en figuurlijk)

[ Voor 36% gewijzigd door Postmen op 11-05-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
@iedereen: laat even via ingame drivermail weten als je collection weer normaal wilt, dan kan ik het regelen.
(cb is minder makkelijk te volgen als ik mobiel ben, vandaar het verzoek voor dm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
ralph075 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:47:
@iedereen: laat even via ingame drivermail weten als je collection weer normaal wilt, dan kan ik het regelen.
(cb is minder makkelijk te volgen als ik mobiel ben, vandaar het verzoek voor dm)
send

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Ik wist helemaal niet dat er mensen zijn 'ontslagen'? Wie is er ontslagen dan?

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 15:37
Zo ver ik tot op heden heb gehoord gelezen is er alleen mee gedreigd.
Ps ook ik ga van mijn 50% af, gezien dat onze directeur twee dagen niet op kantoor is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Megamind schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:09:
Hoe kan het trouwens dat sommige accounts wel overnieuw moeten beginnen en sommige niet?

Ik dacht als iedereen nu een reset had gekregen was het wel weer leuk om te beginnen, maar nu zie ik dit alweer:
BeagleOne 7/14/2007 9:38:40 PM (1032 Days Old)
Alle accounts van voor de eerste downtime zijn gerestored naar dat moment. Accounts die in de oude database zijn aangemaakt die we een maand zagen niet want die zaten niet in dat backup-moment. Verder worden accounts verwijderd na x tijd inactiviteit (3 maanden dacht ik)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
iemand nog contact gehad met dusten na het ontstaan van de rel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Als jullie Dusten van de troon afslaan, kom ik terug als contract manager. Tot die tijd blijf ik leaved.

Oh; en Marzman, Mervel, Crazyclaws moest ik een klok knokploeg sturen, wil ik wel. Maar ik weet geen adres sorry.

[ Voor 37% gewijzigd door DJ-Visto op 11-05-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
Was ff weg vandaag (hele dag bij een klant, geen kans om te trukzen); maar ook graag mijn CR en assistance terug naar default.

Ook via DM gestuurd naar de managers die dat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Ik ga eveneens DM'en om mn collection & assistance rate te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Cardinal schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:35:
iemand nog contact gehad met dusten na het ontstaan van de rel?
Ik heb een PM van hem gehad of ik nog belang had om een functie te gaan vervullen binnen de organisatie WET. Vriendelijk voor bedankt.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Hmm, misschien zegt dat al genoeg. Hebben nog meer mensen wat gehoord? Naar mij heeft hij sinds gisteren niet meer geantwoord.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
nope, niks meer gehoord. Gaat hij nou struisvogel spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
ik vraag me af als Dusten lastig blijft doen en GoT WET zou verlaten, de contract managers de company nog kunnen volstouwen met contracten?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:24
Hij kan wel hele vervelende dingen doen, waaronder zichzelf retiren en daarbij de company verwijderen.

Verder moet, voor zover ik weet, een company altijd een CEO hebben, dus hij kan het bedrijf niet verlaten zonder een opvolger aan te stellen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alright... I have read all these messages on here, the CB, etc. I see that many of you want me gone. But I just cant do that. (But because I am new and dont really know how strong this community is I am asking all of you for help in how to run and manage the company). Please send me PM's, talk on here etc telling me what I can do to improve how I run this company and I will do my very best to change. I really do want your imput into this company so that it says strong and stays in the top 12. I am also really sorry for what I have done/said but if you all help me and start to support me in running this company I promise things we be good again! All I need is your help so please help me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
nickvanozzie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 12:33:
Ook ik ben voor een nieuwe Tweaker CEO. Stiekum op 2 verschillen IP's gestemd. :P
Ik ga mee waar GoT gaat, en wil ook wel contract manager blijven.

Iemand een idee of de 'route visualisation' nog online komt? Is makkelijker om goede contractroutes te vinden.
Ik heb het vermoeden dat de hoster het account gewist heeft. Ik heb alle sources nog op mijn harddisk staan dus als iemand geinteresseerd is, neem dan even contact met mij op. Aangezien ik zelf geen Trukz meer speel sinds de crash, heb ik de tool niet meer onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I didnt really get what you where trying to say...
But here is a link to the active stat site: http://vdvn.net/trukz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:33

franssie

Save the albatross

http://www.isleet.nl/~wet/ werkt idd niet - geen idee of de scripts zomaar ergens werken maar ik heb nog wel een one.com accountje liggen waar het misschien op kan werken?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
No, it's about an other tool.'

I already told you that you are ruining it for a lot of people and to be honest i have no clue what fun you get out of this. Unless you are someone that gets a kick out of being criticized and likes it to flush a company people worked hard on down the drain

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I dont get kicks out of being criticzed at all. I just want to be accepted, supported, and join into this great community on Tweakers, the CB etc. I really need drivers imput into how to improve this company so that we continue to grow and become number 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Dusten, you will not be accepted, deal with that and surrender de CEO position

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe not by you, But I am truly hoping others will.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:11:
Maybe not by you, But I am truly hoping others will.
Oh, believe me, I'm not the only one, if you read the CB and your messages well, you would know. But no, talking to you is like talking to a brick wall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I have read and I have seen what people are saying. But there is still some who will accept me I hope.
Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste