Dan zet je die €415 minus "toestelprijs bij abbo" op je spaarrekening en boek je elke maar een tientje over naar je lopende rekening, lijkt het net of je lage maandlasten hebtkoekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:03:
[...]
[...]
Als ik zeg dat ik ook al naar een simonly abonnement had gekeken betekend dat dus dat ik de Desire los wou kopen. Ik heb al een tijdje lopen sparen en kan de Desire zo los kopen maar een simonly kan gewoon niet uit.
Los van dit hele feit bel ik gewoon erg weinig en zit ik met het goedkoopste abonnement gewoon goed, maar ik wordt gedwongen om een abonnement hoger te nemen omdat ik dan in totaal goedkoper uit ben, maar dus weer met wat hogere maandlasten zit.
Dacht dat ik net een mooie aanbieding had geziengebruikershaes schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:24:
Daarmee kom ik uit op: (28,95x9)+(9,95x12) = 379,95 en daar zou je nog ong 30 euro vanaf kunnen trekken voor het 8GB kaartje wat ik normaal zelf zou moeten kopen dus kom ik op een totaal uit van 349,95 voor 1 jaar inc. gratis Desire met 8GB geheugenkaart.
Een ding klopt alleen niet aan je berekening. Je trekt er 30 euro vanaf omdat je dat anders aan je geheugenkaart zou moeten betalen, maar vervolgens is die wel inclusief. Als ie inclusief is blijft het natuurlijk 379,95 euro.
Hmm ik zie ook aansluitkosten 24,50 en verzendkosten 8,00?Matt_E schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:27:
[...]
Niet dat ik graag van die halve fles een hele wil maken, maar als ik het goed heb gelezen krijg je ook nog de eerste 6 maanden korting op je maandlasten en betaal je de eerste 6 maanden slechts 27 euro.
Dit lijkt mij tot nu toe de beste deal voor dit aantal minuten + sms en web. Je komt dan uit op:
27 x 6 = 162
36,50 x 6 = 219
Desire bijbetalen = 77
Dat samen maakt 162+219+77= 458 voor 1 jaar.
Please Correct me if i'm wrong, anders ga ik em vandaag nog bestellen
edit: Owja, voor de geïnteresseerden onder ons hebben het trouwens over GSMweb.nl
Klopt! Je hebt gelijk, had deze niet meegerekend. Maar, zijn er eigenlijk aanbiedingen waar je die aansluitkosten niet hoeft te betalen? Want bij elk nieuw abo zie ik die wel voorbij komen... (heb het dus niet over verlengen)C.E.O schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:42:
[...]
Hmm ik zie ook aansluitkosten 24,50 en verzendkosten 8,00?
Komt ie dus op: 458 + 24,50 + 8 = 490,50 euro...
Hihi,Matt_E schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:37:
[...]
Dacht dat ik net een mooie aanbieding had gezien(zie post een paar minuten naar jou). Moet er wel bij zeggen dat mijne is gebaseerd op een nieuw contract en geen trouwe klanten korting ;-).
Een ding klopt alleen niet aan je berekening. Je trekt er 30 euro vanaf omdat je dat anders aan je geheugenkaart zou moeten betalen, maar vervolgens is die wel inclusief. Als ie inclusief is blijft het natuurlijk 379,95 euro.
Nee, de 8GB krijg je bij Hi niet standaard erbij, maar idd 379,95 is ook nice.
volgens mij maak je een rekenfout. 36,50 is gemiddeld per maand over 1 jaarMatt_E schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:27:
[...]
Niet dat ik graag van die halve fles een hele wil maken, maar als ik het goed heb gelezen krijg je ook nog de eerste 6 maanden korting op je maandlasten en betaal je de eerste 6 maanden slechts 27 euro.
Dit lijkt mij tot nu toe de beste deal voor dit aantal minuten + sms en web. Je komt dan uit op:
27 x 6 = 162
36,50 x 6 = 219
Desire bijbetalen = 77
Dat samen maakt 162+219+77= 458 voor 1 jaar.
Please Correct me if i'm wrong, anders ga ik em vandaag nog bestellen
edit: Owja, voor de geïnteresseerden onder ons hebben het trouwens over GSMweb.nl
je krijgt alleen korting over de 1e 6maanden daarna betaal je het volle pond
dus 6x27 + 6x46 +24.5 +8 +77 = 547,50
tenminste zo lees ik het
Op de algebeld.nl site werd 2 april vermeld, toch maar even een mailtje gestuurd. Dit was de reactie:
Ik ben benieuwd :-)Goedemiddag,
De leverancier verwacht aankomende dinsdag of woensdag de HTC Desire af te kunnen sturen.
Helaas kunnen wij hier nog geen garantie op geven.
De verwachting is dat u eind volgende week het toestel binnen heeft.
Hmm.. 6 x 27 + 6 x 46 / 12 = idd 36,50 gemiddeld.Ener103 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:54:
[...]
volgens mij maak je een rekenfout. 36,50 is gemiddeld per maand over 1 jaar
tenminste zo lees ik het
Wel beetje onduidelijk neergezet op die site, maarja daar moeten ze t natuurlijk van hebben...
Jammer, zag er erg aantrekkelijk uit...
Die aanbieding van Hi klinkt goed, maar ik wil me niet nog een keer laten naaien door daar te verlengen. Vorige keer werd ik dus ook naar een Online abo gezet, waar je belminuten maar 1 maand geldig zijn en alles per minuut afrekent. Voor mij de redenen om bij Hi weg te gaan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
iemand die telefonisch bij VF een verlenging heeft geplaatst al op 1 of andere manier een bevestiging gehad..?
Ik zou deze per post krijgen, maar tot op heden nog niks gezien.. (maandag besteld)
Ik zou deze per post krijgen, maar tot op heden nog niks gezien.. (maandag besteld)
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Nee ben het eventueel wel van plan. Welke aanbieding heb je precies gehad?SmithNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:03:
iemand die telefonisch bij VF een verlenging heeft geplaatst al op 1 of andere manier een bevestiging gehad..?
2 jaar 150 BSW verlenging, Desire voor € 30,=. (leverdatum 1 of 2 april....SharpEdgeOne schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:15:
[...]
Nee ben het eventueel wel van plan. Welke aanbieding heb je precies gehad?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Weet iemand nu al iets meer over de levertijden? Is de phonehouse de enige waar hij is uitgesteld tot halverwege mei?
Vodafone heeft aangegeven hem dinsdag a.s. te verwachten. Maar iedere leverancier van het toestel kan geen zekerheid bieden (waaronder ook VF), iedereen is afhankelijk van de logistiek van HTC.TWFpa2Vs schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:36:
Weet iemand nu al iets meer over de levertijden? Is de phonehouse de enige waar hij is uitgesteld tot halverwege mei?
voor degene die voor de zilveren uitvoering willen gaan deze staat nu ook op belcompany site
staat niet bij wanneer ze kunnen leveren
staat niet bij wanneer ze kunnen leveren
Ik vind die aansluitkosten die steeds genoemd worden nergens terug. Waar lees je dit?Ener103 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:54:
[...]
volgens mij maak je een rekenfout. 36,50 is gemiddeld per maand over 1 jaar
tenminste zo lees ik het
Ik hoef ze iig bij mijn gebeuren niet te betalen. ik betaal:
12*40,25+8+77=568,-
Nieuwe actie is volgens mij:
6*27+6*46+8+77=523,-
verschil=45,-
nu je het zegt staat tegenstrijdig bij gsmweb op de siteWhiteAss schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:24:
[...]
Ik vind die aansluitkosten die steeds genoemd worden nergens terug. Waar lees je dit?
Ik hoef ze iig bij mijn gebeuren niet te betalen. ik betaal:
12*40,25+8+77=568,-
Nieuwe actie is volgens mij:
6*27+6*46+8+77=523,-
verschil=45,-
hier staat aansluitkosten 24,50
http://www.gsmweb.nl/vodafone/index_toestel.htm
hier staat aansluitkosten 0,00
http://ww.gsmweb.nl/formdetail/vf/abo_tarief.htm
edit: nog 2 willekeurige webshops gechecked:bij smartphonestunts staat ook 24,50 maar bij studentmobiel
weer 0,00. geen idee hoe dit zit
[ Voor 10% gewijzigd door Ener103 op 02-04-2010 21:39 ]
7 uur geleden gekregen:
Ik denk niet dat we hem dinsdag of woensdag hebben.. Anders wisten ze het toch wel?HTC_NL
@RendyJansen, @marieketenbrake in het tweede kwartaal. Er is nog geen datum bekend
[ Voor 6% gewijzigd door RendyHD op 02-04-2010 21:42 ]
dinsdag/woensdag = 6/7 April
En idd,
op het eind krijgen de mensen gelijk die zeggen dat 1/2 april onzin is en 'ie pas rond 9 april komt
Edit: en 6/7 april is natuurlijk ook nog helemaal niet zeker...
[ Voor 9% gewijzigd door R.ik op 02-04-2010 21:45 ]
Ik heb telefonisch bij VF besteld, maar per mail bevestiging gehad.. Deze kwam ook ongeveer een uur na de aanvraag. Dus vrees dat ik geen hulp ben!SmithNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:03:
Bij mn vorige verlenging kreeg ik het echter ook schriftelijk, en dit duurde een week geloof ik zo.
Mij lijkt 6/7 me heel sterk als HTC NL vandaag nog niet eens weet wanneer ze leverbaar zijn?...R.ik schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:44:
[...]
dinsdag/woensdag = 6/7 April
En idd,
op het eind krijgen de mensen gelijk die zeggen dat 1/2 april onzin is en 'ie pas rond 9 april komt
Edit: en 6/7 april is natuurlijk ook nog helemaal niet zeker...
GSMweb.nl zegt aan de telefoon nu dat ze woensdag aan huis geleverd gaan worden.
Misschien zegt HTC NL het wel gewoon omdat ze miljoen x per dag vraag krijgen wanneer ze geleverd worden?
Maarja, in ieder geval gepre-ordered, zie hem vanzelf wel verschijnen..
*Irriteert zich aan HTC HD2 totdat desire binnekomt :x*
Misschien zegt HTC NL het wel gewoon omdat ze miljoen x per dag vraag krijgen wanneer ze geleverd worden?
Maarja, in ieder geval gepre-ordered, zie hem vanzelf wel verschijnen..
*Irriteert zich aan HTC HD2 totdat desire binnekomt :x*
Verwijderd
ik heb dinsdag besteld en ook nog niks gezien. Ik verwacht hem maandag eigenlijk wel en anders nog even een keertje bellenSmithNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 19:03:
Hoelang zou het duren na de release(7-9 april) voordat ie in de winkels ligt als demo? Wil m toch eerst "in handen" hebben voor ik de knip trek, maar als ik daarvoor nog 1-1.5 maand moet wachten dan vind ik het wel prima huidige mob kan elk moment het loodje leggen dus moet wel wat nieuws komen.
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Ik denk dat je maandag ook weinig kans hebt...Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:18:
[...]
ik heb dinsdag besteld en ook nog niks gezien. Ik verwacht hem maandag eigenlijk wel en anders nog even een keertje bellen
Thanks voor de tip! Op basis van jouw verhaal gebeld met KPN, en gaan dreigen om op te stappen omdat ik de aanbieding niet kreeg van Hi (had ook al een contract van T-mobile naast me liggen) en nu dezelfde aanbieding gekregen!!!
Helaas wel ietsjes langer wachten dan de rest..
Ik weet niet wat voor abo je nu hebt; maar als je dus verlengt krijg je dat achterlijke Hi Online abo. Ik heb hun kunnen aantonen dat mij dat 30-40% meer kostte per maand dan de oude abonnementsvorm, wat ik dus belachelijk vind. Als ik verleng, VERLENG ik, niet geef mij maar een ander abonnement.myrthe schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:31:
[...]
Thanks voor de tip! Op basis van jouw verhaal gebeld met KPN, en gaan dreigen om op te stappen omdat ik de aanbieding niet kreeg van Hi (had ook al een contract van T-mobile naast me liggen) en nu dezelfde aanbieding gekregen!!!Echt 1 van de beste die ik tot nu toe gezien heb
Helaas wel ietsjes langer wachten dan de rest..
Verwijderd
Mailtje van Algebeld.nlGoedemiddag,
De leverancier verwacht aankomende dinsdag of woensdag de HTC Desire af te kunnen sturen.
Helaas kunnen wij hier nog geen garantie op geven.
De verwachting is dat u eind volgende week het toestel binnen heeft.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Hi Online 35 = € 31,45 per maand, niet € 28,95gebruikershaes schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:24:
Net ff 2x met Hi gebeld met de vraag of ik zoals vele anderen een geheugenkaart erbij kon krijgen.
Met mijn megahoge klantwaardering ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn, maar beide keren werd me verteld dat het niet mogelijk is.
Ik dus boos bellen naar naar de afdeling 'opzegging' en verteld dat ik me benadeeld voel en ik mijn abbo wil opzeggen. Verhaal verteld etc. etc. en toen opeen kreeg ik een veel mooiere aanbieding dan ik eerst had gevraagd.
Namelijk: de Desire gratis inc 1 jaar verlenging met Hi Online35 + eindeloos online, 8GB geheugenkaart gratis en eerste 3 maand geen abonnementskosten. TJILL! dacht ik.
Daarmee kom ik uit op: (28,95x9)+(9,95x12) = 379,95 en daar zou je nog ong 30 euro vanaf kunnen trekken voor het 8GB kaartje wat ik normaal zelf zou moeten kopen dus kom ik op een totaal uit van 349,95 voor 1 jaar inc. gratis Desire met 8GB geheugenkaart.
Mijn advies als je bij Hi zit: gewoon bellen met de afdeling 'opzegging' en vertellen dat je bij ze weg wilt, dan doen ze jou miss ook een mooie aanbieding.
HTC weet maar al te goed wanneer ze aankomen in de benelux. De regionale manager mark moons heeft vorige week op twitter bekend gemaakt dat de desire voorop op schema was. ipv midden april zei hij dat het vroeger ging zijn. Begin april dus.Blck schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:50:
[...]
Mij lijkt 6/7 me heel sterk als HTC NL vandaag nog niet eens weet wanneer ze leverbaar zijn?...
6-7-8-9 april lijkt mij dus een heel reele datum.
@phusebox: Klopt ja, maar als je aangeeft dat je weg wilt bij afdeling opzeggingen is het wel ineens 28,95... via gewone verkoop konden ze ook alleen 31,45 aanbieden.Phusebox schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:10:
[...]
Hi Online 35 = € 31,45 per maand, niet € 28,95
En idd, je hebt gelijk! De abo's zijn veel duurder dan vorig jaar, maar dat vind ik ook met de sim-only's en niet alleen bij KPN/Hi. Ik had eerst een abo bij KPN voor 10 euro en dan 300 belminuten, dat is nu niet meer te vinden bij KPN. Misschien bij Telfort maar dan is het voordeel nog steeds niet beter met een losse Desire. Ik betaal hetzelfde nu als bij T-mobile, maar nu dan met het voordeel dat mn toestel gratis is, ik een geheugenkaart krijg van 8 GB en ik heb 3 maanden geen abo kosten
Ik kan aangeven dat ik de Desire momenteel in de lijst heb staan voor een levering vandaag, de retailprijs is 479.99 (amper duurder dan de Legend die voor 449.99 in de lijsten staat).
(Bij interesse kan ik per DM aangeven binnen welke winkel dit is - niet allemaal tegelijk
-, ik wil hier geen verkapte reclame gaan plaatsen)
(Bij interesse kan ik per DM aangeven binnen welke winkel dit is - niet allemaal tegelijk
[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 03-04-2010 11:37 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik heb hem idd ook zoiets horen zeggen in een interview maar daar zij hij ook bij dat de levering naar winkels niet via hun gaat maar via andere kanalen en daarom dus geen exacte levertijden kon noemen.Dranica schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:19:
[...]
HTC weet maar al te goed wanneer ze aankomen in de benelux. De regionale manager mark moons heeft vorige week op twitter bekend gemaakt dat de desire voorop op schema was. ipv midden april zei hij dat het vroeger ging zijn. Begin april dus.
6-7-8-9 april lijkt mij dus een heel reele datum.
daar is toch juist dit topic voor... noem die tokoSp!tF!re schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:37:
Ik kan aangeven dat ik de Desire momenteel in de lijst heb staan voor een levering vandaag, de retailprijs is 479.99 (amper duurder dan de Legend die voor 449.99 in de lijsten staat).
(Bij interesse kan ik per DM aangeven binnen welke winkel dit is - niet allemaal tegelijk-, ik wil hier geen verkapte reclame gaan plaatsen)
Net BelCompany Vlaardingen gesproken en die geven aan dat hij eigenlijk vandaag binnen moest komen, maar dat het waarschijnlijk Dinsdag wordt.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dinsdag bij de leveranciers, woensdag thuis.. dat is dus nu wel redelijk zeker...?
Daar lijkt het op jaSmithNL schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:10:
Dinsdag bij de leveranciers, woensdag thuis.. dat is dus nu wel redelijk zeker...?
Ik ben d'r ook wel zat van nu, dinsdag 7 week geleden besteldDennusB schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:12:
[...]
Daar lijkt het op jaBen benieuwd. Ik kan niet meer w88
Bij HI is nu een mooie aanbieding voor o.a. de desire, heeft iemand ervaring met eindeloos online van hi?
(Offtopic: Ook de HD2 is in de aanbieding ben nu toch wel aan het twijfelen)
Ik zou dit even doorlezen: [HI] Overtreding Fair Use Policywhiplash1990 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:32:
Bij HI is nu een mooie aanbieding voor o.a. de desire, heeft iemand ervaring met eindeloos online van hi?
Was vandaag in Gouda bij de BelCompany, daar werd dit verhaal ook verteld. Het begint er dus inderdaad op te lijken dat we de telefoons volgende week zullen krijgenDennusB schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:01:
Net BelCompany Vlaardingen gesproken en die geven aan dat hij eigenlijk vandaag binnen moest komen, maar dat het waarschijnlijk Dinsdag wordt.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Wel grappig dat ze vertelden dat hij eigenlijk voor vandaag op de planning stond.Famoso schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:07:
[...]
Was vandaag in Gouda bij de BelCompany, daar werd dit verhaal ook verteld. Het begint er dus inderdaad op te lijken dat we de telefoons volgende week zullen krijgen
Ik bel ze om 4 uur nog even voor de zekerheid
ummm wat is die aanbieding dan?whiplash1990 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:32:
ik zie alleen internet eerste jaar voor 1 euro maar abbo per maand hebben ze wel omhoog gedaan...
Ik werk niet bij een BC maar ik hoop hem dan wel dinsdag te hebben. Maar dat zou betekenen dat groothandels hem gister/ vandaag verzonden zou moeten hebben.Famoso schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:07:
[...]
Was vandaag in Gouda bij de BelCompany, daar werd dit verhaal ook verteld. Het begint er dus inderdaad op te lijken dat we de telefoons volgende week zullen krijgen
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ook wij hebben hem helaas tóch niet binnengekomen, ook voor ons verwachten wij hem dinsdag (normaal gesproken levert de leverancier meteen uit na het inboeken van een order, kennelijk nu niet).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
En wie is wij? Welk bedrijf ?Sp!tF!re schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:32:
Ook wij hebben hem helaas tóch niet binnengekomen, ook voor ons verwachten wij hem dinsdag (normaal gesproken levert de leverancier meteen uit na het inboeken van een order, kennelijk nu niet).
Edit : Ik zie nu je naam pas, ik weet het al
[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 03-04-2010 13:36 ]
Ja vertel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik weet niet of Sp!tf!re dit wil
wat een gedoe is belcompany.Luqq schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 13:44:
Ik weet het ook van Spitfire, maar ik ga het ook niet vertellen
Vanochtend gebeld door de Vodafone klantenservice: aanbod gehad ter verlenging (abbo loopt 31 augustus af). Zou hem gratis krijgen bij 2-jarig Bel+SMS 200, eerste 6 maanden 50% korting.
Ik gevraagd wat het zou worden bij Bel+SMS+Web 150.... ook gratis!
Wel gaf meneer aan dat het toestel pas 14 april werd verwacht. Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten (een goedkoper aanbod heb ik niet gevonden voor verlenging), maar vraag me dan wel af hoe anderen 6 april te horen krijgen...
Wel gaf meneer aan dat het toestel pas 14 april werd verwacht. Ik kan er persoonlijk niet zo mee zitten (een goedkoper aanbod heb ik niet gevonden voor verlenging), maar vraag me dan wel af hoe anderen 6 april te horen krijgen...

hmmm zal je dat aanbod denk je ook kunnen krijgen zonder verlening?DingK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Vanochtend gebeld door de Vodafone klantenservice: aanbod gehad ter verlenging (abbo loopt 31 augustus af). Zou hem gratis krijgen bij 2-jarig Bel+SMS 200, eerste 6 maanden 50% korting.
vind dat wel een mooie deal
Volgens mij is dat enkel op gsmweb zo (en wellicht ook op andere third party sites). Want op T-mobile.nl zijn deze abonnementen nog steeds € 18,95.R.ik schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Klopt het dat T-mobile Relax 25 van €18,95 naar €19,95 is gegaan?
Verwijderd
Jep, sinds 2 dagen geloof ik. Ten tijde van het plaatsen van mijn pre-order icm verlenging bij Smartphonestunts was het nog €18,95.R.ik schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Klopt het dat T-mobile Relax 25 van €18,95 naar €19,95 is gegaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 14:14 ]
Doen ze bij Android telefoons ook aan branding?DingK schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:02:
Ik gevraagd wat het zou worden bij Bel+SMS+Web 150.... ook gratis!![]()
Ik heb de Desire besteld bij coolblue met verlenging van vodafone ( 2jaars verlening met een 100 tel+sms+web abbo voor 219 en eerste 12 mnd 12,50 abbo en daarna 26,50_. Dus best aardige korting op de telefoon en het abbo. Ik wilde perse bij coolblue bestellen gezien hun kwaliteit en rating (ik betaal liever 50-80e meer en zekerheid). Volgens de site bellen ze 6 april mij voor een afleverafspraak op 7 april. Ik vond de bestelprocedure erg makkelijk en duidelijk.Phusebox schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:14:
[...]
Doen ze bij Android telefoons ook aan branding?
Mailtje van smartphonestunts:
Uw desire wordt zo snel mogelijk naar u opgestuurd.
We verwachten de eerste levering a.s vrijdag.
Of diezelfde dag uw order nog kan worden verstuurd kunnen we nog niet zeggen.
Dit zal liggen aan de hoeveelheid Desires die geleverd worden en aan de hoeveelheid bestellingen die eerder zijn geplaatst dan de uwe.
Hoe betrouwbaar is dinsdag? Eerder las ik van smartphonestunts dat het een aanname is om vrijdag te noemen? Zijn alle winkels gelijk? Anders cancel ik min preorder en ga ik alsnog naar BC of pdashop...
Uw desire wordt zo snel mogelijk naar u opgestuurd.
We verwachten de eerste levering a.s vrijdag.
Of diezelfde dag uw order nog kan worden verstuurd kunnen we nog niet zeggen.
Dit zal liggen aan de hoeveelheid Desires die geleverd worden en aan de hoeveelheid bestellingen die eerder zijn geplaatst dan de uwe.
Hoe betrouwbaar is dinsdag? Eerder las ik van smartphonestunts dat het een aanname is om vrijdag te noemen? Zijn alle winkels gelijk? Anders cancel ik min preorder en ga ik alsnog naar BC of pdashop...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind het niet de bedoeling om hier reclame te gaan maken voor het bedrijf waar ik wel of niet zou werken en bovendien zijn er toch al genoeg reacties gegeven van onder andere DennusB dat BelCompany hem dinsdag verwacht? Dan hoef ik hier geen toevoeging meer aan te geven.
Per DM was alle informatie gewoon beschikbaar, ik wilde het niet publiekelijk doen ivm spam/reclame maken (hoe vaak ik dat hier op Tweakers niet zie in Levertijden topics, dat vind ik not-done).
Dat is wat ik inderdaad te horen kreeg toen ik de vraag stelde aan iemand van de webwinkel. Hij gaf aan dat de Desire geen branding zou hebben en dat ze dat alleen nog op Blackberrys hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:22:
nee alleen nog bij blackberrys had ik gehoord
Aan mij is ook verteld dat de leverdatum 12 april zou zijn. Ik lees nu net weer 14 april en eerdere berichten gaven de Vodafone medewerkers een vroegere leverdatum aan (6/7/8 april). En als klap op de vuurpijl heeft iemand hier op het topic te horen gekregen dat ze de telefoon pas in mei binnen krijgen (of hij was in de war met het nummer van de maand
Ik denk zelf dat week 15 (12 tot 18 april) een goede schatting is wat betreft de Vodafone levering.
Verwijderd
Ik heb hier BC aan de lijn gehad en die hadden hem inderdaad ook vandaag al verwacht maar die wisten echter niet te vertellen of het toestel er dinsdag of woensdag al is want de levering is vertraagd. Phone House wist zelfs te vertellen dat het pas na volgende week wordt.
Ik baal er wel van want ik ben mij huidige toestel na een half jaar al beu (wil niet meer tegen die zwarte achtergrond aankijken en er wat meer mee kunnen doen zonder te jailbreaken). Ik wil nu een Android en gewoon de simkaart overzetten. Mijn huidige toestel gaat dan straks op Marktplaats denk ik.
Ik baal er wel van want ik ben mij huidige toestel na een half jaar al beu (wil niet meer tegen die zwarte achtergrond aankijken en er wat meer mee kunnen doen zonder te jailbreaken). Ik wil nu een Android en gewoon de simkaart overzetten. Mijn huidige toestel gaat dan straks op Marktplaats denk ik.
Raar, die verhalen van de Belcompany. Ik was net in de stad (Arnhem) en ben bij de Belcompany naar binnen gehopt omdat ik de Legend op een stand zag staan. Geweldig scherm heeft die trouwens, was erg onder de indruk. In ieder geval, ik vroeg meteen naar de Desire, de jongen achter de toonbank wist ervan en zei dat ze in week 15 geleverd zouden worden. Ik vond dit al vreemd, omdat dit al een paar weken bekend was en bij iedere leverancier bekend is dat hij eerder geleverd kon worden.
Nu lees ik dus dat andere BC's zeggen dat hij eerder geleverd wordt... Misschien lopen ze nog wat achter hier in Arnhem
Nu lees ik dus dat andere BC's zeggen dat hij eerder geleverd wordt... Misschien lopen ze nog wat achter hier in Arnhem
PS5 PSN: UnrealKazu
Net weer even Belcompany Vlaardingen aan de telefoon gehad, en ze gaf aan dat het nog niet binnen was.
Ook gaf ze aan dat ze er maar 1 of 2 binnenkrijgen Dinsdag
Ze heeft nu m'n gegevens en zei "de 1e die binnenkomt is voor u" dus dat is wel weer cool
Ook gaf ze aan dat ze er maar 1 of 2 binnenkrijgen Dinsdag

Ze heeft nu m'n gegevens en zei "de 1e die binnenkomt is voor u" dus dat is wel weer cool
Levert BC alleen de zilveren? Het liefst neem ik hem ook gelijk mee de winkel uit alleen zijn ze altijd fors duurder (1-jarig) in vergelijking met internet.
Verwijderd
Ook ik heb zojuist contact opgenomen met Belcompany. Hij had ze ook vandaag verwacht maar gaf aan dat hij ze zeker dinsdag / woensdag er een binnen heeft en hij belt me op als ze binnen komen. Het was hem niet geheel duidelijk welke variant het is, maar kon zo maar de zilveren zijn.Michie23 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:58:
Levert BC alleen de zilveren? Het liefst neem ik hem ook gelijk mee de winkel uit alleen zijn ze altijd fors duurder (1-jarig) in vergelijking met internet.
Dus nog een dagje of 4 wachten:)!
Nee, beide. Ik heb er één laten reserveren bij Belcompany in Almelo. Geen idee welke kleur het eerste binnenkomt, maar dat boeit me niet. Vindt ze beide wel gaafMichie23 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:58:
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Zelfde hier inderdaad. Liever de zilveren, maar dat kon ze me niet vertellen. Dus ik zie het wel.BastiaanN schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:23:
[...]
Nee, beide. Ik heb er één laten reserveren bij Belcompany in Almelo. Geen idee welke kleur het eerste binnenkomt, maar dat boeit me niet. Vindt ze beide wel gaaf
Woensdag heb ik hem sowieso volgens haar
BC levert sowieso de bruine, dit is in ieder geval de kleur die ikzelf verwacht te ontvangen (dat geeft de omschrijving vanaf de leverancier in ieder geval aan
)
Nee hoor, want ik had oorspronkelijk verlengt voordat ze dat gewijzigd hadden dus kon ik het ook voor dat bedrag krijgen.Phusebox schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:10:
[...]
Hi Online 35 = € 31,45 per maand, niet € 28,95
Zijn er bij Belcompany ook nog goede prijzen te krijgen icm een abonnement? In het verleden ben ik daar altijd de lachend de winkel uitgelopen als ik hun prijzen hoorde. vaak 150 tot 200 euro duurder dan de gemiddelde internet prijs.
Verwijderd
Bij Vodafone blijkt de Desire in de computer te staan als HTC Bravo (terwijl hij op de website wel Desire heet).
Dat bleek nadat ik een bevestiging kreeg voor een Bravo. Ik hing al aan de telefoon toen ik online las dat Bravo de codenaam is van de Desire.
Dus mocht je Vodafone bellen voor een bestelling en je krijgt te horen dat de Desire er nog niet is, probeer dan de Bravo eens.
Dat bleek nadat ik een bevestiging kreeg voor een Bravo. Ik hing al aan de telefoon toen ik online las dat Bravo de codenaam is van de Desire.
Dus mocht je Vodafone bellen voor een bestelling en je krijgt te horen dat de Desire er nog niet is, probeer dan de Bravo eens.
Ha ik ook...totaal niet interessant veels te duur.Phusebox schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:44:
Zijn er bij Belcompany ook nog goede prijzen te krijgen icm een abonnement? In het verleden ben ik daar altijd de lachend de winkel uitgelopen als ik hun prijzen hoorde. vaak 150 tot 200 euro duurder dan de gemiddelde internet prijs.
Bericht verwijderd.
[ Voor 89% gewijzigd door Buffalo op 03-04-2010 20:47 ]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon de adviesprijs hanteren voor het toestel. En dat vind ik ook niet erg, met de relatief dure artikelen ga ik liever naar een fysieke winkel dan een webshop. Plus de 14 dagen toestelgarantie is ook niet gek. Bevalt hij niet en is hij nog helemaal onbeschadigd dan kan je hem gewoon weer omruilenPhusebox schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:44:
Verwijderd
Mijn idee. De Desire gaat 479,-- kosten en dat is duurder dan via een aantal webshops maar ik haal 'm gewoon in de winkel. Heb 2 keer problemen gehad met electronika wat ik via internet besteld heb en telkens moest ik het op eigen rekening terug sturen. Afgezien daarvan kost het me meer tijd dan wanneer ik gewoon even naar de winkel terug ga en het zo oplos. Voor die paar tientjes extra heb ik liever het gemak.
Overigens zal het bij de meeste mensen gewoon goed gaan maar voor mij hoeft het niet meer.
Overigens zal het bij de meeste mensen gewoon goed gaan maar voor mij hoeft het niet meer.
Ik zou ook liever een zwarte hebben van Vodafone, heb nu een klein abbo'tje afgesloten om te testen hoe de 3G ontvangst is waar ik ben. Maar ik heb weer niet zo'n zin in Vodafone branded rommel. Na de Paas maar eens bellen om te informeren wat ze voor me kunnen doen. Upgraden van huidig abonnement naar BSW zal wel niet kunnen met een Desire, dus dan een tweede abo er naast.
Nog nooit van Kopen op afstand gehoord dan? Komt in principe op hetzelfde neer natuurlijk....BastiaanN schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 20:51:
[...]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon de adviesprijs hanteren voor het toestel. En dat vind ik ook niet erg, met de relatief dure artikelen ga ik liever naar een fysieke winkel dan een webshop. Plus de 14 dagen toestelgarantie is ook niet gek. Bevalt hij niet en is hij nog helemaal onbeschadigd dan kan je hem gewoon weer omruilen
staat ook:TheVMaster schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:34:
[...]
Nog nooit van Kopen op afstand gehoord dan? Komt in principe op hetzelfde neer natuurlijk....
Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
het lijkt mij dat een abonnement meteen begint of zie ik dat verkeert?
Je koopt er toch ook een toestel bij? Of mag ik dat niet aannemen gezien de topic-titel?recemonster schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:44:
[...]
staat ook:
Bij welke producten krijg ik geen bedenktijd?
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
het lijkt mij dat een abonnement meteen begint of zie ik dat verkeert?
Toevallig ben ik vandaag nog bij de Belcompany geweest de jongen in de winkel zei dat ze hem over 3 week verwachten.
Wil deze week ook de Desire aanschaffen.
Twijfel tussen de volgende 2 abonnementen:
- Vodafone Bel+SMS+Web 275 (ongeveer 35 euro per maand)
- Telfort 300 + Internet + 100 sms (ongeveer 39 euro per maand)
Lees veel slechte verhalen over Vodafone, kan dit kloppen?
En bij welke provider kan ik sneller mobiel internet verwachten?
Twijfel tussen de volgende 2 abonnementen:
- Vodafone Bel+SMS+Web 275 (ongeveer 35 euro per maand)
- Telfort 300 + Internet + 100 sms (ongeveer 39 euro per maand)
Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1
Om hier op terug te komen, op myVodafone is wél m'n abonnement omgezet naar BSW 150...Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:18:
[...]
ik heb dinsdag besteld en ook nog niks gezien. Ik verwacht hem maandag eigenlijk wel en anders nog even een keertje bellen
Jawel, maar dan heb je maar 7 dagenTheVMaster schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:34:
[...]
Nog nooit van Kopen op afstand gehoord dan? Komt in principe op hetzelfde neer natuurlijk....
Webwinkels die zijn aangesloten bij het Thuiswinkel Waarborg hanteren een termijn van 14 dagen, dus dat is dan even lang als de termijn bij BC.BastiaanN schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:47:
[...]
Jawel, maar dan heb je maar 7 dagenDa's vrij kort om te kijken of je een toestel wat vindt. Aan mijn N97 begon ik me ook pas te ergeren na een week
Zoals MercenaryAtWork al duidelijk probeert te maken, geldt de Wet Koop op Afstand niet voor het abonnement, maar wel voor het toestel...
Verwijderd
ook ff gechecked, bij mij is het ook omgezet. Nou, dan zal die brief vanzelf wel komen.SmithNL schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:37:
[...]
Om hier op terug te komen, op myVodafone is wél m'n abonnement omgezet naar BSW 150...
Is normaal gesproken trouwens een webwinkel als bijv. algebeld sneller met leveren dan wanneer je rechtstreeks via Vodafone besteld? Of is dit elke keer weer verschillend?
Slechte verhalen hoor je over elke provider wel dus dat is relatief. Het is vaak regiogebonden hoe gek ook. VF heeft naar mijn weten het snelte internet.Wou T schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:34:
Ja en ik heb ook een BC aan de lijn gehad die hadden het over begin volgende wk. Blijft lastig zo natuurlijk.koekoek2003nl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:15:
Toevallig ben ik vandaag nog bij de Belcompany geweest de jongen in de winkel zei dat ze hem over 3 week verwachten.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de Paashaas zelf een heel mandje vol heeft en morgen rond gaat brengen. Misschien verstopt ie er ook een paar tussen de eieren.
Pffff...wat zal ik blij zijn als die dingen uitgeleverd worden. Al die nerveuze pubers...
Pffff...wat zal ik blij zijn als die dingen uitgeleverd worden. Al die nerveuze pubers...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
De Paasdagen bieden een ideaal moment om rustig een lijstje met gewenste appz op te stellen. Wat dat betreft is het nominatie-topic erg handig.mphilipp schreef op zondag 04 april 2010 @ 01:54:
Ik heb de knoop toch maar door gehakt. Gister m`n T-Mobile abbo verlengt inc. de Desire.
1 jaar ongeveer 35 p. maand + 135 euro voor het toestel.
Op zich een mooie deal voor zo`n mooi toestel
Ik kreeg persoonlijk te horen, dat ik hem rond 9 april al thuis kan verwachten.
Verwijderd
Waar heb je je abbo verlengt? Via T-mobile zelf of via een winkel/webshop? Aangezien diegene een harde datum van 9 april heeft geroepen.Testpanel schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:28:
Ik heb de knoop toch maar door gehakt. Gister m`n T-Mobile abbo verlengt inc. de Desire.
Heb hem verlengt via smartphonestunts. Al lijkt het mij persoonlijk nogal stug, dat ik hem al op 9 april thuis kan verwachten. Papieren etc. moeten eerst in orde zijn en daarbij komt, dat ik hem relatief laat heb ge'pre-orderd.
Maar ach.. We zullen zien
Verwijderd
Begrijp ik nou goed dat alleen PDAshop.nl de desire in het silver kan leveren? Of zijn er meer internetsites die dat doen?
En wanneer heb je nou recht op een hi studentenabo? Scheelt bij een hi25 abo namelijk nogal wat. Van 22,45 naar 19,95 per maand.
En als ik bestel bij studentmobiel, kan ik dan goede service verwachten?
En wanneer heb je nou recht op een hi studentenabo? Scheelt bij een hi25 abo namelijk nogal wat. Van 22,45 naar 19,95 per maand.
En als ik bestel bij studentmobiel, kan ik dan goede service verwachten?
Verwijderd
Ik heb vorige week ook via Smartphonestunts verlengt en de Desire besteld. Ik ga er dus vanuit dat als ze gezegd hebben 'm rond 9 april aan jou te kunnen leveren, dit dus ook voor mij geld. Of misschien ontvangen we 'm wel eerder (wish)Testpanel schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:56:
Heb hem verlengt via smartphonestunts. Al lijkt het mij persoonlijk nogal stug, dat ik hem al op 9 april thuis kan verwachten. Papieren etc. moeten eerst in orde zijn en daarbij komt, dat ik hem relatief laat heb ge'pre-orderd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 12:02 ]
Volgens mij als je een studenten OV jaarkaart kan laten zien.Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:51:
Zal inmiddels een OV-chipkaart zijn
En die moet je inderdaad laten zien.
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.