GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De zilveren Desire is ook via de website van Belcompany te bestellen incl. abonnementVerwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:51:
Begrijp ik nou goed dat alleen PDAshop.nl de desire in het silver kan leveren? Of zijn er meer internetsites die dat doen?
Ligt aan je abo denk ik, ik zie nog steeds precies dezelfde prijzen (T-Mobile)TheVMaster schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:20:
Hmm....ik zie dat hij nu overal duurder is. Ik heb hem 2 wkn geleden voor 150 euri besteld bij 2Call, nu is (met dezelfde opties) hij dus gewoon 212 euro
Ja, bij GSMWeb is hij inderdaad even duur, maar bij 2Call is hij nu i.c.m. een T-Mobile Relax 25 212 euro.FabianNL schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:55:
[...]
Ligt aan je abo denk ik, ik zie nog steeds precies dezelfde prijzen (T-Mobile)
Verwijderd
Prijzen zijn nu al 5 euro/maand duurder, zie ik..
Verwijderd
Gelukkig ook op tijd verlengd bij Hi. Moet 130 euro bijbetalen voor het toestel, als ik nu kijk moet ik 260 euro bijbetalen.RoD schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:35:
De aanbiedingen golden tot 3 april geloof ik. Ben blij dat ik net voor die tijd verlengd hebt, want het is nu een stukje duurder qua abonnementsprijs.
Wel jammer dat hi zon strenge fair-use heeft voor mobiel internet
Zie dat ie in UK zon 430pond (~495 euro) is terwijl ie hier ongeveer 430 euro had verwacht dat ie daar goedkoper was. Dan hoef ik er dus ook geen een te kopen als ik daar op vakantie ga
Ik wacht nog even met bestellen tot ik m in handen heb gehad, al bestaat de kans dat ie dan uitverkocht is maargoed so be it.
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Klopt... zover ik weet is het dan de originele HTC versie.SAICRJMPM schreef op maandag 05 april 2010 @ 08:03:
Als je via smartphonestunts de Desire bestelt i.c.m. een abonnement dan neem ik aan dat hij niet branded en niet sim-locked is?
Verwijderd
Iemand enig idee wanneer belcompany de Desire's uitbrengt? Ik ga vrijdag een weekend weg, en ik zou 'm graag voor die tijd nog in handen hebben.
Verwijderd
Wat is nou de beste manier om uit te zoeken welk abonnement bij je past?
Editje: Het word een hi 25 met eindeloos online. Ik ga het bestellen bij pdashop.nl. Dan betaal ik 22,45+9,95 (eerste 12 maanden 2,50). Lijkt me een goede deal. Wel jammer dat ik 70 euro moet dokken voor het toestel terwijl dat een week geleden nog niet zo was. Iemand een idee of ik het toestel dan voor vrijdag binnen zou hebben als ik nu nog bestel?
Ik maak me alleen wel wat zorgen over het mobiel internet van hi...
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 12:03 ]
Als je wat zoekt vindt je nog wel weet iets goedkopere. Hoef je maar 56 euro bij te betalen bij een 2 jarige nieuw abbo.Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:51:
Pff ik zie door de bomen het bos echt niet meer. Ik dacht zeker te weten dat ik voor een hi25 ging met internet. Nu zie ik dus T-mobile Relax 25, en dat ziet er ook aantrekkelijk uit.
Editje: Het word een hi 25 met eindeloos online. Ik ga het bestellen bij pdashop.nl. Dan betaal ik 22,45+9,95 (eerste 12 maanden 2,50). Lijkt me een goede deal. Wel jammer dat ik 70 euro moet dokken voor het toestel terwijl dat een week geleden nog niet zo was. Iemand een idee of ik het toestel dan voor vrijdag binnen zou hebben als ik nu nog bestel?
http://www.phoneplaza.nl/...aar/A76T10864D24O419O462/
Zo zullen er nog meer te vinden zijn.
Denk als je je zorgen maakt om mobiel internet van Hi je dat eerst moet uitzoeken of dat voor jouw goed genoeg is. Anders zit je straks vast aan iets waar je snel spijt van hebt.
Vodafone schijnt het snelste internet te bieden en blijkt voor de meeste gebruikers prima te voldoen. Maar goed dat is veel zoeken en lezen zodat je zeker weet wat je afsluit. Kijk ook goed naar de dekkingsgebied van een provider voor Internet.
Niemand kan je op dit moment verstellen of je hem voor vrijdag hebt aangezien er nog geen 100% garantie is wanneer hij komt. Er komen nu wel steeds meer berichten dat dit deze week is maar uiteindelijk blijft het koffiedik kijken. Hopenlijk weten we morgen weer mee. Tot die tijd succes met je zoektocht want dat blijft altijd weer even zoeken naar je beste deal.
Je kunt ook altijd bellen met je huidige provider en kijken wat die je kunnen bieden. Zeker als je meld dat je anders opgezegd schijnt nog wel eens te helpen om de aanbieding scherper te krijgen.

Ben je een student? Dan betaal je voor dezelfde abo maar 19,95 per maand. En gisteren was die met maar 27,- bijbetalen.Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:51:
Pff ik zie door de bomen het bos echt niet meer. Ik dacht zeker te weten dat ik voor een hi25 ging met internet. Nu zie ik dus T-mobile Relax 25, en dat ziet er ook aantrekkelijk uit.
[ Voor 66% gewijzigd door BPP op 05-04-2010 12:49 ]
Verwijderd
Het zit zo. Ik ben net een week terug gestopt met de studie. Heb nog wel steeds ov-chipkaart in bezit. Die hoef ik niet in te leveren, omdat ik 'm nu kan gebruiken als reisproduct waar ik betaald mee kan reizen. Dus zou ik er op die manier nog korting voor het abo kunnen krijgen?BPP schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:45:
Wat is dat studentmobiel toch raar. Gisteren bij een Hi 25 abo moest je nog 59 bijbetalen bij een Desire en 32 bij een X10. Half uur later 27 bij een Desire en 73 bij een X10. En nu weer 45,- voor een Desire en 39,- voor een X10.
[...]
Ben je een student? Dan betaal je voor dezelfde abo maar 19,95 per maand. En gisteren was die met maar 27,- bijbetalen.
En hoe is de service van studentmobiel in zijn algemeen tov bijv pdashop? Bij pdashop werd ik echt perfect geholpen aan de telefoon vanmorgen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 12:51 ]
Als ik naar die website ga, HI 25 twee jaar selecteer bij de HTC Desire moet ik 179 euro betalen voor de telefoon en geen 70. Hoe kan dat?Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:51:
Het word een hi 25 met eindeloos online. Ik ga het bestellen bij pdashop.nl. Dan betaal ik 22,45+9,95 (eerste 12 maanden 2,50). Lijkt me een goede deal. Wel jammer dat ik 70 euro moet dokken voor het toestel terwijl dat een week geleden nog niet zo was. Iemand een idee of ik het toestel dan voor vrijdag binnen zou hebben als ik nu nog bestel?
Verwijderd
Omdat ik er mobiel internet bij neem.SAICRJMPM schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:01:
[...]
Als ik naar die website ga, HI 25 twee jaar selecteer bij de HTC Desire moet ik 179 euro betalen voor de telefoon en geen 70. Hoe kan dat?
Waar?BPP schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:18:
Nu is die weer veranderd van Desire naar 27 en X10 naar 75
Ik mag hopen van wel.theroach schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:32:
Iemand enig idee of Hi zijn levertijden nog vooruit gaat schuiven. Als veel bedrijven hem al dinsdag of woensdag (of iig deze week) kunnen leveren, waarom zij dan pas over 3 weken...?
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door RoD op 05-04-2010 15:35 ]
Zie deze link voor mijn bevindingen van de SENA Ultra Slim leather pouch voor de HTC Desire / Nexus One =) .Blck schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:25:
@Greenlizzard, geef je eens een korte review? Kwaliteit enzo..?
En straks als we hem hebben, of hij goed past, niet losjes, niet scheef w/e?
Je bedoelt vandaag, op tweede paasdag??? Niet erg verwonderlijk he?Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:47:
Bij studentmobiel hebben ze ook niet veel zin om de telefoon op te nemen..
Verwijderd
Misschien omdat het vandaag 2e paasdag is en er nu niemand zit?Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:47:
Aftellen is nu echt begonnen... hopelijk ligt m'n Desire binnen een paar dagen op de mat.
je weet dat iedereen vrij is?Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:47:
Verwijderd
Als je het niet snapt, neem dan even contact met ze op. Dit topic is in ieder geval niet bedoeld als helpdesk voor webshopsVerwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:53:
Vind het bestellen via dat webformulier van studentmobiel beetje vaag overkomen. Je kan op 2 plaatsen selecteren wat je wilt hebben? Iemand die een beetje duidelijkheid kan verschaffen?
Verwijderd
Om je toch even op weg te helpen: je krijgt het contract toegestuurd zodra je de bestelling afrondt.
Mark Moons
Mooie week voor de boeg. Campagne op volle toeren, Desire in de winkels en fundament leggen voor 2e helft van 2010...
Bier = beter
Ik heb ook besloten om me te verwennen met een Desire. Ik heb nu een sim only bij vodafone met een nokia uit de oertijdAnteros schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:35:
Da's goed nieuws! Zou mooi zijn als ik hem woensdag in mijn handen heb.
Het goedkoopst heb ik hem nu gevonden bij T-mobile. Relax 25 met Web n Walk standard, voor 18,95 per maand, plus 1 jaar 2,95 en 1 jaar 9,95 voor Web n Walk. Totaal: 609.60 euri. Deze actie is tot morgen geldig. Iemand anders nog ergens een betere prijs gevonden?
EDIT: Linkje http://www.gsmwijzer.nl/s...0&product_version_id=720#
[ Voor 14% gewijzigd door Crackh34d op 05-04-2010 19:31 ]
+ 9,95 aansluitkosten en 4,95 verzendkosten.Crackh34d schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:20:
[...]
Ik heb ook besloten om me te verwennen met een Desire. Ik heb nu een sim only bij vodafone met een nokia uit de oertijd
Het goedkoopst heb ik hem nu gevonden bij T-mobile. Relax 25 met Web n Walk standard, voor 18,95 per maand, plus 1 jaar 2,95 en 1 jaar 9,95 voor Web n Walk. Totaal: 609.60 euri. Deze actie is tot morgen geldig. Iemand anders nog ergens een betere prijs gevonden?
EDIT: Linkje http://www.gsmwijzer.nl/s...0&product_version_id=720#
Dat is ook waarvoor ik vorige maand bij 2call een abonnement heb afgesloten (maar dan zonder verzendkosten). Het lijkt er wel op dat deze maand het Relax-tarief één euro duurder is geworden. Dus als T-Mobile je 19,95 ipv 18,95 gaat rekenen dan zou mij dat niet verbazen. Heb je mooi iets om met je verkooppunt uit te vechten
[ Voor 17% gewijzigd door Phrenetic op 05-04-2010 19:37 ]
Idd, bij (voor zo ver ik weet) alle andere third-party leveranciers is de prijs gestegen, maar het vreemde is dat het relax 25 abbo op de t-mobile site nog wel €18,95 is....Phrenetic schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:34:
[...]
Het lijkt er wel op dat deze maand het Relax-tarief één euro duurder is geworden. Dus als T-Mobile je 19,95 ipv 18,95 gaat rekenen dan zou mij dat niet verbazen. Heb je mooi iets om met je verkooppunt uit te vechten
Dus óf ze bieden het nog wel voor €18,95 aan (lijkt me niet erg waarschijnlijk) óf ze updaten hun site gewoon niet zo vaak
Misschien off-topic: maar is dat twitter-account door iemand bevestigd? Tweets lijken er op te wijzen dat het inderdaad Mark Moons is, maar dat was in het verleden ook het geval bij o.a. Matthijs van Nieuwker e.d.Luqq schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:24:
twitterupdate!
Mark Moons
Mooie week voor de boeg. Campagne op volle toeren, Desire in de winkels en fundament leggen voor 2e helft van 2010...
Ik denk niet dat heel erg veel mensen op de hoogte waren van een aankomende sponsordeal 5 dagen voor de aankondiging. Degenen die het wel wisten hebben denk ik weinig reden om een fake account te starten.Cadezo schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:15:
[...]
Misschien off-topic: maar is dat twitter-account door iemand bevestigd? Tweets lijken er op te wijzen dat het inderdaad Mark Moons is, maar dat was in het verleden ook het geval bij o.a. Matthijs van Nieuwker e.d.
Ziet er soepel uit, Greenlizzard! Nog één vraagje: hoe stroef is het hoesje? Glijdt 'tie makkelijk in je zak of niet?greenlizzard schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:27:
[...]
Zie deze link voor mijn bevindingen van de SENA Ultra Slim leather pouch voor de HTC Desire / Nexus One =) .
Ik vroeg mij daarnaast nog af of er nog andere verhalen zijn over andere hoesjes? Mijn telefoons zitten namelijk bijna 75% van de tijd dat ik ze bij me heb en er niet mee bezig ben, in mijn broekzak en daar krassen ze nog wel eens een beetje door zand etc... Iemand een andere goeie tip voor een Desire-hoesje?
Wat is jullie kijk hierop? Slimme keuze om T-mobile te verruilen voor Vodafone? (bijv ivm FUP?)
Dan moet je even in het mobiel internet topic loeren. Beide hebben hun voor en nadelen. Ik zit zelf ook te denken om bij Vodafone te blijven omdat hun internet lekker snel is.Twister360 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:16:
Ik ben er nu uit dat 1 jaar bij Vodafone goedkoper is dan bij T-mobile. Zelfs met meer minuten/smsjes/beter internet..
Wat is jullie kijk hierop? Slimme keuze om T-mobile te verruilen voor Vodafone? (bijv ivm FUP?)
Wat voor berekening heb jij gemaakt ?
Zal morgen/vandaag eens bij pdashop(coolblue) langsgaan die zitten hier toch in de buurt...
Die hebben ook wel een mooie aanbieding bij een verlenging van Vodafone:
Vodafone Bel+Sms+Web 100 1 jaar verlenging
6 maand 12,50
6 maand 26,50
Toestelprijs: 329,00
totaal: 563euro
[ Voor 20% gewijzigd door kaasaanfiets op 06-04-2010 04:45 ]
Had nadat Telfort ADSL een storing had lopen surfen via de 3G van m'n mobiel. Was alleen wel vergeten om Newsleecher af te sluiten, waardoor er ruim 2 GB gedownload was. Gelukkig nooit iets over gehoord, maar er is dus niets aan de hand zolang je dat de volgende maand maar weer niet doet
Lijkt me dat ze losse toestellen gewoon opsturen, voor abbonement moet je namelijk 't een en ander aan contracten ondertekenen, dus moet dat met koerier lijkt me..BeRtjh schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:58:
Even een vraagje over die verzending van CoolBlue; Bellen zij altijd vantevoren of alleen bij Pre-Orders met een abonnement?
[ Voor 185% gewijzigd door Luqq op 06-04-2010 08:23 ]
ook bij een verlenging?Luqq schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:20:
[...]
Lijkt me dat ze losse toestellen gewoon opsturen, voor abbonement moet je namelijk 't een en ander aan contracten ondertekenen, dus moet dat met koerier lijkt me..
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Toen ik bij Hi zelf m'n abbonement verlengde moest dat wel ja..
Maar zoiets is toch alleen iets positiefs? Jij weet dan wanneer je 'm morgen krijgt, ik moet de hele dag bij de voordeur zitten..
[ Voor 24% gewijzigd door Luqq op 06-04-2010 08:30 ]
Luqq schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:24:
[...]
Toen ik bij Hi zelf m'n abbonement verlengde moest dat wel ja..
Maar zoiets is toch alleen iets positiefs? Jij weet dan wanneer je 'm morgen krijgt, ik moet de hele dag bij de voordeur zitten..
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Straks is even met vodafone bellen. Op zich niet erg dat hij nu ingaat maar dan wil ik wel zeker wat de bij abbo dus ook eerdere stop over 2 jaar. Anders hebben ze toch even 5 maanden meer verdiensten.
Dat lijkt bij iedereen bij VF te hebben plaatsgevonden.MikeOO schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:52:
Ik heb half maart mijn Vodafone abbo verlengt naar een bel-sms-web 150 icm met de Desire. Het vreemde is dat mijn huidge abbo pas half juli afloopt maar kreeg net de rekening van vodafone en het nieuwe abbo is dus direct ingegaan nadat ik verlengt hebt. Erg vreemd.
Straks is even met vodafone bellen. Op zich niet erg dat hij nu ingaat maar dan wil ik wel zeker wat de bij abbo dus ook eerdere stop over 2 jaar. Anders hebben ze toch even 5 maanden meer verdiensten.
Hoor graag wat VF daar over te zeggen heeft en ook wanneer ze gaan leveren..!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
check myvodafone.. daar zie je wel abo actief is.Brammel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:59:
Ik hoop juist dat mijn nieuwe abonnement wel meteen in gaat. M'n huidige abo verliep al in 2009 volgens mij maar loopt gewoon nog steeds. Dit was zonder internet. Nu heb ik het laten verlengen icm de desire naar een bel&sms&web abonnement. Als morgen (hoop ik) m'n desire binnen komt hoop ik dat ook m'n nieuwe abonnement in gaat zodat ik meteen op internet kan. Werkt het ook zo?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Ik hed ze gebeld maar het is zo druk dat ik uiteindelijk bij een telefoniste uit kwam. Wordt teruggebeld.SmithNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:54:
[...]
Dat lijkt bij iedereen bij VF te hebben plaatsgevonden.
Hoor graag wat VF daar over te zeggen heeft en ook wanneer ze gaan leveren..!
Wanneer ze gaan leveren is niet voor mij van toepassing omdat ik hem via Phoneplaza heb verlengd.
Verwijderd
Kom op...even bellen en je weet het. Simple. Zullen we het weer over de levertijd / mogelijke abbo's hebben?Brammel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:59:
Ik hoop juist dat mijn nieuwe abonnement wel meteen in gaat. M'n huidige abo verliep al in 2009 volgens mij maar loopt gewoon nog steeds. Dit was zonder internet. Nu heb ik het laten verlengen icm de desire naar een bel&sms&web abonnement. Als morgen (hoop ik) m'n desire binnen komt hoop ik dat ook m'n nieuwe abonnement in gaat zodat ik meteen op internet kan. Werkt het ook zo?
Weet alleen niet over welke shop we het dan hebben.
Zijn er al meer mensen met een verzend bevestiging?
Denk dat die mensen dat vanzelf posten dan, geduld..dit topic en evt xda in de gaten houdenPausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:10:
Ik zag net in een ander topic dat Nipje een bevestiging had gekregen betreft het verzenden van de Desire.
Ik verwacht dat coolblue vanavond verzend bevestigingen gaat rondsturen. ze verzenden altijd savonds.Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:10:
Ik zag net in een ander topic dat Nipje een bevestiging had gekregen betreft het verzenden van de Desire.
Lijkt mij ook, ze maken altijd reclame dat je tot 22:00 kan bestellen oid..Lijkt me dat TNT dan pas bij hun langskomtDranica schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:13:
[...]
Ik verwacht dat coolblue vanavond verzend bevestigingen gaat rondsturen. ze verzenden altijd savonds.
Heb je ook nog een link naar die post?Pausie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:10:
Nipje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:20:
[...]
Niet net, maar heb gister avond de bevestiging van PDAshop gehad
Verwijderd
Niet toegestaan
Je hebt geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
?
edit: Post kan je niet meer vinden, omdat:
RoD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:21:
[modbreak]Offtopic-replies zijn getrashed.[/]
[ Voor 44% gewijzigd door FabianNL op 06-04-2010 10:23 ]
Hmm, werkt nu ook niet meer bij mij en zie zijn berichtjes ook niet meer.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:22:
[...]
Niet toegestaan
Je hebt geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
?
Graag hoor ik van je wat Phoneplazas reactie was. Ik heb hem daar ook besteld namelijk!FabianNL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:22:
Hopelijk krijg ik ook zo bevestiging van Phoneplaza (zelfde als 2call), anders vanmiddag toch even gaan bellen... Spannend
edit: Post kan je niet meer vinden, omdat:
[...]
Hmm jammer.. maargoed, dan blijft voor ons niets anders over dan te speculeren. Heeft iemand al iets van gsmweb gehoord? De datum staat nog steeds op 6 april 2010, al lijkt mij dat bijzonder vreemd dat iemand de Desire vandaag nog in de bus krijgt als hij afgelopen vrijdag nog niet bij hen was. Juist doordat ze ook nog geen specificatie van de inhoud van de verpakking hebben vrijgegeven op hun site.
Nu maar hopen dat Hi zijn levertijd wat naar voren zet want wachten tot 21 April is toch nog wel heel erg lang

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Denk dat Hi gewoon ruim heeft genomen (met de Hero werd de datum elke keer verzet). Ik hoop ook dat die eerder komt dan de 21ste, want kan eigenlijk niet meer wachten.Michel242186 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:36:
De eerste berichten dat hij leverbaar is moeten nu toch wel binnen komen want het zit er dik in dat hij vandaag leverbaar wordt.
Nu maar hopen dat Hi zijn levertijd wat naar voren zet want wachten tot 21 April is toch nog wel heel erg lang
Zojuist contact gehad met klantenservice van GSMweb. Ze krijgen de Desires vandaag binnen. Morgen in huis dus imo?Djemme schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:36:
[...]
Hmm jammer.. maargoed, dan blijft voor ons niets anders over dan te speculeren. Heeft iemand al iets van gsmweb gehoord? De datum staat nog steeds op 6 april 2010, al lijkt mij dat bijzonder vreemd dat iemand de Desire vandaag nog in de bus krijgt als hij afgelopen vrijdag nog niet bij hen was. Juist doordat ze ook nog geen specificatie van de inhoud van de verpakking hebben vrijgegeven op hun site.
Denk dat dat ook te maken heeft met dat ze mensen niet weer voor de gek willen houden, ze waren er zaterdag namelijk maar al te zeker van dat hij binnenkwam..DennusB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:38:
Net BelCompany weer gesproken en die geven aan neit te weten wanneer deze week hij binnenkomt
Ik denk niet dat ze 'm vasthouden zodra HTC 'm levert, Hi hoeft er toch niets meer aan te doen? (of kost de SIM plaatsen/toevoegen zo veel tijd?)Michel242186 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:36:
De eerste berichten dat hij leverbaar is moeten nu toch wel binnen komen want het zit er dik in dat hij vandaag leverbaar wordt.
Ik hoop het wel! Ik wil alleen vandaag nog even een bevestiging krijgen van mijn abo xD met een beetje pech heb ik em dus pas volgende week.PTRdesign schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:38:
[...]
Zojuist contact gehad met klantenservice van GSMweb. Ze krijgen de Desires vandaag binnen. Morgen in huis dus imo?
Krisvv: @Coolblue_NL ontvangen jullie vandaag de HTC Desire?
coolblue_be: @Krisvv Yes wo do
Oke dat is positief ga er dus vanuit dat het nog wel zal verschuiven.XENTiC schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:38:
[...]
Denk dat Hi gewoon ruim heeft genomen (met de Hero werd de datum elke keer verzet). Ik hoop ook dat die eerder komt dan de 21ste, want kan eigenlijk niet meer wachten.
Typisch dat je antwoord krijgt van het Belgische account als je aan het Nederlandse account de vraag stelt.Racingboy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:43:
Op Twitter:
Phoneplaza zit nog steeds up 'Order klaar voor verzending' bij mij.. ik hoop dat het vanmiddag wat anders is..
Verwijderd
Heel mooi!Racingboy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:43:
Op Twitter:

De verzend-tijden verschillen tussen 13:00 en 22:30. Dus we kunnen nog wel even wachten voor die bevestiging
(meeste bevestigingen waren rond half 5)
[ Voor 8% gewijzigd door willemvleeuwen op 06-04-2010 11:12 ]
Nee want GSMwijzer heeft bijvoorbeeld al bevestigd dat ze hem pas begin mei misschien later binnen krijgen...Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:00:
Net 2call aan de lijn gehad (order was nog niet bevestigd, dus meteen na pasen gebeld). Die zei dat ze de telefoon pas eind van de week, of begin volgende week verwachtte. Misschien was ze nog niet helemaal op de hoogte. Ik neem aan dat alle webshops ze op dezelfde dag binnenkrijgen toch?
-=-
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
POEP
[ Voor 18% gewijzigd door xsive op 06-04-2010 11:19 . Reden: het was nog vroeg ]
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Verwijderd
Lijkt me alsnog vreemd dat zij als enige een paar dagen later de telefoons binnenkrijgen. Het kan best zijn dat gsmwijzer pas bij de volgende grote verzending vanuit azië de telefoons krijgt, maar ik neem niet aan dat er een hele container aan telefoons voor 2call aan zit te komen over een paar dagen.Kiezel schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:02:
[...]
Nee want GSMwijzer heeft bijvoorbeeld al bevestigd dat ze hem pas begin mei misschien later binnen krijgen...
Hmm...ik heb hem eind maart pas besteld....ships..laten we hopen dat er genoeg telefoons binnen komenxsive schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:14:
Net nog even met 2call gebeld, ze kunnen niet precies zeggen wanneer ze hem binnenkrijgen, maar vandaag of morgen geven ze een grote kans. Ze kunnen echter niet zeggen of mijn pre-order van half maart gedekt is met de hoeveelheid desires die ze binnenkrijgen, gezien dit aantal simpelweg onbekend is. hoeveelheid desires die ze binnenkrijgen, gezien hoeveelheid desires die ze binnenkrijgen, gezien dit aantal simpelweg onbekend is. POEP
Ach..anders wachten we een paar dagen langer
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 06-04-2010 11:19 ]
Verwijderd
Damn, ik ook. Kan zeker de order niet meer cancellen ook straks, aangezien t-mobile al bevestigd heeft.TheVMaster schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:18:
[...]
Hmm...ik heb hem eind maart pas besteld....ships..laten we hopen dat er genoeg telefoons binnen komen
Bij GSMwijzer zijden ze tegen mij dat als je het te lang vond duren kon ik het altijd cancelen moet je mss gewoon even bellen:)Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:20:
[...]
Damn, ik ook. Kan zeker de order niet meer cancellen ook straks, aangezien t-mobile al bevestigd heeft.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
T-mobile via welke aanbieder?Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:20:
[...]
Damn, ik ook. Kan zeker de order niet meer cancellen ook straks, aangezien t-mobile al bevestigd heeft.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.