Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Ik vond de: 'Hi levert vanaf 7 april' ook nog steeds een grap..... als het een grap was;-). Nog steeds in de veronderstelling dat het mogelijk gemeend was haha.
Maar: Show me the pictures!
Maar: Show me the pictures!
Pics or it didn't happen (1-apr..!)
Zo ja.. waar heb je 'm gehaald?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Verwijderd
He er staat nu op de bestelpagina van GSMweb een andere kortingsstructuur.
Ik heb vorige week een contract naar ze opgestuurd waarin staat dat je bij een eenjarig 200 abo voor alle 12 maanden 30,19 (ipv 34,50) betaalt. Nu staat er op die pagina dat je de eerste 6 maanden 24,50 betaalt (en daarna 34,50?)
Zie http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm
Dat hebben ze toch net veranderd, ook al maakt het bijna niets (een tientje over een jaar) uit. Of zie ik het verkeerd. Het lijkt misschien goedkoper voor mensen.
Er staat ook nog steeds leverdatum 1 april. Ik begrijp ook niet waarom er korting op een eventueel blackberryabo bijstaat. Beetje slordig.
Ik heb vorige week een contract naar ze opgestuurd waarin staat dat je bij een eenjarig 200 abo voor alle 12 maanden 30,19 (ipv 34,50) betaalt. Nu staat er op die pagina dat je de eerste 6 maanden 24,50 betaalt (en daarna 34,50?)
Dat hebben ze toch net veranderd, ook al maakt het bijna niets (een tientje over een jaar) uit. Of zie ik het verkeerd. Het lijkt misschien goedkoper voor mensen.
Er staat ook nog steeds leverdatum 1 april. Ik begrijp ook niet waarom er korting op een eventueel blackberryabo bijstaat. Beetje slordig.
Wat een paniek, ik heb em ook al, zo bijzonder is het niet. Zelf opgehaald bij 2call, dan schijnen ze em opeens al te hebben liggen. Schijnt te maken hebben met een gelijke uitlevering van alle winkels zoals gewenst door HTC.SmithNL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:32:
[...]
Pics or it didn't happen (1-apr..!)
Zo ja.. waar heb je 'm gehaald?
Het zal wel, ik ga er mee spelen!
maak pic aubMoning2 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]
Wat een paniek, ik heb em ook al, zo bijzonder is het niet. Zelf opgehaald bij 2call, dan schijnen ze em opeens al te hebben liggen. Schijnt te maken hebben met een gelijke uitlevering van alle winkels zoals gewenst door HTC.
Netwerkacties gelden per maand en dan is het aan de provider om te beslissen of die kortingsacties worden aangepast of worden verlengd. Het is dus heel goed mogelijk, nu het april is, dat de aanbiedingen zijn gewijzigd.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
Ik dacht dat je daar alleen een sms bundel van 1000 had?ZasX schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:58:
[...]
Hey, bij Hi.nl kan je zelf je belminuten/smsjes verdelen.
1 belminuut is 2 smsjes. (met de sms verdubbelaar is dat 4 smsjes).
Je kan er dan ook nog 1000 smsjes per maand extra bijbestellen voor 10 euro per maand.
edit: quote ingekort
Maar daar zijn dus sowieso, je belminuten per maand twee keer zoveel smsjes waard? of is dat al met de verdubbelaar erbij inbegrepen?
Dankje!
Super handig dat snelle internet met die FUP van VFVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:44:
Ik haal hier nu 6,459 mbpsIk concludeer hieruit dat we de hoofdsteden op 7,2 hebben, rest op 3,6. Desalnietteplus, wil je internet...
VF ja
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Wat je zegt klopt. Ik sms zelf echter bijna niet, dus 1000 smsjes in een maand is voor mij al veel te veel.Twister360 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:41:
[...]
Ik dacht dat je daar alleen een sms bundel van 1000 had?
Maar daar zijn dus sowieso, je belminuten per maand twee keer zoveel smsjes waard? of is dat al met de verdubbelaar erbij inbegrepen?
Dankje!
Je kan 1000 smsjes per maand extra kopen voor die 10 euro per maand.
als je een abbo hebt met 140 belminuten/280 smsjes en je belt 40 minuten, dan heb je nog 200 smsjes over (of dus 100 belminuten).
Volgens mij is dit allemaal vrij goed na te lezen (iig een stuk duidelijker dan mijn gebrabbel hier) op de website van hi.nl.
lol, niet zo grappig, post foto's dan hebben er ook wat aan.Moning2 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]
Wat een paniek, ik heb em ook al, zo bijzonder is het niet. Zelf opgehaald bij 2call, dan schijnen ze em opeens al te hebben liggen. Schijnt te maken hebben met een gelijke uitlevering van alle winkels zoals gewenst door HTC.
1 april kikker in je bil....bij 2call staat nu ca 3 weken levertijd...manohman...eerst zeggen 2 april en vervolgens mid april leveren...Moning2 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
[...]

Verwijderd
Ben net bij Belcompany in Eindhoven geweest, waar de HTC dames net vertrokken toen ik aankwam. De HTC desire is er de komende 2 weken niet; Er is iets aan de hand met de levering vanuit Taiwan/China naar het Nederlandse distributiecentrum, boot later vertrokken dan verwacht. Wellicht dat er al eerder een klein aantal modellen via luchtverkeer komen maar de echte levering komt pas op zijn minst over 2 weken.
Verwijderd
Soepstengel schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:44:
[...]
Super handig dat snelle internet met die FUP van VFGa je dus nog sneller over je FUP heen...
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:12 ]
Verwijderd
1 april ? pdashop belooft ze 7 april te leveren aan mijn deur, vandaag nog mee gemaild.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:04:
Ben net bij Belcompany in Eindhoven geweest, waar de HTC dames net vertrokken toen ik aankwam. De HTC desire is er de komende 2 weken niet; Er is iets aan de hand met de levering vanuit Taiwan/China naar het Nederlandse distributiecentrum, boot later vertrokken dan verwacht. Wellicht dat er al eerder een klein aantal modellen via luchtverkeer komen maar de echte levering komt pas op zijn minst over 2 weken.
Verwijderd
Elk moment? Ik krijg net een mail van vodafone waarin ze schrijven: "De verwachte leverdatum is momenteel 10-05-2010. (Deze datum kan nog naar voren of achteren verschuiven.)"almarvk schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:53:
Net bij Vodafone de Desire besteld. 200 abo van 2 jaar. Volgens de aanbiedingen op internet moest ik dan nog iets van 40 euro bij betalen, maar dat hoefde opeens niet meer!De Desire, volgens hun nog Bravo BLK, zal elk moment binnenkomen.
T-mobile relax 25 is nu ook 19,95 ipv 18,95, scheelt weer 50 pop.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:34:
800mb is 8 GB? 8GB ga ik niet verstoken, 800mb waarschijnlijk ook niet, maar als je lekker gaat streamen schiet het wel op denk ik!Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:10:
[...]
Ooit al eens verdiept in wat de FUP bij ons is?
10x gemiddelde gebruik in NL. Dus zeg dat is 800 mb per maand ofzo, ga jij 8GB verstoken? Succes
Bij 2call staat al zo'n 3 weken "3 weken levertijd" dus ze kunnen elk moment komenMichel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:52:
[...]
1 april kikker in je bil....bij 2call staat nu ca 3 weken levertijd...manohman...eerst zeggen 2 april en vervolgens mid april leveren...
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Jij denkt dat gemiddelde mobiel internet gebruiker 800mb in de maand gebruikt? Dan overschat je die markt behoorlijk. Ik denk eerlijk gezegd eerder dat 800mb als maximum voor de FUP nog aan de grote kant is.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:10:
[...]
Ooit al eens verdiept in wat de FUP bij ons is?
10x gemiddelde gebruik in NL. Dus zeg dat is 800 mb per maand ofzo, ga jij 8GB verstoken? Succes
Ik heb mijn besluit ook genomen.
Ik ga voor de aanbieding bij smartphonestunts.nl
2 jaar Relax 20 verlenging. 18,95 euro per maand + 12 maanden 2,95 euro voor WnW Standaard, daarna 12 maanden 9,95 euro. Voor het toestel betaal ik dan 109 euro.
Per maand zal ik dan 23,40 euro kwijt zijn. Reken ik de toestel prijs erbij dan komt ik op 27,94 per maand.
Lijkt me een mooie deal
2 jaar Relax 20 verlenging. 18,95 euro per maand + 12 maanden 2,95 euro voor WnW Standaard, daarna 12 maanden 9,95 euro. Voor het toestel betaal ik dan 109 euro.
Per maand zal ik dan 23,40 euro kwijt zijn. Reken ik de toestel prijs erbij dan komt ik op 27,94 per maand.
Lijkt me een mooie deal
Volgens mij (correct me if i'm wrong!) had ik ergens gelezen dat vodafone de fup had ingesteld op 50mb. Daar mag je x10 over heen gaan (dus 500mb) voordat je snelheid verminderd werd, of iets dergelijks.Megalo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:35:
[...]
Jij denkt dat gemiddelde mobiel internet gebruiker 800mb in de maand gebruikt? Dan overschat je die markt behoorlijk. Ik denk eerlijk gezegd eerder dat 800mb als maximum voor de FUP nog aan de grote kant is.
Anyway, wat ik probeer te zeggen, het is wel leuk dat het zo snel is, maar die FUP is nog steeds een doorn in het oog (onbeperkt is namelijk niet onbeperkt).
Verwijderd
18.95x24 + 2,95x12 + 9,95x12 + 109 = 718.60Buffalo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:40:
718.60 / 24 = 29.94€ per maand (of zie ik wat over het hoofd?).
Desalniettemin een prima deal
Verder over Vodafone FUP weet ik niet precies hoe het zit maar weet ik wel dat ik er nog never nooit last van heb gehad. Gewoon dagelijks internetten, emailen. Tenzij je echt veel youtube en dergelijke wil kijken heb je echt totaal geen last van de fup en heb je wel altijd heerlijk snel internet.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 17:54 ]
Bij phoneplaza.nl is hij met bovenstaand abo 93 euro (verzending gratis).Buffalo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:40:
Ik heb mijn besluit ook genomen.
Lijkt me een mooie deal
Totaal:
24 x 16,95 + 12 x 2,95 + 12 x 9,95 + 93 = 654,60 euro
Maar je bent goedkoper uit als je hem met Relax 25 neemt. Dan kost het toestel maar 10 euro.
Totaal:
24 x 18,95 + 12 x 2,95 + 12 x 9,95 + 10 = 619,60 euro
[ Voor 4% gewijzigd door ikbenwouter op 01-04-2010 17:56 ]
........................................................................................................................................................
Verwijderd
Soepstengel schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:40:
[...]
Volgens mij (correct me if i'm wrong!) had ik ergens gelezen dat vodafone de fup had ingesteld op 50mb. Daar mag je x10 over heen gaan (dus 500mb) voordat je snelheid verminderd werd, of iets dergelijks.
Anyway, wat ik probeer te zeggen, het is wel leuk dat het zo snel is, maar die FUP is nog steeds een doorn in het oog (onbeperkt is namelijk niet onbeperkt).
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:13 ]
Wat? Hoop dat je daar een typfout hebt gemaakt & er 04 hoort te staan in plaats van die 05..Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:11:
[...]
Elk moment? Ik krijg net een mail van vodafone waarin ze schrijven: "De verwachte leverdatum is momenteel 10-05-2010. (Deze datum kan nog naar voren of achteren verschuiven.)"
Als je met vodafone belsmsweb 200 1jaar doet, nieuwe klant. (kom van tMobile)
Krijg je dan ook nog eerste 3maanden 50% korting? Als ik hem online afsluit via bijvoorbeeld www.gsmwijzer.nl
Of is het dan gewoon 30,19 x 12 + 152 bijbetalen?
(http://www.gsmwijzer.nl/g...ire-(bravo)?provider_id=5)
Krijg je dan ook nog eerste 3maanden 50% korting? Als ik hem online afsluit via bijvoorbeeld www.gsmwijzer.nl
Of is het dan gewoon 30,19 x 12 + 152 bijbetalen?
(http://www.gsmwijzer.nl/g...ire-(bravo)?provider_id=5)
700Mb maar? Ik trek dat er toch wel dik 2x doorheen per maand bij T-Mobile, en ik hoor er nooit wat vanVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:55:
[...]
Vergist, is nog 700MB opt moment...x10 = 7GB
http://forum.vodafone.nl/...rgeloos-Internet-t39.html
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
2x 700Mb is bij mijn weten altijd nog 1400Mb Dat is naar mijn weten nog net geen 7GBDennusB schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:36:
[...]
700Mb maar? Ik trek dat er toch wel dik 2x doorheen per maand bij T-Mobile, en ik hoor er nooit wat van
Oh ik zit in het Desire topic? Ik dacht dat dit het Legend topic was
Voor deze reacties leef ik, die vind ik nog het mooistMichie23 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:28:
slechte grap!
[ Voor 47% gewijzigd door kaasaanfiets op 01-04-2010 18:44 ]
Oh ik zit in het Desire topic? Ik dacht dat dit het Legend topic was

Verwijderd
Geachte heer,
uw abonnement is op 29 maart jl. zoals overeengekomen op uw contract, aangesloten . Helaas is de HTC Desire tegen de verwachting in nog niet uit voorraad leverbaar. We verwachten het toestel op 5 of 6 april as. naar u te kunnen versturen. Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten,
Michelle
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
uw abonnement is op 29 maart jl. zoals overeengekomen op uw contract, aangesloten . Helaas is de HTC Desire tegen de verwachting in nog niet uit voorraad leverbaar. We verwachten het toestel op 5 of 6 april as. naar u te kunnen versturen. Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Michelle
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
Oh sorry, my bad! Nee, 7 GB maak ik niet op neeVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:55:
[...]
Dat bericht heb ik van GSMWEB zojuist ook in mijn inbox gevonden...Maar dat is het zo dus ik hoop dat ze het waar kunnen maken!
[ Voor 4% gewijzigd door Orandajin op 01-04-2010 19:28 ]
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Verwijderd
In dat topic staat nergens dat het gemiddeld verbruik 700 MB is, dat is alleen een aanname van een willekeurige bezoeker. Het gemiddelde van Vodafone ligt denk ik meer rond de 50MB, alleen is het verschilmet bv. Hi dat Vodafone een stukje soepeler is.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:55:
[...]
Enige verandering in leverstatus? N.a.v. de eerdere posts over vertraging (al dan niet 1 april grappen), is er iets bekend bij smartphonestunts over een vertraging, of zou hij nog steeds morgen binnen moeten komen bij jullie?
Ik denk dat als ze morgen binnen komen bij klanten, het Smartphonestunts bedrijfsaccount vol trots had laten weten dat ze verstuurd zijn.
Verwijderd
Op de site van smartphonestunts (waar ik 'm besteld heb trouwens) staat:Reflian schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:02:
Enige verandering in leverstatus? N.a.v. de eerdere posts over vertraging (al dan niet 1 april grappen), is er iets bekend bij smartphonestunts over een vertraging, of zou hij nog steeds morgen binnen moeten komen bij jullie?
Voorraadstatus
Vanaf 9 april verwacht
Verwijderd
Wauw... dat zou heel mooi zijnjopie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:11:
Ik denk dat als ze morgen binnen komen bij klanten, het Smartphonestunts bedrijfsaccount vol trots had laten weten dat ze verstuurd zijn.

In engeland is de telefoon al uitgebreid uitgedeeld, en de phone is al geroot...
http://androidforums.com/...iving-htc-desire-yet.html
plaatje van rooted phone:
http://content.modaco.net/dropzone/rootedlegenddesire.jpg
even voor de duidelijkheid he.
online kan je ook gewoon 4 maanden van tevoren overstappen toch, net zoals in de winkel?
met nummerbehoud van t-mobile naar vodafone.
alvast bedankt.
online kan je ook gewoon 4 maanden van tevoren overstappen toch, net zoals in de winkel?
alvast bedankt.
[ Voor 14% gewijzigd door clockw1ze op 01-04-2010 20:22 ]
Off-topic en is al twee keer gemeld @ HTC Desire topic.ZasX schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:14:
In engeland is de telefoon al uitgebreid uitgedeeld, en de phone is al geroot...
........................................................................................................................................................
Dit soort vragen horen hier niet thuis. Als je vragen over het overstappen hebt kun je bij je huidige en/of je toekomstige provider vragen.clockw1ze schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:21:
even voor de duidelijkheid he.
alvast bedankt.
Tja, ik hoop dat Excel geen fout heeft gemaaktVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:53:
[...]
18.95x24 + 2,95x12 + 9,95x12 + 109 = 718.60
718.60 / 24 = 29.94€ per maand (of zie ik wat over het hoofd?).
Desalniettemin een prima deal
Verder over Vodafone FUP weet ik niet precies hoe het zit maar weet ik wel dat ik er nog never nooit last van heb gehad. Gewoon dagelijks internetten, emailen. Tenzij je echt veel youtube en dergelijke wil kijken heb je echt totaal geen last van de fup en heb je wel altijd heerlijk snel internet.
Ik zie het al. Ik zij 18,95 euro per maand. Maar voor Relax 20 is dit natuurlijk 16,95 euro per maand.
Verwijderd
Op de dag dat ze binnen komen zal ik dit zeker met trots laten weten! Helaas weten wij niets meer dan hier is geschreven. Wij denken zelf dat ze vrijdag de 9e binnenkomen.jopie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:11:
Enig idee waarom de opgegeven levertijden zo idioot wisselen?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:06:
[...]
Op de dag dat ze binnen komen zal ik dit zeker met trots laten weten! Helaas weten wij niets meer dan hier is geschreven. Wij denken zelf dat ze vrijdag de 9e binnenkomen.
Bij GSMweb hadden ze tot gisteren nog een verwachte levertijd van 1 april staan, wat nu de 6e is. (dinsdag na pasen dus) en jullie zeggen nu de 9e.
* TD-er baalt in elk geval best wel dat het zeker niet meer voor de pasen zal binnen zijn
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Eerst lekker contracten binnenhalen, en dan oeps de telefoons komen later... sorry.TD-er schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:28:
[...]
Enig idee waarom de opgegeven levertijden zo idioot wisselen?
Bij GSMweb hadden ze tot gisteren nog een verwachte levertijd van 1 april staan, wat nu de 6e is. (dinsdag na pasen dus) en jullie zeggen nu de 9e.
* TD-er baalt in elk geval best wel dat het zeker niet meer voor de pasen zal binnen zijn
Toestellen zo te gewild. GMS web is simpelweg door hun voorraad heen.
Beetje dom als je het mij vraagt.
Heb dinsdag mijn Desire besteld bij algebeld.nl
daar was die het goedkoopst ( 419 euro )
heb em zonder abb gehaald omdat mijn contract nog liep tot dec... en zolang kon ik niet w88 ^^
Die van mij wordt als alles goed gaat zaterdag geleverd!
Beetje dom als je het mij vraagt.
Heb dinsdag mijn Desire besteld bij algebeld.nl
daar was die het goedkoopst ( 419 euro )
heb em zonder abb gehaald omdat mijn contract nog liep tot dec... en zolang kon ik niet w88 ^^
Levertijden wisselen omdat we hier met een stel afgebrande studentjes of vmbo puberts te maken hebben die een pluim krijgen voor het snel/Goedkoop afhandelen van calls.
Zij lezen deze forums ook en baseren daar zelf deels Hun antwoorden op.
Er is nl officieel geen ZINNIG woord te Malden over levertijden. HTC heeft gewoon enorm veel appeal en al die garagedealers willen maar 1 ding en dat is een vette kickback voor elks geek die ze met Hun beloftes een abbo kunnen slijten.
Wat ik echt mega infantiel vind, is al die deal vergelijkingen. Niemand heeft het daar over wat ie écht denkt kwijt te zijn. Kan met best een deal voorstellen waar al die nitwits intrappen:
Twlefoon gratis bij 1 jarig abbo, 10 euro per maand voor 200 belmin/SMS en een onbeperkte internetbundel.
Klinkt goed hè? Ga ik wel 1 euro per min/SMS buiten de bundel vragen, 10ct opstartkozten per gesprek vragen, afrekenen per 2 minuten en je 3G Internetspeed knijpen tot 3kbit/sec.
Catch my drift?
Zij lezen deze forums ook en baseren daar zelf deels Hun antwoorden op.
Er is nl officieel geen ZINNIG woord te Malden over levertijden. HTC heeft gewoon enorm veel appeal en al die garagedealers willen maar 1 ding en dat is een vette kickback voor elks geek die ze met Hun beloftes een abbo kunnen slijten.
Wat ik echt mega infantiel vind, is al die deal vergelijkingen. Niemand heeft het daar over wat ie écht denkt kwijt te zijn. Kan met best een deal voorstellen waar al die nitwits intrappen:
Twlefoon gratis bij 1 jarig abbo, 10 euro per maand voor 200 belmin/SMS en een onbeperkte internetbundel.
Klinkt goed hè? Ga ik wel 1 euro per min/SMS buiten de bundel vragen, 10ct opstartkozten per gesprek vragen, afrekenen per 2 minuten en je 3G Internetspeed knijpen tot 3kbit/sec.
Catch my drift?
Ik snap er geen bal van.
Als je een abonnement neemt, moet je gewoon proberen er eentje te kiezen waar je je aan kunt houden. Zodoende heb ik met mijn abonnement een sms bundel voor een tientje per maand erbij gedaan. Ik kom er nooit overheen.
Ik heb zelf in excel het een en ander nagerekend met gsmweb als referentiesite. (volgens mij het goedkoopst?)
Hier komt uit dat een T-mobile relax 25 met web'n'walk standaard en een sms verdubbelaar (voor 1 jaar) het goedkoopst is met een totaalbedrag van 525,80. Dit is trouwens gedaan met een verlenging van een abonnement, maar een nieuw contract is iets van een tientje goedkoper of duurder bij gsmweb. Scheelt niks dus.
Ik twijfel nu alleen wel ergens aan... Ik heb namelijk toch echt ergens gezien dat je klaar kunt zijn met ongeveer 470 euro voor 1 jaar. Iemand anders ergens opgevallen?
Als je een abonnement neemt, moet je gewoon proberen er eentje te kiezen waar je je aan kunt houden. Zodoende heb ik met mijn abonnement een sms bundel voor een tientje per maand erbij gedaan. Ik kom er nooit overheen.
Ik heb zelf in excel het een en ander nagerekend met gsmweb als referentiesite. (volgens mij het goedkoopst?)
Hier komt uit dat een T-mobile relax 25 met web'n'walk standaard en een sms verdubbelaar (voor 1 jaar) het goedkoopst is met een totaalbedrag van 525,80. Dit is trouwens gedaan met een verlenging van een abonnement, maar een nieuw contract is iets van een tientje goedkoper of duurder bij gsmweb. Scheelt niks dus.
Ik twijfel nu alleen wel ergens aan... Ik heb namelijk toch echt ergens gezien dat je klaar kunt zijn met ongeveer 470 euro voor 1 jaar. Iemand anders ergens opgevallen?
Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niks van... hoop dat het volgende week wordt, maar krijg steeds meer de indruk dat dit in de week van 12 april wordt...King_Pin schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:10:
....
Okok. met of zonder bevestigings email, scheelt weer bellen namelijk? Ik heb namelijk écht geen zin in gedonder met het afsluiten van een abbonement.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:06:
[...]
Op de dag dat ze binnen komen zal ik dit zeker met trots laten weten! Helaas weten wij niets meer dan hier is geschreven. Wij denken zelf dat ze vrijdag de 9e binnenkomen.
Is dit een aanname of gebaseerd op iets waar wij (waarschijnlijk) geen weet van hebben?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:06:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Imperium op 01-04-2010 23:21 ]
Omdat ik student ben en de ene week erg krap bij kas zit en de andere week redelijk normaal wil ik graag voor rond de 20euro per maand aan abonnementskosten zitten. Ik bel namelijk niet veel wel regelmatig een smsje (100/150 per maand dus dat valt ook nog mee) Daarbij neem ik dan het goedkoopste abonnment maar wil natuurlijk ook internet wat meestal 10euro extra kost maar dan kom ik toch vaak boven de 25 euro uit.
Ik heb echt een hekel aan wachten en dus ook aan laden bij internet paginas dus vallen er al veel providers af, alleen T-mobile en Vodafone(huidig) staan dan nog op het lijstje.
Alleen die prijzen van de Desire reizen dan echt de pan uit. Ik heb al een excel bestandje met alle kosten erop, maar de prijzen van de toestellen liggen dan nogsteeds rond de 300euro.
Zelfs het goedkoopste simonly abonnement kan in mijn geval lang niet uit.
Als ik een abonnement duurder neem bijvoorbeeld een:
Vodafone Bel+Sms+Web 150 (571 - verlenging)
T-mobile Relax 20 met WnW (524)
Tegenover
Vodafone Bel+Sms+Web 100 (587 - verlenging)
T-mobile Relax 15 met WnW (546)
(prijzen gsmweb)
Heb ik weer duurdere maandlasten maar ben ik in totaal weer goedkoper, maar ik wil juist mijn maandlasten laag houden. grrrrr
Verlengen scheelt trouwens ook zo 50euro. Alleen al vanwege het feit dat ik duurder uit ben als ik bij een huidige provider blijf bij een verlenging zou ik eigelijk al over moeten stappen. Want dat vind IK gewoon niet terecht.
Ik heb echt een hekel aan wachten en dus ook aan laden bij internet paginas dus vallen er al veel providers af, alleen T-mobile en Vodafone(huidig) staan dan nog op het lijstje.
Alleen die prijzen van de Desire reizen dan echt de pan uit. Ik heb al een excel bestandje met alle kosten erop, maar de prijzen van de toestellen liggen dan nogsteeds rond de 300euro.
Tegenover
(prijzen gsmweb)
Heb ik weer duurdere maandlasten maar ben ik in totaal weer goedkoper, maar ik wil juist mijn maandlasten laag houden. grrrrr
Verlengen scheelt trouwens ook zo 50euro. Alleen al vanwege het feit dat ik duurder uit ben als ik bij een huidige provider blijf bij een verlenging zou ik eigelijk al over moeten stappen. Want dat vind IK gewoon niet terecht.
Ja, wat verwacht je anders van een 1-jarige abonnement. Die zijn relatief gezien nou eenmaal een stukje duurder. Daarbij 20 euro p/m incl internet is een 10,- abo (+10 voor internet) Volgens mij heeft alleen Telfort een abo van 10,-. En begint het bij T en V vanaf 15,-?!? (+10)koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 01:45:
Omdat ik student ben en de ene week erg krap bij kas zit en de andere week redelijk normaal wil ik graag voor rond de 20euro per maand aan abonnementskosten zitten. Ik bel namelijk niet veel wel regelmatig een smsje (100/150 per maand dus dat valt ook nog mee) Daarbij neem ik dan het goedkoopste abonnment maar wil natuurlijk ook internet wat meestal 10euro extra kost maar dan kom ik toch vaak boven de 25 euro uit.
Tegenover
(prijzen gsmweb)
Heb ik weer duurdere maandlasten maar ben ik in totaal weer goedkoper, maar ik wil juist mijn maandlasten laag houden. grrrrr![]()
Neem gewoon lekker een 2 jarige abonnement. Je betaalt het 1e jaar bijna niets (7 euro korting op internetabo), hoeft zo goed als geen geld bij te betalen, en je bent bij elkaar opgeteld bijna evenveel kwijt. Als het al niet minder is overigens.
Oftewel het scheelt je voor 2 jaar 50% als student.
Misschien moet je als student niet een van de duurste telefoons nemen als je 't schijnbaar niet kunt betalen.koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 01:45:
Tegenover
(prijzen gsmweb)
Heb ik weer duurdere maandlasten maar ben ik in totaal weer goedkoper, maar ik wil juist mijn maandlasten laag houden. grrrrr![]()
Verwijderd
Helemaal mee eens!SMulTiE schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:41:
[...]
Misschien moet je als student niet een van de duurste telefoons nemen als je 't schijnbaar niet kunt betalen.
Verlengen hoeft helemaal niet duurder te zijn, bel gewoon even met de klantenservice. Krijg je dan een waardeloos aanbod, geef dan aan dat het goedkoper is om een nieuw abonnement af te sluiten. Vaak krijg je dan óf een betere aanbieding, óf je stuurt daadwerkelijk een opzegging van je abonnement, waarna ze je wel iets fatsoenlijks kunnen bieden.koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 01:45:
En mbt een vraag over verlengen in het algemeen die ik eerder langs zag komen; Zowel in de winkel, als online, als telefonische, kan je tegenwoordig 6 maanden van tevoren verlengen.
Verwijderd
Puur een aanname, zo gokt GSMweb op 6 april en Coolblue 7 april.Imperium schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:20:
[...]
Is dit een aanname of gebaseerd op iets waar wij (waarschijnlijk) geen weet van hebben?
Wat betreft leverdatum maakt het weinig uit waar je hem besteld, elke winkel zal hem waarschijnlijk op één en dezelfde dag binnen krijgen.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:26 . Reden: typo ]
Verwijderd
Net ook een mailtje gehad van GSMweb -
Geachte heer/mevrouw,
De verwachte leverdatum is door onze leverancier opgeschoven naar 6 april, dit is dus ook de datum dat wij het toestel nu verwachten binnen te krijgen.
Vriendelijke groeten,
Mitchell
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
Geachte heer/mevrouw,
De verwachte leverdatum is door onze leverancier opgeschoven naar 6 april, dit is dus ook de datum dat wij het toestel nu verwachten binnen te krijgen.
Vriendelijke groeten,
Mitchell
GSMWEB.NL NEDERLAND BV
Allemaal een Desireloos paasweekend toegewenst nu maar hopen dat ze volgende week worden geleverd en dat Hi dan ook wat eerder gaat leveren.
Volgens mij niet hoor, mij werd steeds 4 maanden gezegd.Phyc schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:19:
[...]
Verlengen hoeft helemaal niet duurder te zijn, bel gewoon even met de klantenservice. Krijg je dan een waardeloos aanbod, geef dan aan dat het goedkoper is om een nieuw abonnement af te sluiten. Vaak krijg je dan óf een betere aanbieding, óf je stuurt daadwerkelijk een opzegging van je abonnement, waarna ze je wel iets fatsoenlijks kunnen bieden.
En mbt een vraag over verlengen in het algemeen die ik eerder langs zag komen; Zowel in de winkel, als online, als telefonische, kan je tegenwoordig 6 maanden van tevoren verlengen.
Ik ben namelijk nog aan het twijfelen, wil overstappen van provider, maar moet nog 4,5 maand abonnement uitzitten. Kan ik dan nu al die aanvraag voor nummerbehoud doen en alles bestellen, of wachten tot ik binnen die 4 maanden zit?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Net GSMweb gebeld. Dinsdag krijgen ze hem binnen zeggen ze! 
Dan wordt ie massaal verstuurd en zou die woensdag bij je aan de deur geleverd moeten worden.
Dan wordt ie massaal verstuurd en zou die woensdag bij je aan de deur geleverd moeten worden.
[ Voor 43% gewijzigd door clockw1ze op 02-04-2010 11:56 ]
Verwijderd
Wat is nu een echte goede site om deze telefoon te bestellen? Ik ga voor een hi25 met internet. Als het goed is kan ik met dit abonnement het toestel gratis krijgen. Oja, het moet wel de silver edition zijn.
pricewatch: HTC Desire ZilverVerwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:54:
Wat is nu een echte goede site om deze telefoon te bestellen? Ik ga voor een hi25 met internet. Als het goed is kan ik met dit abonnement het toestel gratis krijgen. Oja, het moet wel de silver edition zijn.
en de rest mag je zelf doen
6 april begint steeds meer op de definitieve datum te lijken....clockw1ze schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:51:
Net GSMweb gebeld. Dinsdag krijgen ze hem binnen zeggen ze!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Dat zou erg fijn zijn...woeii....woensdag m'n telefoon binnenSmithNL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:02:
[...]
6 april begint steeds meer op de definitieve datum te lijken....
Heb de Desire ook maar eens in de pre order gegooit bij pdashop
Die lokken tenminste niet zo met al die datums en lijkt mij ook het betrouwbaarste.
7 April staat er hopelijk een vriendelijke meneer met mijn gsm voor de deur!
7 April staat er hopelijk een vriendelijke meneer met mijn gsm voor de deur!
In principe is 2 jarig uiteraard goedkoper. Als je 1 jarig en 2 jarig naast elkaar uitrekend, zijn de totale kosten voor een 2 jarig abbo wel wat hoger, maar dit is natuurlijk wel verdeeld over 2 jaar.BPP schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 04:55:
[...]
Ja, wat verwacht je anders van een 1-jarige abonnement. Die zijn relatief gezien nou eenmaal een stukje duurder. Daarbij 20 euro p/m incl internet is een 10,- abo (+10 voor internet) Volgens mij heeft alleen Telfort een abo van 10,-. En begint het bij T en V vanaf 15,-?!? (+10)
Neem gewoon lekker een 2 jarige abonnement. Je betaalt het 1e jaar bijna niets (7 euro korting op internetabo), hoeft zo goed als geen geld bij te betalen, en je bent bij elkaar opgeteld bijna evenveel kwijt. Als het al niet minder is overigens.
Oftewel het scheelt je voor 2 jaar 50% als student.
Ik heb in Excel ook even wat zitten rekenen met 1 jarige abbo's + daarna een 1 jarig Sim only abbo, maar dan zijn de totale kosten hoger als direct een 2 jarig abbo afsluiten.
Nadeel voor sommige mensen kan zijn dat ze 2 jaar ergens aan vast zitten. Je hebt namelijk van die mensen die ieder jaar een nieuwe telefoon moeten. Maar ja dat is een andere discussie
Bij Vodafone is dit in ieder geval 6 maanden (via de telefoon of bij sommige webshops)Phusebox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:45:
[...]
Volgens mij niet hoor, mij werd steeds 4 maanden gezegd.
Ik ben namelijk nog aan het twijfelen, wil overstappen van provider, maar moet nog 4,5 maand abonnement uitzitten. Kan ik dan nu al die aanvraag voor nummerbehoud doen en alles bestellen, of wachten tot ik binnen die 4 maanden zit?
Nou ik ben gisteren ook maar eens naar de Hiwinkel gegaan, de verkoopster vertelde dat ze de Desire die ochtend vast had gehad, maar ze vond hem superlelijk
( ze raadde me meteen de Legend aan, want die was toch gelijk en mooier
)
En voor de levertijd verwees ze me naar de site, dus zelf weten ze daar ook niks van...
Ik ga hem denk ik morgen maar even bestellen in de winkel. (waarom zijn er die nieuwe prijzen en waarom is je bundel maar 1 maand geldig bij Online abbo
)

En voor de levertijd verwees ze me naar de site, dus zelf weten ze daar ook niks van...
Ik ga hem denk ik morgen maar even bestellen in de winkel. (waarom zijn er die nieuwe prijzen en waarom is je bundel maar 1 maand geldig bij Online abbo

[ Voor 8% gewijzigd door Eypo op 02-04-2010 12:49 ]
vodafone B+S+W abonnement is gedaald in prijs bij gsmweb. knkn had al een preorder staan.
Als ik kijk is het juist duurder geworden.WhiteAss schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:01:
vodafone B+S+W abonnement is gedaald in prijs bij gsmweb. knkn had al een preorder staan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Precies hetzelfde hier! Ik denk er dan toch maar aan om 2 jaar een abo te nemen.koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 01:45:
Haha, ik ben een van die mensenBuffalo schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:24:
[...]
In principe is 2 jarig uiteraard goedkoper. Als je 1 jarig en 2 jarig naast elkaar uitrekend, zijn de totale kosten voor een 2 jarig abbo wel wat hoger, maar dit is natuurlijk wel verdeeld over 2 jaar.
Ik heb in Excel ook even wat zitten rekenen met 1 jarige abbo's + daarna een 1 jarig Sim only abbo, maar dan zijn de totale kosten hoger als direct een 2 jarig abbo afsluiten.
Nadeel voor sommige mensen kan zijn dat ze 2 jaar ergens aan vast zitten. Je hebt namelijk van die mensen die ieder jaar een nieuwe telefoon moeten. Maar ja dat is een andere discussie
In de zomer komt er weer een nieuwe iPhone uit en die moet dan weer geklopt worden door een Nexus Two ofzo
Verwijderd
Die is toch gelijk? Waar haalt ze dat vandaan? De Desire topt de Legend qua prestaties! Bekijk de specs even via de frontpage om ze te vergelijken!joris1989 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:43:
Nou ik ben gisteren (...) ze raadde me meteen de Legend aan, want die was toch gelijk
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 13:39 . Reden: typo ]
die smiley met hamer tegen hoofd geeft denk ik wel aan dat ie dat zelf wel wist...onwetendheid van telecompersoneel...Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:38:
[...]
Die is toch gelijk? Waar haalt ze dat vandaan? De Desire topt de Legend qua prestaties! Bekijk de specs even via de frontpage om ze te vergelijken!
Ik heb
B+S+W 350 1jaar €40,23
Desire €77,-
nu
B+S+W 350 1jaar €36,50
Desire €77,-
verschil over 1 jaar gezien €44,46 heb ik toch weer een halve fles whisky voor
Ik kreeg zojuist een e-mail van GSMwijzer.nl (zelfde lui van Studentmobiel.nl):
Da's heel anders dan 7-9 aprilDe HTC Desire staat op dit moment gepland voor mei. Echter hebben we nog geen exacte datum van een eerste levering.
En het kan goed zijn dat deze levering ook weer uit wordt gesteld, aangezien het om een nieuw toestel gaat.

Hmm als ie echt pas in mei uitkomt dan duurt het wat mij betreft te lang! Als ie na 9 april nog niet uit is ga ik voor de Legend.
@Smartphonestunts:
Krijgen we een mailtje als de desire op voorraad is en als ie verstuurd word?
@Smartphonestunts:
Krijgen we een mailtje als de desire op voorraad is en als ie verstuurd word?
Daar zou ik niet te veel op letten eerlijk gezegd.RaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:01:
[...]
Da's heel anders dan 7-9 april
Ik denk echt wel dat we hem volgende week ergens kunnen verwachten.
In het desire topic staat trouwens dat het review toestel binnen is gekomen op de redactie dus ik denk niet dat we dan zo lang nog moeten wachten.
[ Voor 16% gewijzigd door Dranica op 02-04-2010 14:19 ]
WTF! Ik hoop toch dat dit een late 1 april grap is. Ik heb hem net besteld daar er vanuit gaande dat hij begin april zou komenRaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:01:
[...]
-=-
Zou apart zijn.. alle andere 'bronnen' geven volgende week of de week daarna aan, Tweakers heeft een toestel binnen, dit gaat echt geen maand meer duren..!RaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:01:
[...]
Nou, ik had nog niet betaald en heb de boel geannuleerd. Ik wacht wel af wanneer de Desire ergens in voorraad is dan bestel ik hem dan 
Als ik geen garanties kan krijgen dat ik hem als eerste binnen heb wanneer ik pre-order, dan ga ik natuurlijk ook niet pre-orderen (toch het hele idee/concept achter pre-orderen).
edit: Het is geen verlate 1 april grap (voor de duidelijkheid). Het enige wat ik mij kan bedenken is dat iemand zich in de maand vergist heeft (heeft 04 als mei gelezen ofzo). Maar het klinkt niet erg hoopvol.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een maand later uitleveren dan andere winkels. Of ze hebben al idioot veel pre-orders binnen, dat kan ook. Maar ze praten zelf over een 'geen exacte datum van een eerste levering'...
Tenzij ze een vage truc hebben om nu extra goedkoop de Desire aan te bieden maar pas een maand later te leveren (wanneer de prijs wat gezakt is ofzo). Maar zoiets kan ik me écht niet voorstellen eigenlijk.
Als ik geen garanties kan krijgen dat ik hem als eerste binnen heb wanneer ik pre-order, dan ga ik natuurlijk ook niet pre-orderen (toch het hele idee/concept achter pre-orderen).
edit: Het is geen verlate 1 april grap (voor de duidelijkheid). Het enige wat ik mij kan bedenken is dat iemand zich in de maand vergist heeft (heeft 04 als mei gelezen ofzo). Maar het klinkt niet erg hoopvol.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een maand later uitleveren dan andere winkels. Of ze hebben al idioot veel pre-orders binnen, dat kan ook. Maar ze praten zelf over een 'geen exacte datum van een eerste levering'...
Tenzij ze een vage truc hebben om nu extra goedkoop de Desire aan te bieden maar pas een maand later te leveren (wanneer de prijs wat gezakt is ofzo). Maar zoiets kan ik me écht niet voorstellen eigenlijk.
[ Voor 51% gewijzigd door RaptorRVL op 02-04-2010 15:05 . Reden: extra spul, geen nieuwe reply nodig :) ]
nee dat was ook mijn idee. misschien wat riskant als je hoort dat pdashop al 300 bestellingen binnen heeft maarja, zon gerucht zou ik ook verspreiden. waarom besteld men daar eigenlijk? niet de goedkoopste lijkt hetRaptorRVL schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:41:
Nou, ik had nog niet betaald en heb de boel geannuleerd. Ik wacht wel af wanneer de Desire ergens in voorraad is dan bestel ik hem dan
SMulTiE schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:41:
[...]
Misschien moet je als student niet een van de duurste telefoons nemen als je 't schijnbaar niet kunt betalen.
Lieve schat, ik heb nergens gezegt dat ik het niet kan betalen, ik weet dat het gemakkelijk is om het negatieve er uit te halen en je reactie daar op te basseren. En dat vind ik ook heel goed van je, daarom krijg je ook een schouderkloptje van mij hoor. Maar misschien moet je het nog even een keer lezen want ik doelde op het feit dat ik mijn maandlasten laag wou houden. Als ik zeg dat ik ook al naar een simonly abonnement had gekeken betekend dat dus dat ik de Desire los wou kopen. Ik heb al een tijdje lopen sparen en kan de Desire zo los kopen maar een simonly kan gewoon niet uit.
Los van dit hele feit bel ik gewoon erg weinig en zit ik met het goedkoopste abonnement gewoon goed, maar ik wordt gedwongen om een abonnement hoger te nemen omdat ik dan in totaal goedkoper uit ben, maar dus weer met wat hogere maandlasten zit.
Ik kan natuurlijk voor een 2 jarig abonnement kiezen maar dat heb ik afgelopen keer ook gehad en dit bevalt me helemaal niet. Ik wil niet ergens 2 jaar aan vast zitten, want over 1 jaar is de desire al verouderd en zijn er waarschijnlijk wel nieuwe telefoons die alles hebben wat ik wil en dat is voornamelijk een aansluiting voor mijn lcd tv (like HTC EVO). Daarnaast zei Twister360 het ook al, Het hele android gebeuren staat voor consumenten nog redelijk in de kinderschoenen. (Voor ons niet maar ik merk wel aan mensen om me heen klasgenoten en vrienden die hier gewoon niet erg mee bezig zijn dat ze nog nooit van Android gehoord hebben) De ontwikkelingen gaan erg snel maar niemand weet of de Desire ook compatible blijft met versies die volgend jaar zijn ontwikkeld laat staan over 2 jaar.
Dat hou je natuurlijk altijd, dat je telefoon niet meer up-to-date is. Als Apple in de zomer met iPhone4 komt en HTC in de herfst met HTC blabla, dan lopen we weer achter met onze nu-hippe Desire.koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:03:
[...]
[...]
[...]
Ik kan natuurlijk voor een 2 jarig abonnement kiezen maar dat heb ik afgelopen keer ook gehad en dit bevalt me helemaal niet. Ik wil niet ergens 2 jaar aan vast zitten, want over 1 jaar is de desire al verouderd en zijn er waarschijnlijk wel nieuwe telefoons die alles hebben wat ik wil en dat is voornamelijk een aansluiting voor mijn lcd tv (like HTC EVO). Daarnaast zei Twister360 het ook al, Het hele android gebeuren staat voor consumenten nog redelijk in de kinderschoenen. (Voor ons niet maar ik merk wel aan mensen om me heen klasgenoten en vrienden die hier gewoon niet erg mee bezig zijn dat ze nog nooit van Android gehoord hebben) De ontwikkelingen gaan erg snel maar niemand weet of de Desire ook compatible blijft met versies die volgend jaar zijn ontwikkeld laat staan over 2 jaar.
Dat kan je inderdaad oplossen met een 1-jarig abonnement, maar dan zul je qua prijs wat meer op de blaren moeten zitten.. dat is jouw afweging
Daar hebben we XDA voorkoekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:03:
De ontwikkelingen gaan erg snel maar niemand weet of de Desire ook compatible blijft met versies die volgend jaar zijn ontwikkeld laat staan over 2 jaar.
Realistisch gezien gaat je volgende telefoon niet komen omdat er beter mee gebeld kan worden, maar omdat alles veel krachtiger is geworden (meer opslag, meer CPU power voor webvideo en ... vooral.... 3D games). Kortom, hetzelfde als met PC's
Ofwel, over 2 jaar kan je waarschijnlijk nog alles doen wat als functioneel wordt gezien. Alleen grafisch geweld zal waarschijnlijk een nieuwe telefoon eisen tegen die tijd.
@koekoek2003nl
Misschien toch sim-only nogmaals overwegen en dan wel bij ben.nl (100min bel + sms + onbeperkt internet = 15,- per maand)
Misschien toch sim-only nogmaals overwegen en dan wel bij ben.nl (100min bel + sms + onbeperkt internet = 15,- per maand)
@H3rm1t
Hou er bij ben wel rekening dat het internet niet vooruit te branden is. Met dat idee heb ik het toestel niet besteld.
Hou er bij ben wel rekening dat het internet niet vooruit te branden is. Met dat idee heb ik het toestel niet besteld.
Dat klinkt dan weer hoopvol.Goedemiddag,
De leverancier verwacht aankomende dinsdag of woensdag de HTC Desire af te kunnen sturen.
Helaas kunnen wij hier nog geen garantie op geven.
De verwachting is dat u eind volgende week het toestel binnen heeft.
Met vriendelijke groet,
Algebeld.nl
Met de snelheid van het T-mobiel netwerk heb ik geen ervaring. Snelheid van Ben is echter extra beperk.
384 Kpbs downstream en 64 Kbps
bron: http://www.ben.nl/vragen/sim-only-abonnement/vraag-70
384 Kpbs downstream en 64 Kbps
bron: http://www.ben.nl/vragen/sim-only-abonnement/vraag-70
Net ff 2x met Hi gebeld met de vraag of ik zoals vele anderen een geheugenkaart erbij kon krijgen.
Met mijn megahoge klantwaardering ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn, maar beide keren werd me verteld dat het niet mogelijk is.
Ik dus boos bellen naar naar de afdeling 'opzegging' en verteld dat ik me benadeeld voel en ik mijn abbo wil opzeggen. Verhaal verteld etc. etc. en toen opeen kreeg ik een veel mooiere aanbieding dan ik eerst had gevraagd.
Namelijk: de Desire gratis inc 1 jaar verlenging met Hi Online35 + eindeloos online, 8GB geheugenkaart gratis en eerste 3 maand geen abonnementskosten. TJILL! dacht ik.
Daarmee kom ik uit op: (28,95x9)+(9,95x12) = 379,95 en daar zou je nog ong 30 euro vanaf kunnen trekken voor het 8GB kaartje wat ik normaal zelf zou moeten kopen dus kom ik op een totaal uit van 349,95 voor 1 jaar inc. gratis Desire met 8GB geheugenkaart.
Mijn advies als je bij Hi zit: gewoon bellen met de afdeling 'opzegging' en vertellen dat je bij ze weg wilt, dan doen ze jou miss ook een mooie aanbieding.
Met mijn megahoge klantwaardering ging ik ervan uit dat het geen probleem zou zijn, maar beide keren werd me verteld dat het niet mogelijk is.
Ik dus boos bellen naar naar de afdeling 'opzegging' en verteld dat ik me benadeeld voel en ik mijn abbo wil opzeggen. Verhaal verteld etc. etc. en toen opeen kreeg ik een veel mooiere aanbieding dan ik eerst had gevraagd.
Namelijk: de Desire gratis inc 1 jaar verlenging met Hi Online35 + eindeloos online, 8GB geheugenkaart gratis en eerste 3 maand geen abonnementskosten. TJILL! dacht ik.
Daarmee kom ik uit op: (28,95x9)+(9,95x12) = 379,95 en daar zou je nog ong 30 euro vanaf kunnen trekken voor het 8GB kaartje wat ik normaal zelf zou moeten kopen dus kom ik op een totaal uit van 349,95 voor 1 jaar inc. gratis Desire met 8GB geheugenkaart.
Mijn advies als je bij Hi zit: gewoon bellen met de afdeling 'opzegging' en vertellen dat je bij ze weg wilt, dan doen ze jou miss ook een mooie aanbieding.
Niet dat ik graag van die halve fles een hele wil maken, maar als ik het goed heb gelezen krijg je ook nog de eerste 6 maanden korting op je maandlasten en betaal je de eerste 6 maanden slechts 27 euro.WhiteAss schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:58:
[...]
Ik heb
B+S+W 350 1jaar €40,23
Desire €77,-
nu
B+S+W 350 1jaar €36,50
Desire €77,-
verschil over 1 jaar gezien €44,46 heb ik toch weer een halve fles whisky voor
Dit lijkt mij tot nu toe de beste deal voor dit aantal minuten + sms en web. Je komt dan uit op:
27 x 6 = 162
36,50 x 6 = 219
Desire bijbetalen = 77
Dat samen maakt 162+219+77= 458 voor 1 jaar.
Please Correct me if i'm wrong, anders ga ik em vandaag nog bestellen
edit: Owja, voor de geïnteresseerden onder ons hebben het trouwens over GSMweb.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Matt_E op 02-04-2010 16:28 ]
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.