Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Nou, kieskeurig heeft mij nog nooit foute voorraadindicaties gegeven en vind em daarmee aardig betrouwbaar. Over 1h45m gaat de klantenservice open en dan kan je hun bellen/chatten.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 06:14:
Dat is een screen van kieskeurig.nl? Dat klopt nooit
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Oh nee, toch niet, 1 april
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
dat is niet funnyFamoso schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:07:
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van gsmweb!
Oh nee, toch niet, 1 april
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Ik heb 2 telefoons daar gelijktijdig besteld maar ook weer geannuleerd, naar meerdere keren bellen kreeg ik steeds iets anders te horen (binnen 2 dagen in huis, daarna voor het weekend in huis, daarna vertraagd...) ik vertrouw die niet...Yellowneck schreef op donderdag 01 april 2010 @ 06:16:
[...]
Nou, kieskeurig heeft mij nog nooit foute voorraadindicaties gegeven en vind em daarmee aardig betrouwbaar. Over 1h45m gaat de klantenservice open en dan kan je hun bellen/chatten.
Verwijderd
Hmmm... op de site zie ik nog niet staan dat hij eerder geleverd wordt (nog steeds verzending vanaf 21 april 2010). Of kijk ik verkeerd?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:30:
Iedereen (incl. ik) zat zo te zeuren over dat Hi hem pas de 21 heeft, krijg net een e-mail en ook op de Hi website staat dat deze 7 april binnen is en geleverd zal worden. WE LOVE HI ... yeahzzz
Btw. groeten allen! Toch maar even een account aangemaakt na dagelijks ca. 300x dit forum te refreshen:P
Bij HI heb ik ook nog 21e staan. Zie dat de abbonementsprijzen iets omhoog zijn 27.45 ipv 24.95. Internet nu 1 euro 1e jaar tm zondag. Al met al dus iets meer per maand kwijt.
[ Voor 14% gewijzigd door Thierry2 op 01-04-2010 09:13 ]
Via code krijg ik de onderstaande aanbieding:
Hi Online 20 1 jaar €18,45/mnd
Eindeloos online €2,50/mnd (eeste 6 maanden, daarna 9,95)
1000 extra sms-jes/mnd €9,95/mnd
Totaal maandbedrag €30,90/mnd
Toestelprijs: €129,90
Toestelprijs blijft hetzelfde, ongeacht het abonnement wat ik pak.
Vraagje had jij de telefoon gepre-orderd?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:30:
Iedereen (incl. ik) zat zo te zeuren over dat Hi hem pas de 21 heeft, krijg net een e-mail en ook op de Hi website staat dat deze 7 april binnen is en geleverd zal worden. WE LOVE HI ... yeahzzz
Hopelijk word het bij de pre-ordersites ook op die datum geleverd.

Bij mij was het inderdaad zo dat het verlengen via de SMS code goedkoper blijkt te zijn dan verlengen via Mijn HI
[ Voor 12% gewijzigd door marijni12 op 01-04-2010 09:22 . Reden: Halve zin -.- ]
Ok, dan bestel ik hem.marijni12 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:20:
@ XENTiC
Bij mij was het inderdaad zo dat het verlengen via de SMS code goedkoper blijkt te zijn dan verlengen via Mijn HI
Ik weet niet of Yellowneck al gebeld heeft, maar niet enkel op kieskeurig wordt een levertijd van 1 dag aangegeven bij typhone.nl.Boy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:31:
[...]
Ik heb 2 telefoons daar gelijktijdig besteld maar ook weer geannuleerd, naar meerdere keren bellen kreeg ik steeds iets anders te horen (binnen 2 dagen in huis, daarna voor het weekend in huis, daarna vertraagd...) ik vertrouw die niet...
Btw, hoe betrouwbaar is de indicatie van de SD die hierbij geleverd wordt van de mail van gsmweb? Klantenservicemedewerkers zijn over het algemeen verschillend in wat zij beweren. Dus als je de volgende medewerker te pakken hebt krijg je wellicht alweer een ander antwoord.
Verwijderd
Ga er maar niet vanuit en laatste keer dat ik gebeld had hadden ze de afhaalbalie opgehevenVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:02:
Iemand Typhone in Nuth al gebeld toevallig? Als ie daar ligt ga ik er vanmiddag ff eentje afhalen ^^
Heb 'm zelf al een week of 3 terug besteld bij salland, daar staat de levertijd op 12 April. Hoop stiekem toch dat ie nog volgende week komt, kan ik er mooi interessant mee doen volgend weekend
Verwijderd
Waarom bel je dan niet zelf?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:02:
Iemand Typhone in Nuth al gebeld toevallig? Als ie daar ligt ga ik er vanmiddag ff eentje afhalen ^^
-> ga naar google, typ in Typhone in Nuth -> zie nummer -> 045 4007766
Het is lastig ik weet het ..
1 jarige abo Hi Online 15 Plus Eindeloos Online met bijbetaling van 129.95. das wel een fijne aanbieding.
Het nu de Zilveren in de aanbieding bij PDAshop...met bijbetaling van 184 en abo van 1 jaar van 40 euro per maand.
Kan alleen bij Hi geen optie kiezen voor Eindeloos Online Extra?
Verwijderd
Mijn 2jarig abo loopt 20dec 2010 af ergens, over 3 maanden zoek ik een desire 2Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:10:
[...]
Waarom bel je dan niet zelf?
-> ga naar google, typ in Typhone in Nuth -> zie nummer -> 045 4007766
Het is lastig ik weet het ..
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 11:04 ]
Uit de orderbevestiging: HTC Bravo BLK - waarbij BLK natuurlijk voor black staat....toch?
2 keer gevraagd of het om de Desire ging en dat werd bevestigd. Info over het bijgeleverde geheugenkaartje was niet beschikbaar. Leverdatum wel: 6 april.
Verwijderd
Precies kwam hetzelfde probleem ook al tegen en was van plan er vandaag over te bellen (bij webshops kom Eindeloos Online Xtra Snel namelijk nog wel tegen). Kan pas zondag verlengen dus moet wat dat betreft nog ff wachten met de order plaatsen;-)Michel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:12:
Ik heb ook ff proberen te verlengen bij Hi via sms...krijg ik de volgende aanbieding.
1 jarige abo Hi Online 15 Plus Eindeloos Online met bijbetaling van 129.95. das wel een fijne aanbieding.
Het nu de Zilveren in de aanbieding bij PDAshop...met bijbetaling van 184 en abo van 1 jaar van 40 euro per maand.
Edit: inmiddels sms en mail gehad van me order.
[ Voor 10% gewijzigd door XENTiC op 01-04-2010 11:00 ]
Je kan ook even bellen met Hi en zeggen dat je alleen bij andere webshops Xtra Snel kan krijgen, en vragen om een persoonlijke aanbieding ^^
[ Voor 4% gewijzigd door marijni12 op 01-04-2010 10:29 ]
Zo jij bent aardig gematst ;)! Mooi prijsje! Als je op de website kijkt zie je dat ze daar de bruine ook black noemen.. http://www.vodafone.nl/sh...03/HTC-Desire/sku51160033Smakkie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:19:
Zojuist ook gebeld met Vodafone (08000200055), 1 jaar Bel+SMS+Web 350 voor € 46,= p/m, eerste 3 maanden 50% korting, de Desire voor € 89,99
Uit de orderbevestiging: HTC Bravo BLK - waarbij BLK natuurlijk voor black staat....toch?
2 keer gevraagd of het om de Desire ging en dat werd bevestigd. Info over het bijgeleverde geheugenkaartje was niet beschikbaar. Leverdatum wel: 6 april.
Net ff gebeld en bij Eindeloos Online Xtra krijg je geen korting op de bundel 6 maanden dus kom je met het goedkoopste abo op 30 euro per maand inclusief Xtra Online en 100 e voor het toestel denk dat ik voor deze ga.Michel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:12:
Ik heb ook ff proberen te verlengen bij Hi via sms...krijg ik de volgende aanbieding.
edit: inderdaad 1 jarig abo.
Even voor de duidelijkheid, dit is voor het 1 jarige abo??Michel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:55:
[...]
Net ff gebeld en bij Eindeloos Online Xtra krijg je geen korting op de bundel 6 maanden dus kom je met het goedkoopste abo op 30 euro per maand inclusief Xtra Online en 100 e voor het toestel denk dat ik voor deze ga.
edit: ja
Vraag 1:
weet iemand al hoe groot het geheugenkaartje is wat er standaard bij zit?
2, 4 of 8 GB of ... ?
Vraag 2:
Hoe is de snelheid van T-Mobile's: WnW standaard? ik heb r geen ervaring mee. of is het de moeite om over te stappen naar VF icm bel+sms+web abo (overstappen duurt min. 'n maand, ik zit nu bij T-Mobile contractvrij).
ben benieuwd, groet, koen.
Actie staat ook op hi.nl en is geldig t/m zondag.
Owhja, de medewerker van smartphonestunts gaf aan dat de Desire of op 9 of op 12 april binnenkomt. Dus de week van 12 tot 16 april zou uiterlijk wel moeten lukken.
What a fine day for Science! | Specs
Oke mijn zilveren Desire met pijn in mijn hart geannuleerd.Michel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:55:
[...]
Net ff gebeld en bij Eindeloos Online Xtra krijg je geen korting op de bundel 6 maanden dus kom je met het goedkoopste abo op 30 euro per maand inclusief Xtra Online en 100 e voor het toestel denk dat ik voor deze ga.
edit: inderdaad 1 jarig abo.
Heb wederom contact gehad me Hi....1 jarig abo Hi 15 + Eindeloos Online 17,50 de eerste 6 maanden...dan volgens mij 25.50....129e voor het toestel.
De truuk is nu wanneer je het toestel krijg up te graden naar Eindeloos Xtra Snel met behoud van korting...teminste dat zeggen ze bij de klantenservice.
Nu helaas wachten tot 21 April maar goed wel flink veel geld bespaard.
Dit is gelukkig helemaal geslaagd!
Direct maar even gevraagd wanneer het toestel geleverd wordt. Het vrouwtje aan de andere kant kon me vertellen dat ze de toestellen 6 april binnen krijgen, en dat ze daarna direct verstuurd worden.
Dus: GSMWEB 6 april!
Interessant. Wanneer heb jij je order bij GSMweb geplaatst? Ikzelf stap van T-mobile over naar Vodafone (icm. Desire vanzelfsprekend) maar heb nog niets gehoord over de nummerportering (order geplaatst op 24 maart en bevestigd op 25 maart). Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat Vodafone met een porteringsdatum kwam?yorroy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:15:
Zojuist even gebeld met GSMweb, aangezien ik nog niks gehoord heb van mijn nummerportering naar Vodafone.
Dit is gelukkig helemaal geslaagd!
Direct maar even gevraagd wanneer het toestel geleverd wordt. Het vrouwtje aan de andere kant kon me vertellen dat ze de toestellen 6 april binnen krijgen, en dat ze daarna direct verstuurd worden.
Dus: GSMWEB 6 april!
Verwijderd
Verwijderd
Kijk ik er dan echt helemaal overheen? Ik zie hem bij PDAshop alleen maar als los toestel en niet icm met een abo?Het nu de Zilveren in de aanbieding bij PDAshop...met bijbetaling van 184 en abo van 1 jaar van 40 euro per maand.
Precies hetzelfde bij mij, wacht ook nog steeds op de bevestiging daarvan. Had al gebeld en konden alleen zeggen dat ze wachten op reactie van T-Mobile. Lekker langzaam daar weer.PTRdesign schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:18:
[...]
Interessant. Wanneer heb jij je order bij GSMweb geplaatst? Ikzelf stap van T-mobile over naar Vodafone (icm. Desire vanzelfsprekend) maar heb nog niets gehoord over de nummerportering (order geplaatst op 24 maart en bevestigd op 25 maart). Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat Vodafone met een porteringsdatum kwam?
Heb je goed gezien, maar de eerste twee dagen kon je hem wel met abo bestellen was geloof ik 16 en 17 feb heb hem toen gelijk besteld...ga nu dus helaas voor de bruine maar dat scheelt me wel 150 euro.Marbo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:22:
[...]
Kijk ik er dan echt helemaal overheen? Ik zie hem bij PDAshop alleen maar als los toestel en niet icm met een abo?
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:19:
Gisteravond bij Vodafone telefonisch verlengd. Ik kreeg eerst te horen dat ze 'm nog niet konden bestellen, maar na enig aandringen bleek het toch te kunnen. 2-jarige verlenging, bel+sms+web 150 voor 2 jaar, telefoon voor 30 euro. Levering in 5 a 10 werkdagen. Hopelijk 5 dan
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:19 ]
Die heb ik inderdaad ook geaccepteerd. Wat betaal je per maand..? ik 25.81 voor 2jr als ik me niet vergis..Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:19:
Gisteravond bij Vodafone telefonisch verlengd. Ik kreeg eerst te horen dat ze 'm nog niet konden bestellen, maar na enig aandringen bleek het toch te kunnen. 2-jarige verlenging, bel+sms+web 150 voor 2 jaar, telefoon voor 30 euro. Levering in 5 a 10 werkdagen. Hopelijk 5 dan
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
internet eerste jaar van 9,95 voor 1 euro.
klinkt leuk alleen hebben ze de abonnement kosten gewoon omhoog gedaan waardoor je totaal duurder uit bent...
want was voor hi 30 eerst 24,95 pm nu 27,45 pm
lol. Ik krijg vrijwel hetzelfde aanbod op mijntelfort.nlBoy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:33:
ik heb 200 belminuten, 100 smsjes en onb. internet voor 35,90 p/m en 39 euro bijbetalen voor de foon, en dat maar voor 12 maanden...daarna stap ik over op een sim only...(Telfort verlenging)
12 maand
200 min
100 sms
Surf & Mail
35,90 euro per maand
0,00 euro voor het toestel.
Totaal: 430,90 euro.
Zit te twijfelen om hierop in te gaan, Telfort is me eigenlijk namelijk heel goed bevallen qua dekking en qua kwaliteit.
Maar then again, T-Mobile is ook wel aantrekkelijk met het Relax 25 abonnement voor 18,95 + 2,95 WnW (eerste 12 maand, daarna 9,95), waarbij het beltegoed onbeperkt houdbaar is, wat mij weer heel erg aanspreekt. Maar lees dat de dekking van T-Mobile wel ruk is in vergelijking met Telfort/KPN.
Lastig....
Ik heb de 24e de bevestiging gekregen dat ze het contract binnengekregen hebben.PTRdesign schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:18:
[...]
Interessant. Wanneer heb jij je order bij GSMweb geplaatst? Ikzelf stap van T-mobile over naar Vodafone (icm. Desire vanzelfsprekend) maar heb nog niets gehoord over de nummerportering (order geplaatst op 24 maart en bevestigd op 25 maart). Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat Vodafone met een porteringsdatum kwam?
Bevestiging dat de portering geslaagd was heb ik echter nooit gekregen, maar die bleek al goed te zijn toen ik vanochtend belde
Met een beetje geluk volgende week woensdag de telefoon in huis
Edit: ik kom overigens van KPN. Weet niet of dat veel uitmaakt mbt de snelheid van nummerportering. Ik begreep dat het meestal tussen de 2 en 5 werkdagen duurt.
[ Voor 15% gewijzigd door yorroy op 01-04-2010 11:41 ]
ik hou het bij een 1 April grap heb vandaag ook nog met Hi gesproken en die hadden het over 21 April.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:22:
Ben nog steeds zeer benieuwd naar de bewering van vanochtend dat de toestellen bij vanaf 7 april worden geleverd.... Iemand daar enig nieuws over?
Nu ben ik er van overtuigd dat het goedkoper kan, als je bijvoorbeeld je abonnement zou opzeggen, maar deze keer had ik geen zin in die rompslomp.
Volgende week ergens zou ie binnen moeten zijn, want ze waren vorige week (!) al geleverd volgens de meneer aan de telefoon.
Verwijderd
De eerste 6 maanden 50% korting. (14,75 p/m, daarna 29,50 p/m)Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:27:
[...]
Zoow, das wel een mooie aanbieding, goedkoop abo EN maar 30 piek
Edit: ook netwerkactie nog erbij?
Dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer als 24 maanden lang 25,81 wat je bij sommige shops ziet. Het totaalbedrag na 24 maanden is hetzelfde.
Volgens de telefoniste kreeg ik 30 euro "extra korting" op de telefoon, zal wel met mijn belgedrag te maken hebben. Ik kom niet heel vaak over mijn budget heen.
Verwijderd
Helaas ga ik nog steeds uit van de goedheid van de mens;)Michel242186 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:41:
[...]
ik hou het bij een 1 April grap heb vandaag ook nog met Hi gesproken en die hadden het over 21 April.
Ok. Ik geef GSMweb wel een belletje vanmiddag. Zou mooi zijn als het voor de 6e geregeld is!yorroy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:38:
[...]
Ik heb de 24e de bevestiging gekregen dat ze het contract binnengekregen hebben.
Bevestiging dat de portering geslaagd was heb ik echter nooit gekregen, maar die bleek al goed te zijn toen ik vanochtend belde
Met een beetje geluk volgende week woensdag de telefoon in huis![]()
Edit: ik kom overigens van KPN. Weet niet of dat veel uitmaakt mbt de snelheid van nummerportering. Ik begreep dat het meestal tussen de 2 en 5 werkdagen duurt.
Met de kennis van de voorgaande berichten hier op tweakers heb ik natuurlijk direct "Ja" gezegd
Ik moet alleen de verzekering nog even apart afsluiten
This message was made with 100% recycled electrons
Bij Vodafone zelf, dat konden ze bij de callcenter niet doen omdat ze het IMEI nummer niet hebben. De kosten bedragen € 6 p/maand en wordt direct afgeschreven samen met mijn rekening.clockw1ze schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:27:
Waar sluit jij die verzekering apart af dan, en hoe duur?
Hier is het formulier te downloaden
Ik heb een verzekering bij proassist, had het eerst voor mijn SPV C600, is 1 keer gerepareerd en 1 keer kreeg ik een S710 als nieuw toestel omdat mijn SPV C600 kapot was. Mijn MDA Vario III is ook zonder problemen gerepareerd. Bij ProAssist is val-, stoot- en vochtschade gewoon gedekt. Als ik hem nu op de grond zou gooien repareren/vervangen ze hem ook gewoon.Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:41:
Kan me vaag iets herinneren over verzekeringen...
http://www.nieuwsblad.be/....aspx?articleid=GKT20JD1S
Anders bel maar eens de kassa/consumentenbond... Ik doe het iig nevvernooit
Wat waren de kosten ongeveer?regelneef schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:08:
Ik heb ongeveer de zelfde ervaringen als krijn1985, mijn N95 is na 9 maanden van 3 hoog naar beneden gekletterd en ik kreeg keurig een nieuwe. Dit was bij mijn Vodafone verzekering.
bij typhone kost het maar 0,50 is het gekke, dekking van niets waarschijnlijk??
Ze hadden echter alleen de legend, de desire kwam volgens hun pas over 2weken.
Lijkt me sterk aangezien al die webshops nu tussen de 2 en 9april ofzo in zitten
Ik kreeg net van PhonePlaza te horen dat ze hem de tweede week van april verwachten.FabianNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:14:
En Phoneplaza/ 2call nog maar een keertje gemaild... Waar ik vorige week 5 tot 10 werkdagen kreeg te horen, staat nu op hun website circa 3 weken... Ben benieuwd en laat wel weer even weten wat de reactie is
[ Voor 8% gewijzigd door marijni12 op 01-04-2010 13:42 ]
Heh dorie, als ik die had gekend, daar is mijn combinatie 5 euro goedkoperBoertje schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:36:
[...]
Ik kreeg net van PhonePlaza te horen dat ze hem de tweede week van april verwachten.
2call reageerde vandaag met hetzelfde.
Zie mijn eerdere post, € 6 p/m, de link die in mijn vorige post staat bevat tevens de voorwaarden.pietjepuk|IAA schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:12:
[...]
Wat waren de kosten ongeveer?
bij typhone kost het maar 0,50 is het gekke, dekking van niets waarschijnlijk??
Ik ben vandaag twee Vodafone winkels binnengelopen (Beursplein en Lijnbaan, Rotterdam). Bij de eerste wisten ze nog niks over de Desire, bij de tweede zeiden ze dat hij pas over twee maanden in de winkel zou liggen.Phyc schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:41:
Zo, ik heb ook vodafone net ff gebeld (08000200056, dus niet zakelijk), en net als Smakkie moest ik 89e bijbetalen.
Nu ben ik er van overtuigd dat het goedkoper kan, als je bijvoorbeeld je abonnement zou opzeggen, maar deze keer had ik geen zin in die rompslomp.
Volgende week ergens zou ie binnen moeten zijn, want ze waren vorige week (!) al geleverd volgens de meneer aan de telefoon.
Is dit een kwestie van slecht geinformeerde verkopers, verschil in leveringstijden voor de winkel en online/telefonisch of zouden alle leveringen pas over twee maanden komen?

Kwestie van slecht geinformeerd denk ik eerder.TheHolyCow schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:56:
[...]
Ik ben vandaag twee Vodafone winkels binnengelopen (Beursplein en Lijnbaan, Rotterdam). Bij de eerste wisten ze nog niks over de Desire, bij de tweede zeiden ze dat hij pas over twee maanden in de winkel zou liggen.
Is dit een kwestie van slecht geinformeerde verkopers, verschil in leveringstijden voor de winkel en online/telefonisch of zouden alle leveringen pas over twee maanden komen?
Aangezien htc promotiechickies hier net waren en zeiden dat hij over 2weken er pas is.
Zelf hadden ze hem nog niet eens.. Met die HD2 hadden ze hem wel veel eerder voordat hij gereleased werd

[ Voor 14% gewijzigd door clockw1ze op 01-04-2010 14:18 ]
Binnen nu en 5 werkdagen verwacht ze dat ze bji hun magazijn binnenkomen..
Ik had het niet over alle webshops, maar over het verschil bij Vodafone zelf: online/winkel. Zegt wel iets over de organisatie als hun eigen mensen niet weten wat ze zeggen. Zeg dan nietsImperium schreef op donderdag 01 april 2010 @ 14:07:
Wat denk je zelf? Dat alle webshops voor de grap die leverdata op hun site zetten? binnen nu en 2 weken heeft het gros z'n toestel.

Ben zelf nu aan het twijfelen of ik via de Vodafone webshop zal bestellen of via andere webshop. Direct bij Vodafone betekend wellicht een snellere procedure (goedkeuring) maar via een webshop misschien wel weer eerder de Desire in handen.
Ben daar ook geweest en zeiden idd hetzelfde.TheHolyCow schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:56:
[...]
Ik ben vandaag twee Vodafone winkels binnengelopen (Beursplein en Lijnbaan, Rotterdam). Bij de eerste wisten ze nog niks over de Desire, bij de tweede zeiden ze dat hij pas over twee maanden in de winkel zou liggen.
Net contact gehad met de telefonische verkoop v Vodafone maar moest 174 euro bijbetalen voor een 350 (1-jaar). Vind ik erg prijzig nog.
Ikzelf ben een van de 'mazzelaars' die gebruik wilde maken van de directsales actie en uiteindelijk heb ik mn order geannuleerd.
Is dit verlenging of nieuw en bij wie?Boy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:33:
ik heb 200 belminuten, 100 smsjes en onb. internet voor 35,90 p/m en 39 euro bijbetalen voor de foon, en dat maar voor 12 maanden...daarna stap ik over op een sim only...(Telfort verlenging)
LOL, kijk es de laatste twee woorden tussen haakjes
Telfort verlenging dus...ik dacht ik blijf bij ze...KPN netwerk bevalt wel, 3G bereik goed...en goed aanbod
[ Voor 21% gewijzigd door Boy op 01-04-2010 15:29 ]
ach, als je op een gegeven moment bent gezwicht voor een aanbod, dan voelt dat als een flinke last van je schouders...nu is het alleen nog wachten...prijzen boeien me niet meerMichie23 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:32:
Zie het nu inderdaad, al die aanbiedingen, lastig lastig
(en zoals je ziet aan hoe snel ik reageer, kijk ik wat te vaak naar dit topic...maar volgens mij ben ik met velen ...)
[ Voor 14% gewijzigd door Boy op 01-04-2010 15:35 ]
Verwijderd
768 kbitBoy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:28:
[...]
LOL, kijk es de laatste twee woorden tussen haakjes
Telfort verlenging dus...ik dacht ik blijf bij ze...KPN netwerk bevalt wel, 3G bereik goed...en goed aanbod
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:19 ]
op wat voor 'n snelheid zit VF?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:34:
[...]
3G... met 768 kbit...Joepie(sry kon t niet laten, VF fan wah)
3.8mbit..?
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Vervolgens stel ik dus dat ze der best niet echt doet om me bij t-mobile te houden (Ik leg nadruk op het feit dat ik de Desire ZSM MOET hebben...) en daarop reageert ze dus weer door te zeggen dat ze niks over de tarieven en kosten van de Desire kan zeggen.
*edit*
Net iemand anders aan de lijn gehad bij T-mobile. Ook hij zegt dat ze nog niks kunnen zeggen over de kosten en tarieven. Wel dat hij met zijn afdeling een presentatie heeft gehad waar o.a. de HTC Desire is voorbij gekomen en dat ze 'm verwachten rond half april (Hij zei daarna nog: 'dus rond 14-15 April). In het Urban Brown trouwens.
Ook heeft hij duidelijk gemaakt dat een sms bundel de prijs van het toestel niet zal verlagen aangezien zo'n bundel per maand opzegbaar is.
Wat zal ik nu doen? Andere providers bellen ofzo?
Ik zoek een abo met weinig belminuten, veel smsjes en onbeperkt internet. Iemand een aanrader?
[ Voor 25% gewijzigd door Twister360 op 01-04-2010 15:46 ]
en dat wordt gewoon in de praktijk flink gehaald? Ik vind het snel genoeg gaan momenteel, maar mag altijd snellerMegalo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:38:
Theoretisch 3.6mbps, ietsje sneller dus.
mss iets voor na m'n jaar abo...
Met VF?Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:44:
Ik haal hier nu 6,459 mbpsIk concludeer hieruit dat we de hoofdsteden op 7,2 hebben, rest op 3,6. Desalnietteplus, wil je internet...
hmm, vind 'm wat te duur (ff op site gekeken)Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:44:
Ik haal hier nu 6,459 mbpsIk concludeer hieruit dat we de hoofdsteden op 7,2 hebben, rest op 3,6. Desalnietteplus, wil je internet...
VF ja
is dat dan allemaal uit 1 bundel van 150 belminten en smsjes? (ik probeer te vergelijken met m'n 200 belminuten, 100 smsjes en internet)Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:54:
[...]
Ik ben hier niet om klanten te trekken hoor, maar 30 euro p/m, 6 maanden voor 25 euro en dan desire voor 30 pleuri vind ik niet duur. Maarja als je goedkoper wilt, internet met 600kbit, dan kan dat natuurlijk.
Edit: nog goedkoper: B+S+W 150 2jaar inclusief 50% korting voor de eerste 6 maanden en ik hoef maar 9,95 te betalen
( ik kan m'n verlenging altijd nog annuleren
[ Voor 4% gewijzigd door Boy op 01-04-2010 15:58 ]
Hey, bij Hi.nl kan je zelf je belminuten/smsjes verdelen.Twister360 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:38:
[...]
Wat zal ik nu doen? Andere providers bellen ofzo?
Ik zoek een abo met weinig belminuten, veel smsjes en onbeperkt internet. Iemand een aanrader?
1 belminuut is 2 smsjes. (met de sms verdubbelaar is dat 4 smsjes).
Je kan er dan ook nog 1000 smsjes per maand extra bijbestellen voor 10 euro per maand.
edit: quote ingekort
[ Voor 53% gewijzigd door ZasX op 01-04-2010 16:05 ]
Creating my own hero.
Verwijderd
BSW150 = 150 min of 300 sms of een mix hiervan + onbeperkt inetBoy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:57:
[...]
is dat dan allemaal uit 1 bundel van 150 belminten en smsjes? (ik probeer te vergelijken met m'n 200 belminuten, 100 smsjes en internet)
( ik kan m'n verlenging altijd nog annuleren)
Ik heb het zelf nooit bijgehouden, maar volgens meerdere gebruikers hier wordt er gemiddeld wel een snelheid van 2mbit gehaald.Boy schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:42:
[...]
en dat wordt gewoon in de praktijk flink gehaald? Ik vind het snel genoeg gaan momenteel, maar mag altijd sneller
mss iets voor na m'n jaar abo...
hmm, is niet het abo voor mij..ik bel meer dan 150 belminuten en moet ook nog kunnen sms-en...es wat gaan spelen op de website ...Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:01:
[...]
BSW150 = 150 min of 300 sms of een mix hiervan + onbeperkt inet
edit: gekeken, bij 35 euro krijg ik 275 minuten (wat dan ongeveer gelijk is aan wat ik dan bij telfort heb denk ik) maar moet ik 214 euro bijbetalen voor de foon...
[ Voor 20% gewijzigd door Boy op 01-04-2010 16:14 ]
Onzinnige oneliners worden verwijderd.