Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://twitter.com/markmoons/status/11308010385

9april was toch zowiezo al bekend ( in belgie dan toch) nederland dan toch ook zowiezo ?

veel nieuws brengt mark dus niet

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 22:35
En zijn laatste bericht:
@(heel veel) Bij de officiele aankondiging hadden we "half April" gezegd. Desire is nu "begin April". Ik kan niet voor winkels spreken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
16GB sandisk microSD kaartje ligt al klaar. laat die telefoon maar komen.

Volgens deze site komt die morgen uit?

http://www.desirehtc.com/

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net vodafone klantenservice gebeld via 1200, daar kreeg ik voor 1 jaar verlengen (350 bel/sms/web) het volgende aanbod:
  • 3 mnd 50% korting (23 ipv 46)
  • toestel 124 euro
Daarna toch nog even de online klantenservice (0800-0200055) gebeld, daar kwam toch een heel ander aanbod uit:
  • 3 mnd 50% korting (23 ipv 46)
  • toestel 30-40 euro (konden ze niet precies zeggen omdat de desire nog niet geleverd is)
Al met al een verschil van bijna 100 euro, dus toch maar de 2e genomen :9 hopen dat alles goed gaat omdat ik bij het aanbod vd klantenservice al had toegehapt. De man vd online klantenservice gaf echter aan dat verlenging nog vrij was dus ik heb goede hoop dat het goed komt en dat ik midden volgende week de desire voor max. 40 euro ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:33:
luqq = betweter :p

en ja, maar ik denk dat die site zowat wereldwijd is gericht.. ongeveer :)
de site zegt btw overmorgen :p
Ik denk dat de site alleen voor de UK geldt.

Regel 1 terms & Conditions:
"To be eligible for a contract you must be aged 18 or over and a resident of the United Kingdom."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Slowchat is verwijderd. Houd het aub inhoudelijk, we blijven niet waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Heb ze nog even een e-mail gestuurd met vraag om bevestiging :) Straks is dit een foutje ofzo :P
Nog iets gehoord van Ritel.nl of ie echt leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
@MercenaryAtWork: er bestaat overigens wel een zwarte versie van de Desire, dus misschien levert Vodafone die wel op de een of andere manier.... niet dat het mij overigens wat uitmaakt. Ik vind zowel de bruine als zwarte prima en het was in ieder geval niet de reden om mijn abonnement via VF te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besteld bij Smartphonestunts icm een T-mobile verlenging met 2 jaar (toestelprijs: 25 euro). Dit om nog te kunnen profiteren van de maandelijkse kortings actie van T-mobile, die 4 april afloopt. Hopelijk wordt hij snel geleverd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
De leverdatum op pdashop is vervroegd naar 7 april ipv 9
Enkel de bruine versie

[ Voor 17% gewijzigd door Dranica op 30-03-2010 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
Luqq schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:23:
Bij PDAShop/CoolBlue zijn nu totaal (bruin+grijs) zo'n 300 stuks ge-preordered trouwens, if you're interested :)
Wauw...da's best veel volgens mij? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
TheVMaster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:09:
[...]

Wauw...da's best veel volgens mij? of niet?
ik weet het ook niet :+ hahah! 7 april dus! PDAShop is sowieso vrij huiverig met het beloven van dingen naar klanten op basis van geruchten, dus ik ga d'r van uit dat dit correct is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Ted_W schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:04:
@MercenaryAtWork: er bestaat overigens wel een zwarte versie van de Desire, dus misschien levert Vodafone die wel op de een of andere manier.... niet dat het mij overigens wat uitmaakt. Ik vind zowel de bruine als zwarte prima en het was in ieder geval niet de reden om mijn abonnement via VF te verlengen.
Ik weet dat er een zwarte versie van de Desire is aangekondigd, maar die is exclusief voor Orange in de UK (volgens het bericht). Dus het lijkt mij sterk dat Vodafone die gaat leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:03
PhonePlaza.nl
Geachte heer/mevrouw,

De Desire wordt in de tweede week van april verwacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dat zal dus inderdaad 7/8/9 april zijn of mogelijk net die maandag na dat weekend... Achja, 2 april was ook te mooi om waar te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Ik heb even een mail gestuurd naar coolblue ofdat 7 april nu de definitieve leverdatum is:
Dit is wat ik als antwoord kreeg:
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het is steeds mogelijk dat deze datum wordt aangepast. Van zodra de HTC Desire kan geleverd worden zal dit ook gebeuren.
Van zodra de leverdatum door HTC aangepast wordt, zal deze ook op onze site worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:02
De webshops moeten onderhand wel knettergek worden van de vragen m.b.t. de levering van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Dix0r schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:05:
De webshops moeten onderhand wel knettergek worden van de vragen m.b.t. de levering van de Desire.
En ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. nogal uitgekeken naar deze telefoon :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dranica schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:56:
Ik heb even een mail gestuurd naar coolblue ofdat 7 april nu de definitieve leverdatum is:
Dit is wat ik als antwoord kreeg:

Het is steeds mogelijk dat deze datum wordt aangepast. Van zodra de HTC Desire kan geleverd worden zal dit ook gebeuren.
Van zodra de leverdatum door HTC aangepast wordt, zal deze ook op onze site worden aangepast.
Lekker taalgebruik "van zodra" :?
En weer weinig echt concrete dingen, jammer hoor :( Ik kan niet wachten

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 30-03-2010 19:29 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De kogel is door de kerk, ik heb er een besteld. Althans, het contract komt mijn kant op en dan moet ik e.e.a. zo snel mogelijk terugzenden naar GSMWeb.nl. Met een verlenging van Relax 25 voor 2 jaar en WNW Plus een gratis toestel. Ik hou het wel 2 jaar uit, dat is met mijn huidige telefoon ook prima gegaan.

Actie is nu Relax 25 voor €18.95 p/mnd en WNW Plus de eerste 12 maanden voor €7,95 ipv €14,95. In de Randstad is het netwerk van T-Mobile toch wel voldoende.

Het wachten op de release is geen probleem: dat geeft mij tijd om het papierwerk in orde te maken :P
Ik hoor tzt van jullie wel of er nog een schappelijk micro-SD kaartje bij het pakketje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 21:04
Ik ben nu al een uurtje of 3 aan het zoeken geweest naar wat nu het goedkoopste abonnement is voor 12 maanden.

Kan iemand hier een tip mijn kant in gooien?

P.S. Waarom kost het toestel meer bij een verlenging dan bij een nieuw abonnement?
Ohja, met T-mobile valt toch op dit moment niet te onderhandelen? Aangezien ze de desire niet zelf gaan aanbieden heb ik geen poot om op te staan om korting te krijgen op de verlenging van mn abonnement of wel? (Mocht ik naar een andere provider dreigen te gaan bedoel ik dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Twister360 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:04:
P.S. Waarom kost het toestel meer bij een verlenging dan bij een nieuw abonnement?
Hier heb ik mij ook altijd over verbaasd..blijkbaar hebben ze meer aan nieuwe klanten ipv trouwe klanten. Mooi is dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Ik wil dit toestel ook graag, en zo snel mogelijk, maar ik zit bij Hi en die leveren hem zelf pas wat later. Weet iemand van jullie wat het e-mailadres is van Hi, zodat ik even zeg dat ik bij een andere winkel de telefoon al de 7e kan krijgen, en dan willen ze mij ( als trouwe klant natuurlijk ;P ) misschien wel een persoonlijke aanbieding uh, aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Gewoon nieuwe abbo maken, en oud abbo omzetten naar prepay bij een andere provider. Je hebt wel twee nummers, maar dat is zoiso nodig omdat de accuduur bij een smartfoon zo verschrikkelijk slecht is.

Dan naar afloop van je nieuwe abbo hetzelfe doen, maar met nummberbehoud van je prepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 11:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

marijni12 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:15:
Ik wil dit toestel ook graag, en zo snel mogelijk, maar ik zit bij Hi en die leveren hem zelf pas wat later. Weet iemand van jullie wat het e-mailadres is van Hi, zodat ik even zeg dat ik bij een andere winkel de telefoon al de 7e kan krijgen, en dan willen ze mij ( als trouwe klant natuurlijk ;P ) misschien wel een persoonlijke aanbieding uh, aanbieden.
Gewoon bellen, werkt het beste :)
Ook niet direct akkoord gaan met het aanbod, er zit nogal wat verschil in de medewerkers en de bijbehorende aanbieding. Wat bij de ene medewerker niet kan, lukt moeiteloos bij de volgende :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Laatst online: 30-08 13:23
janvanduschoten schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:24:
[...]

Gewoon bellen, werkt het beste :)
Ook niet direct akkoord gaan met het aanbod, er zit nogal wat verschil in de medewerkers en de bijbehorende aanbieding. Wat bij de ene medewerker niet kan, lukt moeiteloos bij de volgende :)
Is goed, bedankt voor je hulp ;)!

Als ik dit heb gedaan, zal ik wel even het resultaat posten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twister360 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:04:
Ohja, met T-mobile valt toch op dit moment niet te onderhandelen? Aangezien ze de desire niet zelf gaan aanbieden heb ik geen poot om op te staan om korting te krijgen op de verlenging van mn abonnement of wel? (Mocht ik naar een andere provider dreigen te gaan bedoel ik dan.)
T-Mobile zal de HTC Desire vanaf april op de eigen website gaan aanbieden. Een specifiekere datum heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 21:04
Ik heb laatst vernomen uit statements van T-mobile NL dat ze voorlopig zelf geen android telefoons meer zullen aanbieden.

Is het een betrouwbare bron waarvan je dit vernomen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Twister360 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:36:
Ik heb laatst vernomen uit statements van T-mobile NL dat ze voorlopig zelf geen android telefoons meer zullen aanbieden.

Is het een betrouwbare bron waarvan je dit vernomen hebt?
Als dat waar is dan kan t-mobile beter stoppen denk ik, aangezien Android toch wel de toekomst is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
MercenaryAtWork schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 18:17:
[...]

Ik weet dat er een zwarte versie van de Desire is aangekondigd, maar die is exclusief voor Orange in de UK (volgens het bericht). Dus het lijkt mij sterk dat Vodafone die gaat leveren.
Zal hier wel T-mobile worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik werd net door www.GSM.nl gebeld, bij de telecommedewerker klonk de HTC Desire niet heel bekend in de oren (althans dat gevoel kreeg ik) maar ze ging wel voor me opzoeken. Na even zoeken kon ze nog niks zeggen over wanneer die binnenkwam en wanneer ze hem konden aanbieden. Maar ze dacht zelf eind deze week of in de loop van volgende week.

Zodra ze iets meer wist zou ze mij weer terugbellen.

Ik vroeg nog waarom hun mij belden aangezien mijn huidige abonnement niet bij GSM.nl vandaan komt, hierop antwoorde ze dat GSM.nl abonnement gegevens kreeg van Vodafone en dat ze toestemming hadden om klanten op te bellen en aanbiedingen aan te bieden om volgens haar de druk van vodafone te verlichten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

koekoek2003nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:19:

Ik vroeg nog waarom hun mij belden aangezien mijn huidige abonnement niet bij GSM.nl vandaan komt, hierop antwoorde ze dat GSM.nl abonnement gegevens kreeg van Vodafone en dat ze toestemming hadden om klanten op te bellen en aanbiedingen aan te bieden om volgens haar de druk van vodafone te verlichten. :?
Zou dat een erg groot minpunt vinden als vodafone ook mijn nummer zou verkopen aan dat soort bedrijven heb een hekel aan dat gebel, sta dan ook in het bel me niet register, maar ben desondanks ook al door de eredivisie live gebeld, maargoed ik ga offtopic nu geloof ik ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:37:
Als dat waar is dan kan t-mobile beter stoppen denk ik, aangezien Android toch wel de toekomst is... ;)
Vorige week maandag heb ik met mensen van T-Mobile afdeling Commercieel gesproken. Zij wisten me te vertellen dat ze dus voor de Nexus One gaan. Welke ze gaan verkopen als 'de Google-phone'.

Lijkt me wel een goede stap, wanneer T-Mobile gewoon met de Desire in zee gaat. Maar tot op heden is het officieel een 'no-go', voor de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zoals gezegd heb ik de Desire aangevraagd via GSMWeb.nl. Dat is dus losgekoppeld van T-Mobile, waar ik al sinds 2006 zit. Zo ging het ook met mijn huidige telefoon, wat ook geen T-Mobile telefoon is.

Overigens ben ik voor de Desire niets goedkopers tegengekomen dan GSMWeb.nl anders dan aanbiedingen voor de Nokia N900 (dan is GSMWeb.nl wat duurder). Al 2 keer tevreden met hun afhandeling, dus dat zal deze derde keer ook wel goed komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Dix0r schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:05:
Hahaha vast niet. _O-

Ergens is het ook wel triest dat er zovelen als kleine kinderen blijven bellen. :P

btw wat Vodafone gedaan heeft, vind ik dus echt niet kunnen. Sinds wanneer geeft iedereen toestemming voor het doorspelen van zijn of haar telefoon nummer, zonder dat we het zelf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Als er iemand gek wordt, is het Moons wel via Twitter.

Hij meldde al eerder via Twitter:
@(heel veel) Bij de officiele aankondiging hadden we "half April" gezegd. Desire is nu "begin April". Ik kan niet voor winkels spreken...
Twitter is handiger dan 1.000 e-mails van belezen en erudiete Tweakersklanten beantwoorden :P

Overigens: uit een eerder interview.
Zal de desire 720p kunnen filmen?

Nee, dat kan niet op dit moment. We kijken nog hoe we dat in de toekomst zouden kunnen doen.
Andere berichten vanuit HTC zijn wat stelliger. Laten we hopen dat HTC dit binnenkort voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de geplande leverdatum bij PDAshop voor de zilveren Desire 2 dagen later staat als die van de bruine. Is het mogelijk dat deze ook daadwerkelijk later zou kunnen komen? Lijkt me een beetje onlogisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:04:
Aangezien de geplande leverdatum bij PDAshop voor de zilveren Desire 2 dagen later staat als die van de bruine. Is het mogelijk dat deze ook daadwerkelijk later zou kunnen komen? Lijkt me een beetje onlogisch
Ja, dit klopt. Het wordt ook bevestigd aan het einde van de preview.

http://www.youtube.com/watch?v=JCOt0nqLoOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag te horen van de t-mobile (zakelijk verkoop afdeling) dat ze de desire binnen 4 weken via de t-mobile site gaan aanbieden.( op dinsdag bedoel ik dan he >:))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:16:
Deze kosten vallen als je aangeeft dat je toestel gestolen is.......
En indien je toestel 'verloren' is? De verkoper in de T-Mobile shop wist mij te vertellen dat er toch echt 70 euro in rekening dient te worden gebracht. Eigenlijk absurd natuurlijk, als je je bedenkt dat ik me één jaar extra aan hun bedrijf wil verbinden... dat daar kosten voor in rekening worden gebracht. Ze winnen er enkel mee, snap dus niet waarom dat Lost & Stolen traject zo lastig is. Overigens vertelde de medewerker me dat het inmiddels Eearly Renewal wordt genoemd.

T-Mobile heeft weer een contract erbij (zonder de aanbiedingen, zoals bij het nieuwe Relax), keihard contract. En dan vragen ze er nog 70 euro voor ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Novah schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 01:56:
[...]
En indien je toestel 'verloren' is? De verkoper in de T-Mobile shop wist mij te vertellen dat er toch echt 70 euro in rekening dient te worden gebracht. Eigenlijk absurd natuurlijk, als je je bedenkt dat ik me één jaar extra aan hun bedrijf wil verbinden... dat daar kosten voor in rekening worden gebracht. Ze winnen er enkel mee, snap dus niet waarom dat Lost & Stolen traject zo lastig is. Overigens vertelde de medewerker me dat het inmiddels Eearly Renewal wordt genoemd.

T-Mobile heeft weer een contract erbij (zonder de aanbiedingen, zoals bij het nieuwe Relax), keihard contract. En dan vragen ze er nog 70 euro voor ook.
Het kost je 70euro om je contract te laten verlengen? ik had tegen die knakker gezegt stop die 70 euro maar in je **** ga maar opzoek naar een andere klant waat je geld van kan troggelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
koekoek2003nl schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:13:
[...]

Het kost je 70euro om je contract te laten verlengen? ik had tegen die knakker gezegt stop die 70 euro maar in je **** ga maar opzoek naar een andere klant waat je geld van kan troggelen.
Zowel in de T-Mobile shop als via de afdeling commercieel (telefonisch) het zelfde verhaal. Mijn huidige mobiel is dusdanig kapot dat ik heb niet goed meer kan gebruiken (enkel over speaker bellen, zeer irritant en geen privacy, toetsen kapot ect). Voorheen kon je in het Lost&Stolen programma terecht en liep je de zelfde dag nog, in ruil voor een contractvernieuwing, met een nieuwe mobiel uit de winkel. Inmiddels kost dit dus 70 euro extra. Volgens de medewerker van commercieel zijn die €70 administratiekosten... (absurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noctis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06-2022
Vandaag gebeld door t-mobile over mijn vraag over de htc desire. De medewerkster wist helemaal niks ervan en kreeg ik een lul verhaal dat als mijn toestel zodanig kapot is dat ik dan een nieuwe mobiel mag voor 70 euro met een contractverlenging. Terwijl mijn mobiel gewoon werkt en dat ik momenteel de htc desire wil. Helaas heb ik meerdere keren gezegd dat de abonnement al verlengd is (januari) en dat ik eigenlijk al een nieuwe toestel mag kiezen. Maar wederom bleef ze maar doordringen van ja als je huidige toestel kapot is dan moet je 70 euro etc betalen.

Ik neem vodafone maar als mijn huidige abonnement verloopt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Novah schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:29:
[...]
Zowel in de T-Mobile shop als via de afdeling commercieel (telefonisch) het zelfde verhaal. Mijn huidige mobiel is dusdanig kapot dat ik heb niet goed meer kan gebruiken (enkel over speaker bellen, zeer irritant en geen privacy, toetsen kapot ect). Voorheen kon je in het Lost&Stolen programma terecht en liep je de zelfde dag nog, in ruil voor een contractvernieuwing, met een nieuwe mobiel uit de winkel. Inmiddels kost dit dus 70 euro extra. Volgens de medewerker van commercieel zijn die €70 administratiekosten... (absurd).
Ik had het zelfde, en ook zo geprobeerd mijn contract te verlengen, kreeg het zelfde te horen.
Toen heb ik besloten het toestel los te preorderen, en straks over te gaan op een sim-only.
Als je zoals mij weinig belt, is Ben 1 van de goedkoopste..

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Week vertraging met levering bij T-Mobile wegens *tromgeroffel* last minute found software bug. Ouch!

www.intomobile.com/2010/0...e-in-the-uk-or-is-it.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
koekoek2003nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:19:... Ik vroeg nog waarom hun mij belden aangezien mijn huidige abonnement niet bij GSM.nl vandaan komt, hierop antwoorde ze dat GSM.nl abonnement gegevens kreeg van Vodafone en dat ze toestemming hadden om klanten op te bellen en aanbiedingen aan te bieden om volgens haar de druk van vodafone te verlichten. :?
Dit kan ECHT niet. Heb er alvast over getweet. Hier: http://mobile.twitter.com/mbrouns/status/11354893640
Retweet aub. Ze mogen je data niet op straat leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racingboy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:38
Bij pdashop is de datum vervroegd naar 07/04 voor de bruine en nog steeds 09/04 voor de zilvere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Racingboy schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:59:
Bij pdashop is de datum vervroegd naar 07/04 voor de bruine en nog steeds 09/04 voor de zilvere versie.
Dit is en pagina terug ook al vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mailtje terug van Ritel:
Geachte D. Brouwer,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

De HTC Desire is beschikbaar, echter moet het toestel nog bij ons binnen komen.

Graag zien wij uw bestelling tegemoet!
Wel beschikbaar, maar nog niet binnen dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondepeon
  • Laatst online: 27-12-2023
het viel mij op dat op de site van vodafone staat dat de desire die hun verkopen zwart is..
zou dit een fout zijn of verkopen hun ook de zwarte versie.
ik vind de bruine eigenlijk het meest sexy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gsmweb.nl gebeld en die vertelde mij dat ze de desire 5 april binnen krijgen. 2 april zit er dus niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:51:
Ik heb net gsmweb.nl gebeld en die vertelde mij dat ze de desire 5 april binnen krijgen. 2 april zit er dus niet in...
En ik weet zeker dat ze hem 5 april ook niet binnen krijgen, namelijk 2e paasdag.

Volgens mij roept gsmweb maar wat, ben blij dat ik hem daar niet besteld heb in ieder geval.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
mbrouns schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 09:24:
[...]

Dit kan ECHT niet. Heb er alvast over getweet. Hier: http://mobile.twitter.com/mbrouns/status/11354893640
Retweet aub. Ze mogen je data niet op straat leggen!
Beetje offtopic dit, maar zover ik weet doen bijna alle providers dit.
Mijn zus zit bij Hi en heeft via mobiel.nl een aanbieding gekregen.

Volgens de verkoper in de Hi winkel mag dit gewoon en staat dit ook vermeld in je contract.
Mocht je het niet willen, dan kun je dit ook aangeven bij het afsluiten van een contract (zoiets zij hij, is al tijdje terug..)

Nu weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sector51
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:51:
Ik had gister gebeld....mij werd 2 april verteld :S.

GSMWeb weet idd niet waar ze het over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
Net verlengd bij Hi gewoon op de website. Het maffe was dat bijna alle 1 jarige abo's tot ongever Hi Online 60 de Desire maar €129,- kost... dus zelfs bij Hi Online 15 (alles wel i.c.m. Eindeloos online).

Had uiteindelijk voor 3eu per maand Hi Online 20 genomen omdat ik anders totaal niet uitkwam met mijn bundel maar heb nu dus het volgende:
-HTC Desire €129,-
-Hi Online 20 €16,95 p/maand (1jaar)
-Hi Eindeloos online €9,95 p/maand (maar toen ik later aan de telefoon me order bevestigde werd er gezegd dat ik €2,50 hiervoor maar moest betalen het hele jaar, ondanks dat ik er extra bij zei dat ik voor een jaar abo had genomen)

Al met al volgens mij best een koopje denk ik zo :*) (zeker gezien normaal verlengen bij Hi absurd duur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Laatst online: 17-09 13:41
Net het toestel besteld bij Vodafone via de online-winkel (08000200056).

Bel+Sms+Web 200 voor 2 jaar (verlenging).
Eerste 6 maanden 50% korting.
Toestel gratis (terwijl hij bij een nieuwe abonnement op de site voor 30/40 euro staat).

Verbazend was wel dat ze een leverdatum hebben staan van 12 april (voor mij snel genoeg overigens).
Dus wisselende berichten bij Vodafone over de leverdatum hier op het forum...

Edit: Ze konden mij ook vertellen dat het toestel sim-lock-vrij geleverd word en dat er geen brandmerk (logo) van Vodafone op de telefoon zal staan. Hij zei dat alleen blackberrys dit nog hadden bij hun. Het enige wat hij me nog niet kon vertellen is welke capaciteit SD-kaart erbij geleverd werd.

[ Voor 26% gewijzigd door DaannRoz op 31-03-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022
Bij HI zie ik nu 21 april staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Goedemiddag,

Op dit moment staat dit toestel gepland voor levering midden/eind week 15.
De richtprijs los zal ongeveer 480 euro zijn, maar dit kan uiteindelijk nog afwijken.
Pas als het toestel echt geleverd wordt, zal de definitieve prijs bekend worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Service Afdeling
BelCompany B.V.
:'( Week 15 = ma 12-04-2010 t/m zo 18-04-2010

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:14:
Net verlengd bij Hi gewoon op de website. Het maffe was dat bijna alle 1 jarige abo's tot ongever Hi Online 60 de Desire maar €129,- kost... dus zelfs bij Hi Online 15 (alles wel i.c.m. Eindeloos online).
?? Dat kan niet wat je nu zegt, bij 1 jaar verlengen is het als ik kijk

Min / Sms* Van Voor Prijs toestel Online korting Maandbedrag
Hi Online 15 75/150 €15,00 €13,95 €349,95 €12,60 €23,90 Selecteer
Hi Online 20 125/250 €20,00 €16,95 €309,95 €36,60 €26,90 Selecteer
Hi Online 25 175/350 €25,00 €19,95 €269,95 €60,60 €29,90 Selecteer
Hi Online 30 240/480 €30,00 €24,95 €219,95 €60,60 €34,90 Selecteer
Hi Online 35 300/600 €35,00 €28,95 €189,95 €72,60 €38,90 Selecteer
Hi Online 45 400/800 €45,00 €37,95 €139,95 €84,60 €47,90 Selecteer
Hi Online 60 550/1100 €60,00 €52,95 €99,95 €84,60 €62,90 Selecteer
Hi Online 75 700/1400 €75,00 €67,95 €79,95 €84,60 €77,90 Selecteer
Hi Online 100 900/1800 €100,00 €91,95 €39,95 €96,60 €101,90 Selecteer
Hi Online 150 1500/3000 €150,00 €139,95 €0,00 €120,60 €149,90 Selecteer

Je zal wel een aanbieding gehad hebben denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Had ik vorige keer met mijn Hero ook. Ongeacht welk abonnement ik pakte, toestelkosten bleven gelijk. Vanaf morgen mag ik verlengen bij Hi, zal dan mijn persoonlijke aanbieding eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:34:
[...]

?? Dat kan niet wat je nu zegt, bij 1 jaar verlengen is het als ik kijk

[...]

Nou het rare was dat als ik inlogde met mijn account ik ook soortgelijke prijzen als jou kreeg, echter als ik met smscode inlogde kreeg ik die prijzen waar ik hem nu voor besteld heb :/

Maffe is dat ik met Google Chrome er ook wel kon komen en later met Internet Explorer onmogelijk meer voor die prijzen kon verlengen 8)7

Was overigens midden in de nacht dat ik besteld, misschien dat ze de site aan het updaten waren ofzo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:12

Christiano007

Ich bin der champion

Hoe log je in met smscode dan?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Als je niet bent ingelogd krijg je hier http://www.hi.nl/verlengen/ een keuze om per sms in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:14:
[...]

Nou het rare was dat als ik inlogde met mijn account ik ook soortgelijke prijzen als jou kreeg, echter als ik met smscode inlogde kreeg ik die prijzen waar ik hem nu voor besteld heb :/

Maffe is dat ik met Google Chrome er ook wel kon komen en later met Internet Explorer onmogelijk meer voor die prijzen kon verlengen 8)7

Was overigens midden in de nacht dat ik besteld, misschien dat ze de site aan het updaten waren ofzo O-)
Niet te hopen dat ze dan alsnog komen met een hoger bedrag dan .. wat ik wel verwacht eigenlijk.
Zou toch maar eens bellen als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noctis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-06-2022
Voor degene die de HTC Desire bij T-Mobile willen nemen en dachten dat het niet kon wees gerust :)
Ik heb op de forum van T-Mobile gelezen en een moderator bevestigd het ( zie hieronder )
Oh en het zal ergens in april beschikbaar zijn.

ElineT
maandag, 15 maart 2010 17:59
moderator

*
*
*

We hebben net de bevestiging gekregen dat T-Mobile de HTC Desire gaat leveren. Wanneer precies is nog niet bekend, zodra hier meer over bekend is laat ik het jullie weten.

Dus als je naar t-mobile belt/of wordt gebeld niet luisteren naar de nonsense.

[ Voor 4% gewijzigd door noctis op 31-03-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noctis schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:52:
Voor degene die de HTC Desire bij T-Mobile willen nemen en dachten dat het niet kon wees gerust :)
Ik heb op de forum van T-Mobile gelezen en een moderator bevestigd het ( zie hieronder )
Oh en het zal ergens in april beschikbaar zijn.

ElineT
maandag, 15 maart 2010 17:59
moderator

*
*
*

We hebben net de bevestiging gekregen dat T-Mobile de HTC Desire gaat leveren. Wanneer precies is nog niet bekend, zodra hier meer over bekend is laat ik het jullie weten.

Dus als je naar t-mobile belt/of wordt gebeld niet luisteren naar de nonsense.
Zie ook: http://twitter.com/tmobile_webcare/statuses/10928826795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 08:40
Bij de t4telecom werd mij verteld dat ze de Desire eind deze week verwachten. Verkoper hoopte op vrijdag maar anders werd het volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 09:50
Denk dat het toch zeker volgende week gaat worden vandaag ook weinig nieuws over de levertijd van de Desire denk dat 2 April ook niet meer gaat lukken tenzij ze vandaag opeens geleverd worden aan de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecker3000 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:11:
Bij de t4telecom werd mij verteld dat ze de Desire eind deze week verwachten. Verkoper hoopte op vrijdag maar anders werd het volgende week.
Vogens de website zijn de al op voorraad: http://telecom.tforteleco...31/310954/HTC-Hero-Brown/
Of dat klopt, of wat jou werd vertelld, of geen van beide.
Is er wel een bedrijf die weet wat het zelf aan het doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:50:
[...]

Niet te hopen dat ze dan alsnog komen met een hoger bedrag dan .. wat ik wel verwacht eigenlijk.
De site van Hi werkt uitermate slecht. Je kunt diverse prijzen krijgen voor hetzelfde contract. Gewoon bellen heeft meestal het beste effect (& vaak goedkoper ;) )

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:21:
[...]

Vogens de website zijn de al op voorraad: http://telecom.tforteleco...31/310954/HTC-Hero-Brown/
Das de Hero, wel blijven opletten he kerel ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Michel242186 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:18:
Denk dat het toch zeker volgende week gaat worden vandaag ook weinig nieuws over de levertijd van de Desire denk dat 2 April ook niet meer gaat lukken tenzij ze vandaag opeens geleverd worden aan de winkels.
Ik zie het zelf ook somber in voor deze week, maar zo ging het hier ook met de Legend, en in de UK met de Desire..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

niet om het een of het ander, maar je linkt naar een Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op smartphonestunts staat nu: Vanaf 9 april verwacht

http://www.smartphonestunts.nl/smartphones/htc/htc-desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:21:
[...]

Of ze weten wat ze aan het doen zijn, geen idee. De medewerker kon mij in ieder geval enkel vodafone aanraden voor mobiel internet, omdat deze de hoogste snelheid heeft. Volgens hem ook geen last van limieten enz. Trouwens ook niet de goedkoopste, bij 2jarig vodafone 200 abbo moest ik nog 40 euro bijleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 18-09 16:23
Dat is in ieder geval duidelijk blijf overigens nog steeds hopen dat ie eerder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 20:32
Ik heb net verlengd via Vodafone (08000200055), 1 jaar Bel+SMS+Web 275 voor € 39,50 p/m, eerste 3 maanden 50% korting, de Desire voor € 139,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiefschwarz
  • Laatst online: 31-10-2022
We hadden vandaag twee promotors van HTC over de vloer. Ze kwamen om de Legend te promoten, maar na wat aandringen liet ze ook een werkende Desire zien. Ze gaf aan dat er 14 of 17 april werd uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:22:
[...]

Das de Hero, wel blijven opletten he kerel ;)
Auw
<bloos>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile Duitsland biedt hem ook al aan op hun webshop:

http://www.t-mobile.de/sh...2963-_71595-0-1-0,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
Marc69 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:00:
We hadden vandaag twee promotors van HTC over de vloer. Ze kwamen om de Legend te promoten, maar na wat aandringen liet ze ook een werkende Desire zien. Ze gaf aan dat er 14 of 17 april werd uitgeleverd.
Heb ik vanmiddag ook toevallig zien lopen. Vrouwtje liep met een specials stand incl legend door de stad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:50:
[...]

Had al gebeld omdat doordat de site zo brak was ik 2x had besteld dus hadden ze ff de andere geannuleerd ;)
Maar daar zeiden ze ook gewoon de prijzen die ik in me bevesting per email ook had ontvangen dus neem aan dat ze onmogelijk zomaar meer kunnen vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
Mail 2Call (die ik vorige week uitzette):
> Geachte heer/mevrouw,
> Vermoedelijk wordt het 12-04-2010.
> Met vriendelijke groet,
> Bart
Heb dus nu (a) 7 april en (b) 12 april gehoord.
Ga maar van het laatste uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Ik ga nog altijd uit van de 7 april die pdashop opgeeft. Ze zijn namelijk heel voorzichtig met hun levertermijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Dranica schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:57:
Ik ga nog altijd uit van de 7 april die pdashop opgeeft. Ze zijn namelijk heel voorzichtig met hun levertermijnen.
Dit dus :) ze verschuiven hun datum heus niet zomaar 2 dagen naar voren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Ook zo fijn, dat je keurig Smartphonestunts een mailtje stuurt wanneer ik een bevestiging krijg of ik wel of niet word aangenomen als nieuwe klant bij T-mobile je gewoon geen reactie krijgt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Hmmmm, Gsmweb.nl geeft vooralsnog 1 April aan als leverdatum...

Daar hopen we dan maar op!

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Orandajin schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:03:
Hmmmm, Gsmweb.nl geeft vooralsnog 1 April aan als leverdatum...

Daar hopen we dan maar op!
Als we 'm deze week in huis zouden willen hebben, hadden we denk ik al wat duidelijkers vernomen..

Denk dat 7 of 9 april niet zo'n gekke datum is.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Hm en ineens mail..

Smartphonestunts verwacht hem (pas) 12 april te kunnen uitleveren..

Ik hou het maar op augustus ofzo. datum word toch telkens naar achter geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williamvdh schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:49:
Ik heb net verlengd via Vodafone (08000200055), 1 jaar Bel+SMS+Web 275 voor € 39,50 p/m, eerste 3 maanden 50% korting, de Desire voor € 139,99 :)
William prima deal.
Ikzelf heb precies eenzelfde verlenging gedaan B+S+W 275 en moest 164,99 bijbetalen.
Dus fijn dat er een forum is.
Morgen klim ik in de telefoon en ga Vodafone om uitleg vragen.

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 09:50
ga er echt niet vanuit dat GSMweb het morgen gaat lukken om hem te leveren.
er was toch ook iemand in dit topic die hem via de groothandel inmiddels al had moeten hebben toch?

Jammer dat ik hem niet heb met de pasen had ik bij mijn familie even kunnen patsen met mijn Desire.
En vooral Familie die een iPhone hebben. :-)...zucht het zal een lange pasen worden mijn Hero met Android 1.5 8)7 moet het nog even volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

williamvdh schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:49:
William,

Vraag: Wat is de grootte vd SDHC Card die jij meegeleverd krijg ?
Ik heb meerdere keren gebeld naar Vodafone en krijg telkens een ander antwoord.
Varierend van : Geen , 2 , 8 naar zelfs 16GB.
Er was nu nog geen voorraad in het magazijn ( werd pas 10April verwacht ) en daarom weet met het nu niet.

Dus bij deze de oproep:
* Wat is de grootte vd SD Card die Vodafone gaat meeleveren? Dat er eentje bij zit lijkt me duidelijk.
Toppie zou de 16GB zijn natuurlijk.

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 21:28
Michel242186 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:00:
ga er echt niet vanuit dat GSMweb het morgen gaat lukken om hem te leveren.
er was toch ook iemand in dit topic die hem via de groothandel inmiddels al had moeten hebben toch?

Jammer dat ik hem niet heb met de pasen had ik bij mijn familie even kunnen patsen met mijn Desire.
En vooral Familie die een iPhone hebben. :-)...zucht het zal een lange pasen worden mijn Hero met Android 1.5 8)7 moet het nog even volhouden.
Pasen met een K850i waarvan de camera kuren heeft, wie heeft het zwaarder O-)

Krijg morgen in ieder geval m'n hoesje binnen :+ .

Zag net wat beelden van de game Asphalt 5, toch niet verkeerd die gfx voor een telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 22:35
Ook ik wacht op de Desire, mijn wachten is iets minder erg geworden. Ik kreeg van een vriend een Hero te leen, en kan dus vast spelen met Android. Bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:57:
[...]

William prima deal.
Ikzelf heb precies eenzelfde verlenging gedaan B+S+W 275 en moest 164,99 bijbetalen.
Dus fijn dat er een forum is.
Morgen klim ik in de telefoon en ga Vodafone om uitleg vragen.

Johan
Dat is inderdaad gek, want ik hoefde maar 159 bij te betalen met 1 jaar velenging B+S+W 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:33

Boy

www.byoscoop.nl

jopie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:09:
Ook ik wacht op de Desire, mijn wachten is iets minder erg geworden. Ik kreeg van een vriend een Hero te leen, en kan dus vast spelen met Android. Bevalt prima!
ik heb via HaRET Android geboot op m'n HTC Touch Dual met custom Windows Mobile 6.5.3 rom...alleen kan ik niet bellen ermee dan en market place doet het niet en zo... :(

maar ok, om niet helemaal off topic te gaan, Telfort heeft nog niets laten horen en staat nog steeds op 17 april...dus nog rustig afwachten.
Ik gok dat het komende week bekend wordt gemaakt.

Kan natuurlijk ook zijn dat providers later de telefoon laten bezorgen bij een verlenging dan bij een nieuw abo?

[ Voor 26% gewijzigd door Boy op 31-03-2010 21:15 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
@Greenlizzard, geef je eens een korte review? Kwaliteit enzo..?
En straks als we hem hebben, of hij goed past, niet losjes, niet scheef w/e?

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 13:20
PcFer schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Dat is inderdaad gek, want ik hoefde maar 159 bij te betalen met 1 jaar velenging B+S+W 200
Dit is niet bepaald gek, het fenomeen 'klantwaardering' is toch bekend?

Waarbij je als grootverbruikers sneller in hogere klasses komt, en dus ook meer voordeel hebt wanneer je gaat verlengen.

Wat ik zelf altijd prima vind werken is een opzeggingsbrief sturen. Dan bellen ze je op, of ze je niet als klant kunnen houden, vraag jij om een aanbieding, komen zij met een aanbieding die jij afslaat, en komen ze met de gewenste aanbieding.. :)

Works every time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in tweakers.net een stille volger en heb in dit topic niet alles gelezen.Dus als het algemeld, was... Maar nu moest ik het toch even melden.

De daadwerkelijke release in jou regio kun je gewoon volgen:
desirehtc

Of ben ik nou gek, in het display staat je regio (geo-tagging o.i.d) en de aflopende tijd.
Dat betekend dat vanaf morgen minimaal een paar toko's moeten kunnen leveren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat tellertje is bekend, maar komt niet overeen met de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:48:
Ik ben in tweakers.net een stille volger en heb in dit topic niet alles gelezen.Dus als het algemeld, was... Maar nu moest ik het toch even melden.

De daadwerkelijke release in jou regio kun je gewoon volgen:
desirehtc

Of ben ik nou gek, in het display staat je regio (geo-tagging o.i.d) en de aflopende tijd.
Dat betekend dat vanaf morgen minimaal een paar toko's moeten kunnen leveren toch?
Deze Teller slaat op de UK.
Wanneer je kijkt naar ed providers staan wordt het wat meer duidelijk.
Pagina: 1 ... 10 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.