Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Nieuw was het trouwens 39 euro bij een 2 jarig bel-sms-web abonnement van 200 minuten of 400 smsjes.
Oh interessant, dat hebben ze dan aangepast, als ik me goed herinner was het het toestel bij dit abonnement eerst een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
ikbenwouter schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:37:
[...]

Ja maar het is toch al tijden duidelijk dat het ergens tussen 2 en 9 april gaat worden waarschijnlijk? En bij de providers richting eind april. Waar wil je dan nog over discussiëren... Al die ongeduldige berichten, oh laat hem alsjeblieft 1 dag eerder komen :Z
ooooh laat hem alsjeblieft 1 dag eerder komen. :D

Wat dat betreft zijn we gewoon kleine kinderen. Tuurlijk als ik me er toe zet, hoor je me ook niet over zeuren, maar een leuk speeltje blijft het wel, haha. :9

In Australië staat het ding voor eind April en Japan ergens de komende weken geloof ik. Weet ook niet of het gemeld is de zwarte-editie is naar wat ik weet Orange only in de UK. :)

(maar ff een bronnetje bijvoegen :P)
http://www.engadget.com/2...ing-to-orange-uk-in-late/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
mbrouns schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:02:
By the way... heb hem op CTIA Wireless in Vegas (vorige week) in mijn handen gehad: de HTC Desire.
Dit is echt werkelijk waar een GEWELDIG toestel. Verrekte snel, voelt solide in de hand, prachtig
display en geweldige interface. Niet te vergelijken met eerdere Android toestellen.
Had hem al 12 maart besteld en kan nu ook niet meer wachten.
Zij wat denigrerend dat iedereen hier loopt te soppen op zijn 'nieuwe vriendin'... maar da's geen schande bij dit toestel. ;-)
Wah, I'm jealous =$

De naam doet inderdaad behoorlijk eer aan, je voelt gewoon een sterk verlangen naar je nieuwe speeltje groeien :P. Maarja, geduldig en braaf wachten..

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondepeon
  • Laatst online: 27-12-2023
Brammel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:56:
[...]

Welk telefoonnummer bellen jullie dan... Net gebeld, (00800-0560) en hij zou 15 april pas komen. Prijzen wist ze alleen bij een nieuw abonnement, dus niet bij een verlengen. Moest tegen die tijd terug bellen. Nieuw was het trouwens 39 euro bij een 2 jarig bel-sms-web abonnement van 200 minuten of 400 smsjes.
0800020056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbenwouter schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:25:
[...]

Wie zegt dat ik al heb besteld?
Daarom zet ik het dus tussen haakjes, simpele

even wel nuttig:
Aangegeven levertijden in een overzichtje:

KPN/Hi21-april
Telfort17-april
PDAshop9-april
Phonehouse8-april
Dynabyte7-april
GSMweb2-april
Smartphonestunt2-april
Vodafone2-april
Algebeld2-april

Comments/hints welcome..

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:42

mphilipp

Romanes eunt domus

2 april als leverdatum geven is eigenlijk wel grappig...goede vrijdag; vervolgens zaterdag, gevolgd door 2 paasdagen...zal ie niet gewoon op zijn vroegst vanaf dinsdag 7 april bij die bedrijven binnen komen of in ieder geval dan pas verwerkt worden? Dus 9 april komt eigenlijk het dichtst in de buurt...

Firma Reken Je Rijk in de bocht... 8)

Ik heb uit betrouwbare bron dat ik 'm donderdag al krijg! :9

[ Voor 9% gewijzigd door mphilipp op 29-03-2010 23:37 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

SmithNL schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:27:
[...]

Als ze het vorige week schijnbaar nog niet wisten en nu met een datum komen, zegt dat misschien wel iets over de zekerheid die ze inmiddels hebben..

Wel aardige aanbiedingen bij verlengingen.. Bij een nieuw 150 abo kost de Desire 120 eu, nu voor mij dus 30..
Hoe kan dat want overal waar ik kijk icl vodafone zelf is een nieuw abonnement altijd duurder dan een verlenging. Waardoor het dus helemaal niet loont om te verlengen omdat je dan toch alleen maar duurder uit bent.
Vreemde constructies altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
mphilipp schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:37:
2 april als leverdatum geven is eigenlijk wel grappig...goede vrijdag; vervolgens zaterdag, gevolgd door 2 paasdagen...zal ie niet gewoon op zijn vroegst vanaf dinsdag 7 april bij die bedrijven binnen komen of in ieder geval dan pas verwerkt worden? Dus 9 april komt eigenlijk het dichtst in de buurt...

Firma Reken Je Rijk in de bocht... 8)

Ik heb uit betrouwbare bron dat ik 'm donderdag al krijg! :9
Haha, volgens mij heeft niemand (inclusief ik) door dat het aanstaande vrijdag goede vrijdag is. Ik zie dat ding de negende wel verschijnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Goede Vrijdag betekent toch niets bijzonders, of wel? Ik moet in ieder geval gewoon werken en ken bijna niemand in mijn omgeving die vrij is.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op goede vrijdag wordt er gewoon post bezorgd hoor, dus theoretisch gezien zou die datum best kunnen kloppen. Helaas zijn er meerdere berichten uit betrouwbare bron (lees: htc zelf) die de leveringsdatum een week later plaatsen. Lijkt wel een eeuwigheid... "Desire" indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
klaasbram schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:12:
[...]

Had ze zelf niet aan de lijn anders had ik het wel ff gevraagd. ;)
Maar het scheelt wel weer een opmerking over 2 of 9 april :P
De reden dat ik nu voor een bruine heb gekozen is dat ik hem dan in ieder geval op de dag van uitkomst heb. Met een beetje pech wel einde van de dag (werk enzo) maar dat is nog altijd beter dan een dag later :P

* TheVMaster doet het nu nog met een TyTn II (xda wm6.5 rom) en die heb ik ook al sinds de lauch date.
* TheVMaster heeft ook een brakke oude Touch Cruise..van 2 jaar oud. Volgens mij ook inderdaad gekregen omstreeks de launchdate.

Op zich maakt het mij niet uit wanneer hij komt....als hij maar komt :+ En het liefst voor half april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me die vandaag zijn Desire wilde bestellen bij Vodafone kreeg te horen dat ze de toestellen deze middag nog binnen hebben gekregen. Te verwachten was dat deze toestellen over 5 tot 10 werkdagen geleverd zullen worden aan klanten die het toestel besteld hebben. Volgens de telefonist zou het toestel dus komende zaterdag al verwacht kunnen worden. Dit was bij Vodafone NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:19:
Vriend van me die vandaag zijn Desire wilde bestellen bij Vodafone kreeg te horen dat ze de toestellen deze middag nog binnen hebben gekregen. Te verwachten was dat deze toestellen over 5 tot 10 werkdagen geleverd zullen worden aan klanten die het toestel besteld hebben. Volgens de telefonist zou het toestel dus komende zaterdag al verwacht kunnen worden. Dit was bij Vodafone NL.
Interessant .. lijkt 1 of 2 april toch wel te gaan kloppen :D!

[ Voor 191% gewijzigd door Pumanike op 30-03-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister360
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 21:04
Dus, wat is nu het goedkoopste abo om voor een jaar af te sluiten?

Ik heb nog steeds de indruk dat gsmweb met vodafone B+S+W 200 het goedkoopste is (inc telefoon)
Maar, ik heb begrepen dat mensen niet echt te spreken zijn over Vodafone?

Ik heb momenteel een T-mobile abo t/m Juni. T-mobile zelf heeft aangekondigd geen Desire te gaan verkopen dus bij T-mobile zelf verlengen is uitgesloten. Zelfs verlengen via gsmweb is duurder dan een nieuw abo bij Vodafone.

Voor mij is smsen en internet het belangrijkst.

Enige tips? :) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:01:
Op goede vrijdag wordt er gewoon post bezorgd hoor, dus theoretisch gezien zou die datum best kunnen kloppen.
Maar er zijn ook zat tenten dicht, of in ieder geval een goed deel van het personeel pleite voor een lang paasweekend. My guess is as good as anyones. Ik wilde alleen maar aangeven dat het niet zo voor de hand ligt dat ie deze week al komt. Maar dat sluit het ook niet uit natuurlijk.

En natuurlijk proberen olie op het vuur te gooien.... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Pumanike schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:20:
[...]
Interessant .. lijkt 1 of 2 april toch wel te gaan kloppen :D!
Volgens welke kalender? Even tellen...30 maart + 5 - 10 dagen...ehhh...jahhh...dan komen we op 1 april uit! Time warp, Mr Sulu! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
mphilipp schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:57:
[...]

Volgens welke kalender? Even tellen...30 maart + 5 - 10 dagen...ehhh...jahhh...dan komen we op 1 april uit! Time warp, Mr Sulu! >:)
Whehehe +1, point made!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:03
Als je hem rechtstreeks bij vodafone besteld krijg je dan een simlocked unbranded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:16:
[...]

Daarom zet ik het dus tussen haakjes, simpele

even wel nuttig:
Aangegeven levertijden in een overzichtje:

KPN/Hi21-april
Telfort17-april
PDAshop9-april
Phonehouse8-april
Dynabyte7-april
GSMweb2-april
Smartphonestunt2-april
Vodafone2-april
Algebeld2-april

Comments/hints welcome..
Op gsmweb.nl staat toch leverdatum 1 april? http://www.gsmweb.nl/forms/los012.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:12
koekoek2003nl schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:53:
[...]

Hoe kan dat want overal waar ik kijk icl vodafone zelf is een nieuw abonnement altijd duurder dan een verlenging. Waardoor het dus helemaal niet loont om te verlengen omdat je dan toch alleen maar duurder uit bent.
Vreemde constructies altijd...
Ik denk dat je wil zeggen dat overal de verlengingen duurder zijn dan nieuw. Dat zag ik inderdaad ook op alle websites, maar een belletje naar de orderdesk van Vodafone en ik heb 'm voor 3 tientjes. Vodafone wil je dus schijnbaar wel graag behouden...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sector51 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:38:
Ik heb net contact gehad met GSMWeb, ik heb daar nl een abonnement afgesloten.
Callcenter medewerker vertelde mij dat het toestel nog niet binnen is en dat de verwachte leverdatum 2 april is....

Wat op de site staat klopt dus niet meer. :P
@phillip, heb ik hieruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
Famoso schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:57:
Goede Vrijdag betekent toch niets bijzonders, of wel? Ik moet in ieder geval gewoon werken en ken bijna niemand in mijn omgeving die vrij is.
Tja, studenten/ambtenaren leven hè. Universiteit zit hier potdicht en ik moet dokken met mijn week-ov. Het geeft mijn iig weer een sprankje meer hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
same here HU is ook dicht op goede vrijdag :) maja ik heb nog een mailtje gestuurd naar smartphonestunts om te vragen of er al nieuws is. En nog wat andere vraagjes enzo dus ben benieuwd :) hoop toch wel dat ie deze week komt en anders volgende week dinsdag ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Megalo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:32:
[...]

Tja, studenten/ambtenaren leven hè. Universiteit zit hier potdicht en ik moet dokken met mijn week-ov. Het geeft mijn iig weer een sprankje meer hoop.
Hhe, zijn ook zat bedrijven die gewoon open zijn heur. Ik loop dan stage, maar vrij ben ik alleen tijdens de 2e Paasdag. (wel blij mij hoor, daar niet van O-) )

Ik denk trouwens dat alles wat direct geleverd gaat worden unbranned is, omdat het zo direct na de release is. Hoe zit het trouwens met die pre-orders, want dat snap nog stééds niet (:P), word er een los toestel met sim-only geleverd ooof abbo-met-toestel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Brammel schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 07:45:
Als je hem rechtstreeks bij vodafone besteld krijg je dan een simlocked unbranded toestel?
Hoogstwaarschijnlijk branded, aangezien dit meestal zo is. Maar als je het zeker wilt weten kan je beter wachten tot na de release, en het dan nog eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:03
En Phoneplaza/ 2call nog maar een keertje gemaild... Waar ik vorige week 5 tot 10 werkdagen kreeg te horen, staat nu op hun website circa 3 weken... Ben benieuwd en laat wel weer even weten wat de reactie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Twister360 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:22:
Dus, wat is nu het goedkoopste abo om voor een jaar af te sluiten?

Ik heb nog steeds de indruk dat gsmweb met vodafone B+S+W 200 het goedkoopste is (inc telefoon)
Maar, ik heb begrepen dat mensen niet echt te spreken zijn over Vodafone?

Ik heb momenteel een T-mobile abo t/m Juni. T-mobile zelf heeft aangekondigd geen Desire te gaan verkopen dus bij T-mobile zelf verlengen is uitgesloten. Zelfs verlengen via gsmweb is duurder dan een nieuw abo bij Vodafone.

Voor mij is smsen en internet het belangrijkst.

Enige tips? :) Alvast bedankt!
vodafone B+S+W 200 bij gsmweb is ook de goedkoopste en ik moet nog alleen het contract e-mailen.

Waarom zijn gebruikers niet te spreken over vodafone!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Faris schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:26:
[...]

vodafone B+S+W 200 bij gsmweb is ook de goedkoopste en ik moet nog alleen het contract e-mailen.

Klantenservice is niet altijd even behulpzaam en er zijn de laatste maanden natuurlijk wat problemen geweest met het mobiele internet..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:14:
En Phoneplaza/ 2call nog maar een keertje gemaild... Waar ik vorige week 5 tot 10 werkdagen kreeg te horen, staat nu op hun website circa 3 weken... Ben benieuwd en laat wel weer even weten wat de reactie is :)
Ik kreeg al 9 maart die 5 à 10 werkdagen. Blijkt wel een standaard mailtje van phoneplaza. Baseert dus nergens op, volgens mij. Ik begin spijt te hebben, dat ik daar heb bestelld. Geef mij liever een eerlijk "ik weet het niet" dan door niemand verwachte verwachtingen.
Even kijken nu hoe lang je op een reactie moet wachten. Drie dagen?
Nou ja, het zal uiteindelijk komen min of meer overeenkomstig met andere webshops, geloof ik, maar ik zal voor de volgende keer wie vanat het begin wie eerlijk was een wie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Heb ook bij 2call besteld (op 12 maart). Paar keer gebeld maar ze bleven vaag over leverdatum. Heb het nu anders aangepakt: gebeld als potentiële nieuwe klant en aangegeven interesse te hebben in een aantal Desire's (stuk of 10) en dat naast prijs, ook levertijd voor mij van groot belang is. Verzocht of ze dus specifieker konden zijn dan "over drie weken" of "begin april".. Werd in de wacht gezet en... :-)
Hun datum blijkt dus nu 7 april te zijn... Lijstje is dus nu als volgt:

KPN/Hi21-april
Telfort17-april
PDAshop9-april
Phonehouse8-april
2Call7-april
Dynabyte7-april
GSMweb2-april
Smartphonestunt2-april
Vodafone2-april
Algebeld2-april

Overigens gaf men aan dat die datum van 2 april (van andere dealers) zou kunnen maar tricky is. Ze zijn nl volledig afhankelijk van HTC... Grappig dus dat men (zoals ik eerder al aangaf) soms voorzichtiger is met het roepen van levertijden. Teleurstelling voorkomen wordt kennelijk soms toch belangrijker gevonden dan klanten winnen. Althans: dat geld voor 2Call. Goeie tent met een zeer scherpe prijs... (en nee, ik werk er niet)

[ Voor 11% gewijzigd door mbrouns op 30-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faris schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:26:
[...]

Ik ben zeker wel te spreken over de service van vodafone. Soms ligt het eruit, naja lekker boeiend. Zo belangrijk ben ik ook weer niet om 24/7 beschikbaar te moeten zijn.

Verder is mijn telefoon dood aan het gaan en mocht ik 9 maanden eerder mijn telefoon vervangen voor een HTC Desire :) Goeie service denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbrouns schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:
Heb ook bij 2call besteld (op 12 maart). Paar keer gebeld maar ze bleven vaag over leverdatum. Heb het nu anders aangepakt ... Teleurstelling voorkomen wordt kennelijk soms toch belangrijker gevonden dan klanten winnen. Althans: dat geld voor 2Call. Goeie tent met een zeer scherpe prijs... (en nee, ik werk er niet)
Het zou interessant zijn om te weten, waarop 2call/phoneplaza hun data baseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
Zojuist even langdurige chatsessie gehad met een mederwerker van Vodafone & die wist mij het volgende te vertellen:

"Ik heb het voor u nagekeken en de toestellen zijn nog niet op voorraad, we weten ook niet wanneer we ze weer wel binnen krijgen"

Nou ben ik toch echt aan het twijfelen over die leveringsdatum van 2 april zoals die door sommige hier wordt beweerd..

[ Voor 6% gewijzigd door MercenaryAtWork op 30-03-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:42
Ik denk dat de paashaas ze gaat verstoppen, en dat de Desires op 1e paasdag dus gevonden worden. Laat dat nou net en nationale feestdag zijn, net als 2e paasdag. Dat zou dus betekenen dat de Desires vanaf 6 april leverbaar kunnen zijn.

Kom op jongens, die paar dagen maken toch niet zoveel uit? Sommige mensen maken zich hier echt belachelijk door zielig te lopen gaan doen en roepen: 'Ik kan echt niet meer wachten' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Buffalo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:32:
Ik denk dat de paashaas ze gaat verstoppen, en dat de Desires op 1e paasdag dus gevonden worden. Laat dat nou net en nationale feestdag zijn, net als 2e paasdag. Dat zou dus betekenen dat de Desires vanaf 6 april leverbaar kunnen zijn.

Kom op jongens, die paar dagen maken toch niet zoveel uit? Sommige mensen maken zich hier echt belachelijk door zielig te lopen gaan doen en roepen: 'Ik kan echt niet meer wachten' :X
Maar ik kan echt niet meer wachten ;(

ga dit weekend weg en zou wel leuk zijn als ik hem dan al had, Maar ga er maar van uit dat ik hem nog niet heb :7

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 01:00
Ik word wel een beetje moe van Vodafone af en toe. Als ik op de site kijk kan ik al verlengen (loopt begin juli af), maar ik kan geen persoonlijk aanbod ontvangen. Ik meteen de klantenservice gebeld, waarna ik werd doorverbonden met tech support. Die gaf aan dat ze de Desire nog niet konden selecteren bij het doen van een aanbod omdat ie nog niet leverbaar is. Toen ik aangaf dat ie voor nieuwe abonnees al ruim 2 weken op de site staat, gaf ie aan dat ik dan maar de site in de gaten moest houden om te verlengen (wat juist de reden was dat ik in eerste instantie belde). Zucht. :/ Toch maar eens bij T-mobile kijken (scheelt weer 60 euro op jaarbasis bij 1 jaar) ;)

Overigens gaf diegene aan dat ze vandaag een nieuwe lijst hadden ontvangen met verwachte leverdata en dat ze m de 13e verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Iedereen is gewoon ongeduldig en het zou lekker zijn om hem nog voor Pasen te hebben zodat je er met Pasen er lekker mee kan spelen en hem showen.

Ik reken erop dat ik hem na Pasen heb, maar je mag blijven hopen toch ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

SmithNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:16:
[...]

Ik denk dat je wil zeggen dat overal de verlengingen duurder zijn dan nieuw. Dat zag ik inderdaad ook op alle websites, maar een belletje naar de orderdesk van Vodafone en ik heb 'm voor 3 tientjes. Vodafone wil je dus schijnbaar wel graag behouden...
Huh oh ja sorry ik was er blijkbaar niet helemaal bij. Zodra hij leverbaar is doe ik wel even een belletje naar Vodafone (ze zouden mij sowieso nog weer even terug bellen) Maar mijn huidige abonnement loopt volgensmij pas 1 juni af (weet ik niet 100% zeker) dus ik heb nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
koekoek2003nl schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:51:
Huh oh ja sorry ik was er blijkbaar niet helemaal bij. Zodra hij leverbaar is doe ik wel even een belletje naar Vodafone (ze zouden mij sowieso nog weer even terug bellen) Maar mijn huidige abonnement loopt volgensmij pas 1 juni af (weet ik niet 100% zeker) dus ik heb nog even.
Hoezo dan pas, je kan to ch ook nu al bellen en bestellen? Je mag 4 maanden (bij vodafone 6) voordat je abbo afloopt verlengen, maak gebruik van die kans en krijg de Desire zo vroeg mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht rustig af tot hij in de Primafoon-winkel leverbaar wordt. Kan ik zelf een kleurtje kiezen en er even mee spelen voor ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 15-09 14:34
Een kleurtje kiezen zal er niet in zitten denk ik. De zilveren is exclusief voor de belcompany en coolblue en de zwarte is nog helemaal niets van bekend in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MercenaryAtWork schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:22:
Zojuist even langdurige chatsessie gehad met een mederwerker van Vodafone & die wist mij het volgende te vertellen:

"Ik heb het voor u nagekeken en de toestellen zijn nog niet op voorraad, we weten ook niet wanneer we ze weer wel binnen krijgen"

Nou ben ik toch echt aan het twijfelen over die leveringsdatum van 2 april zoals die door sommige hier wordt beweerd..
... wanneer we ze weer wel binnen krijgen ...
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Gizmore schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:44:
Ik word wel een beetje moe van Vodafone af en toe. Als ik op de site kijk kan ik al verlengen (loopt begin juli af), maar ik kan geen persoonlijk aanbod ontvangen. Ik meteen de klantenservice gebeld, waarna ik werd doorverbonden met tech support. Die gaf aan dat ze de Desire nog niet konden selecteren bij het doen van een aanbod omdat ie nog niet leverbaar is. Toen ik aangaf dat ie voor nieuwe abonnees al ruim 2 weken op de site staat, gaf ie aan dat ik dan maar de site in de gaten moest houden om te verlengen (wat juist de reden was dat ik in eerste instantie belde). Zucht. :/ Toch maar eens bij T-mobile kijken (scheelt weer 60 euro op jaarbasis bij 1 jaar) ;)

Overigens gaf diegene aan dat ze vandaag een nieuwe lijst hadden ontvangen met verwachte leverdata en dat ze m de 13e verwachten.
Vreemd verhaal. Mijn abonnement loop 13 augustus af, nog ruim 4 maanden te gaan, maar zonder probleem gister kunnen verlengen via de klantenservice..
Had ook al zeker een maand toegang tot de mijnaanbod site....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:34:
[...]

... wanneer we ze weer wel binnen krijgen ...
?
Let maar niet op de zinsopbouw, hele gesprek zat vol spellingsfouten, zeg ook wel iets over het niveau bij de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
SmithNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Vreemd verhaal. Mijn abonnement loop 13 augustus af, nog ruim 4 maanden te gaan, maar zonder probleem gister kunnen verlengen via de klantenservice..
Had ook al zeker een maand toegang tot de mijnaanbod site....
Ook gewoon met de Desire? In dat geval zal ik zometeen nog eens bellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:33:
Een kleurtje kiezen zal er niet in zitten denk ik. De zilveren is exclusief voor de belcompany en coolblue (...)
Tenzij je wacht tot juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Gizmore schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Ook gewoon met de Desire? In dat geval zal ik zometeen nog eens bellen :o
Yupz.. Heb het dubbel gevraagd of het echt de Desire was en dat was het geval. Bevestiging komt via post, dus die hoop ik morgen te hebben, dan heb ik het zwart op wit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Tenzij je wacht tot juni...
Is er al wat meer bekend over de levertijd bij jullie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yuanes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
GSMWEB gebeld 2 april komen ze binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
SmithNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:02:
[...]

Yupz.. Heb het dubbel gevraagd of het echt de Desire was en dat was het geval. Bevestiging komt via post, dus die hoop ik morgen te hebben, dan heb ik het zwart op wit.. ;)
Nu had ik iemand aan de lijn die aangaf dat ze de Desire (intern noemen ze m trouwens nog steeds Bravo :')) vanochtend was binnengekomen :o Overstappen naar T-mobile zou op een paar cent meer uitkomen, dus ik heb m gelijk maar verlengd voor 1 jaar met Bel+Sms+Web 200:

3 maanden 50% korting: 3*0.5*34.5 = 51.75
9 maanden normaal: 9*34.5 = 310.5
Bijbetaling:159.99

Totaal 522.24, ofwel 43.52 per maand.

Over 5-7 dagen zou ik m thuis mogen verwachten, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:04:
[...]
Is er al wat meer bekend over de levertijd bij jullie? ;)
Belcompany en Coolblue hebben exclusiviteit op de zilvere t/m eind mei, hierna is de zilvere versie ook voor andere winkels beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Gizmore schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:17:
[...]

Nu had ik iemand aan de lijn die aangaf dat ze de Desire (intern noemen ze m trouwens nog steeds Bravo :')) vanochtend was binnengekomen :o Overstappen naar T-mobile zou op een paar cent meer uitkomen, dus ik heb m gelijk maar verlengd voor 1 jaar met Bel+Sms+Web 200:

Nogal afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt dus.. Altijd fijn die consequente medewerkers.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
SmithNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Nogal afhankelijk van wie je aan de lijn krijgt dus.. Altijd fijn die consequente medewerkers.. 8)7
Ik hecht daardoor inderdaad ook niet erg veel waarde aan dat soort meldingen, ik ben al lang blij dat ik een (in mijn ogen) goed aanbod krijg :) Ik vraag me alleen wel af hoe goed de interne informatievoorziening daar is als iedereen iets anders roept, maar dat is iets voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Net vodafone aan de telefoon gehad. Bij een bel+sms+web 200 verlenging 2 jaar abonnement (1e 6 maanden helft van abo prijs) is het toestel gratis. Levering vanaf 12 april. Daarna wordt het zo snel mogelijk opgestuurd. Ik kijk nog even verder...

[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 30-03-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Gizmore schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:17:
[...]

Haha...Ik belde eerst met de klantenservice en daar konden ze inderdaad geen aanbieding doen. Daarna met 08000200056 gebeld en daar kreeg ik precies dezelfde aanbieding als jij! Als je dit vergelijkt met 2call ben je nog altijd zo'n €65 goedkoper uit (226 + 12* 30,19 = 588,28)

EDIT: Zonet voor een 2e keer gebeld, bleek dat die kerel helemaal geen aanbieding kon doen!? Na enig aandringen en volhouden kwam hij er achter dat ie niet meer op Bravo, maar op Desire moest zoeken ;(

[ Voor 10% gewijzigd door PcFer op 30-03-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs5812
  • Laatst online: 14-07-2012
oh trouwens he, nog even over goede vrijdag enz., op de site van smartphonestunts staat in ieder geval dat ze dan gewoon open zijn (of, er staat niet dat ze gesloten zijn ^^), dus mocht ie vroeg binnen komen, hebben in ieder geval de mensen met eeen bestelling bij smartphonestunts geluk!

misschien...

^edit^
op algebeld staat ook niks over gesloten zijn op goede vrijdag, maar daar staat ook niet dat ze gesloten zijn op 1e en 2e paasdag, maar dat lijkt mij toch vrij sterk...

[ Voor 22% gewijzigd door thijs5812 op 30-03-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
PcFer schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Haha...Ik belde eerst met de klantenservice en daar konden ze inderdaad geen aanbieding doen. Daarna met 08000200056 gebeld en daar kreeg ik precies dezelfde aanbieding als jij! Als je dit vergelijkt met 2call ben je nog altijd zo'n €65 goedkoper uit (226 + 12* 30,19 = 588,28)
Ik belde net dus ook dit nummer (08000200056) maar kreeg 12 april te horen... Handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
[...]

Belcompany en Coolblue hebben exclusiviteit op de zilvere t/m eind mei, hierna is de zilvere versie ook voor andere winkels beschikbaar.
Ik bedoelde eigenlijk de "gewone" bruine Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Imperium schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk de "gewone" bruine Desire.
Noem jij een Desire gewoon?!?!?!?1!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
SmithNL schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:56:
[...]

Noem jij een Desire gewoon?!?!?!?1!! :9
How dare you! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommigen doen hier alsof ze een nieuw vliegtuig besteld hebben, of een landhuis op hawai met gouden palmbomen ofzo... Tis een foon boys! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs5812
  • Laatst online: 14-07-2012
wat... kan ie niet vliegen? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:12:
Sommigen doen hier alsof ze een nieuw vliegtuig besteld hebben, of een landhuis op hawai met gouden palmbomen ofzo... Tis een foon boys! :+
jij idioot...het is geen foon...het is een Android toestel waarmee je kan internetten, e-mailen, spelletjes spelen, navigeren, foto's en filmpjes mee kan maken en ook nog als extra optie heeft dat je ermee kan bellen... ;)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de term 'nieuwe vriendin' ook wel een goeie ;).
Maar bij ons is helaas iets meer bekend over levertijden dan hier geroepen is. 2 April zou natuurlijk erg mooi zijn, maar helaas is er geen precieze datum bekend, dus het kan ook zo maar dat we nog 2 weken moeten wachten.

Wat betreft goede vrijdag, hier is dat een doodnormale (beetje dubbelzinnig...) werkdag en verwacht dat dat bij andere bedrijven eigenlijk ook wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Minder slowchat en meer inhoudelijk aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
Zojuist werd ik gebeld door Vodafone en kreeg van hun het aanbod om te verlengen met:
  • 2-jarig B+S+W 200 min abonnement;
  • gratis HTC Desire;
  • 1e 6 maanden 50% korting op de aboonementskosten.
Geen spectaculair aanbod (Smartphonestunts kan hetzelfde bieden), maar de knoop is in ieder geval doorgehakt.

2 zaken die mij nog opgevallen zijn:
  • Vodafone heeft het over de ZWARTE versie van de Desire (staat ook op hun website)
  • Ze noemen het toestel nog steeds 'Bravo', dit staat ook op de bevestiging. Ik ga er vanuit dat dit geen problemen zal opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
De Desire van Vodafone zou niet branded zijn en zonder sim-lock. En een beetje tweaker gooit daar binnen de korste keren een custom ROM op >:)

Overigens is het toestel bij een verlenging niet altijd gratis, bij een nieuwe abonnement vaak weer wel, maar dat is inmiddels wel bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Is er iemand die via smartphonestunts de desire besteld heeft icm hi?

Het aantal belminuten daar komt niet overeen met met er op de site van hi staat:

Smartphonestunts
Abonnement KPN: Hi Online EUR 30
Inhoud bundel: 225 minuten of 450 sms
Prijs: 24,95

Hi
Abonnement: Hi Online 30
Inhoud bundel: 240 minuten of 480 sms
Prijs: 24,95

Hi Bel & SMS 30 is daarentegen wel met 225 minuten, maar kost dan weer 30 euro.

Wie het snapt mag het zeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Heet van de pers:
"Beste nieuws van vandaag: HTC Desire ligt voor op schema."

http://twitter.com/markmoons/status/11308010385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 17:18
Even vraagje, ik ga overstappen van telfort naar vodafone met nummerbehoud. Bij telfort verloopt in juli dus stel dat ik nu al een desire abbonement bij vodafone zou aanvragen, dan gaat die pas in juli in toch?
Mijn vraag: Krijg ik dan al wel gelijk de desire, of krijg ik die ook pas in juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Nielsepiels schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:57:
Heet van de pers:
"Beste nieuws van vandaag: HTC Desire ligt voor op schema."

http://twitter.com/markmoons/status/11308010385
Mooi nieuws, maarja wat is het schema? jammer dat hij geen datum noemt :( we wachten maar weer af.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
Gersompie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:58:
Even vraagje, ik ga overstappen van telfort naar vodafone met nummerbehoud. Bij telfort verloopt in juli dus stel dat ik nu al een desire abbonement bij vodafone zou aanvragen, dan gaat die pas in juli in toch?
Mijn vraag: Krijg ik dan al wel gelijk de desire, of krijg ik die ook pas in juli?
Het is de gewoonte om na goedkeuring van de nieuwe provider gewoon je toestel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 14:23
trion75 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Mooi nieuws, maarja wat is het schema? jammer dat hij geen datum noemt :( we wachten maar weer af.
Schema is 9 april gok ik :) Dank voor het delen, die beste man volgde ik nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Vraagje aan RoD: Heb jij inmiddels al een datum gekregen van studentmobiel.nl wanneer ze de Desire leveren?
Net namelijk geprobeerd te verlengen via klantenservice van Hi en ze wilden geen extra korting geven met een studentenabo en 5 jaar klant zijn. Dan maar ergens anders regelen!!! Want tot de 21ste ga ik het niet redden om te wachten!!

Enneh, mannen.. er zijn ook vrouwen die al maanden op deze telefoon wachten (al sinds HIJ nog de naam bravo had) ;) En ik weiger het m'n nieuwe vriendin te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik heb net via Vodafone mijn contract verlengd, zelfde deal die hier al eerder op het forum stond:
- 2 jaar bel+sms+web 200
- 1e drie maanden 50% korting (edit: ik bedoel 1e 6 maanden)
- toestel gratis

Prima geholpen, ik ben en blijf een tevreden klant van Vodafone.

Daarnaast wisten ze te vertellen dat het toestel nog niet binnen is, volgende week zou die komen en gelijk opgestuurd worden. Hij zei dat Vodafone hem als eerste zou krijgen, en het zou om de zwarte Desire gaan.
Afwachten nu maar...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
Het gaat gewoon om de bruine, dit is de versie die weken geleden is aangekondigd. Daarbij komt ook nog eens dat de ontwetendheid mederwerkers van Vodafone gewoon van hun scherm aflezen waar staat: zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Laatst online: 18-09 21:14
PDAshop heeft zojuist aangeven dat ze de X10 op voorraad hebben. Volgens mij wel heel onverwachts binnen. Er stond eerst nog binnenkort leverbaar. Laten we hopen dat de Desire ook maar snel onverwachts binnenkomt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
@Rogerio: ik neeem aan dat je 6 maanden 50% korting bedoelt, anders zou ik toch maar even gaan bellen met de HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
trion75 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Tja..dan Reply je dat bericht ff :-) (done that) en dan kijken of hij antwoord geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

TheVMaster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:45:
[...]

Tja..dan Reply je dat bericht ff :-) (done that) en dan kijken of hij antwoord geeft...
Ik Twitter niet en zal ook nooit gaan twitteren, vind dat de grootste onzin hype die er is ;)

Dus nee ik wacht wel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen kreeg net een mail van ritel:

Geachte heer/mevrouw

Onlangs heeft u aangegeven op www.ritel.nl een mail te willen ontvangen wanneer de HTC Desire leverbaar is. Vanaf vandaag kunt u deze GSM bij ons bestellen!
Klik op onderstaande link(s) om onze beste aanbiedingen te bekijken:

http://www.ritel.nl/produ...2&abonr=87-01917&provnr=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheHolyCow schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:48:
(...)
Wie het snapt mag het zeggen O-)
Hi communiceert al de nieuwe bundels. Deze bundels bieden wij nu ook al aan, alleen is de informatie die vermeldt wordt nog oud, dit wordt vandaag nog aangepast.
edit: Waarschijnlijk gebruikt Hi een ander rekensommetje. Dit zijn de tarieven + bijbehorende minuten/sms die wij door krijgen vanuit Telecombinatie.

Overigens ben ik erg benieuwd of Mark Moons nog met een concretere datum komt...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 17:01 . Reden: foute info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
dit twittert hij net....9 april zou dus ook nog kunnen.

Mark Moons.
@(heel veel) Bij de officiele aankondiging hadden we "half April" gezegd. Desire is nu "begin April". Ik kan niet voor winkels spreken...

[ Voor 20% gewijzigd door Michel242186 op 30-03-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

myrthe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:22:
Enneh, mannen.. er zijn ook vrouwen die al maanden op deze telefoon wachten (al sinds HIJ nog de naam bravo had) ;) En ik weiger het m'n nieuwe vriendin te noemen :+
toyboy dan in jou geval ... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Reply van Mark Moons:
@(heel veel) Bij de officiele aankondiging hadden we "half April" gezegd. Desire is nu "begin April". Ik kan niet voor winkels spreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:50:
mensen kreeg net een mail van ritel:

Geachte heer/mevrouw

Onlangs heeft u aangegeven op www.ritel.nl een mail te willen ontvangen wanneer de HTC Desire leverbaar is. Vanaf vandaag kunt u deze GSM bij ons bestellen!
Klik op onderstaande link(s) om onze beste aanbiedingen te bekijken:

http://www.ritel.nl/produ...2&abonr=87-01917&provnr=2
Heb ze nog even een e-mail gestuurd met vraag om bevestiging :) Straks is dit een foutje ofzo :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Heb ze nog even een e-mail gestuurd met vraag om bevestiging :) Straks is dit een foutje ofzo :P
Kunnen bestellen is wat anders dan kunnen leveren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

Boy

www.byoscoop.nl

Phrenetic schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:57:
[...]

het is inderdaad een beetje vreemde zinsconstructie van 'gevraagd om een mailtje wanneer hij leverbaar is en vervolgens zeggen dat ie te bestellen is... :s

als ze een beetje netjes zijn, bedoelen ze nu ook echt leverbaar...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Phrenetic schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:57:
[...]

Waarom denk jij dat ik ze mail ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:56
DennusB schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Hij lijkt zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Zou dit dan toch betekenen dat hij de 2de april geleverd kan worden?
Want smarphoneshop had 9 april doorgekregen van zijn leverancieen moons vond diteen realistisch leverdatum. Nu dat hij voorop schema is kan dit toch evengoed 2 april zijn niet? Ik denk dat pdashop wel heel voorzichtig met zijn leverdatums omspringt.
Laten we hopen dat de desire ook voorop schema wordt geleverd net zoals de legend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Dranica schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:02:
Zou dit dan toch betekenen dat hij de 2de april geleverd kan worden?
Want smarphoneshop had 9 april doorgekregen van zijn leverancieen moons vond diteen realistisch leverdatum. Nu dat hij voorop schema is kan dit toch evengoed 2 april zijn niet? Ik denk dat pdashop wel heel voorzichtig met zijn leverdatums omspringt.
Laten we hopen dat de desire ook voorop schema wordt geleverd net zoals de legend :D
Bel ze anders ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Heeft weinig zin denk ik, duurt ff voordat dit doorgegeven wordt aan leveranciers, en dus ook aan pdashop bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
is nog een oude render toen hij nog bravo werd genoemd....mijn handen beginnen nu wel te jeuken zal het dan toch 2 April worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...2Call heeft mijn order richting magazijn gestuurd...dus mocht de Desire morgen of overmorgen toch al binnen zijn...tja..dan kan hij gelijk verstuurd worden :+
De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:38:
@Rogerio: ik neeem aan dat je 6 maanden 50% korting bedoelt, anders zou ik toch maar even gaan bellen met de HD :)
yes, you're right! Even geedit inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:11:
Yeah...2Call heeft mijn order richting magazijn gestuurd...dus mocht de Desire morgen of overmorgen toch al binnen zijn...tja..dan kan hij gelijk verstuurd worden :+

[...]
Die melding kreeg ik al op 9 maart.
Dus die zitten daar te wachten... verder niets te doen... en zou het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Luqq schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:12:
[...]

Ik ben een van de eerste 2 of 3 die bij PDAShop heeft besteld, ik ben ook benieuwd :+
Ik was ook vrij snel maar ben wel voor de zilveren gegaan...dus zal je net zien dat die iets later komt..heb lang geduld moeten hebben....maar nu wil ik hem gewoon hebben met een 8gb sd kaartje... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Bij PDAShop/CoolBlue zijn nu totaal (bruin+grijs) zo'n 300 stuks ge-preordered trouwens, if you're interested :)
Pagina: 1 ... 9 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.