mbrouns schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:22:
Wat is iedereen toch ontzettend aan het mutsen over die levertijd. Weet nagenoeg zeker dat KPN die datum van 21 april uit zijn duim zuigt om zo te voorkomen dat ze 100den telefoontjes van allerlei geeks krijgen, die willen weten wanneer ze hun 'nieuwe vriendin' mogen begroeten... .
De verwachte levertijd is op zijn vroegst (als alles goed gaat) 9 april, maar er kan natuurlijk van alles mis
- HTC vertraagd levering vanuit Slough (UK) vanwege logistieke of kwaliteitsissues
- Koerier kan vertraging hebben (niet eerste keer dat een truck met devices wordt gekaapt)
- Bij controle kan kevering kan zijn beschadigd of software kan issues hebben
- KPN/Hi moet de deivces vervolgens weer over regios distribueren
Denk dus dat KPN voor het gemak ruim een week vertraging incalculeert (bovenop die 9 april).
Kleine dealers zoals 2Call en anderen kunnen natuurlijk sneller leveren. Hun bestelling is kleiner, ze doen minder checks op correctheid van levering en ze hebben geen interne distributie. Verder communiceren ze gewoon de 9 april datum om zo te kunnen concurreren tegen KPN.
Sssssst...
Ik had Hi laatst gesproken met de vraag WAAROM pas de 21e ..
Want ik kan hem bij bv. 2Call aan het begin van de maand ontvangen ..
Vervolgens kreeg ik direct een aanbieding van 3 maanden geen abbo kosten,
omdat ze toch liever wilde dat ik hem bij Hi bestelde ..
Dus als ze dan van te voren zouden weten dat ze hem ook eerder hebben, dan
gaan ze toch geen aanbieding doen, maar zeggen ze dit gewoon
Duss zolang ik geen bericht krijg van Hi dat ik hem, zeg de 12e heb, ga ik
er gewoon vanuit dat deze pas rond de 21e op de mat zal liggen ...
En als jij kan aantonen dat dit gelul is hoor ik ook graag ...
En wtf schrijf je hier nou op
quote Bij controle kan kevering kan zijn beschadigd of software kan issues hebben unquite
En ja de Desire wordt zeker mijn nieuwe vriendin ..
En ja ik hou er nu echt over op .. dat gebrabbel over levertijden, we zien het wel