Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net bij de bekendere webwinkels de toestelprijzen te vergelijken icm een verlenging van T-mobile Relax 25 voor 2 jaar (dan is het toestel meestal gratis of een kleine meerprijs) en zag bij gsmweb.nl staan: LEVERDATUM HTC DESIRE IS 1 APRIL

http://www.gsmweb.nl/forms/tmverl048.htm

Als dat zo is (en geen 1 april grap is) zou dat heel goed klinken en zullen andere webshops het rond deze datum ook moeten kunnen leveren, lijkt me *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sector51
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
Ik heb net contact gehad met GSMWeb, ik heb daar nl een abonnement afgesloten.
Callcenter medewerker vertelde mij dat het toestel nog niet binnen is en dat de verwachte leverdatum 2 april is....

Wat op de site staat klopt dus niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sector51 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:38:
Ik heb net contact gehad met GSMWeb, ik heb daar nl een abonnement afgesloten.
Callcenter medewerker vertelde mij dat het toestel nog niet binnen is en dat de verwachte leverdatum 2 april is....

Wat op de site staat klopt dus niet meer. :P
Na het lange afwachten van zoveel weken maakt een dag meer wachten nu niet zoveel meer uit, vind ik :P

Ik vind het alleen erg jammer dat momenteel bij pdashop.nl (waar ik 'm wil gaan halen) alleen het toestel van de Desire is te preorderen en het niet is te preorderen icm met (verlenging van) een abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:47:
[...]
Ik vind het alleen erg jammer dat momenteel bij pdashop.nl (waar ik 'm wil gaan halen) alleen het toestel van de Desire is te preorderen en het niet is te preorderen icm met (verlenging van) een abbonement.
Hij was wel te preorderen icm een abonnement op 16 en 17 februari, overigens ook alleen de zilveren, de bruine kon je toen ook al niet icm een abonnement bestellen. Ik heb op 16 februari de zilveren gepreorderd. Waarschijnlijk kun je hem telefonisch wel bestellen icm een abonnement, want ik heb later mijn bestelling telefonisch nog gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:19
echt balen dat er nog steeds niet bekend is wanneer ie nou in nederland uitkomt. Hopelijk komt ie snel anders neem ik denk ik toch de legend met een 1 jarig abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 16:57
Tripwire999 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:12:
echt balen dat er nog steeds niet bekend is wanneer ie nou in nederland uitkomt. Hopelijk komt ie snel anders neem ik denk ik toch de legend met een 1 jarig abbo
Ik weet natuurlijk niet wat je precies zoekt in een telefoon, maar een Desire lijkt me toch echt de betere keuze qua telefoon. Anders zit je nog gewoon met een telefoon die eigenlijk alweer direct verouderd is. De Qualcomm MSM7227 chipset bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
heb je helemaal gelijk in maar me telefoon staat op springen zegmaar dus heb snel een nieuwe nodig :) en de legend vind ik dat ie een veel mooier design heeft tegenover de desire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:13
Tripwire999 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 16:12:
Houd gewoon de 9e april aan als levertijd. Dat schijnt reëel te zijn. Mocht het eerder zijn, dan is het alleen maar beter :). Ikzelf heb ook de Desire op pre-order staan en ik weet het, wachten is erg moeilijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Anteros schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:19:
[...]

Houd gewoon de 9e april aan als levertijd. Dat schijnt reëel te zijn. Mocht het eerder zijn, dan is het alleen maar beter :). Ikzelf heb ook de Desire op pre-order staan en ik weet het, wachten is erg moeilijk :P.
Ik denk ook dat het de 8e of 9e van april gaat worden. Zie net dat ze op de site van The Phone House de verwachte leveringsdatum van 30 april naar 8 april hebben veranderd.

http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er al iemand die onderzocht heeft of een simonly abonnement(1 jarig) met internet goedkoper is met een los toestel dan een normaal abonnement inclusief telefoon waarbij je korting krijgt op het toestel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-10 18:07
koekoek2003nl schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:52:
Is er al iemand die onderzocht heeft of een simonly abonnement(1 jarig) met internet goedkoper is met een los toestel dan een normaal abonnement inclusief telefoon waarbij je korting krijgt op het toestel zelf?
Mankeer je wat aan je hersens :+ ? Dat kun je toch best zelf uitrekenen, lijkt me niet heel ingewikkeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Buffalo schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:55:
[...]

Mankeer je wat aan je hersens :+ ? Dat kun je toch best zelf uitrekenen, lijkt me niet heel ingewikkeld...
Jij vind wel telkens het wiel opnieuw uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 14:05
koekoek2003nl schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:56:
[...]

Elk geval is anders :? Kom op man, niet zo lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Voor zoiets simpels kun je wel het wiel opnieuw uitvinden ja. Hier een tip: Maandbedrag - Internet bedrag - SubTotaal per jaar - Telefoon - Totaal. En gebruik excel. Dit is maximaal 10 minuten werk inclusief koffie drinken

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 27-03-2010 20:37 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
[...]

Op GoT verwachten we eigen inzet, dat mag je nu toch wel eens weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

4 reacties op 1 vraag van mij, waarvan 1 het fatsoen heeft om normaal te reageren. En men noemt mij lui? Of veronderstelt dat ik geen eigen inzet toon. Dat heeft niks met inzet te maken, ik vraag of iemand dat al bekenen heeft dat jullie dat in 5/10 minuten kunnen doen betekend niet dat de rest van de wereld dat ook kan.
Als ik nou zei: "wil iemand voor mij......".

doe es gezellig. }:O

Ik ben trouwens beniewd wat voor "speciale aanbieding" Vodafone mij kan leveren. Aangezien ik vorige week duur hun werd gebeld. En op de vraag of er ("voor mij") speciale aanbiedingen kwamen voor de Desire werd waarschijnlijk wel geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:49
Als er morgen nergens meer iets bekend is over de zilveren dan ga ik toch maar een bruine bestellen. Want ik wil gewoon heel erg graag een nieuwe telefoon :Y
En moet zeggen dat ik de foto's van de bruine ook niet lelijk vind in die techradar review

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 08:50

Boy

www.byoscoop.nl

koekoek2003nl schreef op zondag 28 maart 2010 @ 05:17:
4 reacties op 1 vraag van mij, waarvan 1 het fatsoen heeft om normaal te reageren. En men noemt mij lui? Of veronderstelt dat ik geen eigen inzet toon. Dat heeft niks met inzet te maken, ik vraag of iemand dat al bekenen heeft dat jullie dat in 5/10 minuten kunnen doen betekend niet dat de rest van de wereld dat ook kan.
Als ik nou zei: "wil iemand voor mij......".

doe es gezellig. }:O

Ik ben trouwens beniewd wat voor "speciale aanbieding" Vodafone mij kan leveren. Aangezien ik vorige week duur hun werd gebeld. En op de vraag of er ("voor mij") speciale aanbiedingen kwamen voor de Desire werd waarschijnlijk wel geantwoord.
Ik reken dit elke keer uit als ik een telefoon ga uitzoeken. Meestal om te zien hoeveel ik bespaar als ik een sim only neem met een losse telefoon. Maar ik ging naar mijntelfort.nl en deed daar een verlenging en kreeg een erg goede aanbieding en kwam zo'n 155 euro goedkoper uit als ik een jaar abonnement nam dan sim-only + los toestel.

kijk eerst eens hoeveel je belt en sms't. dan kijk je bij verschillende providers hoeveel dit kost en bereken dan de totale kosten (maandkosten * 12 bij jaar abo en * 24 bij 2 jaar + de eventuele kosten voor de telefoon).

kijk dan wat voor jou de goedkoopste sim-only hiervan is * het aantal maanden + de kosten van de telefoon als je 'm los koopt. en dan kijk je wanneer je goedkoper uit bent.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAICRJMPM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:40
Ik denk als je bij KPN zit kun je beter een KPN abo inclusief telefoon nemen, want de SIM-only prijzen van KPN zijn bijna gelijk aan de "normale" abo prijzen. Lijkt wel of KPN liever niet heeft dat je sim-only neemt. Er is vrijwel geen voordeel te behalen (scheelt maar 3 euro per maand of zo bij KPN: sim-only versus "normale" abo)..

Ik zou de Desire los kopen met sim-only van Ben en Internet via Ben. Goedkoper kan denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 21:12
koekoek2003nl schreef op zondag 28 maart 2010 @ 05:17:
Afhankelijk van hoe minder je belt wordt dit voordeliger, maar met 200 belminuten was het al niet voordeliger dus imo moet je wel heel weinig bellen om het aantrekkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Hij schijnt wel uitgesteld te zijn tot 7 april voor de geunlockte versie.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 17:08
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Op XDA gaan geruchten, en verscheidene shops in de UK hebben hun klanten al gemaild dat 1 april niet lukt..heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de ROM voor de geunlockte versie nog niet goedgekeurd is door google, maar die van t-mobile wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:13
Luqq schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:19:
Op XDA gaan geruchten, en verscheidene shops in de UK hebben hun klanten al gemaild dat 1 april niet lukt..heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat de ROM voor de geunlockte versie nog niet goedgekeurd is door google, maar die van t-mobile wel..
De unlocked Desire is ook al goedgekeurd maar daardoor is de levering idd verzet van 1 april naar 7 april. Neemt niet weg dat wij daar misschien geen last van hebben en dat de desire dus gewoon beschikbaar is op 9 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Leg me d'r in ieder geval gewoon maar bij neer denk ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Je moet wel of denk je dat je HTC kunt dwingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Nouja, hele tijd opzoeken of hij eerder geleverd wordt en dan weer teleurgesteld worden heb k geen zin meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
En ik neem aan dat smartphonestunts.nl bijvoorbeeld geunlockede desire's verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
gloeiende nog langer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zo, ook ik heb hem besteld bij smartphonestunts (los toestel) hopelijk komt 'ie snel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Imperium op 28-03-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:04
:(

Ik kan niet meer wachten!

naja, mijn aanvraag voor een abbo moet nog goedgekeurd worden.. geen idee hoelang zoiets duurt eigenlijk.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
ikbengoofy schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:13:
[...]

:(

Ik kan niet meer wachten!

naja, mijn aanvraag voor een abbo moet nog goedgekeurd worden.. geen idee hoelang zoiets duurt eigenlijk.
Naja, vroegâh (toen ik in een telecomwinkel werkte), was de goedkeuring er, behalve bij KPN, gelijk in een fysieke winkel, maar nu ben ik ook al een week aan het wachten op goedkeuring van Vodafone bij Algebeld. Ik heb de neiging om morgen eens even te bellen.

Die verlate leverdatum is niet zo'n ramp. Ik zou hoogstwaarschijnlijk de postbode toch gemist hebben als de Desire op de 1e of 2e werd geleverd.

[ Voor 3% gewijzigd door Megalo op 28-03-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
SAICRJMPM schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:57:
Ik denk als je bij KPN zit kun je beter een KPN abo inclusief telefoon nemen, want de SIM-only prijzen van KPN zijn bijna gelijk aan de "normale" abo prijzen. Lijkt wel of KPN liever niet heeft dat je sim-only neemt. Er is vrijwel geen voordeel te behalen (scheelt maar 3 euro per maand of zo bij KPN: sim-only versus "normale" abo)..

Ik zou de Desire los kopen met sim-only van Ben en Internet via Ben. Goedkoper kan denk ik niet.
Ik zit nu (tijdelijk) bij Ben en ga voor de Desire weer overstappen naar een andere provider. Elk abonnement van ongeveer 250 minuten en internet bij een willekeurige provider is bij een twee jarig contract goedkoper dan een Ben sim-only. De korting die je op je toestel krijgt is best fiks.

Voorbeeldje:
AboPrijs TelefoonPrijs aboMinutenTotaal (24 mnd)
Ben 25044212*(6,99+9,99)+24*9,99 = 443,52250885,52
T-Mobile 30026,9*12+33,9*12 = 729,6250729,60
Hi Student 30023,95*24+12*(2,5+9,95) = 724,2250724,2

Dit gaat ook op voor abonementen van Vodafone en KPN. Voor mij is het i.i.g. een makkelijke keus: blijven of overstappen :). Ik denk dat het voor een jarige contracten hetzelfde geld, alleen dat het verschil minder groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Megalo schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:42:
[...]
Naja, vroegâh (toen ik in een telecomwinkel werkte), was de goedkeuring er, behalve bij KPN, gelijk in een fysieke winkel, maar nu ben ik ook al een week aan het wachten op goedkeuring van Vodafone bij Algebeld. Ik heb de neiging om morgen eens even te bellen.

Die verlate leverdatum is niet zo'n ramp. Ik zou hoogstwaarschijnlijk de postbode toch gemist hebben als de Desire op de 1e of 2e werd geleverd.
een paar uur nadat ik de gegevens had doorgemailt aan 2call had vodafone alles goedgekeurd, dus denk dat het aan algebeld ligt.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Heb de Desire al los gekocht en gepreordered maar wil binnekort een simonly abbo pakken, nou is mijn vraag of iemand weet hoe ik meer dan 1000 smsjes kan krijgen? Ik heb er 1500 zeker nodig per maand..
Voor de rest heb ik bijna geen belminuten nodig, 50 per maand red ik het wel mee, het gaat mij dus vooral om sms en internet.

[ Voor 24% gewijzigd door RendyHD op 28-03-2010 20:34 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Laatst online: 10-10 14:56
Blck schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:33:
Heb de Desire al los gekocht en gepreordered maar wil binnekort een simonly abbo pakken, nou is mijn vraag of iemand weet hoe ik meer dan 1000 smsjes kan krijgen? Ik heb er 1500 zeker nodig per maand..
Voor de rest heb ik bijna geen belminuten nodig, 50 per maand red ik het wel mee, het gaat mij dus vooral om sms en internet.
1500 sms..? 50 per dag..? wow..

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
SmithNL schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:16:
[...]
1500 sms..? 50 per dag..? wow..
Ja het verschilt tussen de 10 en de 150, maar gemiddeld kom ik wel aan de 1500 ja..
Alleen kan niks vinden in Nederland, andere landen zoals UK, FR, USA hebben wel echt onbeperkt sms.

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me handiger hier een apart topic voor te maken, zodat je ook tips kunt krijgen van niet HTC Desire fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

RaptorRVL schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 17:04:
[...]

Ik weet natuurlijk niet wat je precies zoekt in een telefoon, maar een Desire lijkt me toch echt de betere keuze qua telefoon. Anders zit je nog gewoon met een telefoon die eigenlijk alweer direct verouderd is. De Qualcomm MSM7227 chipset bedoel ik dan.
Als je gewoon normale apps draait op je telefoon, en 3D games laat voor wat het is, zie ik geen bezwaren in de Legend. Met een 1 jaar abo en Relax 25 is het maar een meiertje (€100) bij GSMWeb.nl. Het is met name het kleine scherm t.o.v. de Desire wat mij ervan weerhoudt. Ten tweede is de meerprijs van een Desire (€50) bij een 1-jarig abonnement zo weinig dat je het daarom niet hoeft te laten.

Eigenlijk heb ik het liefst een Desire (als in screen size en 1Ghz cpu) in een Legend behuizing. De Legend is erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 11:39
Blck schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:56:
[...]

Ja het verschilt tussen de 10 en de 150, maar gemiddeld kom ik wel aan de 1500 ja..
Alleen kan niks vinden in Nederland, andere landen zoals UK, FR, USA hebben wel echt onbeperkt sms.
Je zou tringg kunnen proberen, ze bieden "onbeperkt" smsen.. met een FUP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 13:03
Toch erg jammer dat T-Mobile geen optie voor me is vanwege totaal ontbreken van dekking op de plek waar ik vaak verblijf. T-mobile is wel de meest aantrekkelijke optie voor de Desire icm met abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 20:20
Ik zou ook voor Tringg gaan (heb het nu ook). Kijk zeker even verder in dit forum er is een speciaal topic over Tringg: Ervaringen met Tringg
Maar even serieus... 1500 smsjes per maand... je krijgt ze toch via je werkgever vergoedt? Tenminste ik neem met dit aantal per maand aan dat je werkt voor zo'n sms-mij-als-je-zin-hebt bedrijfje O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Binnetie op 29-03-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-10 16:57
Wekkel schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:10:
[...]

Als je gewoon normale apps draait op je telefoon, en 3D games laat voor wat het is, zie ik geen bezwaren in de Legend. Met een 1 jaar abo en Relax 25 is het maar een meiertje (€100) bij GSMWeb.nl. Het is met name het kleine scherm t.o.v. de Desire wat mij ervan weerhoudt. Ten tweede is de meerprijs van een Desire (€50) bij een 1-jarig abonnement zo weinig dat je het daarom niet hoeft te laten.

Eigenlijk heb ik het liefst een Desire (als in screen size en 1Ghz cpu) in een Legend behuizing. De Legend is erg mooi.
Nu heb ik zelf een Hero, maar het lijkt me echt veel meer relaxed om met de Desire te werken. Als ik de video's zie dan gaat alles zoveel soepeler! Browsen op wifi gaat een stuk sneller (het renderen van de pagina), maar ook het inzoomen en rondslepen van een pagina gaat stukken sneller. En die snelheid lijkt wel consequent terug te komen in de rest van de applicaties.
En het scherm van de Desire is inderdaad groter, maar ook de resolutie (480 X 800 tegenover 320x480 van de Legend). Maakt qua scherpte van alles ook best behoorlijk uit.

Maar dat was precies ook mijn reden om te zeggen dat iemand beter op de Desire kunt wachten, want voor het prijsverschil hoef je het niet te laten zo lijkt me. Qua specs is de Desire onbetwist de betere van de twee.

Qua design.. tja, dat is natuurlijk geheel persoonlijk. Maar ik ben zelf altijd wel meer een 'spec-fanboy' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Wat hebben de mensen toch met de Legend... Ik vind de klomp onderaan het ding afschuwelijk. Geef mij maar de Desire, gewoon no-nonsense en kaal, precies zoals ik het wil.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
mja ik vraag me trouwens af hoe de dekking is van 3g in hillegom volgens een verkoper van de phonehouse was die zeer slecht en zou ik een beter vodafone kunnen nemen -_- maja ik heb liever t-mobile omdat ik daar goede ervaring mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Tja, als jouw ervaringen met 3G van T-mobile in Hillegom goed zijn dan is er geen probleem. Als je nog geen 3G ervaring met T-mobile hebt in Hillegom dan loont het wel de moeite even wat info (gebruikers) in te winnen.

De gemiddelde verkoper in een telecomwinkel sla ik doorgaans niet al te hoog aan (uitzonderingen daargelaten - en dus ook niet negatief bedoeld naar de verkopers hier op GOT)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

MediJack schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:36:
Tja, als jouw ervaringen met 3G van T-mobile in Hillegom goed zijn dan is er geen probleem. Als je nog geen 3G ervaring met T-mobile hebt in Hillegom dan loont het wel de moeite even wat info (gebruikers) in te winnen.

De gemiddelde verkoper in een telecomwinkel sla ik doorgaans niet al te hoog aan (uitzonderingen daargelaten - en dus ook niet negatief bedoeld naar de verkopers hier op GOT)
* Yellowneck legt z'n knuppel weer neer

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 10-10 17:32
MTV Mobile heeft een 1500sms pack voor 15euro per maand.
Is nieuw, valt onder KPN, net zoals Hi.
Onder andere verkrijgbaar bij the phonehouse ;]
http://www.mtvmobile.nl

Vraagje he, mn abbo loopt 15juli af, dus kan weg bij tmobile, wil over naar KPN.
Als je online abbo met nummerbehoud afsluit, krijg je toch ook, neem ik aan, de telefoon al, terwijl mn kpn abbo pas 15juli in gaat omdat mn tmobile dan pas afloopt? = 4maanden van te voren, zoals in de winkels ook altijd kan.

- Clockwize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja,
En probeer het specifiek te houden op de htc

Ik ga zodadekijk een lijstje maken met welke winkel/provider wanneer de telefoon verwacht. En dan later kijken wie er het dichtst bij zit met de aankondiging.

Gewoon omdat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Laatst online: 09-10 16:56
Yeah, ik zie nu op de Hi site staan dat levering definitief op 21 april is. Ben blij dat ik mijn bestelling vorige week heb gedaan dus de 21e ga ik bij de brievenbus liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:20

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:07:
Ik ga zodadekijk een lijstje maken met welke winkel/provider wanneer de telefoon verwacht. En dan later kijken wie er het dichtst bij zit met de aankondiging.

Gewoon omdat het kan
En dan alsnog balen omdat ze toch niet op die dag leveren...verwacht wil niet zeggen dat het ook zo uitkomt. Het mag inmiddels bekend worden veronderstelt dat webshops nogal de hand lichten met verwachte levertijden en voorraadindicaties.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjepuk|IAA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09-2010
mphilipp schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:18:
[...]

En dan alsnog balen omdat ze toch niet op die dag leveren...verwacht wil niet zeggen dat het ook zo uitkomt. Het mag inmiddels bekend worden veronderstelt dat webshops nogal de hand lichten met verwachte levertijden en voorraadindicaties.
Yep, dus de vraag is wat wijsheid is; preorderen of wachten tot er meer duidelijkheid is welke winkel ze als eerst kan leveren ?

Ik koop em gewoon los dus wat abbnmt goedkeuring etc hoef ik niet te wachten. Ik denk dat ik maar de kat uit de boom ga kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 14:31
mail gestuurd naar de pdashop wanneer zij de desire icm een abbo gaan aanbieden. dit omdat ikzelf wel gecharmeerd ben van de zilveren uitvoering :P

hun antwoord

Zodra wij de Desire uit voorraad kunnen leveren wordt deze ook aangeboden in combinatie met een abonnement. De verwachting is dat we deze op 9 April in voorraad ontvangen en vanaf 9 April met een abonnement kunnen aanbieden.

nog ff w8 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik denk dat de leverdatum van PDAshop de enigste juiste is.
Ze vertelde me ook dat dit de datum is die de leverancier had opgegeven aan hun.

De andere leverdatums zijn gebaseerd op andere bronnen die volgens mij nooit zo betrouwbaar kunnen zijn als die van de leverancier. Dat doen ze omdat ze dan misschien meer klanten kunnen aantrekken omdat ze zogezegd vroeger kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
trion75 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:16:
[...]

een paar uur nadat ik de gegevens had doorgemailt aan 2call had vodafone alles goedgekeurd, dus denk dat het aan algebeld ligt.
Net gebeld. Die online orderstatus klopte niet. Overigens blijven ze er bij algebeld nog altijd van overtuigd dat het toestel 1 of 2 april binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Megalo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Net gebeld. Die online orderstatus klopte niet. Overigens blijven ze er bij algebeld nog altijd van overtuigd dat het toestel 1 of 2 april binnenkomt.
Klopt..ze zijn alles (wat afgelopen dagen is binnengekomen) nog aan het verwerken. Bij mij staat dat ik de boel nog moet opsturen, dat heb ik vrijdagmiddag aan het eind van de middag dus gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dranica schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:06:
Ik denk dat de leverdatum van PDAshop de enigste juiste is.
Ze vertelde me ook dat dit de datum is die de leverancier had opgegeven aan hun.

De andere leverdatums zijn gebaseerd op andere bronnen die volgens mij nooit zo betrouwbaar kunnen zijn als die van de leverancier. Dat doen ze omdat ze dan misschien meer klanten kunnen aantrekken omdat ze zogezegd vroeger kunnen leveren.
Leuk hoe je ziet dat dit "leverdatum en klopt niet klopt wel" onderwerp al zeker 10 keer besproken is. En dan nog gaan mensen e-mails sturen over wanneer ze hem kunnen verwachten... al lees je nou eerst dit topic door voordat je e-mails gaat sturen :9 HET IS GEWOON NOG NERGENS DUIDELIJK, maar de 9e zal het meest dichtbij de juiste datum zitten ... WAARSCHIJNLIJK

Gelukkig zit ik bij Hi en krijg ik hem pas rond de 21e ... ik blij ......... NOT :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
TheVMaster schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:22:
[...]

Klopt..ze zijn alles (wat afgelopen dagen is binnengekomen) nog aan het verwerken. Bij mij staat dat ik de boel nog moet opsturen, dat heb ik vrijdagmiddag aan het eind van de middag dus gedaan :+
Mijn order dateert van de 20e, dus dan is de achterstand behoorlijk. Ik was bang dat er wat mis was met Vodafone, wat zou betekenen dat er vertraging zou ontstaan en ik mijn Desire niet de (hoogstwaarschijnlijk) 9e binnen zou hebben. Dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Megalo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:31:
[...]
Mijn order dateert van de 20e, dus dan is de achterstand behoorlijk. Ik was bang dat er wat mis was met Vodafone, wat zou betekenen dat er vertraging zou ontstaan en ik mijn Desire niet de (hoogstwaarschijnlijk) 9e binnen zou hebben. Dat kan natuurlijk niet.
:+ Krijg net een e-mail..order is nu in behandeling bij T-Mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-10 14:51

ikbenwouter

! w t R

Tripwire999 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:19:
mja ik vraag me trouwens af hoe de dekking is van 3g in hillegom volgens een verkoper van de phonehouse was die zeer slecht en zou ik een beter vodafone kunnen nemen -_- maja ik heb liever t-mobile omdat ik daar goede ervaring mee heb.
Ik was toevallig gister in Hillegom bij iemand met een iPhone met T-Mobile en hij had geen 3G dekking inderdaad.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:26:
[...]

Leuk hoe je ziet dat dit "leverdatum en klopt niet klopt wel" onderwerp al zeker 10 keer besproken is. En dan nog gaan mensen e-mails sturen over wanneer ze hem kunnen verwachten... al lees je nou eerst dit topic door voordat je e-mails gaat sturen :9 HET IS GEWOON NOG NERGENS DUIDELIJK, maar de 9e zal het meest dichtbij de juiste datum zitten ... WAARSCHIJNLIJK

Gelukkig zit ik bij Hi en krijg ik hem pas rond de 21e ... ik blij ......... NOT :'(
Ik weet dit ook wel. Ik heb deze mail ook 2 weken geleden gestuurd. ik zeg het maar even omdak er nog altijd mensen zijn die er van overtuigd zijn dat de desire de 1 of 2de geleverd gaat worden wat dus niet het geval gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
TheVMaster schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:52:
[...]

:+ Krijg net een e-mail..order is nu in behandeling bij T-Mobile...
/lame, dus dan krijg je 'em ergens binnenkort binnen?

Ik heb ook Hi, weet iemand waarom ze zo laat de telefoon vrij geven? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretbek schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:47:
[...]

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Pretbek schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Geen idee...de aanvraag voor het abonnement zal bij T-Mobile in behandeling zijn, het toestel kan niet eerder worden toegestuurd dan dat het beschikbaar is natuurlijk. Volgens 2Call is dat ergens tussen nu en 3 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Wat is iedereen toch ontzettend aan het mutsen over die levertijd. Weet nagenoeg zeker dat KPN die datum van 21 april uit zijn duim zuigt om zo te voorkomen dat ze 100den telefoontjes van allerlei geeks krijgen, die willen weten wanneer ze hun 'nieuwe vriendin' mogen begroeten... .
De verwachte levertijd is op zijn vroegst (als alles goed gaat) 9 april, maar er kan natuurlijk van alles mis
- HTC vertraagd levering vanuit Slough (UK) vanwege logistieke of kwaliteitsissues
- Koerier kan vertraging hebben (niet eerste keer dat een truck met devices wordt gekaapt)
- Bij controle kan kevering kan zijn beschadigd of software kan issues hebben
- KPN/Hi moet de deivces vervolgens weer over regios distribueren
Denk dus dat KPN voor het gemak ruim een week vertraging incalculeert (bovenop die 9 april).

Kleine dealers zoals 2Call en anderen kunnen natuurlijk sneller leveren. Hun bestelling is kleiner, ze doen minder checks op correctheid van levering en ze hebben geen interne distributie. Verder communiceren ze gewoon de 9 april datum om zo te kunnen concurreren tegen KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:21
Wat denken jullie dat de prijs zal doen van een grijze desire. Dat is degene die ik wil aanschaffen.

Echter ik kan best een maandje wachten (abbo is toch nog niet afgelopen).

Ik zit dus te dubben over pre order of ff wachten.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Btje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:33:
Wat denken jullie dat de prijs zal doen van een grijze desire. Dat is degene die ik wil aanschaffen.

Echter ik kan best een maandje wachten (abbo is toch nog niet afgelopen).

Ik zit dus te dubben over pre order of ff wachten.
Niemand kan hier een antwoord op geven aangezien hij nog niet in NL is en er dus ook nog geen duidelijk is te vinden. Als je bij PDAShop kijkt is de prijs van beide gelijk.

Je zegt dat je best een maandje kunt wachten. Dan zou ik dat gewoon doen dan weet je zeker wat de prijs zal zijn. Al is wachten best lastig op dit moment. :*) Mensen bestellen hem nu zodat je hem ook als eerste hebt. Meer voordeel heb je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbrouns schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:22:
Wat is iedereen toch ontzettend aan het mutsen over die levertijd. Weet nagenoeg zeker dat KPN die datum van 21 april uit zijn duim zuigt om zo te voorkomen dat ze 100den telefoontjes van allerlei geeks krijgen, die willen weten wanneer ze hun 'nieuwe vriendin' mogen begroeten... .
De verwachte levertijd is op zijn vroegst (als alles goed gaat) 9 april, maar er kan natuurlijk van alles mis
- HTC vertraagd levering vanuit Slough (UK) vanwege logistieke of kwaliteitsissues
- Koerier kan vertraging hebben (niet eerste keer dat een truck met devices wordt gekaapt)
- Bij controle kan kevering kan zijn beschadigd of software kan issues hebben
- KPN/Hi moet de deivces vervolgens weer over regios distribueren
Denk dus dat KPN voor het gemak ruim een week vertraging incalculeert (bovenop die 9 april).

Kleine dealers zoals 2Call en anderen kunnen natuurlijk sneller leveren. Hun bestelling is kleiner, ze doen minder checks op correctheid van levering en ze hebben geen interne distributie. Verder communiceren ze gewoon de 9 april datum om zo te kunnen concurreren tegen KPN.
Sssssst...

Ik had Hi laatst gesproken met de vraag WAAROM pas de 21e ..
Want ik kan hem bij bv. 2Call aan het begin van de maand ontvangen ..
Vervolgens kreeg ik direct een aanbieding van 3 maanden geen abbo kosten,
omdat ze toch liever wilde dat ik hem bij Hi bestelde ..

Dus als ze dan van te voren zouden weten dat ze hem ook eerder hebben, dan
gaan ze toch geen aanbieding doen, maar zeggen ze dit gewoon }:O

Duss zolang ik geen bericht krijg van Hi dat ik hem, zeg de 12e heb, ga ik
er gewoon vanuit dat deze pas rond de 21e op de mat zal liggen ...
En als jij kan aantonen dat dit gelul is hoor ik ook graag ...
En wtf schrijf je hier nou op :P
quote Bij controle kan kevering kan zijn beschadigd of software kan issues hebben unquite

En ja de Desire wordt zeker mijn nieuwe vriendin .. :9~
En ja ik hou er nu echt over op .. dat gebrabbel over levertijden, we zien het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-04 15:11
Denk niet dat KPN de leverdatum zo laat maakt om dat soort telefoontjes te ontwijken....
Mensen die bellen over de leverdatum zijn immers wel mensen die de Desire incl. met een KPN abbo willen kopen, ze maken dus volgensmij stuk meer omzet als ze eerder kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou dat exclusieve gedoe met de zilveren variant klopt in ieder geval. Want de leverancier waar hij in back-order stond is vanmiddag maar ff gebeld door iemand van de winkel. En daarbij werd gezegd dat zij hem wel kregen maar niet aan ons mogen leveren. En daarom dus van de site is verwijderd :(

Dus voor mij dan maar een bruine want langer wachten op de zwarte welke niet zeker is of deze ook naar NL komt.
Maar ja positieve aan het verhaal is dat je nu gewoon bruin plastic hebt en niet zilver gespoten plastic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Laatst online: 26-09 21:30
klaasbram schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:11:
Nou dat exclusieve gedoe met de zilveren variant klopt in ieder geval. Want de leverancier waar hij in back-order stond is vanmiddag maar ff gebeld door iemand van de winkel. En daarbij werd gezegd dat zij hem wel kregen maar niet aan ons mogen leveren. En daarom dus van de site is verwijderd :(

Dus voor mij dan maar een bruine want langer wachten op de zwarte welke niet zeker is of deze ook naar NL komt.
Maar ja positieve aan het verhaal is dat je nu gewoon bruin plastic hebt en niet zilver gespoten plastic :P
Kon de leverancier nog wat zeggen over wanneer de levering plaats vind van de bruine versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangegeven levertijden in een overzichtje:

KPN/Hi21-april
Telfort17-april
PDAshop9-april
Dynabyte7-april
GSMweb2-april
Smartphonestunt2-april
Vodafone2-april
Algebeld2-april

Comments/hints welcome..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Net bij Vodafone telefonisch m'n abo verlengd (B+S+W 150 voor 2jr, toestel voor 30 euro) en daar werd aangegeven dat ze het toestel 1-2 april binnenkrijgen..

Lijkt me niet helemaal betrouwbaar, maar goed.. we zullen het zien! ;)

Ook voor mij is het wachten dus begonnen....

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
Ook Algebeld verwacht 1 of 2 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Laatst online: 26-09 21:30
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:14:
Levertijden in een overzichtje:
*Tabel*
Comments/hints welcome..
Mooi lijstje ;)

Dynabyte (over 10 dagen). Dus 7 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 07-10 16:50

Melkaz

Melkazar

Levertijden in een overzichtje:

Smartphonestunt2-april

Comments/hints welcome..
Nogmaals bevestiging van Smartphonestunt in een mail van afgelopen zaterdag:
Deze wordt eind komende week verwacht
Maar ach, voor zo'n mooie telefoon wil ik nog best een weekje extra wachten, ook al maakt een collega op het werk met zijn nieuwe Legend me wel een beetje ongeduldig. Binnenkort zelf aan de slag met Android _/-\o_ (gebruik momenteel WM 6.0 waar ik toch wel op ben uitgekeken)

[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 29-03-2010 20:12 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45

......
Vodafone2-april

Comments/hints welcome..
Vodafone kon mij donderdag nog absoluut niet vertellen wanneer hij binnen zou komen, zowel telefonisch als in de winkel. De legend zou 7 april komen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Brammel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:40:
[...]

Vodafone kon mij donderdag nog absoluut niet vertellen wanneer hij binnen zou komen, zowel telefonisch als in de winkel. De legend zou 7 april komen :|
Zoals aangegeven.. De jongen aan de telefoon zegt net tegen mij dat ze 'm 1 of 2 april krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Elke 5 minuten wel een berichtje over of het nou 2 april of 9 april wordt :Z :Z :Z :Z

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leondepeon
  • Laatst online: 03-10 16:52
ik heb ook net verlengd bij vodafone 200 + gratis telefoon.
ze zeiden tegen mij ook dat ze de telefoon 1 april binnen krijgen.
nu hopen dat het geen grap is.

ik ga morgen toch nog even kijken wat de mogelijkheden zijn met een 1 jarig abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je zit hier nou eenmaal in het levertijden topic. Even doorscrollen is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
leondepeon schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:17:

ik ga morgen toch nog even kijken wat de mogelijkheden zijn met een 1 jarig abonnement.
Als ze het vorige week schijnbaar nog niet wisten en nu met een datum komen, zegt dat misschien wel iets over de zekerheid die ze inmiddels hebben..

Wel aardige aanbiedingen bij verlengingen.. Bij een nieuw 150 abo kost de Desire 120 eu, nu voor mij dus 30..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Wekkel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:21:
Je zit hier nou eenmaal in het levertijden topic. Even doorscrollen is zo gedaan.
Dat begrijp ik ook wel maar dit topic staat elke keer bovenaan in Myreact en elke keer gaat het weer over of het nou wel of niet op 1 of 2 of 3 april wordt. Ik zit hier eigenlijk alleen voor leuke abonnementen deals. De hele discussie over de exacte datum lijkt me voor de meeste lezers hier ruimschoots overdreven, misschien zit ik ernaast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
ikbenwouter schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:32:
[...]

Dat begrijp ik ook wel maar dit topic staat elke keer bovenaan in Myreact en elke keer gaat het weer over of het nou wel of niet op 1 of 2 of 3 april wordt. Ik zit hier eigenlijk alleen voor leuke abonnementen deals. De hele discussie over de exacte datum lijkt me voor de meeste lezers hier ruimschoots overdreven, misschien zit ik ernaast..
Ik ben daarentegen alleen geïnteresseerd in de releasedate. Een abonnement heb ik al. Zo zie je maar, mensen verschillen ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs5812
  • Laatst online: 14-07-2012

Smartphonestunt2-april

Comments/hints welcome..
eehm, hoe kom je bij de levertijd van smartphonestunts? In een mail die ik een tijdje geleden van ze kreeg stond 5 april... is 't vervroegd?

haha heb echt al twee weken geleden de desire besteld...
IK WIL EM!!!!! :(

nou ja, anders nog even weekje langer wachten, misschien overleef ik dat ook wel...(nog net XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Maverick schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:34:
Ik ben daarentegen alleen geïnteresseerd in de releasedate. Een abonnement heb ik al. Zo zie je maar, mensen verschillen ;)
Ja maar het is toch al tijden duidelijk dat het ergens tussen 2 en 9 april gaat worden waarschijnlijk? En bij de providers richting eind april. Waar wil je dan nog over discussiëren... Al die ongeduldige berichten, oh laat hem alsjeblieft 1 dag eerder komen :Z

[ Voor 4% gewijzigd door ikbenwouter op 29-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45
leondepeon schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:17:

Welk telefoonnummer bellen jullie dan... Net gebeld, (00800-0560) en hij zou 15 april pas komen. Prijzen wist ze alleen bij een nieuw abonnement, dus niet bij een verlengen. Moest tegen die tijd terug bellen. Nieuw was het trouwens 39 euro bij een 2 jarig bel-sms-web abonnement van 200 minuten of 400 smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijs5812 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:36:
[...]

eehm, hoe kom je bij de levertijd van smartphonestunts? In een mail die ik een tijdje geleden van ze kreeg stond 5 april... is 't vervroegd?

nou ja, anders nog even weekje langer wachten, misschien overleef ik dat ook wel...(nog net XD)
ongeveer 2 pagina's terug staat een reactie van smartphonestunt waarin ze het vertellen.

hier:
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:54:
Hou het maar op een vervroegde 1 april grap ;).
De rede dat 5 april werd genoemd om enigszins zekerheid te bieden. Wij verwachten ze in de week van 1 april (volgende week dus), maar we weten de dag nog niet. Hierna zouden ze er normaliter uiterlijk de maandag erna uit gaan, dat dit 2e paasdag is, is even geen rekening mee gehouden.

Dus, uiterlijk 6 april worden ze verzonden, maar de verwachting is wel dat dit de week ervoor al gebeurt.

(Uiteraard kan er iets mis gaan met de levering, maar dan zullen alle shops hiervan last hebben)
@ Ikbenwouter, we zijn gewoon enthousiast. Als je zelf wel het geduld hebt (en besteld hebt) waarom kijk je dan nog hier? 8)7 Laat ons de tijd maar doden met speculeren;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Wat betekend geduld? ;)

Review van matt en tracy is 'up':

http://www.tracyandmatt.c...tc-desire-review#more2825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Brammel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:56:
[...]

Welk telefoonnummer bellen jullie dan... Net gebeld, (00800-0560) en hij zou 15 april pas komen. Prijzen wist ze alleen bij een nieuw abonnement, dus niet bij een verlengen. Moest tegen die tijd terug bellen. Nieuw was het trouwens 39 euro bij een 2 jarig bel-sms-web abonnement van 200 minuten of 400 smsjes.
0800-0200056.... Niet onwaarschijnlijk dat ze verlengers eerder leveren dan nieuwe (maar dat is slechts een wilde gok..)

[ Voor 10% gewijzigd door SmithNL op 29-03-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijs5812
  • Laatst online: 14-07-2012
ok, bedankt! oh dat zou fijn zijn, eind deze week al een nieuwe telefoon(en wat voor één...) mijn telefoon valt namelijk helemaal uit elkaar, en moet hem ook elke dag restarten :D

@ikbenwouter
tja.... dat heb je soms, blijkt toch dat niet iedereen hetzelfde vindt... eigenlijk zijn we allemaal op dit forum hele vervelende, ongeduldige mensen, maarja, we komen er wel voor uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
J0entje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:05:
[...]

Kon de leverancier nog wat zeggen over wanneer de levering plaats vind van de bruine versie?
Had ze zelf niet aan de lijn anders had ik het wel ff gevraagd. ;)
Maar het scheelt wel weer een opmerking over 2 of 9 april :P
De reden dat ik nu voor een bruine heb gekozen is dat ik hem dan in ieder geval op de dag van uitkomst heb. Met een beetje pech wel einde van de dag (werk enzo) maar dat is nog altijd beter dan een dag later :P

* The-Source doet het nu nog met een TyTn II (xda wm6.5 rom) en die heb ik ook al sinds de lauch date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Maverick schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:34:
[...]

Same here... ik wil ook alleen maar weten wanneer hij komt, en ik koop hem los...

Edit: Komtie al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:57:
@ Ikbenwouter, we zijn gewoon enthousiast. Als je zelf wel het geduld hebt (en besteld hebt) waarom kijk je dan nog hier? 8)7 Laat ons de tijd maar doden met speculeren;)
Wie zegt dat ik al heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
thijs5812 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:11:
ok, bedankt! oh dat zou fijn zijn, eind deze week al een nieuwe telefoon(en wat voor één...) mijn telefoon valt namelijk helemaal uit elkaar, en moet hem ook elke dag restarten :D
Mijn telefoon is er inmiddels mee opgehouden dus ik moet gewoon een nieuwe.. Wilde eerst op de nieuwe iPhone wachten, maar nu ik me goed in de Desire heb verdiept is de keuze snel gemaakt.
Daarbij komt uiteraard de veel snellere levertijd O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 12:50
Heb zojuist een sms gekregen van mijn neef bij de Phonehouse, en die geeft aan dat ze de telefoon midden april verwachten binnen te krijgen. For what it's worth ;)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
thijs5812 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:36:
[...]

Nou nou, niet aanstellen :) Ik heb hem 6 week geleden besteld, op 16 februari, meteen toen hij aangekondigd werd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 07:30
Soepstengel schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:31:
Heb zojuist een sms gekregen van mijn neef bij de Phonehouse, en die geeft aan dat ze de telefoon midden april verwachten binnen te krijgen. For what it's worth ;)
Op de website staat nu verwacht 8 arpil vermeldt 8)7 ! Hahaha hoor t wel gewoon als ie er is :P! Hij doet iig zijn naam Desire eer aan.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
By the way... heb hem op CTIA Wireless in Vegas (vorige week) in mijn handen gehad: de HTC Desire.
Dit is echt werkelijk waar een GEWELDIG toestel. Verrekte snel, voelt solide in de hand, prachtig
display en geweldige interface. Niet te vergelijken met eerdere Android toestellen.
Had hem al 12 maart besteld en kan nu ook niet meer wachten.
Zij wat denigrerend dat iedereen hier loopt te soppen op zijn 'nieuwe vriendin'... maar da's geen schande bij dit toestel. ;-)
Pagina: 1 ... 8 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.