Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 23:41
Nielsepiels schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:54:
[...]

Klopt helemaal, denk ik.

Vandaag Mark Moons van HTC aangesproken op Android Experience en hij gaf aan dat een leverdatum als 2 april voor de Desire echt flauwekul is. De 9 april van PDA shop vond hij scherp, maar geloofwaardig aangezien zij er altijd bovenop zitten. Hijzelf hield het op 'medio april'.
Zou de BNL versie een week ofzo later uitkomen dan in de UK? Het is namelijk bevestigd dat de Desire op 29 maart uitkomt in de UK. Laten we hopen dat die Mark Moons ook verrast zal zijn als blijkt dat de Desire een week eerder in NL uitkomt :D.

Verder moet ik zeggen dat de Desire nu lekker loopt, gezien de laatste filmpjes op Youtube. Het wachten wordt steeds moeilijker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Anteros schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:45:
Verder moet ik zeggen dat de Desire nu lekker loopt, gezien de laatste filmpjes op Youtube. Het wachten wordt steeds moeilijker :).
Same here... Nog een paar weekjes wachten.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Hhe klinkt goed, zolang Nederland maar eerder beschikking heeft over de telefoon. :'D

Ik ben erg benieuwd wat voor impact de telefoon gaat hebben op de gehele markt. Je hebt een hele horde iPhone-fayboys, die stiekem toch wel wat zien in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Boy

www.byoscoop.nl

ik kwam dit tegen waar vermeld staat dat hij deze week nog verkrijgbaar is!

Nu maar hopen dat het waar is...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:55
Deze week heeft nog maar een paar dagen, ik ben benieuwd.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
Anteros schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:45:
[...]
Zeker voor mensen die de zilveren of zwarte versie willen hebben zoals ik. Maar ach, misschien valt de grijs/bruine IRL mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Boy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:00:

Lijkt me erg sterk. Ik hou het op 09 april.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:00:

niet dat ze dan even een datum bij dat bericht zetten, misschien is het wel een bericht van vorige week.

dankjewel RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

wontcachme schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:01:
[...]

En net besteld. Inclusief bevestiging (via de mail) al binnen. Email was er al voordat ik ophing. Ze zei tegen mij dat er GEEN geheugenkaart bij zou zitten. Weet alleen niet of ze bedoelde in de doos of extra erbij
Toch straks nog maar eens met Hi bellen. Als ik een fout maak bij een offerte en zelfs al de orderbevestiging heb doorgenomen, dan moet ik mij er ook aan houden.Heb nu toch wel erg veel zin in de desire gekregen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:26:
[...]

niet dat ze dan even een datum bij dat bericht zetten, misschien is het wel een bericht van vorige week.
Android Experience (waar het bericht naar verwijst) was gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht hem deze week maar niet. Ik weet niet hoe ze aan de info komen, maar HTC Benelux geeft zelf aan geen invloed te hebben op de levertijden. Wat Nielsepiels enkele posts eerder al zei hebben wij toevallig deze week ook van HTC gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
effe een vraagje, weet iemand wanneer deze uitkomt bij vandenborre? En als de desire dan goedkoper is bij bv smartphoneshop.be kan je je geld toch terug vorderen hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 21:14
RoD schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:40:
[...]

Android Experience (waar het bericht naar verwijst) was gisteren :)
Hier een link met datum vermelding;)

http://www.telecomnieuws....ze-week-nog-verkrijgbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 08:29:
[...]

Toch straks nog maar eens met Hi bellen. Als ik een fout maak bij een offerte en zelfs al de orderbevestiging heb doorgenomen, dan moet ik mij er ook aan houden.Heb nu toch wel erg veel zin in de desire gekregen.
Hé, nu kon het ineens wel weer ! Nu ook een bevestiging gekregen voor HiOnline 20 met eindeloos online icm een toch wel weer een gratis HTC Desire en incl. 16GB geheugenkaartje, welke apart wordt opgestuurd. Ze hebben ook geen idee of er een SD kaartje bij zit en de eventuele grootte. Helaas nog wel levering 21 April, hoewel ze zich liet ontglippen dat in hun systeem stond levering 4 April.

Oftewel, bij Hi moet je gewoon bellen en hopen dat je de juiste medewerker aan de lijn krijgt. Ik heb gewoon gevraagd naar de afdeling "verlengen", en even gemeld dat ik het klachtenformulier op de site niet kon vinden. Als het niet was gelukt, dan was ik ook wel zeker overgestapt naar een andere provider, maar Hi heeft het nu wel netjes opgelost.

Nu nog een paar weekjes wachten...

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dioneo
  • Laatst online: 09-01-2020
Net gebeld met algebeld
Die melden dat ik hem volgende week vrijdag toch wel in huis moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Iemand ervaringen met algebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:42
dioneo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:31:
Net gebeld met algebeld
Tja, denk dat we wel kunnen concluderen dat dit niet klopt. Uiteraard zullen zij dit zeggen. Als je hem ergens anders eerder krijgt zul je je order bij hun annuleren. Dat willen ze niet. Over een week zeggen ze simpelweg dat er wat vertraging is maar dat hij over X dagen toch echt geleverd wordt. "Aan het lijntje houden" noemen ze dat. En al die webshops doen dat.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

dioneo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:31:
Net gebeld met algebeld
Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. Zoals Mark Moons (HTC Benelux) aangaf: 09 april komt aardig in de richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik ben één van de velen die al een tijd aan het wachten is op deze smartphone. Ik lees daardoor al een tijdje mee in dit topic maar heb nu eindelijk accountje aangemaakt.

Ik heb net met Vodafone gebeld en die hadden net de melding binnen gekregen dat ze hem midden april verwachten. Helaas geen exacte datum nog en je kan hem daarnaast ook niet pre-orderen omdat ze niemand teleur willen stellen indien de Desire toch wat later zou komen.

Ik denk nog zo'n 2-3 weken wachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Laatst online: 13:09
Een tijdje geleden werd ik door vodafone gebeld voor het verlengen van mijn abbo.
Ik wist toen al dat ik een desire wou, maar ze wouden me een tatoo aansmeren.
Maar nunet ben ik gebeld of ik nog intresse had in de desire.
De verkoper zei dat hij in april uit komt maar dat ze hem nu al kunnen leveren.
Het gaat om de zwarte variant en ik krijg hem bij 150belm/sms + internet.
€30,- p/mnd en de eerste 6 maanden 50% korting.
Ik ben op het aanbod in gegaan en ik krijg hem (volgens de verkoper) binnen 5-10 werkdagen geleverd.
Dus nog even wachten tot ik hem heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

z0bin schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:56:
Een tijdje geleden werd ik door vodafone gebeld voor het verlengen van mijn abbo.
Ik wist toen al dat ik een desire wou, maar ze wouden me een tatoo aansmeren.
Maar nunet ben ik gebeld of ik nog intresse had in de desire.
De verkoper zei dat hij in april uit komt maar dat ze hem nu al kunnen leveren.
Het gaat om de zwarte variant en ik krijg hem bij 150belm/sms + internet.
€30,- p/mnd en de eerste 6 maanden 50% korting.
Ik ben op het aanbod in gegaan en ik krijg hem (volgens de verkoper) binnen 5-10 werkdagen geleverd.
Dus nog even wachten tot ik hem heb
1. Als ze hem nu al kunnen leveren, waarom krijg je hem dan binnen 5-10 werkdagen en niet morgen?
2. Dit is sowieso bullshit, wedden dat jij geen zwarte variant krijgt binnen 5-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 23:10
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:03:
[...]

1. Als ze hem nu al kunnen leveren, waarom krijg je hem dan binnen 5-10 werkdagen en niet morgen?
2. Dit is sowieso bullshit, wedden dat jij geen zwarte variant krijgt binnen 5-10 werkdagen.
Was net bij de vodafone winkel. De legend wordt daar pas 7 april geleverd. Wanneer de desire te krijgen was konden ze helemaal niet vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

sowieso bullsh*t bij Vodafone.. kwerd ook een tijdje terug gebeld voor verlenging. Toen ik zei dat ik liever wachtte tot een er nieuwe Google phone uit kwam, zoals de Nexus One of Desire, zei ze doodleuk dat het nog een jaar kon duren voor die uit kwamen en ik liever een Magic kon nemen.. "die is even goed!"... lol #fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Zelfs als je een telefoon neemt die ze al maandrn verkopen moet je 5-10werkdagen wachten voordat jij m thyisgestuurd krijgt.
En ik hoef niet te wedden, ik wacht wel geduldig gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call.nl:

Uw aanvraag met ordernummer ####### is akkoord bevonden door T-Mobile.

De order is doorgezet naar ons magazijn voor verdere afhandeling.

Jeeha! :D Als ik hem binnenheb post ik een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@z0bin: Dan weet ik niet waar jij besteld normaal... maar over het algemeen gaat ie de volgende dag met de post mee zodat je hem de dag daarna weer hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40
ik kreeg precies hetzelfde bericht van phoneplaza
Geachte heer #####,

Uw aanvraag met ordernummer ###### is akkoord bevonden door Vodafone.

U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is.

Met vriendelijke groeten,
Zit dezelfde winkel achter de sites van zowel phoneplaza.nl als 2call.nl?
Bij navragen vertelden ze me bij phoneplaza.nl dat zij hem de tweede week van april kunnen leveren.
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:11:
2call.nl:

Uw aanvraag met ordernummer ####### is akkoord bevonden door T-Mobile.

Jeeha! :D Als ik hem binnenheb post ik een berichtje!
Die status had ik begin van de week ;)

Heb nu al deze status:
Voor uw order is momenteel de HTC Desire Brown niet leverbaar. Naar verwachting
zal dit toestel met een circa 5 a 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order
kunnen afhandelen.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:34
Hmm vandaag even gebeld met Smartphonestunts. Ik heb op dit moment T-mobile waarbij mijn abonnement in principe is verlopen (wordt nu per maand verlengt). Maar voor het verlengen van mijn abbo (telefoonnummer) hebben ze de Desire daadwerkelijk nodig (IMEI) nummer.

Aangezien de T-mobile actie (met korting 12 x 7 euro) loopt tot 4 april bestaat de kans dat ik voor mijn abonnement veel meer moet betalen aangezien het niet waarschijnlijk werd geacht dat de Desire voor 4 april binnen was. Meer mensen hier last van of een idee over nieuwe T-mobile acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Freshnezz schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 17:41:
sowieso bullsh*t bij Vodafone.. kwerd ook een tijdje terug gebeld voor verlenging. Toen ik zei dat ik liever wachtte tot een er nieuwe Google phone uit kwam, zoals de Nexus One of Desire, zei ze doodleuk dat het nog een jaar kon duren voor die uit kwamen en ik liever een Magic kon nemen.. "die is even goed!"... lol #fail
Ik heb precies hetzelfde gehad, alleen noemde ik destijds de Legend en Desire. De verkoper ging toen de Legend en Magic vergelijken en kwam tot de conclusie dat de Magic eigenlijk nog beter was. Volgens mij heeft Vodafone nog een stapel Magic's liggen die ze niet kwijtraken... Mij zijn ze op dat moment alleen wel zo goed als kwijtgeraakt als klant, mede ook omdat er nog steeds een verschil zit tussen toestelprijs bij verlengen en nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 18:14:
@z0bin: Dan weet ik niet waar jij besteld normaal... maar over het algemeen gaat ie de volgende dag met de post mee zodat je hem de dag daarna weer hebt
Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
Geachte meneer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij verwachten de HTC Desire voorlopig op 5 april 2010. Deze levertijd bazeren wij op informatie van onze leverancier, die het toestel 1 april bij hemzelf verwacht.
HTC Nederland verwacht het toestel echter pas halverwege april, dus het zou kunnen dat onze leverdatum nog iets wordt uitgesteld.

Vooralsnog verwachten wij vanaf 5 april 2010 te kunnen uitleveren.

Met vriendelijke groet,
Jeffrey Stoffers
Administratief Medewerker van Smartphonestunts.nl
Ben benieuwd.. Kan eigenlijk niet meer wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het waar is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar wou deze post op XDA toch even met jullie delen:

Poster doet zich voor als die werkt voor, of banden heeft met T-Mobile UK
Its not just been pulled from t-mobile its all networks.. I'm guessing htc have found an issue and recalled them... from what I heared at work, some handsets will get out, with the issue... don't ask me what the issue is, ain't got a clue... but 31st is the nxt date tmobile are suggesting... if u phone tmobile ask the sales agent to check service impactors.. the latest update is there......
http://forum.xda-develope...p?p=5983889&postcount=106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik zit is te kijken, maar bij smartphonestunts ben ik 657,8 euro (exclusief 9,95 aansluitkosten) kwijt over 2 jaar met een T-mobile relax abbo + web and walk.

Volgens mij is dat best goedkoop of kan het goedkoper? gaat om een nieuw abbo trouwens.

Enige twijfel die ik heb is de dekking van T-mobile als ik een keer niet binnen het centrum ben..

Irritante vind ik persoonlijk dat je er "nog" niet vanuit kan gaan wanneer je hem dan precies zou hebben.. Ze zeggen bij smartphonestunts rond 5 april. maar het kan zomaar half april gaan worden...

Kan niet meer wachten namelijk aangezien ik nu met een prepaid samsung weggooi ding rondloop ;)
(en die krijgt ook echt een gooi als ik de Desire binnen heb :D )

[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 25-03-2010 22:51 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onedayflyer682 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:13:
Hmm vandaag even gebeld met Smartphonestunts. Ik heb op dit moment T-mobile waarbij mijn abonnement in principe is verlopen (wordt nu per maand verlengt). Maar voor het verlengen van mijn abbo (telefoonnummer) hebben ze de Desire daadwerkelijk nodig (IMEI) nummer.

Aangezien de T-mobile actie (met korting 12 x 7 euro) loopt tot 4 april bestaat de kans dat ik voor mijn abonnement veel meer moet betalen aangezien het niet waarschijnlijk werd geacht dat de Desire voor 4 april binnen was. Meer mensen hier last van of een idee over nieuwe T-mobile acties?
Mijn abonnement is ook verlopen bij T-mobile, maar volgens mij heb jij het over dezelfde actie die ik een paar dagen terug heb besteld:
T-Mobile. Web n Walk Standard Relax Online 25 nieuw abonnement 2 jaar

Ik heb dus ook nummerbehoud aangevraagd en het contract, etc. is ook al verstuurd door mij en ontvangen door Smartphonestunts.nl
Als de documenten voor 3 april binnen zouden zijn, voldeed ik aan de voorwaarden voor de actie. Ik neem aan dat dat nu nog is?

Mij is in ieder geval niets verteld over een IMEI nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:31:
[...]

Mijn abonnement is ook verlopen bij T-mobile, maar volgens mij heb jij het over dezelfde actie die ik een paar dagen terug heb besteld:

Ik heb dus ook nummerbehoud aangevraagd en het contract, etc. is ook al verstuurd door mij en ontvangen door Smartphonestunts.nl
Als de documenten voor 3 april binnen zouden zijn, voldeed ik aan de voorwaarden voor de actie. Ik neem aan dat dat nu nog is?

Ik heb ook een Desire besteld bij smartphonestunts.nl en bij mij is ook niks bekend van het IMEI nummer. Ik werd zelfs nog gebeld door de site dat ik mijn contract nog niet ingeleverd had en dat ik dat voor 3 april moest doen anders zou de aanbieding niet meer gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 19:12:
[...]

Die status had ik begin van de week ;)

Heb nu al deze status:
Voor uw order is momenteel de HTC Desire Brown niet leverbaar. Naar verwachting
zal dit toestel met een circa 5 a 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order
kunnen afhandelen.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Ik heb deze bericht 10 maart gekregen.
5 a 10 dagen zijn nu verstreken natuurlijk, en ik heb dus nagevraagd.
Twee dagen geen antwoord, vandaag een lege email.
mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 09:21:
[...]

Ik heb deze bericht 10 maart gekregen.
5 a 10 dagen zijn nu verstreken natuurlijk, en ik heb dus nagevraagd.
Twee dagen geen antwoord, vandaag een lege email.
mm
Waar heb je hem besteld dan? Want een lege mail ... ;(

[ Voor 5% gewijzigd door bog op 26-03-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Telecomnieuws.com blijft maar zeggen dat we 'm snel krijgen...

http://www.telecomnieuws....at-het-allemaal-gebeuren/

Nielsepiels heeft het blijkbaar ook al gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij is dat de releasedatum voor de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit bij smartphonestunts...

bij zowel web n walk standaard als web n walk plus kost het 1ste jaar maar 7 euro voor allebei? Kan dat kloppen? lijkt mij dat Plus duurder moet zijn?

En kan je dat plus nou wel of niet uitzetten tijdens je abbo?

ik weet nog niet hoeveel gebruik ik ga maken van het internet. en weet niet of ik aan standaard alleen genoeg heb.

en het TV kijken op de Desire? komt daar geen app voor uit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

RoD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:34:
ja, dat weet ik, maar zij doen net alsof dit voor NL geld...en ik ben heel makkelijk mee te krijgen dat dit dan misschien ook met een kleine kans dan misschien mogelijk ook zo is.... wishful thinking he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bog schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Waar heb je hem besteld dan? Want een lege mail ... ;(
Bij phoneplaza.
De email was niet helemaal leeg, er stond wel "Geachte heer..." en "Met vriendelijke
groeten" met niets ertussen. Het grappige is de disclaimer die eraan hing:
Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan phoneplaza.nl geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik heb hem natuurlijk terugstuurt, en wacht nu op een degelijke antwoord, maar ik begin me een beetje onzeker te voelen en overleg of ik niet beter kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:34:
Is maandag ook niet logistiek gezien ook niet erg onwaarschijnlijk. Nu weet ik wel dat op een maandag winkels ook worden bevoorraad, maar dan denk ik eerder aan versproducten en niet zo zeer aan consumentengoederen.

Mijn ervaring is dat elektronica meestal op dinsdag, woensdag of donderdag wordt bevoorraad. Of klets ik nu onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Is maandag ook niet logistiek gezien ook niet erg onwaarschijnlijk. Nu weet ik wel dat op een maandag winkels ook worden bevoorraad, maar dan denk ik eerder aan versproducten en niet zo zeer aan consumentengoederen.

Mijn ervaring is dat elektronica meestal op dinsdag, woensdag of donderdag wordt bevoorraad. Of klets ik nu onzin?
Hahaha, jij werkt in een supermarkt? :+

Op Engelstalige-sites word er al de halve-week geroepen dat de telefoon op 29 maart bij Tmobile beschikbaar gaat zijn in de UK. Het blijft i.d.d. wishfull-thinking. ALS het maandag allemaal gaat gebeuren, dan gok op woensdag dat ik de telefoon binnen heb. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pretbek op 26-03-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:42

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:49:
[...]
Zullen we het gewoon afwachten wanneer het wordt? Het speculeren is zó gruwelijk onzinnig. Je kunt willen dat ie op maandag de deur uit gaat, maar als het 2 weken later wordt, heb je daar toch geen controle over. We zien het wel. Als ie komt, dan komt ie. Er 4 weken lang over lullen gaat er niet voor zorgen dat ie eerder komt.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45

TheVMaster

Moderator WOS
ikbengoofy schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:38:
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit bij smartphonestunts...

bij zowel web n walk standaard als web n walk plus kost het 1ste jaar maar 7 euro voor allebei? Kan dat kloppen? lijkt mij dat Plus duurder moet zijn?

En kan je dat plus nou wel of niet uitzetten tijdens je abbo?

ik weet nog niet hoeveel gebruik ik ga maken van het internet. en weet niet of ik aan standaard alleen genoeg heb.

en het TV kijken op de Desire? komt daar geen app voor uit ofzo?
Je krijgt het eerste jaar 7 euro korting....Web 'n Walk standard komt dan dus op 2,95 per maand en Web 'n Walk Plus op 7,95 per maand. Het 2e jaar betaal je gewoon de volle mep.

Als je Web 'n Walk vast bij je mobiele abonnement neemt (en daardoor dus extra korting op je toestel krijgt) kun je het niet uitzetten. Volgens mij kun je wel van standaard naar plus toe, al weet ik niet of je dan ook weer terug zou kunnen...

Standaard is volgens mij voldoende voor 'normaal' internetten. M'n vrouw kijkt er zelfs gewoon video's mee op haar Hero...die 1Mbit is wel oke..maar 'k vraag me af in hoeverre je dat echt merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
"Thank you for pre-ordering your HTC Desire with T-Mobile, due to a delay in shipment we are expecting to recieve the device on 31st March 2010. Your pre-order is still valid and you'll still be one of the first people to start using the HTC Desire. We'll be in touch soon to confirm the delivery of you new phone"
Bron : XDA

Smsje wat mensen in de UK van T-Mobile hebben gekregen. Dus zet maandag of woensdag maar uit je hoofd...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

mphilipp schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:03:
[...]

Zullen we het gewoon afwachten wanneer het wordt? Het speculeren is zó gruwelijk onzinnig. Je kunt willen dat ie op maandag de deur uit gaat, maar als het 2 weken later wordt, heb je daar toch geen controle over. We zien het wel. Als ie komt, dan komt ie. Er 4 weken lang over lullen gaat er niet voor zorgen dat ie eerder komt.
ach, er zijn zoveel dingen waar je beter niet over kunt nadenken en speculeren...maar het is stiekem best leuk om te doen, en met leuk bedoel ik eigenlijk frustrerend, maar niet tegen te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
TheVMaster schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:06:
[...]

Je krijgt het eerste jaar 7 euro korting....Web 'n Walk standard komt dan dus op 2,95 per maand en Web 'n Walk Plus op 7,95 per maand. Het 2e jaar betaal je gewoon de volle mep.

Als je Web 'n Walk vast bij je mobiele abonnement neemt (en daardoor dus extra korting op je toestel krijgt) kun je het niet uitzetten. Volgens mij kun je wel van standaard naar plus toe, al weet ik niet of je dan ook weer terug zou kunnen...

Standaard is volgens mij voldoende voor 'normaal' internetten. M'n vrouw kijkt er zelfs gewoon video's mee op haar Hero...die 1Mbit is wel oke..maar 'k vraag me af in hoeverre je dat echt merkt.
Thnx, verkeerd gelezen.

ik begin wel gewoon met standaard, als het niet lekker werkt naar mijn zin zal ik over gaan naar plus.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmsen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:13:
[...]

Bron : XDA

Smsje wat mensen in de UK van T-Mobile hebben gekregen. Dus zet maandag of woensdag maar uit je hoofd...
Ben benieuwd of dat hiermee te maken heeft:

Verwijderd in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."
Its not just been pulled from t-mobile its all networks.. I'm guessing htc have found an issue and recalled them... from what I heared at work, some handsets will get out, with the issue... don't ask me what the issue is, ain't got a clue... but 31st is the nxt date tmobile are suggesting... if u phone tmobile ask the sales agent to check service impactors.. the latest update is there......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2021

tobler

woei

verdorie, heb gisteravond via gsmweb besteld, maar heb nog geen enkele e-mail mogen ontvangen... meer mensen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Zo net de mail verstuurd met het contract bij smartphonestunts.

Hopelijk snel een bevestiging dat alles in orde is en kom maar op met die Desire! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekatier
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-04 07:44
Het schijnt dat de verkoop (dus niet de voorverkoop) begonnen is.

http://www.telecomnieuws.com/htc-desire-nu-te-bestellen/

Maar hier staat geen verwachte levertijd/bezorgdatum bij.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@renekatier
TelecomNieuws heeft de afgelopen dagen al meer nieuwsberichten eruit gedaan die gebaseerd waren op UK of geruchten. Wij weten niet meer dan een aantal dagen geleden en ook in andere webshops (buiten NL) duikt het toestel nog nergens op als 'op voorraad'.
Ik sluit niets uit, maar het lijkt me dus zeer sterk als de betreffende webwinkel het toestel dus al wel op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
heb ze gemaild ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:28:
@renekatier
TelecomNieuws heeft de afgelopen dagen al meer nieuwsberichten eruit gedaan die gebaseerd waren op UK of geruchten. Wij weten niet meer dan een aantal dagen geleden en ook in andere webshops (buiten NL) duikt het toestel nog nergens op als 'op voorraad'.
Ik sluit niets uit, maar het lijkt me dus zeer sterk als de betreffende webwinkel het toestel dus al wel op voorraad heeft.
inderdaad, ze zijn misbruik aan het maken van de hype om hun eigen website te promoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:36:
[...]

inderdaad, ze zijn misbruik aan het maken van de hype om hun eigen website te promoten...
Net dit gepost:

Philip says:
Your comment is awaiting moderation.

maart 26, 2010 at 1:48 pm
Helaas pindakaas….

Zojuist met typhone gebeld. Gaat nog steeds alleen om voorverkoop. Toestel is nog niet binnen. Op z’n vroegst tussen de 1 en 5 dagen…. Net zoals alle andere shops dus…

Ben beetje klaar met telecomnieuws.com klopt helemaal niks van de berichtgeving hier…..

Reply

Lijkt er inderdaad sterk op dat ze maar posts plaatsen die niet kloppen. Sowieso beetje een butt site. Some links werken niet e.d.

Wel erg jammer, ik kijk erg uit naar dit toestel en volg de berichtgeving nauw en dan wordt je door zo'n site op een zijspoor gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hmmmz, T-Mobile UK weet ook niet wat ze willen:
RE: Rumours of HTC Desire Delayed - TMob staff can you answer?
Posted: 19 minutes ago in response to: shaunydub
Sorry for the delay in getting back

you'll be pleased to know there is no delay with the HTC desire, and it will be on sale later today. Orders will be despatched from today too, so your HTC Desire should be winging its way over to you as promised!

If you haven't already - order online at Have a great weekend! http://www.t-mobile.co.uk...thly/htc/desire/overview/
Bron: T-Mobile UK Forums

En ook op hun twitter:
Good news! There is no delay to HTC Desire, stock in, orders dispatched from today!
Bron: Twitter TmobileUKHelp

Dat zou dus betekenen dat de britten er vanaf morgen mee kunnen spelen. Zouden we dan ook eindelijjk reviews krijgen? :)

[ Voor 19% gewijzigd door Harmsen op 26-03-2010 14:05 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
Harmsen schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:52:
Hmmmz, T-Mobile UK weet ook niet wat ze willen:

[...]

Bron: T-Mobile UK Forums
En nu graag de levering naar de Benelux plz, word niet goed van al dat nieuws uit de UK. :+

Wel raar dat er niets losgelaten word over de levering. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23
Nice, die twitter update! Voor dit soort dingen heb ik dus twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
naja als de eerste berichten er zijn dat klanten in de UK van t-mobile hun telefoon hebben ontvangen zal het niet lang meer duren voordat ie naar de benelux komt hoop ik ! Ik hoop nog steeds dat ie volgende week komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Op XDA zijn heel veel posts over mensen die een verzendbevestiging van t-mobile hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
Just got a call from a lovely lady at T-Mobile to confirm my order and to let me know that my Desire will be delivered between 8am - 1pm tomorrow... looks like I'm staying in tomorrow... Coffee and cigs by the front door..
bron: XDA-dev

Man, word daar vrijwel direct uitgeleverd.
The guy advised me that they have just sold 600 in the last 30 mins!!
Het loopt er dus storm. Ik houd het op volgende week. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
hehe ben ik las het ook net :) gaat vlot daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Bij phoneplaza.
De email was niet helemaal leeg, er stond wel "Geachte heer..." en "Met vriendelijke
groeten" met niets ertussen. Het grappige is de disclaimer die eraan hing:

[...]

Ik heb hem natuurlijk terugstuurt, en wacht nu op een degelijke antwoord, maar ik begin me een beetje onzeker te voelen en overleg of ik niet beter kan annuleren.
Inmiddels wel en degelijke reactie van phoneplaza.
Volgens hun is de landelijke levertermijn verlengt. HTC zou de levering in de
eerste twee weken van april verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algebeld ondervindt ook vertraging, gebaseerd op een telefoontje van een medewerker. Het was nog onduidelijk wanneer ze geleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
On the phone now, 490 left in stock.. 110 sold in the last 5 mins

K*t Britten, waarom zij wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:38

Arfman

Drome!

Pretbek schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:27:
[...]

K*t Britten, waarom zij wel. :+
Nouja, zij hebben altijd k*tweer en lelijke vrouwen, dus dan gun ik ze die telefoon wel ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Arfman schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:51:
[...]

Nouja, zij hebben altijd k*tweer en lelijke vrouwen, dus dan gun ik ze die telefoon wel ;)
Ik gun ze ook die telefoon niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:31:
[...]

Hmm misschien dat Smartphonestunts hier op het forum antwoord op kan geven?

Ik heb het nog gevraagd dat wanneer ik het toestel pre-order dat ik gebruik kon maken van de actie. Dat was niet mogelijk want ze hadden hiervoor het IMEI nummer nodig die ze pas hadden wanneer de toestellen binnen waren. Dit zal waarschijnlijk na 4 april zijn waardoor de 'verlenging' niet meer voor de getoonde korting kan worden geleverd.

Op zich logisch aangezien voor T-mobile men het contract pas kan verlengen na koppeling van IMEI nummer. Men zal niet een contract verlengen zonder IMEI nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennert83
  • Laatst online: 20-09-2022
Onedayflyer682 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 17:56:
[...]

Ik heb het nog gevraagd dat wanneer ik het toestel pre-order dat ik gebruik kon maken van de actie. Dat was niet mogelijk want ze hadden hiervoor het IMEI nummer nodig die ze pas hadden wanneer de toestellen binnen waren. Dit zal waarschijnlijk na 4 april zijn waardoor de 'verlenging' niet meer voor de getoonde korting kan worden geleverd.

Op zich logisch aangezien voor T-mobile men het contract pas kan verlengen na koppeling van IMEI nummer. Men zal niet een contract verlengen zonder IMEI nummer.
Ik zou denken: wat maakt T-mobile het nou uit welke telefoon ik heb, zolang ik m'n abonnementskosten maar netjes betaal. Volgens mij heb je je IMEI nummer pas nodig wanneer je het toestel verzekerd tegen schade en/of diefstal. Maar goed, ik kan het mis hebben. Ik heb in ieder geval wel via smartphonestunts verlengd en daar werd mij verteld dat het in orde was en ik het toestel zou krijgen zodra ze deze op voorraad hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
[...]

Ik heb mijn Desire incl. T-mobile verlenging via 2Call geregeld een ze deden niet moeilijk over een IMEI nummer. Ik weet wel hoe dit te verklaren is trouwens.

Vanwege het feit dat mijn verlenging niet op de afgesproken datum was ingegeaan belde ik T-mobile om verhaal te halen. De vrouw aan de telefoon vertelde me dat er bij hun iets fout was gegaan, maar dat ze het zsm zouden regelen. Ze somde voor de zekerheid nog even mijn bestelling op en ga daarbij aan dat ik een Nokia N97 zou hebben besteld...
Ik dus 2Call bellen, en nu blijkt dat ze als het toestel nog niet leverbaar is, gewoon een vergelijkbaar toestel aan T-mobile doorgeven. Hierdoor krijgen ze wel gewoon een IMEI nummer en hoeven niet op het nummer van de desire te wachten... Dit schijnen ze wel vaker te doen daar, dus ga ervan uit dat het geen problemen voor mij op gaat leveren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.ik
  • Laatst online: 01-04 15:11
Ben van plane de Desire met T-mobile W'nW vast te bestellen.
2call.nl, GSMweb.nl,en belnu.nl hebben alledrie exact de zelfde aanbieding.
Nl. €18,95 per maand + 1 jaar €2,95 W'nW + 1 jaar €9,95 W'nW = €609,60
(muv van GSMweb.nl, die rekent €8,- verzendkosten)
In de shopreviews komt 2call.nl iets beter uit de bus als GSMweb, en ik vind zelf dat GSMweb.nl er wel een erg schreeuwerige website op na houd tegenover een redelijk betrouwbaar (ogende!) website van 2call die er ook wat overzichtelijker uit ziet. Probleem is alleen dat van belnu.nl niet echt veel reviews zijn (3)...
Heeft iemand hier ervaring met deze website?
Staat trouwens wel een thuiswinkel waarborg op de site avn belnu.nl
Verder zag ik trouwens vandaag voor het eerst een reclame in de krant staan voor de Desire, lijkt me een teken dat het niet zo lang meer zal duren voordat de Desire geleverd gaat worden...

@Freshnezz:
Idd irritant hoe weinig verstand sommige medewerkers hebben van telefoons :(
Ging laatst naar de winkel voor een kapotte batterij, het zinnigste wat de verkoper eruit wist de brengen was:'Ja eh... wij sturen meestal de telefoons op... [stilte] maar ik denk toch gewoon nieuw toestel kopen...' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
Vandaag ook een HTC Desire besteld! Heb bij 2call besteld, 48 euro meer als bij gsmweb maar die website staat me gewoon niet aan en shopreviews waren ook niet heel positief. Heb een abbo bij vodafone, de bel+sms+web 150. 2 jarig, en moest dus 56 euro bijbetalen. Nette deal vond ik zelf! Laat het wachten maar beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De Desire staat inmiddels ook op studentmobiel.nl. Handig voor de mensen die een Hi-studentenabonnement willen.

Edit: daar is ie 21 euro voor een tweejarig Hi 25 abonnement voor 18,95 per maand en Eindeloos Online voor 2,50 in het eerste jaar en 9,95 in het tweede jaar. Niet slecht lijkt me.

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 26-03-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

RoD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:29:
De Desire staat inmiddels ook op studentmobiel.nl. Handig voor de mensen die een Hi-studentenabonnement willen.
Toch raad ik voor een studentenabonnement aan om gewoon naar hi te bellen. Als ik de hi aanbieding vergelijk (telefoon) met de studentmobiel aanbieding (internet) dan kreeg ik bij hi de telefoon gratis bij een hi 15 studenten abonnement met internet terwijl je bij studentmobiel er nog 180 euro voor moet betalen. Zeker voor een student is dat een groot bedrag.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ervaringen met webwinkels hoort niet in dit topic thuis. Daar hebben we de Shopreviews voor. Als er daar niets staat, dan zijn er blijkbaar geen ervaringen over bekend.
wontcachme schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:32:
[...]

Toch raad ik voor een studentenabonnement aan om gewoon naar hi te bellen. Als ik de hi aanbieding vergelijk (telefoon) met de studentmobiel aanbieding (internet) dan kreeg ik bij hi de telefoon gratis bij een hi 15 studenten abonnement met internet terwijl je bij studentmobiel er nog 180 euro voor moet betalen. Zeker voor een student is dat een groot bedrag.
Nouja dat zal wel afhangen van hoe vaak je over je bundel heen gaat. Ik ga er nooit overheen dus ze zullen mij wel niet zo'n grote korting geven. Of ga jij ook nooit over je bundel?

Bedenk ik me overigens.. kan je ook om zo'n aanbieding vragen in een fysieke Hi-winkel? Dan zou ik het toestel meteen ook mee kunnen nemen.

[ Voor 58% gewijzigd door RoD op 26-03-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 13:33
RoD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:29:

Edit: daar is ie 21 euro voor een tweejarig Hi 25 abonnement voor 18,95 per maand en Eindeloos Online voor 2,50 in het eerste jaar en 9,95 in het tweede jaar. Niet slecht lijkt me.
Wel grappig dat het alleen voor Hi student geldt, staat niet bij T-mobile namelijk :P
Wel grappig dat T-mobile blijkbaar niet mee doet met de HTC Desire :P Teveel concurrentie met de iPhone of gewoon vergeten erbij te zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Soepstengel op 26-03-2010 20:22 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Soepstengel schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:13:
[...]

Wel grappig dat het alleen voor Hi student geldt, staat niet bij T-mobile namelijk :P
Ach, ik heb nu ook een studentenabbonnement en ik hoefde niks van bewijs te geven daarvoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
Luqq schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:20:
[...]

Ach, ik heb nu ook een studentenabbonnement en ik hoefde niks van bewijs te geven daarvoor..
Nee klopt, ik ook niet. Ik bedoelde eigenlijk dat alle abbonementen aanwezig zijn behalve T-mobile. Deze telefoon kan je blijkbaar niet krijgen met een T-mobile abbo bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc2984
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:33
[...]

Het IMEI is alleen bij T-mobile nodig en wordt gebruikt om de vergoeding voor de betreffende tussenpersoon vast te stellen. De vergoeding is zegmaar de korting die jij op je telefoon krijgt bij het aansluiten of verlengen van je abonnement (minus de winstmarge die het bedrijf rekent).
Er is dus geen koppeling tussen je IMEI en het abonnement, dit zou dan ook betekenen dat je geen andere telefoon zou kunnen gebruiken.

Ik zou het wel raar vinden als je bij T-mobile zelf bestelt, dit niet zou kunnen. Deze hebben immers niet te maken met een vergoeding.

KPN en Vodafone hebben overigens gelukkig niet zo'n systeem en krijg je een vergoeding op het abonnement en niet op de combinatie van het abonnement en de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

RoD schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 19:33:
[...]

Nouja dat zal wel afhangen van hoe vaak je over je bundel heen gaat. Ik ga er nooit overheen dus ze zullen mij wel niet zo'n grote korting geven. Of ga jij ook nooit over je bundel?
Ik ben er misschien 4x overheen gegaan en dan ongeveer 5 euro per keer. Ook gebruik ik het internet niet exorbitant veel.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Wel grappig dat T-mobile blijkbaar niet mee doet met de HTC Desire :P Teveel concurrentie met de iPhone of gewoon vergeten erbij te zetten?
T-Mobile verkoopt ze alleen 'branded' volgens mij...enneh...dat duurt altijd iets langer geloof ik. De Legend staat ook nog niet op de website.

'k heb vanmiddag ook m'n Desire besteld bij 2Call: T-Mobile Relax 25 met Web 'n Walk Standaard....voor 1 jaar :+

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 26-03-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
wontcachme schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:
[...]

Ik ben er misschien 4x overheen gegaan en dan ongeveer 5 euro per keer. Ook gebruik ik het internet niet exorbitant veel.
Leuke zin, die 1e, om uit zn verband te trekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
TheVMaster schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:27:
[...]

T-Mobile verkoopt ze alleen 'branded' volgens mij...enneh...dat duurt altijd iets langer geloof ik. De Legend staat ook nog niet op de website.

'k heb vanmiddag ook m'n Desire besteld bij 2Call: T-Mobile Relax 25 met Web 'n Walk Standaard....voor 1 jaar :+
Ow echt! Bah, dan geen T-mobile voor mij... Ga wel bij mijn neef langs (PhoneHouse) als die telefoon er is, kijk wel eventjes wat ik kan regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
TheVMaster schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:27:
[...]

Weet niet of t-mobile NL de enige is die dat doet, maar t-mobile UK is de eerste op de hele wereld die de Desire naar klanten verstuurd heeft. Lijkt me niet dat die branded zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Luqq schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 21:02:
[...]

Weet niet of t-mobile NL de enige is die dat doet, maar t-mobile UK is de eerste op de hele wereld die de Desire naar klanten verstuurd heeft. Lijkt me niet dat die branded zijn ;)
Nee inderdaad, maar ik las ergens eerder in dit topic (of het HTC Desire topic) dat dit de reden zou zijn dat T-Mobile NL ze nog niet heeft....ach..ik heb liever een unlocked toestel (niet via T-Mobile) met een T-Mobile abo. dan een locked en branded T-Mobile toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik had coolblue via Twitter gevraagd of zei hem eerder dan 9april zouden krijgen, en dit was het antwoord:
Coolblue_NL @RendyJansen Bij ons is er nog niks bekend over een eventuele eerdere levering. Zodra wij iets horen, zullen we dat melden op PDAshop.nl
En mbt het branded zijn van de telefoon, heeft T-mobile UK hier gisteren op geantwoord, ook via Twitter:
@ThatBrownDude Hi Sam, the Desire will be unbranded. Thanks for your interest.
of dit in Nederland het zelfde is, geen idee?

[ Voor 4% gewijzigd door RendyHD op 26-03-2010 22:03 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
[...]

Maandag heb ik hier een post over geplaatst. Het officiele statement van T-Mobile is; ze gaan de HTC Desire niet aanbieden. Hun reden; ze gaan 'the Google-phone' op de markt zetten in Nederland. Oftewel, de Nexus One. De HTC tegenhanger met eigen interface willen ze dus niets van weten.

Overigens vertelde de telefoontroela van T-Mobile dat de Google Phone niets te maken had met de Nexus One. Die kwam niet in haar systeem voor en ik zal me toch echt vergissen. Maargoed, geen HTC Desire via T-Mobile zelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:19
Toen ik er woensdag naar vroeg was de Desire onbekend, maar de Nexus one ook. ZOuden beide niet gevoerd worden door Tmobile, maar ik had niet de meest behulpzame persoon aan de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Dat zeg ik dus, zowel de Desire als de Nexus One bestaan voor T-Mobile NL niet. Ze gaan 'the Google Phone' op de markt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Novah schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:41:
Dat zeg ik dus, zowel de Desire als de Nexus One bestaan voor T-Mobile NL niet. Ze gaan 'the Google Phone' op de markt zetten.
:+ De Nexus One is toch 'the Google Phone'? Ik kan me niet voorstellen dat ze die telefoon overigens niet gewoon over een paar weken alsnog gaan voeren, ach..op zich maakt dat natuurlijk niet uit..webshops zat waar hij icm een T-Mobile abo. te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Novah schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 22:41:
dat komt niet echter overeen met deze post op het T-Mobile forum, welke toch ook wel heel betrouwbaar is moet ik zeggen :)
ElineT
maandag, 15 maart 2010 17:59
moderator

We hebben net de bevestiging gekregen dat T-Mobile de HTC Desire gaat leveren. Wanneer precies is nog niet bekend, zodra hier meer over bekend is laat ik het jullie weten

[ Voor 19% gewijzigd door FabianNL op 26-03-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
FabianNL schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:57:
[...]

dat komt niet echter overeen met deze post op het T-Mobile forum, welke toch ook wel heel betrouwbaar is moet ik zeggen :)

[...]
Ik heb in dit topic nou al zoveel quotes van verschillende T-Mobile medewerkers gezien, allemaal van verschillende afdelingen, en stuk voor stuk spraken ze elkaar tegen :+

In dit geval is het voor mij echt pas zien is geloven.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Raar trouwens over die IMEI nummers, ik heb mijn t-mobile abonnement verlengt bij smartphonestunts en ik heb niks gehoord over dat geval van het IMEI nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruurd v. schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:11:
[...]

Ik dus 2Call bellen, en nu blijkt dat ze als het toestel nog niet leverbaar is, gewoon een vergelijkbaar toestel aan T-mobile doorgeven. Hierdoor krijgen ze wel gewoon een IMEI nummer en hoeven niet op het nummer van de desire te wachten... Dit schijnen ze wel vaker te doen daar, dus ga ervan uit dat het geen problemen voor mij op gaat leveren... :+
Met betrekking tot het IMEI nummer, aan bovenstaande post heb ik niets toe te voegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:36
Om alle geruchten over het leveren van T-mobile UK dan maar te bevestigen, de eerste zijn dus binnen daar.
I've got mine!! Yaaay

7:39am and there was a huge bang on the frontdoor!!

It's on charge now.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=653219
Pagina: 1 ... 7 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.