Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inderdaad ook aan het wachten tot studentmobiel.nl 'm op hun site heeft staan. Vorige keer ook m'n telefoon daar gekocht en verliep allemaal prima. Bovendien krijg ik daar korting(20e) indien ik daar weer bestel.

Waarschijnlijk dat ik voor een vodafone 150 abbo ga van 2 jaar. Ik hoop dat de prijs van het toestel bij hun dan niet al te hoog is. Dan kan ik 'm met die korting voor een mooi prijsje halen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:57:
[...]

Hadden ze verder nog commentaar op het feit dat je je mobiel gebruikt als modem voor voor je laptop? Anders neem ik ook gewoon VF. Lekker snel internetten op je laptop
Nee, er werd niks gezegd over het gebruik. Alleen de uitleg dat je over de Fair Use hoeveelheid zit (wat inderdaad 10 keer het gemiddelde is, maar ik weet niet meer of dat ook in de brief stond). Ik weet ook niet meer hoeveel ze in rekening wilden brengen, dat ging gewoon per MB geloof ik.

Ik neem wel aan dat ze kunnen zien waar je de verbinding voor gebruikt, maar ze hebben daar niet over geklaagd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 19:44

peternator

Shoop da whoop.

Een vraag met een wellicht voor sommige van jullie voor de hand liggend antwoord, maar ik heb nog geen duidelijkheid gekregen.

Ik ben 4 jaar T-Mobile klant en heb mij nooit echt heel erg kunnen storen aan het kwalitatief mindere (3G) signaal. Sinds ik afgelopen november in mijn nieuwe woning ben getrokken is het echter ontzettend dramatisch gesteld met het bereik binnenshuis (1 streepje, vaak wegvallende gesprekken).

Ik hoor van veel mensen in mijn omgeving (waar ik woon) dat Vodafone binnenshuis aanzienlijk betere dekking heeft dan T-Mobile en overweeg dan ook de overstap naar Vodafone.

Nu ben ik inzake de HTC Desire geinteresseerd in de GSMweb aanbieding van 1 jaar (Vodafone B+S+W200) + 125 euro voor het toestel zelf. Mijn T-Mobile abo loopt nog 3,5 maand. Kan ik nu al een contract aangaan met Vodafone, nummerbehoud regelen, de telefoon ontvangen en zorgen dat het abonnement van Vodafone pas gaat lopen wanneer mijn T-Mobile abo afloopt? Of gaat het abo van Vodafone direct na aanvraag lopen en zit ik gedurende 3,5 maand met een dubbel abonnement?

Vergeef mij als dit niet in het juiste topic heb geplaatst. Ik hoor graag als het ergens anders beter past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:50
Nou net te horen gekregen dat de zilveren variant bij 2 leveranciers niet meer te bestellen is. En zelfs niet meer zichtbaar is als productomschrijving. :(

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist Hi gebeld! De studentenkorting komt bovenop de online korting.

Dit is wat ik heb geregeld icm Hi25 2-jarig abonnement met internet (175/350):
* €18,95 voor 19 maanden (5 maanden gratis)
* €2,50 voor de eerste 12 maanden, daarna €9,95
* Gratis geheugenkaart van 8GB
Totaal: €509,45 + geheugenkaart 8B

In eerste instantie werd de geheugenkaart niet genoemd. Als je aangeeft dat andere aanbieders de telefoon eerder kunnen leveren icm een gratis geheugenkaart, dan doen ze niet moeilijk. :o

Echter, de telefoon verwachten ze pas 21 April.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:33:
Zojuist Hi gebeld! De studentenkorting komt bovenop de online korting.

Dit is wat ik heb geregeld icm Hi25 2-jarig abonnement met internet (175/350):
* €18,95 voor 19 maanden (5 maanden gratis)
* €2,50 voor de eerste 12 maanden, daarna €9,95
* Gratis geheugenkaart van 8GB
Totaal: €509,45 + geheugenkaart 8B

In eerste instantie werd de geheugenkaart niet genoemd. Als je aangeeft dat andere aanbieders de telefoon eerder kunnen leveren icm een gratis geheugenkaart, dan doen ze niet moeilijk. :o

Echter, de telefoon verwachten ze pas 21 April.
DarkSavior, heb je gewoon alleen de klantenservice gebeld? Want voor zo'n deal zou ik ook wel een paar dagen extra willen wachten!
Hoe lang ben je trouwens al klant bij Hi? Dat je namelijk 5 maanden gratis krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
klaasbram schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:18:
Nou net te horen gekregen dat de zilveren variant bij 2 leveranciers niet meer te bestellen is. En zelfs niet meer zichtbaar is als productomschrijving. :(
Ik hoop dat die zilveren danwel de zwarte versie nog door GSMWEB geleverd gaat worden, die bruine vind ik zo op basis van de foto's die ik heb gezien niet zowat... Heeft iemand dit toevallig al nagevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

klaasbram schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:18:
De zilveren is exclusief voor Cool Blue (PDAShop/Smartphoneshop, online) en BelCompany (offline retail). Dus dat zou kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Phrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:55:
[...]
De zilveren is exclusief voor Cool Blue (PDAShop/Smartphoneshop, online) en BelCompany (offline retail). Dus dat zou kunnen kloppen.
En nou maar hopen dat die exclusieve deal van het ziverlen model snel afgelopen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
musicfreak schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:58:
[...]

En nou maar hopen dat die exclusieve deal van het ziverlen model snel afgelopen is...
geruchten zijn 2 maanden, maar 2 maanden wachten is lang.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jas99 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:53:
[...]

DarkSavior, heb je gewoon alleen de klantenservice gebeld? Want voor zo'n deal zou ik ook wel een paar dagen extra willen wachten!
Hoe lang ben je trouwens al klant bij Hi? Dat je namelijk 5 maanden gratis krijgt?
Ik ben nu 2 jaar klant bij Hi. Ik weet niet precies waar die korting vandaan komt. Je schijnt klantenkorting op te bouwen afhankelijk van hoeveel je over je bundel heen bent gegaan. Ik ben vaak per maand 5 euro over mijn bundel gegaan. Bij elkaar is dat echter niet 5 maanden waard, denk ik.

En ja, je belt gewoon de klantenservice. Je zegt dat je wilt overstappen van provider. Ze beginnen dan vanzelf over de klantenkorting die je hebt opgebouwt. Anders vraag je zelf naar wat Hi je kan aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:11:
[...]

Ik ben nu 2 jaar klant bij Hi. Ik weet niet precies waar die korting vandaan komt. Je schijnt klantenkorting op te bouwen afhankelijk van hoeveel je over je bundel heen bent gegaan. Ik ben vaak per maand 5 euro over mijn bundel gegaan. Bij elkaar is dat echter niet 5 maanden waard, denk ik.

En ja, je belt gewoon de klantenservice. Je zegt dat je wilt overstappen van provider. Ze beginnen dan vanzelf over de klantenkorting die je hebt opgebouwt. Anders vraag je zelf naar wat Hi je kan aanbieden.
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ga ze snel eens bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
mphilipp schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:30:
Kom op kinderen, niet zo zenuwachtig. Hij komt als ie komt, InshaʾAllāh! :+

Zou zomaar kunnen dat ie ook bij die andere shops volgende week binnen komt. En zo niet, dan moet je gewoon een paar dagen wachten.
Ik denk van niet. Als ik mijn Desire niet op 2 april krijg zoals afgesproken, ga ik zelfmoord plegen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

PTRdesign schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:52:
...

Nu ben ik inzake de HTC Desire geinteresseerd in de GSMweb aanbieding van 1 jaar (Vodafone B+S+W200) + 125 euro voor het toestel zelf. Mijn T-Mobile abo loopt nog 3,5 maand. Kan ik nu al een contract aangaan met Vodafone, nummerbehoud regelen, de telefoon ontvangen en zorgen dat het abonnement van Vodafone pas gaat lopen wanneer mijn T-Mobile abo afloopt? Of gaat het abo van Vodafone direct na aanvraag lopen en zit ik gedurende 3,5 maand met een dubbel abonnement?

...
Na enig navragen is het simpel;

* Aanvraag bij Vodafone met nummerportering. Vodafone abo gaat pas lopen wanneer T-Mobile abo afloopt
* Het kan een paar dagen (na bestelling) duren voordat Vodafone een porteringsdatum bekend maakt. Vanaf die dag mag de bestelde telefoon geleverd worden. In dit geval betekend dus dat als ik nu bij GSMweb het Vodafone abo bestel + de Desire daarbij feitelijk pre-order.. dat over een aantal dagen de porteringsdatum bekend zal zijn en ik de Desire begin april geleverd kan krijgen. Logisch?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de tijd die het neemt voordat Vodafone de porteringsdatum bekend maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Michel242186 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:03:
[...]
geruchten zijn 2 maanden, maar 2 maanden wachten is lang.... :'(
Help ja, dat is lang. Hoe kom je aan dit gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:55
Volgens Algebeld is de Desire vanaf 2 april leverbaar.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:27
Zojuist een bevestiging ontvangen van 2call dat ze de Desire begin april verwachten. Exacte datum geven ze helaas niet prijs. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Dix0r schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:29:
Zojuist een bevestiging ontvangen van 2call dat ze de Desire begin april verwachten. Exacte datum geven ze helaas niet prijs. Ben benieuwd :)
Hoop dat ik hem nog voor Pasen thuis heb :) maar vrees dat het erna gaat worden :(

Ben nu ongeduldig haha

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 20:14

TTZ

(Waarom toch bij 2call bestellen als gsmweb zoveel goedkoper is?)
Maar goed, ik vroeg me af of de prijzen bij gsmweb ook gelden bij verlengen. Ik zit nu bij VF en wil 1 jaar verlengen icm de Desire: http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm kan het niet vinden op de site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
TTZ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:02:
Maar goed, ik vroeg me af of de prijzen bij gsmweb ook gelden bij verlengen. Ik zit nu bij VF en wil 1 jaar verlengen icm de Desire: http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm kan het niet vinden op de site...
Gewoon daarboven op "Toestel met abonnement | Verlengen" klikken? Dus dit (voor bel+sms+web): http://www.gsmweb.nl/forms/vfverl012.htm

Ik heb zojuist ook een bestelling bij GSMWEB geplaatst: Desire + 1 jaar, Verlenging, Vodafone bel+sms+web 200 en 184 euro bijbetalen. Mijn abonnement is pas over 5 maand afgelopen dus ik ben benieuwd hoe 't gaat, zal morgen voor de zekerheid nog wel eens bellen. Verwachte leverdatum bij GSMWEB is 1 april, dus dat is volgende week al! 8)

[ Voor 26% gewijzigd door PcFer op 23-03-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Bij GSMWeb gaat met verlengen de prijs ook omhoog en scheelt dan veel minder.

2call levert ook goedkoop een autolader erbij, dus heb die ook erbij genomen en meteen een 8 gig geheugenkaartje.

Daarbij heb ik al vaker bij 2call besteld en dat ging goed en GSMWeb vind ik erg onduidelijk en vaag over komen en het moet onder rembours, ik wil het bij m'n ouders laten bezorgen, bij 2call kan je ander aflever adres meegeven, bij GSMWeb heb ik daar m'n twijffels bij.

Dusja alles spreekt in voordeel van 2call en dat beetje verschil in prijs neem ik dan maar voor lief, zoveel was het niet.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Heb Vodafone vandaag gebeld, en zij bevestigen dat je sinds kort al 6 maanden voor het eind van je contract kunt verlengen. Hiep-hoi! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[Algebeld.nl schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:45 Ja kwart voor elf nog ja. Best netjes

Goede avond,

Heel specifiek nog niet. Waarschijnlijk de eerste week van april. Of als het echt meezit de laatste week van maart.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jorg ***********

Algebeld.nl / Laptop-Online.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Imperium op 23-03-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
trion75 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:38:
[...]

Bij GSMWeb gaat met verlengen de prijs ook omhoog en scheelt dan veel minder.

2call levert ook goedkoop een autolader erbij, dus heb die ook erbij genomen en meteen een 8 gig geheugenkaartje.

Daarbij heb ik al vaker bij 2call besteld en dat ging goed en GSMWeb vind ik erg onduidelijk en vaag over komen en het moet onder rembours, ik wil het bij m'n ouders laten bezorgen, bij 2call kan je ander aflever adres meegeven, bij GSMWeb heb ik daar m'n twijffels bij.

Dusja alles spreekt in voordeel van 2call en dat beetje verschil in prijs neem ik dan maar voor lief, zoveel was het niet.
Ik heb ook goeie ervaring met 2call maar €62 is geen klein beetje verschil met gsmweb, als b.v kiest voor een vodafone abonnement van 200 minuten..... Bij gsmweb kan je ook ander afleveradres geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
PcFer schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Gewoon daarboven op "Toestel met abonnement | Verlengen" klikken? Dus dit (voor bel+sms+web): http://www.gsmweb.nl/forms/vfverl012.htm

Ik heb zojuist ook een bestelling bij GSMWEB geplaatst: Desire + 1 jaar, Verlenging, Vodafone bel+sms+web 200 en 184 euro bijbetalen. Mijn abonnement is pas over 5 maand afgelopen dus ik ben benieuwd hoe 't gaat, zal morgen voor de zekerheid nog wel eens bellen. Verwachte leverdatum bij GSMWEB is 1 april, dus dat is volgende week al! 8)
Ik krijg vandaag een email van hun dat het een 2 april wordt, een dag later is geen ramp. Bovendien een nieuw abonnement aanvragen is goedkoper dan verlengen, het scheelt €62!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:39
Moet je volkomen gelijk geven. Echter heb ik de Desire vorige week al besteld toen er nog niks bekend was over de Desire bij hun. Daarnaast scheelt het gelukkig in mijn geval maar €15,-. Dat vind ik nog niet zo schokkend, zeker omdat ik ook al ervaringen heb met 2call.

Nu hopen dat ze ook echt 1 of 2 april gaan leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Wow, ik heb via 2call besteld icm 1-jarige t-mobile relax 35 verlenging, ze verwachten overigens binnen 10 werkdagen te leveren, maar op gsmweb was ik dus gewoon 51 euro goedkoper uitgeweest. Dan trek ik daar de verzendkosten die gsmweb vraagt van af en dan blijft er toch 43 euro verschil over...

Toch morgen eens bellen of ze iets kunnen compenseren...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 17:55
Bij mij zou het 56 euro schelen als ik bij gsmweb bestel maar ik wee niet... Die website staat me gewoon niet aan :P En aangezien ik meer mensen hoor over goede ervaringen met 2call dan gsmweb.. Ik hoop ook dat ze 1 of 2 april gaan leveren, ook al ben ik dan misschien wel weg van huis |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:12
Phrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:55:
[...]
Klopt het dat de zilveren versie dus niet icm abonnement is te bestellen bij bijv. smartphoneshop? Of kijk ik gewoon verkeerd op die site?

Toch jammer dat het een exclusieve deal is maar dat je dan alleen het toestel los kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

IntToStr schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Klopt het dat de zilveren versie dus niet icm abonnement is te bestellen bij bijv. smartphoneshop? Of kijk ik gewoon verkeerd op die site?

Toch jammer dat het een exclusieve deal is maar dat je dan alleen het toestel los kunt kopen.
In combinatie met een abonnement bestellen kan nu nog niet bij de smartphoneshop, pas tegen de tijd dat het toestel leverbaar is. Dat heeft verder niets met de exclusiviteit te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 12:51

sphere

Debian abuser

Prijzen voor verlenging t-mobile en nieuwe klant t-mobile voor relax zijn trouwens gelijk bij gsmweb :)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Is gsmweb betrouwbaar?
Ik zie nl dat het veel aantrekkelijker is om via hun te bestellen dan bv rechtstreeks bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Marbo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:07:
Is gsmweb betrouwbaar?
Ik zie nl dat het veel aantrekkelijker is om via hun te bestellen dan bv rechtstreeks bij vodafone.
http://tweakers.net/shopreview/3199/gsmweb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Ah ja natuurlijk, niet aan gedacht. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55

TheVMaster

Moderator WOS
sphere schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 23:04:
Prijzen voor verlenging t-mobile en nieuwe klant t-mobile voor relax zijn trouwens gelijk bij gsmweb :)
Wat ik wel vreemd vind is dat een abo i.c.m. Web 'n Walk Plus en een abo i.c.m. Web 'n Walk even duur is...bij andere aanbieders zit er een hogere toestelkosting op abo's i.c.m. Web 'n Walk Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Phrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:38:
[...]

In combinatie met een abonnement bestellen kan nu nog niet bij de smartphoneshop, pas tegen de tijd dat het toestel leverbaar is. Dat heeft verder niets met de exclusiviteit te maken
Je kon hem wel met abonnement bestellen op 16 en 17 februari. Ik heb hem op 16 februari, de dag van de presentatie, besteld met Vodafone abonnement bij smartphoneshop.nl. Als je hem telefonisch besteld dan kun je waarschijnlijk wel een abonnement erbij afsluiten. Gewoon even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Ik vind het bij GSMWEB wel een heel gedoe om je nummer te behouden...
Indien u een nieuw Vodafone abonnement aanvraagt kunt u uw oude nummer behouden. Nummerbehoud is alleen mogelijk bij verandering van netwerk of vanaf een prepaid kaart. U dient bovenstaand nummerbehoudformulier te downloaden, in te vullen en gelijktijdig met het contract te retourneren naar GSMWEB.NL. Zonder nummerbehoudformulier wordt uw contract geaktiveerd met een nieuw nummer.
Procedure en voorwaarden

* Uw huidige mobiele nummer dient actief te zijn, ook indien u een prepaidkaart heeft.
* Indien uw abonnement reeds is opgezegd, dient deze nog minimaal 1 maand actief te zijn.
* U vult het aanvraag formulier in en stuurt het samen met uw contract mobiele telefonie retour naar GSMWEB.NL.
* Indien u een nummer vanaf een abonnement wilt porteren dient u tevens een recente telefoonnota van uw huidige abonnement mee te sturen. Hierop staan gegevens vermeld die essentieel zijn voor het welslagen van de nummerportering. Zonder kopie teloonnota kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen. Wilt u porteren vanaf een prepaidkaart dan is dit niet nodig.
* GSMWEB.NL zet na ontvangst van uw gegevens een verzoek tot nummerbehoud bij Vodafone in het systeem.
* Vodafone controleert uw gegevens en verstrekt de datum wanneer het nummer geporteerd wordt.
* Belangrijk: Tot de datum van portering kunt u met de nieuwe simkaart niet bellen. U krijgt dus geen tijdelijk nieuw nummer waarmee alvast gebeld kan worden.
* De telefoon (indien besteld) wordt verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is. Bij nummerportering is het dus niet mogelijk binnen 24 uur een telefoon te leveren. Dit kan enkele weken duren.
* Heeft u een sim only abonnement aangevraagd dan wordt de simkaart wel direkt verstuurd. Deze werkt echter pas vanaf het moment van porteren. Dit is afhankelijk van wanneer uw huidige nummer wordt vrijgegeven door uw huidige provider.
* Het is niet mogelijk een porteringsverzoek te annuleren, ook al is deze nog niet uitgevoerd.
* Let OP! Bij nummerportering vanaf een prepaidkaart komt het beltegoed op de prepaidkaart te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cezus schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 00:12:

[...]
Waarvan akte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Op welke manier is het bij andere aanbieders simpeler dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige opvallende vind ik het meesturen van een telefoonnota. Verder zijn de genoemde punten normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faris schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:56:
[...]

Ik heb ook goeie ervaring met 2call maar €62 is geen klein beetje verschil met gsmweb, als b.v kiest voor een vodafone abonnement van 200 minuten..... Bij gsmweb kan je ook ander afleveradres geven.
Ander afleveradres kan bij 2call.nl ook. Voordeel bij 2call.nl is dat je nu kunt betalen en hem bijvoorbeeld naar je werk kan laten sturen. En niet thuis hoeft te wachten met pakje geld voor de postbode. Daarnaast rekend gsmweb.nl voor het afleveren 8 euro en 2call.nl niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Nu online
musicfreak schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:02:
[...]

Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. Op welke manier is het bij andere aanbieders simpeler dan?
Najaa misschien valt het ook wel mee, bij 2call lijkt het simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:22
[...]
Het is inderdaad een gedoe, maar dit heeft overigens niks te maken met GSMWEB want het moet geloof ik overal zo.
Ik heb net de boel op de fax gegooid voor:
- HTC Desire 125,00
- VF B+S+W 200 12 x 30,19 = 362,28
- Verzendkosten 8,00
- Nummerportering van KPN naar Vodafone

Nu hopen dat de nummerportering goed gaat en ik de Desire 2 april in huis heb 8)

edit: je krijgt toch wel het toestel en simkaart al thuisgestuurd? Of zal ik echt moeten wachten tot mijn KPN is opgezegd en de VF abbo begint?

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 24-03-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peternator

peternator

Shoop da whoop.

yorroy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:54:
[...]

Het is inderdaad een gedoe, maar dit heeft overigens niks te maken met GSMWEB want het moet geloof ik overal zo.
Ik heb net de boel op de fax gegooid voor:
- HTC Desire 125,00
- VF B+S+W 200 12 x 30,19 = 362,28
- Verzendkosten 8,00
- Nummerportering van KPN naar Vodafone

Nu hopen dat de nummerportering goed gaat en ik de Desire 2 april in huis heb 8)

edit: je krijgt toch wel het toestel en simkaart al thuisgestuurd? Of zal ik echt moeten wachten tot mijn KPN is opgezegd en de VF abbo begint?
Als ik GSMweb moet geloven wordt het toestel opgestuurd zodra Vodafone de porteringsdatum heeft bekendgemaakt (wat inhoud dat als Vodafone en in jou geval KPN het eens zijn over wanneer de nummerportering plaatsvind). Met een beetje mazzel gaat dat aardig rap en heb je inderdaad 3 april je Desire in huis (een paar posts naar boven staat de GSMweb pas 2 april gaat leveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
van smartphonestunts een mailtje gehad ze zeggen dat ze de desire rond 5 april kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Tripwire999 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:12:
van smartphonestunts een mailtje gehad ze zeggen dat ze de desire rond 5 april kunnen leveren!
2e paasdag? maak er dan maar 6 april van, al verwacht ik niet dat ze 6 april veel binnen zullen krijgen, maar pas op 7 april en dan zou je hem 8 april hebben.

Dus ik hoop dat 2call hem nog voor pasen kan leveren, maar vrees dat het erna wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic

Phrenetic

ehm...

Tripwire999 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:12:
Knap, da's namelijk 2e paasdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er is nog wel een verschil tussen iets kunnen en iets daadwerkelijk doen hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adames
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-08 10:18
gaat al snel komen dan. Al is mijn huidige abo pas 25 mei afgelopen, dus heeft niet heel veel haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het maar op een vervroegde 1 april grap ;).
De rede dat 5 april werd genoemd om enigszins zekerheid te bieden. Wij verwachten ze in de week van 1 april (volgende week dus), maar we weten de dag nog niet. Hierna zouden ze er normaliter uiterlijk de maandag erna uit gaan, dat dit 2e paasdag is, is even geen rekening mee gehouden.

Dus, uiterlijk 6 april worden ze verzonden, maar de verwachting is wel dat dit de week ervoor al gebeurt.

(Uiteraard kan er iets mis gaan met de levering, maar dan zullen alle shops hiervan last hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb net van Hi een aanbieding gekregen:

Hi online 20 € 16.95 +
Eindeloos Online € 2,50 (1e jaar)
Eindeloos Online 2e jaar € 9.95

Gemiddeld dus € 23,17 per maand ( x 24 maanden) inclusief gratis Desire.

Klinkt mij als een scherp aanbod, dus ik verwacht vanmiddag ja te zeggen hierop, tenzij ik een beter aanbod vind in tussentijd :P

Alleen hebben ze de Desire pas op 21 april...

[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 24-03-2010 12:04 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn aanbieding bij Hi is:

Hi online 30 € 24.95 +
Eerste 3 maanden geen abbo kosten
8 gb geheugenkaartje
Gratis Desire

Gemiddeld dus € 31,18 per maand
( x 17 maanden, 3 maanden geen kosten, 4 maanden van te voren weer verlengen)

Totaal: 530,06 ... prima deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:30

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:54:
Hou het maar op een vervroegde 1 april grap ;).
De rede dat 5 april werd genoemd om enigszins zekerheid te bieden. Wij verwachten ze in de week van 1 april (volgende week dus), maar we weten de dag nog niet. Hierna zouden ze er normaliter uiterlijk de maandag erna uit gaan, dat dit 2e paasdag is, is even geen rekening mee gehouden.

Dus, uiterlijk 6 april worden ze verzonden, maar de verwachting is wel dat dit de week ervoor al gebeurt.

(Uiteraard kan er iets mis gaan met de levering, maar dan zullen alle shops hiervan last hebben)
Is er ook al iets bekend van de aantallen die jullie binnen krijgen? Ik heb mijn order vrij laat geplaatst en vroeg me daarom af of ik bij de eerste leveringen zit. Toen ik deze vraag via mail vroeg kreeg ik geen duidelijk antwoord.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2call.nl heeft aangegeven dat het toestel met circa 5 tot 10 werkdagen bij hun binnenkomt en daarna verstuurd kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

janvanduschoten schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:03:
Dat vind ik dus ook jammer. Dan is de keuze: of 15 dagen wachten en telefoon gratis of 200 euro betalen en waarschijnlijk bij de release een versie krijgen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Is er al iets bekend wanneer de Desire beschikbaar komt bij KPN?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Melkaz
Wij passen onze pre-orders wel aan, aan het aantal bestellingen, maar het blijft altijd maar weer de vraag hoeveel we er binnen krijgen. Ik kan er dus helaas ook niets nuttigs over zeggen.

HTC zelf geeft overigens aan dat ze het toestel halverwege april verwachten en onze leverancier geeft 6 april aan. Hoe betrouwbaar dit is durf ik niet te zeggen, bij de Legend ging het ook zo, en opeens had iedereen 'm voor de verwachte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:27:
Mijn aanbieding bij Hi is:

Hi online 30 € 24.95 +
Eerste 3 maanden geen abbo kosten
8 gb geheugenkaartje
Gratis Desire

Gemiddeld dus € 31,18 per maand
( x 17 maanden, 3 maanden geen kosten, 4 maanden van te voren weer verlengen)

Totaal: 530,06 ... prima deal!
Krijg jij er een 8GB geheugenkaartje bij of zit deze er standaard bij? Ik hebt het zelf niet gevraagd, ging uit van een 2GB kaartje standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net met Hi gebeld. Ik kreeg de aanbieding:
Hi 15 student 2 jaar (13.95)
Eindeloos online (2.50/9.95)
Desire (Gratis)

Niet gek voor iemand die slechts 2x over de limiet is geweest en bijna nooit belt/smst.

Nu de rest gaan vergelijken >:)

EDIT: Ook bij mij zeiden ze dat ze de Desire grondig willen testen en daardoor later beschikbaar. Ik denk dan persoonlijk dat ze of de telefoon niet moeten laten preorderen als ze niet weten of het werkt en anders gewoon gelijk leveren en eventueel een paar RMA op de koop toenemen.

[ Voor 36% gewijzigd door wontcachme op 24-03-2010 13:46 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Krijg jij er een 8GB geheugenkaartje bij of zit deze er standaard bij? Ik hebt het zelf niet gevraagd, ging uit van een 2GB kaartje standaard.
Nee die kreeg ik erbij samen met 3 maanden geen abbo kosten omdat ik ging zeuren dat ze bij bv. smartphonestunts al vanaf begin april konden leveren en bij Hi pas vanaf 21 april :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Nee die kreeg ik erbij samen met 3 maanden geen abbo kosten omdat ik ging zeuren dat ze bij bv. smartphonestunts al vanaf begin april konden leveren en bij Hi pas vanaf 21 april :9
Ik heb Hi ook gebeld en gezegd dat ik eventueel wil overstappen naar bijvoorbeeld VF ivm FUP-gedoe en late levertijd (21 april). Maar deze mevrouw vond het allemaal wel prima. Maakte zich er niet zo druk om en was al helemaal niet bij de gedachte mij een leuke aanbieding te doen :? Dit terwijl ik toch wel regelmatig over mijn bundel heen ga.

PS Ze vertelde mij dat er bij hun helemaal geen SD kaart bij de Desire geleverd wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Ik heb Hi ook gebeld en gezegd dat ik eventueel wil overstappen naar bijvoorbeeld VF ivm FUP-gedoe en late levertijd (21 april). Maar deze mevrouw vond het allemaal wel prima. Maakte zich er niet zo druk om en was al helemaal niet bij de gedachte mij een leuke aanbieding te doen :? Dit terwijl ik toch wel regelmatig over mijn bundel heen ga.

PS Ze vertelde mij dat er bij hun helemaal geen SD kaart bij de Desire geleverd wordt.
Je moet ook niet praten met de afdeling klantenservice, maar vragen naar de afdeling opzeggen abbonement of annuleren bestelling. Je moet daar gewoon vriendelijk zeggen dat je het overweegt om de telefoon ergens anders te bestellen ivm late levertijd en ivm FUP-gedoe, en vragen hoe ze jou kunnen overtuigen om bij hun te blijven, als ze al niet zelf met een aanbieding komen. Geloof mij ze verdienen zat op ons, daar kan zat vanaf.. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Laatst online: 05-09 18:21
beste TWEAKERS
ik wou iets vragen
ik zie dat ze steeds 4 of 8gig. bijleveren ,maar bij VODAFONE zie ik 16 gig.

http://www.vodafone.nl/sh...03/HTC-Desire/sku51160033

is er een fout gemaakt
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Nu online
cemeli schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:46:
beste TWEAKERS
ik wou iets vragen
ik zie dat ze steeds 4 of 8gig. bijleveren ,maar bij VODAFONE zie ik 16 gig.

http://www.vodafone.nl/sh...03/HTC-Desire/sku51160033

is er een fout gemaakt
:)
Misschien is dat het maximaal aantal geheugen dat er in kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar staat niet bij dat er 16GB bijgeleverd zit, daarmee wordt bedoeld dat je het geheugen met max 16GB kan uitbreiden. Dat er een microSD kaartje bijgeleverd gaat worden is zo goed als zeker, het formaat niet. Bij de Legend was dit 2GB, dus verwacht dat dit in het geval van de Desire max 4 GB wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:42

Boy

www.byoscoop.nl

hier staat dat er 8 GB bij geleverd wordt ( in de tabel):

klik

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:50:
Daar staat niet bij dat er 16GB bijgeleverd zit, daarmee wordt bedoeld dat je het geheugen met max 16GB kan uitbreiden. Dat er een microSD kaartje bijgeleverd gaat worden is zo goed als zeker, het formaat niet. Bij de Legend was dit 2GB, dus verwacht dat dit in het geval van de Desire max 4 GB wordt.
Netjes dat jullie op dit forum reageren! plus punt voor de winkel :) Ik hoop dat ie volgende week al komt ik zit er namelijk erg om te springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Ik heb 'em ergens in februari gepre-orderd met een Hi abbonnement (bellen+internet) via Smartphonestunts. Ik hoop alleen dat de telefoon direct uitgeleverd gaat worden met los abbonement (geen idee hoe het werkt) en dat ik niet tot eind april hoef te wachten. Hhe "testen", ben wel benieuwd wat zij allemaal "testen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
IntToStr schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Nog even ter info. Heb gemaild met de shop en ze kunnen het toestel echt pas leveren icm abo als de desire geleverd is. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:50:
2call.nl heeft aangegeven dat het toestel met circa 5 tot 10 werkdagen bij hun binnenkomt en daarna verstuurd kan worden!
Wel heel raar. Ik bel net met 2Call en mij vertellen ze dat het toestel over 3 tot 4 weken binnen gaat komen. :?

Wat is het nu?

Net ook even met Smartphonestunts gebeld en ook daar werd aangegeven dat ze hem in de 1e of 2e week van April verwachten...

Hmm.... :(

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 24-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justkuu
  • Laatst online: 04-05-2023
Nou Phillip jokt een beetje want 2call kan hem over 5 dagen nog helemaal niet hebben :) want over 7 dagen en 9 uur gaat die pas geleverd worden op zn vroegst aan de winkels. En 2call is niets meer dan gewoon een online winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

janvanduschoten schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:03:
Heb net van Hi een aanbieding gekregen:

Hi online 20 € 16.95 +

Gemiddeld dus € 23,17 per maand ( x 24 maanden) inclusief gratis Desire.

Klinkt mij als een scherp aanbod, dus ik verwacht vanmiddag ja te zeggen hierop, tenzij ik een beter aanbod vind in tussentijd :P

Heb net mijn abonnement verlengd met de bovenstaande voorwaarden. Werd trouwens ook bij vermeld dat er standaard een 16GB SD kaartje bij zit.

10 minuten later wordt ik weer gebeld, dat er een storing in het systeem was, en dat ik nu € 139,95 moet gaan betalen bij de Desire :( "Als u hem eerder had verlengd (vanmorgen dus, want vanaf vandaag kan ik hem verlengen), dan was het nog wel voor € 0,- bijbetalen, maar nu helaas niet meer." :( 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

justkuu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:53:
Nou Phillip jokt een beetje want 2call kan hem over 5 dagen nog helemaal niet hebben :) want over 7 dagen en 9 uur gaat die pas geleverd worden op zn vroegst aan de winkels. En 2call is niets meer dan gewoon een online winkel :)
Lezen is ook een kunst, hij zegt 5 werkdagen,dus met weekend erbij is het 7 dagen, dat zeg je zelf ook in je mailtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik denk dat je niet moet vergeten dat een aantal van de shops zo vroeg mogelijke data aangeven om maar zoveel mogelijk klanten te lokken. Een hoop mensen lijken nogal ongeduldig te zijn ;)

Achteraf hebben ze een makkelijk smoesje: htc heeft nu pas geleverd.

Uiteindelijk zal iedere shop ze waarschijnlijk op of rond dezelfde dag binnen krijgen en meteen gaan versturen verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
IntToStr schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:01:
Ik denk dat je niet moet vergeten dat een aantal van de shops zo vroeg mogelijke data aangeven om maar zoveel mogelijk klanten te lokken. Een hoop mensen lijken nogal ongeduldig te zijn ;)

Uiteindelijk zal iedere shop ze waarschijnlijk op of rond dezelfde dag binnen krijgen en meteen gaan versturen verwacht ik.
Het valt me wel op dat alleen 2Call extra korting geeft op het toestel als je er een Web 'n Walk Plus (ipv standaard) bundel bij neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Geachte BastiaanN,

Wij verwachten de eerste levering van de HTC Desire tussen 5 en 17 april.

Uiteraard kunt u dit toestel reserveren in een van onze winkels. Dan zullen zij contact met u opnemen wanneer het toestel levert is..

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Puntje van punten
BelCompany B.V.
Ik heb hem bij BelCompany laten reserveren. Dan kan ik er tenminste gelijk een fatsoenlijke verzekering voor afsluiten :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BastiaanN schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:12:
[...]

Ik heb hem bij BelCompany laten reserveren. Dan kan ik er tenminste gelijk een fatsoenlijke verzekering voor afsluiten :)
Enneh..wat kost hij bij BelCompany? Daar is nog weinig over bekend volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
BelCompany kennende, de adviesprijs van 499. Helemaal gezien het feit dat de Legend daar ook gewoon 449 kost.

[ Voor 42% gewijzigd door BastiaanN op 24-03-2010 16:30 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:58:
[...]

Heb net mijn abonnement verlengd met de bovenstaande voorwaarden. Werd trouwens ook bij vermeld dat er standaard een 16GB SD kaartje bij zit.
dan zou ik mooi in de aap gelogeerd zijn met mij extra 8 gb kaartje … :+
maar weer even bellen straks ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:34:
[...]

LOL, je hebt je avatar al erop aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

[...]

Vraag het wel ff zwart op wit, want ik zou hem ook voor € 0,- krijgen, en dat was ook al niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
[...]
10 minuten later wordt ik weer gebeld, dat er een storing in het systeem was, en dat ik nu € 139,95 moet gaan betalen bij de Desire :( "Als u hem eerder had verlengd (vanmorgen dus, want vanaf vandaag kan ik hem verlengen), dan was het nog wel voor € 0,- bijbetalen, maar nu helaas niet meer." :( 8)7 :(
Wat is dat nu voor een raar gedoe? Was dat 140 euro juist en de 0 euro een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

[...]

jij dus ook al, heb er ook een 8 gb kaartje bij gedaan had de indruk dat er of niet veel of niks bij zou zitten, maarja ik merk het wel, kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:37:
[...]

Vraag het wel ff zwart op wit, want ik zou hem ook voor € 0,- krijgen, en dat was ook al niet zo :(
Heb sowieso al mijn hele aanbieding zwart op wit staan, dus daar maak ik me niet druk meer om.
Voor dat kaartje zal ik morgen eens bellen ... wie zegt dat het klopt dat er een 16gb kaartje bij zit?
De een zegt dit de ander dat .. :P

In jou geval mocht je echt moeten bijbetalen is het toch vrij simpel. Dan stap je over naar een ander, want daar trap je toch niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:36:
[...]

LOL, je hebt je avatar al erop aangepast...
Ja mooi he haha .. roep het op mezelf af op deze manier. Maar eerst maar een checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je die 8 gb niet sowieso naast het normale kaartje wat wordt bijgeleverd? Ik neem aan dat zie niet de verpakking gaan openmaken om het standaard kaartje te vervangen door die van 8. Volgens mij kan je er vanuit gaan dat je die gewoon èxtra krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

[...]

Belachelijke actie. Ik heb rond 15:00 gebeld en ik kreeg ook 0 euro te horen. Heb echter nog niet definitief verlengt en belde alleen voor de aanbieding. Ben benieuwd wanneer ik bel voor te verlengen wat ik dan te horen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 20:11
Ik snap er geen reet meer van. Volgens GSMWEB kan ik maximaal 3 maand voor de eindatum verlengen. Bij voadafone kan ik telefonisch 6 maanden van te voren verlengen, maar dan moeten ze het toestel eerst wel op voorraad hebben (maw. duurt lang). Volgens sommige mensen in dit topic is het ook mogelijk om bij een willekeurige webshop dan wel een echte winkel 6 maanden van te voren verlengen. Hangt dit dan per webshop af, of is het gewoon helemaal niet mogelijk?

edit: Hmm, net 2call gebeld en daar kan 't wel gewoon 6 maand van te voren, maar ze zijn dan wel weer 32 euro duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door PcFer op 24-03-2010 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:18
jorisbeurden schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:12:
Net bij de T-mobile shop lang geweest en daar werd mij verteld dat volgende maand de Desire verkrijgbaar is via de winkel.
Heel vreemd, tmobile zelf (zakelijke klantenservice) meldde me net dat de Desire niet voorkomt op de lijst van te voeren telefoons. Nexus one ook niet, en hij raadde me aan op de site te kijken voor het aanbod, nette service :(
Zijn advies was een HD2, en er zou voorlopig geen android bij komen. Lijkt me vreemd, maar is wel wat me verteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
jopie schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:32:
[...]

Heel vreemd, tmobile zelf (zakelijke klantenservice) meldde me net dat de Desire niet voorkomt op de lijst van te voeren telefoons. Nexus one ook niet, en hij raadde me aan op de site te kijken voor het aanbod, nette service :(
Zijn advies was een HD2, en er zou voorlopig geen android bij komen. Lijkt me vreemd, maar is wel wat me verteld is.
Dat is mij ook vertelt, maar dan via de particuliere klantenservice.
Hij stond niet op lijst, en ze wisten niet of hij nog wel kwam :( Ze verwezen mij ook fijn naar de site.
Ik koop hem wel los, en ga over op sim-only :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:57:
[...]

Heb sowieso al mijn hele aanbieding zwart op wit staan, dus daar maak ik me niet druk meer om.
Voor dat kaartje zal ik morgen eens bellen ... wie zegt dat het klopt dat er een 16gb kaartje bij zit?
De een zegt dit de ander dat .. :P

In jou geval mocht je echt moeten bijbetalen is het toch vrij simpel. Dan stap je over naar een ander, want daar trap je toch niet in!
Achja, je weet ook niet meer wat je moet geloven daar bij Hi. Vanmiddag is mij nog verteld dat er helemaal geen SD kaart werd meegeleverd. Dat vond ik vreemd maar die callcenter chick stond er op dat er geen SD kaart wordt meegeleverd. Maar dat lijk mij uitgesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisbeurden
  • Laatst online: 27-04 18:38
DennusB schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:33:
[...]

Dat is mij ook vertelt, maar dan via de particuliere klantenservice.
Hij stond niet op lijst, en ze wisten niet of hij nog wel kwam :( Ze verwezen mij ook fijn naar de site.
Ik koop hem wel los, en ga over op sim-only :)
Dit staat op het T-mobile forum, dat lijkt me toch een valide bron ;)
Anne-Marie
vandaag, 24 maart 2010 14:38
moderator

@Hotdave, de exacte releasestaum is nog niet bekend, maar wij verwachten het toestel in het begin van kwartaal 2 aan te gaan bieden.

[ Voor 6% gewijzigd door jorisbeurden op 24-03-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
IntToStr schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:01:

Klopt helemaal, denk ik.

Vandaag Mark Moons van HTC aangesproken op Android Experience en hij gaf aan dat een leverdatum als 2 april voor de Desire echt flauwekul is. De 9 april van PDA shop vond hij scherp, maar geloofwaardig aangezien zij er altijd bovenop zitten. Hijzelf hield het op 'medio april'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Bij GSMweb staat een leverdatum van 1 april.

Scherpe aanbiedieng van Vodafone!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Nielsepiels schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:54:
[...]

Klopt helemaal, denk ik.

Vandaag Mark Moons van HTC aangesproken op Android Experience en hij gaf aan dat een leverdatum als 2 april voor de Desire echt flauwekul is. De 9 april van PDA shop vond hij scherp, maar geloofwaardig aangezien zij er altijd bovenop zitten. Hijzelf hield het op 'medio april'.
Android Experience had ik nog nooit van gehoord...maar was blijkbaar ook de tweede :)
ga ervan uit dat Mark Moons toch wel weet waar hij over praat...wel grappig dat je 'm zo makkelijk kunt aanspreken...LOL, hoe vaak zou hij die vraag gehoord hebben die dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik hoop toch op dezelfde gang van zaken als de legend :D
Die werd ineens een week vroeger geleverd.

Ik lees ook net op xda-developers dat ze hem in de UK de 29ste maart verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

wontcachme schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:43:
Net met Hi gebeld. Ik kreeg de aanbieding:
Hi 15 student 2 jaar (13.95)
Eindeloos online (2.50/9.95)
Desire (Gratis)

Niet gek voor iemand die slechts 2x over de limiet is geweest en bijna nooit belt/smst.
En net besteld. Inclusief bevestiging (via de mail) al binnen. Email was er al voordat ik ophing. Ze zei tegen mij dat er GEEN geheugenkaart bij zou zitten. Weet alleen niet of ze bedoelde in de doos of extra erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
Aha, in Engeland is de Desire vanaf 29 maart op voorraad:
http://blog.clove.co.uk/2...ire-first-stock-29032010/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
Boy schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:57:
[...]

Android Experience had ik nog nooit van gehoord...maar was blijkbaar ook de tweede :)
ga ervan uit dat Mark Moons toch wel weet waar hij over praat...wel grappig dat je 'm zo makkelijk kunt aanspreken...LOL, hoe vaak zou hij die vraag gehoord hebben die dag?
Tsja, geen idee. Hele aardige gozer, nam ruim de tijd om eea te vertellen. Hij vertelde overigens ook dat HTC Benelux totaal geen invloed kan uitoefenen op de levertijden, aangezien dat via externe partijen verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
PcFer schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 17:30:
Ik snap er geen reet meer van. Volgens GSMWEB kan ik maximaal 3 maand voor de eindatum verlengen. Bij voadafone kan ik telefonisch 6 maanden van te voren verlengen, maar dan moeten ze het toestel eerst wel op voorraad hebben (maw. duurt lang). Volgens sommige mensen in dit topic is het ook mogelijk om bij een willekeurige webshop dan wel een echte winkel 6 maanden van te voren verlengen. Hangt dit dan per webshop af, of is het gewoon helemaal niet mogelijk?

edit: Hmm, net 2call gebeld en daar kan 't wel gewoon 6 maand van te voren, maar ze zijn dan wel weer 32 euro duurder.
Ik begrijp niks meer van! Vandaag krijg ik een e-mail van gsmweb dat een abonnement bij vodafone direct wordt aangesloten, rechtstreeks bij vodafone bestellen krijg ik wel uitstel van een tot 3 maanden, alleen kom ik helaas wel duurder uit.
Pagina: 1 ... 6 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.