What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
upslbuysers schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:05:
[...]
Op de site staat wel "Please allow up to 7 days for delivery", dus dat zou betekenen dat de mensen hem voor 1 april in huis moeten hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 14:16 ]
Verwijderd
Echt nou dat heb ik weer dan! En veel anderen uiteraard! Nou ik hoop dat de datum nog aangepast zal worden, en ik hoop voor jou dat de 9e inderdaad klopt.... helaas kunnen we niks anders doen dan afwachtenDranica schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:53:
[...]
Hi is volgens mij echt wel een uitzondering. Ik heb hem besteld bij pdashop en daar geven ze de 9de april aan als leverdatum.

Misschien valt het niemand op, maar voelen we ons allemaal niet genaaid met de abonnementstarieven die we hier in Nederland dokken?Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:16:
Heb zojuist een mail ontvangen van T-Mobile UK dat de Desire beschikbaar zou zijn.
Klik voor de mail
Waarom ik deze mail van T-Mobile UK krijg weet ik niet, heb me daar nooit voor updates opgegeven. Of het waar is weet ik ook niet. Ziet er serieus uit in ieder geval. Zou natuurlijk goed nieuws zijn! Ben benieuwd of jullie ook al dergelijke berichten hebben gehad.
Voor 40 euro krijg je daar (UK) 1200 minuten + onbeperkt sms + internet!
Ik wil ook!
Verwijderd
En nu maar hopen dat je nog op tijd bent en bij de eerste aflevering zit en niet bij de volgende bestellingHarmsen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:09:
Heb mijn bestelling bij Hi ook gecanceld en nu maar besteld via smartphonestunts.nl. Had geen zin om tot 22 april te moeten wachten
Ik vind het ook erg vervelend en snap wel waarom je dit doet, maar ik wacht wel wat langer het is niet anders .. pfff
Klopt trouwens niet in artikel. De Nexus one is ook in Engeland leverbaar (enige europees land dacht ik).
Maar daar is de verwachte leveringsdatum pas 30 april.
http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/
Yuppz dat hoop ik ook, maar wacht liever op een 2e levering dan door Hi die het nog moet testen.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:19:
[...]
En nu maar hopen dat je nog op tijd bent en bij de eerste aflevering zit en niet bij de volgende bestelling![]()
Ik vind het ook erg vervelend en snap wel waarom je dit doet, maar ik wacht wel wat langer het is niet anders .. pfff
Wat willen ze eigenlijk bereiken met het testen? Als het niet werkt dan stoppen ze alsnog de levering totdat alle problemen opgelost zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door Harmsen op 22-03-2010 14:35 ]
Verwijderd
Verlening
Levertijd ca. 3 weken*
Vernieuwing T-Mobile Relax 25 Particulier 1 jaar € 18,95 *
Web n Walk Plus vast € 14,95
Maandelijkse kosten € 33,90 * incl. BTW
HTC Desire Brown € 170,00
Handlingkosten € 0,00
Eenmalige kosten € 170,00 incl. BTW
Nieuw abo
T-Mobile Relax 25 Particulier 1 jaar € 18,95 *
HTC Desire Brown € 122,00
Handlingkosten € 0,00
Eenmalige kosten € 122,00 incl. BTW
Jammer dat ik al bij t-mobile zit. Ik wacht nog even maar denk niet dat ik hem ergens anders nog goedkoper kan krijgen.
Verwijderd
Ja dat vind ik dus ook nergens op slaan. Is er een e-mail adres van Hi trouwens? Ga ik het eens navragen.Harmsen schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:34:
[...]
Yuppz dat hoop ik ook, maar wacht liever op een 2e levering dan door Hi die het nog moet testen.
Wat willen ze eigenlijk bereiken met het testen? Als het niet werkt dan stoppen ze alsnog de levering totdat alle problemen opgelost zijn?
Edit: info@hi.nl net een e-mail gestuurd.
Edit2: Dit e-mail adres werkt niet?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 15:43 ]
En waar heb je die aanbieding gevonden?Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:35:
Dit blijft toch de beste aanbieding die ik kan vinden:
Verlening
Levertijd ca. 3 weken*
Handlingkosten € 0,00
Nieuw abo
T-Mobile Relax 25 Particulier 1 jaar € 18,95 *
HTC Desire Brown € 122,00
Handlingkosten € 0,00
Eenmalige kosten € 122,00 incl. BTW
Jammer dat ik al bij t-mobile zit. Ik wacht nog even maar denk niet dat ik hem ergens anders nog goedkoper kan krijgen.
Vodafone Bel+SMS+Web 150 (2 jaar) € 25,81 p/m
Eenmalig (geen verzendkosten) € 56,-
Totaal over 24 maanden €675,44
Staat hier op 2Call
Hopelijk is de netwerkactie van Vodafone volgende maand nog iets beter...
Anders kan ik altijd nog op smartphonestunts.nl bestellen. Het is namelijk wel raar, want op 2call is de netwerkactie van Vodafone geldig t/m 31 maart en op smartphonestunts tot 3 april
Hoe kan dat nou?
Verwijderd
www.2call.nl
Zojuist besteld.
Ook meteen afgerekend met iDeal. Dacht eerst nog van zou ik dat wel doen, wou eigenlijk pas betalen nadat ik alles had ingevuld en teruggestuurd, maar het bedrag wordt niet afgeschreven, alleen gereserveerd.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 15:19 ]
Op die info zou ik niet al te veel vertrouwen aangezien ze de X10 een volle maand eerder verwachten dan de Desire. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.timoj schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:23:
Ik zie dat de Desire ook op de site van The Phone House staat.
Maar daar is de verwachte leveringsdatum pas 30 april.
http://www.phonehouse.nl/verwachte-telefoons/
Verwijderd
Spotgoedkoop ook.. Incl. T-mobile Relax 30 (23.95 p/m) verlenging, 1 jaar voor maar 155 euro!- 2 jaar fabrieksgarantie .
- Introduktie: Maart 2010
Verwijderd
Crap, net besteld bij 2call.nl voor 170. Scheelt niet zo heel want bij gsmweb.nl komt er nog 8 euro bij voor het verzenden onder rembours.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:47:
Eindelijk! De Desire op gsmweb. Er staat bij:
[...]
Spotgoedkoop ook.. Incl. T-mobile Relax 30 (23.95 p/m) verlenging, 1 jaar voor maar 155 euro!
Verwijderd
ze zijn wel uber goedkoop.
Maar weet iemand de levertijd van GSMWEB?
Want als die ook gewoon begin april leveren is dat een veel betere deal :-)
Edit: zie m'n vraag hierboven al staan, hmmm dan toch maar bestellen? :-D
Edit2: Ik zie geen onderscheid tussen verlengen en nieuwe aanvraag, waarschijnlijk is dit niet de prijs voor verlengen? Kent iemand die website, echt duidelijk vind ik hem niet en is onder rembours staat er bij, ik werk overdag, dus ben dan nooit thuis, denk niet dat dit hem gaat worden dan, ik wil gewoon nu betalen en dan bijv. bij m'n ouders laten bezorgen
edit3: heb verlening wel gevonden en is dan nog maar 34 euro goedkoper. Denk dat ik voor dat kleine verschil maar of winkel doe, of website die wat minder wazig overkomt.
En nu zal ik stoppen met editen en berichten toevoegen aan dit berichtje ;-)
[ Voor 70% gewijzigd door trion75 op 22-03-2010 16:41 . Reden: vraag was al beantwoord/ nog een vraag ;-) ]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Verwijderd
2 april? Raar dat Hi dan pas 21 april gaat leveren .. zo lang doen ze er toch niet over om te testenVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:14:
ik heb net gsmweb gebeld, verwachte leverdatum is 2 april, dus heb je hem waarschijnlijk 3 april in huis.
ze zijn wel uber goedkoop.

Gaat het hier niet om import van de UK? Dat je straks een Engelse Desire heb? Raar dit, zo'n groot verschil van dagen.
Verwijderd
Ik was vandaag bij de phonehouse en daar werd gezegd dat de Desire vertraagt is. Ik vond het een beetje vreemd. ( Ook het feit dat ze de legend liet zien maar niet aanzette.)
Hopelijk eind volgende week dus al binnen?!Geachte heer Huisman,
Voor uw order is momenteel de HTC Desire Brown niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een circa 5 a 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.
Excuses voor de vertraging en het ongemak.
Mooi hoor! Wanneer heb je je bestelling geplaatst? Ik heb hem vrijdag ook gepreordered bij Phoneplaza!FabianNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:00:
Heb een mailtje gekregen van Phoneplaze:
[...]
Hopelijk eind volgende week dus al binnen?!
Hopelijk is het geen aprilgrap.
Mvg.
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Eind vorige week de bestelling geplaatst, vanochtend bevestiging gekregen dat alles geregeld was met betaling en T-Mobile.hmd01 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:50:
[...]
Mooi hoor! Wanneer heb je je bestelling geplaatst? Ik heb hem vrijdag ook gepreordered bij Phoneplaza!
Sorry dat ik de pret moet bederven, maar dat mailtje ontving ik ook al op 10 maart... Meer een automatische berichtgeving dan een daadwerkelijke levering indicatie helaas. Natuurlijk is de kans nu wel wat reëler, dan destijds, op dat de Desire binnen het genoemde termijn van tien dagen geleverd wordt.FabianNL schreef op maandag 22 maart 2010 @ 18:00:
Heb een mailtje gekregen van Phoneplaze:
[...]
Hopelijk eind volgende week dus al binnen?!
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Verwijderd
Ik heb nu een Tmobile abonnement, maar daarvan is het 2-jarige contract per eind oktober 2009 al afgelopen. Ik heb nu dat abonnement en de telefoon dus nog, maar ik wilde graag de HTC Desire bij Smartphonestunts.nl bestellen samen met dit abonnement:
T-Mobile. Web n Walk Standard Relax Online 25 nieuw abonnement 2 jaar (=aanbieding)
Ik heb de bestelling al gedaan, maar het contract enz. nog niet verstuurd. Ik vroeg me eigenlijk af of dit wel kan, aangezien ik al een Tmobile abonnement heb. Kan ik dan dit "nieuwe" abonnement aangaan? Of dien ik dan eigenlijk te verlengen.
Kan dit?
dus even geduld
Ach, die wachttijd wordt vast leuk opgevuld met reviews en dergelijkenradicalbyte schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:23:
Net een reply van phoneplaza gekregen. Ze verwachten het toch op 1-april, maar met htc zijn leverdatums nooit betrouwbaar........
dus even geduld
* Gaat alvast opzoek naar leuke apps
Die reviews mogen anders wel gaan komengreenlizzard schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:30:
[...]
Ach, die wachttijd wordt vast leuk opgevuld met reviews en dergelijken. Hoe eerder hoe beter natuurlijk, maar een paar dagen extra wachten, ach...
* Gaat alvast opzoek naar leuke apps
Ik kan niet echt goed tegen het wachten
De aanbieding die ik van Telfort kreeg is dan toch beter:Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:35:
Dit blijft toch de beste aanbieding die ik kan vinden (http://www.2call.nl):
Verlening
Levertijd ca. 3 weken*
Handlingkosten € 0,00
Verlenging Telfort 200 1 jaar € 18,95
Surf & mail onbeperkt € 10,00
Maandelijkse kosten € 28,95
Bijbetaling HTC Desire eenmalig € 129,00
Aangezien een SIM-only Telfort 200 abonnement 6,95 kost, betaal ik dus feitelijk 12 * (18,95 - 6,95) + 129,00 = 273,00 voor het toestel.
Bij een nieuw abo voor 2 jaar krijg ik een toestel-prijs van 49,- te zien, 200 minuten voor 18,95 en surf & mail voor 2,50..
Toestel is dan goedkoper, je betaalt wel 24 maanden 12 euro extra voor de belminuten, maar krijgt wel weer 24 * 7,50 korting op surf & mail.
Tenzij ik een rekenfoutje maak, kost het toestel dan maar 157,-
Stamgastje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:31:
[...]
De aanbieding die ik van Telfort kreeg is dan toch beter:
Verlenging Telfort 200 1 jaar € 18,95
Surf & mail onbeperkt € 10,00
Maandelijkse kosten € 28,95
Bijbetaling HTC Desire eenmalig € 129,00
Aangezien een SIM-only Telfort 200 abonnement 6,95 kost, betaal ik dus feitelijk 12 * (18,95 - 6,95) + 129,00 = 273,00 voor het toestel.
Ik vind GSMWEB ook enorm goedkoop: 125 euro i.c.m. een VF B+S+W 200 abo vind ik niet verkeerd. Zie ik iets over het hoofd, want het valt me op dat GSMweb nog niet zo vaak in dit topic langs komt...trion75 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 16:15:
GSMweb is voor mij 101 euro goedkoper dan 2call, beide met Vodafone B+S+W 200 abbo.
edit3: heb verlening wel gevonden en is dan nog maar 34 euro goedkoper. Denk dat ik voor dat kleine verschil maar of winkel doe, of website die wat minder wazig overkomt.
Hopelijk krijg ik geen teleurstelling dat de zilveren weer later op de markt komt. Maar zelfde geld ligt hij morgen al voor me klaar
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Die korting op Surf & Mail geldt maar voor 6 maanden als het goed is, lees de voorwaarden er nog eens goed op na.djiedjee schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:56:
Ik kijk net op de site van telfort.
Bij een nieuw abo voor 2 jaar krijg ik een toestel-prijs van 49,- te zien, 200 minuten voor 18,95 en surf & mail voor 2,50..
Toestel is dan goedkoper, je betaalt wel 24 maanden 12 euro extra voor de belminuten, maar krijgt wel weer 24 * 7,50 korting op surf & mail.
Tenzij ik een rekenfoutje maak, kost het toestel dan maar 157,-
[...]
Zelfde hier, maar er is me door zowel vodafone als belcompany verzekerd dat ik 6 maanden voor afloop van m'n contract een andere telefoon mag nemen en dat hoeft niet bij vodafone zelf te zijn, dus je mag via internet bestellen of een fysieke winkel, dus je kan hem ook al gewoon bestellen!PcFer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:05:
Ik wil dit toestel graag icm. een verlenging bij Vodafone. Mijn abbo is pas over 5 maanden afgelopen, kan ik hierdoor niet via een website als 2call/gsmweb bestellen? Dat zou jammer zijn, want dan moet ik wachten totdat vodafone het toestel op voorraad heeft
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Dat klinkt goedPhrenetic schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:18:
Ik heb 2call een mailtje gestuurd over de leverdatum en zij verwachten de desire ook "medio volgende week".
Weet iemand toevallig al wanneer hij in de winkels komt en wat dat me gaat kosten? want als het weinig scheelt en ze hebben hem daar ook volgende week haal ik hem liever daar, anders moet kan ik hem beter nu meteen gaan bestellen op internet.
Edit: Zojuist bestelling bij 2call geplaatst
[ Voor 4% gewijzigd door trion75 op 22-03-2010 23:10 ]
Vanaf een vodafone b+s+w 200 is hij vaak al gratis dus met een 275 abbo zit er nog wat geld tussen.
Zo kun je bijvoorbeeld een gratis geheugenkaart met headset krijgen.
Of mis ik nu iets?
[ Voor 30% gewijzigd door azortje op 22-03-2010 23:52 . Reden: korter duidelijk gemaakt. ]
Inderdaad. Dus dan kost het toestel: 24 * (18,95 - 6,95) - 6 * (10,00 - 2,50) + 49,00 = 292,00.Phrenetic schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:11:
[...]
Die korting op Surf & Mail geldt maar voor 6 maanden als het goed is, lees de voorwaarden er nog eens goed op na.
En bij een 1-jarig abonnement kost hij dus 273,00 (zie Stamgastje in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."). Dubbel aantrekkelijk dus: goedkoper en een kortere contractsduur.
Edit:
Ik zie net dat een tweejarig SIM-only Telfort 200 abonnement 5,95 kost i.p.v. 6,95 (voor 1 jaar). Dus kost het toestel bij een tweejarig abonnement 268,00. Net iets goedkoper dan bij een eenjarig abonnement, maar goed, voor die 5 euro verschil zit ik liever maar 1 jaar aan een abonnement vast.
[ Voor 46% gewijzigd door Stamgastje op 23-03-2010 08:27 ]
Baal dat ik al VF klant ben.. betaal je meteen weer 184 euro :(!musicfreak schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:02:
[...]
Ik vind GSMWEB ook enorm goedkoop: 125 euro i.c.m. een VF B+S+W 200 abo vind ik niet verkeerd. Zie ik iets over het hoofd, want het valt me op dat GSMweb nog niet zo vaak in dit topic langs komt...
Maar hoe zit het dan eigenlijk met het zorgeloos internet blox? Je kan namelijk ook bel+sms nemen en dan de zorgeloos internet blox. Wat is het verschil dan, naast de prijs, tussen internet van bel+sms+web en bel+sms en dan een zorgeloos internet blox?lbuysers schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:10:
[...]
De internetsnelheid bij een Vodafone bel+sms+web abonnement is 3,6mbps.
Ik vind bereikbaarheid met internet heel belangrijk nu dat ik de Desire neem. Dan mag het voor mij ook iets meer kosten.
Weet je dat echt zeker? Hier staat toch echt 4 maanden, wat volgens mij ook bij andere providers is.trion75 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:26:
[...]
Zelfde hier, maar er is me door zowel vodafone als belcompany verzekerd dat ik 6 maanden voor afloop van m'n contract een andere telefoon mag nemen en dat hoeft niet bij vodafone zelf te zijn, dus je mag via internet bestellen of een fysieke winkel, dus je kan hem ook al gewoon bestellen!
Ik zie dat Bel+Sms 450 abonnement €50,- per maand is, en Zorgeloos Internet is 9,50. Een Bel+Sms+Web 450 abonnement is €55,- dus dan ben je al goedkoper uit.Cezus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:47:
[...]
Maar hoe zit het dan eigenlijk met het zorgeloos internet blox? Je kan namelijk ook bel+sms nemen en dan de zorgeloos internet blox. Wat is het verschil dan, naast de prijs, tussen internet van bel+sms+web en bel+sms en dan een zorgeloos internet blox?
Ik vind bereikbaarheid met internet heel belangrijk nu dat ik de Desire neem. Dan mag het voor mij ook iets meer kosten.
Daarnaast heb je ook geen zorgen over evt. storingen of administratiefouten waardoor je Zorgeloos Internet blox ineens uit staat en je met rekeningen komt te zitten van 860 euro. Trust me, I've been there, zit al 6 maanden achter mn eigen geld aan.
Bij mij is de bereikbaarheid van 3G van Vodafone heel goed, heb altijd overal bereik. Al moet ik wel zeggen dat ik in de Randstad woon en vooral daarbinnen rondreis, dus kan niet veel zeggen over de rest van NL.
Loop maar binnen bij de belcompany, daar kunnen ze inloggen bij vodafone en jouw abbo controleren, in mijn geval stond er bij 6 maanden, geen idee of dit verschilt per abbo, heb nu een sim only.Upquark schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:51:
[...]
Weet je dat echt zeker? Hier staat toch echt 4 maanden, wat volgens mij ook bij andere providers is.
Dus ja in mijn geval weet ik het echt zeker.
Stamgastje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:34:
[...]
Inderdaad. Dus dan kost het toestel: 24 * (18,95 - 6,95) - 6 * (10,00 - 2,50) + 49,00 = 292,00.
En bij een 1-jarig abonnement kost hij dus 273,00 (zie Stamgastje in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."). Dubbel aantrekkelijk dus: goedkoper en een kortere contractsduur.
Die luxe van de randstad heb ik nietAry schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:12:
[...]
Ik zie dat Bel+Sms 450 abonnement €50,- per maand is, en Zorgeloos Internet is 9,50. Een Bel+Sms+Web 450 abonnement is €55,- dus dan ben je al goedkoper uit.
Daarnaast heb je ook geen zorgen over evt. storingen of administratiefouten waardoor je Zorgeloos Internet blox ineens uit staat en je met rekeningen komt te zitten van 860 euro. Trust me, I've been there, zit al 6 maanden achter mn eigen geld aan.
Bij mij is de bereikbaarheid van 3G van Vodafone heel goed, heb altijd overal bereik. Al moet ik wel zeggen dat ik in de Randstad woon en vooral daarbinnen rondreis, dus kan niet veel zeggen over de rest van NL.
HTC Desire NL + onbeperkt data (1 jaar):
telfort 200 minuten: abonnementskosten €28,95, aansluitkosten €25, €143 bijbetalen voor toestel.
HTC Desire NL + onbeperkt data (1 jaar):
T-mobile 190 minuten: abonnementskosten €18,90, aansluitenkosten €9.95, €149 bijbetalen voor toestel.
Vodafone Bel+SMS+Web abonnement:
Vodafone 200 minuten: abonnementskosten €30,19, geen aansluitkosten, €125 bijbetalen voor toestel.
Ik kan me niet voorstellen dat als de rest 'm zo vroeg krijgt (2 weken eerder) dat het nog zo lang zal duren met de levering van de mijne...maar ik ben er wel bang voor...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
En ik vind de 9de echt wel rotLuqq schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:51:
Net mailtje van pdashop terug, nog steeds 9 april volgens hun, en ik zou het wel horen als daar iets aan verandert..
Ik weet echt wel bijna zeker dat die eerder komt..weetniet waarom, maar zo'n gevoel heb ikDranica schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:57:
[...]
En ik vind de 9de echt wel rotdat is een vrijdag en ik vertrek dan op skivakantie. Dus dan moet ik nog een week wachten
Ook ik kon 6 maanden voor afloop al verlengen. Naast Algebeld gaf de medewerker bij de Vodafone winkel dat ook nog eens aan. Volgens hem kan je pas 2 maanden later naar een andere provider.Upquark schreef op maandag 22 maart 2010 @ 23:51:
[...]
Weet je dat echt zeker? Hier staat toch echt 4 maanden, wat volgens mij ook bij andere providers is.
Verwijderd
Wat denk je dan van Hi, daar is de verwachte datum nu 21 april .. om gek van te worden!Boy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:40:
Ik heb 'm bij Telfort besteld en toen was de leverdatum 15 april, nu is ie 17 april
Ik kan me niet voorstellen dat als de rest 'm zo vroeg krijgt (2 weken eerder) dat het nog zo lang zal duren met de levering van de mijne...maar ik ben er wel bang voor...
Hoop nog steeds stiekem dat het aangepast wordt naar 9 april maar ben bang dat ik gewoon nog 5 weken moet wachten tot ik hem eindelijk in mijn handen heb .. dit is mijn eerste Android toestel en heb nog nooit zoveel verlangen gehad (lees Desire) naar een telefoon
Nu ben ik niet iemand die elke maand dit soort zaken bekijk, dus misschien dat er hier wat mensen zijn die er iets over kunnen zeggen. Hoe vaak wisselen dit soort acties? Het kan in ieder geval niet veel slechter bij vodafone (hoogstens 24 euro verschil in totaal), dus wachten tot april lijkt altijd goed te zijn in de hoop op betere acties. De desire komt toch pas vanaf april
Zie ik hier iets over het hoofd?
Ik ga zelf waarschijnlijk voor een 2 jaar B+S+W 150 of een T-mobile relax 25 voor 2 jaar. Is zo goed als even duur, maar netwerk van vodafone lijkt me beter gezien de ervaringen.
Verwijderd
Ik denk dat je inderdaad iets over het hoofd ziet.
Een 2 jarig B/S/W abo bij Vodafone is standaard € 29,50 per maand, maar met de huidige netwerkactie € 25,81 per maand.
Volgende maand kan dit dus nog zeker slechter, nu krijg je over de gehele periode € 88,56 korting.
Met de oude abonnementen kreeg je de eerste 6 maanden 50% korting. Een Vodafone 22,50 + 9.50 voor internet (= gelijk aan een B/S/W 150). In totaal € 96,- korting over 24 maanden.
Totale abo kosten huidig abonnement: € 619,44
Totale abo kosten oude abonnement: € 672,-
De 50% actie was vrij populair, maar nu ben je dus nog goedkoper uit, dus zo slecht is Vodafone niet eens
Tmobile Relax rekent per minuut af, dat is ook niet zo prettig.
[ Voor 15% gewijzigd door sphere op 23-03-2010 11:18 ]
1 jaar Bel+Sms+Web 350 voor 40,25 per maand, toestel voor €124,10.
Niet zo goedkoop als gsmweb.nl, maar dat zijn dan ook aanbiedingen voor nieuwe klanten, uit mijn ervaring is dat sowieso vaak goedkoper. Aangezien mn contract pas in oktober afloopt, denk ik dat ik dit aanbod aan ga nemen.
EDIT: Op Vodafone.nl staat "Verwacht vanaf half april". Bij ThePhoneHouse hebben ze me als leverdatum week 12/13 gegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door Ary op 23-03-2010 11:12 ]
De telefoon (indien besteld) wordt verstuurd wanneer de porteringsdatum door Vodafone verstrekt is. Bij nummerportering is het dus niet mogelijk binnen 24 uur een telefoon te leveren. Dit kan enkele weken duren.
Wanneer wordt de telefoon dan effectief geleverd? Pas als je abbo ingaat? Of als Vodafone een gehonoreerd porteerverzoek heeft gedaan bij de oude provider en dit doorgeeft aan gsmweb?
Bij andere aanbieders wordt de telefoon goedkoper als je hem met een Web 'n Walk Plus abonnement neemt...vaag!
Ik belde op om te vragen vanaf hoelang voor de tijd dat mijn huidige tmobile abbo afloopt ik kan verlengen (hoop natuurlijk 4 maand, zoals bij phoneplaza.nl).
Zegt ze tegen me dat dit niet kan?
Dat het nieuwe abbo gelijk in zal gaan als ik deze afsluit? En dat die dus niet over x aantal maanden in kan gaan?
Dit is voor het eerst dat ik dit hoor? Ze had hhet over dat dat niet kon bij hi en vodafone? Maar het kan wel bijj phoneplaza, dus ik ben benieuwd wat jullie denken?
Volgens mij rekent T-mobile Relax gewoon per seconde af met een minimun van een minuuut. Misschien dat je hebt gekeken naar een voordeel-sim abonnement waar er idd wel per minuut wordt afgerekend...
Prijslijst en voorwaarden Relax
Prijslijst en voorwaarden Voordeelsim
Wat ik nog niet heb kunnen vinden, is een vergelijking in de praktijk van de verschillende providers. Hoe lang duurt het voordat pagina's geladen worden etc.
Ik hoef niet perse de allersnelste verbinding, maar wil wel een vlotte verbinding.
Heeft iemand voorbeeldfilmpjes van vergelijkende tests?
heel vreemd!eclipsejos schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:39:
Ligt dit aan mij of aan de gsmweb medewerkster?
Ik belde op om te vragen vanaf hoelang voor de tijd dat mijn huidige tmobile abbo afloopt ik kan verlengen (hoop natuurlijk 4 maand, zoals bij phoneplaza.nl).
Zegt ze tegen me dat dit niet kan?
Dat het nieuwe abbo gelijk in zal gaan als ik deze afsluit? En dat die dus niet over x aantal maanden in kan gaan?
Dit is voor het eerst dat ik dit hoor? Ze had hhet over dat dat niet kon bij hi en vodafone? Maar het kan wel bijj phoneplaza, dus ik ben benieuwd wat jullie denken?
Als zekerheid wil hebben vraag om een formulier en die krijg je thuisgestuurd of via e-mail, je kan gelijk zien of je hebt die keuze.
Dat zal ook wel niet zo zijn. Als de telefoon uit is, dan is deze ook overal verkrijgbaar. Tenzij een partij een exclusieve deal heeft voor een bepaalde periode, maar dat is hier niet het geval. HTC levert uit naar de verschillende groothandels en die leveren uit naar alle klanten (de shops). Er kan hooguit een dag verschil zitten als een levering te laat binnenkomt om nog door te sturen naar de klant.Racingboy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:03:
Zou wel jammer zijn moest de rest van de webshops hem volgende week ontvangen en Pdashop (Coolblue) hem een week later.
Of het duurt langer omdat de shop het toestel nog wil 'testen' zoals HiPhrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:07:
[...]
Dat zal ook wel niet zo zijn. Als de telefoon uit is, dan is deze ook overal verkrijgbaar. Tenzij een partij een exclusieve deal heeft voor een bepaalde periode, maar dat is hier niet het geval. HTC levert uit naar de verschillende groothandels en die leveren uit naar alle klanten (de shops). Er kan hooguit een dag verschil zitten als een levering te laat binnenkomt om nog door te sturen naar de klant.
Dat 'testen' doen ze al veel eerder hoor. Het toestel is al een tijdje beschikbaar voor demonstratie en testen door telecombedrijven. Die hoeven echt niet te wachten op de consumentenreleaseHarmsen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:
[...]
Of het duurt langer omdat de shop het toestel nog wil 'testen' zoals Hi
Waarom en óf ze pas half april leveren zal daar niet mee te maken hebben.
Zou zomaar kunnen dat ie ook bij die andere shops volgende week binnen komt. En zo niet, dan moet je gewoon een paar dagen wachten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Harmsen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:24:
[...]
Of het duurt langer omdat de shop het toestel nog wil 'testen' zoals Hi
Verwijderd
Waar heeft dit dan wel mee te maken?Phrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:26:
[...]
Dat 'testen' doen ze al veel eerder hoor. Het toestel is al een tijdje beschikbaar voor demonstratie en testen door telecombedrijven. Die hoeven echt niet te wachten op de consumentenrelease
Heb je dan al even gebeld met Hi om dat te vragen?
Mijn annulering bij Hi is klaar en de aanmelding bij smartphonestunts is goed gekeurd. Alleen nu zocht ik naar de shopreview van smartphonestunts op t.net, maar daar staan er maar weinig reviews op zeg. Kopen er dan zo weinig mensen daar?
Verwijderd
Ik heb net Hi gebeld. In combinatie met een Hi 25 abbonement (175/350) met internet betaal ik normaal:
* Abonnement €19,95 per maand (met studentenkorting is dit €17,95 per maand?)
* Internet €2,50 voor 12 maanden, daarna €10 voor 12 maanden
Totaal: €630 (zonder studentenkorting meegerekend)
Maar met mijn opgebouwde korting kan ik 5 abbonement maanden gratis krijgen, dus:
Totaal: €630 - 100 = €530
Dit is zonder studentenkorting, dan scheelt het nog eens €530 - 48 = €482
Eigenlijk wou ik naar T-Mobile relax 25 (190/190) gaan, daar krijg ik:
* Abbonement €18,95 per maand
* Internet €2,95 voor 12 maanden, daarna €10 voor 12 maanden
* Aansluitkosten €10
Totaal: €620
Dit is zonder SMS verdubbelaar, anders zou het €680 zijn.
De reden dat ik naar T-Mobile wil gaan is vanwege:
* Onbeperkt bandbreedte (geen FUP gedoe)
* Tetheren (mag niet bij Hi)
Nadelen T-Mobile:
* Slecht bereik (maar ik woon in de randstad)
* Duurder
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 13:27 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:22:
Help, ik weet niet wat ik moet kiezen.![]()
Ik heb net Hi gebeld. In combinatie met een Hi 25 abbonement (175/350) met internet betaal ik normaal:
* Abonnement €19,95 per maand (met studentenkorting is dit 18 euro per maand?)
* Internet €2,50 voor 12 maanden, daarna €10 voor 12 maanden
Totaal: €630 (zonder studentenkorting meegerekend)
Maar met mijn opgebouwde korting kan ik 5 abbonement maanden gratis krijgen, dus:
Totaal: €630-100 = €530
Eigenlijk wou ik naar T-Mobile relax 25 (190/190) gaan, daar krijg ik:
* Abbonement €18,95 per maand
* Internet €2,95 voor 12 maanden, daarna €10 voor 12 maanden
* Aansluitkosten €10
Totaal: €620
Dit is zonder SMS verdubbelaar, anders zou het €680 zijn.
De reden dat ik naar T-Mobile wil gaan is vanwege:
* Onbeperkt bandbreedte (geen FUP gedoe)
* Tetheren (mag niet bij Hi)
Nadelen T-Mobile:
* Slecht bereik (maar ik woon in de randstad)
* Duurder
Dat testen, daar snap ik werkelijk geen hout van... Iemand enig idee wat dat inhoudt?Phrenetic schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:26:
[...]
Dat 'testen' doen ze al veel eerder hoor. Het toestel is al een tijdje beschikbaar voor demonstratie en testen door telecombedrijven. Die hoeven echt niet te wachten op de consumentenrelease
Ben vorige week even bij de Hishop geweest en navraag gedaan over het verschil tussen online korting en studentenkorting: het is allebei het zelfde, alleen krijg je studentenkorting alleen in de winkel en het andere alleen online.
Verder wist die verkoper mij te vertellen dat het in de toekomst om Blackberry, Android en iPhone ging draaien qua software.
Maar zoals jullie allemaal kan ik echt niet meer wachten. Mijn keus staat al vast wat het wordt qua abonnement, nu alleen nog wachten tot die desirable Desire uitkomt! Het staat zelfs al in mn agenda genoteerd.
Mja, ik denk dat ze checken of hun providermeuk compatible is... bij Vodafone is dat zo'n applicatie met bepaalde instellingen. Geen idee wie die zooi gebruikt, maar ja...Jas99 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Dat testen, daar snap ik werkelijk geen hout van... Iemand enig idee wat dat inhoudt?
[ Voor 91% gewijzigd door Planet X op 23-03-2010 13:48 . Reden: Foute topic ]
Dat is eigenlijk een vraag voor het algemene topic, maar ja, dat kan. Bij HTC telefoons via usb met de HTC sync software maar er zijn ook oplossingen voor wifi en bluetooth.Planet X schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:45:
Hallo,
Ik ben al jaren een Windows Mobile gebruiker maar ben ook van plan om over te stappen naar Android. Tja, ik heb de Desire gezien en was meteen verliefd ...
Maar is het ook mogelijk om deze telefoon aan je Laptop te hangen en als internet verbinding te gebruiken als je bijvoorbeeld in een Hotel zit of VPN verbindingen wilt testen?
Verwijderd
Volgens mij is de aanbieding op GSMweb het beste:
1 jarig 200 abo: 30,19/mnd + 125 (toestel) + 8 (verzendkosten) = 495.28
2 jarig 200 abo: 30.19/mnd + 0 (toestel) + 8 (verzendkosten) = 366.28 (per jaar)
Ik neem denk ik het 1 jarige abo omdat het toch wel relaxed is volgend jaar weer ergens korting op te krijgen. De hoeveelheid minuten maakt me niet eens zoveel uit (ik bel en sms heel weinig), maar voor VDF 150 abo betaal 12 x 5 = 60 euro minder, maar 77 euro meer voor het toestel.
Mijn nieuwtje is alleen dit: op de bestelpagina van GSMweb http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm staat levertijd 1 april. Volgens mij stond dat er een paar dagen geleden nog niet.
Heeft iemand die contact heeft gehad met GSMweb hier nog nieuws over? Weet er iemand nog een betere deal met Vodafone?
Dan nog iets, ik heb ervaring met de FUP van Vodafone. Ik had eens een tijdje geen internet thuis en heb toen mijn telefoon aan m'n PC verbonden. Dat heb ik een maand zo gebruikt (incl bittorrent ed) en kreeg toen wel een briefje dat ik teveel gebruikte. Je krijgt dan eerst een waarschuwing en als je het dan nog een paar maanden volhoudt wordt het waarschijnlijk wel in rekening gebracht. Ik heb daarna wel heel intensief van het mobiel internet gebruik gemaakt op m'n toestel, maar er niks meer van gehoord. Ik denk dat je dus best rare dingen moet doen voordat je hier last van krijgt.
Verwijderd
(uiteraard gevraagd om een bevestiging per e-mail)
De bestelling van HTC naar Hi is uitgesteld maar de man die ik aan de lijn had kon mij niet duidelijk laten weten waarom dit was, kan met van alles te maken hebben .. lekker vaag heb je niks aan dus, maar een ding was zeker, en dat is dat deze pas 21/04 bij Hi beschikbaar was.
Ik wacht wel even wat langer scheelt weer 82,35 in abbo kosten de eerste 3 maanden
Edit: Mooie mensen daar bij Hi, krijg ik netjes een e-mail dat ik 3 maanden niks hoef te betalen, staat er opeens bij dat het om de HTC Legend gaat .. ze blijven het proberen. Gelijk maar even gebeld hoe het mogelijk is dat het opeens om de Legend gaat, maar dat wisten ze uiteraard weer niet te vertellen. Ze gaan het aanpassen, ben benieuwd.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 15:42 ]
Denk ook niet dat dit gaat gebeuren de webshops rollen nu overelkaar heen met eerdere releasedate maar kunnen dat waarschijnlijk niet waarmaken maar doen dit om zieltjes te winnen.Racingboy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:03:
Zou wel jammer zijn moest de rest van de webshops hem volgende week ontvangen en Pdashop (Coolblue) hem een week later.
Denk dat Coolblue wel een aardige relatie met HTC heeft gezien het verleden dus ga er vanuit dat 9 April wel aardig realistisch is....maar goed kan er naast zitten de tijd zal het uitwijzen.
Misschien ook maar even bellen zometeen, hier namelijk ook hetzelfde verhaal!Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:11:
Zojuist weer even met Hi gesproken omdat de verwachte datum nu pas op 21/04 staat. Gevraagd naar de afdeling annuleren van bestelling, omdat bijv smartphonestunts hem vanaf begin april kan leveren en ik hem dan liever daar wil bestellen. Nou om die reden en omdat ze liever willen dat ik een tevreden Hi klant blijf, werd mij de eerste 3 maanden van mijn abbo gratis aangeboden en een geheugenkaartje van 8gb
(uiteraard gevraagd om een bevestiging per e-mail)
De bestelling van HTC naar Hi is uitgesteld maar de man die ik aan de lijn had kon mij niet duidelijk laten weten waarom dit was, kan met van alles te maken hebben .. lekker vaag heb je niks aan dus, maar een ding was zeker, en dat is dat deze pas 21/04 bij Hi beschikbaar was.
Ik wacht wel even wat langer scheelt weer 82,35 in abbo kosten de eerste 3 maanden
Vooral de theoretische snelheid van Vodafone spreekt me aan.
Ik vind het namelijk met mijn HTC Hero vaak te traag met KPN.
Daarnaast is dit natuurlijk niet duur:
Vodafone B+S+W 200 1 jaar
12 x € 30,19 + € 125,00 + € 8,00
=
€ 495,28
En dan na 1 jaar mooi weer een nieuw toestel of sim-only
Niet helemaal, je hebt 2 abo's met studentenkorting. Eén online en één in de winkel, zie http://hi.nl/Productinfo/Hi-Studentenabonnement.htm.Jas99 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:30:
[...]
Ben vorige week even bij de Hishop geweest en navraag gedaan over het verschil tussen online korting en studentenkorting: het is allebei het zelfde, alleen krijg je studentenkorting alleen in de winkel en het andere alleen online.
Verwijderd
Is het niet zo dat je online korting kan krijgen door online je abonnement af te sluiten. Als je vervolgens naar een Hi winkel gaat kan je je studentenkorting laten activeren.musicfreak schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:44:
[...]
Niet helemaal, je hebt 2 abo's met studentenkorting. Eén online en één in de winkel, zie http://hi.nl/Productinfo/Hi-Studentenabonnement.htm.
Verwijderd
Totaal 619,44 eu voor 2 jaar. Super cheap!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 15:01 ]
Dan zou je dus korting op korting krijgen? Dan vraag ik dat zometeen ook maar gelijk even als ik Hi ga bellenVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:47:
[...]
Is het niet zo dat je online korting kan krijgen door online je abonnement af te sluiten. Als je vervolgens naar een Hi winkel gaat kan je je studentenkorting laten activeren.
Verwijderd
Hadden ze verder nog commentaar op het feit dat je je mobiel gebruikt als modem voor voor je laptop? Anders neem ik ook gewoon VF. Lekker snel internetten op je laptopVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:07:
Dan nog iets, ik heb ervaring met de FUP van Vodafone. Ik had eens een tijdje geen internet thuis en heb toen mijn telefoon aan m'n PC verbonden. Dat heb ik een maand zo gebruikt (incl bittorrent ed) en kreeg toen wel een briefje dat ik teveel gebruikte. Je krijgt dan eerst een waarschuwing en als je het dan nog een paar maanden volhoudt wordt het waarschijnlijk wel in rekening gebracht. Ik heb daarna wel heel intensief van het mobiel internet gebruik gemaakt op m'n toestel, maar er niks meer van gehoord. Ik denk dat je dus best rare dingen moet doen voordat je hier last van krijgt.
Volgens mij geldt die korting op korting alleen op de wat duurdere abonnementen. Bij Hi 25 krijg je dan bijvoorbeeld 1 euro extra korting.Jas99 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:55:
[...]
Dan zou je dus korting op korting krijgen? Dan vraag ik dat zometeen ook maar gelijk even als ik Hi ga bellen
Je kan trouwens het studentenabonnement ook bij www.studentmobiel.nl bestellen. Heb ik vorige keer ook gedaan, en ga daar ook weer verlengen denk ik. Heb al eens een mailtje gestuurd, en zij gaan de Desire ook verkopen, en verwachten em in april. Werd niet vermeld wanneer precies, maar misschien dat ze inmiddels al meer weten. Helaas staat de Desire daar nog niet op de site.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.