Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalbyte
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-08 12:50
Dat klopt. Hetzelfde geld bij de webwinkel van vodafoon zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Okay thanx! Dan zijn ze door de aanbieding aanzienlijk goedkoper dan Hi :D

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb net gelezen op het xda-developers forum dat Tmobile UK de desire released op 26 maart.
linkje: http://forum.xda-develope...hp?p=5901746&postcount=92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:55
Ik heb nu een HTC Touch Diamond i.c.m. met Tringg. Voor de telefoon heb ik in juni 2008 465 euro betaald en had toen nog een abonnement van T-mobile. Nu heb ik voor 29,95 Tringg per maand.

Ik heb de Diamond los gekocht destijds omdat ik over wilde stappen naar simonly (dat was toen voordeliger voor mij dan een abonnement).
Nu zit ik sterk te twijfelen of ik niet een abonnement zal nemen (1 jarig)

Ik heb nu Tring 3G, 1250 belminuten/smsjes
Ik bel zo'n 200 minuten per maand (dat is 200 units) de rest gaat bijna op aan smsjes, dus bij een abonnement bij een ander netwerk zal ik ook een smsbundel moeten hebben.

Wat mijn wensen zijn:

- goed 3G bereik (van T-mobile naar het KPN netwerk was een openbaring)
- push e-mail moet ondersteund worden (i.v.m. Exchange server op het werk)

Hi heeft goede abonnementen maar wat ik gelezen heb is dat push e-mail niet ondersteund wordt en de snelheid lager is dan wat ik nu heb (zit zo rond de 100 Kb/s).
Bij Tringg is het niet toegstaan je laptop te gebruiken om te internet via je telefoon, maar het werkt wel, dit zou ik graag blijven doen.

Als ik kijk dat de Desire zo'n 425 euro gaat kosten + 29,95 per maand voor Tringg ben ik eigenlijk best duur uit.
Iemand die hier iets over kan zeggen? Wat is aan te raden i.c.m met de Desire?

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 17-03-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 21:12
Binnetie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:23:
Als ik kijk dat de Desire zo'n 425 euro gaat kosten + 29,95 per maand voor Tringg ben ik eigenlijk best duur uit.
Iemand die hier iets over kan zeggen? Wat is aan te raden i.c.m met de Desire?
Bij vodafone betaal je bij een 200 bel+sms+web abo 30,19 per maand + 229,10 voor de telefoon dan neem je daar een sms blox bij voor 10,- Dan kom je 40,19*12+229,10 = 711,38 | 29,95*12+425 = 784 toch wat goedkoper uit.

Overigens weet ik niet hoe het met push email zit.

[ Voor 48% gewijzigd door Narev op 17-03-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de HTC Legend ook al wat eerder als gepland in de winkels kwam, is hier ook een kans op bij de Desire?

Omdat ik mn Samsung i8910 goed kon verkopen enkele weken geleden zit ik nu dus als even met een telefoontje van 20 euro te doen :s niet echt ideaal dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verschillende telefoons, verschillende releases. Maar de Desire is al wel bij de reviewers verschenen dus het is goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klote zeg;
Er is momenteel een voor mij zeer gunstige aanbieding van T-Mobile:

- 24 maanden €18,95 ipv €25 voor T-Mobile 25
- 12 maanden €2,95 ipv €9,95 voor W'n'W vast

Deze aanbieding geldt tot 2 april.
Mijn abonnement loopt op 6 juli af.
Ik kan vanaf 6 maart bij T-Mobile zelf verlengen (maar die hebben de Desire nog niet)
Ik kan vanaf 6 april via derden verlengen (smartphoneshop, 2call, etc) maar dan is de aanbieding officieel al afgelopen :<

Weet iemand hier of en hoe het voor mij mogelijk is om de Desire te pre-orderen rekening houdend met bovenstaande gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:26:
Aangezien de HTC Legend ook al wat eerder als gepland in de winkels kwam, is hier ook een kans op bij de Desire?

Omdat ik mn Samsung i8910 goed kon verkopen enkele weken geleden zit ik nu dus als even met een telefoontje van 20 euro te doen :s niet echt ideaal dus
Ik zit met hetzelfde probleem.
Mijn SE x1 is stuk dus nu zit ik hier met zo een goedkoop telefoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:08:
Klote zeg;
Er is momenteel een voor mij zeer gunstige aanbieding van T-Mobile:

Deze aanbieding geldt tot 2 april.
Mijn abonnement loopt op 6 juli af.
Ik kan vanaf 6 maart bij T-Mobile zelf verlengen (maar die hebben de Desire nog niet)
Ik kan vanaf 6 april via derden verlengen (smartphoneshop, 2call, etc) maar dan is de aanbieding officieel al afgelopen :<

Weet iemand hier of en hoe het voor mij mogelijk is om de Desire te pre-orderen rekening houdend met bovenstaande gegevens?
Wow SMulTiE, hoe kom jij aan de aanbieding? Via smartphoneshop of rechtstreeks via T-Mobile? Op smartphoneshop heb ik hem al voorbij zien komen maar direct via T-Mobile nog niet??

Ik ben benieuwd. Zeker de telefoon die ik ga bestellen! (via T-mobile écht onbeperkt internet ^_^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Achilles
Bij de meeste webshops waar de Desire te krijgen is kan je hem voor deze prijs krijgen.

@Smultie
4 Maanden van tevoren geldt helaas alleen voor direct sales van T-Mobile. Om bij dealers te verlengen moet je helaas nog even geduld hebben. Helaas is er nog niets bekend over eventuele acties voor april, dus hier kan ik je helaas ook niet bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

SMulTiE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:08:

Hier zit ik ook naar te kijken, dit kan bij 2call.nl. Het toestel kost bij bovenstaand abo 15 euro (bij een verlenging). Je kunt hem ook met W'n'W plus nemen. Ben je dus 5 euro per maand extra kwijt en kost het toestel 0 euro. Totaal 105 euro extra, heb je wel 2 jaar lang sneller internet.

Voor een nieuw abo krijg je 50 euro extra toestelkorting, trek dus voor een nieuw abo 50 euro van de totaalprijs af.

Totale kosten bij een T-Mobile Relax 25 verlenging 24 maanden met W'n'W vast:
Gemiddeld 25,40 per maand * 24 maanden + 15 voor toestel = 624,6 euro

Totale kosten bij een T-Mobile Relax 25 verlenging 24 maanden met W'n'W plus:
Gemiddeld 30,40 per maand * 24 maanden + 0 voor toestel = 729,6 euro

Totaaloverzichtje:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2l54d1.png

[ Voor 18% gewijzigd door ikbenwouter op 17-03-2010 19:16 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hi tot nu toe een fijne provider en wil hier krijg bij blijven. Ik zit alleen met het internet, ik zal misschien 5 pagina's per dag kijken en e-mail checken. Heb ik hier genoeg aan met Hi of kan ik beter naar een provider overstappen die snellere verbinding bied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Hier bieden ze hem los aan voor €447,25 met als leverdatum 05/04/10, weer 4 daagjes eerder dan pdashop.nl..
http://www.perfect-system..._9/htc-desire-amoled.html

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Blck schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:06:
Hier bieden ze hem los aan voor €447,25 met als leverdatum 05/04/10, weer 4 daagjes eerder dan pdashop.nl..
http://www.perfect-system..._9/htc-desire-amoled.html
onze leverancier ook niet, maar deze verwacht het product 5-4-2010 binnen te krijgen. Indien u bestelt zal het enkele werkdagen later bij ons binnen komen.
.
De leverancier verwacht het product 5-4 te ontvangen, daarna zal verscheept worden naar de winkel en daarna zal getransporteerd worden naar de klant. Daar gaat wel 4 daagjes overheen, kan ik je verzekeren

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
Heeft iemand ervaringen met 2call.nl? Ik wil de Desire met een nieuw Vodafone abonnement nemen met nummerbehoud. Scheelt zo'n 60 euro in vergelijking bij Vodafone zelf. Ik lees veel gemixte reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 12:12
Obiter dictum schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:16:
[...]

[...]
.
De leverancier verwacht het product 5-4 te ontvangen, daarna zal verscheept worden naar de winkel en daarna zal getransporteerd worden naar de klant. Daar gaat wel 4 daagjes overheen, kan ik je verzekeren
Ik hoop echt dat hij nog steeds in week 12 geleverd gaat worden.
Dranica schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 10:06:
Ik heb net gelezen op het xda-developers forum dat Tmobile UK de desire released op 26 maart.
linkje: http://forum.xda-develope...hp?p=5901746&postcount=92
En laat dat nou net aan het einde van week 12 vallen :*)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmd01 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:01:
Heeft iemand ervaringen met 2call.nl? Ik wil de Desire met een nieuw Vodafone abonnement nemen met nummerbehoud. Scheelt zo'n 60 euro in vergelijking bij Vodafone zelf. Ik lees veel gemixte reacties.
Prima hoor, 4 jaar terug een Qtek S200 gekocht en 2 jaar terug een HTC Touch Diamond. Tweede keer met nummerbehoud en dat verliep prima. Ben toen in een week van abonnement -> prepaid -> abonnement gegaan allemaal met nummerbehoud. Aangezien de kortingen bij nieuwe abonnementen hoger liggen (scheelde toen 80 euro oid) vond ik dat wel de moeite waard :) Vanaf Vodafone prepaid naar een abonnement ben je een nieuwe abonnee namelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door J0YR1D3R op 17-03-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
J0YR1D3R schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:08:
[...]

Prima hoor, 4 jaar terug een Qtek S200 gekocht en 2 jaar terug een HTC Touch Diamond. Tweede keer met nummerbehoud en dat verliep prima. Ben toen in een week van abonnement -> prepaid -> abonnement gegaan allemaal met nummerbehoud. Aangezien de kortingen bij nieuwe abonnementen hoger liggen (scheelde toen 80 euro oid) vond ik dat wel de moeite waard :) Vanaf Vodafone prepaid naar een abonnement ben je een nieuwe abonnee namelijk..
Top, ik ben nog altijd een beetje huiverig voor telefoon webshops, maar de prijzen verschillen nu wel heel erg veel! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

hmd01 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:15:
[...]

Top, ik ben nog altijd een beetje huiverig voor telefoon webshops, maar de prijzen verschillen nu wel heel erg veel! O-)
Hier kun je ook gebruikersreviews van 2call bekijken ;)
http://www.telecomvergelijker.nl/cat/113/?shop_id=122

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:14:
[...]

Weet iemand hoe deze situatie werkt. Bij het abonnement krijg je 12% korting over 12 maanden. Dit wekt bij mij de indruk dat ze er vanuit gaan dat het een 2 jarig abonnement is? Dit terwijl het een 1 jarig abonnement betreft. Anders is dit natuurlijk een perfecte deal vergeleken met wat Hi mij aanbied.
Dit is inderdaad een mooie deal. Maar 95 euro bijbetalen bij het toestel zelf zo, wat ik erg netjes vind. Bij Hi ben ik bij een vergelijkbaar abbonement dubbel dat bedrag kwijt voor het toestel.

Ik kan alleen niet vinden tot hoe lang die 12.5% korting actie geldig is. Als hij volgende week nog geldig is dan bestel ik 'm daar denk ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35

Boy

www.byoscoop.nl

ik zag 'm staan in de Telfort shop bij het verlengen!

bij mij kost hij 24 euro als ik:

18 maanden
150 belminuten - 14,95
100 smsjes - 6,95
internet - 10,00
==> 31,90 per maand.

als ik ter vergelijking kijk naar een sim-only (wel dan 200 belminuten en 12 maanden, kan niet precies hetzelfde aangeven) kost me dat 18,95.

( 31,90 - 18,95 ) x 18 = 233,10 + 24 euro (aanschaf telefoon) = 257,10. Dat is geen slechte prijs voor de telefoon, of zie ik dit verkeerd?

klopt het bovenstaande volgens jullie? Want zo ja, dan denk ik dat 'm gelijk ga bestellen...dit soort acties zie ik niet bij anderen geloof ik...

[ Voor 13% gewijzigd door Boy op 18-03-2010 11:50 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu bij Hi maar wil naar T-Mobile omdat ik het onbeperkte internet daar meer vertrouw (onbeperkt = onbeperkt, weliswaar langzamer na 2 GB maar onbeperkt :))

Weet iemand waarom T-Mobile de HTC Desire nog niet in het assortiment heeft opgenomen voor nieuwe abonnees? Zo nee, heeft iemand gehoord wanneer T-Mobile dat wél doet? Ik zie in dit topic nml. alleen verhalen over verlengingen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 11:52 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:52:
Weet iemand waarom T-Mobile de HTC Desire nog niet in het assortiment heeft opgenomen voor nieuwe abonnees? Zo nee, heeft iemand gehoord wanneer T-Mobile dat wél doet? Ik zie in dit topic nml. alleen verhalen over verlengingen.
Lees mijn reactie nog even door, compleet overzicht. Toestelprijzen in het plaatje kun je bij nieuw abo 50 euro aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Achilles, heb ergens gelezen dat T-Mobile heel langzaam is met het in het assortiment opnemen van nieuwe toestellen.

Ik volgde dit en het andere desire topic al een tijdje en ben nu helemaal om, heb nu nog een N95 (dus werd tijd)
Dus heb ik vandaag bij smartphonestunts een bestelling gedaan voor de bruine HTC desire, 18,95 p/m met internet 1ste jaar 2,95 p/m 2de 9,95 p/m.

Zit nu bij Hi, en heb daar gekeken voor een verlenging/vernieuwing naar de Desire, Telefonisch met de klantenservice voor een beter aanbod dan op de site gevraagd (aanbod op de site was: 18,95 p/m (1,- studentenkorting) en 2,50 p/m voor internet.) maar het toestel koste dan nog 50,- euro. Heb met de klantenservice gesproken en ze boden me het toestel voor 0,- euro aan. In principe dezelfde deal dus als bij smartphonestunts, alleen 50 cent p/m duurder voor het internet.

Waarom ik toch voor T-Mobile heb gekozen:
- 190min/190sms i.p.v. 175min/350sms (ben geen smser) :P
- min. onbeperkt houdbaar.
- internetervaring van Hi was niet top te noemen (maar kan ook aan mn N95 liggen;) ) T-Mobile zou goed/beter moeten zijn met internet

Ben wel te spreken over de (klanten)service van Hi, alleen vind ik het niet leuk als ik zoveel moeite moet doen om een goedkoop(er) toestel/abonnement te krijgen terwijl ik het ergens anders zonder moeite kan halen. (er zijn zoiezo altijd andere die duurder zijn, maar in mijn ogen was Hi toch altijd wel redelijk scherp in prijzen) Vooral de voorwaarden van Hi (FUP, etc.) bevallen me niet meer ten opzichte van bijvoorbeeld T-mobile.

Hoop hier op een snelle levering :) (maar dat zal wel goedkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gaan voor HI25 abonnement. Ik sms vooral, bellen zo af en toe maar dat zal in het nieuwe schooljaar wel omhoog gaan. Verder wil ik kunnen internetten. Maar zoals al meer mensen zeggen..: Hoe goed is dat internet van HI? Ik heb echt geen zin dat ik op sommige plekken niet lekker kan browser of MSN-en oid. Hi heeft wel mijn voorkeur, vooral om het dubbele aantal sms-jes.

Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 12:04
[b][message=33665511,noline]

*knip*

Ben wel te spreken over de (klanten)service van Hi, alleen vind ik het niet leuk als ik zoveel moeite moet doen om een goedkoop(er) toestel/abonnement te krijgen terwijl ik het ergens anders zonder moeite kan halen. (er zijn zoiezo altijd andere die duurder zijn, maar in mijn ogen was Hi toch altijd wel redelijk scherp in prijzen) Vooral de voorwaarden van Hi (FUP, etc.) bevallen me niet meer ten opzichte van bijvoorbeeld T-mobile.
Nou ik ben niet zo tespreken over Hi. Kom net van de winkel vandaan omdat ik het vreemd vind dat ik bij verlenging 150 euro moet betalen en bij een nieuw abb is de gsm wel gratis. Helaas daar kunnen we niks aan doen werd mij in de winkel verteld. Nou ik zal het nog wel eens proberen bij de klantenservice (1200) misschien dat het daar wel kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Boy schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:48:

als ik ter vergelijking kijk naar een sim-only (wel dan 200 belminuten en 12 maanden, kan niet precies hetzelfde aangeven) kost me dat 18,95.

( 31,90 - 18,95 ) x 18 = 233,10 + 24 euro (aanschaf telefoon) = 257,10. Dat is geen slechte prijs voor de telefoon, of zie ik dit verkeerd?

klopt het bovenstaande volgens jullie? Want zo ja, dan denk ik dat 'm gelijk ga bestellen...dit soort acties zie ik niet bij anderen geloof ik...
Ik heb de Desire ook in bestelling, het wachten begint :9~

Het leuke is dat voor het eerst dat ik een nieuwe telefoon wil, het verlengen goedkoper is dan nieuw aanschaffen bij Telfort. Ik heb gekozen voor 24 maanden
Telfort 150 -> 14,95
SMS 25 -> 2,95
internet -> 6 maanden 2,50. 18 maanden 10,-

Toestel EUR 69,-. Voor nieuwe abonnees is dit 119,-! Daarnaast is- voor de Legend in elk geval - de Telfort site zelfs goedkoper dan GSMweb.

Totaal is voor mijn dan:
= 358,80 + 70,80 + 195,- = 624,60 (+ toestel = 693,60 euro totale kosten.
Je moet m.i. daar naar kijken en niet verrekenen met "soortgelijke sim-only". Voor het totaalbedrag heb ik een mooie foon + 2 jaar internet. Af en toe bellen en sms kan dan ook nog. Voornaamste voor mij is dat het maandbedrag ongeveer gelijk blijft aan nu (eerst wat goedkoper en dan 18 maanden iets meer); dan krijg ik voor mijn gevoel een Desire voor maar 69 Euro :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 08:16
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:13:
Ik wil gaan voor HI25 abonnement. Ik sms vooral, bellen zo af en toe maar dat zal in het nieuwe schooljaar wel omhoog gaan. Verder wil ik kunnen internetten. Maar zoals al meer mensen zeggen..: Hoe goed is dat internet van HI? Ik heb echt geen zin dat ik op sommige plekken niet lekker kan browser of MSN-en oid. Hi heeft wel mijn voorkeur, vooral om het dubbele aantal sms-jes.

Ik hoor het graag.
Ik heb zelf al 2 jaar Hi, en ik ben positief over Hi. De snelheid met internet loopt iets achter bij de meeste providers, maar ik heb nooit problemen gehad met het limiet voor het internet. Daar kom je echt niet snel op, alleen als je heel veel youtube filmpjes gaat kijken ofzo. Zulke dingen kun je beter niet te vaak doen. Met msnen en internetten zul je niet snel tegen het limiet aan lopen. Een groot voordeel van Hi is natuurlijk het bereik, als ik in de trein naar Leeuwarden zit heb ik bijna de hele tijd 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
t0mmiiiii schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:16:
[...]

Ik heb zelf al 2 jaar Hi, en ik ben positief over Hi. De snelheid met internet loopt iets achter bij de meeste providers, maar ik heb nooit problemen gehad met het limiet voor het internet. Daar kom je echt niet snel op, alleen als je heel veel youtube filmpjes gaat kijken ofzo. Zulke dingen kun je beter niet te vaak doen. Met msnen en internetten zul je niet snel tegen het limiet aan lopen. Een groot voordeel van Hi is natuurlijk het bereik, als ik in de trein naar Leeuwarden zit heb ik bijna de hele tijd 3g.
Same here.
Ik gebruik het internet gewoon voor mn mail en af en toe eens wat op internet opzoeken. Ik ga niet mn hele dag achter youtube zitten dus ik heb ook geen problemen met een limiet (nog nooit bereikt).
Ik wacht alleen tot de zilveren variant in de shop ligt. Die staat er nu nog niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook bij Hi en ik twijfel of ik zal gaan verlengen. Het voordeel van T-Mobile ten opzichte van Hi is dat je bij T-Mobile kan tetheren. Ik weet niet in hoeverre dat bestraft wordt bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:56
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:36:
Ik zit nu ook bij Hi en ik twijfel of ik zal gaan verlengen. Het voordeel van T-Mobile ten opzichte van Hi is dat je bij T-Mobile kan tetheren. Ik weet niet in hoeverre dat bestraft wordt bij Hi.
Het nadeel van T-mobile vind ik dan weer dat (na 2 jaar ervaring) ik de 3G dekking vrij matig vind. Alhoewel ik moet zeggen dat dit in het laatste half jaar aardig is gestegen, maar toch nog niet op het niveau van Vodafone zit. Dus tenzij T-mobile mij een goede aanbieding kan geven icm de Desire stap ik mooi over naar Vodafone. Dan maar geen onbeperkt internet...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kazu, ik dacht lezen te hebben dat T-Mobile veel had geinvesteerd in het optimeren van hun ontvangst, (bron, iemand)

@jurjen_g, mij ging het om de betere voorwaarden dan bij Hi, en mijn totaalkosten zijn: 18,95*24 + 3*12 +10*12 + 0,- + 9,95 = 620,75 (toestel gratis met aansluitkosten, gratis levering.) niet om te dissen, maar misschien moet je nog even heroverwegen? Hoelang zijn jou minuten houdbaar, hoeveel smsjes heb je etc?

Edit: ik bedoelde te zeggen dat ik wel te spreken was over de service van Hi, en niet zo zeer over de prijzen, omdat ik (zoals je kunt lezen) zelf wat had moeten bellen om het toestel gratis te krijgen bij Hi.

Edit: 24 maanden contract

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

jurjen_g schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:07:
[...]

Het leuke is dat voor het eerst dat ik een nieuwe telefoon wil, het verlengen goedkoper is dan nieuw aanschaffen bij Telfort. Ik heb gekozen voor 24 maanden
Telfort 150 -> 14,95
SMS 25 -> 2,95

Toestel EUR 69,-. Voor nieuwe abonnees is dit 119,-! Daarnaast is- voor de Legend in elk geval - de Telfort site zelfs goedkoper dan GSMweb.

Totaal is voor mijn dan:
Je moet m.i. daar naar kijken en niet verrekenen met "soortgelijke sim-only". Voor het totaalbedrag heb ik een mooie foon + 2 jaar internet. Af en toe bellen en sms kan dan ook nog. Voornaamste voor mij is dat het maandbedrag ongeveer gelijk blijft aan nu (eerst wat goedkoper en dan 18 maanden iets meer); dan krijg ik voor mijn gevoel een Desire voor maar 69 Euro :Y
Ja, het is maar hoe je het bekijkt. Jij vergelijkt ook met je huidige abo, mijn huidige is een sim-only, dus vergelijk ik daarmee als ik die verleng en wat het verschil is als ik 'm verleng met toestel, en dan kom ik als ik het goed zie 260 euro voor mij voor de foon :D dus ik ga nu bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23

sphere

Debian abuser

Ik heb net gekeken bij algebeld icm met t-mobile, maar de toestelprijs is dan absurd hoog. Als ik kijk hoeveel gsmweb vraagt voor een legend, dan lijkt me het een fout.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter

ikbenwouter

! w t R

sphere schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:00:
Ik heb net gekeken bij algebeld icm met t-mobile, maar de toestelprijs is dan absurd hoog. Als ik kijk hoeveel gsmweb vraagt voor een legend, dan lijkt me het een fout.
Zou leuk zijn als je gelijk de prijzen even noemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
Ik zie dat de Phonehouse vandaag een actie heeft dat je bij alle Vodafone abbo's een gratis Wii krijgt maar kan de Desire even niet vinden.
Ik kan nu helaas niet bellen op werk, maar bij iemand bekend of je bij Phonehouse op deze manier wel kan pre-ordenen telefonisch? Of gaan ze echt wachten tot ze het toestel binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timboozle
Heb de Desire besteld via 2call.nl in combinatie met een T-Mobile verlenging.

Relax 25 - 18,95 * 24 maanden = 454,80
Web n Walk PLUS - (7,95 * 12) + (14,95 * 12) = 274,80
Aansluitkosten - Geen
Toestel - Gratis

€729,60 totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33

TheVMaster

Moderator WOS
ikbenwouter schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:15:
[...]

Zou leuk zijn als je gelijk de prijzen even noemt...
'k heb even gekeken bij Algebeld.nl...een Desire i.c.m. een 24 maand Relax 45 euro abonnement kost daar nog steeds 380 euro. Ik mag hopen dat ze daar een fout hebben gemaakt..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 12:30
yorroy schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:37:
Ik zie dat de Phonehouse vandaag een actie heeft dat je bij alle Vodafone abbo's een gratis Wii krijgt maar kan de Desire even niet vinden.
Ik kan nu helaas niet bellen op werk, maar bij iemand bekend of je bij Phonehouse op deze manier wel kan pre-ordenen telefonisch? Of gaan ze echt wachten tot ze het toestel binnen hebben?
bij gsmeasy staat precies dezelfde aanbieding. gisteren stond er ook al alleen vandaag. vandaag weer
zal wel een of andere actie zijn vanuit vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:34
Net even naar The Phonehouse gebeld. Bij toestellen die nog niet beschikbaar zijn is de aanbieding niet mogelijk :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 13:47
TheVMaster schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:34:
[...]

'k heb even gekeken bij Algebeld.nl...een Desire i.c.m. een 24 maand Relax 45 euro abonnement kost daar nog steeds 380 euro. Ik mag hopen dat ze daar een fout hebben gemaakt..... :+
Kwam deze fout idd ook tegen bij Algebeld.nl. Heb de laatste keer mijn phone daar ook besteld en was erg tevreden over ze. Overigens staat op de website aangegeven dat ze hem al begin april (!) verwachten.

Zelf heb ik de Desire pre-ordered bij 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 15-09 14:34
Ik heb besloten om de Desire bij algebeld.nl te bestellen. Hier kan ik bij een Vodafone bel+sms+web 275 voor 2 jaar ook nog een iPod nano 8gb voor 36 euro erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02-2024
jurjen_g schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:07:
[...]

Telfort 150 -> 14,95
SMS 25 -> 2,95

Totaal is voor mijn dan:
De totaal prijs is daar behoorlijk goedkoop voor 2 jaar, maar toch ben ik blij met mn keuze voor Vodafone, met een abonnement van 30,19 kom je op +- 720,- uit voor 2 jaar, wat duurder, maar daar zit dan wel een 200 belminuten 400 smsjes en snel internet bij inbegrepen.

Persoonlijk snap ik lang niet altijd de 1jarig-abbo-keuzes, kan iemand me een voorbeeld geven waarbij een 1-jarig contract + 1 sim only jaar uiteindelijk hetzelfde biedt maar minder kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren pre-ordered bij Smartphonestunts.nl samen met de aanbieding van T-mobile (Web n Walk Standard Relax Online 25 nieuw abonnement 2 jaar):

Abonnement: 24 x 18,95 = € 454,80
Mob. internet: (12 x 2,95) + (12 x 9,95) = €154,80
Aansluitingskosten: € 9,95

Totaal: € 619,55

Hopelijk is hij snel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Offtopic-reacties getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net bij telefoonkopen in Alphen a/d Rijn en daar vertelde ze me dat de Desire daar al op 4 april in de winkel ligt... erg snel. Maar ik twijfel nog steeds tussen Desire of HD 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 00:55:
@jurjen_g, mij ging het om de betere voorwaarden dan bij Hi, en mijn totaalkosten zijn: 18,95*12 + 3*12 +10*12 + 0,- + 9,95 = 620,75 (toestel gratis met aansluitkosten, gratis levering.) niet om te dissen, maar misschien moet je nog even heroverwegen? Hoelang zijn jou minuten houdbaar, hoeveel smsjes heb je etc?
Dat is ook een interessante prijs, echter dacht ik van meerdere mensen te hebben begrepen dat je bij T-Mobile wb'n walk PLUS moet nemen om (ongeveer) dezelfde internetsnelheid te hebben als bij Telfort. Dat is dan weer 5 euro per maand extra. Daarnaast speelt bij mij bellen / sms-en niet echt een rol, zoeken is naar een balans tussen laagst mogelijke maandlasten en tegelijk niet teveel ineens uitgeven, dan kom je snel bij een 2-jaarlijkse variant terecht. Voordeel ook (wat velen nadeel noemen); je hoeft pas over 2 jaar weer te gaan twijfelen over de volgende aanschaf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reflian schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:05:
[...]

De totaal prijs is daar behoorlijk goedkoop voor 2 jaar, maar toch ben ik blij met mn keuze voor Vodafone, met een abonnement van 30,19 kom je op +- 720,- uit voor 2 jaar, wat duurder, maar daar zit dan wel een 200 belminuten 400 smsjes en snel internet bij inbegrepen.

Persoonlijk snap ik lang niet altijd de 1jarig-abbo-keuzes, kan iemand me een voorbeeld geven waarbij een 1-jarig contract + 1 sim only jaar uiteindelijk hetzelfde biedt maar minder kost?
buiten het feit dat ik na 1 jaar vaak weer een nieuw toestel wil hebben kom ik op het volgende uit:

ik ben voor 1 jaar verlengen bij telfort voor het hele jaar 422,80 kwijt, doe ik daarna bv een jaar sim-only erbij voor 125,40 kom ik op een totaal voor 2 jaar uit op 548,20

abbo= tel 200, 25sms, internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Mjah, ik vind 2 jaar per tel voldoende, hoef niet elk jaar een nieuwe telefoon, helemaal niet als de android updates beschikbaar zijn en ik nu een snelle telefoon kies. Daarom ga ik zelf voor vodafone bellen+sms+web à 30 euro per maand voor 2 jaar, gratis toestel.Dan kan je grofweg op 720 euro = 360 euro per jaar. Dat is dan toch weer iets meer dan de helft van de prijs van cirrus75. Geen nieuw toestel na een jaar, maar het scheelt aanzienlijk.

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:13:
[...]

buiten het feit dat ik na 1 jaar vaak weer een nieuw toestel wil hebben kom ik op het volgende uit:

ik ben voor 1 jaar verlengen bij telfort voor het hele jaar 422,80 kwijt, doe ik daarna bv een jaar sim-only erbij voor 125,40 kom ik op een totaal voor 2 jaar uit op 548,20

abbo= tel 200, 25sms, internet
Telfort is voor verlengers die niet smsen inderdaad erg goedkoop, maar zo kort door de bocht stel je het wel rooskleuriger voor.
Bijvoorbeeld in mijn situatie, geen verlenging, en wel smsen (op zn minst toch meer dan 25) kom je al snel uit op een:

Telfort 200 Onbeperkt Internet, 100 SMS. 1 jaar
209,- toestel
19 pm
5 pm voor sms
25 aansluitkosten
totaal: 522,-

+ Zelfde sim-only 1 jaar:
11,45 p/m
Totaal: 137,-

Samen voor 2 jaar:
659,-

Dit is wel goedkoper dan Vodafone 2 jarig (720), maar daartegenover staat 300 SMS extra en sneller internet,
omgerekend betaal je dan in verhouding 3,54 eu per maand voor sneller internet en 300 SMSjes extra. Wat mij betreft is dat meer waar voor je geld.

Wel is het inderdaad erg goedkoop als je weinig SMSt bij telfort, dan kom je met een 25 SMS bundel icm nieuw abbo uit op 587,- voor twee jaar (1 jarig + 1 jaar sim only).

Overigens bij een 2-jarig telfort abbo met 25 sms,
411 voor abbo, 72 voor sms, 69 voor toestel, 25 aansluit. 577,- voor 2 jaar.
En met verlenging:
411 voor abbo, 72 voor sms, 69 voor toestel: 552 (ongeveer gelijk inderdaad)
bij een 2-jarig telfort abbo met 100 sms,
411 voor abbo, 120 voor sms, 69 voor toestel, 25 aansluit. 625,-

[ Voor 12% gewijzigd door Reflian op 21-03-2010 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
Toen ik zojuist mijn KPN rekeningen eens nakeek bleek dat ik sinds dat ik mijn HTC Hero heb niet zo veel meer bel en sms, maar vaker een mail stuur. Ik hoef dus niet zo heel veel minuten maar heb geen trek om wat bij te betalen bij een 2 jarig abbo voor de Desire (tjah.. ik blijf een Nederlander he..)

Vanwege de internetsnelheid ben ik van plan over te stappen naar Vodafone Bel+SMS+Web 150. Echter zal ik dan zo'n 60 euro moeten bijbetalen voor een toestel.
Ik zie onder andere in dit topic dat er al veel mensen zijn geweest die het toestel al besteld hebben.
Is het over het algemeen nog mogelijk een beetje af te dingen bij shops als 2Call, Algebeld en Smartphonestunt? Of zit daar weinig rek ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowee
  • Laatst online: 31-08 21:07
Bij algebeld.nl:

Overzicht van uw bestelling:
HTC Desire Brown HTC Desire Brown

Toestel specificaties
Abonnement: KPN Personal Sim 260 (12 maanden) Verlenging
Mobiel Internet: Surf & Mail Totaal XtraSnel internet bundel
Netwerk Actie: Bij het afsluiten van de Surf en Mail internet bundel extra toestel korting!(optionele bundel)
Eenmalige Prijs: € 160,-
Verzendkosten: Bij vooruitbetaling: € 7,50
Onder Rembours: € 12,50

Ik hoef maar 160 euro bij te betalen aangezien de telefoon voor 1 jaar bij bijvoorbeeld Hi duurder is en KPN [mijn provider] bied de telefoon zelf niet aan. Is dit betrouwbaar en regelt algebeld.nl alles met me provider?

[ Voor 3% gewijzigd door Nowee op 20-03-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, heb bij de maanden een tikfout gemaakt. zie edit

@ dave1, Zelfde bestelling gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, heb toch maar gekozen voor vodafone 200/400/internet. Hi verlengen kostte mij een hoop meer :{ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Even opletten als je besteld bij algebeld.nl, het viel me net op dat als je (althans bij "mijn" abo; vodafone B+S+W 200) als cadeautje selecteerd 4 gig Microsd+autolader, deze gratis en zonder verzendkosten meegeleverd worden. Altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obiter dictum schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:10:
Even opletten als je besteld bij algebeld.nl, het viel me net op dat als je (althans bij "mijn" abo; vodafone B+S+W 200) als cadeautje selecteerd 4 gig Microsd+autolader, deze gratis en zonder verzendkosten meegeleverd worden. Altijd welkom :)
Je kunt zelfs een 8GB kaartje selecteren wat nog steeds gratis is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Laat ik daar nu net een uurtje te laat achter zijn gekomen :')

Vanochtend net het contract met bijbehorende id kopieën gemailed naar Algebeld. Vodafone B+S+W €34.50 voor €30.19. Geen bijbetaling, geen verzendkosten.

Wordt de Desire trouwens niet met een microsd kaartje geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:14:
[...]

Je kunt zelfs een 8GB kaartje selecteren wat nog steeds gratis is!
Nope, 7,50 verzendkosten komt er dan opeens bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timboozle
Megalo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:24:
Laat ik daar nu net een uurtje te laat achter zijn gekomen :')

Vanochtend net het contract met bijbehorende id kopieën gemailed naar Algebeld. Vodafone B+S+W €34.50 voor €30.19. Geen bijbetaling, geen verzendkosten.

Wordt de Desire trouwens niet met een microsd kaartje geleverd?
Volgens algebeld wordt ie zonder extra geheugen geleverd.. ben trouwens voor hetzelfde abonnement gegaan en zag op tijd de optie voor de 8 gig sdkaart!
Obiter dictum schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:27:
[...]

Nope, 7,50 verzendkosten komt er dan opeens bij
In mijn geval niet!

[ Voor 68% gewijzigd door timboozle op 21-03-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Laatst online: 04-09 18:57
Ach, twee tientjes voor een 8gb sdkaartje is ook nog wel te overzien.

Ik begin me trouwens sterk af te vragen hoeveel Desires Algebeld binnen krijgt. Als ik alleen al dit topic bekijk, zou het me niets verbazen als ik niet bij de eerste pre-orders zit, maar in back-order val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zit nu met een Touch Diamond 2, die ik een jaar in mijn bezit heb, met een T-Mobile relax 25 abbo (2jaar). Ik wil nu graag een Desire, maar wat kan ik dan het beste doen? Mijn TD2 verkopen en de Desire los kopen en mn sim overplaatsen? (en ook nog webnwalk erbij?) of is er een betere mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 19:06
Ik heb ook mijn keuze gemaakt. Ik ga voor een verlenging van T-Mobile Relax 25 bij Smartphonestunts. Slechts 26,44 per maand (grappig om te zien dat dit goedkoper is dan eenzelfde Flex 25 abbo).

<zie overzichtje verderop>

[ Voor 56% gewijzigd door Onedayflyer682 op 21-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

bij algebeld hou ik 7,50 verzondkosten en met geheugenkaart of lader erbij betaal ik toch meer,dus ik krijg ze niet gratis. Zal wel komen omdat ik 1 jaar wil. Maar ook met 2 jaar krijg ik nog altijd verzendkosten.

Ik ben er nog niet uit of ik hem online ga halen of bestellen. Is er al bekend wanneer belcompany ofzo ze krijgt en tegen welke prijs?

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Onedayflyer682 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:42:
Ik heb ook mijn keuze gemaakt. Ik ga voor een verlenging van T-Mobile Flex 30 bij Smartphonestunts. Slechts 19,43 per maand (grappig om te zien dat dit even duur is als een Flex 25 abbo). Bij 2Call moet ik voor hetzelfde abbonnement 25,40 betalen. Kortom dat scheelt nogal.

2 jaar Soort Belminuten Web'n'Walk Per maand Per maand Toestel Totaal Totaal per maand

Flex 15 68 € 154,80 € 15,00 € 21,45 € 285,00 € 542,40 € 22,60
Flex 20 135 € 154,80 € 20,00 € 26,45 € 235,00 € 552,40 € 23,02
Flex 25 190 € 154,80 € 25,00 € 31,45 € 89,00 € 466,40 € 19,43
Flex 30 260 € 154,80 € 30,00 € 36,45 € 29,00 € 466,40 € 19,43
Eh... hoe komt je aan die kosten per maand?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Nog minstens 3 dagen en hopelijk maximum 19 als pdashop pas de 9de levert.

Laat ons hopen op dat eerste want ik mis mijn mobiel internet (heb mijn iPhone verkocht en heb nu een Moto RAZR V3i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
sphere schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:32:
[...]

Eh... hoe komt je aan die kosten per maand?
Gokje: totale kosten gedeeld door 24. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Dat klopt! Alles bij elkaar optellen en dan delen door 24 et voila :)

Zal het overzichtje wel ff posten..

Afbeeldingslocatie: http://img175.imageshack.us/img175/5933/naamloosjr.png

[ Voor 32% gewijzigd door Onedayflyer682 op 21-03-2010 18:12 . Reden: Foutief overzicht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
chosen1 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:47:
Nog minstens 3 dagen en hopelijk maximum 19 als pdashop pas de 9de levert.

Laat ons hopen op dat eerste want ik mis mijn mobiel internet (heb mijn iPhone verkocht en heb nu een Moto RAZR V3i)
Minstens 3? Gaan ze al over 3 dagen leveren dan? :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
DennusB schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:07:
[...]

Minstens 3? Gaan ze al over 3 dagen leveren dan? :|
De 24 ste is al ergens genoemd als leverdatum.

[ Voor 21% gewijzigd door Dranica op 21-03-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Upquark schreef op zondag 21 maart 2010 @ 16:56:
[...]
Gokje: totale kosten Een rekenfout maken en die gedeeld door 24. ;)
Ik heb je reactie even verbeterd.

Aangezien de basisprijs van flex 30 (tromgeroffel) 30 euro per maand is, en je daar geen korting op krijgt, is het bijzonder onwaarschijnlijk dat je uitkomt op 19,xx euro per maand voor je maandelijkse kosten.

Onedayflyer682, voordat je bestelt, raad ik aan om de maandelijke Flex xx kosten met 24 te vermenigvuldigen ipv 12. Dat zal je een teleurstelling besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
sphere schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:22:
[...]
Onedayflyer682, voordat je bestelt, raad ik aan om de maandelijke Flex xx kosten met 24 te vermenigvuldigen ipv 12. Dat zal je een teleurstelling besparen.
Er stond inderdaad nog een verkeerd overzicht, is inmiddels aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dranica schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:20:
[...]

Waar heb je dat gelezen?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dranica schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:20:
[...]

bij telfort wordt die de 17de verwacht wat overigens eerst nog de 14de was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:02:
[...]

bij telfort wordt die de 17de verwacht wat overigens eerst nog de 14de was ;(
Jij hebt het nu over april, waar hij het nog over maart had.

Hoop wel dat ik hem deze maand nog heb, of anders per 1 april :)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:08:
[...]

Jij hebt het nu over april, waar hij het nog over maart had.

Hoop wel dat ik hem deze maand nog heb, of anders per 1 april :)
heb tot nu toe alleen maar datums ergens begin april gezien, dus ben bang dat het sowieso deze maand niet gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Leverdatums in de UK zijn in maart.
Op xda-developers staat een lijstje met alle genoemde leverdatums tot nu toe.
Of deze kloppen weet ik niet.
link naar topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=649973

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0entje
  • Laatst online: 17-09 12:45
Iemand dit al opgevallen bij salland? Hier staat pre-order tot 31-03-2010. Dus 1 april volgens www.desirehtc.com zou dan ook nog wel is kunnen gaan kloppen. Laten we het hopen:)

link: http://www.salland.eu/pro...in-99hkz011-00.html?ref=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Hehe geinig. Ben wel erg benieuwd, heb nog geen reviewmodel gezien, en ook al wel 10 verschillende leverdata..denk niet dat het langer dan 2 week duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 09:18
Ik ga de telefoon zeker halen, zit alleen heel erg in dubio wat provider betreft. Op zich vind ik afgezien van HI en KPN redelijk vergelijkende prijzen. Maar waar ik wel mee zit, Vodafone moet een goede provider zijn heb ik van horen zeggen van maar weet totaal niet welke snelheid aan het bel+sms+web vast zit wat internet betreft. Klopt het dat Vodafone een hele goede dekking heeft?

Ik zit tot nu toe te twijfelen tussen t-mobile, Vodafone en Telfort.. Dit niet vanwege de prijs maar de kwaliteit van het 3g netwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:08
Vodafone is qua dekking altijd goed geweest (remember Libertel tijden). Ik vind ze alleen wel wat prijziger ten opzichte van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Cezus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:44:
Ik zit tot nu toe te twijfelen tussen t-mobile, Vodafone en Telfort.. Dit niet vanwege de prijs maar de kwaliteit van het 3g netwerk..
De volgende twee kaarten hebben mij een tijd terug doen besluiten naar Vodafone over te stappen mocht het netwerk van T-mobile niet verbeteren:
Coverage map Vodafone
Coverage map T-mobile

Je kan zien dat Vodafone tussen de steden door een betere dekking heeft, dus voornamelijk voor treinreizigers is dit interessant. Maargoed, we gaan nu wel aardig offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
T-Mobile zelf gaat de HTC Desire niet voeren. Zojuist met T-Mobile gesproken. Ze willen enkel de 'Google Phone' gaan voeren vanaf april. Toen ik aankwam met de naam 'Nexus One' leek het alsof de telefoonmevrouw zojuist een rouwbericht had ontvangen, het was dodelijk stil. Waarna ze me vervolgens vertelde dat ik het niet bij het rechte eind had en er zoiets als een 'Nexus One' niet bestond. Het was écht de 'Google Phone', die was veel beter en die wilde ze me verkopen.

Verlengen bij T-Mobile zit er dus niet in, indien je een HTC Desire wil. Enkel bij een derde partij (www.2call.nl ofzo). Maar deze kunnen pas 3 maanden van te voren bij je gegevens. Aangezien mijn toestel stuk is en ik nog 9 maanden moet uitzitten is dat dus geen optie.

Het leveren van een telefoon buiten de '4 maanden verleningsperiode', kost ook nog eens €70 bovenop het bedrag van de telefoon.

Het is mijn T-Mobile bundel uitzitten en overgaan tot losse aanschaf van de HTC Desire dus. Het liefst de zwarte, anderzijds kijken of ik ergens een zilveren kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Kazu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:57:
[...]

De volgende twee kaarten hebben mij een tijd terug doen besluiten naar Vodafone over te stappen mocht het netwerk van T-mobile niet verbeteren:
Coverage map Vodafone
Coverage map T-mobile

Je kan zien dat Vodafone tussen de steden door een betere dekking heeft, dus voornamelijk voor treinreizigers is dit interessant. Maargoed, we gaan nu wel aardig offtopic.
vraag me af of die kaarten nog up to date zijn..t-mobile is wel erg slecht daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Mocht T-mobile toch de Nexus One gaan leveren dan neem ik die gewoon, dat was toch al m'n eerste keus voordat bleek dat de Desire waarschijnlijk sneller op de markt zou komen. In ieder geval, ik heb 't idee dat alle providers zichzelf tegenspreken wat betreft levering van bepaalde mobieltjes. Af en toe heb ik 't idee dat de klantenservice maar gewoon wat verzint om je te houden. (Nu dat ik dit typ bedenk ik me dat ik wel erg naïef ben).
Boy schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:23:
[...]
vraag me af of die kaarten nog up to date zijn..t-mobile is wel erg slecht daar...
Volgens de site zijn de kaarten uit 2009. Nu is dit natuurlijk een flinke tijdsperiode, en de kaarten zullen ook zeker niet meer kloppen. Maar als je er van uit gaat dat beide providers continue hun netwerk verbeteren zou je kunnen concluderen dat Vodafone nog steeds voorloopt op T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Kazu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:32:
Volgens de site zijn de kaarten uit 2009. Nu is dit natuurlijk een flinke tijdsperiode, en de kaarten zullen ook zeker niet meer kloppen. Maar als je er van uit gaat dat beide providers continue hun netwerk verbeteren zou je kunnen concluderen dat Vodafone nog steeds voorloopt op T-mobile.
als ik hier kijk zie ik toch een hele goed 3G dekking voor T-Mobile, die kaart van jou geeft erg slechte dekking aan...vraag me af welke waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nee ow nee .. op de website van Hi staat nu dat deze pas wordt geleverd vanaf 21 april ipv 16 april!!!
Mag toch hopen dat dit niet klopt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:33
Ik lees net dat T-mobile UK de desire levert op 26 maart. Zie Dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA_B
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11-2022
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:11:
Ow nee ow nee .. op de website van Hi staat nu dat deze pas wordt geleverd vanaf 21 april ipv 16 april!!!
Mag toch hopen dat dit niet klopt!!
Tja, daar gaan we weer met HI. Ik had ook besloten om gewoon via Hi zelf te verlengen met de Desire, maar nu gaan ze weer uitstellen, zoals ze met de Hero en Samsung Galaxy ook al deden. Hi wil het toestel eerst zelf getest hebben voordat ze leveren, maar je kan natuurlijk wel gewoon via een andere site verlengen zodra de Desire leverbaar is

mijn flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 14:15
Ik denk dat het zelf testen geen vertraging inhoud van 5 dagen.
Die 5 dagen zijn er denk ik om een eerlijke datum aan te houden.
Ze zullen toch een order moeten plaatsen, en dat kan pas na het testen. Ze redden het niet om de 16e te testen, en dan de 21e de test afgerond te hebben en de toestellen binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopie schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:32:
Ik denk dat het zelf testen geen vertraging inhoud van 5 dagen.
Die 5 dagen zijn er denk ik om een eerlijke datum aan te houden.
Ze zullen toch een order moeten plaatsen, en dat kan pas na het testen. Ze redden het niet om de 16e te testen, en dan de 21e de test afgerond te hebben en de toestellen binnen te hebben.
Wat een onzin dat ze toestellen zelf testen bij Hi sowieso, snap wel dat je wil weten wat je verkoopt, maar om nou iets te gaan testen wat al uitgebreid getest is lijkt mij is een beetje overdreven. Er zijn er dan sowieso al weet ik veel hoeveel verscheept/verzonden dus dat slaat echt nergens op. Net alsof Hi iets kan vinden in een toestel waardoor ze deze niet zouden aanschaffen om te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Cezus schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:44:
Ik ga de telefoon zeker halen, zit alleen heel erg in dubio wat provider betreft. Op zich vind ik afgezien van HI en KPN redelijk vergelijkende prijzen. Maar waar ik wel mee zit, Vodafone moet een goede provider zijn heb ik van horen zeggen van maar weet totaal niet welke snelheid aan het bel+sms+web vast zit wat internet betreft. Klopt het dat Vodafone een hele goede dekking heeft?

De internetsnelheid bij een Vodafone bel+sms+web abonnement is 3,6mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist een mail ontvangen van T-Mobile UK dat de Desire beschikbaar zou zijn.

Klik voor de mail

Waarom ik deze mail van T-Mobile UK krijg weet ik niet, heb me daar nooit voor updates opgegeven. Of het waar is weet ik ook niet. Ziet er serieus uit in ieder geval. Zou natuurlijk goed nieuws zijn! Ben benieuwd of jullie ook al dergelijke berichten hebben gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:16:
Heb zojuist een mail ontvangen van T-Mobile UK dat de Desire beschikbaar zou zijn.

Klik voor de mail

Waarom ik deze mail van T-Mobile UK krijg weet ik niet, heb me daar nooit voor updates opgegeven. Of het waar is weet ik ook niet. Ziet er serieus uit in ieder geval. Zou natuurlijk goed nieuws zijn! Ben benieuwd of jullie ook al dergelijke berichten hebben gehad.
heb je je misschien aangemeld op desirehtc.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me bij verschillende releasereminders aangemeld, dus grote kans dat ik via een andere site me daar heb aangemeld.

Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat heeft deze mail verder te betekenen? Is de Desire inderdaad officieel gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:43:
Heb me bij verschillende releasereminders aangemeld, dus grote kans dat ik via een andere site me daar heb aangemeld.

Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk, wat heeft deze mail verder te betekenen? Is de Desire inderdaad officieel gereleased?
Ik heb geen idee. Ik zie nog niets verschijnen op xda-developers dus ik weet het niet...

Ben wel erg benieuwd anders. Maar toch denk ik dat de desire eerst gereleased gaat worden in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dranica schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:47:
[...]

Ik heb geen idee. Ik zie nog niets verschijnen op xda-developers dus ik weet het niet...

Ben wel erg benieuwd anders. Maar toch denk ik dat de desire eerst gereleased gaat worden in de UK.
Ja dat moet wel als ze hem bij Hi pas 21 april verwachten lijkt het me niet dat andere hem een kleine maand eerder hebben. Of dit moeten ze nog aanpassen, maar als ze al van 16 naar 21 april gaan lijkt me dat niet het geval.. bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:51:
[...]

Ja dat moet wel als ze hem bij Hi pas 21 april verwachten lijkt het me niet dat andere hem een kleine maand eerder hebben. Of dit moeten ze nog aanpassen, maar als ze al van 16 naar 21 april gaan lijkt me dat niet het geval.. bummer :(
Hi is volgens mij echt wel een uitzondering. Ik heb hem besteld bij pdashop en daar geven ze de 9de april aan als leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:16:

Klik voor de mail

Op de site staat wel "Please allow up to 7 days for delivery", dus dat zou betekenen dat de mensen hem voor 1 april in huis moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

lbuysers schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:05:
[...]

Op de site staat wel "Please allow up to 7 days for delivery", dus dat zou betekenen dat de mensen hem voor 1 april in huis moeten hebben.
yep: http://www.gsmpedia.nl/ht...ire-beschikbaar-in-the-uk

Pagina: 1 ... 4 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.