Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Als je het goed aanpakt € 0,- dus net als mij ..
Hihi, Ik moet bij Hi 43 euro betalen voor het toestel icm met EEN jarig 35 + eindeloos online, maarja ik bel ook regelmatig ver over mijn bundel dus heb aardig wat korting opgespaard.

12 * 38,90 + 43 = 509,80 euro totaal voor een jaar. Dat zijn 300 min of 600 smsjes. Best een oke deal toch?

EDIT: wat ik overigens wel vreemd vind van Hi is dat het niet uitmaakt of ik het goedkoopste of het duurste abonnement neem, ik altijd 43 euro voor het toestel moet neerleggen.

[ Voor 29% gewijzigd door gebruikershaes op 11-03-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Iemand al gehoord wat de mogelijkheden zijn bij een 1 jarige verlenging bij Hi.nl? Ik ben niet in de gelegenheid om zelf in de telefoon te gaan hangen. Je zou zeggen dat hij niet veel duurder mag/kan zijn dan een legend bij een 1 jarige verlenging.

@gebruikershaes, dat is precies de informatie die ik zocht, thanx! :D

[ Voor 12% gewijzigd door Ganymedus op 11-03-2010 12:46 ]

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor mij heeft het niet veel zin om een duurder abonnement dan de goedkoopste te nemen, krijg nauwelijks meer korting. Kost me 213 euro voor een abo van 14 euro + Eindeloos Online.

Hi gaat de telefoon leveren op 16 april, dat is wat later dan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:49
Heb je al gebeld RoD?
Zojuist gedaan, ook ik krijg de Desire helemaal gratis met mijn huidige abbo (wel eindeloos online erbij genomen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Mr.Myst schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:55:
Heb je al gebeld RoD?
Zojuist gedaan, ook ik krijg de Desire helemaal gratis met mijn huidige abbo (wel eindeloos online erbij genomen). :)
Bieden hun dat aan als je belt of stel jij dat zelf voor. Ik moet ook verlengen bij hi en zit ook met een 20 abbonement en al wel met eindeloos online

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
wontcachme schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:07:
[...]

Bieden hun dat aan als je belt of stel jij dat zelf voor. Ik moet ook verlengen bij hi en zit ook met een 20 abbonement en al wel met eindeloos online
Ze hebben het me aangeboden. :)
Was met 2 minuutjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:21
Bij Belcompany is de verwachte levertijd voor de Desire week 14/15, dus rond de 16e april zoals al gezegd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geregeld, verlengen Hi 30 + gratis Desire! Nu wachten tot ie komt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:39:
[...]

Hihi, Ik moet bij Hi 43 euro betalen voor het toestel icm met EEN jarig 35 + eindeloos online, maarja ik bel ook regelmatig ver over mijn bundel dus heb aardig wat korting opgespaard.

12 * 38,90 + 43 = 509,80 euro totaal voor een jaar. Dat zijn 300 min of 600 smsjes. Best een oke deal toch?

EDIT: wat ik overigens wel vreemd vind van Hi is dat het niet uitmaakt of ik het goedkoopste of het duurste abonnement neem, ik altijd 43 euro voor het toestel moet neerleggen.
Das nog beter haha .. nou ja het is niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecker3000 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:08:
Bij Belcompany is de verwachte levertijd voor de Desire week 14/15, dus rond de 16e april zoals al gezegd is.
Hoorde ik pas niet week 12 bij BC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Zo net een heerlijke 1-jarige deal gesloten met klantenservice van Hi!

Telefoon staat nu net op de website, dus ik dacht ik bel er even heen.
Met mijn klantwaarde konden ze deze telefoon aanbieden met abo van 37 eu (normaal 45 eu) + 10 eu online internet = 47 in de maand. Met een speciale aanbieding voor mij, geen 120 maar 45 euro bij betalen. Ik maar gedaan alsof ik dan verder opzoek zou gaan, en toen konden ze ineens de telefoon gratis aanbieden, heerlijk!

16 april is de HTC Desire voor mij (geven ze bij Hi in ieder geval aan, ik ben benieuwd)!

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 11-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 13:21
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Hoorde ik pas niet week 12 bij BC?
Ja zou best kunnen, ben er vanmiddag geweest om even de legend te bekijken.
Gelijk voor de Desire gevraagd, en levertijd stond op week 14/15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51

AJM

Jeroen04 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:38:
Zo net een heerlijke deal gesloten met klantenservice van Hi!

Met mijn klantwaarde konden ze deze telefoon aanbieden met abo van 37 eu (normaal 45 eu) + 10 eu online internet = 47 in de maand. Met een speciale aanbieding voor mij, geen 120 maar 45 euro bij betalen. Ik maar gedaan alsof ik dan verder opzoek zou gaan, en toen konden ze ineens de telefoon gratis aanbieden, heerlijk!

16 april is de HTC Desire voor mij (geven ze bij Hi in ieder geval aan, ik ben benieuwd)!
Voor een verlenging van 2 jaar neem ik aan?

Ik kan inmiddels ook al een tijdje verlengen, dit is wat ik zelf zie staan bij mijn persoonlijke Hi pagina als ik de Desire kies bij verlengen:
Hi Online 30 2 jaar €24,95 ipv €30 per maand +
Eindeloos Online eerste jaar €2,50 per maand (2e jaar €9,95)
Dus het 1e jaar €27,45 p/m en het 2e jaar €34,90 p/m.

Daarbij kost het toestel dan nog €23,- maar dat zal wel gratis worden als ik ze bel om te verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
AJM schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:46:
[...]

Voor een verlenging van 2 jaar neem ik aan?
Nee, 1 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Jeroen04 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:38:
Zo net een heerlijke 1-jarige deal gesloten met klantenservice van Hi!

Bah ik ga dat ook eisen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Is er dan niemand die interesse heeft in Eindeloos Online Xtra Snel van Hi (lijkt me zelf wel handig icm met een dergelijke telefoon), maar zich afvraagt waarom dit niet te vinden is op hi.nl?? Alle andere webshops waarop je een hi-abo kunt afsluiten geven je die optie wel namelijk. :S
Misschien dat ik inderdaad ook maar even ga bellen.

Edit: Het is wel gewoon te vinden bij de product-info, maar niet als optie in het shop-gedeelte van de site. Ik snap niet waarom, maar het zal wel. Ik ga waarschijnlijk toch mijn nieuwe abo afsluiten in de (fysieke) winkel zelf. Of is het volgens jullie slimmer om te pre-orderen, vanwege eventuele beperkte leverbaarheid ofzo?

Edit 2: Wat ik ook niet snap is die bedragen die jullie noemen, bij mij is het toestel al gratis als ik Hi 20 met eindeloos online ingeef?! :S (bij verlenging)

[ Voor 42% gewijzigd door Svenderson op 11-03-2010 17:17 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Hoe zit het met de internetsnelheid van Hi?. Is dat een beetje te doen, of raden jullie aan om toch de snelle Vodafone internetbundel te nemen?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:23
Net bij de T-Mobile langs geweest, die wisten nog niks over de Desire. Hij had wel de HTC Passion in het systeem staan, en die zou volgens hun rond week 15 uitkomen. Welke de Passion echter was, kon hij mij verder ook niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
ik zit zelf erg te tobben met het uit zoeken met wat ik deze tel moet nemen.
is er n slim persoon hier die meschien het beste en goedkoopste abbo voor de mensen kan posten ?
zou je mij iedergeval erg blij mee maken.
zit nu der aan te denken om los te kopen en tele2 mobiel met extra snel internet er bij te nemen
dat is 2mb/ps internet snelheid ! dit ben ik bij andere providers nog niet tegen gekomen enkel 1mb/ps
(slecht genoeg is op tweakers hier niks over te vinden ! mr MOD)
nou vraag ik me af of tele2 dat ook echt heeft ze zitten op t-mobile netwerk en t-mobile geeft max 1mb/ps
heeft iemand hier meschien ervaring mee ?
alvarst bedankt tweakers vrienden! (niet de mod)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 20:33 . Reden: vervelende Mod ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Abonnementen kun je vinden door het topic door te lezen of door even in de Pricewatch te kijken. Ervaringen met de desbetreffende provider kun je in andere topics vinden. Daar is dit topic niet voor bedoeld. In ieder geval verdient het de aanbeveling om eerst even de zoekfunctie te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52
Ik heb een topic geopend op de t-mobile forums en daar gevraagd wanneer ie bij hun leverbaar zou zijn. De moderator daar zou er achteraan gaan. Als er nieuws is post ik het hier wel! Heb hem overigens wel bij smartphonestunt gepreordered met abbo verlenging bij t-mobile, valt nog mee hoeveel ik dan kwijt ben:
relax 25 = aanbieding 24 maanden 18,95 p/m
Web en Walk aanbieding 12 maanden 2,95 (daarna 9,95)
Dus bij elkaar het eerste jaar €21,90 kwijt en daarna €28,90 mooie prijs al zeg ik het zelf :)

[ Voor 46% gewijzigd door Tripwire999 op 11-03-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:47
(jarig!)
De aanbieding bij Hi.nl is erg netjes.

Voor verlenging van 2 jaar (Hi20) zou ik €19,45 kwijt zijn p/m eerste 12 maanden. Daarna de extra kosten voor mobiel internet. €23 voor de phone.

Wanneer ik echter het topic lees over de FUP van Hi krijg ik mijn bedenkingen. Met deze phone ga ik sowieso veel gebruik maken van het internet. Heb geen zin maandelijks over mijn datalimiet heen te gaan met alle gevolgen van dien; internet a 4kb/s.

Toch maar eens kijken wat Vodafone en T-Mobile te bieden hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Heb hem net zelf besteld bij pdashop.nl, nu maar afwachten..

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hem zelf besteld op : http://bit.ly/cUgf2L :)
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg!
Ik ben nu al gek van dit toestel, wat een gaaf apparaat! Kan niet wachten tot ik ermee kan spelen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Het is niet nodig om te melden dat je het ding besteld hebt, zie de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Svenderson schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:19:

Edit: Of is het volgens jullie slimmer om te pre-orderen, vanwege eventuele beperkte leverbaarheid ofzo?

Edit 2: Wat ik ook niet snap is die bedragen die jullie noemen, bij mij is het toestel al gratis als ik Hi 20 met eindeloos online ingeef?! :S (bij verlenging)
@ Edit 1 : Niemand kan kijken of 'ie beperkt leverbaar zal zijn (op het begin), maar je zou er van uit kunnen gaan. ;)

@ Edit 2 : Heb ik ook naar gekeken, je krijgt een pop-up met daarin de prijzen. Helaas klopt dit niet. Als je je abo aanklikt die je zou willen, sluit de pop-up en komt in het ballonnetje op de foto van de phone de werkelijke prijs te staan (bug op de site van Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je bij Hi ook de zilveren versie krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:44

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Ik heb gisteravond naar de klantenservice van Hi gebeld. Daar wisten ze me te vertellen dat ze maar 1 kleur hadden. Zilver is dus nu niet beschikbaar daar.

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Zonet besteld bij Hi. Mocht namelijk weer verlengen en zat te twijfelen tussen wachten op een windows phone 7 of deze Desire. Dus nu toch maar Desire gekozen zodat eerste bugs uit WP7 gehaald kunnen worden ;)

Zal wel wennen worden na ongeveer 8 jaar windows mobile (beginnen bij de Orange SPV Classic, toen QTEK S100, MDA Vario IV en nu een Touch Pro). Maar ben erg benieuwd!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:36:
Kan je bij Hi ook de zilveren versie krijgen?
zoals al vermeld zilveren versie is exculsief bij de smartphoneshop/pdashop voor twee maanden dus na die twee maanden zul je de zilveren versie wel overal kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Laatst online: 21:23
Op de Engelse T-Mobile site staat de Desire er ondertussen wel op, benieuwd of ie ook binnenkort op de Nederlandse dan komt te staan... En vooral benieuwd wat de prijzen zullen zijn, heb hem eigenlijk al gepreorderd bij Phoneplaza.nl, maar die cancel ik anders wel.
Bron: https://www.t-mobile.co.uk/shop/coming-soon/htc-desire/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 08:16
Heb hem net telefonisch besteld bij Hi, met een 2 jarige verlenging. Heb een Hi online 20 met eindeloos online, met in totaal het eerste jaar 19.45 per maand, en het tweede jaar 26.90 per maand. Op internet stond dat ik nog 23 euro moest bijbetalen, maar de telefoniste deed daar niet moeilijk over. Over twee jaar kost het abonnement me 556 euro. Vind ik toch erg netjes! Het enige wat ik jammer vind dat ze niet hebben over genomen van de nexus one, is de noise cancelling. De Htc heeft dan wel weer sense. Daarom heeft de htc desire gewonnen in mijn overweging.(plus het ook niet onbelangrijke feit dat de nexus one niet officieel verkrijgbaar is, of een flink stuk duurder dan de desire) Ik kijk uit naar volgende maand in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisbeurden
  • Laatst online: 27-04 18:38
Net bij de T-mobile shop lang geweest en daar werd mij verteld dat volgende maand de Desire verkrijgbaar is via de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Michel242186 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:03:
[...]

zoals al vermeld zilveren versie is exculsief bij de smartphoneshop/pdashop voor twee maanden dus na die twee maanden zul je de zilveren versie wel overal kunnen bestellen.
En dat is nou net wat me heeft weerhouden om net mijn Hi te verlengen. Ik heb het toestel niet IRL gezien, maar een bruine? Volgens mij zijn de foto's die je overal ziet toch echt donkergrijs/zwart. Wat dat betreft wacht ik dus wel even totdat er andere kleuren beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09 17:37
Michel242186 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:03:
[...]
Ik zag hem net [zilver] bij Salland:
http://www.salland.eu/product/605716?ref=2
Dus kennelijk niet meer exclusief! Ook wel een erg goede prijs... Maar de reviews van de coolblue shops zijn wel weer erg goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:50

robertwebbe

Robert Webbe

Exclusiviteiten worden per land gegeven op retail en e-tail. Bij e-tail zie je al snel weer parallel import uit het buitenland.

[ Voor 4% gewijzigd door robertwebbe op 13-03-2010 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.vodafone.nl/sh...05/HTC-Desire/sku51160033

Dit zag ik vanmorgen op mijn scherm verschijnen toen ik op de site aan het browsen was om vervolgens in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Zou ik persoonlijk eerder voor één trapje terug gaan; 200 minuten ipv 275, 5 euro per maand goedkoper en een toestelprijs van 40 euro; die 200 minuten zijn voor mij ideaal en dat scheelt dan toch 24x5-40= 80 euro.

edit; ik zie hier nog een optionele "blox" voor onbeperkt internet; 10 euro per maand extra, met 3.6 Mbit, maar op hun tarievenoverzicht hier (PDF) staat dat 3.6 Mbit standaard bij een B+S+W abo wordt geleverd... Stom foutje dat ze nog een optionele Blox aanbieden, of foutje op de tarievenkaart?

[ Voor 51% gewijzigd door Obiter dictum op 13-03-2010 11:21 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou voor mij niets uitmaken gezien ik nu al 275minuten heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 11:02:

Dit zag ik vanmorgen op mijn scherm verschijnen toen ik op de site aan het browsen was om vervolgens in te loggen.
Dus we kunnen er vanuit gaan dat er een 16gb kaatje word bijgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik denk dat er eerder 4 gig zal bijgeleverd worden. Alhoewel ik ook wel liever 16 gig zou hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze konden hem in ieder geval nog niet leveren. Ik belde net of ik mijn abonnement eerder kon verlengen dan de gestelde 6 maanden. Dit was mogelijk alleen de telefoon was nog niet beschikbaar voor verlengers helaas. Nu wordt ik terug gebeld op in April :) Goed nieuws! Goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 13:24

Phrenetic

ehm...

Dranica schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:33:
Ik denk dat er eerder 4 gig zal bijgeleverd worden. Alhoewel ik ook wel liever 16 gig zou hebben :D
Ik ga uit van 2GB, dat zit ook bij de HD2 en de Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in België op de site http://www.vandenborre.be...5.vdb?Detail=MuabQh.acq6k
wordt de htc desire verwacht vanaf 25 maart. Vroeger dan op de meeste plaatsen staat vermeld dus ;-) Misschien komt de htc desire dan ook vroeger uit net als de legend. Let's hope so!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:43:
Hier in België op de site http://www.vandenborre.be...5.vdb?Detail=MuabQh.acq6k
wordt de htc desire verwacht vanaf 25 maart. Vroeger dan op de meeste plaatsen staat vermeld dus ;-) Misschien komt de htc desire dan ook vroeger uit net als de legend. Let's hope so!
Dat zou echt wel geweldig zijn :D heb een mail gestuurd naar coolbue.be om te vragen of ze hem ook op die datum binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-08 07:15
Bij Hi kom je op onderstaande waarden uit:
Het betreft een éénjarig abonnement zonder Internet
Internet = -30 euro telefoon + 9,95 per jaar (dus totaal + 89,40)

Hi OnlineMinSmsPer maandToestelTotaal
157515013,95349,95517,35
2012525016,95309,95513,35
2517535019,95269,95509,35
3024048024,95219,95519,35
3530060028,95189,95537,35
4540080037,95139,95595,35
60550110052,9599,95735,35
75700140067,9579,95895,35
100900180091,9539,951143,35
15015003000139,9501679,4

Het goedkoopste is dus Hi 25, maar zelf zou ik kiezen voor 30 van dan krijg je voor 80 cent per maand 65 extra minuten / 130 extra SMS'jes.

[ Voor 58% gewijzigd door knoore op 13-03-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Laatst online: 17:55
De prijzen van Hi Online zijn erg netjes, het enige wat ik afvraag is dat als ik zo andere topics op dit forum lees de FUP van Hi nogal slecht is. Het maximaal verbruik zou op 250 MB liggen wat mij vrij laag lijkt. Daarom zit ik zelf aan een vodafone abbo te denken voor 30,19 per maand, totaal dus 724,50 over 2 jaar. Ik moet nog even kijken over 1 of 2 jaar abbo. Maar ik ben er vrij zeker van dat het vodafone word! ;)

@Hieronder, Ja vodafone geeft standaard 3Mbps als ik het me goed herinner en geen fouten maak met hoofdletters :P

[ Voor 12% gewijzigd door GrandDestroyer op 13-03-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde geldt voor mij. Vooral het snelle internet trekt mij erg aan. In vergelijking met andere aanbieders krijg je bij Vodafone volgens mij het snelste internet voor het minste geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 23:45:
Zelfde geldt voor mij. Vooral het snelle internet trekt mij erg aan. In vergelijking met andere aanbieders krijg je bij Vodafone volgens mij het snelste internet voor het minste geld.
Weet je toevallig ook of Tetheren wordt gedoogd?

Vodafone:
- snel internet
- vrij hoge limiet (2GB)?
- tethering gedoogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Laatst online: 19:48
Modem: Bij Zorgeloos Internet is het niet toegestaan om de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor laptop, PC of voor Voice over IP-diensten.
http://www.vodafone.nl/pr...lox/blox_voor_multimedia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:31:
(...)
- vrij hoge limiet (2GB)?
(...)
@GB? Fup bedoel je? Hier in de OP staat 400MB, en in de laatste berichten hier lijkt daar veel niet van afgeweken te worden, laat staan naar 2GB... Hoe kom je bij 2GB, als dat de FUP is wordt mijn Desire zeker met Vodafone namelijk!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

geen idee hoevel ja mag gebruiken,maar ik sprak eens een meisje met webcam die ze redelijk vaak gebruikte via de verbinding van vodafone en ze had er nooit last van. Dus volgens mij mag je redelijk wat gebruiken en hun verbinding is ook lekker snel.

Alleen heb ik net geen 3G ontvangst hier, hoop dat de ontvangst met de Desire net iets beter is.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 02:31:
[...]
Weet je toevallig ook of Tetheren wordt gedoogd?
Dit staat hierover op hun site:
Modem: Bij Zorgeloos Internet is het niet toegestaan om de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor laptop, PC of voor Voice over IP-diensten.
Ik weet wel dat bij hogere internetabonnementen het is toegestaan om VoIP te gebruiken, maar of hetzelfde geldt voor gebruik als modem weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoore
Afbeeldingslocatie: http://jaahost.nl/HTC%20Desire.png

Bij deze een update.

In acht houdend dat Vodafone sneller internet heeft zou ik persoonlijk kiezen voor 200 minuten/SMS'jes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

ik ga ook voor het 1 jarige 200 abbo.

En met dubbel aan krijg je gratis een verdubbeling naar 400 smsjes

Edit: eigenlijk wel vreemd dat je met internet erbij minder betaalt dan zonder, ik zag vrijdag nog iemand bij de belcompany met de HTC Legend zonder internet, snap niet dat mensen hem zonder internet nemen en dan met deze tabel erbij betaal je dus nog meer ook.

[ Voor 55% gewijzigd door trion75 op 14-03-2010 12:45 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmore
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:21
trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:39:

Edit: eigenlijk wel vreemd dat je met internet erbij minder betaalt dan zonder, ik zag vrijdag nog iemand bij de belcompany met de HTC Legend zonder internet, snap niet dat mensen hem zonder internet nemen en dan met deze tabel erbij betaal je dus nog meer ook.
Dat is toch eigenlijk helemaal niet zo vreemd? Als jij jezelf vastlegt voor een hoger bedrag per maand geven ze je meer korting op het toestel. Dat is met hogere belbundels net zo goed het geval.

Ik denk dat ik maar gewoon bij Vodafone blijf (zeker gezien de hogere internetsnelheden en het feit dat ik nog nooit gedoe heb gehad over de FUP), alleen ik twijfel nog of ik met 1 of 2 jaar verleng. Eerst deze week eens kijken wat ze me bieden qua korting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

dat je meer korting krijgt als je meer betaalt snap ik.

Maar dat de korting hoger is dan wat je extra betaalt snap ik dan weer niet, want je betaalt in totaal zonder internet meer dan met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoore
trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:39:

Dit heeft er mee te maken dat mensen er van uit gaan dat extra's zoals internet, meestal ook extra geld kosten. Echter blijkt dit niet het geval (vreemd van Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoore
trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:56:

Maar dat de korting hoger is dan wat je extra betaalt snap ik dan weer niet, want je betaalt in totaal zonder internet meer dan met internet.
Het is zelfs nog mooier ;). Als je 3 euro minder betaald over de hele periode, krijg je als dank van Vodafone gratis internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:56:

Zal wel komen doordat de meeste mensen niet hun contract opzeggen of verlengen als het contract is verlopen (omdat ze het vergeten of teveel gedoe vinden, geen tijd voor nemen om uit te zoeken, etc). Dan heb je als telco dus liever dat mensen ook internet erbij nemen en hogere maandlasten hebben.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

weet iemand trouwens wanneer vodafone de desire levert?

Het is leuk dat ik daar kan bestellen, maar als ik hem pas eind april heb haal ik hem liever ergens anders. Las ook dat een belgische winkel hem al 26 maart heeft.

En de Legend was opeens ook eerder verkrijgbaar dan vooraf aangegeven. En ik betaal liever een paar tientjes meer en dat ik hem dan deze maand nog heb dan dat ik opeens nog een maand moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 14:52:
weet iemand trouwens wanneer vodafone de desire levert?

Het is leuk dat ik daar kan bestellen, maar als ik hem pas eind april heb haal ik hem liever ergens anders. Las ook dat een belgische winkel hem al 26 maart heeft.

En de Legend was opeens ook eerder verkrijgbaar dan vooraf aangegeven. En ik betaal liever een paar tientjes meer en dat ik hem dan deze maand nog heb dan dat ik opeens nog een maand moet wachten.
Sowieso moet je nog afwachten of Vodafone 'm uberhaupt gaat leveren. Bij Hi staat 'ie op de website (en heb ik 'm besteld, dus die sowieso wel). En ALS Vodafone de Desire zou leveren, is dit dan een normale of branded? Als 'ie branded is zal het nog wat langer duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

hij staat bij vodafone ook al op de website, staat alleen dus geen datum bij :(

Dat is die met 16gb geheugen erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:22:

Geen foto. Ze weten nog niet eens hoe die er uit komt te zien?! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02-2024
Over de FUP heb ik tot nu toe alleen maar berichten over de Blox gehoord. Bel + Sms + Web is wel wat anders natuurlijk omdat dit in je contract inbegrepen staat, in plaats van een aan/uit te schakelen extra'tje.

Op de vodafone website vond ik het volgende:

Specifieke Dienstenvoorwaarden
Vodafone Bel+Sms+Web abonnement
Fair Use-policy
Met Overeenkomsten waarbij mobiel internet standaard
inbegrepen is, kun je binnen Nederland op het internet vrijwel
onbeperkt surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon.
Hierbij geldt de “fair use”-policy, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per
maand mag zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle
gebruikers.
Bij Overeenkomsten waarbij mobiel internet standaard
inbegrepen is, is het onder meer niet toegestaan de mobiele
telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of te
gebruiken voor VOIP en SMSoIP diensten.
Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel
(of meer) per maand is dan het gemiddelde van alle
gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met Contractant
om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie
maanden binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt
Vodafone zich het recht voor om de Overeenkomst te
beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
Vodafone behoudt zich het recht voor om het dataverkeer te
meten om te kunnen vaststellen of Contractant zich houdt
aan deze “fair use”-policy. Vodafone behoudt zich het recht
voor het dataverkeer onmogelijk te maken, indien de
Contractant in strijd handelt met deze “fair use”-policy.
inbegrepen is, is datagebruik in het buitenland uitgesloten.
Datagebruik in het buitenland wordt apart in rekening
gebracht tegen de daarvoor geldende tarieven.

Lijkt erop dat ze je alleen kunnen afsluiten en een nieuw contract aanbieden als je daadwerkelijk een overgebruiker bent en meer dan 3 maanden teveel gebruikt. (en evt. blokkeren van internet gebruik)

Inschattend denk ik dat ze dit veel minder snel zullen doen ivm de kans op klant-verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Ik heb vodafone gebeld over de fup.
- Het gemiddelde ligt op 30-40 mb per maand, dus x 10 = 300 a 400 mb per maand downloaden
- Bij eerste keer overschrijden wordt contact met je opgenomen om te bespreken of je beter een duurder internet erbij kunt nemen, dus niet gelijk een dikke rekening achteraf.

Zelf zat ik te denken van daar kom je nog wel een keer aan. Toen bedacht ik me dat het eigenlijk meer dan genoeg is. Thuis heb ik wifi, en bij vrienden thuis ook wel. Dus die 300 tot 400 is meer dan genoeg voor 'onderweg'

Over tmobile web n walk standaard (heb ik nu, op iphone):
Ze zeggen dat ze snelheden leveren tot 384kbit/s leveren, maar in de praktijk heb ik in de stad (zwolle) wel 600 gehaald.... (gemeten via testmyiphone.com) Dus toch vaak sneller dan ze zeggen!
Daarentegen, ik vind die snelheid nou nog niet echt denderend. De mensen die het hebben over knipperen met de ogen en de site is geladen ben ik het niet mee eens. (kan ook aan de iphone liggen natuurlijk)
Ik ga toch voor een vodafone abbo want ik denk dat het snellere internet zeker wel nut heeft.

En dat schema wat een stukje terug voorbijkwam over vodafone prijzen, ik ga voor het 350 abbo, omdat ik toch wel aan die minuten/smsjes kom, ook al heb ik de gratis sms verdubbelaar erbij aan. MAAR bij phoneplaza is het toestel nog geen 100 euro, dus dat scheelt toch dik 75 euro op de (totaal)prijs die gegeven is in die tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 08-08 13:31
Reflian schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:04:
...
...
inbegrepen is, is het onder meer niet toegestaan de mobiele
telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of te
gebruiken voor VOIP en SMSoIP diensten.
...
Ik vraag me af hoe ze dit kunnen controleren? Ik gebruik zelf mijn telefoon regelmatig als modem en ik weet dat dit bij Hi ook niet bepaald gewenst is, maar ik heb daar eigenlijk nog nooit iets over gehoord. Wel zo nu en dan een waarschuwings-sms (en ook een keer een excuus-sms dat die waarschuwing niet klopte), maar mijn snelheid is voor zover ik weet nog nooit gecapt. Dus tenzij dat bij Vodafone anders ligt, zou ik zeggen tether lekker een eind weg? :*)

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
Reflian schreef op zondag 14 maart 2010 @ 18:04:
Over de FUP heb ik tot nu toe alleen maar berichten over de Blox gehoord. Bel + Sms + Web is wel wat anders natuurlijk omdat dit in je contract inbegrepen staat, in plaats van een aan/uit te schakelen extra'tje.

*knip FUP*
Lijkt erop dat ze je alleen kunnen afsluiten en een nieuw contract aanbieden als je daadwerkelijk een overgebruiker bent en meer dan 3 maanden teveel gebruikt. (en evt. blokkeren van internet gebruik)

Inschattend denk ik dat ze dit veel minder snel zullen doen ivm de kans op klant-verlies.
Op zichzelf wel een makkelijke manier om onder een 2jarig contract te kunnen komen. Mits ze het echt ontbinden want ze kunnen natuurlijk ook jouw op de algemene voorwaarden wijzig dat je langzamer internet krijgt. Maar dat staat in ieder geval weer niet in dat gedeelte.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:11

mphilipp

Romanes eunt domus

eclipsejos schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:23:
- Het gemiddelde ligt op 30-40 mb per maand, dus x 10 = 300 a 400 mb per maand downloaden
- Bij eerste keer overschrijden wordt contact met je opgenomen om te bespreken of je beter een duurder internet erbij kunt nemen, dus niet gelijk een dikke rekening achteraf.
In het topic over mobiel internet hoor ik iig genoeg klachten over Vodafone 'zorgeloos internet'. Dat er überhaupt een limiet is, is al idioot (als je het product zorgeloos noemt). Dan vind ik de T-Mobile oplossing beter. Web & Walk standaard is 'onbeperkt', maar dan met 384Kb/s (zoals blijkt dus vaak stiekem sneller). Ik neem Wb & Walk Plus, dan heb je 1Mb/s en na 2Gb/Mnd gaat de snelheid terug naar 384Kb/s. Dát vind ik pas echt zorgeloos. Ik kan gewoon lekker doorgaan, zonder ineens geconfronteerd te worden met een SMS of ik wil kappen met downloaden (of ander internet gebruik) of een brief.

Ik denk dat die snelheid relatief is overigens. Een PDA gebruik je (normaal gesproken) niet als een PC/laptop. Even het web op om iets na te kijken, email, social networks enzo. Het is niet alsof je hele films download op dat ding. Ja, een beetje youtube oid. Niet dat je daar nou een giga snelheid voor nodig hebt. En...als je het nodig hebt, kun je ook een fatsoenlijk abo betalen, toch?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflian
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-02-2024
Hmm ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben, ik maak zelf nu nog gebruik van een LG secret icm Tele2 abbo.
Tele2 is pas overgegaan op T-mobile netwerk en ik heb nu een abbo met onbeperkt internet voor 10e extra, 1mbps. Het probleem is alleen vooral de snelheid, ik heb weinig 3g dekking (noord-holland) en de snelheid is meestal ondermaats. Uiteraard kan dit ook deels aan de telefoon liggen maar toch ben ik erg benieuwd hoe straks de verhouding ligt tussen mijn tele2 abbo en bel sms web van Vodafone.
Ik hoop dat de datalimiet geen probleem zal zijn vanwege WiFi op bepaalde locaties, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe de snelheid van t-mobiles netwerk vrij negatief heb ervaren en daardoor eigenlijk nog niet eens 300mb heb willen gebruiken. Natuurlijk kan het verbruik met android veel hoger liggen.

Edit:
eclipsejos schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:23:

Zelf zat ik te denken van daar kom je nog wel een keer aan. Toen bedacht ik me dat het eigenlijk meer dan genoeg is. Thuis heb ik wifi, en bij vrienden thuis ook wel. Dus die 300 tot 400 is meer dan genoeg voor 'onderweg'

Over tmobile web n walk standaard (heb ik nu, op iphone):
Ze zeggen dat ze snelheden leveren tot 384kbit/s leveren, maar in de praktijk heb ik in de stad (zwolle) wel 600 gehaald.... (gemeten via testmyiphone.com) Dus toch vaak sneller dan ze zeggen!
Daarentegen, ik vind die snelheid nou nog niet echt denderend. De mensen die het hebben over knipperen met de ogen en de site is geladen ben ik het niet mee eens. (kan ook aan de iphone liggen natuurlijk)
Ik ga toch voor een vodafone abbo want ik denk dat het snellere internet zeker wel nut heeft.

En dat schema wat een stukje terug voorbijkwam over vodafone prijzen, ik ga voor het 350 abbo, omdat ik toch wel aan die minuten/smsjes kom, ook al heb ik de gratis sms verdubbelaar erbij aan. MAAR bij phoneplaza is het toestel nog geen 100 euro, dus dat scheelt toch dik 75 euro op de (totaal)prijs die gegeven is in die tabel.
Vraag me af wat dan de prijs is voor duurder internet? In principe vind ik dat wel interessant....

[ Voor 50% gewijzigd door Reflian op 14-03-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-07 21:12
Jeroen04 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:00:
[...]

Geen foto. Ze weten nog niet eens hoe die er uit komt te zien?! :9
Ik ben zelf een maandje terug bij vodafone langs geweest en toen wisten ze nog niet of/wanneer ze de desire gingen leveren. Deze stond toen ook al wel in het bestaand maar er stond nog niks bij. De verkoper hinte nog wel dat ik eventueel ook een andere telefoon kon nemen (je raadt het al) de GN1. Hier hadden ze op dat moment alleen leveringsproblemen mee en de eta was op dat moment nog niet bekend.

Hoewel ze de desire misschien wel zullen aanbieden gok ik dat de GN1 een veel hogere prio zal krijgen en dus eerder in de winkels zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
mphilipp schreef op zondag 14 maart 2010 @ 23:22:
[...]

In het topic over mobiel internet hoor ik iig genoeg klachten over Vodafone 'zorgeloos internet'. Dat er überhaupt een limiet is, is al idioot (als je het product zorgeloos noemt).
Ik heb nu 2 jaar Vodafone Zorgeloos Internet Blox aan en ik heb nog nooit een opmerking gehad over mijn verbruik. Als ik kijk naar mijn gespecificeerde rekening dan zijn er dagen dat ik 60MB per dag doe en soms alleen al op een avond. Ik kan me wel voorstellen dat met de nieuwe abonnementen met "ingebouwde" Web optie dit anders gaat worden, maar dan schakel ik wel over op WiFi.

Overigens ben ik heel benieuwd waar ik de Desire als eerste kan zien in het echt. Ik zag net inderdaad ook dat Vodafone hem zelf aan gaat bieden (overigens weer tegen de bekende belachelijke prijzen). Ik heb op die manier ook weinig behoefte om een toestel bij hunzelf aan te schaffen in plaats van bij bijvoorbeeld 2call.nl of smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:22:

Anders lees je even terug en zie je dat ik al gepost heb hierover van het weekend.

Ik had er over gebeld. De mensen op de royalties afdeling hadden nog geen clue waar ik het over had toen ik te horen kreeg dat mn abon verlengd kon worden. Maar ik werd terug gebeld zodra hun meer informatie hadden hierover. De Legend was precies het zelfde verhaal. Ook nog niet mogelijk met verlenging van abo op het moment.

Ik zal jullie op de hoogte houden hierover.

Verder over de FUP van VF, deze is volgens mij out of date gezien men meer internet gebruikt dan 5 jaar geleden. En daarom zal het gemiddelde verbruik ook hoger liggen. Dat is denk ik de rede waarom ik nog nooit wat gehoord heb hierover en toen flink stream en dergelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26
Krijg net mail van Vodafone:
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Verwacht wordt dat de HTC Desire, ook wel de HTC Bravo genoemd, op 14 april 2010 bij ons binnenkomt.
Indien u graag wilt verlengen met de HTC Desire, kunt u vanaf 14 april 2010 contact opnemen met onze klantenservice.
Mijn collega's zullen u dan een passend aanbod doen afgestemd op uw belgedrag en wensen.
Bel 1200 en kies de optie "Einddatum contract opvragen".

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowee
  • Laatst online: 31-08 21:07
Net een mailtje terug gehad van KPN:
'Tot op heden is nog niet bekend of KPN de HTC Desire ook opneemt in haar assortiment. Hoewel Hi een onderdeel is van KPN hebben zij natuurlijk wel verschillende producten en aanbiedingen. Ik wil u daarom adviseren onze website in de gaten te houden voor updates, voor vragen kunt u ook bellen met onze afdeling verkoop via het gratis nummer 0800-0105.'

Ik zou het zonde vinden als ik moet overstappen naar Hi als ze deze telefoon niet gaan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:11

mphilipp

Romanes eunt domus

J0YR1D3R schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:30:
[...]
Ik heb nu 2 jaar Vodafone Zorgeloos Internet Blox aan en ik heb nog nooit een opmerking gehad over mijn verbruik.
Het is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde. Ik lees alleen best wel wat klachten, en dan ga ik geen risico nemen. Hoe het precies zit weet ik ook niet. Wie weet overdrijven die mensen wel en hebben ze toch stiekem gigaveel zitten downloaden, maar goed...Vodafone heeft nu eenmaal een (vage) limiet. En je kunt daar niets aan doen omdat ze nooit een concreet getal noemen.
En ik wil er geen sport van maken om van provider te wisselen als het me niet bevalt. Het liefst heb ik er helemaal geen omkijken naar.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Narev schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:40:
[...]
Ik ben zelf een maandje terug bij vodafone langs geweest en toen wisten ze nog niet of/wanneer ze de desire gingen leveren. Deze stond toen ook al wel in het bestaand maar er stond nog niks bij. De verkoper hinte nog wel dat ik eventueel ook een andere telefoon kon nemen (je raadt het al) de GN1. Hier hadden ze op dat moment alleen leveringsproblemen mee en de eta was op dat moment nog niet bekend.

Hoewel ze de desire misschien wel zullen aanbieden gok ik dat de GN1 een veel hogere prio zal krijgen en dus eerder in de winkels zal liggen.
Twee week geleden ben ik ook bij Hi geweest. Die wisten toen ook nergens wat van af. Een week daarna (vorige week dus) stond 'ie wel op de website van Hi (@ Coming soon). Dus ik heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Ze wisten zelf ook nog niet echt wat van de telefoon, maar na wat info opgezocht te hebben konden ze me toch verder helpen. :) Was wel logisch geweest als ze intern nieuwste informatie aan elkaar verschaffen, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
Nowee schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:36:
Net een mailtje terug gehad van KPN:
'Tot op heden is nog niet bekend of KPN de HTC Desire ook opneemt in haar assortiment. Hoewel Hi een onderdeel is van KPN hebben zij natuurlijk wel verschillende producten en aanbiedingen. Ik wil u daarom adviseren onze website in de gaten te houden voor updates, voor vragen kunt u ook bellen met onze afdeling verkoop via het gratis nummer 0800-0105.'

Ik zou het zonde vinden als ik moet overstappen naar Hi als ze deze telefoon niet gaan leveren...
Het is natuurlijk ook nog mogelijk de Desire te bestellen via bijvoorbeeld 2Call inclusief een kpn verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen04 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:22:
[...]

Twee week geleden ben ik ook bij Hi geweest. Die wisten toen ook nergens wat van af. Een week daarna (vorige week dus) stond 'ie wel op de website van Hi (@ Coming soon). Dus ik heb gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Ze wisten zelf ook nog niet echt wat van de telefoon, maar na wat info opgezocht te hebben konden ze me toch verder helpen. :) Was wel logisch geweest als ze intern nieuwste informatie aan elkaar verschaffen, vreemd.
Veel bedrijven hebben geen goede interne communicatie. Dit is vaak ook de oorzaak dat zaken eerder uitlekken. Ook komt het voor dat producten op websites verschijnen nog voor dat het intern bekend is. Oud release roosters en noem het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Ik twijfel tussen een Hi en Vodafone abbonement. Kan iemand vertellen wat het merkbare verschil is tussen de twee internetsnelheden ( bijv. opstarttijd tweakers.net e.d.)

Bedankt :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

*knip* Offtopic, zie de topicstart voor wat hier thuishoort.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 16-03-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Michel242186 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:30:
[...]

Het is natuurlijk ook nog mogelijk de Desire te bestellen via bijvoorbeeld 2Call inclusief een kpn verlenging.
Ik zie zelf ook weinig meerwaarde in verlengen/kopen via je provider zelf. Ze hebben vaak hogere prijzen en branded toestellen en het duurt ook nog eens langer voor ze de toestellen in het assortiment hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Fasterinside schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:12:
Ik twijfel tussen een Hi en Vodafone abbonement. Kan iemand vertellen wat het merkbare verschil is tussen de twee internetsnelheden ( bijv. opstarttijd tweakers.net e.d.)

Bedankt :)
Voor ervaringen met internet moet je niet in dit topic zijn. Er staan elders in Telecomproviders wel topics met ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
J0YR1D3R schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:39:
[...]

Ik zie zelf ook weinig meerwaarde in verlengen/kopen via je provider zelf. Ze hebben vaak hogere prijzen en branded toestellen en het duurt ook nog eens langer voor ze de toestellen in het assortiment hebben.
Dat geldt niet voor iedereen. Ik moet bijv bij Hi maar 43 euro bijbetalen bij verlengen met 1 jaar 35 abo inc internet en bij 2call 220 euro.. Dus ik zou toch maar eerst met je provider bellen

[ Voor 5% gewijzigd door gebruikershaes op 16-03-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan? niet via de HI site iig.
gebruikershaes schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:34:
[...]

Dat geldt niet voor iedereen. Ik moet bijv bij Hi maar 43 euro bijbetalen bij verlengen met 1 jaar 35 abo inc internet en bij 2call 220 euro.. Dus ik zou toch maar eerst met je provider bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Jawel. Het schijnt iets te maken te hebben met het bellen over je bundel. Hoe vaker en meer je over je bundel belt, hoe meer korting je opspaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Laatst online: 09:47
Ik mag mijn abonnement bij Hi verlengen en wil graag deze telefoon. Nu zie ik dat als ik verleng naar een 2 jarig abonnement 30 euro, zonder internet gebeuren ik 243 euro moet bijbetalen. Terwijl als ik dit nieuw afsluit hoef ik maar 90 euro bij te betalen. Waar slaat dit in hemelsnaam op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
Nogmaals, bellen met Hi doet vaak wonderen... Lees het topic anders even door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Laatst online: 22:43
whiplash1990 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:49:
Ik mag mijn abonnement bij Hi verlengen en wil graag deze telefoon. Nu zie ik dat als ik verleng naar een 2 jarig abonnement 30 euro, zonder internet gebeuren ik 243 euro moet bijbetalen. Terwijl als ik dit nieuw afsluit hoef ik maar 90 euro bij te betalen. Waar slaat dit in hemelsnaam op?
Had ik ook, maar dit is gewoon een bug.
Probeer het een paar keer, met opnieuw inloggen.
Dan krijg je de telefoon gewoon gratis, bij elk abbonement dat je afsluit, anders Hi even bellen zoals al is gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik vraag mij af waarom mensen zich druk maken of de telefoon bij de providers zelf beschikbaar komt?

Ik bestel altijd via onafhankelijke websites (zoals 2call, algebeld etc.) die willekeurig welke telefoon leveren, en ben dan nog goedkoper uit ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Upquark schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:31:
Ik vraag mij af waarom mensen zich druk maken of de telefoon bij de providers zelf beschikbaar komt?

Ik bestel altijd via onafhankelijke websites (zoals 2call, algebeld etc.) die willekeurig welke telefoon leveren, en ben dan nog goedkoper uit ook...
& simlockvrij :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01-2023
Is nu al wat bekend over de leveringsdatum, ikzelf heb hem bij pdashop besteld en daar zeggen ze 9april.
Maar bv. op de site desirehtc.com zeggen ze 1 april, en heb ergens anders weer later dan 9 april gezien. En dan bij een vorige post werd gezecht dat in België al in eind maart is.

[ Voor 10% gewijzigd door RendyHD op 16-03-2010 13:52 ]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
gebruikershaes schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:34:
[...]
Kans was groot dat als je bij de Hi - klantenservice maar 1 x hoefde te noemen dat je naar een andere provider ging, en je die 43 eu ook niet meer hoefde te betalen! ;) Had ik wel in ieder geval, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blck schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51:
Is nu al wat bekend over de leveringsdatum, ikzelf heb hem bij pdashop besteld en daar zeggen ze 9april.
Maar bv. op de site desirehtc.com zeggen ze 1 april, en heb ergens anders weer later dan 9 april gezien. En dan bij een vorige post werd gezecht dat in België al in eind maart is.
Dat wat je nu roept, dat is wat er bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Pfff word gek van Hi.... zo vaak al gebeld, steeds van die lange wachtrijen. Zitten jullie hier allemaal de Desire te bestellen bij Hi ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 17:31
Morgen eens VF bellen om eens wat te pingelen daar, als ze al pre-orders accepteren 8)
2call.nl eens wat dingen vergeleken, over het algemeen is het via deze site het voordeligst.

1jr verlengen bij VF: 48.13pm, 125,- toestel, 702.56 totaal.
1jr nieuw abb bij T-mobile/inet standaard: 48.40pm, 81,- toestel, 661.8 totaal.
1jr nieuw abb bij T-mobile/inet plus: 53.40pm, 51,- toestel, 691.8 totaal.
Minuten/sms in het abb zijn vergelijkbaar.

Vorig jaar ook daarover gebeld bij het verlengen met een Touch HD, toen konden ze wel wat leuks aanbieden :)
Waarom is verlengen vaak duurder? Volgens mij is dat iets uit de oudheid? 8)7

*Ik vergeet 9,95 aansluitkosten als ik overstap, dus dan zou T-mobile op jaarbasis, jawel, 3 kwartjes goedkoper zijn! Ben al jaren klant van VF dus verwacht wel iets meer, anders gaan we eens bij de buren kijken of het daar gezelliger is*

[ Voor 15% gewijzigd door SharpEdgeOne op 16-03-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohnee
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 22:48
Volgens mij klopt die hi-site voor geen meter, ik kan mijn hi abbonement verlengen.

Als ik dit aanklik op die hi-site kan ik kiezen welk abbonement, kies ik bijvoor beeld voor de grap hi 15(1jaar) en dan met eindloos online, hoef ik maar 43 euro bij te betalen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Kohnee schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:19:
Volgens mij klopt die hi-site voor geen meter, ik kan mijn hi abbonement verlengen.

Als ik dit aanklik op die hi-site kan ik kiezen welk abbonement, kies ik bijvoor beeld voor de grap hi 15(1jaar) en dan met eindloos online, hoef ik maar 43 euro bij te betalen haha!
Let wel op wat er gebeurd op het moment je door klikt. Bij mij veranderde toen het bedrag opeens. In mijn nadeel overigens.

Misschien wel leuk te vermelden, bij een verlening van 1jr Hi 35 zou ik 173€ bij moeten betalen. Dit met een gemiddeld bel gedrag van circa 60€ per maand. Bij een verhoging naar Hi60 blijft de prijs gelijk. Goed dit is conform de website, interessanter is dat zodra ik online verhoog naar Hi75 verlaagt de prijs op de website wel. Maar aan de telefoon met de Hi servicedesk niet. Net als bij een 2 jarige verlening betaal ik online niks bij, maar aan de telefoon 93€ ongeacht de hoogte van het abonnement. 8)7
(Saillant detail, op 9 maart was hij goedkoper online bij een 1 jarig abonnement)

Weet iemand hoe deze situatie werkt. Bij het abonnement krijg je 12% korting over 12 maanden. Dit wekt bij mij de indruk dat ze er vanuit gaan dat het een 2 jarig abonnement is? Dit terwijl het een 1 jarig abonnement betreft. Anders is dit natuurlijk een perfecte deal vergeleken met wat Hi mij aanbied.

[ Voor 50% gewijzigd door Ganymedus op 17-03-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Kohnee schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:19:

Dat klopt is bij mij ook zo. Bij elk abonnement. Komt door je klantkorting oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:20
Ganymedus schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:14:
[...]

Weet iemand hoe deze situatie werkt. Bij het abonnement krijg je 12% korting over 12 maanden. Dit wekt bij mij de indruk dat ze er vanuit gaan dat het een 2 jarig abonnement is? Dit terwijl het een 1 jarig abonnement betreft. Anders is dit natuurlijk een perfecte deal vergeleken met wat Hi mij aanbied.
Is gewoon voor 1 jaar. Er staat in de tekst verderop.
'12 maanden 12,5% korting op de abonnementskosten'

pas je het aan naar 2 jaar dan wordt deze tekst ook aangepast naar 24 maanden.

Maar je kunt ze altijd even bellen bij twijfel.
Pagina: 1 ... 3 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.