Het design van de X10 is idd vele beter maarja de desire is gewoon zoveel beter op andere vlakken dat ik toch wel vind dat de desire wint.
phoneplaza.nl is dezelfde opbouw als 2call.nl, alleen enkele euro's goedkoper
Heb m'n touchpro destijds bij 2call.nl gekocht ging toen prima, dus lijkt me zelfde bedrijf dat meerdere websites heeft om zo meer te kunnen verkopen.
Edit: Yep ook zelfde postbus
Heb m'n touchpro destijds bij 2call.nl gekocht ging toen prima, dus lijkt me zelfde bedrijf dat meerdere websites heeft om zo meer te kunnen verkopen.
Edit: Yep ook zelfde postbus
[ Voor 7% gewijzigd door trion75 op 06-03-2010 20:32 ]
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Zojuist mijn bestelling ingescand en gemaild naar smartphonestunts.nl, kan niet wachten!
Zou het erg op prijs stellen als we op de hoogte gehouden zouden kunnen worden van de leverdatum.
Zou het erg op prijs stellen als we op de hoogte gehouden zouden kunnen worden van de leverdatum.
Dat is de reden waarom ik nog niet bestel, zal je zien dan leveren ze hem veel later dan de anderen, ik wil eerst een goede leverdatum zien, dan pas ga ik bestellen.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Geen idee of iemand anders er ook nog wat aan heeft, maar ik was op zoek naar een abonnement met zoveel mogelijk smsjes en zo rond de 30/35 per maand. Hieronder overzichtje van dit moment (van phoneplaza.nl) 
Let wel op dat de gewone "sms p/m" en "bel p/m" kolom een "of" relatie hebben
Let wel op dat de gewone "sms p/m" en "bel p/m" kolom een "of" relatie hebben
Abonnement | SMS | Bel | Web | Kosten | ||||||||||
Provider | Soort | € p/m | p/m | extra | extra € p/m | p/m | Snelheid | € 1e jaar | € 2e jaar | € 1e jaar | € 2e jaar | Prijs toestel | Totaal | |
Hi | Online 25 | € 19,95 | 340 | 0 | € 0,00 | 170 | 128 / 64 | € 2,50 | € 9,95 | € 22,45 | € 29,90 | € 44,00 | € 672,20 | |
Hi | Online 25 | € 19,95 | 340 | 1000 | € 9,95 | 170 | 128 / 64 | € 2,50 | € 9,95 | € 32,40 | € 39,85 | € 44,00 | € 911,00 | |
Hi | Online 30 | € 24,95 | 450 | 0 | € 0,00 | 225 | 128 / 64 | € 2,50 | € 9,95 | € 27,45 | € 34,90 | € 0,00 | € 748,20 | |
Hi | Online 35 | € 28,95 | 600 | 0 | € 0,00 | 300 | 128 / 64 | € 2,50 | € 9,95 | € 31,45 | € 38,90 | € 0,00 | € 844,20 | |
Vodafone | Bel+SMS+Web 275 | € 34,56 | 550 | 0 | € 0,00 | 275 | 3600 / 384 | € 0,00 | € 0,00 | € 34,56 | € 34,56 | € 0,00 | € 829,44 | |
Vodafone | Bel+SMS+Web 200 | € 30,19 | 400 | 1000 | € 10,00 | 200 | 3600 / 384 | € 0,00 | € 0,00 | € 40,19 | € 40,19 | € 0,00 | € 964,56 | |
Vodafone | Bel+SMS+Web 150 | € 25,81 | 300 | 1000 | € 10,00 | 150 | 3600 / 384 | € 0,00 | € 0,00 | € 35,81 | € 35,81 | € 24,00 | € 883,44 |
Zelf heb ik uiteindelijk gekozen voor een Vodafone bel+sms+web 200 2-jarig abonnement,
toestel hierbij gratis, 30.19 per maand en geen setup/verzendkosten.
Totaal dus 720 voor 2 jaar, overigens bij smartphonestunts.nl.
Als ik dat terugreken met +- 400/420 voor de telefoon, kom ik uit op 300/24 = 12,50 p/m voor 'onbeperkt' internet, 400 sms/200 belminuten. Volgens mij is dit best lastig als SIM-only deal te krijgen, alleen misschien bij telfort, maar dan is je internet ook veel lager in snelheid.
toestel hierbij gratis, 30.19 per maand en geen setup/verzendkosten.
Totaal dus 720 voor 2 jaar, overigens bij smartphonestunts.nl.
Als ik dat terugreken met +- 400/420 voor de telefoon, kom ik uit op 300/24 = 12,50 p/m voor 'onbeperkt' internet, 400 sms/200 belminuten. Volgens mij is dit best lastig als SIM-only deal te krijgen, alleen misschien bij telfort, maar dan is je internet ook veel lager in snelheid.
[ Voor 11% gewijzigd door Reflian op 07-03-2010 15:29 ]
Misschien een stomme maar voor mij nog onbeantwoorde vraag;
Als ik bij bijvoorbeeld Vodafone een internetabonnement neem, geldt dit alleen voor Nederland of kan ik daarmee in heel Europa mee surfen?
Als ik bij bijvoorbeeld Vodafone een internetabonnement neem, geldt dit alleen voor Nederland of kan ik daarmee in heel Europa mee surfen?
Creating my own hero.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe de volgende internet abonnementen zich tot elkaar verhouden? En dan zou ik graag willen weten hoe het zit met snelheden en datalimiet.
Web 'n Walk Standaard (T-Mobile)
Bellen+SMS+Web (en dan dus het Web-gedeelte)
Hi Eindeloos Online
Surf&Mail (Telfort)
KPN Surf en Mail Totaal
Kortom, de (volgens mij) meest voorkomende internet abonnementen die je tegenwoordig ziet bij aanbiedingen. Bovendien volgens mij ook de meest basic abonnementen, maar het schijnt dat er nog redelijk wat verschil tussen kan zitten.
PS. Ik weet dat er topics zijn betreffende dit onderwerp, maar ik heb mijn twijfels of de informatie daar up to date is. Misschien dat iemand kan beamen dat de informatie in dit topic correct is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344/0
Web 'n Walk Standaard (T-Mobile)
Bellen+SMS+Web (en dan dus het Web-gedeelte)
Hi Eindeloos Online
Surf&Mail (Telfort)
KPN Surf en Mail Totaal
Kortom, de (volgens mij) meest voorkomende internet abonnementen die je tegenwoordig ziet bij aanbiedingen. Bovendien volgens mij ook de meest basic abonnementen, maar het schijnt dat er nog redelijk wat verschil tussen kan zitten.
PS. Ik weet dat er topics zijn betreffende dit onderwerp, maar ik heb mijn twijfels of de informatie daar up to date is. Misschien dat iemand kan beamen dat de informatie in dit topic correct is: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344/0
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 17:11 ]
Je kan er in heel Europa mee surfen, maar als je op een buitenlands netwerk zit (ook al is het Vodafone) dan betaal je extra per Mb. Met verderzoeken op 'roaming' kom je een heel eind.Fasterinside schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:54:
Misschien een stomme maar voor mij nog onbeantwoorde vraag;
Zojuist de knoop doorgehakt en de HTC Desire besteld bij Phoneplaza.nl icm. een eenjarig Vodafone B/S/W 350 abonnement. Voor de telefoon incl. verzendkosten was ik maar €95,- kwijt. Dat komt, rekening houdend met de toestelkosten, op €48,17 (€40,25 + (€95,- / 12)) per maand.
Heb nog even getwijfeld om voor een eenjarig Vodafone B/S/W 450 abonnement te gaan, want dat kwam op gemiddeld op €53,13 per maand. Verleidelijk, maar het is toch weer €60 meer op jaarbasis...
Wat me uiteindelijk heeft overgehaald voor Vodafone te kiezen is toch wel het snelle internet wat op een Android-telefoon een must is en dan zit je qua prijs met een Bel/SMS/Web abonnement bij Vodafone goed.
Ik kan niet wachten =) !
Heb nog even getwijfeld om voor een eenjarig Vodafone B/S/W 450 abonnement te gaan, want dat kwam op gemiddeld op €53,13 per maand. Verleidelijk, maar het is toch weer €60 meer op jaarbasis...
Wat me uiteindelijk heeft overgehaald voor Vodafone te kiezen is toch wel het snelle internet wat op een Android-telefoon een must is en dan zit je qua prijs met een Bel/SMS/Web abonnement bij Vodafone goed.
Ik kan niet wachten =) !
[ Voor 17% gewijzigd door greenlizzard op 07-03-2010 18:22 ]
Verwijderd
Voor een 1 jarig abbo is dat idd geen verkeerde deal =)greenlizzard schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:19:
Zojuist de knoop doorgehakt en de HTC Desire besteld bij Phoneplaza.nl icm. een eenjarig Vodafone B/S/W 350 abonnement. Voor de telefoon incl. verzendkosten was ik maar €95,- kwijt. Dat komt, rekening houdend met de toestelkosten, op €48,17 (€40,25 + (€95,- / 12)) per maand.
Ik kan niet wachten =) !
Verwijderd
Ik zag deze aanbieding op Smartphonestunts.nl:
T-Mobile. Web n Walk Standard Relax Online 25 nieuw abonnement 2 jaar + HTC Desire gratis.
Totaal kostenplaatje zou dan worden:
Abonnement: 24 x 18,95 = € 454,80
Mob. internet: (12 x 2,95) + (12 x 9,95) = €154,80
Aansluitingskosten: € 9,95
Totaal: € 619,55
Lijkt dit jullie wat? Ik heb de aanbieding namelijk nog niet voorbij zien komen.
Ik wil graag een 2-jarig abonnement. Als er een goedkopere combinatie is gevonden of advies waarom ik dit niet zou doen ben ik daar benieuwd naar.
T-Mobile. Web n Walk Standard Relax Online 25 nieuw abonnement 2 jaar + HTC Desire gratis.
Lijkt dit jullie wat? Ik heb de aanbieding namelijk nog niet voorbij zien komen.
Ik wil graag een 2-jarig abonnement. Als er een goedkopere combinatie is gevonden of advies waarom ik dit niet zou doen ben ik daar benieuwd naar.
Verwijderd
Dit klinkt zeer goed. Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een goede aanbieding. Ook ik ben benieuwd naar het advies.Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:47:
Ik zag deze aanbieding op Smartphonestunts.nl:
Ik had hier niet alles vermeld, maar inderdaad zoals jullie aangaven kost het toestel 135 euro los. Het internet zit er al wel bij in, kijk maar bovenaan bij welk soort abbo het is. Het is relax online.
Heeft niemand deze superdeal gezien?:
http://www.smartphonestun...ax-online-35/nieuw/1-jaar
1 jarig
12 x 26,95 = 323.40
12 x 2,50 (sms verdubbelaar) 30,-
1 x toestel 135,-
Aansluitkosten 9.95
Totaal (incl toestelprijs) 498,35
Per maand (aan abbo) kosten 29,45 incl onbeperkt internet en 330 min/ 660 sms !!!
Ik denk dat ik wel weet waar ik ga verlengen
1 jarig
12 x 26,95 = 323.40
1 x toestel 135,-
Aansluitkosten 9.95
Per maand (aan abbo) kosten 29,45 incl onbeperkt internet en 330 min/ 660 sms !!!
[ Voor 31% gewijzigd door josss9 op 08-03-2010 22:15 ]
Lekker goedkoop, jammer dat ik gebonden ben aan Vodafone of KPN om binnenshuis bereik te hebben... Heb T-mobile daarom de deur uit moeten doen twee jaar terug.
Verwijderd
Volgens mij is dit exclusief internet..
eclipsejos schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:05:
Ik had hier niet alles vermeld, maar inderdaad zoals jullie aangaven kost het toestel 135 euro los. Het internet zit er al wel bij in, kijk maar bovenaan bij welk soort abbo het is. Het is relax online.
1 jarig
12 x 26,95 = 323.40
1 x toestel 135,-
Aansluitkosten 9.95
Daar komt dus nog 9.95 euro p/m bij voor internet.eclipsejos schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:05:
1 jarig
12 x 26,95 = 323.40
1 x toestel 135,-
Aansluitkosten 9.95

Verwijderd
Ik ga zelf voor deze: http://www.phoneplaza.nl/...350/1-jaar/A924T10864D12/
1-jarig Vodafone bel+sms+web 350: 12 * 40,25
Eenmalig: 95 euro
1-jarig Vodafone bel+sms+web 350: 12 * 40,25
Eenmalig: 95 euro
Heeft nog niemand deze gezien??
http://www.btconline.nl/b...tRel=&M5Option=&ab_agid=1
€379,- voor een los toestel...

lol, klik es op de 'excl btw' combo box rechtsboven en zet die es op 'incl btw'mathijst schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:50:
Heeft nog niemand deze gezien??http://www.btconline.nl/b...tRel=&M5Option=&ab_agid=1
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Iemand al enig idee wanneer dit toestel leverbaar is bij Vodafone?
Wilde net een mail sturen naar ze, maar dat webding wil niet versturen.
Wilde net een mail sturen naar ze, maar dat webding wil niet versturen.
- NAC Breda -
Verwijderd
Kijk eens op T-Mobile...Relax Online = Relax maar dan met Online korting op je abbo/tarieven (dus voordeliger dan in de winkel een abbo afsluiten).eclipsejos schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:05:
http://www.t-mobile.nl/pe.../abonnement-tarieven.aspx
Er zit dus geen standaard Internet bij!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 12:45 ]
Hmm jullie hebben gelijk! Dan valt het ook nog wel weer mee met die superdeal
Dusverre ik begrepen heb is het niet verstandig een toestel als Desire te koppelen aan een Hi abonnement. Dit ivm de data limieten. Nu ben ik een vervend Hi abonnee, en vraag me af of het verstandig is om over te stappen naar zoiets als Vodafone.
Binnenkort veranderd mijn bel situatie waarschijnlijk enorm dat mijn sms-verkeer word vervangen door e-mail verkeer (circa 1400 sms p/m). Nu lijkt Vodafone mij ook interessant vanwege de passport functie als je in het buitenland bent.
Anderzijds, Hi heeft mij gratis de Legend aangeboden bij een 1jarige verlenging. Over de Desire konden ze niks zeggen helaas. Daarnaast heb ik standaard 20% korting op mijn abonnement bij Hi.
Als ik een 1 jarige verlening van Hi45 + eindeloos online vergelijk met een 1 jarig abonnement van Vodafone web/bel/sms 350. (Deze zijn ongeveer gelijk in abonnementskosten voor mij) Lopen de prijzen een beetje uiteen. Zo kost het toestel bij Hi 130€ en bij Vodafone 95€. (phoneplaza)
Nu gaat het om een klein verschil in aanschafprijs, wat wel gepaard gaat met de ellende van nummerbehoud enzo. Daarnaast ben ik niet zeker of ik mijn 20% korting behoud als ik bestel via een website als phoneplaza. <-- daar waag ik gelijk een e-mail aan.
De vraag is echter, is het raadzaam om met een toestel als deze op een ander netwerk te gaan zitten dan Hi?
Binnenkort veranderd mijn bel situatie waarschijnlijk enorm dat mijn sms-verkeer word vervangen door e-mail verkeer (circa 1400 sms p/m). Nu lijkt Vodafone mij ook interessant vanwege de passport functie als je in het buitenland bent.
Anderzijds, Hi heeft mij gratis de Legend aangeboden bij een 1jarige verlenging. Over de Desire konden ze niks zeggen helaas. Daarnaast heb ik standaard 20% korting op mijn abonnement bij Hi.
Als ik een 1 jarige verlening van Hi45 + eindeloos online vergelijk met een 1 jarig abonnement van Vodafone web/bel/sms 350. (Deze zijn ongeveer gelijk in abonnementskosten voor mij) Lopen de prijzen een beetje uiteen. Zo kost het toestel bij Hi 130€ en bij Vodafone 95€. (phoneplaza)
Nu gaat het om een klein verschil in aanschafprijs, wat wel gepaard gaat met de ellende van nummerbehoud enzo. Daarnaast ben ik niet zeker of ik mijn 20% korting behoud als ik bestel via een website als phoneplaza. <-- daar waag ik gelijk een e-mail aan.
De vraag is echter, is het raadzaam om met een toestel als deze op een ander netwerk te gaan zitten dan Hi?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Ik vraag me dan vooral af of je veel verschil in de snelheid van het internet zult merken tussen Hi en Vodafone.Ganymedus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:45:
Dusverre ik begrepen heb is het niet verstandig een toestel als Desire te koppelen aan een Hi abonnement. Dit ivm de data limieten. Nu ben ik een vervend Hi abonnee, en vraag me af of het verstandig is om over te stappen naar zoiets als Vodafone.
Weet jij concreet de limieten van zowel Hi en Vodafone dan? In de winkels nog niet verder gekomen dan;Ganymedus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:45:
(...) Dit ivm de data limieten. Nu ben ik een vervend Hi abonnee, en vraag me af of het verstandig is om over te stappen naar zoiets als Vodafone.
>> "10x het gem. gebruik.". "
<< "En hoeveel is dat ongeveer dan?"
>> "Geen idee."
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Zat in dezelfde situatie als jij: huidig abonnement bij Hi bevalt perfect qua bereik. Het verschil in snelheid tussen de abonnementen van Vodafone en Hi, en de data limieten hebben me echter doen switchen naar Vodafone. Verder vond ik dat Bel/SMS/Web 350 abonnement van Vodafone redelijk geprijsd. Toestel erbij voor € 95,- is ook een mooie deal. Nummerbehoud is overigens niet zo'n gedoe, dat geef je bij Phoneplaza gewoon aan bij het bestellen. Vervolgens kan je al je gegevens gewoon naar ze mailen, en dezelfde dag was alles geregeld en had Vodafone mijn aanvraag geaccepteerd.Ganymedus schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:45:
Weet van mezelf dat ik me kan irriteren aan sloom internet (iets met verwend enzo), maargoed als ik een dergelijk snelle telefoon heb, dan moet het internet dat ook zijn en niet dat de verbinding nog verder afgeknepen wordt bij hoog verbruik. Succes met je keuze!
Gezien de verschillen op papier zou ik verwachten dat je dat ook gaat ervaren in het dagelijks gebruik.Pumanike schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:05:
[...]
Ik vraag me dan vooral af of je veel verschil in de snelheid van het internet zult merken tussen Hi en Vodafone.
Concreet niet, maar als je dit doorleest krijg je een aardig idee van de situatie.Obiter dictum schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:52:
[...]
Weet jij concreet de limieten van zowel Hi en Vodafone dan? In de winkels nog niet verder gekomen dan;
>> "10x het gem. gebruik.". "
<< "En hoeveel is dat ongeveer dan?"
>> "Geen idee."
@greenlizzard, mij gaat het enkel om gebruik te maken van push mail. Internet snelheid heeft daar natuurlijk invloed op, maar minder als op je ervaring van het surfen.
[ Voor 36% gewijzigd door Ganymedus op 09-03-2010 23:03 ]
Lol vandaar!:P nouja dacht ik ook eens iets goeds gevonden te hebbenBoy schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:52:
[...]
lol, klik es op de 'excl btw' combo box rechtsboven en zet die es op 'incl btw'

Wat betreft de datalimieten heb ik juist voor T-Mobile gekozen. Elke provider heeft datalimieten, simpelweg omdat zij die bandbreedte ook ergens moeten inkopen, en dat wil je scherp doen. Dan moet je nu eenmaal op een of andere manier een achterdeurtje inbouwen om te voorkomen dat bepaalde mensen je eroverheen jagen.
T-Mobile heeft het - vind ik dan - elegant opgelost door je snelheid na een bepaalde hoeveelheid (1Gb dacht ik, 2 voor plus) omlaag te gooien. Dat lijkt me een stuk beter dan smsjes met het bericht dat je moet kappen met downloaden, of gewoon een vette rekening.
Ondanks de bijzonder misleidende namen als 'zorgeloos' mobiel internet hebben ze gewoon allemaal iets van een fup achter de hand om je mee om de oren te slaan. En die zijn zodanig opgesteld dat je niets kunt zeggen. Onbegrijpelijk dat onze waakhonden/consumentenorganisaties hier niet echt iets aan doen. Blijkbaar niet interessant genoeg. Ondertussen zijn er zat mensen die nog steeds denken dat onbeperkt echt onbeperkt is. Misschien moeten we Van Dalen vragen de definitie van 'onbeperkt' aan te passen aan de werkelijkheid...
T-Mobile heeft het - vind ik dan - elegant opgelost door je snelheid na een bepaalde hoeveelheid (1Gb dacht ik, 2 voor plus) omlaag te gooien. Dat lijkt me een stuk beter dan smsjes met het bericht dat je moet kappen met downloaden, of gewoon een vette rekening.
Ondanks de bijzonder misleidende namen als 'zorgeloos' mobiel internet hebben ze gewoon allemaal iets van een fup achter de hand om je mee om de oren te slaan. En die zijn zodanig opgesteld dat je niets kunt zeggen. Onbegrijpelijk dat onze waakhonden/consumentenorganisaties hier niet echt iets aan doen. Blijkbaar niet interessant genoeg. Ondertussen zijn er zat mensen die nog steeds denken dat onbeperkt echt onbeperkt is. Misschien moeten we Van Dalen vragen de definitie van 'onbeperkt' aan te passen aan de werkelijkheid...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Eens met mphilipp. Bij Vodafone heb ik 2x een brief gehad dat ik teveel data had verbruikt naar hun mening.
En dan in de brief als afsluiter de zin 'Houd zorgeloos echt zorgeloos, en denk om je verbruik'.
De communicatie-medewerker die dat in elkaar heeft gezet mag van mij een lintje..
Nu al een jaar abbonee bij T-Mobile, en niets geen gedoe
En dan in de brief als afsluiter de zin 'Houd zorgeloos echt zorgeloos, en denk om je verbruik'.
De communicatie-medewerker die dat in elkaar heeft gezet mag van mij een lintje..
Nu al een jaar abbonee bij T-Mobile, en niets geen gedoe
Mocht ik in een omgeving wonen waar ik zeker was van t-mobile dekking, of zelfs 3G. Dan zou ik ook t-mobile overwegen. Helaas woon ik in een omgeving waar dat niet het geval is. Anders had ik wellicht ook de iPhone overwogen.
Verwijderd
Gisteren met T-Mobile gebeld om abbo te verlengen. Er werd mij verteld dat de Desire deze maand nog beschikbaar zou zijn en dat ik een preorder kon plaatsen.
Dat zou leuk zijn!!Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:24:
Gisteren met T-Mobile gebeld om abbo te verlengen. Er werd mij verteld dat de Desire deze maand nog beschikbaar zou zijn en dat ik een preorder kon plaatsen.
Hoop dat coolblue deze dan ook vroeger mag verwachten
Zou inderdaad mooi zijn. Mijn abbo mag ik vanaf vrijdag verlengen (Hi, vanaf 3 maanden voor aflopen van het abbo mag je verlengen) en mijn keus is op de Desire gevallen.
Het abbo wat ik nu heb is Hi 20, zonder internet. Ik ga deze proberen te switchen naar Hi 15/20 met eindeloos online. Puur om mail te checken, af en toe een videootje op YouTube enzovoort. Dus denk niet dat ik erg veel last krijg van de snelheid van het internet.
Het abbo wat ik nu heb is Hi 20, zonder internet. Ik ga deze proberen te switchen naar Hi 15/20 met eindeloos online. Puur om mail te checken, af en toe een videootje op YouTube enzovoort. Dus denk niet dat ik erg veel last krijg van de snelheid van het internet.
Verwijderd
Bij Hi mag je vanaf 4 maanden verlengen. Doe het niet! FUP-topic niet gezien? A
Mr.Myst schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:03:
Zou inderdaad mooi zijn. Mijn abbo mag ik vanaf vrijdag verlengen (Hi, vanaf 3 maanden voor aflopen van het abbo mag je verlengen) en mijn keus is op de Desire gevallen.
Verwijderd
Zou er dan wel rekening mee houden dat je voor 2 jaar 180,- eurie moet bij betalen en voor 1 jaar 330,- als het niet meer is :-)Mr.Myst schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:03:
Verwijderd
Waarom doe het niet, wat voor topic? Ik doe dit al jaren op deze manier, niks mis mee dacht ikVerwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:34:
Bij Hi mag je vanaf 4 maanden verlengen. Doe het niet! FUP-topic niet gezien? A
[...]

Verwijderd
Zie [HI] Overtreding Fair Use Policy
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:30:
[...]
Waarom doe het niet, wat voor topic? Ik doe dit al jaren op deze manier, niks mis mee dacht ik
Verwijderd
Ok .. nee ik dacht dat het ging over dat je niet 4 maanden van te voren moet verlengen ofzo!
Zit zelf bij T-Mobile, maar wil na lang twijfelen tussen de Legend en Desire, toch de Desire wel heel erg graag hebben.
Mijn abbo loopt af in Oktober, mag dus pas vanaf eind Juni verlengen..
Ben dus heel erg aant twijfelen of ik gebruik zal en kan maken van de Lost & Stolen regeling..
Na tog wat forums te hebben gelezen schijnt dit te mogen als je telefoon defect is, mijn N95 8gb is dan niet defect maar wel al oud. En die 3 maanden zijn me gewoon echt te lang... En nu hoor ik ook nog dat ze hem deze maand al beschikbaar hebben..
Ben dus heel erg aant twijfelen of ik gebruik zal en kan maken van de Lost & Stolen regeling..
Na tog wat forums te hebben gelezen schijnt dit te mogen als je telefoon defect is, mijn N95 8gb is dan niet defect maar wel al oud. En die 3 maanden zijn me gewoon echt te lang... En nu hoor ik ook nog dat ze hem deze maand al beschikbaar hebben..
Ik zit bij vodafone en m'n abbo loopt pas in september af. Maar bij vodafone mag je 6 maanden van tevoren al verlengen met een nieuw abbo, dus ga verlengen met een abbo van 1 jaar erbij.
Verwijderd
Waar heb je dat gehoord? Ben blij verrast als het zo isBlck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:29:
En nu hoor ik ook nog dat ze hem deze maand al beschikbaar hebben..
Hier..Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:24:
Ik ga ze eens bellen voor te informeren
Je kan ook gewoon net als ik (zit in het zelfde schuitje) gewoon een los toestel kopenBlck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:29:
Zit zelf bij T-Mobile, maar wil na lang twijfelen tussen de Legend en Desire, toch de Desire wel heel erg graag hebben.
Net met T-Mobile gebeld..
Vervroegd verlengen kost eenmalig €69,95.
Met de vraag voor de HTC Desire kon hij me niet helpen, want dit kon hij niet zien.
Hij zei "Als het niet op de site staat, hebben we hem nog niet."
Vervroegd verlengen kost eenmalig €69,95.
Met de vraag voor de HTC Desire kon hij me niet helpen, want dit kon hij niet zien.
Hij zei "Als het niet op de site staat, hebben we hem nog niet."
Hoezo de keus voor Ben, en niet bijv. T-Mobile?Luqq schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:57:
Je kan ook gewoon net als ik (zit in het zelfde schuitje) gewoon een los toestel kopenen daarna bij Ben oid een sim-only abbo
Zover ik kan vinden is het geen 6 maanden maar 4 maanden.trion75 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:50:
Ik zit bij vodafone en m'n abbo loopt pas in september af. Maar bij vodafone mag je 6 maanden van tevoren al verlengen met een nieuw abbo, dus ga verlengen met een abbo van 1 jaar erbij.
Dit staat op de site van Vodafone
Wil je weten of je je abonnement al kunt verlengen? Bekijk de einddatum van je contract bij 'Mijn gegevens' in My Vodafone. Loopt je contract binnen 4 maanden af, dan kun je jouw persoonlijke aanbiedingen bekijken en je abonnement meteen online verlengen.
Ben is per maand opzegbaarBlck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Hoezo de keus voor Ben, en niet bijv. T-Mobile?
offtopic:
en is eigenlijk gelijk aan t-mobile..
en is eigenlijk gelijk aan t-mobile..
Alle winkels die ik in de afgelopen 2 dagen hebben gebeld kunnen alleen verlengen vanaf 4 maanden.MikeOO schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Zover ik kan vinden is het geen 6 maanden maar 4 maanden.
Dit staat op de site van Vodafone
Wil je weten of je je abonnement al kunt verlengen? Bekijk de einddatum van je contract bij 'Mijn gegevens' in My Vodafone. Loopt je contract binnen 4 maanden af, dan kun je jouw persoonlijke aanbiedingen bekijken en je abonnement meteen online verlengen.
Soms heeft de provider een extra regeling, en worden deze maanden "erbij geplakt".
Bij T-Mobile kost dit helaas €69,95..
[ Voor 52% gewijzigd door RendyHD op 10-03-2010 16:07 ]
Je moet gewoon net als ik even een sommetje uitrekenen wat het zou kosten als je je abonnement af zou maken, en dan 2 jaar lang de Desire met je provider zou nemen, vergeleken met nu kopen en dan na je abonnement 2 jaar lang een Sim-Only. Bij mij scheelde het op het totaal plaatje een paar tientjes, en daar kan ik deze telefoon niet voor laten liggen..
Ben is best wel langzaam als ik kijk na deze nummers.. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310344//
Mja, maar ik wil een zo goedkoop mogelijk abbonement met oneindig internet en oneindig sms..eigenlijk niet meer dan 25 euro, en dan heb ik alleen maar Ben over..daarnaast is jouw topic verouderd, en zijn snelheden al wel veranderd.
Luqq schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:17:
Mja, maar ik wil een zo goedkoop mogelijk abbonement met oneindig internet en oneindig sms..eigenlijk niet meer dan 25 euro, en dan heb ik alleen maar Ben over..daarnaast is jouw topic verouderd, en zijn snelheden al wel veranderd.
Dat kan, de €22,99, was indd. heel verleidelijk, heb je enig idee wat de snelheden zullen zijn?De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland.
De maximum snelheid is 384 Kbps downstream en 64 Kbps upstream. Ben
internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS, UMTS, en HSDPA.
Zelf bel ik ook amper, soms us een minuten gesprekje, maar dat is het ook.. Verbruik gemiddeld zo'n 900 smsjes per maand, en zit heel wat op internet.
Tringg.nl is opzich ook wel goedkoop, je hebt dan Onbeperkt Bellen, Sms, en Internet voor 30€
Denk dat ik zelf tog voor Ben ga..Redelijk eigen gebruik betekent dat de Klant maximaal twaalfhonderdvijftig (1.250) units per maand gebruikt voor bellen en SMS, waarbij één (1) belminuut of één (1) SMS gelijk staat aan één (1) unit, plus, indien de Klant een Tringg 3G dienst afneemt die gebruik van mobiele data toestaat, maximaal duizend (1.000) units mobiele data per maand waarbij één (1) MB gelijk staat aan één (1) unit.
[ Voor 43% gewijzigd door RendyHD op 10-03-2010 17:09 ]
Hier een leuke post over Tringg, het klinkt wel erg goed allemaal! Denk dat ik ook overstap in september 
pven in "Ervaringen met Tringg"
pven in "Ervaringen met Tringg"
Ben zo erg aan het twijfelen, pre-orderen en sim-only pakken ofniet?
Vooral nu de leverings datum niet bevestigd kan worden, de 19de vertrek ik op stage..
Als ik hem daarvoor niet heb vergaat het hele pre-order nut..
Vooral nu de leverings datum niet bevestigd kan worden, de 19de vertrek ik op stage..
Ik ga de Desire denk ik los kopen in combinatie met dit:
https://directsales.vodafone.nl/anwb
Kies hier voor de Samsung SGH-S3650 Corby Met internet of Nokia 6760 Slide Met internet. Kan je die telefoon verkopen en je hebt er voor 2 jaar een super goedkoop abbo bij
. Je moet wel een ANWB lid zijn om te bestellen (of iemand anders zijn ANWB lidnr gebruiken).
Kies hier voor de Samsung SGH-S3650 Corby Met internet of Nokia 6760 Slide Met internet. Kan je die telefoon verkopen en je hebt er voor 2 jaar een super goedkoop abbo bij
Even afwachten, misschien valt het nog wel mee. Ik wil sowieso met 2 jaar verlengen en ik meende ergens te hebben gezien (maar pin me er niet op vast) dat er 130 euro bijbetaald moest worden. Dat kan nog net vind ik...Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:29:
[...]
Zou er dan wel rekening mee houden dat je voor 2 jaar 180,- eurie moet bij betalen en voor 1 jaar 330,- als het niet meer is :-)
Gewoon doen johBlck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:14:
Ben zo erg aan het twijfelen, pre-orderen en sim-only pakken ofniet?
Let wel op dat de telefoons van vodafone 9 van de 10 keer branded zijn en dus niet makkelijk te verkopen..Niekpl schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:23:
Kies hier voor de Samsung SGH-S3650 Corby Met internet of Nokia 6760 Slide Met internet. Kan je die telefoon verkopen en je hebt er voor 2 jaar een super goedkoop abbo bij. Je moet wel een ANWB lid zijn om te bestellen (of iemand anders zijn ANWB lidnr gebruiken).
Stage is in Frankrijk..
Wil hem wel pre-orderen, maar ben bang dat ik hem dan nog steeds niet heb voor de 19de. Wat het pre-orderen nutteloos maakt.. Pff wat is het leven toch zwaar.
Wil hem wel pre-orderen, maar ben bang dat ik hem dan nog steeds niet heb voor de 19de. Wat het pre-orderen nutteloos maakt.. Pff wat is het leven toch zwaar.
Verwijderd
Je kan hem toch laten opsturen door je ouders ofzo als hij niet voor de 19e geleverd is?Blck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:49:
Stage is in Frankrijk..
Zit indd wat in..
Besluit genomen, dat word pre-orderen..
Besluit genomen, dat word pre-orderen..
Normaal zou ik het bedrag te duur vinde, maarja Desire (a)
Nu het geduld nog opbrengen
Nu het geduld nog opbrengen

[ Voor 22% gewijzigd door RendyHD op 10-03-2010 21:15 ]
* The-Source heeft vandaag ook 1tje in het mandje van de zaak laten leggen.
Alleen op dit moment nog 0 op voorraad bij de groothandel
Wat overigens wel vreemd vond is het volgende:
Normaal zie je bij HTC's WWE (world wide english) of NLD staan. Maar bij de Zilveren variant welke ik ook neem stond BNL en ik behalve Belgisch Nederlands kon ik er eigenlijk niet van maken
Normaal zie je bij HTC's WWE (world wide english) of NLD staan. Maar bij de Zilveren variant welke ik ook neem stond BNL en ik behalve Belgisch Nederlands kon ik er eigenlijk niet van maken
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
BeNeLux?klaasbram schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:48:
* TTZ heeft vandaag ook 1tje in het mandje van de zaak laten leggen.
En wat voor taal is dat dan 
Overigens is de zilveren wel 20 euro duurder (inkoop ex btw)
Overigens is de zilveren wel 20 euro duurder (inkoop ex btw)
Volgens mij bij MCC denk ik. Maar ja dat regelt die muts van de zaak allemaal (die doet inkoop van de telefoons voor de winkel)
Hmmm lekker lullig als dat zo is, want bij de vodafone winkel in Amersfoort is me verteld dat ik 6 maanden voor m'n contract afloopt een andere telefoon mag kiezen en het maakt dan ook niet uit of ik het bij vodafone zelf haal of ergens anders, hij vertelde me dat het gewoon op 6 maanden stond.Blck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:06:
[...]
Alle winkels die ik in de afgelopen 2 dagen hebben gebeld kunnen alleen verlengen vanaf 4 maanden.
Soms heeft de provider een extra regeling, en worden deze maanden "erbij geplakt".
Ik ga van de week nog eens navragen dan, als het nu 4 maanden is dan voel ik me genaaid en ga ik vodafone ook opzeggen denk ik, want dan koop ik hem wel zo en ga ik dan wel op simonly van een andere provider over.
Ik kom er nog op terug, maar die verkoper gaf dus echt duidelijk 6 maanden aan, ongeacht waar ik m'n telefoon haal.
[ Voor 20% gewijzigd door trion75 op 10-03-2010 23:43 . Reden: foutief lopen quoten ;) ]
Is het dan niet goedkoper om een sim-only te nemen?Niekpl schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:23:
Kies hier voor de Samsung SGH-S3650 Corby Met internet of Nokia 6760 Slide Met internet. Kan je die telefoon verkopen en je hebt er voor 2 jaar een super goedkoop abbo bij. Je moet wel een ANWB lid zijn om te bestellen (of iemand anders zijn ANWB lidnr gebruiken).
Immers lijk je het abonnement te hebben van een sim-only, je krijgt er enkel een goedkoop mobieltje bij. Welke waarschijnlijk op de tweedehands markt ook weinig op brengt.
Een ANWB bel/sms/web 350 / 700 kost zonder korting € 46,00 en met korting € 25,00
Een sim-only bel/sms/web 360 / 720 kost met korting €28,95
Het is een verschil van €2,95 waarvoor je 20 sms-jes meer krijgt van 7 cent per stuk. Dus 1,55€ goedkoper per maand. Plus een gratis toestel... hmm zeker geen slecht idee. Voor het verschil van 21*(12*2)=504 plus de opbrengst van de Corby kun je zeker een Desire.
Maar als je hem kunt kopen met een 1 jarig bel/sms/web 350 abo + bijbetaling van 95€ kom je met een beetje krom rekenen op (21*12)+95=347€
Nu kun je nog discussiëren over welk deel van je abonnement naar je telefoon gaat, maar volgens mij zal dit wel redelijk in de buurt komen.
Goede tip via anwb, die kende ik nog niet. Wel zag ik ook al zoiets op http://www.superdeal.nl/offers/ waar je ook uit meerdere modellen en vodafone kunt kiezen. Denk dat ik ook maar een goedkoop abbo neem met losse gratis foon en die doorverpats bij uitkomen desire.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ga ik ook doen, waarschijnlijk ga ik dan Ben pakken, Luqq kwam hiermee. Is goedkoop en je zit nergens aan vast.trion75 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:41:
[...]
Ik ga van de week nog eens navragen dan, als het nu 4 maanden is dan voel ik me genaaid en ga ik vodafone ook opzeggen denk ik, want dan koop ik hem wel zo en ga ik dan wel op simonly van een andere provider over.
Vandaag komen bij BelCompany de openmarkt versies (geen SIM-lock, geen customization en open markt ROM) binnen. We kunnen ze dus live gaan voelen, zien, beleven en kopen
Foutje, was in de war met de Legend....
Foutje, was in de war met de Legend....

[ Voor 59% gewijzigd door robertwebbe op 11-03-2010 10:28 ]
Geen customizatie, dus geen Sense? Hoe verschillen deze ten opzichte van de retail-versies?
volgens mij als ik bij telfort check voor een sim only ben je goedkoper uit...Blck schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:51:
[...]
Ga ik ook doen, waarschijnlijk ga ik dan Ben pakken, Luqq kwam hiermee. Is goedkoop en je zit nergens aan vast.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Ik gok dat Robertwebbe bedoelt dat ze niet branded zijn... of zijn dit geen versies voor de verkoop?
Ik kan vanaf afgelopen maandag mijn abonnement van Hi ook verlengen. Ik had het voornemen om dit te doen icm een Hi 30 en eindelooos online abo. Ik heb nu een HTC TD icm een eindeloos online pakket, ik bekijk elke dag wat vaste pagina`s en haal mijn mail op, verder wordt het weer geupdated, maar heel veel meer doe ik er nooit mee.
Nu lees ik vervelende dingen over de FUP van eindeloos online op dit moment. Dat brengt mij behoorlijk aan het twijfelen. Ik ga er vanuit dat mijn online gedrag niet heel veel zal veranderen met de Desire. Misschien af en toe wat apps ophalen. Maar streaming media ga ik zeker niet gebruiken.
Ik weet dat een android telefoon altijd online is, maar aan welk gebruik moet ik dan denken?
Wat zal ik doen?
Nu lees ik vervelende dingen over de FUP van eindeloos online op dit moment. Dat brengt mij behoorlijk aan het twijfelen. Ik ga er vanuit dat mijn online gedrag niet heel veel zal veranderen met de Desire. Misschien af en toe wat apps ophalen. Maar streaming media ga ik zeker niet gebruiken.
Ik weet dat een android telefoon altijd online is, maar aan welk gebruik moet ik dan denken?
Wat zal ik doen?
Ik kijk af en toe wat nieuws, mail, speel met wat apps, refresh Twitter, Facebook, en dat soort dingen.. maar kom bij lange na niet aan de datalimiet. Gezien jouw gebruik moet dat wel goed zitten. Ook met een Desire.
Met customization bedoelde ik provider customization, Sense staat er uiteraard wel op.
Verwijderd
Deze kosten vallen als je aangeeft dat je toestel gestolen is.......Blck schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:06:
[...]
Alle winkels die ik in de afgelopen 2 dagen hebben gebeld kunnen alleen verlengen vanaf 4 maanden.

Verwijderd
HEHE hij staat eindelijk op Hi.nl ... BESTELLEN!!!! 
Leverbaar vanaf 16 april ...
Leverbaar vanaf 16 april ...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 11:01 ]
Leverbaar vanaf 16 april.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:46:
HEHE hij staat eindelijk op Hi.nl ... BESTELLEN!!!!
Nog een maandje wachten dus.
Dan zullen de andere providers ook wel vanaf die datum leveren.
- NAC Breda -
Verwijderd
Ik zag inderdaad ook dat hij bij Hi te bestellen is. Hij kost nog wel 133 euro bij een Hi 30. Bij Smartphoneshop kost hij niks bij een Hi 30. Lijkt me dan een goede keuze... Iemand ervaringen met Smartphoneshop?
Edit: ik bedoel Smartphonestunts.nl
Edit: ik bedoel Smartphonestunts.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 11:41 ]
Verwijderd
Weet je wat raar is bij Hi .. als je een nieuwe klant bent dan is hij ook gratis, maar bij verlengen moet je inderdaad bij betalen ... wat een onzin is dit, zal ze eens gaan bellen.
Verwijderd
Dat is inderdaad een beetje vreemd.. Ik zit al minstens 6 jaar bij Hi... Niet echt service...
Zit al 6 jaar bij Hi en dat is altijd zo geweest, maar zodra je idd belt dan komen ze je alsnog tegemoet.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:18:
Weet je wat raar is bij Hi .. als je een nieuwe klant bent dan is hij ook gratis, maar bij verlengen moet je inderdaad bij betalen ... wat een onzin is dit, zal ze eens gaan bellen.
volgens dit topic: Einde contract Vodafone
Kan je dus ook gewoon 6 maanden van tevoren een andere telefoon uitzoeken, telefonisch zelfs tot 9 maanden mogelijk.
Dus ik kan m'n Desire gewoon wel halen zodra hij uit is :-)
Kan je dus ook gewoon 6 maanden van tevoren een andere telefoon uitzoeken, telefonisch zelfs tot 9 maanden mogelijk.
Dus ik kan m'n Desire gewoon wel halen zodra hij uit is :-)
Verwijderd
En dat hebben ze zeker gedaan, na het een en ander besproken te hebben, krijg ik de HTC Desire icm Hi30 voor 2 jaar (incl internet) GRATIS ... weer een zeer tevreden klant
Waarom kan ik op de website van Hi niet kiezen voor Eindeloos Online Xtra Snel? Bestaat dat op eens niet meer, of doe ik gewoon iets verkeerd?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Eindelijk staat de Desire op Hi.nl. Ben benieuwd wat ik moet bij betalen als ik wil verlengen. Kan nu nog niet kijken omdat ik pas in april mag verlengen. Even geduld dus nog,
Verwijderd
Ik heb dit er echt nog nooit bij zien staan moet ik eerlijk toegeven, had wel vernomen dat dit bestond inderdaad. Moet je ff bellen.Svenderson schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:12:
Waarom kan ik op de website van Hi niet kiezen voor Eindeloos Online Xtra Snel? Bestaat dat op eens niet meer, of doe ik gewoon iets verkeerd?
Verwijderd
Als je het goed aanpakt € 0,- dus net als mij ..XENTiC schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:19:
Eindelijk staat de Desire op Hi.nl. Ben benieuwd wat ik moet bij betalen als ik wil verlengen. Kan nu nog niet kijken omdat ik pas in april mag verlengen. Even geduld dus nog,
En wat betaal je dan per maand voor hoeveel sms/minuten?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:43:
En dat hebben ze zeker gedaan, na het een en ander besproken te hebben, krijg ik de HTC Desire icm Hi30 voor 2 jaar (incl internet) GRATIS ... weer een zeer tevreden klant
PSN: DutchTrickle PVoutput
Belachelijk van Hi inderdaad. Heb een Hi20 abbo, en dan wordt verlengen helemaal asociaal duur.
Straks maar even bellen of ik m'n abbo kan verhogen richting Hi25 en dan nog maar een klein beetje bijbetalen..
Straks maar even bellen of ik m'n abbo kan verhogen richting Hi25 en dan nog maar een klein beetje bijbetalen..
Verwijderd
24,95 + eerste jaar eindeloos online 2,50, tweede jaar (lees 8 maanden want dan mag je weer verlegen) 9,95.Maverick schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:26:
[...]
En wat betaal je dan per maand voor hoeveel sms/minuten?
240min/480sms
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.