Lekker lannen en dan kwartfinale oranje kijken (hopelijk
)
leuke lan heb er veel zin in.
leuke lan heb er veel zin in.
Danny, je word geprostitueerd!
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 01-04-2010 18:04 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 12% gewijzigd door Mojo op 01-04-2010 20:08 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Allereerst bedankt voor je reply. Okay, ik hoor graag hoe jullie hiermee omgaan.Mojo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:05:
Er is internet beschikbaar, maar de verbinding is maar 8Mbit of iets dergelijks.
Het probleem met steam is, is dat het alles of niets is. Als we steam aan zetten, betekend dit dat er patches automatisch gedownload worden. En dan ligt het complete internet op zijn gat. Er zijn namelijk altijd wel mensen die spellen niet 100% geupdate hebben, of ze die zelfs opnieuw installeren op een LAN.
Ik kom nog terug met feedback hoe we hier mee om gaan. Het kan wel, alleen we kunnen gewoon niet garanderen dat het (goed) gaat werken.
Overigens hebben we een CoD4 MW1 competitie. Wellicht om daar eens naar te kijken
Basement Bios ---- Exo-S
Nee joh, Flatout 2 ookTerw_Dan schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:12:
Ik neem aan dat je toch wel meer gaat spelen als MW2?
Basement Bios ---- Exo-S
beide niet.Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:45:
Moet men de games(CoD4) origineel hebben of zijn er ook cracked servers aanwezig?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 09-04-2010 10:25 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Die Duitsers heb ik ook gezien... Danny en ik zaten er toen naastMojo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:48:
Er komen inderdaad zelfs mensen uit België en we hebben ook wel eens mensen uit Duitsland gezien die de moeite nemen om langs te komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Demo op 09-04-2010 10:32 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Nee, ik heb geen caravan. Zoals gezegd, ik ben wat meer luxe gewend (GRAPJE!!)Terw_Dan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:21:
@Mystikal,
heb je geen caravan? Plek zat op die parkeerplaats hoor
Basement Bios ---- Exo-S
I know, daarom zit ook even achter iedereen aan. Want we willen wel met z'n allen bij elkaar zitten. Maar nogmaals ik kan totaal niet inschatten hoeveel mensen kunnen/willen. Ik heb pas 1 toezegging (buiten die van mezelf). Dus het kunnen er 2 zijn, maar het kunnen er ook 8 zijn..Terw_Dan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:36:
Het geluk dat je nu nog hebt is dat er nog wel wat plekken vrij zijn. plek 71 t/m 80 is nu nog helemaal leeg, dus heb je sowieso een rij te pakken. rij 11 t/m 20 is dat ook nog (gezien Vledder daar helemaal niet hoort te zitten)
[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 09-04-2010 14:14 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 13-04-2010 11:51 ]
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 13-04-2010 13:12 ]
Snap ik helemaal. Daarom wilde ik nog een topic openen op het forum, waar we dat risico in ieder geval zoveel mogelijk willen beperken.Mojo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:07:
Mercure ligt aardig dicht bij inderdaad. Sterker nog, het ligt naast het station.
Leuk dat jullie ook komen in elk geval!
Wat ik wel even wil zeggen is dat we niet kunnen garanderen of Steam goed gaat werken. Het geklooi met dat stuk software is dat hij automatisch gaat updaten. Met 175 bezoekers en een 8Mbit internet lijn gaat dat natuurlijk gigantisch mis. En dat is erg jammer en iets waar wij ook weinig aan kunnen doen
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 10% gewijzigd door TheMOD op 13-04-2010 13:46 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 13-04-2010 13:53 ]
No Inspiration to Inspire myself........
JA en een blacklight wat niet fijn is als je een wit kussensloop hebtTerw_Dan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
[afbeelding]
Dit is de slaapzaal. Die grenst aan de gamezaal met een groot zwart gordijn er tussen, zodat je niet veel last hebt van het licht (en geluid valt zeker na 2 uur 's nachts mee als de relaxarea dichtgaat). Prima slapen in elk geval
Signature
[ Voor 18% gewijzigd door Overlegne op 21-04-2010 14:47 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Overlegne op 21-04-2010 16:32 ]
Bevestiging zou automagisch moeten gaan he....Overlegne schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:21:
Haha ik ben wel wat gewend als rasechte alcoholist
En nee, ik word niet irritant of zoiets, ik ga meestal alleen mezelf pijn doen met rare trucjes/acties
Ik heb me aangemeld voor de site, maar heb nog steeds geen registratie bevestiging in me mail bak![]()
gebeurd dat handmatig of zoiets?
Basement Bios ---- Exo-S
Mailtje naar de organistoren? Adressen staan ergens op de site..Overlegne schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:43:
Leek mij dus ook
Maar ik heb hem nogsteeds niet binnen, en kan me ook niet inloggen, aangezien het account nog bevestigd moet worden.
En een nieuwe aanmaken heb ik ook niet zoveel zin in, aangezien ik mijn naam dan niet meer kan gebruiken...
Wat nu?
Basement Bios ---- Exo-S
[ Voor 19% gewijzigd door Mojo op 27-04-2010 17:26 ]
Signature
[ Voor 9% gewijzigd door Irwon op 28-06-2010 08:56 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
All-Round nerd | iRacing Profiel
[ Voor 52% gewijzigd door Mystikal op 29-06-2010 14:40 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ja ckersss
DPC Chef-kok :)
Ik vertegenwoordig nog niet... maar kan het wel doen.Mojo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:54:
Leuk om te zien dat er ook best wat Tweakers vertegenwoordigd worden. En vooral een aantal mensen dat nog niet eerder is geweest...
We maken er een mooi feestje van
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dank je, dat gaan we ook nodig hebben, zeker met de temperaturen die voorspelt zijn voor de komende dagen. Gelukkig is het in de hal goed te doen. Het is warm, maar gelukkig is het niet zo dat je helemaal kapot gaat als je er aan het werk bentnatasdiamon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:50:
Woho danny, succes morgen! met het in elkaar zetten van al die meuk
Basement Bios ---- Exo-S
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik neem een reserve mee als je wiltMaxximus schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:55:
hopen dat ik nog kan komen
Videokaart heeft het begeven
Zit wel garantie op maar ik heb dan vandaag geen nieuwe.
even bellen met de webshop of er wat valt te regelen![]()
Helemaal niet, een of andere idioot zit naast me met een halve jungle op zijn (en mijn
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Bij mij steekt er een 30" projectie tv in mn neus. Dat eiland valt nog mee danDemoniac schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:49:
[...]
Helemaal niet, een of andere idioot zit naast me met een halve jungle op zijn (en mijn) tafel
[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 05-07-2010 10:48 ]
Het verbaasde me alleen dat je zondag al zo vroeg weg was eigenlijk, ik had wel verwacht dat jij tot het einde zou blijven.
Ik moest nog terug rijden met de auto...Terw_Dan schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:14:
[...]
Het verbaasde me alleen dat je zondag al zo vroeg weg was eigenlijk, ik had wel verwacht dat jij tot het einde zou blijven.
Heb zelf verhaal gehoord van iemand die dus onderweg van een LAN in slaap viel achter het stuur. Hij werd wakker toen hij achterstevoren tegen de vangrail op de snelweg stond. Hij had HEEL veel geluk! Ik zelf blijf 1 dag nog bij het afbreken van het event om goede nachtrust te pakken en de volgende dag pas rijden, maar ik laat me meestal gewoon ophalen, ken ik bijslapen onderweg!Woozy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:32:
[...]
Met slapenloosheid achter het stuur is niet aan te raden.
Als dat kan is dat een goede manier, op X-Life is dat wat lastig (de slaapzaal moet leeg zodat de hoogwerker er doorkan), dus ik probeer toch minstens 4 uur slaap per nacht te pakken zodat ik nog prima in staat ben auto te rijden.w4rguy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:42:
[...]
Heb zelf verhaal gehoord van iemand die dus onderweg van een LAN in slaap viel achter het stuur. Hij werd wakker toen hij achterstevoren tegen de vangrail op de snelweg stond. Hij had HEEL veel geluk! Ik zelf blijf 1 dag nog bij het afbreken van het event om goede nachtrust te pakken en de volgende dag pas rijden, maar ik laat me meestal gewoon ophalen, ken ik bijslapen onderweg!
[ Voor 11% gewijzigd door Xanquezer op 06-07-2010 16:11 ]
Toch typisch dat je me dan het hele weekend niet hebt aangesproken dan.Woozy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:06:
Ik heb ook Terw_dan in het echt gezien
Dat vind ik het leukste tot nu toe!
Tja, daar was weinig aan te doen. De zaal was gewoon te heet om niet de deuren open te zetten, daar kon de crew ook niets aan doen, anders waren we allemaal dood gegaan van de hitte. Het was vrijdagmiddag (toen jullie voetbal zaten te kijken) dermate heet dat de crew soep is uit gaan delen binnen om het zoutverlies een beetje te compenseren. Ik heb 8 liter vocht (waarvan zo'n 6 liter water) gedronken, en heb nagenoeg alles uitgezweet... zo heet was het. Dat briesje was juist wel fijn, anders waren er op zaterdag zeker mensen flauw gevallen. X-Seal was bezig op de hoogwerker om de zooi op te hangen, die jongen had het echt belachelijk heet, omdat alle warmte bovenin was gaan hangen. Hadden we de deuren niet opengehad 's nachts dan was het waarschijnlijk zo warm geworden, omdat er dan helemaal geen luchtcirculatie was geweest en er dan enkel warme lucht is wat een beetje rondgeblazen wordt.Alleen de koude tocht was niet helemaal zo...
In de slaapzaal heb ik daar geen last van gehad hoorWoozy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 20:30:
Overdag was dat briesje echt lekker
Maar snachts niet helemaal omdat je het dan al een beetje koud hebt.
Basement Bios ---- Exo-S
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq