[LAN] X-Life - The Twelfth Hour powered by 3com Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Algemeen
X-Life is een van de oudste LAN-organisaties overgebleven in Nederland. Ieder jaar organiseert X-Life een grote en een kleine editie. Dit jaar is de stichting toe aan de organisatie van het twaalfde grote evenement. Dit jaar is gekozen voor het Thema Horror; The Twelfth Hour. Dit thema zal terugkomen in de aankleding, competities en meer!

Stichting X-Life zet op 12-13-14 Juni 2009 een LAN-party voor 120 tot 160 man neer in de oude vliegasfabriek de Vasim in Nijmegen. Er is een volledig dekkend Gigabit netwerk, beschikbaar gesteld door 3com, een catering met zeer nette prijzen, competities een aparte slaapzaal en een perfecte ambience om een goed weekend te gamen, socializen, films te kijken of TERW_DAN te ownen aaien.

Er is tevens een relax-area te vinden, met daar een aantal beamers, consoles, pc's en banken. Ideaal om even lekker te crashen met een biertje na een spannend potje UT ;)

Competities
X-Life organiseert natuurlijk ook competities. Dit jaar zijn dat:
Warcraft III DotA 2vs2
Call of Duty 2 3vs3 CTF
Red Alert 3 1vs1
Trackmania Nations Forever FFA
Unreal Tournament 2k4 Instagib 2vs2
Flatout 2 Destruction Derby FFA
Moviequiz
Fun

Aan deze competities zullen ook prijzen gekoppeld zijn, beschikbaar gesteld door onze sponsoren.

Overig
X-Life is vanzelfsprekend terug te vinden op het internet op http://www.x-life.nl

Entree kost bij voorinschrijving €27,50 en aan de deur €30.

Het adres:
Winselingseweg 41
6541 AH Nijmegen

GoT'ers
Jazeker, er zullen ook GoT'ers op X-life zijn! Met de excuses als ik iemand ben vergeten!
dion_b
TERW_DAN (profiel)
Thandor (profiel)
Demoniac (profiel)
Fauna (profiel)
gman (profiel)
FireBladeX (profiel)
onok (profiel)
Mojo (profiel)

Hopelijk zijn er nog anderen te porren voor X-Life's jongste evenement!

Toestemming van TheZeroorez

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

lol

het lijkt mij een vette lan partij maar hoe kom in er :o (word overigens mijn eerste als ik er heen ga )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Hoe bedoel je precies? Inschrijven? Dat kan hier.

En dit zeg ik niet omdat ik in de organisatie zit, maar X-Life is bijzonder geschikt als eerste LAN-party. ;) Er is veel te doen, alles is goed geregeld (we hebben veel ervaring) en er heerst een zeer gemoedelijke sfeer.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

BGB4rn schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:22:
[...]

lol

het lijkt mij een vette lan partij maar hoe kom in er :o (word overigens mijn eerste als ik er heen ga )
Als je nog niet eerder naar een lan bent geweest is X-life een prima start :). Ook al zijn er de nodige mensen, het is volgens mij een van de sociaalste en gezelligste lanparties die er zijn. Dus zelfs al kom je alleen, vervelen zul je je zeker niet :)

http://x-life.nl/?page=inschrijven is trouwens de directe link om je in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Nee mijn punt is meer hoe ik er fysiek kom met pc en al :P met de trein gaat m niet worden en ik beschik ook niet echt over de juiste leeftijd om een rijbewijs+ auto te hebben :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Je kunt altijd even vragen in het carpooltopic op het x-life forum of er iemand uit jouw buurt komt waar je bij mee kunt rijden. Mensen komen letterlijk uit heel het land, dus wie weet.
En ach, met de PC in de trein moet kunnen toch ;) (monitor kun je altijd wel lenen van, dus die hoef je niet mee te sjouwen :P). En station -> de Vasim is maar iets van 2KM ofzo, altijd wel iemand die je daar even op komt pikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Zijn er toevallig op GoT nog mensen die uit Gouda komen/langs Gouda om een extra tweaker inclusief hardware mee te nemen ?

:)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik zou het gewoon hier even vragen: http://www.x-life.nl/?page=showtopic&id=5546
Je kunt je gewoon reggen op het forum, ook al ga je niet naar de lan. Kun je even peilen of er iemand uit jouw buurt komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

oke, thanks :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
even een nuub vraagje, hoe zit z'n lan in elkaar? Ik bedoel gewoon daar na toe gaan en dan online game'n? Of gezamenlijk met z'n alle een gamepje pakken? Maar wat als ik bijvoorbeeld call of duty 2 niet heb?

Hoe gaat het in z'n werking in het geheel ? Heb behoorlijk wat interesse voor :) Ik wil al iets doen na mijn eindexamen en vind dit wel erg leuk :) Ook kan ik de minimumleeftijd niet terug vinden ( Ben 17 dus weet maar nooit :9 )

Dus als iemand het even in het kort kan uitleggen zou ik heel blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Volgens mij heeft deze LAN niet genoeg TF2-competities om mijn aanwezigheid te rechtvaardigen, sorry. Trouwens, om goed aan te sluiten bij het thema zou ik toch zeker een of andere Left4Dead funcomp houden! Protip!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

FireBladeX schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:51:
even een nuub vraagje, hoe zit z'n lan in elkaar? Ik bedoel gewoon daar na toe gaan en dan online game'n? Of gezamenlijk met z'n alle een gamepje pakken? Maar wat als ik bijvoorbeeld call of duty 2 niet heb?

Hoe gaat het in z'n werking in het geheel ? Heb behoorlijk wat interesse voor :) Ik wil al iets doen na mijn eindexamen en vind dit wel erg leuk :) Ook kan ik de minimumleeftijd niet terug vinden ( Ben 17 dus weet maar nooit :9 )

Dus als iemand het even in het kort kan uitleggen zou ik heel blij zijn :)
Ik meen dan dat de minimum leeftijd 14 was ofzo en bij minderjarigheid toestemming van de ouders (dacht ik, maar daar kan een x-lifecrewlid vast meer over vertellen)Maar je zal zeker niet de enige 17 jarige zijn die er rondloopt hoor (en laten we eerlijk zijn, wat boeit de leeftijd nou helemaal?).
edit:

http://www.x-life.nl/?page=showtopic&id=5436
14 is dus minimum leeftijd.

Online gamen zal niet gaan (geen internet play dus), er is internet, vorig jaar was dat ook best snel, maar niet als je massaal daarvan gebruik gaat maken. Je speelt dus gewoon tegen andere mensen die daar aanwezig zijn. Games als flatout 2, call of duty (2, 4 en 5), worms world party, UT, Warcraft III, GTA2 en dergelijke zijn eigenlijk de meest gespeelde games, maar dat hangt een beetje af van waar mensen zin in hebben. Voor veel games is het zo dat er altijd wel mensen zijn die het met je willen spelen. Start met z'n 2en een potje flatout 2 en binnen notime zit je er met z'n 8en in. Hetzelfde geldt voor UT, quake, warcraft etc.
En als je een game niet hebt kun je hem meestal wel ergens 'lenen'. Er is Gbit netwerk, dus even wat data overgooien is vaak in luttele seconden gedaan :).
En verder is het natuurlijk meer dan alleen maar gamen, maar ook veel ouwehoeren en zeker aan onze tafel zal het patsen met hardware zijn ;)
Je zult zien dat er eigenlijk altijd wel wat te doen is. Als je wil gamen roep je dat gewoon via IRC als je niet direct iemand vind die het wil spelen en er zijn altijd wel mensen die ergens zin in hebben (en de meeste games zijn in multiplayer gewoonweg leuk).
Shabbaman schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:54:
Volgens mij heeft deze LAN niet genoeg TF2-competities om mijn aanwezigheid te rechtvaardigen, sorry. Trouwens, om goed aan te sluiten bij het thema zou ik toch zeker een of andere Left4Dead funcomp houden! Protip!
Bedenk ook dat er veel meer gespeeld wordt dan de paar compo's die georganiseerd worden. De compo's zijn gebaseerd op games die vorige keer (dat was x-mass 2008) erg populair waren en waarvan er verwacht wordt dat ze nu weer gespeeld worden. Maar TF2 is volgens mij wel een game die door wat meer mensen gespeeld wordt. Left4Dead zie ik ook regelmatig bij mensen op de PC staan, dus wat dat betreft is ook daar wel animo voor.
Een groot deel van de mensen doet niet eens mee aan een compo, maar spelen gewoon waar ze zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
@ TERW_DAN

Dankje voor de informatie :) Heb redelijk wat games liggen ( inclusief cod1/2/4 ) dus dan is het probleem niet zo groot. Ik moet dus zelf alle hardware meenemen (computer + muis + toetsenbord + beeldscherm(?) )

Zal even aan me ouders vragen, maar ik wil sowieso wel naar een lanparty toegaan, en vind dit toch wel een leuke kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

FireBladeX schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:21:
@ TERW_DAN

Dankje voor de informatie :) Heb redelijk wat games liggen ( inclusief cod1/2/4 ) dus dan is het probleem niet zo groot. Ik moet dus zelf alle hardware meenemen (computer + muis + toetsenbord + beeldscherm(?) )

Zal even aan me ouders vragen, maar ik wil sowieso wel naar een lanparty toegaan, en vind dit toch wel een leuke kans :)
Jup, eigen hardware meenemen (en niet te vergeten een luchtbed! + slaapzak ;)). In principe sjouw je gewoon mee wat je zelf mee wilt sjouwen. Hier gaat standaard teveel mee, maar in principe kun je met pc, muis, keyboard en monitor (en de benodigde kabels) alles.

Als je nog niet eerder naar een lan bent geweest is X-life een leuke om te beginnen. Niet te groot dat je het idee hebt dat een het een zwaar massale gelegenheid is, maar ook weer niet te klein dat je geen fluit te doen hebt als je een bepaalde game niet leuk vind ofzo.
En sowieso is de sfeer erg gezellig, imho een van de belangrijkste dingen van een lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Oke dat is mooi dan :) nog een laatste vraag voordat ik dus ga inschrijven... hoe groot is de kans dat iemand dadelijk met mijn spullen er vandoor loopt ? Want bijv. ga ik even 2 uurtjes pitten en mijn muis is foetsie ? Kans is denk ik wel erg klein maar is er dan ook enige beveiliging daar?
Ik vraag het wel op x-life.nl :) nogmaals bedankt voor de informatie TERW_DAN

[ Voor 14% gewijzigd door FireBladeX op 20-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

FireBladeX schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:36:
Oke dat is mooi dan :) nog een laatste vraag voordat ik dus ga inschrijven... hoe groot is de kans dat iemand dadelijk met mijn spullen er vandoor loopt ? Want bijv. ga ik even 2 uurtjes pitten en mijn muis is foetsie ? Kans is denk ik wel erg klein maar is er dan ook enige beveiliging daar?
Die kans is erg klein. Er zijn namelijk altijd wel mensen in de zaal aanwezig (al dan niet van de crew) en er is behoorlijk wat sociale controle.
Ik kom niet met de goedkoopste hardware en dat zou ik echt niet doen als ik de mensen daar niet zou vertrouwen. Het enige dat ik ooit ben kwijtgeraakt is een 10 meter netwerkkabel, maar goed ik denk niet dat dat echt opzet was :P
Ik ga er in elk geval gewoon met een gerust hart slapen (de slaapzaal grenst bovendien aan de lanzaal). Er is een grote meute vaste bezoekers, 'waarvan de meeste mensen elkaar onderling wel kennen, dus dit soort fratsen ben ik (gelukkig) nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er is inderdaad altijd beveiliging aanwezig bij de deur.

Zover ik weet is er nog nooit iets gejat op X-Life. Ik zou wel je telefoon etc. bij je houden, maar dat is normaal. :P

Als ik iemand om 12 uur 's nachts met een muis of wat dan ook weg zie lopen spreek ik die wel aan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mojo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:02:
Zover ik weet is er nog nooit iets gejat op X-Life. Ik zou wel je telefoon etc. bij je houden, maar dat is normaal. :P
Zelfs die had ik samen met m'n tomtom gewoon bij m'n pc liggen vorig jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

TERW_DAN schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:51:
Je kunt altijd even vragen in het carpooltopic op het x-life forum of er iemand uit jouw buurt komt waar je bij mee kunt rijden. Mensen komen letterlijk uit heel het land, dus wie weet.
En ach, met de PC in de trein moet kunnen toch ;) (monitor kun je altijd wel lenen van, dus die hoef je niet mee te sjouwen :P). En station -> de Vasim is maar iets van 2KM ofzo, altijd wel iemand die je daar even op komt pikken :P
Het is zeker weten zo dat je een monitor wel kan fixen daar? Ik heb namelijk hier een 24" breedbeeld, dat gaat wat lastig in de trein.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Zou ik wel vantevoren doen :P

Check het X-Life Forum even... zat mensen die daar reageren + auto hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

MsG schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:13:
[...]

Het is zeker weten zo dat je een monitor wel kan fixen daar? Ik heb namelijk hier een 24" breedbeeld, dat gaat wat lastig in de trein.
Gewoon even navragen. Een monitor kan ik wel meenemen (20" TFT, dus goed zat lijkt me). Als je zoiets van tevoren regelt is het geen probleem (verwacht niet dat mensen complete setups dubbel mee gaan nemen, dus het is wel belangrijk even iemand aan te schieten die mogelijk wat hardware voor je heeft). Maar behoorlijk wat lanners komen met de auto, dus is wat extra spul meenemen geen enkel bezwaar.
Mojo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 19:02:
Er is inderdaad altijd beveiliging aanwezig bij de deur.

Als ik iemand om 12 uur 's nachts met een muis of wat dan ook weg zie lopen spreek ik die wel aan hoor ;)
Dus geen nachtelijke muizenspeurtocht dit jaar? ;)
Overigens zou ik me meer zorgen maken over 12 uur 's middags, doorgaans is de lanzaal dan rustiger dan 12 uur in de nachtelijke uurtjes.

[ Voor 31% gewijzigd door TERW_DAN op 20-05-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Boeehoee hoeee, is er dan niemand die een arme tweaker op kan pikken in Gouda ? :P (sorry voor t kicken) O-)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
FireBladeX komt en heeft betaald ;)

Tof! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
hehe :9 Lekker weekendje relaxen na mijn eindexamen 8)

Ik kijk er naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:37
Misschien eens kijken of ik kom. Wel weer eens lekker om een weekend naar een lan te gaan zonder het zelf te moeten organiseren ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

BGB4rn schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:48:
Boeehoee hoeee, is er dan niemand die een arme tweaker op kan pikken in Gouda ? :P (sorry voor t kicken) O-)
Wacht even af zou ik zeggen. Er gaan nog zat inschrijvingen komen als ik naar de aantallen kijk die nu geregged hebben. Grote kans dat er nog wat meer mensen uit jouw regio komen :)

Of nog beter, regel gewoon nog wat mensen die ook komen met wie je dan mee kan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
FireBladeX schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:09:
hehe :9 Lekker weekendje relaxen na mijn eindexamen 8)

Ik kijk er naar uit :D
We plannen X-Life daarom ook altijd ná de eindexamens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:37
Mojo schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:02:
[...]

We plannen X-Life daarom ook altijd ná de eindexamens. :P
Altijd slim!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En inmiddels heeft al meer dan de helft betaald :)
Begint steeds gezelliger te worden zo.

Hopelijk zijn er nog een paar tweakers die komen buurten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07:32

Towser

ondertitel

Ah, yes.

Vorig jaar ook geweest, was erg gezellig!
Had er niet meer aan gedacht, tot ik laatst dacht; hee misschien is x-life wel weer een keeer!

Meteen een paar minuten geleden betaald! Het zal weer een gezellige boel worden :)

en het is ook nog lekker dichtbij, woon (redelijk) in de buurt van TERW_DAN :D

[ Voor 14% gewijzigd door Towser op 03-06-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:12

Snippertje

Light up your life

Ik moet je bekennen dat ik nog nooit naar een grote lan ben geweest. Nu lijkt dit me wel echt tof, wordt er ook CS:S gespeeld? Eigenlijk de enige game die ik nog een beetje speel namelijk.

Daarnaast kom ik ook vlakbij Gouda vandaan (Boskoop). Heb alleen zelf geen auto (wel rijbewijs), dus BGB4rn misschien valt er wat te regelen?

Al moet ik erbij zeggen dat ik nog niet zeker weet of ik kan ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik geloof dat er wel wat CS:S spelers zijn op de gemiddelde lan. En anders zijn er altijd wel mensen die in zijn voor een potje als je het voorstelt :D

Er zijn trouwens al 105 betalingen binnen, wordt dus erg gezellig :).
Ik begreep van Mojo dat er misschien nog wat verder uitgebreid worden boven de 120 plekken die er nu zijn, al moet je dan natuurlijk wel snel zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door TERW_DAN op 03-06-2009 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

TERW_DAN schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:56:
Er zijn trouwens al 105 betalingen binnen, wordt dus erg gezellig :).
Ik begreep van Mojo dat er misschien nog wat verder uitgebreid worden boven de 120 plekken die er nu zijn, al moet je dan natuurlijk wel snel zijn.
Net nog wel ja, nu ineens niet meer, nog maar 99?

Maar waarom zouden ze eigenlijk die plekken niet nu al vrijgeven? Ik lees al mensen die om plaatsverschuivingen vragen, zelf hoop ik er ook een beetje op. Er komen nog 3/4 mensen die ik ken en ik hoop dat we met z'n allen nog naast elkaar kunnen zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik geloof dat de crew er nu tussenuit is gehaald, omdat die niet in de zaal zitten.

Plaatsverschuivingen zijn doorgaans niet zo'n probleem, maar worden naarmate het voller wordt wel steeds lastiger (maar met 4 mensen bij elkaar moet vast nog wel lukken als jullie naast de Wrinexen gaan zitten waar je nu ook een plek hebt gekozen, anders moet je mensen lief aan gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Dit ziet er echt heel leuk uit, gemoedelijk, normaal eten, lekker in the middle of nowwhere, maar wel goed bereikbaar, een aantal mensen van tweakers.net ontmoeten, mooie apparatuur zien, niet heel duur, snel internet, etch.

Alleen 2 probleempjes: mijn laptop is niet heel krachtig (niet geheel onaardig voor een 15 inch laptop, maar ik denk dat het te weinig is).
En ik ben nog maar 14 :+ ik vind dat best jammer, want heb enorm veel intresse in alles wat met photoshop, games en gadgets te maken heb, weinig mensen van mijn leeftijd die dit ook leuk vinden.
En hoewel ik een leuk bijbaantje heb (computerles geven aan huis) maar mag ik niet veel rekenen, dus moet ik een jaar sparen voor een leuke pc :'( , ach was ik maar 5 jaar ouder :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Je zult verbaasd zijn hoeveel games we normaliter spelen die nog prima draaien op een wat minder krachtig bakkie :P
Flatout2 heb je niet veel voor nodig, maar games als worms world party, transport tycoon, UT99, red alert 1 of 2, total annihilation of CoD2 zijn vaak op oude bakken nog best te spelen :P

En wat maakt het uit dat je pas 14 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

TERW_DAN schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:29:
Ik geloof dat de crew er nu tussenuit is gehaald, omdat die niet in de zaal zitten.

Plaatsverschuivingen zijn doorgaans niet zo'n probleem, maar worden naarmate het voller wordt wel steeds lastiger (maar met 4 mensen bij elkaar moet vast nog wel lukken als jullie naast de Wrinexen gaan zitten waar je nu ook een plek hebt gekozen, anders moet je mensen lief aan gaan kijken :P
Ja dat dacht ik zelf ook, al. Ik hoop dat het lukt in ieder geval... Ik ben maar een beetje in het midden gaan zitten zodat er minder kans is dat er snel iemand anders zichzelf neer nesteld :)
natasdiamon schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:30:
Dit ziet er echt heel leuk uit, gemoedelijk, normaal eten, lekker in the middle of nowwhere, maar wel goed bereikbaar, een aantal mensen van tweakers.net ontmoeten, mooie apparatuur zien, niet heel duur, snel internet, etch.

Alleen 2 probleempjes: mijn laptop is niet heel krachtig (niet geheel onaardig voor een 15 inch laptop, maar ik denk dat het te weinig is).
En ik ben nog maar 14 :+ ik vind dat best jammer, want heb enorm veel intresse in alles wat met photoshop, games en gadgets te maken heb, weinig mensen van mijn leeftijd die dit ook leuk vinden.
En hoewel ik een leuk bijbaantje heb (computerles geven aan huis) maar mag ik niet veel rekenen, dus moet ik een jaar sparen voor een leuke pc :'( , ach was ik maar 5 jaar ouder :+ 8)7
Gewoon komen joh! wat maakt dat beetje leeftijdsverschil nou weer uit.. (niet dat ik nou zo oud ben maar goed) je ontmoet altijd wel mensen en het is gewoon een gezellige boel... beetje loungen in de relax area etc. Misschien dat als je ff op het forum daar een berichtje neerzet of iemand een extra pc mee kan nemen? (weinig kans, maar het proberen waard, je kunt altijd nog met je lappie komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

dan mag je officieel geen 16+ spellen spelen, laat staan 18 + :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

BGB4rn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:43:
dan mag je officieel geen 16+ spellen spelen, laat staan 18 + :+
flauw:P

Je moet dan ook je ouders meenemen om toestemming te geven geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 01:51
...
En ik ben nog maar 14 :+ ...
Ik wou dat ik op die leeftijd al naar een LAN kon, maar op die leeftijd was ik al blij als ik 1-on-1 kon met mijn zelf gesoldeerde nullmodemkabel.... ;)

Enniewee, ik ben zelf een paar jaar naar X-life geweest, inclusief X-mass, altijd leuke tijd gehad ([Crew Mindless]), misschien kun je je ouders overtuigen als je iemand meeneemt?
Kleine tip: probeer alsjeblieft wat slaap te krijgen, en niet zoals ik uiteindelijk 56 uur zonder slaap :X
PS Vleddertje: ik krijg nog een rondleiding door het bovenste deel van de Vasim van je :)

[ Voor 8% gewijzigd door 0siris op 03-06-2009 20:50 . Reden: PS ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Helemaal geen slaap zie ik eigenlijk niemand meer doen. Misschien omdat iedereen inmiddels wat ouder en/of verstandiger is geworden en erachter komen dat het inderdaad niet zo handig is na 2 volle dagen nog achter het stuur te kruipen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

TERW_DAN schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:56:
Helemaal geen slaap zie ik eigenlijk niemand meer doen. Misschien omdat iedereen inmiddels wat ouder en/of verstandiger is geworden en erachter komen dat het inderdaad niet zo handig is na 2 volle dagen nog achter het stuur te kruipen :P
Pff, vorig jaar was ik de eerste dag al om half 10 naar bed gegaan :( hoe komen ze d'r op om een sprotdag te organiseren als ik een LAN heb het weekend erna.... LANnen is al een sport op zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Haha, hoewel ik voor mijn leeftijd laat naar bed ga, een hele nacht wakker blijven lijkt me pittig..

Enne, op fotoos van vorige jaren zie ik geen kleine jongetjes van 14, maar ik zou dus gewoon kunnen komen.
Zondag gaat een beetje een probleem worden, maar miss vinden mijn ouders het goed als ik vrijdag en zaterdag wel kom.
en @dat idee om een pc van iemand te lenen: dat is inderdaad wel een idee, als iemand een pc over heeft...

ik heb deze laptop, met een nvidea9200 256mb, een c2d 7250 2.0ghz, en draait gtaIV op low settings met 13fps maar het is dus niet zo dat er vrijwel alleen nieuwere games word gespeeld, fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met die laptop ga je nog best aardig meekomen hoor :)
En de hele nacht wakker blijven... dat doet vrijwel niemand (ik pak iedere nacht toch minstens 5 uurtjes mee, ik ben eigenlijk altijd wel erg vroeg wakker, dan is er nog niemand in de zaal. De ideale tijd om je shares tussendoor even op te ruimen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
shares=bestanden die je 'deelt', ooh, dan moet ik binnenkort eens een externe harde schijf aanschaffen, dat is het nadeel van laptops, ze hebben altijd te weinig cappuciteit, ik ben blij als ik 20 gb leeg heb.

Binnenkort eens met mijn ouders bespreken, het lijkt me echt heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

Die laptop kan inderdaad nog wel redelijk mee, is ook erg makkelijk meezeulen naar zo'n lan.

@TERW_DAN: Ik denk dat je deze keer nog eerder op moet staan, met dat gigabit netwerk dit jaar... Bestanden zijn wat sneller binnen :) en sneller=meer

en s'ochtends is natuurlijk de ideale tijd om op de eerder besproken muizenjacht te gaan en daarna een kopje koffie te pakken (voordat iedereen het wil)

ik heb overigens al een TB'tje vrijgemaakt... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Towser op 03-06-2009 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

over shares gesproken, even niet opletten modjes van HSA maar mij vraag luid als volgt; moet je zelf voor de games zorgen of kun je die ter plekke van een of andere nas trekken ?

@ modjes, kijk daar vliegt een dood vogeltje ! :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dur3x schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:18:
@TERW_DAN: Ik denk dat je deze keer nog eerder op moet staan, met dat gigabit netwerk dit jaar... Bestanden zijn wat sneller binnen :) en sneller=meer
Ach, ik heb nu ongeveer een kwart van m'n array vrij. Tegen de tijd dat die 1.6TB vol zit zijn we wel weer even verder.

En wat games betreft ben je afhankelijk van wat anderen bij zich hebben ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 03-06-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
even tussendoor: YESSS IK MAG!

vrijdag en zaterdag, zondag niet.

ik heb geen headset, die ga ik dus kopen, goedkoopje van de hema ofzo.
anderhalve dag tegen een 15 inch schermpje turen is ook niet alles, als iemand die heeft graag,

enne, zou 400 gb genoeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gezellig :).
En of 400GB genoeg is, ligt eraan wat je van plan bent natuurlijk. Laat ik het zo zeggen, de gemiddelde sharesize ligt een stuk hoger dan dat ;)
En wat betreft de headset, ik heb zelf gewoon een cheap logitech ding van 3 euro. Voldoet prima voor mij.

[ Voor 25% gewijzigd door TERW_DAN op 03-06-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Heh, leuk om alle enthousiaste reacties te lezen ;)

14 jaar is geen enkel probleem. Er komen dit jaar ook wat jonge mensen (Joostdegrote is 15). Mijn eerste X-Life was ook toen ik 15 was, ik moest toen ook een brief van m'n ouders hebben. :P Misschien kan je even regelen dat je naast hem kan zitten? Oebar is ook niet zo oud, broertje van een vriend van me.

Inmiddels inderdaad 99 betaalde bezoekers. Het doet ons deugd dat we na 4 jaar achter elkaar een heel aardig consistent bezoekersaantal hebben, waar veel LAN-party's er mee stoppen of problemen hebben om vol te komen! :)

400GB heb je opzich wel genoeg aan. X-Life zelf heeft niks illegaals, maar bezoekers staan vrij om mee te nemen wat ze willen ;) . Ter indicatie, vorig jaar stond op de DC++ Hub iets omstreeks de 50TB.

Met Gigabit is 400GB redelijk snel vol te krijgen overigens :z

[ Voor 18% gewijzigd door Mojo op 03-06-2009 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mojo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:56:
Het doet ons deugd dat we na 4 jaar achter elkaar een heel aardig consistent bezoekersaantal hebben, waar veel LAN-party's er mee stoppen of problemen hebben om vol te komen! :)
Ja maar, X-life is dan ook gewoon leuk :P

Maar volgens mij zijn er dit jaar toch aardig wat mensen die voor de eerste keer naar een (grote) lan komen. Altijd leuk om wat nieuwe lanverslaafden te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

* Ultraman zit nog even in een lastig parket met de planning
Iets met allerhande deadlines die zich om en nabij dat weekend voltrekken... :X

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gewoon komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
@terw: bedankt voor die monitor! ik heb er echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 07:16:
@terw: bedankt voor die monitor! ik heb er echt zin in!
No prob, ik zie je vanzelf wel verschijnen :) (zo lastig ben ik niet te vinden, anders moet je het gewoon een x-life crewlid vragen en die verwijzen je dan wel naar 'die malloot met die kleine monitor' :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

[inkoppertje]wie heeft de grootste ^^[/inkoppertje]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:44

superwashandje

grofheid alom

leuk om te zien dat er ook nog mensen zijn die elkaar ondanks dat ze vreemden zijn helpen (aan hardware en met van alles) :) het is dat ik al naar de landmachtdagen in amersfoort zou gaan anders zou ik denk ik ook wel langsgekomen zijn (20 min fietsen, weet alleen niet of mijn computer+monitor achterop de fiets meegaat).

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

BGB4rn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:20:
over shares gesproken, even niet opletten modjes van HSA maar mij vraag luid als volgt; moet je zelf voor de games zorgen of kun je die ter plekke van een of andere nas trekken ?

@ modjes, kijk daar vliegt een dood vogeltje ! :P
Zorg dat je dit op je PC hebt, DC++ is de populairste tool voor filesharing (en stoer doen met je hoeveelheid data :+) op LAN-party's. Mocht het gebruik ervan lastig zijn, dan zijn er op X-Life genoeg vriendelijke mensen die het je uit willen leggen :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

dankje :) , en ik denk wel dat het gaat lukken, het ziet er redelijk simpel uit zegmaar.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagEnigma
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:32
\o/ na jaren afwezigheid zal ik er ook weer eens bij zijn \o/
Bewonderen mag aanraken liever niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Als je maar zorgt dat het hashen klaar is voordat je je pc meeneemt :P.
Alles nog gaan hashen op de lan is niet aan te raden als je trage disktransfer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Heeft iedereen via dat programma een soort gedeelde map zeg maar?

enne, ik heb een prachtig headsetje van 7 euro van de hema gekocht, best goede kwaliteit voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

ik moet ook nog zo iets regelen, ik kan bij de hema trouwens 10% korting krijgen omdat m'n zusje er werkt ^^ maar heb je dan zo`n opvouwbaar ding, oortjes of echt een volwaardige headset met mic en zo ?

edit ik heb dat proggie nu en het ownt echt hard :P

[ Voor 11% gewijzigd door BGB4rn op 04-06-2009 16:53 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:34:
Heeft iedereen via dat programma een soort gedeelde map zeg maar?

enne, ik heb een prachtig headsetje van 7 euro van de hema gekocht, best goede kwaliteit voor die prijs.
Je meldt je op de DChub aan en je hebt gewoon een eigen share waarin jij je spul zet wat je wil delen. En in de hub kun je gewoon zoeken naar wat andere gedeeld hebben. De snelheden zijn vrij aardig die je daarmee behaalt. Ik piekte op x-mass 2008 (waar 3Com ook het netwerk had gesponsord) naar de 90MB/s op mijn Intel netwerkkaartje. Dat is ook ideaal als je bijvoorbeeld weer een patch moet hebben, die van CoD4 zijn bijvoorbeeld al snel 600MB, dat heb je dus in luttele seconden binnen (afhankelijk van de kwaliteit van je netwerkkaart en de snelheid van je hdd).

Aanrader voor simpele headsetjes: productreview: Logitech Koptelefoon Dialog 220
Kosten 3 keer niets en zijn prima voor lans.

Verder zag ik dat de 160 inschrijvingen al gehaald zijn. Van de X-life crew begreep ik dat ze vanavond nog even gaan overleggen of de extra tafels erbij moeten komen of niet, want als het in dit tempo doorgaat dan gaat het waarschijnlijk wel vol zitten.
Dus als je nog een plekje wil, schrijf je snel in.

[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 04-06-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Wow, de headset is echt goedkoop :| thanks voor de tip !

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
die ik bij de hema heb gehaald is een volwaardig headset met oortje enzo(grote versie, grijs), wel heel veel geluidslek, maar best goede kwaliteit voor dit geld.
nadeel met online shoppen, dat je levertijd hebt, ik zou zeggen, ren naar de hema, en koop deze, maar wil je 5 broodjes kroket, moet je een klein risico nemen.

@terw: kun je ook filezilla gebruiken, of is dat heel wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

5 broodjes kroket ? :S.

en filezilla is toch ftp

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
5 broodjes kroket = 5 euro prijsverschil tussen de 2 sets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:16:
@terw: kun je ook filezilla gebruiken, of is dat heel wat anders?
Filezilla is FTP. Kun je gebruiken, maar er zijn maar bijzonder weinig mensen die een FTP hebben draaien. En dan moet je ook nog eerst de inloggegevens vinden van die FTPs. alles behalve handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
niet dus, maar ik vogel op de lan wel uit hoe dat werkt, zoals je hoort weet ik er niets vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:27:
5 broodjes kroket = 5 euro prijsverschil tussen de 2 sets
maar excl. verzenden :+ ik weet dus al welke ik ga halen :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

Ik hoop maar dat ze inderdaad die extra tafels erbij gaan plakken, er is nog een wrinex bijgekomen...

verder is bij mij nu DC++ aan het hashen, gelukkig 90/100mb/sec, gaat lekker snel!

Overigens ben ik ook heel erg blij met mijn steelseries 5Hv2 headset, echt een meesterlijk geluid, maa die kost dan ook wat meer.... Ik gebruik hem vooral voor nachtelijke uurtjes gamen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Towser op 04-06-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
yes: ik mag van mijn vader een verwisselbare schijf van een terabite kopen, oftewel, ik kan 1400gb meenemen!!!!

en ik zag allemaal verschillende stoelen op de foto's, moet je die meenemen, of word daar voor gezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Er staan stoelen hoor, alleen er zijn genoeg mensen zoals mij die hun voorkeur geven aan een eigen stoel. Ik neem dit jaar ook mijn eigen bureaustoel mee, zit toch wat beter en ach, toch zat ruimte in de auto.

en 1400GB, gaat een boel pr0n op :+

[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 04-06-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-09 01:51
stoelen en tafels worden verzorgd, neem zelf een pc of laptop mee, en een flink stuk netwerkkabel mocht je ver van de switch zitten. Tip: sommige tafels hebben een wat aangevreten oppervlak, neem iets mee voor onder je pols tegen het schuren ;)
Over of je zelf je spellen moet meenemen: dat soort dingen komt altijd wel goed :>
Middels IRC en een beamer en dergelijke wordt je op de hoogte gehouden van wat er allemaal te gebeuren staat, huisregels, aanmelden voor compo's, stuff like that...

ach...in een volgend leven lach je er om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
T'is jammer dat ik om 17:00 uur heb betaald, maar ik nog steeds niet toegevoegd sta, dus @terw_dan: plekje 115 is al weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Je betaling moet ook nog binnenkomen he ;) Daar gaat meestal een dag overheen.
En ach, er zijn nog 3 plekken vrij op onze tafel (waarvan de aansluitende al min of meer geregeld is voor iemand :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:31:
T'is jammer dat ik om 17:00 uur heb betaald, maar ik nog steeds niet toegevoegd sta, dus @terw_dan: plekje 115 is al weg :(
Ja, die heb ik ingenomen :) ik zit nu met 3 vrienden naast elkaar, maar daar komen misschien nog twee bij.
Ik heb degene naast ons dan ook gevraagd om ergens anders te gaan zitten, maar deze personen lijkenmij niet zo aktief en ik betwijfel dan ook of mijn pm ze wel bereikt....

maar zo kun je natuurlijk altijd even bij mijn plaats langskomen ;) misschien anders ff achter mijn pc gamen ofzow als je je lappie ff zat bent, mijn ervaring is dat ik toch niet echt de hele tijd aan het gamen ben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er komen 20 extra plaatsen vrij ;) Hou de website in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
@dur3x: ga ik zeker doen! bedank voor je aanbod!
Als mijn betaling binnen is ga ik zoiezo aan jullie tafel zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
de 20 plaatsen zijn erbij, er is alleen nog niemand die er is gaan zitten, maar wel positief zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat er nog niemand is gaan zitten is op zich logisch, gezien de meeste mensen die betaald hebben al een plek hebben. Deze plekken zullen ingenomen gaan worden voor mensen die nu nog betalen (en misschien dat er dan nog wat tussen zitten voor mensen die aan de deur gaan betalen, al zijn dat er meestal niet zo veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 09:02
oh my, een 4-pagina-tellend topic over X-life op GoT, en ik had m nog niet eens gezien, schande :P
Ik heb er iig ook zin in, en mijn FTP is ook al aan het hashen. Ik kom op ca. 7 TB geshared uit op x-life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Om daar nog even op in te haken. :P

We hebben iemand op X-Life zitten die op zijn computer zit opgescheept met ouderlijk toezicht en niet eens op tweakers.net kan komen :X :'( :D

We hebben tot dusver elk jaar ook nog 10 deurbetalingen gehad... :) We verkopen liever geen nee, ook daarom plaatsen we tafels bij!

[ Voor 49% gewijzigd door Mojo op 05-06-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Mojo schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Om daar nog even op in te haken. :P

We hebben iemand op X-Life zitten die op zijn computer zit opgescheept met ouderlijk toezicht en niet eens op tweakers.net kan komen :X :'( :D
Dat zag ik ja, dat is op zich best ernstig.
Als je het al nodig vind om je kinderen zo protectionistisch op te voeden, doe het dan goed en zorg dat ze dingen die ze wel zouden moeten kunnen zien (zoals een techsite).

En toch nog 10 deurbetalingen per jaar... Dat is nog best veel eigenlijk. Zijn dat mensen die zich dan ook al wel geregged hadden, of er echt op vrijdagmorgen achterkomen dat het misschien wel leuk eens om te komen :P

Hmm, 105 betalingen al, gemiddeld zo'n 10 deurbetalingen erbij, dan zijn er echt niet zo gek veel plekjes meer vrij als ik even in de lijst zie dat er een boel mensen die waarschijnlijk gaan komen nog niet allemaal betaald hebben :)

[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 05-06-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
ik heb plekje 55 gekozen, dan zit ik ook lekker dichtbij.

en @ dat ouderlijk toezicht: ik heb vanaf mijn 12e een eigen pc, en vanaf mijn 14e een laptop, hoewel we tot een paar maanden terug wel gecensureerd internet hadden was dit niet een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
terw dan: neem jij monitorkabels voor die monitor mee, of moet ik dat zelf doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Towser

Towser

ondertitel

115 is weer vrij, wij hebben een ander plekkie in genomen zodat we met ze 4en naast elkaar kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:47:
terw dan: neem jij monitorkabels voor die monitor mee, of moet ik dat zelf doen?
Neem ik wel mee, ze hangen er nu toch aan :P
Plek die je nu hebt is overigens ook prima, zit je praktisch tegenover me (zit alleen een gangpad tussen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
zoo, ik heb een 1 tb schijf van mijn vader gehad geleend voor onbepaalde tijd (nieuw).

Wat is nu handig als bedekking van de tafels, als bijvoorbeeld muismat en polsbescherming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Polsbescherming is niet echt nodig (althans, heb er zelf nooit last van gehad). Een simpel muismatje vind ik wel fijn, omdat die tafels niet echt vlak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Ducktape op de rand van de tafels plakken doe ik nog wel eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

idd, ductape en tie-wraps FTW ! :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Hadden die tafels nou metalen randen of waren dat juist die dingen in zaal Sterrenbos met X-Mass? Anyway, echt hinderlijk vind ik ze niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

X-Life hier :D ben trouwens Zhandum, buddie van RedBulletje
Ik sla dit Lan over wegens omstandigheid, ik kom volgende jaar zeker... als Vasim nog staat 8)7

dat aangevreten tafel ^^ iemand van DG (deafgamers) haalde z'n pols maar net niet open, beetje bloed hier en der, volgende keer maar es scherper aanvreten :+
ik zelf had theedoek meegenomen... of was dat slapje ...hmmm volgens mij is het fapfapfap-doekje, maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

lekker met je polsen in de pattex :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
met polsbescherming bedoelde ik eigenlijk dat geval met de tafels, dus ijzeren rand enzo, niet dat je je pols in hoeft te tapen ofzo.

maar dankje @ die ductape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:20:
met polsbescherming bedoelde ik eigenlijk dat geval met de tafels, dus ijzeren rand enzo, niet dat je je pols in hoeft te tapen ofzo.

maar dankje @ die ductape.
Daar heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad. Maar ducttape werkt op zich ook prima :)
Pagina: 1 2 Laatste