Signature
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Zorg dat je dit op je PC hebt, DC++ is de populairste tool voor filesharing (en stoer doen met je hoeveelheid dataBGB4rn schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:20:
over shares gesproken, even niet opletten modjes van HSA maar mij vraag luid als volgt; moet je zelf voor de games zorgen of kun je die ter plekke van een of andere nas trekken ?
@ modjes, kijk daar vliegt een dood vogeltje !
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Signature
Bewonderen mag aanraken liever niet!
Alles nog gaan hashen op de lan is niet aan te raden als je trage disktransfer hebt.
enne, ik heb een prachtig headsetje van 7 euro van de hema gekocht, best goede kwaliteit voor die prijs.
edit ik heb dat proggie nu en het ownt echt hard
[ Voor 11% gewijzigd door BGB4rn op 04-06-2009 16:53 ]
Signature
Je meldt je op de DChub aan en je hebt gewoon een eigen share waarin jij je spul zet wat je wil delen. En in de hub kun je gewoon zoeken naar wat andere gedeeld hebben. De snelheden zijn vrij aardig die je daarmee behaalt. Ik piekte op x-mass 2008 (waar 3Com ook het netwerk had gesponsord) naar de 90MB/s op mijn Intel netwerkkaartje. Dat is ook ideaal als je bijvoorbeeld weer een patch moet hebben, die van CoD4 zijn bijvoorbeeld al snel 600MB, dat heb je dus in luttele seconden binnen (afhankelijk van de kwaliteit van je netwerkkaart en de snelheid van je hdd).natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:34:
Heeft iedereen via dat programma een soort gedeelde map zeg maar?
enne, ik heb een prachtig headsetje van 7 euro van de hema gekocht, best goede kwaliteit voor die prijs.
Aanrader voor simpele headsetjes: productreview: Logitech Koptelefoon Dialog 220
Kosten 3 keer niets en zijn prima voor lans.
Verder zag ik dat de 160 inschrijvingen al gehaald zijn. Van de X-life crew begreep ik dat ze vanavond nog even gaan overleggen of de extra tafels erbij moeten komen of niet, want als het in dit tempo doorgaat dan gaat het waarschijnlijk wel vol zitten.
Dus als je nog een plekje wil, schrijf je snel in.
[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 04-06-2009 16:56 ]
Signature
nadeel met online shoppen, dat je levertijd hebt, ik zou zeggen, ren naar de hema, en koop deze, maar wil je 5 broodjes kroket, moet je een klein risico nemen.
@terw: kun je ook filezilla gebruiken, of is dat heel wat anders?
en filezilla is toch ftp
Signature
Filezilla is FTP. Kun je gebruiken, maar er zijn maar bijzonder weinig mensen die een FTP hebben draaien. En dan moet je ook nog eerst de inloggegevens vinden van die FTPs. alles behalve handig.natasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:16:
@terw: kun je ook filezilla gebruiken, of is dat heel wat anders?
maar excl. verzendennatasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:27:
5 broodjes kroket = 5 euro prijsverschil tussen de 2 sets
Signature
verder is bij mij nu DC++ aan het hashen, gelukkig 90/100mb/sec, gaat lekker snel!
Overigens ben ik ook heel erg blij met mijn steelseries 5Hv2 headset, echt een meesterlijk geluid, maa die kost dan ook wat meer.... Ik gebruik hem vooral voor nachtelijke uurtjes gamen
[ Voor 33% gewijzigd door Towser op 04-06-2009 18:20 ]
en ik zag allemaal verschillende stoelen op de foto's, moet je die meenemen, of word daar voor gezorgd?
en 1400GB, gaat een boel pr0n op
[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 04-06-2009 21:10 ]
Over of je zelf je spellen moet meenemen: dat soort dingen komt altijd wel goed
Middels IRC en een beamer en dergelijke wordt je op de hoogte gehouden van wat er allemaal te gebeuren staat, huisregels, aanmelden voor compo's, stuff like that...
ach...in een volgend leven lach je er om!
En ach, er zijn nog 3 plekken vrij op onze tafel (waarvan de aansluitende al min of meer geregeld is voor iemand
Ja, die heb ik ingenomennatasdiamon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:31:
T'is jammer dat ik om 17:00 uur heb betaald, maar ik nog steeds niet toegevoegd sta, dus @terw_dan: plekje 115 is al weg
Ik heb degene naast ons dan ook gevraagd om ergens anders te gaan zitten, maar deze personen lijkenmij niet zo aktief en ik betwijfel dan ook of mijn pm ze wel bereikt....
maar zo kun je natuurlijk altijd even bij mijn plaats langskomen
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Als mijn betaling binnen is ga ik zoiezo aan jullie tafel zitten!
Ik heb er iig ook zin in, en mijn FTP is ook al aan het hashen. Ik kom op ca. 7 TB geshared uit op x-life
Om daar nog even op in te haken.
We hebben iemand op X-Life zitten die op zijn computer zit opgescheept met ouderlijk toezicht en niet eens op tweakers.net kan komen

We hebben tot dusver elk jaar ook nog 10 deurbetalingen gehad...
[ Voor 49% gewijzigd door Mojo op 05-06-2009 16:00 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat zag ik ja, dat is op zich best ernstig.Mojo schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:50:
[...]
Om daar nog even op in te haken.
We hebben iemand op X-Life zitten die op zijn computer zit opgescheept met ouderlijk toezicht en niet eens op tweakers.net kan komen![]()
![]()
Als je het al nodig vind om je kinderen zo protectionistisch op te voeden, doe het dan goed en zorg dat ze dingen die ze wel zouden moeten kunnen zien (zoals een techsite).
En toch nog 10 deurbetalingen per jaar... Dat is nog best veel eigenlijk. Zijn dat mensen die zich dan ook al wel geregged hadden, of er echt op vrijdagmorgen achterkomen dat het misschien wel leuk eens om te komen
Hmm, 105 betalingen al, gemiddeld zo'n 10 deurbetalingen erbij, dan zijn er echt niet zo gek veel plekjes meer vrij als ik even in de lijst zie dat er een boel mensen die waarschijnlijk gaan komen nog niet allemaal betaald hebben
[ Voor 30% gewijzigd door TERW_DAN op 05-06-2009 16:23 ]
en @ dat ouderlijk toezicht: ik heb vanaf mijn 12e een eigen pc, en vanaf mijn 14e een laptop, hoewel we tot een paar maanden terug wel gecensureerd internet hadden was dit niet een groot probleem.
Neem ik wel mee, ze hangen er nu toch aannatasdiamon schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:47:
terw dan: neem jij monitorkabels voor die monitor mee, of moet ik dat zelf doen?
Plek die je nu hebt is overigens ook prima, zit je praktisch tegenover me (zit alleen een gangpad tussen
Wat is nu handig als bedekking van de tafels, als bijvoorbeeld muismat en polsbescherming?
Signature
Ik sla dit Lan over wegens omstandigheid, ik kom volgende jaar zeker... als Vasim nog staat

dat aangevreten tafel ^^ iemand van DG (deafgamers) haalde z'n pols maar net niet open, beetje bloed hier en der, volgende keer maar es scherper aanvreten
ik zelf had theedoek meegenomen... of was dat slapje ...hmmm volgens mij is het fapfapfap-doekje, maargoed
Signature
maar dankje @ die ductape.
Daar heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad. Maar ducttape werkt op zich ook primanatasdiamon schreef op maandag 08 juni 2009 @ 07:20:
met polsbescherming bedoelde ik eigenlijk dat geval met de tafels, dus ijzeren rand enzo, niet dat je je pols in hoeft te tapen ofzo.
maar dankje @ die ductape.
Laatste groep, daar hoor ik bij. Ruimte zat
Je gaat toch niet uren achter pc zitten gamen op X-life? Afwisselen een leuke gesprekjes maken bij relaxcorner, erger nog, ouwehoeren bij snackbar (veelstelang
Singing stars oid, wordt die weer gespeeld? Zorg er voor dat DG-leden m niet spelen snacht

Hoewel ik meestal van een uur of 3 tot max 7 slaap, daarna ben ik toch wel weer wakker, erg gezellig altijd, de eerste paar uurtjes van de zondagochtend, dan ligt echt 95% van de zaal te maffen
Het gaat dit jaar wel echt gezellig worden volgens mij, al 108 betalingen, kan me niet herinneren dat het vorig jaar zo druk was.
[ Voor 11% gewijzigd door TERW_DAN op 08-06-2009 15:14 ]
Elke kopie van Singstar is inclusief bijbehorende console dit jaar op zondag af te halen in de Waal. (Waarschijnlijk omgeving Tiel)
Maar met in en uitladen is droog weer wel tof.
Nog maar 3 dagen en dan is het zover
Waar ergens woon je dan dat het al onweert, hier in Gouda is er niks aan het handje, ookal zijn er wel griezelige wolken te zien
Iets wat ik me ook af vroeg is wat mensen zelf aan het thema van de LAN doen, het thema was geloof ik iets als griezel
Signature
Nou, het thema is 'the twelfth hour'.BGB4rn schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:52:
Iets wat ik me ook af vroeg is wat mensen zelf aan het thema van de LAN doen, het thema was geloof ik iets als griezel.
Ik was van plan een oude videorecorder mee te nemen, die in de stroom te pluggen en de tijd niet in te stellen zodat hij mooi op 12:00 blijft knipperen
en ik heb echt geen griezeldingen, misschien een ontploffende soldeerbout
of een dikke rookmachine naar binnen smokkelen en dan in je pc aanzetten zodat het net lijkt alsof je pc in de fik staat, heb ik hier wel in het echt gehad maar dat beviel niet heel goed

edit, cpu's zonder koeler dan he
[ Voor 81% gewijzigd door BGB4rn op 09-06-2009 17:00 ]
Signature
maar ik ga miss wel wat meenemen, alleen nog bedenken wat
[ Voor 100% gewijzigd door natasdiamon op 09-06-2009 17:10 ]
Allebei goed.natasdiamon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:55:
meestal is dat toch 00:00?
Vandaag het netwerk opgehaald bij 3com samen met een maatje van me. Morgen lekker beginnen met opbouwen.
Signature
Signature
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
[ Voor 3% gewijzigd door natasdiamon op 11-06-2009 17:05 ]
Ik denk dat je hier niet aan moet beginnen.natasdiamon schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:12:
ik denk dat je wel kunt onderhandelen met bijvoorbeeld de halve prijs, het is een best relaxte crew.
Want dan krijg je mensen die zeggen ik kom vrijdag pas om 11 uur en ik ga zondag alweer om 12 uur dat is dan 48 uur - een stuk of 10 uren dus ik wil maar voor 38 uur betalen.
Oftewel waar leg je de grens.
Kijk, bij Campzone wat 11 dagen duurt maakt het natuurlijk nogal een verschil als je maar 1 dag komt ipv allemaal.
Ik meen me wel te herinneren dat jaren terug er wel een soort bezoekers entree was voor iets van €5. Maar toen was het nog wel veel groter, en kon je er alleen maar naar binnen, niet je pc meenemen enzo.
ik heb mijn tickets al binnen, ik heb er echt enorm zin in!
Ook nog, naast eerder genoemde redenenen, omdat je met een dagticket een plek het hele weekend bezet houd en je aan iemand die 48uur zou willen komen ook nee moet verkopen.
Ik zit in elk geval op locatie, met internet, een volledig werkend Gbit netwerk enzovoorts.
en nu allemaal 21 t/m 23 augustus naar Times Hot in Limburg toe www.times-lan.nl
Die lan is even gezellig als X-Life en Mojo en Molletje kunnen dat bevestigen.
enne@terw_dan: ik ben je vergeten iets uit de catering te trakteren, dus op welke lan zie ik je weer
Ach, ik heb op het nippertje m'n eigen cateringkaart er doorheen weten te werkennatasdiamon schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:46:
Het was echt heel leuk! ik heb genoten! jammer dat ik zaterdag weer weg moest.
enne@terw_dan: ik ben je vergeten iets uit de catering te trakteren, dus op welke lan zie ik je weer
Ik ben in elk geval weer op WOL aanwezig, verder moet ik nog even kijken welke lans ik naar toe ga.
Ik hoop dat je het in elk geval naar je zin hebt gehad, ook al kon je niet zo heel lang blijven.
en ik mis een 20 inch monitor XD
over een paar maandjes is WOL, alleen is die niet zo gek groot (max 54 man, en die zit redelijk vlot vol), die komt wat betreft gezelligheid zeker in de buurt van x-life.Icyzer schreef op maandag 15 juni 2009 @ 15:58:
Klinkt wel gaaf, weet iemand of er binnenkort nog een (beginners) LAN is? Lijkt me toch wel gaaf...
Andere (grote) lanparties ben ik zelf niet geweest, dus moeilijk te zeggen hoe die zijn.
Ik vond het ook wel grappig om te zien hoe modjes in het echt toch echt heel anders zijn dan op het forum
Signature
Verroest, sameIcyzer schreef op zondag 14 juni 2009 @ 22:51:
Damn zul je net zien dat ik deze topic pas zie NA de lanMmm volgend jaar beter dan...
Mjah, je had natuurlijk wel een prima ervaring met zo'n beetje de vaste modders in PMGBGB4rn schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:04:
Was mijn eerste lan, ik vond het prima, aardige mensen, goede crew, lekker snel netwerk en leuke compo's als klap op de vuurpijl ook nog eens nette prijzen in de catering.
Ik vond het ook wel grappig om te zien hoe modjes in het echt toch echt heel anders zijn dan op het forum.
Altijd leuk te horen als inmiddels x-life meubel dat nieuwe mensen het leuk vinden
Signature
Signature
Is het trouwens niet een idee om vaker LAN's te posten in HSA ?
Het is zegmaar de grootste reden dat ik ben gegaan, dat hij hier stond.
Signature
Zelfde verhaal hier, als het niet op tweakers stond zou ik niks van afweten
[ Voor 3% gewijzigd door FireBladeX op 15-06-2009 17:13 ]
Arrrrghh, hebben we die engerd van de IRC op de beamer weerFireBladeX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:12:
hej BGB3rn![]()
Zelfde verhaal hier, als het niet op tweakers stond zou ik niks van afwetenDit was wel mee eerste lanparty en het was echt gewelidg... dus dankzij X-life (12) heb ik echt super veel interesse gekregen in lanpartys
Ik heb ook zeker meer intresse gekregen voor lan's, ik dach, weet je doe ik het een keer om te kijken of t wat is maar dat is het dus helemaal
Signature
Edit: http://www.lanparties.nl/...nder/?maandno=7&year=2009 Hier kan je een lading vinden, misschien dat er een paar leuke tussen zitten.
[ Voor 78% gewijzigd door Icyzer op 15-06-2009 17:25 . Reden: linkje ]
Kende ik al maar toch bedankt, ook handig voor mensen die het nog niet kennenIcyzer schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:21:
Agreed, geweldig idee!
Edit: http://www.lanparties.nl/...nder/?maandno=7&year=2009 Hier kan je een lading vinden, misschien dat er een paar leuke tussen zitten.
Signature
En misschien is het handig om een aparte topic te openen, dit gaat wel erg OT
Helemaal waar, open jij er 1, als we allebij een maken word het ook wee zo'n zooiIcyzer schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:30:
Camp zone zou wel wreed moeten zijn, maar wel DRUK!
En misschien is het handig om een aparte topic te openen, dit gaat wel erg OT
Signature
Verwijderd
WOL is altijd omstreeks de 2de week van oktoberIcyzer schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:59:
Weet je toevallig de WOL datum? Ziet er wel gezellig uit!
X-life was dit jaar echt (weer) super! Alles liep als de gesmeerde bliksem! Het was heeel gezellig... Ook bij de catering was het weer gewoon te gezellig.
Om even een idee te geven over wat er naast het achter je eigen pc gamen te doen is, dit jaar had xlife de beschikking over meerdere (HD ! ) beamers en alle next-gen consoles (PS3, Xbox360, Wii) maar ook over een Dance Dance Revolution setup (dat moet je maar eens opzoeken als je niet weet wat het is). er stond zelfs nog een oldskool Nintendo bij
Nogmaals ik heb me (net als andere jaren) uitstekend vermaakt!
www.x-life.com
Oeh... voor ik het vergeet: www.wollan.nl <--- inschrijven voor WOL (ook relaxt!)... (zodra inschrijven kan natuurlijk!)
De crew was er deze editie ook van ondersteboven

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 01:19 ]

en op de laatste pic kijkt dutch com freak echt geweldig (onderste hoofd)
Haha, die CoD2 server. "Hey, weet iemand waar de doos met de CoD server gebleven is?"TERW_DAN schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:37:
Voor de mensen die er niet waren en een indruk willen krijgen hoe het eruit zag en voor de mensen die er wel waren en nog even wat terug willen zien wat fotootjes van X-life12
Ik moet toch echt een keer naar een lanparty gaan, ook door die foto's zie ik weer wat ik steeds mis.
Dat ding hebben we uiteindelijk wel in een kast geduwd.TrekDude101 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:53:
[...]
Haha, die CoD2 server. "Hey, weet iemand waar de doos met de CoD server gebleven is?"![]()
Ik moet toch echt een keer naar een lanparty gaan, ook door die foto's zie ik weer wat ik steeds mis.
Al keek de crew vreemd op toen ik om een hamer kwam vragen om een server te bouwen
Verwijderd
Uhm... dat is mijn maatje x-seal hoornatasdiamon schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:48:
en op de laatste pic kijkt dutch com freak echt geweldig (onderste hoofd)
en:
[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 18-06-2009 23:07 ]
Maar het idee met die kaarsen was best gaaf bedacht eigenlijk. En ook gaaf dat het precies om middernacht begon.