Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Algemeen
X-Life is een van de oudste LAN-organisaties overgebleven in Nederland. Ieder jaar organiseert X-Life een grote en een kleine editie. Ook dit jaar is natuurlijk. De 13e editie heeft als subtitle Bush Blasting (de groene, niet de harige :P) en als thema Jungle.

Ook op editie 13 zijn diverse GoT'ers aanwezig. Het is zelfs zo dat TweakLAN is ontstaan uit bezoekers van GoT op X-Life die geprobeerd hebben een eigen LAN te organiseren. Alle tweakers zijn vanzelfsprekend van harte welkom op X-Life.

Stichting X-Life zet op 2-3-4 Juli 2010 een LAN-party voor 175 man neer in de oude vliegasfabriek de Vasim in Nijmegen.

Kenmerkend
Gigabit netwerk
Eigen "nice-price" catering
Competities
Relaxarea (beamers/consoles/films)
Aparte slaapzaal
Betalen met Ideal

Kortom, een perfecte ambience om een goed weekend te gamen, socializen, films te kijken of TERW_DAN te ownen aaien.

Competities
Warcraft III DotA 2vs2
Call of Duty 4 4vs4 CTF
Trackmania Nations Forever FFA
Unreal Tournament 2k4 Instagib 2vs2
Flatout 2 Destruction Derby FFA
Moviequiz
DDR
Fun

Overig
X-Life is vanzelfsprekend terug te vinden op het internet op http://www.x-life.nl

Entree kost bij voorinschrijving (tot 1 Maart) €26,50 en daarna €29,-. Bij betaling met Ideal krijg je een extra euro korting.

Het adres:
Winselingseweg 41
6541 AH Nijmegen

Sponsoren
Diverse bedrijven hebben besloten om een gehele competitie te sponsoren, zoals Space Promotion/ZALMAN zich al eerder had gebonden aan de ZALMAN Unreal Tournament 2004 competitie.

VDP Prijsbekers
Zoals jullie intussen gewend zijn van X-Life zullen er ook dit jaar weer heuse prijsbekers te winnen zijn! Want zeg nou zelf, wat is er nou leuker dan thuis nog eens wegdromen bij zo'n beker?
VDP dacht hetzelfde en voorziet ons van prijsbekers voor álle winnaars!

PAINTBALL JUNGLE Call of Duty 4 Modern Warfare 1 4vs4
Op veler verzoek en met ondersteuning van Paintball Jungle hebben we besloten om de CoD4 competitie als 4vs4 aan te bieden. Zijn jullie nog maar met 3 man, regel dan snel een 4e teamlid, want ook voor hem/haar stelt Paintball Jungle een prijs beschikbaar (als jullie winnen natuurlijk )!

GIGABYTE Flatout 2 Destruction Derby FFA
Intussen een beetje traditie op X-Life; Flatout! Wat echter totaal nieuw is, is het sponsorship van Gigabyte. Speciaal voor de beste Derby-chauffeurs onder jullie stelt Gigabyte een prachtig prijzenpakket samen!

MOVIEMACHINE Moviequiz
Een andere traditie is de Moviequiz. Ook deze zal dit jaar weer van een geweldig prijzenpakket worden voorzien door het Nijmeegse bedrijf Moviemachine.

GoT'ers
Jazeker, er zullen ook GoT'ers op X-life zijn! Met de excuses als ik iemand ben vergeten!
dion_b
TERW_DAN (profiel)
Thandor (profiel)
Demoniac (profiel)
gman (profiel)
onok (profiel)
Mojo (profiel)
BGB4rn (profiel)

Hopelijk zijn er nog anderen te porren voor X-Life's jongste evenement!

Toestemming van TheZeroorez

[ Voor 24% gewijzigd door Mojo op 21-05-2010 11:16 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je vergeet de übertoffe aankleding (anders doen Sarah en ik alle werk voor niets :P).

Ik ben sowieso weer van de partij, iedere X-life was weer leuker als de vorige, dus deze gaat helemaal geweldig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 23:29

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn er inmiddels nog meer mensen die gaan? Ik heb die lan ook sinds gisteren in mijn kop en ben aan het kijken of er wat vrienden van me mee willen gaan.

Wij komen uit Etten-Leur en hebben eigenlijk totaal geen ervaring met Lan's. Op eentje na. Vorig jaar naar de LAN-MACHT geweest in Coevorden. Dat is ons erg goed bevallen eigenlijk. We organiseren zelf ook lannetjes voor vrienden 3 keer per jaar. Maar eens per jaar is een groter evenement erg leuk voor de afwisseling.

Wij spelen voornamenlijk (lees: alleen maar) MW2. Is er ook een mogelijkheid tot een internetconnectie (alleen voor aanmelding binnen steam) en vervolgens MW2 te spelen over de LAN?

Oja, het is tijdens het WK, maar ik neem aan dat jullie dat ook wel regelen dat er naar Fussball gekeken kan worden tussen het fraggen door?

[ Voor 9% gewijzigd door Mystikal op 01-04-2010 14:28 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Voetbal wordt sowieso geregeld. Er zijn genoeg beamers aanwezig om dingen mee te doen, dus dat gaat wel goedkomen.
Er zijn inmiddels heel wat mensen die komen, er zijn nu al 79 betalingen binnen en de lan is pas over 3 maanden, en er zijn al 120 mensen die zich ingeschreven hebben, en daaronder zit ook wel een rijtje tweakers.
Als je met meerdere personen gaat is het wel handig je een beetje op tijd in te schrijven, nu zijn er namelijk nog flink wat plekken vrij en kun je makkelijk met z'n allen aan tafel gaan zitten.

Wat steam betreft zou ik het zo niet weten, maar er is vast iemand die daar een antwoord op kan geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik kom ook, ik kom ook, ik kom ook :P

Geweldige lan, ook heel leuk om als eerste lan ooit te doen, want men is niet volledig compo-gericht, zodat je niet in je uppie zit te gamen, maar je met de meeste mensen gewoon mee kan doen, wat ik vorig jaar ook best leuk vond, was de relax area, daar stond wat meuk om samen te spelen.

Bgb4rn komt trouwens niet :( dus dat moet je even veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Lekker lannen en dan kwartfinale oranje kijken (hopelijk ;) )
leuke lan heb er veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Danny, je word geprostitueerd! 8)7

Ontopic:
Wil zeer zeker graag komen, maar zit met het regelen van vervoer (en mensen in mijn omgeving die op die datum geen tijd of intresse hadden). :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:32
X-life!! Ik was vorige jaar geweest (x-life 12) and vond het echt een super lanparty dat terwijl ik alleen was gegaan. Het was mijn eerste lanparty en was echt onder de indruk. Super sfeer en super gezellige mensen . Als je twijfelt om langs te gaan, twijfel niet langer en gewoon doen. Je krijgt er geen spijt van :D

// gaat zichzelf even inschrijven :D

[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 01-04-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Okay, ik heb er ook veel zin in, maar ik zit een beetje met mijn MW2 / Steam verhaal..

We willen gewoon graag MW2 spelen, maar dan heb je een internet connectie nodig om aan te melden. Nogmaals het spelen gaat via de lan, dus een langzame verbinding zou al snel genoeg moeten zijn..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er is internet beschikbaar, maar de verbinding is maar 8Mbit of iets dergelijks.

Het probleem met steam is, is dat het alles of niets is. Als we steam aan zetten, betekend dit dat er patches automatisch gedownload worden. En dan ligt het complete internet op zijn gat. Er zijn namelijk altijd wel mensen die spellen niet 100% geupdate hebben, of ze die zelfs opnieuw installeren op een LAN.

Ik kom nog terug met feedback hoe we hier mee om gaan. Het kan wel, alleen we kunnen gewoon niet garanderen dat het (goed) gaat werken.

Overigens hebben we een CoD4 MW1 competitie. Wellicht om daar eens naar te kijken ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Mojo op 01-04-2010 20:08 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mojo schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:05:
Er is internet beschikbaar, maar de verbinding is maar 8Mbit of iets dergelijks.

Het probleem met steam is, is dat het alles of niets is. Als we steam aan zetten, betekend dit dat er patches automatisch gedownload worden. En dan ligt het complete internet op zijn gat. Er zijn namelijk altijd wel mensen die spellen niet 100% geupdate hebben, of ze die zelfs opnieuw installeren op een LAN.

Ik kom nog terug met feedback hoe we hier mee om gaan. Het kan wel, alleen we kunnen gewoon niet garanderen dat het (goed) gaat werken.

Overigens hebben we een CoD4 MW1 competitie. Wellicht om daar eens naar te kijken ;)
Allereerst bedankt voor je reply. Okay, ik hoor graag hoe jullie hiermee omgaan.

CoD4 vind ik op zich ook prima, maar ik weet niet of ik hiermee mijn vrienden mee krijg. Maar de voorkeur heeft natuurlijk MW2.

Maar ik snap wel degelijk jullie probleem. Hopelijk komt er een oplossing voor. Als dat het geval is, dan is de kans groot dat ik/wij van de partij zijn!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik neem aan dat je toch wel meer gaat spelen als MW2?

Ik ben alleen bang dat het lastig gaat worden. Ik heb eens zitten kijken of er (al dan niet officiele) manieren zijn om dit soort spul op lan's te kunnen spelen en het enige dat ik kan vinden is lanparties die MW2 niet als game in de compo meenemen omdat het gewoon niet werkt via lan en ze allemaal het probleem hebben dat de internetverbinding dichtslipt door alle connecties van steam.
Maar goed, er zijn vast wel wat x-lifers die kunnen kijken naar mogelijkheden om het voor elkaar te krijgen, maar ik denk dat een heikel punt toch de verbinding is, en daar is niet echt veel invloed op uit te oefenen. Het is een ADSL lijntje dat er ligt en je merkt dat als er veel mensen tegelijkertijd op youtube zitten dat de snelheid toch wat inzakt, ik ben dus bang dat die verbinding zichzelf gewoon ophangt als steam daar ook nog eens bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:12:
Ik neem aan dat je toch wel meer gaat spelen als MW2?
Nee joh, Flatout 2 ook :Y)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Moet men de games(CoD4) origineel hebben of zijn er ook cracked servers aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Maakt dat voor langames dan uberhaupt uit? Ik weet dat je met internetplay er last van hebt, maar met lanplay heb ik er nooit echt last van gehad (maar goed, dat heb ik maar 1 keer getest, daarna gewoon 23 euro uitgegeven voor CoD4 :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
Djmaddox schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:45:
Moet men de games(CoD4) origineel hebben of zijn er ook cracked servers aanwezig?
beide niet.

Voor LAN heb je geen orgineel spel nodig aangezien(behalve evt CoD MW2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ik zou graag met n vriend willen komen om te CoD4'en, maar het is zo ver weg. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het is misschien ver weg, maar ik kan je zeggen dat het wel zeker de moeite waard is. Dit wordt m'n 8e X-life ofzo (X-massen meegeteld) en iedere editie is weer gezelliger dan de vorige. En wat is een paar uurtjes rijden nu voor een heel gezellig weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er komen inderdaad zelfs mensen uit België en we hebben ook wel eens mensen uit Duitsland gezien die de moeite nemen om langs te komen.

Ook ga ik zelf regelmatig naar Limburg (vanuit Nijmegen) om te LAN'en. Zeer zeker de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En natuurlijk kun je ook kijken of je niet kunt carpoolen (daar is op het x-life forum zelfs een apart subforum voor: http://x-life.me.uk/?page=forum&id=13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Vanochtend de bevestiging gekregen dat Steam wordt toegelaten. Echter er wordt wel verzocht om Steam voor je vertrek helemaal up to date te hebben! Wat natuurlijk niet meer dan logisch is. Maar goed, we kunnen in ieder geval MW2 spelen op de lan en dat is natuurlijk fantastisch nieuws!

Voor mij is dat in ieder geval een goed teken. Ik ga eens aan mijn vrienden vragen wie er allemaal zin heeft om mee te gaan.

Ik zoek alleen nog een goedkoop hotelletje om de nacht van zaterdag op zondag door te brengen. Slaapzalen gaan het niet worden bij deze jongen. Ik ben meer een luxe paard geworden sinds ik wat ouder ben :).

Iemand ervaringen voor een cheap hotelletje in de buurt?

Wellicht is het een idee om een X-Life Steam MW2 groep aan te maken, zodat we makkelijk een private party kunnen opzetten aldaar?

[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 09-04-2010 10:25 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mojo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:48:
Er komen inderdaad zelfs mensen uit België en we hebben ook wel eens mensen uit Duitsland gezien die de moeite nemen om langs te komen.
Die Duitsers heb ik ook gezien... Danny en ik zaten er toen naast :P
En wij maar foute grappen maken toen we dat nog niet door hadden :X

[ Voor 12% gewijzigd door Demo op 09-04-2010 10:32 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

@Mystikal,
heb je geen caravan? Plek zat op die parkeerplaats hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:21:
@Mystikal,
heb je geen caravan? Plek zat op die parkeerplaats hoor ;)
Nee, ik heb geen caravan. Zoals gezegd, ik ben wat meer luxe gewend (GRAPJE!!)

Nee, maar afhankelijk met hoeveel mensen we gaan komen, moeten we wat regelen.
Onze gehele groep bestaat uit 12 man, maar ik verwacht nooit dat die allemaal meegaan. Ik probeer voor het eind van volgende week de groep duidelijk te hebben, zodat de mensen die willen in ieder geval zeker zijn van een plaats. Bij ons hebben ze bijna allemaal kinderen en zijn er een aantal vrouwen zwanger van een 2e. Al met al, moeten we dus even kijken hoe het gaat passen.

Maar ik heb er in ieder geval veel zin in, nu MW2 gespeeld kan worden!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het geluk dat je nu nog hebt is dat er nog wel wat plekken vrij zijn. plek 71 t/m 80 is nu nog helemaal leeg, dus heb je sowieso een rij te pakken. rij 11 t/m 20 is dat ook nog (gezien Vledder daar helemaal niet hoort te zitten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:36:
Het geluk dat je nu nog hebt is dat er nog wel wat plekken vrij zijn. plek 71 t/m 80 is nu nog helemaal leeg, dus heb je sowieso een rij te pakken. rij 11 t/m 20 is dat ook nog (gezien Vledder daar helemaal niet hoort te zitten :P)
I know, daarom zit ook even achter iedereen aan. Want we willen wel met z'n allen bij elkaar zitten. Maar nogmaals ik kan totaal niet inschatten hoeveel mensen kunnen/willen. Ik heb pas 1 toezegging (buiten die van mezelf). Dus het kunnen er 2 zijn, maar het kunnen er ook 8 zijn..

Heb er zin in. Eerst nog even de RFFN LAN op Hemelvaartsdag. Maar that is friends only. We zijn dan met 12 man, wat al een flinke prestatie is. Meestal zijn we met 8-9 man. Dit is dus meteen een nieuw record voor ons... Zeker gezien het feit dat we ALLEEN maar MW2 spelen...

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 09-04-2010 14:14 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik / we zijn erbij.

We zijn met 4 man (tot nu toe). Vanavond zal ik ons even inschrijven. Wellicht breiden we nog uit naar 6 man. Maar ik ben al blij met 4 5 man in deze drukke tijden :).

Het zal geen volledig weekend voor ons worden. Vrijdagavond na het werk rijden we weg en zaterdagavond/nacht rijden we terug. De kinderen kunnen niet zonder ons ;). Daarnaast ga ik 2 weken later weer een lang weekend naar Stockholm met andere vrienden en ik wil mijn (Serious) Sem van 16 weken niet te veel gaan missen. Een andere is dan net weer vader van een 2e voor slechts een paar weken. De andere heeft een tweeling van een maand of 8 en de andere is vader van een 2 voor 12 weken.. Jonge vaders ROELEREN! :P

Nu nog een hotelletje...
Hotelletje ook gevonden voor 34 euro p/p. Mercure Nijmegen. Iemand ervaring qua lokatie? Volgens mij lag het redelijk dichtbij...

[ Voor 24% gewijzigd door Mystikal op 13-04-2010 11:51 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Mercure ligt aardig dicht bij inderdaad. Sterker nog, het ligt naast het station. :P

Leuk dat jullie ook komen in elk geval!

Wat ik wel even wil zeggen is dat we niet kunnen garanderen of Steam goed gaat werken. Het geklooi met dat stuk software is dat hij automatisch gaat updaten. Met 175 bezoekers en een 8Mbit internet lijn gaat dat natuurlijk gigantisch mis. En dat is erg jammer en iets waar wij ook weinig aan kunnen doen :(

We zullen natuurlijk alles in het werk stellen om te zorgen dat men alles netjes vantevoren update, want anders is er geen doen aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 13-04-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mojo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:07:
Mercure ligt aardig dicht bij inderdaad. Sterker nog, het ligt naast het station. :P

Leuk dat jullie ook komen in elk geval!

Wat ik wel even wil zeggen is dat we niet kunnen garanderen of Steam goed gaat werken. Het geklooi met dat stuk software is dat hij automatisch gaat updaten. Met 175 bezoekers en een 8Mbit internet lijn gaat dat natuurlijk gigantisch mis. En dat is erg jammer en iets waar wij ook weinig aan kunnen doen :(
Snap ik helemaal. Daarom wilde ik nog een topic openen op het forum, waar we dat risico in ieder geval zoveel mogelijk willen beperken.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
Maar als er een update uitkomt dat weekend (of vrijdag ) kan je er van uitgaan dat het mis gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat is wel het risico dat bestaat natuurlijk, en juist wat zo bagger is aan steam. Maar helaas is er niet beter internet te regelen in de Vasim. Ik weet dat er vorig jaar naar de mogelijkheden gekeken is voor een snelle kabel aansluiting via UPC, maar er is totaal geen kabel beschikbaar daar en voor het laten trekken van zo'n kabel kost dat snel een paar duizend euro, dus niet echt een optie helaas.
Maar goed, ook zonder internet is het altijd supergezellig, en gelukkig zijn de meeste games ook nog wel zonder inet te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Laatst online: 23-08 14:48
Hmm, ik zit er ook aan te denken om te komen, maar eerst nog even wat vrienden scharrelen. Enne: Er is dus een slaapzaal? En geen CoD of BC2, en Supreme Commander? Andere RPG/Stategy??? De compo's die we nu hebben ken ik niet zo goed :P

[ Voor 10% gewijzigd door TheMOD op 13-04-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Er is een CoD4 MW1 compo. Die kunnen via het netwerk spelen en zijn dus niet afhankelijk van steam. :)

We doen WC3 DotA als soort van RPG. Helaas blijken andere games niet zo populair te zijn.

Uiteraard kan je zelf wel games gaan spelen, maar onze competities staan vast. :)

Er is inderdaad ook gewoon een slaapzaal.

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 13-04-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: http://x-life.me.uk/fotos/23/X-Life%2012%20Helen%20170.jpg
Dit is de slaapzaal. Die grenst aan de gamezaal met een groot zwart gordijn er tussen, zodat je niet veel last hebt van het licht (en geluid valt zeker na 2 uur 's nachts mee als de relaxarea dichtgaat). Prima slapen in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rffnsqued
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-06-2023
Ello iedereen, :D

Ik zie dat mystikal behoorlijk aan het forumspammen is geweest omtrent de X-life lan. hahaha zo zag ik dat wanneer mw2 echt een probleem gaat worden, er werd voorgesteld om CoD4 te gaan spelen.

Tuurlijk joh geen probleem Cod4 wie is er niet mee groot gebracht....(OMG wij waren al groot 8)7 ) haha.
Doom heeft mij groot gebracht op LAN gebied, damn waar is de tijd gebleven, anyway genoeg gereminisce'd.
Cod 4 zal geen probleem opleveren aangezien we na 2 jaar lang spelen die maps nog steeds kunnen dromen!!!! Of we aan de compo meedoen is maar de vraag aangezien we met 5en zijn en we op zaterdag avond alweer vertrekken jaja ik ben ook een van de vaders (2 jongens mijn eigen MCkriesels clan is aan het groeien)!!!

Tot zover, ik heb het idee na het lezen van dit topic dat het een gezellige lan is, (waar we mischien wel, mochten er nog meer edities volgen, terug zullen keren) ;)

No Inspiration to Inspire myself........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Terw_Dan schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:02:
[afbeelding]
Dit is de slaapzaal. Die grenst aan de gamezaal met een groot zwart gordijn er tussen, zodat je niet veel last hebt van het licht (en geluid valt zeker na 2 uur 's nachts mee als de relaxarea dichtgaat). Prima slapen in elk geval :)
JA en een blacklight wat niet fijn is als je een wit kussensloop hebt :+

(neem een donkere mee ;) )

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
We moeten sowieso even kijken of we er nog een blacklight gaan ophangen hoor. :P

We gaan inderdaad ook een CoD4 3vs3 competitie doen, dus daar kan je natuurlijk sowieso aan mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm misschien kom ik ook nog wel :D
Zou wel nice zijn, woon in Doetinchem, dus is ook niet zo super ver weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jup, waarschijnlijk kom ik ook samen met 2 andere lui :D
Heb alleen niet zoveel vette games, maar dat komt wel goed denk ik ;)

Hoe zit het met alcohol bij X-Life? :o Heb het al gevonden ;)
Phew, gelukkig mag het, anders kwam ik niet :9

[ Voor 18% gewijzigd door Overlegne op 21-04-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Zou gezellig zijn :)
En alcohol is geen probleem (mits 16+ en je niet ladderzat de zooi loopt te verstoren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Haha ik ben wel wat gewend als rasechte alcoholist ;)

En nee, ik word niet irritant of zoiets, ik ga meestal alleen mezelf pijn doen met rare trucjes/acties ;)

Ik heb me aangemeld voor de site, maar heb nog steeds geen registratie bevestiging in me mail bak :/
gebeurd dat handmatig of zoiets? :?

[ Voor 32% gewijzigd door Overlegne op 21-04-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Overlegne schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:21:
Haha ik ben wel wat gewend als rasechte alcoholist ;)

En nee, ik word niet irritant of zoiets, ik ga meestal alleen mezelf pijn doen met rare trucjes/acties ;)

Ik heb me aangemeld voor de site, maar heb nog steeds geen registratie bevestiging in me mail bak :/
gebeurd dat handmatig of zoiets? :?
Bevestiging zou automagisch moeten gaan he....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Leek mij dus ook ;)
Maar ik heb hem nogsteeds niet binnen, en kan me ook niet inloggen, aangezien het account nog bevestigd moet worden.
En een nieuwe aanmaken heb ik ook niet zoveel zin in, aangezien ik mijn naam dan niet meer kan gebruiken...

Wat nu? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Overlegne schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:43:
Leek mij dus ook ;)
Maar ik heb hem nogsteeds niet binnen, en kan me ook niet inloggen, aangezien het account nog bevestigd moet worden.
En een nieuwe aanmaken heb ik ook niet zoveel zin in, aangezien ik mijn naam dan niet meer kan gebruiken...

Wat nu? :(
Mailtje naar de organistoren? Adressen staan ergens op de site..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jup, heb ik ook gedaan ;)
Netjes reactie terug gehad, hij heeft mijn account handmatig geactiveerd, maar kan nogsteeds niet inloggen :S
Maar heb Haico alweer een mailtje gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Werkt het inmiddels ook? Er was een klein bugje opgetreden toen we van serverhosting gewisseld waren. :p Dit is nou in elk geval ook opgelost. :)

Edit: Ik zie dat je je hebt ingeschreven, dus ik vermoed van wel. :p

[ Voor 19% gewijzigd door Mojo op 27-04-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jup, nadat ik Haico erop had gewezen, kwamen ze erachter dat er inderdaad een foutje was opgetreden met het verhuizen van de server.
En ze hebben dat de dag erna opgelost :D
Wat een Service :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Naast het aantal inschrijvingen groeit ook het prijzenpakket voor de X-Life 13 competities nog steeds! Tijd voor een kleine update dus!

Diverse bedrijven hebben besloten om een gehele competitie te sponsoren, zoals Space Promotion/ZALMAN zich al eerder had gebonden aan de ZALMAN Unreal Tournament 2004 competitie.

VDP Prijsbekers
Zoals jullie intussen gewend zijn van X-Life zullen er ook dit jaar weer heuse prijsbekers te winnen zijn! Want zeg nou zelf, wat is er nou leuker dan thuis nog eens wegdromen bij zo'n beker?
VDP dacht hetzelfde en voorziet ons van prijsbekers voor álle winnaars!

PAINTBALL JUNGLE Call of Duty 4 Modern Warfare 1 4vs4
Op veler verzoek en met ondersteuning van Paintball Jungle hebben we besloten om de CoD4 competitie als 4vs4 aan te bieden. Zijn jullie nog maar met 3 man, regel dan snel een 4e teamlid, want ook voor hem/haar stelt Paintball Jungle een prijs beschikbaar (als jullie winnen natuurlijk )!

GIGABYTE Flatout 2 Destruction Derby FFA
Intussen een beetje traditie op X-Life; Flatout! Wat echter totaal nieuw is, is het sponsorship van Gigabyte. Speciaal voor de beste Derby-chauffeurs onder jullie stelt Gigabyte een prachtig prijzenpakket samen!

MOVIEMACHINE Moviequiz
Een andere traditie is de Moviequiz. Ook deze zal dit jaar weer van een geweldig prijzenpakket worden voorzien door het Nijmeegse bedrijf Moviemachine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Jammer dat ik er niet bij kan zijn.. maar voor die genen die twijfelen zeker gaan ! :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Moet alleen de betaling nog doorvoeren, maar ik ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Eind deze week is het zover, zijn er nog meer tweakers die er zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irwon
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:24
Jazeker, Net als vorig jaar(daarvoor niet geweest) zal dit een super lan worden die heel goed georganiseerd is.
Ik heb er al zin in. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Irwon op 28-06-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Jazekers, nog 4 nachtjes en dan is het al zover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Nog maar 2 voor mij zelfs :P
Dan gaan we met het opbouwen beginnen. Ik zal hier nog wel pics spammen van hoe de zaal er straks bijstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Laatst online: 17-09 17:56
+2 voor het topic! :D

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mij kan je ook in het lijstje zetten ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
En mij ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

hmm, nee helaas voor mij niet. Vorig weekend bbq gehad en dit weekend weer, over 4 weken ga ik naar CampZone, nog eventjess....

mischien de volgende editie dat ik wel ga. Eerst nog naar The Reality XI in oktober.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Woozy jij spamt op elk forum :X :>

Ik ben er ook bij.. eindelijk 1,5 dag lang onbeperkt Codden (cod4 of MW2)...

[ Voor 52% gewijzigd door Mystikal op 29-06-2010 14:40 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Ja ckersss :P
Niks te doen.....
ik kom vrijdag, dus ben er bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
* Maxximus ook aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Leuk om te zien dat er ook best wat Tweakers vertegenwoordigd worden. En vooral een aantal mensen dat nog niet eerder is geweest... :D

We maken er een mooi feestje van :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Mojo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:54:
Leuk om te zien dat er ook best wat Tweakers vertegenwoordigd worden. En vooral een aantal mensen dat nog niet eerder is geweest... :D

We maken er een mooi feestje van :z
Ik vertegenwoordig nog niet... maar kan het wel doen.
Daarnaast is het ook de eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Geen idee of er nog mensen zijn die mee willen doen, maar er zijn echt nog maar weinig plekken over, met momenteel 150 betalingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Volgend jaar zal ik er alles aan doen om aanwezig te kunnen zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik wilde erg graag jongens.... maar heb geen vervoer kunnen regelen. :(

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Waar moet je vandaan komen dan? Er wordt behoorlijk veel gecarpooled, wellicht dat iemand nog een plekje voor je heeft in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
mochten er nog mensen in de omg amersfoort willen komen maar geen vervoer hebben dan kan je mij dmen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Net even in de Vasim geweest.... het ziet nu nog vrij kaal uit.. maar dat zal over 2 daagjes wel anders zijn.

Alvast een voorproefje.

Mijn Fiesta in de slaapzaal
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c3iW0T9urnz9aUR8NDpuA9C2/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yDWCLUdDltbxLMMcAWHglRFR/full.jpg
De spullen voor de aankleding. Zo in het hoekje lijkt het niet veel, maar we hadden 2 auto's nodig...

Mijn Fiesta
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sqfChbDLKYP6Y12CTjwafUus/full.jpg

Astra van m'n collega
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sz9igmc5Nk77pI9ONYk01gDs/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Nice pica`s :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Woho danny, succes morgen! met het in elkaar zetten van al die meuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

natasdiamon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 21:50:
Woho danny, succes morgen! met het in elkaar zetten van al die meuk :D
Dank je, dat gaan we ook nodig hebben, zeker met de temperaturen die voorspelt zijn voor de komende dagen. Gelukkig is het in de hal goed te doen. Het is warm, maar gelukkig is het niet zo dat je helemaal kapot gaat als je er aan het werk bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

en we hebben een afzegger... Helaas moet Nickless zich afmelden... Wegens prive omstandigheden is hij er niet bij.. Erg jammer. We hadden net een bus 'half' omgebouwd om met z'n 4-en in te kunnen (Oesi woont in Veghel en komt rechtstreeks (alleen op zaterdag). Dat was achteraf niet nodig geweest...

Maar goed, dat is nog bijzaak. Het is een goeie om erbij te hebben voor de gezelligheid..

Nou, we hebben in ieder geval meer plaatst om onze spullen neer te zetten... :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Morgen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r2jT9LChxTQiJdSZexe4QY6h/full.jpg

De relaxarea staat :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VmwAaK7MkpfLkFE7Kn6HUWyO/full.jpg
Net als de eerste tafelrijen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FvGLgEPaVK6DvcqSgLeSy37Q/full.jpg
En we zijn nog aan het klussen geweest ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
hopen dat ik nog kan komen

Videokaart heeft het begeven
Zit wel garantie op maar ik heb dan vandaag geen nieuwe.

even bellen met de webshop of er wat valt te regelen :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ziet er leuk uit jongens! Misschien wel potentie om voor GameZone Radio om verslag te doen... Op CampZone ga ik het in ieder geval bespreken!

**contactjes zoeken doet**

veel plezier dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 09:39

Ryceck

Constants and Variables

Wie heeft die dikke Mol met z'n foute hawaii shirt op de foto gezet :P?

Ff aftellen nog iig, heb er weer zin an :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Maxximus schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:55:
hopen dat ik nog kan komen

Videokaart heeft het begeven
Zit wel garantie op maar ik heb dan vandaag geen nieuwe.

even bellen met de webshop of er wat valt te regelen :X :X
Ik neem een reserve mee als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
als je zou willen heel graag. Heb thuis alleen nog 128 mb liggen. En webshop kan niks voor me betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het is hier gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Helemaal niet, een of andere idioot zit naast me met een halve jungle op zijn (en mijn :/) tafel :+

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als het kerst was, had ik mijn X-life banaansihouet weer uit de kast gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 19:08

Midas.e

Is handig met dinges

Demoniac schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 20:49:
[...]
Helemaal niet, een of andere idioot zit naast me met een halve jungle op zijn (en mijn :/) tafel :+
Bij mij steekt er een 30" projectie tv in mn neus. Dat eiland valt nog mee dan -O-

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
wel makkelijk met screenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Epische LAN was dit weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

Met unieke momenten! Een voor de geschiedenisboeken zeg ik je.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het was een geweldige lan, ook de nodige tweakerts weer rond zien lopen, hopelijk zie ik die volgend jaar weer op X-Life 14.
Maar met zoals alle dingen op lanparties, je moet erbij zijn geweest om ze te kunnen waarderen. Maar episch was het zeker :), met name de laatste paar uren van de lan zorgden voor een mooie afsluiter :)

[ Voor 13% gewijzigd door TERW_DAN op 05-07-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne

Overlegne

Calvé Pindabaas

Volgend jaar zeker weer *O*
Het was geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Overlegne schreef op maandag 05 juli 2010 @ 17:13:
Volgend jaar zeker weer *O*
Het was geweldig!
Helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het verbaasde me alleen dat je zondag al zo vroeg weg was eigenlijk, ik had wel verwacht dat jij tot het einde zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Terw_Dan schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:14:
[...]

Het verbaasde me alleen dat je zondag al zo vroeg weg was eigenlijk, ik had wel verwacht dat jij tot het einde zou blijven.
Ik moest nog terug rijden met de auto...
Maar aangezien ik niet goed had geslapen wouw ik op een vrij rustig punt naar huis rijden..
Zelf zat ik aan 2-3 uur te denken, maar om 2 uur was ik al bijna weg...

Met slapenloosheid achter het stuur is niet aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Zeker niet, een wijs besluit dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e

Midas.e

Is handig met dinges

:/

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Woozy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 12:32:
[...]
Met slapenloosheid achter het stuur is niet aan te raden.
Heb zelf verhaal gehoord van iemand die dus onderweg van een LAN in slaap viel achter het stuur. Hij werd wakker toen hij achterstevoren tegen de vangrail op de snelweg stond. Hij had HEEL veel geluk! Ik zelf blijf 1 dag nog bij het afbreken van het event om goede nachtrust te pakken en de volgende dag pas rijden, maar ik laat me meestal gewoon ophalen, ken ik bijslapen onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

w4rguy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 15:42:
[...]

Heb zelf verhaal gehoord van iemand die dus onderweg van een LAN in slaap viel achter het stuur. Hij werd wakker toen hij achterstevoren tegen de vangrail op de snelweg stond. Hij had HEEL veel geluk! Ik zelf blijf 1 dag nog bij het afbreken van het event om goede nachtrust te pakken en de volgende dag pas rijden, maar ik laat me meestal gewoon ophalen, ken ik bijslapen onderweg!
Als dat kan is dat een goede manier, op X-Life is dat wat lastig (de slaapzaal moet leeg zodat de hoogwerker er doorkan), dus ik probeer toch minstens 4 uur slaap per nacht te pakken zodat ik nog prima in staat ben auto te rijden.
Ik meen dat na XL7 er iemand was die de hele lan niet geslapen had en z'n auto zowat om de eerste boom vouwde. Daar zit ik echt niet op te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
Jullie snappen idd. wat ik bedoel..
Ik had vrijdag>zaterdag niet geslapen.
Zaterdag nacht 2 uur tot zondag 8 uur heb ik geslapen :P
maja, toch viel ik bijna in slaap.

Bij de forceparty is er 1tje ook in slaap gevallen achter het stuur (na 48 uur wakker zijn)
Maar verder geen schade of gewonden zover ik gehoord had :D

Mijn menig van de X-life wil ik ook nog even kwijt:

De frikandel totaal was GE-WEL-DIG!
mooie combinatie!
verder vond ik het redelijk gezellig.
Ik heb ook Terw_dan in het echt gezien :D
Dat vind ik het leukste tot nu toe!
En m1das ok nog gesproken.
Met M1das had ik een kleine aanvaring waarbij ik me heb verontschudigd daarvoor.

oja, en de compo`s en DC++ was ook erg TOP!

Alleen de koude tocht was niet helemaal zo...

[ Voor 11% gewijzigd door Xanquezer op 06-07-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Woozy schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 16:06:
Ik heb ook Terw_dan in het echt gezien :D
Dat vind ik het leukste tot nu toe!
Toch typisch dat je me dan het hele weekend niet hebt aangesproken dan.
Alleen de koude tocht was niet helemaal zo...
Tja, daar was weinig aan te doen. De zaal was gewoon te heet om niet de deuren open te zetten, daar kon de crew ook niets aan doen, anders waren we allemaal dood gegaan van de hitte. Het was vrijdagmiddag (toen jullie voetbal zaten te kijken) dermate heet dat de crew soep is uit gaan delen binnen om het zoutverlies een beetje te compenseren. Ik heb 8 liter vocht (waarvan zo'n 6 liter water) gedronken, en heb nagenoeg alles uitgezweet... zo heet was het. Dat briesje was juist wel fijn, anders waren er op zaterdag zeker mensen flauw gevallen. X-Seal was bezig op de hoogwerker om de zooi op te hangen, die jongen had het echt belachelijk heet, omdat alle warmte bovenin was gaan hangen. Hadden we de deuren niet opengehad 's nachts dan was het waarschijnlijk zo warm geworden, omdat er dan helemaal geen luchtcirculatie was geweest en er dan enkel warme lucht is wat een beetje rondgeblazen wordt.
Pagina: 1 2 Laatste