[LAN] Wanted: dead or X-Life - 1,2,3 juli in Nijmegen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.x-life.com/images/banners/bannerXL14.gif

Ook dit jaar komt er weer een X-Life in Nijmegen. X-Life is een van de oudste lanpartyorganisaties en organiseert iedere zomer een grote lanparty met ~175 deelnemers in de Vasim in Nijmegen.
Ieder jaar heeft de lanparty een eigen thema en dit jaar is dat een Westernthema. Dus cowboys, indianen, strobalen, paarden en tumbleweeds zullen niet ontbreken.

Datum en locatie
De lan begint om 18:00 op vrijdag 1 juli (de catering zal naar alle waarschijnlijkheid weer om 17:30 openen, zodat je nog even wat kunt snacken voordat je begint te gamen) en duurt tot zondagavond 18:00.

Het adres:
De Vasim
Winselingseweg 41
6541 AH Nijmegen.
Googlemaps

http://www.x-life.nl

Wat kun je verwachten?
De Vasim is een oude fabriekshal, waar we alle ruimte hebben om met maximaal 175 personen te lannen. De hal is ruim opgezet, waardoor je zat ruimte hebt om te zitten en elkaar niet in de weg zit. Er is uiteraard een snel (en stabiel) netwerk aanwezig en (onder voorbehoud) een internetverbinding.
Daarnaast is er een aparte relaxarea, waar je kunt zitten als je even niet achter je PC wil zitten, en zin hebt om op een van de vele consoles te spelen, of je uit wil sloven op een van de dansmatten.
Aansluitend op de gamezaal is een ruime slaapzaal, met meer dan genoeg ruimte voor iedereen.
X-Life heeft een eigen catering met leuke prijzen, met dit jaar wat typische Westernspecials op het menu.
Er is een (bijzonder ruime) parkeerplaats aanwezig, dus je auto kwijt kunnen (zonder parkeerkosten) is geen probleem.

Competities
Bij een lanparty horen natuurlijk ook competities, en die zullen dit jaar ook weer gehouden worden. Welke games er precies gaan komen staat op dit moment nog niet vast, maar er zal in elk geval een racegame, shooter, strategygame en een funcompo zijn. Daarnaast is er ook de inmiddels beroemde X-Life Moviequiz.
De competities zullen naar alle waarschijnlijkheid niet hetzelfde zijn als vorig jaar, maar we zijn op zoek naar nieuwe games om tegen elkaar te spelen.

Voorlopige compo's
• LoL 3vs3
• CoD4 MW1 4vs4 S&D
• Quake 3 1vs1
• Blur FFA

Fun:
• GTA 2
• DDR
• Moviequiz

Sponsoren
Er zijn veel bedrijven die het evenement sponsoren, maar ook prijzen beschikbaar stellen voor competities.
De sponsoren zijn terug te vinden op de sponsorpagina en uiteraard zullen die ook in dit topic worden geupdate als er een nieuwe sponsor is, of een sponsor nieuwe prijzen beschikbaar heeft.

Kosten
Toegang tot X-Life is €29,00 bij voorinschrijving (het is mogelijk om met iDeal te betalen) of €35,00 bij betaling aan de deur. Zodra de betaling binnen is kun je een plekje kiezen (als je met iDeal betaalt, dan kun je ook gelijk een plek kiezen). Wil je dus zeker zijn van een plekje, betaal dan op tijd, zodat je in de buurt kan zitten van al je vriendjes en vriendinnetjes (ja, echt waar, er komen ook vrouwen naar lanparties ;)).
Bezoekers kunnen (overdag) gratis een kijkje komen nemen, dus als je vader, moeder, broertje, zusje, opa, oma, buurvrouw, buurman, collega of klasgenoot even de gezelligheid wil komen opsnuiven dan zijn zij natuurlijk ook van harte welkom.

Inschrijven kan HIER

Foto's
Om jullie alvast in de stemming te brengen wat foto's van X-Life 13 (de jungle-editie).
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/37/originals/TerwDan_IMG_0913.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/40/originals/DSC_0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/34/originals/IMG_0419.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/40/originals/DSC_0107.jpg
Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/fotos/40/originals/DSC_0088.jpg

Toestemming van TheZeroorez

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 16-03-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Zoals elk jaar kom ik graag, ik ben zelfs aanwezig op de laatste foto, (zwart shirt) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 00:29
wij van TTG zijn er ook weer bij :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik zag de TTGmeute al zitten ja. Leuk dat jullie er in elk geval ook weer zijn (ik hoop dat het me lukt ook naar TTG3 te gaan, TTG2 was ook heel gezellig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
wel weer de bedoeling om te komen.

alleen dan net ongeveer 2 maanden voor het eerst papa dus even aankijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-08 13:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is een *%##+?%) lange tijd geleden dat ik op een lan ben geweest. Lijkt me leuk om weer eens te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Nou Ed, als je vlug bent dan kun je nog een plekje aan de tafel kiezen bij ons. Kun je bij mij en Demoniac gaan zitten, mag je weer mooie verhalen vertellen, net als vorig jaar toen we naar de CeBIT gingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Vandaag is de voorlopige compolijst gepost
• LoL 3vs3
• CoD4 MW1 4vs4 S&D
• Quake 3 1vs1
• Blur FFA

Fun:
• GTA 2
• DDR
• Moviequiz
En ik kan jullie verklappen dat er mogelijk nog een funcompo bijkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:02
Dit ziet er zeer leuk uit... en heb nu ook een fatsoenlijke pc dus ga dit eens even in het achterhoofd houden..
Misschien zien jullie * biertjuh? ook nog wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-08 14:35
mmm, klinkt interessant, zowiezo omdat ik ook in Nijmegen woon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 17:06

Mystikal

It never hurts to help!

Tnx Terw_Dan. Ik had deze gemist. Inmiddels een mailtje de deur uitgedaan naar de RFFN-ers om te kijken of er interesse is.
Hopelijk kunnen we dit jaar ook weer steam gebruiken op de internetverbinding, net zoals vorig jaar.
Wij zijn BO spelers (vorig jaar nog MW2) en CoD4 is leuk, maar BO is toch wel wat beter.

Vorig jaar kwam het wat langzaam van de grond (ivm het open zetten van de poorten), maar dat zal de organisatie vast beter doen dit jaar.

Al met al was ik erg enthousiast en ga ik toch zeker weer een serieuze poging doen om er bij te zijn. Meteen een mooie richtdatum om er voor te zorgen dat de casemod van Squed en myself af is voor die tijd :). (dat zou jij ook kunnen doen ;).

Hopelijk tot X-life

ps: krijg een melding op mijn werk dat de site van X-life pr@n bevat.... :X

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 22-03-2011 15:30 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Internet is in elk geval onder voorbehoud, die heeft X-Life niet in eigen beheer, dus dat is altijd even afwachten. Vraag het even na bij de crew, dan kunnen ze er van tevoren rekening meehouden.
Het zou in ieder geval leuk zijn als jullie er ook weer bij zijn :)

Enne, pr0n @ X-Life....dat kan ik me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:58:
Internet is in elk geval onder voorbehoud, die heeft X-Life niet in eigen beheer, dus dat is altijd even afwachten. Vraag het even na bij de crew, dan kunnen ze er van tevoren rekening meehouden.

Het lijkt erop dat we er sowieso bij zijn. SqUeD heeft ook weer toegezegd, dus we zijn al met z'n 2-en :P. Maar we gaan voor wat meer mensen. Mede omdat we dan 'minder afhankelijk' zijn van de anderen en de spellen die hun spelen. Met andere woorden we zijn maar beperkt sociaal op zo'n event :P.

Ik zal het eens aankaarten bij de crew van X-life. Vorig jaar verliep het hele steam gebeuren eigenlijk goed en hadden we geen problemen (toen het eenmaal draaide).

Nu nog even die Western Look aan zien te meten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Terw_Dan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:58:

Misschien een iets te strak afgesteld content filter, dat valt over "Pr0n op de beamer"? :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
nee, het gaat om x-life.com, die word geblokeerd met een content filter, x-life.me.uk of x-life.nl doen het wel perfect. :)

met die funcompo, gta2 heeft toch helemaal geen lanmodus ofzo, dus hoe kan je die compo dan winnen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Terw_Dan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:09:
Nou Ed, als je vlug bent dan kun je nog een plekje aan de tafel kiezen bij ons. Kun je bij mij en Demoniac gaan zitten, mag je weer mooie verhalen vertellen, net als vorig jaar toen we naar de CeBIT gingen ;)
Heb me inmiddels ingeschreven. Was ik nog op tijd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
Edmin schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:35:
[...]

je moet nog betalen, daarna kun je een plekje kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Edmin schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:35:
[...]

Je kunt nog schuin tegenover ons gaan zitten (enig probleem is een ietwat grote monitor :+).
natasdiamon schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:34:
Met die funcompo, gta2 heeft toch helemaal geen lanmodus ofzo, dus hoe kan je die compo dan winnen? :P
Hoezo heeft GTA2 geen lanmodus? Die lanmodus is episch, ok, hij is wat buggy af en toe met starten, maar op X-Mass (en WTX) hebben we toch de hele tijd GTA2 zitten spelen :).
Ik zie het probleem niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 18:05
Is er een bepaalde leeftijdsgrens of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Roybs schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:01:
Is er een bepaalde leeftijdsgrens of niet?
Ja, er geldt een minimum leeftijd van 14 jaar. Onder de 16 jaar moet je toestemming hebben van je ouders.
Een maximum leeftijd is er natuurlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gelukkig maar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

[C2H5OH] Is er weer bij, nu met een paar man extra waarschijnlijk!
Kan niet wachten!
Lekker de Western Style Zombie Shooter "The Haunted" weer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ed, je bent echt niet de oudste die er rond loopt hoor ;)

Het leuke is dat leeftijd eigenlijk helemaal geen klap boeit op zo'n LAN, ook binnen de crew + vrijwilligers zitten er aardige leeftijdsverschillen, maar niemand die daar ook maar iets om geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Dan zal ik eens overwegen om met wat vrienden te komen (ikzelf ben 15 jaar, mijn vrienden 16+ dus dat is niet erg, moet ik alleen dan even toestemming krijgen van mijn ouders en vervoer regelen ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Betaald!

Met een beetje mazzel neem ik de GeekSwarm showcasemachine mee. Wel even wat koelvloeistof inslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Roybs schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:03:
Dan zal ik eens overwegen om met wat vrienden te komen (ikzelf ben 15 jaar, mijn vrienden 16+ dus dat is niet erg, moet ik alleen dan even toestemming krijgen van mijn ouders en vervoer regelen ^^).
Dat zou zeker leuk zijn :)
Voor wat vervoer betreft, ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar mocht vervoer een issue zijn, dan kun je altijd eens in het carpooltopic posten of iemand je kan helpen: http://x-life.nl/?page=forum&id=13
Edmin schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:41:
Betaald!

Met een beetje mazzel neem ik de GeekSwarm showcasemachine mee. Wel even wat koelvloeistof inslaan...
Oeh, ik ben benieuwd :9
In elk geval tof dat je komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Vervoer is geen probleem, kom vanuit midden-limburg dus dat is een uurtje - anderhalf uurtje reizen, maar we zijn met 3 man dus we kunnen onze ouders wel regelen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Terw_Dan schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:45:
[...]
In elk geval tof dat je komt :)
Was net te laat voor plekje 115 :'( Zit wel bij jullie aan de tafel, maar wat verderop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Edmin schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:18:
[...]

Was net te laat voor plekje 115 :'( Zit wel bij jullie aan de tafel, maar wat verderop :)
Ach, op zich maakt het niet zo heel veel uit waar je zit, iedereen loopt toch het nodige rond, dus wat dat betreft zul je genoeg mensen zien, daarbij zit je in een hoek met leuke mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren tijdens een babyshower (waar die al niet goed voor zijn tegenwoordig) nog even wat gelobbyd (??) bij wat mede RFFN-ers en we komen nu met een redelijke delegatie. Ik heb er nu volgens mij 7 kunnen strikken. Nu nog even zorgen dat ze snel betalen en de stoel vast leggen. En dan zitten we geramd.

Het zal voor ons een vrijdagavond tot zaterdagavond verhaal gaan worden ivm kinderen, verplichtingen etc etc. slapen doen we wederom in een hotel (ben de naam even vergeten, maar hij zat op 5 minuten van de Vasim). Beviel ons vorig jaar prima namenlijk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Mystikal schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
Gisteren tijdens een babyshower (waar die al niet goed voor zijn tegenwoordig) nog even wat gelobbyd (??) bij wat mede RFFN-ers en we komen nu met een redelijke delegatie. Ik heb er nu volgens mij 7 kunnen strikken. Nu nog even zorgen dat ze snel betalen en de stoel vast leggen. En dan zitten we geramd.
Er zijn gelukkig nog wel genoeg tafels waar je 7 man bij elkaar kwijt kan, maar de inschrijvingen lopen best gestaag door, we zitten nu al op ruim 100 inschrijvingen, waarvan zo'n 3 kwart ook al betaald heeft. Dus ik zou idd niet tot het laatste moment wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:57:
[...]

Er zijn gelukkig nog wel genoeg tafels waar je 7 man bij elkaar kwijt kan, maar de inschrijvingen lopen best gestaag door, we zitten nu al op ruim 100 inschrijvingen, waarvan zo'n 3 kwart ook al betaald heeft. Dus ik zou idd niet tot het laatste moment wachten :)
Tnx for the heads up.

Ik heb ze vanochtend al met een mail gesommeerd de boel in orde te maken. Ik ga sowieso vanavond mijn plaatsje vastleggen. Het kan maar vast staan wat dat betreft.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-08 12:03

Mojo

The Power Within

Lol, hele topic niet gezien. Wilde hem net gaan bouwen. :D

Thanks Danny :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Inmiddels een aantal plekken vastgelegd... We hebben er zin in!
Vooral de catering was erg goed de vorige keer (en voor een mooie prijs!).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Een beetje een laat schopje, maar de compo's zijn nu definitief.
De afgelopen jaren zijn regelmatig dezelfde games voorbij gekomen in de competities. Daarom vinden wij het tijd voor wat nieuws. Nouja, nieuws.. een aantal van de nieuwe competities zijn juist oude games. Op die manier of je niet een state-of-the-art machine te hebben, en leggen we de focus veel meer op gameplay dan op graphische pracht.

We beginnen het lijstje echter met wat games die vorig jaar een groot succes bleken;

•Call of Duty 4 Modern Warfare 1 Search & Destroy (4vs4)
•DDR (individueel)
•Moviequiz (teams van max 2 personen)
Vervolgens zetten we het compo-lijstje voort met een tweetal redelijk nieuwe spellen, eentje dat een grote groep vaste forumbezoekers regelmatig speelt en eentje die nog iets onbekender is. We hebben het hier natuurlijk over...

•League of Legends (3vs3)
•Blur (individueel)
En zoals beloofd gaan we door met een aantal oude games die we weer nieuw leven inblazen tijdens "Wanted! Dead or X-Life". Games die, naar onze mening, nooit vergeten mogen worden. Games die vrijwel elke gamer wel ooit gespeeld heeft... classics!

•GTA 2 (individueel)
•Quake III Arena (individueel)
Naast deze zeven games zijn we ook druk bezig met het regelen van een aantal compo's die helemaal in het thema passen. Omdat dit echter nog niet helemaal rond is, willen we jullie nog eventjes in spanning houden. Wat we al wel kunnen verklappen is dat je er geen tobo of muis voor nodig gaat hebben!
http://x-life.nl/index.php?page=news&id=287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn er nog suggesties van hotels die in de buurt liggen?

De vorige keer hadden we het Mercure, maar (als ik me niet vergis) is die aardig in prijs gestegen. Scheelt 10 euro p.p. Vorig jaar was het volgens mij 35 euro, nu vragen ze alweer 45 euro.
Lokatie en parkeergelegenheid was wel perfect!

Maar wellicht zijn er betere opties?

Het blijft natuurlijk zonde. Vorig jaar meldde we ons om 04:30 bij de receptie en om 09:00 stonden we weer buiten :|. De douche was wel goed :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Slaapzaal geen optie? Die is gratisch :P
Of neem een sleurhut mee ;) parkeerterrein van de Vasim is groot genoeg ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:16:
Slaapzaal geen optie? Die is gratisch :P
Of neem een sleurhut mee ;) parkeerterrein van de Vasim is groot genoeg ervoor.
5 man in een sleurhut, nee dank je. Met lengtes van 2mtr is dat sowieso nooit al een serieuze optie.. En als we dan wel wilde, gingen we wel naar Campzone...

Slaapzaal is nog minder een optie.. Ik trek het al niet als 1 iemand loopt te rousen gedurende de nacht, laat staan 140 man/vrouw.

Ik kom daar goffer voor mijn rust :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
Leuk idee man! Eindelijk is een in nijmegeen ;) ik zal is wat vrienden mailen. Is het btw erg als je met een team groter dan 4 komt? Wij spelen eeigenlijk alleen maar cod4 . Ook niet onbelangrijk: zijn er nog leeuke prijsjes te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
tombuis schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 11:39:
Leuk idee man! Eindelijk is een in nijmegeen ;) ik zal is wat vrienden mailen. Is het btw erg als je met een team groter dan 4 komt? Wij spelen eeigenlijk alleen maar cod4 .
De competities kun je met max 4 man in 1 team spelen, buiten de compo's maakt het natuurlijk niet uit wat je speelt en met hoeveel mensen.
Ook niet onbelangrijk: zijn er nog leeuke prijsjes te winnen?
Daar kun je wel vanuit gaan. Net als ieder jaar proberen we weer sponsors te regelen die diverse prijzen beschikbaar stellen. Op dit moment staan de prijzen nog niet vast, als er prijzen bekend gemaakt worden komen die sowieso op de site te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:26
• CoD4 MW1 4vs4 S&D
4vs4 ? 8)7

Doe dan promodlive 5vs5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
Ik ga er wel van uit dat er promod wordt gespeelt. 5V5 is inderdaad iets gangbaarder op een lan. Maar 4vs4 is ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Awsom schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:43:
[...]

4vs4 ? 8)7

Maar dan moet je wel teams van 5 personen bij elkaar zien te krijgen. En dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk. Ik zie niet in wat er mis is met 4vs4, of je het nu met 8 of met 10 man in een game speelt, beide blijft leuk.
tombuis schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:56:
Ik ga er wel van uit dat er promod wordt gespeelt. 5V5 is inderdaad iets gangbaarder op een lan. Maar 4vs4 is ook prima
Geen idee of er promod wordt gespeeld, dat mag Mojo vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Awsom schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 12:43:
[...]

4vs4 ? 8)7

Promod doen we inderdaad wel.

De reden dat we voor 4vs4 hebben gekozen is het aantal deelnemende teams. Onze ervaring is dat 5vs5 erg lastig is bij elkaar te krijgen. Sterker nog, we hebben het een keer georganiseerd. Omdat we maar 3 teams hadden hebben we het op het evenement zelf naar 4vs4 om moeten zetten zodat we er 7 hadden. Dat willen we nu (en afgelopen jaar waren we dat al) voor zijn!

We hebben zelfs zitten kijken naar 3vs3, maar dat werd wel erg weinig.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
Misschien is 3v3 wel eeen optie. Dan zou je namelijk grote teams(van 6 personen) kunnen opdelen in 2 kleine. Maar qua speeelervaring is 4v4 wel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:26
Promodteams bestaan in het algemeen uit 5 mensen. Vandaar dat het meestal ook 5v5 is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

tombuis schreef op zondag 10 april 2011 @ 13:21:
Misschien is 3v3 wel eeen optie. Dan zou je namelijk grote teams(van 6 personen) kunnen opdelen in 2 kleine. Maar qua speeelervaring is 4v4 wel leuker
Ik vind 3vs3 ook wel erg leuk eerlijk gezegd...

Nummer 5 van RFFN heeft zich ook aangemeld. Helaas niet meer op kunnen trommelen. Er waren toch nog wat afhakers helaas. Maar goed, prima opkomst wat mij betreft.

[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 11-04-2011 09:01 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Omdat het wat stilletjes is en ik nog met een prangende vraag zit: is het banaansilhouetlogo nog intact? Maakt Danny een nieuwe versie voor deze editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

:+ Ja die is nog intact. En we zijn er nog trots op ook!

Overigens; 4vs4 is naar onze mening de beste compromis. Het is ook nooit goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik (we, mijn maatje SqUeD is eigenlijk het brein en de handige van ons 2) zijn gisteren begonnen aan een volledige nieuwe case gemaakt van metaal. Doel is om deze af te hebben voor X-life. Dus er staat wat druk achter. En dat werkt niet altijd (Terw_Dan....) :P.

Ik ben benieuwd hoever wij het gaan schoppen. Ik zal hem hopelijk vandaag nog even aanmelden onder casemodding. Ik wacht nog op de schetsen om de OP gereed te maken.

We hebben in ieder geval veel zin in X-life, ookal zijn we er maar de helft van het weekend. Voor ons is dat zat. Lekker een avondje en dagje doorhalen met gamen... Altijd gezellig!

[ Voor 17% gewijzigd door Mystikal op 28-04-2011 10:46 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Edmin schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:05:
Omdat het wat stilletjes is en ik nog met een prangende vraag zit: is het banaansilhouetlogo nog intact?
:|
Maakt Danny een nieuwe versie voor deze editie?
Ja, we gaan weer meer dan genoeg dingen bouwen voor de komende X-Life die helemaal in 't thema passen. Ik en de andere helft van het creatieve meesterbrein hebben al weer tig ideeën die we gaan uitwerken.
Maar daar horen geen bananen bij!
Mystikal schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:46:
Ik (we, mijn maatje SqUeD is eigenlijk het brein en de handige van ons 2) zijn gisteren begonnen aan een volledige nieuwe case gemaakt van metaal. Doel is om deze af te hebben voor X-life. Dus er staat wat druk achter. En dat werkt niet altijd (Terw_Dan....) :P.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het ziet ernaar uit dat ik mijn PC-A77F meeneem naar X-Life :P Wel eerst nog even een poedercoater vinden die de binnenkant mooi af kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Kijk, nog een Lian Li-liefhebber :)
Dat past mooi aan onze tafel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:22
Is er ook Black Ops?

kan je doen competive en fun (zombies) of ben ik de enige die er zo over denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Rendiertje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:00:
Is er ook Black Ops?

Meldt je maar bij RFFN, wij willen ook gaan BO-en en zijn reeds met 4 man. Steam zal open gezet worden om LOKAAL BO te spelen, net als vorig jaar MW2.

Compo is er helaas niet, maar wat BO betreft, MP is waar wij voor gaan! :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Rendiertje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:00:
Is er ook Black Ops?

Niet als compo, maar ik denk dat er meer dan genoeg mensen zijn die het spel spelen op de lan (bijv de RFFN jongens), dus je kunt het altijd spelen als je dat wilt, daar ben je natuurlijk helemaal vrij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik vind het maar verdacht stil op dit forum. Hoe staat het met de aanmeldingen van tweakers? Wij beginnen ons in ieder geval langzaam te verheugen op het samenkomen.

We moeten alleen nog even een hotelletje scoren in Nijmegen, maar dat zal waarschijnlijk Mercure worden. Dat lag vorig jaar nog vrij dichtbij. Zal dit jaar niet anders zijn toch :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Tja, weinig te updaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Gaat lekker dan... Is er nog een Mod compo? Anders kunnen we daar ook EINDELIJK een keer aan meedoen :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Nope, de compo's zijn al een tijdje geleden bekend gemaakt (ok, er is nog wel een funcompo die niet bekend is, maar dat moet een verrassing zijn ;)).

bovendien is casemodden dood, dus een compo daarvoor organiseren heeft weinig zin meer.

[ Voor 23% gewijzigd door TERW_DAN op 10-06-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:40:
Nope, de compo's zijn al een tijdje geleden bekend gemaakt (ok, er is nog wel een funcompo die niet bekend is, maar dat moet een verrassing zijn ;)).

bovendien is casemodden dood, dus een compo daarvoor organiseren heeft weinig zin meer.
Wat houdt het in dan :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ja, dat ga ik natuurlijk niet zeggen, anders is het geen verrassing meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Damn, ik dacht dat je erin zou trappen! :(

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik heb al wel een paar leuke nieuwtjes, mensen die de nieuwsberichten zullen het al wel gezien hebben waarschijnlijk, maar we hebben er 2 nieuwe sponsors bijgekregen afgelopen week.

De eerste is SteelSeries:
Afbeeldingslocatie: http://prev.steelseries.com/logos/SteelSeries_logo_square_with_payoff_white.jpg

SteelSeries sponsort de eerste prijzen voor de League of Legends competitite en de hoofdprijs voor de raffle samen met nog enkele leuke prijzen.

De tweede sponsor is MSI:
Afbeeldingslocatie: http://media.msi.com/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=60969&g2_serialNumber=2
Welke prijzen MSI sponsort en voor welke competities staat nog niet 100% vast, maar ze zullen zeker hun bijdrage leveren aan het prijzenpakket.

En dan is er nog een derde hele leuke sponsor, daar kan ik nog even niets over verklappen, maar er zit dus genoeg leuks in de pijplijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:10:

En dan is er nog een derde hele leuke sponsor, daar kan ik nog even niets over verklappen, maar er zit dus genoeg leuks in de pijplijn :D
Mooie update!! Ookal doe ik niet mee aan de compo's. Ik speel alleen als ik kan winnen :+.
Ben benieuwd, nog maar 2,5 week en heb er al erg veel zin in. We beginnen langzaam warm te lopen.

Zorg er wel voor dat steam poorten openstaan vanaf moment 1, dat scheelt een hoop onnodig pron kijken om de tijd te doden :+

That reminds me, dat we nog steeds ons hotel moeten boeken... Maar goed, dat zal wel goed komen!

Helaas gaat mijn case niet meer afkomen voor die tijd, maar wellicht dat ik hem toch meeneem, afhankelijk van de staat waarin hij verkeerd. Heb niet heel veel zin om alles over te bouwen, maar anders neem ik hem wellicht 'kaal' mee!

[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 14-06-2011 12:16 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik hoop dat je wel mee gaat doen aan de funcompo die we ook organiseren. Ik weet nog niet de precieze tijd, dat moet ik in overleg doen met de compomaster (Mojo), maar dat zal even iets compleet anders worden dan eerder genoemde compo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Terw_Dan schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:27:
Ik hoop dat je wel mee gaat doen aan de funcompo die we ook organiseren. Ik weet nog niet de precieze tijd, dat moet ik in overleg doen met de compomaster (Mojo), maar dat zal even iets compleet anders worden dan eerder genoemde compo's :P
Ben ik er goed in? Heb je er geen conditie voor nodig, wordt ik er niet moe van, mag ik blijven zitten, hoef ik niet na te denken.... Dan wil ik wel een poging wagen. :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
En we hebben er weer een leuke sponsor bij, namelijk ADATA

Afbeeldingslocatie: http://www.adata-group.com/upload/AboutBrandStory/image01.jpg

ADATA sponsort maar liefst 3 competities, namelijk GTA2, Blur en Quake 3. Daarvoor stellen ze 3 USB3.0 N005 beschikbaar van 64, 32 en 16GB als prijzen voor GTA 2.
In Blur kun je een 4GB DDR3 kit winnen, van respectievelijk 2000, 2133 en 2200MHz en in Quake 3 zijn 3 voedingen te winnen, een HM1200, HM850 en HM750.

Genoeg reden dus om eens goed te oefenen :P

En het begint inmiddels aardig vol te raken, er zijn nog maar iets meer dan 30 plekjes vrij, en het aantal inschrijvingen loopt minstens zo hard. Dus ik verwacht dat het weer lekker gezellig gaat worden :)

[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 18-06-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Goed nieuws, dat het weer lekker vol loopt... Nog 2 weekjes!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Bij een westernsetting horen natuurlijk tumbleweeds, en gisteren zijn we druk bezig geweest om die (en nog heel veel andere creatieve dingetjes) te maken.

Als sneakpreview alvast een filmpje van een werkende tumbleweed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Hahaha, lache! Ik neem aan gemaakt van een bal met vlastouw en behanglijm?

Misschien kom ik ook nog wel in stijl.... :P. Ik moet er nog eens over nadenken...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goed, ik heb mogelijk een probleem. Blijkt dat ik dat weekend de kids heb, dus ik moet nog even wat regelen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
En nog een sponsor update:

Afbeeldingslocatie: http://x-life.nl/images/banners/gigabyte.jpg
Gigabyte sponsort ook een paar leuke prijzen voor X-Life, namelijk een G1 Sniper en een G1 Guerilla moederbord uit hun nieuwe G1 gaming serie.
Zie ook http://x-life.nl/index.php?page=news&id=292

[ Voor 10% gewijzigd door TERW_DAN op 20-06-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Was de site down vanochtend?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ja, ze zijn aan het falen in het datacenter voor zover ik weet

http://twitter.com/#!/xlifecom/status/83802725468475392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Met nog maar een paar dagen te gaan hebben we nog wat meer leuke sponsoren erbij.
Afbeeldingslocatie: http://guncam.nl/web/images/shop-logo12.png
Guncam sponsort een aantal leuke minicamera's

Afbeeldingslocatie: http://www.radikalmod.hu/upload/articles/82_revoltec_logo.jpg
Revoltec sponsort een aantal harde schijf behuizingen voor de raffle

en
Afbeeldingslocatie: http://assets.vr-zone.net/12135/be_quiet.png
be quiet! heeft een aantal prijzen, waaronder een modulaire voeding en CPUkoeler beschikbaar gesteld voor de themacompetitie en de raffle.

http://x-life.nl/index.php?page=news&id=294

Als mensen nog zin hebben om naar X-Life te komen is het aan te raden snel in te schrijven en te betalen. Kaartjes aan de deur kopen kan altijd, maar de kans dat het vol zit is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-08 07:50
Ingeschreven en betaald :)

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ziet er goed uit met de sponsors!! Afgelopen weekend naar Budapest geweest en dit weekend naar X-life. Ik ben blij dat mijn vrouwtje het allemaal goed vind! Heb er in ieder geval veel zin in!

Die guncam kan ik wel gebruiken om op mijn Traxxas te monteren :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 27-06-2011 09:10 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Oeh vet, jij ook een Traxxas? Neem je die mee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mojo schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:52:
Oeh vet, jij ook een Traxxas? Neem je die mee? :9
Wie nog meer dan?

SqUeD en ik hebben er allebij een genomen vorige week. Hij heeft een revo 1:16 ik de E-maxx 1:8. We waren nog aan het twijfelen, maar ik denk eigenlijk hem niet mee te nemen, aangezien ik ook eventueel mijn EXO-S casemod wilde meenemen voor de geinteresseerden. En anders wordt het wel heel veel. Maar goed, ik kijk nog wel even. Misschien dat ik hem wel mee neem. Maar eerst van de week maar eens oefenen, heb nog geen meter gereden, pas van het weekend binnen gekregen :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik verwacht eigenlijk dat Elmo de zijne ook meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

Dan neem ik mijn 'monster' ook mee, een Team Associated RC18T :>

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
De Mijne gaat ook mee, een traxxas E-Revo :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dan wordt het een druk dagje met RC-geweld...

offtopic
Ik ben gisteren uren bezig geweest om hem aan de praat te krijgen, maar ik krijg mijn Traxxas 2.4Ghz zender maar niet gelinked. Ik snap er helemaal NIETS van..

Situatie schets:
Stuurservo's op channel 1, motor op channel 2. Er zit ook een link knop op.
Op de ECS van Castle Creations zit alleen een aan en uit schakelaar.
De link knop op die traxxas ontvanger werkt niet.

Ik weet niet welke knoppen ik moet indrukken om de link te bewerkstelligen. Ik heb de control unit wel reeds afgesteld op de E-maxx default instellingen.

Ik heb van alles geprobeerd om hem aan te krijgen, maar snap er geen zak van...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Traxxas Summit (brushless) gaat ook mee :D
Ik heb sowieso vet veel zin in X-Life! Altijd een TOP lan, en dit keer ook Warlock Tosti's :D
Mystikal schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:25:
Dan wordt het een druk dagje met RC-geweld...

offtopic
Ik ben gisteren uren bezig geweest om hem aan de praat te krijgen, maar ik krijg mijn Traxxas 2.4Ghz zender maar niet gelinked. Ik snap er helemaal NIETS van..

Situatie schets:
Stuurservo's op channel 1, motor op channel 2. Er zit ook een link knop op.
Op de ECS van Castle Creations zit alleen een aan en uit schakelaar.
De link knop op die traxxas ontvanger werkt niet.

Ik weet niet welke knoppen ik moet indrukken om de link te bewerkstelligen. Ik heb de control unit wel reeds afgesteld op de E-maxx default instellingen.

Ik heb van alles geprobeerd om hem aan te krijgen, maar snap er geen zak van...
Om je Traxxas zender in LINK mode te zetten moet je heb uitzetten, dan SET inhouden, en dan aanzetten, dan gaat het lampje rood knipperen, vervolgens auto aanzetten en LINK op de ontvanger inhouden. That's it :)

Zie bladzijde 15: http://opendir.stijnspijk...mit/PDF/Summit_Manual.pdf

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:29

PromWarMachine

Forsaken Archer

Worden er ook tactische games gespeeld?
Starcraft (II als er internet is), Warcraft III, C&C iets?

Ben niet zo goed in FPS en Race. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
PromWarMachine schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:06:

Dit jaar niet als compo, maar iedereen is vrij om te spelen wat hij/zij wilt natuurlijk. En gezien het grote aantal bezoekers dit jaar verwacht ik dat er vast wel weer starcraft gespeeld wordt (dat blijf populair), en Warcraft 3 komt ook bijna iedere lan wel langs. In de Command & Conquer serie is met name Generals populair.
En onder de crew is en blijft Age of Mythologies erg populair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-08 22:29

PromWarMachine

Forsaken Archer

AoM heb ik niets mee. AoE zou nog kunnen, maar dat soort oude meuk heb ik niet geïnstalleerd staan, maar dat zal wel geen probleem zijn gezien de honderden TB die er doorgaans geshared wordt. :P

Verderf ken ik! En jou herken ik misschien ook nog wel, verder is iedereen onbekend. Eng hoor. Ik twijfel nog even. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eng? :P Nee joh, juist leuk om meer mensen te leren kennen achter de T.Net nicknames :D
Lekker nerden bij de casemods, en proberen te winnen bij de movie compo ofzo :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Eng is het inderdaad niet hoor, het is juist best gezellig. Ook als je niemand kent, als je een beetje openstaat voor sociale interactie dan komt dat helemaal goed ;)

En als je wat wil gamen, dan schreeuw je dat gewoon een keertje op IRC, het forum of in de DCchat en dan kom je vanzelf wel de mensen tegen die het ook willen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo

Demo

PromWarMachine schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:41:
Verderf ken ik! En jou herken ik misschien ook nog wel, verder is iedereen onbekend. Eng hoor. Ik twijfel nog even. :P
Ach, ik ging als 18-jarig jochie voor het eerst naar X-Life en toen kende ik helemaal niemand, alleen mijn buurman sprak ik regelmatig via IRC. Tien jaar later ga ik nog steeds, dus het zal er wel verrekte gezellig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Vorig jaar zijn wij ook voor het eerst gegaan (met z'n 4en). Nu gaan we weer, met z'n 5-en, waarvan 2 voor de eerste keer. Al met al was onze eerste keer goed bevallen (anders zouden we niet terugkomen :P ).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
PromWarMachine schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:41:
AoM heb ik niets mee. AoE zou nog kunnen, maar dat soort oude meuk heb ik niet geïnstalleerd staan, maar dat zal wel geen probleem zijn gezien de honderden TB die er doorgaans geshared wordt. :P

Zal wel voornamelijk LoL worden en Cod vermoed ik, maar ach - x-life gaat om het social gedeelte :D
En potjes SC2 ben ik altijd voor in :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 28-06-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

PromWarMachine schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 14:06:

Poorten voor SCII staan open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mojo schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:53:
[...]

Poorten voor SCII staan open!
Staan de poorten voor Black Ops en Modern Warfare 2 ook open? Dat duurde vorig jaar namelijk tot zaterdagochtend... :)

Hotel inmiddels ook geboekt. Voor 30 euro per nacht is het niet duur. We zitten in het Van der Valk hotel Nijmegen/Molenhoek. Mercure was opeens verdubbeld qua prijzen tov 2 maanden geleden...

[ Voor 26% gewijzigd door Mystikal op 29-06-2011 10:07 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTube
Mystikal schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 08:13:
[...]

Staan de poorten voor Black Ops en Modern Warfare 2 ook open? Dat duurde vorig jaar namelijk tot zaterdagochtend... :)

Hotel inmiddels ook geboekt. Voor 30 euro per nacht is het niet duur. We zitten in het Van der Valk hotel Nijmegen/Molenhoek. Mercure was opeens verdubbeld qua prijzen tov 2 maanden geleden...
Prima hotel. Wel nog een kilometertje of 19 rijden ofzo. Met OV is het ook prima te doen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

tombuis schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:08:
[...]

Prima hotel. Wel nog een kilometertje of 19 rijden ofzo. Met OV is het ook prima te doen hoor ;)
OV? Midden in de nacht.. 8)7 Nee, dank je.. we pakken gewoon de auto. Als verwachte aankomst-tijd heb ik bij het hotel maar tussen 02:00 en 04:00 gezegd.. Dan weten ze dat we in ieder geval nog wel komen :) .

Ik heb er echt zin in!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
De opbouw is inmiddels in volle gang, gisteren nog even met de auto door de zaal gescheurd om spul te droppen.

Voor de twijfelaars onder ons, er zijn nu nog maar 9 plekken vrij, X-Life zit dit jaar uitzonderlijk vol. Dus als je wil komen, beslis snel, anders kun je er misschien niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar 1 dag en een paar uurtjes! Heb er zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Nou, omdat 'iedereen' hem schijnbaar meeneemt.. Doe ik dat ook maar, mits ik morgen nog wat wat extra accu's kan regelen...

Afbeeldingslocatie: http://images.hobbytron.com/T-TRX3905-lg-1.jpg

Traxxas E-max met Castle Creations Mamba Monster v3 set gemonteerd met de 2200kv motor.

Deze de deur uitgedaan vandaag... (zonder er mee gereden te hebben, de ESC was kapot) en maar meteen geinvesteerd in deze... Wat is dit zoveel beter qua wegligging, sterkte en materiaal. Daarnaast is de prijs ook nog een stuk gunstiger...

HoBao Hyper 8SC 4wd. Is een merk van Graupner geweest en nu sinds kort een nieuwe lancering door 2 duitsers... En dan weet je dat het goed zit :P Wat een beest is het... Vandaag voor het eerst mee gereden, maar baal dat ik nog maar 1 accu heb...

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5187/5887361353_984a252e1d.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1 2 Laatste