[LAN] X-Life 15 - 'Zhe German Edition' - 15, 16, 17 juni Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

• hubris
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

hubris

Afbeeldingslocatie: http://www.x-life.nl/images/banner.gif

2012 is pas een paar uurtjes oud, en we hebben gelijk al leuk nieuws. Ook dit jaar is er weer een X-life lanparty en wel op 15, 16 en 17 juni op ons vertrouwde plekje in de Vasim in Nijmegen, waar we met zo'n 175 man weer een supergezellig weekend ervan kunnen maken.

Na een horrorthema te hebben gehad, de jungle te hebben bezocht en vorig jaar ons in 't Wilde Westen te hebben begeven staat de lanparty dit maal in 't thema van onze Oosterburen. X-Life 15 wordt een echte Duitse editie, dus bratwürsten, schnitzels en meer typisch Duitse dingen zullen niet ontbreken deze lanparty. En met een beetje geluk zal Nederland het tegen Duitsland moeten opnemen tijdens het EK voetbal, dus een mooier thema voor dit jaar kan het niet meer worden ;)

Datum en locatie
De lan begint om 18:00 uur op vrijdag 15 juni en we gaan door tot zondagavond 18:00 uur.

Het adres:
De Vasim
Winselingseweg 41
6541 AH Nijmegen.
Googlemaps

http://www.x-life.nl

Wat kun je verwachten?
De Vasim is een oude fabriekshal, waar we alle ruimte hebben om met maximaal 175 personen te lannen. De hal is ruim opgezet, waardoor je zat ruimte hebt om te zitten en elkaar niet in de weg zit. Er is uiteraard een snel (en stabiel) netwerk aanwezig en (onder voorbehoud) een internetverbinding en een aparte slaapzaal.

X-Life heeft een eigen catering met leuke prijzen, met dit jaar wat typische Duitse specials op het menu.
Er is een (bijzonder ruime) parkeerplaats aanwezig, dus je auto kwijt kunnen (zonder parkeerkosten) is geen probleem.

Competities
Bij een lanparty horen natuurlijk ook competities, en die zullen dit jaar ook weer gehouden worden. Welke games er precies gaan komen staat op dit moment nog niet vast, djat hangt ook voor een deel van de bezoekers af. In de komende tijd zullen we kijken welke games dit jaar in competitieververband gespeeld gaan worden.

Sponsoren
Er zijn veel bedrijven die het evenement sponsoren, maar ook prijzen beschikbaar stellen voor competities.
De sponsoren zijn terug te vinden op de sponsorpagina en uiteraard zullen die ook in dit topic worden geupdate als er een nieuwe sponsor is, of een sponsor nieuwe prijzen beschikbaar heeft.

Kosten
De inschrijving is vandaag officïeel opengegaan. Wie betaalt tijdens de vroegboekperiode die op 1 januari begint betaalt €25,15. Deze vroegboekkorting geldt alleen voor de maand januari, dus tot komende dinsdag.
Daarna zal de prijs €29,15 zijn en eventueel is betaling aan de deur mogelijk voor €35,00, hoewel dat wel op eigen risico is, want we kunnen dan niet garanderen dat er nog voldoende plek is.
Zodra de betaling binnen is kun je een plekje kiezen (als je met iDeal betaalt, dan kun je ook gelijk een plek kiezen). Wil je dus zeker zijn van een plekje, betaal dan op tijd, zodat je in de buurt kan zitten van al je vriendjes en vriendinnetjes (ja, echt waar, er komen ook vrouwen naar lanparties ;)).
Bezoekers kunnen (overdag) gratis een kijkje komen nemen, dus als je vader, moeder, broertje, zusje, opa, oma, buurvrouw, buurman, collega of klasgenoot even de gezelligheid wil komen opsnuiven dan zijn zij natuurlijk ook van harte welkom.

Inschrijven kan HIER

Zodra er meer bekend is met betrekking tot competities, sponsoren, catering of andere noemenswaardige dingen, dan plempen we dat uiteraard hier neer, dus hou 't topic in de gaten. De inschrijvingen lopen lekker, inmiddels zijn het er al 80.

met toestemming van de spielerijmods \o/

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 25-01-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
En weer ingeschreven 8)

[ Voor 8% gewijzigd door MiBe op 01-01-2012 23:04 ]

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Uiterraard Ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
al ingeschreven uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Meest legendarische thema ooit!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Altijd leuk deze LAN. Ga maar weer eens kijken of ik kan komen maar vermoed dat mijn agenda het dit jaar wederom niet gaat toestaan :(

Viel Spass in ieder geval dan maar weer :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Topicstarter
Heb d'r ook weer zin in! :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
* Pascal heeft zich ingeschreven! :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:15
Mooie lokatie! Mocht ik niet op vakantie zijn kom ik langs of wellicht weer een keertje zitten. Even overleggen met wat andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Vorige keer helaas niets geworden, deze keer zal ik er uiteraard weer bij zijn met mijn SpielGrüppe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

hey Danny,

Leuk!

Ga me straks gelijk inschrijven, jammer dat we xtrafris moeten missen omdat ie met zijn lelijke hoofd op een eiland zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je googlemaps link werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingeschreven en betaald *O*

X-Life FTW, vet gezellig :D + lekkere en leuke EN goedkope catering :9~ :9~

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Als het goed is zou hij het nu wel moeten doen.

Leuk dat er in elk geval al weer een hoop tweakers komen als ik het zo zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keuvie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik ben er zeker weer bij dit jaar! Veel plezier gehad hier vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Voor mensen die willen weten hoe het er vorig jaar uit zag (en er zelf niet bijwaren) wat sfeerimpressies:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CVMfEp8nBc4Gr9yrxEjBanjT/full.jpg
De ingang

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CZpawRj45W0gEEcabSDukAUw/full.jpg
De lanzaal

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yogoDUeGWD2pFcFHyRmLa44w/full.jpg
Nog meer lanners

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r6fiwpcvkoOB9oHgC8XUb6EE/full.jpg
Tja... hier had je gewoon bij moeten zijn denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fQsy2IC5JCFw8dTeTuFdfVu7/full.jpg
En speciaal voor de Westerneditie waren de Daltons ook op bezoek.

Voor mensen die nog voordelig naar X-Life willen, de vroegboekkorting geldt nog een weekje tot 1 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Meldt zich ook weer! Ik heb er nu al zin in! We komen waarschijnlijk met 8 man dit jaar, dus dat wordt gezellig druk!

Ik neem mijn Hobao ook maar weer mee, was best leuk vorig jaar om even tussendoor te raggen met andere X-lifers op de parkeerplaats!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
De competities zijn inmiddels bekend

Forza Motorsport 4 FFA - Xbox360
Call of Duty 2 3vs3 - CTF
UT 2k4 1vs1 - Instagib
Hedgewars 1vs1 - Deathmatch
DDR FFA - (onder voorbehoud van beschikbaarheid matten)
Moviequiz
Battlefield 1942 8 vs 8 - Team Deathmatch
Outdoor Compo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
De inschrijvingen lopen heel erg lekker dit jaar, er zijn nog minder dan 20 plekken beschikbaar, dus de mensen die willen komen kan ik aanraden niet te lang te wachten, grote kans dat deurbetalingen niet eens mogelijk zijn dit jaar.

Verder hebben we ook leuk nieuws, en dat is dat we al 2 hele leuke sponsoren hebben.
De eerste is MSI, die een H61 moederbord, een A75 moederbord en meerdere USBsticks en shirts sponsort.

De tweede is Gigabyte, die 3 H67 moederborden sponsort voor de hedgewars competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Over een weekje beginnen we al met opbouwen, en de lan zit bijna vol.
Zijn er nog meer tweakers die komen?

Leuk om te melden, er zijn nog wat sponsors bijgekomen.
Corsair en Cooler Master sponsoren beide een flink deel van de prijzenpot:
http://www.x-life.eu/index.php?page=news&id=318
en
http://www.x-life.eu/?page=news&id=316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Wij zijn er ook weer bij (RFFN). Wellicht zelfs nog eentje erbij. Dan komen we dacht ik op 9 man! voor ons een record. Daarnaast ook ideaal, kunnen we mooi altijd een servertje van COD4 vol krijgen, zonder afhankelijk te zijn van anderen :P.

Wij hebben er in ieder geval veel zin in. We nemen wel (traditioneel) op zaterdagavond al afscheid en pakken van vrijdag op zaterdag een hotelletje in de buurt. Dat bevalt ons al jaren erg goed!

We kijken weer uit naar het altijd smakende ontbijtje!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Dit topic loopt als een malle!!1 :P

Gisteren mijn Exo-S klaar gemaakt. Transportcase is done. Vanavond even de nieuwe SSD monteren, aangezien mijn oude is overleden. CCFL'tje was ook overleden, dus die ook gefixed.

Voor het complete verhaal: Mystikal in "[CIP] Exo-S"

We zullen er rond 21:00 zijn, we rijden in Etten-Leur om 20:00 weg. We hebben er ERG veel zin in!!!

Ik heb alleen niet helemaal meer aan het Duitse Thema gedacht. Dus ik verwacht niet dat wij geheel in stijl aan komen :P

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ach, wij hebben gisteren even inkopen gedaan bij onze Oosterburen, dus de aankleding komt wel goed :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HydGCpmRWWk]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cJXvGMYaTSA]
De route is wel wat gewijzigd ten opzichte van vorig jaar. Bovenstaande filmpjes zijn misschien wel makkelijk om even te checken (met name het laatste stukje, de Energieweg ligt overhoop en de ingang is nu aan de andere kant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Lol @ flitspaal. Die heeft ons vorig jaar 3x een boete opgeleverd.. Althans mijn maatje, die iets te enthousiast was met zijn Infinity FX500 :-).

Op de parkeerplaats van X-life stonden geen flitspalen... :P

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4WOFf537QWw&feature=player_embedded]]

Is er dit jaar weer een raffle?

[ Voor 5% gewijzigd door Mystikal op 12-06-2012 10:48 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Een raffle hebben we dit jaar (volgens mij) niet. Alle prijzen zijn dit keer verdeeld onder de competities.

Wel is er dit jaar weer een outdoor compo, die we vorig jaar ook voor het eerst hadden. Wat het precies is blijft nog geheim, maar we hebben wel weer wat grappigs bedacht, dat ook nog in 't thema past (en nee, het is niet 100 meter kuilen graven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Jammer dat er geen RTS games worden gespeeld in wat voor formaat dan ook.

In ieder geval veel plezier! (en die drugs industrie in nijmegen draait al 4x zo hard sinds die wietpas in brabant, komt er ook nog is een leger gamers aan! :+ )

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.x-life.eu/vasim.jpg
Voor d emensen die willen zien hoe het er aan toe gaat bij het opbouwen (plaatje wordt iedere 10 sec gerefreshed als het goed is).

[ Voor 4% gewijzigd door TERW_DAN op 13-06-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Relaxte feature! Doe eens zwaaien :P

[ Voor 39% gewijzigd door Mystikal op 13-06-2012 13:39 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Ik zit zelf nog @ werk. Vanavond even een auto vol met spullen daar droppen. Als ik er vrijdag de hele dag ben zal ik wel een zwaaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

TERW_DAN schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:18:
Een raffle hebben we dit jaar (volgens mij) niet. Alle prijzen zijn dit keer verdeeld onder de competities.

Wel is er dit jaar weer een outdoor compo, die we vorig jaar ook voor het eerst hadden. Wat het precies is blijft nog geheim, maar we hebben wel weer wat grappigs bedacht, dat ook nog in 't thema past (en nee, het is niet 100 meter kuilen graven).
100 meter braatworstvreten?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:55
Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
Demoniac schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:21:
[...]
100 meter braatworstvreten?
Nou.... dat is missschien nog wel een leuke challenge ;)
Maar nee, we hebben iets compleet anders bedacht.

En het is buiten, en het is actief. Je kunt dus niet de luie donder uithangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Hmmmm, als ik van mijn stoel moet afkomen en het is niet voor eten, wordt het een lastig verhaal..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Topicstarter
In principe als je heel skilled bent zou het misschien ook moeten lukken als je op een stoel blijft zitten (bureaustoel met wieltjes dan wel).
Dat zal in elk geval bonuspunten geven als je dat lukt ;)
Pagina: 1