DM maarVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:40:
Hey Extreme,
Wat nou 22.50 maak maar een rond getal 20 euro
Verwijderd
Ik heb deze nog steeds niet 
lang leve wehkamp.
De levertijd wordt steeds aangepast ......:(
Volgens mij staat de automatische update dan aan, dit is ook zo bij mijn Samsung tv.
Hij kijkt dan zelf of er updates zijn....
Probeer daar eens naar te kijken en zet deze uit.
lang leve wehkamp.
Volgens mij staat de automatische update dan aan, dit is ook zo bij mijn Samsung tv.
Barfman schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 07:41:
Ik heb sinds 3 weken een LG 47LW5500, en alles werkt perfect. Na gisteren gaat mijn lcd spontaan aan, was gisteren naar het circus, en toen ik terug kwam stond hij aan. In eerste instantie dacht ik misschien ben ik hem vergeten uit te zetten. Maar vanochtend dat ik uit bed kwam, stond de lcd weer aan. Zijn er meer mensen die last van dit euvel hebben, kan het te maken hebben met de zender wisseling van ziggo gisteren, het is wel toevallig dat het vanaf dat moment gebeurd.
Ik kan het wellicht proberen, maar dan had hij eerder al spontaan aan moeten gaan lijkt mij.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:20:
Ik heb deze nog steeds niet
lang leve wehkamp.
[...]
Verwijderd
Yes TV vandaag opgehaald..Bevindingen voor vandaag..
- In de doos zat geen 3d family pack (7 brillen) ik heb Elektroplace.nl gebeld en zij hebben doorgegeven aan LG zodat ik binnen 1 week een set van brillen ontvangen. Dus hier wachten wij op.
- De TV aangesloten en het eerst wat ik deed was updaten van het firmware en daarna de schotel verbonden.
Firmware van 1.xxx naar 4.018 gegaan. De (sat)tuners ingesteld en naar de programmas laten gescand. Ging redelijk snel, ik heb trager meegemaakt. Ik had zowel HD als SD kanalen. Maar merendeels was het SD want ik heb nog geen CI.
- De harddisk aangesloten, ik kan MKV en mpg, avi bestanden afspelen maar geen ISO en sommige MKV bestanden worden niet ondersteunt. Je krijg netjes een melding hiervan.
- LG apps, ik vind het wat zwakjes allemaal Het is net niet af.. Behalve van TOMTOM, Buienrader, RTL dus bekende 3the party apps zijn alle overige apps net niet af. Ik ga ook geen moeite doen om het te downloaden en installeren..
- Eerste 3d film gekeken, die ik gedownload had (Half-SBS). Ziet er goed uit alleen, ondertiteling was een drame. Het was gesplits en kreeg niet voorelkaar om dat 1 stuk van te maken. Enig IDEE??
MINPUNTEN; programmeoverzicht is erg slecht. Na lang zoeken kom ik achter dat je via FAV de programmas kan toevoegen en boeketten kan maken.
- Ik heb het niet aan mijn NAS of aan mijn PC kunnen kopelen, zodat ik via soort brower de folders zou kunnen zien. Enig idee?
- In de LGApps zie ik geen RSS Feed Reader. Dit moet een geintje zijn.. Verrek, kan nog steeds geen RSS Reader vinden.. Jullie wel?
Next: Ik wil diablo WIFI of Matrix Air Cam kopen en "interne" cardsharing realiseren.. Elke hulp is hier welkom..
- In de doos zat geen 3d family pack (7 brillen) ik heb Elektroplace.nl gebeld en zij hebben doorgegeven aan LG zodat ik binnen 1 week een set van brillen ontvangen. Dus hier wachten wij op.
- De TV aangesloten en het eerst wat ik deed was updaten van het firmware en daarna de schotel verbonden.
Firmware van 1.xxx naar 4.018 gegaan. De (sat)tuners ingesteld en naar de programmas laten gescand. Ging redelijk snel, ik heb trager meegemaakt. Ik had zowel HD als SD kanalen. Maar merendeels was het SD want ik heb nog geen CI.
- De harddisk aangesloten, ik kan MKV en mpg, avi bestanden afspelen maar geen ISO en sommige MKV bestanden worden niet ondersteunt. Je krijg netjes een melding hiervan.
- LG apps, ik vind het wat zwakjes allemaal Het is net niet af.. Behalve van TOMTOM, Buienrader, RTL dus bekende 3the party apps zijn alle overige apps net niet af. Ik ga ook geen moeite doen om het te downloaden en installeren..
- Eerste 3d film gekeken, die ik gedownload had (Half-SBS). Ziet er goed uit alleen, ondertiteling was een drame. Het was gesplits en kreeg niet voorelkaar om dat 1 stuk van te maken. Enig IDEE??
MINPUNTEN; programmeoverzicht is erg slecht. Na lang zoeken kom ik achter dat je via FAV de programmas kan toevoegen en boeketten kan maken.
- Ik heb het niet aan mijn NAS of aan mijn PC kunnen kopelen, zodat ik via soort brower de folders zou kunnen zien. Enig idee?
- In de LGApps zie ik geen RSS Feed Reader. Dit moet een geintje zijn.. Verrek, kan nog steeds geen RSS Reader vinden.. Jullie wel?
Next: Ik wil diablo WIFI of Matrix Air Cam kopen en "interne" cardsharing realiseren.. Elke hulp is hier welkom..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 10:12 ]
Er is een programma om subs om te zetten in 3d (side by side). Dit programma heeft 3d subtitler
http://84.27.10.123/3DSubtitler/
Werkt redelijk goed (heb zelf een samsung C7700 plasma)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Heb je de schotel rechtstreeks aangesloten aan de tv?Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:32:
De (sat)tuners ingesteld en naar de programmas laten gescand. Ging redelijk snel, ik heb trager meegemaakt. Ik had zowel HD als SD kanalen. Maar merendeels was het SD want ik heb nog geen CI.
Je gebruikt geen sateliet ontvanger?
Hoe is de kwaliteit van het beeld, en wat voor een schotel gebruik je
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.
Kan je aan de tv tegelijkertijd een schotel als een decoder voor digitale tv hangen of krijg je dan problemen?
ieder geval bedanktExtreme smell schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 01:51:
[...]
Nope alleen de originele van LG werkt. Ik heb er eventueel eentje voor je liggen voor 22,50. Ik heb hem 3 weken gebruikt, en uiteindelijk toch maar een kabel getrokken omdat HD streamen niet altijd lukt. Als je interesse hebt stuur je maar een DM
maar me weder helft zegt doe maar bedraad
iedergeval bedankt voor het aanbod
geachte tweakers,
kan niet veel echte goeie revieuws vinden van de
LG 47LW5500 en vroeg me af als deze goed is voor deze prijsklasse 1088 euro.
of kan ik beter voor ...... gaan voor ongeveer zelfde prijsklassen max 1200 euro?
iemand al een goed oordeel over de LG 47LW5500?
of als er weinig verschil is de
LG 47LW4500 die kost 850 euro.
kan niet veel echte goeie revieuws vinden van de
LG 47LW5500 en vroeg me af als deze goed is voor deze prijsklasse 1088 euro.
of kan ik beter voor ...... gaan voor ongeveer zelfde prijsklassen max 1200 euro?
iemand al een goed oordeel over de LG 47LW5500?
of als er weinig verschil is de
LG 47LW4500 die kost 850 euro.
Verwijderd
Kan ik hieruit concluderen dat HALF SBS films, dat niet doen? Het was een half sbs 3d film..
Oke, Ik ga dit eens uitproberen..
Oke, Ik ga dit eens uitproberen..
MazeWing schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:33:
Er is een programma om subs om te zetten in 3d (side by side). Dit programma heeft 3d subtitler
Verwijderd
Heb je de schotel rechtstreeks aangesloten aan de tv? JA
Je gebruikt geen sateliet ontvanger? NEE
Hoe is de kwaliteit van het beeld, en wat voor een schotel gebruik je KWALITEIT IS GOED, 1m brede schotel
Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Zie beneden
Kan je aan de tv tegelijkertijd een schotel als een decoder voor digitale tv hangen of krijg je dan problemen? Hmm
Ik heb schotel rechstreek aan de tv aangesloten. Ik deed dit voorheen met Dreambox Dm600. Omdat deze geen HD ondersteunt moest ik uitwijken naar een duurdere serie DM800. Met deze TV hoef ik geen reciever te gebruiken. Alhoewel ik lees ook hoop berichten dat de tv redelijk onstabiel is en traaf is is. Maar daaar merk ik tot nu toe niets van. Het is wel even vogelen, ik heb 4 LNB's.
Programma's kan je automatisch of handmatig scannen en op volgorde zetten; volgens mij moet je dit niet willen hoop werk. Ik heb LG gevraagd of er een programma voor de pc aanwezig is om dit zoals bij DM op de volgorde en zelf programma's toe te voegen..
Nogmaals voor cardsharing heb ik wel een CI module nodig.. Als iemand mij daarbij kan helpen graag..
Ik zal, wanneer het zover is, mijn bevindingen ook met jullie delen over Cardsharing..
Hoe is de kwaliteit van het beeld, en wat voor een schotel gebruik je KWALITEIT IS GOED, 1m brede schotel
Kan je aan de tv tegelijkertijd een schotel als een decoder voor digitale tv hangen of krijg je dan problemen? Hmm
Ik heb schotel rechstreek aan de tv aangesloten. Ik deed dit voorheen met Dreambox Dm600. Omdat deze geen HD ondersteunt moest ik uitwijken naar een duurdere serie DM800. Met deze TV hoef ik geen reciever te gebruiken. Alhoewel ik lees ook hoop berichten dat de tv redelijk onstabiel is en traaf is is. Maar daaar merk ik tot nu toe niets van. Het is wel even vogelen, ik heb 4 LNB's.
Programma's kan je automatisch of handmatig scannen en op volgorde zetten; volgens mij moet je dit niet willen hoop werk. Ik heb LG gevraagd of er een programma voor de pc aanwezig is om dit zoals bij DM op de volgorde en zelf programma's toe te voegen..
Nogmaals voor cardsharing heb ik wel een CI module nodig.. Als iemand mij daarbij kan helpen graag..
Ik zal, wanneer het zover is, mijn bevindingen ook met jullie delen over Cardsharing..
Verwijderd
Sorry over card sharing weet ik helemaal nietsVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:51:
Heb je de schotel rechtstreeks aangesloten aan de tv? JA
Maar je schrijft dat je een schotel met 4 lnb's hebt.
Super interessant maar hoe weet de tv naar welke satelliet de schotel moet zoeken/kijken.
Of komt er 1 grote lijst met alle zenders van 4 satellieten te gelijk in beeld?
Ik zit bij Ziggo, maar zit er aan te denken om de FTA zenders via de schotel erbij te nemen.
Dit voor oa de 3D zenders
Dit is een niet al te grote uitgave.
Vandaar dat ik vroeg of je digitale tv en een schotel te gelijkertijd aan kan sluiten
Welke schotel heb jij?
Dank je wel!!
Kwam de nieuwe lg op deze site tegen http://www.fvdshop.be/47l...ed-tv-47lw980-p-5871.html
Meteen prijsaanvraag gedaan, ben benieuwd.
Verwijderd
wat ik van de TV heb gezien je kan zowel satelliet en ziggo (cable) samen gebruiken/aansluiten Die optie zie je namelijk ook bij je instellingen van je TV.
Op je tweede vraag, tegelijkertijd een tegenvaller, je hebt een GROTE lijst met alle zenders erop.. het lijkt (volgens mij ook) een zooitje.. Maar gelukkig je kan met favarieten werken, daarin 4 boekets met diverse zenders maken..
Welke schotel? Volgens mij is merk niet echt belangrijk.. Ik heb 1 grote schotel van 1m diameter en met daarop 3 LNB's en eentje even groot met 1 LNB.
Heb jij deze TV al of wil jij het nog aanschaffen?
Succes..
Op je tweede vraag, tegelijkertijd een tegenvaller, je hebt een GROTE lijst met alle zenders erop.. het lijkt (volgens mij ook) een zooitje.. Maar gelukkig je kan met favarieten werken, daarin 4 boekets met diverse zenders maken..
Welke schotel? Volgens mij is merk niet echt belangrijk.. Ik heb 1 grote schotel van 1m diameter en met daarop 3 LNB's en eentje even groot met 1 LNB.
Succes..
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:25:
[...]
Sorry over card sharing weet ik helemaal niets
Maar je schrijft dat je een schotel met 4 lnb's hebt.
Super interessant maar hoe weet de tv naar welke satelliet de schotel moet zoeken/kijken.
Of komt er 1 grote lijst met alle zenders van 4 satellieten te gelijk in beeld?
Ik zit bij Ziggo, maar zit er aan te denken om de FTA zenders via de schotel erbij te nemen.
Dit voor oa de 3D zenders
Dit is een niet al te grote uitgave.
Vandaar dat ik vroeg of je digitale tv en een schotel te gelijkertijd aan kan sluiten
Welke schotel heb jij?
Dank je wel!!
Ben erg benieuwd naar deze TV, kan wel eens de best betaalbare LED/LCD met local dimming worden. Heeft ruim 2x zoveel dimming zones als de Sony 46HX920.rowwen10 schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:38:
Kwam de nieuwe lg op deze site tegen http://www.fvdshop.be/47l...ed-tv-47lw980-p-5871.html
Heb hem al ergens gezien voor 1700, en zelfs op een spaanse site voor 1500!.
Nu is het afwachten op de reviews
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ik hoop dat de prijs gaat meevallen, maar aangezien het de Flagship van LG is zal de prijs ook premium zijn. De adviesprijs die ik gelezen heb ligt rond de 2000 euro, en 2500 euro voor de 55"Hellhound schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:47:
[...]
Ben erg benieuwd naar deze TV, kan wel eens de best betaalbare LED/LCD met local dimming worden. Heeft ruim 2x zoveel dimming zones als de Sony 46HX920.
Heb hem al ergens gezien voor 1700, en zelfs op een spaanse site voor 1500!.
Nu is het afwachten op de reviews
(maar ik hoop op de spaanse prijzen

Verwijderd
Ik heb de tv al, ik zag de volgende schotel te denkenVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:50:
Succes..
[...]
http://www.satellietshop....ge=details&prod=22&cat=17
Dit omdat het best een kleine schotel is, en het komt heel goed uit de test, zeker voor het formaat.
En de meerdere lnb's spreekt me wel erg aan
Verwijderd
Ziet er goed uit.. zover bij mij bekend gaat de grootte van de schotel om welke satellieten je wilt ontvangen..
Ik heb 7graden en 28,5 graden nodig.. Voor mij was het hoe groter des te beter..
Ik heb 7graden en 28,5 graden nodig.. Voor mij was het hoe groter des te beter..
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:23:
[...]
Ik heb de tv al, ik zag de volgende schotel te denken
http://www.satellietshop....ge=details&prod=22&cat=17
Dit omdat het best een kleine schotel is, en het komt heel goed uit de test, zeker voor het formaat.
En de meerdere lnb's spreekt me wel erg aan
via mediaspeler lukt het niet. Via tv zelf wel met usb of als je via plex doet zijn de ondertitels wel normaal te lezen als je 3d kiest.Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:32:
Yes TV vandaag opgehaald..Bevindingen voor vandaag..
-
Er komen mediaplayers die 3d ondersteunen. Misschien dat het dan wel lukt.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik heb zelf een Popcorn Hour C200 waarbij het wel degelijk prima lukt. Alleen voor de ondertiteling moet je het .srt bestand omzetten naar een .ass bestand (even zoeken op srt2ass). Hierbij krijg je, is al standaard in het programma, de ondertiteling in het geel.mucuracat schreef op maandag 05 september 2011 @ 00:03:
[...]
via mediaspeler lukt het niet. Via tv zelf wel met usb of als je via plex doet zijn de ondertitels wel normaal te lezen als je 3d kiest.
Er komen mediaplayers die 3d ondersteunen. Misschien dat het dan wel lukt.
Met de aankomende, nieuwe chipsets (ergens eind dit jaar/begin volgend jaar) moet het mogelijk worden .iso bestanden in native 3D af te spelen......
Ik was even aan het rondkijken op het net en kwam een firmware voor de LW4500 serie van LG.
Echter kan ik in mijn tv niet de versie checken, weet iemand hoe dit moet?
De firmware staat overigens hier: http://www.lg.com/nz/supp...=support-product-profile#
Uiteraard raad ik niemand aan deze firmware te flashen!! hij is volgens mij voor een andere land.
Echter kan ik in mijn tv niet de versie checken, weet iemand hoe dit moet?
De firmware staat overigens hier: http://www.lg.com/nz/supp...=support-product-profile#
Uiteraard raad ik niemand aan deze firmware te flashen!! hij is volgens mij voor een andere land.
Ik ben er ook over aan het denken een LG televisie te kopen. Nu ben ik aan het kijken naar zowel de 42LW5500 en de 42LW570s, maar ik kan niet goed vinden wat het verschil is. Ik zag de 570s online voor 799 euro is, wat net ietsje goedkoper is dan de 42lw5500. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee televisies?
Weet toevallig iemand wanneer de release date is van de nieuwe LG LW980T 55inch model?
wat ik lees 4 tot 6 wekenKillertjuh schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:53:
Weet toevallig iemand wanneer de release date is van de nieuwe LG LW980T 55inch model?
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Verwijderd
Dank je wel, ik laat me eens goed informeren.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:52:
Ziet er goed uit.. zover bij mij bekend gaat de grootte van de schotel om welke satellieten je wilt ontvangen..
[...]
Ik hoor je bevindingen graag!!
Op de LG site zie ik geen verschillen, op tweakers wel (hier: http://admin.pis.lge.com/...00,42LW570S&localeCode=nl).hidden_ schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:32:
Ik ben er ook over aan het denken een LG televisie te kopen. Nu ben ik aan het kijken naar zowel de 42LW5500 en de 42LW570s, maar ik kan niet goed vinden wat het verschil is. Ik zag de 570s online voor 799 euro is, wat net ietsje goedkoper is dan de 42lw5500. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze twee televisies?
Mag ik vragen waar jij die prijs van €799 vind voor de 570s, pricewatch is het goedkoopst €889,50 namelijk.
Die had ik via beslist.nl gevonden en wel deze winkel: http://shop7.iceshop.nl/v...rgelijk&utm_id=1315301035
Ik heb hem gisteren besteld ondanks dat ik de winkel niet ken. Op zich waren de reviews op internet niet negatief en het scheelde bijna 100 euro met de pricewatch. Ik ben benieuwd of alles goed gaat en ik ergens deze week een mooie nieuwe tv kan ontvangen
Ik heb hem gisteren besteld ondanks dat ik de winkel niet ken. Op zich waren de reviews op internet niet negatief en het scheelde bijna 100 euro met de pricewatch. Ik ben benieuwd of alles goed gaat en ik ergens deze week een mooie nieuwe tv kan ontvangen
Daar ben ik ook achtergekomen inderdaad. Scheelt inderdaad aardig wat. Wel vreemd trouwens dat ze bijvoorbeeld de 42LW4500 voor een kleine €1100 hebben staanhidden_ schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:26:
Die had ik via beslist.nl gevonden en wel deze winkel: http://shop7.iceshop.nl/v...rgelijk&utm_id=1315301035

Erg mooie tv, zou perfect zijn voor ons (evenals de lw5500) qua functies. Helaas geen 37 of 40 inch versies met 3D, zou ook qua prijs voor ons schelen
Verwijderd
Eindelijk, Wehkamp gaat vandaag de 47 LW650s leveren voor de mooie prijs van 1132,-
Ben benieuwd of de brillen erbij zitten.
Het is even wachten maar voor die prijs i.p.v 1500,- is dat de moeite waard.
Verwijderd
Hmm.. ik weet niet of je alle posts leest maar ik heb voor 1150 euro ( + hdmi 1.4 ethernet als cadeau twv 15) gekocht. Dus de tv was al te koop voor 1135,- euro bij www.elektroplace.nl .. Direct vanuit voorraad leverbaar 
Hey succes en laat weten wat jij ervan vindt..
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:13:
Eindelijk, Wehkamp gaat vandaag de 47 LW650s leveren voor de mooie prijs van 1132,-
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2011 13:44 ]
Verwijderd
Klopt ik had ze al gemaild en die prijs is 1150,- volgens opgave.
Als ik aankomend weekend de tv nog niet had gekregen dan was ik hem daar gaan halen.
Maar nu word hij lekker thuis bezorgd en geplaatst
Lekker makkelijk dus.
Bij de meeste winkels is hij nog 1499,-
Als ik aankomend weekend de tv nog niet had gekregen dan was ik hem daar gaan halen.
Maar nu word hij lekker thuis bezorgd en geplaatst
Lekker makkelijk dus.
Bij de meeste winkels is hij nog 1499,-
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:44:
Hmm.. ik weet niet of je alle posts leest maar ik heb voor 1150 euro ( + hdmi 1.4 ethernet als cadeau twv 15) gekocht. Dus de tv was al te koop voor 1135,- euro bij www.elektroplace.nl .. Direct vanuit voorraad leverbaar
[...]
Ik heb toevallig nu nog even UPC analoge TV. Heb de handleiding voor CI+ gevolgd (zonder een CI+ kaart te hebben overigens).
Het grappige, alle regionale zenders werken zonder CI+ abonnement. Nederland 1 werkt ook. En de radiozenders zijn ook niet gecodeerd.
http://www.upc.nl/klanten...g/?brand=LG&type=55LW650S
Het enige wat me opvalt, het beeld en geluid is niet synchroon. Iemand anders daar last van?
Het grappige, alle regionale zenders werken zonder CI+ abonnement. Nederland 1 werkt ook. En de radiozenders zijn ook niet gecodeerd.
Het enige wat me opvalt, het beeld en geluid is niet synchroon. Iemand anders daar last van?
[ Voor 9% gewijzigd door Mojo op 06-09-2011 17:56 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Hallo,
Ik heb even gelezen maar zit met paar vragen
Krijg ik hier een nieuwe SRT file?
Moet ik het gaan MERGE aan MKV bestand? Dan kan het wat tijd (1-2 uur) kosten.
Kan je in het kort vertellen welke stappen nodig zijn om dit werkend te krijgen?
Kan je in het kort vertellen welke stappen nodig zijn om dit werkend te krijgen?
MazeWing schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:33:
Bij het omzetten van .srt naar .ass krijg je uiteraard de ondertiteling als .ass bestand.Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:40:
Hallo,
[...]
Deze kun je als separate file in de zelfde map zetten, zolang de film en de ondertiteling EXACT dezelfde naam hebben (met een andere extensie uiteraard .mkv en .ass) dan kan ik via mijn Popcorn Hour C200 alles netjes afspelen. In het juiste formaat, dus niet dubbel o.i.d.
Edit: Er van uitgaande dat je srt2ass gebruikt. Bij mij werkt 3DSubtitler niet!
[ Voor 5% gewijzigd door Bunnikside op 07-09-2011 13:17 ]
Verwijderd
Neen, maar ik ga wel googlen, een linkje zou handig zijn als je het voor me hebt..
Ik ga wel vanavond uitproberen.. btw heb een AC Ryan PlayOnHd.
Helaas, het heeft niet geholpen. Ik heb via http://pas-bien.net/2srt2ass/ de srt file laten omzetten naar ass..
Als ik dan via mediaplayer opstart, krijg ik weer gesplitst en wazig..
Balen.. Heb jij een alternatief voor me?
Ik ga wel vanavond uitproberen.. btw heb een AC Ryan PlayOnHd.
Helaas, het heeft niet geholpen. Ik heb via http://pas-bien.net/2srt2ass/ de srt file laten omzetten naar ass..
Als ik dan via mediaplayer opstart, krijg ik weer gesplitst en wazig..
Balen.. Heb jij een alternatief voor me?
Bunnikside schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:15:
[...]
Bij het omzetten van .srt naar .ass krijg je uiteraard de ondertiteling als .ass bestand.
Deze kun je als separate file in de zelfde map zetten, zolang de film en de ondertiteling EXACT dezelfde naam hebben (met een andere extensie uiteraard .mkv en .ass) dan kan ik via mijn Popcorn Hour C200 alles netjes afspelen. In het juiste formaat, dus niet dubbel o.i.d.
Edit: Er van uitgaande dat je srt2ass gebruikt. Bij mij werkt 3DSubtitler niet!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 21:49 ]
Verwijderd
Tv nu 2 dagen binnen.
Mijn bevindingen
1.3d is mooi
2.geluid = voor een led tv prima maar om een goede film te kijken of muziek toch een thuisbioscoop aanschaffen
3. Alle gadgets via smart tv zien er leuk uit en werken naar mijn idee ook goed (voorzover bekeken)
4. Maar waar het in eerste instantie om gaat is gewoon tv kijken, dit vindt ik niet zo goed.
Helaas hebben wij besloten de tv terug te sturen en toch weer naar een Samsung te kijken (met of zonder
3d) naar 2 avonden tv kijken waarvan 1 een voetbal wedstrijd vindt ik dit gedeelte toch een stuk minder dan onze Samsung led tv.
De beelden zijn veel minder scherp dan bij Samsung.
Ik krjg er zelfs zere ogen van.
Misschien komt het wel omdat we van een 81cm naar een 119cm zijn gegaan.
We gaan nu op zoek naar een Samsung 42 Inch tv.
Natuurlijk is dit alles persoons gebonden maar dit is ons resultaat van 2 dagen in bezit te zijn van deze tv.
Mijn bevindingen
1.3d is mooi
2.geluid = voor een led tv prima maar om een goede film te kijken of muziek toch een thuisbioscoop aanschaffen
3. Alle gadgets via smart tv zien er leuk uit en werken naar mijn idee ook goed (voorzover bekeken)
4. Maar waar het in eerste instantie om gaat is gewoon tv kijken, dit vindt ik niet zo goed.
Helaas hebben wij besloten de tv terug te sturen en toch weer naar een Samsung te kijken (met of zonder
3d) naar 2 avonden tv kijken waarvan 1 een voetbal wedstrijd vindt ik dit gedeelte toch een stuk minder dan onze Samsung led tv.
De beelden zijn veel minder scherp dan bij Samsung.
Ik krjg er zelfs zere ogen van.
Misschien komt het wel omdat we van een 81cm naar een 119cm zijn gegaan.
We gaan nu op zoek naar een Samsung 42 Inch tv.
Natuurlijk is dit alles persoons gebonden maar dit is ons resultaat van 2 dagen in bezit te zijn van deze tv.
ik heb sinds de nieuwe zenderindeling van ziggo problemen met wegvallend beeld op mijn LE8500
af en toe geen signaal, dan weer geen beeld wegens authenticatie mislukt van de CI kaart
zijn er meer die dat hebben?
af en toe geen signaal, dan weer geen beeld wegens authenticatie mislukt van de CI kaart
zijn er meer die dat hebben?
Verwijderd
Man Man Man zeg..
Heeft iemand enig idee hoe ik zenders handmatig kan instellen? Bij satelliet aanlsuiting.. Ik ga maar eens LG bellen
Heeft iemand enig idee hoe ik zenders handmatig kan instellen? Bij satelliet aanlsuiting.. Ik ga maar eens LG bellen
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe tv (zie dit topic). Nou kwam ik de 42LW4500/LW5500 en LW570s tegen. Nou heb ik een aantal vragen:
- Zijn er eigenlijk (grote) verschillen tussen de LW570s en de LW5500? Tweakers vergelijking geeft nauwelijks significante verschillen, en de vergelijking van LG al helemaal niet (oh, oke; het stroomverbruik verschilt 4 watt
) Of is het alleen het uiterlijk?
- LG Smart TV heeft toch alleen qua tv terugkijken toch alleen RTL Gemist?
Het lijken mij namelijk erg interessante tv's, qua prijs eigenlijk te duur helaas. Hier staat overigens de 32LW570s wel voor een erg leuke prijs. Als iemand de 42" van de LW5500 of LW570s voordelig kan vinden (als in goedkoper dan in de pricewatch zoals bovenstaande link), kan hij/zij mij dm'en?
- Zijn er eigenlijk (grote) verschillen tussen de LW570s en de LW5500? Tweakers vergelijking geeft nauwelijks significante verschillen, en de vergelijking van LG al helemaal niet (oh, oke; het stroomverbruik verschilt 4 watt
Het lijken mij namelijk erg interessante tv's, qua prijs eigenlijk te duur helaas. Hier staat overigens de 32LW570s wel voor een erg leuke prijs. Als iemand de 42" van de LW5500 of LW570s voordelig kan vinden (als in goedkoper dan in de pricewatch zoals bovenstaande link), kan hij/zij mij dm'en?
Verwijderd
Ik ben van plan om de LG 47LW650S ook aan te schaffen bij deze winkel. Weet je toevallig of ze nog steeds het 3d family pack erbij leveren?Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:44:
[...]
Verwijderd
wat bedoel je met nog steeds?
De verkoper zei dat het bij hoorde maar in de doos zat er niet bij.. Na een telefoontje, zou de familypack deze week per post bezorg worden..Volgens de verkoper zou ik een familypack 7 brillen + 2 die al in de doos zaten, totaal 9 brillen hebben.. Tot heden niets ontvangen.. Als ik het binnen heb laat ik het wel weten..
Terugkomend op je vraag, waarom zou die niet bij moeten zitten, tenzij LG dat niet meer standaard levert.
De verkoper zei dat het bij hoorde maar in de doos zat er niet bij.. Na een telefoontje, zou de familypack deze week per post bezorg worden..Volgens de verkoper zou ik een familypack 7 brillen + 2 die al in de doos zaten, totaal 9 brillen hebben.. Tot heden niets ontvangen.. Als ik het binnen heb laat ik het wel weten..
Terugkomend op je vraag, waarom zou die niet bij moeten zitten, tenzij LG dat niet meer standaard levert.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:20:
[...]
Ik ben van plan om de LG 47LW650S ook aan te schaffen bij deze winkel. Weet je toevallig of ze nog steeds het 3d family pack erbij leveren?
Family pack is een doos met 5 stuks.Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:34:
[...]
Niemand ervaringen met CI+ van UPC i.c.m. een LW650S?Mojo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:56:
Ik heb toevallig nu nog even UPC analoge TV. Heb de handleiding voor CI+ gevolgd (zonder een CI+ kaart te hebben overigens).
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Ik heb van een andere verkoper gehoord dat de family pack er niet standaard bij hoort, vandaar dat ik vraag of het family pack nog steeds bij de televisie geleverd wordt:PVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:34:
[...]
heren, ik zit in een tweestrijd ... ik ben van plan om begin november de lg l47w650s te kopen, verwacht dan wellicht een lagere prijs.. maar dan heb ik €1200 gespaard.
echter ik lees verscheidene beoordelingen hier.
kijk, ik heb de tv mogen aanschouwen in de mediamarkt en dus de 3d functie voor films/demo mogen aanschouwen... en dat was waanzinnig..
echter ben ik ook van plan de tv te gebruiken voor gaming op de ps3 dus hierbij mijn vragen...
hoe is t 3d gaming?
is er nu wel of geen lag..? ik speel veel shooters en heb dus niets aan een knop drukken en twee seconden later schieten..?
is de lag alleen in 3d gaming?
hoe zien upc hd zenders eruit?
alvast super bedankt jongens
kijk, ik heb de tv mogen aanschouwen in de mediamarkt en dus de 3d functie voor films/demo mogen aanschouwen... en dat was waanzinnig..
echter ben ik ook van plan de tv te gebruiken voor gaming op de ps3 dus hierbij mijn vragen...
hoe is t 3d gaming?
is er nu wel of geen lag..? ik speel veel shooters en heb dus niets aan een knop drukken en twee seconden later schieten..?
hoe zien upc hd zenders eruit?
alvast super bedankt jongens
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Hier staat de 42LW570s voor €749 (geen verzendkosten).
Volgende op de pricewatch is €890.
De verleiding is zooooo groot
Volgende op de pricewatch is €890.
De verleiding is zooooo groot
Weet iemand het antwoord op of is dat het wel?Piet91 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:56:
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe tv (zie dit topic). Nou kwam ik de 42LW4500/LW5500 en LW570s tegen. Nou heb ik een aantal vragen:
- Zijn er eigenlijk (grote) verschillen tussen de LW570s en de LW5500? Tweakers vergelijking geeft nauwelijks significante verschillen, en de vergelijking van LG al helemaal niet (oh, oke; het stroomverbruik verschilt 4 watt) Of is het alleen het uiterlijk?
[ Voor 74% gewijzigd door Piet91 op 09-09-2011 12:35 ]
Tot nu toe nog wel, er is wel de mogelijkheid om nieuwe applicaties (LG Apps) te installeren, dus het zou theorie eventueel mogelijk zijn dat er ook een Uitzending Gemist van NOS zou kunnen komen. Of dat ook gaat gebeuren is natuurlijk de vraagPiet91 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:56:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
lg gaat samen werken met philips en sharp aan ontwikkelingssoftware zodat tv apps gemakkelijk gemaakt kunneb worden die op tv's van alle drie de merken kunnen draaien http://www.bright.nl/philips-en-lg-werken-samen-rond-tv-apps
dus komt vast goed
dus komt vast goed
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Ik heb gisteren de LG 47LW650 gekocht, alleen krijg ik het niet voor elkaar om bluray te streamen op de TV.
had allemaal 3d films binnen gehaald en ik krijg het niet voor elkaar om het te streamen via de ps3 of nero mediahome 4 ,(deze zat bij de tv geleverd )
en deze filetjes 00000.m2ts kan ik niet afspelen op zowel de ps3 stream niet als op nero tv stream niet.
wie kan mij helpen om dit voor elkaar te krijgen?
had allemaal 3d films binnen gehaald en ik krijg het niet voor elkaar om het te streamen via de ps3 of nero mediahome 4 ,(deze zat bij de tv geleverd )
en deze filetjes 00000.m2ts kan ik niet afspelen op zowel de ps3 stream niet als op nero tv stream niet.
Verwijderd
Ik heb de tv, en ben er nog steeds erg blij meedutchdragon81 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:30:
heren, ik zit in een tweestrijd ... ik ben van plan om begin november de lg l47w650s te kopen, verwacht dan wellicht een lagere prijs.. maar dan heb ik €1200 gespaard.
hoe is t 3d gaming?
ik kan maar 1 ding over Lag zeggen.
Lag? welke lag?
Ik vind het PS3 beeld erg goed, ook in 3D.
Gamen gaat prima
maar misschien ziet de een wel meer als de ander of komt het bij de ene tv het meer voor als bij de andere tv
Ik zou het zo weer kiezen.
Verwijderd
Ik gebruik zelf een losse 2,5 inch HDDrowwen10 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:53:
Ik heb gisteren de LG 47LW650 gekocht, alleen krijg ik het niet voor elkaar om bluray te streamen op de TV.
ik blijf dit handiger vinden
Ik ben nu de iso GREEN_HORNET_3D.iso aan het uitpakken op mijn externe schijf.
De Iso speelde de tv niet af.
Nu krijg ik een BDMV bestandsmap met uitpakken.
Is dit goed??
Kan ik daarna de Schijf weer aan de TV koppelen en dan speelt hij de Bluray 3D film af ??
Klopt dit ?
Is dit goed??
Kan ik daarna de Schijf weer aan de TV koppelen en dan speelt hij de Bluray 3D film af ??
Klopt dit ?
volgens mij is dit niet de bedoeling op tweakers.net, dan kan je hem beter kopen ?
[ Voor 67% gewijzigd door Mektheb op 09-09-2011 16:57 ]
thanx gozaVerwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:15:
[...]
Ik heb de tv, en ben er nog steeds erg blij mee
ik kan maar 1 ding over Lag zeggen.
Lag? welke lag?
Ik vind het PS3 beeld erg goed, ook in 3D.
Gamen gaat prima
maar misschien ziet de een wel meer als de ander of komt het bij de ene tv het meer voor als bij de andere tv
Ik zou het zo weer kiezen.
Dus die 42LW570s voor €749 (incl. verzending), zijn er redenen om deze niet te kopen?
(Verwachte daling van prijzen misschien in de nabije toekomst o.i.d.)?
Verwijderd
Piet,
Als je lang genoeg wacht zakken de prijzen, dats een ding wat zeker is..
Piet91 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:28:
Dus die 42LW570s voor €749 (incl. verzending), zijn er redenen om deze niet te kopen?
Tja, m'n ouders zeggen van "koop 'm maar", de kans dat hij ergens volgende week in de aanbieding is (voor dezelfde/lagere prijs) is ook klein. De kans dat de prijs bij die link stijgt de komende dagen is groter denk ik of niet?Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:42:
Piet,
[...]
EDIT: jij weet toevallig ook niet het verschil (anders dan afmeting (net iets kleiner/groter), kleur) tussen de 42LW570s en de 42LW5500?
EDIT #2: En weet jij toevallig hoe het zit als de tv kuren heeft/je op garantie moet terugvallen als je een LG van een site koopt?
[ Voor 23% gewijzigd door Piet91 op 09-09-2011 21:40 ]
geachte tweakers
ik wil deze tv aanschaffen LG LED 55LW650S,
nu was mijn vraag dat kieskeurig en tweakers pricewatch niet de laagste prijs laat zien,
want bij apollo is deze tekoop voor 1799,-
http://www.apollo.nl/product_info.php?products_id=8981
nu vroeg ik me af als die nog goedkoper ergens is ?
weet iemand toevallig hoe duur die bij electroplace.nl is?
nu was mijn vraag dat kieskeurig en tweakers pricewatch niet de laagste prijs laat zien,
[ Voor 8% gewijzigd door CallmeGod op 09-09-2011 22:05 ]
Geen problemen met CI+ van upc. Alleen soms bij veranderen van kanalen zie je tekst dat hij de autorisatie controleert.Mojo schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 12:00:
[...]
Niemand ervaringen met CI+ van UPC i.c.m. een LW650S?
Geluid loopt synchroon. Bij HD zou het niet synchroon kunnen lopen. Alleen daarvoor heb je een instelling via je tv menu.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
EDIT: s achter de type is voor satelliet ontvangst. Verder weet ik niet wat voor verschillen er zijn.Piet91 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:34:
[...]
Tja, m'n ouders zeggen van "koop 'm maar", de kans dat hij ergens volgende week in de aanbieding is (voor dezelfde/lagere prijs) is ook klein. De kans dat de prijs bij die link stijgt de komende dagen is groter denk ik of niet?
EDIT: jij weet toevallig ook niet het verschil (anders dan afmeting (net iets kleiner/groter), kleur) tussen de 42LW570s en de 42LW5500?
EDIT #2: En weet jij toevallig hoe het zit als de tv kuren heeft/je op garantie moet terugvallen als je een LG van een site koopt?
EDIT #2: LG geen probleem. vorige was ook via internet en ze kwamen voor reperatie. En LG heeft na 2 jaar officiele garantie ook coulance regeling. Staat op hun site. http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile en klik op '' informatie over de garantie " tab.
Dat van de satteliet leek me ook al inderdaad. Verder kan ik gewoon geen enkele verschil ontdekken, behalve de afmetingen en het uiterlijk. Mooi dat de LW570s nu 'goedkoper' is dan de LW5500 want persoonlijk vind ik de eerste mooier.mucuracat schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 00:32:
[...]
EDIT: s achter de type is voor satelliet ontvangst. Verder weet ik niet wat voor verschillen er zijn.
EDIT #2: LG geen probleem. vorige was ook via internet en ze kwamen voor reperatie. En LG heeft na 2 jaar officiele garantie ook coulance regeling. Staat op hun site. http://www.lg.com/nl/supp...e=support-product-profile en klik op '' informatie over de garantie " tab.
En dat is mooi om te horen, je neemt dus eerst contact op met de fabrikant, en dan (of helemaal niet) met de webshop zelf?
ik had via de webshop gedaan. kweet niet anders dan dat de winkel/shop je aanspreekpunt is de eerste 2 jaar.Piet91 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 01:00:
[...]
Dat van de satteliet leek me ook al inderdaad. Verder kan ik gewoon geen enkele verschil ontdekken, behalve de afmetingen en het uiterlijk. Mooi dat de LW570s nu 'goedkoper' is dan de LW5500 want persoonlijk vind ik de eerste mooier.
En dat is mooi om te horen, je neemt dus eerst contact op met de fabrikant, en dan (of helemaal niet) met de webshop zelf?
Ok, leek me al logischer. Is er trouwens nog voorkeur welke cam-module te gebruiken (heb wel eens gelezen dat de Smit beter/betrouwbaarder is. Of voldoet deze(goedkoopste cam-module + smartcard (combinatie) die ik kan vinden) ook gewoon?mucuracat schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 01:08:
[...]
ik had via de webshop gedaan. kweet niet anders dan dat de winkel/shop je aanspreekpunt is de eerste 2 jaar.
Dat gaat niet werken. Je moet HALF-sbs bestanden hebben en die uitpakken op je hardeshijf. Dit is dan een .mkv bestand per film. Verder speelt hij geen dts af dus als een film hebt met dts moet je deze omzetten (+/- 15 min).De ondertiteling bestanden moeten dezelfde naam hebben en dan speelt hij deze prima af.rowwen10 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 16:44:
Ik ben nu de iso GREEN_HORNET_3D.iso aan het uitpakken op mijn externe schijf.
Is dit goed??
Klopt dit ?
Ook ik vind een externe HDD de beste oplossing voor het afspelen van 3D films voor nu. Helaas heeft popcorn-hour nog moeite met de ondertiteling... Ondertiteling omzetten via srtdass etc geeft voor mij niet de gewenste kwaliteit.
Lag is er sinds de firmware update niet meer bij mij.
Gaston
Volgens Hardware Info is het enige verschil dat de LW5500 geen TimeShift functie heeft. Maar guess what, die heeft LG in Nederland om een idiote rede uitgeschakeld.Piet91 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:34:
[...]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ja, lang leve digitale tv. Waarom dit wel kan met de Humax (ofwel dat Ziggo daar wel de vrijheid geeft; geen cam-module) is mij een raadsel dan. Het grotere zenderaanbod en beter beeld is voor mij ook het enige voordeel van digitale tv. Voor de rest zitten er alleen maar (veel) nadelen aan.kw_nl schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:55:
[...]
Volgens Hardware Info is het enige verschil dat de LW5500 geen TimeShift functie heeft. Maar guess what, die heeft LG in Nederland om een idiote rede uitgeschakeld.
Ik zie het toestel trouwens net in de pricewatch staan voor minder dan de eerdere €749, bij Max ICT is ie €713. (op tweakers zijn de review over die zaak wel minder) Maar voor ons wel een stuk verder weg, wij wonen in Overijssel. €749 in Almere en €713 in Tilburg...
Of maakt dat niets uit, m.a.w. als er iets is komen ze bij ons, en niet wij naar hen?
En de gepostte cam-module is goed genoeg of is een Smit beter?
[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 10-09-2011 12:06 ]
Bij Electrokoopjes krijg je hem voor dezelfde prijs als bij redcoon!martijn24 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:59:
geachte tweakers
Dan koop ik het liever bij redcoon ! top servicerowwen10 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:00:
[...]
Bij Electrokoopjes krijg je hem voor dezelfde prijs als bij redcoon!![]()
![]()
En dan dacht ik met 799 euro een goede deal te hebben aan het begin van de week voor de 42LW570s, maar nu gaat de prijs wel heel hard naar beneden. Anyway, hij wordt vandaag geleverd hopelijk
Hmm, zit te twijfelen om ik 'm bij Apollo of bij Max ICT zou bestellen, scheelt toch weer €30 euro, maar is wel veel verder weg en staat op tweakers minder goed bekend...
Apollo heeft hem op voorraad, voor de 30 euro zou ik niet moeilijk doen.
Bedenk dat ik de TV 3 maanden geleden voor 1100 euro bij de MM heb gekocht. Voor dit geld is hij echt super!
Bedenk dat ik de TV 3 maanden geleden voor 1100 euro bij de MM heb gekocht. Voor dit geld is hij echt super!
ik heb nu met de 47lw650 alleen maar problemen,ik vind de huidkleuren veels te rood.al met kleuren gespeeld maar vind het tegenvallen.
en linksonder zie je gewoon ledbacklight branden. net als of er iemand linksonder in de hoek met een zaklampje schijnt.
en linksonder zie je gewoon ledbacklight branden. net als of er iemand linksonder in de hoek met een zaklampje schijnt.
Ik heb ze net even gebeld maar ze kregen pas volgende week weer binnen, dus duurt nog wel 2 weken voordat we 'm binnen zouden krijgen als ik 'm nu zou bestellen.kw_nl schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:41:
En hij staat bij de MM nog steeds voor €1120
Wat zijn je instellingen ?.rowwen10 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:54:
ik heb nu met de 47lw650 alleen maar problemen,ik vind de huidkleuren veels te rood.al met kleuren gespeeld maar vind het tegenvallen.
Zeker een Edge led toestel ?.
Heb je hem al gekalibreerd ?
Wat 99% van de keren aangeraden gaat worden is zet alles kwa extra filters en truemotion crap uit.
Allemaal onzin.
Contrast en backlight hoeven ook niet op 100% te staan.
Denk met een Kalibratie het al een stuk kan schelen.
Edit : het toestel is inderdaad een Edge Led, waardoor het op hoogcontrast en een hoge backlight instelling en brightnes inderdaad uit de hoeken kan komen.

Edit 2 : misschien nog wat tips voor je om te kijken en te spelen met instellingen volgens hun is hij namelijk te blauw.
http://www.digitalversus.com/lg-47lw650s-p364_10780_35.html
[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 10-09-2011 15:38 ]
Thx voor je reactie. ga het eens bekijken en de instellingen veranderen. vind het toestel wel tegenvallen.Mektheb schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:31:
[...]
Wat zijn je instellingen ?.
Zeker een Edge led toestel ?.
Heb je hem al gekalibreerd ?
Wat 99% van de keren aangeraden gaat worden is zet alles kwa extra filters en truemotion crap uit.
Allemaal onzin.
Contrast en backlight hoeven ook niet op 100% te staan.
Denk met een Kalibratie het al een stuk kan schelen.
Edit : het toestel is inderdaad een Edge Led, waardoor het op hoogcontrast en een hoge backlight instelling en brightnes inderdaad uit de hoeken kan komen.
[afbeelding]
Edit 2 : misschien nog wat tips voor je om te kijken en te spelen met instellingen volgens hun is hij namelijk te blauw.
http://www.digitalversus.com/lg-47lw650s-p364_10780_35.html
heb 4 weken omruil garantie en denk dat ik het toch maar ga omruilen voor een plasma.heb een ouder model want 3d hoeft voor mij niet.(heb deze op het oog SAMSUNG PS58C6500)
F*ck it. Besteldkw_nl schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 13:41:
Nu nog de beste/goedkoopste cam-module vinden. Is Smit echt de meerprijs waard of is deze ook prima? (goedkoopst wat ik kon vinden)
En gaan uitvogelen hoe het met het het instellen van alles gaat

Want ervaring met tv 'installeren' heb ik niet, nog nooit gedaan.
Is het trouwens mogelijk om bij dit toestel i.c.m. Ziggo zelf de zendervolgorde te bepalen?
[ Voor 17% gewijzigd door Piet91 op 11-09-2011 18:17 ]
Plasma zou kwa kleuren en dergelijke waarschijnlijk beter bevalen, nadeel is dat de plasma misschien meer verbruikt en dat je hem moet "inspelen".rowwen10 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:53:
[...]
Thx voor je reactie. ga het eens bekijken en de instellingen veranderen. vind het toestel wel tegenvallen.
heb 4 weken omruil garantie en denk dat ik het toch maar ga omruilen voor een plasma.heb een ouder model want 3d hoeft voor mij niet.(heb deze op het oog SAMSUNG PS58C6500)
Hoop je er in iedergeval uit komt kwa keuze en er van kan genieten !
DVR-functie
(Deze functie is alleen ingeschakeld in Finland,
Zweden, Noorwegen, Denemarken, Spanje,
Rusland, Oekraïne, Kazachstan, Litouwen,
Estland, Letland en Tsjechië.)
Waarom NL niet?
kijk het nog even aan, alleen dat licht linksonder in de hoek gaat niet echt weg.
(Deze functie is alleen ingeschakeld in Finland,
Zweden, Noorwegen, Denemarken, Spanje,
Rusland, Oekraïne, Kazachstan, Litouwen,
Estland, Letland en Tsjechië.)
Waarom NL niet?
kijk het nog even aan, alleen dat licht linksonder in de hoek gaat niet echt weg.
[ Voor 47% gewijzigd door rowwen10 op 11-09-2011 00:44 ]
Ik heb twee LG 42" lcd tv's een 42LH4000 (met mediaplayer hack) en een nieuwe 42LV375S.
Ik vond eigenlijk de mediaplayer in de "oude" LH4000 beter dan die van de LV375. Bij de LV heb ik namelijk geregeld wanneer ik een dvd vanaf de externe harddisk afspeel, dat ie geen subs kan vinden. Bij de LH4000 werkt dit altijd!
Wie heeft dezelfde ervaring? of weet of dit aan de firmware ligt en of dat dit nog aangepast gaat worden in de toekomst...
Ik vond eigenlijk de mediaplayer in de "oude" LH4000 beter dan die van de LV375. Bij de LV heb ik namelijk geregeld wanneer ik een dvd vanaf de externe harddisk afspeel, dat ie geen subs kan vinden. Bij de LH4000 werkt dit altijd!
Wie heeft dezelfde ervaring? of weet of dit aan de firmware ligt en of dat dit nog aangepast gaat worden in de toekomst...
Verwijderd
Bij ons hetzelfde, na enkele dagen de lg lw650s terug gestuurd.
We gingen afgelopen weekend voor de Samsung 6500 maar dat is een 8000 geworden.
Ook 46 Inch.
Top beeld.
Ook 46 Inch.
Top beeld.
rowwen10 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 15:53:
[...]
Thx voor je reactie. ga het eens bekijken en de instellingen veranderen. vind het toestel wel tegenvallen.
niemand die problemen heeft met wegvallende zenders icm een smit module op de LE8500?
vrijdag de tv binnen gekregen ( 47lw650S) ,
beelkwaliteit ben ik zeer over te spreken! en vooral met upc hd zenders.
3d werkt ook super , paar half sbs films getest.
geen spijt tot nu toe van deze aankoop,
vraag me nog wel af welke settings de tv beste kan staan invm trumotion optie.
uit/laag/hoog . Ik heb hem nu op hoog staan . laag en hoog zie ik persoonlijk geen verschil.
iemand een idee wat laag en hoog doet?
verder heb ik een onkyo sr508 versterker ,en heb al mijn hdmi poorten daaraan gesloten .
1 hdmi naar de tv naar de versterker. het volgende probleem wat ik dan heb is dat als ik rtl gemist wil
kijken het geluid nog doorloopt van de desbetreffende zender waar hij opstaat.
Dit kan ik verhelpen door mijn upc mediabox uittezetten. Natuurlijk is dit niet de bedoeling, de optie die ik dan kan uitvoeren is een hdmi rechtreeks van upc mediabox naar de tv . alleen dan geeft de tv geen zenders meer en moet ik die handmatig configureren. ik hoef toch niet mijn antenne aansluiting in de tv te stoppen dit gaat toch via mijn upc box?
of zie ik het helemaal verkeerd?
beelkwaliteit ben ik zeer over te spreken! en vooral met upc hd zenders.
3d werkt ook super , paar half sbs films getest.
geen spijt tot nu toe van deze aankoop,
vraag me nog wel af welke settings de tv beste kan staan invm trumotion optie.
uit/laag/hoog . Ik heb hem nu op hoog staan . laag en hoog zie ik persoonlijk geen verschil.
iemand een idee wat laag en hoog doet?
verder heb ik een onkyo sr508 versterker ,en heb al mijn hdmi poorten daaraan gesloten .
1 hdmi naar de tv naar de versterker. het volgende probleem wat ik dan heb is dat als ik rtl gemist wil
kijken het geluid nog doorloopt van de desbetreffende zender waar hij opstaat.
Dit kan ik verhelpen door mijn upc mediabox uittezetten. Natuurlijk is dit niet de bedoeling, de optie die ik dan kan uitvoeren is een hdmi rechtreeks van upc mediabox naar de tv . alleen dan geeft de tv geen zenders meer en moet ik die handmatig configureren. ik hoef toch niet mijn antenne aansluiting in de tv te stoppen dit gaat toch via mijn upc box?
of zie ik het helemaal verkeerd?
Hoi,ik heb het geluid via de hoofdingang ingeplugt en dan naar de surround set heb je altijd overal geluid bij
Wat is jullie ervaringen met SUBS in 3D films? Ik heb nu een aantal 3D (side by side) MKV bestanden. Maar de ingebakken subs pakt hij niet (zowel Nero als Plex)
Externe .sub bestanden snapt hij ook niet... een manier om .sub naar .srt om te zetten heb ik nog niet gevonden...
Hoe doen jullie dat?
Externe .sub bestanden snapt hij ook niet... een manier om .sub naar .srt om te zetten heb ik nog niet gevonden...
Hoe doen jullie dat?
Iemand?Piet91 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 17:02:
Nu nog de beste/goedkoopste cam-module vinden. Is Smit echt de meerprijs waard (heb wel 'ns gelezen dat dit de best is, maar van een ander dat deze juist vaak (re)authenticatiemeldingen geeft of is deze ook prima? (goedkoopst wat ik kon vinden)
En gaan uitvogelen hoe het met het het instellen van alles gaat
Want ervaring met tv 'installeren' heb ik niet, nog nooit gedaan.
Is het trouwens mogelijk om bij dit toestel i.c.m. Ziggo zelf de zendervolgorde te bepalen?

Nog nooit eerder een tv ingesteld, laat staan digitaal e.d.
Apollo heeft trouwens een mailtje gestuurd dat ze de tv morgen binnenkrijgen en met de vraag wanneer we het afgeleverd wilden (woensdag/donderdag, 's morgens/'s middags), nooit gehad dat ik zoiets kon kiezen
Tot nu toe top natuurlijk!
[ Voor 17% gewijzigd door Piet91 op 12-09-2011 13:55 ]
hoe bedoel je met hoofdingang ?rowwen10 schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:15:
Hoi,ik heb het geluid via de hoofdingang ingeplugt en dan naar de surround set heb je altijd overal geluid bij
ik heb 1 hdmi van versterker naar tv , andere hdmi kabels gaan van mijn versterker naar mijn xbox, bd player, mediabox. upc mediabox hdmi naar versterker en kabel aansluiting van upc gaat naar mijn mediabox.
is dit niet het goeie setup?
via plex geen problemen met subs bij 3D.kw_nl schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:22:
Wat is jullie ervaringen met SUBS in 3D films? Ik heb nu een aantal 3D (side by side) MKV bestanden. Maar de ingebakken subs pakt hij niet (zowel Nero als Plex)![]()
Hoe doen jullie dat?
Er zijn programma's. maar is bij mij niet gelukt. Op pc zijn de subs te lezen, zowel links als rechts, maar via mediaplayer wordt het niet juist weergegeven. Kan ook aan de mediaplayer liggen natuurlijk.
Om zelf 3d ondertitels te maken: (Voor het geval een link niet mag en verwijdert wordt: zoek met google op
3DSubtitler)
Via service menu (denk aan je garantie) kun je THQ aanzetten voor zowel films als 3d.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 09:38:
Bij ons hetzelfde, na enkele dagen de lg lw650s terug gestuurd.
Ook 46 Inch.
Top beeld.
[...]
Dit zou dus een gecertificeerd en geoptimaliseerd beeld moeten zijn. Zo kijk ik nu tenminste.
Maar ja, ook daarover zullen klagers zijn en voor samsung kiezen. Smaak valt niet te twisten. Grootste argument voor mij was: 3d passieve beeld. Lekker ook de brillen gebruiken van de bioscoop (je betaald 1 euri voor en dus mag je meenemen en werkt op lg 3d cinema
Nog een leuke eigenschap. 2 brillen de 'glazen' omgeruild en nu call of duty aanzetten voor 2 personen (krijg je beeld door minden) dan 3d kiezen op je tv voor horizontaal (dus beeld onder en boven)
Nu zien beide spelers volledige scherm met alleen de beeld wat voor hem/haar bestemd is. Er schijnt nog optie te komen vanuit lg later om dit nog makkelijker te doen. Ik zie samsung'ers geen aktief bril even om bouwen.
Dat is inderdaad een leuke gadget. Enige nadeel is natuurlijk wel dat de beeldverhouding helemaal screwed is.mucuracat schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:04:
[...]
Nog een leuke eigenschap. 2 brillen de 'glazen' omgeruild en nu call of duty aanzetten voor 2 personen (krijg je beeld door minden) dan 3d kiezen op je tv voor horizontaal (dus beeld onder en boven)
Nu zien beide spelers volledige scherm met alleen de beeld wat voor hem/haar bestemd is. Er schijnt nog optie te komen vanuit lg later om dit nog makkelijker te doen. Ik zie samsung'ers geen aktief bril even om bouwen.
Heb je die brillen die bij de LG geleverd waren ook omgebouwd? Was dat een beetje te doen?
Nee, heb de bioscoop brillen omgebouwd. Originele niet.Mojo schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:59:
[...]
Dat is inderdaad een leuke gadget. Enige nadeel is natuurlijk wel dat de beeldverhouding helemaal screwed is.
Heb je die brillen die bij de LG geleverd waren ook omgebouwd? Was dat een beetje te doen?
En ja, verhouding klopt niet, maar ja. Kan nie alles hebben.
Verwijderd
En ik moet zeggen dat dit in de praktijk reuze meevalt.mucuracat schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:58:
[...]
Nee, heb de bioscoop brillen omgebouwd. Originele niet.
En ja, verhouding klopt niet, maar ja. Kan nie alles hebben.
Het is een erg leuke optie die wij ook vaak gebruiken, en je ziet echt geen uitgerekte beelden
Persoonlijk vind ik het spelen met 2 personen o leuker als de beelden onder elkaar
LG brillen zijn makkelijk om te bouwen, maar heb zelf ook een bioscoop bril ervoor gebruikt,als het mis gaat kost het je haast niets.
De nieuwe generatie TV's en brillen kunnen dit truukje ook met active shutter: http://www.pcworld.com/ar...aystation_3d_display.htmlmucuracat schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:04:
[...]
Ik zie samsung'ers geen aktief bril even om bouwen.
Zo snel weet ik niet hoe je dit als consument zou kunnen ombouwen, maar wie weet.
heb alles via hdmi aangesloten en de versterker via rood witte plug naar de tv hoofdtelfooningang.martijn24 schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:32:
[...]
hoe bedoel je met hoofdingang ?
ik heb 1 hdmi van versterker naar tv , andere hdmi kabels gaan van mijn versterker naar mijn xbox, bd player, mediabox. upc mediabox hdmi naar versterker en kabel aansluiting van upc gaat naar mijn mediabox.
is dit niet het goeie setup?
ik heb mijn lg lw650 gisteren terug gebracht naar de winkel.
Het licht linksonderin van de led bleef maar branden. en ik ga niet naar een zaklamp kijken,was nu al defect zeiden ze. heb nu een samsing plasma d550 besteld die ik vanmiddag kan gaan ophalen.2brillen erbij.
Maar ik twijfel echter of het een goede keus is.budget laat het niet toe om een dure plasma aan te schaffen.
Het licht linksonderin van de led bleef maar branden. en ik ga niet naar een zaklamp kijken,was nu al defect zeiden ze. heb nu een samsing plasma d550 besteld die ik vanmiddag kan gaan ophalen.2brillen erbij.
Maar ik twijfel echter of het een goede keus is.budget laat het niet toe om een dure plasma aan te schaffen.
Bij de Samsung LED tv's zegt iemand dat een Samsung i.c.m. een Smit Cam-module vragen om problemen is, zit bij de LG's (of om specifieker te zijn de LW570s) ook een voorkeur (Smit of Neotion)?
- En kun je zelf je zendervolgorde bepalen?
- En ik heb ergens een truc gelezen dat je je smartcard niet direct moet activeren zodat je een maand alles zenders hebt? Klopt dat wel; op de Ziggo site lees ik dat je 'm eerst moet activeren omdat je dan pas digitaal kunt kijken...
- En kun je zelf je zendervolgorde bepalen?
- En ik heb ergens een truc gelezen dat je je smartcard niet direct moet activeren zodat je een maand alles zenders hebt? Klopt dat wel; op de Ziggo site lees ik dat je 'm eerst moet activeren omdat je dan pas digitaal kunt kijken...
Volgens mij heb ik een Neotion, weet het niet zeker. Het is de standaard die je kan kopen bij MM. Ik heb nooit gehoord over problemen met compatibility met LG TV's.
Zenders kan ik niet zelf op volgorde zetten, heb er niet lang naar gezocht. Volgens mij bepaald ZIggo dit...
Zenders kan ik niet zelf op volgorde zetten, heb er niet lang naar gezocht. Volgens mij bepaald ZIggo dit...
Probeer het eens bij een Samsung topic !?rowwen10 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:00:
ik heb mijn lg lw650 gisteren terug gebracht naar de winkel.

[ Voor 5% gewijzigd door H4ldrz op 13-09-2011 17:08 ]
Gaston
Dat maak ik zelf wel uit ! ja,H4ldrz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:06:
[...]
Probeer het eens bij een Samsung topic !?![]()
Ik heb hier meerdere reacties geplaats over de lg 650 en ik vond het wel zo netjes om er neer te zetten dat hij terug is naar de winkel zodat andere leden zich niet meer hoeven te verdiepen in hoe en wat met mts2 bestanden.
Mag dat ?? of moet ik dat ook in het samung topic plaatsen? Hier zijn nog mensen die elkaar willen helpen zodoende mijn bericht in dit topic.(p.s)nu plasma stukken mooier beeld
Verwijderd
Veel plezier van je nieuwe tv.
Zelf zou ik nooit een plasma tv willen hebben, en ik hoop dat je geen spijt van de actieve shutter krijgt.
Je energie rekening zal zeker hoger uit gaan vallen ten opzichte van de LG
Heeft iemand nog algemene tips voor het installeren/in gebruik nemen van een nieuwe tv i.c.m. Ziggo?
(Heb er namelijk totaal geen ervaring mee
) Zaken als:
- Wel of niet direct aanmelden van de smartcard (had gelezen dat je een maand o.i.d. alle zender kon kijken als je niet direct aanmelden, maar dat dat nu niet meer kan?)
- Zendervolgorde zelf kunnen kiezen (kan dat?)
- Landinstelling: heb dit topic doorgelezen en zie dat mensen geregeld het land op bijv. Spanje zetten en zo zendervolgorde zelf kunnen bepalen?
(Heb er namelijk totaal geen ervaring mee
- Wel of niet direct aanmelden van de smartcard (had gelezen dat je een maand o.i.d. alle zender kon kijken als je niet direct aanmelden, maar dat dat nu niet meer kan?)
- Zendervolgorde zelf kunnen kiezen (kan dat?)
- Landinstelling: heb dit topic doorgelezen en zie dat mensen geregeld het land op bijv. Spanje zetten en zo zendervolgorde zelf kunnen bepalen?