Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesktweak
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-04 20:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228199

Mijn LG 47LW4500 doet niets meer....vrouwlief gaat met doekje over de rand...raakt wss. de touch-knoppen en ding gaat uit om met geen mogelijkheid meer aan te gaan...
Stekker er al uit gehad, niets helpt. Krijg ding met geen mogelijkheid aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 228199 op 09-07-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228199

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-04 19:20
LG bellen. Service van ze is behoorlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 466437

kan iemand mij helpen pls???

ik heb een lg 3d tv met brillen waar geen batterijen in hoeven of waar een snoer aan hangt.
nu heb ik ook een blueray 3d home chinema set.

als ik een half sbs 3d film download krijg ik 2 helften te zien en als ik op de 3d knop op de afstand bediening druk dan kan ik een aantal opties kiezen maar ik blijf 2 helften zien.

echter als een een orginele 3d film op schijf pak (gekocht) dan zie ik wel gewoon 1 scherm in 3d in plaats van 2 helften .
HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:21
3D Half SBS is wel het juiste formaat.
Waarschijnlijk kies je de verkeerde 3D optie in het menu.

Als je op de 3D knop drukt op de afstandsbediening van je TV, kun je kiezen uit een aantal opties qua 3D.
Je moet klikken op het plaatje waar 2 beeldjes naast elkaar staan. Het zou dan echt moeten werken.

Trouwens, dat heet gewoon 'passief 3D', met die brilletjes zonder batterij of snoer :)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik dat kies blijf ik gewon ook 2 plaatjes naast elkaar zien. ik snap er helemaal niets van heb alle opties geprobeerd. zal is een andere film dloaden en dan nog is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Denk inderdaad dat het aan de film ligt.
Heb t zelf ook gemerkt dat sommige films gewoon niet (goed) werken in 3D.

Let er goed op dat je Half SBS kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tis me nu wel gelukt om het 3d gebeuren aan de praat te krijgen. nu zie ik geen 2 vlakken meer behalve dat nu de ondertiteling wel in 2 vlakken links het ene deel en rechts het andere deel van de ondertiteling weer geeft, bijna is het dus goed. nu nog maar meer films vinden en kijken of dit probleem blijft. zoja dan mag ik dan weer van je kennis gebruik maken om dit op te lossen danny. gegroet kroame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Vreemd van die ondertiteling!
Maarja... kijk maar eens of de tv het bij andere films ook doet inderdaad.
Bij die BluRay deed hij het nl goed zei je.

Enneh, vragen staat altijd vrij, daar is t een forum voor! :)

(zit zelf btw nog steeds met het local dimming probleem bij donkere scenes, stoort toch wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 13:47

mucuracat

YES

Danny the dog schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:50:
Vreemd van die ondertiteling!
Maarja... kijk maar eens of de tv het bij andere films ook doet inderdaad.
Bij die BluRay deed hij het nl goed zei je.

Enneh, vragen staat altijd vrij, daar is t een forum voor! :)

(zit zelf btw nog steeds met het local dimming probleem bij donkere scenes, stoort toch wel)
Als je via een mediplayer afspeelt, krijg je ondertitels niet juist.
Via usb poort van je lg tv zou het probleem niet voor moeten komen. Alleen heb je dan geluid probleem als je een film heb met DTS geluidsspoor. Dat kan de zogenaamde cinema tv niet aan :(

2de oplossing is om een mediaplayer te kopen die 3D zelf aan kan. En via mediplayer 3D kiezen. Dan heb je ook geen dubbele ondertitels.
bv:
Xtreamer Prodigy
IconBit XDS1003D
Bluetimes BT-3550B

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Om daarop in te haken; wellicht heeft de BR speler ook een USB poort / mediaspeler functionaliteit en werkt het daar wel mee. Probeer t eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn lg blueray 3d home cinema heeft wel degelijk een usb poort, maar ik heb inderdaad wel is aan een popcornbox of iets dergelijks gedacht, aangezien gedownloade bluerays niet worden ondersteund via de externe hard disk. dan zegt tie beeldscherm resolutie niet goed of dit format word niet ondersteund net als bij video ts.

maar weet niet echt wat een goede speler is dit moet ik nog allemaal gaan uitzoeken op het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Anoniem: 466437 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:50:
mijn lg blueray 3d home cinema heeft wel degelijk een usb poort, maar ik heb inderdaad wel is aan een popcornbox of iets dergelijks gedacht, aangezien gedownloade bluerays niet worden ondersteund via de externe hard disk. dan zegt tie beeldscherm resolutie niet goed of dit format word niet ondersteund net als bij video ts.

maar weet niet echt wat een goede speler is dit moet ik nog allemaal gaan uitzoeken op het internet
O, heb je een 3D Blueray speler? Ik denk dat je dan via de blueray speler 3d moet kiezen. En tv schakelt dan automatisch om.
Dit is bij een externe 3D mediaplayer ook het geval. Als je via de tv kiest voor SBS, gaat het soms niet goed.
Kijk op de afstandsbediening van je speler en of je daarmee ook kan schakelen naar 3D.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 10:33
Anoniem: 466437 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:50:

Even een semi ontopic vraagje aangaande dit onderwerp.

Werkt een externe USB harde schijf die als spec een USB 3.0 heeft op een LG apparaat die volgens de spec USB 2.0 heeft?

Werken externe HDD die hun voeding alleen via USB krijgen op een LG TV of Home Cinema Set (HX751 in het bijzonder)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
USB 3.0 is backward compatible met USB 2.0.
Dat wil zeggen: alles met een 3.0 stekker past nog in een 2.0 aansluiting.

Zo ver ik weet is een USB aansluiting altijd voorzien van spanning (+5V), dus werkt je externe 2,5" HDD er gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hdd zal gewoon werken heb net met telefoon er aan gehangen en die laad gewoon op haha ( multie meter ligt nog opt werk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb trouwens een hx755 dus die zullen wel niet al te veel verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
Anoniem: 466437 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:51:
tis me nu wel gelukt om het 3d gebeuren aan de praat te krijgen. nu zie ik geen 2 vlakken meer behalve dat nu de ondertiteling wel in 2 vlakken links het ene deel en rechts het andere deel van de ondertiteling weer geeft, bijna is het dus goed. nu nog maar meer films vinden en kijken of dit probleem blijft. zoja dan mag ik dan weer van je kennis gebruik maken om dit op te lossen danny. gegroet kroame
Is eigenlijk vrij simpel te verhelpen.

http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=50483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 10:33
Anoniem: 466437 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:33:
je hdd zal gewoon werken heb net met telefoon er aan gehangen en die laad gewoon op haha ( multie meter ligt nog opt werk haha)
Super. Ja bedenk me nu net dat ik dit zelf ook had kunnen weten, aangezien de iPod van m'n vriendin ook oplaadt in de dock van de HX751. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 23:02
loneranger56 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:12:
In de appstore van google kun je een android app downloaden waarbij je met je smartphone het service menu van de LG kunt benaderen. Zijn er mensen hier die ervaring met deze app hebben?
Als je tv aangesloten is op je netwerk werkt deze app goed.
Ben-i schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:10:
[...]

Als je een android telefoon heb kan je ook een app downloaden/kopen genaamd "LG Service Menu" kost iets van €4,99 (stukje goedkoper als een Harmony One) hiermee kon ik in het service menu van mijn LW650S.
(Weet niet of deze app ook voor Iphone beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedemink
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-04-2024
kan ik mijn Netcast op mijn 37LE7510 Infinia zo updaten dat ik ook uitzending gemist (NL1,2,3 en RTL) kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha lol

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 466437 op 19-07-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en hoe werkt dat dan als je alleen .mkv files hebt daar zitten geen submapjes in waar de ondertitels in staan of heb ik net wat over het hoofd gelezen. maar zal het is gaan proberen ty for the tipe dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stupid me, eerst maar is beter de handleiding door nemen
Anoniem: 466437 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:33:
en hoe werkt dat dan als je alleen .mkv files hebt daar zitten geen submapjes in waar de ondertitels in staan of heb ik net wat over het hoofd gelezen. maar zal het is gaan proberen ty for the tipe dude

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok nu heb ik toch echt wel een vraag

Hoe kan ik de film toch in mkv krijgen in plaats van blueray tsmuxing 3mtsmuxing acvhd en demuxed??? need help.

ik moet de film echt in een mkv container zien te krijgen met
tsmuxer of zijn er nog andere progjes die dat kunnen want ts kan mijn homechinema set niet afspelen dan zegt deze: Onbekent video formaat

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 466437 op 23-07-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
Je kiest of m2ts muxing, of blu-ray disk of avchd disk.
De bron die je zojuist de ondertitel van goed gezet hebt moet je samen met de subtitel selecteren, dezen worden dan door tsmuxer samengevoegd tot boven genoemde formaten.
Je krijgt dus een kopie van je bron en de subs. 1 nieuw bestand. Met dus de bijbehorende toevoeging.

Nu kan ik niet beoordelen wat jouw homecinema kan afspelen, maar lijkt me dat 1 van die drie keuzes toch wel zou moeten werken.
avchd en blu-ray maken er een mappen structuur van, die kan je weer bundelen tot een .iso.
.m2ts is het handigst voor op een usb stick of mediaspeler/nas.

Je kan googlen naar de conversie van .m2ts naar .mkv. Zat over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er niet een website waar je subs kan downloaden en dan gewoon in de zelfde map plakken onder de zelfde naam als de film???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-06 21:48
Ik probeer op mijn LW5500 om een mkv af te spelen via dlna. De softcoded subtitles werken niet, dit is bekend.
Nu probeer ik dus om een .srt met dezelfde naam in dezelfde map te gebruiken, en ik krijg de ondertiteling maar niet aan de praat. Kan het aan het feit liggen dat mijn NAS TwonkyMedia gebruikt? Of is het iets anders?

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Mijn Lg 650 S simplelink aanpassing wordt niet onthouden ..

Het gaat over de speaker instelling : speaker>>> HT speaker ( versterker)
Ik gebruik de tv speaker niet dus die optie staat uit in de instellingen menu + onkyo setting audio tv out off.

Nu moet ik elke keer bij het opstarten van mijn tv de setting aanpassen naar HT speaker via de simple link settings. Dit is heel irritant omdat ik al mijn afstandbedieningen juist niet gebruik invm de harmony one.

is hier een instelling voor dat de tv standaard op HT speaker staat?

• P van H
  • Niet online
Ik heb zojuist een update v 06.01.04 binnengehaald voor de LW650S. Heeft iemand een idee wat voor veranderingen deze met zich meebrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
P van H schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:18:
Ik heb zojuist een update v 06.01.04 binnengehaald voor de LW650S. Heeft iemand een idee wat voor veranderingen deze met zich meebrengt?
Dit zou ik ook wel eens willen weten.... op de site van LG wordt ik niet veel wijzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:16
Helaas doet LG altijd nogal geheimzinnig hier over... Het enige wat mij opviel is dat in het menu de knop "signaal selecteren" op een andere plek zit... Voor de rest nog niks kunnen ontdekken...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik lees nu op de Frontpage dat LG ook "Uitzending Gemist" voor de publieke omroepen zou hebben... Is dit alleen voor de 2012 modellen? Ik zie hem namelijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 20:04
kw_nl schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:18:
Ik lees nu op de Frontpage dat LG ook "Uitzending Gemist" voor de publieke omroepen zou hebben... Is dit alleen voor de 2012 modellen? Ik zie hem namelijk niet...
Las dit ook maar volgens mij klopt het niet. LG heeft tot nu toe alleen RTL Gemist.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-06 21:08
kw_nl schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:18:
Reken op dat het alleen voor de 2012 modellen zal zijn, de 2011 modellen zullen misschien nog sporadisch een update krijgen maar uiteindelijk krijgen alleen de nieuwste modellen nog de grote upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Zou zo maar kunnen. Eigenlijk wel heel triest. Je krijgt een jaar updates en daarna heb je dikke vette pech. Zo komt Smart TV natuurlijk nooit los...
Al viel mij op dat de interface van de 2012 TV´s bijna gelijk is met die van de 2011...

Ik heb voor de zekerheid een vraag gestuurd naar LG webcare... Misschien dat zij iets weten...

Hier overigens een link met daarin een screenshot waarop Uitzending Gemist te zien is op een LG TV.
http://www.stylecowboys.nl/Multimedia/3120

[ Voor 17% gewijzigd door kw_nl op 09-10-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
kw_nl schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:44:
Zou zo maar kunnen. Eigenlijk wel heel triest. Je krijgt een jaar updates en daarna heb je dikke vette pech. Zo komt Smart TV natuurlijk nooit los...
Al viel mij op dat de interface van de 2012 TV´s bijna gelijk is met die van de 2011...
Hm.. idd vreemd. Wat me vooral verbaast is dat RTL XL en Pathé Thuis wel gewoon toegevoegd zijn. Waarom UG dan niet :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
P van H schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:18:
Met de vorige firmware deed de Android remote app het bij mij niet meer. Nu weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik heb even zitten spelen met Youtube Remote en mij LG LW650. De Youtube app van LG in de TV vind ik nog steeds een draak, maar met Youtube Remote op mijn tablet werkt het nu heel leuk.
Heeft nog wel wat bugs, maar dat ligt naar mijn idee aan de TV.

Soms blijven de media buttons (forward, pause, etc.) in beeld hangen en soms heb je wel geluid, maar geen beeld (even pauzeren en dan weer verder helpt meestal), maar verder werkt het best grappig. Je kunt zelfs een wachtrij aanmaken.

Ik ben er in ieder geval heel happy mee.
Google Play: YouTube Remote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kwam pas erachter dat Time Shift e.d. in theorie moet werken op onze LW570s. Is dat ook zo, want ik kan zo niet testen (enige USB-stick die ik heb liggen is speciaal als geformateerd voor Windows op pc's te installeren). En als het kan, hoeveel GB is dan wel nodig? (Puur voor pauzeren e.d., niet voor opnemen)

En doet de Android remote het bij anderen nog wel, bij mij verbind de telefoon wel met de tv, maar de controls van de app komen niet op m'n telefoonscherm :/ ...

[ Voor 20% gewijzigd door Piet91 op 16-11-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
kw_nl schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:44:
Ik heb de 47LW4500, geen smart TV, wel 3D, LED en local dimming.

Is nog geen enkele FW update voor geweest en verwacht ik ook niet dat er zal komen.
Helaas, want de local dimming werkt bij sommige scenes een beetje tegen: bij een donkere scene, dimt de tv de boel nóg eens extra waardoor het soms echt vervelend slecht te zien wordt. Je ziet de dimming ook gebeuren, dat is misschien nog wel het vervelendst. Alsof iemand de kraan een beetje meer dichtdraait als je onder de douche staat :|

Edit: Ok... raar... klik ff op de link naar de PW, specs van fabrikant, staat er opeens een FW update van april bij :+ Heb toch echt vaker tussendoor gekeken. Straks maar ns de FW versie op de TV checken 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Danny the dog op 16-11-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:21:
Ik kwam pas erachter dat Time Shift e.d. in theorie moet werken op onze LW570s. Is dat ook zo, want ik kan zo niet testen (enige USB-stick die ik heb liggen is speciaal als geformateerd voor Windows op pc's te installeren). En als het kan, hoeveel GB is dan wel nodig? (Puur voor pauzeren e.d., niet voor opnemen)

En doet de Android remote het bij anderen nog wel, bij mij verbind de telefoon wel met de tv, maar de controls van de app komen niet op m'n telefoonscherm :/ ...
Iemand iets over deze 2 zaken (USB recording en Android remote)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Piet91 schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:22:
[...]

Iemand iets over deze 2 zaken (USB recording en Android remote)?
Ik heb een LW650S en heb via "service manual" de time-shift en usb recording aan moeten zetten.

Voor time shift heb je wel een externe hd nodig (ik gebruikte hiervoor een 250Gb externe hd).
Want zodra je de tv op pauze zet begint het opnemen namelijk en als je de tv van pauze afhaalt speelt de tv het opgenomen af maar ondertussen gaat het opnemen ook gewoon door voor zolang je film/programma duurt. Dit is logisch want anders mis je natuurlijk een stuk van je film/programma.

[ Voor 7% gewijzigd door Ben-i op 18-11-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Ben-i schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:38:
[...]

Ik heb een LW650S en heb via "service manual" de time-shift en usb recording aan moeten zetten.

Voor time shift heb je wel een externe hd nodig (ik gebruikte hiervoor een 250Gb externe hd).
Want zodra je de tv op pauze zet begint het opnemen namelijk en als je de tv van pauze afhaalt speelt de tv het opgenomen af maar ondertussen gaat het opnemen ook gewoon door voor zolang je film/programma duurt. Dit is logisch want anders mis je natuurlijk een stuk van je film/programma.
En waarom werkt dit niet bij mij? Kun je een duidelijke stappenplan neerzetten aub?
bv.. neemt het alleen analoog op? of ook via satelliet?
Moet je regio aanpassen? moet het een hdd zijn met eigen stroom voorziening?

Aanpassingen via sevicemenu had ik al gedaan.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Piet91 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:21:
...

De Android Remote App doet het op mijn Samsung 7.7 tablet (ICS) ook niet goed. Kanalen en volume wijzigingen doen niets en uiteindelijk crasht de app. De touch pad doet het wel en schudden om naar de Premium Apps te gaan werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
mucuracat schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:29:
[...]

En waarom werkt dit niet bij mij? Kun je een duidelijke stappenplan neerzetten aub?
bv.. neemt het alleen analoog op? of ook via satelliet?
Moet je regio aanpassen? moet het een hdd zijn met eigen stroom voorziening?

Aanpassingen via sevicemenu had ik al gedaan.

alvast bedankt.
Ik kan gewoon opnemen van de Ci+ module dus digitaal tv.
Als je alle stappen heb doorlopen (uit de link hieronder) in het service menu en ook het land op Spanje (en taal op Engels) heb gezet zou het toch moeten werken.
http://www.avforums.com/forums/15937714-post5.html

Ik gebruik een normale externe 2,5" HD zonder externe stroom voorziening maar wel met 2 usb stekkers (geen idee of dit uitmaakt) die plug ik in de onderste USB poort aan de zeikant van de TV (weet nu even niet of dit poort 1 of 2 is, want ik ben nu niet thuis).
Vervolgens vraagt de TV of ik deze schijf wil gebruiken voor Recorder/time-shift en al je op OK klikt wordt de HD geformatteerd en is hij klaar voor gebruik.

misschien moet wel je schijf vooraf formatteren naar FAT32 of juist naar NTSC ik weet niet meer precies welke van de 2. zoek ff op HDD in dit topic is al een hoop over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-06 17:37
Welke kabelboer heb jij?

Hier heb ik Ziggo waarbij alleen Nederland 1 op te nemen is met CI+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
ik zit bij Delta digitale tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485633

Hallo,

Ik heb met mijn tv een raar fenomeen, ik heb een keer een USB stick in mijn lg 42lw650s gehad en gespeeld met 3D films en dergelijk. Nu gebeurt nadat ik de usb gebruikt heb het een paar keer per avond dat het beeld van tv bevriest, de tv uit gaat en weer aan gaat en vrolijk verder gaat. Zijn er meer mensen die dit hebben of hebben gehad en wat ze hier aan gedaan hebben. Vindt het erg vervelend dat dit gebeurt, moet ik nu contact met lg opnemen of niet.

Hopelijk heeft er iemand advies voor me.

Met vriendelijk groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 485633 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:08:
Hallo,

Ik heb met mijn tv een raar fenomeen, ik heb een keer een USB stick in mijn lg 42lw650s gehad en gespeeld met 3D films en dergelijk. Nu gebeurt nadat ik de usb gebruikt heb het een paar keer per avond dat het beeld van tv bevriest, de tv uit gaat en weer aan gaat en vrolijk verder gaat. Zijn er meer mensen die dit hebben of hebben gehad en wat ze hier aan gedaan hebben. Vindt het erg vervelend dat dit gebeurt, moet ik nu contact met lg opnemen of niet.

Hopelijk heeft er iemand advies voor me.

Met vriendelijk groet.
Beschadigde filmbestanden? Ander USB-stickje/schijf geprobeerd?

Anoniem: 485633

Hallo bedankt voor je reactie,

Het probleem doet zich al voor bij gewoon televisie kijken, dus aan de stick of de beschadigde filmbestanden kan het niet liggen.
Zoals ik al in mijn verhaal vertelde is het ontstaan toen ik met een stick ben gaan rommelen. Ik kijk nu films via streaming en ik wilde HD/3D films kijken via de stick.
Zoals ik het zie zit er een fout in de tv maar kan dit nog niet geloven.

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Ik heb dat ook wel eens gehad in het begin maar heb er nu geen last meer van.
Misschien helpt een firmware update en anders hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik kreeg gisteren weer een nieuwe firmware voor mijn LW650S. Geen idee wat er gewijzigd is, maar bij mij is er op het eerste gezicht niets gewijzigd.

[ Voor 6% gewijzigd door Supremo op 23-12-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 19:33

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Is LG nog steeds zo waardeloos met lip-syc problemen? Lijkt wel of elk LG paneel standaard met lip-syc problemen kampt. En de lip-syc feature from HDMI 1.3(a) niet gebruikt wordt door LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Splinter Cell schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:59:
Is LG nog steeds zo waardeloos met lip-syc problemen? Lijkt wel of elk LG paneel standaard met lip-syc problemen kampt. En de lip-syc feature from HDMI 1.3(a) niet gebruikt wordt door LG.
Ligt dat aan de tv??

Ik dacht al dat ik dingen zag waar niemand anders last van had, maar sinds ik deze lg heb word ik geobsedeerd door mondbewegingen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 19:33

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Danny the dog schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:56:
[...]

Ligt dat aan de tv??

Ik dacht al dat ik dingen zag waar niemand anders last van had, maar sinds ik deze lg heb word ik geobsedeerd door mondbewegingen :|
Dat ligt inderdaad aan de TV. Zeker wanneer je HD films bekijkt en/of het geluid optisch laat lopen krijg je dit. Beeld opbouw is langzamer dan het geluid bij HD opnames.

Het wel bekende "lip-syc" probleem. Het ene paneel heeft zoveel miliseconden achterstand en het andere zit een nóg groter verschil in.

Als er een klein verschil in zit, zul je het misschien bij spraak niet snel zien. Maar bijvoorbeeld als iemand in zijn handen gaat klappen, of met een hamer slaat of een auto knalt tegen iets op, wapens worden afgevuurd of dicht slaande autodeuren zijn de beste voorbeelden om te testen. Dan zie en hoor je eerder het verschil.

Heb je een recent model van LG of al een wat oudere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Splinter Cell schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:35:
[...]

Dat ligt inderdaad aan de TV. Zeker wanneer je HD films bekijkt en/of het geluid optisch laat lopen krijg je dit. Beeld opbouw is langzamer dan het geluid bij HD opnames.

Het wel bekende "lip-syc" probleem. Het ene paneel heeft zoveel miliseconden achterstand en het andere zit een nóg groter verschil in.

Als er een klein verschil in zit, zul je het misschien bij spraak niet snel zien. Maar bijvoorbeeld als iemand in zijn handen gaat klappen, of met een hamer slaat of een auto knalt tegen iets op, wapens worden afgevuurd of dicht slaande autodeuren zijn de beste voorbeelden om te testen. Dan zie en hoor je eerder het verschil.

Heb je een recent model van LG of al een wat oudere?
Ok... dat scheelt... Ik was al aan het klooien met instelling van mijn versterker en mediaspeler.
Ik heb een 47LW4500 van vorig jaar. Geen smart TV, wel 3D.

Verder ben ik er tevreden over, jammer dat DTS niet doorgestuurd wordt door de TV alleen.
Ik heb dan ook zowel de TV als de mediaspeler optisch aan mn versterker hangen, vandaar dat ik begon te twijfelen aan de instellingen van die 2, mbt het lip-sync probleem.

Zijn er oplossingen / work-arounds bekend voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Nu ook de Android Remote app op mijn Samsung 7.7 ICS ge-update, maar nu doet hij het niet meer. Youtube Remote werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Supremo schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:53:
Nu ook de Android Remote app op mijn Samsung 7.7 ICS ge-update, maar nu doet hij het niet meer. Youtube Remote werkt nog wel.
Android remote werkt hier ook niet meer, al tijden niet. Kan wel connecten e.d., kan zelfs de tv uitzetten, maar ik heb niet meer de normale toetsen (volume, zender en die andere knoppen).

Stom vraagje; eigenlijk zouden alle passieve 3D brillen toch moeten werken?
Wil graag 2 brillen ombouwen tot dual play brillen maar niet onze huidige die er bij zaten.
Daarom dacht ik 2 van deze te kopen en dan de glazen te verwisselen. Zou moeten werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Piet91 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:19:
[...]

Stom vraagje; eigenlijk zouden alle passieve 3D brillen toch moeten werken?
Wil graag 2 brillen ombouwen tot dual play brillen maar niet onze huidige die er bij zaten.
Daarom dacht ik 2 van deze te kopen en dan de glazen te verwisselen. Zou moeten werken toch?
In principe gebruiken alle huidige passieve 3D TV's en bioscopen dezelfde soort brillen. Zo heb ik ook The Hobbit 3D HFR (48 Hz) met mijn LG bril bekeken.

Ik begrijp alleen niet goed waarom er ook aan de rood-blauw brillen wordt gerefereerd.
Polarized lens design eliminates the red / blue look for a more chic and classy style
Misschien toch maar even de verkoper een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Supremo schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:44:
In principe gebruiken alle huidige passieve 3D TV's en bioscopen dezelfde soort brillen. Zo heb ik ook The Hobbit 3D HFR (48 Hz) met mijn LG bril bekeken.
Leek me al logisch inderdaad.
Ik begrijp alleen niet goed waarom er ook aan de rood-blauw brillen wordt gerefereerd.

Misschien toch maar even de verkoper een mailtje sturen.
De vreemde Chineze manier om superioriteit van een specifiek product aan te geven. Het is beter dan rood-blauw brillen.

Moet alleen even kijken welke makkelijk te verbouwen zijn; op onderstaande videos zie je dat ze aan de achterkant een deel van het frame zo wegklikt, en dat lijkt me niet mogelijk bij die 3D-brillen van Ebay (daar zit 'glas' als het ware vast in het frame)

EDIT: deze wel lijkt het.

[ Voor 14% gewijzigd door Piet91 op 04-02-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik weet niet wanneer de Youtube client een update heeft gehad, maar ik kan nu ook ondertitels (CC) afspelen. Alleen nog wat problemen met de aansturing via Youtube Remote, maar verder helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik weet niet of mijn vraag in dit topic thuis hoort, maar ik heb een een LG 42LE8500 in combinatie met een Onkyo TX-NR579. Mijn LG is met een HDMI kabel aangesloten op de receiver. Op de receiver zijn ook een PS3, Blu Ray en WII U aangesloten. Die werken allemaal perfect. Alleen als ik op de tv zelf dingen afspeel, via USB, internet, ... dan krijg ik geen geluid. De tv speaker heb ik afgezet aangezien mijn geluid via de versterker zou moeten komen. Alleen gebeurt dit dus niet. Ik was altijd van mening dat het geluid ook via HDMI gestuurd wordt. Weet iemand toevallig hoe dit komt? Moet ik dit nog configureren op mijn tv? Of zou het aan de receiver liggen? Of moet ik toch nog een andere kabel gebruiken om het geluid van mijn tv via de receiver te laten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 18:59
probeer het eens met de optische kabel van de tv naar je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Ik heb een LG LW650 en in combinatie met een Yamaha 1067 is het mij ook niet gelukt om ARC aan de praat te krijgen. Weet je trouwens zeker dat de TV op een HDMI ARC poort is aangesloten? Weet je zeker dat ARC opde TV geactiveerd is? Tijd om de boekjes weer eens open te slaan.

En ja, uiteindelijk heb ik het opgegeven en een optische kabel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Supremo schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:35:
...

En ja, uiteindelijk heb ik het opgegeven en een optische kabel aangesloten.
Bedankt. Via de optische kabel is het mij gelukt het geluid van de tv via de versterker af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Om terug te komen op die 3D / Dual Play brillen; ik heb die van de link hierboven gekocht en omgebouwd naar Dual Play brillen.

Omdat de glazen niet symmetrisch zijn moest ik bij de neushoeken (midden-boven) wel iets wegknippen en opvullen met wat zwart papier maar dat is bij gebruik niet te zien. Werkt uitstekend.

Heb alleen nog geen console en de Ouya laat waarschijnlijk nog lááng op zich wachten. Bovendien vraag ik me af daar leuke Dual Play/multiplayer games opkomen.
Dus ik het ze nog niet gebruikt, maar 't belooft veel goeds. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Update 06.01.08 > 06.01.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
Al uitgevonden wat de update doet / toevoegd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

loneranger56 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 16:55:
[...]

Al uitgevonden wat de update doet / toevoegd ?
Nope.. Niet gekeken.. daar kom ik toch niet achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Er was nog het puntje dat 3D in 1080i afgespeeld wordt (beide ogen krijgen hetzelfde te zien). Er zou nog een update komen dat er 1080p getoond wordt door het ene oog de even lijnen en het andere oog de oneven lijnen krijgt. Geen idee of dat nu geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:07

Bever!

3

Supremo schreef op zondag 05 mei 2013 @ 19:12:
Er was nog het puntje dat 3D in 1080i afgespeeld wordt (beide ogen krijgen hetzelfde te zien). Er zou nog een update komen dat er 1080p getoond wordt door het ene oog de even lijnen en het andere oog de oneven lijnen krijgt. Geen idee of dat nu geactiveerd is.
Ik meen te herrinneren dat bij passief 3d dit hardwarematig gewoon niet mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Bever! schreef op zondag 05 mei 2013 @ 20:28:
[...]
Ik meen te herrinneren dat bij passief 3d dit hardwarematig gewoon niet mogelijk is..
Onzin, deze update is al lang op de TV's aangebracht. Jouw brein combineert even en oneven beeldlijnen om tot 1080p te komen. Dit is hier ook op tweakers bepubliceerd dat Duits onderzoeks instituut dit bevestigd heeft.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
wouter1971 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:05:
[...]
Onzin, deze update is al lang op de TV's aangebracht. Jouw brein combineert even en oneven beeldlijnen om tot 1080p te komen. Dit is hier ook op tweakers bepubliceerd dat Duits onderzoeks instituut dit bevestigd heeft.
Passief 3D bestaat uit 2 beelden die gelijktijdig op het scherm getoond worden, dus kan het nooit voldoen aan de definitie van 1080p. Als je 2 beelden telkens een beeldlijn verspringend weergeeft op hetzelfde moment, zodat je brein daar mbv de 3D bril een plaatje met diepte van kan maken, heb je per definitie een interlaced (geinterpolleerd) beeld, ofwel 1080i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Als je dan toch met je hobby met mieren verder gaat, interlaced is niet hetzelfde als geinterpoleerd.
Interlaced betekent dat de helft van de beeldlijnen per frame bijgewerkt worden.

Passief 3D die aparte beelden per oog kan weergeven, zal dus de volledige resolutie per frame verversen, wat met 1080i niet kan (de processor in de TV kan wel proberen om te "voorspellen" wat de volledige 1080p refresh zou zijn, maar dat blijft een interpretatie). Natuurlijk kun je blijven hameren op het feit dat elk oog 1080i ziet, maar dit is niet hetzelfde als een 1080i beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Update van 06.01.24 naar 06.01.28 komt binnen. Was lang geleden. Nu maar uitvinden wat ze aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-06 14:54
Komt Netflix ook op de modellen van 2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Sinds 06.01.28 heb ik geen EPG-informatie meer. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Nee dat niet, maar hier is door de zenders zappen behoorlijk traag geworden. Het duurt ongeveer 6 seconde om van rtl4 naar rtl5 te zappen. Ik heb delta digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Ben-i schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:11:
Nee dat niet, maar hier is door de zenders zappen behoorlijk traag geworden. Het duurt ongeveer 6 seconde om van rtl4 naar rtl5 te zappen. Ik heb delta digitaal.
Dat heb ik dan weer niet, duurt (nog steeds) ongeveer drie seconden.
Het probleem met de EPG is overigens opgelost door een reset naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Iemand anders ook dat ze NOS nieuws niet kunnen terugkijken?

Netwerk is aanwezig (bekabeld), er staat nieuws van 5 november (vandaag dus) maar geen tijd en kan stream niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:40:
Iemand anders ook dat ze NOS nieuws niet kunnen terugkijken?

Netwerk is aanwezig (bekabeld), er staat nieuws van 5 november (vandaag dus) maar geen tijd en kan stream niet openen.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Ik heb even voor je gekeken en inderdaad, ik kan de NOS app wel openen maar geen van de 3 opties starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Nog altijd vind ik dat ik de allermooiste LED tv heb en ben zeer te spreken over de kwaliteit van LG.

Het is overigens de 55LE8500 model met full led dimming. Beetje spijt dat ik toen niet voor de LE9500 had gekozen met 3D. Maar goed; dat was weer een 1000 euro euro duurder.

Alleen wat wel een beetje jammer is, is dat ze niet meer komen met updates voor de apps.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 19-11-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Ik was er ook zeer over te spreken, totdat een aantal led's van de LE9500 defect gingen, en LG het niet kon repareren omdat het toestel EOL was.

Voordeel was wel ik mijn aankoopbedrag terug kreeg en daarmee een 55 kon kopen van Samsung uit 2013
46 naar 55 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ben-i schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:23:
Ik heb even voor je gekeken en inderdaad, ik kan de NOS app wel openen maar geen van de 3 opties starten.
Contact gehad met LG Nederland via Facebook.
Niets aan gehad; eerst of ik de nieuwste firmware had (ja); daarna "Settings> support> initialisatie premium content" en dat hielp ook niets.

Hij weet niet waar het aan ligt en zou het verder uitzoeken en bericht geven als hij wat weet.

Verwacht er eerlijk gezegd niet veel van maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Zojuist zag ik dat de NPO Uitzending Gemist App beschikbaar is voor mijn 42LV5500! Werkt hartstikke soepel en de beeldkwaliteit is prima. Leuke toevoeging weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
yohan schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:49:
Zojuist zag ik dat de NPO Uitzending Gemist App beschikbaar is voor mijn 42LV5500! Werkt hartstikke soepel en de beeldkwaliteit is prima. Leuke toevoeging weer :)
En dus weer nieuws. (wat mijn vader toch wel erg handig vond en nog steeds geen oplossing van is.
(kleine gok; omdat ze dit nu hebben?)

Wel jammer dat je voor zoiets een account nodig hebt; morgen maar eens mee bezig dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Help , ik krijg mijn Ci + module niet meer aan de praat, ik heb de LG 42 lw 650s, werkte 1,5 jaar prima , heb de Ci+ module er uit gehaald en weer terug, herkent hem wel maar vind geen kanalen meer :( , heb hem nu gerest naar fabrieks instellingen , nog niet.

Alvast bedankt

8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
symbiotic schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:51:
Help , ik krijg mijn Ci + module niet meer aan de praat, ik heb de LG 42 lw 650s, werkte 1,5 jaar prima , heb de Ci+ module er uit gehaald en weer terug, herkent hem wel maar vind geen kanalen meer :( , heb hem nu gerest naar fabrieks instellingen , nog niet.

Alvast bedankt

8)7 8)7 8)7
Kun je voor de zekerheid de Ci+ module op een andere TV testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Is het iemand gelukt Netflix draaiend te krijgen op deze serie, bijvoorbeeld door het wijzigen van de regio-instellingen via het servicemenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
Goede vraag , ik heb ook maar eens de lan kabel er in gedaan, laatste keer was twee jaar geleden met de hoop op updates en netflix , ik heb nu 06.01.28

wat is de meest recente update van lg ? heb de 42lw650s

http://www.lg.com/ae/support-product/lg-42LW650S

vreemd als ik check update version doe vind mijn tv niks

[ Voor 20% gewijzigd door symbiotic op 25-12-2015 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellFury
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 08:29
Nu bezig met updaten van 55LW650S naar 06.01.36. Volgens de website de laatste versie. Iemand bekend met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
De meegeleverde afstandsbediening van onze 42LW570S wordt minder. Niet alle knoppen reageren meer.
Heb ook andere batterijen geprobeerd; geen resultaat.
Als ik de camera van m'n telefoon op de IR richt zie ik ook niets oplichten bij een (heel) aantal toetsen.

Type afstandsbediening is AKB72914050.

Op Ebay (.de/.nl/.com etc.) staan genoeg LG afstandsbedieningen die vaak nét even wat anders zijn (vooral rond de Home/Premium toetsen). Maar deze zouden toch wel gewoon werken met onze TV?
Die schommelen tussen de $10 en $25.

Ik vraag dit omdat we natuurlijk wel een simpele afstandsbediening hier ergens uit het rek kunnen halen of zelfs een Harmony-achtig ding; maar deze afstandsbediening is eigenlijk best handig (denk aan Premium menu om NOS Journaal terug te kijken, subtitles van bijv. Britse zenders etc.).
Vooral m'n vader gebruikt die optie van Journaal terugkijken vaak en hij is niet echt handig met dit soort dingen; ik heb weinig zin om dit weer opnieuw te moeten gaan uitleggen.
(Hij heeft moeten opschrijven hoe hij een opname van de Humax moet terugkijken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Niemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom bel ofmail je LG support niet? Dikke kans dat ze die voor een paar tientjes op spare hebben :)
Verder: probeer de app eens. Die werkt eigenlijk verbazend goed :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ik denk dat ik dan maar probeer exact zelfde type op Ebay probeer te scoren.

En m'n vader heeft geen telefoon voor de app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
http://www.ebay.com/itm/191580232958

Deze vorige week dinsdag besteld, vandaag bezorgd.
Werkt prima. Enige verschil is dat er geen merk/type en dat er geen knop voor verlichting is...althans; niet gevonden.

Mijn vader kan weer NOS terugkijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Ik weet dat dit topic praktisch dood is dus zal wel weinig respons opleveren.
Maar maanden geleden is onze 42LW570S opgehouden met werken.
TV gaf al langer problemen maar op een gegeven moment ging de TV simpelweg niet meer aan.
Wel de bekende klik geluiden bij aan/uit-zetten en de indicatie LED licht op (langzaam knipperen).

Ondertussen kijken wij al op een nieuwe TV (55C2) en deze oude staat nog op zolder.

Google zegt mij dat het een voedingsprobleem is. Simpele oplossingen (aan/uit-knop inhouden, stroom eraf halen etc.) lijken niet te werken.

Zien jullie nog een (relatief eenvoudige/goedkope) manier dat ik toch die TV nog aan de praat kan krijgen of zit er niets anders op dan weggooien?
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste