Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Misschien moeten we LG even via Twitter om opheldering vragen. Zo van: als ik m'n tv op Spanje zet krijg ik allemaal opname- en timeshift-opties. Hoe zit dat?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe een poging.
Lijkt mij een gepaste vraag.
yohan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:41:
Misschien moeten we LG even via Twitter om opheldering vragen. Zo van: als ik m'n tv op Spanje zet krijg ik allemaal opname- en timeshift-opties. Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solenoid
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42
Na jaren met de 37lc te hebben gedraaid komt vandaag de 650s binnen. LG heeft bekend gemaakt dat er een firmware opdate komt. Ik heb natuurlijk gewezen op hun persbericht:

nieuws: LG verhoogt 3d-resolutie Cinema 3D-tv's - update

Maar nu lijkt de aap uit de mouw te komen:

Geachte Heer/Mevrouw ,

Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende 42LW650S Voor deze TV is er geen update beschikbaar. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, u kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier of via onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Klantenservice

Heeft iemand al een update gezien of is dit een broodje aap waarmee LG de indruk wil weken dat ze gelijk zijn zijnan de actuve 3d TV's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
solenoid schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:54:

...

Heeft iemand al een update gezien of is dit een broodje aap waarmee LG de indruk wil weken dat ze gelijk zijn zijnan de actuve 3d TV's ?
Ik heb al twee updates gehad. Een via de website (via USB stick) en eentje via internet. Overigens kan het kloppen dat de 3D 1080p patch nog steeds niet uitgeleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.overdigitalete...category/rubrieken/lw650s

Maar wanneer en hoe ???
Supremo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Ik heb al twee updates gehad. Een via de website (via USB stick) en eentje via internet. Overigens kan het kloppen dat de 3D 1080p patch nog steeds niet uitgeleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 19:39
Een andere soort vraag tussendoor. Zijn er mensen hier die meegedaan hebben met de Cinema 3D (Pirates of the Caribbean) actie van LG ? Heeft iemand in de tussentijd het geld van de cach-back al op zijn rekening ontvangen ? De kids-pack en de usb stick heb ik wel per post ontvangen, maar de 300 euro die volgens de actievoorwaarden in de maand juli gestort zou moeten worden is nog steeds zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:49:
Doe een poging.
Lijkt mij een gepaste vraag.

[...]
Het antwoord van LG:
We adviseren toch op NL te laten staan, het is beveiligd tegen kopieren in Nederland. Dat is de wet. Vriendelijke groet,
:'(

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:10
Thnx voor het vragen, wel vreemd, Samsung en Sony kunnen toch ook gewoon opnemen en Time Shiften?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Klopt, raar antwoord. Zal ze even dm'en voor meer opheldering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 22:56
yohan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:25:
Klopt, raar antwoord. Zal ze even dm'en voor meer opheldering :)
Ben erg benieuwd want sinds wanneer zou je in Nederland voor eigen gebruik geen TV-programma mogen opnemen.......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
GranCanaria schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:54:
Heeft de televisie last van ghosting, clouding of backlight bleeding?

Ik ben namelijk ook geinteresseerd in de televisie echter zit ik te twijfelen tussen deze en de samsung ue46d6200

[...]
Backlight bleeding heeftie wel wat last van, voornamelijk linksonder in de hoek en rechtsonder in de hoek. Ghosting niet echt voor zover ik kan beoordelen. Clouding herken ik blijkbaar niet, of ik weet niet goed genoeg wat het is. Op Digitalversus hebben ze daar bij hun model een duidelijker oordeel over.

Waar de TV (mijn 47LW4500 iig) wel last van heeft is dat de TruMotion e.e.a. niet kan bijhouden. Het beeld schokt en irriteert me mateloos als er redelijk wat beweging is. Het is echt verschrikkelijk. Alle mogelijke instellingen geprobeerd de afgelopen week, niets helpt. Gisteravond de knoop doorgehakt; hij gaat terug. Als dit 'vernieuwing' is houd ik het wel lekker nog een tijdje bij mijn ouwe Matchline. Dan maar geen HD. Wel jammer, want de combinatie met de PS3 is briljant.

Misschien is in de 4500 een budget-processor a la Celeron gebruikt of zo, kan me niet voorstellen dat mensen met een 5500/570/650 dit gestotter accepteren.

[ Voor 19% gewijzigd door garp op 23-08-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Dat is raar.. Wehkamp had een actie dat 47LW650S voor 1139,- euro weggaven maar deze is nu weg..
Op hun site stond dat het tot 29-08 geldig was.. Enig idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
garp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Misschien is in de 4500 een budget-processor a la Celeron gebruikt of zo, kan me niet voorstellen dat mensen met een 5500/570/650 dit gestotter accepteren.
Is TruMotion uitschakelen geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Backlight bleeding heeftie wel wat last van, voornamelijk linksonder in de hoek en rechtsonder in de hoek. Ghosting niet echt voor zover ik kan beoordelen. Clouding herken ik blijkbaar niet, of ik weet niet goed genoeg wat het is. Op Digitalversus hebben ze daar bij hun model een duidelijker oordeel over.

Waar de TV (mijn 47LW4500 iig) wel last van heeft is dat de TruMotion e.e.a. niet kan bijhouden. Het beeld schokt en irriteert me mateloos als er redelijk wat beweging is. Het is echt verschrikkelijk. Alle mogelijke instellingen geprobeerd de afgelopen week, niets helpt. Gisteravond de knoop doorgehakt; hij gaat terug. Als dit 'vernieuwing' is houd ik het wel lekker nog een tijdje bij mijn ouwe Matchline. Dan maar geen HD. Wel jammer, want de combinatie met de PS3 is briljant.

Wanneer heb je last van dat gestotter dan? TruMotion moet uitstaan als je de tv op een PC aansluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekend een Logitech Harmony, waarmee ik een "service menu" knop heb weten aan te maken.

Daarna gelijk de THX settings geactiveerd van de LW650s.
Ik moet zeggen wauw, dit geeft wel een echt mooi beeld.
Alleen dat maakt de investering voor deze Harmony gerechtvaardigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
kw_nl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:28:
[...]

Is TruMotion uitschakelen geen optie?
Nee, helaas. Wat je dan feitelijk doet is de 100Hz uitzetten, waardoor je met een 50Hz scherm zit. En daar kan ik niet tegen; ik word dan erg nerveus. Ik heb nog een tijdje gedacht dat het aanzetten van Trumotion in de gebruiker mode hielp, met de settings dan op '0'. Dan heb je wel 100 hz, maar zou de TV niets aan beeldverbetering moeten doen. Helaas is dat ook niet echt een optie, het blijft er op lijken dat TruMotion het beeld simpelweg niet kan 'bijhouden'.

Het viel mijn broertje ook meteen op toen hij van de week hier was, en hij is gewend om naar een LCD te kijken. Zijn sony (40W5500) heeft een stuk rustiger beeld. Hij heeft MotionFlow op low staan, en dan heb je niet de rare zaken die we op deze TV zien.

Misschien is de LW4550 serie wel inferieur aan de rest van de line-up en is het ontbreken van 'Smart TV' functionaliteit niet het enige verschil. Het zou wel het enorme prijsverschil verklaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
ArcticWolf schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

Wanneer heb je last van dat gestotter dan? TruMotion moet uitstaan als je de tv op een PC aansluit....
Bij gewoon TV kijken, bij het bekijken van materiaal op de Popcornhour A-200, bij het bekijken van Blu-rays op de PS3. TruMotion uitschakelen is dan geen optie ivm onrustig beeld. Aanzetten is geen optie omdat TruMotion het beeld niet kan bijhouden op de 1 of ander manier.

Battlefield Bad Company 2 op de PS3 gaat perfect, evenals Motorstorm 3D (Demo), Wipeout HD fury et cetera. Dan staat TruMotion uiteraard uit. Geen enkel probleem, geen artefact te vinden. Het scherm zelf is namelijk wat mij betreft echt meer dan goed.

Ik vind het ook echt jammer dat 'ie terug moet, maar ik heb echt geen zin om me de komende paar jaar aan die beeldcorrectie-issues te conformeren. Het ding moet simpelweg een goede 100Hz implementatie hebben die geen irreel ogend of irriterend beeld met artefacts op moet leveren. Da's alles. De rest van al die mooie features mogen van mij zo de vuilnisbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Gelijk heb je, mijn Sony ging ook gewoon terug omdat ik het toch niks vond. Beeld was toen super, maar qua opties, afspelen van content echt waardeloos.

En TV moet goed zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik heb ook gestotter als ik PC materiaal op 100hz bekijk ;) mijn tv staat standaard op 24hz en dan is alles echt smooth aangezien meeste HD content op 24hz is opgenomen O-) (ik heb een sharp LC-32LE700) zoek wel een nieuwe... daarom kijk ik hier in het topic rond.
Hetzelfde geld voor gewoon kabel, het materiaal wordt op 24hz uitgezonden, de kabelmaatschappij interpoleerd het naar 50hz en de tv weer naar 100hz. Dus bij 100hz worden er 4 frames toegevoegd en idd niet elke tv kan daar goed mee omgaan, dus is 50hz meestal beter bij kabeltv dan 100hz.

@garp zet de tv eens voor de lol op 24hz (op de pc) en speel eens een film af... het gestotter moet dan weg zijn. (motionflow uit)

[ Voor 45% gewijzigd door ArcticWolf op 23-08-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
kw_nl schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:48:
Gelijk heb je, mijn Sony ging ook gewoon terug omdat ik het toch niks vond. Beeld was toen super, maar qua opties, afspelen van content echt waardeloos.

En TV moet goed zijn...
Tsja, het lijkt wel een beetje een gevalletje goedkoop is duurkoop. Het kan ook eigenlijk niet, een 47" TV met deze specs en dan ook nog 3D voor 799,- (inclusief BTW, dus feitelijk ongeveer 655 euro....). Dan moet er ergens iets zijn waardoor het geen top-TV is. Blijkbaar is bij dit apparaat de motionflow de achilleshiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
garp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:40:
Misschien is de LW4550 serie wel inferieur aan de rest van de line-up en is het ontbreken van 'Smart TV' functionaliteit niet het enige verschil. Het zou wel het enorme prijsverschil verklaren....
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met de 42LV375S. Was volgens de LG-site qua specificaties een exacte kopie van de 42LV5500. Bleek dus niet zo te zijn, de 375S heeft echt een inferieur beeld ten opzichte van de LV5500. Inmiddels hebben ze de website aangepast (tv is bijv. 50hz, ipv de eerder vermelde 100hz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garp schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:19:

3D brilletjes zijn gevoelig voor achtergrondlicht (spiegeling). Zouden wat beter afgesloten kunnen zijn aan de zijkant.
Ik vind de 3D brillen wel goed, maar had het zelfde probleem als wat jij hierboven aangeeft.
Het is vooral waarneembaar als je verlichting aanhebt.
Daarom heb ik zelf de volgende brillen gekocht.
http://www.polaroideyewea...ion/Premium3DGlasses.aspx
Deze zitten echt heel erg goed, en je hebt geen last van reflecties.

We hebben de volgende modellen
http://www.polaroideyewea...roductdetail.aspx?id=3768
http://www.polaroideyewea...spx?id=3766&col=19&_page=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb de 650
Misschien heb ik een goede uitvoering, maar ik heb absoluut geen last van bleeding,en trumotion werkt gewoon zonder last te hebben van het niet kunnen bijhouden van beelden.
Sterker nog,als ik F1 kijk zet ik juist Trumotion aan, dan worden de beelden echt veel mooier.
Probeer anders eens de 650 te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Ik vind de 3D brillen wel goed, maar had het zelfde probleem als wat jij hierboven aangeeft.
Het is vooral waarneembaar als je verlichting aanhebt.
Daarom heb ik zelf de volgende brillen gekocht.
http://www.polaroideyewea...ion/Premium3DGlasses.aspx
Deze zitten echt heel erg goed, en je hebt geen last van reflecties.

We hebben de volgende modellen
http://www.polaroideyewea...roductdetail.aspx?id=3768
http://www.polaroideyewea...spx?id=3766&col=19&_page=
Mag ik vragen waar jij die vandaan hebt en wat ze kostten? Ik zou voor de DIVA gaan. De laagste prijs die ik zo heb gevonden was €27,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solenoid schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 12:54:
Na jaren met de 37lc te hebben gedraaid komt vandaag de 650s binnen. LG heeft bekend gemaakt dat er een firmware opdate komt. Ik heb natuurlijk gewezen op hun persbericht:

nieuws: LG verhoogt 3d-resolutie Cinema 3D-tv's - update

Maar nu lijkt de aap uit de mouw te komen:

Geachte Heer/Mevrouw ,

Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende 42LW650S Voor deze TV is er geen update beschikbaar. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, u kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier of via onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,
LG Electronics Klantenservice

Die firmware update zou eind juli komen. Jammer dat LG het weer "waar" met firmware updates.
Ook bij de smartphones verschuiven de firmware updates met maanden. Ik vind dat echt consument onvriendelijk. Tegenwoordig zijn snelle updates cruciaal voor de aanschaf van een product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzbuzz68 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:32:
[...]

Mag ik vragen waar jij die vandaan hebt en wat ze kostten? Ik zou voor de DIVA gaan. De laagste prijs die ik zo heb gevonden was €27,95.
Ja natuurlijk mag je dat vragen
Ik wilde ze eerst online bestellen bij voordeeloptiek.nl
Maar eigenlijk wilde ik ze ook eerst proberen en dan is voor mij Groningen wel erg ver weg.
Daarna ben ik Cinema de Graaf Huizen terecht gekomen.
YouTube: Polaroid 3D Bril - YouTube
Ik heb er maar een dagje uit van gemaakt en heb ook de Smurfen 3D gekeken (erg leuk)
Ze zijn daar 29,95 per stuk, maar ik verzeker je, je wil je LG bril niet meer opzetten.
Dit ondanks dat ze ook best wel goed zijn.
De Diva is een mooie bril, maar deze bril loopt met de ronding van je gezicht mee.
Aangezien ik een bril draag heb ik voor de N8101 en de N8102 gekozen.
Deze brillen kunnen ook door mensen met een bril gedragen worden.
Dat kan met de Diva zeker niet.
Het is niet echt goedkoop, maar nog steeds minder duur dan een actieve bril.
En de schittering in je glas is met beide brillen .........WEG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
yohan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:11:
[...]

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met de 42LV375S. Was volgens de LG-site qua specificaties een exacte kopie van de 42LV5500. Bleek dus niet zo te zijn, de 375S heeft echt een inferieur beeld ten opzichte van de LV5500. Inmiddels hebben ze de website aangepast (tv is bijv. 50hz, ipv de eerder vermelde 100hz).
Wat voornamelijk misleidend is, is dat er helemaal geen 100Hz LCD's bestaan: het is de TruMotion die er 100Hz van maakt door er beeldinformatie bij te verzinnen. En die doet ook meteen iets met de-blur en de-judder, wat ik niet wil. TruMotion uit = 100Hz uit, wat ik ook niet wil.

Ach, het was een leuk experiment. Jammer dat het zo'n gelazer is om em weer weg te brengen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het al vreemd. de LW5500 was toen iets duurder terwijl dit model lager is.

Misschien hebben ze een fout gemaakt???? :-(

Ik hoop dat ze hem toch nog leveren want ik heb hem besteld voor de lagere prijs. O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:10:
Hey, Dat is raar.. Wehkamp had een actie dat 47LW650S voor 1139,- euro weggaven maar deze is nu weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:14:
[...]

Ja natuurlijk mag je dat vragen
Ik wilde ze eerst online bestellen bij voordeeloptiek.nl
Maar eigenlijk wilde ik ze ook eerst proberen en dan is voor mij Groningen wel erg ver weg.
Daarna ben ik Cinema de Graaf Huizen terecht gekomen.
YouTube: Polaroid 3D Bril - YouTube
Ik heb er maar een dagje uit van gemaakt en heb ook de Smurfen 3D gekeken (erg leuk)
Ze zijn daar 29,95 per stuk, maar ik verzeker je, je wil je LG bril niet meer opzetten.
Dit ondanks dat ze ook best wel goed zijn.
De Diva is een mooie bril, maar deze bril loopt met de ronding van je gezicht mee.
Aangezien ik een bril draag heb ik voor de N8101 en de N8102 gekozen.
Deze brillen kunnen ook door mensen met een bril gedragen worden.
Dat kan met de Diva zeker niet.
Het is niet echt goedkoop, maar nog steeds minder duur dan een actieve bril.
En de schittering in je glas is met beide brillen .........WEG!
Bedankt voor de info. Ik heb ook voordeeloptiek gevonden. En aangezien ik geen bril draag leek de diva met z'n ronding en brede poten het meeste licht weg te houden aan de achterkant. Ik denk dat ik er maar 2 ga bestellen.
Ik had al eerder gekeken op E-bay naar brillen, maar jouw ervaring dat deze brillen echt geen last van spiegeling hebben maakt de keuze makkelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je deze hebt graag je ervaring op het forum posten.
Ik ben benieuwd en wellicht koop ik ze dan ook.

Alvast Bedankt
buzzbuzz68 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Bedankt voor de info. Ik heb ook voordeeloptiek gevonden. En aangezien ik geen bril draag leek de diva met z'n ronding en brede poten het meeste licht weg te houden aan de achterkant. Ik denk dat ik er maar 2 ga bestellen.
Ik had al eerder gekeken op E-bay naar brillen, maar jouw ervaring dat deze brillen echt geen last van spiegeling hebben maakt de keuze makkelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:58:

Alvast Bedankt

[...]
Zal ik doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzbuzz68 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Graag gedaan.
En om je even extra informatie te geven
Achter mijn bank staat een lamp, we hadden hier altijd last van.
Ik zag zelf altijd licht in mijn bril, ik zette altijd het licht maar achter mij uit.
Nu ik de nieuwe brillen heb, hoef ik het licht niet meer uit te zetten.
PS ik werk niet bij Polaroid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Via @LG_WEBCARE_NL heb ik de volgende vraag gesteld:
Is de hardware die de TruMotion regelt exact hetzelfde in de LW4500, LW5500 en LW570s? En de panelen, zijn die ook gelijk?
Zojuist kwam het antwoord:
100Hz trumotion is hetzelfde en ook de panelen zijn gelijk.
Dus als ik die van mij eenmaal teruggebracht heb hoef ik niet meer te kijken naar 1 van die modellen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43
garp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:35:

[...]

[...]

Dus als ik die van mij eenmaal teruggebracht heb hoef ik niet meer te kijken naar 1 van die modellen :-)
Vreemd, ik heb nergens last van op mijn 47lw5500

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garp schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:35:
[...]
[...]
waarom heb je niet de 650 genoemd?
Ik ben zeer tevreden over deze tv,ook om te gamen
Wil je het hele adres vermelden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier en daar dat er updates zijn geinstalleerd.
Heeft iemand een link waar deze staan?
Ik kan bij lg deze niet vinden,
Het gaat om de lg lw650S 47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHorsie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Die firmware update zou eind juli komen. Jammer dat LG het weer "waar" met firmware updates.
Ook bij de smartphones verschuiven de firmware updates met maanden. Ik vind dat echt consument onvriendelijk. Tegenwoordig zijn snelle updates cruciaal voor de aanschaf van een product
Toch lijkt er een update beschikbaar te zijn:

http://flatpanelshd.com/n...on=showfull&id=1313938337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Voor mensen die graag 3D brillen met dikkere pootjes willen voor een betere afscherming tegen omgevingslicht, is het misschien een idee om contact op te nemen met het hoofdkantoor van LG in Amstelveen. Ik ben daar een keer bij een 3D presentatie geweest en toen werden daar gratis 3D brillen weggegeven. Die hebben vrij dikke pootjes omdat daar tekst op staat. Wie weet kun je ze tegen een zacht prijsje kopen.

Ik heb ze zo snel niet kunnen vinden, maar de dikte is denk ik vergelijkbaar met deze bril: http://www.ebay.co.uk/itm...ain_3&hash=item4cf98af1f3

En als je geen probleem hebt met Paypal en eBay, dan kun je altijd wel iets betaalbaars vinden: http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item7217c601cf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:49:
[...]

Ik ben zeer tevreden met 650S na de laatste firmware update. Het bekijken van bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd is veel beter geworden. Voor de update had ik vaak bij snelle camera bewegingen last van"ghosting". Dit is sinds de update helemaal weg..

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:23:
Ik lees hier en daar dat er updates zijn geinstalleerd.
Heeft iemand een link waar deze staan?
Ik kan bij lg deze niet vinden,
Het gaat om de lg lw650S 47
TV even aan het internet hangen en dan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Bunnikside schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:10:
[...]

Ben erg benieuwd want sinds wanneer zou je in Nederland voor eigen gebruik geen TV-programma mogen opnemen.......?
Ik hou me ook aanbevolen voor het antwoord. Zou ook nog ff doorvragen. Volgens mij mag het opnemen voor eigen gebruik namelijk wel.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:27:
[...]

waarom heb je niet de 650 genoemd?
Ik ben zeer tevreden over deze tv,ook om te gamen
Wil je het hele adres vermelden?
Het is een twitter adres: http://twitter.com/LG_WEBCARE_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oww Leuk dat je het kon bestellen..
Ik heb net een bezwaar geschreven naar Wehkamp.nl hierover..
Tevens stond deze actie ook op Marktplaats.nl ( 2 dagen gestaan) ze hebben vanochtend verwijderd..
Hoop dat het wat wordt met mijn klacht en dat ik deze ook voor 1139 mag bestellen..
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:47:
Ik vond het al vreemd. de LW5500 was toen iets duurder terwijl dit model lager is.

Misschien hebben ze een fout gemaakt???? :-(

Ik hoop dat ze hem toch nog leveren want ik heb hem besteld voor de lagere prijs. O-)

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Binnenkort komt er een update voor de LG 3D Cinema tvs, is er ook ergens een site/link waar je kunt lezen wat de inhoud is van de update? Ik ben vooral nieuwsgierig of de LW650S flash gaat ondersteunen, ik heb daar namelijk iets over gelezen. Het zou ook mooi zijn als de iPhone remote zou werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG heeft zelf voor 9 sept een firmware update gepland staan. Maar ik weet niet of dat alleen voor de USA region is.

Belangrijk iets in deze firmware zal dit zijn:
* DTS pass-through

Dit zal ondersteund worden voor de volgende mogelijkheden:
* DTS for USB, CIFS, and DLNA

Als je helemaal fan bent van firmware updates, dan kan je zelfs de beta firmware updates automatisch voor je kiezen krijgen. Deze kan je echter alleen activeren als je in het "service menu" kan komen, met bijvoorbeeld een Logitech Harmony.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
H4ldrz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:04:
[...]

Ik hou me ook aanbevolen voor het antwoord. Zou ook nog ff doorvragen. Volgens mij mag het opnemen voor eigen gebruik namelijk wel.
Toen ik doorvroeg (waarom Samsung en Sony wel) kreeg ik een nietszeggend antwoord over dat het nou eenmaal 'hun policy is'. En natuurlijk mag opnemen gewoon: anders zouden videorecorders, dvd-recorders, harddiskrecorders etc. etc. immers allemaal verboden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:34:
LG heeft zelf voor 9 sept een firmware update gepland staan. Maar ik weet niet of dat alleen voor de USA region is.

* DTS pass-through

Als je helemaal fan bent van firmware updates, dan kan je zelfs de beta firmware updates automatisch voor je kiezen krijgen. Deze kan je echter alleen activeren als je in het "service menu" kan komen, met bijvoorbeeld een Logitech Harmony.
Waar heb je deze informatie vandaan?
DTS ondersteuning zou wel heel erg mooi zijn

Tja, ik heb wel een harmony one, maar het is me nog niet gelukt om in het service menu te komen
Kan jij uitleggen hoe je dit hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht als we met meer lg bestoken met dezelfde vraag want het is natuurlijk zeer vreemd dat dit niet werkt terwijl andere merken wel gewoon werken.
Dan moeten ze er ook niet mee adverteren,
yohan schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:30:
[...]

Toen ik doorvroeg (waarom Samsung en Sony wel) kreeg ik een nietszeggend antwoord over dat het nou eenmaal 'hun policy is'. En natuurlijk mag opnemen gewoon: anders zouden videorecorders, dvd-recorders, harddiskrecorders etc. etc. immers allemaal verboden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Succes
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:34:
Oww Leuk dat je het kon bestellen..
Ik heb net een bezwaar geschreven naar Wehkamp.nl hierover..
Tevens stond deze actie ook op Marktplaats.nl ( 2 dagen gestaan) ze hebben vanochtend verwijderd..
Hoop dat het wat wordt met mijn klacht en dat ik deze ook voor 1139 mag bestellen..

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvvelde
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 10:10:
Heb de 42" versie besteld voor 899 (stond zelfs als advertentie voor die prijs bovenin de pricewatch) op 21-8. Geld afgeschreven via iDeal, vandaag mailtje van Wehkamp klantenservice "er is iets niet goed gegaan met uw bestelling" Morgen even bellen voor opheldering.....

• BJerry
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 12:00
H4ldrz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:47:
[...]

Ik ben zeer tevreden met 650S na de laatste firmware update. Het bekijken van bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd is veel beter geworden. Voor de update had ik vaak bij snelle camera bewegingen last van"ghosting". Dit is sinds de update helemaal weg..
Welke update, de 04.00.18 ?

Verwijderd

Wehkamp.nl
Ik heb ze vandaag aan de lijn gehad.. Ze kondigen acties niet van te voren en ze doen bij LCD tv aan dagacties.. Het was een actie van 1 dag.. En het feit dat ik niet kon bestellen gingen ze uitzoeken.. Na lang gezeur zei men dat ik dit WEEKEND website in de gaten moest houden want ze zouden met nieuwe acties beginnen..
Of LG 650s ook bij zit, wilde ze geen antwoord geven,

DUS voor degenen die gemist hebben, is het aanstaande weekend misschien weer een kans..
BJerry schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 00:18:
[...]

Welke update, de 04.00.18 ?

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:13
hier ook afgelopen vrijdag 47lw650 besteld bij wehkamp kreeg maandag een mailtje dat ik eerst moest betalen en toen stond er bij direct leverbaar op de site toch maaar ff gebeld kreeg te horen zat toch levertijd op van +/-4weken toen toch maar geannuleerd
toen maar ff rond arnhem gesopt toen had ik hem voor 1225 euro vond ik een leuke prijs en kon hem direct meenemen bij fotobouw/platte tv :) :)

Verwijderd

bij Foka.nl, speciaal gevraagd naar de NL model..
Artikel 1: LG 47LW650S 1199,00

EDIT:
Ik heb zojuist http://www.electroplace.nl/index.php?productID=1648 gebeld, het is echt een NL model en zij zijn aangesloten bij LG Nederland. (zegt men)
prijs: 1149,00

Ik heb vandaag besteld en verwachten ze dat het morgen anders dinsdag binnen is.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2011 11:52 . Reden: Prijs toevoegen ]

• yohan
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:05:
Wellicht als we met meer lg bestoken met dezelfde vraag want het is natuurlijk zeer vreemd dat dit niet werkt terwijl andere merken wel gewoon werken.
Eens, ga je gang via Twitter :)
Dan moeten ze er ook niet mee adverteren,
Dat doen ze ook niet volgens mij, maar het is wel zonde dat je een apparaat hebt wat kán opnemen en timeshiften, en die mogelijkheid geblokkeerd wordt.

• ArcticWolf
  • Niet online
nice... de 42" LW650 is ook in de actie bij foka en electroplace zo te zien :o

[ Voor 13% gewijzigd door ArcticWolf op 25-08-2011 14:22 ]

Verwijderd

yohan schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:03:
het is wel zonde dat je een apparaat hebt wat kán opnemen en timeshiften, en die mogelijkheid geblokkeerd wordt.
Hier zit natuurlijk wel een maar aan!!

Je hebt een CI+ cam nodig
Je kan alleen maar opnemen wat je op dat moment kijkt.
Je kan anders alleen maar 1 programma opnemen.
Het is niet geschikt voor interactieve tv.

Voor mij is nog steeds een losse decoder beter

Waarom?
Je kan kijken en een ander programma opnemen, soms zelfs kijken en 2 programma's opnemen
Het is geschikt voor interactieve tv, en ik denk dat dit er toch wel helemaal in gaat komen

• Bunnikside
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:02:
[...]

Hier zit natuurlijk wel een maar aan!!

Je hebt een CI+ cam nodig
Je kan alleen maar opnemen wat je op dat moment kijkt.
Je kan anders alleen maar 1 programma opnemen.
Het is niet geschikt voor interactieve tv.

Voor mij is nog steeds een losse decoder beter

Waarom?
Je kan kijken en een ander programma opnemen, soms zelfs kijken en 2 programma's opnemen
Het is geschikt voor interactieve tv, en ik denk dat dit er toch wel helemaal in gaat komen
Er zijn helaas nog een paar meer "maren" maar ook pluspuntjes als ik naar de LW650 kijk.

Bijvoorbeeld:

Bij Ziggo kun je helaas alleen Nederland 1 opnemen (iemand die het voor elkaar heeft om de andere kanalen op te nemen........graag!!!!!)

Er zit natuurlijk wel een timerfunctie in die je kunt gebruiken als je wat wilt opnemen als je niet thuis bent.

Verwijderd

Ik ben van plan de lg55lw650 aan te schaffen maar in de winkel konden ze me niet
vertellen of ik mijn 3d files op de pc via hdmi kon streamen naar de tv
Volgens mij lukt dit wel toch als je sbs stream verpakt in eeen mkv container

Wie kan mij daarover iets meer vertellen en mij over de streep trekken voor de aankoop
bvd paul

Verwijderd

Bunnikside schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 17:58:
[...]

Er zijn helaas nog een paar meer "maren" maar ook pluspuntjes als ik naar de LW650 kijk.

Bijvoorbeeld:

Bij Ziggo kun je helaas alleen Nederland 1 opnemen (iemand die het voor elkaar heeft om de andere kanalen op te nemen........graag!!!!!)

Er zit natuurlijk wel een timerfunctie in die je kunt gebruiken als je wat wilt opnemen als je niet thuis bent.
Maar ik bedoel het niet alleen op de LG.
Je hebt het probleem van 1 kijken/opnemen met elke tv met ingebouwde CI+ kaart.

• Bunnikside
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 19:54:
Ik ben van plan de lg55lw650 aan te schaffen maar in de winkel konden ze me niet
vertellen of ik mijn 3d files op de pc via hdmi kon streamen naar de tv
Volgens mij lukt dit wel toch als je sbs stream verpakt in eeen mkv container

Wie kan mij daarover iets meer vertellen en mij over de streep trekken voor de aankoop
bvd paul
Je kunt 3D half-SBS in o.a. een MKV-container via DLNA (netwerk) direct op de TV afspelen. Nadeel alleen is dat er geen DTS of andere HD-audio kan worden doorgegeven. AC3 en stereo werkt wel.

Vanaf een PC of mediastreamer kun je wel via HDMI afspelen, welke proggies je daar voor nodig hebt; geen idee.

• Bunnikside
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:18:
[...]

Maar ik bedoel het niet alleen op de LG.
Je hebt het probleem van 1 kijken/opnemen met elke tv met ingebouwde CI+ kaart.
1 kijken......bedoel je 1 programma of alleen Nederland 1? het vreemde is namelijk wel dat het opnemen van andere kanalen in Duitsland, Belgie en Engeland wel gewoon werkt, ook via CI+

Misschien een bepaald soort van protectionisme door Ziggo?

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Bunnikside schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:08:
[...]

Je kunt 3D half-SBS in o.a. een MKV-container via DLNA (netwerk) direct op de TV afspelen. Nadeel alleen is dat er geen DTS of andere HD-audio kan worden doorgegeven. AC3 en stereo werkt wel.

Vanaf een PC of mediastreamer kun je wel via HDMI afspelen, welke proggies je daar voor nodig hebt; geen idee.
Ik doe het met Media Player Classic. Werkt prima.

Zojuist de afstandsbediening met mijn telefoon aan de praat gekregen (Nexus S dit keer). Werkt wel, maar 10 minuten later al niet meer. :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Bunnikside schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 21:08:
[...]

Ok bedankt voor de snelle reactie, nog een vraag :ik heb gelezen dat je 3d kan streamen over hdmi 1.4
is dit standard hdmi of is dit een nieuwe variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:25:
[...]

Ok bedankt voor de snelle reactie, nog een vraag :ik heb gelezen dat je 3d kan streamen over hdmi 1.4
is dit standard hdmi of is dit een nieuwe variant?
Met HDMI 1.3 kan je ook gewoon 3D weergeven. Het verschil met HDMI 1.4 is dat het meteen herkend kan worden op je TV en je dus niks hoeft te doen. Bij HMDI 1.3 moet je in de instellingen aangeven dat het SBS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:58:

Alvast Bedankt
[...]
Bij deze dus even het resultaat met de Polaroid bril, model DIVA.
Ik heb nu inderdaad totaal geen spiegeling van achter meer die afleid. Hij komt in een mooie bewaar hoes/doos en een poetsdoekje. Het enige wat ik nog zag glimmen is de onderrand van het montuur, maar daar moet je dan echt naar kijken, dus tijdens het kijken van een film merk je dit niet.
Voor mij is dit echt een verbetering, maar ik ben dan ook wel een beetje een pietlut :)
Heb gisteren de nieuwe Pirates of the Carabian gekeken (wat een flutfilm), en ben zeer tevreden met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je mini review:0

Helaas moet ik nog even wachten.
Wehkamp heeft de levertijd van 1 naar 2 weken gezet.
Natuurlijk wacht ik gewoon af, we hebben al een samsung led tv die nog wel 2 weken mee kan.
Maar ik zit wel op hete kolen, wil graag de 3d belevenis gaan meemaken.
buzzbuzz68 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:33:
[...]

Ik heb nu inderdaad totaal geen spiegeling van achter meer die afleid. Hij komt in een mooie bewaar hoes/doos en een poetsdoekje. Het enige wat ik nog zag glimmen is de onderrand van het montuur, maar daar moet je dan echt naar kijken, dus tijdens het kijken van een film merk je dit niet.
Voor mij is dit echt een verbetering, maar ik ben dan ook wel een beetje een pietlut :)
Heb gisteren de nieuwe Pirates of the Carabian gekeken (wat een flutfilm), en ben zeer tevreden met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag van een leek.
Ik heb een 3d film (half-SBS in MKV-formaat)
Ik krijg op de LW650S 2 beelden naast elkaar te zien.
Hoe krijg ik daar 1 mooi 3d beeld van?
Moet ik iets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:37:
Even een vraag van een leek.
Ik heb een 3d film (half-SBS in MKV-formaat)
Ik krijg op de LW650S 2 beelden naast elkaar te zien.
Hoe krijg ik daar 1 mooi 3d beeld van?
Moet ik iets instellen?
Waarschijnlijk heb je de handleiding van de tv nog niet gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi barfman,

Inderdaad nog niet gedaan.
Maar weet jij zo het antwoord, en ga je die ook geven (haha) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:56:
Hoi barfman,

Volgens mij zit er zo'n hele mooie 3D knop op je AB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunnikside
Supremo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:46:
[...]

Volgens mij zit er zo'n hele mooie 3D knop op je AB.
En da's mooi!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:56:
Hoi barfman,

Druk ff op de 3D knop van je afstandsbediening en zet hem op het plaatje met 2 beelden naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dat is een leuke informatie..
VRAAG: Als ik een MKV bestand stream vana mijn pc via DNLA, kan ik dan ook menu activeren om subititels te selecteren..
Wie heeft ervaring mee? ALs ik het aan SYNOLOGY koppel of PC what ever..
Kan ik ISO bestanden openen met MENU?
Kan ik MVK bestanden met ondertitels ( niet in gebakken) selekteren?
Kan ik ook zware bestanden MVK van 25GB streamen en afspelen?

Ik dank alvast voor de antwoorden..
PS: TV krijg ik pas woensdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buzzbuzz68 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:33:
[...]

Je hebt de bril snel binnen!!
Ik ben blij dat je het een verbetering vind.
Veel plezier ervan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag

Op de tv zit een LNB aansluiting.
Weet iemand hoe dit werkt?
Kan je op deze tv rechtstreeks een schotel aansluiten?
Dit zodat je de FTA zenders kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik het weet heeft deze tv een DVB-S tuner, dat houdt in dat je schotel rechtstrekks kan aansluiten.
Hoe het verder werkt, kan ik het pas vertellen als ik de tv heb.. Ik wil het ook zo doen namelijk..

Zijn er mensen die een CAM module gebruiken voor cardsharing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvG_1961
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 10:04
Je kan de schotel (bij mij de Triplesat) er rechtstreeks aanhangen. Cardsharing heb ik geen ervaring mee.
Helaas ondersteund de TV niet de fastscan van CD, zodat je zelf alle zenders op een handige volgorde moet zetten. Dit is een lastig karwei. Je kan nml alleen sorteren op satelliet.
Mijn ervaring is dat het zappen erg langzaam gaat (met name de HD kanalen) en dat ook de kwaliteit van de tuner niet overhoud. DIt is merkbaar dat je regelmatig blokjes ziet in je beeld en dat ook de kleuren niet zo mooi/goed zijn als via een mijn "nomale" tuner (Scena 5). Ik gebruik inmiddels weer mijn normale tuner. Mede na gemopper van de rest van de famillie. Niet alleen omdat het zappen langzaam gaat maar ook als je bv kanaal 6 kiest op de afstand bediening je daarna de subkeuze moet maken wat de bron is (Antenne of Schotel) (antenne voor mijn UPC analoog), dan duurt het allemaal nog langer.
Ik heb nog geen ervaring met de UPC CI+, (ik wacht totdat ze los te koop zijn om het te proberen)

(Mocht je de TV ergens kunnen proberen, vraag even of ze "drive angry" in de Bluray speler willen doen. Dit geeft een betere indruk van het 3d van de TV dan de geoptimaliseerde demo die in de winkel gedraaid wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvG_1961 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:53:
Je kan de schotel (bij mij de Triplesat) er rechtstreeks aanhangen. Cardsharing heb ik geen ervaring mee.
Helaas ondersteund de TV niet de fastscan van CD, zodat je zelf alle zenders op een handige volgorde moet zetten. Dit is een lastig karwei. Je kan nml alleen sorteren op satelliet.
Mijn ervaring is dat het zappen erg langzaam gaat (met name de HD kanalen) en dat ook de kwaliteit van de tuner niet overhoud. DIt is merkbaar dat je regelmatig blokjes ziet in je beeld en dat ook de kleuren niet zo mooi/goed zijn als via een mijn "nomale" tuner (Scena 5). Ik gebruik inmiddels weer mijn normale tuner. Mede na gemopper van de rest van de famillie. Niet alleen omdat het zappen langzaam gaat maar ook als je bv kanaal 6 kiest op de afstand bediening je daarna de subkeuze moet maken wat de bron is (Antenne of Schotel) (antenne voor mijn UPC analoog), dan duurt het allemaal nog langer.
Dank je wel voor je antwoord.
Ik zat er aan te denken om de volgende schotel aan de tv te hangen.
http://www.satellietshop....ge=details&prod=22&cat=17
Dit zou ik dan gewoon naast mijn kabel aansluiting willen doen.
Het zou mij om de FTA kanalen gaan,.
Dit inclusief de 3D demo kanalen.

Heb je nu zowel een kabel als satelliet aansluiting?

Maar je geeft niet echt een bemoedigend antwoord
AvG_1961 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:53:
(Mocht je de TV ergens kunnen proberen, vraag even of ze "drive angry" in de Bluray speler willen doen. Dit geeft een betere indruk van het 3d van de TV dan de geoptimaliseerde demo die in de winkel gedraaid wordt)
Wat een hele mooie 3D film is, is Sammy's Avonturen Geheime Doorgang Real 3D
Dit is echt een kinderfilm, maar het heeft een supermooi 3D beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvG_1961
  • Laatst online: 18-08 10:04
Ik gebruikte een analoge kabel aansluiting en een satelliet aansluiting. Nu: een analoge kabelaansluiting en kijk ik satelliet via een losse tuner die aangesloten is via een HDMI poort.

mijn ervaring met de 3D:
Tijdens een camera shot van bv een persoon in een kamer, is de persoon scherp en de rest van de kamer is onscherp. Dit valt bij 2D niet zo heel erg op (omdat we aan hieraan gewend zijn?) Maar bij 3D wel, omdat voor je gevoel de afstand in de diepte die scherp is, kleiner is. Met name als er voorwerpen naar voren komen (dus bij 3D lijkt het alsof het je kamer inkomt) zijn deze onscherp. Bij de demo opnames in de winkel is hier mijns inziens mee rekening gehouden, hier blijven de voorwerpen, die uit de TV lijken te komen, wel in focus.
Hierdoor was ik bij de eerste BDs die ik bekeek in 3D thuis een beetje een teleurstelling.

Maar krijg niet een verkeerde indruk, ik ben uiterst tevreden met mijn tv 47LW650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 15:34:

* DTS pass-through

Hoe kan je Beta Firmwares activeren in het service menu?
Ben al een paar keer door alle opties heen gegaan, maar kan niet vinden waar ik dit kan activeren op de 47LW650s.

Verwijderd

probeer dit als je per se beta firmware wil proberen.
let wel op dat het beta's zijn, dus het kan evt. niet stabiel zijn.
In the service menu, System 2 -> NSU Mode should be "User Mode" by default. "Engineering Mode" will prompt to download all beta firmware posted to the server.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:15:
probeer dit als je per se beta firmware wil proberen.
let wel op dat het beta's zijn, dus het kan evt. niet stabiel zijn.

[...]
In het Service Menu heb ik geen optie: 'System 2' of 'NSU Mode'.
De eerste 6 opties zijn 'Tool Option'1t/m6, daarna twee opties voor regio bepaling en daarna alleen maar calibratie opties. Ook in de eerste 6 heb ik niks vergelijkbaars kunnen vinden.

Verwijderd

dit heb ik van een site , wat op US gebasseerd is. Maar simpel gezegd zou ik ipv System 2 Option 2 verwachten op onze tv's?

Verwijderd

Was ook mijn eerste gedachte, maar helaas niet. Ach ja, dan maar even wachten op de officiële update.

Verwijderd

ADVIESPRIJZEN nieuwe LGs, zoals de 47LW980, bekend / gelekt ????

Ben me op dit moment aan het orienteren voor een nieuwe tv. Bedoeling is om deze tegen het einde van het jaar aan te schaffen. Op mijn lijstje staat oa de LW650s en nieuwkomer LW980s. Nu de IFA begonnen wordt er steeds meer bekend over het aankomende topmodel en het ziet erg erg interessant en veelbelovend uit. Echter worden er nog geen adviesprijzen bekend gemaakt.

In mijn zoektocht kwam ik echter wel deze belgische webschop tegen...
Zou het kloppen?? Is volgens mij iets hoger dan bij de introductie van de LW650s, na een half jaar misschien wel voor 1300,- te krijgen.

• michelderu
  • Laatst online: 22-05 16:33
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:38:
dit heb ik van een site , wat op US gebasseerd is. Maar simpel gezegd zou ik ipv System 2 Option 2 verwachten op onze tv's?
Zo simpel is het niet, maar toch nog simpel genoeg.

Het menu waar jij in zit is het EZ-Adjust menu. Het menu waar System 2 in zit is het In-Start menu.

Dit laatste menu heeft een andere afstandsbediening code dan het eerste menu. M.a.w. voeg met behulp van de bekende WIKI het tweede service-menu ook toe.

Edit: Oh ja, ik heb nu de nieuwe beta FW draaien 04.04.?? i.p.v. 04.00.18. Die draait perfect. De problemen met het herkennen van de DLNA server zijn helemaal voorbij. Ook ben ik zeer te spreken over de snelheid en kwaliteit van het beeld. Of hier de DTS-through ook al in zit heb ik niet getest.

[ Voor 21% gewijzigd door michelderu op 01-09-2011 14:54 ]

Verwijderd

michelderu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:42:
[...]

Zo simpel is het niet, maar toch nog simpel genoeg.

Het menu waar jij in zit is het EZ-Adjust menu. Het menu waar System 2 in zit is het In-Start menu.

Dit laatste menu heeft een andere afstandsbediening code dan het eerste menu. M.a.w. voeg met behulp van de bekende WIKI het tweede service-menu ook toe.

Edit: Oh ja, ik heb nu de nieuwe beta FW draaien 04.04.?? i.p.v. 04.00.18. Die draait perfect. De problemen met het herkennen van de DLNA server zijn helemaal voorbij. Ook ben ik zeer te spreken over de snelheid en kwaliteit van het beeld. Of hier de DTS-through ook al in zit heb ik niet getest.
Zou je misschien willen zeggen hoe je het hebt gedaan of de link naar de WIKI geven? Ik heb in mijn Harmony de knop service menu ingesteld, maar heb niks gelezen over een tweede service menu knop.

Edit: Nevermind, reeds gevonden en bezig met updaten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 15:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:52:
ADVIESPRIJZEN nieuwe LGs, zoals de 47LW980, bekend / gelekt ????

Ben me op dit moment aan het orienteren voor een nieuwe tv. Bedoeling is om deze tegen het einde van het jaar aan te schaffen. Op mijn lijstje staat oa de LW650s en nieuwkomer LW980s. Nu de IFA begonnen wordt er steeds meer bekend over het aankomende topmodel en het ziet erg erg interessant en veelbelovend uit. Echter worden er nog geen adviesprijzen bekend gemaakt.

In mijn zoektocht kwam ik echter wel deze belgische webschop tegen...
Zou het kloppen?? Is volgens mij iets hoger dan bij de introductie van de LW650s, na een half jaar misschien wel voor 1300,- te krijgen.
Op een spaanse webshop de 47" gevonden voor 1499,-! Levertijd ca 2 weken. Ben zo benieuwd naar de eerste reviews.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 16:35 ]

• Binky11
  • Laatst online: 25-08 13:23
Heeft iemand al ervaring met ARC en SIMPLINK?
Ik krijg het maar niet aan de praat, ben nu de beta firmware aan het installeren of het daarmee opgelost is.
Ik hoop 't!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:19:
[...]

Zou je misschien willen zeggen hoe je het hebt gedaan of de link naar de WIKI geven? Ik heb in mijn Harmony de knop service menu ingesteld, maar heb niks gelezen over een tweede service menu knop.

Edit: Nevermind, reeds gevonden en bezig met updaten :D
Kan je vertellen hoe je dit hebt gedaan.
Op de een of andere manier lukt het mij niet om deze knop in mijn harmony te zetten

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:13
hallo ik heb een vraagje ik heb een lw650s en wil daar een usb dongle voor wifi er wordt geen bestanden over heen gestuurt want heb een mediaplayer kan ik daar alleen een orginele voor gebruiken of een van lg
pas er een universele op want zit nog al prijs verschil want universele kost ong 12/15euro en een orginele +/- 35 euro

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:08:
[...]

Kan je vertellen hoe je dit hebt gedaan.
Op de een of andere manier lukt het mij niet om deze knop in mijn harmony te zetten
Ik heb dezelfde procedure gevolgd als voor het eerste service menu:
http://harmonylghack.wikispaces.com/
en heb in plaats van de Data Value string die daar gebruikt is, deze gebruikt:

0000 006D 0022 0002 0155 00AA 0015 0015 0015 0015 0015 0040 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0040 0015 0040 0015 0015 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0015 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0040 0015 0015 0015 0015 0015 0040 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 0015 05ED 0155 0055 0015 0E47

Hier te vinden onder Pronto Codes:
http://openlgtv.org.ru/wiki/index.php/Access_hidden_service_menus_/_modes

Deze noem je dan In-Start of iets dergelijks, maar het menu heet 'In Start'.

Let op, toen ik het deed, verdween in mijn Harmony AB de knop voor het eerste service menu.

Gebruik vervolgens gewoon de code 0413 om het menu in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:05
herian10 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:11:
hallo ik heb een vraagje ik heb een lw650s en wil daar een usb dongle voor wifi er wordt geen bestanden over heen gestuurt want heb een mediaplayer kan ik daar alleen een orginele voor gebruiken of een van lg
pas er een universele op want zit nog al prijs verschil want universele kost ong 12/15euro en een orginele +/- 35 euro
Nope alleen de originele van LG werkt. Ik heb er eventueel eentje voor je liggen voor 22,50. Ik heb hem 3 weken gebruikt, en uiteindelijk toch maar een kabel getrokken omdat HD streamen niet altijd lukt. Als je interesse hebt stuur je maar een DM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Extreme,
Wat nou 22.50 maak maar een rond getal 20 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik heb sinds 3 weken een LG 47LW5500, en alles werkt perfect. Na gisteren gaat mijn lcd spontaan aan, was gisteren naar het circus, en toen ik terug kwam stond hij aan. In eerste instantie dacht ik misschien ben ik hem vergeten uit te zetten. Maar vanochtend dat ik uit bed kwam, stond de lcd weer aan. Zijn er meer mensen die last van dit euvel hebben, kan het te maken hebben met de zender wisseling van ziggo gisteren, het is wel toevallig dat het vanaf dat moment gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binky11
  • Laatst online: 25-08 13:23
Binky11 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:04:
Ik krijg het maar niet aan de praat, ben nu de beta firmware aan het installeren of het daarmee opgelost is.
Ik hoop 't!
Beta firmware heeft 't probleem ook niet opgelost.
ps. ook geen DTS via DNLA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Binky11 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:04:
Ik hoop 't!
Ik heb het wel aan de praat gekregen, maar het was wel goed lezen. Ik moest zowel op de TV als op de receiver goed de instructie volgen. Er moesten meerdere settings gezet worden in beide apparaten. Maar het werkte wel. Zodra ze elkaar zagen werd de receiver op de bron gezet die ik ingesteld had voor ARC (dit zal dus d.m.v. SIMPLINK gebeuren denk ik).
Ik heb het uiteindelijk weer uit gezet, want met mijn Logitech Harmony werkte het een beetje vervelend samen. SIMPLINK zet met het uitzetten van de TV ook de receiver uit, waarna de Harmony deze weer aan en weer uit zet. Dit snelle uit-aan-uit voelt niet lekker. En ik heb het geluid van de TV ook niet echt nodig over de receiver, we kijken weinig TV. Het meeste kijken we naar de media player en die gaat toch al over de receiver. Dus het was geen groot probleem voor mij.

Maar het werkt wel. Ik heb trouwens een Yamaha 767 receiver.
Pagina: 1 ... 22 ... 32 Laatste