En waar is deze firmwareupdate goed voor?gg3b schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 04:15:
Er is een firmware update voor de 2309 beschikbaar.
Updaten is bij mij feilloos verlopen.
Klik
Metal up your ass
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En waar is deze firmwareupdate goed voor?gg3b schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 04:15:
Updaten is bij mij feilloos verlopen.
Klik
Metal up your ass
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Bedankt. Ik had geen serienummer bij de hand, vandaar de vraag. Zo te zien weinig interessant voor mij. Ik heb geen subwoofer en ook de genoemde BD niet.FikkieHo schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 19:23:
Voor het gemak
26.04.2010
00.90
Crackling noise on surround back speakers during playback of DTS-HD-MSTR 6.1 disc (BD ""The Descent"")
There is the case that a sound does not out from subwoofer when turn on the power of the unit in the state that Multi EQ is Enable.
Metal up your ass
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
Eerst dacht ik dat je wellicht de twee achterluidsprekers op de hi-out (die eigenlijk voor een 7.1 of 9.1 setup bedoeld zijn) had aangesloten, maar die heeft jouw receiver niet. Je hebt ze ook niet toevallig op de surr. back/ amp assign aangesloten?-Werner- schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:00:
Hallo,
Probleemstelling
Alvast hartstikke bedankt voor jullie info
Groeten,
Werner
[ Voor 58% gewijzigd door giohardcore op 06-05-2010 19:59 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
In het verlengde daarvan: ook voor de AVR-2809 is er op 30-04-2010 een update uit gekomen. Update is overigens voor dezelfde bug als de update van de AVR-2309.gg3b schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 04:15:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Is het niet zo dat vaak bij digitale tv gebruik wordt gemaakt van dolby 2.0? Als je dan namelijk dat forceert naar 5.1 mbv prologic, dan krijg je vervormd geluid.Nee, hier dacht ik ook aan. Ik kan hem wel instellen op 7.1, maar dit heb ik ook nagelopen.
Staat je receiver wel op de Prologic II cinema stand? Je hebt ook Prologic voor muziek.[quote]Dit zou heel goed kunnen. Zat ik zelf ook aan te denken, maar kan iemand dit bevestigen? Bij films bijvoorbeeld (Valkary van de week) deed die het niet. Maar in mijn oude huis deed die het ook gewoon volgens mij bij programma's/voetbal wel gewoon in surround. En dolby prologic is toch juist bedoelt om alles van 2.0 stereo om te zetten naar surround?
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"
[ Voor 0% gewijzigd door john milton op 09-05-2010 16:40 . Reden: foutje verbeterd ]
No(ob) one lives forever
[ Voor 64% gewijzigd door john milton op 10-05-2010 09:59 ]
No(ob) one lives forever
Ik heb de Denon 1910, en heb wel eens geprobeerd om UPC HDTV (de grijze Philips niet de PVR) via de Denon op de TV te krijgen, maar dat werkt bij mij helemaal niet (iets met HDCP wat UPC verkeerd doet of wat mijn 1910 niet begrijpt)....hans schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:22:
Hallo,
Sinds een tijdje ben ik de eigenaar van een mooie denon avr 1610, ben er op zich dik tevreden mee, maar..
Toch nog een paar twijfels, Momenteel heb ik op de 3 HDMI aangesloten
1) UPC HDTV
2) XBOX 360
3) HTPC (mac mini) + optic audio.
Dit zit aangesloten op mijn samsung lcd tv (le46m).
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 19:56 . Reden: typo ]
Ok, eerste mijn 2106 verkopen en dan op naar Duitsland!Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:51:
https://www.usa.denon.com...rs.Rel.Final2_4302010.pdf
releasenotes van de nieuwe Denon lijn voor 2010:
Je kunt nu wel via HDMI het OSD bedienen ipv dat je een extra analoge kabel nodig hebt zoals op bijv. de 1910. Dat is voor mij de reden geweest om geen 1910 te kopen
in Duitsland kost de 1911 499 euro
PSN: Shiver23
Let dat dit gaat over de Amerikaanse versies van de nieuwe Denon modellen. De Amerikaanse modellen verschillen van de Europese modellen, dus niet alles wat er in dat document staat hoeft ook op de Europese te komen. Sterker nog: in Europa zijn er ook meerdere modellen, want de Engelse modellen zijn ook niet altijd gelijk aan bijvoorbeeld de Duitse.Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:51:
https://www.usa.denon.com...rs.Rel.Final2_4302010.pdf
releasenotes van de nieuwe Denon lijn voor 2010:
Je kunt nu wel via HDMI het OSD bedienen ipv dat je een extra analoge kabel nodig hebt zoals op bijv. de 1910. Dat is voor mij de reden geweest om geen 1910 te kopen
in Duitsland kost de 1911 499 euro
Als je zo kijkt lijkt het meer het nieuwe budget-instapmodel de AVR-1211 ofzoShiver23 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 21:48:
Aantal aansluitingen van de 1911 is wel erg beperkt:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 17-05-2010 21:56 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 17-05-2010 22:01 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik kan ook wel voordelen bedenken voor de beperkte aansluitingen. Het beperkt de kosten aanzienlijk. Ik hoop dat ze bij Denon die besparing gebruikt hebben voor een betere versterker ipv dit in de eigen zak te steken. Adviesprijs in Duitsland is 100 euro lager dan in NL (erg vreemd) en dus 100 euro lager dan die van de 1910. Ik ben dus bang dat het kostenvoordeel in de Japanse zakken verdwijnt.FeaR1986 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:47:
Weet nu ook niet echt meer waar je de AVR-1911 zou moeten plaatsen als je hem tegenover een ander merk moet zetten. Veelal was de AVR-1910 en de AVR-1909 net geplaatst waar het midden segment begon bij andere merken, of top low-end. Maar als je het nu ziet is het gewoon low-end, al is dat alleen qua aansluitingen. Intern en qua software kan het natuurlijk wel een stuk beter zijn dan eventuele andere merken.
[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 18-05-2010 12:15 ]
Adviesprijzen van Denon (en andere merken) liggen in Duitsland altijd redelijk wat lager dan hier in Nederland, dus zo gek is dat niet. Mijn receiver scheelde in Duitsland standaard al minstens 200 euro met de Nederlandse markt, kon soms oplopen tot een drievoud daarvan doordat sommige winkels echt de hoofdprijs vroegen.Shiver23 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:14:
[...]Adviesprijs in Duitsland is 100 euro lager dan in NL (erg vreemd) en dus 100 euro lager dan die van de 1910..
Hmmm, mijn Denon 1910 die geeft na een paar keer zappen met de humax ihdr-5000c ook geen geluid meer, dan moet ik weer source selecteren en dan komt het geluid weer terug (aangesloten via HDMI), knap vervelend in ieder geval.Snelvuur schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 00:01:
Ter info, de 3310 firmware lost het probleem op dat je met de humax ihdr-5050c met een optisch kabeltje na zappen naar een volgend kanaal geen geluid meer hebt. (was bij mij het geval, scheelt iemand misschien weer wat zoekwerk)
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Klopt, heb ik ook gemerkt voor de 5050c. Workaround is om nog een optisch kabeltje aan te sluiten...Sandyman538 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:48:
[...]
Hmmm, mijn Denon 1910 die geeft na een paar keer zappen met de humax ihdr-5000c ook geen geluid meer, dan moet ik weer source selecteren en dan komt het geluid weer terug (aangesloten via HDMI), knap vervelend in ieder geval.
[ Voor 8% gewijzigd door giohardcore op 19-05-2010 16:19 ]
Hier (klik) een aankondiging van de 3311 inclusief afbeeldingen!giohardcore schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:
... De 3311 zou overigens 100 euro duurder zijn, maar ik heb nog geen foto van de achterkant kunnen vinden en kan dus ook niet kijken wat de aansluitingen zullen zijn. ...
2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu
[ Voor 9% gewijzigd door FeaR op 19-05-2010 18:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Aan de rechterkant zitten twee zilvergekleurde ronde knoppen met een pijl boven elkaar, dat is voor het volume.Debtor schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 19:50:
Ik ben sinds een aantal dagen in bezit van een denon 1910. Alleen heb ik een probleem waar ik maar niet uit kom. Ik kan namelijk nergens vinden hoe ik met de bijgeleverde afstandsbediening het geluid van de versterker harder en zachter kan zetten. Ik heb alleen nog me hd recorder aangesloten via tulp meer niet.
Idd dat kon ik gelukkig nog vinden in de beschrijving. Ik kwam er alleen net achter de de afstandbediening nog eens heel goed te bekijken dat de Device select knop niet op main stond maar op cdninjazx9r98 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:01:
[...]
Aan de rechterkant zitten twee zilvergekleurde ronde knoppen met een pijl boven elkaar, dat is voor het volume.
Dit is de Japanse versie met hun variant van component. Lijkt er op dat er twee component in en 1 uit opzit. Wat erg relaxed is, is de dubbele HDMI output. Ideaal als je een tv en beamer hebt.FeaR1986 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:31:
Waar ze op de lagere AVR-1611 en AVR-1911 ten minste nog een component ingang had hebben ze dat er bij de AVR-3311 maar helemaal niet meer op gezet
Ik heb hier ook de RX8 icm de AVR-3310.giohardcore schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:14:
Verder ben ik toch maar teruggekomen van de boekenplanksetjes. Ik ben nu aan het kijken voor:
Monitor Audio:
2 x RX-8
2 x RS-1
1 x RS centre
Twijfel nog of hier een sub bij moet.
Stukken duurder dan een setje boekenplankjes, maar ook een heel andere klasse. Iemand die iets uit eigen ervaring kan roepen over deze setjes (even los van het persoonlijke) en wat de combi met een Denon doet?
Ga binnenkort overigens naar Stassen, daar luisteren. Kijken of die setjes Focals, Monitor Audio en Quadral van 2500 euro dan ook echt beter klinken dan Jamo's van 700 euro.
Oke, thanks voor de info! Optisch gezien vind ik de Focals het mooist. Weet iemand of de zijkant van de vloerstaander van hout is? Of is dit een soort kunststof/metaal achtig patroon?Glenn77 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:07:
[...]
Ik heb hier ook de RX8 icm de AVR-3310.
Na 2 luistersessies klonk de RX8 mij het prettigst in de oren, met in gedachten onze 'koele' ( lees; weinig dempende) woonkamer.
Iedere keer als ik het volume lekker opschroef, sta ik versteld van deze speakers![]()
Hoe harder, hoe mooier![]()
Maar smaken verschilen, dus daarom lekker zelf luisteren.
Veel plezier.
Review MA
Van de 800 serie van deFocal Chorus is het front van high gloss plastic, maar de zij- en achterkant van gewoon hout(fineer). Als je helemaal hout look wilt hebben dan moet je richting de Chorus 700 serie gaan.giohardcore schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:00:
[...]Oke, thanks voor de info! Optisch gezien vind ik de Focals het mooist. Weet iemand of de zijkant van de vloerstaander van hout is? Of is dit een soort kunststof/metaal achtig patroon?
[afbeelding]
Als je zeker weet dat je niet naar 5.1 over zult stappen dan zou ik zelf voor het geld van een 1910 een stereo receiver aanschaffen.HenkS schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:11:
Echter ik zit met 1 ding: is een 1910 niet TOO much en over de top voor mijn 'in mijn ogen simpele opstelling' die ik ga gebruiken? want in feite gebruik ik maar heel weinig van de geluidsmogelijkheden qua surround etc die de 1910 biedt. Echter zou ik niet weten wat voor andere alternatieven er zijn waarbij je ook het HDMI voordeel hebt en ik die sub zo kan aansluiten (dus 2.1)
of past een 1910 ook heel goed bij deze keus?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik zat tot enkele weken geleden met een 2 speaker opstelling en heb vorig jaar toch ook voor een surround-receiver gekozen.waarom geen stereo dan in mijn optiek: geen hdmi wat ik toch groot voordeel vind en zover ik weet heb ik dan een 2.0 setup ipv 2.1
Ik heb hierbij ook een full hd 40'' philips tv, ps3 slim, digitale tv box van telenet (woon in belgie).
of past een 1910 ook heel goed bij deze keus?
[ Voor 0% gewijzigd door crowke op 21-05-2010 16:46 . Reden: tag vergeten ]
zo ik heb de 1910 aangeschaft, ook al gebruik ik 2.1, ook bovenstaand argument vind ik toch een groot voordeel! samen met b&w m1 boxen en een sub. en ik vind het echt heerlijk klinken! dagje mee gespeeld, instellingen en top! kan nog wel wat beter qua instellingen, maar dat komt wel.crowke schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:46:
[...]
Ik zat tot enkele weken geleden met een 2 speaker opstelling en heb vorig jaar toch ook voor een surround-receiver gekozen.
Voor mij was vooral HDMI het argument: je kan je DVD-speler, telenet digicorder, xstreamer/htpc/... via je Denon 1910 sturen, zodat je zonder al te veel gefoeter toch steeds het geluid via je receiver (en dus je 2.1) komt, onafhankelijk van je bron.
[ Voor 4% gewijzigd door Bart_Denon op 26-05-2010 18:34 . Reden: linkje naar Marantz ]
PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6
Dat bedoel ik denk ikFikkieHo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:55:
Um. zover ik weet hebben receivers geen Scart/RGB aansluiting. Je doet er goed aan om een component kabel te kopen..
Ja dit kan.Martijn schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:56:
[...]
Dat bedoel ik denk ik, een kabel met een Rood Groen Blauw stekkertje
PV; 4.050kW op Z-W, 1.215kW Z-O, douchen met Auer Edel Eau 200L , verwarming met Vaillant VWL 55/6
[ Voor 12% gewijzigd door FikkieHo op 27-05-2010 13:17 ]
RGB != Component.Martijn schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:52:
Even een vraagje omtrent mijn 1909. Ik wil een Wii via RGB aansluiten op de 1909 en dit via HDMI doorsturen naar mijn Plasma? Kan dit, en zoja, gaat dit ook progressive?
[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 27-05-2010 19:06 ]
Misschien gaan de prijzen wel een stuk omlaag, of willen ze meer vergelijken worden met onkyo? (nu is denon vs onkyo meestal de denon een stuk duurder)Bart_Denon schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:02:
Tja dat viel mij ook op zeg. Vind het nu wel errug karig worden bij de DENON modellen. Kijk eens naar de 1911. Dat is echt een lachertje, staat helemaal niet meer in dezelfde lijn als een 1909 of een 1910.
Ik heb zelfs een 1907 gehad met pre-outs, kun je nagaan.
Ben bang dat het nu bij Denon weinig voor veel wordt. Jammer hoor.
No signature required.
Let wel dat dit de USA uitvoering is. De 2310 in de USA heeft ook geen pre-outs:FikkieHo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:26:
Hmmm.. Ik spot geen pre-outs meer bij de 2311 en geen zone A speakeraansluitingen... Ik begrijp het niet meer zo.. Zijn alle reeksen nou 1 opgeschoven? Dus de 1910 = 2311? Want dan kan je nog beter de 2310 halen..
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
uit deze handleiding:Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:14:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien ik nog al een "groentje" bent.
Ik zit met het volgende probleem : ik krijg maar geen DTS-HD master audio en dat soort dingen te zien en te horen terwijl ik ze wel instel via de menu's, maar als ik de blu-ray afspeel geeft hij op display van de avr-2310 2 keer hdmi aan het geluid gaat via de multi-kanaalbronnen en dat zij automatisch(??) de geluidsbronnen moeten detecteren en ook zou moeten oplichten op de display, maar er gebeurd niet veel??
Ik heb het via de hmdi als volgt aangesloten :
hdmi in van tv naar de out van de avr-2310
hdmi in van de avr-2310 op DHP aangesloten en de out op de blu-ray speler (sony bdp-s760)
En er loopt nog een kabel (optische) van mediabox(upc) naar opt1 voor geluid van de tv
Ik heb al 2 keer de 2310 gerest en opnieuw geprobeerd enzovoort, maar ik blijf tegen dezelfde problemen aanlopen, zucht.....
Als iemand mij kan helpen graag, dit mag ook via de persoonlijke mail, alvast hartelijk dank voor de reakties!
Verwijderd
Opgelost.Gent32m schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 13:02:
[...]
Bedankt voor de info.
Ik zal de update eens uitproberen...
Mijn AVR-3310 (die ik besteld heb via abetterprice) is helemaal ok.
Naar mijn weten zit het display, noch de quick select knopjes ervan scheef.
Blijkbaar heb je een slecht exemplaar ontvangen.
Hopelijk geraakt dit snel opgelost voor je.
Verwijderd
De blu-ray audio-instellingen zijn al volgt ingesteld :FikkieHo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 14:16:
hoe heb je je blu-ray ingesteld? Kan je een pic geven over de audio instellingen daar?
[ Voor 9% gewijzigd door FikkieHo op 29-05-2010 15:19 ]
ik heb ook even gezocht hierop, ik las dat ook vaak hetprobleem is dat de film die je afspeeld als default niet op hd geluid ofzo staat ingesteld, dus kijk ook even hoe je film audio instellingen zijnVerwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:07:
[...]
De blu-ray audio-instellingen zijn al volgt ingesteld :
Prioriteit van de audio-uitvoer ==> HDMI
audio HDMI ==> auto
BD audio-instelling ==> mengen
Audio ATT ==> uit
Dolby Digital ==> Dolby Digital
DTS ==> DTS
48 khz/96khz ==> 48khz/16 bit
Audio DRC ==> auto
Downmix ==> Dolby Surround
Zijn de instellingen die voorgesteld worden in het gebruiksaanwijzingsboekje van de sony bdp-s760
Verwijderd
kans van 99.95% dat jij die Pre-outs toch nooit van z'n leven gaat gebruiken. Als je dat idee wel hebt, dan kijk je waarschijnliijk niet naar zo'n goedkope receiver als voorversterker.FikkieHo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 19:26:
Hmmm.. Ik spot geen pre-outs meer bij de 2311 en geen zone A speakeraansluitingen... Ik begrijp het niet meer zo.. Zijn alle reeksen nou 1 opgeschoven? Dus de 1910 = 2311? Want dan kan je nog beter de 2310 halen..
Verwijderd
Ja hoor dit zijn ze!FikkieHo schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 15:15:
Doe eens
BD audio-instelling ==> rechtstreeks
Downmix ==> normaal
En volgens mij kan de Denon 96/24 aan.. Dus doe ook 96/24 bit..
Verwijderd
Je avr is via hdmi aangeloten op je tv. Nu heb je nog een (optische) kabel nodig om geluid van je tv naar je avr te sturen. Die kan met audio return vervallen, omdat dan alles dan via die ene hdmi gaat.Superfly04 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 08:56:
Ik heb schludenbacher gemaild en hun konden niet vertellen wanneer de 1911 komt behalve dat het in juni moet zijn. Ook vertelde zij dat deze 420 euro moet gaan kosten.
Een vraag van mijn kant waarop ik het antwoord misschien wel had kunnen vinden maar niet gelukt is.
Wat heb je nou aan audio return ??
Vb: Je xbox staat met hdmi op je avr, je avr vangt het geluid (dd5.1) op en stuurt het beeld door -- > geen audio return nodig ?
Vb2: Je dvr sluit je met hdmi op je versterker aan, deze vangt het geluid op en stuurt het beeld door --> geen audio return nodig ??
Ik snap het niet ....
al zal die optie ook steeds minder vaak nodig zijn omdat steeds meer mensen digitale tv hebben, en dan hoef je geen geluid meer via tv naar receiver te doen, omdat beeld+ geluid dan via digibox naar de receiver gaan en dan naar de tv.Mental T schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:55:
[...]
Je avr is via hdmi aangeloten op je tv. Nu heb je nog een (optische) kabel nodig om geluid van je tv naar je avr te sturen. Die kan met audio return vervallen, omdat dan alles dan via die ene hdmi gaat.
[ Voor 11% gewijzigd door giohardcore op 01-06-2010 15:24 ]
Verwijderd
nee..FikkieHo schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:25:
met of zonder beeld op je laptop? Zonder beeld op je laptop is makkelijk, gewoon selecteren dat het signaal naar de tv gaat met de tv uit.
Ja, maar niet via HDMI. Laptop verbinden via 3,5mm jack - RCA stereo en dan gaat het wel wat je wilt.HenkS schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:18:
[...]Kort om: laptop aan, avr aan, geluid via avr, maar tv uit.
Dit moet toch in te stellen zijn?
mmmmm ben ik toch wel wat verbaasd over (of gebrek aan mijn technische kennis) wel jammer.FeaR1986 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:56:
[...]
Ja, maar niet via HDMI. Laptop verbinden via 3,5mm jack - RCA stereo en dan gaat het wel wat je wilt.
Als je laptop met HDMI verbindt moet de receiver ook een signaal binnen krijgen om door te sturen. Alleen tot en met de receiver werken gaat dus niet.
Mijn desktop zit ook zo aangesloten aan mijn avr 1910. HDMI uit via HD 4670 en de tv ingesteld als extended desktop. De tv kan ik op deze manier uit laten staan terwijl ik muziek luister, maar wordt hij wel als actief herkend waardoor de muis dus ook verdwijnt aan de rand van het scherm en ik de resolutie zou kunnen aanpassen.HenkS schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:18:
[...]
nee..
laptop via hdmi naar avr1910
avr1910 hdmi naar tv
als ik nu muziek wil luisteren vanaf de laptop op mijn avr1910, dien ik naast de 1910 OOK mijn tv aan te zetten, anders krijg ik geen geluid. Ik begrijp niet waarom, omdat ik enkel geluid wil afspelen en niet eens beeld (op mijn tv) nodig heb.
Kort om: laptop aan, avr aan, geluid via avr, maar tv uit.
Dit moet toch in te stellen zijn?
[ Voor 47% gewijzigd door FikkieHo op 03-06-2010 20:25 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq