Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
hebben de mensen die campen zo tactisch vinden en grenade launchers altijd equiped hebben nu zelf niet door dat ze het spel verzieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:31:
[...]

Ik rush continu. Ik speel alleen HQ en dan móet je wel rushen. Ik erger me dan ook kapot aan mensen die beetje gaan zitten snipen over een lange afstand. Campen is gewoon zonde van de tijd. Als je goed je best doet, moet je gewoon rennen voor je leven. Alleen campen als je een HQ controlled..

In Karachi heb je ook een mooi campplekje als je de HQ vlakbij aan het defenden bent.. Dan moet je zitten bij de "east window" als je de HQ bij de trap hebt. je kijkt dan naar de ingang bij de "shacks" en als je het HQ-plaatje ziet knipperen gooi je eerst een granaat. De volgende 2 keren schiet je een raket en daarna moet je toch ff gaan lopen :P

spoiler:
Met HQ wel ja. Ik doelde puur op TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
TheBleeder schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Heb je dan na een aantal kills nog kogels over?

Ik kan niet overleven zonder scavenger, dramatisch gezegd. Of ik moet andere wapens oppakken.
Idem...ik red het niet zonder scavenger...
SoH is fijn, maar goed, toch weinig ammo.
Ik heb een silenced class (dus geen ext. mags) en als ik geen tijd heb om te reloaden heb ik mijn handgun (secondary) zo te voorschijn.
Handguns heb je echt snel te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horizons schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:03:
hebben de mensen die campen zo tactisch vinden en grenade launchers altijd equiped hebben nu zelf niet door dat ze het spel verzieken?
Ach, ieder zijn ding toch?

En nee, ik rush enkel en heb geen gl op mijn gun...
Ik word vaak neergeknald, daarom mijn k:d van 0.85 en toch blijf ik plezier in het spel houden..

Spel verzieken?
Het is maar hoe je ermee omgaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik ben zeker de enige die speelt met akimbo P90 en desert eagle, dat ramt erover. alleen moet je wel marathon aanhebben en lightweight en ninja.. smoke nades erbij en rammen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in een potje zit waar iedereen zit te kamperen dan ga je toch dat ook doet in dat potje! Zo komen ze vanzelf wel los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
JaWSnl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Mooi filmpje :) vooral die laatste kill is leuk omdat hij je gewoon had kunnen killen terwijl er gedraaid werd.
Waarom wordt er eerst gedraaid voor het gooien?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

dit is niet meer normaal. Elk potje wel 2 á 3 cheaters... Ik ga het maar even in de kast opbergen voor een poosje om te kijken of d'r een grote anti-cheat update komt.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:42
kw_nl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:37:
[...]

Waarom wordt er eerst gedraaid voor het gooien?
Is alleen voor de leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Pffff.... Modern Whinefare 2 :O

Ik snap niet wat het probleem is met campers. Als je neer wordt geschoten door iemand die telkens op dezelfde plek zit, dan zoek je die persoon toch op en zorg je er voor dat hij daar niet meer campt?
Niet kunnen omgaan met campers is een gebrek aan (basic) skills. :+

En de tubes? Tja, die heeft IW er in gestopt. Je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze die gebruiken. En als je je echt stoort aan tubes, dan moet je HC spelen. Daar kom je ze ivm de friendlyfire nauwelijks tegen...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

me,myself and I schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:29:
Ik ben zeker de enige die speelt met akimbo P90 en desert eagle, dat ramt erover. alleen moet je wel marathon aanhebben en lightweight en ninja.. smoke nades erbij en rammen maar
Waarom doe je niet PN90 akimbo + G18 akimbo. Zeker de G18 is geweldig op hardcore, je hebt zoveeeel kogels en hij schiet heel snel en een stuk nauwkeuriger dan de PN90. Die schiet zeg maar een vierkant van 4x4 waarbij de G18 1x1 schiet. Zeker als je ermee burst, dan kom je er nog stuk verder mee. Waarom die smoke, zet gewoon ergens een claymore neer dan heb je meestal wel een kill.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tjoekie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:56:
[...]

Ik ben juist afgestapt van scavenger bij de scar. Gebruik nu sleight of hand. De reloads gaan dan echt akelig snel en als je het een beetje goed timed heb je eigenlijk effectief een magazijn van 60 kogels. Het is mij nog maar zelden voorgekomen dat ik dood ging doordat ik moest reloaden.
ik gebruikt SoH voornamelijk voor het snellere ADS :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Laatst online: 13-09 22:15
@mentaliteit:
Dat is een staaltje mentaliteit :p

Ikzelf speelde eerst veel met de SCAR met SoH. Nu speel ik met de ACR met ACOP (ofzo), stopping power en scavenger. Ik vind het jammer dat de m16 alleen maar in bursts schiet, anders was het echt een perfect wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
die smoke is vreslijk leuk als je sabotage of domination speel.. blijft lang hangen. en jij doet lekker je ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb nu twee classes one man army, precies hetzelfde behalve secundary. Bij de een dus one man army, bij de ander G18 of Stinger...kan ik mooi extra claymore planten.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De SCAR is imho ondergeschikt aan de TAR. De TAR heeft een hogere firerate en grotere magazijnen in combinatie met dezelfde damage. Alleen is de terugslag wel even wennen. De TAR is met stipt mijn favoriete wapen. De UMP vind ik daarnaast het beste wapen omdat het vergelijkbaar is met een AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Blijft ook dolkomisch om iemand neer te maaien vlakbij z'n tactical insetion op een... "tactische plaats" en dan z'n volgende spawn nog even af te wachten >:)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik irriteer me ook wel aan bepaalde zaken. Mensen die wanneer je op de killcam kijkt constant met die tubepijp omhoog lopen en dus niet in staat zijn een kill te maken zonder die pijp, mensen die een hele class om de G18 akimbo heen bouwen en niets anders gebruiken, mensen die alleen maar naar prone gaan zodra ze iemand in de buurt zien en mensen die de hele map op verschillende hoekjes achter een deur zitten te wachten met een AA 12. Maar als het me gaat irriteren, ga ik gewoon een manier zoeken om terug te irriteren(zoals packages kapen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
NeoMe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:14:
Heb nu twee classes one man army, precies hetzelfde behalve secundary. Bij de een dus one man army, bij de ander G18 of Stinger...kan ik mooi extra claymore planten.
Hoe heb jij 2 classes met OMA met een secondary weapon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fishlip schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:42:
@mentaliteit:
Dat is een staaltje mentaliteit :p

Ikzelf speelde eerst veel met de SCAR met SoH. Nu speel ik met de ACR met ACOP (ofzo), stopping power en scavenger. Ik vind het jammer dat de m16 alleen maar in bursts schiet, anders was het echt een perfect wapen.
idd, maar anders wasie echt veel te krachtig, ik vind hem fijn, met 3 kogels kan je iemand gewoon neerknallen dat bespaart enerzijds kogels, anderzijds is ie gewoon krachtiger dan bv een scar als je reactietijd hetzelfde is als je tegenstander dan win je altijd!! je hebt zelfs nog ff de tijd om goed te richten, dat moet je ook echt doen want als je gewent bent om in het wild te sprayen dan is dit wapen nisk voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Man gistere, lekker an het snipe man!
softcore intervention met thermal en silencer.
Lag in quary onderaan in zo'n bosje, lkkr 10/11 achter elkaar weggesniped.
Helaas was ik vergeten mn killstreaks aan te passen :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Als ze jou 1 keer hebben neergeschoten, gooi er de volgende keer toch gewoon een granaat neer?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
ChojinZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:39:
[...]

En de tubes? Tja, die heeft IW er in gestopt. Je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze die gebruiken. En als je je echt stoort aan tubes, dan moet je HC spelen. Daar kom je ze ivm de friendlyfire nauwelijks tegen...
Haha, das een goeie. In HC komen er nog steeds ZAT tubers voor. Ikzelf ben er 1 van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:35:
[...]

Haha, das een goeie. In HC komen er nog steeds ZAT tubers voor. Ikzelf ben er 1 van :+
Ik wou zeggen, ik kom ze vaker tegen op HC dan normal.
Omdat je dan nog meters naast iemand kan schieten en ze dan nog instant dood zijn (zonder danger close)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:23:
De SCAR is imho ondergeschikt aan de TAR. De TAR heeft een hogere firerate en grotere magazijnen in combinatie met dezelfde damage. Alleen is de terugslag wel even wennen. De TAR is met stipt mijn favoriete wapen. De UMP vind ik daarnaast het beste wapen omdat het vergelijkbaar is met een AR.
De TAR is imho ondergeschikt aan de SCAR. De SCAR heeft een verdere range en minder recoil. Standaard sight is goed en dit icm extended mags is het met stipt mijn favoriete wapen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steveman schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:27:
Blijft ook dolkomisch om iemand neer te maaien vlakbij z'n tactical insetion op een... "tactische plaats" en dan z'n volgende spawn nog even af te wachten >:)
Dat is inderdaad grappig. Je kan ook een claymore bij zijn insertion neerzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Fist schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:31:
[...]
Hoe heb jij 2 classes met OMA met een secondary weapon?
Dat zeg ik net juist.
Ik heb OMA + Claymore...ik plant de claymore en ga dan naar precies dezelfde class maar i.p.v. OMA een secondary. Dan krijg je toch weer een nieuwe claymore...daar gaat het mij om. En ik wil een tweede wapen ( stinger / G18 ) vandaar deze constructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:35:
[...]

Dan zal jij wel in andere lobby's zitten dan ik, maar op HC kom ik ze veel minder tegen! ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:37:
[...]

De TAR is imho ondergeschikt aan de SCAR. De SCAR heeft een verdere range en minder recoil. Standaard sight is goed en dit icm extended mags is het met stipt mijn favoriete wapen! ;)
Range is gelijk, alleen de recoil groter waardoor het lastiger is om te richten. Ik vind de AK ook een beest, maar die recoil en die iron sight zijn echt dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:46
NeoMe schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:38:
[...]

Dat zeg ik net juist.
Ik heb OMA + Claymore...ik plant de claymore en ga dan naar precies dezelfde class maar i.p.v. OMA een secondary. Dan krijg je toch weer een nieuwe claymore...daar gaat het mij om. En ik wil een tweede wapen ( stinger / G18 ) vandaar deze constructie.
Ooh zo, dan begreep ik je verkeerd. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Dat is inderdaad grappig. Je kan ook een claymore bij zijn insertion neerzetten :)
Rofl. Dat is wel smerig _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 22-02-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:40:
[...]

Range is gelijk, alleen de recoil groter waardoor het lastiger is om te richten. Ik vind de AK ook een beest, maar die recoil en die iron sight zijn echt dramatisch.
Helemaal eens. Had ik destijds eindelijk lvl 70 bereikt, dus de AK! valt die zo tegen. Was 1 van mijn favo in MW1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
ChojinZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:39:
[...]
Nauwelijks? Speel je zelf wel eens HC? Elke ronde beginnen ze meteen met z'n allen naar de spawn van de andere team te schieten met thumpers, dus het klopt niet wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Bilel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:50:
[...]

Nauwelijks? Speel je zelf wel eens HC? Elke ronde beginnen ze meteen met z'n allen naar de spawn van de andere team te schieten met thumpers, dus het klopt niet wat je zegt.
Nee, ik speel geen HC. Ik speel zelfs geen COD. Ik blaat maar wat... 8)7

Wat denk je nu zelf? Zoals ik al eerder zei (lezen is ook een vak) ik kom ze een stuk minder tegen.
Blijkbaar heb ik telkens mazzel of jij (jullie) meer pech. Feit blijft wel dat ik er minder last van heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
ChojinZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:00:
[...]

Nee, ik speel geen HC. Ik speel zelfs geen COD. Ik blaat maar wat... 8)7

Wat denk je nu zelf? Zoals ik al eerder zei (lezen is ook een vak) ik kom ze een stuk minder tegen.
Blijkbaar heb ik telkens mazzel of jij (jullie) meer pech. Feit blijft wel dat ik er minder last van heb...
Nja dan mag je jezelf gelukkig prijzen, want ik kom meestal 1 of meer tubers tegen.
Hoe doe je dat? :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 23:58
Ik ben gestopt met HC, echt geen zak aan. Iedereen zoekt zijn plekje op en gaat zitten wachten tot iemand langs loopt. Was er snel klaar mee...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:14

ErA

Bilel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:50:
[...]

Je moet je emoties de baas kunnen zijn tijdens het spelen van een game vind ik.

Al word ik 30 keer achter elkaar genade op de meest noob manier die er is, om vervolgens 8 man op me dak te krijgen met akimbo g18, en weetik veel wat. In plaats van : "OMFG @#$@#$@#4 N00bTuBer!!!" blijf ik cool en denk ik na hoe IK kan verbeteren in deze situatie.

Zij doen namelijk een goeie job om mij van kant te maken. Dat ik nou zo lomp ben om telkens in een nade te lopen is mijn probleem. NIET dat van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Thasquealer schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:04:
[...]

Nja dan mag je jezelf gelukkig prijzen, want ik kom meestal 1 of meer tubers tegen.
Hoe doe je dat? :o
Tja, blijkbaar ben ik de enige die daar geen last van heeft. Hoe ik dat doe? I don't know...
Maar bv. gister, 3 uurtjes gespeeld (S&D en HQ) en slechts 2 keer gekilled (in 1 match) door een tube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

kw_nl schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:07:
Ik ben gestopt met HC, echt geen zak aan. Iedereen zoekt zijn plekje op en gaat zitten wachten tot iemand langs loopt. Was er snel klaar mee...
Idd. 1 keer HC TDM gespeeld en kwam in Karachi. Paar keer door dezelfde afgeknald omdat hij gewoon op een iets te goede plek zat en dus zo me telkens nog neer halen.

Daarna niet meer gespeeld.

HC TDM zitten volgens mij idd veel meer campers omdat ze zo makkelijk kunnen scoren. Ach dan doe ik wel gewoon een ander speltype.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Sc0rPi0N schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:16:
[...]

Idd. 1 keer HC TDM gespeeld en kwam in Karachi. Paar keer door dezelfde afgeknald omdat hij gewoon op een iets te goede plek zat en dus zo me telkens nog neer halen.

Daarna niet meer gespeeld.

HC TDM zitten volgens mij idd veel meer campers omdat ze zo makkelijk kunnen scoren. Ach dan doe ik wel gewoon een ander speltype.
Ooit van granaten en tubes gehoord? Snel afgestraft hoor, die campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Gisteren in 3 verschillende potjes achter elkaar van die boosters tegengekomen, ik zag op mijn heartbeat-sensor steeds 2 stipjes zitten zonder dat ze bewogen (in Free-For-All), bleek dat ze steeds Tactical Insertion gebruikten om kills te boosten :')
Daarna even ze allebei gekilled, een Tactical Insertion afgewacht en die weer gekilled, en daarna kwamen ze allebei weer op dezelfde plek af, dus 5 kills _O-
Vervolgens in Afghan gingen 3 mensen op een plek waar je normaal de afgrond in zou vallen ook Tactical Insertions gebruiken, ook weer 4 kills ofzo _O-

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
MacorgaZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:28:
Gisteren in 3 verschillende potjes achter elkaar van die boosters tegengekomen, ik zag op mijn heartbeat-sensor steeds 2 stipjes zitten zonder dat ze bewogen (in Free-For-All), bleek dat ze steeds Tactical Insertion gebruikten om kills te boosten :')
Daarna even ze allebei gekilled, een Tactical Insertion afgewacht en die weer gekilled, en daarna kwamen ze allebei weer op dezelfde plek af, dus 5 kills _O-
Vervolgens in Afghan gingen 3 mensen op een plek waar je normaal de afgrond in zou vallen ook Tactical Insertions gebruiken, ook weer 4 kills ofzo _O-
Groot gelijk! afstraffe die gasten ;)
Als ze toch bezig zijn, kan je net zo goed gebruik van maken :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartske schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:22:
[...]

Ooit van granaten en tubes gehoord? Snel afgestraft hoor, die campers.
Dat is het juist, ik heb geen zin om "aan de tube te gaan" omdat men zo nodig moet campen. Ckr met de scavenger perk en de thumper is het echt nogal lame. In MW1 had je gewoon 2 tubes, that is. Daarvoor in de plaats kon je 3 granaten krijgen of ander leuk spul. En omdat er dedis waren kon je niet veel meer tuben. Overigens heb ik het idee dat je bij MW2 in HC met 1 kogel alles neer krijgt, bij MW1 duurde het naar mijn idee wat langer om iemand neer te krijgen. Ik heb MW1 nog nooit softcore gespeeld, dus dat kan ik niet vergelijken.

Nogmaals, ik heb niks tegen tubes maar wel als men constant met die pijp omhoog rond loopt omdat men op geen andere manieren kills kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Schitterend is dat. >:)

Je hoort het ook.
Loop je ergens hoor je steeds iemand spawnen met die insertion.
Zo had ik er laatst ook een paar steeds afgemaakt tot dat ze weggingen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Dat werkt op een of andere manier niet, dat heb ik weleens geprobeerd, maar je zit dan met painkiller, of de vertraging van leightweight...misschien toeval, zal vanavond nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TheBleeder schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:01:
[...]

Heb je dan na een aantal kills nog kogels over?

Ik kan niet overleven zonder scavenger, dramatisch gezegd. Of ik moet andere wapens oppakken.
Scar doet veel damage (i.c.m. stopping power) dus je als je aim in orde is heb je aan 60 kogels gewoon voldoende. Mocht je er door heen zijn dan moet je inderdaad of een ander wapen oppakken of switchen naar je secundary. Ander wapen oppakken heeft bij mij trouwens geleid tot de ontdekking van de MG4. Weinig recoil, veel schade en een hoge firerate. Ben daar nu lekker mee aan het experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:34:
[...]

Dat is het juist, ik heb geen zin om "aan de tube te gaan" omdat men zo nodig moet campen. Ckr met de scavenger perk en de thumper is het echt nogal lame. In MW1 had je gewoon 2 tubes, that is. Daarvoor in de plaats kon je 3 granaten krijgen of ander leuk spul. En omdat er dedis waren kon je niet veel meer tuben. Overigens heb ik het idee dat je bij MW2 in HC met 1 kogel alles neer krijgt, bij MW1 duurde het naar mijn idee wat langer om iemand neer te krijgen. Ik heb MW1 nog nooit softcore gespeeld, dus dat kan ik niet vergelijken.

Nogmaals, ik heb niks tegen tubes maar wel als men constant met die pijp omhoog rond loopt omdat men op geen andere manieren kills kan krijgen.
Dan gooi je toch een granaat op die camper. Of switch je voor 1 leven naar een tube class. Niks mis mee hoor. Als de tubes er niet waren geweest waren de campers te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik ben nu aan het proberen 100 kills met de magnum te krijgen zodat ik ook eens een keer tactical knife kan gebruiken (nog nooit gebruikt en lijkt wel handig!), maar wat een dramatisch slecht wapen is dat zeg. Op de PC kan ik me voorstellen dat hij nog wel bevalt, maar op de xbox is er niet mee te mikken, en zelfs al mik je dead center op iemand dan raak je nog maar de helft van de tijd...

Om het wat op te laten schieten ook maar eens last stand gebruikt voor het eerst (wat is last stand pro eigenlijk?). Normaal vind ik het gruwelijk irritant als iemand het gebruikt, maar ik kan er zelf totaal niet mee om gaan. Nu 4 potjes achter elkaar gebruikt en 0 kills... Heb nooit langer dan 1 sec in last stand mode gelegen, en iemand raken op dat moment is vrijwel onmogelijk, laat staan met die klote magnum...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Hallo,

Ik wil graag mijn systeem opnieuw installeren want windows 7 stopt in maart maar hoe back up ik alles van cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:28:
Ik ben nu aan het proberen 100 kills met de magnum te krijgen zodat ik ook eens een keer tactical knife kan gebruiken (nog nooit gebruikt en lijkt wel handig!), maar wat een dramatisch slecht wapen is dat zeg. Op de PC kan ik me voorstellen dat hij nog wel bevalt, maar op de xbox is er niet mee te mikken, en zelfs al mik je dead center op iemand dan raak je nog maar de helft van de tijd...

Om het wat op te laten schieten ook maar eens last stand gebruikt voor het eerst (wat is last stand pro eigenlijk?). Normaal vind ik het gruwelijk irritant als iemand het gebruikt, maar ik kan er zelf totaal niet mee om gaan. Nu 4 potjes achter elkaar gebruikt en 0 kills... Heb nooit langer dan 1 sec in last stand mode gelegen, en iemand raken op dat moment is vrijwel onmogelijk, laat staan met die klote magnum...
Beste manier:
Unlock Magnum
Gebruik de standard class met USP45 & Magnum + Tactical Knife.
Gebruik de tactical knife voor kills
Kills worden toegevoegd aan je Challenges voor de magnum.
Tadaa na 100(?) kills unlock je de Tact Knife attachement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Daar zijn ook twee mooie filmpjes van op Youtube, Booster Justice.

Heb zelf nog nooit ffa gespeeld, dus gelukkig ben ik ze nog niet tegen gekomen. >:)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook bezig met het unlocken van de Tactical Knife. Ik ben er alleen nog niet zo uit wat de beste handgun is om dit mee te doen. Wat vinden jullie? Ik zal de poll ook even in de topicstart zetten :)

Poll: Welke handgun is het beste?
USP .45
.44 Magnum
M9
Desert Eagle
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=351823&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:37:
[...]

Beste manier:
Unlock Magnum
Nice, dat wist ik niet. Das wel een goeie tip denk ik, vanavond maar eens proberen.

Boosters ben ik vandaag voor het eerst tegengekomen (in FFA). Vind het wel grappig, ze zaten onder een trap aan de achterkant van Invasion. Er stond wel een 'guard' in de buurt, maar ik mikte steeds een semtex van achter de muur dus die guard was vrij nutteloos. Steeds 2+ kills door de semtex, en de guard sprint meteen er naar toe, waardoor ik hem nog in de rug kan schieten. Daarna is het wachten tot ze er weer zijn. Om een of andere reden dachten ze er niet aan een ander plekje te zoeken. Ze hebben niet meer dan 10 kills gekregen, toen had ik er al 30 aan hun alleen _/-\o_

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:37:
[...]

Beste manier:
Unlock Magnum
Hoe kan je een tactical knife equippen als je hem nog niet hebt.? En een knifekill telt niet als tactical knife kill (dus ook geen magnum-kill..)

Makkelijkste is in HC-mode dat wapen te gebruiken. 1 shot 1 kill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:24:
[...]

Hoe kan je een tactical knife equippen als je hem nog niet hebt.? En een knifekill telt niet als tactical knife kill (dus ook geen magnum-kill..)
Hij zegt letterlijk de 'standard class', dus een van de eerste 5 die je niet kunt aanpassen. Daar zitten ook classes bij met dingen die je niet standaard (op level 1) geunlocked hebt. Ik neem aan dat daar een class bij zit die tactical knife heeft.

En als de kills niet voor knife en niet voor magnum kill tellen, waar dan wel voor?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En weer was iemand mij voor!

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 22-02-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:30:
[...]

Hij zegt letterlijk de 'standard class', dus een van de eerste 5 die je niet kunt aanpassen. Daar zitten ook classes bij met dingen die je niet standaard (op level 1) geunlocked hebt. Ik neem aan dat daar een class bij zit die tactical knife heeft.

En als de kills niet voor knife en niet voor magnum kill tellen, waar dan wel voor?
Damn, dat zou nog weleens kunnen werken idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
monnick schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:50:
Ik ben ook bezig met het unlocken van de Tactical Knife. Ik ben er alleen nog niet zo uit wat de beste handgun is om dit mee te doen. Wat vinden jullie? Ik zal de poll ook even in de topicstart zetten :)
Ik zou voor de M9 gaan.
Prima pistool met de meeste kogels.
Het enige nadeel is dat je met een silencer toch nog op de minimap verschijnt... die bug is er naar mijn weten nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PC werkt het niet om met de Recon class kills te maken met de tactical knife. Ik gebruik het bijna nooit meer, als ik de tactical knife wil gebruik ik gewoon die class. Wat me trouwens opgevallen is, als je met de spas speelt zonder stopping power is er geen verschil in damage. In principe is elk schot op borst of hoofd een kill.

Valt jullie trouwens ook op dat ineens heel veel mensen met Last Stand spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:30:
[...]

Verrek, dat werkt (xbox)!! _/-\o_ _/-\o_
Net even aan het testen geweest, had ik dat eerder geweten.
Nog 82 te gaan. 8) :*) ;)
Supertip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jep, werkt inderdaad, zojuist de tactical knife gehaald. Valt me toch een beetje tegen moet ik zeggen. Blij dat ik niet door gezwoegd heb met normale kills want dat had nog even geduurd...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:42:
Jep, werkt inderdaad, zojuist de tactical knife gehaald. Valt me toch een beetje tegen moet ik zeggen. Blij dat ik niet door gezwoegd heb met normale kills want dat had nog even geduurd...
Ik heb hem gehaald door er in hardcore TDM ermee te gaan snipen. Is ook wel lache :P (en ook best te doen als je een beetje kan mikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:42:
Ik vond het wennen moet ik zeggen. Je rent zo hard dat je moet oppassen dat je er niet al voorbij bent. :*)
Maar voor sommige maps is ie wel heel leuk om zo nu en dan eens te gebruiken. Ik heb er zo'n hekel aan als het mijzelf overkomt. Laat ik dat nu ook eens een ander aandoen. :X
Nog 70 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

baronruud schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:46:
[...]

Helemaal eens. Had ik destijds eindelijk lvl 70 bereikt, dus de AK! valt die zo tegen. Was 1 van mijn favo in MW1
Ben ook net lvl 70, AK bevalt mij echt wel :D
Top wapen!

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begrijp ... speel ik met die magnum plus tactical knife ( die al standaard in zo'n slot zit ) .
ik maak 100 kills en dan heb ik een tacticaql knife ?? Kan ik die dan ook op een andere pistool zetten ?? ??want die Magnum vind ik ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:51:
dus als ik het goed begrijp ... speel ik met die magnum plus tactical knife ( die al standaard in zo'n slot zit ) .
ik maak 100 kills en dan heb ik een tacticaql knife ?? Kan ik die dan ook op een andere pistool zetten ?? ??want die Magnum vind ik ruk
Nee, die kan je natuurlijk niet op een ander wapen zetten.

Neem aub volgende keer even de moeite om een fatsoenlijk bericht te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb me in dit topic al een tijdje afzijdig gehouden, maar kom ook maar eens langs :)

Ik speel nu al een tijdje met een FAL met Stopping power, FMJ, Red dot en silencer en oeh, wat is dat toch leuk!

Speel eigenlijk alleen maar domination en je kan met die FAL dan echt heerlijk veel kills maken. Je moet wel sneaken, soms wat "campen", maar dan kan je ook lekker knallen.

Leukste is nog wel iemand te grazen nemen die na zijn spawn direct naar je oude positie rent, haha! :)

Speel op de PS3 en heb daar het P2P maar geaccepteerd, maar moet wel zeggen dat ik de MP verder érg laggy vindt en baal er van dat ik geen maps kan filteren. Zo heb ik een hekel aan Highrise, gewoon niet mijn type map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Posts met zo'n ondertoon mag je achterwege laten.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:25:
Ik heb me in dit topic al een tijdje afzijdig gehouden, maar kom ook maar eens langs :)

Ik speel nu al een tijdje met een FAL met Stopping power, FMJ, Red dot en silencer en oeh, wat is dat toch leuk!
Zal wel een kleine vergissing zijn, maar FMJ, red dot en silencer zijn 3 attachments, dat gaat een beetje moeilijk :)

Maargoed, ik heb wel eens zitten denken om die FAL te gaan testen, alleen betwijfel ik of het op softcore wel zo slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Zal wel een kleine vergissing zijn, maar FMJ, red dot en silencer zijn 3 attachments, dat gaat een beetje moeilijk :)

Maargoed, ik heb wel eens zitten denken om die FAL te gaan testen, alleen betwijfel ik of het op softcore wel zo slim is.
Ik heb hem nog weinig getest op softcore maar ik moet uit eigen ervaring zeggen dat hij best te doen is op domination. Het is alleen totaal geen rushgun (ervaren G3 speler uit cod4, deze komt er toch het dichtst in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:53:
[...]

Ik heb hem nog weinig getest op softcore maar ik moet uit eigen ervaring zeggen dat hij best te doen is op domination. Het is alleen totaal geen rushgun (ervaren G3 speler uit cod4, deze komt er toch het dichtst in de buurt).
lange tijd mee gespeeld op HQ in softcore. leuk wapen, alleen meer een semi-snipertje, en soms even snel tappen op je muis om de 2 a 3 schoten die nodig zijn in korte tempo eruit te gooien. ben er wel fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Just to inform you that I invented taunting :)

druk Y *37 laat je "Great Shot!" zeggen :D

Zoals in MOHAA. Het is dus mogelijk, nu nog kleurtjes laten kiezen, misschien vanzelf de chat openen (nu moet je op Y drukken om de chat te openen en dan de code te drukken). In principe kan ik het maken dat het gewoon *37 is dat je moet typen (of een andere code), maar dan mogen die knoppen geen binds hebben in MW2, anders gooi je bv een granaat ofzo als je die toets (7 bijvoorbeeld) indrukt.

Maar anyway het werkt ! Zat me even te vervelen. Aan de clientkant ga ik de MP3 bestanden uit mohaa gebruiken zodat je de taunts ook echt hoort roepen :) :)

de mw2 live ticker laat wat op zich wachten, geen zin gehad om daaraan verder te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
Fastman schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:11:
Just to inform you that I invented taunting :)

druk Y *37 laat je "Great Shot!" zeggen :D

Zoals in MOHAA. Het is dus mogelijk, nu nog kleurtjes laten kiezen, misschien vanzelf de chat openen (nu moet je op Y drukken om de chat te openen en dan de code te drukken). In principe kan ik het maken dat het gewoon *37 is dat je moet typen (of een andere code), maar dan mogen die knoppen geen binds hebben in MW2, anders gooi je bv een granaat ofzo als je die toets (7 bijvoorbeeld) indrukt.

Maar anyway het werkt ! Zat me even te vervelen. Aan de clientkant ga ik de MP3 bestanden uit mohaa gebruiken zodat je de taunts ook echt hoort roepen :) :)

de mw2 live ticker laat wat op zich wachten, geen zin gehad om daaraan verder te doen
Go on and run, you yellow bellies xD

Sinds net de tactical knife voor de m9. Heb in een half uurtje alle commando challenges weggespeelt =D
Best wel nice. Level 69 nu bijna 70
(en ja ik had de m9 al heel lang maar gebruikte hem nooit, tot vandaag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Laatst online: 11-09 15:01
Was vandaag mijn oude set-ups een beetje beu (AR + shotgun) daarom maar eens voor de verandering een rush class aangemaakt met mp5k + m9 + throwing knife. Won met deze setup meteen 2 ffa potjes achter elkaar, viel niet tegen.
Kwam er achter dat ik zo'n throwing knife eigenlijk best relaxt vind spelen lekker met ninja mensen achterna rennen en een mes in hun rug gooien >:). Ook merk ik dat zo'n mesje best wel een snelle kill is als er ineens iemand voor je staat. Denk dat ik me de komende dagen nog wel ff ga vermaken met deze set-up O-)

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/3060/iw4mp2010022222014528.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/3060/iw4mp2010022222014528.th.jpg

(94-19) in een potje HQ.
(scar-H iron sight + tube + spass) ( Scav. ColdB. Ninja)(CP/PM/HS)

Zo zonde dat we (ik) dat potje verloor. Meeste frags die ik tot nu toe in een potje HQ heb gehad.

Iets van 5~7 harriers gehad.

[ Voor 53% gewijzigd door ErA op 23-02-2010 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Snow_King schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:25:
Leukste is nog wel iemand te grazen nemen die na zijn spawn direct naar je oude positie rent, haha! :)

Speel op de PS3 en heb daar het P2P maar geaccepteerd, maar moet wel zeggen dat ik de MP verder érg laggy vindt en baal er van dat ik geen maps kan filteren. Zo heb ik een hekel aan Highrise, gewoon niet mijn type map.
Grappig: Highrise is juist mijn favoriete map. Ik vind bijv Wasteland weer niets aan: te groot in mijn optiek.
Ben het wel met je eens dat je ook op type map moet kunnen filteren. Zou me kunnen voorstellen dat je aangeeft dat je alle type games in Airport zou willen spelen...

Die apen die trouwens telkens terugrennen naar hun oude plek: dat zou ik kunnen zijn... Hahahaha!
Meestal besef ik me pas na 2 of 3x gekilled te zijn: 'Laat ik dat eens niet doen, maar die kerel eens uitschakelen'. Maar is wel leuk om dan Payback te geven, ook al is het wat laat :)

Last van lag heb ik niet echt. Je zal niet van me horen dat het er niet is, maar ik merk het gewoon domweg niet. Maar goed, ik zit op het niveau dat ik qua k/d-'s op 8-20 in een wedstrijdje HQ Pro zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik vind alle maps wel leuk, alhoewel ik meer voor de close combat ben.
In mappen zoals derail en wasteland hang ik dan ook steevast de camper uit.
In het begin rushte ik daar ook, maar dat is niet te doen.

Als het kan lekker defenden en mijn killstreak rewards pakken, als het moet val ik wel aan, maar enkel als het echt moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 01:07:
[afbeelding]
[afbeelding]

(94-19) in een potje HQ.
(scar-H iron sight + tube + spass) ( Scav. ColdB. Ninja)(CP/PM/HS)

Zo zonde dat we (ik) dat potje verloor. Meeste frags die ik tot nu toe in een potje HQ heb gehad.

Iets van 5~7 harriers gehad.
Mwuhahaha wat een dikke FAIL dit! 8)7

Lekker TDM aan het spelen geweest? Je tegenstanders moeten zich rot gelachen hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grmpf
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-07 08:34
Frustratie: Waarom pakt nooit iemand in tdm zijn stinger als er een harrier of heli van de tegenstander in de lucht hangt? 9 van de 10 keer doe ik dat dus. zelfmoord plegen, antiaircraft class pakken en weer terugwisselen. Vermoeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 12-09 14:50
grmpf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:22:
Frustratie: Waarom pakt nooit iemand in tdm zijn stinger als er een harrier of heli van de tegenstander in de lucht hangt? 9 van de 10 keer doe ik dat dus. zelfmoord plegen, antiaircraft class pakken en weer terugwisselen. Vermoeiend...
One Man Army?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
speelt niet zo lkkr, en hoe de **** moet je dan een stinger hebben? :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Thasquealer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:29:
[...]

speelt niet zo lkkr, en hoe de **** moet je dan een stinger hebben? :)
Switchen naar een class met een stinger? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grmpf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:22:
Omdat jij dat steeds doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ben ik de enige die een haat-liefde relatie met dit spel heeft, of zijn er meer?

Ik speel een tijdje MW2, maar wanneer ik gefrustreerd raak van ongebalanceerde dingen of IWNet ga ik terug naar CoD4. Wanneer ik daar na een tijd een paar keer gekickt word in lekkere games, of gezeik krijg omdat ik een andere fov heb dan de meesten, of wanneer er een berg campers zit, ben ik zo weer terug bij MW2.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
LzpAppel schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:31:
[...]

Switchen naar een class met een stinger? :P
En hoe dan terug? :o
Mja je gaat tog nie de hele tijd met OMA rondlopen omdat er perhaps wel een iemand een heli kan halen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

bram1984 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:21:
[...]

Mwuhahaha wat een dikke FAIL dit! 8)7

Lekker TDM aan het spelen geweest? Je tegenstanders moeten zich rot gelachen hebben. :+
uh, ik heb iedere HQ die wij kregen zelf gecaptured.

we stonden in het begin met 155-0 achter, maar ik kreeg de smaak te pakken en kreeg een paar mooie killstreaks in een rij.

persoonlijk vind ik 200-195 verliezen terwijl je practisch alleen speelt niet een dikke FAIL, ik was er eigenlijk best trots op. Post normaal ook geen screenshots vond deze alleen wel special.

Wij hadden het ene laatste HQ. Het stond toen 195 - 190 voor ons toen zij de HQ sloopten.

Probleem was dat de laatste HQ compleet aan de andere kant van de map verscheen, en zij dus al ingeclayed zaten eer ik daar aan kwam.

[ Voor 15% gewijzigd door ErA op 23-02-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als team een dikke FAIL dan. Dit is gewoon 95% balbezit, 40 doelpogingen, en toch 1-0 verliezen.

Lekker team had je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Thasquealer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:49:
[...]

En hoe dan terug? :o
Mja je gaat tog nie de hele tijd met OMA rondlopen omdat er perhaps wel een iemand een heli kan halen
Zodra je dood bent, een class kiezen met een stinger. Heli uit de lucht knallen, wachten tot je weer dood bent en je originele class weer selecteren.

OMA kan gewoon achter de geraniums blijven zitten.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
beany schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:10:
[...]

Zodra je dood bent, een class kiezen met een stinger. Heli uit de lucht knallen, wachten tot je weer dood bent en je originele class weer selecteren.

OMA kan gewoon achter de geraniums blijven zitten.
Juist, en daar was juist de klacht over :P
Mja das wel wat ik altijd doe ^^

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:36:
Ben ik de enige die een haat-liefde relatie met dit spel heeft, of zijn er meer?

Ik speel een tijdje MW2, maar wanneer ik gefrustreerd raak van ongebalanceerde dingen of IWNet ga ik terug naar CoD4. Wanneer ik daar na een tijd een paar keer gekickt word in lekkere games, of gezeik krijg omdat ik een andere fov heb dan de meesten, of wanneer er een berg campers zit, ben ik zo weer terug bij MW2.. :P
precies hetzelfde hier , af en toe wil ik de blu-ray doormidden breken , en 15 minuten later wil ik de blu-ray in de watten leggen :+ om dat ik weer eens een triple kill maak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik kom op youtube ook tutorials tegen hoe je quick scope doet bij je sniper.

Bijvoorbeeld deze:

http://www.youtube.com/wa...8-eA-IbiI&feature=related

Maar zo snel in en uitzoomen en tegelijkertijd schieten.... :|
Is dit soms alleen mogelijk op de xbox en ps3? Want bij mij op de pc lukt het niet.

Wat in die filmpjes ook naar voren komt is dat er met sniper automatisch ge-aimd word..
Is dit ook alleen op de xbox en ps3?

[ Voor 30% gewijzigd door Mon0lith op 23-02-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:27:
[...]

precies hetzelfde hier , af en toe wil ik de blu-ray doormidden breken , en 15 minuten later wil ik de blu-ray in de watten leggen :+ om dat ik weer eens een triple kill maak :o
Ik en een vriend van me spelen dit spel altijd op maandag en woensdag (samen met nog 3-4 andere vrienden) op de PC natuurlijk :P. Op dinsdag en donderdag gaan er altijd ellelange mails heen en weer over wat een K-spel het is dan we echt overgaan naar BFBC2 etc. Ik had 4 weken geleden een dip en zei dat ik wel COD4 ga spelen. Ik ben er weer helemaal bovenop gekomen. Nu zit die vriend van me in een dip sinds een week of 2. Het is toch apart... Al met al had het spel echt 100% score kunnen krijgen van me, als het maar dedi-servers ondersteuning had. Oja en voice-commands mis ik ook echt!

Toch zit er zoveel in het spel, dat we het echt leuk vinden. We zitten ook op TS en we zitten op zo'n niveau dat als we niet winnen/ bovenaan staan we niet tevreden zijn. Het probleem is dat we met 5 man gamen er maar 1 of 2 bovenaan kunnen staan. De rest is vaak ontevreden als ze een score hebben van bijvb 14-13 of 19-21. Terwijl dat op zich niet slecht is (we spelen overigens Moshpit). Ik denk dat zijn probleem is dat hij teveel rusht naar HQ's etc en daar te veel deaths oploopt. Ik probeer het hem af te leren om minder te rushen en meer tactisch te spelen, maar dat lukt nog niet echt. Al met al doet hij niet onder voor de andere 'betere' spelers van onze vrienden groep, dus ik kan me voorstellen dat het frustrerend is voor hem.

Op dit moment speel ik met (non hc)
-m4a1, red dot, fmj
-g18 fmj
-nade,stun,last stand
-Bling
-Stopping power
-Commando

Killstreaks terug gezet naar 3,4,5 kills (UAV, carepackage, Predator) om zoveel mogelijk mijn team te helpen. Gisteren kon ik 4 carepackes achter elkaar laten vallen. Heel mijn team was aan het rapen _/-\o_ .
Jammer dat de AC130 op het dak viel :P.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Mon0lith schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:38:

Wat in die filmpjes ook naar voren komt is dat er met sniper automatisch ge-aimd word..
Is dit ook alleen op de xbox en ps3?
auto-aim is inderdaad alleen op de consoles.
Dat hebben ze express gedaan, anders kunnen ze niet fatsoenlijk richten met de controllers. Muis is veel preciezer dan een joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Maar is het dan nog mogelijk om op de pc zo snel te kunnen quick scopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
jazeker, het vereist alleen wat meer precisie. Ik quick scope regelmatig. Enkel over lange afstanden wil het nog niet lukken, maar dat is een kwestie van oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

pdebie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:07:
jazeker, het vereist alleen wat meer precisie. Ik quick scope regelmatig. Enkel over lange afstanden wil het nog niet lukken, maar dat is een kwestie van oefenen.
Mij lukt het echt niet, snel rechtermuisknop inzoomen, schieten en uitzoomen... laat staan steady aim 8)7
Duurt bij mij gewoon 2 a 3 seconde.. terwijl die gasten op youtube het binnen 1 seconde doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Nu moet ik ff gaan kijken, maar dan zal het wel de silencer zijn met de red dot en daarbij stopping power pro.

Naast de FAL heb ik ook een gepimpte M4, die gebruik ik dan in de drukkere maps als Highrise, maar verder is het de FAL.

Vooral in maps als Estate, Afghan en Derail is de FAL echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
Ik heb gistermiddag een nieuwe class aangemaakt. Akimbo P90, Akimbo Model 1887, Sleight of hand Pro, Lightweight Pro, Steady Aim Pro. Tactical insertion en smoke, en rammen maar. Echt een uberspraynoob class, maar hij werkt behoorlijk in Demolition op kleine tot medium maps. Ik doe nu laatste tijd ook vaak UMP Silenced, G18 Silenced met Marathon, Cold Blooded pro en Ninja Pro, dat levert ook leuke scores op in de kleine/medium maps.
Killstreak overigens mooi laag gezet, Sentry Gun, Harrier en Pave Low, daar heeft je team tenminste nog wat aan ipv die nuke-kiddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Tuinstoel schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:13:
Ik heb gistermiddag een nieuwe class aangemaakt. Akimbo P90, Akimbo Model 1887, Sleight of hand Pro, Lightweight Pro, Steady Aim Pro. Tactical insertion en smoke, en rammen maar. Echt een uberspraynoob class, maar hij werkt behoorlijk in Demolition op kleine tot medium maps. Ik doe nu laatste tijd ook vaak UMP Silenced, G18 Silenced met Marathon, Cold Blooded pro en Ninja Pro, dat levert ook leuke scores op in de kleine/medium maps.
Killstreak overigens mooi laag gezet, Sentry Gun, Harrier en Pave Low, daar heeft je team tenminste nog wat aan ipv die nuke-kiddies.
ik speel altijd met die streaks, alleen met een preditor ipv sentry.. En omdat ik nu mijn harrier emblem heb maar besloten het even met een heli te proberen..

Ben trouwens een hack tegen gekomen die ik niet eerder had gezien, en dat was no recoil.. Was 1 clan in de game en al die gasten hadden het, ak47 met reddot en dan gewoon 0 recoil hebben zodat het bijna een soort sniper word..

[ Voor 12% gewijzigd door darkpluisje op 23-02-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Hooi, kan iemand mij helpen?

gister kon ik gewoon nog codden maar vanochtend kon ik opeens niet meer joinen bij elke game type zegt het Unable to connect to host.

Nat type is open.

iemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.