Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:51:
[...]

uh, ik heb iedere HQ die wij kregen zelf gecaptured.

we stonden in het begin met 155-0 achter, maar ik kreeg de smaak te pakken en kreeg een paar mooie killstreaks in een rij.

persoonlijk vind ik 200-195 verliezen terwijl je practisch alleen speelt niet een dikke FAIL, ik was er eigenlijk best trots op. Post normaal ook geen screenshots vond deze alleen wel special.

Wij hadden het ene laatste HQ. Het stond toen 195 - 190 voor ons toen zij de HQ sloopten.

Probleem was dat de laatste HQ compleet aan de andere kant van de map verscheen, en zij dus al ingeclayed zaten eer ik daar aan kwam.
Prima score qua kills, jammer dat jullie niet hebben gewonnen. Ik weet niet of het lang 5 vs 6 is geweest, als dat het geval is hebben jullie juist goed gefunctioneerd als team. 195-200 is nou niet een schandelijke score. Dat mensen hier gaan lopen mekkeren is niet meer dan jaloezie :+

@ Mon0lith
Quickscopen op de PC gaat prima, al is het niet zo makkelijk als op de console. Op console is er een kleine fixatie waardoor je met deze technieken snel raak kan schieten. Als je wil leren quickscopen moet je in elk geval het "kruis" wat je ziet zonder ADS op je tegenstander gericht houden. Als hij exact in het midden is rechtermuisknop, zodra je scope helemaal op is schieten en gelijk weer terug. Je moet wel een beetje de positie van je tegenstander kunnen voorspellen. Als iemand bijv naar links loopt zet je zonder te scopen je kruis voor hem. Probeer niet te veel verticale bewegingen te maken, anders schiet je snel of boven je tegenstander of in het been. Ik zou wel intervention gebruiken hiervoor, in elk geval voor quickscope. No scope gaat weer makkelijker met Barret, maar alleen vanwege de firerate. Als perks altijd sleight hands (pro) en stopping power, en bij voorkeur op 3 steady aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

TheZeroorez schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:36:
Ben ik de enige die een haat-liefde relatie met dit spel heeft, of zijn er meer?

Ik speel een tijdje MW2, maar wanneer ik gefrustreerd raak van ongebalanceerde dingen of IWNet ga ik terug naar CoD4. Wanneer ik daar na een tijd een paar keer gekickt word in lekkere games, of gezeik krijg omdat ik een andere fov heb dan de meesten, of wanneer er een berg campers zit, ben ik zo weer terug bij MW2.. :P
Heb ik ook altijd. Maar ik word echt uit elke CoD4 game gekickt zonder n goede reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Mon0lith schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:09:
[...]

Mij lukt het echt niet, snel rechtermuisknop inzoomen, schieten en uitzoomen... laat staan steady aim 8)7
Duurt bij mij gewoon 2 a 3 seconde.. terwijl die gasten op youtube het binnen 1 seconde doen
Soms zie ik het ook wel eens in de killcam. Snap echt niet hoe ze zo raken?
Ik gebruik altijd de barret met snipen icm stopping power, steady aim en thermal.
Echter duurt het toch altijd wel een paar seconde voordat ik iemand raak schiet. Kan echt niet scopen en direct schieten, dan schiet ik zeker mis. :X

Overigens is de silencer toch vrij irritant. Vaak moet je meerdere keren schieten op te killen, terwijl zonder je bijna altijd 1 shot 1 kill hebt. Gister raakte ik iemand 3x en toen was die nog niet dood. :/ Voorheen had ik altijd silencer+FMJ en dan nog stopping power maar nu ik eenmaal de thermal heb ondekt :D Helaas ben je wel te zien op de map maar met killcam weten ze ook waar je bent.

Blijft vreemd dat je stopping power nodig hebt met een sniper. Je hoort gewoon met silencer en cold blood te kunnen spellen en 1 shot 1 kill te kunnen maken. :O

[ Voor 6% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-02-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ik vraag me eigenlijk af wat de algemene opinie is van mesnen over cheaters in MW2.

Hierboven wordt een voorbeeld aangegeven waar je gekicked wordt van een CoD4 server als je "te goed" bent.

Ik heb zelf ook een screenie gepost waar ik best hard te keer ga (94-14).

Ik kan me best voor stellen dat de tegenstander op zo'n moment iets heeft van "@#$@#$ cheater", zeker als er momenten tussen zitten waar ik een miniscule pixel om een lucky manier raak schiet.

Toch is het aantal cheaters in MW2 bizar klein. Ik kom er zelden één tegen, en dan nog is het niet met zekerheid te vertellen.

Dus: Kan je in MW2 respect verwachten als je een topscore wegzet. Of kan je er van uitgaan dat iedereen je bestempeld als cheater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
droppienl schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:26:
Hooi, kan iemand mij helpen?

gister kon ik gewoon nog codden maar vanochtend kon ik opeens niet meer joinen bij elke game type zegt het Unable to connect to host.

Nat type is open.

iemand een oplossing?
Er is een topic voor MW2 problemen: http://gathering.tweakers...ist_messages/1377937/last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Ik gebruik altijd de barret met snipen icm stopping power, steady aim en thermal.
Echter duurt het toch altijd wel een paar seconde voordat ik iemand raak schiet. Kan echt niet scopen en direct schieten, dan schiet ik zeker mis. :X

Overigens is de silencer toch vrij irritant. Vaak moet je meerdere keren schieten op te killen, terwijl zonder je bijna altijd 1 shot 1 kill hebt. Gister raakte ik iemand 3x en toen was die nog niet dood. :/ Voorheen had ik altijd silencer+FMJ en dan nog stopping power maar nu ik eenmaal de thermal heb ondekt :D Helaas ben je wel te zien op de map maar met killcam weten ze ook waar je bent.

Blijft vreemd dat je stopping power nodig hebt met een sniper. Je hoort gewoon met silencer en cold blood te kunnen spellen en 1 shot 1 kill te kunnen maken. :O
Als je het over realisme hebt, dan klopt er niks van.

Een Barret .50 is een verdomd zwaar wapen ( Wikipedia: Barrett M82 ) die 1.45m lang is en 14kg weegt! Dat is dan zonder munitie.

Ja, met een .50 maak je een instant kill, waar je iemand ook raakt (IRL hé), met die dingen schiet je dwars door motor blokken van auto's heen.

Maar als ze de .50 1 kill, 1 shot zouden maken, dan zou sprinten met dat ding ook niet mogelijk moeten zijn, evenals hip-fire, want de terugslag van dat ding is zó bizar dat je wel moet liggen.

Zelfde geld voor de M16 en M4, de M16 heeft in MW2 meer damage terwijl ze IRL beide met 5.56mm NATO minutie schieten, damage is dus bij beide het zelfde.

Nee, voor realisme moet je MW2 niet spelen, maar dat is zo ongeveer met elke shooter. Heb jij een militair wel eens zien bunny hoppen? Juist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus als jij een .50 door mijn rechter pink schiet, is dat een instant kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
bram1984 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:00:
jah tuurlijk! iedereen weet toch dat in je pink al je belangrijke organen zich bevinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Dan ben je gewoon je hand kwijt hoor ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Engineer Stewie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:13:
Ik vind alle maps wel leuk, alhoewel ik meer voor de close combat ben.
In mappen zoals derail en wasteland hang ik dan ook steevast de camper uit.
In het begin rushte ik daar ook, maar dat is niet te doen.

Als het kan lekker defenden en mijn killstreak rewards pakken, als het moet val ik wel aan, maar enkel als het echt moet.
In Derail loop ik altijd via de buitenkanten om. Snipers kijken daar veels te veel naar de bebouwing en zien je dan als rusher over het hoofd. Dan vanaf de achterkant de snipers killen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Dat Quickscopen is echt skill, dat kan alleen als je heel veel oefent. Maar vergeet niet dat je echt sleight of hand PRO aan moet zetten. Dan gaat dat scopen bijna drie keer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Misschien niet instant, maar je hand en misschien een deel van je arm ben je kwijt. Reken maar dat je binnen no time dood zal bloeden.

Ik zie trouwens dat veel mensen niet begrijpen wat FMJ doet. Het geeft alleen iets meer damage bij een schot door een object heen (dus door een muur oid). Als je gewoon op een normale manier schiet heeft het GEEN effect. Was laatst iemand aan het zeuren dat hij mensen niet kon met 1 schot kon doden zelfs niet met FMJ en het halve team leek niet te begrijpen dat FMJ geen extra damage geeft op normale schoten...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 01-09 11:04
ErA schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:36:
Ik vraag me eigenlijk af wat de algemene opinie is van mesnen over cheaters in MW2.

Dus: Kan je in MW2 respect verwachten als je een topscore wegzet. Of kan je er van uitgaan dat iedereen je bestempeld als cheater?
Heb op de PC al een aantal cheaters gezien en je haalt ze er duidelijk uit. Soms zijn het lucky shots of mensen zijn gewoon goed.

Gisteren bijvoorbeeld iemand met FMJ op Scrapyard. Dit shoot gewoon vanaf buiten bij dat kleine gebouwtje onderin de map naar binnen en hij shoot gewoon 3 mensen neer waarvan hij nooit kon weten dat ze er waren of dat het er precies 3 waren. Helaas op Hardcore geen killcam, maar zo iemand krijgt geen respect :P

Ik moet overigens zeggen dat het hele community gevoel ontbreek bij MW2. Je zal nooit een compliment ergens voor krijgen. Hoogstens een 'FU'
En dit zie je ook terug in objective-based gametypes. Bij Sabotage is vaak de helft van het team aan het campen/snipen i.p.v. de bom plaatsen of dismantlen. MW2 is echt een ieder-voor-zich spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:27:
[...]

precies hetzelfde hier , af en toe wil ik de blu-ray doormidden breken , en 15 minuten later wil ik de blu-ray in de watten leggen :+ om dat ik weer eens een triple kill maak :o
lol, zo herkenbaar. Ik haat het spel, maar blijf het toch telkens weer opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Snow_King schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:59:
[...]
Zelfde geld voor de M16 en M4, de M16 heeft in MW2 meer damage terwijl ze IRL beide met 5.56mm NATO minutie schieten, damage is dus bij beide het zelfde.
Schade (damage) heeft ook te maken met impact oftewel bewegingsenergie.

Een deel van de damage is het gewicht van de kogel. Maar een ander is bijvoorbeeld ook de snelheid van de kogel. Dus als 2 wapens met dezelfde munitie schieten, dan doen ze niet automatisch evenveel damage.

Extreem voorbeeld: ik gooi een kogel tegen je aan of ik schiet een kogel tegen je aan. Het is dezelfde kogel, maar toch is de damage heeeeel anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierboven wordt een voorbeeld aangegeven waar je gekicked wordt van een CoD4 server als je "te goed" bent.

Ik kan me best voor stellen dat de tegenstander op zo'n moment iets heeft van "@#$@#$ cheater", zeker als er momenten tussen zitten waar ik een miniscule pixel om een lucky manier raak schiet.

Toch is het aantal cheaters in MW2 bizar klein. Ik kom er zelden één tegen, en dan nog is het niet met zekerheid te vertellen.

Ik kom ze niet zelden tegen, net toevallig nog 1tje tegengekomen. Ging even een rondje om te kijken of het geluid van wegame het deed, check deze killcam: http://www.youtube.com/watch?v=i0gsIfCRVRs
Zat even fraps, wegame en xfire te vergelijken. Toevallig kon ik dus deze ff opnemen. Per 2 uur kom ik er zeker 1 tegen, ik ga daarna gelijk eruit.

Dus ja, je kan respect verwachten. Dan moet je alleen wel met de juiste spelers in een spel zitten. Soms vind ik het ook wel leuk als ik een monsterscore weet neer te zetten en niemand reageert, dan weet je dat mensen zich lopen op te vreten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

prutser387 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:04:
[...]

Schade (damage) heeft ook te maken met impact oftewel bewegingsenergie.

Een deel van de damage is het gewicht van de kogel. Maar een ander is bijvoorbeeld ook de snelheid van de kogel. Dus als 2 wapens met dezelfde munitie schieten, dan doen ze niet automatisch evenveel damage.

Extreem voorbeeld: ik gooi een kogel tegen je aan of ik schiet een kogel tegen je aan. Het is dezelfde kogel, maar toch is de damage heeeeel anders :+
Uhm, 5.56mm NATO munitie bevat evenveel kruit, de energie die er in gestopt wordt is dan ook het zelfde, er is immers evenveel kruit.

Bij een FMJ (Full Metal Jacket) zit er vaak meer kruit achter de kogel omdat het een zwaardere kogel is en daardoor kan ie beter door objecten heen komen.

Maar ik snap in de game wel dat ze de M16 meer damage geven, je kan alleen burst schieten, dus hij moet op een bepaald punt ergens een voordeel hebben.

Maar het zou leuk zijn als ze de .50 instant kill maken, maar dan wel verdomd lastig om mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31

steveman

Comfortabel ten onder

Zit zo'n huls niet standaard vol met kruit?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steveman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:48:
i mijn wereld wel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:04:
[...]

lol, zo herkenbaar. Ik haat het spel, maar blijf het toch telkens weer opstarten :P
Sluit ik mij helemaal bij aan. Heb er altijd onwijs veel zin in en 5 minuten later zit ik alweer zwaar gefrustreerd tegen mijn beeldscherm te vloeken. Totdat ik eindelijk eens een keer erg lekker ga, dan is alles ineens weer helemaal geweldig. Wisselende stemmingen... zo zou je het kunnen omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Uiteraard is MW2 niet gericht op realisme, dat maakt het ook leuk. Echter een .50 zou gewoon 1 shot 1 kill moeten zijn. (Als je in de borst of het hoofd raakt) Belachelijk dat je soms 2 of meer keer moet raken voordat je een kill hebt. (Zeker met silencer of zonder stopping power!) Over sleight of hand pro, dat moet ik maar eens gaan proberen. Ik had altijd bling pro omdat ik zowel FMJ als Silencer had, nu ik met de thermal speel kan ik dus gewoon sleight of hand gaan gebruiken. Zit regelmatig te snipen, puur om er beter in te worden. Geweldig als het goed gaat en je elke keer weer een one shot one kill maak. Wel heel frustrerend soms als je 90% mist doordat die vervelende mensen blijven rennen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-02-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
reemprive schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:07:
[...]

Ik kom ze niet zelden tegen, net toevallig nog 1tje tegengekomen. Ging even een rondje om te kijken of het geluid van wegame het deed, check deze killcam: http://www.youtube.com/watch?v=i0gsIfCRVRs
Zat even fraps, wegame en xfire te vergelijken. Toevallig kon ik dus deze ff opnemen. Per 2 uur kom ik er zeker 1 tegen, ik ga daarna gelijk eruit.
Dit soort momenten kom ik ook wel eens tegen, overduidelijk dan.
Wallhackers of texturehackers zijn veel lastiger te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:00:
Uiteraard is MW2 niet gericht op realisme, dat maakt het ook leuk. Echter een .50 zou gewoon 1 shot 1 kill moeten zijn. (Als je in de borst of het hoofd raakt) Belachelijk dat je soms 2 of meer keer moet raken voordat je een kill hebt. (Zeker met silencer of zonder stopping power!) Over sleight of hand pro, dat moet ik maar eens gaan proberen. Ik had altijd bling pro omdat ik zowel FMJ als Silencer had, nu ik met de thermal speel kan ik dus gewoon sleight of hand gaan gebruiken. Zit regelmatig te snipen, puur om er beter in te worden. Geweldig als het goed gaat en je elke keer weer een one shot one kill maak.
Waarom speel je dan niet gewoon Hardcore? Daar is een sniper altijd 1 shot 1 kill, en zijn de andere wapens ook dodelijker (2, 3 kogels voor een kill max). Heb je ook geen stopping power nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

PWM schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:02:
[...]

Waarom speel je dan niet gewoon Hardcore? Daar is een sniper altijd 1 shot 1 kill, en zijn de andere wapens ook dodelijker (2, 3 kogels voor een kill max). Heb je ook geen stopping power nodig.
Misschien moet ik dat inderdaad maar eens gaan doen. Heb een aantal keer HC gespeeld, maar vond gewoon toch prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

steveman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:48:
Je hebt soms nog wat explosiever kruit, maar standaard NATO minutie met 5.56mm bevat evenveel kruit wat ook even explosief is.

@ PMM, Hardcode kende ik niet, ga dat wellicht eens spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
Snow_King schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:45:
[...]
Uhm, 5.56mm NATO munitie bevat evenveel kruit, de energie die er in gestopt wordt is dan ook het zelfde, er is immers evenveel kruit.

Bij een FMJ (Full Metal Jacket) zit er vaak meer kruit achter de kogel omdat het een zwaardere kogel is en daardoor kan ie beter door objecten heen komen.

Maar ik snap in de game wel dat ze de M16 meer damage geven, je kan alleen burst schieten, dus hij moet op een bepaald punt ergens een voordeel hebben.

Maar het zou leuk zijn als ze de .50 instant kill maken, maar dan wel verdomd lastig om mee om te gaan.
Eehm, volgens mij heeft de loop ook nog wel invloed in hoesnel deze wordt afgevuurd.
Maare fmj heeft volgens mij te maken met wat voor samenstelling de core heeft.
Om maar ff interesant te doen :)
Advantages
* Because the bullets do not expand, they are more effective at piercing armor.
* They more reliably penetrate the body to reach vital organs.
* They are more durable and withstand rough handling on the battlefield.
* Their rounded tips facilitate proper transit up the feed ramp, whereas the usage of hollow point bullets in some weapons may increase the chance of a failure to feed. Most modern weapon designs, however, will feed reliably with both types of bullet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Zijn er PC spelers die mijn rotzooi willen beta testen? Programma typt taunts voor je d.m.v. een keycombo (*47 bijvoorbeeld) en speelt lokaal het bijhorende voice command af.
mailtje naar uijkbn apenstaart gmail puntje com (quote dit berichtje niet, ik remove dit adres binnen paar dagen thx)

Afbeeldingslocatie: http://php.programmas.be/taunting2.jpg

Ik vind het te gek :P
Dit is geen cheat, dus anticheat mag geen probleem zijn. Het enige wat het doet is toetsaanslagen herkennen en simuleren en een geluidje afspelen.

[ Voor 16% gewijzigd door ? ? op 23-02-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snow_King schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:45:
[...]
Het zou nog leuker zijn als het schademodel daar ook nog eens op wordt aangepast. Dus dat je iemand gewoon compleet door de midden schiet.

Ik zat laatst eens goed op de rag-doll physics van deze game te letten, en deze zijn echt lachwekkend als je ze bijvoorbeeld vergelijkt met Uncharted 2/GTA 4/Far Cry. Als je bij Uncharted 2 bijvoorbeeld over een lijk loopt, zal deze ook echt bewegen. Als er een granaat naast een lijkt ontploft, zal deze ook wegslingeren.
Bij MW2 gebeurd geen van beide, en zijn de physics van een omvallende tegenstander ook werkelijk om te huilen. Vaak blijft ie ook half achter een trap o.i.d. hangen, met vreemd schokkende lichaamsdelen tot gevolg.
Ik snap echt niet dat dit zo slecht geïmplementeerd is. Wat is er nu vetter dan online een granaat naar een groepje tegenstanders gooien, en ze meters ver weg geslingerd zien worden door de schokgolf. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Heb je hier wel overleg meej gepleegd met iw?
Lijkt me dat ze als ze moeilijk willen doen je diep in de shit kan kome :(

Anders wil ik het ckers probere :)

[ Voor 47% gewijzigd door Thasquealer op 23-02-2010 14:38 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PC kom ik ze regelmatig tegen, voorheen een periode dat ik het alleen maar las hier op het forum maar nooit tegenkwam en opeens TADAA aimbots wallhacks overal, nu is het weer wat minder. Maar cheaters zijn heel makkelijk te herkennen dmv de killcam, er zijn erbij die onopvallend proberen te wallhacken maar een menselijke reactie is als dat je een enemy ziet je automatisch aimt, dus ook die spot je zo.. alleen wat doe je er tegen ???

Gister ook een lekker potje achter de rug 2x chopper gunner kunnen halen op terminal met een eindscore van 63 - 1, uiteraard werd ik uitgemaakt voor cheater! Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/our2vk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Thasquealer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:37:
[...]
Heb je hier wel overleg meej gepleegd met iw?
Lijkt me dat ze als ze moeilijk willen doen je diep in de shit kan kome :(
Neen. Als ik het release zal ik eens vragen of ze er een probleem mee hebben.
Maar ik moet eerst weten wat er allemaal kan (op mijn pc lukt het iig) voordat ik hen zeg wat ik release.

[ Voor 14% gewijzigd door ? ? op 23-02-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fastman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:26:
Zijn er PC spelers die mijn rotzooi willen beta testen? Programma typt taunts voor je d.m.v. een keycombo (*47 bijvoorbeeld) en speelt lokaal het bijhorende voice command af.
mailtje naar uijkbn apenstaart gmail puntje com (quote dit berichtje niet, ik remove dit adres binnen paar dagen thx)
Waarom niet gewoon een koptelefoon op :?

Ik communiceer continu met mijn teamgenoten, maar wel via Voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Fastman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:47:
[...]

Neen. Als ik het release zal ik eens vragen of ze er een probleem mee hebben.
Maar ik moet eerst weten wat er allemaal kan (op mijn pc lukt het iig) voordat ik hen zeg wat ik release.
Kzou voor de zekerheid in ieder geval in overleg met hun gaan, desnoods op hun fora.
Lijkt me een tof idee in ieder geval, en dm me anders met wat gegevens hierover graag :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:44:
[...]

Op de PC kom ik ze regelmatig tegen, voorheen een periode dat ik het alleen maar las hier op het forum maar nooit tegenkwam en opeens TADAA aimbots wallhacks overal, nu is het weer wat minder. Maar cheaters zijn heel makkelijk te herkennen dmv de killcam, er zijn erbij die onopvallend proberen te wallhacken maar een menselijke reactie is als dat je een enemy ziet je automatisch aimt, dus ook die spot je zo.. alleen wat doe je er tegen ???

Gister ook een lekker potje achter de rug 2x chopper gunner kunnen halen op terminal met een eindscore van 63 - 1, uiteraard werd ik uitgemaakt voor cheater! [plaatje]
Duidelijk geval van onkunde van hun team. Iedereen staat dik negatief.
Maar 1 death, tja dan word er om gevraagd jah :P

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
NickThissen schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Misschien niet instant, maar je hand en misschien een deel van je arm ben je kwijt. Reken maar dat je binnen no time dood zal bloeden.
Helaas niet waar. Ervan uitgaande dat massa=traag en .50 of zelfs.99 =snel ben je alleen je pink kwijt. De kogel zou anders een scheurend effect moeten bewerkstelligen en dat kan niet met die snelheden. Hollowpoint kan meer massa verplaatsen, maar dat zou dan met name in grotere te penetreren volumes kunnen. Een pink blijft een pink, en die is weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thasquealer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:52:
[...]

Duidelijk geval van onkunde van hun team. Iedereen staat dik negatief.
Maar 1 death, tja dan word er om gevraagd jah :P
Ja het was ook echt een noobish team, maar dat zijn juist net de mensen die dan gaan mekkeren over cheats omdat ze zelf uber slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder pink in een oorlogssituatie lijkt me ook verdomde hinderlijk.

@bram1984; het lukt wel degelijk om met een explosief of iets dergelijks een tegenstander een stuk weg te slingeren, maar ik ben het verder wel met je eens dat de physics van dooien wel een stuk beter gekund hadden. Alhoewel er soms ook hele gave dingen uitkomen (zo zag ik laatst een lijk bijna rechtop tegen een stuk muur aan hangen/liggen)

Maargoed ik heb ook wel eens zitten denken hoe gaaf het wel niet zou zijn als je met een sniper of shotgun iemand z'n hele been of arm eraf trekt, maar kwam toen tot de conclusie dat dat qua gameplay wel heel erg lastig wordt in zo'n snel multiplayer spel. Ik zag al een soort beeld voor me dat het halve level vol met mensen in een of andere vorm van 'last stand' ligt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, lijken verdwijnen nu ook in het niets, dus ik zie het probleem niet zo.

Als ik een tube of RPG naast iemand schiet, dan verwacht dat ie op z'n minst in 2 of meerdere delen uit elkaar spat. Lijkt me niet geheel onmogelijk.

Dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je niet eens kogelgaten in lijken ziet zitten, maar wel in muren + bloed op muren etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Fastman schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:26:
Zijn er PC spelers die mijn rotzooi willen beta testen? Ik vind het te gek :P
Dit is geen cheat, dus anticheat mag geen probleem zijn. Het enige wat het doet is toetsaanslagen herkennen en simuleren en een geluidje afspelen.
Als je het dan nog mooier wil maken, zorg er dan meteen voor dat je een template voor een G15 maakt, waarbij je de taunts koppelt aan G-toetsen. Het voordeel is dat je niet moeilijk hoeft te doen voor een template. Ik heb er ooit 1 gemaakt. Zoek binnen Cod4 topic op mijn naam als poster en je vind het vanzelf. Het is gehost door een derden...

Laat maar. Hier heb je hem al..
http://www.o2clockers.com/tweakers/cod4g15setup.rar

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 maanden en nu al een tactical nuke in MW2 gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tomschopman.nl/images/IMG_4892.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet wel een cheater zijn. Hij komt niet eens met z'n vingerts bij de triggerts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:41:
Dat moet wel een cheater zijn. Hij komt niet eens met z'n vingerts bij de triggerts.
Duidelijk, ... huisarrest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 21:31
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Als jij hardline pro wil unlocken moet je een zo goedkoop mogelijke killstreakreward nemen (uav dus)..
Ik gebruik veel de hardline + pro nu
(speel veel S&D hardcore)
maar ik snap het nut van de pro niet..
"death streak rewards one less death" wat bedoelen ze hiermee?

[ Voor 3% gewijzigd door carpcatcher op 23-02-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
ChojinZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:39:
[...]

En de tubes? Tja, die heeft IW er in gestopt. Je kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze die gebruiken. En als je je echt stoort aan tubes, dan moet je HC spelen. Daar kom je ze ivm de friendlyfire nauwelijks tegen...
naja daar weten sommige weer wat de startposities zijn als je aan je spel begint.. mega irriatant om binnen 3seconden al dood te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b][message=33521777,noline]
Je death streak(copycat, painkiller, martyrdom, final stand) krijg je na een keer minder dood gaan.

Even off topic:
Ik krijg geen geluid bij wegame filmpjes, wordt er helemaal knettergek van. Ik heb een x-fi extreme gamer voor afspelen en gebruik voor opname(mic enzo) mijn onboard device. Het werkt namelijk niet op die x-fi. Ik neem aan dat de instellingen in opname niet goed staan, of is wegame afhankelijk van mijn x-fi?

Ik geef de voorkeur aan wegame, ik krijg er namelijk totaal geen slechtere prestaties door, in tegenstelling tot fraps en xfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

carpcatcher schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:08:
mega irriatant om binnen 3seconden al dood te zijn.
Ik heb gister een potje gespeeld waar ik dood ging bij 7-0 (7-1 dus op dat moment). 1 minuut later (inclusief spawntijd) stond het 7-7 :X

2 keer midden in de actie, 1x midden in een airstrike, 2x een Heli die mij had voordat ik kon lopen en een Sniper die me te pakken had. Kon niet eens bewegen.

MW2 heeft het slechste spawnsysteem van alle FPS-en, period. Zelfs spawnen in je eigen airstrike is gewoon mogelijk. Best knap eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
carpcatcher schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:08:
[...]

naja daar weten sommige weer wat de startposities zijn als je aan je spel begint.. mega irriatant om binnen 3seconden al dood te zijn.
Waarom zouden ze die posities niet weten in softcore?

En daarboven: Met Hardline krijg je alle killstreak rewards 1 kill eerder (dus predator op 4 kills, chopper gunner op 10, etc)
Met Hardline Pro krijg je ook je deathstreak 1 death eerder (dus martyrdom op 3 deaths ipv 4 en copycat op 2 deaths ipv 3). Precies hetzelfde maar dan met aantal deaths dus... Niet zo heel lastig toch?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Heeft iemand anders dit ook ?? Pc btw

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/4198/wtfj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
LightStar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:26:

[afbeelding]
Komt omdat steam plat ligt op dit moment :) dus dan kan je wel eens wat sync problems hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Viperke schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:27:
[...]

Komt omdat steam plat ligt op dit moment :) dus dan kan je wel eens wat sync problems hebben
Lekker is dat heb ik ff tijd om een potje te doen :S d8 al wtf niet me save he :P heb weinig behoefte om opnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
PWM schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:02:
[...]

klopt ik speel veel met de M4A1 machtige firerate en lage recoil.
1schot op romp/hoofd is een kill
armen en benen zijn 2 shots voor nodig

speelt fijner en effect van internet vertraging (lag) merk je minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 17:08
LightStar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:26:

[afbeelding]
Krijg ik net ook hoor, steam servers onderhoud. Niks aan het handje :)

edit: nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Als jij hardline pro wil unlocken moet je een zo goedkoop mogelijke killstreakreward nemen (uav dus)..
dat is niet waar, lees de challenge maar eens, je moet killstreaks van 2 maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
reemprive schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:11:
[...]

Je death streak(copycat, painkiller, martyrdom, final stand) krijg je na een keer minder dood gaan.
ahh zo .. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
carpcatcher schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:05:
[...]

Ik gebruik veel de hardline + pro nu
(speel veel S&D hardcore)
Ik snap ook niet helemaal wat hier niet duidelijk aan is? Het staat er letterlijk: hardline = een kill minder voor je ks, en pro = een death minder voor je ds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:30:
[...]

dat is niet waar, lees de challenge maar eens, je moet killstreaks van 2 maken.
Uav is 3.
3-1 = 2?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Heel goed! ;)
Oftewel izealia: hij heeft helemaal gelijk :)
Aangezien laagst mogelijke streak uav 3 kills normaliter is, en 2 met hardline. Dus dit valt onder de challenge :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 17:08
Thasquealer schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:44:
[...]

Heel goed! ;)
Oftewel izealia: hij heeft helemaal gelijk :)
Aangezien laagst mogelijke streak uav 3 kills normaliter is, en 2 met hardline. Dus dit valt onder de challenge :)
Maar je moet gewoon killstreaks van 2 maken, ook als je harriers als laagste hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Bartske schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:21:
[...]

Maar je moet gewoon killstreaks van 2 maken, ook als je harriers als laagste hebt ingesteld.
Volgens mij moet je de killstreak rewards gewoon halen hoa!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Volgens mij hoef je geen REWARD te halen maar een MINIMALE killstreak van 2.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
LOL hoe moeilijk kan het zijn mensen.
Alleen rewards, dus ja je bent beter af door alle goedkope in te stellen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:34
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/30a96oz.png

dus geen rewards maar streak. Minimaal 2

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Snow_King schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:59:
[...]

Als je het over realisme hebt, dan klopt er niks van.

Een Barret .50 is een verdomd zwaar wapen ( Wikipedia: Barrett M82 ) die 1.45m lang is en 14kg weegt! Dat is dan zonder munitie.

Ja, met een .50 maak je een instant kill, waar je iemand ook raakt (IRL hé), met die dingen schiet je dwars door motor blokken van auto's heen.

Maar als ze de .50 1 kill, 1 shot zouden maken, dan zou sprinten met dat ding ook niet mogelijk moeten zijn, evenals hip-fire, want de terugslag van dat ding is zó bizar dat je wel moet liggen.

Nee, voor realisme moet je MW2 niet spelen, maar dat is zo ongeveer met elke shooter. Heb jij een militair wel eens zien bunny hoppen? Juist...
terugslag van een .50 (iig degne die ze in mw gebruiken) is niet zo heel groot. Hij is mede zo zwaar vanwege een ingewikkeld systeem van veren wat er voor zorgt dat de terugslag neit veel meer is als die van een grootkaliber standaard geweer dus dat valt best mee. Alleen stabiel 14 kilo opleggen en dan nog wat kunnen raken is lastig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft steam problemen ofzo? Ik krijg constant Steam connection failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
  • Laatst online: 11-04-2022
zelfde probleem hier
reemprive schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:19:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

reemprive schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:19:
Ik zit nu tegen "Connecting to IWNet..." aan te kijken. Heb aantal potjes gespeeld vanavond en ineens doet iet het niet meer.

Blijkbaar ligt het niet aan mij maar aan steam/iwnet ? Of zijn er nog mensen vrolijk aan het spelen?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hamersma schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:11:
[afbeelding]

dus geen rewards maar streak. Minimaal 2
Nee het zijn wel rewards.. Anders krijg je geen killstreak rewards... je staat nu op 3.. join een game maak 2 kills achter mekaar en zet hardline aan en "c for urself". En dan natuurlijk geen UAV aan. Maar harrier en hoger oid.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAZYDAD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2022
Heb nu ook de error connecting to IWNET

Hebben jullie ook toevallig net Windows update uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
ik had het ook voor de windows update.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
Wel windows update alleen er hebben vet veel vrienden ook last van bij mij
(na de windows update heb ik overigens wel gespeeld?
mrkempe schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:22:
Heb nu ook de error connecting to IWNET

Hebben jullie ook toevallig net Windows update uitgevoerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Alexvanduist op 23-02-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik was van plan om vrolijk te spelen tot één minuut geleden. Blijkbaar even wachten maar dan.
En als het lukt dan ga ik met wat pistolen knallen. Maar eens alles unlocken voor die dingen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldhofstee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-05-2024
hier blijft hij ook hangen op connecting to iwnet 8)7
heb btw geen windows update uitgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Laatst online: 03-09 16:34
Alexvanduist schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:23:
Wel windows update alleen er hebben vet veel vrienden ook last van bij mij
(na de windows update heb ik overigens wel gespeeld?

[...]
gister wel windows geupdate daarna nog niet gespeeld, ook de iw-net logging in scherm.

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik had win-update nog niet gedraaid(ben hem nu aan het draaien). Kijken het dat juist wel helpt ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

IWnet zal er wel "even" uit liggen.....

Is er trouwens al bekend wat de laatste update allemaal heeft gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

darkpluisje schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:43:
[...]

terugslag van een .50 (iig degne die ze in mw gebruiken) is niet zo heel groot. Hij is mede zo zwaar vanwege een ingewikkeld systeem van veren wat er voor zorgt dat de terugslag neit veel meer is als die van een grootkaliber standaard geweer dus dat valt best mee. Alleen stabiel 14 kilo opleggen en dan nog wat kunnen raken is lastig :p
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dan nog steeds is staand, danwel hip-fire met dat ding onmogelijk, alleen al vanwege zijn lengte en gewicht.

Maarja, ik heb er nog eens vaker over nagedacht, er zijn goede redenen waarom het niet zo realisting is: Commercie!

Een realistische game die helemaal is zoals IRL, die verkoopt simpelweg té weinig. De doelgroep is te klein waardoor mensen hem links laten liggen.

Vroeger heb ik op de PC (speel nu PS3) veel Hidden en Dangerous 2 gespeeld, super realistisch, maar had helaas weinig gebruikers.

Ook heb ik Battlefield 1942 gespeeld met de XWW2 en Forgotten Hope mod, beide briljant in detail en realisme, maar helaas, ook te weinig spelers.

Zelfde geld voor een single player, ik zou persoonlijk graag goede AI hebben, maar een SP verkoopt ook pas als deze voor iedereen te spelen is. Nu kan je wel op Veteran spelen, maar het enige wat je krijgt is méér mannetjes en minder tijd, echt moeilijker (in de zin van nadenken) wordt het er niet op.

Dat is iets wat je denk ik met gamen moet accepteren, super realistisch wordt het niet, want dat verkoopt niet. Arcade, dat verkoopt :)

Maar verder is de game wereld gewoon nog erg onprofessioneel en wordt er vaak niet naar de klant geluisterd, het geld is immers binnen. Je kan wel 3 jaar patches uitbrengen, maar kan ook 3 jaar alvast aan een nieuwe game werken en daar dan direct al weer geld mee opstrijken.

Zelfde geld voor IWnet, Steam e.d., het is belachelijk dat die voor onderhoud ZO vaak offline gaan, bij de meeste klanten hoef je zoiets niet te flikken, als voorbeeld: Hoe vaak ligt Gmail, Hotmail of een dergelijke dienst er voor onderhoud uit? Juist, niet.

Nee, het lijkt er op dat alle game studios alleen maar geld willen verdienen en bar weinig geven om de spelers, want als wij als Tweakers afhaken zijn er nog genoeg klanten die de game wel kopen.

De developers willen denk ik anders, die willen een super game afleveren, maar die hebben commercieële bazen boven zich die anders beslissen.... Helaas, dat is de realiteit.

[ Voor 22% gewijzigd door Snow_King op 23-02-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexvanduist
Het ligt niet aan de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snipervision
  • Laatst online: 03-09 16:34
Ik kan weer inloggen, moest wel opnieuw inloggen in steam en alles deed t weer ;-)

Nu maar eens prestige proberen te halen vandaag nog een paar levels te gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Snipervision op 23-02-2010 20:31 ]

On my way to get addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Net windows update gedaan, reboot, en nu kom ik voorbij het 'connecting to IWNet' dialoogje.
Kijken of ik een potje kan schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij mij zijn alle (dat zijn er niet zo veel maar toch) vrienden uit m'n steam lijst? Hebben dat er meer?

Edit: ik zie nu een melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de friends server, dus dat zal ook wel zo opgelost worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Quantor op 23-02-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag op het Steam forum dat meer mensen hun vrienden kwijt zijn. Steam ligt behoorlijk overhoop. Ik kan ook niet connecten, zodra ik ingame op play klik krijg ik Steam connection failed. Fix your shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

heb het nog niet echt langs zien komen maar de co-op records:

Terminal

iemand beter? :)
denk dat als mensen het toch wel gaan proberen dan lukt het vast nog wel iets sneller.
maar eens kijken of we er meer boven het record van IW kunnen krijgen 8)7
maar shooting range in je eentje kan echt niet, omdat record te krijgen.

en inderdaad dit komt door de verveling van niet online kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door CorVus op 23-02-2010 21:37 ]

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, kan naar geen enkele game starten. Eerder vanavond de zoveelste timeout midden in een match. En uiteraard weer als je net lekker bezig bent. Ik denk dat het voor mij binnenkort een tripje naar de afvalbak wordt met dit spel. Begin het echt spuugzat te worden. Het brengt mij inmiddels meer frustaties dan plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterRF
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:13
en nog steeds ligt IWnet eruit, hij joined een game, en smijt me meteen terug met de melding: game lobby closed. Erg jammer dat een spel wat meer dan een miljard binnensleept aan winst zo'n belachelijk slechte service krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
kunnen we nu eens ophouden met dat gezeur en gezeik over IW.net? Ik wordt langzamerhand doodmoe van.

OK het werkt niet optimaal, maar het wordt er echt niet beter op als je in 17 delen op tweakers in elk deel weer tig keer moet schrijven dat het ruk werkt.

Geniet gewoon van het spel en laten we het daar over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst was ik hoger dan mijn vrienden op Steam, ik speelde even een weekje niet meer waren ze 3 prestiges hoger dan mij.

Kom ik er later achter dat er hack servers waren Pffff.

Prestige 9 = mooiste Maar ben nog maar prestige 2 Non Hack xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:43:

Dat is nou net het probleem. Het genot wordt teniet gedaan door de vele problemen die er zijn. En als het dan werkt en je weer blij bent gaat het wéér mis. Of ben jij één van de gelukkigen die geen of weinig hinder ondervindt?
Ik sluit mij aan bij WolterRF. Ik heb niet het idee dat er überhaupt iets aan gedaan wordt. Hoe lang is dit spel nu uit? Vanaf het begin is dit al aan de gang. Ach, de heren bij IW hebben hun centjes binnen en de kosten dik terug verdient. En over een paar jaar maken ze een nieuw COD met hele dikke marketing, een paar omstreden scenes en de meute koop het opnieuw. Ik moest gewoon ff mijn hart luchten, mag dat? Maar OK, dat is nu gedaan en ik zal mij vanaf nu inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 13-09 20:53
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:48:
Eerst was ik hoger dan mijn vrienden op Steam, ik speelde even een weekje niet meer waren ze 3 prestiges hoger dan mij.

Kom ik er later achter dat er hack servers waren Pffff.

Prestige 9 = mooiste Maar ben nog maar prestige 2 Non Hack xD
Tja, maar wil je ook echt prestige 9?
Gast uit een clan waar ik mee speel zit ook op 9, maar om nou te zeggen dat hij een "leven" heeft in het weekend....nee

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
KillaZ schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Tja, maar wil je ook echt prestige 9?
Gast uit een clan waar ik mee speel zit ook op 9, maar om nou te zeggen dat hij een "leven" heeft in het weekend....nee
Nu al op 9 zitten... dan moet je wel heel erg veel spelen. Heb nu bijna de eerste prestige doorgespeeld. :9

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:34:
[...]Dat is nou net het probleem. Het genot wordt teniet gedaan door de vele problemen die er zijn. En als het dan werkt en je weer blij bent gaat het wéér mis. Of ben jij één van de gelukkigen die geen of weinig hinder ondervindt?
Ik ondervind de problemen ook regelmatig. Bijvoorbeeld dat we in een gametype zitten voor 12 spelers en dat er 10 spelers zitten te wachten op de laatste twee 'finding more players to join'. Begin gewoon met die 10 zou ik zeggen. Maar ja......ik heb nu meer zoiets van 'naja het probleem is er nou eenmaal'. Hopen dat het een keer opgelost wordt, maar tot die tijd so be it. Enjoy the moments dat je wel kan spelen.
Ik sluit mij aan bij WolterRF. Ik heb niet het idee dat er überhaupt iets aan gedaan wordt. Hoe lang is dit spel nu uit? Vanaf het begin is dit al aan de gang.
Vergeet niet dat deze problemen van heel veel factoren afhankelijk zijn. Je bent niet alleen van IWnet afhankelijk, maar ook van de systemen van de gamers.

Hele issue waar ik me gewoon aan erger is dat ik al 17 delen lang op tweakers het gezeur moet lezen. Het punt is duidelijk! Point made! Laten we het nu over het spel hebben ipv over de problemen. Daar is een ander topic voor.

[ Voor 9% gewijzigd door PdeBie op 24-02-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
pdebie schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:43:
kunnen we nu eens ophouden met dat gezeur en gezeik over IW.net? Ik wordt langzamerhand doodmoe van.

OK het werkt niet optimaal, maar het wordt er echt niet beter op als je in 17 delen op tweakers in elk deel weer tig keer moet schrijven dat het ruk werkt.

Je doet nou net precies hetzelfde als de mensen die klagen over iw-net, ff frustratie kwijtraken.
Mja, thoord erbij maare voor de rest ben ik wel met je eens qua mense nog steeds zeuren op het o zo slechte iwnet.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:34:
[...]

Ik sluit mij aan bij WolterRF. Ik heb niet het idee dat er überhaupt iets aan gedaan wordt. Hoe lang is dit spel nu uit? Vanaf het begin is dit al aan de gang. Ach, de heren bij IW hebben hun centjes binnen en de kosten dik terug verdient. En over een paar jaar maken ze een nieuw COD met hele dikke marketing, een paar omstreden scenes en de meute koop het opnieuw. Ik moest gewoon ff mijn hart luchten, mag dat? Maar OK, dat is nu gedaan en ik zal mij vanaf nu inhouden.
Zie ook mijn post iets terug: Snow_King in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 2 -..."

Commercie regeert de games wereld.

Anyway, ik vermaak me met MW2 nog steeds prima, gisteren met mijn silenced FAL mensen weer lekker gek gemaakt.

Wat ik alleen niet snap, voor een tactical nuke heb je toch 25 kills achter elkaar nodig? Een gast met 36 kills, 25 deaths had ineens een tactical nuke? Hoe krijg je dat voor elkaar? Eerst 25x dood gaan en dan ineens 36 kills maken?

Verder merk ik wel dat er 's avonds meer wankers online zijn, tis in de middag veel leuker met ook wat serieuzere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
Tja, in theorie kan alles. Gewoon eerst 25x doodgaan met 11 kills en vervolgens je slag slaan.

's Avonds en 's nachts ligt het niveau ook een stuk lager merk ik.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:17:
Verder merk ik wel dat er 's avonds meer wankers online zijn, tis in de middag veel leuker met ook wat serieuzere spelers.
Oh ik heb juist het idee dat er 's middags meer kleuters online zijn. School is uit en dan mogen ze na het huiswerk nog even achter papa's pc of achter hun spelletjescomputer (stoer doen, knallen, k4nker/noob bleren/typen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:48:
[...]

Oh ik heb juist het idee dat er 's middags meer kleuters online zijn. School is uit en dan mogen ze na het huiswerk nog even achter papa's pc of achter hun speelgoed computer (stoer doen, knallen, k4nker/noob bleren/typen).
Moet ik bij zeggen dat ik dan vaak voor 2 uur in de middag speel.

En 's avonds vaak niet later dan een uur of 9 a 10, heb dus geen idee hoe het om 0:00 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Gisteravond heb ik even een massaslachting veroorzaakt. Voor mij doen dan. ;)

Met de map Underpass heb ik Wargasm gehaald, door 10 tegenstanders in een korte tijd om zeep te helpen. :+
Toen ik begon werd ik vrij snel door iemand neergeschoten die zich verborgen had bij de gastank naast het riool.
Ik ging daarna weer dezelfde weg en hoorde dat er geschoten werd bij de brug en zag op de radar ook dat er veel tegenstanders bij elkaar stonden. Ik op de helling en schoot er 5 neer met mijn AUG HBAR. Was gewoon prijs schieten. :P Had toen direct al mijn killstreaks gehaald voor Wargasm.

Daarna onder de brug gelopen en toen ik zag ik dat achter mij nog een sniper die wel dacht om mij achterna te springen. Waarschijnlijk een nieuweling, want dat werd zelfmoord.
Daarna nog een tegenstander neergeschoten en toen pas op de parkeerplaats heb ik een carepackage aangevraagd. Daar kwam een predator missile uit heb nog even 3 tegenstanders mee kunnen raken. Ik zag er twee en kreeg er drie.
Ik zat toen op 10 - 1 en was net begonnen. Waarschijnlijk heb ik geen 5 maar 7 neergeschoten. :P

We hebben wel verloren, omdat het team waar ik in zat teleurstellend was. Meestal ben ik teleurstellend, maar toen niet. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
Ik heb Wargasm toevallig gehaald toen ik aan het sparen was voor Killstreak challenges. Had UAV, Counter UAV en Predator aanstaan (3,4,5).

Ik eerst 2 kills gehaald en daarna een triple kill. Tada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

damn, ik zit net wat speed run videos op youtube te kijken. Sommige gasten halen spec ops missies in 15 seconden etc.

haha, en ik maar uren ploeteren op 1 missie, rustig wachten bij elk hoekje, zo onzichtbaar mogelijk etc. Blijkt dat je gewoon als een kip zonder kop moet rennen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

amahusu schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:41:
damn, ik zit net wat speed run videos op youtube te kijken. Sommige gasten halen spec ops missies in 15 seconden etc.

haha, en ik maar uren ploeteren op 1 missie, rustig wachten bij elk hoekje, zo onzichtbaar mogelijk etc. Blijkt dat je gewoon als een kip zonder kop moet rennen
En dat is op Veteran? Homeland security bijv is best wel lastig op Veteran..
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.