Prima score qua kills, jammer dat jullie niet hebben gewonnen. Ik weet niet of het lang 5 vs 6 is geweest, als dat het geval is hebben jullie juist goed gefunctioneerd als team. 195-200 is nou niet een schandelijke score. Dat mensen hier gaan lopen mekkeren is niet meer dan jaloezieErA schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:51:
[...]
uh, ik heb iedere HQ die wij kregen zelf gecaptured.
we stonden in het begin met 155-0 achter, maar ik kreeg de smaak te pakken en kreeg een paar mooie killstreaks in een rij.
persoonlijk vind ik 200-195 verliezen terwijl je practisch alleen speelt niet een dikke FAIL, ik was er eigenlijk best trots op. Post normaal ook geen screenshots vond deze alleen wel special.
Wij hadden het ene laatste HQ. Het stond toen 195 - 190 voor ons toen zij de HQ sloopten.
Probleem was dat de laatste HQ compleet aan de andere kant van de map verscheen, en zij dus al ingeclayed zaten eer ik daar aan kwam.
@ Mon0lith
Quickscopen op de PC gaat prima, al is het niet zo makkelijk als op de console. Op console is er een kleine fixatie waardoor je met deze technieken snel raak kan schieten. Als je wil leren quickscopen moet je in elk geval het "kruis" wat je ziet zonder ADS op je tegenstander gericht houden. Als hij exact in het midden is rechtermuisknop, zodra je scope helemaal op is schieten en gelijk weer terug. Je moet wel een beetje de positie van je tegenstander kunnen voorspellen. Als iemand bijv naar links loopt zet je zonder te scopen je kruis voor hem. Probeer niet te veel verticale bewegingen te maken, anders schiet je snel of boven je tegenstander of in het been. Ik zou wel intervention gebruiken hiervoor, in elk geval voor quickscope. No scope gaat weer makkelijker met Barret, maar alleen vanwege de firerate. Als perks altijd sleight hands (pro) en stopping power, en bij voorkeur op 3 steady aim.