Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Tuurlijk wel, gewoon je rank resetten. Als je eerlijk aan je level gekomen bent: jammer, das bale. Als je rank hack gebruikt heb: net goed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 13:36
Toen ik de game opnieuw installeerde heeft hij ook weer lvl 1 laten zien.

Aangezien je Rank/emblems etc allemaal online staat opgeslagen zit ik hier aan vast.
Ik na serieus niet spelen, ik blijf deze error krijgen.
Na afsluiten van de game en het weer opstarten DEZELFDE fout en sta ik weer op 1.

*edit*
Ik heb ook al ingelogd op een andere computer, met mijn account. hier geeft hij OOK de error.
Log ik in op mijn maat zijn steam account, alles in orde 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Herr Flicker op 19-02-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heeft er al iemand 1.000G voor MW2 gehaald ?

Ik heb momenteel 980G, morgen haal ik nog even 10G met dat je in Spec Ops vier man moet vermoorden terwijl je op de grond ligt. Dit moet dus met een maatje samen, maar moet verder geen probleem opleveren.

Waar ik het meeste tegen op kijk is de laatste 10G, het behalen van The Pit in 30 seconden. Mijn beste tijd nu is 34,50. De allerbeste tijd bij I.W. is 22,60 dus weet niet hoe ze het doen maar het is zeker haalbaar.
Misschien morgen YouTube maar eens nakijken voor wat trucjes.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
The pit in 30 seconden: 2 pistolen gebruiken, haal ik het zonder veel problemen mee.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

JaWSnl schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:39:
The pit in 30 seconden: 2 pistolen gebruiken, haal ik het zonder veel problemen mee.
Klopt, en je moet niet reloaden, je moet dan naar je 2de wapen switchen. En al staat er een enemy recht voor je moet je hem knifen en je moet ook inzoomen met je wapens, anders mis je alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
Precies, als je het trucje eenmaal kent is het niet zo heel moeilijk, en moet je er na een poging of 5 tot 10 toch al akelig dicht bij zitten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Ik ga morgen mijn PC opnieuw installeren, de save game files van COD stonden gewoon in de COD map zelf toch(veilig op mijn D:/ schijf)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Wow heerlijk potje domination op skidrow vandaag, resultaat met een silenced SCAR-H en een javelin was 25k-4d en dat zonder specifiek defensief te spelen, gewoon lekker door de map rennen :) ik was tevreden, toen heb ik ook gelijk afgesloten -> moesten toch bijna naar bed, en kan beter met een lekker gevoel gaan slapen :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Wasteland heeft er weer een sniper bij. *O*
Ook alleen maar omdat rushen tegenwoordig daar geen zin meer heeft. -O-

Voor de wapens waarmee ik het liefst speel heb ik de meest belangrijke zaken wel geunlockt maar bij de sniperguns nog niet. Vanavond bij iedere keer dat Wasteland voorbij kwam overgestapt op mijn snipersetup en knallen maar. Omdat ik een rusher ben voelt het nu wel alsof ik aan het campen ben maar goed, ik moet alles unlocken. :)

Ook wil ik die camopakken nu eens hebben en daar moet nog heel wat voor gebeuren.
Ook heb ik vanavond voor het eerst sinds weken weer Groundwar gespeeld en hoe gek het ook moge zijn, ik heb nog nooit zoveel killstreaks gehad. Je hebt meer kogels nodig maar toch knalde ik de één na de ander overhoop.

Zou dat komen omdat ik normaal alleen HQ PRO speel? Het is wel zo dat als ik langer dan 1,5 uur speel dat het mij moeite kost om kills te halen. Meestal stop ik na 2 uur spelen omdat het dan wel welletjes is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste spel is altijd dramatisch dan gaat het daarna een uurtje of 3 lekker. Als ik langer door speel wordt ik slordig en zakt het in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Sjemig, net de TAR-21 gemasterd... nu aan de F2000 begonnen... wat een beest is dat zeg :D slechts 1 kogel schieten is er gewoon niet bij 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniozi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:01
NeoMe schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:32:

Ik heb momenteel 980G, morgen haal ik nog even 10G met dat je in Spec Ops vier man moet vermoorden terwijl je op de grond ligt. Dit moet dus met een maatje samen, maar moet verder geen probleem opleveren.

Waar ik het meeste tegen op kijk is de laatste 10G, het behalen van The Pit in 30 seconden. Mijn beste tijd nu is 34,50. De allerbeste tijd bij I.W. is 22,60 dus weet niet hoe ze het doen maar het is zeker haalbaar.
Je moet zorgen dat je vaak met 1 schot 2 targets raakt. Best makkelijk als je even oefent. En gewoon hard doorlopen.

Mijn beste is 16.45 met 160% accuracy. Alleen M9 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

1000g :?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Het valt mij de laatste dagen op dat ik minder vaak een kill maak met mn shotgun en sniper. Gewoon een vijand recht in mn vizier met shottie, knal, niet dood (op amper 2 meter afstand) en dan is soms nog pas de 3e genoeg om het af te maken... vreemd, net alsof ze een dubbele hoeveelheid health hebben. Of 2 sniperbullets vol in iemands borst (geen stopping power) en nog niet dood... dan vind ik het toch vreemd :S

Maar voor de rest vermaak ik me wel, de laatste dagen helemaal lol gehad met een silenced scar met stopping power: dat heeft een hoop kracht en helpt goed mee met het verrassings effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:06:
Toen ik de game opnieuw installeerde heeft hij ook weer lvl 1 laten zien.

Aangezien je Rank/emblems etc allemaal online staat opgeslagen zit ik hier aan vast.
Ik na serieus niet spelen, ik blijf deze error krijgen.
Na afsluiten van de game en het weer opstarten DEZELFDE fout en sta ik weer op 1.

*edit*
Ik heb ook al ingelogd op een andere computer, met mijn account. hier geeft hij OOK de error.
Log ik in op mijn maat zijn steam account, alles in orde 8)7
Zie blauwe vak onder elke pagina!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 23:09
Achievement Points op de Xbox :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
Lol, ik moet zeggen dat ik de primeur heb op dit forum uitgemaakt voor heartbeat noob tijdens een potje SD. Geweldig ^^. Zeggen de campers terwijl ze moeten aanvallen in een hoekje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Laatst online: 13-09 22:15
Ben gisteren ook weer even aan het spelen geweest. Had een paar potjes TD 25 kills, voor mij echt veel! Ik heb nu ook harrier, chopper, en dan nuke ingesteld, maar als ik in 1 potje de harrier haal wordt ik meteen daarna gekillt en komt de harrier dus met 7 kills minder. Moet nog veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
NeoMe schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:32:

Heb alle achievements op steam :) die waar je 4 man moet neerknallen kan je best doen op die plek waar je een gat in de muur blaast op regular. Gewoon in het midden staan, je laten neerknallen en hopen dat je er 4 neer krijgt.

Bij die in de Pit moet je er voor zorgen dat je niet mist: 1 kogel per enemy max. Ik had 2 SMGs, wanneer de kogels van de 1ne op zijn switch je naar de andere ipv reload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, die 30 seconden heb ik nu al gehaald.
Bedankt voor die andere tip...dat is inderdaad wel een goede plek...hun lopen namelijk in één lijn. Je bedoelt de Gulag, Breach & Clear.

Btw, in hardcore owned de G18 behooooorlijk hard :)

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 20-02-2010 16:21 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
NeoMe schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:55:
Ja, die 30 seconden heb ik nu al gehaald.
Bedankt voor die andere tip...dat is inderdaad wel een goede plek...hun lopen namelijk in één lijn. Je bedoelt de Gulag, Breach & Clear.

Btw, in hardcore owned de G18 behooooorlijk hard :)
Yep, dat is hem. Is al maanden geleden dat ik spec ops heb gedaan dus vergeef mij 8) Als je de hele SP + spec ops op 100% ben je het echt wel beu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:14
Wat is eigenlijk het nut van "Quickscopen" op snipers en dan met name de Intervention?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Net een cheater tegengekomen op wasteland. Toch wel lekker als je al zijn killstreaks uit de lucht schiet om 'm daarna op 24 kills een .50 door zijn hoofd te jagen met een barret :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBleeder schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 16:46:
Wat is eigenlijk het nut van "Quickscopen" op snipers en dan met name de Intervention?
Wanneer je een sniperspot hebt en tegenstanders proberen je te flanken dan kan je ze door quickscope te beheersen snel omleggen. Soms is het ook leuk om te doen in een map als terminal. Ik moet zeggen dat ik als er drie tegenstanders mijn richting opkomen en ik de kans heb te switchen naar m93 akimbo ik dat wel doe. Het blijft leuk knifers te no scopen of iemand die zijn ar op je richt en begint te schieten even snel te quickscopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Djmaddox schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:09:
[...]

Klopt, en je moet niet reloaden, je moet dan naar je 2de wapen switchen. En al staat er een enemy recht voor je moet je hem knifen en je moet ook inzoomen met je wapens, anders mis je alles.
doe em gewoon met zen 2en ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Slimme jongen als je dat voor elkaar krijgt, je moet hem in SSDD spelen dus Single Player en niet in Spec Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Ligt Steam er bij anderen ook uit voor "onderhoud"?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Dibbuz schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 18:50:
Ligt Steam er bij anderen ook uit voor "onderhoud"?
nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:15
Even steam opnieuw opgestart en het werkt weer. Dus die melding van onderhoud is ook standaard dus :s

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik kreeg de melding vanavond dat er een update klaar stond van Steam. Nadat deze opnieuw was gestart de melding wat mijn score gereset moest worden omdat ik het spel op een andere PC gespeeld zou hebben. Vervolgens is er niets gereset. Dat Steam snap ik echt niet...

Nog 45 kills en ik heb Ghillie in the mist helemaal voltooid en dan kan ik weer rushen met andere wapens. Ondertussen heb ik nu de beschikking over de M9 en wat een pistool is dat, nadat ik er een aantal kills mee heb behaald zit er ook FMJ op en dat werkt toch wel zo prettig. _O_

Trouwens, tijdens het spelen met de WA2000 heb ik de ACOG erop gezet en moet toch wel zeggen dat dit prettiger spelen is. Goed, in Afghan is het wat lastiger over de lange afstanden maar Wasteland gaat echt veel makkelijker (meer overzicht). De nightvision is zwaar *** op de WA2000 en ik zal er nooit meer mee spelen. Ik zal blij zijn als ik alles voor de WA heb unlocked, dan kan ik weer door naar het volgende wapen.

Best leuk om al die challenges te halen. Qua XP ga ik ook wat sneller nu. Ik stond een poosje stil maar gelukkig ga ik in ranking weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe zit het nou met prestige mode?

Je hebt 10 levels prestige.
je begint natuurlijk bij prestige 1, maar gaat deze tot level 70 en daarna prestige 2 etc etc.?

Dat zou dus betekenen dat als je level 70 in prestige 10 haalt je 700 levels moet afleggen?

En reset alles nadat je bijv. 1e prestige hebt gehaald?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:56:
Hoe zit het nou met prestige mode?

Je hebt 10 levels prestige.
je begint natuurlijk bij prestige 1, maar gaat deze tot level 70 en daarna prestige 2 etc etc.?

Dat zou dus betekenen dat als je level 70 in prestige 10 haalt je 700 levels moet afleggen?

En reset alles nadat je bijv. 1e prestige hebt gehaald?
Meer zelfs, omdat de eerste keer lvl 70 geen prestige is, dus 11 maal 70 is 770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:15:
[...]

Meer zelfs, omdat de eerste keer lvl 70 geen prestige is, dus 11 maal 70 is 770
Ja oke, dat was ik dus even vergeten :)
Maar reset alles dan weer na 1 level prestige gehaald te hebben?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mon0lith schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:16:
[...]

Ja oke, dat was ik dus even vergeten :)
Maar reset alles dan weer na 1 level prestige gehaald te hebben?
Ja. Je hebt zelfs geen clan tag meer; je moet echt alles opnieuw unlocken.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Niet alles, je behoud je emblems en titles.
De bijbehorende challenges dan weer niet.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Maar het prestigen gaat door nieuwe gun achievements vrij rap. Gewoon kills maken

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige vervelende van prestigen vind ik dat je geen stinger meer hebt. Erg vervelend als niemand anders in je team de moeite neemt om die dingen neer te knallen (je krijgt er best wat punten voor)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:02:
Enige vervelende van prestigen vind ik dat je geen stinger meer hebt. Erg vervelend als niemand anders in je team de moeite neemt om die dingen neer te knallen (je krijgt er best wat punten voor)...
AT-4 + een LMG werkt ook wel redelijk hoor :) Daar heb ik het mee uitgehouden tot ik de Stinger had geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
http://www.youtube.com/watch?v=iKOC8o7em20

Yeuy, meerdere harriers tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Grvy

Bot

Hoe komt het toch dat mensen die care packages binnen 2 seconden al binnen hebben? terwijl ik zo een progress bar dingetje krijg :o is dit een perk ofzo?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Een "dubbelpost" uit het PS3-topic, omdat dit misschien MW2 related is...

Ik heb deze headset:

Afbeeldingslocatie: http://multipletechnology.com/blackholezone/images/sony-socom-ps3-bluetooth-headset.jpg

Ik heb 'm in m'n PS3 via Bluetooth gekoppeld. In de "testmode" werkt het prima. Ik kan daar ook (in de PS3-settings dus) aangeven dat ik "input" wil via m'n headset en output via m'n headset of gewone installatie. Met beide opties aan lijkt het (op het gehoor) goed te werken.

Echter, als ik in MW2 zit en ik heb dat ding aan dan hoor ik niets van andere spelers (ook niet als zij zo'n luidspreker microfoontje voor hun naam hebben staan en ze iets lijken te zeggen). Als ik iets zeg "Test, hello, can you read me?" (etc) dan zie ik wel dat mijn icoontje aangeeft dat er input is. Maar ik hoor dus niets in het spel.

Enig idee wat ik nog in moet stellen? Volume lijkt ook goed.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Pietjepot schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:23:
Hoe komt het toch dat mensen die care packages binnen 2 seconden al binnen hebben? terwijl ik zo een progress bar dingetje krijg :o is dit een perk ofzo?
Hardline?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 22:49
Pietjepot schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:23:
Nee, als het jouw eigen pakketje is dan raap je het sneller op dan bijvoorbeeld een teammate of een vijand.
Anders zou iedereen elkaars pakketje even snel kunnen pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Lekker potje gespeeld met de UMP45 zojuist (op xbox). Was FFA aan het doen in favela met de M16 maar beviel me niet echt dus na 2 kills ofzo naar UMP gewisseld, en vanaf toen niet meer dood gegaan :)
Killstreak rewards heb ik UAV, care package, harrier. Ik gooi care package, daar zat een harrier in. Vlak daarna 2 kills met nade + 1 knife, nog een harrier :D Had ik twee harriers vlak na elkaar, dus tegelijk in de lucht. Die stonden garant voor zo'n 15 kills denk ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2024
Vanavond log ik in (xbox) en kom in Karachi. Omdat ik een chopper hoorde zat ik even te kijken hoe het spel ging. Dan krijg je dus het beeld van een teammaat die aan het spelen is. Zit die gast in een zwarte omgeving naar boven te schieten. Het leek alsof ie onder het level zat. Ik wissel even door naar andere spelers, en kom hem dan weer tegen. Nog steeds in de zwarte omgeving, schietend naar boven. Hebben we de volgende glitch te pakken?? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Wow...heerlijk potje op Derail gehad 2 minuten geleden.
Ging als de brandweer!
33-3 :)

Setup:
Scar-H silenced + M9 silenced
Scavenger pro - Stopping power pro + Ninja pro
Stun + Throwing knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Ik kwam laatst iemand tegen die bewust bezig was met een glitch op Wasteland, zie het volgende filmpje vanaf ongeveer 1:00 gaat hij de muur in:

Die had dus lekker harriers en toen AC130, ongetwijfeld daarna nog de nuke. Want als hij er eenmaal in zit dan kan hij lekker naar buiten schieten op alles wat passeert, maar ik heb er een heel AUG magazijn in gelost en van buitenaf hem raken lukt toch echt niet, ondanks de gaten die je ziet vanuit de glitchers-view. Ben maar gequit uit de server voordat de nuke komt.

edit: hier nog een grappig filmpje over hoe je derail kunt verlaten als je het niet meer ziet zitten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door JaWSnl op 21-02-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-09 18:41
Die elevator glitch is als het goed is gepatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
JaWSnl schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:03:
Ik kwam laatst iemand tegen die bewust bezig was met een glitch op Wasteland, zie het volgende filmpje vanaf ongeveer 1:00 gaat hij de muur in:
[video]

Die had dus lekker harriers en toen AC130, ongetwijfeld daarna nog de nuke. Want als hij er eenmaal in zit dan kan hij lekker naar buiten schieten op alles wat passeert, maar ik heb er een heel AUG magazijn in gelost en van buitenaf hem raken lukt toch echt niet, ondanks de gaten die je ziet vanuit de glitchers-view. Ben maar gequit uit de server voordat de nuke komt.

edit: hier nog een grappig filmpje over hoe je derail kunt verlaten als je het niet meer ziet zitten ;)

[video]
Tsja, als ik daar bij Wasteland een minuut sta te springen om in de muur te komen dan ben ik al 3x neer geschoten dus ik denk dat ik deze glitch maar skip ;)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

spaceboy schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:27:
Echter, als ik in MW2 zit en ik heb dat ding aan dan hoor ik niets van andere spelers (ook niet als zij zo'n luidspreker microfoontje voor hun naam hebben staan en ze iets lijken te zeggen). Als ik iets zeg "Test, hello, can you read me?" (etc) dan zie ik wel dat mijn icoontje aangeeft dat er input is. Maar ik hoor dus niets in het spel.
Dat probleem heb ik op de PC ook, terwijl ik niemand bewust heb gemute, want om de een of andere vage reden moet dat ook elke keer ingeschakeld worden. Of ik moet iedereen muten vanuit de config file al, maar die instelling heb ik niet gevonden of "aan" staan.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 22-02-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik weet niet of het andere mensen ook opvalt of dat ik alleen maar geluk heb. De laatste tijd blijft iedereen (PC) van de carepackages van teammates af zo lijkt het. Iedere keer als ik een carepackage gooi dan staan er wel teammates omheen maar niemand die hem pakt. Het gebeurt zelfs dat wanneer ik wordt neergeschoten nog voordat ik het ding pak dat ik hem alsnog kan pakken (meer dom geluk dat de tegenstander het krat niet pakt).

Toen ik net begon met spelen was het soms nog een hele kunst om jouw eigen package te pakken omdat teammates er als vliegen bovenop doken. Alsof er ineens een ongeschreven regel is bijgekomen, helemaal goed deze sportiviteit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
bazs2000 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 06:16:

Toen ik net begon met spelen was het soms nog een hele kunst om jouw eigen package te pakken omdat teammates er als vliegen bovenop doken. Alsof er ineens een ongeschreven regel is bijgekomen, helemaal goed deze sportiviteit. :)
Dat vond ik in het begin ook heel vervelend. Ik gooi meestal mijn carepackage in een hoekje achter mij en kijk dan terug richting het speelveld. Soms was mijn carepackage al opgenomen. Nu is dat idd veel minder.
Ik speel meestal in een party van 2 a 3 mensen en wij delen de carepackages. Als het bij de één wat slecht gaat, dan krijgt hij de carepackages. Met ons drieën proberen we ook zoveel mogelijk carepackages af te pakken van de tegenstander.

Wat nog een leuke is is een carepackage laten liggen en er met zen 3'en rondcampen. Geheid genoeg kills voor de volgende carepackage ;) .
Fishlip schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:50:
Het is weer weekend, dus dat wordt weer knallen! Heb net de M16, dus die maar ff testen vanavond!
De M16 speelt heerlijk, sinds ik hiermee speel gaat mijn k/d ratio eindelijk naar 1 (sta op 0.98).
Ik speel er rustiger en meer gecontroleerd mee. Haal nu regelmatig killstreaks van meer dan 10, dan ben ik meestal out of ammo en moet ik met een ander opgepakt wapen verder.
Gewoon zalig om met de ACOG (die gaat heel goed op de M16) van heel ver de tegenstander omleggen met 1 burst.
Zelfde in wasteland met de M16 en thermal, gaan liggen in het gras en ze zo neerschieten.
Wel na elke "wave" een beetje van plaats veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Vaak zit er ook niks bijzonders in een CP. Ammo, UAV of counter UAV is het meestal :/

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
M16 moet wel in je speelstijl passen. Kan echt niet wennen aan die burst. Voornamelijk een gebrek aan fatsoenlijk mikken van mijn kant, dus eerst maar weer terug naar de UMP (+ Acog). Daar kan ik wel fatsoenlijk mee in burst schieten als het moet.

Ben wel aan het experimenteren geweest met wat anders perks, maar kom toch iedere keer weer bij Scavenger Pro, Cold Blooded Pro & Ninja Pro uit. Stinger erbij en knallen maar. Enige wat ik jammer vind is dat je niet een claymore en een frag/semtex mee kunt nemen. Dan dus maar de semtex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
pjlgt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:41:
M16 moet wel in je speelstijl passen. Kan echt niet wennen aan die burst. Voornamelijk een gebrek aan fatsoenlijk mikken van mijn kant, dus eerst maar weer terug naar de UMP (+ Acog). Daar kan ik wel fatsoenlijk mee in burst schieten als het moet.
Dat heb ik dus ook. Ik dacht dat ik de enige was die niet goed met dat wapen kon spelen xD

Ik vind de ACR veel beter, maar dat is slechts mijn opinie O-)

En ik had gister ook iets koels, waardoor ik mijn Chopper niet kon activeren. Het was in Domination Rundown.
De hele lucht zat vijf/zes minuten vol van killstreaks van mijn team: Harrier-Pavelow-Attack helicoper-AC130-Stealth Bomber en nog een Harrier. Pas daarna kon ik mijn Chopper doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Daniozi schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 11:12:
[...]

Je moet zorgen dat je vaak met 1 schot 2 targets raakt. Best makkelijk als je even oefent. En gewoon hard doorlopen.

Mijn beste is 16.45 met 160% accuracy. Alleen M9 gebruikt.
16.45? Dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

beany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:41:
Vaak zit er ook niks bijzonders in een CP. Ammo, UAV of counter UAV is het meestal :/
Ik had de AC-130 in een CP zitten in Quarry toen het pakket op mij viel (ik was te snel) ;(
Daarna was de game voorbij ...

Gisteren Hijacker titel (omdat ik een vijandig cp had gepakt) gekregen.

Verder werk ik wel met de M16A4. Lekker wapen vind ik dat.
Ik heb met de TAR-21 / M16A4 / ACR allemaal bijna al met elk 400+ kills gehaald.
Ik moet zelf nog verder met de Raffica M93 die heb ik bijna helemaal unlocked.

En bij sommige gamen moet je nog steeds 'vechten' voor je eigen cp. Als je zo'n pakket krijgt dan rennen er inderdaad nog een stuk of wat teammates op af om hem ook te pakken. Dan heb ik ook zoiets van "hallo!"

Ik kijk zelf of mijn teammate er nog is en hem oppakt en dan verdedig ik hem. Als er niemand op af komt, dan pak ik hem.

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 22-02-2010 09:45 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel om een of andere vage reden veel beter tijdens een potje hardcore. Ben de laatste dagen veel bezig met HC TDM, en dit bevalt eigenlijk uitstekend. Ik merk wel dat ik hogere scores haal, als ik niet teveel als een kip zonder kop rond ren. Ik positioneer mezelf op een strategische plek, en plant her en der wat Claymores (Scavenger). Zo had ik gisteren iets van 26-7 op Afghan, terwijl die map normaliter stikt van de snipers. Claymores zijn in ieder geval mijn nieuwe beste vrienden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik kan totaal niet omgaan met de M16. In CoD4 op de PC speelde ik er heel vaak mee,met double tap, dan vliegen die 3 kogels er zo snel uit dat ze meestal alledrie raken.
Maar op de xbox lukt het voor geen meter. Iedereen hier zegt dat een enkele burst genoeg is voor een kill, maar ik heb gisteren geen enkele keer iemand neer kunnen leggen met een enkele burst. Altijd minimaal 2 nodig. Of hebben jullie het over HC? Dat zou wel raar zijn want dan mag je toch wel verwachten dat een enkele burst genoeg is...

Ook merk ik dat de auto-aim een beetje minder is op sommige wapens (ook op de M16), waardoor ik vaak compleet over de vijand heen 'zwaai' als ik opeens naar links of rechts moet mikken. Dat heb ik veel minder met de ACR of UMP bijv.

En ik gebruik care packages tegenwoordig alleen als aas. Ik gooi ze gewoon in het midden van het level en ga in een hoekje zitten wachten. Na 5 seconden ligt er een zwerm aan vijanden omheen en kun je ze rustig afknallen. Dan krijg je natuurlijk altijd camper naar je hoofd geslingerd, maar dat vind ik dus nergens op slaan; het is gewoon dom als je blind naar een care package toe rent.

Als ik een enemy care package zie dan doe ik meestal alsof ik er ook blind naar toe ren, maar in plaats van gelijk er bij te gaan liggen (zoals 99% doet) ren ik er snel voorbij. Als dan nog niemand op me geschoten heeft dan is het meestal veilig. Als iemand wel zit te verdedigen en op me schiet dan verwacht hij meestal niet dat ik door ren, mist compleet en geeft hij dus zijn positie weg zonder me te raken. Win-win :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
NickThissen schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:01:
En ik gebruik care packages tegenwoordig alleen als aas. Ik gooi ze gewoon in het midden van het level en ga in een hoekje zitten wachten. Na 5 seconden ligt er een zwerm aan vijanden omheen en kun je ze rustig afknallen.
haha klinkt leuk. ga ik ook proberen :)

[ Voor 67% gewijzigd door PdeBie op 22-02-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

pdebie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:23:
[...]

haha klinkt leuk. ga ik ook proberen :)
Ligt er maar net aan wat voor CP. Is het ammo of een (counter) uav dan zou ik het wel doen. Bij een chopper ofzo niet. Ik merk trouwens wel de meeste de ammo crate laten liggen (zeker als ze scavanger hebben)

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 22-02-2010 10:29 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001

ErA

TheBleeder schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Dat heb ik dus ook. Ik dacht dat ik de enige was die niet goed met dat wapen kon spelen xD

Ik vind de ACR veel beter, maar dat is slechts mijn opinie O-)

En ik had gister ook iets koels, waardoor ik mijn Chopper niet kon activeren. Het was in Domination Rundown.
De hele lucht zat vijf/zes minuten vol van killstreaks van mijn team: Harrier-Pavelow-Attack helicoper-AC130-Stealth Bomber en nog een Harrier. Pas daarna kon ik mijn Chopper doen 8)7
Volgens mij zijn de enige die samen het luchtruim delen:

Pavelow, Apache, Harrier en chopper gunner. Hiervan kunnnen maximaal 2 tegelijk in de lucht zijn.

Airstrikes kunnen altijd, ac130 ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik kan totaal niet omgaan met de M16. In CoD4 op de PC speelde ik er heel vaak mee,met double tap, dan vliegen die 3 kogels er zo snel uit dat ze meestal alledrie raken.
Maar op de xbox lukt het voor geen meter. Iedereen hier zegt dat een enkele burst genoeg is voor een kill, maar ik heb gisteren geen enkele keer iemand neer kunnen leggen met een enkele burst. Altijd minimaal 2 nodig. Of hebben jullie het over HC? Dat zou wel raar zijn want dan mag je toch wel verwachten dat een enkele burst genoeg is...

En ik gebruik care packages tegenwoordig alleen als aas. Ik gooi ze gewoon in het midden van het level en ga in een hoekje zitten wachten. Na 5 seconden ligt er een zwerm aan vijanden omheen en kun je ze rustig afknallen. Dan krijg je natuurlijk altijd camper naar je hoofd geslingerd, maar dat vind ik dus nergens op slaan; het is gewoon dom als je blind naar een care package toe rent.
M16 is goed met Stopping power en ACOG scope. De Famas is beter over afstand. Speel nu Famas met ACOG en SP... beste combi op mid/ longrange, alleen in CC switch ik naar mijn G18 akimbo Ext. mags.

Met die Carepackages heb ik ook iets leuks bedacht... C4, marker ernaast... in een hoekje zitten en ...BOEM! Vaak multikills... :9 Zeker in combi met danger close/ scavenger leuk, helaas dat ik liever stopping power neem, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavenger en Stopping Power zitten in respectievelijk Perk 1 en Perk 2, dus je kan ze allebei nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige keer dat ik hier postte (iets van twee topics geleden, ik lees wel, praat weinig) liet ik hier een preview van een montage zien. Die hebben wij nu af. Geen idee of jullie het wat vinden, maar daar komen we vanzelf achter:
http://www.youtube.com/watch?v=woXbquIVO2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scavenger nemen met claymores en als 1e killstreak een CP. Carepackage oproepen en 2 claymores neerzetten aan elke kant van de CP en maar afwachten. Ik ga dit trouwens vanavond even doen :)

Bovendien volg ik altijd de packageheli's in de lucht of als ik ergens een rode pluim zie ga ik er snel naartoe. Als een vijandelijke speler de CP wil pakken schiet ik hem snel neer en pak zijn cp, ook al ga ik zelf dood. Wordt hierdoor vaak uitgescholden via de chat, wel lachen. Gisteren zo ook iemand in Quarry, ik pikte zijn cp met predator. Toen ik hem net had gepakt schoot hij me dood met een gl nade. Hij stopte waarschijnlijk om te tikken en stond stil op dezelfde plek. Ik snel die predator gepakt en hem met zijn eigen predator gekilled, net toen de laptop sloot zag ik dat hij had getikt: "Fu and take that package stealer." De tijd die hij had gebruikt om het in te tikken heeft mij de gelegenheid gegeven om nog hem nog een keer met zijn eigen predator te killen, hahahah.

Gisteren trouwens ook tot dusver de mooiste kill met sniper gemaakt. Ik kwam in Skidrow het kleine trappetje op bij het gebouw, ik zag toen ik de trap op liep tussendoor vanaf de campspot bij de trap 2 man aan komen rennen. Het was al aardig korte afstand en had mijn intervention al geselecteerd dus snel een quickscope schuin tussendoor, double kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijltje666 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:04:
[...]

M16 is goed met Stopping power en ACOG scope. De Famas is beter over afstand. Speel nu Famas met ACOG en SP... beste combi op mid/ longrange, alleen in CC switch ik naar mijn G18 akimbo Ext. mags.

Met die Carepackages heb ik ook iets leuks bedacht... C4, marker ernaast... in een hoekje zitten en ...BOEM! Vaak multikills... :9 Zeker in combi met danger close/ scavenger leuk, helaas dat ik liever stopping power neem, maar goed..
Ook zonder Stopping Power is het goed spelen met de M16, 1 of 2 bursts in non-HC games is afdoende. In HC is het gewoon insta-kill. Voor beide gamemodes is het aan te raden om voor de M16 FMJ te gebruiken, kan je bij overal doorheen knallen. Volgens mij is de FAMAS bijna hetzelfde qua stats als de m16, behalve damage en gewicht.

Ben nu helemaal in luv :> met de AK47. Wat een stoer wapen, vooral dat geluid! De eerste twee kogels zijn wel accuraat, daarna wordt het sproeien. Met korte bursts is het goed schieten. Maar deze AR is all about looks :P Gewoon met dat ding op de heup schieten en lopen, ziet er gewoon kool uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:07:
Scavenger en Stopping Power zitten in respectievelijk Perk 1 en Perk 2, dus je kan ze allebei nemen.
Zoals ik in mijn post zei: ik speel nu Famas ACOG & SP... dus de uitleg van de C4-trap met dangerclose kan ik niet uitvoeren met mijn favo setup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14-09 09:35

beany

Meeheheheheh

Sc0rPi0N schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:44:
[...]

Ik had de AC-130 in een CP zitten in Quarry toen het pakket op mij viel (ik was te snel) ;(
Daarna was de game voorbij ...
Ow, ik heb ook wel eens leuke dingen in een CP. Kan ik nog net zien als de eindscore in beeld staat :(

Ik heb even snel wat challenges gehaald met de CP(toch weer puntjes) en toen de CP maar snel uit mijn killstreak rewards gehaald.

In het begin van elke prestige heb ik de UAV en counter UAV(Challenge halen). Om de haveklap heeft de vijand dan een counter UAV om de oren, komt meestal wel wat gemopper op >:)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ErA schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:51:
[...]

Volgens mij zijn de enige die samen het luchtruim delen:

Pavelow, Apache, Harrier en chopper gunner. Hiervan kunnnen maximaal 2 tegelijk in de lucht zijn.

Airstrikes kunnen altijd, ac130 ook volgens mij.
klopt, maar je kan natuurlijk niet meerdere ac130's hebben ;)

carepackages doet bij mij nooit iemand wat mee, ik dump ze en pak ze zelf. nooit last van andere die ze willen kapen.
Had laats wel een mooie, zag een carepackage marker liggen en had men explosive lamo class (Noobtube, AT4, danger close, claymores en scavenger). ik zie kistje op lange afstand liggen raket er op. heerlijk hoe zo'n lijkje weg vliegt :D
beany schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:26:
[...]

Ow, ik heb ook wel eens leuke dingen in een CP. Kan ik nog net zien als de eindscore in beeld staat :(

Ik heb even snel wat challenges gehaald met de CP(toch weer puntjes) en toen de CP maar snel uit mijn killstreak rewards gehaald.

In het begin van elke prestige heb ik de UAV en counter UAV(Challenge halen). Om de haveklap heeft de vijand dan een counter UAV om de oren, komt meestal wel wat gemopper op >:)
ik gebruik de UAV's en Counter UAVs altijd om cold blooded pro op te halen :P

Weet iemand misschien hoe dit komt?
Ik hoor dus andere compleet niet praten over de ingame voice dinges. niemand staat gemute, maar toch hoor ik niets. Tis natuurlijk niet echt een gemist met die idioten die je tegenkomt, maar toch.
Las dat al wat meer mensen er beetje gezeik mee hadden, dus is het een vaker voorkomend probleem??

[ Voor 22% gewijzigd door TepelStreeltje op 22-02-2010 11:29 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35

Iedereen hier zegt dat een enkele burst genoeg is voor een kill, maar ik heb gisteren geen enkele keer iemand neer kunnen leggen met een enkele burst. Altijd minimaal 2 nodig. Of hebben jullie het over HC? Dat zou wel raar zijn want dan mag je toch wel verwachten dat een enkele burst genoeg is...
Een goedgemikte enkele burst is in softcore matchen genoeg. Ik gebruik de M16 icm red dot + FMJ (totdat ik de 40 kills heb) en stopping power. Zonder FMJ is het met 1 burst ook een kill.

Moet soms ook 2x schieten als niet alle kogels raak zijn, maar je kan redelijk snel achter elkaar schieten.
Het is een goed wapen om mee te verdedigen, aanvallen lukt idd iets minder. Dan schakel ik over op mijn G18 Akimbo + FMJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Engineer Stewie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:29:
[...]

Een goedgemikte enkele burst is in softcore matchen genoeg. Ik gebruik de M16 icm red dot + FMJ (totdat ik de 40 kills heb) en stopping power. Zonder FMJ is het met 1 burst ook een kill.

Moet soms ook 2x schieten als niet alle kogels raak zijn, maar je kan redelijk snel achter elkaar schieten.
Het is een goed wapen om mee te verdedigen, aanvallen lukt idd iets minder. Dan schakel ik over op mijn G18 Akimbo + FMJ.
Ik ook :D M16A4 icm Red dot (werkt toch niet iets lekkerder dan de Acog en HS)
Ik had even SoH ingesteld, maar ik vind dit grenade launcher wel lekker. dus dan maar weer Bling pro.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snurf103
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:08:
Vorige keer dat ik hier postte (iets van twee topics geleden, ik lees wel, praat weinig) liet ik hier een preview van een montage zien. Die hebben wij nu af. Geen idee of jullie het wat vinden, maar daar komen we vanzelf achter:
Supervet filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Ik krijg het idee dat iedereen hier "easy"-mode zit te spelen. Klopt dit..?
Sinds dat ik Hardcore HQ speel, wil ik niets anders meer..

8 kogels moeten hitten voordat je een kill krijgt is te lomp gewoon.

Ik speel nu met de volgende classes..

Sniper:

M21 EBR met silencer en FMJ
perks: Bling pro, Cold blooded pro (must have in HC), Sitrep pro
Offhand: Akimbo G18 met extended magz (I-win! :9)

Rifle-class
M16 met tube en FMJ
Perks: Bling pro, cold blooded pro, Sitrep pro (de laatste perk-title die ik nog moet..)
offhand: Thumper

Sproeiclass
M240 met Grip en FMJ
Perks: Bling pro, cold blooded pro, Sitrep pro
Offhand: RPG-7

Ik heb inmiddels alle gouden titles (alle attachments unlocked) van de rifles. Ben nu bezig met de LMG's. In Hardcore mode is die M240 érg lekker spelen! De M16 is nóg beter maar die raak ik nu niet aan omdat ik die al geleveld heb. Alleen de 2500 kills /1000 HS moet ik nog, maar dat is een takkeklus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarom zit ik met grote smart te wachten op meer HC modes.
Want dan wordt er minder getubed, minder nadespam; zeker bij richochet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Sc0rPi0N schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Ik ook :D M16A4 icm Red dot (werkt toch niet iets lekkerder dan de Acog en HS)
Ik had even SoH ingesteld, maar ik vind dit grenade launcher wel lekker. dus dan maar weer Bling pro.
De M16 is super met Red Dot. Zelfde geldt voor de Red Dot op de ACR.
Famas is een echt lekker wapen. Eerste paar potjes wennen en daarna own je er gewoon mee.

Vraagje mbt hardline perk:
Door deze perk heb je 1 kill minder nodig.
Nou wil ik deze uitspelen. Kan ik beter uav als killstreak instellen denk ik ipv harrier.
Of krijg je per 2 kills dan een punt erbij ongeacht je killstreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

:O
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:14:
Gisteren trouwens ook tot dusver de mooiste kill met sniper gemaakt. Ik kwam in Skidrow het kleine trappetje op bij het gebouw, ik zag toen ik de trap op liep tussendoor vanaf de campspot bij de trap 2 man aan komen rennen. Het was al aardig korte afstand en had mijn intervention al geselecteerd dus snel een quickscope schuin tussendoor, double kill.
Ow, bij het trappetje bij het gebouw.

:O :/ :| :N :Z :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:47:
[...]

En daarom zit ik met grote smart te wachten op meer HC modes.
Want dan wordt er minder getubed, minder nadespam; zeker bij richochet.
M16 met tube en thumper is win in HQ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Roodey schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:49:
[...]

De M16 is super met Red Dot. Zelfde geldt voor de Red Dot op de ACR.
Famas is een echt lekker wapen. Eerste paar potjes wennen en daarna own je er gewoon mee.

Vraagje mbt hardline perk:
Door deze perk heb je 1 kill minder nodig.
Nou wil ik deze uitspelen. Kan ik beter uav als killstreak instellen denk ik ipv harrier.
Of krijg je per 2 kills dan een punt erbij ongeacht je killstreak?
Als jij hardline pro wil unlocken moet je een zo goedkoop mogelijke killstreakreward nemen (uav dus)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Mooi filmpje :) vooral die laatste kill is leuk omdat hij je gewoon had kunnen killen terwijl er gedraaid werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
BootVluchteling schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Als jij hardline pro wil unlocken moet je een zo goedkoop mogelijke killstreakreward nemen (uav dus)..
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mij is het opgevallen dat in HC nog meer wordt gecampt. Normaal gezien kan je met een beetje reactie campers toch nog uitschakelen, met HC ben je gelijk dood. Ik speelde met MW1 alleen HC, nu kan het mij niet bekoren door hoe men MW2 speelt. Bovendien speel ik Ground War en is dat niet beschikbaar voor HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sanderander schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:50:
:O
[...]

Ow, bij het trappetje bij het gebouw.

:O :/ :| :N :Z :S
Ja ik kwam het trappetje binnen omhoog en het andere team had zich op het trappetje buiten met uitzicht op de hele gang verschanst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
hoezo krijg jij 2 x + 500xp voor een trowingknife kill ?

op 2:03 en 3:23

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit altijd in dubio, ik heb 1 slot waarin ik switch tussen ACR en M16. Beide accuraat, M16 meer damage en ACR hoge firerate. Mocht iemand plotseling dichtbij opduiken, dan kan je beter de ACR hebben. Maar kijkt iemand even snel over een randje op lange afstand dan is 1 burst met M16 gelijk einde oefening. Secondary of SPAS of M93 akimbo. De M93 akimbo is vooral leuk tegen G18 akimbo(die ik zelf overigens ook gebruikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:57:
Ik zit altijd in dubio, ik heb 1 slot waarin ik switch tussen ACR en M16. Beide accuraat, M16 meer damage en ACR hoge firerate. Mocht iemand plotseling dichtbij opduiken, dan kan je beter de ACR hebben. Maar kijkt iemand even snel over een randje op lange afstand dan is 1 burst met M16 gelijk einde oefening. Secondary of SPAS of M93 akimbo. De M93 akimbo is vooral leuk tegen G18 akimbo(die ik zelf overigens ook gebruikte).
De M16 is ook beter van dichtbij dan de ACR. Je moet alleen zorgen dat die eerste burst er meteen vol op zit. Als je moet gaan sprayen is het waarschijnlijk al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Easy-mode --> ACR
HC-mode -> M16

Simpel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Proxx schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:48:
[...]

hoezo krijg jij 2 x + 500xp voor een trowingknife kill ?

op 2:03 en 3:23
S&D :)
ACR is zooooo fijn omdat de recoil en accuracy top zijn, maar de schade is jammer.
de M16 doet meer dmg.
ik ben naar een alternatief aan het zoeken omdat de ACR gewoon niet genoeg dmg doet.
ben dus maar weer begonnen met de Tar21 (vrij hoge recoil, maar wel lekkere dmg)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
Vraagje:

Krijg je na elke prestige die behaald is een extra class-slot of eerst dat alleen bij prestige 1?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
ChojinZ schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:18:
Vraagje:

Krijg je na elke prestige die behaald is een extra class-slot of eerst dat alleen bij prestige 1?
Alleen bij de 1e, 3e, 5e, 7e en de 9e. De rest is een paar embleempjes, challenges en titels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
niet bij de 2e? dacht bij alle met een max. van 5?

[ Voor 167% gewijzigd door PdeBie op 22-02-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
TepelStreeltje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:17:
[...]

S&D :)
[...]

ACR is zooooo fijn omdat de recoil en accuracy top zijn, maar de schade is jammer.
de M16 doet meer dmg.
ik ben naar een alternatief aan het zoeken omdat de ACR gewoon niet genoeg dmg doet.
ben dus maar weer begonnen met de Tar21 (vrij hoge recoil, maar wel lekkere dmg)
Scar-h! Firerate is laag, maar damage hoog.
Scavenger is een must!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Prestige 0 = 5 klasses
Prestige 1 = 6 klasses (+1)
Prestige 3 = 7 klasses (+1)
Prestige 5 = 8 klasses (+1)
Prestige 7 = 9 klasses (+1)
Prestige 9 = 10 klasses (+1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:40:
Mij is het opgevallen dat in HC nog meer wordt gecampt. Normaal gezien kan je met een beetje reactie campers toch nog uitschakelen, met HC ben je gelijk dood. Ik speelde met MW1 alleen HC, nu kan het mij niet bekoren door hoe men MW2 speelt. Bovendien speel ik Ground War en is dat niet beschikbaar voor HC.
Lijkt me nogal logisch. Ga jij anders ff rushen in HC. Dat schiet niet erg op hoor. Het is een stuk tactischer. Vaak wordt er gestreden om een bepaald strategisch punt op de map. Bij Afghan bijvooreeld, is het belangrijk dat je dat stuks met die tuin + de grote bunker controleert. Paar Claymores planten, en je draait een goede pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001

ErA

Roodey schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Scavenger is een must!
Helemaal mee eens.

Ik gebruik zelf de Scar iron sight + Nade launcher.

dit icm: Scavenger / Cold Blood / Ninja.

Speel eigenlijk alleen softcore, en door de hoge damage van de scar heb je geen stoppingpower nodig.

Mijn tip wel: Reload wanneer je kan, elke keer.

Ik heb iedere game de Lock n Load accolade, omdat ik simpelweg na iedere kill reload (tenzij ik weet dat er meer aankomt).

Het komt namelijk wel eens voor dat je wat mist op een long range shot, en dus bijna een heel mag er doorheen knalt.

Geen zorgen hoor, met scavenger heb je volgens mij ruim 6 mags tot je beschikking voordat je weer eens een nieuw pakketje moet oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
ErA schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:28:
[...]

Helemaal mee eens.

Ik gebruik zelf de Scar iron sight + Nade launcher.

dit icm: Scavenger / Cold Blood / Ninja.

Speel eigenlijk alleen softcore, en door de hoge damage van de scar heb je geen stoppingpower nodig.

Mijn tip wel: Reload wanneer je kan, elke keer.

Ik heb iedere game de Lock n Load accolade, omdat ik simpelweg na iedere kill reload (tenzij ik weet dat er meer aankomt).

Het komt namelijk wel eens voor dat je wat mist op een long range shot, en dus bijna een heel mag er doorheen knalt.

Geen zorgen hoor, met scavenger heb je volgens mij ruim 6 mags tot je beschikking voordat je weer eens een nieuw pakketje moet oppakken.
Ik heb 2 classes met de Scar. 1 met ext. mags en 1 met silencer.
Gisteren 1 potje gespeeld met die silencer icm ninja.
Heerlijk! Probeer het eens zou ik zeggen.
Reloaden is idd vaak gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
bram1984 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:26:
[...]

Lijkt me nogal logisch. Ga jij anders ff rushen in HC. Dat schiet niet erg op hoor. Het is een stuk tactischer. Vaak wordt er gestreden om een bepaald strategisch punt op de map. Bij Afghan bijvooreeld, is het belangrijk dat je dat stuks met die tuin + de grote bunker controleert. Paar Claymores planten, en je draait een goede pot.
Ik rush continu. Ik speel alleen HQ en dan móet je wel rushen. Ik erger me dan ook kapot aan mensen die beetje gaan zitten snipen over een lange afstand. Campen is gewoon zonde van de tijd. Als je goed je best doet, moet je gewoon rennen voor je leven. Alleen campen als je een HQ controlled..

In Karachi heb je ook een mooi campplekje als je de HQ vlakbij aan het defenden bent.. Dan moet je zitten bij de "east window" als je de HQ bij de trap hebt. je kijkt dan naar de ingang bij de "shacks" en als je het HQ-plaatje ziet knipperen gooi je eerst een granaat. De volgende 2 keren schiet je een raket en daarna moet je toch ff gaan lopen :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.net/attachments/technical-support-cod6-mw2/943193475d1259312566-call-duty-modern-warfare-2-info-helpdesk-5bmw2-5d-20-20karachi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Roodey schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Scavenger is een must!
goed punt, heb alles alleen al unlocked voor de scar :P ben beetje met challanges bezig enzo en vind het wel leuk om steeds met een nieuwe gun challanges te halen.
zit zelf altijd wel te kloten welke 1e perk ik pak. scavenger is duidelijk, maar SoH vind ik ook altijd wel fijn. en soms bling om de attachments te unlocken.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:44:
[...]

goed punt, heb alles alleen al unlocked voor de scar :P ben beetje met challanges bezig enzo en vind het wel leuk om steeds met een nieuwe gun challanges te halen.
zit zelf altijd wel te kloten welke 1e perk ik pak. scavenger is duidelijk, maar SoH vind ik ook altijd wel fijn. en soms bling om de attachments te unlocken.
Ik ben juist afgestapt van scavenger bij de scar. Gebruik nu sleight of hand. De reloads gaan dan echt akelig snel en als je het een beetje goed timed heb je eigenlijk effectief een magazijn van 60 kogels. Het is mij nog maar zelden voorgekomen dat ik dood ging doordat ik moest reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Tjoekie schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:56:
[...]

Ik ben juist afgestapt van scavenger bij de scar. Gebruik nu sleight of hand. De reloads gaan dan echt akelig snel en als je het een beetje goed timed heb je eigenlijk effectief een magazijn van 60 kogels. Het is mij nog maar zelden voorgekomen dat ik dood ging doordat ik moest reloaden.
Heb je dan na een aantal kills nog kogels over?

Ik kan niet overleven zonder scavenger, dramatisch gezegd. Of ik moet andere wapens oppakken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.