Of gewoon HC spelen. Op SC is ACR niet echt geschikt vind ik. Dan kan je beter de AUG pakken.
Dat vind ik dan wel weer jammer aan de AUG... je kijkt daarbij niet goed door de iron sight
Als je alleen mikt met het voorste deel schiet je alsnog mis. Opmerkelijk, want voor de rest zitten dat soort dingen prima in elkaar in MW2

Als je alleen mikt met het voorste deel schiet je alsnog mis. Opmerkelijk, want voor de rest zitten dat soort dingen prima in elkaar in MW2

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Heb hetzelfde op de xbox hoor. Gisteravond keer op keer. De ACR zonder stopping power is idd behoorlijk zwak dan. Volgens mij denken ook velen dat FMJ ook meer damage doet. Het enige dat het doet is dat je beter door objecten heen kan schieten zoals muren enzo. Ben gister weer overgeschakeld naar de scar met silencer in de kleine mappen. Heerlijk....Komende tijd de andere wapens maar eens uitproberen.Sc0rPi0N schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:02:
Gisteren zat ik in een game met mijn ACR + FMJ (Geen stopping power) en er loopt iemand van de vrijand rond waarbij ik vermoedde dat hij cheatte.
In Favela zat ik achter die bank beneden (kapperszaak) en ik schoot direct op hem. Hij loopt naar mij toe en schiet een paar keer en ik ben dood.
Daarvoor al precies hetzelfde. Ik zag hem en schoot direct op en hij kan rustig op mij schieten en ik word gekilld ???
Dat kan toch niet of heeft iemand ook wel eens zoiets gehad?
De lol verging me wel op deze manier.
XBL: MRE Inc
Totaal geen last van eerlijk gezegd. Gebruik 'm met alleen de grip, en ik vind de iron sight een van de betere in de game.
Ik vind de ACR dan wel weer fijn (wel met stopping power). Zeer nauwkeurig en amper recoil. Je hebt misschien wat meer kogels nodig, maar dat compenseer ik met scavenger. Als je de enemy eenmaal in je red dot hebt dan ga je hem ook niet meer missen. Dat heb ik met andere wapens (AUG bijv) wel vaak: de eerste 1 of 2 schoten raak en daarna ben ik nergens meer.
Ook lijkt de AUG bij mij een stuk vaker te missen ook al mik ik exact op de tegenstander. Ik weet niet of die minder nauwkeurig hoort te zijn of niet, maar zo voel ik het.
Ik blijf lekker bij de ACR, of anders de silenced AK.
Ook lijkt de AUG bij mij een stuk vaker te missen ook al mik ik exact op de tegenstander. Ik weet niet of die minder nauwkeurig hoort te zijn of niet, maar zo voel ik het.
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 18-02-2010 11:57 ]
Ze hebben de fout goed geïmplementeerd, dat dan weer welbram1984 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:46:
Totaal geen last van eerlijk gezegd. Gebruik 'm met alleen de grip, en ik vind de iron sight een van de betere in de game.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Ik de AUG juist als redelijk accuraat - de eerste kogel ging eigenlijk altijd raak, de tweede meestal ook; met stopping power is dit meteen een kill van elke afstand. Geniaal lijkt me zoNickThissen schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:56:
Ik vind de ACR dan wel weer fijn (wel met stopping power). Zeer nauwkeurig en amper recoil. Je hebt misschien wat meer kogels nodig, maar dat compenseer ik met scavenger. Als je de enemy eenmaal in je red dot hebt dan ga je hem ook niet meer missen. Dat heb ik met andere wapens (AUG bijv) wel vaak: de eerste 1 of 2 schoten raak en daarna ben ik nergens meer.
Meestal gebruikte ik de FAL. Vond dat een fijn wapen. Gewoon schieten en stabiel blijven schieten. Dan zag je iemand sproeien en zelf twee of zelfs een kogel waren dan al voldoende met de FAL.
Ach vanavond eens mijn classes bekijken en zonodig aanpassen.
Ach vanavond eens mijn classes bekijken en zonodig aanpassen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als ik op de PC speelde dan lijkt de FAL me ook wel fijn (zoiets als de G3 of M14 in Cod4). Maar op de console is het mikken toch een stuk lastiger dus raak ik niet genoeg, dan moet ik toch iets meer sprayen af en toe.

Ik ging zo goddelijk, de laatste paar pootjes omhoog gestoven. Prestige 3 en ik ga maar door.
Ik had nog even een vraagje? Hoe doe je mee in GoT Events? Ik heb geen idee waar ik moet klikken (STEAM).
ReAram is de naam. F2A!
See you in another life, brother.
Moet je geen controller gebruiken.NickThissen schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:57:
Als ik op de PC speelde dan lijkt de FAL me ook wel fijn (zoiets als de G3 of M14 in Cod4). Maar op de console is het mikken toch een stuk lastiger dus raak ik niet genoeg, dan moet ik toch iets meer sprayen af en toe.
tjah ben jij dan nou zo goed of de rest gewoon erg slecht?DM.Aram schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:12:
[afbeelding] klik voor groter
Ik ging zo goddelijk, de laatste paar pootjes omhoog gestoven. Prestige 3 en ik ga maar door.
Ik had nog even een vraagje? Hoe doe je mee in GoT Events? Ik heb geen idee waar ik moet klikken (STEAM).
ReAram is de naam. F2A!
zo te zien was het andere team nou ook niet echt lekke bezig
ervaren mensen op de ps3 ook lag sinds de laatste update? ik heb wel gewoon 3 of 4 groene balkjes als ik mn verbinding check, maar het is overduidelijke dat er een vertraging in het spel zit van een halve seconde ofzo. Ik blijf nu continu in deuropeningen en achter uitstekende stukken hangen vanwege de lag
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ik zit nu in derde prestige level 60, en ik heb juist de Fal cammo voor de ump vrijgespeelt.
Buiten dat het een ongelofelijk lelijke cammo is, vind ik het wel een leuke prestatie!
Ik speel sinds even met de UMP omdat ik de andere wapens wat beu was.
Dus ik ging maar met de UMP spelen, makkelijker gezegt dan gedaan.
Wil je echt goed score met dit wapen moet je er toch lang meespelen, ik althans.
Maar met Silencer word de damage blijkbaar (volgens Denkirson.xanga.cp7om), niet veel lager? Alleen op midrange gaan er 5 hitpoints af.
Theoritisch heb je met SP dan wel een extra kogel nodig om iemand te doden, en ik vind dat met silencer de kogels precies een vertraging krijgen...
Dus ik speel nu met Holo, en SoH, SP en Steady Aim, wel handig zo!
Buiten dat het een ongelofelijk lelijke cammo is, vind ik het wel een leuke prestatie!
Wil je echt goed score met dit wapen moet je er toch lang meespelen, ik althans.
Maar met Silencer word de damage blijkbaar (volgens Denkirson.xanga.cp7om), niet veel lager? Alleen op midrange gaan er 5 hitpoints af.
Theoritisch heb je met SP dan wel een extra kogel nodig om iemand te doden, en ik vind dat met silencer de kogels precies een vertraging krijgen...
Ik speel ook meestal met de holo sight/ red dot sight.
Ik heb het idee dat je met de Acog langer erover doet om te aimen maar dan kan aan mij liggen.
Ik heb het idee dat je met de Acog langer erover doet om te aimen maar dan kan aan mij liggen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hm, ik joinde via een vriend (party) die nog niet eens geprestiged is, dus waarschijnlijk waren deze mensen slecht. Anyway, de keren daarvoor ging het ook zo.Gekheid schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:22:
[...]
tjah ben jij dan nou zo goed of de rest gewoon erg slecht?
zo te zien was het andere team nou ook niet echt lekke bezig
Ik zit flink te twijfelen wat voor killstreaks ik moet nemen, heb nu Harrier, Pave en ChopperG.
See you in another life, brother.
Ik lees dit topic nu al een tijdje en ik vind het wel grappig om te lezen dat mensen hier al X keer Prestige hebben bereikt en ik met ploeteren (PS3) op Level 43 uitkom 
Mikken en opletten is niet echt mijn sterkste punt. Ik huppel gewoon vrolijk rond in het veld en hoop dat ik iemand tegenkom om af te schieten. Snipers zijn dan ook niet mijn grootste vrienden
M'n max. killstreak ligt ook pas op 4 geloof ik. Meer dan dat wordt het niet echt...
Qua perks en weapons kies ik dan ook een set die ervoor zorgt dat ik een shoot-out kan winnen.
Nu gebruik ik de AUG met Grip en FMJ. Als perks heb ik voorlopig Bling, Stopping Power (of Hardline) en Ninja.
Om leuke dingen te unlocken, speel ik voornamelijk Headquarters Pro, wat ik overigens ook vrij leuk vindt om te doen hoor.
Ben benieuwd of er meer van die figuren zoals ik hier rondlopen, of dat hier alleen de betere spelers posten
Mikken en opletten is niet echt mijn sterkste punt. Ik huppel gewoon vrolijk rond in het veld en hoop dat ik iemand tegenkom om af te schieten. Snipers zijn dan ook niet mijn grootste vrienden
M'n max. killstreak ligt ook pas op 4 geloof ik. Meer dan dat wordt het niet echt...
Qua perks en weapons kies ik dan ook een set die ervoor zorgt dat ik een shoot-out kan winnen.
Nu gebruik ik de AUG met Grip en FMJ. Als perks heb ik voorlopig Bling, Stopping Power (of Hardline) en Ninja.
Om leuke dingen te unlocken, speel ik voornamelijk Headquarters Pro, wat ik overigens ook vrij leuk vindt om te doen hoor.
Ben benieuwd of er meer van die figuren zoals ik hier rondlopen, of dat hier alleen de betere spelers posten
Hoe krijg je trouwens de ghillie suit als sniper? ik zie iedereen altijd in ghillie lopen en als ik zelf sniper ben dan heb ik het niet. Ik ben amper sniper geweest trouwens, maar eer staat geen camo upgrade bij de attachments ofzo, ik snap er niets van. En het is ook geen perk, moet je eerst een aantal kills halen? Wie kan me vertellen hoe je die ghillie suit krijgt.
Da's de challenge "Ghille in the Mist" daarvoor moet je "One shot, one kill" sniper kills maken om ze te unlockenBulls schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:17:
Hoe krijg je trouwens de ghillie suit als sniper? ik zie iedereen altijd in ghillie lopen en als ik zelf sniper ben dan heb ik het niet. Ik ben amper sniper geweest trouwens, maar eer staat geen cammo upgrade bij de attachments ofzo, ik snap er niets van. En het is ook geen perk, moet je eerst een aantal kills halen? Wie kan me vertellen hoe je die ghillie suit krijgt.
Oh en dan heb je standaard als sniper de ghillie suit? Of moet je die nog als attachment sellecteren?LzpAppel schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:19:
[...]
Da's de challenge "Ghille in the Mist" daarvoor moet je "One shot, one kill" sniper kills maken om ze te unlocken
Verwijderd
Ik geloof dat je een X aantal 1shot 1kills moet krijgen met je sniper dan unlock je steeds meer cammo's.Bulls schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:17:
Hoe krijg je trouwens de ghillie suit als sniper? ik zie iedereen altijd in ghillie lopen en als ik zelf sniper ben dan heb ik het niet. Ik ben amper sniper geweest trouwens, maar eer staat geen camo upgrade bij de attachments ofzo, ik snap er niets van. En het is ook geen perk, moet je eerst een aantal kills halen? Wie kan me vertellen hoe je die ghillie suit krijgt.
Deze hoef je zelf niet te selecteren deze worden vanzelf ingesteld per level.
Het aantal kills durf ik niet uit me hoofd te zeggen. Zit nu namelijk ook op me werk en heb niet me ps3 bij de hand
Zal vanavond even voor je kijken en het posten als niemand anders dat dan nog heeft gedaan.
UMP vind ik juist 1 van de beste guns voor close range combat in die hele game. Maar met elke gun kom ik wel redelijk goed weg altijd, ze hebben allemaal wel sterke kanten. Zelfs een wapens als de FAL waarbij je met 2 tot 3 single schoten toch iedereen neerlegt.aarondk1 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:24:
Ik zit nu in derde prestige level 60, en ik heb juist de Fal cammo voor de ump vrijgespeelt.
Ik speel toch meestal met de AUG Hbar of ACR. Wat een lekkere wapens zijn dat.
Ben inmiddels bijna prestige 2, heb helaas niet zoveel tijd om het te spelen.
Ben inmiddels bijna prestige 2, heb helaas niet zoveel tijd om het te spelen.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Dan is hij standaard. Hij past zich (als je ze allemaal hebt) automatisch aan aan de omgeving.Bulls schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:20:
[...]
Oh en dan heb je standaard als sniper de ghillie suit? Of moet je die nog als attachment sellecteren?
Verwijderd
Ik ben niet echt een online speler van MW2
Speel voornamelijk Special obs.
Heb al in me eentje alleen 47 sterren van de 63
Speel voornamelijk Special obs.
Heb al in me eentje alleen 47 sterren van de 63
Get 200 One Shot kills with a sniper rifle to unlock the Arctic, Urban, and Desert Ghillie suits. (50 for Arctic, 100 for Urban, and 200 for Desert.)Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:22:
[...]
Ik geloof dat je een X aantal 1shot 1kills moet krijgen met je sniper dan unlock je steeds meer cammo's.
Deze hoef je zelf niet te selecteren deze worden vanzelf ingesteld per level.
Het aantal kills durf ik niet uit me hoofd te zeggen. Zit nu namelijk ook op me werk en heb niet me ps3 bij de hand![]()
Zal vanavond even voor je kijken en het posten als niemand anders dat dan nog heeft gedaan.
On my way to get addicted
Verwijderd
Kijk daar hebben we wat aan:)Snipervision schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:34:
[...]
Get 200 One Shot kills with a sniper rifle to unlock the Arctic, Urban, and Desert Ghillie suits. (50 for Arctic, 100 for Urban, and 200 for Desert.)
Als je ze sneller wilt unlocken zal ik hardcore gaan spelen heb je sneller 1shot1kill;)
Ik heb er minder dan 15 potjes over gedaan, en ik ben een ruk sniper
Gewoon met de M21 op HC, elke hit is een kill.
Haha grappig. Hier het zelfde maar dan op de xbox 360. Al sinds november 2009 bezig online en zit op level 55 nu. Snipers heb ik een gruwlijke hekel aan en mikken en opletten is ook niet mn sterkste punt. Max killstreak ligt op 7eduardtee schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:14:
Ik lees dit topic nu al een tijdje en ik vind het wel grappig om te lezen dat mensen hier al X keer Prestige hebben bereikt en ik met ploeteren (PS3) op Level 43 uitkom
Speel voornamelijk FFA, TDM en Domination. Al die zooi unlocken boeit me niet zo eigenlijk. Ik probeer zo af en toe eens een ander wapen en schiet daar een tijdje mee, tot dat ik weer zin heb om met een ander wapen te spelen. Heb me wel aangeleerd om via het normale standaard vizier te richten en niet met RDS of Holo. Die dingen werken toch niet meer na een EMP.
Dus je bent niet de enige
Bah, wat is dat host migration toch slecht zeg. Heel vaak mislukt het compleet, of ze kiezen iemand die nog slechter is waardoor 2 seconden later weer opnieuw host migration komt. Of het duurt letterlijk 5 minuten (en je kunt niet quitten)... Nu net had ik net een predator gevuurd, komt weer dat host migration. Nadat nieuwe host gekozen is zie ik fijn mijn speler z'n laptop dichtklappen... Weg killstreak reward. Zou me niets verbazen als de host dat opzettelijk deed om mensen te kloten...
Het werkt gewoon niet goed. En het feit dat killstreak rewards door 'spelen' (predator vliegt gewoon door maar raakt niemand, zo ook met alle airstrikes etc) tijdens die pauze is gewoon niet over nagedacht... Hoe moeilijk is het om die rewards ook even te pauzeren? Dat ze dat maar eens patchen, zo'n dingen vind ik veel erger dan een stomme care package glitch. Zo'n glitch kom je tijdens het testen niet achter. Weet jij veel dat er mongolen zijn die een of andere compleet willekeurige toetsencombinatie gaan proberen totdat er iets kapot gaat, daar kun je weinig aan doen. Maar zo'n host migration zou gewoon moeten werken, en het feit dat killstreak rewards ook moeten pauzeren is toch een van de eerste dingen die je test neem ik aan...
Het werkt gewoon niet goed. En het feit dat killstreak rewards door 'spelen' (predator vliegt gewoon door maar raakt niemand, zo ook met alle airstrikes etc) tijdens die pauze is gewoon niet over nagedacht... Hoe moeilijk is het om die rewards ook even te pauzeren? Dat ze dat maar eens patchen, zo'n dingen vind ik veel erger dan een stomme care package glitch. Zo'n glitch kom je tijdens het testen niet achter. Weet jij veel dat er mongolen zijn die een of andere compleet willekeurige toetsencombinatie gaan proberen totdat er iets kapot gaat, daar kun je weinig aan doen. Maar zo'n host migration zou gewoon moeten werken, en het feit dat killstreak rewards ook moeten pauzeren is toch een van de eerste dingen die je test neem ik aan...
[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 18-02-2010 15:50 ]
Zeldzaam problemen met host migration. Gaat bijna altjid goed, perfect systeem als het we het dan toch zonder dedicated servers moeten doen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Hoe ziet MW jouw NAT, open of strict? Dit kun je zien in het menu. Volgens IW is het aanzetten van upnp op je router voldoende. Bij mij staat upnp aan, echter wordt mijn NAT nog steeds als strict gezien. Verder heb ik nergens kunnen vinden wat je er nog meer aan kan doen. Zijn er bepaalde poorten die worden gebruikt en bekend zijn? Dan kan er nog port forwarding worden ingesteld. Wanneer hij open zou zijn zou je in therie weinig tot niets van host migration moeten werken heb ik mij laten vertellen. Echter, bij mij duurt het zo een minuut voordat ik verder kan en soms zelfs die fijne melding "could not migrate host" weg speelsessie...beany schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:59:
Zeldzaam problemen met host migration. Gaat bijna altjid goed, perfect systeem als het we het dan toch zonder dedicated servers moeten doen
Als je vast zit in het laad scherm of host migration, steam overlay openen en iemands game joinen, dan knalt ie er gewoon uit.
Verwijderd
Moet er wel een game zijn waarin je kan joinen anders zit je nog fijn te wachtenDorest0rm schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:17:
Als je vast zit in het laad scherm of host migration, steam overlay openen en iemands game joinen, dan knalt ie er gewoon uit.
NAT is open. En upnp staat aan. Echter! Ik heb een Linksys WRT54GL. De standaard firmware op dat apparaat gaf problemen. MW gaf in 90% van de gevallen aan dat mijn NAT strict was, ondanks dat upnp aan stond.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:14:
[...]
Hoe ziet MW jouw NAT, open of strict? Dit kun je zien in het menu. Volgens IW is het aanzetten van upnp op je router voldoende. Bij mij staat upnp aan, echter wordt mijn NAT nog steeds als strict gezien. Verder heb ik nergens kunnen vinden wat je er nog meer aan kan doen. Zijn er bepaalde poorten die worden gebruikt en bekend zijn? Dan kan er nog port forwarding worden ingesteld. Wanneer hij open zou zijn zou je in therie weinig tot niets van host migration moeten werken heb ik mij laten vertellen. Echter, bij mij duurt het zo een minuut voordat ik verder kan en soms zelfs die fijne melding "could not migrate host" weg speelsessie...
Ik heb toen Tomato(http://www.polarcloud.com/tomato) op de router gezet en het probleem was opgelost!
Het kan dus de moeite lonen om eens te kijken naar een andere of hogere versie van je router firmware.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Ik draai ook Tomato op mijn WRT54GL. Werkt prima, simpel en verder nooit problemen mee
Mijn NAT staat altijd goed.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 18-02-2010 16:27 ]
Verwijderd
Ik heb exact dezelfde router met die standaard firmware. Bij deze dus dank voor de tip.beany schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:22:
[...]
NAT is open. En upnp staat aan. Echter! Ik heb een Linksys WRT54GL. De standaard firmware op dat apparaat gaf problemen. MW gaf in 90% van de gevallen aan dat mijn NAT strict was, ondanks dat upnp aan stond.
Ik heb toen Tomato(http://www.polarcloud.com/tomato) op de router gezet en het probleem was opgelost!
Het kan dus de moeite lonen om eens te kijken naar een andere of hogere versie van je router firmware.
Overigens heb ik een paar keer de melding gekregen dat ik ben toegevoegd aan de vriendenlijst van een andere speler. Ik weet alleen niet meer wie dat waren en kan het ook niet vinden. In mijn eigen vriendenlijst zie ik alleen de spelers die ik zelf heb toegevoegd. Weet iemand of dit ergens te zien is?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 20:25 ]
Ik hier net zo! Maar ik vind niet dat ik een slechte speler ben en toch schiet het niet op. Speel alleen maar FFA, maar de laatste weken zijn er alleen nog maar gastjes over, die driehonderachtendertig keer level 70 hebben gehaald, twee pixel zien bewegen en nog raak schieten ook. Voor mij is de lol er af. Ik wil gewoon tegen mensen spelen met een gelijk level...MRELynx schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:44:
[...]
Haha grappig. Hier het zelfde maar dan op de xbox 360. Al sinds november 2009 bezig online en zit op level 55 nu. Snipers heb ik een gruwlijke hekel aan en mikken en opletten is ook niet mn sterkste punt. Max killstreak ligt op 7
Speel voornamelijk FFA, TDM en Domination. Al die zooi unlocken boeit me niet zo eigenlijk. Ik probeer zo af en toe eens een ander wapen en schiet daar een tijdje mee, tot dat ik weer zin heb om met een ander wapen te spelen. Heb me wel aangeleerd om via het normale standaard vizier te richten en niet met RDS of Holo. Die dingen werken toch niet meer na een EMP.
Dus je bent niet de enige
Alsof level iets zegt over skill...Teho schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:04:
[...]
Ik hier net zo! Maar ik vind niet dat ik een slechte speler ben en toch schiet het niet op. Speel alleen maar FFA, maar de laatste weken zijn er alleen nog maar gastjes over, die driehonderachtendertig keer level 70 hebben gehaald, twee pixel zien bewegen en nog raak schieten ook. Voor mij is de lol er af. Ik wil gewoon tegen mensen spelen met een gelijk level...
Dus jij was net zo goed als toen je begon..?
Je ziet momenteel bijna geen gamers meer met een lage rank van onder de 30. Mochten ze er wel zijn, dan verliezen ze dik. Het level zegt wel degelijk iets over je skill. Waarom zit ik anders dan nog niet op level 70 voor de driehondersteachtenveertigste keer?
ben aan prestige 6 begonnen... d'r is vrij weinig te doen in de game als je alles al hebt...
al twijfel ik of ik deze af ga maken, wordt een beetje moe van het spel, met name de spelers die steeds kinderachtiger worden en steeds goedkopere classes samenstellen...
go cod4 promod
al twijfel ik of ik deze af ga maken, wordt een beetje moe van het spel, met name de spelers die steeds kinderachtiger worden en steeds goedkopere classes samenstellen...
go cod4 promod
ik ben er ook klaar mee, prestige 4 nu.Horizons schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:00:
ben aan prestige 6 begonnen... d'r is vrij weinig te doen in de game als je alles al hebt...
go cod4 promod
ben op dit moment modernwarfare 1 aan het installeren. heerlijk dedicated...
automation fanboy
Level zegt vrij weinig... het is niet hoe goed je bent hoe hoger je level maar het gaar vooral om hoeveel je speelt. Hoe meer je speelt hoe meer je levelt maar daar hoef je niet goed voor te zijn.Teho schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:
[...]
Je ziet momenteel bijna geen gamers meer met een lage rank van onder de 30. Mochten ze er wel zijn, dan verliezen ze dik. Het level zegt wel degelijk iets over je skill. Waarom zit ik anders dan nog niet op level 70 voor de driehondersteachtenveertigste keer?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik speel nu ook sinds november en ik zit ook pas sinds vandaag op level 58 prestige 0. Ik speel dan ook niet meer dan 3-5 potjes achtereen en dan ga ik weer wat anders doen. Heb zojuist wel de mini-uzi ontdekt en samen met Rapid Fire en Stopping Power Pro. Wat een firerate en kracht!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Ik hoop toch niet dat ze http://www.nu.nl/games/21...eemodel-call-of-duty.html echt gaan doen bij de volgende cod serie. Als dat zo is stop ik direct met cod.
Ach, ik ben er nu al van overtuigd dat ik de volgende COD nietmeer zal kopen als er geen dedicated servers inzitten. Als het een betalend model wordt zal het al helemaal niets worden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 03:52:
Ik hoop toch niet dat ze http://www.nu.nl/games/21...eemodel-call-of-duty.html echt gaan doen bij de volgende cod serie. Als dat zo is stop ik direct met cod.
Wie betaalt nu maandelijks een bedrag voor een shooter, alsof 55€ nog niet genoeg was voor COD. Ik heb de p2p play een kans gegeven en het werkt niet zo goed als dedicated servers.
Eigenlijk best wel jammer, als student speelde ik alle spellen illegaal, nu als werkende mens kan ik ze eindelijk veroorloven en brengen ze zulke slechte online systemen uit dat ik mijn geld liever aan iets anders ga uitgeven

Ik heb gisteren BF:BC2 gekocht en buiten dat het een serieuze pc vereist speelt het wel redelijk goed (de beta dus).
Speelt heel anders, maar kan me er wel in vinden. En dat spel heeft wel een serverbrowser.
Dat betalingsmodel is al een tijdje bekend. Ze zijn aan het kijken naar verschillende manieren om NOG meer geld te verdienen. Te denken valt aan Downloadeble Content (DLC). Dat doen ze dus al voor Modern warfare 2.
Daarnaast kan je denken aan Micro Transactions zoals bijvoorbeeld bij Battlefield Heroes. Hier kan je een wapens kopen die bijvoorbeeld 5 dagen beschikbaar zijn of extra kleding kopen.
Een abonnement model waarbij er niks aangeboden wordt (WoW biedt bijvoorbeeld servers en veel gratis updates en ook gratis extra content) is niet haalbaar. Op dit moment zijn de enige spellen met een abonnement modellen de MMO spellen.
Maar je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een model waarbij je voor 30 euro het spel koopt en vervolgens 5 euro per maand betaalt om te spelen. Als je er dan voor zorgt dat het spel goed genoeg is, dan verdien je er ook nog aan
Daarnaast kan je denken aan Micro Transactions zoals bijvoorbeeld bij Battlefield Heroes. Hier kan je een wapens kopen die bijvoorbeeld 5 dagen beschikbaar zijn of extra kleding kopen.
Een abonnement model waarbij er niks aangeboden wordt (WoW biedt bijvoorbeeld servers en veel gratis updates en ook gratis extra content) is niet haalbaar. Op dit moment zijn de enige spellen met een abonnement modellen de MMO spellen.
Maar je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan een model waarbij je voor 30 euro het spel koopt en vervolgens 5 euro per maand betaalt om te spelen. Als je er dan voor zorgt dat het spel goed genoeg is, dan verdien je er ook nog aan
Die Kotick moeten ze ophangen aan de hoogste boom.
Je rank zegt meer iets over hoeveel je speelt...Teho schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:
[...]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Doe maar niet, ik heb er nu ook maar 35 euro voor betaald....prutser387 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 07:54:
Dat betalingsmodel is al een tijdje bekend. Ze zijn aan het kijken naar verschillende manieren om NOG meer geld te verdienen. Te denken valt aan Downloadeble Content (DLC). Dat doen ze dus al voor Modern warfare 2.
True, maar iemand die heel veel speelt, heeft 8 van de 10 keer meer skill (al is het maar het kennen van de maps) dan iemand die net is begonnen.kw_nl schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 08:25:
[...]
Je rank zegt meer iets over hoeveel je speelt...
Daarnaast heb je natuurlijk ook van die challenge junkies. Die zitten na een dag spelen, bij wijze van, op prestige 2.
De game zou jou gewoon in moeten delen aan de hand van je stats (K/D, W/L ratio).
Niet dus. Soms haal ik 8 kills in een potje en 13 tegenkills en toch sta ik boven mensen die 9 of meer kills hebben. Gewoon punten pakken bij bv domination. Juiste wapens kiezen zoals een stinger bv om harriers mee uit de lucht te knallen. Soms knal ik er 6 in een potje de lucht uit. Teammaten redden levert ook punten op met riot shield bullets stoppen..... Ik ben eerder level 57 door mn dit zulke dingetjes dan dat ik echt veel andere spelers neermaai. Ik wordt nog steeds flink afgeknald door gasten die level 20 zijn.
Mjah gaat mij vooral om mn eigen fun. Jammer alleen dat veel voor hun zelf spelen ipv team verband. Gister nog in een potje mn mede spelers beschermd toen ze een airdrop hadden laten komen en de tegenstander er ook op afkwam. Dat maakt het spel juist leuk, beetje samenwerken.
Klopt. Iedereen heeft toch z'n eigen speelstijl met bijhorende scores.
Ik kan echt genieten van een lekkere sniper spot uit te zoeken en zo efficiënt mogelijk te spelen. Dus voor een hoge K/D ratio, zoveel mogelijk headshots,..
Dan haal je misschien minder kills en punten dan wanneer je met je Aug de hele map terroriseert, heli's uit de lucht knalt,... Maar ik haal meer voldoening uit dat snipen.
Of stilletjes met je ACR met silencer, HB sensor, cold-blooded en ninja door de map sluipen op zoek naar snipers, campers,...
Heerlijk
Ik kan echt genieten van een lekkere sniper spot uit te zoeken en zo efficiënt mogelijk te spelen. Dus voor een hoge K/D ratio, zoveel mogelijk headshots,..
Dan haal je misschien minder kills en punten dan wanneer je met je Aug de hele map terroriseert, heli's uit de lucht knalt,... Maar ik haal meer voldoening uit dat snipen.
Of stilletjes met je ACR met silencer, HB sensor, cold-blooded en ninja door de map sluipen op zoek naar snipers, campers,...
Heerlijk
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
ut blijft een stomme vergelijking. want je krijg ook als je verlies xp. maar let op.Xenomorphh schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:44:
[...]
Level zegt vrij weinig... het is niet hoe goed je bent hoe hoger je level maar het gaar vooral om hoeveel je speelt. Hoe meer je speelt hoe meer je levelt maar daar hoef je niet goed voor te zijn.
iemand die goed is en veel wint krijgt meer kills en meer xp. naast deze xp krijg je challenges. hoe meer kills hoe meer xp per challenge. dus hoe beter je bent hoe sneller je levelt.
ik weet niet hoe ik het anders moet uit leggen. en je hebt gelijk dat als je 0 - 0 - 354 staat je nog steeds xp krijgt. maar lang niet zoveel als iemand die 56 - 0 - 0 staat. dus lvl heeft wel iets te maken met skills.
en oefening baart kunst - iemand met prestige 4 - lvl 60 heeft zat geoefend om "skills" te krijgen (behalve boosters, cheaters en rankhackers)
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Maar je weet niet of die prestige 6 waar je tegen speelt 100 of 300 uur gespeeld heeft. En niet iedereen krijgt skills, sommigen zijn er nu eenmaal beter in dan anderen...Proxx schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:01:
[...]
ut blijft een stomme vergelijking. want je krijg ook als je verlies xp. maar let op.
iemand die goed is en veel wint krijgt meer kills en meer xp. naast deze xp krijg je challenges. hoe meer kills hoe meer xp per challenge. dus hoe beter je bent hoe sneller je levelt.
ik weet niet hoe ik het anders moet uit leggen. en je hebt gelijk dat als je 0 - 0 - 354 staat je nog steeds xp krijgt. maar lang niet zoveel als iemand die 56 - 0 - 0 staat. dus lvl heeft wel iets te maken met skills.
en oefening baart kunst - iemand met prestige 4 - lvl 60 heeft zat geoefend om "skills" te krijgen (behalve boosters, cheaters en rankhackers)
edit:
mensen last van niet kunnen connecten (nu?). Ligt IWnet eraf? Steam kan ik wel op.
[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 19-02-2010 10:07 ]
Uhhh.... het is iets over tienen, denk niet dat veel mensen dit voor je kunnen testen...Bartske schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:06:
[...]
Maar je weet niet of die prestige 6 waar je tegen speelt 100 of 300 uur gespeeld heeft. En niet iedereen krijgt skills, sommigen zijn er nu eenmaal beter in dan anderen...
edit:
mensen last van niet kunnen connecten (nu?). Ligt IWnet eraf? Steam kan ik wel op.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik ben nu eindelijk een beetje aan het snipen geslagen, en het bevalt wel goed
Speel met de M21a.
Ik snap alleen nog niet zo goed wat ik met de ACOG scope er op moet. Ik kan dan mijn adem niet meer inhouden?
Ik snap alleen nog niet zo goed wat ik met de ACOG scope er op moet. Ik kan dan mijn adem niet meer inhouden?
hehe wou dat ik het kon testenChojinZ schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:18:
[...]
Uhhh.... het is iets over tienen, denk niet dat veel mensen dit voor je kunnen testen...
Verwijderd
Rechts onderin staat het steam accountje rechtermuisknop hierop en dan community, als je nog geen steamcommunity account hebt even aanmaken.. maar waarschijnlijk heb je die al wel omdat je al een aantal uitnodigingen hebt gehad, dan zie je bij community vanzelf staan dat je uitnodigingen hebt en dat je deze kan accepterenVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:39:
[...]
Overigens heb ik een paar keer de melding gekregen dat ik ben toegevoegd aan de vriendenlijst van een andere speler. Ik weet alleen niet meer wie dat waren en kan het ook niet vinden. In mijn eigen vriendenlijst zie ik alleen de spelers die ik zelf heb toegevoegd. Weet iemand of dit ergens te zien is?
Dat kan dan inderdaad niet. Ik gebruik hem soms op kleinere maps waar ik graag meer rondom me wil kunnen zien in plaats van dat kleine cirkeltje voor me. .50 met stopping power en ACOG is voor mij bijvoorbeeld een leuke combi. Alsof je met een klein kanon rond rentPWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:45:
Ik ben nu eindelijk een beetje aan het snipen geslagen, en het bevalt wel goedSpeel met de M21a.
Ik snap alleen nog niet zo goed wat ik met de ACOGG scope er op moet. Ik kan dan mijn adem niet meer inhouden?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Yup, bij mij ligt het er ook uit..Bartske schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:06:
[...]
Ik heb nu zelfs dat ik de game opstart, ik klik op Play en dan geeft hij een melding met :
Your data is from an older version.
Your rank needs to be reset and all unlocks (zoiets)
Dan heb ik de optie :
-Reset
-Cancel
Ik ga dus niet resetten, maar hoe dit zo komt...
Dan heb ik de optie :
-Reset
-Cancel
[ Voor 7% gewijzigd door Herr Flicker op 19-02-2010 11:48 ]
Waarom zou je je adem willen inhouden met de ACOG? Je crosshair staat gewoon stil als je er doorheen kijkt..PWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:45:
Ik ben nu eindelijk een beetje aan het snipen geslagen, en het bevalt wel goedSpeel met de M21a.
Wanneer ik een ACOG op een sniper rifle zet staat de crosshair zeker niet stil hoor.bram1984 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:48:
Waarom zou je je adem willen inhouden met de ACOG? Je crosshair staat gewoon stil als je er doorheen kijkt..
Parkinson?SD5k schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:55:
[...]
Wanneer ik een ACOG op een sniper rifle zet staat de crosshair zeker niet stil hoor.
idd, op een sniper beweegt ie wel. wat wel een beetje vreemd is, is dat je met een thermalscope wel je adem in kan houden.SD5k schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:55:
[...]
Wanneer ik een ACOG op een sniper rifle zet staat de crosshair zeker niet stil hoor.
Dat betekent dat je een Rankhack hebt gebruik om lvl 70 10th prestige te halen en nu ben je de sjaak. Pech voor jou!Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:41:
Ik heb nu zelfs dat ik de game opstart, ik klik op Play en dan geeft hij een melding met :
Dan heb ik de optie :
-Reset
-Cancel
Of je hebt hier last van:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1045672
[ Voor 9% gewijzigd door prutser387 op 19-02-2010 12:17 ]
Verwijderd
Tsja moet je maar geen rankhack gebruiken. Ik vind het heel erg lekker voor hem:)prutser387 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:14:
[...]
Dat betekent dat je een Rankhack hebt gebruik om lvl 70 10th prestige te halen en nu ben je de sjaak. Pech voor jou!
En er zullen genoeg mensen zijn die het met mijn mening eens zijn.
DOEI prestige 10 mensen
@prutser387,
Nee ik heb absoluut geen gebruik gemaakt van een LVL Hack of iets in de zin van een hack!
Ik speel de game origineel, en heb gister nog gewoon gespeeld.
(ik ben al prestige 5 lvl62, dus ik wil niet weer opnieuw.....)
Ik ga het topic even doorbladeren.
@Gerwin
Of je wacht eerst even af om uberhaupt te kijken of ik wel een LVL hack heb gebruikt ? niet dus.
Nee ik heb absoluut geen gebruik gemaakt van een LVL Hack of iets in de zin van een hack!
@Gerwin
Of je wacht eerst even af om uberhaupt te kijken of ik wel een LVL hack heb gebruikt ? niet dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Herr Flicker op 19-02-2010 12:19 ]
Verwijderd
Allright allright i'm sorryHerr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:18:
@prutser387,
@Gerwin

Naja dan is dat zeker wel flink genaaid voor je ja!
Laten we hopen dat het opgelost gaat worden.
Al een reboot geprobeerd?
Hou me even op de hoogte ik zal als ik thuis ben het ook gelijk ff checken.
Ik heb al diverse reboots geprobeerd, ook steam herstarten helpt niet.
Ik heb net een steam "friend" laten inviten, als ik dan join was hij bezig met :
-Fetching game stats
-Updating rank...
-Nog iets
Dat bleef hij wel 5 minuten doen, gebeurde uiteindelijk niks..
In dat topic van van prutser387 ben ik niet wijzer uit gekomen, ik ga namelijk niet opnieuw beginnen.
Ik hou je op de hoogte.
Ik heb net een steam "friend" laten inviten, als ik dan join was hij bezig met :
-Fetching game stats
-Updating rank...
-Nog iets
In dat topic van van prutser387 ben ik niet wijzer uit gekomen, ik ga namelijk niet opnieuw beginnen.
Ik hou je op de hoogte.
Gekheid schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:47:
[...]
hehe wou dat ik het kon testendan zat ik thuis te gamen
ACOG scope op een sniperriffle is de beste uitvinding sinds gesneden brood!PWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:45:
Speel nu met de .50 + ACOG en dat speelt heerlijk! Met de standaard scope zie je alleen datgene wat je in het vizier hebt maar door het gebruik van de ACOG zie je nu ook alles buiten het vizier en heb je veel beter overzicht op het veld. Ook lijkt de recoil iets minder te zijn als bij de standaard scope.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Als ik jou was zou ik dan gewoon lekker een level hack gebruiken. Ik heb het topic ook gelezen en IW vertikt het om er wat aan te doen.Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:29:
-Fetching game stats
-Updating rank...
-Nog iets
Ik hou je op de hoogte.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
Is dit btw op de xbox,ps3 of pc?Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:29:
-Fetching game stats
-Updating rank...
-Nog iets
Ik hou je op de hoogte.
Kan iemand anders thuis ff checken of diegene hetzelfde probleem heeft.
Zoniet zal ik toch maar contact gaan opnemen met iw. Het zal flink genaaid zijn als je alles kwijt bent.
Als dit bij mij ook het geval is ga ik zeker niet opnieuw beginnen en ga ik lekker terug naar cod4
Kan zonder probleem het spel starten online spelen. (PC)
Pardon, dit wist ik niet.SD5k schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:55:
[...]
Maar je scoop zoomed ook een keer of 3 minder in, dus op lange afstand is het weer lastiger.ChojinZ schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:35:
[...]
ACOG scope op een sniperriffle is de beste uitvinding sinds gesneden brood!
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad op de ps3..Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:29:
-Fetching game stats
-Updating rank...
-Nog iets
Ik hou je op de hoogte.
ff wachten en hij doet het weer
En wat is "ff wachten" 1 uur ? paar uur ?
Als het vanavond nog niet over is installeer ik de game opnieuw kijken wat er dan gebeurd..
Als het vanavond nog niet over is installeer ik de game opnieuw kijken wat er dan gebeurd..
Maar op de console's lokt hij wel automatisch sneller dan gewone scope of thermo. Ik gebruik liever thermo, zie ik ze makkelijkerPWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:09:
[...]
Maar je scoop zoomed ook een keer of 3 minder in, dus op lange afstand is het weer lastiger.
Owja en de intervention vind ik cooler dan de barret. Maar ze doen geloof ik toch wel allebei evenveel damage?
[ Voor 14% gewijzigd door Aight! op 19-02-2010 13:32 ]
Als ik met een ACOG scoped sniper speel dan kan ik echt niks raken. Dat ding beweegt alle kanten op en ook al richt je op iemand die stilzit dan heb ik nog steeds vaak dat ik ze niet raak omdat die scope weer een meter naar links beweegt. Voor mid-range combat is het wel handig maar dan heb ik toch liever een AR dan een Sniper.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Amen!!Def87 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:34:
Als ik met een ACOG scoped sniper speel dan kan ik echt niks raken. Dat ding beweegt alle kanten op en ook al richt je op iemand die stilzit dan heb ik nog steeds vaak dat ik ze niet raak omdat die scope weer een meter naar links beweegt. Voor mid-range combat is het wel handig maar dan heb ik toch liever een AR dan een Sniper.
Met acog heb ik alleen last van dat ie iets meer dan normaal up en down gaat (van het ademen)Def87 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:34:
voor de rest lijkt dat de afwijking ietsjes groter is, maare niet heel veel.
Opzich vindt ik het prima knalle, je kan veel meer zien.
Waar ik voornamelijk bij de normale scope last van heb, als je mist kan het zijn dat je je target kwijtraakt :x
[ Voor 7% gewijzigd door Thasquealer op 19-02-2010 13:45 ]
Vind ik opzich wel meevallen. Nu is het wel in mijn voordeel dat ik op een 24inch breedbeeld speel!PWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:09:
[...]
Maar je scoop zoomed ook een keer of 3 minder in, dus op lange afstand is het weer lastiger.
Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Maar zelf raak ik meer met een ACOG scope dan met de standaard scope.Def87 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:34:

Amen!Thasquealer schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:43:
[...]
Opzich vindt ik het prima knalle, je kan veel meer zien.
Waar ik voornamelijk bij de normale scope last van heb, als je mist kan het zijn dat je je target kwijtraakt :x
[ Voor 28% gewijzigd door ChojinZ op 19-02-2010 13:48 ]
Ik snipe sowieso bijna nooit, het wil nooit echt lukken. Misschien omdat ik niet stil kan zitten, heb altijd beetje last van dat ik te veel rush
Heb nu een AUG met grip, SoH, SP, Ninja. Haal er veel betere scores mee dan met andere guns.
Heb nu een AUG met grip, SoH, SP, Ninja. Haal er veel betere scores mee dan met andere guns.
Ik gebruik eigenlijk nooit dezelfde classes. Ik zie dat de meeste dat hier wel doen 
Ik heb alle 5 costumclasses in gebruik, en wissel veel, soms 3x per potje. Die classes pas ik ook nog eens continue aan tussen de potjes in. Op die manier speel ik altijd anders, nooit voorspelbaar, en afgestemd op de spelers in de lobby.
Ook qua perks wissel ik gewoon best wel veel. Dat houdt het voor mij leuk, gewoon continu afwisseling
Ik heb alle 5 costumclasses in gebruik, en wissel veel, soms 3x per potje. Die classes pas ik ook nog eens continue aan tussen de potjes in. Op die manier speel ik altijd anders, nooit voorspelbaar, en afgestemd op de spelers in de lobby.
Ook qua perks wissel ik gewoon best wel veel. Dat houdt het voor mij leuk, gewoon continu afwisseling
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 19-02-2010 14:54 ]
Ik ga binnenkort toch eens een filmpje maken voor de mensen hier.
Ik speel zelf met:
SCAR - H + Nade Launcher (iron sight)
Spass-12 + Red Dot Sight
Scavenger Pro
Cold Blood Pro
Ninja Pro
Close combat, medium range, long range, alles kan met de scar.
Gametype maakt ook geen fluit uit, als ik me een beetje kwaad maak sluit ik overal af met de hoogste score.
Enige uitzondering, waar ik het moeilijker heb (lees: 25-9 ipv 40-8 ofzo) is wasteland.
Ik speel zelf met:
Spass-12 + Red Dot Sight
Scavenger Pro
Cold Blood Pro
Ninja Pro
Gametype maakt ook geen fluit uit, als ik me een beetje kwaad maak sluit ik overal af met de hoogste score.
Enige uitzondering, waar ik het moeilijker heb (lees: 25-9 ipv 40-8 ofzo) is wasteland.
Over die puntentelling: Ik speel TDM.
Ik ben iemand die niet heel veel kills maak (tenzij de predator-harrier-chopper zijn werk doet)
Dus heel vaak speel ik 6-2, 8-1, 10-3 scores. Als die killstreak werkt natuurlijk de dikke scores en als het helemaal niet loopt 6-6, 10-10 achtige scores.
Maar het is dus gewoon jammer dat een 15-20 score beter beloond word dan een 14-0 score.
Dus als een imbeciel rushen, minder kills maken dan gekilled worden en er voor zorgen dat je team verliest met je negatieve score, krijgt een beter beloning dan een strakke pot spelen, 14 kills maken en maar 1 keer doodgaan.
Krom, jammer, frustrerend.
Ik ben iemand die niet heel veel kills maak (tenzij de predator-harrier-chopper zijn werk doet)
Dus heel vaak speel ik 6-2, 8-1, 10-3 scores. Als die killstreak werkt natuurlijk de dikke scores en als het helemaal niet loopt 6-6, 10-10 achtige scores.
Maar het is dus gewoon jammer dat een 15-20 score beter beloond word dan een 14-0 score.
Dus als een imbeciel rushen, minder kills maken dan gekilled worden en er voor zorgen dat je team verliest met je negatieve score, krijgt een beter beloning dan een strakke pot spelen, 14 kills maken en maar 1 keer doodgaan.
Krom, jammer, frustrerend.
Dat heeft iedereen hier....ErA schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:22:
Ik speel zelf met:
Spass-12 + Red Dot Sight
Scavenger Pro
Cold Blood Pro
Ninja Pro
Daarnaast, ik vind de TAR echt verreweg superieur aan de SCAR. Vandaag eindelijk die fall camo unlocked. Maakte best weinig headshots met de TAR kwam ik achter, maar even mijn best gedaan.
[ Voor 13% gewijzigd door codex op 19-02-2010 16:30 ]
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar de kapsones druipt werkelijk van je post af.ErA schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:22:
Ik speel zelf met:
Spass-12 + Red Dot Sight
Scavenger Pro
Cold Blood Pro
Ninja Pro
Ik dus net ge"reinstalled" , start de game op.. ben ik weer lvl1Herr Flicker schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:31:
En wat is "ff wachten" 1 uur ? paar uur ?
ALLE stats zijn weg.. kan toch niet waar zijn.
Ik ben level 69 maar heb nog nooit 1 nuke gehaald.
Hoe krijgen jullie dit voor elkaar? welke tactiek, guns en perks ?
PSN: Von_Smallhausn
Ach, laat hem lekkerbram1984 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:11:
[...]
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar de kapsones druipt werkelijk van je post af.
Guns en perks waar je het beste mee bent, killstreaks zou ik harrier- chopper gunner - nuke instellen.Mon0lith schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:28:
7 kills halen (of 6 als je hardline aan hebt) harrier callen. Hopen dat de rest van je team complete noobs zijn die hem niet uit de lucht knallen. 4 kills maken met harrier. Chopper gunner callen en knallen maar. Daarna nog 1 of 2 kills maken voor je nuke (als je geluk hebt).
Makkelijke gun om het te halen is een nade launcher + one man army (wel een beetje lame maar het is gewoon makkelijk). Danger close erbij en clamores en dan moet het lukken!
[ Voor 62% gewijzigd door Bartske op 19-02-2010 17:36 ]
Guns en perks verschilt per persoon, ik zie mensen die alleen met sniper spelen en t halen.Mon0lith schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:28:
SCAR, M16, M4 dit blijft persoonlijke voorkeur.
Scavenger pro of FMJ zijn wel aanraders.
Hardline pro kan ook nog wel helpen als je moeite hebt om een 7 kill streak te krijgen.
Voor de rest defensief spelen.
Killstreaks:
Harrier 7 kills
Chopper gunner 11 kills
Tactical Nuke 25 kills
Zodra ik harrier heb ga ik zorgen dat ik alvast beetje veilig van de vijanden vandaan ben en dan hopen dat die zo die 4 kills maakt.
Meestal heb ik die wel en vrij snel daarna chopper gunner, die maakt meestal wel de kills voor de nuke.
[ Voor 20% gewijzigd door Turismo op 19-02-2010 17:41 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Alleen jammer van tubeBartske schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:34:
[...]
Ach, laat hem lekker
[...]
Guns en perks waar je het beste mee bent, killstreaks zou ik harrier- chopper gunner - nuke instellen.
7 kills halen (of 6 als je hardline aan hebt) harrier callen. Hopen dat de rest van je team complete noobs zijn die hem niet uit de lucht knallen. 4 kills maken met harrier. Chopper gunner callen en knallen maar. Daarna nog 1 of 2 kills maken voor je nuke (als je geluk hebt).
Makkelijke gun om het te halen is een nade launcher + one man army (wel een beetje lame maar het is gewoon makkelijk). Danger close erbij en clamores en dan moet het lukken!
Mja, keep moving on!
Ik heb inderdaad de meeste nukes gehaald met de intervention. Als secondary zou ik akimbo m93 nemen, daar kan je met tamelijke eenvoud inkomende vijanden mee stoppen. Intervention met FMJ, sleight hands, stopping power en steady aim en een claymore. Gebruik zelf de nuke niet meer, vind het een beetje gaar. Zelf gebruik ik airstrike, harrier en nu ac130(al kan je meer kills halen met de chopper maar ik wil het embleem hebben).
Ik net op een andere PC ingelogd met mijn steam account, krijg ik nog steeds dezelfde fout :
"Your data is from an old version of the game.
You must reset your rank and unlocks to continue"
Het ligt dus niet aan mijn PC / PC MW2 Profiel, maar dus mijn ONLINE profiel.
Kan nu dus gewoon NIET spelen.
"Your data is from an old version of the game.
You must reset your rank and unlocks to continue"
Het ligt dus niet aan mijn PC / PC MW2 Profiel, maar dus mijn ONLINE profiel.
Kan nu dus gewoon NIET spelen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.