Degene met de meeste groene balkjes.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:16:
Hoe kan je zien wie de host is, pc versie?
Wat beter opvalt als je de config hebt aangepast om ipv 4 balkjes 10 balkjes weer te geven en ipv per balkje 100 ms 20 ms in te stellen
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Verwijderd
Inderdaad erg frustrerend. Ik heb van het weekend ook Demolition geprobeerd. Ik heb het niet lang volgehouden. Ik begrijp ook niet wat de meeste spelers bij zichzelf denken, gewoon een beetje in het rond rennen, alsof ze free for all spelen. Blijf daar dan ook bij zou ik zeggen. Sta je bij die bom zie je gewoon een "teammaat" vlak voorbij rennen. Even later werd ik neergesabeld. Erg jammer. Team games zouden zoveel toffer kunnen zijn als iedereen ook weet wat 'team' betekent. Gisteren in team deathmatch overigens eindelijk eens een gast die echt met mij samenwerkte. Terwijl ik in last stand op de grond lag erbij blijven terwijl ik weer op de been was en terwijl ik later een care package in ontvangst aan het nemen was mij ook weer verdedigen. Uiteindelijk met een predator vier man tegelijk neergelegdleech1984 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:12:
[irritatie]
Waarom spelen sommigen eigenlijk Demolition?
Het doel is een bom plaatsen en deze verdedigen of zorgen dat de bom niet geplaatst wordt.
Telkens als er een bom geplaatst wordt ben ik volgens mij de enige die naar die bom loopt om hem te verdedigen of te defusen. Op de mini map zie je iedereen achterblijven (te glitchen, of andere flauwekul uitvoeren). Maar het is natuurlijk veel fijner om veel XP te krijgen terwijl je K/D ratio niet naar de kloten gaat.
Gister had ik toevallig wel een goed potje met wat maten, maar over het algemeen zijn anderen zo ongelofelijk kut in online teamwork.[/irritatie]
Sommige dingen moet je inderdaad echt met een team doen en anders moet je ffa spelenVerwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:53:
[...]
Inderdaad erg frustrerend. Ik heb van het weekend ook Demolition geprobeerd. Ik heb het niet lang volgehouden. Ik begrijp ook niet wat de meeste spelers bij zichzelf denken, gewoon een beetje in het rond rennen, alsof ze free for all spelen. Blijf daar dan ook bij zou ik zeggen. Sta je bij die bom zie je gewoon een "teammaat" vlak voorbij rennen. Even later werd ik neergesabeld. Erg jammer. Team games zouden zoveel toffer kunnen zijn als iedereen ook weet wat 'team' betekent. Gisteren in team deathmatch overigens eindelijk eens een gast die echt met mij samenwerkte. Terwijl ik in last stand op de grond lag erbij blijven terwijl ik weer op de been was en terwijl ik later een care package in ontvangst aan het nemen was mij ook weer verdedigen. Uiteindelijk met een predator vier man tegelijk neergelegddat was een mooie bonus. Eindelijk eens echt TEAM werk.
Ik hou er persoonlijk ook liever van om in een team te spelen alleen kan dat niet altijd
Gister met een groepje GOT mensen online lopen knallen in COD:MW2 voor de pc. Ik had weer het geluk dat bij de eerste ronde ik als enige GOT'er in het andere team terechtkwam (we waren even met 10 man). Nog nooit heb ik mij zo hard moeten verdedigen, gelukkig heb ik de eer gered door 6-6 te presteren op TDM 
Volgende rondes zaten we gelukkig wel met z'n allen in 1 team waarna we geen enkel potje meer hadden verloren. Ik heb het aantal wins-losses dus weer een beetje recht kunnen trekken.
Volgende rondes zaten we gelukkig wel met z'n allen in 1 team waarna we geen enkel potje meer hadden verloren. Ik heb het aantal wins-losses dus weer een beetje recht kunnen trekken.
Had jij die nog niet?chimera2 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:48:
is het al iemand gelukt op met een spass de challenge all pro te halenmij net wel
Wij allemaal hier hadden die allang joh.

Ja waarschijnlijk met een snipersanderander schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:10:
[...]
Had jij die nog niet?
Wij allemaal hier hadden die allang joh.
Ik had hem gister perongeluk met een spass
leech1984 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:12:
[irritatie]
Waarom spelen sommigen eigenlijk Demolition?
Het doel is een bom plaatsen en deze verdedigen of zorgen dat de bom niet geplaatst wordt.
Telkens als er een bom geplaatst wordt ben ik volgens mij de enige die naar die bom loopt om hem te verdedigen of te defusen. Op de mini map zie je iedereen achterblijven (te glitchen, of andere flauwekul uitvoeren). Maar het is natuurlijk veel fijner om veel XP te krijgen terwijl je K/D ratio niet naar de kloten gaat.
Gister had ik toevallig wel een goed potje met wat maten, maar over het algemeen zijn anderen zo ongelofelijk kut in online teamwork.[/irritatie]
Mijn K/D ratio is trouwens 0,5.
Ik ben nu lekker mijn SCAR rustig aan het uitbreiden en wat challenges halen.
Als ik verlies dan verlies ik... ik neem het spelletje nou ook weer niet zo serieus.
Ik zou zeggen heren, voeg elkaar toe in de vriendenlijst en speel samen een potje!Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:53:
[...]
Inderdaad erg frustrerend. Ik heb van het weekend ook Demolition geprobeerd. Ik heb het niet lang volgehouden. Ik begrijp ook niet wat de meeste spelers bij zichzelf denken, gewoon een beetje in het rond rennen, alsof ze free for all spelen. Blijf daar dan ook bij zou ik zeggen. Sta je bij die bom zie je gewoon een "teammaat" vlak voorbij rennen. Even later werd ik neergesabeld. Erg jammer. Team games zouden zoveel toffer kunnen zijn als iedereen ook weet wat 'team' betekent. Gisteren in team deathmatch overigens eindelijk eens een gast die echt met mij samenwerkte. Terwijl ik in last stand op de grond lag erbij blijven terwijl ik weer op de been was en terwijl ik later een care package in ontvangst aan het nemen was mij ook weer verdedigen. Uiteindelijk met een predator vier man tegelijk neergelegddat was een mooie bonus. Eindelijk eens echt TEAM werk.
Dat is namelijk de enige oplossing mocht je betrouwbare teamspelers zoeken.
S&D, Sabotage & HQ met wild vreemde is idd een drama. Dat is ook de reden dat ik alleen nog maar met vrienden speel.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Je kan (en mag) de pingbars aanpassen om deze accurater de ping door te geven.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:16:
Hoe kan je zien wie de host is, pc versie?
Kan je oowk heel makkelijk zien wie er nou precies host is.
Gisteren ook weer een trieste sessie Host had natuurlijk beste verbinding maar de rest had 1 rood puntje.
En dan met zijn 8 en knallen in Rust. Echt een drama en dan heb je een host die dan nog niet af wil sluiten ook
Het ging voor geen meter. Ik schoot op iemand en het volgende beeld was ik dood ?
Beetje als Mw2 op een Pentium 2 spelen zo schokkerig ging het en natuurlijk gaat steam dan op zoek naar een betere host .... euh nee.... het ging zo slecht dat het gewoon komisch werd.
Gewoon schieten in de rondte hopen voor kills
Verder merk ik wel dat ik nu echt de levels ken en de plekjes zeg maar. Op die manier haal je toch veel meer kills dan als een kip zonder kop rond te rennen.
En het mooiste vind ik nog dat een tegenstander ergens zit en ik hem op afstand met een ACR neer kan halen. Dan zie ik die gast al kijken van "hè wie deed dat " ...
Gisteren ook een paar keer de hoogste kill/death ratio gehaald
Elke keer 2500 punten zoiets.
Maar goed vanavond weer
En dan met zijn 8 en knallen in Rust. Echt een drama en dan heb je een host die dan nog niet af wil sluiten ook
Het ging voor geen meter. Ik schoot op iemand en het volgende beeld was ik dood ?
Beetje als Mw2 op een Pentium 2 spelen zo schokkerig ging het en natuurlijk gaat steam dan op zoek naar een betere host .... euh nee.... het ging zo slecht dat het gewoon komisch werd.
Gewoon schieten in de rondte hopen voor kills
Verder merk ik wel dat ik nu echt de levels ken en de plekjes zeg maar. Op die manier haal je toch veel meer kills dan als een kip zonder kop rond te rennen.
En het mooiste vind ik nog dat een tegenstander ergens zit en ik hem op afstand met een ACR neer kan halen. Dan zie ik die gast al kijken van "hè wie deed dat " ...
Gisteren ook een paar keer de hoogste kill/death ratio gehaald
Maar goed vanavond weer
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Als er zoveel lag is dat het onspeelbaar wordt, dan vertrek ik direct.
Ik heb de maxping ook op 70 gezet om zoveel mogelijk goede hosts te vinden. En al staat mijn NAT op Strict ik heb weinig connectie problemen, niet meer dan als die op Open staat.
Ik heb de maxping ook op 70 gezet om zoveel mogelijk goede hosts te vinden. En al staat mijn NAT op Strict ik heb weinig connectie problemen, niet meer dan als die op Open staat.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Waar kun je je maxping instellen? En hoe werkt dat dan precies?Larrs schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:21:
Als er zoveel lag is dat het onspeelbaar wordt, dan vertrek ik direct.
Basement Bios ---- Exo-S
Dat zou ik ook willen weten!Mystikal schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:29:
[...]
Waar kun je je maxping instellen? En hoe werkt dat dan precies?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
"Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players" en open je "config_mp.cfg" met je favoriete editor.
Je zoekt dan naar "maxping" en verander je 800 naar iets lagers. Op de meeste websites wordt 110 of 100 aangeven, maar dat vond ik nog te hoog. Dus heb ik 70 gekozen.
Je zoekt dan naar "maxping" en verander je 800 naar iets lagers. Op de meeste websites wordt 110 of 100 aangeven, maar dat vond ik nog te hoog. Dus heb ik 70 gekozen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Larrs schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:43:
"Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2\players" en open je "config_mp.cfg" met je favoriete editor.
Misschien wat voor de startpost?
De volgende regeld
in
Als je die verandert in
krijg je alleen spellen te zien tot een ping van 70.
Gevonden via google nog niet getest.
Zie boven
INI:
1
| seta cl_maxPing "800" |
in
code:
1
| C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg |
Als je die verandert in
INI:
1
| seta cl_maxPing "70" |
Zie boven
[ Voor 1% gewijzigd door robkamp op 16-02-2010 15:57 . Reden: Mosterd en maaltijd enzo :) ]
bedankt voor de tips!
ik zal dat gelijk even instellen van die maxping en die indicatiebalkjes ik wil een beter beeld van de ping/lag van sommige en vooral mezelf
ik zal dat gelijk even instellen van die maxping en die indicatiebalkjes ik wil een beter beeld van de ping/lag van sommige en vooral mezelf
25 kills halen voor de nuke, daarna je score hevig omlaag brengen om de tegenstander te leiding te laten nemen. Zodra dat gebeurt je nuke laten vallen en "Ultimate sacrifice" + een zooi titles en emblems halenCrazymonkey schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:20:
Net een potje, een gast 33-36 haalt een nuke ?!
Ben een beetje aan het proberen om van de primary weapons alles te unlocken qua attachments, en dit gaat nog redelijk vlot, behalve dan de extended mags. Daarvoor heb je 40 penetration kills nodig met FMJ attached. Maar dat gaat bij mij amper vooruit. heb de indruk dat Favela hiervoor het meest geschikt is. Iemand nog meer tips ?
Bij de M1A4 & de SCAR heb ik wel al alles unlocked.
[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 16-02-2010 16:34 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
In highrise veel in de kantoren rondlopen en door de schotten heen schieten, zeker aangezien die schotten weinig van de damage af halen omdat ze zo dun zijnFuelke schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:34:
Ben een beetje aan het proberen om van de primary weapons alles te unlocken qua attachments, en dit gaat nog redelijk vlot, behalve dan de extended mags. Daarvoor heb je 40 penetration kills nodig met FMJ attached. Maar dat gaat bij mij amper vooruit. heb de indruk dat Favela hiervoor het meest geschikt is. Iemand nog meer tips ?
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Doe je dit voor alle prim. weapons? Of alleen voor de AR's?Fuelke schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:34:
Zelf heb ik alles van de AR's van de M4A1, SCAR-H, TAR-21 en ACR gehaald.
Nu probeer ik een beetje de headshots op te krikken voor de camo's. Ik heb nog voor geen enkele AR de red tiger camo of zelfs fall camo, alle 4 zojuist genoemde wapens zijn versierd met blue tiger (schommelden tussen de 100 - 120 headshots).
Vanavond nog 3 FMJ kills halen voor de intervention.
Voor de headshots speel ik veel hardcore.Roodey schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:48:
[...]
Doe je dit voor alle prim. weapons? Of alleen voor de AR's?
Nu probeer ik een beetje de headshots op te krikken voor de camo's. Ik heb nog voor geen enkele AR de red tiger camo of zelfs fall camo, alle 4 zojuist genoemde wapens zijn versierd met blue tiger (schommelden tussen de 100 - 120 headshots).
Op de normale modus schiet ik met de AR's weinig headshots (2 op 10 ofzo), maar blijkbaar schiet ik dus vaak de eerste kogel in het hoofd, en de volgende kogels in het lichaam om het af te maken.
Toen ik voor het eerst hardcore ging spelen, merkte ik gelijk dat ik dus wel goed aimde, ongeveer 6 van de 10 kills was een headshot
Ik kan mij vergissen, maar is het in softcore ook niet zo dat een AR bij een headshot meteen een instant kill is? Dat idee heb ik namelijk wel altijd.RonnieB82 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:55:
[...]
Voor de headshots speel ik veel hardcore.
Op de normale modus schiet ik met de AR's weinig headshots (2 op 10 ofzo), maar blijkbaar schiet ik dus vaak de eerste kogel in het hoofd, en de volgende kogels in het lichaam om het af te maken.
Toen ik voor het eerst hardcore ging spelen, merkte ik gelijk dat ik dus wel goed aimde, ongeveer 6 van de 10 kills was een headshot(maar doordat bij hardcore een headshot ook direct een kill is, merkte ik het daar pas)
Met de ACR en M4 kan je volgens mij niet in 1 schot een headshot maken, zelfs niet met stopping power. Als iemand al geraakt is door een ander kan het uiteraard wel.
Verwijderd
Ik weet niet cker of dit al aan bod is gekomen maar,
Ik zag de discussie dus ik d8 ik heb ook zo'n probleem.
Ik heb de ''nieuwste'' patch (1.182) gedownload en geinstalleerd.
Nu kreeg ik niet meer het bericht Connecting to IWnet en IWNET_INVALIDVERSION.
Maar nu kan het spel geen spelers of games vinden.
Voor het filmpje hiervan kijk op YouTube.
Naam: robiehim
Greetz
Greetz
patches voor de pc worden automatisch gedownload. Volgens mij heb jij het over een minder legale versie.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:25:
Greetz
Je moet hier zijn met dit soort vragen: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1377937/0Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:25:
Greetz
Verwijderd
Gezien de sterkste AR's een damage van 40 (dichtbij) hebben, krijg je met Stopping power (+40%) en een headshot (+50%) de volgende berekening: 40 * 1,4 * 1,5 = 84. Op 'core' heb je 100 health dus dan haal je het alsnog niet met één headshot op een volledig fitte tegenstander.Tjoekie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:59:
[...]
Ik kan mij vergissen, maar is het in softcore ook niet zo dat een AR bij een headshot meteen een instant kill is? Dat idee heb ik namelijk wel altijd.
Dit zijn in ieder geval alle damage en multiplier getallen die rondgaan, dus ik ga er maar gemakshalve van uit dat het klopt. Komt er op neer dus dat je met de sterkere AR's iemand eerst ergens anders moet raken en vervolgens in z'n hoofd (ook van veraf geldt dit)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 18:22 ]
Ga eens voor de fun met een sniper rifle voor een raam staan, en schiet eens iemand neer door die ruit...Fuelke schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:34:
door glas kan je 2x schieten met een sniper, als je het goed doet, heb je dus 2 FMJ penetration kills per raam
Zo heb ik de intervention ''uitgespeeld''.
De Assault Rifles + de sniper Barrett .50calRoodey schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:48:
[...]
Doe je dit voor alle prim. weapons? Of alleen voor de AR's?
Headshots moet ook nog aan gewerkt worden, bij een paar heb ik al de red & blue tigers unlocked.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Alleen met de FAL met Stopping Power is een headshot dodelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:20:
[...]
Gezien de sterkste AR's een damage van 40 (dichtbij) hebben, krijg je met Stopping power (+40%) en een headshot (+50%) de volgende berekening: 40 * 1,4 * 1,5 = 84. Op 'core' heb je 100 health dus dan haal je het alsnog niet met één headshot op een volledig fitte tegenstander.
Dit zijn in ieder geval alle damage en multiplier getallen die rondgaan, dus ik ga er maar gemakshalve van uit dat het klopt. Komt er op neer dus dat je met de sterkere AR's iemand eerst ergens anders moet raken en vervolgens in z'n hoofd (ook van veraf geldt dit)
55 damage x 1,4 (sp) x 1,4 (hs) = 107,8
Net wat leuks op wasteland. Ik werd gek van die lag dus had maar even mijn noobtube class gekozen om mee te spelen. Ik loop die tunnels in, schiet een grenade een hoek in en kreeg +500 en zag dat ik 5 kills had gemaakt, en een seconde erna ging ik dood door een semtex. Maar ik kreeg geen predator missile 
De laatste weken begint mijn K/D ratio zich ook omhoog te werken. Sta nu op 1.84 en wil uiteindelijk naar de 2.0.
De laatste weken begint mijn K/D ratio zich ook omhoog te werken. Sta nu op 1.84 en wil uiteindelijk naar de 2.0.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Wat een drama met het matchmaken dit keer zeg!
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Nu we het hier toch over hebben.robkamp schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:53:
De volgende regeld
INI:
1seta cl_maxPing "800"
in
code:
1 C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg
Als je die verandert in
INI:
1seta cl_maxPing "70"
Zie boven
Zou er niet een optie zijn om mensen met een ping van 100/150+ te kicken.
Volgens mij hadden vorige versies(servers dan) een optie hiervoor.
Also, iemand heeft Sub Base nagemaakt voor MW1
http://www.youtube.com/watch?v=F9pzox16Ltk
[ Voor 6% gewijzigd door Dorest0rm op 16-02-2010 22:34 ]
Dat is juist een van de kutste maps naar mijn meningDorest0rm schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:21:
[...]
Also, iemand heeft Sub Base nagemaakt voor MW1
http://www.youtube.com/watch?v=F9pzox16Ltk
Amen! Ik vind het echt een saaie map zo niet de saaiste. Die sneeuwvlokken zijn ook irritant

De F2000 sla ik over, de FAL weet ik nog niet zeker.Fuelke schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:53:
[...]
De Assault Rifles + de sniper Barrett .50cal
Headshots moet ook nog aan gewerkt worden, bij een paar heb ik al de red & blue tigers unlocked.
FAMAS staat op 30 van de 40 FMJ kills. Hierna de M16 + AK nog.
Intervention is me vanavond al gelukt. Snipen vind ik niet zo tof meer lol.
Verwijderd
Hmm 't ging vandaag weer een klein stukje beter dan de afgelopen dagen. Ik was maar eens met de M4A1 aan de gang gegaan (die heb ik in het begin eigenlijk overgeslagen), werkt op zich best aardig. Daarbij een potje op estate met m'n favoriete demolition class en het begon weer ergens op te lijken hehe.
Denk dat het feit dat ik snipverkouden ben ook niet echt helpt in de concentratie en het reactievermogen. Gruwelijk irritant zeg.
Denk dat het feit dat ik snipverkouden ben ook niet echt helpt in de concentratie en het reactievermogen. Gruwelijk irritant zeg.
Mijn tactiek om de FMJ kills te halen is als volgt:
Zorg voor Scavenger (je verbruikt veel kogels) en Stopping power (extra damage is nodig).
Ik speel dan het gametype HeadQuarters. Hier weet je namelijk precies waar de tegenstander heen gaat, namelijk naar het capture punt.
Ga dan campen in de buurt van het capturepunt en als je mensen naar binnen ziet rennen, gewoon blind door de muur heen schieten naar de plek waar de laptop ongeveer staat. Op die manier kan je aardig wat kills per potje halen.
Het werkt het makkelijkste bij de gametypes waarbij je naar een locatie moet gaan. Dus sabotage, demolition, domination, ctf, enz. HQ heeft mijn voorkeur omdat het capture punt hierbij bijna altijd binnen is.
Heb mastery voor de M4A1, Famas, Tar21, M16A4, Scar, Fal, ACR
Zorg voor Scavenger (je verbruikt veel kogels) en Stopping power (extra damage is nodig).
Ik speel dan het gametype HeadQuarters. Hier weet je namelijk precies waar de tegenstander heen gaat, namelijk naar het capture punt.
Ga dan campen in de buurt van het capturepunt en als je mensen naar binnen ziet rennen, gewoon blind door de muur heen schieten naar de plek waar de laptop ongeveer staat. Op die manier kan je aardig wat kills per potje halen.
Het werkt het makkelijkste bij de gametypes waarbij je naar een locatie moet gaan. Dus sabotage, demolition, domination, ctf, enz. HQ heeft mijn voorkeur omdat het capture punt hierbij bijna altijd binnen is.
Heb mastery voor de M4A1, Famas, Tar21, M16A4, Scar, Fal, ACR
[ Voor 9% gewijzigd door prutser387 op 17-02-2010 08:27 ]
Hoe maak je say binds aan?
Ik weet dat het kan, want ik heb al spammers gezien die zeer vlug hele lappen gekleurde text (reclame voor hun clan) via de chat toonden.
Alleen was het misschien een gehackte versie. Iemand enig idee of het dmw de config te editen ofzo te doen is?
Ik weet dat het kan, want ik heb al spammers gezien die zeer vlug hele lappen gekleurde text (reclame voor hun clan) via de chat toonden.
Alleen was het misschien een gehackte versie. Iemand enig idee of het dmw de config te editen ofzo te doen is?
Verwijderd
Hallo allemaal ik ben nieuw hier:D
Volg al een lange tijd tweakers.net en dacht bij mezelf het wordt tijd om te registeren.
Maar ja gisteren had ik erg veel last van lag.....op de PS3....echt overdreven veel.
Nou ja hoop dat het snel beter wordt.
Volg al een lange tijd tweakers.net en dacht bij mezelf het wordt tijd om te registeren.
Maar ja gisteren had ik erg veel last van lag.....op de PS3....echt overdreven veel.
Nou ja hoop dat het snel beter wordt.
gewoon je keys binden in je cfg idd mocht mw2 dat ondersteunen
Man, gistere nog nooit zo gelachen. Een of andere noorse groep ging mn clantag jatte.yzf1kr schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:28:
[...]
Het valt volgens mij allemaal wel mee, het feit dan een ander soms wat meer geluk heeft, of wat slimmer is wil niet zeggen dat het meteen een cheater is.
Ik heb af en toe ook wel eens van die moment waarbij ik denk “WTF! Hoe kunnen ze me hier raken?”.
Gister ook op Favala, ik loop het dak op en hurk achter dat halve stenen muurtje. Word ik door de muur neergeschoten, terwijl ik nooit gezien kon zijn.
Kijk ik op de killcam, zie ik tot mijn verbazing dat mijn voet door de muur steekt……lol, weer wat geleerd.
Van de andere kant heb ik ook wel vaak van die momenten waarbij ik iemand door een muur of het halve veld over neerschiet waarbij ik denk: “Die zal zich afvragen hoe wist dat hij daar zat”.
Ik heb meestal de sit-rep perk, die is verdomde handig, want je ziet claymores dwars door alles heen. En waar een claymore is is een sniper(camper). En als je de vaste plekken weet kan je op een afstand gewoon op de plek schieten waar je denkt dat hij zit. Regelmatig scoor je dan een kill.
Dat met die dikke muren valt trouwens wel mee, zelfs door de muren van de bunkers op Afgan kan je geraakt worden als de ander FMJ gebruikt.
Kzat met paar maten beetje de enemy pissed te maken
Annyway, bij invasion, beginstukje waar je binnendoor tegenover elkaar staat.
Eerste keer ren ik dwars door vanaf de pompstation-kant, wordt ik door iemand bovenop dat plafond neergeknald.
Hoorde nog wel dat hij eerst claymore neerzette.
Volgende game (s&d) bleef ik ff in het huisje staan aan de pompkant, hoor ik die tik van een claymore!
Spray de muur vol waar die ingang vanaf de andere kant is, bam hijs dood
Zo nog 2 potjes waarbij precies hetzelfde geval was
eerst beweer je nog dat het een of andere noorse groep is daar daarna beweer je dat je vrienden hebtThasquealer schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:38:
[...]
Man, gistere nog nooit zo gelachen. Een of andere noorse groep ging mn clantag jatte.
Kzat met paar maten beetje de enemy pissed te maken
Annyway, bij invasion, beginstukje waar je binnendoor tegenover elkaar staat.
Eerste keer ren ik dwars door vanaf de pompstation-kant, wordt ik door iemand bovenop dat plafond neergeknald.
Hoorde nog wel dat hij eerst claymore neerzette.
Volgende game (s&d) bleef ik ff in het huisje staan aan de pompkant, hoor ik die tik van een claymore!
Spray de muur vol waar die ingang vanaf de andere kant is, bam hijs dood
Zo nog 2 potjes waarbij precies hetzelfde geval was
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Verwijderd
Doe ik eerst een verschrikkelijke 9-14 op terminal groundwars waar we al snel werden genuked, doe ik daarna gewoon een 35-1 op derail. Er was ook weer een update trouwens waarvan uiteraard geen release notes.
Van de week 4 harriers met 2 stingers uit de lucht geschoten. Harrier 1 hing boven Harrier 2. Ik mik met mn stinger op Harrier 1. Boem, die ontploft en daardoor ontploft Harrier 2 ook. +1000. En dat 2x op dezelfde avond.
XBL: MRE Inc
Idd zag net ook dat er een update was we zitten nu op 184 maar heb ook geen release notes gezien, iemand anders mischien ?
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:05:
Doe ik eerst een verschrikkelijke 9-14 op terminal groundwars waar we al snel werden genuked, doe ik daarna gewoon een 35-1 op derail. Er was ook weer een update trouwens waarvan uiteraard geen release notes.
Getest, maar nog steeds last van laggy games. Het zoeken stopt inderdaad wel eerder dan voor de gewijzigde instelling.robkamp schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:53:
De volgende regeld
INI:
1seta cl_maxPing "800"
in
code:
1 C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players\config_mp.cfg
Als je die verandert in
INI:
1seta cl_maxPing "70"
I second that emotion!monnick schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:46:
[...]
Dat is juist een van de kutste maps naar mijn mening
Is dat op de PC?LightStar schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:52:
Idd zag net ook dat er een update was we zitten nu op 184 maar heb ook geen release notes gezien, iemand anders mischien ?
[...]
Punt is dat de ping niks zegt over het laggen van de game.robkamp schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:54:
[...]
Getest, maar nog steeds last van laggy games. Het zoeken stopt inderdaad wel eerder dan voor de gewijzigde instelling.
Ik word ook soms als host gekozen, omdat ik een goede verbinding heb, iedereen heeft een ping onder de 50ms.
Alleen op het moment dat ik ga hosten voor 11 man, dan heb ik niet genoeg bandbreedte om al die data te verwerken, mijn upload is een brakke 1,5mbit. Hierdoor ervaart iedereen lag zodra er veel actie plaatsvind.
Proxx schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:41:
[...]
eerst beweer je nog dat het een of andere noorse groep is daar daarna beweer je dat je vrienden hebt![]()
Die noorse groep tegen ons, en wij (ik met vriende!) gwn lkkr als team, allemaal clantag.
Nu ik et teruglees komt et inderdaad vaag over

Verwijderd
Ik speelde net weer even (pc) en kwam halverwege in een pot domination skidrow. Ik kreeg na een kill of 3 spontaan een emergency airdrop en direkt daarna een choppergunner. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik chat meteen dat er gehacked wordt maar het viel verder niemand op. De host hield zich mooi stil waarschijnlijk.
edit : nee het was een attackchopper en ik had per ongeluk mn killstreaks verkeerd ingesteld. Waarschijnlijk liepen er een paar op mn claymore en kreeg ik zo 2 killstreaks.
edit : nee het was een attackchopper en ik had per ongeluk mn killstreaks verkeerd ingesteld. Waarschijnlijk liepen er een paar op mn claymore en kreeg ik zo 2 killstreaks.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 13:06 ]
jaVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:55:
is er al een patch uitgekomen voor de unlimited air drop glitch op de ps3?
THANK GOD! ik werd er helemaal leip van zeg
Vreemd dat Infinity Ward niet altijd een changelog vrijgeeft.
Wederom is er op de Steam forums een topic over de changelist van MW2, waar om de changelog gevraagd word.
Ook op de forums van IW een topic met hetzelfde verzoek. Toch blijft het vreemd dat men dit de ene keer wél doet en de andere keer niet?
Toch wel jammer dat IW op deze wijze maar weer pijnlijk laat voelen niets om haar klanten te geven en gewoon uit is op het geld die men met deze overhypete game verdienen.
Ik speel het zo nu en dan nog, maar ik moet zeggen, IW heeft in mijn ogen gefaald, het slechte connecten met invites en de vele lags zijn daar mede verantwoordelijk voor, net als de andere dingen waarvan al zo vaak gezegd word dat die dingen gemist worden.
Wederom is er op de Steam forums een topic over de changelist van MW2, waar om de changelog gevraagd word.
Ook op de forums van IW een topic met hetzelfde verzoek. Toch blijft het vreemd dat men dit de ene keer wél doet en de andere keer niet?
Toch wel jammer dat IW op deze wijze maar weer pijnlijk laat voelen niets om haar klanten te geven en gewoon uit is op het geld die men met deze overhypete game verdienen.
Ik speel het zo nu en dan nog, maar ik moet zeggen, IW heeft in mijn ogen gefaald, het slechte connecten met invites en de vele lags zijn daar mede verantwoordelijk voor, net als de andere dingen waarvan al zo vaak gezegd word dat die dingen gemist worden.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2010 20:08 ]
Het staat gewoon hier hoor? Ook over die extra patch voor de PS3.GJtje schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:03:
Vreemd dat Infinity Ward niet altijd een changelog vrijgeeft.
http://www.infinityward.c...a5ea894fb60e0d141df17a62a
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
All pro challenge krijg je voor 2 headshots met 1 "bullet". Nou met een shotgun is dat juist makkelijker. Ik had hem ook gehaald met een shotgun geloof ik. Als 2 tegenstanders naast elkaar staan kan je het nog makkelijker voor elkaar krijgen. Met een sniper moeten ze PRECIES achter elkaar staan met hun hoofd.chimera2 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:13:
[...]
Ja waarschijnlijk met een sniper
Ik had hem gister perongeluk met een spass
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Verwijderd
ik kreeg hem gister terwijl 1tje gewoon colleteral nonheadshot was volgens dat leuke dingetje links. mij maakt het niet uit, ik heb hem eindelijk (met intervention btw)KnEuTeR schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:
[...]
All pro challenge krijg je voor 2 headshots met 1 "bullet". Nou met een shotgun is dat juist makkelijker. Ik had hem ook gehaald met een shotgun geloof ik. Als 2 tegenstanders naast elkaar staan kan je het nog makkelijker voor elkaar krijgen. Met een sniper moeten ze PRECIES achter elkaar staan met hun hoofd.
Ik speel hem op de PC, dus als je het niet zo heel erg vind, ben ik niet zo geïnteresseerd in de changelog voor de consoles...KnEuTeR schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:25:
Het staat gewoon hier hoor? Ook over die extra patch voor de PS3.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2010 21:40 ]
whaha je moet het maar net doorhebben jaVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:27:
Ik speelde net weer even (pc) en kwam halverwege in een pot domination skidrow. Ik kreeg na een kill of 3 spontaan een emergency airdrop en direkt daarna een choppergunner. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik chat meteen dat er gehacked wordt maar het viel verder niemand op. De host hield zich mooi stil waarschijnlijk.
Ligt het aan mij op zijn er momenteel ongelooflijk veel cheaters bezig op de pc?
Vandaag heb ik 3 games kunnen spelen zonder cheaters. Een record! Ik had toen 39-12, 52-15 en 40-8 gespeeld.thebrothers schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:37:
Ligt het aan mij op zijn er momenteel ongelooflijk veel cheaters bezig op de pc?
Verwijderd
Hm het gaat weer een beetje de goede kant op met m'n prestaties. 't Lijkt wel letterlijk gekoppeld aan de verstoptheid van m'n neus maar laat ik jullie die details maar besparen 
Beetje met de M4A1 zitten aanrommelen weer - en ondanks de mindere damage lijk ik er sneller kills mee te maken dan bijvoorbeeld een TAR. Maar gek genoeg ook veel beter dan de ACR - die lag me totaal niet. Misschien dat het lekkere geluid de mentale doorslag geeft
Beetje met de M4A1 zitten aanrommelen weer - en ondanks de mindere damage lijk ik er sneller kills mee te maken dan bijvoorbeeld een TAR. Maar gek genoeg ook veel beter dan de ACR - die lag me totaal niet. Misschien dat het lekkere geluid de mentale doorslag geeft
kijk eens naar de datum?KnEuTeR schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:25:
[...]
Het staat gewoon hier hoor? Ook over die extra patch voor de PS3.
http://www.infinityward.com/forum/viewforum.php?f=32
hier het "complete" patch overzicht zoals je kan zien is de laatste pcpatch update gepost op 19 januari, maar inmiddels zijn er voor de pc alweer 2 patches geweest waar ze geen woord aan vuil hebben gemaakt
lekker bezig iw
Zo net een heeeerlijk potje gespeeld op Wasteland
FFA ik met M21 sniper op pad kreeg het zover om tot 24/0 te komen helaas heeft mijn sniper kit geen Hardline dit omdat ik liever Coldblooded op deze kit heb.
Ik had net Nuke aangezet in mijn killstreak rewards en wat gebeurt er....... ik word neer gemaaid door een Vol automatisch klote apparaat..
heb wel het potje met 30/1 gewonnen maar wat zou dat mooi zijn geweest nuke zonder maar 1x dood zijn gegaan.
Ik had net Nuke aangezet in mijn killstreak rewards en wat gebeurt er....... ik word neer gemaaid door een Vol automatisch klote apparaat..
Het is ook erg jammer dat ze zo stil blijven. Ze geven wel aan, dat als je antwoorden wilt, dat je maar hun moet mailen,pm'en of Twitteren. Schijnbaar wordt daar ook weinig gehoor aan gegeven.
Ik merk ook dat exact dezelfde problemen waren met BFH in het begin. Weinig respons(changelogs) van de ontwikkelaars, matchmaking wat niet goed werkt, veel gecheat, maar daar hebben ze het nu wel veel beter voor elkaar. Dice luistert en reageert naar hun klanten, ondanks dat BFH in principe gratis is.
Misschien, maar dat denk ik niet, wordt het de komende maanden beter met IW op dit vlak. Ik ben benieuwd.
Ik merk ook dat exact dezelfde problemen waren met BFH in het begin. Weinig respons(changelogs) van de ontwikkelaars, matchmaking wat niet goed werkt, veel gecheat, maar daar hebben ze het nu wel veel beter voor elkaar. Dice luistert en reageert naar hun klanten, ondanks dat BFH in principe gratis is.
Misschien, maar dat denk ik niet, wordt het de komende maanden beter met IW op dit vlak. Ik ben benieuwd.
Vanavond diverse matches gespeeld met iemand anders uit de friendslist, geen problemen om te inviten of te spelen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wat ik net toch had...
stonden er op wasteland 2 snipers tegen elkaar aan...
van vijandige teams
Werd al eens uit die hoek neergemaaid, en als ik dood was zag ik ook een loop bij een campend teamlid in beeld...
Ik op onderzoek uit, beide stun nades naar 'm toegegooid, en jááá hoor, z'n evil twin stond naast 'm
Toch jammer dat ik cg_chatheight 0 en iedereen gemute heb, ben wel benieuwd wat daar nou achter zat...
van vijandige teams

Werd al eens uit die hoek neergemaaid, en als ik dood was zag ik ook een loop bij een campend teamlid in beeld...
Ik op onderzoek uit, beide stun nades naar 'm toegegooid, en jááá hoor, z'n evil twin stond naast 'm
Toch jammer dat ik cg_chatheight 0 en iedereen gemute heb, ben wel benieuwd wat daar nou achter zat...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Als ze samen op bv teamspeak zitten, dan kunnen ze de positie van elkaars teamgenoten doorgeven aan elkaar. Toch gemakkelijk als je weet waar ze van komensteveman schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:06:
Wat ik net toch had...
van vijandige teams
Ik op onderzoek uit, beide stun nades naar 'm toegegooid, en jááá hoor, z'n evil twin stond naast 'm![]()
* Roodey gaat vanavond ff de Famas Silenced testen. FMJ bijna gehaald voor de Famas 
Nu nog richting 1000 kills schieten. Fijn wapen als je er een tijdje meespeelt!
Ik maak er meer headshots mee dan met bijv de Scar of ACR.
Nu nog richting 1000 kills schieten. Fijn wapen als je er een tijdje meespeelt!
Ik maak er meer headshots mee dan met bijv de Scar of ACR.
cg_chatheight 0 haalt het hele chat venster weg? of iets anders?steveman schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:06:
Volgens mij kan je het chatvenster zo verplaatsen en is cg_chatheight 0 onderaan net uit beeld.Gekheid schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:19:
[...]
cg_chatheight 0 haalt het hele chat venster weg? of iets anders?
zet hem zo hoog dat je hem niet meer zietGekheid schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:19:
[...]
kijk dat is nog eens een tipHorizons schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:25:
[...]
zet hem zo hoog dat je hem niet meer ziet
Je gaat altijd 1 keer dood als je nuke inschakelt.LightStar schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:45:
heb wel het potje met 30/1 gewonnen maar wat zou dat mooi zijn geweest nuke zonder maar 1x dood zijn gegaan.
Ik heb een vraag.
De laatste tijd speel ik voornamelijk HC TDM, met de perks Scavenger Pro, Stopping Power Pro, en Steady Aim Pro/Ninja Pro. Ik heb ook een sniper class met Cold Blooded, maar dit hier is mijn allround class.
Ik speel voornamelijk met de ACR, maar potjes met de AUG komen ook voor.
Heb ik op Hardcore, met name met de ACR, überhaupt Stopping Power nodig? Scheelt dit? Als dit niet het geval is, kan ik natuurlijk veel beter Hardline/Cold Blooded gebruiken.
De laatste tijd speel ik voornamelijk HC TDM, met de perks Scavenger Pro, Stopping Power Pro, en Steady Aim Pro/Ninja Pro. Ik heb ook een sniper class met Cold Blooded, maar dit hier is mijn allround class.
Heb ik op Hardcore, met name met de ACR, überhaupt Stopping Power nodig? Scheelt dit? Als dit niet het geval is, kan ik natuurlijk veel beter Hardline/Cold Blooded gebruiken.
Verwijderd
Met hardcore is je damage al snel een stuk meer als wanneer je softcore speelt.bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:17:
Ik heb een vraag.
Ik zal als ik jou was het eens proberen zonder stopping power.
Zelf speel ik altijd hardcore en heb ik nooit stopping power aan staan.
Dit is btw me eerste post op tweakers
Ik speel zelf altijd met het volgende:
Primary: fal silencer + Red dot
Secondary: g18 akimbo + FMJ
Perk1: bling pro
Perk2: cold blooded pro
Perk3: Ninja pro
Maar om toch nog even terug te komen op je vraag denk ik dat je heel weining verschil merkt met stopping power omdat je met hardcore toch al vaak 1 shot 1 kill is
edit: Ik speel trouwens op de ps3 ben nu level 55, ben 2 keer bij 70 geweest ( weet niet of ik dit nou prestige 2 of 3 moet noemen

als mensen me willen joinen me ingame naam is gerwin8888
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 09:31 ]
Gister FFA gedaan. En ja hoor, net zoals in het filmpje die hier een paar pagina's terug gepost is, 2 boosters. Was de Estate map en linksboven in het je daar een boothuisje en daar achter in het water wat hoog gras/riet en daar lagen ze continu een tactical insertion en headshots te maken. Leuk te zien met de killcam. Uiteraard hadden ze de omgeving afgeschermd met 2 Sentry gun's. Heb er gelukkig 1 weten uit te schakelen en ze een paar keer de volle laag kunnen geven. Daarna natuurlijk flink schelden. Stelletje n00bs. Daarna gelukkig wel met een paar normale gasten uit de UK een paar leuke potjes FFA gedaan.
Speel op de xbox en vind het toch best nog lastig tov spelen op de pc. Gister ook voor de 3e keer chopper gunner geweest. Klopt het dat wanneer je bv chopper gunner bent en je wordt geraakt (dus je persoon zelf en niet de chopper) dat je geen chopper gunner meer bent ? Merkte gister dat ik vrij lang chopper gunner was omdat ik me zelf had verstopt. De eerste x dat ik chopper gunner was, duurde dat maar een seconde of 25 ofzo, iig veel korter dan gisteravond.
Speel op de xbox en vind het toch best nog lastig tov spelen op de pc. Gister ook voor de 3e keer chopper gunner geweest. Klopt het dat wanneer je bv chopper gunner bent en je wordt geraakt (dus je persoon zelf en niet de chopper) dat je geen chopper gunner meer bent ? Merkte gister dat ik vrij lang chopper gunner was omdat ik me zelf had verstopt. De eerste x dat ik chopper gunner was, duurde dat maar een seconde of 25 ofzo, iig veel korter dan gisteravond.
Je blijft gewoon in de choppert, ook als je op de grond dood gaat.
Die eerste keer, toen werd je waarschijnlijk neer gehaald door een Stinger.
Okay, dus uit jou post begrijp ik dat je nauwelijks verschil merkt. Op "softcore" merk ik namelijk wel een wereld van verschil, als ik SP uitzet.Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:29:
[...]
Met hardcore is je damage al snel een stuk meer als wanneer je softcore speelt.
Dit is btw me eerste post op tweakershaha
Ik speel zelf altijd met het volgende:
Primary: fal silencer + Red dot
Secondary: g18 akimbo + FMJ
Perk1: bling pro
Perk2: cold blooded pro
Perk3: Ninja pro
Maar om toch nog even terug te komen op je vraag denk ik dat je heel weining verschil merkt met stopping power omdat je met hardcore toch al vaak 1 shot 1 kill is
edit: Ik speel trouwens op de ps3 ben nu level 55, ben 2 keer bij 70 geweest ( weet niet of ik dit nou prestige 2 of 3 moet noemen)
als mensen me willen joinen me ingame naam is gerwin8888
Verwijderd
Met mijn fal heb ik zowiezo 1 shot 1 kill ook op lange afstanden.bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:57:
[...]
Okay, dus uit jou post begrijp ik dat je nauwelijks verschil merkt. Op "softcore" merk ik namelijk wel een wereld van verschil, als ik SP uitzet.
Ik combinatie met de acr zal je het even moeten uitproberen op grote afstanden zal het wel wat uitmaken maar op kleine afstanden heb je ook al snel 1shot 1kill met de acr.
Telt dit dan eigenlijk ook mee voor 1 shot 1kill?Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:08:
[...]
Met mijn fal heb ik zowiezo 1 shot 1 kill ook op lange afstanden.
Ik combinatie met de acr zal je het even moeten uitproberen op grote afstanden zal het wel wat uitmaken maar op kleine afstanden heb je ook al snel 1shot 1kill met de acr.
Ah ja....das ook een mogelijkheid ja....De stinger....Heb ik gisteravond ook maar weer te voorschijn gehaald. Wordt knap irritant als er continue 2 harriers over je heen vliegen.bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:46:
Je blijft gewoon in de choppert, ook als je op de grond dood gaat.
Dat vind ik eigenlijk wel jammer, dat je wel door kan gaan met het besturen van een chopper of AC130 als je dood gaat. Laat het gewoon de eigen verantwoordelijkheid van de speler zijn om een veilig plekje te vinden, en laat het voor de tegenstander een uitdaging zijn om de laptop-gebruikende speler te vinden om zo de luchtmacht uit te schakelen.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Al paar keer tijdens choppergunner en AC130 gehad dat ik na aflopen daarvan elders respawnede, was tussentijds gekilled. Wel zo eerlijk, anders houdt iemand misschien een missile achter de hand als er zoiets aankomt; dan is het degene die niet beweegt aanpakken en is er geen lol meer aan.
Oja, met 184 gisteren continue last dat E (melee) niet werkte; of enorm vertraagd. Vaag
Oja, met 184 gisteren continue last dat E (melee) niet werkte; of enorm vertraagd. Vaag

[ Voor 48% gewijzigd door tweaktubbie op 18-02-2010 10:27 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Fout, je damage is niet meer. Je hebt gewoon veel minder healthVerwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 09:29:
[...]
Met hardcore is je damage al snel een stuk meer als wanneer je softcore speelt.
K to the KillaZ
Resulteert dat je in verhouding meer damage doetKillaZ schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:33:
[...]
Fout, je damage is niet meer. Je hebt gewoon veel minder health
Mja je hebt wel gelijk
Ik heb er gister nog lustig op lost geknifed en nergens last van gehad. Maar mijn melee zit gekoppeld aan mijn scrollwiel, al zou dat niks mogen uitmaken.tweaktubbie schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:24:
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Dat zal denk niet zijn geweest met een ping van 184 zoals genoemdbeany schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:38:
[...]
Ik heb er gister nog lustig op lost geknifed en nergens last van gehad. Maar mijn melee zit gekoppeld aan mijn scrollwiel, al zou dat niks mogen uitmaken.
Mja knife is altijd vaag, nja niet altijd maar soms slash ik al naar iemand en ben ik tog dood.
Meestal dan wel net een klein verschil in latency
Verwijderd
i'm sorryKillaZ schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:33:
[...]
Fout, je damage is niet meer. Je hebt gewoon veel minder health
Gisteren zat ik in een game met mijn ACR + FMJ (Geen stopping power) en er loopt iemand van de vrijand rond waarbij ik vermoedde dat hij cheatte.
In Favela zat ik achter die bank beneden (kapperszaak) en ik schoot direct op hem. Hij loopt naar mij toe en schiet een paar keer en ik ben dood.
Daarvoor al precies hetzelfde. Ik zag hem en schoot direct op en hij kan rustig op mij schieten en ik word gekilld ???
Dat kan toch niet of heeft iemand ook wel eens zoiets gehad?
De lol verging me wel op deze manier.
In Favela zat ik achter die bank beneden (kapperszaak) en ik schoot direct op hem. Hij loopt naar mij toe en schiet een paar keer en ik ben dood.
Daarvoor al precies hetzelfde. Ik zag hem en schoot direct op en hij kan rustig op mij schieten en ik word gekilld ???
Dat kan toch niet of heeft iemand ook wel eens zoiets gehad?
De lol verging me wel op deze manier.
[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 18-02-2010 11:03 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Er vanuit gaande dat je "softcore" speelde, kan ik je vertellen dat de ACR zonder SP echt waardeloos is, dus zo vreemd is dit niet.
cg_chatheight bepaalt het aantal regels tekst dat je te zien krijgt van de chat. Je kunt er ook voor kiezen om de tijdsduur te verkorten dat het in beeld is... maar dat leidt er bij mij alleen maar toe dat ik nog sneller probeer te lezen wat er langs komtGekheid schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 08:19:
[...]

Dus weg ermee!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ja viel me wel op dat je inderdaad veel moet raken om echt een kill te halen.bram1984 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:03:
Er vanuit gaande dat je "softcore" speelde, kan ik je vertellen dat de ACR zonder SP echt waardeloos is, dus zo vreemd is dit niet.
Ach ik heb inmiddels de Red Tiger al geunlocked bij de ACR. Misschien dat ik de Hardline Pro om ga zetten naar de SP Pro voor die class.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.