Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Geen idee of iemand dit al eerder gemeld had, maar:

Gister is een harde schijf overleden. De geen waar MW2 op stond uiteraard. Ik had een backup van mijn profiel, alleen dat was 31 levels terug. Dus ik had me er al bij neergelegd dat ik die 31 levels even opnieuw moest doen, want je multiplayer profiel staat tenslotte lokaal en niet in steam(dat dacht ik, aantal keren ergens gelezen).

Na MW2 opnieuw geinstalleerd te hebben toch maar even eerst opgestart voor het profiel terug te zetten. Wat bleek? Alles was er nog! Precies waar ik was gebleven. Multiplayer level staat dus wel in steam opgeslagen!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal het idd wel lag zijn, zou het anders ook niet weten. Dan is het nog erger met die lag dan dat ik al dacht. Echt heel jammer dan een prachtgame als deze zoveel problemen heeft met lag, host migrations, timeouts en andere ellende. Dit is toch echt een MW ding, met andere multiplayer games heb ik vrijwel nooit problemen en vrijwel altijd een nette ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Hier geen problemen na de patch ( 360 ) speelt als een zonnetje.. Wel eens de verkeerde host ( USA ) dan is het iets minder idd.. Speel alleen maar TDM hardcore, dat scheelt ook een hoop denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
beany schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:54:
Geen idee of iemand dit al eerder gemeld had, maar:

Gister is een harde schijf overleden. De geen waar MW2 op stond uiteraard. Ik had een backup van mijn profiel, alleen dat was 31 levels terug. Dus ik had me er al bij neergelegd dat ik die 31 levels even opnieuw moest doen, want je multiplayer profiel staat tenslotte lokaal en niet in steam(dat dacht ik, aantal keren ergens gelezen).

Na MW2 opnieuw geinstalleerd te hebben toch maar even eerst opgestart voor het profiel terug te zetten. Wat bleek? Alles was er nog! Precies waar ik was gebleven. Multiplayer level staat dus wel in steam opgeslagen!
daarom staat er bij steam ook elke keer synchronisatie ofzoiets XD

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
beany schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:54:
Wat bleek? Alles was er nog! Precies waar ik was gebleven. Multiplayer level staat dus wel in steam opgeslagen!
Dat is expres gedaan, zodat je vanaf elke plek MP met je eigen profiel kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:12:
Ik had trouwens iets vreemds vandaag. Ik zat op Afghan, had een 5 killstreak (UAV-CP-Predator). Ik laat m'n Predator er op los, krijg double kill. Daarna laat ik m'n Care Package komen, zit weer een Predator in. Deze schiet ik ook, weer double kill. Staat er opeens:
Grim Reaper - Kill 5 enemies with a single predator missile.
Dus nu heb ik dat emblem en die title, en staat er ook challenge complete. Ik had dan wel 2x double kill, maar daar zat een heleboel tijd tussen en 2x2 is nog altijd 4. Bovendien stond er ook geen 'Multi-Kill' rechtsboven aan, zoals je dat altijd ziet. Is dit een glitch? Vind ik jammer want ik had de challenge graag op de eerlijke manier gehaald.
Dat herken ik ja! Ik heb "The grim reaper" ook een aantal keer gehaald met 2, 3 of 4 kills. Zelfs als je de kills van predators uit een potje optelt kom je nog niet aan 5. Echt weer zo'n RARE bug (klik).

De challenge "Carpet bomb" (kill 5 enemies with a single airstrike) werkt ook al niet goed (klik). Die kan je soms ook halen met maar 1 kill!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

pdebie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:19:
[...]

Dat is expres gedaan, zodat je vanaf elke plek MP met je eigen profiel kan spelen ;)
Ehm, misschien dat mijn verbazing jullie verbaasd ;) Maar ik had links en rechts gelezen dat je MP level lokaal wordt opgeslagen en niet in steam. Vandaar mijn verbazing :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 17:41
beany schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:34:
[...]

Ehm, misschien dat mijn verbazing jullie verbaasd ;) Maar ik had links en rechts gelezen dat je MP level lokaal wordt opgeslagen en niet in steam. Vandaar mijn verbazing :P
Wordt ook lokaal gesaved, maar hij synced het elke keer dat je opstart en afsluit :)
Dus bij steam blijft het oowk bewaard.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

En die ... zwakheid in het systeem misbruiken rankhaxx0rz volgens mij.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
steveman schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:37:
En die ... zwakheid in het systeem misbruiken rankhaxx0rz volgens mij.
snap niet dat ze het ook lokaal hebben laten opslaan. want al wil je online spelen moet je toch internet hebben

die 1mb die ze moeten ophalen als ze dat aanvullen met willekeurige data kunnen ze meteen een speedtest van maken voor uit te kiezen wie host is / wordt

oke voor LAN zou het wel eens kloten kunnen worden. maar daar is ook wel wat voor te verzinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
monnick schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:36:
Voor de mensen die MW2 vet vinden kan ik de film The Hurt Locker heel erg aanraden. Echt een hele vette film over een bombsquad in Irak (EOD, Explosieve Opruimings Dienst). Zeer mooi geschoten beelden met goede acteurs en veel spanning.
Wanneer een soldaat dat bom-beschermingspak aandoet lijkt hij net op een Juggernaut uit MW2 trouwens :p
Ga hem bestellen op blu-ray. Highdefdigest geeft hem een must-own. Lijkt mij zeker een goede film.
Bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat gisteren ook met een paar gasten in het team, om de paar seconden kregen wij een emergency airdrop.

Uiteindelijk gewonnen door een nuke van hem, zijn streak was echter iets van 30-3 op het moment van nuken, hij kan dus nooit zoveel kills gemaakt hebben om zoveel airdrops te halen + een nuke.

ik speelde op de PS3 btw, duidelijk geval van airdrop cheat, hoe kan dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:20:
ik zat gisteren ook met een paar gasten in het team, om de paar seconden kregen wij een emergency airdrop.

Uiteindelijk gewonnen door een nuke van hem, zijn streak was echter iets van 30-3 op het moment van nuken, hij kan dus nooit zoveel kills gemaakt hebben om zoveel airdrops te halen + een nuke.

ik speelde op de PS3 btw, duidelijk geval van airdrop cheat, hoe kan dit eigenlijk?
De wel bekende glitch. Als ik 3x zo'n emergency drop over hoor komen zeg ik ajuuuu!
Zo doe je hem:
http://www.youtube.com/watch?v=FOFzejxgbcQ

[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 15-02-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:30:
[...]

De wel bekende glitch. Als ik 3x zo'n emergency drop over hoor komen zeg ik ajuuuu!
Zo doe je hem:
http://www.youtube.com/watch?v=FOFzejxgbcQ
Ja dat had ik dus ook gisteren echt zwaar irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:57:
[...]

Ja dat had ik dus ook gisteren echt zwaar irritant :(
Echt, wanneer stopt dat eens... gister was het eindelijk weer speelbaar...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Wat ik sowieso niet snap is dat hij een nuke kreeg behaald door killstreaks uit care packages. Die horen helemaal niet mee te tellen.

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
KnEuTeR schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Wat ik sowieso niet snap is dat hij een nuke kreeg behaald door killstreaks uit care packages. Die horen helemaal niet mee te tellen.
die wel alleen je killstreak award niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

KnEuTeR schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Dat heb ik ook meegemaakt inderdaad. Het zou niet moeten kunnen, maar op een gegeven moment hebben mensen wel doorgehad hoe daar omheen te werken.

Gelukkig is het nu op de 360 opgelost, en kunnen we weer plezier hebben in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terugkomende nog op het 'halve magazijn - nog niet dood' puntje; dit doet me denken aan een paar situaties gisteren waar ik met de TAR 21 van middelmatige afstand iemand 3x raak (3x "floep" en een kruisje), snel in dekking ga omdat er ook terug geschoten wordt - maar géén kill? Hoe kan dat, een TAR met stopping power zou 2 kogels op elk deel van het lichaam al genoeg moeten zijn - op afstand 3.
Dit gebeurde ook een keer op iemand waarvan ik alleen het hoofd en de schouders kon zien, erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:37
Weet iemand hoe je in 1x iedereen op mute kunt zetten?

Gaat om de xbox versie. Mn headset weigert nog weleens de laatste tijd waardoor ik dus iedereen over mn speaker hoor schreeuwen. Geen zin in stel kids die alleen maar lopen te zeiken over n00b en AAAH OOH EHH gillen. Pffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Pannekoek81 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:10:

Gaat om de xbox versie. Mn headset weigert nog weleens de laatste tijd waardoor ik dus iedereen over mn speaker hoor schreeuwen. Geen zin in stel kids die alleen maar lopen te zeiken over n00b en AAAH OOH EHH gillen. Pffffffff
Een goede headset waar je de voice kunt wegdraaien..?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Frank1973 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:11:
[...]

Een goede headset waar je de voice kunt wegdraaien..?? :+
Hoopte eigenlijk op een optie zonder headset. Zo werk ik ook met de huidige headset die bij xbox zelf zit, mja die weigert nu af en toe. Daarom hoopte ik op een optie om iedereen in 1x op mute te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:00:
Even terugkomende nog op het 'halve magazijn - nog niet dood' puntje; dit doet me denken aan een paar situaties gisteren waar ik met de TAR 21 van middelmatige afstand iemand 3x raak (3x "floep" en een kruisje), snel in dekking ga omdat er ook terug geschoten wordt - maar géén kill? Hoe kan dat, een TAR met stopping power zou 2 kogels op elk deel van het lichaam al genoeg moeten zijn - op afstand 3.
Dit gebeurde ook een keer op iemand waarvan ik alleen het hoofd en de schouders kon zien, erg vreemd.
Ik ervaar juist het tegenover gestelde. De hitboxes zijn mijns inziens zo groot dat ik mensen met lullig schramschoten al de kist in jaag!
Nu is het wel in mijn voordeel want ik heb het richt gevoel als dat van een blinde maar soms komt het zo onrealistisch over. Schiet ik niet raak maar vliegt de kogel langs de arm, zijn ze alsnog dood... 8)7

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Heerlijk van die tegenstanders die zich eerst door je harrier laten afmaken, en dan bij je ac130 nog steeds geen cold-blooded perk hebben kunnen vinden _O-

Ook nog iemand flink zien cheaten... waarschijnlijk texture hack, bij derail schoot ie door zo'n groen zeil heen (althans, in mijn versie van 't spel, en ik was host... ;) ) zo iemand op dat bruggetje neer. En eerder ook al wat verdachte kills.

[ Voor 44% gewijzigd door steveman op 15-02-2010 14:52 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het punt dat er meer kogels nodig zijn om iemand om te leggen dan voorheen komt mij bekend voor.
Sinds deze week lijkt het erop dat er meer nodig is (op de wat grotere afstanden). Eerst dacht ik dat het aan de batterijen van mijn muis lag maar het vervangen hiervan loste het niet op.

Zo ervaar ik het ook als iemand mij voor de sokken schiet aangezien ik steeds vaker de korte bursts overleef.
Mensen verwachten met een burst vanuit een M16 dat de tegenstander dood is (was voorheen ook zo) maar tegenwoordig leef je nog (vaak, niet altijd) en dus heb je als beschotene nog net dat beetje extra tijd om een loodsalvo te retourneren. :)

Maar goed, ik ben er nu wel aan gewend (Speel alleen maar HQ PRO) maar zou het graag anders zien. Het liefst zie ik graag nog een spelmodus alá Instagib van het vroegere UT tijdperk. Één kogel en dood. Dat zou het mooi maken. Het hoeft dan niet eens uit te maken of het een kogel of een veertje is, wordt je geraakt dan ben je dood. Zou leuk zijn. :)

Mijn persoonlijke manier van spelen is de laatste weken met grote sprongen vooruitgegaan. Ik heb meer kills dan deaths en in de totaalstatistieken begin ik dit ook terug te zien. De laatste twee weken maak ik veel headshots. Aan het eind van een ronde zie ik vaak de accolade "Most headshots with assaultrifle". Met andere wapens ook vrij veel headshots.

Al met al gaat het lekker de laatste tijd. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Volgens mij kun je in de opties van je xbox aangeven dat je helmaal geen chat wilt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
steveman schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:48:
Ook nog iemand flink zien cheaten... waarschijnlijk texture hack, bij derail schoot ie door zo'n groen zeil heen (althans, in mijn versie van 't spel, en ik was host... ;) ) zo iemand op dat bruggetje neer. En eerder ook al wat verdachte kills.
Ik ben van de week aardig wat hackers/cheaters tegenkomen.
Een paar overduidelijke aimbots, paar wallhackers.
Het leek wel meer dan normaal.
Hopelijk komen die dedi's echt en is er meer toezicht door de admins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Tjoekie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:13:
[...]

Volgens mij kun je in de opties van je xbox aangeven dat je helmaal geen chat wilt horen.
Even zoeken dan. Had nog niet gevonden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021

Gratz je hebt zojuist ge-epic failed...... |:(
Als je wilt klagen zorg in ieder geval dat je weet waar je het over hebt zeg ;( |:(

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Is er eigenlijk een makkelijke manier om free-for all te spelen op de pc? Nu moet ik eerst free-for all joinen, en dan snel iemand inviten. Zeer irritant als je met iemand wilt spelen.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Eldariel schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:37:
Is er eigenlijk een makkelijke manier om free-for all te spelen op de pc? Nu moet ik eerst free-for all joinen, en dan snel iemand inviten. Zeer irritant als je met iemand wilt spelen.
Nee.
Zorg dat je maat snel je invite kan accepteren...
Ik heb zelf wel gemerkt dat het normaal eeuwen duurt om ergens in een FFA game terecht te komen :z , BEHALVE als je een invite wilt sturen, dan heb je instaconnect in 0.1 sec :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Kun je niet gewoon op "play" klikken, iemand inviten, en dan "find game" doen?

Nooit gedaan, maar dat lijkt me de manier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Kan je niet, wanneer jij op Free for all klikt (en dus gaat zoeken naar een game), dat je maat via Steam -> Friends -> rechtermuisknop op jou -> join game doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik had vandaag opeens dat knifen niet meer lijkt te werken. Ik mis 90% van de tijd, zelfs al ren ik recht op de tegenstander af. Op het eind zelfs nog met de beruchte marathon/lightweight/commando class geprobeerd maar zelfs daar vlieg ik (letterlijk) langs de tegenstander af ook al rende ik recht op em af (zelfs in de rug dus hij kon niet uitwijken ofzo)... Heb ik eerder nooit last van gehad :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
NickThissen schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:16:
Ik had vandaag opeens dat knifen niet meer lijkt te werken. Ik mis 90% van de tijd, zelfs al ren ik recht op de tegenstander af. Op het eind zelfs nog met de beruchte marathon/lightweight/commando class geprobeerd maar zelfs daar vlieg ik (letterlijk) langs de tegenstander af ook al rende ik recht op em af (zelfs in de rug dus hij kon niet uitwijken ofzo)... Heb ik eerder nooit last van gehad :S
Is mij de laatste dagen ook opgevallen. Ik stond al bijna op het punt mensen uit te maken voor cheaters :o .

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga een hall of shame maken op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=NL2RDGzD9Tc

[ Voor 71% gewijzigd door codex op 15-02-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 17:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Deze video is privé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

SemperFidelis schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:30:
Is die film niet al een tijdje uit?
Ik kan me herinneren dat ik die al ergens vorige lente heb gekeken.
Kijk dan AB-SOU-LUUT de HBO miniserie Generation Kill. Hurt locker absolute topfilm, lente vorig jaar al gezien, leuk te zien dat ie nu veel nominaties heeft her en der.

Maar GENRATION KILL rules bigtime! (Zoals 8 van de 10 HBO-series trouwens)

Wikipedia: Generation Kill (TV series)

Kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kun je in je profiel instellen. Keuze uit:

Alles horen
Alleen van vrienden
Niks horen

Dus effe op je xbox naar je profiel en dan je profiel editten, daar zit een optie mbt wat je wel en niet kunt horen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Sinds vandaag eens aan het snipen geslagen. Ging best aardig, Barret .50 met zojuist een unlockte thermal: tijd om irritant te gaan doen. 1 potje mee gedaan (op PS3) en ik kreeg gelijk een personal message aan het einde (geluid staat uit dus klagers hoor ik niet) met de tekst "i almost got ac u noob" :P en het bericht "n00b" erachteraan.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Zojuist weer uitgemaakt voor camper. :+

Nouja, was ook een beetje aan het campen, maar schijnbaar heet dat weer geen campen als je het met 4 man samen doet.

Op Derail starte ik (RPD+Acog+Grip) op achter bij die grote loods, dus helemaal linksom door die geul naar achter gelopen naar die steenen huisjes. Klim de eerste op, zie ik 4 tactcal insertions liggen. Ik om me heen kijken zie ik 4 man op het ander dak liggen. 2 snippen, en 2 wacht houden. (waardelose wachters trouwens)

Dus ik schiet ze alle 4 neer met mijn RPD, en zet 5 stappen achteruit, en schiet ze daarna bij het spawnen weer allemaal neer. Meteen mijn Predator pakken en jahoor, pak ze weer alle 4 tegelijk met mijn predator. :P

Zet mijn Claymore bij de trap en ben eens rond aan het kijken of er nog wat te raken valt, zie ik 2 man op het besneewde dakje in de verte. Door de Acog is de RPD ook nog eens een goede sniper, dus was het lekker scoren. Heb er 7 of 8 van dat dakje geschoten.

Toen vonden ze het wel welletjes en besloten ze mij met het hele team op te zoeken. Het leek wel of ik de singleplayer was aan het spelen zo veel man kwamer er van alle kanten het dakje op. Was alleen maar hipfire met mijn RPD aan het doen. Zo nog eens 14 kills gemaakt, en toen was het potje voobij.

In de lobby natuurlijk uitgemaakt voor camper, heb speciaal mijn headset opgezet om eens hééél hard te lachen. :)

Wat is die RPD toch een lekker wapen. :)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Weet iemand of de increased melee range van Command Pro ook werkt met schildje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Noin schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:48:
Weet iemand of de increased melee range van Command Pro ook werkt met schildje?
Werkt, shield blijft een melee move ;)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

sanderander schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:56:
[...]

Kijk dan AB-SOU-LUUT de HBO miniserie Generation Kill. Hurt locker absolute topfilm, lente vorig jaar al gezien, leuk te zien dat ie nu veel nominaties heeft her en der.

Kijken!
Mee eens.

"I heard the Godfather hisself say you look like a bum. POLICE THAT MOUSTACHE! YOU'S STARTING TO LOOK LIKE ELVISES!"

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dom inderdaad, aangepast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:56:
[...]

Kijken!
Beetje offtopic maar bedankt voor de tip!
Als het ook maar in de buurt komt van hoe goed Band of Brothers is, dan moet dat wel snor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik speel alleen free for all en wordt tegenwoordig zowat elke game voor hacker of cheater uitgemaakt. Zonet weer een potje 30-4 op Skidrow met de vector (deze heeft bijna geen recoil met hoge firerate), liep er weer een gast te janken dat ik een recoil hack gebruik. 8)7

Heb in heel mijn fps carriere (15 jaar) serieus nog nooit zo'n trieste community meegemaakt als deze. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Postius schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:33:
[...]

Gratz je hebt zojuist ge-epic failed...... |:(
Als je wilt klagen zorg in ieder geval dat je weet waar je het over hebt zeg ;( |:(
w8 ff hij heeft gelijk, hij kan maar max 2x een airdrop gescoord hebben als hij eerst tot de 8 ging, dood en toen weer tot de 8 en door tot de nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
En valt het je ook op, dat het vooral mensen onder de 16 zijn die zo lopen te huilen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ja. Soms heb ik echt het idee dat het gemiddelde leeftijd in dit spel 12 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 17:44
JKratos schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Is mij de laatste dagen ook opgevallen. Ik stond al bijna op het punt mensen uit te maken voor cheaters :o .
hebben ze dan eindelijk de auto aim verminderd ( of nog beter helemaal eruit gehaald wss niet maar hoop doet leven) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
MRELynx schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:14:
[...]

Alles horen
Alleen van vrienden
Niks horen

Dus effe op je xbox naar je profiel en dan je profiel editten, daar zit een optie mbt wat je wel en niet kunt horen.
d:)b top, daar ff kijken. Opties nagelopen, maar daar is het niet mogelijk, dan dit even proberen. Thnx d:)b
Lrod schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:57:
Ja. Soms heb ik echt het idee dat het gemiddelde leeftijd in dit spel 12 is
Daarom wil dus alles op mute hebben staan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ze hoeven de auto-aim van mij niet te verminderen, die is prima. Het enige wat totaal nergens op slaat is dat je op 4 meter afstand nog steeds kan raken. Een mes zou uitsluitend voor de uitzonderlijke gevallen zijn waar je per ongeluk opeens heel dicht bij een tegenstander staat. Op zo'n moment komt het gewoon neer op reflexes, wat denk ik niet geheel onrealistisch is.
Maar helaas werkt het mes ook op 4 meter afstand, dus wordt het als primary weapon gebruikt wat natuurlijk nergens op slaat.

Ze moeten het 'vooruit vliegen' gewoon schrappen. Een mes zou niet verder dan een meter mogen raken. Ik snap niet waarom ze dit aangepast hebben want in CoD4 werkt het wel prima en heb ik er nog nooit geklaag over gehoord.

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 15-02-2010 19:18 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moeten ze de hele Commando perk eruit slopen. Fine with me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
Soms schaam ik me ook voor het feit dat ik een Nederlander ben als er weer eentje de hele lobby vol aan het kankeren is, dan voel ik me echt diep teleurgesteld in ons volkje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2rnkdbt.png

Dit komt nogal redundant op me over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Laatst online: 21:56
@ Bartske

dit heb ik ook! net in een potje werd er meteen met K woord gegooit omdat de host slecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pannekoek81 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:15:
[...]

d:)b top, daar ff kijken. Opties nagelopen, maar daar is het niet mogelijk, dan dit even proberen. Thnx d:)b

[...]

Daarom wil dus alles op mute hebben staan :Y
Ik had hem ingesteld dat ik alleen maar mijn vrienden kon horen. Alleen werkt dat niet echt lekker. In een potje met mn vrienden en wat anderen vielen de stemmen van mijn vrienden in het begin van de zin telkens weg. Net als of je xbox dan moet gaan nadenken van stem1 moet ik filteren en stem 2 niet etc. Net alsof je daardoor soort van stem lag hebt. Ik vond het iig irritant. Weet niet of andere die ervaring ook hebben ?

Overigens speel ik cod mw 2 sinds november. Xbox 360 is mn eerste console weer sinds 12 jaar ofzo. Moest weer compleet wennen en dat is te merken ook. Ik speel echt als een n00b. Nu level 50 na ongeveer 2 dagen spelen qua totaal tijd. Gaat mij ook gewoon om de fun. Hoorde van anderen dat mw 2 ook typisch een spel is waarin je niet als een dolle moet gaan rondrennen, wat ik dus wel doe. Ik heb gewoon het geduld niet om op een plek effe te wachten totdat er toevallig iemand voorbij komt die ik af kan knallen.

Voor diegene die net als ik als een n00b spelen en nauwelijks wat raken: http://www.kontrolfreek.com Ik heb die joystick extentions gekocht en dat maakt je joystickjes op de xbox controller wat gevoelliger. Sinds ik daar mee speel raak ik iig wat meer. In het begin na een potje 3 tot 6 kills ;( en iets van 18x dood. Nu is het vaak net andersom of gelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 20:42
steveman schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:52:
[afbeelding]

In principe wel, alleen bedoelen ze bij die eerste neem ik aan dat je most kills én most headshots hebt (die slash suggereert anders), dan is die eerste nog een stapje 'hoger' dan die andere twee. Maar als je de eerste hebt dan heb je de andere 2 ook idd.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 15-02-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fist
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
steveman schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:52:
[afbeelding]

Geloof dat de eerste de verhouding is tussen de kills en headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Bartske schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:37:
Soms schaam ik me ook voor het feit dat ik een Nederlander ben als er weer eentje de hele lobby vol aan het kankeren is, dan voel ik me echt diep teleurgesteld in ons volkje...
En waag het niet er wat van te zeggen want dan krijg je nog veel meer naar je hoofd.
Je bent dan de brave k burger en wat dan al niet.

Als je dan netjes reageert dat je het van weinig respect vindt getuigen omdat er veel mensen aan overlijden dan krijg je nog meer over je heen.

Heb toen zelf ook maar wat minder aardig gedaan en gezegd dat ze of nog heel klein waren of dat ze een enorm laag iq hadden. Maar daar waren ze het uiteraard ook niet mee eens :P

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Net een paar geweldige potten gehad. Niet dat ik zo'n geweldige speler ben, maar als je 5 rondjes HQ achter elkaar met je team tegen het andere team eindstanden van 170-200, 190-195, 200-180 en 1 maal zelfs 195-195 hebt, dan maakt het niet uit hoe slecht of goed je speelt, is gewoon enorm spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Kijk zo hebben we er meer nodig :P maar goed, wie gaat er wat aan doen? kun je dit melden bij IW oid? of bij steam?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg, ik ga denk ik zeer binnenkort het spel maar weer in de kast leggen ofzo. Niet dat het geen goed spel is (ik vind het fantastisch), maar het gaat gewoon echt totaal niet meer en er komt ook geen verbetering in. Ik schiet ineens mega veel mis (ofzo :/) en de tegenstands schieten op magische wijze uber precies.
Ik haal de laatste paar dagen gewoon amper 10 kills in één potje, vaak zelfs niet meer dan 5, dat slaat echt volkomen nergens op. Daar waar ik eerst om de twee potjes toch wel tot de harrier strike kwam heb ik nu in 3 dagen misschien één of twee keer een 5 kill streak gehaald. Ik weet niet wat het is, maar het bederft in ieder geval m'n plezier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Jahoor wederom voor cheater uitgemaakt.

stond 20 om 12 !!
komt er eentje voor de 3e keer achterom (hij heeft me al 2 keer daar geknifed)
deze keer voorbereid en kijk iets vaker achterom.
heb ik ineens wallhack en aimbot en weet ik veel ;)

best sneu dat deze community zo is.
maar goed ik had uiteindelijk 30-14 en had de winning kill cam, OP HEM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:22:
Nou zeg, ik ga denk ik zeer binnenkort het spel maar weer in de kast leggen ofzo. Niet dat het geen goed spel is (ik vind het fantastisch), maar het gaat gewoon echt totaal niet meer en er komt ook geen verbetering in. Ik schiet ineens mega veel mis (ofzo :/) en de tegenstands schieten op magische wijze uber precies.
Ik haal de laatste paar dagen gewoon amper 10 kills in één potje, vaak zelfs niet meer dan 5, dat slaat echt volkomen nergens op. Daar waar ik eerst om de twee potjes toch wel tot de harrier strike kwam heb ik nu in 3 dagen misschien één of twee keer een 5 kill streak gehaald. Ik weet niet wat het is, maar het bederft in ieder geval m'n plezier :(
ik had precies hetzelfde, bij mij werkte het om weer over op me tar of acr te gaan met stopping power of hardline, vervolgens na 2 potjes weer een stijgende lijn.. wel balen, wilde eigenlijk me f2000 uitspelen, maar kan er maar niet aan wennen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_IcE schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:34:
[...]

ik had precies hetzelfde, bij mij werkte het om weer over op me tar of acr te gaan met stopping power of hardline, vervolgens na 2 potjes weer een stijgende lijn.. wel balen, wilde eigenlijk me f2000 uitspelen, maar kan er maar niet aan wennen op afstand.
Hmm het begon bij mij bij het vrijspelen van attachments voor een nieuw wapen - daarna ben ik terug gegaan naar ondertussen al m'n oude setups maar het wilt nog steeds allemaal niet.
Nouja ik zeg nu wel dat ik er voorlopig maar ff mee moet stoppen maar ik weet toch van mezelf dat ik wellicht vanavond nog het weer wil proberen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
ApC_IcE schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb ook zo'n slechte periode gehad. Je raakt dan wekelijk niets en vraagt je af hoe het komt. Bij mij hielp het om eerst mijn oude vertrouwde SCAR er weer bij te pakken en vervolgens als een mietje te gaan spelen. Met dat laatste bedoel ik voornamelijk dat je heel voorzichtig bent. Niet meer rushen, maar elke hoekje gehurkt om kruipen terwijl je al ingezoomd bent. Maak je niet veel kills mee, maar geleidelijk merk je dat je zelfvertrouwen toe neemt. Voor je het weet loop je weer vrolijk rond en deel je headshots uit.

Ik lijk wel één of andere motivator als ik dit terug lees... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zojuist een lekker potje demolition gedaan met de intervention op invasion, in dat grote huis helemaal aan het eind van de map gaan staan, had zicht op punt A, en als ik naar de andere kant van het gebouw ging, had ik zicht op punt B, ideaal!
Resulteerde uiteindelijk in 33-6 :), wat gelijk een van mijn betere potjes is.

Nu krijg ik trouwens:

''Error
Communication with the Xbox LIVE
servers has been interrupted.''

Nog meer mensen die deze error krijgen? (op de 360, vanzelfsprekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

xPhantom schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:26:

Nu krijg ik trouwens:

''Error
Communication with the Xbox LIVE
servers has been interrupted.''

Nog meer mensen die deze error krijgen? (op de 360, vanzelfsprekend)
Yep krijg ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Zucht ik ook....ging net lekker :(

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:25:
[...]
Ik lijk wel één of andere motivator als ik dit terug lees... :o
Da's toch alleen maar positief? :p

Maargoed ik speel normaal juist al redelijk voorzichtig, misschien moet ik voor de lol eens proberen te gaan rushen als een idioot dan :D

edit: duh inderdaad, het werkt momenteel ff niet op de xbox. jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan weer normaal spelen op de xbox! :)
Ondertussen verder gegaan met spec ops, tot ik bij homeland security in de laatste wave door de laatste helicopter neer geschoten werd toen ik een RPG zocht :(.

Deze week vakantie, als iemand tijd/zin heeft om nog een paar spec ops te doen, voeg me maar toe @ xbox live, xPhantomNL, DM me even een lijstje met welke je nog moet, i'll do the same ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn problemen met Xbox LIVE. Problemen zijn bekend bij Microsoft en ze werken er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
is het al iemand gelukt op met een spass de challenge all pro te halen :P mij net wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh ik heb het toch stiekem weer even geprobeerd en wederom was het meer schelden dan dat het leuk was. Ik begin toch te vermoeden dat lag ineens een rol aan het spelen is of iets dergelijks, aangezien ik close quarters met een shotgun / knife + commando verlies van assault rifles (of met een shotgun schiet maar dan al dood ben door knifers) en elke keer al gezien lijk te zijn voordat ik de tegenstander zie.
Wel vreemd want voorheen had ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:05:
Goh ik heb het toch stiekem weer even geprobeerd en wederom was het meer schelden dan dat het leuk was. Ik begin toch te vermoeden dat lag ineens een rol aan het spelen is of iets dergelijks, aangezien ik close quarters met een shotgun / knife + commando verlies van assault rifles (of met een shotgun schiet maar dan al dood ben door knifers) en elke keer al gezien lijk te zijn voordat ik de tegenstander zie.
Wel vreemd want voorheen had ik nergens last van.
Gisteren viel mij in de killcam dat bepaalde spelers schokkend spelen, dus met lag.
Gewoon lelijk dat die nog in een spel zitten met lage pings, want een paar keer had ik hem en lag ik dood te bloeden op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ik weet niet hoe betrouwbaar die killcam is wbt timing, volgens mij moet je dat ding ook met een korretle zout nemen.

Ik zie af en toe ook killcams waarbij mensen al dood neervallen terwijl de kogel nog 10 meter moet afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
@yzf1kr

Bedoel je ook niet die zogenaamde magic bullets dat iemand neervalt 10 secs nadat je geschoten hebt?
altans dat gebeurt bij mij dat ik word beschoten en achter een meter dikke muur opeen dood neerval :S

@Bartske

Ik vind het inderdaad hartstikke zielig dat al die gassies met k gaan schelden. Okay ik ben ook nie de braafste en kan soms beetje pissig worden. Maar het k word is wel van de allerlaagste plank maja zo zijn de opgewonde 8 ~ 15 jarige kindjes die een nieuw woord hebben geleerd.

[ Voor 11% gewijzigd door -Cn- op 16-02-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Bartske schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:37:
Ik ben het helemaal met je eens Bartske :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Scheldende kinders die 'kanker' gebruiken spreek ik altijd aan. 9 van de 10 keer helpt het ook wel. Zelf gewoon kalm blijven en zeggen dat het niet zo netjes is om met kanker te schelden. Na wat heen en weer gebabbel zie ik ze meestal met andere woorden schelden: klotezooi, fuck, tering, etc

Blijft nog aso, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Odysseus253 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:12:
[...]

Kan je niet, wanneer jij op Free for all klikt (en dus gaat zoeken naar een game), dat je maat via Steam -> Friends -> rechtermuisknop op jou -> join game doen?
sorry voor de laate reactie. maar als iemand ingame is. kun je toch rechtermuis -> meespelen doen.

laat je maat alvast rechtermuis en dan boven de meespelen hangen. klik zelf op FFA zeg hem op meespelen te drukken en klaar BAM! FFA met vrienden.

nu hoop ik alleen nog dat dit niet voor boosten gebruikt gaat worden,. LAMERS =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Proxx schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:41:
[...]
nu hoop ik alleen nog dat dit niet voor boosten gebruikt gaat worden,. LAMERS =[
boosten? Als in, het samen spelen met vrienden om challenges te halen?

Kan je net zo goed 3rd person cage match doen. 1 vs. 1 en zonder gestoord te worden elkaar killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Laatst online: 11:53
Kan het kloppen dat met FFA de map Derail niet beschikbaar is? Ik speel eigenlijk alleen maar FFA en heb nog nooit in Derail gegamed. Zie het nu hier in de TS staan, maar komt me niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Teho schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:00:
Kan het kloppen dat met FFA de map Derail niet beschikbaar is? Ik speel eigenlijk alleen maar FFA en heb nog nooit in Derail gegamed. Zie het nu hier in de TS staan, maar komt me niet bekend voor.
klopt, sommige kaarten zijn niet beschikbaar in FFA.
Anderen weer niet in Demolition bijvoorbeeld. Is afhankelijk van het speltype welke maproulatie draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
MRELynx schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:14:
[...]

Alles horen
Alleen van vrienden
Niks horen

_/-\o_ werkt perfect. Als ik met vrienden ga spelen zet ik het wel weer aan, maar anders alles lekker uit. Ideaal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
pdebie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:50:
[...]

boosten? Als in, het samen spelen met vrienden om challenges te halen?

Kan je net zo goed 3rd person cage match doen. 1 vs. 1 en zonder gestoord te worden elkaar killen.
Tja maar mense willen denk ik voornamelijk de nuke boosten, en dat kan nie in cagematch. (20 kill limit)
Dus, zodoende :)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Thasquealer schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:20:
[...]

Tja maar mense willen denk ik voornamelijk de nuke boosten, en dat kan nie in cagematch. (20 kill limit)
Dus, zodoende :)
Ja inderdaad, voor de nuke houdt het inderdaad op.
Maar sommigen zijn zelfs zo brutaal om het tijdens een potje TDM o.i.d. te doen. Vaak verstoor ik dat soort partijtjes door er een semtex tussen te gooien ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
pdebie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Ja inderdaad, voor de nuke houdt het inderdaad op.
Maar sommigen zijn zelfs zo brutaal om het tijdens een potje TDM o.i.d. te doen. Vaak verstoor ik dat soort partijtjes door er een semtex tussen te gooien ofzo. :+
idd :P
Net zoals die anti-booster vid die paar pagina's terug is gepost ;)
Komop, als je in public games gaat booste mot je oowk nie whine als et nie lukt :o

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:57:
[...]

_/-\o_ werkt perfect. Als ik met vrienden ga spelen zet ik het wel weer aan, maar anders alles lekker uit. Ideaal d:)b
8) Je moet effe weten waar het zit. Heb me rot zitten zoeken in COD MW2 of het daar kon, maar dat kon dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
patch 1.09 voor ps3 is er. Geen release notes. Iemand een idee? emergency airdrop glitch gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

baronruud schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:51:
patch 1.09 voor ps3 is er. Geen release notes. Iemand een idee? emergency airdrop glitch gefixed?
Volgens mij is de emergency airdrop glitch inderdaad gefixed. Dat is iig wat ik er uit opmaak als ik zoek op patch 1.09 ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:04:
[...]
Volgens mij is de emergency airdrop glitch inderdaad gefixed. Dat is iig wat ik er uit opmaak als ik zoek op patch 1.09 ps3.
Ja, dat denkt iedereen. Maar is dat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

baronruud schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:05:
[...]

Ja, dat denkt iedereen. Maar is dat ook zo?
Geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:43
[irritatie]
Waarom spelen sommigen eigenlijk Demolition?

Het doel is een bom plaatsen en deze verdedigen of zorgen dat de bom niet geplaatst wordt.

Telkens als er een bom geplaatst wordt ben ik volgens mij de enige die naar die bom loopt om hem te verdedigen of te defusen. Op de mini map zie je iedereen achterblijven (te glitchen, of andere flauwekul uitvoeren). Maar het is natuurlijk veel fijner om veel XP te krijgen terwijl je K/D ratio niet naar de kloten gaat.

Gister had ik toevallig wel een goed potje met wat maten, maar over het algemeen zijn anderen zo ongelofelijk kut in online teamwork.[/irritatie]

Mijn K/D ratio is trouwens 0,5.
Ik ben nu lekker mijn SCAR rustig aan het uitbreiden en wat challenges halen.
Als ik verlies dan verlies ik... ik neem het spelletje nou ook weer niet zo serieus. ;)

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Nog 1 penetration kill met de famas, en dan heb ik dat ding ook eindelijk gemasterd... damn wat een baggerding :o

Ik schiet liever zelf in bursts, met de mogelijkheid om van dichtbij te sproeien, wel zo fijn als je iemand tegen 't lijf loopt...

Dan de m16 maar eens masteren... -O- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien wie de host is, pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 17:55

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Net een potje, een gast 33-36 haalt een nuke ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Crazymonkey schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:20:
Net een potje, een gast 33-36 haalt een nuke ?!
kan toch? eerst heel vaak doodgaan en dan ineens een master killstreak van 25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
-Cn- schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:55:
@yzf1kr

Bedoel je ook niet die zogenaamde magic bullets dat iemand neervalt 10 secs nadat je geschoten hebt?
altans dat gebeurt bij mij dat ik word beschoten en achter een meter dikke muur opeen dood neerval :S
Het valt volgens mij allemaal wel mee, het feit dan een ander soms wat meer geluk heeft, of wat slimmer is wil niet zeggen dat het meteen een cheater is.

Ik heb af en toe ook wel eens van die moment waarbij ik denk “WTF! Hoe kunnen ze me hier raken?”.
Gister ook op Favala, ik loop het dak op en hurk achter dat halve stenen muurtje. Word ik door de muur neergeschoten, terwijl ik nooit gezien kon zijn.
Kijk ik op de killcam, zie ik tot mijn verbazing dat mijn voet door de muur steekt…… :S lol, weer wat geleerd. :)

Van de andere kant heb ik ook wel vaak van die momenten waarbij ik iemand door een muur of het halve veld over neerschiet waarbij ik denk: “Die zal zich afvragen hoe wist dat hij daar zat”.
Ik heb meestal de sit-rep perk, die is verdomde handig, want je ziet claymores dwars door alles heen. En waar een claymore is is een sniper(camper). En als je de vaste plekken weet kan je op een afstand gewoon op de plek schieten waar je denkt dat hij zit. Regelmatig scoor je dan een kill.

Dat met die dikke muren valt trouwens wel mee, zelfs door de muren van de bunkers op Afgan kan je geraakt worden als de ander FMJ gebruikt.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.