Frentik schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:58:
[...]
Twaalf dagen ingame tijd erop zitten en het aantal hackers is <10 (speel voornamelijk DOM/HQ)
[...]
reviews lezen voor je iets koopt? Onzin om dit als excuus te gebruiken en de volgende cod game te downloaden
[...]
Je kan hem al sinds de release voor minder dan 40 euro kopen, had je toch weer 5 euro bespaart.
[...]
Bij ons gaan de laatste weken de lobby's met 3/4 man vaker goed dan fout, met 5/6 kost het soms inderdaad wat meer pogingen maar het is zeker niet meer zo slecht als net na de release en tja cheats zoals al eerder gezegd: nog maar weinig gezien..
Ik had 'm niet voor niks tussen "irritatie" tags gezet. Ik speel ook heus wel eens normale potjes hoor
Neemt niet weg dat een heel aantal zaken sinds launch al matig gaan en nog steeds niet zijn gepatcht. Als ik met 3 vrienden met de NAT wagenwijd open eerst drie keer moet proberen voordat er een potje gespeeld kan worden, sja. Misschien geen kommer en kwel, maar ook zéker geen topkwaliteit. We kunnen er natuurlijk met z'n allen niet zo moeilijk over doen, maar feit blijft wel dat ik zelfs met het geplaagde Battlefield 2 minder problemen heb gehad. Om het nog niet te hebben over de andere (vroeger) heersende online shooters.
Het is opzich heel simpel: IWnet is een slecht werkend verhaal, althans op de PC. 'T lijkt gewoon alsof het hele online gebeuren met een dikke beta netcode is uitgebracht. En dat kan ook bijna niet anders, want dit is natuurlijk de eerste game van IW die er gebruik van maakt. En dat hebben ze slim berekend: betatesten op de kosten van de niets vermoedende speler en dan ook nog op een spel waarvan de enorme verkoopcijfers vantevoren eigenlijk wel vaststonden.
Om nu nog even op je argumenten in te gaan:
Twaalf dagen ingame tijd erop zitten en het aantal hackers is <10 (speel voornamelijk DOM/HQ)
Well. Of je herkent ze niet, of je komt ze niet tegen. Kan alletwee. Ik kom er véél meer tegen in elk geval. Aangezien ik absoluut niet de enige ben die hierover klaagt, er constant updates nodig zijn om de cheaters & hackers te weren lijkt het me eerlijk gezegd niet zo lastig. Er zijn in MW2 gewoon erg veel hackers, cheaters & glitchers aanwezig, period.
reviews lezen voor je iets koopt? Onzin om dit als excuus te gebruiken en de volgende cod game te downloaden
Je mist m'n punt. Als je iets adverteert als zijnde de online ervaring van 't moment (en dat is niet zo vreemd gezien CoD4), dan moet je zorgen dat het ook zo werkt.
Je kan hem al sinds de release voor minder dan 40 euro kopen, had je toch weer 5 euro bespaart.
What on earth.......REALLY!? Al had ik er 20 euro voor betaald. Opnieuw ben je een held in het punt missen. Je koopt een product, ongeacht de prijs behoort het spel te doen wat het adverteert te doen. Als ze op de doos hadden vermeld dat het wel eens 5 van de tien keer mis kan gaan als je samen met wat maten wil spelen én ik had betaald: dan had ik m'n smoel moeten houden ja.
Bij ons gaan de laatste weken de lobby's met 3/4 man vaker goed dan fout, met 5/6 kost het soms inderdaad wat meer pogingen maar het is zeker niet meer zo slecht als net na de release en tja cheats zoals al eerder gezegd: nog maar weinig gezien..
Surf the web, lees ervaringen. Daarna: consider yourself lucky. Het gaat zo verschrikkelijk vaak fout. En zelfs dan, als het vaker "goed" gaat dan "fout" - het zou eigenlijk helemaal niet fout moeten gaan. 5 op de 100 keer, das nog prima. Maar reken er maar niet op dat dat gehaald wordt. Doe jezelf een lol en houdt het eens bij. Doe ik het ook.