bram1984 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:48:
Ondanks dat ik het telkens toch maar weer probeer, begin ik de game werkelijk spuug-en-spuug zat te worden. Echt, sinds gisteren denk ik 20 potjes gespeeld waarbij de team-indeling gewoon zo krom als een hoer is (PS3). 6 vs 4, 5 vs 3, 7 vs 6.

Kunnen die verstandelijk gehandicapten bij IW überhaupt wel tellen?
Van de week had ik een mooie op groudwar, we speelde 9vs9. Er zat een party van 7 Duitsers in de game bij de tegenpartij in Estate. Ze werden een minuut of 3 echt kansloos geownd door ons team, toen verlieten ze stuk voor stuk het spel. Het enige nadeel, 1 van hen was host en hij vertrok als eerste. Toen koos IWnet vervolgens 2 keer nog iemand uit hun groep als host voordat ze disconnecten. Dus in totaal 4 keer een host migration voordat we weer konden spelen 7 vs 2. Gelukkig vulde het andere team snel weer aan :P

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Thasquealer schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Ik neem aan dat je dan prestige 10 spelers bedoelt?
Nee gewoon de mensen met een prestige level, dus de speciale schildjes ipv sterretjes en streepjes die de rang aanduiden. Tot voor eergisteren kwam ik die bijna niet tegen, gewoon hooguit enkele per match. Nu is het omgekeerd in bom-mode. Vanavond toch nog eens bekijken of het echt een verschil is per mode of gewoon toeval. :)

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-08 23:09

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

hahaha, net lekker geknald met wat members.
Maar het ging aardig goed. Hadden een winstreak van 15 ofzo? Daarna ging ik stoppen, dus weet niet hoe lang de winstreak door is gegaan :p

Huub Huub Barbatruc!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 19:17
Misschien een noob vraag, maar is het mogelijk om alle killstreaks te unlocken? Om de hoeveel levels kan er één ge-unlockt worden?

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 15:36
Picaroon schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:41:
Misschien een noob vraag, maar is het mogelijk om alle killstreaks te unlocken? Om de hoeveel levels kan er één ge-unlockt worden?
Alles kan unlocked worden, en volgens mij om de 5 levels.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Fastman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:19:
[...]

Nee gewoon de mensen met een prestige level, dus de speciale schildjes ipv sterretjes en streepjes die de rang aanduiden. Tot voor eergisteren kwam ik die bijna niet tegen, gewoon hooguit enkele per match. Nu is het omgekeerd in bom-mode. Vanavond toch nog eens bekijken of het echt een verschil is per mode of gewoon toeval. :)
Je wordt ingedeeld met mensen van je lvl he, dus als je een hoog lvl hebt zal je ook met mensen van een hoog lvl komen. :)

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-08 21:22
Dorest0rm schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Alles kan unlocked worden, en volgens mij om de 5 levels.
Niet helemaal, het varieert per punt, in het begin is het echt heel weinig 1 per 10 lvls voor de eerste 1/2 en naar mate je dichter bij de 70 komt gaat het veel sneller, iets van 1 per 3 ofzo
10, 15, 23, 35, 47, 51, 56, 59, 63, 66, 68, and 69
Aldus de CoD wiki

[ Voor 10% gewijzigd door Relis op 11-02-2010 18:07 ]

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 22:16

ErA

DNA_Saint schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:26:
hahaha, net lekker geknald met wat members.
Maar het ging aardig goed. Hadden een winstreak van 15 ofzo? Daarna ging ik stoppen, dus weet niet hoe lang de winstreak door is gegaan :p
Zowiezo een tip voor iedereen om meer met Gotters samen te spelen via de steam group.

We hadden vanmiddag een party van 4 waarmee we Sabotage hebben gedaan. 0 keer verloren, 13 keer gewonnnen.

0 cheaters tegen gekomen
wel heel vaak voor "Noob tube" uitgescholden mgoed dat negeer ik.

Het is onvoorstelbaar hoeveel verschil het maakt als je met een paar bekende speelt.

Dus als je nou straks gaat spelen! Join die Got chat, zodat mensen je kunnen messagen etc. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:24

steveman

Comfortabel ten onder

Ondanks dat ik het telkens toch maar weer probeer, begin ik de game werkelijk spuug-en-spuug zat te worden. Echt, sinds gisteren denk ik 20 potjes gespeeld waarbij de team-indeling gewoon zo krom als een hoer is (PS3). 6 vs 4, 5 vs 3, 7 vs 6.

Inderdaad, in dat geval moet iemand doormidden gehakt worden! Of om de frag van team wisselen :+

Maar ja, autoteambalancing is 't spel wel vreemd helaas...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:28
ErA schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:31:
[...]

Zowiezo een tip voor iedereen om meer met Gotters samen te spelen via de steam group.

We hadden vanmiddag een party van 4 waarmee we Sabotage hebben gedaan. 0 keer verloren, 13 keer gewonnnen.

0 cheaters tegen gekomen
wel heel vaak voor "Noob tube" uitgescholden mgoed dat negeer ik.

Het is onvoorstelbaar hoeveel verschil het maakt als je met een paar bekende speelt.

Dus als je nou straks gaat spelen! Join die Got chat, zodat mensen je kunnen messagen etc. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Je kan dus alleen via got groep elkaar joinen als je in chat zit?
Morgen toch even proberen. Toch leuker.

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Bartske schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:50:
[...]

Je wordt ingedeeld met mensen van je lvl he, dus als je een hoog lvl hebt zal je ook met mensen van een hoog lvl komen. :)
Nee hoor dat valt echt mee. IW deelt niet in op rank, maar op skills (althans, dat proberen ze). Rank maakt niets uit, je kan best 10 dagen hebben gespeelt maar totaal niet goed zijn, andersom ook ;)

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:35
disweb schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:05:
[...]

Nee hoor dat valt echt mee. IW deelt niet in op rank, maar op skills (althans, dat proberen ze). Rank maakt niets uit, je kan best 10 dagen hebben gespeelt maar totaal niet goed zijn, andersom ook ;)
Vandaar dat het wel steeds moeilijker voor me wordt :)

Zat vandaag voor het eerst in een hacked server was wel geinig eigenlijk

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=p5u-4NaE1fs&hd=1]

[ Voor 58% gewijzigd door Eiland op 11-02-2010 20:09 ]

Verwijderd

Kan iemand mij misschien uitleggen wat een noobtube is? Ik zie dit regelmatig voorbij komen in o.a. dit topic maar heb nog geen id wat het is.

• Eiland
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:08:
Kan iemand mij misschien uitleggen wat een noobtube is? Ik zie dit regelmatig voorbij komen in o.a. dit topic maar heb nog geen id wat het is.
Iemand die de nade launcher van zijn geweer als primairy weapon ziet dus het enige wat die persoon doet is bommen schieten, ook al sta je naast hem.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-08 01:37
lol noob. granaat launcher

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:08:
bekend met het fenomeen google?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33

7 vs 6 is heel nromaal hoor.. weet niet hoe je het anders wou doen...

En gewoon even wachten dan worden er zo mensen bij gezet.. niet te lastig doen

• ErA

ErA

Langras schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:06:
[...]

Vandaar dat het wel steeds moeilijker voor me wordt :)

Zat vandaag voor het eerst in een hacked server was wel geinig eigenlijk

[video]
Heb je dat met fraps opgenomen?

Verwijderd

@ Langras,zou ik mogen weten welke capture card gebruikt? of heb je een soort progje,waarmee je de beelden opneemt.
Maat en ik willen graag de gameplay gaan filmen van de xbox 360 vandaar,maar ik denk dat je een pc gamer bent toch?

Ontopic;
Net heerlijk een uurtje ground war gespeeld,en voor de gein is gaan prutsen met de tar..wat een wonder weapon is het toch! heb me heerlijk vermaakt,en heb nu bijna de Assualt Combar Opcical Gear ^^ unlocked voor de tar
Zometeen maar lekker verder.
Trouwens Xbox360 Gamertag; PyrofireNL

Groetjes!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 20:34 . Reden: Typfail ]

• Eiland
ErA schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:28:
[...]

Heb je dat met fraps opgenomen?
Jep

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:33:
en heb nu bijna de Assualt Combar Opcical Gear ^^ unlocked voor de tar
Sorry, de wat? :p

Overigens helemaal met je eens, de TAR is heilig :D

Verwijderd

Assualt Combat Optival Gear ofwel simpelweg de ACOG scope haha:)
Ja hij is echt super,t is gewoon een kwestie van wennen,net als de spas12:)

Verwijderd

Ahhh, dat! Het is schijnbaar Advanced Combat Optical Gunsight dan trouwens :p

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08 14:04

SaN

Vanochtend voordat ik naar mijn werk ging nog even twee potjes mercenary team deathmatch gespeeld. Omdat ik niet echt veel tijd had wilde ik eens wat anders proberen voor de gein dus ik heb voor het eerst maar eens een riot shield gepakt.

Ik heb me werkelijk bescheurd. Vooral om de reacties van de tegenstanders, maar het is ook echt geweldig om iemand die constant zit te zeuren over het schild ("A riot shield is for riots, not for use in war") dood te maken door 3x tegen hem aan te beuken met dat ding.

Mensen doen echt totaal verschillende dingen. De een weet helemaal niet wat hij moet doen dus blijft gewoon staan of loopt langzaam naar je toe. Die krijgen gewoon een paar stootjes met het schild. Ik had er ook 1 die het verstandig vond om weg te rennen. Gelukkig had ik het schild toegevoegd aan mijn marathon class waardoor ik mijn secondary Spas kon pakken en hem in zijn rug schoot :D Echt gelachen, zeker een aanrader om voor de lol eens te proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 11-02-2010 21:07 ]

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Opzich wel geinig, ik ben een tiepfout tegengekomen in MW2

klik

• Excelb-boy
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Waar zie jij die tIEpfout?

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08 14:04

SaN

Laucher ipv Launcher

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Laucher -> Launcher

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 11-02-2010 22:01 ]

39

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:35
Grenade Laucher ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Cool,Heb het nog nooit opgemerkt.;p

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik zit vandaag TDM te doen op de PS3 en kwam ineens in een game waar wel heel erg veel emergency airdrops vielen. Om de 5 seconde ofzo kwam er weer zo'n vliegtuig. Dacht dat dit enkel op de Xbox360 was, maar blijkbaar kan het dus ook op de PS3. :/

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Dj-sannieboy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:27:
Ik zit vandaag TDM te doen op de PS3 en kwam ineens in een game waar wel heel erg veel emergency airdrops vielen. Om de 5 seconde ofzo kwam er weer zo'n vliegtuig. Dacht dat dit enkel op de Xbox360 was, maar blijkbaar kan het dus ook op de PS3. :/
Heb ik ook pas sinds vorige week, daarvoor nooit gezien: veel carepackages etc en als gevolg veel emergency airdrops, ac-130, harriers etc.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Al merk je wel dat de nieuwe glitch moeilijker is dan de vorige, ik zie veel minder mensen hem doen blijkbaar zijn ze echt zo dom >:) . Ik bedoel, als je soms is sommige mensen spectate en ziet spelen.....echt je vraagt je af of ze hun veters wel zelfstandig strikken.

Daarnaast heb ik niet echt problemen met de glitch. Lekker schnel mijn stinger volkrijgen dank u wel. Het is soms irritant maar ik vind het niet echt gamebreaking. Ik heb nog geen potjes gewonnen of verloren erdoor(of in ieder geval dat het een enorm verschil was).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Appel
  • Laatst online: 06-07 19:43
Net een heerlijk potje gehad op Rundown!

ScarH + Silencer
Spaz + RDS

Scavenger
Stopping power
Steady Aim

Predator, Harriers, Chopper Gunner
33-2 en een hele lijst verwensingen naar mijn kop! En vervolgens een echte rage-quit hij ging niet eens meer naar host migration maar gewoon eruit :P

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

JaWSnl schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:33:
[...]

Heb ik ook pas sinds vorige week, daarvoor nooit gezien: veel carepackages etc en als gevolg veel emergency airdrops, ac-130, harriers etc.
Was de eerste keer dat ik het meemaakte. Ben der na een minuutje maar uitgegaan.. :O

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Vandaag, na lang aandringen van mijn zwager voor het eerst gespeeld, heb een xbox mrt deze game aangeschaft en 2 uurtjes gespeeld. Mijn naam was blijkbaar wel interessant (en voglens mij helemaal omdat ik de n00b ben:P). Vind het echt geweldig, ik denk dat dit spel mij heel veel tijd gaat kosten:P

Sta overigens op xboxlive als wildcardxxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

rodie83 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:59:
[irritatie]De hoeveelheid hacks op de PC is ondertussen echt niet meer te geloven. Dit spel gaat de historie is als meest gehypte én gehackte game, period.
Twaalf dagen ingame tijd erop zitten en het aantal hackers is <10 (speel voornamelijk DOM/HQ)
En IWgames...die hebben de centjes ondertussen binnen en laten hun PC klanten verder volledig in de kou staan (afgezien van het oplossen van drie glitches die nou net niet de hele ervaring ruineren, maar goed). Mijn volgende CoD game wordt lekker een downloadje. Dat zijn ze me wel verschuldigd voor de irritatie die het spelen van hun product me ondertussen al gekost heeft :)
reviews lezen voor je iets koopt? Onzin om dit als excuus te gebruiken en de volgende cod game te downloaden
Want als je een product koopt en het werkt niet ga je terug naar de winkel. Daar ruilt men het voor iets anders of je krijgt je geld terug. Dat lijkt me ook heel normaal. Bij MW2 op de PC daarentegen: je koop het spel, je linkt het aan je Steamprofiel middels een code en je kan daarna pas beginnen met spelen. Je concludeert dat het kut werkt en je kan dan al geen kant meer op. De winkel gaat je niet helpen, Steam gaat je niet helpen en IWgames al helemaal niet. Er is totaal geen enkele verplichting van wiens kant dan ook om jouw probleem met een falend product op te lossen. Dan kan je over 45 euro een rechtszaak beginnen, maar dat is natuurlijk helemaal van de zotte. Maar wel 45 euro down the drain, en omdat je het toch hebt uitgegeven blijf je het maar proberen.
Je kan hem al sinds de release voor minder dan 40 euro kopen, had je toch weer 5 euro bespaart.
Om elke dag weer even gefrustreerd te raken van de manke matchmaking, de ongelovelijke hoeveelheid foutmelding van IWnet, het nagenoeg onmogelijk kunnen teamen met vrienden en de enorme hoeveelheid lag & cheats als je eindelijk eens in een potje beland.
[/irritatie]
Bij ons gaan de laatste weken de lobby's met 3/4 man vaker goed dan fout, met 5/6 kost het soms inderdaad wat meer pogingen maar het is zeker niet meer zo slecht als net na de release en tja cheats zoals al eerder gezegd: nog maar weinig gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook inmiddels 12 dagen erop zitten, het aantal hackers zal zo rond de 50 zitten :S

Ik speel Ground War, waarschijnlijk is het door het grote aantal tegenstanders het meest aantrekkelijk.

Vandaag weer een speler, Predator(met allemaal verschillende kleur letters). Kwam ik 3 keer tegen, aimbot+wallhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:58:
[...]
Twaalf dagen ingame tijd erop zitten en het aantal hackers is <10 (speel voornamelijk DOM/HQ)

[...]
reviews lezen voor je iets koopt? Onzin om dit als excuus te gebruiken en de volgende cod game te downloaden

[...]
Je kan hem al sinds de release voor minder dan 40 euro kopen, had je toch weer 5 euro bespaart.

[...]
Bij ons gaan de laatste weken de lobby's met 3/4 man vaker goed dan fout, met 5/6 kost het soms inderdaad wat meer pogingen maar het is zeker niet meer zo slecht als net na de release en tja cheats zoals al eerder gezegd: nog maar weinig gezien..
je kan zomaar lid worden van de PVDA ... iets wat fout is goed lullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een potje gespeeld ( aangeschoten en dus niks er van bakken ) .. zag ik dat ze .. daar is ie weer... liepen te cheaten met de carepackage ..
Ik zei er wat van .. ( in mijn aangeschoten engels :) en werd dus uitgelachen .. omdat ik eerlijk wil spelen ..
anywayzz ... volgende potje weer hetzelfde verhaal , de carepackages vlogen ons om de oren en na het potje weer dezelfde grote bek .. maar mijn team maten kwamen uit Schotland ( coole gasten ) werden dus constant gepakt door cheaters .. Ik was het zat en heb hun uitgelegd .. zo doe je dat ( die cheat )
en toen is het eindelijk was het payback time .. ik had emergency airdrops al zelf gehaald en daar zaten 2 sentry guns in ( beschermen dus ) .En daarna bleef ik ze maar gooien en die Schotten deden even vrolijk mee met hun carepackages ..

We hadden ze dus gepakt met hun eigen wapens en wat zeiden onze Amerikaanse vrienden ???

cheaters !!

ik ben er niet trots op maar ik was het zoooo spuugzat die grote bek ( denken dat ze skills hebben )
Nu maar hopen dat er EINDELIJK eens een patch voor komt ..

Soms is COD 4 nog steeds leuker denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had voor de grap eens een heel potje lang UAV's verzameld. Met Hardline is dat toch maar 2 Killstreak. Toen ik ongeveer 2 minuten voor het einde 8 van die dingen de lucht instuurde werd ik echt onwijs uitgescholde voor cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 23-07 15:33
lolz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 11:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Speel sinds gister weer met de ACR en besef nu hoe erg ik deze gun heb gemist zeg. Ik haalde in Estate de challenge NBK (Natural Born Killer, 3 long shots in 1 life). Ik ging nog vrolijk verder en haalde 5 long shots achter elkaar. Zonder stopping power is de gun echter wel een stuk lastiger, en is snel/effectief aimen een vereiste, anders ben je gewoon te laat. Van de ene kant wel jammer, want geef stiekem de voorkeur aan coldblooded :(

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:06
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 07:54:
Ik had voor de grap eens een heel potje lang UAV's verzameld. Met Hardline is dat toch maar 2 Killstreak. Toen ik ongeveer 2 minuten voor het einde 8 van die dingen de lucht instuurde werd ik echt onwijs uitgescholde voor cheater.
haha datzelfde hebben we met onze clan, met counter uav's geflikt. Iedereen hardline en counter uav.
Ze hebben bijna het hele potje geen radar gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 08-08 21:18
Deze kerel waardeer ik!
En zulke video's als dit kijk ik graag. Dit is Sandy Ravage anti booster materiaal!

Deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=fGn3HcUWxWY
en in de video kun je klikken naar deel2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 02:58:
[...]

Ben ik niet met je eens. Al zijn argumenten zijn wat dat betreft prima.

Ikzelf heb inmiddels 3 dagen en 11 uur gametime erop zitten.

Ik heb tot nu toe 1!! keer een killcam moment gehad waarvan ik het gevoel had dat de tegenstander cheatte.

Als ik alleen ben heb ik af en toe probleempjes in de lobby. tijdens het spelen komt 1 op de 15 keer een host migration voor. En 1 op de 20~25 keer stop de game. Dit is inderdaad nog wat aan de hoge kant, maar ik heb er vertrouwn in dat het verbetert.

Daarnaast heb ik deze week enkele keren met GoT gespeeld.

9 Got Vs 9 Got: Ging prima, ware het niet dat onze host niet de beste keus van de club was.
9 Got Vs 9 randoms: Dit is tricky, omdat er exact 9 tegenstanders moeten zijn duurt het lang voordat de lobby vult.

6 Gotters in groundwar. Prima, snelle lobbies alles. het gaat wel iets vaker fout dan alleen maar is niet storend.

En gisteren heb ik nog met 3 gotters 15 games Sabotage gedaan. Niet 1 keer gecrashed of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
superwashandje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:29:
[...]

ik heb volgens mij ook al een keer een harrier een heli neer zien halen dmv raketten.
ik geloof dat een heli juist de harrier neer schiet hoor :o

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
FREAKJAM schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:39:
Speel sinds gister weer met de ACR en besef nu hoe erg ik deze gun heb gemist zeg. Ik haalde in Estate de challenge NBK (Natural Born Killer, 3 long shots in 1 life). Ik ging nog vrolijk verder en haalde 5 long shots achter elkaar. Zonder stopping power is de gun echter wel een stuk lastiger, en is snel/effectief aimen een vereiste, anders ben je gewoon te laat. Van de ene kant wel jammer, want geef stiekem de voorkeur aan coldblooded :(
Zelf met stopping power vind ik de ACR nog te zwak. Dat geldt eigenlijk ook voor de M4. Ik zweer bij de SCAR mét stopping power. Daar zit ten minste wat kracht achter. De kleine magazijnen en het lage aantal kogels daar wen je ook wel aan. Zeker samen met sleight of hand is 20 kogels per magazijn helemaal geen probleem meer.

favo class:

SCAR-H + RD
G18 + RD

Semtex
2x stun

Sleight of hand pro
Stopping power pro
Steady aim pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 14:23
Zijn er meer mensen die meteen argwanend worden als ze 2 personen van een zelfde clan zien met prestige 3 of hoger in de lobby? Kan geen precieze statistieken geven, maar kan er dan vaak donder op zeggen dat in het potje dan onnatuurlijk veel headshots en kills gemaakt worden door die personen. Afgelopen dagen al een paar keer meegemaakt in Hardcore HQ Ricochet potjes. Zelfs in Hardcore potjes valt het op als mensen hacken (ook al heb je geen killcam). Ik weet dat het een utopie is om te denken dat dit uit te bannen is (dupped and hacked items TQ / Diablo 2 anyone?), maar het ontneemt je speelplezier wel meteen aangezien je in de eerste minuten van een potje eigenlijk alleen maar bezig bent met het observeren of er clean gespeeld wordt (wat iets lastiger is zonder killcam).

*Joarie kijkt uit naar de LAN party volgende week...gewoon een weekendje ongestoord en ongehackt gezamelijk knallen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Laatst online: 08-08 21:18
Tjoekie schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:05:
[...]

Zelf met stopping power vind ik de ACR nog te zwak. Dat geldt eigenlijk ook voor de M4. Ik zweer bij de SCAR mét stopping power. Daar zit ten minste wat kracht achter. De kleine magazijnen en het lage aantal kogels daar wen je ook wel aan. Zeker samen met sleight of hand is 20 kogels per magazijn helemaal geen probleem meer.

favo class:

SCAR-H + RD
G18 + RD

Semtex
2x stun

Sleight of hand pro
Stopping power pro
Steady aim pro
ACR is mijn tweede keus.
Ik zweer ook bij de SCAR, maar dan met extended mags en scavenger als perk.
Snap niet dat sommige zonder kunnen, anders kom je toch zonder ammo te zitten?
Of ga je vaak dood dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:35
Proxx schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:04:
[...]

ik geloof dat een heli juist de harrier neer schiet hoor :o
Nope, harriers halen helikopters neer :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Frentik schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 00:58:
[...]Twaalf dagen ingame tijd erop zitten[...]
Dat is best veel... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door sanderander op 12-02-2010 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
baronruud schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:31:
[...]

ACR is mijn tweede keus.
Ik zweer ook bij de SCAR, maar dan met extended mags en scavenger als perk.
Snap niet dat sommige zonder kunnen, anders kom je toch zonder ammo te zitten?
Of ga je vaak dood dan?
Je leert er mee omgaan. Eerst gebruikte ik ook extended mags en scavenger. Ik heb gemerkt dat als je veel kogels tot je beschikking hebt, je er automatisch minder zuinig mee om springt. Daar komt nog bij dat ik nu in plaats van extended mags de red dot kan gebruiken waardoor mijn accuracy ook veel hoger is. Je krijgt 60 kogels bij je SCAR en ik heb gemiddeld 10 kogels nodig om een kill te maken. Met de meegleverde ammo kan ik dus 6 kills maken. Is het op dan switch ik naar m'n G18. Is daar ook de ammo van op (wat bijna nooit voorkomt) dan pak ik een wapen van de grond op. Maar voordat het zo ver is zit ik samen met mijn killstreaks (predator, harriers en pave low) al op minstens een kill of 13. Als ik dan dood ga boeit het me ook al niet meer.

edit: Nog vergeten, mijn semtex levert ook nog een kill op dus er zijn mogelijkheden genoeg, ook zonder veel kogels.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjoekie op 12-02-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 03:13:
Net een potje gespeeld ( aangeschoten en dus niks er van bakken ) .. zag ik dat ze .. daar is ie weer... liepen te cheaten met de carepackage ..
Ik zei er wat van .. ( in mijn aangeschoten engels :) en werd dus uitgelachen .. omdat ik eerlijk wil spelen ..
anywayzz ... volgende potje weer hetzelfde verhaal , de carepackages vlogen ons om de oren en na het potje weer dezelfde grote bek .. maar mijn team maten kwamen uit Schotland ( coole gasten ) werden dus constant gepakt door cheaters .. Ik was het zat en heb hun uitgelegd .. zo doe je dat ( die cheat )
en toen is het eindelijk was het payback time .. ik had emergency airdrops al zelf gehaald en daar zaten 2 sentry guns in ( beschermen dus ) .En daarna bleef ik ze maar gooien en die Schotten deden even vrolijk mee met hun carepackages ..

We hadden ze dus gepakt met hun eigen wapens en wat zeiden onze Amerikaanse vrienden ???

cheaters !!

ik ben er niet trots op maar ik was het zoooo spuugzat die grote bek ( denken dat ze skills hebben )
Nu maar hopen dat er EINDELIJK eens een patch voor komt ..

Soms is COD 4 nog steeds leuker denk ik maar
Kortom, jij bent ook een cheater. CHEATER! :( :( :( Ik hoop dat je een ban for life krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 27-07 08:42
Joarie schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:13:
Zijn er meer mensen die meteen argwanend worden als ze 2 personen van een zelfde clan zien met prestige 3 of hoger in de lobby? Kan geen precieze statistieken geven, maar kan er dan vaak donder op zeggen dat in het potje dan onnatuurlijk veel headshots en kills gemaakt worden door die personen. Afgelopen dagen al een paar keer meegemaakt in Hardcore HQ Ricochet potjes. Zelfs in Hardcore potjes valt het op als mensen hacken (ook al heb je geen killcam). Ik weet dat het een utopie is om te denken dat dit uit te bannen is (dupped and hacked items TQ / Diablo 2 anyone?), maar het ontneemt je speelplezier wel meteen aangezien je in de eerste minuten van een potje eigenlijk alleen maar bezig bent met het observeren of er clean gespeeld wordt (wat iets lastiger is zonder killcam).

*Joarie kijkt uit naar de LAN party volgende week...gewoon een weekendje ongestoord en ongehackt gezamelijk knallen :)
denk dat je niet naar het prestige teken moet kijken, ik speel met veel gasten bij mij ook werk, en we zijn met 9 man. waarvan 6 man boven prestige 4 en 5 zitten ( uit schieters tot prestige 8 ) dus ja..
En die cheaten echt niet, ze zijn gewoon zwaar verslaafd en hebben verder weinig te doen ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54:
[...]

denk dat je niet naar het prestige teken moet kijken, ik speel met veel gasten bij mij ook werk, en we zijn met 9 man. waarvan 6 man boven prestige 4 en 5 zitten ( uit schieters tot prestige 8 ) dus ja..
En die cheaten echt niet, ze zijn gewoon zwaar verslaafd en hebben verder weinig te doen ;)
Er zullen altijd wel hardwerkende studenten of scholieren zijn die het op een natuurlijke manier weten te halen, maar met zo'n leveling/prestige systeem zullen er altijd individuen zijn die eigenlijk niet het geduld, skills of de tijd ervoor op kunnen brengen maar wel vriendjes willen aftroeven met hoe "goed" ze wel niet zijn. En dat soort gedrag gepaard met de nodige creativiteit is nogal lastig dicht te timmeren met patches.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
triest gedrag vind ik dat, ik ben nu prestige 4 level 58 met ingame uren gespeeld +- 8 dagen.
ik mis de dedicated servers heel erg, met auto-kick op tubes etc.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 13:23
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54:
[...]

Ik heb precies hetzelfde verhaal,
Speel vaak met maten van me met dezelfde tag, mja sommige lopen wat voor qua prestige.
Maar ik kan met zekerheid zeggen dat hun niet cheaten.
Alhoewel iedereen dat altijd begint te roepen als er een beetje goed wordt gespeelt :X

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
dat is heel erg, als mensen campen op de zelfde spots, dan schiet ik ze allemaal dood met FMJ, en dan ben je een wallhacker. Vaak zijn de mensen die schreeuwen dat iemand een cheater is, de mensen wij bestempelen als noob. maarja ieder zijn skill haha

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
Punkbuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:25:
dat is heel erg, als mensen campen op de zelfde spots, dan schiet ik ze allemaal dood met FMJ, en dan ben je een wallhacker. Vaak zijn de mensen die schreeuwen dat iemand een cheater is, de mensen wij bestempelen als noob. maarja ieder zijn skill haha
Campers moeten zowiezo niet zeuren, al helemaal niet om wallhackers want je bent dan gewoon te voorspelbaar >.>

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Laatst online: 12-08-2024
In tegenstelling tot de vorige weken is het met betrekking tot cheaters op het moment gewoon triest. (speel pc)
Ik heb respect voor mensen met skills, en als ik tijdens een pot ingemaakt word omdat mijn tegenstanders veel beter zijn, dan vind ik dat best.
Als ik ingemaakt word door een level 13 figuur (ben nu 1e prest. lvl 70) dan kan dat natuurlijk ook weleens... maar als dat soort figuren 2 verschillende maps achter elkaar iedereen in de pan hakken, dan ben ik toch geneigd om vaker de killcam te bekijken... ik merk de afgelopen week dat òf iedereen veel meer headshots schiet, of dat ik zoveel slechter ben geworden of dat er gewoon veel cheaters rondlopen.
Laatst ook nog een prestige 10 lvl 70 figuur (een nederlander, zijn naam was Joost ofzo) hij scoorde juist veel slechter dat verwacht.. vraag ik hem via de chat waarom hij de levelhack gebruikt heeft... zegt hij doodleuk dat hij geen zin heeft om al die levels door te lopen... aaarch....
Als ik merk dat iemand een aimbot aan heeft staan, dan zoek ik die gast gelijk op met mijn noobtube/ RPG/ danger close perk.. spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
gister trouwens een nieuw record: Favela, ik schiet direct na de start een gebouwtje in, iemand volgt me.. ik schiet hem in zn flikker.. first blood (na 15 sec FFA dus) en hij noemde me een campernoob...Ik had verdorie nog niet eens tijd gehad om mijn tentje op te zetten...
Ik heb echte een hekel aan die noob-noob-noob-schreeuwlelijkerds.. zeker als ze nog maar net droog achter de oren zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
die mensen moet je kunnen kicken, daarom moeten er dedicated servers komen. kut Iw

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bijltje666 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:38:
Als ik ingemaakt word door een level 13 figuur (ben nu 1e prest. lvl 70) dan kan dat natuurlijk ook weleens... maar als dat soort figuren 2 verschillende maps achter elkaar iedereen in de pan hakken, dan ben ik toch geneigd om vaker de killcam te bekijken...
Level in CoD heeft helemaal, maar dan ook echt helemaal, niets met skill te maken, maar meer in de tijd die je speelt.

Ik ben zelf nog niets eens bij lvl 60 beland, maar ben absoluut beter dan de meeste speler in Prestige mode X. Ik heb alleen niet de tijd om snel te levellen.

In Halo heb je een level aan de hand van hoe goed je speelt. Hoe vaak je wint, je K/D e.d. tellen mee voor je level, en je kan dus ook weer zakken als je slechter speelt. Dan kan je inderdaad zeggen dat iemand beter speelt dan zijn level. In CoD zegt het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij precies hetzelfde, zit nu pas op lvl 63 (xbox) maar veel prestige spelers leggen mooi het loodje :D
skill is belangrijker als lvl haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 06-07 19:43
Het level is een indicatie van ervaring, niet van kunde :) Het kan in sommige gevallen we de kunde aangeven dat iemand: "MW2 rank-hack" in google in kan tikken en instructies kan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Niet online

? ?

Of bij het verdedigen van een bom.

Duh het is dan de bedoeling om te campen bij de bom... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteren Domination met de clan gespeeld en ik wilde het Riot Shield wel eens proberen.
Ging echt super en we wonnen dan ook met 200-10.

Mijn class:
Primary > Riot Shield
Secondary > PP2000
Equipment > Blast Shield
Special Grenade > Stun
Perk 1 > Marathon
Perk 2 > Ligthweigth
Perk 3 > Commando
Death Streak > Martyrdom

Speelwijze:
Bij spawn meteen blast shield aanzetten en lopen maar naar een vlag. Zicht wordt belemmerd door blast shield, maar als je goed rond kijkt kan je alles goed overzien.

Crouched bij de vlag zitten en cappen maar. Granaten/Semtex doen niet veel schade i.v.m. blastshield en kogels weer je af met je Riot shield. Knifers stun je met je stun grenade en mep je vervolgens dood met je schild.

Tijdens grote afstanden lopen, pak ik de PP2000 of ik loop met m'n riot shield en volgt er een team maatje mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 02:58:
Nee dank je, het was alleen om aan te geven dat het niet allemaal kommer en kwel is....Dat het niet optimaal is geef ik toe en ook ik vloek wel eens op dat IWnet matchmaking maar zo erg als rodie83 het doet voorkomen is het in mijn beleving niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word er soms ook knettergek van mensen die constant noob, camper en cheater in de chat gooien. Dan zit er zo'n druiloor in Ground War die potje na potje een negatieve K/D ratio heeft en constant loopt te zeiken op anderen zonder het bij zichzelf te zoeken. Ik ga misschien ook wel een keer blastshield proberen in Terminal, waar je bestookt wordt met granaten/GL. Best leuk om te combineren met de UMP denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens, de slechtste perk is echt Scrambler. Aan de hand van Scrambler kan je juist vijanden zoeken. Soms loop ik ergens, begint de minimap te sneeuwen. Loop ik door wordt hij weer helder, ga ik weer terug om te zoeken. 9 van de 10 keer krijgt degene met Scrambler een paar kogels door zijn lijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-07 13:39
reemprive schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:52:
Trouwens, de slechtste perk is echt Scrambler. Aan de hand van Scrambler kan je juist vijanden zoeken. Soms loop ik ergens, begint de minimap te sneeuwen. Loop ik door wordt hij weer helder, ga ik weer terug om te zoeken. 9 van de 10 keer krijgt degene met Scrambler een paar kogels door zijn lijf.
jah idd ik vind het altijd wel fijn als ze die aan hebben, een betere waarschuwing kun je niet krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Ik zat gisteren even naar mijn stats te kijken. en vroeg me af wat andere gemiddels als FPH hebben (Frags per hour)

aantals kills / aantal uur, give or take a few.

Voor mij: 11890 in 83 uur (3 dagen en 11 uur) 143 FPH.

In de quake dagen en Ut lag dit op 600 :O. Was ook wel iets anders maar ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 23-07 15:33
LzpAppel schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:27:
Het level is een indicatie van ervaring, niet van kunde :) Het kan in sommige gevallen we de kunde aangeven dat iemand: "MW2 rank-hack" in google in kan tikken en instructies kan volgen.
level is geen indicatie van kunde, zoals hierboven ook gezegd. Het is een indicatie van speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reemprive schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:52:
Alleen in maps met meerdere verdiepingen vind ik Scrambler wel vervelend (Skidrow binnen oid), voor de rest idd waardeloze perk. Alhoewel ik 'm ook op één class heb zitten, maar da's meer om wat xp voor die challenges te halen de paar keer dat ik er mee speel.

Sta trouwens versteld dat m'n K/D ratio nog steeds aan het stijgen is. In het begin vond ik dat ik met alles boven de 1 tevreden moest zijn, nu zit 'ie op 2.20 en raak ik al lichtelijk geirriteerd als ik een potje tussen de 1 en 2 eindig :p

Overigens vroeg ik me af hoeveel speeltijd men hier heeft en welk bijbehorend level? (Zit zelf slechts op level 56, 1d18h tijd oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
prutser387 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:27:
[...]

level is geen indicatie van kunde, zoals hierboven ook gezegd. Het is een indicatie van speeltijd.
ik vind dat je gelijk hebt maar tot op een bepaalde hoogte.

als iemand heel goed is. maakt ie meer kills/headshots. en haalt ie sneller en meer challenges dus levelt hij ook sneller.

ik en een vriend van me zijn tegelijk begonnen en ik heb hem nu bijna 2 prestiges ingehaald. onze speel tijd is nagenoeg gelijk omdat zijn pc bij mij thuis staat en we dus altijd samen spelen. lijkt me dus duidelijk

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:37:
[...]

Alleen in maps met meerdere verdiepingen vind ik Scrambler wel vervelend (Skidrow binnen oid), voor de rest idd waardeloze perk. Alhoewel ik 'm ook op één class heb zitten, maar da's meer om wat xp voor die challenges te halen de paar keer dat ik er mee speel.

Sta trouwens versteld dat m'n K/D ratio nog steeds aan het stijgen is. In het begin vond ik dat ik met alles boven de 1 tevreden moest zijn, nu zit 'ie op 2.20 en raak ik al lichtelijk geirriteerd als ik een potje tussen de 1 en 2 eindig :p

Overigens vroeg ik me af hoeveel speeltijd men hier heeft en welk bijbehorend level? (Zit zelf slechts op level 56, 1d18h tijd oid)
2 dagen en een beetje is gemiddeld per level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Nu online
Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die op de 360 speelt, want daar gaat geen potje voorbij zonder de glitch. Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren voor de patch door Microsoft wordt goedgekeurd, maar het begint wel te irriteren.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
prutser387 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:27:
[...]

Ik heb meer van deze reacties gezien, en ze raken echt kant nog wal;
Op het moment dat je veel speelt (ervaring opdoet) en dus in rank omhooggaat, mag je dit vice versa ook aannemen; iemand die veel speeltijd heeft, heeft veel ervaring!
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en de rankhackers laat ik maar even helemaal buiten beschouwing..

Gemiddeld gezien zal iemand met veel ervaring beter zijn dan iemand met minder ervaring; kijk maar naar sport. Het kan wel zijn dat iemand met veel ervaring het aflegd tegen een getalenteerd iemand met veel minder ervaring (daarom noemt men dat ook een talent)
Je kunt op twee manieren uitblinken in een sport (ik vergelijk het maar even met een sport): òf je hebt talent en je hoeft er niet veel voor te doen, òf door herhalen herhalen herhalen....

Ik speel nu 150 uur MW2, en ik kan wel zeggen dat ik het verschil herken tussen een gehackte prestige10 en bijvoorbeeld een ervaren prestige 5. Ook zie ik dat gemiddeld de hogere rankers hoger eindigen in een game, hier geld ook de uitzondering op de regel; het kan zijn dat iemand bezig is met een challenge en niet met het winnen van die betreffende game.

Het level is wel degelijk een indicatie van skills! ;)
Ik daag alle posters uit, die hierboven die het tegendeel beweren, om hun stelling eens te onderbouwen. >:)
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
ErA schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:49:
[...]

Echt niet! |:(

2 dagen en een beetje is weer een uitzondering.. reken op drie dagen en een beetje; dat is pas gemiddeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er vanuit dat je op de illegale manier sneller levelt dan ofzo - m'n huisgenootje die het illegaal speelt (al behoorlijke tijd - lijkt niks aan gedaan te worden) is in iets van 14 uur level 70 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Vliegt er hier een heli over en ik zie zo voor me dat ik hem lock met m'n stinger en de trekker overhaal :+ :X :o

Hoezo verslavend spelletje?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17
pjlgt schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:36:
Vliegt er hier een heli over en ik zie zo voor me dat ik hem lock met m'n stinger en de trekker overhaal :+ :X :o

Hoezo verslavend spelletje?! :P
Of als je hoog een vliegtuigje ziet vliegen en dan denktt ''Damn, enemy UAV'' :P (overigens zei iemand dit in een ander topic :))

Verder heb ik op de Xbox nog nooit een cheater of glitch gezien En ik zit toch al nu op de 57 uur qua speeltijd ... Echt wazig, als je bedenkt hoeveel klachten er hier op het forum over zijn ... Zelfs die Javelin bug van een tijd terug kwam ik nooit tegen

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Timocos schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:47:
[...]

Of als je hoog een vliegtuigje ziet vliegen en dan denktt ''Damn, enemy UAV'' :P (overigens zei iemand dit in een ander topic :))
Of als je bij de premiere van Percy Jackson & The Lightning Thief zit, je opeens de soundbit "Friendly Harriers incoming" hoort en meteen weer afdwaalt naar welke AK-47 attachements je nog moet unlocken :+

[ Voor 21% gewijzigd door Joarie op 12-02-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 10:29
Bijltje666 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:00:
[...]

Ik heb meer van deze reacties gezien, en ze raken echt kant nog wal;
Op het moment dat je veel speelt (ervaring opdoet) en dus in rank omhooggaat, mag je dit vice versa ook aannemen; iemand die veel speeltijd heeft, heeft veel ervaring!
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, en de rankhackers laat ik maar even helemaal buiten beschouwing..

Gemiddeld gezien zal iemand met veel ervaring beter zijn dan iemand met minder ervaring; kijk maar naar sport. Het kan wel zijn dat iemand met veel ervaring het aflegd tegen een getalenteerd iemand met veel minder ervaring (daarom noemt men dat ook een talent)
Je kunt op twee manieren uitblinken in een sport (ik vergelijk het maar even met een sport): òf je hebt talent en je hoeft er niet veel voor te doen, òf door herhalen herhalen herhalen....

Ik speel nu 150 uur MW2, en ik kan wel zeggen dat ik het verschil herken tussen een gehackte prestige10 en bijvoorbeeld een ervaren prestige 5. Ook zie ik dat gemiddeld de hogere rankers hoger eindigen in een game, hier geld ook de uitzondering op de regel; het kan zijn dat iemand bezig is met een challenge en niet met het winnen van die betreffende game.

Het level is wel degelijk een indicatie van skills! ;)
Ik daag alle posters uit, die hierboven die het tegendeel beweren, om hun stelling eens te onderbouwen. >:)
>:)
Ik ben het levende bewijs dat level geen indicatie voor skills is. Ben nu prestige 1 - rank 39 maar ik word nog steeds zwaar ge-ownd door 12 jarige die het spel net een 1/2 dag in bezit hebben. :+

En als we jou voorbeeld gebruiken:
Zat mensen vele uren stoppen in een bepaalde sport maar er nog steeds niets van kunnen. Daarintegen heb je ook mensen die na 3 maanden beoefenen van een sport er in uitblinken omdat ze zo goed zijn. Als je die 2 personen tegenover elkaar zet dan zou het kunnen voorkomen dat de skills ongeveer gelijk liggen. Toch heeft de laatste persoon er veel minder tijd in gestoken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:53

beany

Meeheheheheh

Timocos schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:47:
[...]

Verder heb ik op de Xbox nog nooit een cheater of glitch gezien En ik zit toch al nu op de 57 uur qua speeltijd ... Echt wazig, als je bedenkt hoeveel klachten er hier op het forum over zijn ... Zelfs die Javelin bug van een tijd terug kwam ik nooit tegen
Maar ik ben zeker de enige dat als ik een groepje mensen zie lopen ik gelijk denk 'even switchen naar mijn grenade launcher' ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
beany schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:10:
[...]

Maar ik ben zeker de enige dat als ik een groepje mensen zie lopen ik gelijk denk 'even switchen naar mijn grenade launcher' ?
noobtuber ;) :+ :D

Ik heb nu trouwens het level up geluid als sms ringtone. Leuk als ik een sms krijg. HEY! Level up! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Laatst online: 25-05 11:39
Ik denk dat het zeuren over cheaters een heel stuk meer meevalt dan mensen beweren. Ik speel dan op xbox waar misschien wat minder klachten over cheaters komen, maar ik heb er nog nooit een gezien.
Ik heb CoD4 heel veel gespeeld op de PC, en daar werd ook elk potje 16 keer de term cheater gebruikt. Toch heb ik daar pas één keer een echte cheater gezien, en als je eenmaal een echte ziet dan zie je dat het zo overduidelijk is dat je er niet aan hoeft te twijfelen.

Als iemand je op een twijfelachtige manier killt, neem dan gerust aan dat het een gelukje was. Als hij echt aan het cheaten was dan had je het wel door! Hebben jullie zelf nooit dat je door puur geluk iemand een headshot geeft door een muur heen? Is mij al vaak gebeurd hoor en op zo'n momenten krijg je gelijk cheater naar je hoofd geslingerd, ook al heb je een score van 5-15...

EDIT
Dan heb ik het dus over aimbot/wallhack etc, niet over care package glitch oid, die komen inderdaad veel te veel voor.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 12-02-2010 15:00 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
NickThissen schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:59:
knip

Als iemand je op een twijfelachtige manier killt, neem dan gerust aan dat het een gelukje was. Als hij echt aan het cheaten was dan had je het wel door! Hebben jullie zelf nooit dat je door puur geluk iemand een headshot geeft door een muur heen? Is mij al vaak gebeurd hoor en op zo'n momenten krijg je gelijk cheater naar je hoofd geslingerd, ook al heb je een score van 5-15...

EDIT
Dan heb ik het dus over aimbot/wallhack etc, niet over care package glitch oid, die komen inderdaad veel te veel voor.
Alsof we gelijk cheats schreeuwen als het een keer voor komt :o
Neej, in eerste instantie als het een keer gebeurd dan negeer ik dat ook gewoon, maar sommige maken het gewoon te bond. En dat heb je snel door dan 8)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 302 uur gespeeld, 51019 kills. 169 kills per uur dus. Ik moet zeggen, mijn K/D ratio is om te huilen eigenlijk. Zeker als ik kijk naar de potjes die ik nu speel, waar ik zeker 2 keer per avond de supernatural accolade krijg (>=10/1 K/D ratio) valt een k/d van 1,42 een beetje tegen. Hoogste killstreak is 55.

Dit komt overigens omdat ik in het begin veel wapen stug ben blijven testen, zoals alleen met Throwing Knife spelen. Dan eindig je al snel met een behoorlijk negatieve ratio.

[ Voor 22% gewijzigd door codex op 12-02-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik speel redelijk veel MW2, maar 302 uur haal ik echt niet. Ik geloof dat ik op 100 uur zit of zo. Maar goed, ik werk dan ook 40 uur in de week. Heb jij veel vrije tijd of zo?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:49:
[...]

Per prestige bedoel je? In een uur kan je, zeker wanneer je in de onderste regionen zit, 2 a 3 levels stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:15:
Ik speel redelijk veel MW2, maar 302 uur haal ik echt niet. Ik geloof dat ik op 100 uur zit of zo. Maar goed, ik werk dan ook 40 uur in de week. Heb jij veel vrije tijd of zo?
Ja, redelijk. 3 dagen werken, 1 dag school en 1 dag huiswerk. Als mevrouw in de avond series als wanhopige huisvrouwen kijkt frag ik er op los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
reemprive schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:11:
Ik heb 302 uur gespeeld, 51019 kills. 169 kills per uur dus. Ik moet zeggen, mijn K/D ratio is om te huilen eigenlijk. Zeker als ik kijk naar de potjes die ik nu speel, waar ik zeker 2 keer per avond de supernatural accolade krijg (>=10/1 K/D ratio) valt een k/d van 1,42 een beetje tegen. Hoogste killstreak is 55.

Dit komt overigens omdat ik in het begin veel wapen stug ben blijven testen, zoals alleen met Throwing Knife spelen. Dan eindig je al snel met een behoorlijk negatieve ratio.
Ach mijne is 1.30 maar ga wel omhoog.
Punt is een beetje als je bv. demolition speelt en de bom probeert te plaatsen gaat je kd wel snel omlaag. :+
Met TDM of Dominaton haal ik wel 3:1 of hoger.
En ook sommige gun challenges helpen niet echt.

Maar ik speel ook voor de fun, een hoge KD is leuk voor je epeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja, en accolades top 10 is ook wel geinig:
1. Alpha Male - Most kills of lower rank: 825 keer
2. None Spared - Killed entire enemy team: 732 keer
3. The Feared - Most kills: 537 keer
4. Loaner - Most kills with enemy weapons: 524 keer
5 Runner - Most time spend sprinting: 513 keer
6. Nomad - Longest distance traveled: 486 keer
7. Unstoppable - Longest killstreak: 407 keer
8. Sprayer - Most hipfire kills: 348 keer
9 Grudge Match - Most kills of same player: 345 keer
10 Steamroller - Most kills/longest killstreak: 293 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik heb het al eens eerder geroepen. IW moet van elke speler de info op een website zetten(zoals bij battlefield 2). Kan je lekker bij andere spelers kijken :)

Erg jammer dat dat er niet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

reemprive schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:40:
Oh ja, en accolades top 10 is ook wel geinig:
1. Alpha Male - Most kills of lower rank: 825 keer
2. None Spared - Killed entire enemy team: 732 keer
3. The Feared - Most kills: 537 keer
4. Loaner - Most kills with enemy weapons: 524 keer
5 Runner - Most time spend sprinting: 513 keer
6. Nomad - Longest distance traveled: 486 keer
7. Unstoppable - Longest killstreak: 407 keer
8. Sprayer - Most hipfire kills: 348 keer
9 Grudge Match - Most kills of same player: 345 keer
10 Steamroller - Most kills/longest killstreak: 293 keer
Zeg er even bij hoeveel games played in totaal vind ik wel leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moest even kijken, zo moeilijk is het niet: 2885

Wel vreemd, als ik die 2885 potjes deel door het aantal uren dan zou ik 9,55 potjes per uur spelen :?

[ Voor 52% gewijzigd door codex op 12-02-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 10-08 22:01
beany schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:42:
Ik heb het al eens eerder geroepen. IW moet van elke speler de info op een website zetten(zoals bij battlefield 2). Kan je lekker bij andere spelers kijken :)

Erg jammer dat dat er niet is!
Zoals dat bij COD WaW gedaan was. Dat was echt super.

Kills per wapen, compare met friends, samenvattingen van alle gespeelde matches, etc...

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 12-02-2010 16:54 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic.
Voor problemen moet je in Problemen rond PC-versie Modern Warfare 2 wezen.