Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat bedoel je precies TheZeroorez? Ik heb sinds vanmorgen dat Chrome bij iedere pagina even hangt alvorens ik door kan scrollen. Erg irritant moet ik zeggen.

Het valt me wel op dat ik vanmorgen ook een ATI Catalyst driver update had, wellicht dat het daar door komt.

In Safari overigens geen problemen.

Tesla M3LR '21

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik gebruik al geruime tijd Chrome, net als m'n broertje.

Echter hebben we nu beide regelmatig een probleem.

Bij het openen van een openstaande tab, is het beeld niet normaal. (gebeurd op allerlei sites oa tweakers, FB enz., maar niet altijd bij alle tabs tegelijk)
Het enige wat dan helpt is F11 in drukken naar fullscreen en dan weer F11 om weer naar normaal scherm te gaan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

ps. op verschillende pc's met verschillende hardware en wonen ook in andere woningen in een ander dorp, dus is niet iets lokaals ;)

Afbeeldingslocatie: http://img17.imageshack.us/img17/4893/knipsell.jpg

spec's welke misschien nodig zijn.
Windows 7
Core-i7
AMD graka
6GB RAM
SSD
Triple monitor

[ Voor 6% gewijzigd door HellStorm666 op 23-08-2012 09:58 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 19:15

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Ik herken dat wel van Chrome op mijn galaxy tab2, kwestie van even een stukje scrollen en en hij schaalt wel naar volledig scherm. Helaas heb ik geen oplossing voor je.

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
HellStorm666 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:58:
Ik gebruik al geruime tijd Chrome, net als m'n broertje.

Echter hebben we nu beide regelmatig een probleem.

Bij het openen van een openstaande tab, is het beeld niet normaal. (gebeurd op allerlei sites oa tweakers, FB enz., maar niet altijd bij alle tabs tegelijk)
Het enige wat dan helpt is F11 in drukken naar fullscreen en dan weer F11 om weer naar normaal scherm te gaan.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

ps. op verschillende pc's met verschillende hardware en wonen ook in andere woningen in een ander dorp, dus is niet iets lokaals ;)

[afbeelding]

spec's welke misschien nodig zijn.
Windows 7
Core-i7
AMD graka
6GB RAM
SSD
Triple monitor
Ik heb dit probleem ook. Of eerder: ik heb dit probleem regelmatig gehad de afgelopen weken, maar nu lijkt het automatisch opgelost te zijn.

Nu zit ik op versie 21.0.1180.83 beta-m en lijkt dit niet meer te gebeuren. Ik laat weten moest ik het toch nog zien.

• HellStorm666
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Asgaro schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:07:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Of eerder: ik heb dit probleem regelmatig gehad de afgelopen weken, maar nu lijkt het automatisch opgelost te zijn.

Nu zit ik op versie 21.0.1180.83 beta-m en lijkt dit niet meer te gebeuren. Ik laat weten moest ik het toch nog zien.
Ik zit op exact de zelfde versie, maar heb t dus wel.

Als ik het scherm klein maar (knopje naast sluit knop) dan is het formaat van het venster het zelfde als tijdens die fout, dus het lijkt er op dat het proces van die tab niet herkend dat ie op groot scherm staat.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Nu hebben we hier zojuist een stroom storing mogen hebben waardoor desktop direct stroom loos was, alles weer terug up and running maar nu is mijn Chrome profiel naar z'n grootje. Is er manier deze te herstellen, moet nu helemaal vanaf 0 beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn google chrome onthoud niet goed het zoom formaat ik wil hem graag op 150 procent hebben, maar steeds gaat hij weer op 100 procent.

En ik wil hem graag als je chrome afsluit dat hij dan de laatste sessie onthoud waarmee je mee bezig was maar ook dat onthoud hij niet.

weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:18
Voor het sessieherstellen:
Ga naar "Instellingen"
Onder "Bij opstarten," selecteer "Verder gaan waar ik ben gebleven.."
Klaar!

Voor het zoomen:
http://googlesystem.blogs...zoom-level-in-google.html

[ Voor 40% gewijzigd door Torrentus op 08-09-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Sinds deze week is Chrome langzaam geworden. Als ik bijvoorbeeld naar Tweakers ga begint de site pas na 5 seconden te laden. Zodra het laden begint is de site er wel direct. Echter begint het laden pas na 5 seconden.

Wat zou het kunnen zijn? Heb sinds twee dagen de snelste verbinding van UPC. Verder is mijn pc een weekje oud en die is vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Geen vreemde plugins geïnstalleerd of iets dergelijks?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Even kijken. Het rare is als ik dan eenmaal op tweakers ben wordt alles wel direct geladen. Alleen adblocker maar het rare vind ik dat alle sites wel direct laden als ik op de welcome pagina ben geland.

[ Voor 37% gewijzigd door Wackmack op 18-09-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:54
Ik heb soms ook vreemd gedrag. Als er bijvoorbeeld een flash object op een pagina staat, dan "freezed" Chrome voor een seconde of 20. Sterker nog: m'n complete PC freezed. Na deze 20 seconden gaat Chrome verder alsof er niets aan de hand is. Ik gebruik de laatste stable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
smeerbartje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:14:
Ik heb soms ook vreemd gedrag. Als er bijvoorbeeld een flash object op een pagina staat, dan "freezed" Chrome voor een seconde of 20. Sterker nog: m'n complete PC freezed. Na deze 20 seconden gaat Chrome verder alsof er niets aan de hand is. Ik gebruik de laatste stable...
Dit heb ik op mijn macbook air ook (alleen freezed Chrome alleen dan, en niet mn hele mac), en overigens ook geen 20sec, maar eerder 5 ofzo. Wel alleen 'de eerste keer' dat je flash gebruikt (zoals de eerste keer dat je op youtube komt en een filmpje aanklikt). Als het eenmaal geladen is, ook op andere pagina's werkt t prima (zit ook op stable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Bij IE werken de sites wel direct, grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Sinds kort openen willekeurige pagina's some alleen in de helft van mijn scherm. De andere helft wordt dan niet gebruikt. De pagina vernieuwen werkt dan niet, maar als ik navigeer naar een nieuwe/andere pagina is het 9 van de 10 keer weer opgelost. Zou het kunnen komen doordat ik gmail vast gepind heb? Zie voor een voorbeeld onderstaande afbeelding. Opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. Wie kan me helpen dit op te lossen?

Afbeeldingslocatie: http://www.bartcrum.com/dropbox/ChromeIssueThumb.png

Bij nadere analyse heb ik het vermoeden dat het onstaat bij het opnieuw opstarten van Chrome. Ik heb namelijk de functie geselecteerd dat de browser bij het opstarten de laatst geopende tabbladen opnieuw weergeeft. Ik heb het idee dat het probleem dan ontstaat. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

ik heb al geruime tijd een raar probleem met chrome, hopelijk herkennen jullie het zodat ik t gefixt krijgt :) .

ik krijg op sommige sites of pagina's een vreemde blur, en dit gebeurd alleen in chrome, ik heb het getest op IE maar daar heb ik het niet.

het gebeurd ook niet meteen, het lijkt wel of het een soort overlay is ofzo. het komt pas namelijk op het eind van het laden van een pagina.

een voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X3Vvu.png

links voor dat het laden klaar is, rechts is erna.

• pietervsa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik weet niet of meerder mensen dit al hebben gepost. maar sinds een week of 2 werkt youtube niet echt zoals het hoort.

-het klikken van tijdsaanduidingen zoals 2:34 werkt niet
-ook het vergroten van het scherm(naar breedbeeld) dus niet fullscreen gebreurt ook niet :S

wat do

• pietervsa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07-2023
pietervsa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:59:
Ik weet niet of meerder mensen dit al hebben gepost. maar sinds een week of 2 werkt youtube niet echt zoals het hoort.

-het klikken van tijdsaanduidingen zoals 2:34 werkt niet
-ook het vergroten van het scherm(naar breedbeeld) dus niet fullscreen gebreurt ook niet :S

wat do
holy shiiet sinds vanmiddag doet alles het gewoon weer! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de een of andere vage reden is YouTube kapot in Chrome. Ik heb geen controls om de videoplayer te bedienen en alles lijkt een pak meer ingezoomd te zijn als dat het zou moeten.

Hierbij een screenshotje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AC21Ql.jpg

Wanneer ik de video open in een andere browser (IE 10) ziet het er wel goed uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PIGN8l.jpg

Google Chrome 21.0.1180.89 m onder Windows 8

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:58:
Om de een of andere vage reden is YouTube kapot in Chrome. Ik heb geen controls om de videoplayer te bedienen en alles lijkt een pak meer ingezoomd te zijn als dat het zou moeten.

Hierbij een screenshotje:
[afbeelding]

Wanneer ik de video open in een andere browser (IE 10) ziet het er wel goed uit:
[afbeelding]

Google Chrome 21.0.1180.89 m onder Windows 8
Heb je misschien meerdere Flash instanties geinstalleerd?
Kijk even bij je "about:plugins" wat er voor flash aan staat. Ik had er zelf ook 3 draaien en had daar vaak crashes mee. Nu ik er nog maar 1 aan heb staan is dat over. Dus eventjes bij de plugins kijken wat je bij flash hebt (aan de rechterkant kun je hem uitklappen)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 3 instanties geinstalleerd. Heb nu alleen de laatste versie enabled en heb nu geen last meer van het probleem.
Thanks!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 17:28
Vind de laatste update van 26 Sep 2012 toch wel een hele goede, Chrome is echt een stuk sneller geworden !

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files5/140613/vxWwjqzrC6H.jpg

Verwijderd

Nog sneller? :p

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 12:40
ik heb elke keer als ik chrome aanklik dat de startpagina niet laadt :S alleen als ik hem refresh. Hoe kan dit? ik heb startpagina ingesteld als pagina reeks openen en dan alleen de startpagina?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 17:45
voor de mensen die problemen hebben met het installeeren van userscripts (zoals van couchpotato.. )

start chrome op met de parameters: --enable-easy-off-store-extension-install

:)

android since G1.

• enbroerse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 17:15
Bij mij is Google Chrome vandaag geüpdatet en nu werken mijn Symbaloo blokjes niet meer? Ben ik de enige (bij mij thuis op 3 pc's....)?

Versie 22.0.1229.79 m staat er nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Na een maandje of acht een uitstapje te hebben gemaakt naar Firefox ben ik vanaf vandaag weer terug bij Chrome. Firefox loopt zo nu en dan vast en is af en toe langzaam, vooral wanneer er een tab met Flash geopend is. Jammer, want ik heb Firefox altijd een fijne browser gevonden maar de laatste tijd houden ze zich in mijn ogen veel te druk bezig met Chrome kopiëren. Dat lukt ze heel aardig, op één ding na: snelheid en stabiliteit. Daar is en blijft Chrome gewoon heer en meester in.

Nu ik Chrome weer gebruik, merk ik pas weer hoeveel sneller deze browser is. :)

[ Voor 10% gewijzigd door TomAtTweakers op 28-09-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb sinds de laatste update Versie 22.0.1229.79 m last dat hij bij het opstarten automatisch de laatst geopende tabs weer opent.
In de instellingen staat gewoon dat hij 1 enkele pagina moet openen, maar dit weigert Chrome steevast en blijft ook na het resetten en veranderen van de instellingen gewoon alle tabs openen die ik bij het afsluiten nog open had staan.
De laptop van mijn vriendin heeft hetzelfde probleem na de update.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Onder OS X begint Chrome toch wel een beetje een memory hog te worden en regelmatig niet responsief meer. Bepaalde instellingen worden volkomen genegeerd (zie elders in het topic). Ook al ben ik nog tevreden, diverse minpunten komen wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnvdZaag
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-07 19:29
Is er een mogelijkheid om de knoppen 'back' en 'forward' in Chrome de pagina NIET te laten verversen? Aangezien Chrome zich adverteert als snelste browser moet dit toch kunnen? Verversen kan ik ook wel handmatig doen in het enkele geval dat het nodig is. Erg frustrerend als ik per ongeluk op een linkje klik, dan 'back' druk en vervolgens 10 seconden moet wachten tot de vorige pagina opnieuw is geladen.... een Google op 'back without reload' geeft me geen nuttige resultaten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat mis ik inderdaad ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:21
(jarig!)
Ik heb het probleem dat chrome niets meer wou downloaden. Telkens als ik een bestand had gedownload en hierop dubbelklikte, kwam de melding dat het niet meer terug te vinden was op de computer. Nu had ik Chrome verwijderd en wou dit opnieuw installeren. Nu geeft hij de melding dat .Net 3.5 SP1 geinstalleerd moet zijn voor de verdere installatie te vervolledigen. Het probleem is dat de setup van .Net niet wilt opstarten :s. Kan iemand mij helpen met dit extreem vage probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Rubman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:51:
Ik heb sinds de laatste update Versie 22.0.1229.79 m last dat hij bij het opstarten automatisch de laatst geopende tabs weer opent.
In de instellingen staat gewoon dat hij 1 enkele pagina moet openen, maar dit weigert Chrome steevast en blijft ook na het resetten en veranderen van de instellingen gewoon alle tabs openen die ik bij het afsluiten nog open had staan.
De laptop van mijn vriendin heeft hetzelfde probleem na de update.
Niemand die hier last van heeft, ik kan toch niet de enige zijn?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers

wiert.tweakers

Makes software work correctly

me_mrtn schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:03:
Onder OS X begint Chrome toch wel een beetje een memory hog te worden en regelmatig niet responsief meer.
Niet een beetje, gewoon een boel.

Als je meer dan een tab of 30 open heb staan (wat mij geregeld gebeurt als ik research aan het doen ben) is het niet meer vooruit te branden en gebruikt dik meer dan 2 gigabyte geheugen.

Ik heb maar 3 extensions aan staan (AdBlock, This Frame en After The Deadline).

De minimale memory size voor een tab lijkt nu iets van 15 megabyte te zijn, gemiddeld zijn ze inmiddels meer dan 60 megabyte. Dat is niet meer "lean" zoals het vroeger was.

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
wiert.tweakers schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:39:
[...]

Niet een beetje, gewoon een boel.

Als je meer dan een tab of 30 open heb staan (wat mij geregeld gebeurt als ik research aan het doen ben) is het niet meer vooruit te branden en gebruikt dik meer dan 2 gigabyte geheugen.

Ik heb maar 3 extensions aan staan (AdBlock, This Frame en After The Deadline).

De minimale memory size voor een tab lijkt nu iets van 15 megabyte te zijn, gemiddeld zijn ze inmiddels meer dan 60 megabyte. Dat is niet meer "lean" zoals het vroeger was.
Ja, klopt, draai zelf ook weinig extensies, maar als je op sommige pagina's ook nog Flash-elementen hebt staan dan is het helemaal dolle pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiert.tweakers

wiert.tweakers

Makes software work correctly

me_mrtn schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:54:
[...]
Ja, klopt, draai zelf ook weinig extensies, maar als je op sommige pagina's ook nog Flash-elementen hebt staan dan is het helemaal dolle pret.
Hmm, ik ga deze eens proberen: http://www.chromeextensio...e-functioning/flashblock/

http://wiert.wordpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Chrome vaak op publieke computers en dan synchroniseer ik mijn account zodat ik al m'n bookmarks bij de hand heb. Echter zie ik geen manier om deze achteraf weer te verwijderen. Ik kan wel m'n acount unsyncen maar alle bookmarks en dergelijke blijven gewoon staan. :? Is er een manier om Chrome weer terug naar default te zetten? (het liefst via de browser aangezien die computers helemaal dichtgetimmerd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
De knop "Deze gebruiker verwijderen" (bij instellingen) misschien?

Zijn er nog meer mensen die sinds de laatste paar versies het probleem hebben dat animated gifs vaak vast lijken te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hier een tip voor mensen die wel eens perongelijk hun browser inclusief alle tabs afsluiten waar ik vorige week na 2+ jaar achter kwam:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PG9lq.png

[ Voor 35% gewijzigd door jmxd op 08-10-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, ik had een vraag over weergaveproblem bij Chrome.

Bij mij komt bij sommige sites, tot nu toe tweakers en Pathe, de "onderbalk" met de links naar films, pathe voorwaarden en dergelijken, midden op het scherm te staan waardoor ik dus niks zie.

Mijn specs zijn

Q6600 quad core 2.4GHz
4GB Ram
Asus GTX260
Win 7 64 NL SP1
Crome Versie 22.0.1229.94 m

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 13:37
Als ik op een pagina de lettergrootte vergroot van 100 naar 110, dan wordt de pagina niet goed meer weergegeven op weeronline.nl.

http://www.dumpyourphoto....83/medium/O5TgbC69Efw.png

Doe ik dit met Firefox, dan gebeurt dit niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Twylight schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:59:
Hier een tip voor mensen die wel eens perongelijk hun browser inclusief alle tabs afsluiten waar ik vorige week na 2+ jaar achter kwam:

[afbeelding]
Op mijn W7 PC heb ik die knop niet helaas. Voor mij is zo een knop ook wel handig namelijk.. ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:07

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik ben eigenlijk op zoek naar een ingebouwde chat client voor met name facebook & gmail chat, zou leuk zijn als ie ook nog msn ondersteunde. De extensies die ik zie zijn bijna allemaal knopjes naar een pagina, ik zou liever zien dat ik gewoon altijd online ben zodra mijn browser draait. Iemand een goede tip?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Twylight schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:59:

[afbeelding]
Dit werkt alleen als je de Chrome Toolbox als extensie hebt geïnstalleerd (bij mij dan, Win7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:31:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een ingebouwde chat client voor met name facebook & gmail chat, zou leuk zijn als ie ook nog msn ondersteunde. De extensies die ik zie zijn bijna allemaal knopjes naar een pagina, ik zou liever zien dat ik gewoon altijd online ben zodra mijn browser draait. Iemand een goede tip?
Rockmelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Chrome dev gebruikt aardig wat geheugen: http://www.dumpyourphoto.com/files5/146524/8Hl1CIVOskzW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik begin mij soms aardig te irriteren aan de combinatie Chrome en Flash. YouTube-filmpjes worden maar voor 3/4 afgespeeld, ligt niet aan de verbinding of de Mac. Onder Safari, Firefox én Opera geen enkel probleem. Het leeggooien van cache, afsluiten en opnieuw opstarten maakt geen moer uit. Het gepolijste van Chrome begint steeds meer barsten te vertonen. Het dataverbruik schiet soms de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Worden YT-video's niet standaard middels HTML5 afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Sefyu schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:49:
Worden YT-video's niet standaard middels HTML5 afgespeeld?
Niet dat ik veel daar van heb gemerkt. Overigens wil Flash ook nog wel eens totale korreligheid weergeven alsof de aliasing niet goed is. Heb het nodig omdat het web nog niet altijd Flash-vrij wil zijn, maar anders mocht die meuk er gelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb het gevoel dat Flash-problemen vaak te maken hebben met een specifieke bug icm met bepaalde gpu's oid... De symptomen wijzen er vaak op, rare kleuren, zwart beeld, glitches, sync-proberen etc etc.

Lekker dan...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RwhcZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Ook de beta van Chrome gooit de pagina van weeronline steeds naar boven als ik bv op tab Buienverwachting, 48 uur, en 14 dagen klik, terwijl de beta van Fx dit niet doet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
me_mrtn schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:43:
Ik begin mij soms aardig te irriteren aan de combinatie Chrome en Flash. YouTube-filmpjes worden maar voor 3/4 afgespeeld,
Blijkbaar ben ik dan toch niet de enige met dat probleem. Als ik verder in de voortgangsbalk klik, net voorbij het punt waar de video stopte, speelt de rest wel mooi door. HTML5 weergave geeft hetzelfde probleem hier. Kan je inschakelen door onderaan op "Probeer iets nieuws" te klikken.

Ook irriteer ik me aan de downloadbalk. Een issue dat al làng bestaat, maar niets mee gedaan wordt. Er was een flag oplossing voor, maar die hebben ze er dan weer uitgesloopt 8)7 Zo moeilijk kan het niet zijn om die balk vanzelf te laten verdwijnen als de downloads compleet zijn, voor mijn part met een setting zodat iedereen happy blijft. De extensie die elke 5 sec de downloadlijst wist, kan een oplossing zijn, maar das maar een lapmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Chrome 23 beta is nu stabiel, maar Chrome gooit de pagina van weeronline nog steeds naar boven als ik bv op tab Buienverwachting, 48 uur, en 14 dagen klik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 06:08
desalniettemin schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:27:
Chrome 23 beta is nu stabiel, maar Chrome gooit de pagina van weeronline nog steeds naar boven als ik bv op tab Buienverwachting, 48 uur, en 14 dagen klik ;(
Ik wil graag met je meekijken, maar op weeronline.nl zie ik helemaal geen tab Buienverwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 06:08
Oke, ik zie het en bij mij hetzelfde. Ik denk dat het te maken heeft met Adblock plus. Als ik die uitzet dan gaat het bij mij wel goed. De website bouwer gaat er natuurlijk van uit dat die reclame wel wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Adblock Plus op Fx doet dat dus niet :) De andere adblocker, Adblock, houdt de pagina wél op z'n plaats 8)

Scrollen op hardware.info lukt niet goed. Gaat schokkerig :? Nog een onhebbelijkheid. Als ik op Google afbeeldingen zoek, de afbeelding bekijk en ik ga terug dan kom ik niet terug waar ik gebleven was, maar weer bovenaan :?

[ Voor 101% gewijzigd door desalniettemin op 10-11-2012 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Mijn chrome loopt de laatste tijd wel erg vaak vast bij het laden van een pagina... Het is niet dat heel chrome vastloopt, op andere pagina's kan ik nog wel vaak verder, maar die tab is verloren. En vanaf dat moment zijn eigenlijk alle tabs verloren die ik nog wil openen :P . Heeft iemand misschien enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik word er echt heel moe van, en op dit moment werkt IE nog beter :') ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Ik heb het zelfde, maar dan komt het zeker door flash. Bij pagina's zonder flash is er niks aan de hand, maar op Youtube gaat Chrome helemaal over z'n zeik (25 dev hier btw).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Ik heb ook de laatste dagen duidelijk meer last van een crashende Flash Player...
Ik gebruik Version 24.0.1312.14 beta-m.

En kan iemand het volgende verduidelijken: Als Flash in 1 tab crasht, waarom crasht die dan ook in alle andere tabs?
Ik herinner mij dat bij de introductie van Chrome er een soort stripalbum werd gepubliceerd. Daar stond o.a. in dat elk tabblad in zijn eigen proces zou draaien. Zeiden ze dan niet dat één van de voordelen hiervan is, dat als Flash crasht, dit beperkt blijft tot die bepaalde tab?

[ Voor 63% gewijzigd door Asgaro op 25-11-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zit op stable en ik heb precies hetzelfde euvel. Heel erg vervelend. Misschien Firefox toch maar eens weer onder het stof vandaan halen als er niet snel een update voor komt?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Anthirian schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:13:
Ik zit op stable en ik heb precies hetzelfde euvel. Heel erg vervelend. Misschien Firefox toch maar eens weer onder het stof vandaan halen als er niet snel een update voor komt?
Inderdaad. De frustaties die deze chrome me dagelijks bezorgt word ik ook niet vrolijk van..
Versie 23.0.1271.64 m trouwens. :p

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar in mijn geval lijkt het gewoon op willekeurige momenten met willekeurige pagina's te gebruiken. Wel altijd bij het laden van een nieuwe pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Wat is er opeens met google aan de hand? Ik krijg steeds een of andere site met afbeeldingen die je níet kunt kopiëren? Edit: ligt aan google Chrome :o watdeneuk krijgen we nu? Firefox doet dit overigens niet :?

Ik gebruik de laatste beta update van Chrome 24 :)

Vaarwel google.nl, hallo bing.com ;w

[ Voor 7% gewijzigd door desalniettemin op 01-12-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Inmiddels heb ik overigens geen last meer van de freezing tabs. Een reinstall deed wonderen. Ik weet niet of dat door de reinstall kwam of door het feit dat er tussen het verwijderen en installeren een nieuwe versie uitgebracht was, maar hij doet het in ieder geval weer! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Anthirian schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:16:
Inmiddels heb ik overigens geen last meer van de freezing tabs. Een reinstall deed wonderen. Ik weet niet of dat door de reinstall kwam of door het feit dat er tussen het verwijderen en installeren een nieuwe versie uitgebracht was, maar hij doet het in ieder geval weer! *O*
Zal komen door een nieuwe versie van Chrome of de Flash Player. Ik heb ook geen last meer sinds paar dagen, maar heb niets aan mn Chrome aangepast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Hier nog een tip voor een instabiele Chrome: Ga naar instellingen, scroll dan naar Netwerk en klik op Proxyinstellingen wijzigen. Klik dan op LAN-instellingen en haal dan vinkje weg bij Instellingen automatisch detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:42
Even een vraagje: ik heb de laatste tijd last van .gifs die niet of slecht laden en dat is vervelend, want ik kom regelmatig in Het Grote Animated GIFjes Topic.

Edit: Nevermind. Ben er inmiddels achter dat het aan de 'pepper'-plugin van Chrome. Uitgeschakeld en alles doet het weer.

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 07-12-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Herkent iemand dit probleem, of wie weet een oplossing?

Chrome en Windows 8... Ik werk het liefst vanaf mijn desktop omgeving met chrome ipv in de startmenu omgeving.
Dit ging prima in het begin, maar opeens opent chrome als app in de startmenu omgeving. Dus geen taakbalk onderin, vrij irritant en heb zelf geen instellingen veranderd. Het gaat hier echt om een bug, want na een reboot van de pc gaat het de eerste keer dat ik chrome open goed. Ik blijf dus in desktop, de tweede keer dat ik chrome open ga ik direct weer naar startmenu omgeving. Ook heb ik Chrome opnieuw geïnstalleerd, ook dan blijft het probleem. :(

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Intussen opgelost, het is gewoon een instelling: "Chrome opnieuw openen in Windows 8-modus" :X

[ Voor 12% gewijzigd door Oxellaar op 12-12-2012 21:08 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Even een vraagje mbt Chrome.

Wij hebben een yurls pagina voor op school waar alles weblinks georganiseerd staan, daaronder staan ook snelkoppelingen op de lokale pc. (zodat je vanaf die pagina het programma gelijk kan starten)
In IE kun je websites aan een vertrouwde website plaatsen zodat hij die .exe .bat vanaf de yurl kan starten, ik heb zoiets nog niet kunnen vinden in Chrome.

Zie ik iets over het hoofd?
Het is volgens mij onmogelijk om met Chrome een .bat of ,exe file te starten op je eigen pc via een link op een website.

Edit:

Dit had ik zelf al gevonden, maar dan nog opent hij geen .exe of .bat files
I first published this in February 2012. It was the process at that time. I should have labelled it with the version information. Here is the latest process :

Applies To Version : Google Chrome Version 22.0.1229.94 m

In Google Chrome, click on the little icon with 3 lines on the far right hand side of the address bar.
Click on Settings
Click on Show Advanced Settings
Click on Change proxy settings
A familiar menu will pop up. Click on the Security tab.
Click on Trusted Sites, which is identified by the green check mark, and then click on the Sites button that comes up
Type in the name of your trusted site
Click the Add button
Click the Close button
Click the OK button
Dus het lijkt niet in trusted sites te zitten terwijl als je dit doet in IE hij de .bat en ,exe wel uitvoert.

[ Voor 45% gewijzigd door henkyyyyyyy op 10-12-2012 08:49 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Tijdje gebruikt, maar weer terug bij Firefox, want:

De ergernissen die er sinds versie 1 in zitten, zijn er zelfs met versie 23 nóg steeds. Het keert niet terug naar je laatste tab als je de 2 ernaast staande sluit. Zoek je naar een afbeelding op google afbeeldingen en je keert terug, dan kom je niet terug bij je laatst gekozen afbeelding, maar weer helemaal bovenaan en moet je dus weer zoeken naar die laatste afbeelding. En het gebruikt veel te veel geheugen. Het heeft ook voordelen, maar die wegen niet op tegen de nadelen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Anthirian schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:16:
Bij mij heeft dit ook geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

desalniettemin schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:48:
Tijdje gebruikt, maar weer terug bij Firefox, want:

De ergernissen die er sinds versie 1 in zitten, zijn er zelfs met versie 23 nóg steeds. Het keert niet terug naar je laatste tab als je de 2 ernaast staande sluit. Zoek je naar een afbeelding op google afbeeldingen en je keert terug, dan kom je niet terug bij je laatst gekozen afbeelding, maar weer helemaal bovenaan en moet je dus weer zoeken naar die laatste afbeelding. En het gebruikt veel te veel geheugen. Het heeft ook voordelen, maar die wegen niet op tegen de nadelen ;w
Geheugengebruik is vervelend, maar Firefox kan maar maximaal 2GB (of 4) gebruiken, omdat het één proces is en hij de limieten van x86 moet volgen. Voor mij zit ik dan steeds aan de limiet, maar dat ligt een beetje aan het aantal tabs..

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
henkyyyyyyy schreef op maandag 10 december 2012 @ 08:42:
Even een vraagje mbt Chrome.

Wij hebben een yurls pagina voor op school waar alles weblinks georganiseerd staan, daaronder staan ook snelkoppelingen op de lokale pc. (zodat je vanaf die pagina het programma gelijk kan starten)
In IE kun je websites aan een vertrouwde website plaatsen zodat hij die .exe .bat vanaf de yurl kan starten, ik heb zoiets nog niet kunnen vinden in Chrome.

Zie ik iets over het hoofd?
Het is volgens mij onmogelijk om met Chrome een .bat of ,exe file te starten op je eigen pc via een link op een website.

Edit:

Dit had ik zelf al gevonden, maar dan nog opent hij geen .exe of .bat files

[...]

Dus het lijkt niet in trusted sites te zitten terwijl als je dit doet in IE hij de .bat en ,exe wel uitvoert.
Iemand hier nog een ideetje over??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 14:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Alle mensen, zijn er nog meer die de laatste week nogal veel last hebben van vastlopende tabs? Die tab loopt dan vast en kan ook echt niet gesloten worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het valt mij op dat (sinds vandaag) de Clikck & Clean extension het weer niet voor elkaar krijgt om alle browsing history op te schonen bij het sluiten van Chrome.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Sinds de laatste versie 23.0.1271.97 heb ik van het volgende last: zodra je een venster opent met 17 tabs tegelijk (van de vorige sessie) en nadat deze geladen zijn en CPU usage weer tussen de 0-10% schommelt en vervolgens nog een venster opent met zo'n 13 tabs (ook van de vorige sessie) dan blijft de CPU usage rond de 90-100% schommelen. Het is niet 1 bepaalde tab die het veroorzaakt, maar alle tabs van het nieuwe venster die dan allemaal een beetje CPU usage blijven gebruiken en samen dus zorgen voor zo'n 90-100% CPU load. Zodra ik dan het venster met de 13 tabs weer sluit daalt de CPU usage weer naar zo'n 0-10%.

Lijkt mij dus een bug in de laatste versie van Chrome.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wat mij op het gebied van tabs ook opvalt is als je een tab sluit en vervolgens een nieuwe (lege) tab opent, dat je een fractie van een seconde de gesloten tab in beeld ziet staan. Heb het niet altijd, maar staat wel een beetje slordig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Dat zie ik inderdaad ook weleens. Het gebeurt soms ook als je een tab sluit, en vervolgens naar een andere tab gaat (nadat 'ie na het sluiten automatisch verspringt) en die tab nog uit het geheugen geladen moet worden (wanneer het scherm na het klikken op de tab nog even wit blijft). If that makes sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Een handige functie in chrome is dat je je kan inloggen met je google account je daarmee alle apps, instellingen etc overal meenemen. Alleen hoe log je uit op een familiepc, publieke pc etc? Het wissen van de appdata map wil wel lukken alleen dit moet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcks
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-05-2020
Ik heb sinds kort een erg vreemd probleempje met chrome. Ik kan bij rtlnieuws.nl de cookies niet accepteren waardoor ik niet op rtlnieuws kom. Ik wordt automatisch doorgewezen naar: http://www.rtl.nl/service....rtl.nl/experience/rtlnl/ maar hier staat geen knop met accepteren. Terwijl dezelfde site met firefox wel een knop met accepteren laat zien. En als ik naar hotmail.com ga dan krijg ik een blanco pagina en op webmail.tudelf.nl kan ik wel inloggen maar niks aanklikken (zoals een mail openen, verwijderen enz...).

Heeft iemand ooit zo'n probleem gehad? Zoja hoe heb je het opgelost, want is best irritant!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Cabo schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:52:
Een handige functie in chrome is dat je je kan inloggen met je google account je daarmee alle apps, instellingen etc overal meenemen. Alleen hoe log je uit op een familiepc, publieke pc etc? Het wissen van de appdata map wil wel lukken alleen dit moet makkelijker.
Volgens mij zo: ga naar instellingen, klik op "Uw Google-account ontkoppelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb opeens, inmiddels een maand al, dat Chrome geen embedded YouTube video's afspeelt. Als ik op play klik zie ik het 'loading'-plaatje, dan verdwijnt die, en vervolgens blijft het beeld zwart en speelt hij niet af. Als ik dan op het YouTube-icoontje klik, kan ik hem wél gewoon op YouTube bekijken.

Het gaat om de nieuwste versie (23.0.1271.101); ik draai Mac OS X Mountain Lion 10.8.2.

Meer mensen last van?

P.S. De enigste add-on die ik draai is AdBlock. Het probleem is niet verholpen als ik hem uitzet.

[ Voor 9% gewijzigd door Conscience NL op 08-01-2013 22:45 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Conscience NL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:43:
Ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb opeens, inmiddels een maand al, dat Chrome geen embedded YouTube video's afspeelt. Als ik op play klik zie ik het 'loading'-plaatje, dan verdwijnt die, en vervolgens blijft het beeld zwart en speelt hij niet af. Als ik dan op het YouTube-icoontje klik, kan ik hem wél gewoon op YouTube bekijken.

Het gaat om de nieuwste versie (23.0.1271.101); ik draai Mac OS X Mountain Lion 10.8.2.

Meer mensen last van?

P.S. De enigste add-on die ik draai is AdBlock. Het probleem is niet verholpen als ik hem uitzet.
Sinds versie 24 heb ik juist onder OS X geen last meer van gesodemieter met Flash (voornamelijk YouTube) onder Chrome waarbij Flash niet goed geschaald werd bijvoorbeeld. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog geen crash heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Raar, ik heb de Beta gedownload die versie 24 heeft, maar helaas... embedded YouTube video's worden nog steeds niet afgespeeld. Hoe kan dit nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Conscience NL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:57:
Raar, ik heb de Beta gedownload die versie 24 heeft, maar helaas... embedded YouTube video's worden nog steeds niet afgespeeld. Hoe kan dit nou?
Probeer eens via about:plugins te kijken welke Flash-versie Chrome pakt, de interne (PepperFlash) of de system. Daar kun je ze uitschakelen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
me_mrtn schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:59:
[...]

Probeer eens via about:plugins te kijken welke Flash-versie Chrome pakt, de interne (PepperFlash) of de system. Daar kun je ze uitschakelen namelijk.
Ook weer helaas... Heb zowel bij de stable als bij de beta versie geprobeerd om de ene Flash-versie aan te zetten en de andere uit en andersom, maar niks helpt. Flash is ook up-to-date. Het is ook alleen bij Chrome het geval, zowel Safari als FireFox speelt ze gewoon wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hebben er meer mensen last van het feit dat Chrome soms de PC even geheel laat freezen?

Komt bij mij vaak voor op Verge of Engadget, maar het lijkt eigenlijk puur random te zijn.
Ik klik op een link, zie de pagina laden, alleen dan freezed het gewoon compleet. Muziek via WMP speelt gewoon door, maar de muis beweegt niet meer en op keyboard wordt ook niet meer gereageerd.

15 seconden wachten en alles werkt weer gewoon...
Ik heb alle extensies al uit gezet, maar dit mocht niet baten...

Iemand?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Jeroenneman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:42:
Hebben er meer mensen last van het feit dat Chrome soms de PC even geheel laat freezen?

Komt bij mij vaak voor op Verge of Engadget, maar het lijkt eigenlijk puur random te zijn.
Ik klik op een link, zie de pagina laden, alleen dan freezed het gewoon compleet. Muziek via WMP speelt gewoon door, maar de muis beweegt niet meer en op keyboard wordt ook niet meer gereageerd.

15 seconden wachten en alles werkt weer gewoon...
Ik heb alle extensies al uit gezet, maar dit mocht niet baten...

Iemand?
Ja hier ook, dacht zelf dat het aan Flash content gerelateerde sites lag eigenlijk.
Versie 23.0.1271.97 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtreem1988
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Hey allemaal, heb een klein probleem, weet iemand hoe ik dit moet oplossen. Google update (over google chrome) geeft volgend bericht: "Updates zijn uitgeschakeld door de beheerder" ik zou dit graag oplossen zodat ik weer normaal kan updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Conscience NL schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 23:08:
[...]

Ook weer helaas... Heb zowel bij de stable als bij de beta versie geprobeerd om de ene Flash-versie aan te zetten en de andere uit en andersom, maar niks helpt. Flash is ook up-to-date. Het is ook alleen bij Chrome het geval, zowel Safari als FireFox speelt ze gewoon wel af.
En jawel hoor... hij speelt ze weer af :) . Ik zie dat hij is geüpdate naar versie 24, en nu speelt hij ze dus wel gewoon af. Vreemd, want met de Beta versie (die al versie 24 was) speelde hij ze nog steeds niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Versie 24 is nu te vinden in het Stable channel, met onder meer een geüpdatete Flash player.
meuk: Google Chrome 24.0.1312.52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtreem1988
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2023
Google update (over google chrome) geeft volgend bericht: "Updates zijn uitgeschakeld door de beheerder" ik zou dit graag oplossen zodat ik weer normaal kan updaten, kan iemand mij helpen aub ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Sinds versie 24 heb ik twee 'vervelende' dingen, herkent iemand ze?
• Bij hard naar beneden scrollen (vooral bij net geopende topics bijvoorbeeld) zie je veel geblokte vlakken. Alsof Chrome de pagina als image rendert en nog niks weet. Hij scrollt wel gewoon door, maar je ziet helemaal geen content... beetje irritant.
• Als ik tekst selecteer en heen en weer beweeg loopt de daadwerkelijke geselecteerde tekst met wat lag achter mijn muis aan.

Is er iets in de rendering engine veranderd dat niet in het changelog staat, of doet 'ie gewoon alleen bij mij gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Dat laatste heb ik ook, maar alleen als ik op mijn andere scherm video aan het afspelen ben.

edit: het gebeurt mij ook altijd. Bij het typen (in deze box bijv.) is er ook een vertraging.

[ Voor 34% gewijzigd door Sefyu op 13-01-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Gisteren Google Chrome geüpdatet naar Versie 24.0.1312.52 m, en sindsdien kan ik niet meer 'twee vinger' scrollen met het touchpad van mijn laptop :S

Ja, het kan wel, maar dan enkel als de muis boven de scroll-bar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Enes_81 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:14:
Gisteren Google Chrome geüpdatet naar Versie 24.0.1312.52 m, en sindsdien kan ik niet meer 'twee vinger' scrollen met het touchpad van mijn laptop :S

Ja, het kan wel, maar dan enkel als de muis boven de scroll-bar is.
Blijkbaar is er in Chrome 24 iets kapot met het scrollen, hier iemand die hetzelfde heeft met zijn muiswiel: https://productforums.goo...!topic/chrome/d1WEuy1I9_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Heb de oorzaak van mijn probleem weten de achterhalen, het werd veroorzaakt door de extension MinimumSmoothScroll (welke overigens al minstens een jaar goed werkte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vraagje mensen hopelijk weet iemand of dit kan met Chrome. Ik heb er voor gekozen om bij het opstarten van chrome altijd weer de tabs te openen die open stonden toen ik Chrome sloot. DIt zijn er bij mij vaak best veel (15+). Nu is het probleem dat wanneer ik Chrome opstart hij allemaal die tabs gaat laden in een keer, hierdoor wordt mijn systeem gedurende die periode heel traag. Ik vroeg mij af of het mogelijk is dat chrome gewoon alle tabs opent maar dat hij de pagina eigenlijk pas laad wanneer je de tab opent. Firefox doet dit bijvoorbeeld wel wanneer je je laatste sessie hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 00:29

Laguna

Connaisseur

Wouser schreef op maandag 21 januari 2013 @ 06:36:
Vraagje mensen hopelijk weet iemand of dit kan met Chrome. Ik heb er voor gekozen om bij het opstarten van chrome altijd weer de tabs te openen die open stonden toen ik Chrome sloot. DIt zijn er bij mij vaak best veel (15+). Nu is het probleem dat wanneer ik Chrome opstart hij allemaal die tabs gaat laden in een keer, hierdoor wordt mijn systeem gedurende die periode heel traag. Ik vroeg mij af of het mogelijk is dat chrome gewoon alle tabs opent maar dat hij de pagina eigenlijk pas laad wanneer je de tab opent. Firefox doet dit bijvoorbeeld wel wanneer je je laatste sessie hersteld.
Ik doe dat ook, maar dan handmatig (nog even uitzoeken hoe je dat automatisch kan doen). Vroeger werden niet alle pagina's geladen, maar werden ze gewoon geopend zoals ze erbij stonden toen Chrome werd afgesloten. Dit is echter al heel wat versies geleden dat het op deze manier werkte. Eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze daarvan zijn afgestapt, zoals je zelf al aangeeft wordt je systeem nu tijdelijk even unresponsive (cursor van de muis hakkelt over het scherm) totdat de pagina's geladen zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste