Touchdomex schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:36:
Hoe stabiel is 2.3 en alles werkt er toch op?
Ik wil graag overstappen naar een "schone" rom zonder die sense meuk.... Ook denk ik dat het soms ongevraagd blijft draaien en zo mijn telefoon onnodig traag maakt

Maar ik wil niet naar een kale 2.2

Geen voorruitgang in verhouding tot wat ik nu heb.
Ik draai nu al zo'n 12 uur Ali Ba's 03/01, dus ik ben overduidelijk de expert hier
Nee, het bevalt tot nu toe goed

De rom werd standaard geleverd met ADW als default launcher, maar die heeft inmiddels plaats gemaakt voor MoDaCo-Paul's Gingerbread launcher, en die loopt heerlijk soepel.
Ik was niet helemaal tevreden over het energieverbruik gisteravond, maar nu ik terugkijk valt dat volgens mij ook reuze mee, aangezien ik vanaf een uur of 7-8 nontstop tot 02.00 aan het kloten ben geweest met alle settings en apps, en aan het einde had ie nog 49% van de batterij over. Daar heeft ie gedurende de nacht wel nog zo'n 20-25% van verbruikt, terwijl dat normaliter (2.2) zo'n 10% was, dus dat wil ik nog even in de gaten houden.
Verder bevalt de nieuwe, donkere, stijl hevig

Google is niet helemaal consistent geweest met hun nieuwe groene accentkleur, aangezien een hoop kleine dingetjes toch nog oranje zijn, en daar erger ik me vervolgens weer aan

Zaken als die oranje gloed als je het einde van een pagina hebt bereikt, de oranje volumebalk, oranje vierkantjes om een icoontje als je er een selecteert (hoewel dat ook door de launcher kan komen ofc, dunno), dat soort dingetjes.
Wat ik overigens wel leuk vond was dat ie automagisch al mn apps installeerde toen ie voor de eerste keer bootte. Wel irritant, aangezien ik een hoop meuk niet meer gebruikte, maar toch

Heeft ie die shit gesynced met het internet, of heeft ie dat van mn SD geplukt? Heb gewoon keurig Data wipe en Cache wipe gedaan, en weet vrijwel zeker dat sommige van de gerestorede apps niet op mn SD geinstalleerd waren...