• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
MediJack schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:30:
[...]

Lijkt me een hele uitdaging, zeker omdat je niet weet of het past. Daarbij vermoed ik dat een defecte mic niet echt een veel beter resultaat gaat geven, maar misschien snap ik het niet zo...
8)
Niks mis met de Mic idd van de telefoon... en ja tiz een gokje wagen denk ik !! ga het eens onderzoeken.. heb laatst ook een kleine repair gedaan op me telefoon en op het forum waar ik de info vandaan had waren veel knutselaars... zou prachtig zijn als je de mic zomaar erop kon zetten.... ofja zomaar... uitelkaar halen en solderen etc:P

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
serdadu schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:45:
[...]

Niks mis met de Mic idd van de telefoon... en ja tiz een gokje wagen denk ik !! ga het eens onderzoeken.. heb laatst ook een kleine repair gedaan op me telefoon en op het forum waar ik de info vandaan had waren veel knutselaars... zou prachtig zijn als je de mic zomaar erop kon zetten.... ofja zomaar... uitelkaar halen en solderen etc:P
Keep us informed. Ook al vaak eraan gedacht om de speaker te vervangen.
Die doet nogal raar bij mij. Soms extreem crappy geluid, en dan plots *plop* en weer goed geluid.

• Dazzyon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:27:
Daarnaast zou het heel fijn zijn om pinch to zoom te kunnen gebruiken in maps.
Dat kan toch ook al een tijdje? Hier werkt het gewoon in ieder geval.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Dazzyon schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:09:
[...]

Dat kan toch ook al een tijdje? Hier werkt het gewoon in ieder geval.
Jep met de laatste update, dus kiezen tussen pinch-to-zoom in maps of je smsjes in de juiste volgorde in de sms app.

Verwijderd

@dyStic: helaas kan ik ik niet kiezen en zit ik 'vast' met de non pinch-to-zoom versie. Ik zou liever die nieuwe update willen aangezien ik toch handcent sms gebruik.

@Utwizzard: ik neem aan dat jou stuk een reactie is op mijn stuk? En gelijk hebben de mensen die zeuren dat de Legend nog geen 2.2 heeft! HTC heeft beloofd het uiterlijk eind september af te hebben. Als ze die belofte niet hadden gemaakt, dan zou ik niet wachten met rooten en een custom 2.2 op zetten.
Het is trouwens wat je ervan verwacht: ik had niet verwacht dat die veel minder soepel dan de desire zou zijn (bij mij goed te merken wanneer ik veel dingen tegelijkertijd aan het doen ben). Volgende keer zal ik minder kijken naar het uiterlijk en meer naar functionaliteit.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

@serdadu
Als je er aan gaat beginnen wordt het van mijn kant zeer gewaardeerd als je e.e.a. vastlegt met foto's en een mooi topic in dit forum. Ter lering ende vermaeck.

Wat de rest betreft:
Ja, HTC is te laat met de update... En ze zijn niet van gisteren daar. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. Wat ik wel jammer vind is dat ze niet meer communiceren. Daar zal een reden voor zijn, want an sich winnen ze er niets mee.
Communicatie en marketing is een groot goed in de wereld van high-tech gadgets en een tevreden klant is goud waard omdat die klant vanzelfsprekend tegen anderen zal zeggen hoe blij hij is met zijn toestel. (Kijk maar naar sommige iPhone gebruikers --no flame intended--). Ik ben geen expert op het gebied van communicatie en marketing maar dit kan ik al helemaal zelf bedenken, dus zullen ze dat bij HTC ook wel kunnen.
Of misschien denk ik te ver door en is het een lage prioriteit voor HTC omdat de Legend alweer wat ouder is en ook omdat wij tweakers slechts een kleine groep zijn. Wie weet hoe veel mensen rondlopen met hun Legend, onwetend van het hele update-verhaal. In mijn familie zou ik de enige zijn die zich hier druk over zou maken. :-)
Anyway... Ik wacht vol spanning op de update. Ik lig er niet wakker van of het deze maand nog is of zelfs later, maar ik begrijp nu wel dat het voor anderen (met een vol geheugen) wat urgenter is dan voor mij.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• serdadu
MediJack schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:42:
@serdadu
Als je er aan gaat beginnen wordt het van mijn kant zeer gewaardeerd als je e.e.a. vastlegt met foto's en een mooi topic in dit forum. Ter lering ende vermaeck.

Wat de rest betreft:
Ja, HTC is te laat met de update... En ze zijn niet van gisteren daar. Er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn. Wat ik wel jammer vind is dat ze niet meer communiceren. Daar zal een reden voor zijn, want an sich winnen ze er niets mee.
Communicatie en marketing is een groot goed in de wereld van high-tech gadgets en een tevreden klant is goud waard omdat die klant vanzelfsprekend tegen anderen zal zeggen hoe blij hij is met zijn toestel. (Kijk maar naar sommige iPhone gebruikers --no flame intended--). Ik ben geen expert op het gebied van communicatie en marketing maar dit kan ik al helemaal zelf bedenken, dus zullen ze dat bij HTC ook wel kunnen.
Of misschien denk ik te ver door en is het een lage prioriteit voor HTC omdat de Legend alweer wat ouder is en ook omdat wij tweakers slechts een kleine groep zijn. Wie weet hoe veel mensen rondlopen met hun Legend, onwetend van het hele update-verhaal. In mijn familie zou ik de enige zijn die zich hier druk over zou maken. :-)
Anyway... Ik wacht vol spanning op de update. Ik lig er niet wakker van of het deze maand nog is of zelfs later, maar ik begrijp nu wel dat het voor anderen (met een vol geheugen) wat urgenter is dan voor mij.
zal pas in januari er aan gaan klungelen... dan kan ik mijn abbo verlengen en nieuw toestel uitkiezen. meanwhile... ik ben dus een leek op dit soort stuff dus zal flink op onderzoek moeten

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:32
@ EvEz: Nee, mijn rant was niet gericht op jouw stuk maar meer in het algemeen. Zoals ik al aangaf geloof ik best dat sommigen echt wel problemen hebben, zeker wat betreft het installeren van applicaties waar geen geheugen voor beschikbaar is. Ik zal dan ook niet zeggen dat ik jouw klachten niet geloof.

Maar waar het mij meer om gaat is dat sommige mensen de kleinste problemen naar mijn mening compleet opblazen, paar voorbeelden:
- De SMS bug, ja hij is vervelend, maar sommige mensen roepen dat het nu "compleet onwerkbaar" is. Dat vind ik gewoon onzin, je scrollt even 3 seconden naar beneden en je bent klaar, sturen mensen dan echt zoveel SMS'jes per dag dat die 3 seconden extra per SMS zoveel schelen?
- Geheugen voor applicaties, toegegeven, is aan de krappe kant, ik zit zelf ook net op het randje maar ik heb dan ook meer dan 40 applicaties er op staan. En van die 40 zou ik er eigenlijk nog een hoop kunnen verwijderen ook, omdat ik ze eigenlijk toch niet gebruik.
- Het bereik van de telefoon, ik ben van een Nokia N82 naar de Legend gegaan maar ik kan nou niet zeggen dat ik zoveel slechter bereik heb. Sterker nog, ik woon in een appartementencomplex, als ik door de gang heen loop naar mijn woning toe, dan krijg ik vanaf een meter of 35 - 40 (door een brandwerende betonnen muur heen) al notificaties op mijn Legend omdat ie mijn WiFi al oppakt. Zelfde verhaal met het telefoon en data netwerk.
- Gebruik buiten, sommige mensen verklaren bij hoog en laag dat de Legend -niet- buiten te gebruiken is. Als ik mijn brightness omhoog zet is het buiten prima te gebruiken.

Heb ik dan zo'n bijzondere Legend?

• DieterVDW
Enige waar ik me aan erger zijn: slechte wifi ontvangst en crappy speaker. Voor de rest super toestelletje.

• Xander1
  • Laatst online: 19-12-2022
UTwizard schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 08:07:

Heb ik dan zo'n bijzondere Legend?
Nee hoor, ik heb er precies zo eentje. Prima toestel, mooi, heel goed bereik, ook qua WiFi.

Van de SMS bug heb ik geen last omdat ik nauwelijks SMS stuur.
Ja, inderdaad, hij zit bijna vol. Maar ook bij mij geldt dat ik dan even kritisch naar alle geïnstalleerde apps moet kijken. Er zijn er genoeg die ik niet of nauwelijks gebruik.

Het enige negatieve dat ik kan verzinnen is de korte accuduur. Maar ja, dat is een euvel van alle smartphones denk ik. Ik heb nu altijd een reserve accu bij me, dus dat probleem is opgelost. Nu alleen nog een oplader vinden waar ik de accu los in kan opladen. Dat zou ik erg handig vinden.
Iemand een tip ?

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:27:
@tiswat: zo denk ik er ook over, maar ik ben bang dat ik over 1,5 jaar toch een HTC neem, omdat de Sence zo fijn werkt... Het is een dilemma:P.
@MediJack: Als iedereen zo nadenkt, dan komen we geen stap vooruit (met alle respect, maar om te zeggen dat we beter kunnen wachten op een goede verlate update dan een slechte tijdige update vind ik te optimistisch. Op die manier kan elk bedrijf ermee wegkomen, omdat ze 'goede' updates willen uitbrengen).
De X10 is volgens mij al vanaf het begin gedoemd omdat die geen dual/multi-touch heeft (en ik vermoed dat hoe verder de android OS zal vorderen, hoe meer gebruikt gemaakt zal worden van multi-touch).
Ik wil 2.2 puur en alleen hebben, omdat ik dan via officiele manier apps op SD kan installeren. Ik word nu gek, omdat ik geen games en apps zoals angry birds en Fennec kan installeren! Daarnaast zou het heel fijn zijn om pinch to zoom te kunnen gebruiken in maps. Dat FroYo over het algemeen ook sneller is, wel leuk meegenomen, maar dat hoeft van mij niet per sé (veel sneller zal die toch niet worden met de nu al 'ouderwetse' MSM 7227).
Houd eens grote kuis in je apps, dan kan je Angry Birds installeren ;) Het lukt mij wel om zowel Fruit Ninja, Angry Birds, MiniSquadron, MiniArmy en Guns 'n' Glory te installeren, naast nog andere apps (Tapatalk, Waze, Grooveshark, ..). En die games nemen nochtans meer dan genoeg ruimte in.

• petrusk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04-2023
Ik heb een nieuw acount bij google maar ik kan die er niet bij zetten :( alleen als ik een reset doe is dat normaal of zit er een foutje in na de update :? :? en zou dit verholpen zijn als froyo uit is voor de legend.....

• tmnssn
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 18:24
petrusk schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:40:
Ik heb een nieuw acount bij google maar ik kan die er niet bij zetten :( alleen als ik een reset doe is dat normaal of zit er een foutje in na de update :? :? en zou dit verholpen zijn als froyo uit is voor de legend.....
Menu > Instellingen > Accounts en synchronisatie > Account toevoegen > Google. Er staat waarschijnlijk al een vinkje achter, maar je kunt er gewoon meerdere gebruiken hoor.

Verwijderd

@MediJack: ik denk dat de tweede oorzaak eerder aannemelijk is. Ze denken dat de meeste mensen met een Legend het niet kan schelen dat ze de nieuwste OS hebben. Bovendien stellen ze ook meer prioriteiten aan toestellen die beter verkopen, waarvan de Desire eentje is. Het was eerst de verwachting van HTC dat de Legend beter zal verkopen, maar volgens mij zijn er meer Desires verkocht dan Legends (wat naar mijn mening duidt op een slechte zaak van marktstrategie afdeling).
Ik hoop net als jij dat HTC gewoon een realistische datum laat weten wanneer de update zal komen.

@UTwiszard: ik kan helaas je verhaal van WIFI niet beamen, ik krijg vanaf de eerste verdieping amper WIFI verbinding (laat staan op de tweede). Verder is het normaal bereik inderdaad niet slecht. Het buiten gebruiken valt ook mee, totdat de zon flink gaat schijnen. Wat het kijken verergert is de digitizer die een raster van puntjes heeft (is best wel goed zichtbaar in de zon).
Ik ben verder ook eens met DieterVDW dat de speaker (die je tijdens het bellen tegen je oor houdt). niet al te best is (tijdens het bellen wordt het geluid een beetje vervormd als ik de volume op hoogst zet).

@Caoim: ik heb vandaag een navigatie app weggehaald, waardoor ik angry bird eindelijk kan spelen!:) Enige probleem is dat het lijkt alsof de resolutie van het spel groter is dan de resolutie van mijn legend (dus het lijkt alsof er constant ingezoomd is). Is dat bij jou ook?

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:39
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:16:
@Caoim: ik heb vandaag een navigatie app weggehaald, waardoor ik angry bird eindelijk kan spelen!:) Enige probleem is dat het lijkt alsof de resolutie van het spel groter is dan de resolutie van mijn legend (dus het lijkt alsof er constant ingezoomd is). Is dat bij jou ook?
Pinch to zoom ;)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• DieterVDW
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:16:
Ik ben verder ook eens met DieterVDW dat de speaker (die je tijdens het bellen tegen je oor houdt). niet al te best is (tijdens het bellen wordt het geluid een beetje vervormd als ik de volume op hoogst zet).
Dat stoort mij eigenlijk minder, ik bedoel vooral de hands-free speaker.

Verwijderd

Haha, nee, dat had ik al door. Ik bedoel dat de het lijkt alsof er ingezoomd is (bijvoorbeeld in het hoofdmenu is een stukje van rechts en links niet te zien. Verder nadat je een level haalt en je ziet je score, dan lijkt er een stukje van de onderkant te zijn weggeknipt). Het lijkt alsof de aspect ratio van het spel niet altijd overeenkomt met die van het scherm van de Legend.

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-11 15:30

jacobras

Developer

@EvEz: draai je het scherm wel in landscape? Als ik Angry Birds open heb staan, en dan mijn Legend even uit doe en de telefoon rechtop hou, dan ziet het er ook gaar uit als ik 'm weer aan doe (portrait modus dan dus).

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• caoim
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:39:
Haha, nee, dat had ik al door. Ik bedoel dat de het lijkt alsof er ingezoomd is (bijvoorbeeld in het hoofdmenu is een stukje van rechts en links niet te zien. Verder nadat je een level haalt en je ziet je score, dan lijkt er een stukje van de onderkant te zijn weggeknipt). Het lijkt alsof de aspect ratio van het spel niet altijd overeenkomt met die van het scherm van de Legend.
Het lijkt wel of je de beta aan het draaien bent, daar had ik dat probleem ook.

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Inderdaad... De eerste apk die ik had gevonden klopte ook van geen kant.
Uiteindelijk een andere gevonden (de officiele beta, denk ik?) die het goed doet. Als je wil dan zoek ik het exacte versienummer wel even op

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik kan maar niet wennen aan de HTC Calendar app.

Hoe kan ik een notificatie voor een afspraak uitzetten zonder die afspraak te verwijderen?
Ik wil later nog wel kunnen terugzien wanneer iets heeft plaatsgevonden.

En wat doen die Herinneringen precies?
Stel je hier in om de hoeveel minuten de notificatie terugkomt? Of is dit de waarschuwing dat je afspraak over een X aantal minuten gaat beginnen?

• caoim
Voor Angry Birds:

1) Go to m.getjar.com on your phone

2) Select Quick Download code on the bottom of the page.

3) Enter Code: 43600 to begin download.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Bad_Karma schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:52:
Ik kan maar niet wennen aan de HTC Calendar app.

Hoe kan ik een notificatie voor een afspraak uitzetten zonder die afspraak te verwijderen?
Ik wil later nog wel kunnen terugzien wanneer iets heeft plaatsgevonden.
Ik heb het ook, volgens mij stopt ie, als je hem naar beneden slide. (zodra de melding komt)

www.casarodriguillo.com

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-10 14:22

_Christiaan_

Master of SOG

Wat me vandaag opviel: De weather-widget geeft voor donderdag een klein logootje met een soort mist/wind en oranje herfstblaadjes. Nog nooit gezien! :P

NOSIG

• serdadu
prachtig, doe ik 5 sec simkaart van me broer erin. haal hem eruit en hopppaa nu lees thij geen simkaarten meer

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:26

J-P

Syntax erro....

_Christiaan_ schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:48:
Wat me vandaag opviel: De weather-widget geeft voor donderdag een klein logootje met een soort mist/wind en oranje herfstblaadjes. Nog nooit gezien! :P
Dat betekend volgens mij winderig of herfstachtig weer

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-11 21:08
Het wordt tijd voor een update. Sinds gisteren heb ik weer iets nieuws. Ik had al het Vodafone probleem: de dataverbinding via 2 of 3G valt regelmatig weg. Maar met wat resetten krijg ik 'm altijd wel weer terug. Gisteren zat ik in de trein te internetten toen ik plots merkte dat mijn internetverbinding helemaal weg was. De telefoon heb ik wel 3 softresets gegeven. Thuis kwam ik erachter dat de dataverbinding pas wordt hersteld als ik wifi aanzet. Ook al is er in 100 km geen wifinetwerk te bekennen: dan komt ineens het 2G / 3G of H logotje tevoorschijn en start een dataverbinding.

Komt iemand dit bekend voor? Er is mee te leven, maar het kwam wel heel erg plotseling zonder dat ik iets had geïnstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door oltk op 04-11-2010 00:19 ]

Verwijderd

Ooh, ik heb inderdaad een Beta. Het kan ook best eens zijn dat het een vroege beta is. Thanks Caiom, ik zal die gaan downloaden:).
@christiaan: als je de demo van die weather app kijkt, dan zie je die wel, maar ik heb die ook nog nooit gezien in de normale widget zelf. Ben benieuwd of ik die binnenkort ook te zien zal krijgen:P.

Verwijderd

oltk schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:17:
Het wordt tijd voor een update. Sinds gisteren heb ik weer iets nieuws. Ik had al het Vodafone probleem: de dataverbinding via 2 of 3G valt regelmatig weg. Maar met wat resetten krijg ik 'm altijd wel weer terug. Gisteren zat ik in de trein te internetten toen ik plots merkte dat mijn internetverbinding helemaal weg was. De telefoon heb ik wel 3 softresets gegeven. Thuis kwam ik erachter dat de dataverbinding pas wordt hersteld als ik wifi aanzet. Ook al is er in 100 km geen wifinetwerk te bekennen: dan komt ineens het 2G / 3G of H logotje tevoorschijn en start een dataverbinding.

Komt iemand dit bekend voor? Er is mee te leven, maar het kwam wel heel erg plotseling zonder dat ik iets had geïnstalleerd.
Daar heb ik ook last van met mijn legend, en ik he ook vodafone. Wat ik dan vaak doe is vliegtuig modus aan zetten en dan weer uit vaak doet het internet het dan weer.

Verwijderd

het wi-fi bereik is echt slecht bij dit toestel

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37

Tarin

Just plain weird.

@SharkDog2, oltk: Dat probleem komt mij ook bekend voor (heb ook een vodafone-branded Legend).

@spridget: geen last van, werkt hier prima. Misschien teveel netwerken in de lucht bij jou in de buurt? Bij ons is het ook niet echt rustig:
Networks

Klopt bij jullie trouwens de volgorde van SMS-berichten ook niet? Ik moet elke keer 90 berichtjes naar beneden scrollen als ik een nieuw bericht binnen krijg :(. Ik heb er al het een en ander over gevonden, het lijkt een door HTC teruggeroepen maar door Vodafone alsnog doorgevoerde update te zijn. Als 'fix' wordt Handcent aangeraden, maar ik heb geen zin in een extra app, het heeft voor de zomer zonder problemen gewerkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Tarin op 04-11-2010 09:02 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• J-P

J-P

Syntax erro....

Tarin schreef op donderdag 04 november 2010 @ 08:58:
Klopt bij jullie trouwens de volgorde van SMS-berichten ook niet? Ik moet elke keer 90 berichtjes naar beneden scrollen als ik een nieuw bericht binnen krijg :(. Ik heb er al het een en ander over gevonden, het lijkt een door HTC teruggeroepen maar door Vodafone alsnog doorgevoerde update te zijn. Als 'fix' wordt Handcent aangeraden, maar ik heb geen zin in een extra app, het heeft voor de zomer zonder problemen gewerkt.
Is al erg vaak besproken in dit topic, sinds de laatste update van HTC is dit probleem naar voren gekomen. HTC heeft nadat de meeste mensen deze update hadden geinstalleerd de update weer terug getrokken. Maar de mensen die hem dus wel hebben geinstalleerd houden dit probleem. Als het goed is (hoop ik) zal de komende Froyo update dit verhelpen.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Bogey Dope schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:24:
[...]

Is al erg vaak besproken in dit topic, sinds de laatste update van HTC is dit probleem naar voren gekomen. HTC heeft nadat de meeste mensen deze update hadden geinstalleerd de update weer terug getrokken. Maar de mensen die hem dus wel hebben geinstalleerd houden dit probleem. Als het goed is (hoop ik) zal de komende Froyo update dit verhelpen.
Hmja, had nog de topic search gebruikt maar daar 'legend volgorde' in plaats van op 'sms volgorde' gezocht (met 1 eerdere hit, trouwens).

Dat bevestigt dus weer heea, jammer dat die Froyo-update zo lang op zich laat wachten, en dat Vodafone-klanten vervolgens weer nog een stukje langer geduld moeten hebben.

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:51
Ik vroeg mij af, heeft iemand Voice Search gevonden en geinstalleerd op zijn legend?
Ik kan hem niet vinden in de market en de link op android world doet helaas ook geen resultaat geven :(

Lijkt me erg leuk om mee te spelen, of het handig is weet ik nog niet zo zeker.

-= Its dry in the dessert =- So what??

• Xander1
atacama schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:16:
Ik kan hem niet vinden in de market en de link op android world doet helaas ook geen resultaat geven :(
Ik heb in de market gezocht, gevonden, geïnstalleerd !
Nu eerst ff proberen.

Edit: Werkt als een trein in het Nederlands !

[ Voor 7% gewijzigd door Xander1 op 04-11-2010 16:25 ]

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:06
Heb hem wel geinstalleerd, maar kan nergens de instellingen vinden om taal te wijzigen. Zal nog eens ff rondzoeken. Engels werkt redelijk in elk geval.

• J-P

J-P

Syntax erro....

Xander1 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:23:
[...]

Ik heb in de market gezocht, gevonden, geïnstalleerd !
Nu eerst ff proberen.

Edit: Werkt als een trein in het Nederlands !
Vind je, ik krijg de meest vreemde zinnen, ook na heel duidelijk articuleren.
Dus leuk om even te proberen maar ik kan er echt nog niet een sms mee vol praten.

• petrusk
tmnssn schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:57:
[...]

Menu > Instellingen > Accounts en synchronisatie > Account toevoegen > Google. Er staat waarschijnlijk al een vinkje achter, maar je kunt er gewoon meerdere gebruiken hoor.
Heb een reset gedaan kon geen account meer aanmaken, kreeg foutmelding , maar probleem is opgelost .. :)

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 08:58
Ik stel vaak per ongeluk het belvolume (volume ringtone) van de HTC Legend te laag doordat ik de tuimelschakelaar per ongeluk aanraak. Hierdoor mis ik vaak gesprekken. Is er een instelling of progje waarmee ik het per ongeluk bijstellen van het belvolume blokkeer?

• Xander1
Poecillia schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:39:
Ik stel vaak per ongeluk het belvolume (volume ringtone) van de HTC Legend te laag doordat ik de tuimelschakelaar per ongeluk aanraak. Hierdoor mis ik vaak gesprekken. Is er een instelling of progje waarmee ik het per ongeluk bijstellen van het belvolume blokkeer?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mij overkomt dat ook een paar keer per dag.

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

gebruiken jullie ook WhatsApp? blackberry-contacten worden niet toegevoegd??

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 19:50

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
De vraag past beter in het WhatsApp voor Android topic...

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-11 19:53
Silverline schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:50:
Pingen kan ook alleen met een Blackberry.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20
Silverline schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:50:
Hebben je Blackberry contacten wel Whatsapp?

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:32

Elp

he? Bedoel je als het scherm uitstaat? Bij mij werkt die tuimelschakelaar dan niet.

• caoim
We know that a number of you have been very vocal about wanting an update for your Legend. First and foremost, we would like to apologize for not responding to your ongoing pleas about the update. But we have been listening. We have been working hard to find the most accurate information about how the update is progressing, and when it will be ready for all of you – thankfully, you won’t have to wait much longer! Below you’ll find all the information we can share right now.

The update has been progressing quite well, and in the coming weeks those with unbranded Legends should be receiving the update.

For those of you with carrier-branded versions of Legend there will be a slightly longer wait. Once we finalize the update within HTC, the software must then go through the appropriate approval process at each carrier that supports Legend on their network. This is the same process for all of our handsets, and Legend is no different. Once our update has been approved by your specific carrier, you should then receive your software update. How long this process takes can vary, but our team is close to finishing the update and will then work with individual carriers for approval.

If you have any other questions please feel free to ask here. We will share as much information as we can. Thanks for your patience and for being a HTC customer!

Bron: http://www.facebook.com/t...d=101063233083#post101706

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 12:59
Heb het ook net gezien.
Ik kan niet meer wachten! :)

• serdadu
leuk... maar nog steeds lekker vaag!! komende WEKEN!

• Bad_Karma
  • Laatst online: 19-11-2023
http://www.androlib.com/android.application.vol-qwmn.aspx

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:34
caoim schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:00:
*knip*

The update has been progressing quite well, and in the coming weeks those with unbranded Legends should be receiving the update.

*knip*

Bron: http://www.facebook.com/t...d=101063233083#post101706
Beloftes van HTC op dit gebied zeggen mij weinig, Q3 is tenslotte al lang en breed voorbij... :(

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-11 19:53
Ik heb tegen die tijd dat Froyo er is toch al een iPhone 4 gok ik zo dus het maakt mij niet meer uit :$ .

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:30

[Jules]

Confusion in confusion

Ik heb van de week m'n Legend geroot en er Azure op gezet. Draait ook nog eens soepeler dan de stock rom.
HTC zou een update moeten pushen waarmee het toestel wordt unlocked zodat je zelf kan kiezen welke rom je draait. Kunnen ze nog steeds hun eigen Sense rom beschikbaar stellen.

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Skizzik0 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:06:
[...]

Beloftes van HTC op dit gebied zeggen mij weinig, Q3 is tenslotte al lang en breed voorbij... :(
Ik denk dat ze deze uitspraak niet meer terug kunnen nemen :P Zoals het er uitziet zijn ze nu bezig met het voorbereiden van het uitrollen van de update, dus de update zelf is al klaar, maar die moet nog verspreidt worden over de Legends, dat gebeurt ook in kleinere stukken ipv de update in één keer aan te bieden aan alle Legends.

slechts speculatie hierzo, maar toch, ik ga er nu wel vanuit dat de update zo goed als klaar is :D
[Jules] schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 09:07:
Ik heb van de week m'n Legend geroot en er Azure op gezet. Draait ook nog eens soepeler dan de stock rom.
HTC zou een update moeten pushen waarmee het toestel wordt unlocked zodat je zelf kan kiezen welke rom je draait. Kunnen ze nog steeds hun eigen Sense rom beschikbaar stellen.
Ik zou zo'n systeem echt geweldig vinden, lever de telefoon zelf gewoon met de standaard Sense ROM, maar geef de power-users gewoon de mogelijkheid om er zelf makkelijk een ROM erop te flashen, in tegenstelling tot wat ze nu doen, dus alles zoveel mogelijk dicht timmeren. Het zou al helemaal geweldig zijn als ze gewoon standaard een kale Android ROM aanbieden per toestel op hun website, maarja, nou zal ik wel aan het dromen zijn :P

[ Voor 38% gewijzigd door TrekDude101 op 06-11-2010 09:26 ]

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-10 20:33

Vmu

Rotatate

[Jules] schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 09:07:
Ik heb van de week m'n Legend geroot en er Azure op gezet.
Ik heb al een paar keer op het punt gedaan precies het zelfde te doen en steeds besloten toch nog even te wachten. Goed om te horen dat het de moeite waard is.
Ik vermoed dat niet lang na de officiële uitgave van froyo een rom uit gaat komen met de drivers die nog missen zoals de fm radio en hotspot. Dan zal de keus niet zo moeilijk zijn om sense te ditchen.

Vmu

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:30

[Jules]

Confusion in confusion

Vmu schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:07:
[...]

Ik heb al een paar keer op het punt gedaan precies het zelfde te doen en steeds besloten toch nog even te wachten. Goed om te horen dat het de moeite waard is.
Ik vermoed dat niet lang na de officiële uitgave van froyo een rom uit gaat komen met de drivers die nog missen zoals de fm radio en hotspot. Dan zal de keus niet zo moeilijk zijn om sense te ditchen.
Die FM radio is wel jammer, maar die gebruikte ik toch al niet. Dan wacht ik liever op een radio app dan op de froyo update van HTC.

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
majoh schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:07:
Ik heb sinds kort een probleem, en kan niet echt vinden in dit topic of het al bij iemand anders eerder is voorgekomen, ook op Google geen hits... Het gaat om het volgende: als ik mijn Legend via een USB kabel aan een PC hang, dan krijg ik op mijn Legend geen notificatie, en dus ook niet de mogelijkheid om in te stellen wat ik wil doen (Diskdrive / Laden / HTC Sync / Tether). Behoorlijk irritant, want kan dus niet via mijn PC bij mijn SD kaart.

Ik heb het op verschillende PC's geprobeerd, maar het werkt nergens. Iemand een idee?
SlagerBlom schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:38:
[...]

Ja, had er ook last van. Er staat ergens een htcmapje, hier in user/appdata/local/htcsync, dat wordt gebruikt bij synchronisatie. Als je dat verwijdert maakt hij weer een nieuwe aan en was het probleem bij mij opgelost.
Ik heb ook last van het probleem dat mijn telefoon niet automatisch vraagt in welke usb modus de telefoon moet. Het vinkje bij elke keer vragen staat wel aan. Als ik hem uitschakel en opstart doet hij het wel maar na een keer of drie vier aansluiten vertikt hij het. Het mapje genoemd in bovenstaande reactie kan ik niet vinden. Weet iemand hoe ik hierbij kom? Mijn legend is niet geroot en ik heb versie 2.1 update 1.
Ook heb ik de usb aansluiting meerdere keren schoongemaakt met een tandenstoker en is echt stofvrij.
Het probleem doet zich ook voor met een andere pc en een andere kabel....

[ Voor 25% gewijzigd door jellydaddy op 06-11-2010 16:43 ]

• RenRew
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 17:44
Hebben jullie misschien een programma op je legend staan dat er voor zorgt dat automatisch de 'diskdrive' modus wordt geactiveerd zodra je hem aan je PC koppeld? Ik heb zelf ook een tijdje last gehad van dit probleem, ik kwam er toen achter dat mediaspeler doubletwist dit veroorzaakte. Heb het toen uitgezet in de settings van doubletwist en het probleem was ook gelijk opgelost.

Heb inmiddels geen DoubleTwist meer, maar Winamp, en deze heeft ook de "Enable auto-mount" als optie (volgens mij) default aan staan.

[ Voor 0% gewijzigd door RenRew op 07-11-2010 13:53 . Reden: typo ]

• serdadu
RenRew schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:51:
Hebben jullie misschien een programma op je legend staan dat er voor zorgt dat automatisch de 'diskdrive' modus wordt geactiveerd zodra je hem aan je PC koppeld? Ik heb zelf ook een tijdje last gehad van dit probleem, ik kwam er toen achter dat mediaspeler doubletwist dit veroorzaakte. Heb het toen uitgezet in de settings van doubletwist en het probleem was ook gelijk opgelost.

Heb inmiddels geen DoubleTwist meer, maar Winamp, en deze heeft ook de "Enable auto-mount" als optie (volgens mij) default aan staan.
dat is toch de standaard optie? vinkje aanklikken en klaar is kees?

• caoim
[...]

²²²²²²²

Maar .. ik wil mijn Angry Birds scores niet verliezen :/

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ja dat zuigt. Geen online backup. Die score ben ik ook al een keer kwijt geraakt toen de ipad van mijn vriendin het niet eens was met itunes en ik was heel ver! :X Ik ga niet daar overnieuw beginnen en dan nog een keer op een eigen tablet.
Daarom wordt het tijd voor een eigen apparaatje, dan kunnen de vogeltjes weer vliegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vmu op 07-11-2010 20:54 ]

Vmu

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Jimster schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:22:
[...]

Hebben je Blackberry contacten wel Whatsapp?
vrienden met een bb met daarop whatsapp die zeggen iets tegen mij, vervolgens krijg ik het bericht, maar staat er gewoon +316xxxx in plaats van de naam, terwijl ik die nummers wel in mijn telefoonboek heb staan.. vet irritant, want die bb-vrienden staan ook niet in de +Chats lijst...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20
Silverline schreef op maandag 08 november 2010 @ 00:58:
[...]
vrienden met een bb met daarop whatsapp die zeggen iets tegen mij, vervolgens krijg ik het bericht, maar staat er gewoon +316xxxx in plaats van de naam, terwijl ik die nummers wel in mijn telefoonboek heb staan.. vet irritant, want die bb-vrienden staan ook niet in de +Chats lijst...
Vragen over Whatsapp kan je hier kwijt: WhatsApp voor Android

Staan de nummers wel als +316xxx in je telefoonlijst ipv 06xxx?

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:54
Hi waar kan ik de laatste rom of firmware voor deze toestel vinden?

• atacama
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:51
Voor de HTC updates:
menu -->Over de telefoon --> Systeemsoftware-Updates

Als die niets vind heb je de laatste update. De HTC roms worden over the air verstuurd.

-= Its dry in the dessert =- So what??

• Poecillia
Elp schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:25:
[...]

he? Bedoel je als het scherm uitstaat? Bij mij werkt die tuimelschakelaar dan niet.
Het scherm gaat aan zodra ik de tuimelschakelaar indruk. Dat komt doordat ik exchange activesync gebruik in combinatie met no lock.

Inmiddels heb ik zelf wat speurwerk gedaan en een betere unlocker gevonden: lock picker. Hiermee blijven de tuimelschakelaars voor volume wel uit staan en moet je het scherm naar beneden vegen om toegang te krijgen: eindelijk opgelost.

[ Voor 30% gewijzigd door Poecillia op 08-11-2010 13:17 ]

Verwijderd

Probleem: 6-nov een hard reset van de HTC Legend (Vodafone branded). Daarna ontving ik een of andere update die ik heb toegevoegd. Nu blijkt dat als ik WiFi aan heb gezet en daarna m.b.v. de APN Widget (APN OnOff, CurveFish) mijn 3G wil activeren dat deze niet meer werkt. :-( . Alleen na een soft reset. Wel gezocht in dit forum naar een oplossing, maar niet gevonden. Voor de hard reset werkte dit wel.
Phone-software info geeft: 2.05.161.1.

Iemand een idee?

• petrusk
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:48:
Probleem: 6-nov een hard reset van de HTC Legend (Vodafone branded). Daarna ontving ik een of andere update die ik heb toegevoegd. Nu blijkt dat als ik WiFi aan heb gezet en daarna m.b.v. de APN Widget (APN OnOff, CurveFish) mijn 3G wil activeren dat deze niet meer werkt. :-( . Alleen na een soft reset. Wel gezocht in dit forum naar een oplossing, maar niet gevonden. Voor de hard reset werkte dit wel.
Phone-software info geeft: 2.05.161.1.

Iemand een idee?
Ik heb ook een hard reset gedaan en toen werkte mijn APN ook niet meer, wifi werkte wel ik had ook al van alles geprobeerd tot ik bij de mobiele instellingen kwam ik heb het volgende gedaan: menu-instellingen-draadloos+netwerken-mobiele netwerken-dan op namen toegangspunten klikken staat vodafone.nl met eronder normaal gesproken live.vodafone.com maar bij mij stonden er nog meer letters achter :? :? heb toen op menu geklikt en standaard instellingen herstellen , en bingo alles werkt weer ;) ;) :) :) ik hoop dat je er wat aan hebt , succes ermee.

Verwijderd

petrusk schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:32:
[...]

Ik heb ook een hard reset gedaan en toen werkte mijn APN ook niet meer, wifi werkte wel ik had ook al van alles geprobeerd tot ik bij de mobiele instellingen kwam ik heb het volgende gedaan: menu-instellingen-draadloos+netwerken-mobiele netwerken-dan op namen toegangspunten klikken staat vodafone.nl met eronder normaal gesproken live.vodafone.com maar bij mij stonden er nog meer letters achter :? :? heb toen op menu geklikt en standaard instellingen herstellen , en bingo alles werkt weer ;) ;) :) :) ik hoop dat je er wat aan hebt , succes ermee.
Bedankt, maar dat helpt niet. Wat APN OnOff doet is de naam van het toegangspunt wijzigen (toggelen) waardoor de gegevensverbinding niet meer lukt. De naam wijzigen is niet de oplossing en de standaardinstellingen herstellen ook niet.Er moet dus iets anders zijn wat bij WiFi iets wijzigt waardoor de 3G verbinding niet meer werkt. In ieder geval na de hard reset werkt het wel. Iets wordt dus vastgehouden wat na de hard reset verdwijnt.

• Xander1
Sinds een paar dagen werkt 'pinch to zoom' (met een veegbeweging van 2 vingers in- en uitzoomen) ineens niet meer :(
Ik heb me sufgezocht, maar kan niet vinden waar je dat kan instellen. Ik heb ook geen idee waarom pinch to zoom ineens niet meer werkt.
Wellicht is een recent geïnstalleerde APP de boosdoener ?

Weet iemand waar je dit kan instellen ?

EDIT:
Opgelost.
Swype uitgezet, restart van de telefoon, en 'pinch to zoom' werkt weer.
Lijkt een bug in Swype op een Legend dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Xander1 op 09-11-2010 15:41 ]

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Xander1 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:55:
EDIT:
Opgelost.
Swype uitgezet, restart van de telefoon, en 'pinch to zoom' werkt weer.
Lijkt een bug in Swype op een Legend dus.
Klopt, maar ik heb zowel Swype als pinch to zoom werkend. Truc is om nadat je Swype hebt ingeschakeld een keer te rebooten, zodat ze beide werken.

Verwijderd

@trekdude101: Die belofte kunnen ze net zo makkelijk terug nemen, zoals bij hun ander belofte. Echter denk ik ook dat het langzamerhand wel tijd wordt het het de komende week uit moet komen. Ik vraag me ook af waarom het in kleinere delen moet gebeuren dat updaten. Het is toch gewoon een server die de updates uploadt? Bovendien is er niet meer het probleem zoals bij de hero (dat elke land een andere code kreeg).
[...]

Ik vermoed dat niet lang na de officiële uitgave van froyo een rom uit gaat komen met de drivers die nog missen zoals de fm radio en hotspot.
Is er serieus geen hotspot functie op de Froyo voor de Legend?! :|

• MAXed_out
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-10 23:45
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:16:
@trekdude101: ... Ik vraag me ook af waarom het in kleinere delen moet gebeuren dat updaten. Het is toch gewoon een server die de updates uploadt?
Ik denk dat het vooral een afspraak is met de telecom providers. Als iedereen tegelijkertijd zo'n update, van toch een flink aantal MB's, gaat downloaden belast dat het mobiele netwerk nog al. De bottleneck zal inderdaad niet bij de servers van HTC liggen. En als je de update meteen wilt hebben kan je die ook van de website van HTC downloaden in plaats van OTA geloof ik.

Verwijderd

@maxed_out: het wordt aangeraden om de update wifi te verrichten, ik denk dat dan weinig mensen via 3g/g gaan downloaden (of ben ik de enige die dat doet?:P). Ik ben wel benieuwd welke provider als eerste groen licht krijgt.
Gelukkig kan het ook via HTC dus, ik was bang dat het alleen OTA was.

• Xander1
Is het bij de Legend moeilijk om de Branding er uit te halen ?
Ik weet dat dat bij mijn Nokia's (N95, N96, 5800, allemaal Symbian S60) een fluitje van een cent was. Een kwestie van met een speciale tool de product code veranderen en klaar.
Heeft HTC ook een dergelijk systeem ?

Voordeel was dat ik voor die Nokia's altijd de nieuwste firmware meteen kon downloaden en installeren en dus niet hoefde te wachten totdat KPN een keer afkwam. Als ze al afkwamen tenminste, want dat was meestal niet zo.

Gelukkig is mijn Legend niet branded.
Als het goed is ben ik dus als een van de eersten aan de beurt voor Froyo.
Ik wacht het rustig af !

• Xander1
DyStiC schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:42:
[...]

Klopt, maar ik heb zowel Swype als pinch to zoom werkend. Truc is om nadat je Swype hebt ingeschakeld een keer te rebooten, zodat ze beide werken.
Check !
Thanks, werkt nu.

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Xander1 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:29:
Is het bij de Legend moeilijk om de Branding er uit te halen ?
Ik weet dat dat bij mijn Nokia's (N95, N96, 5800, allemaal Symbian S60) een fluitje van een cent was. Een kwestie van met een speciale tool de product code veranderen en klaar.
Heeft HTC ook een dergelijk systeem ?

Voordeel was dat ik voor die Nokia's altijd de nieuwste firmware meteen kon downloaden en installeren en dus niet hoefde te wachten totdat KPN een keer afkwam. Als ze al afkwamen tenminste, want dat was meestal niet zo.

Gelukkig is mijn Legend niet branded.
Als het goed is ben ik dus als een van de eersten aan de beurt voor Froyo.
Ik wacht het rustig af !
Kijk op fora als XDA. Fluitje van een cent. Niet hoeven wachten op Vodafone maar meteen van HTC.

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-11 15:30

jacobras

Developer

Angry Birds heeft trouwens een update gekregen, draait hier nu stuk soepeler! (Als de advertentie uit beeld is)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Verwijderd

[...]

heb dit probleem ook.
wifi uitzetten, data uitzetten. flight modus opzetten, flight modus afzetten, data aanzetten en dan werkt het terug.
Iets sneller dan soft reset, maar toch iets wat out of the box zou moeten werken

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
jacobras schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:04:
Angry Birds heeft trouwens een update gekregen, draait hier nu stuk soepeler! (Als de advertentie uit beeld is)
En om te zorgen dat er geen advertenties in beeld komen zet je gewoon even je internet verbinding uit, werkt perfect!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
majoh schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:53:
[...]
En om te zorgen dat er geen advertenties in beeld komen zet je gewoon even je internet verbinding uit, werkt perfect!
niet eens aan gedacht, ga ik eens uitproberen _/-\o_

Verwijderd

Ik zie net pas dat die ook op de market verkrijgbaar is. Maar als ik die van de market installeer, ben ik alles kwijt:(...

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Beetje teveel Angry Birds dicussie hier, maar je raakt je score niet kwijt als je m van de Market installeert. Gewoon de oude laten staan, degene downloaden van de Market, dan zal ie zeggen dat ie een oudere overchrijft, zeg je ja, en alles komt goed.

• Poecillia
Ongelofelijke stommiteit: ik heb lock picker uitgeschakeld waarna ik het wachtwoord voor schermbeveiliging weer moest intoetsen. Op onverklaarbare wijze is het wachtwoord gewijzigd, of ik wordt echt ouder en ben het vergeten. In ieder geval heb ik het vier fout keer ingevoerd waarna alle gegevens van de telefoon gewist zijn. Ik kreeg nog wel een melding dat ze op de SD kaart zouden staan. Is er een manier om de gegevens terug te zetten of moet ik echt alles weer opnieuw installeren. Wat een gedoe......

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 12:25

n00bs

Het is weer Zomer!

[...]

Dat is oud nieuws ;) APN Droid sucks gewoon ;) ik heb het allang eraf gegooid omdat opeens mn verbinding 3G niet meer functioneerde... uiteindelijk kwam ik erachter dat die tooling je 3G instellingen verpest.

Verwijderd

Tip! zet je (mobiele) internetverbinding uit. Voila, geen reclame meer. ;) :)

Verwijderd

Tip! zet je (mobiele) internetverbinding uit. Voila, geen reclame meer. ;) :)

Edit, Is al verteld door mayoh... Excuus had ik nog niet gelezen. -O- }:O

Edit 2: Oeps verkeerde knopje geklikt. en excuus voor dubbelpost...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2010 00:12 ]

Verwijderd

Vanmorgen kreeg ik zomaar de update naar 2.2!
Dacht nog wel dat het nog wel even zou duren omdat hij Vodafone branded is...

• Vmu

Vmu

Rotatate

Cool! En het is geen grap, op Twitter verschijnen nu de eerste meldingen van Froyo op Vodafone, ook in het Duits :) 8)

Vmu

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Bummer.. da's wel balen dat de branded versie nog eerder is dan de gewone versie :S Maar hopelijk toont het iets over de snelheid waarmee de gewone versie komt :D

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Thomaszki
  • Laatst online: 03-11 22:24
Wat zijn de gebruikelijke stappen om alles op je telefoon te bewaren bij de upgrade naar 2.2? Komen SMS berichten en foto's automatisch terug door de backup functie naar de SD kaart?

En bevalt de upgrade Ton03? :)

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Thomaszki schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:04:
Wat zijn de gebruikelijke stappen om alles op je telefoon te bewaren bij de upgrade naar 2.2? Komen SMS berichten en foto's automatisch terug door de backup functie naar de SD kaart?

En bevalt de upgrade Ton03? :)
HTC heeft een backupmechanisme erin zitten, dus al het goed is moet alles redelijk goed bewaard blijven.

En toch zeer vreemd dat de branded versie door Vodafone er eerder is dan de non-brand versie. Ben benieuwd wanneer de 'onze' er komt...

Verwijderd

HTC heeft nog ongeveer anderhalf week de tijd om de update uit te brengen. Wel schandalig Vodafone het sneller uitbrengt!
@skizzik0: ik ben misschien een pessimist, maar ik ben het helemaal met je eens!:P

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:27
er zijn welgeteld 4 twitterberichten over de update. Zeker weten geen grap? Sinds het bericht van Ton03 ben ik elke 10 minuten aan het controleren op updates, maar nog geen resultaat.

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

Verwijderd

Nee, echt geen grap... Het was wel toevallig omdat ik bijna nooit op updates controleer. De update was 88 mb groot, heb hem met wifi binnengehaald. Installeren duurde best lang, heb geen backup gemaakt en alle mail, sms en foto's enzo blijft bewaard.
Update bevalt goed, heb eindelijk weer ruimte doordat de meeste apps nu naar sd kunnen en voice input is ook geinig...

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ton03 zou idd een spookaccountje kunnen zijn, aangezien dit zijn eerste post is... We wachten af, ik zal er iig niet wakker van liggen vanavond ;)

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-11 08:30
Op twitter wordt dus wel door meerdere mensen gemeld dat hun vodafone branded telefoon is geupdate... Mijn unbranded doet nog nix, maar het kan niet lang meer duren lijkt?
Tenzij vodafone weer net zo'n geintje uithaalt als met de desire, en iedereen denkt dat het een froyo update is maar het is gewoon de vodafone spam die ze hebben gekregen.... (al zou dat ondertussen toch wel door iemand zijn opgemerkt?)

• bite
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:39:
Vanmorgen kreeg ik zomaar de update naar 2.2!
Dacht nog wel dat het nog wel even zou duren omdat hij Vodafone branded is...
Ik lees je post net en denk, oke toch even kijken.. en inderdaat 2.2 op m'n vodafone branded legend. Eindelijk dan toch _/-\o_

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:32
n00bs schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 00:00:
[...]

Dat is oud nieuws ;) APN Droid sucks gewoon ;) ik heb het allang eraf gegooid omdat opeens mn verbinding 3G niet meer functioneerde... uiteindelijk kwam ik erachter dat die tooling je 3G instellingen verpest.
Vanaf dag 1 dat ik mijn Legend heb gebruik in APNdroid in combinatie met Timeriffic, ik vind het ideaal. Inderdaad past APNdroid je APN naam in plaats van het mobiele internet echt uit te schakelen, maar ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik zit nu inderdaad ook vanaf het Vodafone-netwerk de update binnen te halen. Hoop dat m'n SMS-volgorde-probleem nu opgelost is.. je zal net zien dat Vodafone het verkeerd begrepen heeft en nu een pre-alpha-build verstuurt met meer problemen dan oplossingen :P.

[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 15-11-2010 11:24 ]

Verwijderd

SMS probleem is idd opgelost met 2.2 :)
Pagina: 1 ... 43 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.