Heb de Legend nu ook een paar dagen. Design e.d. mooi. Ervaar toch wel paar minpunten. Een is dat WiFi achter een proxy niet werkt en dat ik op werk dus niet zoveel aan de telefoon heb (vind ik toch wel flinke een misser). Ik maak me ook wel zorgen om de vele apps die maar niet geladen kunnen worden van de app market. Google houdt zich stil, HTC wijst naar google en developers, developers wijzen naar HTC. Stelt me niet echt gerust. Ook de ontvangst is iets minder. Geluidskwaliteit tijdens de gesprekken vind ik wel erg goed.
Heb na 2 weken vanavond ontdenkt dat ik 2 kleine oppervlakkige krasjes op mijn scherm heb.
Ondanks het gebruik van een valenta pouch. Best balen, zou zo niet weten waardoor het is gebeurt
Ondanks het gebruik van een valenta pouch. Best balen, zou zo niet weten waardoor het is gebeurt
misschien zand of iets in je misschien te strakke pouch? Die leren hoesjes en dergelijke brachten mijn toestel altijd mee schade toe dan dat ze het beschermde.henkna schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 00:20:
Heb na 2 weken vanavond ontdenkt dat ik 2 kleine oppervlakkige krasjes op mijn scherm heb.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Heb mVideoPlayer geinstalleerd. Heb twee Xvids geprobeerd, maar hij zegt "Deze video kan niet worden afgespeeld".
Werkt dit soms niet op de Legend?
Gebruik 'yxflash'. Deze werkt welBad_Karma schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 08:44:
Heb mVideoPlayer geinstalleerd. Heb twee Xvids geprobeerd, maar hij zegt "Deze video kan niet worden afgespeeld".
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Dat werkt helemaal niet
. Hij geeft beeld, maar dat is ook alles. Waardeloos verder.
[ Voor 50% gewijzigd door MarcoC op 16-04-2010 09:48 ]
Onderbouw?MarcoC schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 09:48:
Dat werkt helemaal niet. Hij geeft beeld, maar dat is ook alles. Waardeloos verder.
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik lees overal dat die xyflash zo'n 15 frames/seconde laat zien. Niet echt vloeiend dus.
Vandaar dat ik die mVideoplayer eens wilde proberen. Die zou alles af kunnen spelen.
Vandaar dat ik die mVideoplayer eens wilde proberen. Die zou alles af kunnen spelen.
mvideoplayer ondersteunt geen divx/xvid .. Zijn maar 2 progs op android die dat doen en dat doen ze nog niet erg goed ook. Helaas is het nog vrij droevig gesteld met divx support op Android
bij mij al, right from the start...henkna schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
Iemand inmiddels mms werkend i.c.m. Vodafone?
had mijn instellingen al vanaf het begin hier gezet:
KLIK
ik heb maar 1 APN: Vodafone NL voor internet EN MMS dus.
ik had hiervoor de samsung omnia, een andere smartphone, maar ivm waterschade + verzekering heb ik nu de legend - dus heb die simkaart gewoon hierin gedaan. misschien heb je een 'oude' simkaart die nog niet geschikt is voor smartphones??
[ Voor 5% gewijzigd door Silverline op 16-04-2010 10:39 ]
weet er iemand een goede converter dan om divx/xvid om te zetten in een legend compatible formaat?
binnenkort ga ik een weekje op vakantie, en ik heb nog 2 seizoenen two and a half men liggen om te kijken
.
binnenkort ga ik een weekje op vakantie, en ik heb nog 2 seizoenen two and a half men liggen om te kijken
Even zoeken... Films converteren voor je Android device
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
excuus voor mijn luiheid.
Ik had dat topic van CLB inderdaad al eens gezien, was het weer al vergeten.
die van majoh ziet er ook interessant uit.
Ik heb bovendien de car vent mount besteld op ebay waar ik eerder over gepost heb.
Deze is iets duurder van die van ByteStore, maar ik denk dat die van mij beter past in mijn dashboard.
Mijn ventilator zit vrij hoog in mijn dashboard en zit erg schuin.
Daarnaast vind ik de klemwijze mooier dan de universele, en kan deze makkelijker tussen recht of liggend wisselen. Ook kan je bij deze ook in liggende stand gewoon de oplader aansluiten als het goed is.
Ik had dat topic van CLB inderdaad al eens gezien, was het weer al vergeten.
die van majoh ziet er ook interessant uit.
Ik heb bovendien de car vent mount besteld op ebay waar ik eerder over gepost heb.
Deze is iets duurder van die van ByteStore, maar ik denk dat die van mij beter past in mijn dashboard.
Mijn ventilator zit vrij hoog in mijn dashboard en zit erg schuin.
Daarnaast vind ik de klemwijze mooier dan de universele, en kan deze makkelijker tussen recht of liggend wisselen. Ook kan je bij deze ook in liggende stand gewoon de oplader aansluiten als het goed is.
Geen idee maar ik heb iets soort gelijks met de friendstream gadget. Die laat alleen nog maar facebook updates zien. En als ik de friendstream probeer te openen krijg ik een error (proces com.htc.friendstream)pimsaint schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:43:
Op één of andere manier doet mijn peep het niet meer. Hij zegt steeds "geen tweets" terwijl deze er wel degelijk zijn. Berichten plaatsen gaat wel gewoon, maar ook deze verschijnen slechts online en weer niet in tweet. Cache als eens gewist, handmatig updaten doet ook niets... iemand suggesties?
Vervelende van deze apps is dat je ze niet even snel eraf kan gooien en opnieuw kan instaleren
Nou mensen ik krijg gewoon een nieuw klepje opgestuurd. Maandag gebeld, dinsdag verwerkt maar ben niet gebeld door HTC. Dus zelf moeten bellen voor t antwoord. Slecht bereikbare klantenservice trouwens. Duurt 1,5 week voordat t er is maar goed krijg t tenminste
@ silverline
Ik heb dus standaard 2 apn's
Mij is dus nog steeds niet duidelijk wat ik moet doen om mms werkend te krijgen.
Waarschijnlijk is de apn met het groene bolletje als default ingesteld en is deze niet goed geconfigureerd.
Ik heb dus standaard 2 apn's
Mij is dus nog steeds niet duidelijk wat ik moet doen om mms werkend te krijgen.
Waarschijnlijk is de apn met het groene bolletje als default ingesteld en is deze niet goed geconfigureerd.
Verwijderd
Ik heb net een Legend en wil mijn contacten gaan bijwerken. Bestaan er programma's waarbij ik achter de pc mijn contacten beheer en die door kan sturen naar mijn mobiel?
Dit meen je niet toch? * CLB mompelt iets over standaard Android, Google Contacts...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
android phone kopen en geen gmail/google contacts?Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:57:
Ik heb net een Legend en wil mijn contacten gaan bijwerken. Bestaan er programma's waarbij ik achter de pc mijn contacten beheer en die door kan sturen naar mijn mobiel?
Hm, ik ben nu ook aan het testen. Es kijken hoelang ik op een lading kan doen.
Ik heb timeriffic met combi met APNdroid. Daarnaast heb ik ook Juicedefender (gratis).
In Juicedefender heb ik sync op om 30 minuten 5 minuten APN aan. Scherm uit APN ook uit.
Daarnaast heb ik een schedule lopen in Timeriffic om te voorzorgen dat APN en WIFI uitgaan 's avonds om half 12 tot 6 uur 's ochtends.
Ik ben er vandaag meebegonnen. Ik heb hem vannacht opgeladen, dus was om half 8 100%. Nu is het inmiddels 14:09 en heb nog steeds 100% (zoal in HTC accu widget als in battery left widget.)
Trouwens mijn brightness heb ik op auto staan. Ik heb ook taskkiller draaien met autokill, als het scherm uitgaat.
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag niet zo veel met mijn toestel heb gespeeld. Ik heb een sms ontvangen en verstuurd. Een kwartier op NU.nl bekeken (op de wc
)
Dus, ik ben benieuwd wat ie vanavond en morgenvroeg laat zien (doe hem vanavond dus niet aan de lader)
Ik heb timeriffic met combi met APNdroid. Daarnaast heb ik ook Juicedefender (gratis).
In Juicedefender heb ik sync op om 30 minuten 5 minuten APN aan. Scherm uit APN ook uit.
Daarnaast heb ik een schedule lopen in Timeriffic om te voorzorgen dat APN en WIFI uitgaan 's avonds om half 12 tot 6 uur 's ochtends.
Ik ben er vandaag meebegonnen. Ik heb hem vannacht opgeladen, dus was om half 8 100%. Nu is het inmiddels 14:09 en heb nog steeds 100% (zoal in HTC accu widget als in battery left widget.)
Trouwens mijn brightness heb ik op auto staan. Ik heb ook taskkiller draaien met autokill, als het scherm uitgaat.
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag niet zo veel met mijn toestel heb gespeeld. Ik heb een sms ontvangen en verstuurd. Een kwartier op NU.nl bekeken (op de wc
Dus, ik ben benieuwd wat ie vanavond en morgenvroeg laat zien (doe hem vanavond dus niet aan de lader)
Verwijderd
Ja klopt mijn contacten beheerde ik via OVI (Nokia)Brm-G schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:08:
[...]
android phone kopen en geen gmail/google contacts?
Ik heb sinds een week deze telefoon in gebruik, en mijn enige punt van kritiek is de 3G functionaliteit. Soms werkt deze gewoon niet. Ik heb de indruk dat dit vooral gebeurt als ik buiten wifi bereik ga.
Ik moet dan effectief het toestel heropstarten voordat de 3G functionaliteit weer werkt.
Mijn collega heeft trouwens een HTC Desire en heeft last van krèk hetzelfde probleem. Waarschijnlijk is dit dan ook een Android 2.1 issue? (Is er ergens een Anroid 2.1 topic?)
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ik moet dan effectief het toestel heropstarten voordat de 3G functionaliteit weer werkt.
Mijn collega heeft trouwens een HTC Desire en heeft last van krèk hetzelfde probleem. Waarschijnlijk is dit dan ook een Android 2.1 issue? (Is er ergens een Anroid 2.1 topic?)
Verwijderd
Ik heb het niet gehad, maar heb je geprobeerd je 3G in/uit te schakelen of anders vliegtuigmodus aan/uit doen?DieterVDW schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:24:
Ik heb sinds een week deze telefoon in gebruik, en mijn enige punt van kritiek is de 3G functionaliteit. Soms werkt deze gewoon niet. Ik heb de indruk dat dit vooral gebeurt als ik buiten wifi bereik ga.
Ik heb al wel dat die de hele dag alleen GPRS heeft en geen 3G en UMTS terwijl ik altijd 100% ontvangst heb thuis.
Klinkt goed! Overigens zonder extra kosten (had jij toestel-verzekering?)?Irminsul schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 12:55:
Nou mensen ik krijg gewoon een nieuw klepje opgestuurd. Maandag gebeld, dinsdag verwerkt maar ben niet gebeld door HTC. Dus zelf moeten bellen voor t antwoord. Slecht bereikbare klantenservice trouwens. Duurt 1,5 week voordat t er is maar goed krijg t tenminste
Yep, 3G in en uitschakelen haalde niks uit. Vliegtuigmodus nog niet geprobeerd, goeie tip!Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:
[...]
Ik heb het niet gehad, maar heb je geprobeerd je 3G in/uit te schakelen of anders vliegtuigmodus aan/uit doen?
Meer over dit probleem in deze thread
Wat wel werkte, tip uit bovenstaande thread:
1. Home Screen -> Settings -> Wireless & Netowrk Settings > Mobile networks > Network operators -> Select Automatically
2. Home Screen -> Phone -> Dial *#*#4636#*#* -> Phone Information -> Switch from 'WCDMA preferred' to 'WCDMA only'
Deze oplossing werkt ook denk ik, meen mij te herinneren dat dit de issue al eens verholpen heeft.
Dit is wel flink vervelend, is toch gewoon een bug?
Andere collega met Android 1.x heeft hier geen enkel probleem mee...
Uhmmm.. ik heb 'm ook een paar weken geleden laten vallen van ongeveer 1.5 meter op de stenen. Hij viel uit mn hoesje die ik ongemerkt andersom vastpakte uit mijn jaszak (stomme hoesjes ook).Bogey Dope schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 01:28:
Ik kan overigens ook bevestigen dat de Legend goed gebouwd is, liet hem namelijk per ongeluk vallen van ongeveer 1,5 meter op een stenen ondergrond![]()
, afgezien van een minuscuul deukje in de behuizing geen schade. (Ik vervloekte mezelf overigens wel toen het met mijn nog geen week oude Legend gebeurde)
Gisteren heb ik layar geinstalleerd. Tot mijn verdriet merk ik dat het niet werkt. De magnetometer is (letterlijk) het noorden kwijt. Bij checken met een digitaal kompas blijkt het ding willekeurig wat aan te wijzen. Wat nu? Vraag aan jullie:
- Kan dat kompas kapot zijn door de val (en wellicht ook de g-meter, ook de hellingshoek doet vreemd) of was dat al niet goed vooraf? Ik heb het voor de val niet goed gecontroleerd.
- zou het digitale kompas van slag kunnen zijn door een geinstalleerde app? Ik heb nog geen hard reset geprobeerd.
Download de applicatie Compass eens, wat geeft die aan?oltk schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:26:
[...]
Gisteren heb ik layar geinstalleerd. Tot mijn verdriet merk ik dat het niet werkt. De magnetometer is (letterlijk) het noorden kwijt. Bij checken met een digitaal kompas blijkt het ding willekeurig wat aan te wijzen. Wat nu? Vraag aan jullie:
Verwijderd
Digitale compas slaapt soms ook bij mij. Na het draaien van de telefoon doet deze het weer correct.oltk schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:26:
[...]
Uhmmm.. ik heb 'm ook een paar weken geleden laten vallen van ongeveer 1.5 meter op de stenen. Hij viel uit mn hoesje die ik ongemerkt andersom vastpakte uit mijn jaszak (stomme hoesjes ook).Een minieme deuk. Maar is er een causale relatie met het volgende?:
- Kan dat kompas kapot zijn door de val (en wellicht ook de g-meter, ook de hellingshoek doet vreemd) of was dat al niet goed vooraf? Ik heb het voor de val niet goed gecontroleerd.Dat zou goed balen zijn (ik heb geen verzekering genomen). En is het uberhaupt te maken?
- zou het digitale kompas van slag kunnen zijn door een geinstalleerde app? Ik heb nog geen hard reset geprobeerd.
Hij draaitJimster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:32:
[...]
Download de applicatie Compass eens, wat geeft die aan?
Heb je 'm gecalibreerd door 8tjes met je telefoon te maken?oltk schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:38:
[...]
Hij draaitSoms geeft ie goed het noorden aan, en dan ineens begint 'ie te spinnen. Met layar gaat vooral kijken naar het oosten fout. Dan draait de app weer terug naar het westen (terwijl ik zelf naar het oosten draai).
Jimster schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 17:51:
[...]
Heb je 'm gecalibreerd door 8tjes met je telefoon te maken?
gek genoeg draait 'ie soms wel goed naar het noorden. En dan ineens weer niet, en begint 'ie te draaien alsof ik er een magneet naast houd.
Ik zal het nog eens proberen om 8 tjes te maken e.d.. Misschien is er nog een andere tip om de magnetometer te resetten?
edit: allerlei achtjes gedaan. Zelfde effect. *zucht*
edit 2: na wat intensiever testen. In google maps kan je streetview oproepen en dan in "kompasmodus" rondkijken op de straat. En wat blijkt: ik kan ook al niet omhoog kijken. Ik meteen de G-sensor calibreren: een van beide waterpasjes blijft hangen. Die is dus (ook) kapot.
Dusss.. uallen is gewaarschuwd. Geen hoesje en niet laten vallen. -- als dat de oorzaak van deze ellende is.
[ Voor 30% gewijzigd door oltk op 16-04-2010 19:32 ]
Om niet al te negatief te blijven.
Er is ook een update voor HTC sync. Voor mensen (zoals ik) die een wisselend succesvolle verbinding kregen. Soms wel een verbinding. En soms ook weer niet. Hopelijk werkt deze wel goed (nog niet geprobeerd).
Linkje
Linkje
Hmm...ik lees daar dan toch ook "None of these are solutions"...?DieterVDW schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:28:
[...]
Yep, 3G in en uitschakelen haalde niks uit. Vliegtuigmodus nog niet geprobeerd, goeie tip!
Meer over dit probleem in deze thread
Wat wel werkte, tip uit bovenstaande thread:
1. Home Screen -> Settings -> Wireless & Netowrk Settings > Mobile networks > Network operators -> Select Automatically
2. Home Screen -> Phone -> Dial *#*#4636#*#* -> Phone Information -> Switch from 'WCDMA preferred' to 'WCDMA only'
Ja het zijn allemaal maar workarounds. Met 'solution' bedoelen ze allicht dat het probleem zich gewoon niet meer voordoet...dafmay schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 19:22:
[...]
Hmm...ik lees daar dan toch ook "None of these are solutions"...?
Verwijderd
Zijn hier nog meer mensen met een Legend waarvan de Dataverbinding automatisch wordt verbroken en deze dan grijs wordt aangegeven als je deze via instellingen weer wilt aanschakelen?
Komt soms 1keer in de 3 dagen voor en soms ook dagelijks. Telefoon is nog nieuw en er zijn geen applicaties erop geïnstalleerd. Alle instellingen staan nog op default.
Komt soms 1keer in de 3 dagen voor en soms ook dagelijks. Telefoon is nog nieuw en er zijn geen applicaties erop geïnstalleerd. Alle instellingen staan nog op default.
Je hebt niet toevallig zo'n hoesje met een magneet sluitinkje hé?oltk schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 18:06:
edit 2: na wat intensiever testen. In google maps kan je streetview oproepen en dan in "kompasmodus" rondkijken op de straat. En wat blijkt: ik kan ook al niet omhoog kijken. Ik meteen de G-sensor calibreren: een van beide waterpasjes blijft hangen. Die is dus (ook) kapot.
Serieus al bij iemand eerder gezien die ook problemen had met z'n kompas. Als ie namelijk zijn telefoon uit het hoesje haalde, hield die het hoesje onder de telefoon in zijn hand, en door het magneetje ging vervolgens het kompas bezerk.
Ik heb nu 2 weken inmiddels in mijn bezit. Tot vorige week er storing was bij Hi/Kpn werkt die goed. Sinds dien wil die de verbinding voornamelijk s'nachts verbreken. Gister en afgelopen nacht gehad. Deze middag weer.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:01:
Zijn hier nog meer mensen met een Legend waarvan de Dataverbinding automatisch wordt verbroken en deze dan grijs wordt aangegeven als je deze via instellingen weer wilt aanschakelen?
Als ik dan naar Vliegtuigmodus schakel en terug maakt die weer verbinding. Echter sinds vorige week heb ik het idee dat de verbinding ook niet echt ideaal is qua snelheid.
Verwijderd
@ Vassie18
Ik zit ook bij KPN (HI) en heb ook last van het probleem. Deze middag heb ik het ook gehad idd (wat toevallig). En gister nacht ook gehad. Zal het toch aan KPN liggen in combinatie met Legend?
Ik zit ook bij KPN (HI) en heb ook last van het probleem. Deze middag heb ik het ook gehad idd (wat toevallig). En gister nacht ook gehad. Zal het toch aan KPN liggen in combinatie met Legend?
Op XDA wordt ook steeds meer geklaagd over wegvallende 3G verbinding. Als er een issue is, is dit niet beperkt qua provider/land.
Verwijderd
Het gekkie is wel dat deze Issues (dan heb ik het over KPN / HI klanten) bij alle HTC (zowel Legend als Desire) op dezelfde tijdstip voorkomen.Wekkel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:06:
Op XDA wordt ook steeds meer geklaagd over wegvallende 3G verbinding. Als er een issue is, is dit niet beperkt qua provider/land.
Hmmm. Niet dus. De hulp van klantenservice heeft niet geholpen. En ik weet niet meer zo goed wat nog te proberen. Het moet toch gewoon kunnen..... Ondertussen wordt het bijna een principe-kwestie.henkna schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
Iemand inmiddels mms werkend i.c.m. Vodafone?
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Helaasch. Dank voor het meedenken. Maar magneetsluitingen combineren ook niet zo lekker met mijn pinpasjes.. Dus die gebruik ik uit principe al niet.DyStiC schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:11:
[...]
Je hebt niet toevallig zo'n hoesje met een magneet sluitinkje hé?
Serieus al bij iemand eerder gezien die ook problemen had met z'n kompas. Als ie namelijk zijn telefoon uit het hoesje haalde, hield die het hoesje onder de telefoon in zijn hand, en door het magneetje ging vervolgens het kompas bezerk.
Gewoon gratis ja, en heb geen verzekering. Met een verzekering betaal je ook altijd nog 30 euro eigen risico oid. Stomste wat je kan doen, zon verzekering.dafmay schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 16:06:
[...]
Klinkt goed! Overigens zonder extra kosten (had jij toestel-verzekering?)?
Precies waarom ik nog nooit een toestel verzekering heb afgesloten.Irminsul schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:30:
[...]
Gewoon gratis ja, en heb geen verzekering. Met een verzekering betaal je ook altijd nog 30 euro eigen risico oid. Stomste wat je kan doen, zon verzekering.
Netjes geregeld wel door HTC!
Wtf!Irminsul schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:30:
[...]
Gewoon gratis ja, en heb geen verzekering. Met een verzekering betaal je ook altijd nog 30 euro eigen risico oid. Stomste wat je kan doen, zon verzekering.
Ik heb gemaild met HTC en ze zeiden dat ik mijn telefoon op moest sturen voor een nieuw klepje
Dat is heel raar! Ik heb gebeld en ze sturen het gewoon op. Waarom hebben ze de hele telefoon nodig voor n nieuw klepje...MarcoC schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:02:
[...]
Wtf!
Ik heb gemaild met HTC en ze zeiden dat ik mijn telefoon op moest sturen voor een nieuw klepje. Hoe raar het ook klinkt. Dat heb ik dan ook twee weken geleden al gedaan en heb hem nog steeds niet terug
. Verdomme
.
Ik heb zelf met n stukje ijzerdraad zelf een antenne gemaakt dus gebruik m nog steeds.
Ik snap het ook niet
. Maarja, ik wacht geduldig af. Ben inmiddels langer mijn Legend kwijt dan dat ik hem ooit gehad heb
. Als ik de reparatiestatus via internet controleer staat er al een week "toestel bij reparateur ontvangen", en nog steeds niet "in behandeling" (wat de volgende stap is).
[ Voor 38% gewijzigd door MarcoC op 16-04-2010 23:21 ]
Ik zit bij Vodafone en heb ook vaak last van een wegvallende 3G/H verbinding. Gelukkig wordt de 3G/H verbinding wel weer automatisch opgebouwd, en hoef ik bijv niet eerst flightmode in- en uit te schakelen.Wekkel schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:06:
Betekent dit dat jouw toestel *altijd* minimaal een 3G verbinding heeft? Bij mij wil het soms wel gebeuren dat er opeens slechts een G verbinding is, maar ik moet er wel bij vermelden dat dit alleen in m'n slaapkamer is. Op andere plekken thuis en ook buitenshuis heb ik in principe altijd een 3G of H verbinding.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 12:59:
Ik heb ook Vodafone maar nog nooit ergens last van gehad wbt. 3G...
Ik had het toevallig vanmorgen. Ik heb het gelukkig bijna nooit, maar wel af en toe.Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 20:51:
@ Vassie18
Voor de rest heb ik weleens dat ik opeens geen data meer kan verstoken terwijl de verbinding nog wel aanstaat. In dat geval moet ik de internetverbinding uit en aan zetten.
Kortom genoeg stof voor een update zou ik zeggen.
NOSIG
Vraagje, ik moet binnenkort switchen van HTC Legend (toestel dat ik nu heb is van werkgevern en moet ik afgeven, ga er zelf een nieuwe kopen). Hoe kan ik nu het makkelijkste al mijn instellingen, applicaties etc etc overzetten? Ik weet dat er al het eea. bewaard wordt op de SD kaart, maar is dit voldoende? Tips?
Verwijderd
Ik heb altijd 3G inderdaad, behalve als ik mijn wifi aan heb staan natuurlijkdafmay schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:23:
[...]
Betekent dit dat jouw toestel *altijd* minimaal een 3G verbinding heeft? Bij mij wil het soms wel gebeuren dat er opeens slechts een G verbinding is, maar ik moet er wel bij vermelden dat dit alleen in m'n slaapkamer is. Op andere plekken thuis en ook buitenshuis heb ik in principe altijd een 3G of H verbinding.
Verwijderd
Het lijkt erop dat HTC gister onze telefoons heeft geupdate (of iets aangepast in de software) zonder dat wij dit weten ?
Mijn lichtsensor doet het nu perfect (sinds gister na 17:00 uur) . In het begin deed deze het niet als mijn telefoon in de slaapmode staat en ik deze van de slaapmode wek, dan doet mijn lichtsensor het niet. Schakel ik daarna de telefoon nogmaals in slaapmode en wek deze weer van de slaap mode en dan doet hij het dan pas.
(dan worden de knoppen ook belicht in het donker)
Nu heb ik hier geen last meer van sinds gister na ongeveer 17:00 uur.
Ik heb sinds 3 dagen al niks meer gewijzigd in mijn tel. Dus geen app of instellingen gewijzigd etc..
Is er een spook die dit heeft gedaan of heeft HTC dit stiekem zonder medeweten gefixt?
Mijn lichtsensor doet het nu perfect (sinds gister na 17:00 uur) . In het begin deed deze het niet als mijn telefoon in de slaapmode staat en ik deze van de slaapmode wek, dan doet mijn lichtsensor het niet. Schakel ik daarna de telefoon nogmaals in slaapmode en wek deze weer van de slaap mode en dan doet hij het dan pas.
Ik heb sinds 3 dagen al niks meer gewijzigd in mijn tel. Dus geen app of instellingen gewijzigd etc..
Is er een spook die dit heeft gedaan of heeft HTC dit stiekem zonder medeweten gefixt?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2010 20:50 ]
Verwijderd
Ik geloof niet dat HTC dat gedaan heeft een update gaat niet automatisch.Verwijderd schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 20:47:
Het lijkt erop dat HTC gister onze telefoons heeft geupdate (of iets aangepast in de software) zonder dat wij dit weten ?
Dan moet je altijd toesteming geven of je dat wil.
Dus ja ik denk een spook hihi
Maar wel top dat je lichtsensor het nu wel goed doet
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Want volgens mij heb je hiervoor IMAP nodig toch en hotmail heeft alleen POP.Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 02:50:
Ik heb mijn hotmail toegevoegd in de HTC mail client en alles is goed verlopen. Ik heb ook de optie aangevinkt dat als ik mail verwijderd in mijn HTC dat deze ook bij mijn hotmail account moet gebeuren. Ik heb mail opgehaald met bijlagen in PDF. Deze netjes geopend in mijn HTC en wat mij opviel is dat hij op mijn SD kaart onder /sdcard/.mail deze bijlagen tijdelijk opslaat en verder niet verwijderd. Verder doet hij ook steed een bestand wegschrijven naar deze lokatie telkens als er mail wordt opgehaald en deze bestanden krijgen de volgende naam token12xxxxxxx (met steeds een andere nummer). Mijn vraag is hoe kan ik het instellen dat hij deze bestanden niet aanmaakt tijdens het ophalen van mail? Want op deze manier komen er per dag minimaal 24 bestanden erbij ?
Hebben andere mensen hier ook last van?
Kan ook gewoon met pop hoor. Zo heb ik het altijd al gehad op mijn WiMo tel. Als ik een mail verwijderd van mijn tel dan wordt die ook bij hotmail verwijderd als mijn telefoon weer checkt voor nieuwe mail.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Zou iemand dan kunnen uitleggen, hoe je dat voor elkaar krijgt? Ben al aan het kloten geweest om hotmail goed aan het werk te krijgen op android. en mail laten doorsturen naar Gmail, werkt ook niet helemaal prettig. Jmr dat er geen applicatie voor hotmail is ofzo.
Dit al geprobeerd? http://www.androidworld.n...-trucs/hotmail-instellen/xileS schreef op zondag 18 april 2010 @ 00:48:
Zou iemand dan kunnen uitleggen, hoe je dat voor elkaar krijgt? Ben al aan het kloten geweest om hotmail goed aan het werk te krijgen op android. en mail laten doorsturen naar Gmail, werkt ook niet helemaal prettig. Jmr dat er geen applicatie voor hotmail is ofzo.
GetaGrip is net een mens.......
Ik had idd al gegoogled, voor de pop3 settings. Maar ik heb net even me email opnieuw ingesteld. En nu werkt het iets beter. Het ging voornamelijk om de setting "Mail op server verwijderen", die aangevinkt moet worden. Ik dacht eerst dat hij alles zou verwijderen wat hij zou ophalen, want dit gebeurde net wel bij mij toen ik dit bij gmail zo instelde om de hotmail berichten op te halen.
Verwijderd
Ik heb een vraag m.b.t. 3G/&HSDPA. Sinds afgelopen week is mijn vodaphone abbo ingegaan. Had daarvoor Hi. Internet snelheid is er fors op vooruit gegaan, haal nu zowel thuis als op mijn werk dik 1,5 mbit down (binnen dus).
Het is alleen zo dat de 'foon normaal gesproken altijd een 3G verbinding onderhoudt, die pas omschakeld naar HSDPA wanneer een app verbinding gaat maken. Dit omschakelen kost even tijd. Kan e.e.a. niet zo ingesteld worden dat hij gewoon op HSDPA blijft staan?
Het is alleen zo dat de 'foon normaal gesproken altijd een 3G verbinding onderhoudt, die pas omschakeld naar HSDPA wanneer een app verbinding gaat maken. Dit omschakelen kost even tijd. Kan e.e.a. niet zo ingesteld worden dat hij gewoon op HSDPA blijft staan?
Je kunt 3G/H verbinding "forceren"...Menu > Instellingen > Draadloos&Netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > Alleen wcdmaVerwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 08:50:
Ik heb een vraag m.b.t. 3G/&HSDPA. Sinds afgelopen week is mijn vodaphone abbo ingegaan. Had daarvoor Hi. Internet snelheid is er fors op vooruit gegaan, haal nu zowel thuis als op mijn werk dik 1,5 mbit down (binnen dus).
Verwijderd
Dat had ik inmiddels ontdekt, maar wat ik graag zou willen is alléén H forceren...dafmay schreef op zondag 18 april 2010 @ 10:05:
[...]
Je kunt 3G/H verbinding "forceren"...Menu > Instellingen > Draadloos&Netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus > Alleen wcdma
Doe eens het volgende:Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 12:22:
[...]
Dat had ik inmiddels ontdekt, maar wat ik graag zou willen is alléén H forceren...
Home Screen -> Phone -> Dial *#*#4636#*#* -> Phone Information
Daar heb je heel wat mogelijkheden om het type verbinding te selecteren, meer dan in de 'gewone' instellingen. Misschien dat daarmee iets te doen valt.
Heb sinds 2 dagen tijdens het bellen dat mijn "oor speaker" resoneert, bij een bepaalde stem/geluids frequentie is het geluid slecht. Als ik in de bovenkant knijp van mijn toestel tijdens het bellen is het geluid weer normaal.
Heeft iemand anders dit ook?
Heeft iemand anders dit ook?
misschien vreemd maar ik heb idee dat me accu nu steeds sneller leeg raakt laatste tijd. Kunnen mensen hier gegevens neer zetten zoals:
[Tijd van lader] 11uur 10 minuten
[Batterij status] 57% over
[Mobiel stand-by] 53%
[Weergaven] 44% 1 uur 44 minuten
[telefoon inactief] 3%
[Overige].....
Dan krijgen we allemaal een beter beeld van het gemiddeld verbruik.
[Tijd van lader] 11uur 10 minuten
[Batterij status] 57% over
[Mobiel stand-by] 53%
[Weergaven] 44% 1 uur 44 minuten
[telefoon inactief] 3%
[Overige].....
Dan krijgen we allemaal een beter beeld van het gemiddeld verbruik.
Ik ondervind een raar probleem met de standaard agenda.
Bij de instellingen heb ik het standaard alarm gezet op een uur.
Wanneer ik dit eens check staat deze tijd weer terug op 10 minuten!
Is hier een verklaring voor en hebben anderen dit ook?
Ik heb een deblokkeringspatroon ingesteld. Nu moet ik elke keer als ik tel aanzet eerst swipen en dan die deblokkeringspatroon. Is het niet mogelijk om alleen de deblokkeringspatroon te gebruiken, zonder daarvoor eerst te hoeven swipen?
Tot voor kort waren en geen leren tasjes die specifiek voor de HTC Legend waren gemaakt. Vandaag heb ik bericht gekregen van Noreve dat ze deze binnenkort in het assortiment gaan opnemen. Zie de volgende link voor meer informatie:
http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=2374
http://www.noreve.com/product_info.php?products_id=2374
Verwijderd
Ik vraag me af of ik iets fout doe, of dat andere mensen hetzelfde ervaren:
De bladwijzers die ik heb opgeslagen kun je op verschillende manieren sorteren: 'nieuwste', 'meest gebruikt' en 'alfabetisch'. Ik wil mijn bladwijzers graag sorteren op 'meest gebruikt', maar elke keer springt de sortering weer terug naar 'nieuwste'. Zonder dat ik internet kill, of de telefoon opnieuw boot. Is iemand anders dit ook opgevallen?
Verder heb ik bij de instellingen van sms berichten ingesteld dat het toestel tijdens het ontvangen van een sms trilt. Maar je raadt het al: geen trilling! Mis ik iets? Is er ergens nog een andere instelling die ik misschien over het hoofd zie?
Voor de rest super blij met de Legend, hij doet z'n naam zeker eer aan!
De bladwijzers die ik heb opgeslagen kun je op verschillende manieren sorteren: 'nieuwste', 'meest gebruikt' en 'alfabetisch'. Ik wil mijn bladwijzers graag sorteren op 'meest gebruikt', maar elke keer springt de sortering weer terug naar 'nieuwste'. Zonder dat ik internet kill, of de telefoon opnieuw boot. Is iemand anders dit ook opgevallen?
Verder heb ik bij de instellingen van sms berichten ingesteld dat het toestel tijdens het ontvangen van een sms trilt. Maar je raadt het al: geen trilling! Mis ik iets? Is er ergens nog een andere instelling die ik misschien over het hoofd zie?
Voor de rest super blij met de Legend, hij doet z'n naam zeker eer aan!
Ik heb een soortgelijk probleem, ik had het eerst voor elkaar gekregen dat ik standaard geen herinnering had bij afspraken, nu is dat minimaal 5 min, en kan je dus niet ''geen'' selecteren.henkna schreef op zondag 18 april 2010 @ 20:53:
Ik ondervind een raar probleem met de standaard agenda.
Deze instellingen zijn trouwens via de agenda van HTC dan instellingen --> instellingen voor herinnering --> standaard herinneringstijd.
Weet iemand hoe ik deze standaard op geen zet? Op mijn Gmail account via de normale PC staat er in ieder geval geen herinnering standaard bij afspraken
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Is het mogelijk om loggin mbt exchange sync op te vragen vanuit het systeem? Om de dag stopt mijn legend in de ochtend met het syncen van mijn exchange account. Het opnieuw invoeren van mijn wachtwoord in de server settings zorgt ervoor dat ik gelijk daarna weer kan syncen.
Echt handig is dit natuurlijk niet.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik krijg vanmorgen (maandag) om 8:34 uur een SMS binnen die zaterdagavond om 22:17 uur verzonden is. Op dat moment stond mijn telefoon uit, maar gister heeft hij de hele dag aangestaan en vanmorgen stond het toestel om 06:30 aan. Ligt dit nou aan de Legend of aan mijn provider (Hi)? Kan natuurlijk ook nog liggen aan de verzendende provider... Herkent iemand dit?
off-topic: Ik ben al 3 weken op zoek naar de perfecte wallpaper... Kan hem niet vinden en switch steeds weer terug naar de wallpaper die er default ingesteld stond
off-topic: Ik ben al 3 weken op zoek naar de perfecte wallpaper... Kan hem niet vinden en switch steeds weer terug naar de wallpaper die er default ingesteld stond
BillSpaarbank schreef op maandag 19 april 2010 @ 08:45:
Had ik ook, opgelost met:Verwijderd schreef op zondag 18 april 2010 @ 22:36:
Ik vraag me af of ik iets fout doe, of dat andere mensen hetzelfde ervaren:
https://slideme.org/application/bookmarkbr
En een update voor de MMS-ers onder ons. Ondanks mijn contact met de helpdesk en de diverse instellingen die ik heb gevonden en geprobeerd is er nog geen enkel MMS-je verstuurd. Om verdrietig van te worden.
Het gaat hier om MMS i.c.m. Vodafone. Ik weet nu even niet meer wat nog te proberen dus ik laat het maar even rusten. Als iemand anders het wel voor elkaar heeft gekregen dan houd ik me ten zeerste aanbevolen voor de werkende instellingen.
Het gaat hier om MMS i.c.m. Vodafone. Ik weet nu even niet meer wat nog te proberen dus ik laat het maar even rusten. Als iemand anders het wel voor elkaar heeft gekregen dan houd ik me ten zeerste aanbevolen voor de werkende instellingen.
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Ik zal vanmiddag is kijken, kan gewoon MMS'en met Vodafone icm Android icm een Motorola Milestone =)
Ik begrijp het volgende niet, misschien dat iemand een oplossing/verklaring weet?
In de standaard HTC email widget...wanneer ik doorklik naar een emailbericht met bijgevoegde foto's, dan worden de foto's niet getoond...ook niet nadat ik verder heb geklikt op "weergeven bijlagen". Indien ik dan op de paperclip klik, dan verschijnt de melding "het bestand kan niet worden geopend omdat het beschadigd is". Ik gebruik Gmail via Exchange Activesync setup.
Het vreemde is dat wanneer ik de standaard Gmail app gebruik, dan verschijnen wel netjes de foto's.
Iemand enig idee?...heeft dit misschien met de Gmail setup icm Exchange Activesync te maken? Ik gebruik het liefst niet de reguliere Gmail setup (ipv exchange) omdat bij binnenkomst dan 2x een melding verschijnt...1 van Gmail en 1 van de standaard HTC email service.
In de standaard HTC email widget...wanneer ik doorklik naar een emailbericht met bijgevoegde foto's, dan worden de foto's niet getoond...ook niet nadat ik verder heb geklikt op "weergeven bijlagen". Indien ik dan op de paperclip klik, dan verschijnt de melding "het bestand kan niet worden geopend omdat het beschadigd is". Ik gebruik Gmail via Exchange Activesync setup.
Het vreemde is dat wanneer ik de standaard Gmail app gebruik, dan verschijnen wel netjes de foto's.
Iemand enig idee?...heeft dit misschien met de Gmail setup icm Exchange Activesync te maken? Ik gebruik het liefst niet de reguliere Gmail setup (ipv exchange) omdat bij binnenkomst dan 2x een melding verschijnt...1 van Gmail en 1 van de standaard HTC email service.
Hmmz ik heb een hard reset gedaan net. Alles weer hersteld nu maar ik heb geen weer weergaven meer op het openings scherm. Is er een makkelijke manier om dit op te lossen.
Ja, de widget opnieuw toevoegen aan je scherm.Crazyanz schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:03:
Hmmz ik heb een hard reset gedaan net. Alles weer hersteld nu maar ik heb geen weer weergaven meer op het openings scherm. Is er een makkelijke manier om dit op te lossen.
Ja kwam ik net inderdaad achter maar toch bedankt
Enige jammeren vind van de hard reset is dat ik my backup heb gebruikt om mijn agenda+sms en contacten te backuppen werkt prima maar bij het terug zetten van de contacten heeft ie al mijn contacten als google contacten neergezet ipv telefoon contacten
nog een makkelijke manier om google contacten om te zetten in telefoon contacten?
Enige jammeren vind van de hard reset is dat ik my backup heb gebruikt om mijn agenda+sms en contacten te backuppen werkt prima maar bij het terug zetten van de contacten heeft ie al mijn contacten als google contacten neergezet ipv telefoon contacten
[ Voor 11% gewijzigd door haakjesluiten op 19-04-2010 13:51 ]
Importeren in je GMail account en dan exporteren als vCard.Crazyanz schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:49:
Ja kwam ik net inderdaad achter maar toch bedankt![]()
Enige jammeren vind van de hard reset is dat ik my backup heb gebruikt om mijn agenda+sms en contacten te backuppen werkt prima maar bij het terug zetten van de contacten heeft ie al mijn contacten als google contacten neergezet ipv telefoon contactennog een makkelijke manier om google contacten om te zetten in telefoon contacten?
Mag geen probleem vormen normaal.
Heeft iemand al moeite gedaan om een 2e accu te vinden met eventueel externe lader (zoals een fotocamera dat heeft)?
Dit lijkt mij namelijk wel link (15 euro voor 2 accus + lader) http://shop.ebay.nl/i.htm...end+accu&_osacat=0&bkBtn=
Dit lijkt mij namelijk wel link (15 euro voor 2 accus + lader) http://shop.ebay.nl/i.htm...end+accu&_osacat=0&bkBtn=
[ Voor 46% gewijzigd door n00bs op 19-04-2010 15:03 ]
die kan je gewoon bij htc kopen voor 40 euro (de accu dan)
Ik heb te weinig vertrouwen in het batterijklepje om steeds te wisselen.n00bs schreef op maandag 19 april 2010 @ 14:59:
Heeft iemand al moeite gedaan om een 2e accu te vinden met eventueel externe lader (zoals een fotocamera dat heeft)?
Overigens net weer mijn 3g verbinding kwijt
Dit heb ik ook geregeld met Vodafone.BillSpaarbank schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:05:
[...]
Overigens net weer mijn 3g verbinding kwijtNa een herstart is ie er weer. (Hi)
Ligt dit nu aan de Legend? Of is mobiel internet zo stabiel als een rietstengel?
Soms heb ik ook geen enkel streepje bereik (na het activeren van het scherm) en duurt het 3 seconden voor dat het bereik zich herpakt.
Hmmz naar aanleiding van n00bs vraag eens gaan kijken of er eigenlijk ook al after market accu's met hogere capaciteit waren. Kwam ik dit tegen: http://cgi.ebay.co.uk/New...eries?hash=item2a062e1fc3
2x 1500mah accu + oplader
Verwijderd
Erg goedkoop. Ik moet alleen gaan uitzoeken met HTC of je garantie dan niet vervalt als je zo;n accu in je Legend gaat stoppenCrazyanz schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:18:
Hmmz naar aanleiding van n00bs vraag eens gaan kijken of er eigenlijk ook al after market accu's met hogere capaciteit waren. Kwam ik dit tegen: http://cgi.ebay.co.uk/New...eries?hash=item2a062e1fc3
Zit ook bij Vodafone en heb hier met een Magic totaal geen last van. Ik vind het niet supersnel, maar wel stabiel.Roodey schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:10:
Dit heb ik ook geregeld met Vodafone.
Ligt dit nu aan de Legend? Of is mobiel internet zo stabiel als een rietstengel?
Soms heb ik ook geen enkel streepje bereik (na het activeren van het scherm) en duurt het 3 seconden voor dat het bereik zich herpakt.
Nickname does not reflect reality
Een losse 1500Mah accu is $8,39 met free shipping. Ik heb nog geen reviews kunnen vinden maar gezien de prijs zou ik het zeker niet aandurven zomaar zoon ding in mijn legend te stoppen.Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:20:
[...]
Erg goedkoop. Ik moet alleen gaan uitzoeken met HTC of je garantie dan niet vervalt als je zo;n accu in je Legend gaat stoppen
garantie zal niet vervallen mist de schade niet veroorzaakt wordt door het gebruik van de accu dus als je scherm ineens plop doet heb je gewoon garantie maar als je bampipangpang accu ontploft oid is het je eigen schuld.
Dat is ook mijn ding. Die accu's zijn blijkbaar beveiligd tegen overladen, maar hoe zit het met gewoon gebruik? Li-Ion kan instabiel zijn zover ik weet. Als je telefoon affikt, heb je niks meerVerwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:20:
[...]
Erg goedkoop. Ik moet alleen gaan uitzoeken met HTC of je garantie dan niet vervalt als je zo;n accu in je Legend gaat stoppen
Hallo,
Morgen stap ik over van een Nokia E71 naar de HTC Legend.
Ik vroeg me nu af hoe ik al mijn contacten, die in het telefoongeheugen van de E71 staan, kan overzetten naar de HTC.
Alvast bedankt.
Morgen stap ik over van een Nokia E71 naar de HTC Legend.
Ik vroeg me nu af hoe ik al mijn contacten, die in het telefoongeheugen van de E71 staan, kan overzetten naar de HTC.
Alvast bedankt.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Link: LMGTFY
Kom op mensen, er komen hier heel wat standaard Android vragen langs die al lang een keer beantwoord zijn op GoT, of anders op Google... Graag een beetje meer zelfstandigheid!
Kom op mensen, er komen hier heel wat standaard Android vragen langs die al lang een keer beantwoord zijn op GoT, of anders op Google... Graag een beetje meer zelfstandigheid!
Ik heb dit probleem ook met de Legend op Proximus (België). Collega met Desire idem.Roodey schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:10:
[...]
Dit heb ik ook geregeld met Vodafone.
Lijkt mij Android 2.1 probleem... ?
Op mijn Nokia was mobiel internet altijd superstabiel...
Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.