• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:41
Valt me alles mee ik heb em nu ongeveer 3 weken en ik doe niet aan hoesjes en stickers oid. Nog geen krasje te vinden

Verwijderd

SubSun schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:02:
Voor de mensen die de htc legend al een tijdje hebben: hoe zit het met de krasgevoeligheid van de behuizing en het scherm?
Een beetje een nadeel van de behuizing van de Legend vind ik dat deze nogal plat, dun, glad en nogal lastig op te pakken is. Ik heb mijn Legend een paar keer bijna laten vallen omdat hij uit mijn handen glipte. Tot nu toe gelukkig geen krassen oid.
Verder een perfect toestel. Ben er zeer blij mee, ook vanwege het op de Legend perfect werkende Sygic Mobile maps en Gesture search voor mijn contacten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 17:21 ]

Verwijderd

SubSun schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:02:
Voor de mensen die de htc legend al een tijdje hebben: hoe zit het met de krasgevoeligheid van de behuizing en het scherm?
Bij mij zat er standaard een display folie op toen ik hem kocht, bij jullie niet dan?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:49
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:04:
[...]

Bij mij zat er standaard een display folie op toen ik hem kocht, bij jullie niet dan?
Bij mij niet. Foto?

Verwijderd

Alleen zo'n goedkoop standaard plastic dingetje bij mij, compleet met een uitstekend flapje om hem eraf te trekken. Niet echt een screenprotector bedoeld voor gebruik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:08:
Alleen zo'n goedkoop standaard plastic dingetje bij mij, compleet met een uitstekend flapje om hem eraf te trekken. Niet echt een screenprotector bedoeld voor gebruik.
er zit er echt een op, en niet met inderdaad zo'n flapje eraan...

Kan er wel een foto van maken maar je ziet hem gewoon niet, zo strak zit hij er op...

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Ik denk dat het zo lijkt dat er een display folie opzit. Door de iets opstaande rand lijkt het id of er iets op zit.

Verwijderd

Nee het zit er echt op hoor zonder twijfel.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat is wel fijn om te horen. Ik probeer zoveel mogelijk mijn telefoon in een aparte zak te stoppen, maar soms vergeet ik het wel eens (sleutels, geld) dan is het toch fijn dat het niet meteen onder de krassen zit.

Ik moet nog een week wachten ivm nummerbehoud :o

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:30

Elp

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:37:
[...]

er zit er echt een op, en niet met inderdaad zo'n flapje eraan...

Kan er wel een foto van maken maar je ziet hem gewoon niet, zo strak zit hij er op...
uhhh, als je hem niet kan zien, hoe weet je dan dat er wel eentje op zit? :P Bij mij zit er niks op, of in ieder geval geen screenprotector die je kan zien of eraf kan peuteren (ja, geprobeerd :D)

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-11 09:02
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:55:
Nee het zit er echt op hoor zonder twijfel.
Zeker niet standaard in ieder geval! Het zou wat zijn indien een telefoon leverancier voor mij gaat bepalen dat ik een lelijke screenprotector op het mooie scherm van m'n phone moet. Ik heb meer dan 30 telefoons gehad en nog nooit een screenprotector oid, en mijn telefoons zijn&blijven altijd in nieuwstaat....zelfs na een half tot 3/4 jaar wanneer ik de phone besluit te verkopen.

Verwijderd

ik heb een vraag:
mijn telefoongeheugen zit bijna vol, terwijl ik de meeste apps en spellen die ik niet gebruik er snel weer af gooi..
nu wilde ik een paar spellen installeren maar de tel zei: maak geheugen vrij.. programma werd niet geinstalleerd, maar er is op deze manier makkelijk 30 mb van mijn telefoongeheugen afgesnoept en ik kan deze programma's niet vinden in mijn toepassingenbeheer en dus ook niet verwijderen...
wat doe ik fout of moet ik doen?

is er iemand die kan zeggen hoe ik mijn telefoongeheugen leeg krijg?
moet ik resetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:25:
ik heb een vraag:
mijn telefoongeheugen zit bijna vol, terwijl ik de meeste apps en spellen die ik niet gebruik er snel weer af gooi..
nu wilde ik een paar spellen installeren maar de tel zei: maak geheugen vrij.. programma werd niet geinstalleerd, maar er is op deze manier makkelijk 30 mb van mijn telefoongeheugen afgesnoept en ik kan deze programma's niet vinden in mijn toepassingenbeheer en dus ook niet verwijderen...
wat doe ik fout of moet ik doen?

is er iemand die kan zeggen hoe ik mijn telefoongeheugen leeg krijg?
moet ik resetten?
Ik zou even een file manager (ik gebruik Linda File Manager) installeren en eens kijken wat er allemaal in je telefoongeheugen staat...

Verwijderd

dat heb ik nu gedaan..
ik heb 8 apps gevonden en daarvan wist ik dat ze erop stonden..
toch heb ik maar 17 mb vrije ruimte over..
geschiedenis van internet heb ik ook gewist..
waar moet ik kijken?
de apps zijn samen maar 23 mb....

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 12:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Google maps is al vaker besproken, maar valt mij op dat de Desire van een maat van mij, wel multitouch out of the box heeft en mijn geupdate Google Maps nog steeds niet.

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
SubSun schreef op maandag 12 april 2010 @ 18:57:
Dat is wel fijn om te horen. Ik probeer zoveel mogelijk mijn telefoon in een aparte zak te stoppen, maar soms vergeet ik het wel eens (sleutels, geld) dan is het toch fijn dat het niet meteen onder de krassen zit.

Ik moet nog een week wachten ivm nummerbehoud :o
Bij mij echt niet.

• Fiorano
  • Laatst online: 02-11 11:09
Fiorano schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:15:
Hoe kan ik instellen dat m'n Legend geen sms/mail ringtones/bliepjes afgeeft een alleen trilt als ik Muziek op heb staan....

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:18
Het is hier geen 24/7 helpdesk hoor. 8)7

• breinstein
  • Laatst online: 27-06-2011
En als je het profiel gewoon op trillen zet ?

• Fiorano
Dat zou kunnen, maar dat vind ik niet echt handig dat ik de hele tijd m'n profiel moet veranderen. Zelfs m'n schrale Samsung F700 gaf de muziek voorrang op sms tonen... Moet toch ergens een optie zitten ?

@tiswat
Weet ik, maar er word gemakkelijk overheen gelezen, en ik ben benieuwt of mensen er een oplossing voor hebben.

• Msniekers
  • Laatst online: 31-10 06:53
Fiorano schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:05:
Dat zou kunnen, maar dat vind ik niet echt handig dat ik de hele tijd m'n profiel moet veranderen. Zelfs m'n schrale Samsung F700 gaf de muziek voorrang op sms tonen... Moet toch ergens een optie zitten ?
Profiel veranderen kan ook snel met de volume toetsen, je hoeft hiervoor niet het menu in als dat de reden is dat je het onhandig vindt.

• Fiorano
Weet ik, maar vind het gewoon raar dat muziek geen voorrang krijgt. En ik ga dat geheid vergeten, en stoor me er aan als ik een sms krijg...

Verwijderd

Ook ik heb de HTC Legend besteld en krijg hem vandaag binnen. Vraagje wat ik heb: op dit moment heb ik nog een HI abonnement en het Vodafone abo waar ik de telefoon bij krijg gaat pas in augustus in; kan ik mijn HI simkaart dan gebruiken in de telefoon, of moet ik deze dan simlock vrij (laten) maken?

En daaropvolgend: zijn er mensen die al ervaring hebben met het simlock vrij maken van deze telefoon? Ik heb het ooit met een andere telefoon bij een louche telefoonzaak laten doen voor 15 euro, maar ik heb geen idee of het makkelijker/goedkoper/beter kan.

Dan heb ik nog iets wat ik me afvraag (ook ik weet dat het hier geen helpdesk is, maar ik ben gewoon benieuwd :9 . Ik las in een ander topic iets over de batterijduur van de Desire/Legend. Hoe zijn de ervaringen met de batterijduur hier bij iedereen? In een van die topics werd gerefereerd naar een Engels forum (http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=24620), waarin iemand van Vodafone het volgende zegt over de batterij van de magic, wat dan ook voor de Legend zou kunnen gelden:
Hi Everyone

I appreciate everyones frustration with this and will endeavour to help

The HTC Magic employs a battery that requires overcharging and topup charging. You must charge it as much and as often as possible. The more you charge the better the battery life becomes. So after a few charges you should see the benefit of this. Letting the charge drain out undoes this so try and charge as often as possible

Let me know if you have any more questions and we'll be more than happy to help

Thanks

Wayne

eForum Team
Hi ctr7

I would suggest charging overnight for the first couple of nights and you should notice some notice-able improvements

Let me know how you get on and if you have any more questions just give me a shout

Thanks

Wayne

eForum Team
Wat denken jullie hiervan? Zou dat kunnen werken? Of zeggen jullie gewoon opladen wanneer je zin hebt of wanneer hij leeg is en voor de batterijduur maakt het allemaal weinig uit.

• dafmay
dafmay schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:44:
Overigens gisteren ook de Brodit passive autohouder voor de Hero besteld...de Legend schijnt daarin perfect te passen! Ontvang deze morgen en zal laten weten of het werkelijk zo'n perfect-fit is...
Zojuist de Brodit houder ontvangen en inderdaad een perfect-fit _/-\o_ Ook al is de houder voor de Hero bedoeld, de telefoon zit super stevig in de houder. Ik ben zeer tevreden! Eindelijk eens normaal navigeren in de auto, ipv met telefoon op stoel naast mij...

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 13-04-2010 11:50 ]

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:44:
....
Wat denken jullie hiervan? Zou dat kunnen werken? Of zeggen jullie gewoon opladen wanneer je zin hebt of wanneer hij leeg is en voor de batterijduur maakt het allemaal weinig uit.
Lees/zoek dit topic eens door, dan kom je vanzelf info tegen mbt het laden van de batterij. Kortom...zo veel en vaak mogelijk opladen is *altijd* gewenst voor een Lithium-Ion of Lithium_polymeer type accu. En nee, eerst 3x opladen + volledig ontladen is niet goed, volledig ontladen is zelfs zeer slecht voor dit soort accu's.

• Fiorano
Misschien domme vraag, maar hoe installeer je Live Wallpapers ?
Kan het nergens vinden =S

• dafmay
Fiorano schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:04:
Misschien domme vraag, maar hoe installeer je Live Wallpapers ?
Kan het nergens vinden =S
Kan niet op de Legend!

Ps Gebruik de "zoek-functie" eens...

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 13-04-2010 12:10 ]

• MarcoC
Kan niet.

• Fiorano
Ohw... Das balen. Wist ik niet, maar bedankt !

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-10 15:29
dafmay schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:46:
Zojuist de Brodit houder ontvangen en inderdaad een perfect-fit _/-\o_ Ook al is de houder voor de Hero bedoeld, de telefoon zit super stevig in de houder. Ik ben zeer tevreden! Eindelijk eens normaal navigeren in de auto, ipv met telefoon op stoel naast mij...
Kan je misschien een foto posten? Ik wacht ook nog steeds totdat ze bij brodit de Legend houder hebben, maar als dit echt goed werkt dan kan ik hem eindelijk ook bestellen.

Edit: en heb je ook het product nummer voor me? Zie op de brodit site meerdere hero varianten

Edit2: Lees het volgende op de pdashop.nl review van die houder:
Goed...... maar!
Sander, Utrecht|donderdag 24 december 2009 om 13:21 uur
Brodit Passive Holder HTC Hero

Houder houdt de telefoon goed vast in staande stand, echter wanneer ik de telefoon en houder in landscape zet (overdwars) voor navigatie dan valt de telefoon eruit. Dit gemeld bij smartphoneshop en klacht is direct in behandeling genomen. nu afwachten.
Kan je dit bevestigen? (of liever ontkennen ;) )

[ Voor 36% gewijzigd door fsve op 13-04-2010 13:21 ]

Be reasonable.... do it my way

Verwijderd

Ik wil me graag even in de Brodit-houder discussie mengen :P

2,5 week geleden heb ik twee universele passieve houders besteld die je kan bevestigen aan je middelste ventilator op je dashboard.

Inmiddels heb ik ze binnen en sinds twee dagen in gebruik. Hij zit muurvast aan mijn ventilator, onderaan de clip is een uitsparing gemaakt om de autolader aan te kunnen sluiten en je klikt de clip van je ventilator los door hem omhoog te schuiven.

Heb voor twee stuks nog geen € 6,- betaald inclusief verzendkosten vanuit Hong Kong.

link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160415307329&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 19:35
Dat ziet er mooi uit ByteStore, is deze ook te draaien (voor landscape-modus) en blijft de telefoon dan goed zitten?

• dafmay
fsve schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:13:
[...]

Kan je misschien een foto posten? Ik wacht ook nog steeds totdat ze bij brodit de Legend houder hebben, maar als dit echt goed werkt dan kan ik hem eindelijk ook bestellen.
Zal ik vanavond nog even doen als ik thuis ben...
Edit: en heb je ook het product nummer voor me? Zie op de brodit site meerdere hero varianten

Edit2: Lees het volgende op de pdashop.nl review van die houder:

[...]

Kan je dit bevestigen? (of liever ontkennen ;) )
Ik kan het ontkennen...telefoon zit muurvast in de houder. Uiteraard nog niet in de auto getest en het zou kunnen zijn dat telefoon na verloop van tijd uit de houder trilt bij landscape stand...

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:11:
...
Heb voor twee stuks nog geen € 6,- betaald inclusief verzendkosten vanuit Hong Kong.

link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160415307329&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Ziet er prima uit natuurlijk, en de prijs is ook lekker. Ik ben zelf voor Brodit gegaan omdat ik al een Pro-clip heb voor mijn Peugeot en de houder uiteraard daarop wilde bevestigen.

• MarcoC
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:11:

2,5 week geleden heb ik twee universele passieve houders besteld die je kan bevestigen aan je middelste ventilator op je dashboard.

Inmiddels heb ik ze binnen en sinds twee dagen in gebruik. Hij zit muurvast aan mijn ventilator, onderaan de clip is een uitsparing gemaakt om de autolader aan te kunnen sluiten en je klikt de clip van je ventilator los door hem omhoog te schuiven.

Heb je foto's?

Verwijderd

Mr.Myst schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:14:
Dat ziet er mooi uit ByteStore, is deze ook te draaien (voor landscape-modus) en blijft de telefoon dan goed zitten?
Jazeker, je kan de clip uitrekken en je telefoon er dan in landscape in klikken, echter kan je dan niet opladen.
Even naar buiten gelopen, hierbij de foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.lu-uk.nl/dumpmap/autohouder1.jpg
telefoon in de houder

Afbeeldingslocatie: http://www.lu-uk.nl/dumpmap/autohouder2.jpg
klip, waarbij de houder er afgeschoven is

Afbeeldingslocatie: http://www.lu-uk.nl/dumpmap/autohouder3.jpg
foto van de achterkant (bevestiging)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 14:50 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
zoiets kan ook verticaal in ieder geval.

http://cgi.ebay.com/Car-V...ories?hash=item563b56b5a6

deze is niet universeel, maar voor de legend.

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-10 19:35
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
[...]

Jazeker, je kan de clip uitrekken en je telefoon er dan in landscape in klikken, echter kan je dan niet opladen.

[...]

[afbeelding]
telefoon in de houder

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt, ook voor de foto's! Ik ga 'm zo ook bestellen voor mijn Desire. :)

• MarcoC
Bedankt voor de foto's, ziet er prima uit.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:49:
[...]

[...]

[afbeelding]
telefoon in de houder

[afbeelding]

[afbeelding]
Die houder heb ik ook nog, van de Action en die werkt idd op de Legend :)
Gisteren pas getest :p

Verwijderd

n00bs schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:04:
[...]

Die houder heb ik ook nog, van de Action en die werkt idd op de Legend :)
Gisteren pas getest :p
Ze verkopen de houder ook bij de mediamarkt voor € 17,50 geloof ik, alleen dan kun je hem niet aan je ventilator maken, maar gewoon aan je raam plakken met een zuignap.

Persoonlijk vind ik aan het raam met een zuignap niks, altijd vlekken en de kabel van je lader loopt over je dashboard en last but not least, je kunt amper bij je telefoon.

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:01:
dat heb ik nu gedaan..
ik heb 8 apps gevonden en daarvan wist ik dat ze erop stonden..
toch heb ik maar 17 mb vrije ruimte over..
geschiedenis van internet heb ik ook gewist..
waar moet ik kijken?
de apps zijn samen maar 23 mb....
Toch een vreemd verhaal. Kun je nu inderdaad nog steeds niet meer nieuwe apps installeren? Als dat het geval is dan denk ik aan een soft reset uitvoeren. Zoek even in dit forum, er is de afgelopen weken wat over langsgekomen en wat bij een soft reset allemaal behouden blijft en wat je "kwijt" bent...

Als dat niet helpt, ja dan zou je een hard reset kunnen overwegen...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 15:10:
[...]

Ze verkopen de houder ook bij de mediamarkt voor € 17,50 geloof ik, alleen dan kun je hem niet aan je ventilator maken, maar gewoon aan je raam plakken met een zuignap.

Persoonlijk vind ik aan het raam met een zuignap niks, altijd vlekken en de kabel van je lader loopt over je dashboard en last but not least, je kunt amper bij je telefoon.
Die van de action van 2 euro oid kan beiden ;)

Verwijderd

Op het forum: "HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden " ( link: HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden ) hebben Freekazoid en EDaudey een uploadlink geplaatst van een aangepaste Layar APK die WEL op de Legend zou werken.
De link: http://www.xs4all.nl/~edaudey/Layar.apk

Ben heel benieuwd, ga hem vanavond installeren. Heren: respect!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 18:42:
Op het forum: "HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden " ( link: HTC Legend: sommige apps in Market niet te vinden ) hebben Freekazoid en EDaudey een uploadlink geplaatst van een aangepaste Layar APK die WEL op de Legend zou werken.
De link: http://www.xs4all.nl/~edaudey/Layar.apk
Hij werkt hier...

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-11 23:13

d0s

sssst

Hier ook, wat een vette app!

Verwijderd

d0s schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:27:
Hier ook, wat een vette app!
Inderdaad, draaid als een zonnetje :)

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:40:
[...]
Inderdaad, draaid als een zonnetje :)
sjezus man!..."draait"

Inderdaad een ongelofelijke app. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht...

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-11 21:53
Inderdaad een ongelofelijke app. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht...
snapte eerst ook niet al die drukte over dat layar het niet deed op de Legend, maar nu die het wel doet zie ik pas hoe grappig dit eigenlijk is :D Wist niet dat ie zoveel dingen kon vinden, en dat er eigenlijk altijd wel iets in de omgeving is om jezelf mee te vermaken tijdens het aanklooien... Bovendien erg makkelijk als je ff wat zoekt!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-10 05:25

emzed

*

Layar! Fantastisch!! Heel veel dank

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:17
Geweldig, leuk om erbij te hebben!
Waar dienen die icoontjes voor van het oog en de vogel?

Verwijderd

Even tijd om Layar te installeren.....maar in de zip zit geen APK file. Kan ik gewoon de zip file op mijn SD kaart zetten en openen?? Ben nog erg gewend aan WinMo merk ik!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:44:
Ook ik heb de HTC Legend besteld en krijg hem vandaag binnen. Vraagje wat ik heb: op dit moment heb ik nog een HI abonnement en het Vodafone abo waar ik de telefoon bij krijg gaat pas in augustus in; kan ik mijn HI simkaart dan gebruiken in de telefoon, of moet ik deze dan simlock vrij (laten) maken?

En daaropvolgend: zijn er mensen die al ervaring hebben met het simlock vrij maken van deze telefoon? Ik heb het ooit met een andere telefoon bij een louche telefoonzaak laten doen voor 15 euro, maar ik heb geen idee of het makkelijker/goedkoper/beter kan.
Heb em ondertussen binnen en hij bleek simlockvrij :) Mijn eerste smartphone, maar wat een geweldig mooi ding zeg, heerlijk speelgoed!

• haakjesluiten
Werkt hier ook perfect wel aanslag op je accu zulke programmas zie ik gelijk

• d0s

d0s

sssst

Crazyanz schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:26:
Werkt hier ook perfect wel aanslag op je accu zulke programmas zie ik gelijk
Raar dat er geen exit in Layar zit.. lijkt me toch behoorlijk batterijslurpend, ook op de achtergrond..
Android sluit 't zelf af, indien nodig =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• d0s

d0s

sssst

CLB schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:49:
Dat zeggen ze wel ja.. maar daar merk ik niks van.. staat ook nog bij actieve applicaties
Indien nodig =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• M a r c o
  • Niet online
als de accu leeg is? ;)

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
d0s schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:03:
[...]

Dat zeggen ze wel ja.. maar daar merk ik niks van.. staat ook nog bij actieve applicaties
Lees dit maar :) : http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Iemand enig idee waar de voicecommand's ed gebleven zijn op de Legend. Deze zouden in Android 2.1 moeten zitten maar als ik bijvoorbeeld better keyboard gebruik (gekocht) en ik wil iets enspreken dan zegt hij dat hij google voice recognition engine niet geïnstalleerd heeft.

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Afbeeldingslocatie: http://artoftheiphone.com/wp-content/uploads/2010/01/Kensington-iPhone-Dash-Car-Mount.jpeg

Deze Kensington holder voor iPhone kost 30 Euro bij de MediaMarkt. Maar is gewoon universeel, en mijn Legend past er perfect in!! :) ( broer gebruikt die van hem voor z'n pocket HD camera, voor filmen in de auto ).

Heb hem in ieder geval al even getest, en zaken als Navigatie ( Sygic Mobile Maps 10 ), filmen, snelheids-meter tooltjes ( Speedview ) werken erg aangenaam op deze manier. Ga hem van de week even halen..

Je hebt hem btw ook met dashboard mount, ipv zuignap.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:37
hoe kan ik internet delen met mijn laptop (vista)?

Mijn laptop (sony Vaio) vraagt om de gewenste drivers te installeren maar ik heb met mijn legend geen cd/dvd gekregen en online vind ik ook al niets terug.

• M a r c o
  • Niet online
wat bedoel je met internet delen?
je telefoon als modem gebruiken? (tethering)

volgens mij zit dat in de legend ingebakken.
Met usb kabel aan laptop verbinden, en in het keuzemenu dat op de legend verschijnt voor tethering kiezen.
Overigens staan sommige providers dit gebruik niet toe.

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 11:37
bovenstaande stappen heb ik gedaan.
Vervolgens krijg ik een melding op mijn laptop dat hij bezig is met het zoeken van de vereiste software?
Zou ik mss htc-sync moeten installeren?

ok, online de oplossing al gevonden (misschien kan het nog iemand helpen):
you need to install HTC Sync before you can use your phone as a modem. Refer to Using HTC Sync for details.

[ Voor 34% gewijzigd door maarten_geuns op 14-04-2010 11:05 ]

• M a r c o
  • Niet online
maarten_geuns schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:03:
bovenstaande stappen heb ik gedaan.
Vervolgens krijg ik een melding op mijn laptop dat hij bezig is met het zoeken van de vereiste software?
Zou ik mss htc-sync moeten installeren?

ok, online de oplossing al gevonden (misschien kan het nog iemand helpen):
you need to install HTC Sync before you can use your phone as a modem. Refer to Using HTC Sync for details.
Er staat een installatiebestand voor HTC sync op de meegeleverde microSD kaart die bij je legend zat.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-11 11:03
Kan dit ook op mijn macbook?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• NLuna
Google is je vriend

Weet overigens niet of daarmee ook de tethering functie werkt zoals boven besproken.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• pimsaint
Dat had ik ook al even gegogeld, maar men spreekt alleen over gegevens-synchronisatie, niet over tethering. Ik heb een dongle van Vodafone, maar juist op het traject tussen school en thuis is er te weinig bereik. Wellicht kan mijn legend (kpn) hierbij uitkomst bieden...

• M a r c o
  • Niet online
pimsaint schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:56:
Wellicht kan mijn legend (kpn) hierbij uitkomst bieden...
je weet wel dat KPN dit gebruik eigenlijk niet toestaat?
Het is niet toegestaan om met dit abonnement gebruik te maken van internet op een laptop

• NLuna
M a r c o schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:22:
[...]

je weet wel dat KPN dit gebruik eigenlijk niet toestaat?

[...]
Ja pas maar op, denk dat ze vanavond al op de stoep staan bij je.. Nee serieus, wie komt erachter als je dit met beperkte mate doet, en zorgt dat je niet extreem meer dataverkeer genereerd?
CLB schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:49:
En toch wil ik mijn Navigatie zelf uit kunnen zetten, volgens mij gaat ie namelijk gewoon door op de achtergrond. Daarom toch maar Taskiller gebruiken..

[ Voor 28% gewijzigd door NLuna op 14-04-2010 18:57 ]

Hij gaat door op de achtergrond, totdat Android 'm afsluit... Taskkillers zijn juist funest,
maar daar is genoeg over geschreven de laatste tijd, dus dat wordt even zoeken hier op Tweakers.net of Google.

• ijsthee92
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Inmiddels al 2 weken een tevreden legend gebruiker, maar sinds afgelopen vrijdag toch een vervelend probleempje. Wifi werkt thuis niet meer. Helemaal niet zo erg, ware het niet dat mijn nieuwe abonnement pas over een tijdje ingaat, en ik dus nu geen 3g heb.

Probleem is begonnen nadat ik mijn telefoon had verbonden via het wifi netwerk op school en thuis kwam. Normaal gesproken verbindt ie dan automatisch met het thuis netwerk maar nu niet. Zelfs na meerdere keren handmatig proberen te verbinden (netwerk laten vergeten, opnieuw toevoegen, mac adres opnieuw toevoegen) lukt het niet om hem te laden verbinden. Wanneer ik wifi weer aan en uit zet op de telefoon ziet ie het netwerk wel maar zegt hij dat het buiten bereik is en kan ik het alleen laten vergeten. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

ijsthee92 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:11:
Inmiddels al 2 weken een tevreden legend gebruiker, maar sinds afgelopen vrijdag toch een vervelend probleempje. Wifi werkt thuis niet meer. Helemaal niet zo erg, ware het niet dat mijn nieuwe abonnement pas over een tijdje ingaat, en ik dus nu geen 3g heb.

Probleem is begonnen nadat ik mijn telefoon had verbonden via het wifi netwerk op school en thuis kwam. Normaal gesproken verbindt ie dan automatisch met het thuis netwerk maar nu niet. Zelfs na meerdere keren handmatig proberen te verbinden (netwerk laten vergeten, opnieuw toevoegen, mac adres opnieuw toevoegen) lukt het niet om hem te laden verbinden. Wanneer ik wifi weer aan en uit zet op de telefoon ziet ie het netwerk wel maar zegt hij dat het buiten bereik is en kan ik het alleen laten vergeten. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Probleem is bekend. Telefoon is Vliegmode zetten en daarna Vliegmode uitzetten. Dit zou het probleem moeten verhelpen.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor degene die nog twijfelen:
http://www.gsmeasy.nl/abo...web-150/2jaar/htc-legend/

Vodafone 2 jaar
1e jaar 18,50 per maand
2e jaar 29,50 per maand
gratis HTC Legend
150min / 300 sms / internet

+ gratis Wii Black

Je kan overigens ook kiezen voor andere toestellen

[ Voor 14% gewijzigd door SubSun op 14-04-2010 21:26 ]

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:17
Iemand inmiddels mms werkend i.c.m. Vodafone?

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 08:21
Ik zou eigenlijk mijn Legend willen gebruiken tijdens het fietsen, als GPS. Iemand een idee waar ik een geschikte houder kan vinden voor op een fiets?

Verwijderd

Heb mijn Legend nu ook een paar weken en ik vind dat er toch wel erg positief gesproken wordt over dit toestel terwijl ik hem al een paar keer bijna uit me raam heb gegooid. Dat komt door de volgende punten:

Wifi probleem zoals hiervoor al vaker beschreven (had hem graag als SIP toestel gebruikt)
Bluetooth probleem; verbreekt na een ongeveer een half uur de verbinding met mijn carkit en krijg hem niet meer gekoppeld zonder dat ik me toestel aan en uit zet.
GSM verbinding; slecht bereik tov andere toestellen met zelfde provider
Reactie snelheid; vooral de instelling van de verschillende verbindingen is erg traag ondanks app killers
Batterij; ondanks app killers nog geen halve dag (8 uur) en selectief gebruik van wifi/3g en beperkt gebruik bluetooth en geen GPS.
Kwaliteit gesprekken; meestal erg goed maar mede door de GSM verbinding probleem vaak ook happerend. Ook bij lange telefoon gesprekken (20 minuten +) valt de verbinding soms gewoon weg.
Gebruiksvriendelijkheid; Behoorlijk goed (kan niet tippen aan de iPhone, maar wel beter dan symbian devices) erg irritant alleen dat als exchange active sync gebruikt dat je dan constant een wachtwoord moet opgeven wil je je toestel gebruiken.

Concluderend wil ik het toestel nog wel een kans geven omdat het wel een super vet toestel die zo in te stellen is zoals jezelf wil, maar dan moeten de problemen zich niet vaker gaan voordoen. Anders is er zo meteen een gelukkig vinder van mijn toestel ergens in de berm van de weg....

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:02:
Heb mijn Legend nu ook een paar weken en ik vind dat er toch wel erg positief gesproken wordt over dit toestel terwijl ik hem al een paar keer bijna uit me raam heb gegooid. Dat komt door de volgende punten:

Wifi probleem zoals hiervoor al vaker beschreven (had hem graag als SIP toestel gebruikt)
Bluetooth probleem; verbreekt na een ongeveer een half uur de verbinding met mijn carkit en krijg hem niet meer gekoppeld zonder dat ik me toestel aan en uit zet.
GSM verbinding; slecht bereik tov andere toestellen met zelfde provider
Reactie snelheid; vooral de instelling van de verschillende verbindingen is erg traag ondanks app killers
Batterij; ondanks app killers nog geen halve dag (8 uur) en selectief gebruik van wifi/3g en beperkt gebruik bluetooth en geen GPS.
Kwaliteit gesprekken; meestal erg goed maar mede door de GSM verbinding probleem vaak ook happerend. Ook bij lange telefoon gesprekken (20 minuten +) valt de verbinding soms gewoon weg.
Gebruiksvriendelijkheid; Behoorlijk goed (kan niet tippen aan de iPhone, maar wel beter dan symbian devices) erg irritant alleen dat als exchange active sync gebruikt dat je dan constant een wachtwoord moet opgeven wil je je toestel gebruiken.

Concluderend wil ik het toestel nog wel een kans geven omdat het wel een super vet toestel die zo in te stellen is zoals jezelf wil, maar dan moeten de problemen zich niet vaker gaan voordoen. Anders is er zo meteen een gelukkig vinder van mijn toestel ergens in de berm van de weg....
Met betrekking tot batterij: kan me haast niet voorstellen dat je met selectief gebruik van wifi en 3g nog geen halve dag haalt, misschien dat het aan je accu ligt, maar denk niet dat het met je legend te maken heeft. Ik haal met gemak een hele dag, dan heb ik wifi de hele dag aan, syncen om het half uur, imap gmail, wat spelletjes en +- 45 min bluetooth en gps bij het sporten. Vandaag alle app en task killers eraf gegooid en ik heb nu nog 65% over (na 15 uur). Misschien zou je eens juicedefender of juice plotter kunnen installeren om te kijken waar je juice heen gaat?

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-11 12:18

Over de andere problemen kan ik geen uitspraak want daar heb ik zelf geen last van, maar 8 uur met een batterijlading lijkt me niet goed. Ik gebruik de mijne best intensief (display aan voor toch wel minimaal 2 uur per dag), altijd 3g of wifi aan (afhankelijk van of ik thuis ben of niet) en GPS staat ook altijd aan. Hiermee haal ik toch dik 2,5 dag.

• jhvanburk
  • Laatst online: 04-09 20:30
Je ervaring met de batterij kan ik beamen. Bizar dat dat zo kan verschillen met andere eigenaars van de Legend die er 2,5 dag claimen mee te kunnen doen.
Wat zou je hieraan kunnen doen? Contact met HTC opnemen, andere batterij aanschaffen, ??

• M a r c o
  • Niet online
een niet te vergeten verschil, hoe hoog staat de schermhelderheid?
Dit kan ook een behoorlijk effect hebben op de accuduur volgens mij.
Bij mij staat de slider op ongeveer 40%.
Over het algemeen haal ik om 7:00 uur de legend uit de lader, en om 23:00 gaat hij er weer in.
De accu zit dan meestal tussen 40% en 50%.

• Msniekers
  • Laatst online: 31-10 06:53

Hier heb ik geen last van, bij mij werkt bluetooth perfect icm mijn carkit. Ik zit dagelijks zo'n 2 uur in de auto, Legend blijft constant verbonden. Prima gesprekskwaliteit via de carkit overigens :)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

caoim schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:39:
Ik zou eigenlijk mijn Legend willen gebruiken tijdens het fietsen, als GPS. Iemand een idee waar ik een geschikte houder kan vinden voor op een fiets?
Zou deze misschien passen? http://www.onedayprice.nl/

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:47
Afhankelijk van de garantie die je hebt op de Legend lijkt me dit in de meeste gevallen niet verstandig ;)

Nickname does not reflect reality

• haakjesluiten
UTwizard schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:12:
[...]

Over de andere problemen kan ik geen uitspraak want daar heb ik zelf geen last van, maar 8 uur met een batterijlading lijkt me niet goed. Ik gebruik de mijne best intensief (display aan voor toch wel minimaal 2 uur per dag), altijd 3g of wifi aan (afhankelijk van of ik thuis ben of niet) en GPS staat ook altijd aan. Hiermee haal ik toch dik 2,5 dag.
Dus als ik je goed begrijp doe jij 2,5 dag op 1 lading met 2 uur gebruik per dag? wat dus neer komt op 5 uur totaal? En daar boven op nog Continue GPS en bellen etc?

Ik weet niet hoor maar volgens mij heb jij of een hele aparte accu. Of mijn legend en legends van vrienden + ervaringen op internet zijn allemaal niet goed :+

Ik doe makkelijk 1 dag op een accu maar aan het einde van de dag moet ie toch echt weer aan het stroom als ik de dag erna niet in de middag zonder telefoon wil zitten. Scherm staat op 50% gebruik um gemiddeld 2 uur per dag heb juicedefender erop en GPS gebruik ik heel sporadisch en staat standaard uit. Luister vaak nog een uurtje muziek. Dan staat de accu vaak toch op 30-40% savonds.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-11 12:18
Crazyanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:01:
[...]

Dus als ik je goed begrijp doe jij 2,5 dag op 1 lading met 2 uur gebruik per dag? wat dus neer komt op 5 uur totaal? En daar boven op nog Continue GPS en bellen etc?

Ik weet niet hoor maar volgens mij heb jij of een hele aparte accu. Of mijn legend en legends van vrienden + ervaringen op internet zijn allemaal niet goed :+

Ik doe makkelijk 1 dag op een accu maar aan het einde van de dag moet ie toch echt weer aan het stroom als ik de dag erna niet in de middag zonder telefoon wil zitten. Scherm staat op 50% gebruik um gemiddeld 2 uur per dag heb juicedefender erop en GPS gebruik ik heel sporadisch en staat standaard uit. Luister vaak nog een uurtje muziek. Dan staat de accu vaak toch op 30-40% savonds.
Dat begrijp je helemaal goed ja. Bellen doe ik weinig dus van 'spreektijd' is niet echt sprake. Dinsdagavond rond 22:00 is het ding voor het laatst van de oplader af gegaan, ik zit nu op exact 65% resterend van de batterij.

Mijn scherm helderheid staat heel laag, zo'n 20%, ik vind dit namelijk een stuk aangenamer kijken dan bijvoorbeeld 50%. Daarnaast gebruik ik Timeriffic in combinatie met APNdroid welke 's nachts om 23:30 mijn 3G en WiFi uitzet en 's ochtends om 07:30 de boel weer aanzet.

• Fiorano
Ben een beetje aan het testen geslagen met de batterijduur van m'n Legend.
Vanmorgen m'n Legend opnieuw opgestart en geen Task manager gebruikt, zit nu nog op 95% Terwijl dit meestal zo rond de 85% is...

Ben benieuwt wat het aan het einde van de dag is.

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-10 15:29
Ik ben ook helemaal af van de taskmanagers. Sinds ik ze niet meer heb is mijn accu duur ook een stuk vooruit gegaan. Ik had een aantal keer gehad dat de "auto-kill" functie van Advanced Task Manager iets te enthousiasit is. Het lijk dat hierdoor processen gekilled worden waar andere weer op staan te wachten, en dus per saldo meer stroom verbruiken. Ik reboot het toestel gewoon eens in de 2 a 3 dagen en sids dien is het een stuk vooruit gegaan.

Be reasonable.... do it my way

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

henkna schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
Iemand inmiddels mms werkend i.c.m. Vodafone?
Nope, ook hier nog mee bezig. Zojuist even gebeld met klantenservice (1200) en daar de vraag voorgelegd. Grappig genoeg krijg je als je het menu volgt hetzelfde effect dat vodafone je iets wil sturen maar dat dat niet lukt omdat de telefoon niet wordt ondersteund. Vervolgens word je bedankt en verbreken ze de verbinding. 8)7
Maar bij een 2e poging heb ik via een andere keuze in het menu iemand te pakken gekregen. Die beaamde niet precies te weten hoe e.e.a. moet worden ingesteld maar gaf aan de instellingen van de magic(?) te volgen. Ook was er iets niet goed ingevoerd aangaande mijn verbinding waardoor mms niet werkte. Dit heeft hij ter plekke rechtgezet. Hopelijk gaat het nu werken. Helaas kan ik niet direct gaan klooien omdat ik mijn handen vol heb met andere zaken, maar wellicht dat ik vanavond even ga proberen.
Zoals al eerder gezegd zal ik de werkende instellingen (positieve instelling) hier posten. :)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• haakjesluiten
UTwizard schreef op donderdag 15 april 2010 @ 10:21:
[...]

Dat begrijp je helemaal goed ja. Bellen doe ik weinig dus van 'spreektijd' is niet echt sprake. Dinsdagavond rond 22:00 is het ding voor het laatst van de oplader af gegaan, ik zit nu op exact 65% resterend van de batterij.

Mijn scherm helderheid staat heel laag, zo'n 20%, ik vind dit namelijk een stuk aangenamer kijken dan bijvoorbeeld 50%. Daarnaast gebruik ik Timeriffic in combinatie met APNdroid welke 's nachts om 23:30 mijn 3G en WiFi uitzet en 's ochtends om 07:30 de boel weer aanzet.
Binnen voldoet 20% prima ja maar zo gouw je naar buiten gaat zie je zeker nu met de zon geen drol meer en moet ik hem vaak zelfs op 100% zetten. Maarja ik gebruik nu juicedefender die om de 15min 1 minuut 3G aanzet om te syncen. Maar snachts doet ie niets volgens mij ik ga timeriffic eens proberen opzich zou ik het wle de moeite waard vinden als ik gewoon 2 dagen zou kunnen doen met 1x opladen :+

friendstream doet trouwens sinds gister gek. Hij laat geen twitter berichten meer zien (peep werkt wel prima). EN als ik friendsteam wil openen krijg ik een foutmelding: proces com.htc.friendstream is onverwachts gestopt

[ Voor 9% gewijzigd door haakjesluiten op 15-04-2010 13:32 ]

• dafmay
Ja ook ik ben uitvoerig aan het testen mbt batterij uithoudingsvermogen icm wel/geen task manager oid. Ik gebruik nu alleen nog maar :

- System Panel ; prachtige app voor een overzicht van lopende apps, en o.a. CPU / geheugen verbruik.
- Juice defender ; 's nachts APN geheel uit, overdag iedere 30min APN aan voor sync doeleinden, scherm uit > APN ook uit.

Dit werkt fantastisch! Na een nacht (9,5 uur, APN uit en dus ook geen sync) en daarna nog eens 5 uur staat het batterijlevel nu nog op 95%. Ik heb daarbij de telefoon overigens toevallig nauwelijks gebruikt vandaag. En natuurlijk zal het accuverbruik een stuk harder gaan met enig tot veel gebruik van de telefoon. Maar voor "standby staan" met iedere 30minuten sync, is na 15 uur en de batterij op 95% helemaal niet slecht imo.

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41
Wat zijn de ervaringen met het touchscreen keyboard? Ik ben ook van plan een Legend te kopen, maar als ik hem bij de mediamarkt probeer, kost het me veel moeite om voldoende foutloos te typen. Het ouderwetse T9 werkt dan nog beter. Is dat een kwestie van gewenning?

• tiswat
  • Laatst online: 06:18
ocmer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:09:
Wat zijn de ervaringen met het touchscreen keyboard? Ik ben ook van plan een Legend te kopen, maar als ik hem bij de mediamarkt probeer, kost het me veel moeite om voldoende foutloos te typen. Het ouderwetse T9 werkt dan nog beter. Is dat een kwestie van gewenning?
Het is vooral wennen ja, bij mij gaat het tikken al stukken beter. Op het begin is het wel echt lastig.

• haakjesluiten
het toetsenbord zelf typ ik 50% fout maar door de fout correctie kan ik sneller typen dan op welke telefoon dan ook die ik ooit gehad heb.

Begin wel te twijfelen aan me accu hij is nu 5 uur van het stroom af 41 minuten scherm aangehad en staat al op 87% accu. opvallendste is dat als ik bij accu gebruik kijk mobiel stand-bye verantwoordelijk is voor 88% van het verbruik...

Verwijderd

ocmer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:09:
Ik vind het wel makkelijk typen op de legend. Je moet wel de toetsenboard op jezelf gaan afstemmen voordat je deze gaat gebruiken. Dit kan je doen in de instellingen van je legend. Dan werkt het wel lekker en snel.

Verwijderd

Crazyanz schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:25:
het toetsenbord zelf typ ik 50% fout maar door de fout correctie kan ik sneller typen dan op welke telefoon dan ook die ik ooit gehad heb.

Begin wel te twijfelen aan me accu hij is nu 5 uur van het stroom af 41 minuten scherm aangehad en staat al op 87% accu. opvallendste is dat als ik bij accu gebruik kijk mobiel stand-bye verantwoordelijk is voor 88% van het verbruik...
Welke services draaien er allemaal op je legend?

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 18:36
ijsthee92 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:11:

Had met wifi op werk hetzelfde, 1x kunnen verbinden daarna niet meer. Heb het opgelost door nieuwe firmware in ap te zetten (funkwerk 1002).

• ijsthee92
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:24:
[...]

Probleem is bekend. Telefoon is Vliegmode zetten en daarna Vliegmode uitzetten. Dit zou het probleem moeten verhelpen.
Dankjewel! Hij doet het inderdaad weer! Wel vervelend dat er zulke (kleine) foutjes nog erin zitten.

• pimsaint
Op één of andere manier doet mijn peep het niet meer. Hij zegt steeds "geen tweets" terwijl deze er wel degelijk zijn. Berichten plaatsen gaat wel gewoon, maar ook deze verschijnen slechts online en weer niet in tweet. Cache als eens gewist, handmatig updaten doet ook niets... iemand suggesties?

Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden, bestellingen, prijzen en dergelijke zaken worden verwijderd. Dit topic is alleen om het toestel te bespreken en geen dumptopic voor van alles en nog wat.